Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54
beunhaasbaas schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:18:
[...]

Mee eens ;) Zo'n hekel aan die mensen die zeggen dat campen en tuben niet mag, het zit er niet voor niets in eikels!
Zo'n hekel aan mensen die campen en tuben, toch mag het in principe wel maar echt leuk is anders imho :/

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:58:
[...]

Kan jij mij uitleggen hoe dat werkt voor de nat. Aangezien je de router instellingen van dat (Kl*te) kpn niet kan wijzigen
DM me anders maar even aangezien het hier niet thuis hoord
Heb dit minstens 8/9 maanden geleden gedaan, ik zou absoluut niet meer weten hoe en wat. Sorry!

Houd het er op dat ik IIG UPNP uit had staan, en alle IP's binnen het netwerk statisch had gezet. De poorten 100% zoals MS het aangeeft en forwarded naar het juiste IP.
SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:03:
[...]

Zo'n hekel aan mensen die campen en tuben, toch mag het in principe wel maar echt leuk is anders imho :/
En waarom heb je er zo'n hekel aan? Geen mens dat een fatsoenlijk excuus kan opgeven..

[ Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 13-12-2010 12:05 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
D4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:04:

En waarom heb je er zo'n hekel aan? Geen mens dat een fatsoenlijk excuus kan opgeven..
mjah goed bij zo'n argument als hij geeft hoeft dat niet imho, maar om het te verduidelijken: een situatie, je speelt DOM, HQ of CTF waarbij je het doel hebt zoveel mogelijk punten te verkrijgen door de punten of vlag te cappen. Daarom heet CTF ook CAPTURE the flag en niet GUARD the flag, wat ik bijna in elke server zie is van die paupers die alleen maar om de kills een beetje te liggen campen bij de flag en verder naast mij 1 of 2 spelers, als ik geluk heb, meehelpen de flag te pakken van de andere partij. Sterker nog soms word de flag gecapped en blijven ze doodleuk liggen. Hoe kansloos is dat...
Zelfde bij HQ van die idioten die dan random als een kip zonder kop gaan rondlopen of op een of andere onnozele plek gaan liggen op het moment DAT ze WEL zouden kunnen/moeten campen bij het HQ punt en die word dan snel gepakt en verlies je weer punten. Ja zij hebben mss 2 kills erbij voor hun RC XD die ze dan niet inzetten om de HQ of dom of flag te ontdoen van vijanden maar gewoon de eerste de beste enemy opblazen.
Daarnaast is noobtuben wellicht wel minder makkelijk in BO maar nog steeds een beetje lame in mijn ogen. Gelukkig heb ik er weinig last van maar ik zal er geen traan om wegpinken als ze die weglieten.
Ik erger me meer aan het eerste dan de tweede moet ik wel zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-12-2010 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Het is gewoon irritant omdat ik vaak spawn en daarna door een noobtube achter me kaar wordt afgemaakt.
DAAROM is het dus niet leuk, nu ga ik lekker vanavond ook tuben wanneer iemand het ook doet, wie mij irriteert krijgt het lekker terug :D

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fatihbatur schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:25:
Het is gewoon irritant omdat ik vaak spawn en daarna door een noobtube achter me kaar wordt afgemaakt.
DAAROM is het dus niet leuk,
Maar wat heeft spawnkilling te maken met Campers..? Juist ja: Net zo veel als dat het met Run'n'Gunners wat te maken heeft.
nu ga ik lekker vanavond ook tuben wanneer iemand het ook doet, wie mij irriteert krijgt het lekker terug :D
Excuses dat ik het zeg, maar lui als jij irriteer ik mij hachelijk aan... Zeiken over iets, en dan zelf lekker meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:17:
mjah goed bij zo'n argument als hij geeft hoeft dat niet imho, maar om het te verduidelijken: een situatie, je speelt DOM, HQ of CTF waarbij je het doel hebt zoveel mogelijk punten te verkrijgen door de punten of vlag te cappen. Daarom heet CTF ook CAPTURE the flag en niet GUARD the flag,
Maar ja, je kan wel met 9 man als een dolle op de enemy vlag afrennen, je zal je eigen vlag toch ook moeten beschermen?
Maar je hebt wel gelijk ik denk dat teveel mensen met hun kdr bezig zijn tijdens objective games. Ik zie het zo vaak tijdens domination potjes: ik probeer B te capturen, zit er een teammaatje 10 meter van mij vandaan in het rond te kijken. Als ie nu gdvd even 5 meter opschuift dan hebben we de vlag 2x zo snel gecaptured! Maar nee lekker blijven campen en als ik er dan iets van zeg ben ik de noob omdat mijn kdr <1 is.....

Of aan het begin van de match: Je spawnt met 9 man bij A, vervolgens rent 7 man naar A en ik+1 collega naar B maar van degene die A captured komt er mss 1 of 2 naar B (als je geluk hebt). Het is toch veel logischer om met 5/6 man gelijk naar B te gaan want A kan je zelfs in je eentje nog wel cappen...

Of tijdens de match: mocht je wel het geluk hebben dat je team snel A en B heeft dan zijn er alsnog spelers die het nodig vinden om de C te cappen (druk zetten mag/moet maar NIET capturen). Het gevolg van C cappen is dat snel na het capturen van C de tegenstander aan de andere kant spawnt en binnen no time A/B weer heeft...(en dan zeiken dat de spawns slecht zijn, NEE je moet die derde vlag gewoon niet willen hebben!)

[/frustratiemode off] :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik krijg het niet voor elkaar om met Hardline-Pro je carepackage te resetten.

Ik heb gelezen dat je (op de PS3) 2x op vierkantje moet drukken om je carepackage te veranderen.
Maar ik krijg dat niet voor elkaar :/

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:32:
Of aan het begin van de match: Je spawnt met 9 man bij A, vervolgens rent 7 man naar A en ik+1 collega naar B maar van degene die A captured komt er mss 1 of 2 naar B (als je geluk hebt). Het is toch veel logischer om met 5/6 man gelijk naar B te gaan want A kan je zelfs in je eentje nog wel cappen...
Idd, als ik op de xbox-360 (12 man per game, 6v6) domination speel. Zie ik altijd dat 3/4 lui dom naar A/C rennen :F ...

Ik zeg tijdens de startup al van:
Two of you go to A, one of you should try to get to C and distract/cap the enemy. And the rest should come with me to B.

Maar neuh.. Die 150 puntjes die je krijgt voor cappen zijn belangrijker lijkt wel >.>
Mon0lith schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:34:
Ik krijg het niet voor elkaar om met Hardline-Pro je carepackage te resetten.

Ik heb gelezen dat je (op de PS3) 2x op vierkantje moet drukken om je carepackage te veranderen.
Maar ik krijg dat niet voor elkaar :/
Reload double tappen (weet niet welk icoontje reload is op de PS3)

[ Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 13-12-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
[...]
Maar ja, je kan wel met 9 man als een dolle op de enemy vlag afrennen, je zal je eigen vlag toch ook moeten beschermen?
Maar je hebt wel gelijk ik denk dat teveel mensen met hun kdr bezig zijn tijdens objective games. Ik zie het zo vaak tijdens domination potjes: ik probeer B te capturen, zit er een teammaatje 10 meter van mij vandaan in het rond te kijken. Als ie nu gdvd even 5 meter opschuift dan hebben we de vlag 2x zo snel gecaptured! Maar nee lekker blijven campen en als ik er dan iets van zeg ben ik de noob omdat mijn kdr <1 is.....

Of tijdens de match: mocht je wel het geluk hebben dat je team snel A en B heeft dan zijn er alsnog spelers die het nodig vinden om de C te cappen (druk zetten mag/moet maar NIET capturen). Het gevolg van C cappen is dat snel na het capturen van C de tegenstander aan de andere kant spawnt en binnen no time A/B weer heeft...(en dan zeiken dat de spawns slecht zijn, NEE je moet die derde vlag gewoon niet willen hebben!)

\[/frustratiemode off] :P
Jup, echt erg is dat... Of nog erger: meteen op het begin met 7/8 man A of C capturen. Er zit een limiet aan hoeveel sneller het capturen gaat, volgens mij 4 man maximaal, daarna gaat het niet meer sneller dus om met meer dan 4 man te capturen is gewoon nutteloos.

En als je je team probeert aan te sporen om B te pakken word je meestal ook nog vierkant uitgelachen ook...
Ik: "try to capture B"
teammates: "no i'll get killed you noob"
Ik: /quit

Ik speel ook gewoon geen domination meer, het is alleen leuk als je team meehelpt en dat is 9/10 keer gewoon niet zo. Dan zit ik me alleen maar te ergeren, op m'n teammates die niet helpen en op de enemy die bij punt B zit te campen en me steeds killed. Hun goed recht natuurlijk, maar als we nou even met 3 of zelfs 2 man tegelijk naar B gaan lukt het makkelijk. Ik ben gewoon steeds in m'n eentje en dan kun je proberen wat je wil, rechtstreeks naar B lukt niet want er zit altijd wel iemand bij te wachten. Dan probeer je in zijn rug te komen, lukt 9/10 keer wel, kill je hem, maar voordat je B ook maar voor 10% hebt is hij weer gespawned en ligt er een granaat naast je. Het is gewoon onmogelijk om in je eentje zo'n centraal punt te pakken, maar ik zie gewoon zelden dat mensen samenwerken.
Daarom speel ik liever gewoon TDM, want domination heb ik gewoon geen plezier in meer.

En in de meeste maps in dit spel is punt B gewoon enorm belangrijk, nog veel belangrijker dan in MW2. In bijna elke map zijn punt A en C redelijk afgeschermd, een of twee toegangswegen maar meer ook niet. Punt B ligt altijd midden op de map waar je van een kilometer afstand nog gezien wordt, en er zitten altijd 30 camp punten in de buurt. Ergste is dat bij Havana, dat gaat gewoon nergens over, ik kan zo uit m'n hoofd al 10 plaatsen aanwijzen waar meestal iemand zit te campen, dus B capturen zit er meestal gewoon niet in.
Daarom is het nog vele malen belangrijker om meteen B te krijgen op het begin, dan kun je verdedigen en dat is veel makkelijker natuurlijk. Maar nee, je gaat toch niet een death opgeven om B te pakken? Daar gaat je KDR van omlaag man, niet doen! :(

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 13-12-2010 12:50 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Toch maar weer eens een compilatie gemaakt en ben best tevreden eigenlijk :P

YouTube: Call of Duty Black Ops Compilation Clip

[ Voor 27% gewijzigd door Dj-sannieboy op 13-12-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
[...]

\[/frustratiemode off] :P
Mwoah dat ze niet allemaal gaan is logisch maar het is gewoon standaard, de enige passen die ze zetten is van spawn naar hun favo campspot en thats it. Oh ja mss nog een carepackage om vanuit hun holletje te droppen...
Dat ze niet allemaal naar een punt of flag rennen snap ik ook wel, maar doe het dan TACTISCH, ga niet gewoon campen om kills te krijgen, ga dan TDM of FFA spelen ofzo...Helaas is het nog steeds zo dat DOM en DEM de snelste gamemodes zijn om punten te vergaren en dat is voor die prestigesletjes de honing waar ze op af komen. Niet geheel raar uiteraard maar helaas inherent door de game opzet.
Die derde moet je idd beter niet cappen want dat gooit meestal de game helemaal overhoop maar aan de andere kant kan dat wel een betere spot zijn om te houden. meestal is dat het punt dichtbij de initiele spawn van de tegenpartij en is het gevecht vooral om de middelste die van kant wisselt. Leuker is het om er vier of vijf te hebben, dan kun je wat meer tactiek in zetten om een bepaald deel over te nemen maar helaas zit dat er niet in...
Ik speel nu trouwens veel meer de wagermatches dan de normale gamemodes. gungame speelde ik al erg veel in counterstrike en one in the chamber of stick and stones zijn echte favo's van mij als parttime knifer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:52:
Helaas is het nog steeds zo dat DOM en DEM de snelste gamemodes zijn om punten te vergaren en dat is voor die prestigesletjes de honing waar ze op af komen.
Nee, CTF geeft het snelste punten. Maar CTF is ook Campmodus #1 :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Sjezus, gebruik nu de laatste SMG met marathon, lightfeet en die fast reload perk. Hoe geil is dat! CTF is een stuk leuker geworden nu.

Uiteraard wel een strela nog voor de irritante choppers.

[ Voor 32% gewijzigd door Ebayzo op 13-12-2010 12:56 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

care het is een pub game, iedereen speelt gewoon voor de fun , serieus spelen de meeste wel in clan matches :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ White en Black:

Wellicht met de aankomende patch deze week, dat we met zijn allen in één team kunnen en dus kunnen ownen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:58:
[...]

care het is een pub game, iedereen speelt gewoon voor de fun , serieus spelen de meeste wel in clan matches :p
Jou definitie van fun is dan tegenovergestelde dan die van mij, waarom zou ik persé een clan match moeten spelen om de game mode te spelen zoals die bedoeld is? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:03:
@ White en Black:

Wellicht met de aankomende patch deze week, dat we met zijn allen in één team kunnen en dus kunnen ownen :)
Yep, daar wachten wij ook met veel plezier op! Hopelijk kunnen we dan weer eens lekker als goedwerkende teams tegen anderen spelen. Het maakt het spel zoveel leuker en ook lastiger, waardoor je weer beter wordt.
Zoals eerder gezegd vond ik het gisteren tegen de Tigers gewoon leuk spelen. 3 a 4 tigers, 4 RFFN-ers en nog wat tweakers die voor de objectives gingen. Helemaal super! Dat heb ik sinds mw2 niet meer mogen meemaken..

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:04:
[...]

Jou definitie van fun is dan tegenovergestelde dan die van mij, waarom zou ik persé een clan match moeten spelen om de game mode te spelen zoals die bedoeld is? :F
omdat je met clanmatches met mensen speelt die je kent, samen op ts zit, tactieken hebt, precies weet wat je vna elkaar verwachten kan. En je speelt tegen andere clan die hetzelfde heeft, dus spannender en beide teams spelen dus om objectives. In pub zitten verschillende mensen van verschillende niveau's (hangt ook van servers af ofcourse) en niemand speelt om objectives omdat je gwoon ff lekker brainless wilt knallen na je drukke school/werk dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:16:
[...]

omdat je met clanmatches met mensen speelt die je kent, samen op ts zit, tactieken hebt, precies weet wat je vna elkaar verwachten kan. En je speelt tegen andere clan die hetzelfde heeft, dus spannender en beide teams spelen dus om objectives. In pub zitten verschillende mensen van verschillende niveau's (hangt ook van servers af ofcourse) en niemand speelt om objectives omdat je gwoon ff lekker brainless wilt knallen na je drukke school/werk dag...
En even nadenken is dus te veel gevraagd, ga dan gewoon TDM spelen als je brainless wil schieten...
Gelukkig zoek ik steeds vaker de servers op waar ik wel normaal heb kunnen spelen dus naarmate de lijst groeit zwakt het probleem wat af. Toch blijft het bloed onder mijn nagels halen als ik weer in zo'n doelloze server kom...
Naja ieder zijn meug maar je zal mij niet snel in dat soort servers meer zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
[...]

Lekker brainless knallen doen ze maar in gamemodes die daarvoor bedoeld zijn: TDM en FFA. Als iemand in domination lekker brainless zit te knallen zonder voor de objective te gaan dan verziekt hij MIJN spel, en heb ik er dus geen lol aan. Clan matches zijn veel te serieus, er is ook een middenweg hoor, je kunt ook gewoon een paar leuke potjes domination spelen waarbij iedereen tenminste een beetje voor de objective probeert. Ga jij nu maar lekker counterstrike spelen ofzo, ik dacht dat je dit spel een maand geleden al verwijderd had?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

[...]

omdat je met clanmatches met mensen speelt die je kent, samen op ts zit, tactieken hebt, precies weet wat je vna elkaar verwachten kan. En je speelt tegen andere clan die hetzelfde heeft, dus spannender en beide teams spelen dus om objectives.
been there done that... [/care]
In pub zitten verschillende mensen van verschillende niveau's (hangt ook van servers af ofcourse) en niemand speelt om objectives omdat je gwoon ff lekker brainless wilt knallen na je drukke school/werk dag...
Als je brainless wil knallen ga dan lekker TDM of FFA doen maar ga niet een objective based game zitten verpesten....

edit: hmm moet vaker refreshen zie ik :P

[ Voor 5% gewijzigd door Frentik op 13-12-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

:D weet het nog wel in cod 4, je hoefde alleen maar te zeggen taktiek 1 en het hele team wist wat je bedoelde _/-\o_ ;( mw2 verpeste dat een beetje omdat cod 4 toen leegliep... en nu heb ik geen clan meer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-08 11:56

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Dj-sannieboy schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:45:
Toch maar weer eens een compilatie gemaakt en ben best tevreden eigenlijk :P

YouTube: Call of Duty Black Ops Compilation Clip
Leuke compilatie, zitten een aantal lekkere snipes tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
@ White en Black:

Ja maar dat is ook niet leuk. Dat hebben we in MW2 al te vaak gedaan, alles met 200-20 winnen heb ik nu wel een beetje gehad. Lijkt me juist leuker om de teams gelijk te houden in plaats van dat je een team hebt dat keihard ingemaakt wordt. Als we met z'n allen in een team gaan is de server ook na elk potje leeg ben ik bang.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:28:
[...]

:D weet het nog wel in cod 4, je hoefde alleen maar te zeggen taktiek 1 en het hele team wist wat je bedoelde _/-\o_ ;( mw2 verpeste dat een beetje omdat cod 4 toen leegliep... en nu heb ik geen clan meer |:(
/me geeft jim een zakdoekje voor het huilen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Ach als ik lekker domination wil spelen en voor de kills ga moet ik dat toch zelf weten? Natuurlijk is het vervelend als je heel fanatiek bezig bent met capturen en je teammaten dat niet doen, maargoed als een paar gewoon lekker killen is dat prima. Als je eenmaal 2 punten hebt, hoef je enkel nog te verdedigen en ga je dus voor de kills. Daarnaast help je je team wel als je veel kills maakt, aangezien het andere team dan niet aan capturen toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P wat wel grappig is is als tk aanstaat DOOD A LA LE CAMPERS (wel jammer dat hier geen nuke in zit dan kon je nog wel lache :P vond die altijd wel grappig :))

edit: voor mij blijft toch echt de enige game mode S&D :D hoewel ik moet zeggen dat die nieuwe wagermatches wel cool zijn :D STICKS AND STONES

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:28:
[...]

cod4 leeg??? spel was op zen hoogtepunt deze zomer en is nog steeds erg actief, zo lopen er nu de Roccat Kone challenge (500 dollar prijzengeld), Corsair challenge, en nog meer cups. Ook is mp_dahman geintroduceert als nieuwe competetive map. Verder zijn er veel lans, waaromder AEF en die had 54 teams en 10000 euro prijzen volgens mij.

oh en ook was eer gister ofzo de nieuwe ProMod released, en waren soms de cod4.wars channels te vol waardoor wij geen war konden zoeken -__-

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Dj-sannieboy schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:32:
Ach als ik lekker domination wil spelen en voor de kills ga moet ik dat toch zelf weten? Natuurlijk is het vervelend als je heel fanatiek bezig bent met capturen en je teammaten dat niet doen, maargoed als een paar gewoon lekker killen is dat prima. Als je eenmaal 2 punten hebt, hoef je enkel nog te verdedigen en ga je dus voor de kills. Daarnaast help je je team wel als je veel kills maakt, aangezien het andere team dan niet aan capturen toekomt.
Dat vetgedrukte deel, daar gaat het meestal al mis omdat de meeste na de eerste vlag al "lekker gaan killen"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:37:
[...]

cod4 leeg??? spel was op zen hoogtepunt deze zomer en is nog steeds erg actief, zo lopen er nu de Roccat Kone challenge (500 dollar prijzengeld), Corsair challenge, en nog meer cups. Ook is mp_dahman geintroduceert als nieuwe competetive map. Verder zijn er veel lans, waaromder AEF en die had 54 teams volgens mij.
ja maar cod 4 waarmee ik speelde ;) oftewel mijn clanmaten, dat cod 4 nu veel spelers heeft snap ik ook wel game kost geen F meer ;) krijg je wel dat er 100x zoveel noobs zijn. wou laatst potje S&D spelen en had (binnen 5 rondes) 12 kills en 3 bommen... das de 1e x leuk maar na tijdje wordt het saai -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

NickThissen schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:30:
[...]

Ja maar dat is ook niet leuk. Dat hebben we in MW2 al te vaak gedaan, alles met 200-20 winnen heb ik nu wel een beetje gehad. Lijkt me juist leuker om de teams gelijk te houden in plaats van dat je een team hebt dat keihard ingemaakt wordt. Als we met z'n allen in een team gaan is de server ook na elk potje leeg ben ik bang.
Dat ligt eraan wie de tegenstander is O-)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Het ligt natuurlijk ook aan je speelstijl. Ik ben dan redelijk goed om bijna elk potje een blackbird te halen en daar ga ik dan ook voor. Dan blijf ik meestal 1 a 2 vlaggen verdedigen door aan de buitenkant van de map te blijven om zo mensen te killen die dan bezig zijn om B te capturen. En als dan een flag gecaptured wordt ben ik bijna altijd in de buurt om weer 2 a 3 kills te pakken. Als ik dan een blackbird hebt is het redelijk makkelijk om een chopper gunner/dogs te halen en is het voor de rest makkelijker om B en eventueel C te pakken.

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

@ White en Black:

:9~ :9~

Kom maar op! Bij demolition kun je in je eentje het tij wel aardig keren, maar bij Domination gaat dat echt niet..

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:17
SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:03:
[...]

Campen en tuben kan ik wel mee leven. Wat ik wel vreselijk irritant vind (ik weet het, ik zou me er niet druk om moeten maken, en het is al vaker gezegd) is die "last stand" of iets dergelijks. Dat het spel niet op realisme is gebaseerd weet ik maar dit slaat echt nergens op. Even op het gemakkie een gun trekken als je aan het doodgaan bent. Het is ook zwaar over-powered. Hoe regelmatig ik niet over een meter of 50/60 of zelfs verder wordt gekilled door zo'n ventje die lekker op zijn rug ligt te knallen met zijn pistooltje, omdat je te kort hebt geschoten op hem. Zijn pistooltje is dan opeens ook maximaal dodelijk, zuiver en met een enorme range, want vaak ben je nog te laat ook met je assaultrifle als je hem half neer ziet gaan in last stand. Grrrr.. Dat is het enige wat ze er uit mogen slopen wat mij betreft. Zat één keer op een hardcore server waar je werd gekicked als je last-stand en/of tubes gebruikte. Baal dat ik die niet in de favorieten heb gezet toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd jesco, maar er wordt ook al over geklaagd sinds cod 4, alleen de (dikke) duitsers willen die k*tperk houden omdat ze te noob zijn om echte skills te krijgen -.-, het is hetzelfde als martyrdom. oh ik ben dood ik pak nog ff een granaat trek de pin eruit en gooi 'm neer -.-

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:44
jesco_white schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:55:
[...]

Campen en tuben kan ik wel mee leven. Wat ik wel vreselijk irritant vind (ik weet het, ik zou me er niet druk om moeten maken, en het is al vaker gezegd) is die "last stand" of iets dergelijks. Dat het spel niet op realisme is gebaseerd weet ik maar dit slaat echt nergens op. Even op het gemakkie een gun trekken als je aan het doodgaan bent. Het is ook zwaar over-powered. Hoe regelmatig ik niet over een meter of 50/60 of zelfs verder wordt gekilled door zo'n ventje die lekker op zijn rug ligt te knallen met zijn pistooltje, omdat je te kort hebt geschoten op hem. Zijn pistooltje is dan opeens ook maximaal dodelijk, zuiver en met een enorme range, want vaak ben je nog te laat ook met je assaultrifle als je hem half neer ziet gaan in last stand. Grrrr.. Dat is het enige wat ze er uit mogen slopen wat mij betreft. Zat één keer op een hardcore server waar je werd gekicked als je last-stand en/of tubes gebruikte. Baal dat ik die niet in de favorieten heb gezet toen.
Ik ben er mee eens dat last stand best over powered is.
Het overkomt mij ook vaak en vooral op grote afstanden.
Dat mogen ze van mij gaan tweaken want dit is net iets teveel van het goeie !

Tubers vind ik nog steeds irritant als ze het continu gebruiken. Ik zeg dan altijd dat ze gekickt worden als ze door blijven gaan, alleen heb ik geen eigen server dus ik kan ze niet kicken maar ze luisteren vaak wel...... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:01:
idd jesco, maar er wordt ook al over geklaagd sinds cod 4, alleen de (dikke) duitsers willen die k*tperk houden omdat ze te noob zijn om echte skills te krijgen -.-,
wauw, wat een pro commentaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer normaal of hou je er buiten, zo reageren doen we hier niet.

[ Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 13-12-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

D4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:36:
Reload double tappen (weet niet welk icoontje reload is op de PS3)
Dat vermeldde is dus in mijn vorige post dat de combinatie op de PS3 dus 2x vierkantje is.

Maar moet je dan vlakbij de carepackage staan zodat je het tekentje van carepackage activeren ziet?
Of verder van de carepackage vandaan om een andere carepackage aan te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
Mon0lith schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:21:
[...]

Dat vermeldde is dus in mijn vorige post dat de combinatie op de PS3 dus 2x vierkantje is.

Maar moet je dan vlakbij de carepackage staan zodat je het tekentje van carepackage activeren ziet?
Dichtbij staan...dus even dichtbij als dat je normaal het pakketje kan pakken

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mon0lith schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:21:
[...]

Op de xbox is het:
Hold X to get *airdrop naam hier* or doubletap X to try again! Dit krijg je altijd als je naast een carepackage staat.

[ Voor 45% gewijzigd door D4NG3R op 13-12-2010 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

D4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:40:
Op de xbox is het:
Hold to get *airdrop naam hier* or doubletap X to try again! Dit krijg je altijd als je naast een carepackage staat.
Hmmmm strange :/
Heb Hardline Pro maar heb het nog niet zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Mon0lith schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:43:
[...]

Hmmmm strange :/
Heb Hardline Pro maar heb het nog niet zien staan
Als je het nog niet hebt zien staan heb je nog niet Hardline Pro, heel simpel. Je moet de Pro variant ook nog apart kopen he! In het perks menu moet je op de Hardline perk gaan staan, en dan kun je met een andere knop de Pro variant kopen (mits je alle challenges gehaald hebt). Op de PC is dat rechtermuisknop, xbox weet ik niet, maar het staat er gewoon als je even goed kijkt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NickThissen schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:48:
[...]

Als je het nog niet hebt zien staan heb je nog niet Hardline Pro, heel simpel. Je moet de Pro variant ook nog apart kopen he! In het perks menu moet je op de Hardline perk gaan staan, en dan kun je met een andere knop de Pro variant kopen (mits je alle challenges gehaald hebt). Op de PC is dat rechtermuisknop, xbox weet ik niet, maar het staat er gewoon als je even goed kijkt.
Misschien is deze video nog behulpzaam:

Xbox-360 though, maar zou in principe hetzelfde moeten zijn qua control layout ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Op PC moet je dubbel R tappen, geloof ik. Heb je wel de pro versie gekocht nadat je hem hebt geunlocked?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik die filmpjes op de ps3 van Theater Mode online krijg op youtube ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
jesco_white schreef op maandag 13 december 2010 @ 13:55:
[...]

zeker mee eens, is vooral irritant in HC matches aangezien je dan met 1 of 2 hits al dood ben -.-'
Het grote probleem is dat ze een paar milliseconden niet doodgaan van hits als ze neervallen en dan al kunnen richten en schieten terwijl jou hits niets doen. Heet trouwens nu second chance (waarom anders weet ik niet, mss om de nare smaak van last stand iets weg te spoelen :F :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:59:
Weet iemand hoe ik die filmpjes op de ps3 van Theater Mode online krijg op youtube ofzo?
google en gij zult vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

NickThissen schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:48:
[...]

Oooooh dan is dat het probleem.
Heb hem wel vrijgespeeld maar wist dus niet dat je hem moest kopen :X

Bedankt voor je hulp!
Ga hem vanaaf meteen kopen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Mon0lith op 13-12-2010 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Godver wat is die M16 toch een waardeloos kut ding zeg... Ik weet niet waarom ik het steeds blijf proberen, misschien omdat het in MW1 m'n favo was, maar hier schiet hij nog geen deuk in een pakje boter, letterlijk. Een burst is gewoon niet genoeg 9/10 keer, en twee burst raken lukt bijna niet omdat iedereen na de eerste burst als een mongool rond begint te springen of meteen cover heeft gevonden. En dat is dan long range, close range raak je er helemaal niks mee :/
Slaat werkelijk nergens op dat ik ingemaakt wordt door een Ak74u die me 3 keer raakt, op long range, terwijl ik na 2 burst raken nog niet genoeg heb om hem te killen 8)7

Een half potje geprobeerd, toen stond ik 5-15 ofzo. Toen maar de AK47 gepakt en binnen no-time had ik m'n chopper, uiteindelijk 38-17 geeindigd. Zegt genoeg...

[ Voor 11% gewijzigd door NickThissen op 13-12-2010 15:39 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:38:
Godver wat is die M16 toch een waardeloos kut ding zeg... Ik weet niet waarom ik het steeds blijf proberen, misschien omdat het in MW1 m'n favo was, maar hier schiet hij nog geen deuk in een pakje boter, letterlijk. Een burst is gewoon niet genoeg 9/10 keer, en twee burst raken lukt bijna niet omdat iedereen na de eerste burst als een mongool rond begint te springen of meteen cover heeft gevonden. En dat is dan long range, close range raak je er helemaal niks mee :/
Slaat werkelijk nergens op dat ik ingemaakt wordt door een Ak74u die me 3 keer raakt, op long range, terwijl ik na 2 burst raken nog niet genoeg heb om hem te killen 8)7

Een half potje geprobeerd, toen stond ik 5-15 ofzo. Toen maar de AK47 gepakt en binnen no-time had ik m'n chopper, uiteindelijk 38-17 geeindigd. Zegt genoeg...
Gelukkig hebben ze dan ook meer wapens er in gestopt, de een vind het fijn de ander niet. Ik kan er redelijk mee spelen maar doe dat vreemd genoeg niet, ik vind het wel enorm irritant dat dat ding zo'n belachelijk grote range heeft in vergelijking met de andere AS wapens. puur omdat het een burst fire only wapen is moet het opeens een range a la sniperrifle hebben bijna?
Je zal dan ook zeker ook niet veel met de g11 spelen dus?

Ak74u is ook praktisch gezien een AS ipv een SMG maar goed hij zit wel in die categorie.
Ik mag graag met de ak rds, pm63 ext mags, kiparis met ext mags of silencer en uiteraard de ak74u met silencer of ext mags. Galil silencer is ook wel fijn, schiet net even wat fijner dan de ak met silencer imho. puur gevoel volgens mij maar goed :)

[ Voor 11% gewijzigd door SouLLeSSportal op 13-12-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is ook niet mijn wapen, maar sommige mensen zweren bij dat ding. 8)7 Het zal wel met mijn speelstijl te maken hebben maar ik moet gewoon een volautomatisch geweer hebben, dan kan je altijd wel burst schieten op long range.

Oh, voor mensen die snel Hardline Pro willen: Nuketown!
Voor het eerst in deze prestige Hardline gebruikt en ik had Pro in 1 potje. Er stonden serieus telkens 3 mensen te wachten op mijn pakketjes als ik die marker gooide. :P Daar heb ik de vorige keer een stuk langer over gedaan...toen raapte niemand wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Dat is het enige voordeel van op de PC gamen, zelf kiezen welke map je wil spelen, op XBL/PSN kan dat helaas niet. Naast het feit dat Combat Training alleen online kan (online voor bots? ...) is dat echt een zwaar minpunt.

[ Voor 4% gewijzigd door MacorgaZ op 13-12-2010 15:56 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

superbassie schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:51:
Voor het eerst in deze prestige Hardline gebruikt en ik had Pro in 1 potje. Er stonden serieus telkens 3 mensen te wachten op mijn pakketjes als ik die marker gooide. :P Daar heb ik de vorige keer een stuk langer over gedaan...toen raapte niemand wat op.
Waarschijnlijk omdat iedereen hoopt dat er een CG of gunship in zo'n CP zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:43:
[...]

Gelukkig hebben ze dan ook meer wapens er in gestopt, de een vind het fijn de ander niet. Ik kan er redelijk mee spelen maar doe dat vreemd genoeg niet, ik vind het wel enorm irritant dat dat ding zo'n belachelijk grote range heeft in vergelijking met de andere AS wapens. puur omdat het een burst fire only wapen is moet het opeens een range a la sniperrifle hebben bijna?
Je zal dan ook zeker ook niet veel met de g11 spelen dus?

Ak74u is ook praktisch gezien een AS ipv een SMG maar goed hij zit wel in die categorie.
Ik mag graag met de ak rds, pm63 ext mags, kiparis met ext mags of silencer en uiteraard de ak74u met silencer of ext mags. Galil silencer is ook wel fijn, schiet net even wat fijner dan de ak met silencer imho. puur gevoel volgens mij maar goed :)
De G11 valt nog wel mee want die schiet veel sneller. De M16 schiet enorm langzaam, eer je twee bursts eruit hebt ben je al 3 keer dood door elk ander geweer. En de range van de M16 is groot..? Nou en? Je moet alsnog twee keer raken, op long range ga je never nooit drie kogels per burst raken, als je pech hebt moet je drie bursts raken wil je uberhaupt de kill krijgen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:57:
[...]

De G11 valt nog wel mee want die schiet veel sneller. De M16 schiet enorm langzaam, eer je twee bursts eruit hebt ben je al 3 keer dood door elk ander geweer. En de range van de M16 is groot..? Nou en? Je moet alsnog twee keer raken, op long range ga je never nooit drie kogels per burst raken, als je pech hebt moet je drie bursts raken wil je uberhaupt de kill krijgen.
Je hebt van die lui die dan een halve kilometer verderop je afsnipen met een m16 in HC kan dat prima in een burst hoor :F
G11 schiet wel sneller maar is ook wel iets lastiger vind ik. dicht bij zijn ze allebei erg lastig vind ik zelf. Het is echter wel te doen als je een beetje oefent, net zo goed dat je in cod4 met scorpio echt mijlenver in HC nog hs kon maken :P Had een paar keer dat er van die lui gingen protesteren dat ' They were scorpiod from a mile away' _O- godse mooi was dat, maar probeer dat maar eens in BO, met geen mogelijkheid verder dan dat je een propje vloeipapier kan gooien... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frentik schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:57:
[...]
Waarschijnlijk omdat iedereen hoopt dat er een CG of gunship in zo'n CP zit :P
Er zat 1x een Choppergunner in...toevallig de keer dat ik besloot hem zelf te openen. :+
Maar echt, ze stonden als aasgieren te wachten als er zo'n kist naar beneden kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

superbassie schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:51:
[...]

Het is ook niet mijn wapen, maar sommige mensen zweren bij dat ding. 8)7 Het zal wel met mijn speelstijl te maken hebben maar ik moet gewoon een volautomatisch geweer hebben, dan kan je altijd wel burst schieten op long range.

Ook ideaal om met je Strela te gaan staan op nuketown... De ene na de andere carepackage chopper schiet je neer! Erg vermakelijk voor mensen die op die carepackes zitten te wachten... _/-\o_ Gaat wel ten koste van je eigen kills, want je schiet verder niet veel af... :|

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:07:
[...]

Je hebt van die lui die dan een halve kilometer verderop je afsnipen met een m16 in HC kan dat prima in een burst hoor :F
G11 schiet wel sneller maar is ook wel iets lastiger vind ik. dicht bij zijn ze allebei erg lastig vind ik zelf. Het is echter wel te doen als je een beetje oefent, net zo goed dat je in cod4 met scorpio echt mijlenver in HC nog hs kon maken :P Had een paar keer dat er van die lui gingen protesteren dat ' They were scorpiod from a mile away' _O- godse mooi was dat, maar probeer dat maar eens in BO, met geen mogelijkheid verder dan dat je een propje vloeipapier kan gooien... :'(
Ik heb het natuurlijk niet over HC, dat snap je toch ook wel... In HC zijn er geen geweren die te weinig damage doen omdat elk schot zowat een kill is.
En close range kun je met G11 nog flink raken, want de spread is heel klein zelfs met hipfire, en hij schiet lekker snel dus kun je makkelijk 2-3 bursts schieten. Met de M16 is dat niet te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door NickThissen op 13-12-2010 16:17 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik zat gisteren op een server te spelen zonder killstreaks, perks, silencers etc. Wat een verademing is dat, gewoon aimen en killen en zoveel mogelijk gelijke kansen. Als iemand ook zoiets als favoriete server heeft dan hoor ik het graag hier, ben de servernaam nl vergeten :z

Het is gewoon super om niet telkens op heli's RC-XD, mortieren etc te hoeven letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heeft iemand anders trouwens ook last van dat de server browser de eerste minuut ofzo gewoon weigerd om nederlandse servers te tonen? Duurt letterlijk een minuut ofzo, dan zie ik alleen franse, duitse, italiaanse, russische servers, maar geen enkele nederlandse. En dan na een minuut springen er opeens 10-20 nederlandse servers tussen... Ook heb ik dat ik na een refresh opeens een compleet andere lijst met servers zie. Dat heb ik al sinds call of duty 2 ofzo, ik refresh 1x, ik zie bekende servers in de lijst. Ik refresh 2x, ik zie alleen maar onbekende. Ik start het spel opnieuw op, en alle bekende staan er weer... Werkt allemaal maar half, en dat is al zo sinds cod2 voor mij, snap er niks van :/

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

objectief2 schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:21:
Ik zat gisteren op een server te spelen zonder killstreaks, perks, silencers etc. Wat een verademing is dat, gewoon aimen en killen en zoveel mogelijk gelijke kansen. Als iemand ook zoiets als favoriete server heeft dan hoor ik het graag hier, ben de servernaam nl vergeten :z

Het is gewoon super om niet telkens op heli's RC-XD, mortieren etc te hoeven letten.
Zoek gewoon naar servers met Barebone in de servernaam, vind je dr ook wel een aantal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

M4DMan schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:23:
[...]

Zoek gewoon naar servers met Barebone in de servernaam, vind je dr ook wel een aantal :)
Kan je eigenlijk servers ook op naam zoeken op de PC? Die filters snap ik wel, maar daar kan je volgens mij niet op naam zoeken toch? En dat is soms wel eens handig. Nu kan je alleen op naam sorteren, maar dat is nog een heel gekloot om een server te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
NickThissen schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:17:
[...]

Ik heb het natuurlijk niet over HC, dat snap je toch ook wel... In HC zijn er geen geweren die te weinig damage doen omdat elk schot zowat een kill is.
En close range kun je met G11 nog flink raken, want de spread is heel klein zelfs met hipfire, en hij schiet lekker snel dus kun je makkelijk 2-3 bursts schieten. Met de M16 is dat niet te doen.
Mjah ik speel eigenlijk niets anders, die normal mode kan ik echt niets mee, ik zit maar hitmarkers te maken zonder kills ;( Maak je een kill moet je minimaal 5-6 kogels raken, dan haak ik af hoor als er een HC mode is waar je wel met een hs een kill maakt ipv dat je na 2 hs nog steeds gespass 12ed word van 20 meter afstand. -.-
g11 is niet echt mijn ding, op een of andere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Hehe, "gespass 12ed". Creatief met werkwoorden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op maandag 13 december 2010 @ 14:12:
[...]
wauw, wat een pro commentaar.....
zeker is al me droom sinds ik 3 was :P, oke misschien was me reactie iets overdreven maar serieus zijn er nog meer landen dan duitsland (en misschien zweden) die niet graag deze perk zouden willen zien verdwijnen en hem erritant vinden? ik denk dat je kan zeggen 80% van NL wil hem wel, 80% van amerika wil 'm weg 80% van DE wil hem houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:30:
[...]

zeker is al me droom sinds ik 3 was :P, oke misschien was me reactie iets overdreven maar serieus zijn er nog meer landen dan duitsland (en misschien zweden) die niet graag deze perk zouden willen zien verdwijnen en hem erritant vinden? ik denk dat je kan zeggen 80% van NL wil hem wel, 80% van amerika wil 'm weg 80% van DE wil hem houden....
Sinds wanneer is een perk landgebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:30:
[...]

Toppunt van statistieken uit je reet trekken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Kan iemand mij tips geven om een hoge killstreak te halen ? Meestal kom ik niet verder dan mortar team (soms b52) terwijl ik eigenlijk naar choppergunner toe wil... Doe ik iets verkeerd of is het gewoon kwestie van oefenen?

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:57
Cornelisjuh schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:34:
Kan iemand mij tips geven om een hoge killstreak te halen ? Meestal kom ik niet verder dan mortar team (soms b52) terwijl ik eigenlijk naar choppergunner toe wil... Doe ik iets verkeerd of is het gewoon kwestie van oefenen?
Beste tip die ik je kan geven: niet dood gaan!!

Andere tip: ga campen(al kan ik dat niet, ik moet rondrennen)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesco_white
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:17
SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:26:
[...]

Mjah ik speel eigenlijk niets anders, die normal mode kan ik echt niets mee, ik zit maar hitmarkers te maken zonder kills ;( Maak je een kill moet je minimaal 5-6 kogels raken, dan haak ik af hoor als er een HC mode is waar je wel met een hs een kill maakt ipv dat je na 2 hs nog steeds gespass 12ed word van 20 meter afstand. -.-
g11 is niet echt mijn ding, op een of andere manier.
Hier hetzelfde, speel sinds enige tijd alleen maar HC. Vooral Domination. Je bent zelf ook wel sneller dood, maar zoals SouLLeSSportal zegt; je tegenstander gaat tenminste ook "realistisch" dood met 1 of twee kogels, zoals het hoort :-)

Nu ik er eenmaal aan gewend ben zorg ik altijd dat ik zo snel mogelijk weer weg ben na een potje mocht ik op een SC server terechtkomen. Tegenstanders die, weliswaar een beetje aangeslagen, toch nog door kunnen lopen richting cover als ze vol op de korrel genomen worden, neuh... dat vind ik minder. Ook het ontbreken van een killcam vind ik een voordeel. En dat die radar niet continu aanstaat. Maakt het allemaal wat realistischer voor zover mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver wat is die M16 toch een waardeloos ding zeg...

Je 5-15 vs 38-17 zegt niet genoeg. Een goede timmerman geeft nooit de schuld aan zijn gereedschap. :D De m16 heeft een andere speelstijl nodig dan een famas. Met de famas kun je een beetje sprayen dat gaat je niet lukken met een m16. Dus blijf weg uit gangetjes en knal lui van een afstandje neer. Het is een sterk en accuraat wapen.

Vind de m16 vrij fijn. Gewoon raak schieten en hij werkt. Als je mis schiet is het inderdaad niet erg dodelijk. Maar dat hebben meerdere geweren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

CrackSlet schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:25:
[...]

Kan je eigenlijk servers ook op naam zoeken op de PC? Die filters snap ik wel, maar daar kan je volgens mij niet op naam zoeken toch? En dat is soms wel eens handig. Nu kan je alleen op naam sorteren, maar dat is nog een heel gekloot om een server te vinden.
Nee voor zover ik weet niet.. Misschien dat dat nog komt in een patch, ooit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
M4DMan schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:23:
[...]

Hartelijk dank voor de tip. Als er meer mensen zijn die ook gewoon willen schieten zonder verdere poespas zie de tip hierboven dus 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet wat je speelstijl is maar misschien moet je wat rustiger gaan spelen. Niet jezelf gelijk verstoppen onder een bureau en een claymore voor de ingang zetten, maar gewoon wat meer cover zoeken en je rug gedekt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:19

elni

Carrot

objectief2 schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:21:

Barebones heet dat,onze clan heeft een barebone public. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:55:
[...]

Je 5-15 vs 38-17 zegt niet genoeg. Een goede timmerman geeft nooit de schuld aan zijn gereedschap. :D De m16 heeft een andere speelstijl nodig dan een famas. Met de famas kun je een beetje sprayen dat gaat je niet lukken met een m16. Dus blijf weg uit gangetjes en knal lui van een afstandje neer. Het is een sterk en accuraat wapen.

Vind de m16 vrij fijn. Gewoon raak schieten en hij werkt. Als je mis schiet is het inderdaad niet erg dodelijk. Maar dat hebben meerdere geweren.
Oh niet alle wapens als ze missen? hmm moet ik toch eens kijken welke wapens daar geen last van hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 17:48
- Timings (belangrijk in elke [online] game!) onder de knie krijgen (als in weten wanneer je kan lopen of wanneer je juist cover moet zoeken en moet afwachten en meer van dit soort dingen) en daarmee dus ook mapkennis. Komt met ervaring en geconcentreerd spelen :)

- Wapens afstemmen op de maps of de situatie van je vooraf gestelde plan (smg of famas/aug op CQC maps zoals summit/nuketown bijvoorbeeld en wapens als de commando op grotere lange afstand mappen zoals array). In BO vind ik dit behoorlijk belangrijk door de duidelijk aanwezige recoil op de wapens.

- Een simpel plan hebben van te voren. Niet als een kip zonder kop spelen. En als plan A niet lukt, een backup plan verzinnen. Niet onnodig een bepaald gebied willen 'veroveren' als dat duidelijk niet gaat lukken.

- Niet gefrustreerd raken en daardoor fouten gaan maken :p

En build pylons, bui.... ow wacht andere game ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:47
Is het bij meerdere mensen brak nu met Steam :S ?

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 16:22
Gundogan schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:16:
[...]
- Wapens afstemmen op de maps of de situatie van je vooraf gestelde plan (smg of famas/aug op CQC maps zoals summit/nuketown bijvoorbeeld en wapens als de commando op grotere lange afstand mappen zoals array). In BO vind ik dit behoorlijk belangrijk door de duidelijk aanwezige recoil op de wapens.
Ik vind juist dat er vrijwel geen recoil is op de wapens. Op middelange afstand (voor assault rifles) is het inhouden van je trigger vaak nog steeds effectiever dan burstfire van een full auto gun. Dit door de in mijn ogen vrijwel verwaarloosbare recoil. Een smg moet ook niet goed kunnen zijn op een middelange afstand. Daar is hij niet voor bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 16:22
SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:19:
[...]

Hmm dat is jou sense of humor? 14 jaar zeker? :F
Ik vind het iig wel grappig hoe die mensen hem helemaal uitflippen op die gast. Komisch dat ze zo reageren op een pub potje cod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Laatst online: 15:11
Hogader schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:53:
[...]

Ik vind het iig wel grappig hoe die mensen hem helemaal uitflippen op die gast. Komisch dat ze zo reageren op een pub potje cod.
ik snap de humor er niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:30

steveman

Comfortabel ten onder

Heerlijk van die laffe haasjes, te bang om de deur uit te gaan, dus dan maar via internet irritant gaan zitten doen.

Wat een held, ik wou dat ik hem was! _/-\o_

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Dat hardline pro met 3.4.5 streak allemaal package's is op zich wel lachen. De sentry hou ik altijd, de care package alleen als er iets leuks in zit en anders gokje wagen. Slechter kan in principe toch niet, en de sam turret doe ik ook altijd gokje wagen behalve als ik hem nodig heb.

Ik streak makkelijk 2 a 3 keer een de dus heb dan wel 9 packages. Helemaal geniaal als je met chopper gunner aan komt zetten na paar kills :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet wie er triester is, jij als TKer. Of je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
NeoMe schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:26:
Dat hardline pro met 3.4.5 streak allemaal package's is op zich wel lachen. De sentry hou ik altijd, de care package alleen als er iets leuks in zit en anders gokje wagen. Slechter kan in principe toch niet, en de sam turret doe ik ook altijd gokje wagen behalve als ik hem nodig heb.

Ik streak makkelijk 2 a 3 keer een de dus heb dan wel 9 packages. Helemaal geniaal als je met chopper gunner aan komt zetten na paar kills :)
Is de kans groter of kleiner op iets beters als je bij een Sentry Gun een gokje waagt? Da's wel een interessante vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Laatst online: 17:48
Hogader schreef op maandag 13 december 2010 @ 18:41:
[...]

Ik vind juist dat er vrijwel geen recoil is op de wapens. Op middelange afstand (voor assault rifles) is het inhouden van je trigger vaak nog steeds effectiever dan burstfire van een full auto gun. Dit door de in mijn ogen vrijwel verwaarloosbare recoil. Een smg moet ook niet goed kunnen zijn op een middelange afstand. Daar is hij niet voor bedoeld.
Het kan ook aan mij liggen hoor. De performance is nog een beetje brak en misschien is daarom de recoil bij mij nog een bepalende factor :) Maar nog steeds zijn er denk ik wel duidelijke verschillen tussen wapen(klassen), wat voordelen geeft in sommige situaties, maar nadelen in andere. Zoals je zei zijn smg's bijvoorbeeld niet zo goed op middelange afstand (sowieso veel minder goed dan in mw2).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
nWo_Riot schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:44:
[...]

Is de kans groter of kleiner op iets beters als je bij een Sentry Gun een gokje waagt? Da's wel een interessante vraag :)
Vaak is het een spy plane of counter spy plane, maar vandaag had ik 3 keer een attack heli uit een sam turret. Als je er voor kiest om wat anders te nemen gaat volgens mij de kansberekening lopen die je ook hebt bij het gooien van een "normale" care package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb je dan meer kans op wat beters.
NickThissen had ergens in dit of het vorige topic die kansberekening gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

nWo_Riot schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:44:
[...]
Het is gokken, maar meestal zitten er betere dingen in omdat een sam-turret niet zo super is. Heb liever een uav die drie kills is als voorbeeld, daar heeft je team meer aan. Mocht er een heli in de lucht hangen dan neem je uiteraard de sam-turret.

De care-package gokt uit zichzelf al, dus heb je in principe twee keer kans op iets moois. Maar ik kan je wel aanraden als je bijvoorbeeld Mortars krijgt, om dan niet verder te gokken. Je moet het zelf een beetje inschatten !

Sentry vind ik erg relaxt om een gebied mee af te schermen, speel meestal hardcore team deathmatch of hardcore free for all dus ideaal. Claymore erbij om Ghost Pro tegen te houden je haalt er wel een paar kills uit. Kortom die hou ik dus meestal, behalve als ik uit die andere al een sentry kreeg dan word het weer gokken.

Over het algemeen heeft het veranderen mij niet teleurgesteld, pas wel op voor jatters en jagers want ze komen beide op je pakketjes af. Werd vandaag ongestraft neergeschoten door iemand van mijn eigen team ( kerel stond 0-9 ) en die jat zomaar mijn chopper gunner. Zal wel een zielig iemand zijn die dat nog nooit zelf heeft gehaald, maar in normale modus heb je dat niet.

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 13-12-2010 22:08 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Tjoekie schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:52:
[...]

Vaak is het een spy plane of counter spy plane, maar vandaag had ik 3 keer een attack heli uit een sam turret. Als je er voor kiest om wat anders te nemen gaat volgens mij de kansberekening lopen die je ook hebt bij het gooien van een "normale" care package.
Nee, de kansen bij een 'retry' zijn heel anders dan normaal. Is een paar pagina's geleden al gepost, 3 of 4 keer zelfs, en helemaal onderaan de topic start (bij wapen stats) kun je ze ook vinden.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nWo_Riot
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-01 13:37
Oké, heb even alle pagina's bekeken. Vond het op pagina 8 ofzoiets :')

Ammo 9%
Spy Plane 9%
Counter Spy Plane 9%
RC-X2 9%
Valkyrie Rocket 9%
Mortar Team 9%
Sentry Gun 9%
Sam Turret 9%
Rolling Thunder 4%
Grim Reaper 4%
Napalm 4%
Blackbird 4%
Attack Helicopter 4%
Death Machine 3%
Chopper Gunner 3%
Attack Dogs 1%
Gunship 1%

Niet een écht grote kans om iets beters te krijgen dan de sentry gun dus... Wie hier kiest er altijd voor om z'n Sentry gun in te ruilen voor iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
Ik word een beetje ziek van 't crashen van servers, ons eigen gaat constant op z'n bek, en andere servers blijkbaar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nWo_Riot schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:19:
Niet een écht grote kans om iets beters te krijgen dan de sentry gun dus... Wie hier kiest er altijd voor om z'n Sentry gun in te ruilen voor iets anders?
Ligt aan de map, op Jungle en Crisis zal ik mijn sentry altijd omwisselen. Op Hanoi bijv nooit.

WTF? djltkajsdlktjak, ik heb zojuist een choppergunner uit een carepackage gekregen. Komt er een homo uit mn team aangesprint welke er ammo van maakt. WTF? Disable dat wisselen voor het team voor de eerste.. 5 secs ofzo?

[ Voor 23% gewijzigd door D4NG3R op 13-12-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
D4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:13:
[...]

Ligt aan de map, op Jungle en Crisis zal ik mijn sentry altijd omwisselen. Op Hanoi bijv nooit.

WTF? djltkajsdlktjak, ik heb zojuist een choppergunner uit een carepackage gekregen. Komt er een homo uit mn team aangesprint welke er ammo van maakt. WTF? Disable dat wisselen voor het team voor de eerste.. 5 secs ofzo?
Mja gebeurt mij regelmatig dat iemand mijn package gaat lopen veranderen, laatst nog attack-dogs veranderd in spy plane :(
Zowiezo irritant dat iedereen als een stel aasgieren op jouw package af rent zodra er een dropt.
Het veranderen van andermans packages mag er van mij helemaal wel uit gehaald worden.

[ Voor 13% gewijzigd door unfor op 13-12-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
unfor schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:29:
[...]

Mja gebeurt mij regelmatig dat iemand mijn package gaat lopen veranderen, laatst nog attack-dogs veranderd in spy plane :(
Zowiezo irritant dat iedereen als een stel aasgieren op jouw package af rent zodra er een dropt.
Het veranderen van andermans packages mag er van mij helemaal wel uit gehaald worden.
Wat dacht je hier van:

Captijd package: 0.5s (Zoals het nu is)
Captijd team: 4 secs (1 sec langer dan dat het nu is)
Privetijd package: 5 secs (Na 5 secs kan je team hem proberen op te pakken)
Privetijd veranderen: 10 secs (Na 10 secs kan je team de CP veranderen)

Lijkt mij een stuk redelijker.. Ook moet je team hem niet kunnen veranderen terwijl jij hem capped. Ook niet na die 5/10 secs. En als je team hem capped, en jij komt aangesprint en probeert hem nog te redden. Moet het balkje van je teamlid verdwijnen. (Dus dat hij weer overnieuw moet beginnen).

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client