Ik vind de BO SPAS 3x niets. Het heeft een beetje het gevoel van een semi auto AR, te weinig damage voor een shotgun, te lage kickback en te hoge firerate. De SPAS van MW2 vond ik te gek, maar eens kijken of 1 van die andere shotties gelijkenis vertoond.
Ga maar eens met die SPAS op Nuketown spelen in HC. Het is een feestje. Voor jou. Alleen. En misschien je team ook.reemprive schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:12:
Ik vind de BO SPAS 3x niets. Het heeft een beetje het gevoel van een semi auto AR, te weinig damage voor een shotgun, te lage kickback en te hoge firerate. De SPAS van MW2 vond ik te gek, maar eens kijken of 1 van die andere shotties gelijkenis vertoond.

De spas van MW2 was dan ook gewoon een uber wapen imo. Gebruikte hem bijna altijd als secundary.reemprive schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:12:
Anoniem: 337891
De laatste shotty die je unlockt is wel heftig. Super snel, weinig recoil en redelijk sterk. Doe niet vaak aan shotgunnen maar spel wel altijd een paar potjes TDM met dat ding tegen het einde van een prestige.reemprive schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:12:

Ik vind dat snelle schieten niets. Imho hoeft een shotgun niet snel te schieten maar moet wel een aardige rangen en damage hebben. Ga even zoeken in die weaponsheets.
sinds vandaag BO op de ps3.... Maar jezus wat is aimen wazig... verder lijkt iedere gun veel meer terugslag te hebben als je langer dan 1 sec de schietknop indrukt... zelfs als ik zeker weet dat ik raak schiet word ik op wazige maniers dood gespraid
Vandaag me eens bezig gehouden met demolition.
Blijft echt leuk, heb mn classes zo ingericht dat ik een silencer heb en ninja. Heerlijk een sneaky omtrekkende beweging maken en de verdediging van een bomplaats van achter uitroeien.
Jammer is wel dat er niet altijd goed wordt opgelet, toen net lag een tegenstander op zn gemak een bomb te defusen terwijl er gewoon 3 man langs stond te campen.
Op een gegeven moment begon het teamwork toch wat beter te lopen en werd er ook wat beter overleg gepleegd wie wat ging doen. Gevolg was dat we best wel hard aan het winnen waren.
Blijft echt leuk, heb mn classes zo ingericht dat ik een silencer heb en ninja. Heerlijk een sneaky omtrekkende beweging maken en de verdediging van een bomplaats van achter uitroeien.

Jammer is wel dat er niet altijd goed wordt opgelet, toen net lag een tegenstander op zn gemak een bomb te defusen terwijl er gewoon 3 man langs stond te campen.
Op een gegeven moment begon het teamwork toch wat beter te lopen en werd er ook wat beter overleg gepleegd wie wat ging doen. Gevolg was dat we best wel hard aan het winnen waren.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Blijft wel leuk die editor

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Damn, wist niet dat je perk pro's moest kopen om ze te activeren. Loop echt al weken rond zonder dat te weten, zojuist even alles gekocht. Hopelijk weet de rest het wel, ik had er niet bij nagedacht. Viel me wel op dat ik niet met extra granaten starte maar dacht dat dat kwam omdat ik alleen hardcore speelde.
Ik ADS nu zo snel dat ik er aan moet wennen, je krijgt geen animatie meer maar je reflex sights zijn meteen waar ze moeten zijn.
Kan alleen Ghost nog niet halen, kan echt niemand vinden met een sentry ...
Ik ADS nu zo snel dat ik er aan moet wennen, je krijgt geen animatie meer maar je reflex sights zijn meteen waar ze moeten zijn.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
In het begin kwam ik die ook niet tegen. Heb toen het heft in eigen hand genomen en zelf sentry als killstreak genomen en gewoon telkens die sentry naar hun kant gegooit. Bij de 2de die hun capte was het al raakNeoMe schreef op zondag 12 december 2010 @ 01:25:
Niemand gebruikt die dingen.[b][message=35190853,noline]Kan alleen Ghost nog niet halen, kan echt niemand vinden met een sentry ...
Twee manieren:
-Demolition; sommige nadenkende spelers hebben ze.
-Sentry marker in vijandige spawn gooien en dan sloopen. (hacker helpt)
Tweede werkt beter

Spider pig. Spider pig. Does whatever spiderpig does...

Iedereen die hardline heeft, en slim genoeg is om te weten wat hardline doet heeft SAM - Care - Sentry als killstreak.
[Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 12-12-2010 02:02]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
De Steam stats van dit spel beginnen ook flink te dalen. Erg jammer dat dit spel een slechte console poort is. Vooralsnog geen updates. Misschien dat Homefront de ultime FPS spel wordt voor de PC.
< dit stukje webruimte is te huur >
heb nu zo'n beetje heel de dag gespeeld.... maar vind momenteel echt zwaar ruk vergeleken MW2
*aim assist is meer een vloek dan een zege.... (iedere nub die maar willekeurig R1 en schiet krijgt kills)
*aim assist raakt van slag als er meer dan 1 vijand op je beeld verschijnt
*spawnen is ronduit belachelijk
*stickie grenade lijkt minder lekker te gooien dan een normale granaat
*afstand aimen met een AR lijkt totaal niet te werken. (iets wat bij MW2 nou net zo lekker ging)
*word continu doorgeknald door mensen die HIP fire gebruiken
lijkt beter te werken dan ADS 
*de game disconnect vaak enzovoort....
hopelijk veranderd de ervaring voor mij en zoniet passen ze hopelijk het 1 en ander aan
*aim assist is meer een vloek dan een zege.... (iedere nub die maar willekeurig R1 en schiet krijgt kills)
*aim assist raakt van slag als er meer dan 1 vijand op je beeld verschijnt
*spawnen is ronduit belachelijk

*stickie grenade lijkt minder lekker te gooien dan een normale granaat
*afstand aimen met een AR lijkt totaal niet te werken. (iets wat bij MW2 nou net zo lekker ging)
*word continu doorgeknald door mensen die HIP fire gebruiken

*de game disconnect vaak enzovoort....
hopelijk veranderd de ervaring voor mij en zoniet passen ze hopelijk het 1 en ander aan
In MW2 was dit vele malen erger + Je kan het uitzetten onder het optiemenu..?P-Nut schreef op zondag 12 december 2010 @ 03:04:
Zie hierboven.*aim assist raakt van slag als er meer dan 1 vijand op je beeld verschijnt
Klopt, maar hier word aan gewerkt.*spawnen is ronduit belachelijk
Gebruik dan een normale Frag? De werpafstand is exact hetzelfde. Het enige verschil met Gewone frags in BO en MW2 is dat in MW2 frags letterlijk richting de dichtstbijzijnde speler rolde*. Nu zijn ze weer zoals in CoD4/WaW. Wat gewoon een stuk prettiger/realistischer is.*stickie grenade lijkt minder lekker te gooien dan een normale granaat
* Letterlijk ja, ik heb killcams gezien waarop een frag domweg een heuvel op rolde

Ik dacht dat Aimassist net nog zo irritant was en je constant van je doelwit afhaalde? Je moet sowieso al niet spelen op de Aimassist, zet het uit*afstand aimen met een AR lijkt totaal niet te werken. (iets wat bij MW2 nou net zo lekker ging)

Edit: Had eventjes niet goed gelezen wat hier stond, met AR's kan ik gewoon fatsoenlijk op afstand richten. Alleen de FAL heeft een kleine glitch welke ervoor zorgt dat je op afstand minder accuraat bent (Met iron sights dan).
Probeer dan ook niet te dichtbij te komen.*word continu doorgeknald door mensen die HIP fire gebruikenlijkt beter te werken dan ADS
Dit ligt toch echt aan de host/jouw verbinding, zelfs met een rottige NAT3 op een KPN router, heb ik amper last van Disconnects.*de game disconnect vaak enzovoort....
[Voor 22% gewijzigd door D4NG3R op 12-12-2010 04:52]
Ahum, erger in MW2? in BO rukt de Aim assist je zelfs mee als er iemand achter een muur loopt en niet af en toe, dit maak je echt vaak mee, ik heb hem dan ook uit staan. behoorlijk irri.D4NG3R schreef op zondag 12 december 2010 @ 04:49:
[...]
In MW2 was dit vele malen erger + Je kan het uitzetten onder het optiemenu..?
[...]
Tuurlijk niemand heeft hier last van, serious, hoeveel mensen hoor je hier over disconnects etc.? als dit puur aan onze routers en verbindingen ligt mag je ons eens vertellen wat iedereen fout doet. Ik kan geen 3 potjes spelen zonder een disconnect. en MW2? oja dat werkt wel normaal.Dit ligt toch echt aan de host/jouw verbinding, zelfs met een rottige NAT3 op een KPN router, heb ik amper last van Disconnects.
Overigens is het matchmaking systeem hier wel een beetje schuldig aan, met MW2 kom ik voornamelijk in een lobby met NL's. bij BO hoor ik alleen maar spaans, engels, frans etc.
Ik vind je reacties wel erg kort door de bocht.. je wuift alles weg, alsof iedereen gek is en jij niet

[Voor 49% gewijzigd door Chef_v_leeuwen op 12-12-2010 11:42]
* PSN=Chef_NL** *
Idd. Iedereen zeikte over het p2p systeem van MW2. En moet ik eerlijk zijn ? Ik vind het vele malen prettiger dan wat we nu hebben. Ik vind het ook behoorlijk onfair wat Treyarch ons (PC-users) aandoet. Ik kan nog niet eens fatsoenlijk spelen ! 1 Rondje en mijn BO kapt ermee. En op MW2 krijg ik 181 FPS stable, dus daar ligt het niet aan. Op de PS3 en Xbox360 is er al een hele lijst met updates gekomen, en op de PC 3. 2 ervan deden niets, en een derde maakte het nog veel erger voor mij. En àls ik kan spelen is het een wreed leuk spel... tot je respawnt tussen de enemy.
Jezus, Treyarch, doe er iets aan.
Android developer & dürüm-liefhebber
Gisteren mijn langste black ops marathon gedaan tot nu toe met mijn maatje [RFFN]SqUeD. 's Morgen om 08:30 begonnen en rond 00:30 gestopt
Ging lekker tot het einde moet ik zeggen. Die AK74u met grip en rapid fire kicks ass! Heerlijk. De hele dag mee gespeeld en tot grote tevredenheid eigenlijk.

Ging lekker tot het einde moet ik zeggen. Die AK74u met grip en rapid fire kicks ass! Heerlijk. De hele dag mee gespeeld en tot grote tevredenheid eigenlijk.
Basement Bios ---- Exo-S
Mooiste voorbeeld van het gare spawningsysteem: bij de start van een game op Nuketown moet je erop bedacht zijn dat de teams niet mooi aan weerszijden van de map zitten. Het komt héél vaak voor dat de tegenstander al spawnt in je eigen huis of naast je op het veldje. First blood is meestal al in een fractie van een seconde (zelfs een countdown op het gebruik van de tubes verandert daar niks aan).Mavamaarten schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:51:
En àls ik kan spelen is het een wreed leuk spel... tot je respawnt tussen de enemy.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%
Komende week komt er een flinke patch aan.Mavamaarten schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:51:
Idd. Iedereen zeikte over het p2p systeem van MW2. En moet ik eerlijk zijn ? Ik vind het vele malen prettiger dan wat we nu hebben. Ik vind het ook behoorlijk onfair wat Treyarch ons (PC-users) aandoet. Ik kan nog niet eens fatsoenlijk spelen ! 1 Rondje en mijn BO kapt ermee. En op MW2 krijg ik 181 FPS stable, dus daar ligt het niet aan. Op de PS3 en Xbox360 is er al een hele lijst met updates gekomen, en op de PC 3. 2 ervan deden niets, en een derde maakte het nog veel erger voor mij. En àls ik kan spelen is het een wreed leuk spel... tot je respawnt tussen de enemy.
En dan nog, ik heb nu niet echt problemen. Maar goed, ik hoef dan ook niet 181 FPS te draaien. Sterker nog, de FPS interesseert me niks, zolang het maar speelt!
Dat P2P systeem vond ik eigenlijk ook prima. Met dedicated servers zit je vaak met het probleem dat servers vol zijn, of compleet leeg. Moet je gaan zitten refreshen totdat er ergens een server is met 17 ipv 18 spelers. En met het P2P systeem kon je tenminste met je vrienden in 1 team zitten. Dat is misschien nog wel mijn grootste ergenis, dat je clubje vrienden verspreid wordt.
Heb ook een servertje weten te bemachtigen:
Naam: Sniper Only!
IP: 173.199.64.110
Type: Ranked, S&D, Sniper Only

Nogmaals niemand gebruikt sentry guns. Dat ze sentry guns als packages naar beneden laten komen is alleen om ze aan te passen in andere dingen. Wat dom is maar wel wat er gebeurt.D4NG3R schreef op zondag 12 december 2010 @ 01:53:
[...]Iedereen die hardline heeft, en slim genoeg is om te weten wat hardline doet heeft SAM - Care - Sentry als killstreak.
ETA:
Over disconnects. Dit lijkt op XBOX Live redelijk verholpen. Althans als je alleen speelt. Als je met een man of 5 in een party zit is het altijd raak. Duurt ongeveer tien minuten om een keer samen in een lobby te komen. Daarna verlaten de tegenstanders de lobby omdat zij denken dat we zwaar goed zijn, wat meestal wel meevalt

En ja aim-assist is niet altijd praktisch. Het is even wennen om zonder te spelen maar als je het eenmaal onder de knie hebt schiet je een stuk zuiverder. Zou wel graag iets meer opties hebben in button layout. Mis bumper jumper bijvoorbeeld. Jammer dat de enige echte keuzes melee en bukken onder B of richtingpook is. Zou ze graag allebei binnen directe handbereik hebben.
[Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 12-12-2010 13:02]
Mag ik daar ook met mijn assault rifle rondrennen? Of mag ik alleen maar sniper rifle's gebruiken?Vraaag schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:38:
Heb ook een servertje weten te bemachtigen:
Sniper Only! Snappie?beany schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:49:
[...]
Mag ik daar ook met mijn assault rifle rondrennen? Of mag ik alleen maar sniper rifle's gebruiken?
Kan je btw al via console ingame kicken?
Ah iemand is al een tijdje mee bezig:
http://forums.gameservers...php?f=11&t=42499&start=15
[Voor 16% gewijzigd door Vraaag op 12-12-2010 12:58]
Ja maar, het is een ranked server. Alle tools moeten dan beschikbaar zijn. Je had een unranked server moeten nemen als je dat soort specifieke regels wilVraaag schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:52:
[...]
Sniper Only! Snappie?
Kan je btw al via console ingame kicken?
Ah iemand is al een tijdje mee bezig:
http://forums.gameservers...php?f=11&t=42499&start=15

Helemaal niet, cod heeft geen ROE je mag verbieden in je server wat je wilt.beany schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:12:
[...]
Ja maar, het is een ranked server. Alle tools moeten dan beschikbaar zijn. Je had een unranked server moeten nemen als je dat soort specifieke regels wil
Niet dit weer...Gunner0616 schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:23:
[...]
Helemaal niet, cod heeft geen ROE je mag verbieden in je server wat je wilt.
Yup. Spy plane - SAM - CareD4NG3R schreef op zondag 12 december 2010 @ 01:53:
Iedereen die hardline heeft, en slim genoeg is om te weten wat hardline doet heeft SAM - Care - Sentry als killstreak.
Met hardline PRO is het altijd feest met deze opstelling. Krijg vaak nog geen tijd om al die markers te gooien :-)
Sentry gebruik ik niet omdat ik de spy plane te waardevol vind voor het team.
Indeed..... when does the hurting stop.....
Basement Bios ---- Exo-S
Sentry is wel goed, zeker als je hem verdedigd en een claymore erbij zet. Alleen wel jammer dat er een tijd limiet op zit, hetzelfde voor sam-turrets. Weet niet precies hoelang ze blijven staan, zal wel twee a drie minuten zijn. In mijn ogen mogen ze blijven staan tot dat ze kapot worden gemaakt, maargoed dat is mijn mening. Hetzelfde voor heli's eigenlijk, ik vind het schandalig als een heli de volle tijd kan benutten en dan weg kan vliegen. Dan mis je echt ergens een steekje in je hersenpan om niet van class te switchen als je dood bent gegaan. Enige wat ik kan bedenken is dat heel je team Ghost Pro heeft maar dat lijkt mij vrij sterk.
Ik speel eigenlijk altijd met één standaard class, en die class heb ik een kopie van gemaakt maar dan met een Strela erbij voor anti-air.
Ik speel eigenlijk altijd met één standaard class, en die class heb ik een kopie van gemaakt maar dan met een Strela erbij voor anti-air.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik krijg nergens gevonden wat de eisen zijn mbt regels om een ranked server te mogen runnen helaas.beany schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:12:
[...]
Ja maar, het is een ranked server. Alle tools moeten dan beschikbaar zijn. Je had een unranked server moeten nemen als je dat soort specifieke regels wil
Ben het wel met je eens overigens, custom rules zouden alleen op unranked servers moeten mogen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Zet je search options op LocalChef_v_leeuwen schreef op zondag 12 december 2010 @ 11:34:
Ik vind je reacties wel erg kort door de bocht.. je wuift alles weg, alsof iedereen gek is en jij niet

Ik vond het Aim Assist in MW2 velen malen erger omdat het niet uitgezet kon worden, heb klopt wel dat AimAssist soms zelfs een beetje richt op vijanden achter een muur.
Edit: Waar speel je op, ik spreek over de Xbox-360.
[Voor 25% gewijzigd door D4NG3R op 12-12-2010 15:58]
Tjah, voor alledrie geld in mijn ogen: En als de ammo nou op isNeoMe schreef op zondag 12 december 2010 @ 14:27:
Sentry is wel goed, zeker als je hem verdedigd en een claymore erbij zet. Alleen wel jammer dat er een tijd limiet op zit, hetzelfde voor sam-turrets. Weet niet precies hoelang ze blijven staan, zal wel twee a drie minuten zijn. In mijn ogen mogen ze blijven staan tot dat ze kapot worden gemaakt, maargoed dat is mijn mening. Hetzelfde voor heli's eigenlijk, ik vind het schandalig als een heli de volle tijd kan benutten en dan weg kan vliegen.

IMHO:
SAM: 4 schoten (2 per loop)
Minigun: 200 schoten (Hij schiet maar 10 - 20 schoten om iemand af te maken vandaar zo'n laag getal)
Choppergunner: 500 schoten
Gunship: 500 schoten + 20 raketten
Zoiets

Anoniem: 107117
Ben nu level 50 op de Xbox 360 maar zit te twijfelen of ik Prestige moet gaan....
Heb de game btw vanaf launch day, vond het zelf redelijk snel maar dat zal wel komen omdat het 'maar' 50 levels zijn in BO. MW2 sta ik nu ook nog steeds op level 70.
Dan een vraagje:
Ik krijg de C4 dus NIET aan de praat, zie alleen het device om de C4 af te laten gaan... Voel me erg stom, maar goed
Heb de game btw vanaf launch day, vond het zelf redelijk snel maar dat zal wel komen omdat het 'maar' 50 levels zijn in BO. MW2 sta ik nu ook nog steeds op level 70.
Dan een vraagje:
Ik krijg de C4 dus NIET aan de praat, zie alleen het device om de C4 af te laten gaan... Voel me erg stom, maar goed

Ik weet de controls niet voor xbox, maar op de pc is het zo dat als je C4 wil gebruiken je deze plaatst met de ADS knop, (zojuist ff gezocht en dat is de "Lt" knop voor de 360) en detonate met dat device wat je in je hand hebt.Anoniem: 107117 schreef op zondag 12 december 2010 @ 16:48:
Ben nu level 50 op de Xbox 360 maar zit te twijfelen of ik Prestige moet gaan....
Dan een vraagje:
Ook kan je detonaten als je een ander wapen vast hebt door dubbel tap op use als ik me niet vergis.
[Voor 3% gewijzigd door Franko P. op 12-12-2010 17:03]
Ik speel op de PS3, maar ik zal de search options eens zoeken, had het al eens rap gezocht, maar niet zo snel kunnen vinden. Aim assist kon volgens mij bij MW2 op de PS3 wel uit?, naja maakt verder niet veel uit.D4NG3R schreef op zondag 12 december 2010 @ 15:56:
[...]
Zet je search options op Localheb nu ruim een week geen enkele amerikaan, spanjaard of australier gehoord. Alleen maar Nederlanders, Duitsers en Belgen.
Ik vond het Aim Assist in MW2 velen malen erger omdat het niet uitgezet kon worden, heb klopt wel dat AimAssist soms zelfs een beetje richt op vijanden achter een muur.
Edit: Waar speel je op, ik spreek over de Xbox-360.
Je snapt mn punt vast wel, dat het bij jou goed gaat is geen garantie dat het bij de rest ook goed gaat

* PSN=Chef_NL** *
Ik MOET helemaal niks en als er iemand de regels van de server niet opvolgt nadat ik hem gewaarschuwd heb, dan krijgt ie gewoon een ban om zijn oren, genoeg andere die zich wel aan de regels willen houden.beany schreef op zondag 12 december 2010 @ 13:12:
[...]
[Voor 7% gewijzigd door Vraaag op 12-12-2010 17:12]
Je MOET het wel, het staat in de overeenkomst die je afsluit bij het huren van een Ranked server.Vraaag schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:11:
[...]
Ik MOET helemaal niks en als er iemand de regels van de server niet opvolgt nadat ik hem gewaarschuwd heb, dan krijgt ie gewoon een ban om zijn oren, genoeg andere die zich wel aan de regels willen houden.
Zoals we al pagina's vol met dezelfde discussie hebben staan: Huur een unranked server als je zonodig geen claymores, last stand ect wilt hebben.
Sorry maar ik moet je toch teleurstellen.D4NG3R schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:13:
[...]
Je MOET het wel, het staat in de overeenkomst die je afsluit bij het huren van een Ranked server.
Zoals we al pagina's vol met dezelfde discussie hebben staan: Huur een unranked server als je zonodig geen claymores, last stand ect wilt hebben.
Heb vanmiddag naar aanleiding van eerdere berichten een mailtje gestuurd naar gameservers met de vraag of dit nu wel of niet mocht.
Dit is hun antwoord:
Dus het mag helaas wel.Hi Frank,
If they paid for the server they are free to manage it how they fit, they can set whatever custom 'Rules' they wish and may ban/kick whoever they want for whatever reason they want.
If you are unhappy with the way a server is being managed I recommend you simply play on another server.
This applies to all our servers.
Vandaar dat de door mijn neef gehuurde server "Closed till further notice" is vanwege het forceren van Assault rifles only..?Franko P. schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:26:
[...]
Sorry maar ik moet je toch teleurstellen.
Heb vanmiddag naar aanleiding van eerdere berichten een mailtje gestuurd naar gameservers met de vraag of dit nu wel of niet mocht.
Dit is hun antwoord:
[...]
Dus het mag helaas wel.
Dat zou ik niet weten, ik heb alleen maar een mail gestuurd met de vraag of het nu wel of niet mocht op ranked servers, met bovenstaand antwoord als resultaat.
Heb zojuist maar eens een reply gestuurd met de vraag hoe het kan dat die server dus "closed till further notice" is aangezien custom rules zijn toegestaan.
Ik post hier wel weer wat hun antwoord daarop was.
Heb zojuist maar eens een reply gestuurd met de vraag hoe het kan dat die server dus "closed till further notice" is aangezien custom rules zijn toegestaan.
Ik post hier wel weer wat hun antwoord daarop was.
[Voor 40% gewijzigd door Franko P. op 12-12-2010 17:32]
NeoMe schreef op zondag 12 december 2010 @ 01:25:
Damn, wist niet dat je perk pro's moest kopen om ze te activeren. Loop echt al weken rond zonder dat te weten, zojuist even alles gekocht. Hopelijk weet de rest het wel, ik had er niet bij nagedacht. Viel me wel op dat ik niet met extra granaten starte maar dacht dat dat kwam omdat ik alleen hardcore speelde.

Anoniem: 347253
Met rechtermuisknop kan je C4 gooien, als je de detonator vast heb zeg maar. Met 'rapidly press f twice' of de detonator klikken laat je ze ontploffen
Zojuist alweer antwoord terug gehad, ze zitten wel bovenop de mail daar.D4NG3R schreef op zondag 12 december 2010 @ 17:27:
[...]
Vandaar dat de door mijn neef gehuurde server "Closed till further notice" is vanwege het forceren van Assault rifles only..?

Volgens hen moet je neef een ticket submitten en dan wordt er door hen naar gekeken.
Haha, ik heb ook een tijd rondgelopen zonder dit te weten

Anoniem: 331849
Na aanleiding van het gesprek hierboven en dat gisteren een admin opeens besloot dat zijn ranked server opeens "pistol only" moest worden heb ik ook gemailt met gameservers.com
Ik kreeg hierbij 2 links naar youtube waar duidelijk te zien is dat de rcon tool voor unranked servers wel een optie zit om wapens te beperken en voor ranked niet.
Antwoord was simpel: Als het niet aan te passen is in de rcon tool is het ook niet van toepassing op je server. Dat je een custom naam voor je server kan bedenken maakt natuurlijk nog niet dat die regel ook van toepassing is op je server.
Dus ik sluit me bij Beany aan en ben ook van mening dat wanneer je custom regels wil hebben je toch een unranked server moet bestellen.
Ik kreeg hierbij 2 links naar youtube waar duidelijk te zien is dat de rcon tool voor unranked servers wel een optie zit om wapens te beperken en voor ranked niet.
Antwoord was simpel: Als het niet aan te passen is in de rcon tool is het ook niet van toepassing op je server. Dat je een custom naam voor je server kan bedenken maakt natuurlijk nog niet dat die regel ook van toepassing is op je server.
Dus ik sluit me bij Beany aan en ben ook van mening dat wanneer je custom regels wil hebben je toch een unranked server moet bestellen.
Ik deel je mening ook, maar het lijkt er op dat ze bij gameservers zelf niet eens precies weten wat nu wel of niet mag. Check ook mijn bericht een paar posts terug waarin ik het antwoord van hun postte.Anoniem: 331849 schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:00:
Na aanleiding van het gesprek hierboven en dat gisteren een admin opeens besloot dat zijn ranked server opeens "pistol only" moest worden heb ik ook gemailt met gameservers.com
Dit is dus ook 100% mijn mening, is het "officieel" niet mogelijk? Dan is het officieel niet toegestaan. Voor zover ik weet stond dit ook in de gebruikersovereenkomstAnoniem: 331849 schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:00:

pfff wat heb ik een enorme spijt dat ik prestige in ben gegaan zeg
gaat nu gewoon voor geen meter meer

[Voor 23% gewijzigd door Skybullet op 12-12-2010 19:41]
5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz
Hoezo dat dan? De, volgens de echte weapon stats, goede wapens speel je al snel vrij (FAMAS en AK74u). Waarom loopt het voor geen meter dan?Skybullet schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:40:
pfff wat heb ik een enorme spijt dat ik prestige in ben gegaan zeg![]()

Trouwens, zijn er hier mensen die weleens ragequitten?

Frustratie!!
Speel ik voor het eerst echt FFA, gaat het wonderbaar gewoon echt goed en ben ik 1 kill verwijderd van mijn eerste overwinning in wat voor mode dan ook (beste score), wordt ik gekickt!! Ik heb geen idee waarom.
argh!
het voordeel is weer dat ik nu weet dat de AUG lekkerder schiet dan de commando (voor mij)
edit: nieuwe server, gaat het nog beter; connection interupted! Dat is al weer een tijdje geleden..
Maar FFA is in ieder geval leuker dan ik dacht. Als je lekker bezig kan zijn..
Speel ik voor het eerst echt FFA, gaat het wonderbaar gewoon echt goed en ben ik 1 kill verwijderd van mijn eerste overwinning in wat voor mode dan ook (beste score), wordt ik gekickt!! Ik heb geen idee waarom.
argh!
het voordeel is weer dat ik nu weet dat de AUG lekkerder schiet dan de commando (voor mij)
edit: nieuwe server, gaat het nog beter; connection interupted! Dat is al weer een tijdje geleden..
[Voor 22% gewijzigd door kilon op 12-12-2010 20:09]
ja weet niet, kom gewoon niet meer in me spel. speel alleen maar S&D, en dan als ik 3 rondes achter elkaar al word afgemaakt zonder dat ik maar in de buurt kom van een kil, dan stop ik er al mee.superbassie schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:49:
[...]
Hoezo dat dan? De, volgens de echte weapon stats, goede wapens speel je al snel vrij (FAMAS en AK74u). Waarom loopt het voor geen meter dan?
dus ragequitten ja !!

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz
Lekker campen zeker?kilon666 schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:52:

Ik heb FFA enkele keren gedaan, maar het viel mij meteen op dat ik de enige was die lekker aan 't run&gunnen was.
Iedereen (Ja echt iedereen!) zocht zijn eigen hoekje op om te wachten tot ik voorbij kwam rennen, ook viel me op dat iedereen zonder uitzondering last stand gebruikte.
Was mij wel duidelijk wat voor type speler FFA speelt: De newbie

Erg makkelijk is dat overigens wel, de run&gunner verliest niet van campers in FFA.
Overigens is TDM niet veel beter, objective modes is where it's at.
MP5k pakken, zo snel mogelijk sleight of hand en rapid fire kopen. Dan doorspelen tot lvl17 en AK74u pakken.Skybullet schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:40:
Sneller levelen kan niet

Gisteren prestige 7 ingegaan, 3 uur later ben ik level 32.
[Voor 33% gewijzigd door unfor op 12-12-2010 20:25]
Had ik ook, gewoon ffe heel veel nuketown hq spelen. dan lvl je behoorlijk snelSkybullet schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:40:

ben nu lekker met de G11 bezig, knalt lekker zonder scope
[Voor 22% gewijzigd door Ghostrider op 12-12-2010 20:30]
Asus Zenbook i7 256gb
Dat is veel te saai. Nee gewoon rondrennen. Soms wel even binnen een gebied blijven, maar wel rond blijven lopen om alle paden in de gaten te houden. Je kan niet altijd over de hele map rennen.
hoeveel hardline pro ik-haal-net-zoveel-carepackages-totdat-ik-choppergunner/gunship-heb-kills zitten daarbij die niemand maar dan ook niemand wil zien?MicScott schreef op zondag 12 december 2010 @ 18:02:
Gvd, ik had net een potje met 233 kills (en 60 deaths) staat ie niet in mijn theater! FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUU

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Soms heb je van die mensen die zodra ze 1 schot horen/geraakt worden meteen gaan liggen, of heb je een potje waarbij de helft van de spelers om een of ander hoekje zit te wachten tot er iemand langskomt, als ik dan een paar keer zo lame gekilled word quit ik gewoon.superbassie schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:49:
[...]
Hoezo dat dan? De, volgens de echte weapon stats, goede wapens speel je al snel vrij (FAMAS en AK74u). Waarom loopt het voor geen meter dan?
Tesla Model 3 SR+ 2020 | Midnight Silver
Eindelijk gewoon 3 uur lang blacks ops Mp kunnen spelen zonder een freeze !
Ik heb alle graphics settings op low gezet en nu hangt ie niet meer.
Dus probeer het uit misschien heb je ook een leuke avond
Ik heb alle graphics settings op low gezet en nu hangt ie niet meer.
Dus probeer het uit misschien heb je ook een leuke avond

Dan klik je niet op play... jemig zeg, voet gestoten tegen de salontafel?SouLLeSSportal schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:41:
[...]
hoeveel hardline pro ik-haal-net-zoveel-carepackages-totdat-ik-choppergunner/gunship-heb-kills zitten daarbij die niemand maar dan ook niemand wil zien?![]()
leuk voor je maar dat is zo saai als gras zien groeien..
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
[Voor 93% gewijzigd door tumtum100 op 12-12-2010 22:33. Reden: Mag niet]
Je weet dat dit tegen de regels van zowel Tweakers, als Xbox-live in gaat..? Verwijder je post.
Weer wat ervaring over de ps3 versie...
(ik vind het opzich een leuk spel maar erger mij kapot over een aantal dingen)
*campen word teveel beloont in deze game... gewoon frustrerend...Misschien kan ik beter zeggen dat aanvalllend spel afgestraft word. Je kan eigenlijk mooi plekje moet gaan zoeken liefst met 1 of meerdere spelers gehurkt gaan zitten of liggen en dan vervolgens wachten.
Aimassist tracked mensen door muren heen.... lekker campen.... oh kijk mn crosshair beweegt ff wachten en de schietknop dicht bij ingang doen,,,, vuren en jaar hoor een kill.
Het neerschieten van meer dan 1 vijand lijkt haast onmogelijk.... zogenaamd realistische maar schiet haast half clip leeg om iemand te killen....
*3D models van de spelers zelf door objecten heensteken.... seriously?
*Wapens met 3 bullet burst zijn sowieso te verwaarlozen.... moet haast elke keer 2 a 3 keer iemand met een burst shot raken.... mag aannemen dat guns zoals deze exponentieel meer dmg doen dan een wapen dat aan 1x door kan knallen. (headshots zijn random nogmaals wazig aimassist dat aan mn crosshair zit te trekken)
*Zonder aim assist is de recoil van de gun irritant.... (zorg er op zn minst voor dat zonder aim assist de aim stabieler blijft.
*Wazig netcode.......... hoevaak ik ruim 2 a 3 seconden of meer de hoek om ga en word gekilled door iemand die mij probeert te raken (zie ik de killcam persoon "no where near me" schieten. (de connectie gewoon goed van mij als de gene die mij neerknalt)
*Afstandschoten met welke gun dan ook lijkt het raken compleet random...
*campen word teveel beloont in deze game... gewoon frustrerend...Misschien kan ik beter zeggen dat aanvalllend spel afgestraft word. Je kan eigenlijk mooi plekje moet gaan zoeken liefst met 1 of meerdere spelers gehurkt gaan zitten of liggen en dan vervolgens wachten.
Aimassist tracked mensen door muren heen.... lekker campen.... oh kijk mn crosshair beweegt ff wachten en de schietknop dicht bij ingang doen,,,, vuren en jaar hoor een kill.
Het neerschieten van meer dan 1 vijand lijkt haast onmogelijk.... zogenaamd realistische maar schiet haast half clip leeg om iemand te killen....
*Wapens met 3 bullet burst zijn sowieso te verwaarlozen.... moet haast elke keer 2 a 3 keer iemand met een burst shot raken.... mag aannemen dat guns zoals deze exponentieel meer dmg doen dan een wapen dat aan 1x door kan knallen. (headshots zijn random nogmaals wazig aimassist dat aan mn crosshair zit te trekken)
*Zonder aim assist is de recoil van de gun irritant.... (zorg er op zn minst voor dat zonder aim assist de aim stabieler blijft.
*Wazig netcode.......... hoevaak ik ruim 2 a 3 seconden of meer de hoek om ga en word gekilled door iemand die mij probeert te raken (zie ik de killcam persoon "no where near me" schieten. (de connectie gewoon goed van mij als de gene die mij neerknalt)
Amen to that! Met name het belonen van campers vind ik ook altijd ongekend frustrerend. Het zou goed zijn als er eens wat met de delay's gespeeld werd. Als je vanuit sprint meteen (dus niet de halfbakken oplossing die steady-aim pro biedt) kunt schieten met een bepaalde perk dan heb je er ten minste nog wat aan.P-Nut schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:21:
Waarom gaat dat tegen de regels van Xbox-live in?D4NG3R schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:12:
[...]
Je weet dat dit tegen de regels van zowel Tweakers, als Xbox-live in gaat..? Verwijder je post.
En in CoD1 - MW2 en bijna elk ander spel word Run'n'Gunning teveel beloond. En dat is zeker geen probleem?P-Nut schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:21:
Dit klopt dan wel weer.Aimassist tracked mensen door muren heen.... lekker campen.... oh kijk mn crosshair beweegt ff wachten en de schietknop dicht bij ingang doen,,,, vuren en jaar hoor een kill.
Your doing it wrongHet neerschieten van meer dan 1 vijand lijkt haast onmogelijk.... zogenaamd realistische maar schiet haast half clip leeg om iemand te killen....

Hier hebben 9/10 spellen last van.*3D models van de spelers zelf door objecten heensteken.... seriously?
Je weet dat de burst wapens effectief de beste zijn? Het lastige is om alle 3 de kogeltjes te raken, maar als je dat lukt heb je wel direct een kill*Wapens met 3 bullet burst zijn sowieso te verwaarlozen.... moet haast elke keer 2 a 3 keer iemand met een burst shot raken.... mag aannemen dat guns zoals deze exponentieel meer dmg doen dan een wapen dat aan 1x door kan knallen. (headshots zijn random nogmaals wazig aimassist dat aan mn crosshair zit te trekken)

Heb ik geen last van*Zonder aim assist is de recoil van de gun irritant.... (zorg er op zn minst voor dat zonder aim assist de aim stabieler blijft.

Dit klopt wel weer.. Ook vaak: Ik ren om het hoekje heen, ben al enkele meters verder. En ik ga dood... Zie ik mn killcam, schiet die kerel gewoon op de plek waar ik eerder rende (En niet op de muur/hoek). WTF?*Wazig netcode.......... hoevaak ik ruim 2 a 3 seconden of meer de hoek om ga en word gekilled door iemand die mij probeert te raken (zie ik de killcam persoon "no where near me" schieten. (de connectie gewoon goed van mij als de gene die mij neerknalt)
Lijkt, met Sniperrifles heb ik hier geen last van. Met pistols wel, maar die zijn niet bedoeld voor de lange afstand.*Afstandschoten met welke gun dan ook lijkt het raken compleet random...
Je modificeert software?tumtum100 schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:33:
[...]
Waarom gaat dat tegen de regels van Xbox-live in?
Je gebruikt effectief een hack? (Ondanks dat de gebruiker er geen voordeel mee heeft)
Er staat duidelijk in de guidelines van Xbox-live dat software tampering bannable is.
Edit: En op tweakers.net mag je anderen niet helpen bij het hacken van consoles/spellen.
[Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 12-12-2010 22:40]
Ik ragequit wel als ik met 5 randdebielen in een team zit.
Voorbeeld:
Demolition on launch.
De B bom was al afgegaan en mij team gaat die bombsite verdedigen nadat ze doelloos rondrende.
Ik probeer alleen de A bom te verdedigen en raad eens wat er gebeurd bij de B bomb.
Yep, ze werden allemaal gefrituurd.
Dat is nou echt een ragequit moment.
Voorbeeld:
Demolition on launch.
De B bom was al afgegaan en mij team gaat die bombsite verdedigen nadat ze doelloos rondrende.
Ik probeer alleen de A bom te verdedigen en raad eens wat er gebeurd bij de B bomb.

Yep, ze werden allemaal gefrituurd.
Dat is nou echt een ragequit moment.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vond dit wel een aardige start van mezelf, in 1 minuut 10 kills 
YouTube: Black Ops - Awesome Match Start
En deze care package kill van mij blijft geniaal, echt NET niet de last kill xD
YouTube: Black Ops Care Package Kill

YouTube: Black Ops - Awesome Match Start
En deze care package kill van mij blijft geniaal, echt NET niet de last kill xD
YouTube: Black Ops Care Package Kill
Helft van de tijd is het ook gewoon het gare Xbox live systeem, en niet black ops dat het fout doet...Anoniem: 337891 schreef op zondag 12 december 2010 @ 12:48:
[...]
ETA:
Over disconnects. Dit lijkt op XBOX Live redelijk verholpen. Althans als je alleen speelt. Als je met een man of 5 in een party zit is het altijd raak. Duurt ongeveer tien minuten om een keer samen in een lobby te komen. Daarna verlaten de tegenstanders de lobby omdat zij denken dat we zwaar goed zijn, wat meestal wel meevaltSnap niet dat een party van 5 niet gewoon een eigen lobby krijgt waar andere bijkomen. Nu lijkt het erop dat ze proberen om 5 man tegelijk in een bestaande lobby te gooien. Dit werkt niet aangezien er in de tijd dat de party joint er ook anderen joinen waardoor er geen plek meer is voor 5 man. Kunnen we weer opnieuw beginnen.
Ik had het al aangegeven via DM, maar ik doe het hier ook nog maar even, ook voor tumtum100). Het is een soort van hack, maar voor zover ik kan oordelen niet eentje waar je voordeel uit haalt. Het enige wat je ermee kunt doen is opvallen en dat het irritant kan zijn. Direct tegen de regels wil ik het dan ook niet noemen, hooguit (enigszins) grijs gebied, en of het weggehaald zou worden is dan ook nog maar de vraag.D4NG3R schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:38:
[...]
Je modificeert software?
Je gebruikt effectief een hack? (Ondanks dat de gebruiker er geen voordeel mee heeft)
Er staat duidelijk in de guidelines van Xbox-live dat software tampering bannable is.
Edit: En op tweakers.net mag je anderen niet helpen bij het hacken van consoles/spellen.
En wat ik eruit haal is het iets voor de PC; Xbox Live heeft er dus ook niets mee van doen.
[Voor 8% gewijzigd door PromoX op 13-12-2010 08:41]
And I'm the only one and I walk alone.
Valt me op hoe weinig mensen de m16 met scope gebruiken. Heerlijk wapen. Op lange Afstand heerst deze. Alleen in close combat is t zeer lastig, daardoor wordt je wel gedwongen iets rustiger te spelen en soms wat meer een gebied te bewaken. Met de andere assault wapens wil t maar niet vlotten bij mij. Zit na een zeer slechte start nu op een k/d van 1'5. Met 3500 kills. Gaat nu helaas niet zo snl meer omhoog.
PSN ID Binloading_nl
Zat geen enkel carepackage in hoor.SouLLeSSportal schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:41:
[...]
hoeveel hardline pro ik-haal-net-zoveel-carepackages-totdat-ik-choppergunner/gunship-heb-kills zitten daarbij die niemand maar dan ook niemand wil zien?![]()
leuk voor je maar dat is zo saai als gras zien groeien..
Nice!

Had van de week ook SaS voor het eerst geprobeerd, wel nice:
YouTube: Call Of Duty: Black Ops - Humiliation
Dat met die xbox symbolen in je naam is geen hack. Op de xbox misschien wel ja (zou ik niet weten, maar daar kom je het ook vaak tegen inderdaad), maar dit ging over de PC, en het gebeurt gewoon met wat ascii waardes in je naam. Eerder een glitch dan een hack, dus ik zou niet weten waarom het niet zou mogen.
Eindelijk weet ik wie die irritante campers zijn... Ze geven het gewoon zelf nog toe ook!steefje schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:56:
Valt me op hoe weinig mensen de m16 met scope gebruiken. Heerlijk wapen. Op lange Afstand heerst deze. Alleen in close combat is t zeer lastig, daardoor wordt je wel gedwongen iets rustiger te spelen en soms wat meer een gebied te bewaken.
ga ik ook doen, dit weekend liep het voor geen meter, ben nu lvl 50, moet nog iets van 15000 punten of zo, daarna ga ik prestige, dat embleem dat je dan krijgt is ook wel mooi. En inderdaad de uitdaging om alles weer te krijgen/unlocken is mooi.Rutger Mulder schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:49:
[...]
Gewoon doen. Ik vind het leuke van prestigen dat je weer gedwongen wordt om andere guns/classes te testen. Zo blijft de game veelzijdig en ik vind het leuk om elke keer weer die challenges te krijgen tijdens het spelen. Die worden namelijk ook gereset na de prestige.
ja hoor, als het echt niet wil of ik knettergek wordt wordt van campers dan quit ik en zoek ik een nieuw potje. Wel balen als je host bent, dan heeft de rest er ook last van dat het bij mij niet loopt.superbassie schreef op zondag 12 december 2010 @ 19:49:
[...]
We hebben wel eens een team-ragequit gedaan, we waren met 8 man een party tegen 8 campers, er liep er letterlijk nog niet 1 rond, alleen dan om van spawn naar camp plek te gaan, dat was niet leuk meer, zijn we met zijn allen tegelijk ge-quit.
[Voor 33% gewijzigd door Svennie op 13-12-2010 08:54]
PSN ID: Svennie-NL
Anoniem: 266471
Het spel Black ops vind ik een stuk beter dan mw2.
Enige probleem is de ongelooflijk slechte multiplayer foutmeldingen..
- "Lost connection to host"
- "Connection interupted"
- Spel blijft gewoon hangen.
- 1 persoon in me vriendenlijst kan ik niet joinen de rest wel.
Snap niet hoe dit kan, bij mw2 nooit 1 probleem gehad. Zo jammer haalt het plezier heel rap weg.
Komt er nog een patch voor de ps3?
Enige probleem is de ongelooflijk slechte multiplayer foutmeldingen..
- "Lost connection to host"
- "Connection interupted"
- Spel blijft gewoon hangen.
Snap niet hoe dit kan, bij mw2 nooit 1 probleem gehad. Zo jammer haalt het plezier heel rap weg.
Komt er nog een patch voor de ps3?
Dit heeft te maken met jouw/die persoon zijn NAT type, deze staat dan op NAT2 of NAT3. Dit word een beetje verbeterd bij de eerstvolgende patch voor de PS3/Xbox-360.Anoniem: 266471 schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:35:
Zie hierbovenKomt er nog een patch voor de ps3?

Precies! Het is mogelijk, en het is geen glitch, exploit of hack. Waarom zou je het dan niet gebruiken? (Zelfde geld voor Grenadelaunchers, Last stand, claymores ect ect.)Anoniem: 107117 schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:35:
Camping ain't forbidden!
Ik speel mijn eigen spel. En nee, dus niet alleen campen
Probeer de Stoner63 met een Extended mag en Sleight of Handreemprive schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:40:
Hoewel ik nooit een voorstander ben geweest van LMG's heb ik me de afgelopen dagen toch wel vermaakt met de M60. Veel demolition gespeeld op nuketown en in combinatie met flak jacket pro en tactical mask pro kan je goed planten, defusen en de planter of defuser beschermen.

[Voor 52% gewijzigd door D4NG3R op 13-12-2010 09:42]
Hoewel ik nooit een voorstander ben geweest van LMG's heb ik me de afgelopen dagen toch wel vermaakt met de M60. Veel demolition gespeeld op nuketown en in combinatie met flak jacket pro en tactical mask pro kan je goed planten, defusen en de planter of defuser beschermen.
Dat dacht ik idd ook dat het aan NAT type zou liggen maar hebben allebei NAT2 dus dat zou geen probleem moeten zijn ook staat upnp beschikbaar staan.. Dus wat het is??????????D4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:40:
[...]
Dit heeft te maken met jouw/die persoon zijn NAT type, deze staat dan op NAT2 of NAT3. Dit word een beetje verbeterd bij de eerstvolgende patch voor de PS3/Xbox-360.
Mja hopelijk fixed die patch het.
Nogmaals: je nat is dus 2 of hoger, en dat houd in dat het al restricted isAnoniem: 266471 schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:01:
[...]
Dat dacht ik idd ook dat het aan NAT type zou liggen maar hebben allebei NAT2 dus dat zou geen probleem moeten zijn ook staat upnp beschikbaar staan.. Dus wat het is??????????
Mja hopelijk fixed die patch het.

Edit: UPNP zegt weinig, op mijn KPN router doet het bijv weinig. Pas na gigantisch veel tweaking op zowel de router als mijn Xbox kon ik mijn NAT van Restricted naar Open krijgen.
[Voor 17% gewijzigd door D4NG3R op 13-12-2010 10:04]
Het blijft toch een raadsel met die NAT types. Ik heb een test update van KPN in mijn modem zitten waarmee ik een OPEN nat type heb in MW2 en had in Black ops. Sinds vorige week heb ik in Black ops ineens STRICT, maar in MW2 nog gewoon OPEN. In Black Ops is die ook niet meer open te krijgen.
Ik heb sterk het vermoeden dat dit gewoon aan het modem ligt, maar het blijft vreemd. Misschien wordt het in de patch opgelost. PS3 geeft netjes aan NAT type 2 en UPnP beschikbaar.
Ik heb sterk het vermoeden dat dit gewoon aan het modem ligt, maar het blijft vreemd. Misschien wordt het in de patch opgelost. PS3 geeft netjes aan NAT type 2 en UPnP beschikbaar.
Gisteren de Tiger Demolition server eens opgezocht met wat andere RFFN-ers. Waren pittige potten met balanced teams. Erg leuk om te spelen en een hoog niveau. Dit was met name te merken op firing range.
Daarna op launch was het ook heftig, maar ook wat drukker waardoor de chaos compleet werd. Desallniettemin heb ik me vermaakt met de andere tigertjes.
Daarna op launch was het ook heftig, maar ook wat drukker waardoor de chaos compleet werd. Desallniettemin heb ik me vermaakt met de andere tigertjes.
Basement Bios ---- Exo-S
Ok ben geen kenner hahah maar had begrepen uit andere forums dat het probleem zich kan voordoen als 1D4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:02:
[...]
Nogmaals: je nat is dus 2 of hoger, en dat houd in dat het al restricted is.
Edit: UPNP zegt weinig, op mijn KPN router doet het bijv weinig. Pas na gigantisch veel tweaking op zowel de router als mijn Xbox kon ik mijn NAT van Restricted naar Open krijgen.
van de 2 NAT3 heeft en dat je met NAT1,2 altjid goed zit..
Maar nogmaals ik heb er geen drol verstand van hahah vind het alleen vreemd dat ik 1 maatje niet kan joinen en hij mij niet in een party terwijl we bij mw1,2 wel gewoon ging..
Ik wacht de patch braaf af..
Tjah. Dat is dus het rottige eraan...Anoniem: 266471 schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:13:
[...]
Ok ben geen kenner hahah maar had begrepen uit andere forums dat het probleem zich kan voordoen als 1
van de 2 NAT3 heeft en dat je met NAT1,2 altjid goed zit..
Maar nogmaals ik heb er geen drol verstand van hahah vind het alleen vreemd dat ik 1 maatje niet kan joinen en hij mij niet in een party terwijl we bij mw1,2 wel gewoon ging..
Ik wacht de patch braaf af..
CoD4 = Probleemloos online een match vinden, ik kan iedereen & elke party joinen. Wel vrij laggy wanneer ook maar 1 persoon in de match ook een NAT type van 2 of hoger heeft.
MW2 = 1 - 3 minuten wachten op een match. Private matches zijn soms lastig bereikbaar en soms verlies ik randomly connectie met de host als er iemand joined.
BO = Probleemloos online een match vinden, ik kan niet altijd een party joinen (Soms duurt het 5 mins voordat hij eindelijk joined is o.O) en private matches zijn soms rottig bereikbaar.
Even een compleet ander spel:
The Orange Box - Team fortress 2, gebruikt exact dezelfde poorten. Maar is 100% probleemvrij

nee dat niet, toevallig wel mijn been gebrokensteveman schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:39:
[...]
Dan klik je niet op play... jemig zeg, voet gestoten tegen de salontafel?

P-Nut schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:21:
Campen is zeer zeker een onderdeel wat lang niet iedereen leuk vind, inclusief mij maar ik ben een natural run and gunner, ik flash die lui gewoon, sprint erin en weer een kill erbij. Ik sta meestal wel in de top 5, helemaal met van die campertjes, dat blijven toch vaak de minder goede spelers die ik dan ook vrij simpel van win. Was het niet dat de servers lastig te bereiken waren zou ik zeggen gewoon andere server pakken.

Al met al veel punten voor jou persoonlijk en ligt dat niet aan de game zelf, probeer meer tactisch te spelen zodat je dichterbij komt, gebruik je equipment om de kills te krijgen ed. (voor zover je dat niet doet, no offence)
(speel op pc niet ps3 dus wellicht verschil)*campen word teveel beloont in deze game... gewoon frustrerend...Misschien kan ik beter zeggen dat aanvalllend spel afgestraft word. Je kan eigenlijk mooi plekje moet gaan zoeken liefst met 1 of meerdere spelers gehurkt gaan zitten of liggen en dan vervolgens wachten.
Campen is zeer zeker een onderdeel wat lang niet iedereen leuk vind, inclusief mij maar ik ben een natural run and gunner, ik flash die lui gewoon, sprint erin en weer een kill erbij. Ik sta meestal wel in de top 5, helemaal met van die campertjes, dat blijven toch vaak de minder goede spelers die ik dan ook vrij simpel van win. Was het niet dat de servers lastig te bereiken waren zou ik zeggen gewoon andere server pakken.
Mjah daarom speel ik onder andere niet op de console, ook al had ik er een. pc speelt gewoon zoveel fijner zonder die aim assist. Maar geef nou toe hoevaak gebeurd dat nou dat je daardoor doodgaat??Aimassist tracked mensen door muren heen.... lekker campen.... oh kijk mn crosshair beweegt ff wachten en de schietknop dicht bij ingang doen,,,, vuren en jaar hoor een kill.
Nogmaals pc heeft hardcore, 1 tot 3 kogels max voor een kill (indien een goede hit uiteraard en afhankelijk van welk wapen) verder ligt dat compleet aan je eigen aim and skills... Niemand heeft ook ooit beweerd dat het een realistisch spel zou zijn?Het neerschieten van meer dan 1 vijand lijkt haast onmogelijk.... zogenaamd realistische maar schiet haast half clip leeg om iemand te killen....
Tja wat wil je met een dergelijke engine van dik 4 jaar oud die zulke beperkingen heeft, noem mij trouwens eens een fps/rpg game die geen clipping heeft? elke high budget game heeft het voor zover ik weet.*3D models van de spelers zelf door objecten heensteken.... seriously?
nogmaals skills en aim ligt aan je zelf, aim assist heeft daar wel invloed idd. advies pc gebruiken*Wapens met 3 bullet burst zijn sowieso te verwaarlozen.... moet haast elke keer 2 a 3 keer iemand met een burst shot raken.... mag aannemen dat guns zoals deze exponentieel meer dmg doen dan een wapen dat aan 1x door kan knallen. (headshots zijn random nogmaals wazig aimassist dat aan mn crosshair zit te trekken)

zie vorige punt.*Zonder aim assist is de recoil van de gun irritant.... (zorg er op zn minst voor dat zonder aim assist de aim stabieler blijft.
niets aan toe te voegen, volledig mee eens, als het goed is word dat gefixed in de komend patch (pc) ps3 weet ik niet.*Wazig netcode.......... hoevaak ik ruim 2 a 3 seconden of meer de hoek om ga en word gekilled door iemand die mij probeert te raken (zie ik de killcam persoon "no where near me" schieten. (de connectie gewoon goed van mij als de gene die mij neerknalt)
tja lange afstand worden guns minder sterk en de aim is minder, dat is in elke versie van cod al zo. wil je realisme, ga dan voor ArmA II bijvoorbeeld. Door de insteek van de game kan je de wapens niet de juiste range geven anders loopt iedereen met een shotgun door de halve map kills te maken. zou vrij saai worden.*Afstandschoten met welke gun dan ook lijkt het raken compleet random...

Al met al veel punten voor jou persoonlijk en ligt dat niet aan de game zelf, probeer meer tactisch te spelen zodat je dichterbij komt, gebruik je equipment om de kills te krijgen ed. (voor zover je dat niet doet, no offence)
Ik had hem speciaal gisteravond op demo gezet omdat Tigers 1 zo brak ging, was inderdaad leuk! Misschien laat ik hem wel op demo staan.Mystikal schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:12:
Gisteren de Tiger Demolition server eens opgezocht met wat andere RFFN-ers. Waren pittige potten met balanced teams. Erg leuk om te spelen en een hoog niveau. Dit was met name te merken op firing range.
Zoals ik al zei, er zat geen care package in, dus je reactie was nogal vreemd, en ja, sommige mensen vinden het wel leuk om filmpjes met 233 kills erin te zien.SouLLeSSportal schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:31:
[...]
nee dat niet, toevallig wel mijn been gebrokenMaar dan nog is het een over mijn ego strijk actie, is beetje jammer.
Hoewel ik wel iets te vaak dood ben gegaan om er wat kijkbaars van te maken, denk ik.
Even 2 leuke video`s !
YouTube: fail3 (Droog)
YouTube: stuck shot ( luck maar dat blijft tussen ons ! )
YouTube: fail3 (Droog)
YouTube: stuck shot ( luck maar dat blijft tussen ons ! )
Voor de mensen met NAT problemen en consoles: als je router DMZ ondersteuning heeft, probeer je console eens in de DMZ te stoppen.
Verder op de xbox nog iets ontdekt (denk een bug). Soms switched de party privacy ineens van open naar invite only! (of ligt dit aan de manier van uitnodigen?) Hierdoor kunnen mensen die op een later tijdstip mee willen doen, niet in de party komen
Verder op de xbox nog iets ontdekt (denk een bug). Soms switched de party privacy ineens van open naar invite only! (of ligt dit aan de manier van uitnodigen?) Hierdoor kunnen mensen die op een later tijdstip mee willen doen, niet in de party komen

Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder
Ok hoe?steffex schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:10:
Voor de mensen met NAT problemen en consoles: als je router DMZ ondersteuning heeft, probeer je console eens in de DMZ te stoppen.
ik heb de PS3 ook in de DMZ staan, verhielp een hoop ellende bij MWII.steffex schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:10:
@stuck shot filmpje: mooi schot, je weet dat er daar staan, je kan het proberen. Ik gooi bij Summit ook altijd een granaat over het gebouw als ik bij de container loop, vaak raak.
[Voor 22% gewijzigd door Svennie op 13-12-2010 11:19]
PSN ID: Svennie-NL
Mee eensD4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:40:
[...]
[...]
Precies! Het is mogelijk, en het is geen glitch, exploit of hack. Waarom zou je het dan niet gebruiken? (Zelfde geld voor Grenadelaunchers, Last stand, claymores ect ect.)
[...]

Anoniem: 307805
Kan jij mij uitleggen hoe dat werkt voor de nat. Aangezien je de router instellingen van dat (Kl*te) kpn niet kan wijzigenD4NG3R schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:02:
[...]
Nogmaals: je nat is dus 2 of hoger, en dat houd in dat het al restricted is.
DM me anders maar even aangezien het hier niet thuis hoord
Waarom heb ik de AUG nu pas ontdekt? Echt een heerlijk wapen.
En 18 man FFA is ook prachtig (op Nuketown na. Dat is weer leuk met Dom). Ik kan zelfs structureel in de top 5 eindigen. Soms zelfs 1e.
En 18 man FFA is ook prachtig (op Nuketown na. Dat is weer leuk met Dom). Ik kan zelfs structureel in de top 5 eindigen. Soms zelfs 1e.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.
IRC: IRC via je browser of via je irc client