Frentik schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:32:
[...]
Maar ja, je kan wel met 9 man als een dolle op de enemy vlag afrennen, je zal je eigen vlag toch ook moeten beschermen?
Maar je hebt wel gelijk ik denk dat teveel mensen met hun kdr bezig zijn tijdens objective games. Ik zie het zo vaak tijdens domination potjes: ik probeer B te capturen, zit er een teammaatje 10 meter van mij vandaan in het rond te kijken. Als ie nu gdvd even 5 meter opschuift dan hebben we de vlag 2x zo snel gecaptured! Maar nee lekker blijven campen en als ik er dan iets van zeg ben ik de noob omdat mijn kdr <1 is.....
Of aan het begin van de match: Je spawnt met 9 man bij A, vervolgens rent 7 man naar A en ik+1 collega naar B maar van degene die A captured komt er mss 1 of 2 naar B (als je geluk hebt). Het is toch veel logischer om met 5/6 man gelijk naar B te gaan want A kan je zelfs in je eentje nog wel cappen...
Of tijdens de match: mocht je wel het geluk hebben dat je team snel A en B heeft dan zijn er alsnog spelers die het nodig vinden om de C te cappen (druk zetten mag/moet maar NIET capturen). Het gevolg van C cappen is dat snel na het capturen van C de tegenstander aan de andere kant spawnt en binnen no time A/B weer heeft...(en dan zeiken dat de spawns slecht zijn, NEE je moet die derde vlag gewoon niet willen hebben!)
\[/frustratiemode off]

Jup, echt erg is dat... Of nog erger: meteen op het begin met 7/8 man A of C capturen. Er zit een limiet aan hoeveel sneller het capturen gaat, volgens mij 4 man maximaal, daarna gaat het niet meer sneller dus om met meer dan 4 man te capturen is gewoon nutteloos.
En als je je team probeert aan te sporen om B te pakken word je meestal ook nog vierkant uitgelachen ook...
Ik: "try to capture B"
teammates: "no i'll get killed you noob"
Ik: /quit
Ik speel ook gewoon geen domination meer, het is alleen leuk als je team meehelpt en dat is 9/10 keer gewoon niet zo. Dan zit ik me alleen maar te ergeren, op m'n teammates die niet helpen en op de enemy die bij punt B zit te campen en me steeds killed. Hun goed recht natuurlijk, maar als we nou even met 3 of zelfs 2 man tegelijk naar B gaan lukt het makkelijk. Ik ben gewoon steeds in m'n eentje en dan kun je proberen wat je wil, rechtstreeks naar B lukt niet want er zit altijd wel iemand bij te wachten. Dan probeer je in zijn rug te komen, lukt 9/10 keer wel, kill je hem, maar voordat je B ook maar voor 10% hebt is hij weer gespawned en ligt er een granaat naast je. Het is gewoon onmogelijk om in je eentje zo'n centraal punt te pakken, maar ik zie gewoon zelden dat mensen samenwerken.
Daarom speel ik liever gewoon TDM, want domination heb ik gewoon geen plezier in meer.
En in de meeste maps in dit spel is punt B gewoon enorm belangrijk, nog veel belangrijker dan in MW2. In bijna elke map zijn punt A en C redelijk afgeschermd, een of twee toegangswegen maar meer ook niet. Punt B ligt altijd midden op de map waar je van een kilometer afstand nog gezien wordt, en er zitten altijd 30 camp punten in de buurt. Ergste is dat bij Havana, dat gaat gewoon nergens over, ik kan zo uit m'n hoofd al 10 plaatsen aanwijzen waar meestal iemand zit te campen, dus B capturen zit er meestal gewoon niet in.
Daarom is het nog vele malen belangrijker om meteen B te krijgen op het begin, dan kun je verdedigen en dat is veel makkelijker natuurlijk. Maar nee, je gaat toch niet een death opgeven om B te pakken? Daar gaat je KDR van omlaag man, niet doen!
[
Voor 31% gewijzigd door
NickThissen op 13-12-2010 12:50
]