Stoner63 is mn nieuwe Favo wapen :D . Damn dat ding is chill. Huidige top class: (Gemiddelde K/D per ronde is 1.6)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Stoner63 - Extended Mag
Verschilt per Contract* .
---
Frag
Stun
Claymore
---
P1: Hardline PRO
P2: Sleight of Hand
P3: Hacker

* Meestal crossbow als er geen wapen gerelateerde contract open staat

Had eerst Warlord Pro en dan een RDS met Extended Mags. Maar de iron sights op dat ding zijn behoorlijk prettig te noemen :) .

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-05 00:48
NeoMe schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:48:
Voor basic challenges moet je door een raam heen springen waar nog glas in zit, hoe doe ik dit ?

Rennen > Springen (A) > Crouch (B) ?

Of moet je erbij schieten, snap het niet en kan niks vinden op youtube.
Dus rennen (niet loslaten) en dan B.

xVortexx D3

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-06 21:32
Gisteren lvl 15 geworden en famas gepakt :P. (half uur gegamed :@ )
Ik moet echt bepaalde dingen snappen binnen deze game.
Famas (red dod sight ofzo :P)
Claymore
Perk1:Flak Jacket
Perk2:Hardened
Perk3:Ninja

Moet nog even expirimenteren met classes.
Claymore owns @ nuketown :P krijg superveel kills ervan haha :D

tikfouten? tjah..m..

De Famas met Silencer word als erg goed gezien.

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

reemprive schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 01:07:
Zelf vanavond ook nog een bizarre knifestreak gehaald, heb de eerste minuten voorafgaand ook maar gefrapst(zodat ik niet ineens de kniferunner van GoT wordt :) ):
YouTube: 2 times Chopper in a short time @ Lauch
Zo dan! Dat is pas netjes!
Haha hopelijk wordt ik ook ooit nog eens zo goed!
Ben nu prestige 1 lvl 30, tuf langzaam door naar prestige 2 :)
Even kijken tot welke prestige ik wil gaan...

• MelodyDeluxe
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03-2022
prestige 2 rank 26 nu, tijd om het roer om te gooien en compleet andere classes te gaan proberen want het hele ranken heeft voor de rest toch niet veel meer op zak, ik heb me gisteren uitstekend vermaakt met de WA2000 sniper op de mappen cracked en villa, ghost, scout en second change, met claymores en concussions. geen bizarre kill streaks, maar na een potje wel positief 15-10 ofzow.

voor het rauwdauw werk blijft HQ HC nuketown mijn favo map die ik ook wel 70% van de tijd speel, daarna komt firing range.

• Lenterie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-05-2018
Ik had altijd een k/d van 1.60 ongeveer, tot ik met de AK74u ben gaan spelen. Ik zit nu op 2.14 en ik heb gemiddeld nu een k/d van 3,50 per game.

Ben van mening dat de AK74u wel degelijk overpowered is. Vooral de Rapid Fire lijkt me een add-on die de AK74u onnodig meer damage per second geeft dan andere guns. Daarnaast is de mobility hoog met dit wapen, en niet te spreken over het faster ADS. Volgens mij gaan ze dit enigzins nerfen in één van de komende patches, ik heb het ergens wel voorbij zien komen op de fora.

Anyway

Tot op heden gebruik ik ongeacht welke map of gametype maar 2 setups:

1.

AK74u Rapid + Grip
Dual wield M1911

Semtex
Concussion
Claymore

Lightweight PRO
Warlord PRO
Marathon PRO

2.

AK74u Silencer + Grip
Dual wield M1911

Semtex
Concussion
Claymore

Ghost
Warlord PRO
Marathon PRO

[Voor 4% gewijzigd door Lenterie op 10-12-2010 09:44]

• forzabesiktas
D4NG3R schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:01:
De Famas met Silencer word als erg goed gezien.
Zal ik vanavond even proberen. moet waarschijnlijk een tijdje afstand nemen van men pc :(. (ram geeft bsod's dus terug naar alternate willen ze mijn mobo erbij :( ) mrja gelukkig valt alles onder garantie!

tikfouten? tjah..m..

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:20

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik ben weer is begonnen de campain opnieuw te spelen, aangezien ik die toch wel echt heel erg vet vond.
Had hem eerst op hard uitgespeeld, deed er toen een uurtje of 8 over (inclusief alle cutscenes).
Nu eens kijken hoe snel je er doorheen kan rushen op easy :P Gelijk maar ff alle intels meenemen, heb ik die ook maar weer in de pocket.
Daarna maar weer lekker verder met de MP :)

• Excelb-boy
  • Niet online

Excelb-boy

The MOOVMNT

Hehe, heb de SP nog niet eens gespeeld :X
Denk dat ik dat van het weekend maar eens op mijn gemakje ga doen, MP is te verslavend! :9

• CrackSlet
  • Laatst online: 22:20

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Excelb-boy schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:57:
[...]

Hehe, heb de SP nog niet eens gespeeld :X
Denk dat ik dat van het weekend maar eens op mijn gemakje ga doen, MP is te verslavend! :9
I know, maar de SP is serieus de moeite waard om eens te spelen. Wel op hard of veteran, anders rush je er zo doorheen. Maar als je dat doet, is het wel een van de rauwste en meeslependste CoDs die ik heb gespeeld (en dat zijn ze allemaal ;) )

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 11:47
Ik ben echt verliefd geworden op de M16. :o Vooral met silencer + red dot is 'ie heel chill. Ook met ACOG en silencer 'voelt' die ook erg lekker.

Anoniem: 337891

Aug + silencer is bijna even heftig als Famas + silencer. :D

Heb net wat potten met de spectre en Ak74u gespeeld. Niet echt mijn ding. Heb steeds het idee dat ik better diepvries erwten naar mijn tegenstander kan gooien. :D

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

eerste zelfgemaakte filmpje van een kleine streak,
zo ging het het hele potje, maar dan wordt het snel saai ;)

YouTube: Black ops 5 killstreak

[Voor 73% gewijzigd door ApC_IcE op 10-12-2010 11:27]

• forzabesiktas
SP is zowiezo vet :). mooiste is als je die cutscenes volgt en daarna gewoon soort film ziet :P en zelf al die gozers neer knal. alleen af en toe is het wel gaar want pik je bv een AK op en na een cutscene is die AK opeens weg krijg je miezerig wapen voor in de plaats :S

tikfouten? tjah..m..

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

Ik heb het even gefrapst(sorry voor de console):
YouTube: Black Ops: Chopper Gunner Bug

Zelf vanavond ook nog een bizarre knifestreak gehaald, heb de eerste minuten voorafgaand ook maar gefrapst(zodat ik niet ineens de kniferunner van GoT wordt :) ):

Die balken zitten erin omdat ik de resolutie niet had aangepast, excuses moi.
lol, als je eenmaal achter ze zit in domination is het zo leuk prikken :P en de 74u met rapidfire is godlike, alleen je raakt zo snel door je kogels heen :(

blup

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 16:12

Franko P.

Hit it.

Was zojuist wat aan het spelen gegaan met hardline pro, kreeg een chopper gunner uit een package. :P

Jammer dat je dan meteen uitgemaakt wordt voor cheater. |:(

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:40

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat zijn gewoon idioten.. die begrijpen carepackages niet

blup

Anoniem: 321154

Heb nu ook hardline pro, waarbij 'pro' zou zijn dat je de inhoud van een package kan kiezen. Maar hoe werkt dat dan, heb ik met veel moeite een care package behaald (ben niet zo goed dus :) ) en krijg ik nog steeds crap... wil ook die chopper gunnner!

Speel op de 360. thanks.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:11
ApC_IcE schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:26:
eerste zelfgemaakte filmpje van een kleine streak,
zo ging het het hele potje, maar dan wordt het snel saai ;)

YouTube: Black ops 5 killstreak
Nette streak, hoewel het wel een mooi voorbeeld is waarom ik vind dat hip firing en knifen wat afgezwakt kunnen worden :p

Ow, misschien volgende keer wat minder random slow motion :p

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:22

Mystikal

It never hurts to help

http://twitter.com/@pcdev

-----
Patch is in QA. Includes optimizations, team switching on ranked matches, exploit fixes, and more. Should go live next week.
-----
12 player and mixed hardcore playlists coming too.
-----

Basement Bios ---- Exo-S

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-06 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Anoniem: 321154 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:52:
Heb nu ook hardline pro, waarbij 'pro' zou zijn dat je de inhoud van een package kan kiezen. Maar hoe werkt dat dan, heb ik met veel moeite een care package behaald (ben niet zo goed dus :) ) en krijg ik nog steeds crap... wil ook die chopper gunnner!

Speel op de 360. thanks.
Dat heb ik ook op de PS3.
Weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt.

Maar heb vanaf hardline pro nog maar 3 crates gehad maar wel met 1x attack dogs, rolling thunder en chopper gunner :P

Maar weet dus ook niet of dit al bij hardline pro hoort of dat het toeval is.
Iemand op de PS3????

PSN: Von_Smallhausn

Mystikal schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:05:
http://twitter.com/@pcdev

-----
Patch is in QA. Includes optimizations, team switching on ranked matches, exploit fixes, and more. Should go live next week.
-----
12 player and mixed hardcore playlists coming too.
-----
Het was al gepost Mystikal, maar toch bedankt :)
Ik heb hoge verwachtingen van de patch. Ik hoop eindelijk gewoon is met alle Tigers in 1 team te kunnen spelen!

• steffex
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 11:00

steffex

Dev nerd

Speel op de 360. thanks.
Bij hardline pro op de xbox moet je bij een carepackage gaan staan en dan twee keer op X drukken (soort van dubbelklik snelheid) dan wordt de care package veranderd.

even de lijst met kans percentages wanneer je gaat veranderen:
Ammo 9%
Spy Plane 9%
Counter Spy Plane 9%
RC-X2 9%
Valkyrie Rocket 9%
Mortar Team 9%
Sentry Gun 9%
Sam Turret 9%
Rolling Thunder 4%
Grim Reaper 4%
Napalm 4%
Blackbird 4%
Attack Helicopter 4%
Death Machine 3%
Chopper Gunner 3%
Attack Dogs 1%
Gunship 1%
Daarbij komt dat (meningen verschillen over of het een bug is of niet) dat je ook de crates van de sam-turret en de sentrygun kunt aanpassen! O-)

Freelance developer - Gadget freak - Motorrijder

• Anoniem: 383260
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
vinom schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:09:
[...]

Ik heb hoge verwachtingen van de patch. Ik hoop eindelijk gewoon is met alle Tigers in 1 team te kunnen spelen!
hebben jullie private dan?

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-06 15:14
Mon0lith schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:06:
[...]

Dat heb ik ook op de PS3.
Weet niet hoe je dat voor elkaar krijgt.

Maar heb vanaf hardline pro nog maar 3 crates gehad maar wel met 1x attack dogs, rolling thunder en chopper gunner :P

Maar weet dus ook niet of dit al bij hardline pro hoort of dat het toeval is.
Iemand op de PS3????
op de ps3 is het 2x vierkantje

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

chimera2 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:35:
[...]

op de ps3 is het 2x vierkantje
Oke!
Paar keer geprobeerd maar nog niet gelukt
(op zo'n moment net in je rug geschoten worden)

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:21
wat een verademing zeg ! _/-\o_

speelde eerst TDM, en zonder op te scheppen eindigde ik altijd wel top 5 minstens. en zag de uitdaging ook niet meer. het ergste vond ik wel om bijna gedwongen te worden om niet je eigen stijl te spelen. mijn stijl is namelijk stil rushen, omtrekken en vanachter hele team wegvagen zonder dat ze weten waar ik ben of vandaan kom >:)

maar door de spawnpoints en de drukte is dat onmogelijk. dus eindige je altijd met een ak met groot magazijn, en scavenger om zo eindeloos kneusjes of te knallen. daarna chopper gunner en dogs tegelijk loslaten en dan was het rondje weer voorbij 8)7 .

nu sinds een week begonnen met S&D spelen. echt waar in 1 woord. Geweldig !!. nee ik heb geen kill death van 4 en heb nu zelfs soms ja ja een negatieve kill death en ik vind het geweldig :*). uitdaging is weer terug, geen vervelende spawns. gewoon iedereen begint 1 keer, en het beste team wint O+ . nu pas zie ik hoe briljant black ops is!

Alle wapens gesilenced, ( iron sights zijn perfect, en extra groot magazijn om beperkte range te counteren )
ghost pro ( lijkt me duidelijk )
warlord pro ( silencer + groot magazijn )
hacker ( ninja werkt niet goed vind ik, en bij S&D stikt het van de clays en jammers )

Frag ( sticky blijft op vervelende plekken plakken, frag rolt altijd goed bij mij )
Stun ( anders gaan ze nog wild rondsprayen met flash )
Claymore ( elke ronde bijna wel 1 instant kill )

killstreaks niet voor jezelf maar voor team. UAV, UAV jammer en dan nog iets van mortars ofzo

[Voor 6% gewijzigd door Skybullet op 10-12-2010 13:00]

5800X - B550 - 32GB 3600MHZ - 7900xtx sapphire pulse - @4k 144hz

Wat bedoel je ? Er is toch gewoon een Ranked Tiger server.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ja, eigen server (je bent er al eens geweest) maar geen promod dus vast niet interressant :P

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Speel op de 360. thanks.
Neem deze combinatie (zolang het nog kan! Met een week/2 weken komt er een update welke ervoor zorgt dat je alleen van carepackages nog kan wisselen)

SAM turret
Carepackage
Minigun

Kan je alle 3 omwisselen ;) .

Edit: Weet je wat ik wel godschruwelijk irritant vind aan carepackages? Dat je team ze direct probeert te jatten.

Gisteren dumpte ik er 3 op 1 plek, heeft mn team er 1 (Met een Mortar team) gejat :@ . Eerstvolgende ronde gewoon weer. 3e keer heb ik maar besloten 1 package tegelijk op te roepen. Pff..

[Voor 20% gewijzigd door D4NG3R op 10-12-2010 13:24]

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-05 12:52
D4NG3R schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:22:
[...]

Edit: Weet je wat ik wel godschruwelijk irritant vind aan carepackages? Dat je team ze direct probeert te jatten.

Gisteren dumpte ik er 3 op 1 plek, heeft mn team er 1 (Met een Mortar team) gejat :@ . Eerstvolgende ronde gewoon weer. 3e keer heb ik maar besloten 1 package tegelijk op te roepen. Pff..
ze staan er inderdaad bij als vliegen om de ...... zelf pak ik er een als ik geen team maat in de buurt zie, anders laat ik ze met rust.

PSN ID: Svennie-NL

Svennie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:40:
[...]

ze staan er inderdaad bij als vliegen om de ...... zelf pak ik er een als ik geen team maat in de buurt zie, anders laat ik ze met rust.
Heb een keertje iemand 2 rondes lang gevolgt en dom om hem heen geschoten. Z'n K/D ging van 1.2 naar 0.6 in 3 minuten :+ en mijn K/D ging maar omhoog. Op een gegeven moment stuurt hij mij een PM dat ik moest ophouden, dat hij doodging door mij ect.

Stuur ik hem doodleuk het volgende:

"Why should I care? I'm going to annoy you, untill I have enough kills to get another carepackage. Next time you should THINK before stealing another persons airdrop" .

Anoniem: 382978

D4NG3R schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:43:
[...]

Heb een keertje iemand 2 rondes lang gevolgt en dom om hem heen geschoten. Z'n K/D ging van 1.2 naar 0.6 in 3 minuten :+ en mijn K/D ging maar omhoog. Op een gegeven moment stuurt hij mij een PM dat ik moest ophouden, dat hij doodging door mij ect.

"Why should I care? I'm going to annoy you, untill I have enough kills to get another carepackage. Next time you should THINK before stealing another persons airdrop" .
Tuurlijk is dat irritant, als iemand anders je pakketje pakt. Maar je eigen pakketjes worden sneller uitgepakt dan die van een ander dus het is ook makkelijk te voorkomen. Kwestie van op een goede plek neergooien en meteen uitpakken, niet laten liggen ofzo.
Ben sowieso niet zo van de Care Packeges of Sam turrent/Sentry Gun, duurt mij veel te lang voordat je weer verder kunt met spel. :9

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:17

Gynnad

* * *

D4NG3R schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:43:
[...]

Ach dat hoort toch ook bij het spel? Beetje triest als je daar zo moeilijk over gaat doen. Jij kunt dat pakketje veel sneller uitpakken dan die andere, zorg dan ook dat je er snel bij bent. Snelheid is juist een bewijs van je klasse. Kennelijk heb jij die niet als je zo gaat doen.

Ik zelf ga er trouwens nooit achteraan, duurt me allemaal veelste lang voordat je dan weer verder kunt spelen ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:22

Mystikal

It never hurts to help

vinom schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:09:
[...]

Mijn excuses, gemist waarschijnlijk..

En dan natuurlijk tegen de RFFN-ers :)

Ik heb met de carepackes (zeker in de MW2 tijd) vaak genoeg niet de moeite genomen om ze uit te pakken. Met mijn destijds carepackege/pred/emergency kon ik blijven rapen, waar ik totaal geen zin in had. Ik heb predators tot ac130/emps en choppergunners zonder enige pijn weggeven. Het deed me niet zo veel.
Je kan beter iemand die niet zo'n goede aim heeft in een choppergunner zetten dan iemand met een betere aim. Die maakt zijn kills voor het team toch wel!

[Voor 38% gewijzigd door Mystikal op 10-12-2010 14:27]

Basement Bios ---- Exo-S

• bull71
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-12-2022
Gynnad schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:02:
[...]

Ach dat hoort toch ook bij het spel? Beetje triest als je daar zo moeilijk over gaat doen. Jij kunt dat pakketje veel sneller uitpakken dan die andere, zorg dan ook dat je er snel bij bent. Snelheid is juist een bewijs van je klasse. Kennelijk heb jij die niet als je zo gaat doen.

Ik zelf ga er trouwens nooit achteraan, duurt me allemaal veelste lang voordat je dan weer verder kunt spelen ;)
Ik wou dat sommige teammates die carepackage pakten. Dan kan ik eindelijk Hard Line - pro behalen.
Nu lopen ze hard weg als ze toevallig naast mij en de care package spawnen |:(

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

bull71 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:35:
[...]

Ik wou dat sommige teammates die carepackage pakten. Dan kan ik eindelijk Hard Line - pro behalen.
Nu lopen ze hard weg als ze toevallig naast mij en de care package spawnen |:(
Hahaha dat had ik ook om hardline pro te behalen :P
Ze kwamen met meerdere aangestormd als er een napalm strike of attack helicopter inzat,
maar als er een spy-plane inzat was er niemand te bekennen :/

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Ik vind dat die teammates wel wat vaker die crates mogen pakken, heb er geloof ik 9 neergegooid waarvan er maar 1 of 2 is gepakt door me mate...

• ArgantosNL
  • Laatst online: 05-06 13:49
Als een carepackage lang ligt pak ik hem altijd op wat het ook is. Ik heb het zelfde probleem dat teammates die van mij niet op pakken terwijl ik bezig ben met hardline pro.

• Svennie
Mon0lith schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:39:
[...]
Hahaha dat had ik ook om hardline pro te behalen :P
Ze kwamen met meerdere aangestormd als er een napalm strike of attack helicopter inzat,
maar als er een spy-plane inzat was er niemand te bekennen :/
ik moet eerst maar eens een kill streak van 7 halen (mijn max is 6, 4 tot 5 red ik wel vaker maar 7 :'( ), dan ga ik care packages weggeven. Als je met een party speelt dan pakken ze ze meestal wel, via de headset vragen of ze ze willen pakken.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Hoezo zou je eerst een kill streak van 7 halen?
Je hebt met hardline maar 4 kills nodig voor een carepackage.

Anoniem: 104511

Mon0lith schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:05:
Hoezo zou je eerst een kill streak van 7 halen?
Je hebt met hardline maar 4 kills nodig voor een carepackage.
Ik denk dat 'ie bedoelt voor de challenges voor Hardline Pro

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-05 17:11
[...]

Ach dat hoort toch ook bij het spel? Beetje triest als je daar zo moeilijk over gaat doen. Jij kunt dat pakketje veel sneller uitpakken dan die andere, zorg dan ook dat je er snel bij bent.
Ja maar je kan ze ook niet veranderen als een teammate er met zijn tengels aanzit!
Zo dom van ze ook, gaan ze mijn counterspyplane proberen te jatten voordat ik hem kan veranderen naar iets beters

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:47
Mooie grap is dat je ook carepackages van medespelers kunt veranderen.
Dus áls Treyard eindelijk eens de teamfunctie implementeert kun je een dedicated iemand aanwijzen die alle carepackages en andere bugs/killstreaks verandert met Hardline Pro. Dan kan de rest heerlijk rondhuppelen met Ghost o.i.d.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 00:39
D4NG3R schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:51:
Stoner63 is mn nieuwe Favo wapen :D . Damn dat ding is chill. Huidige top class: (Gemiddelde K/D per ronde is 1.6)
Heb je niet last van de grote spread die die gun heeft? Op SC kill ik er in elk geval veel minder snel mee zoals ik al eerder aangaf in dit topic.

Verder vraag ik me af waarom iedereen de AK74U met rapid fire en grip neemt. Is het niet veel beter om war lord te droppen(en dus grip) en voor steady aim pro te gaan?

Ook zie ik echt heel veel mensen voor de semtex gaan. Ik geef echter de voorkeur aan de gewone frag nade aangezien deze meer damage doet en je deze can cooken zodat hij direct ontploft waar je hem heen gooit en de vijand niet kan weg rennen. Door dat gebliep van de semtex kunnen mensen toch nog vaak ontsnappen.
Skybullet schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:53:
-verhaal over S&D-

Alle wapens gesilenced, ( iron sights zijn perfect, en extra groot magazijn om beperkte range te counteren )
ghost pro ( lijkt me duidelijk )
warlord pro ( silencer + groot magazijn )
hacker ( ninja werkt niet goed vind ik, en bij S&D stikt het van de clays en jammers )

Frag ( sticky blijft op vervelende plekken plakken, frag rolt altijd goed bij mij )
Stun ( anders gaan ze nog wild rondsprayen met flash )
Claymore ( elke ronde bijna wel 1 instant kill )

killstreaks niet voor jezelf maar voor team. UAV, UAV jammer en dan nog iets van mortars ofzo
Op de warlord na was dit exact de setup die ik altijd voor S&D gebruikte. Maar het viel me op dat in S&D games vrij weinig spy planes voor komen en Ghost Pro dus vaak gewoon een verspilde perk is. Er zijn gewoon weinig kill streaks in S&D games en wellicht neemt men ook wel geen UAV meer omdat bijna iedereen toch ghost gebruikt. Dus ik speel nu altijd met Flak Jacket zodat ik al die claymores kan overleven en veel beter een rush strategie kan toepassen (kamer binnen rennen en knallen maar). Aangezien ik geen hacker meer nodig heb voor de claymores gebruik ik nu marathon. Omdat ik veel sneller ben dan mensen met jou setup kan ik veel sneller strategische posities innemen en nades gooien in het begin waar de tegenstander het nog niet verwacht. Levert me erg vaak kills op. Verder geef ik de voorkeur aan Sleight of Hand Pro voor de snelle reloads en ADS!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:15
[...]Zelf vanavond ook nog een bizarre knifestreak gehaald, heb de eerste minuten voorafgaand ook maar gefrapst(zodat ik niet ineens de kniferunner van GoT wordt :) ):

Die balken zitten erin omdat ik de resolutie niet had aangepast, excuses moi.
Nice, maar mooi voorbeeld hoe de spawns zo slecht zijn. Je ziet gewoon dat die personen daar net spawnen XD.
Niks te nadele van jou, want jij knifed ze gewoon lekker.
[...]

Als ik 3x hardline pro moet gebruiken? nee, dan red ik het niet de laatste package te openen. En ook jij niet.

Normaliter ga ik er ook niet moeilijk over doen OID, maar die kerel jatte bij iedereen carepackages. Kills en blokkeerde RC-XD's.

Mensen als dat verdienen geen gratis killstreaks, al helemaal niet een Mortar team of hoger.

[Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 10-12-2010 16:33]

Net eens de Rapid Fire attachment op de AK74u gebruikt, maar ik heb toch liever grip hoor... Van dichtbij gaat het wat sneller ja, maar verder dan 10-15 meter ben je met grip veel beter uit, dan kun je op afstand ook lekker raggen en niet alleen van dichtbij. Grip en rapid is natuurlijk een optie maar dan is de recoil nog steeds meer dan als je alleen grip hebt, en je geeft er een perk voor op, dus vind ik niet zo handig.

Dit is misschien een rare vraag... maar hoe schiet je een RPG recht vooruit? lol... Altijd als ik er mee schiet gaat hij alle kanten op, verder dan 20-30 meter kan ik niet schieten dan komt hij gewoon 20-30 meter uit de richting. Maar ik word me toch net gekilled op Havana, ik zit te snipen aan de ene kant, op de bovenverdieping van dat huis, wil lekker m'n mortar team oproepen (daarvoor ging ik naar buiten op de trap liggen) en opeens BAM, word ik door een RPG gekilled... Vanaf de andere kant van de map! Dat ding gaat gewoon kaarsrecht, mist op een haar na alle obstakels en komt precies net op een schuin gedeelte van de deur waardoor ik dood ging (ik lag immers buiten en niet binnen)... Super veel geluk of kun je daar steady aim ofzo voor gebruiken lol, want zo recht heb ik dat ding nog nooit zien vliegen...

Even filmpje van gemaakt:
YouTube: Black Ops - RPG kills me across the map!

Mijn iRacing profiel

Rutger Mulder schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:07:
[...]
Verder vraag ik me af waarom iedereen de AK74U met rapid fire en grip neemt. Is het niet veel beter om war lord te droppen(en dus grip) en voor steady aim pro te gaan?
Zonder Steady Aim is de AK74u ook best accuraat. Imo kan je het best Sleight of Hand gebruiken.

• Rutger Mulder
Hogader schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:10:
[...]
Nice, maar mooi voorbeeld hoe de spawns zo slecht zijn. Je ziet gewoon dat die personen daar net spawnen XD.
idd die spawns zijn bij sommige game modes, zoals domination gewoon enorm slecht. Daarnaast is knifen gewoon te sterk. Ik ben van mening dat knifen alleen in de rug een instant kill zou moet opleveren, van voren is echt niet realistisch. Daar komt nog bij dat je tijden het rennen gewoon direct kan knifen terwijl je met een gun eerst moet stoppen met rennen voordat je kan schieten. Weer een dik voordeel voor de knife. Nou als ik met een SMG zou rennen irl zou ik echt nog wel hip fire kunnen doen. Dat dan wel niet zo accuraat wellicht, maar meer dan genoeg om close range iemand goed vol te pompen met lood. En na één rake kogel ga jij echt niet meer met die knife naar mijn keel toe.

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-06 11:47
superbassie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:39:
[...]

Zonder Steady Aim is de AK74u ook best accuraat. Imo kan je het best Sleight of Hand gebruiken.
Of extended mags. Als je met de ak47U speelt ben je nogal eens geneigd om een beetje te rushen, waarbij je soms in 1 keer meerdere enemies tegenkomt. Reload = dood in zo'n geval.
Extended mags is op zowat elk wapen wel een aanwinst, maar op de AK74u gebruik ik toch liever Grip of Rapid Fire. :)
Hogader schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:10:
[...]

Niks mis met de spawns in dat filmpje. Enemy team heeft alleen A, en ze zitten allemaal bij A. Lijkt me meer dan logisch. Of ze daar net gespawned zijn kun je helemaal niet zien, ik zie niemand spawnen dus het kan net zo goed dat ze daar al zaten. In ieder geval de eerste 4 of 5 zijn echt niet net gespawned, die zaten gewoon te campen bij A of te schuilen voor de chopper gunner.

Wat vind jij dan, dat ze maar bij B of C moeten spawnen omdat er toevallig iemand in hun spawn zit? Dat slaat toch ook nergens op? Als er wat meer mensen in hun spawn zitten misschien ja (en dat gebeurt ook) maar je moet ze niet zomaar over de hele map laten spawnen omdat er 1 iemand in de buurt is, dan kun je domination net zo goed weggooien want dan is het hele tactische aan die gamemode gewoon eruit gesloopt.

Ik heb het al vaker gezegd maar de spawns is niets mis mee. Zelfs op TDM heb ik zelden dat ik een rare spawn zie.

Mijn iRacing profiel

• Rutger Mulder
Armada. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:47:
[...]

Of extended mags. Als je met de ak47U speelt ben je nogal eens geneigd om een beetje te rushen, waarbij je soms in 1 keer meerdere enemies tegenkomt. Reload = dood in zo'n geval.
Ik kan met één normaal magazijn meestal wel 3 man omleggen. Maar ik doe ook niet veel aan hipe fire. Ik moet altijd moeite doen de steady aim pro perk te halen (150 hipe fire kills), ben gewoon gewend om meer ADS te gebruiken. De standaard reload time van de ak74u vind ik nog wel mee vallen, helemaal als je het vergelijkt met de mp5.

Ik ben trouwens de laatste tijd helemaal verliefd op de flamethrower. Op hardcore hoef je maar één pufje te doen en iemand is al dood. Dus als ik denk dat er iemand om de hoek staat of in een kamer zit pak ik mn flamethrower en ren al flammend naar binnen. })

• n3rvesss
  • Laatst online: 19-09-2022
Mystikal schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:24:
[...]

Je kan beter iemand die niet zo'n goede aim heeft in een choppergunner zetten dan iemand met een betere aim. Die maakt zijn kills voor het team toch wel!
Idd.. goed gesproken!

• Skybullet
Op de warlord na was dit exact de setup die ik altijd voor S&D gebruikte. Maar het viel me op dat in S&D games vrij weinig spy planes voor komen en Ghost Pro dus vaak gewoon een verspilde perk is. Er zijn gewoon weinig kill streaks in S&D games en wellicht neemt men ook wel geen UAV meer omdat bijna iedereen toch ghost gebruikt. Dus ik speel nu altijd met Flak Jacket zodat ik al die claymores kan overleven en veel beter een rush strategie kan toepassen (kamer binnen rennen en knallen maar). Aangezien ik geen hacker meer nodig heb voor de claymores gebruik ik nu marathon. Omdat ik veel sneller ben dan mensen met jou setup kan ik veel sneller strategische posities innemen en nades gooien in het begin waar de tegenstander het nog niet verwacht. Levert me erg vaak kills op. Verder geef ik de voorkeur aan Sleight of Hand Pro voor de snelle reloads en ADS!
bedankt ik zal eens gaan experimenteren :) . ben nu pas net een krap weekje in de S&D scene sinds cod4. na je commentaar gelezen te hebben viel het me eigenlijk ook wel op dat er nagenoeg geen spy plane gebruikt word, en turrets zie je ook nooit. zal eens gaan testen met flak jacket ;)

ik verkies wel warlord boven sleight of hand. ik gebruik sowieso de silencer, en heb dan liever een extra groot magazijn eronder hangen waarmee ik zeker iemand om kan leggen, dan tussendoor te moeten herladen. en dan natuurlijk de extra granaten _/-\o_

• ArgantosNL
  • Laatst online: 05-06 13:49
NickThissen schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:34:
Net eens de Rapid Fire attachment op de AK74u gebruikt, maar ik heb toch liever grip hoor... Van dichtbij gaat het wat sneller ja, maar verder dan 10-15 meter ben je met grip veel beter uit, dan kun je op afstand ook lekker raggen en niet alleen van dichtbij. Grip en rapid is natuurlijk een optie maar dan is de recoil nog steeds meer dan als je alleen grip hebt, en je geeft er een perk voor op, dus vind ik niet zo handig.

Dit is misschien een rare vraag... maar hoe schiet je een RPG recht vooruit? lol... Altijd als ik er mee schiet gaat hij alle kanten op, verder dan 20-30 meter kan ik niet schieten dan komt hij gewoon 20-30 meter uit de richting. Maar ik word me toch net gekilled op Havana, ik zit te snipen aan de ene kant, op de bovenverdieping van dat huis, wil lekker m'n mortar team oproepen (daarvoor ging ik naar buiten op de trap liggen) en opeens BAM, word ik door een RPG gekilled... Vanaf de andere kant van de map! Dat ding gaat gewoon kaarsrecht, mist op een haar na alle obstakels en komt precies net op een schuin gedeelte van de deur waardoor ik dood ging (ik lag immers buiten en niet binnen)... Super veel geluk of kun je daar steady aim ofzo voor gebruiken lol, want zo recht heb ik dat ding nog nooit zien vliegen...

Even filmpje van gemaakt:
YouTube: Black Ops - RPG kills me across the map!
ik zou zeggen dat dit een soort aimbot is of zo. hij vliegt gewoon te perfect.
Ik heb vaak genoeg RPG schoten zien vliegen maar ze draaien altijd weg na 20 meter.
deze gaat rechtdoor over 50 meter tussen 2 palen door en precies op de deur.

Anoniem: 347253

ArgantosNL schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:20:
[...]

ik zou zeggen dat dit een soort aimbot is of zo. hij vliegt gewoon te perfect.
Ik heb vaak genoeg RPG schoten zien vliegen maar ze draaien altijd weg na 20 meter.
deze gaat rechtdoor over 50 meter tussen 2 palen door en precies op de deur.
Luck misschien?(A)
Just saying?

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-06 15:14
Ik kan niet meer rennen en geen granaten meer gooien zijn er meer mensen die hier last van hebben (PS3)

• bull71
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-12-2022
Wat deze versie van COD met perks doet, is naar mijn mening ook wel leuk (Let op de positieve woord keuze).

Ik speelde altijd in COD4 en MW2 HC TDM of HC Domination.
Voor sommige perks moet je een ander spelmode kiezen.

Bijv. Ninja Pro. Is alleen te behalen als je 10 x een bom plant |:( .

Ik ben dus Demolition aan het spelen. En ik moet zeggen, het is soms ook wel eens leuk om een ander spelmode te spelen :*) .

Na enige gewenning, vindt ik dat best een pluspunt van Treyarch _/-\o_
Daar zit wat in. Ik heb in deze CoD zowaar eens Capture the Flag gespeeld. :o

Ben nu alleen nog aan het twijfelen of ik ga prestigen of niet. :P Begin toch wel de level up geluiden en het challenges halen te missen.
Enige wat me tegenhoud is het halen van de Pro versie voor bepaalde perks, de wapens maken me niet eens zo zeer uit.

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:55
Ik heb Black Ops eindelijk aangeschaft, en nu heb ik een vraag :) Ik heb de topics al een beetje doorgekeken, maar kon geen antwoorden vinden. Vergeef me als ik er over heen heb gekeken.

Zijn er "noob friendly" servers? Ik word nu echt direct als ik spawn afgeknald, dit is niet echt leuk meer.

Ook ben ik op zoek naar een handige pagina/site met wat beginner tips (had handig geweest in de TS). Als ik zoek op "Black Ops tutorial" (of iets soortgelijks), vind ik alleen allemaal overzichten van alle wapens en perks. Niet echt TACTISCHE tips die mijn spel verbetert.

Bij voorbaat dank :)

• Rutger Mulder
VP. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:36:
Ik heb Black Ops eindelijk aangeschaft, en nu heb ik een vraag :) Ik heb de topics al een beetje doorgekeken, maar kon geen antwoorden vinden. Vergeef me als ik er over heen heb gekeken.

Zijn er "noob friendly" servers? Ik word nu echt direct als ik spawn afgeknald, dit is niet echt leuk meer.

Ook ben ik op zoek naar een handige pagina/site met wat beginner tips (had handig geweest in de TS). Als ik zoek op "Black Ops tutorial" (of iets soortgelijks), vind ik alleen allemaal overzichten van alle wapens en perks. Niet echt TACTISCHE tips die mijn spel verbetert.

Probeer eens de combat training van de game uit. Dan kun je rustig tegen wat bots spelen waarvan je zelf de difficulty kan instellen. Dan kan je wat makkelijker de maps verkennen en de verschillende wapens etc uitproberen. Dit zal je zeker helpen als je online gaat spelen.

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
VP. schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:36:

Vanochtend wel een server gezien waar mensen in Prestige 2-15 niet toegestaan waren. Dus redelijk beginneling. Naam, IP of iets dergelijks kan ik je helaas niet geven.

• Anoniem: 383260
  • Niet online
Sagaris schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:47:
[...]

Vanochtend wel een server gezien waar mensen in Prestige 2-15 niet toegestaan waren. Dus redelijk beginneling. Naam, IP of iets dergelijks kan ik je helaas niet geven.
prestige heeft nix te maken met of je goed bent of niet, ik was gwoon lvl 50, en ik ownde kk hard :D:D:D:D

Anoniem: 383260 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 20:51:
[...]

prestige heeft nix te maken met of je goed bent of niet, ik was gwoon lvl 50, en ik ownde kk hard :D:D:D:D
|:( Ik dacht dat BO voor jou al een tijdje een gepasseerd station was?
Oh, nog een tip: Als je op Nuketown terecht komt en je wordt nadat je spawned direct gekilled door een choppergunner --> leave!
Tenzij je net als mij al na 10 seconden op 0-7 wil staan. :D

• rjpurk
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-02 11:21
superbassie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:17:
Oh, nog een tip: Als je op Nuketown terecht komt en je wordt nadat je spawned direct gekilled door een choppergunner --> leave!
zolang mogelijk wachten met spawnen
en gewoon met strela-3 uit de lucht proberen te halen

• Rutger Mulder
superbassie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 21:17:
Gewoon het spawnen ff uitstellen, dus niet op knop drukken en onder tussen ff een build met ghost pro en strela selecteren. Ik vind choppers echt zwaar under powered in deze game, je hebt ze zo in je eentje dood. Veel choppergunners haal ik al neer voordat ze kunnen beginnen met schieten. Van mij hadden ze wel een extra flare ofzo mogen hebben want nu is er geen teamwork voor nodig om ze neer te halen. De gunship heeft wel één flare meer, maar die vind ik lang niet zo lekker om mee te killen (extra besturing maakt hem een beetje traag). Wat dat aangaat vind ik de AC130 van MW2 veel beter en leuker.

Het valt me echter wel op dat weinig mensen met rocketlaunchers rond lopen. Alleen als er een chopper is neemt men soms nog de moeite, maar UAV's en counters worden door de meeste mensen gewoon genegeerd. Wellicht omdat ze ghost pro hebben en het hen niet deerd. Als de game mij vertelt dat er weer een UAV oid aankomt is het eerste wat ik doe de lucht afscannen en dat ding neerhalen. Levert nog best veel exp (carepackage choppers zelfs 400) op en helpt het team. Bij mij heeft elke class standaard een rocketlauncher in de secondary, alleen de sniper heb nog z'n pistol voor als ie moet rondlopen.

Anoniem: 337891

Rutger Mulder schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:29:
[...]
Het valt me echter wel op dat weinig mensen met rocketlaunchers rond lopen. Alleen als er een chopper is neemt men soms nog de moeite, maar UAV's en counters worden door de meeste mensen gewoon genegeerd. Wellicht omdat ze ghost pro hebben en het hen niet deerd. Als de game mij vertelt dat er weer een UAV oid aankomt is het eerste wat ik doe de lucht afscannen en dat ding neerhalen. Levert nog best veel exp (carepackage choppers zelfs 400) op en helpt het team. Bij mij heeft elke class standaard een rocketlauncher in de secondary, alleen de sniper heb nog z'n pistol voor als ie moet rondlopen.
Klopt. Reden dat velen dit niet doen is dat ze een gun jatten van de tegenstander als secondary. Switchen naar een launcher duurt +-2 jaar. :)

Heb de laatste 2 prestiges als eerste wat potten barebones classic gedaan. Even spy planes jagen met de law en je bent zo ghost pro. Daarnaast is het ideaal om second chance pro te halen, er zijn toch geen claymores. Daarna gewoon core en switchen naar anti-air class voor choppers/helis. UAV laat ik hangen vanwege een combo van luigheid, ghost-pro en snel willen kunnen switchen. Ik speel meestal lone-wolf TDM. Als ik met vrienden speel ga ik wel sociaal UAVtjes schieten. :D

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59
Rutger Mulder schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:29:
Ik heb ALTIJD de strela bij me(zodra ik dat level heb, 30). Ik probeer zo vaak mogelijk UAV/Counter UAV de lucht uit te knallen, en uiteraard ook de choppers. Soms zelfs de choppers die care packages brengen(400 punten!).

Maar het gebeurt ook vaak zat dat ik het te druk heb met knallen, en dan vergeet ik de UAV's.
rjpurk schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 22:24:
[...]

zolang mogelijk wachten met spawnen
en gewoon met strela-3 uit de lucht proberen te halen
Dat is het 'm dus.
Ghost Pro en een Strela hebben geen zin als je met z'n allen op hetzelfde plekje respawned en de choppergunner daar z'n apparaat op richt. Op een map als Nuketown gaat dat dus niet werken.
Heli's in BO zijn toch wel irritanter als in MW2 als je het mij vraagt. In MW2 had 3/4 mensen een Harrier strike IPV een Attack Heli, en deze ging 9/10x binnen 5 secs weer neer doordat 2 mensen met een AT4 granaat erop schieten.

In BO schiet geen mens er op, en zijn ze ziekelijk irritant doordat je gewoon direct word spawnkilled door choppergunners of gunships. Nog erger als in MW2.

Daarnaast had je in MW2, 3 verschillende AA wapens.

AT4
Javalin Rocket(s)
Stinger Missiles

En in BO maar 2,

LAW72
Strela3

De LAW draagt geen mens, en de Strela gebruikt bijna niemand (Ondanks dat er best wel veel mensen zijn die ik met een strela zie rond rennen :S ).

Edit: Bedenk je wel dat in MW2 na een maand of 2/3 vrijwel iedereen een AA class had met Cold Blooded PRO en Stinger missiles. Gebeurt in BO denk ik ook wel ;) .

[Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 10-12-2010 23:09]

Ik loop juist vrijwel nooit met een launcher als secondary, omdat ik m'n secondy vaak genoeg gebruikt. Heb gewoon een class met launcher en die gebruik ik voor chopper gunners ed, maar ik ga niet voor elke uav m'n class wisselen dan blijf ik bezig natuurlijk.

Als ik een objective lig te capturen heb ik vaak genoeg dat ik (uiteraard in m'n eentje, teammates zitten bij ons enige punt te campen) 2 of 3 man achter elkaar neerschiet en dan gewoon m'n secondary moet gebruiken om nog een kans te maken. Beetje lullig als ik dan opeens m'n strela tevoorschijn tover en dood ga omdat ik gewoon geen verdediging meer heb. Als ik een pistol had gehad had ik me nog kunnen verdedigen en wellicht een punt kunnen capturen, en daar heeft m'n team meer aan dat als ik een uav neerhaal.

Mijn iRacing profiel

Uiteindelijk toch maar eens besloten om te prestigen. :)
Op die manier ook de MP5k herontdekt. Ik zag er eigenlijk wat tegenop om dat ding weer te gebruiken (had er aan het begin van BO niet veel plezier mee) maar nu met extended mags is het eigenlijk wel een leuk wapen op de korte afstand.

• DikkeDijk
  • Laatst online: 02-06 10:54
NickThissen schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 23:25:
Ik loop juist vrijwel nooit met een launcher als secondary, omdat ik m'n secondy vaak genoeg gebruikt.
Ik vind het juist heerlijk om alles wat in de lucht vliegt er uit vandaan te knallen. ;)
Ik behoor niet tot de top, en ook niet tot vlak daaronder, maar maak mezelf op die manier nuttig voor het team, naar mijn idee. :X
Speel vrijwel altijd Domination en heb een launcher op elke class.
Aug is toch wel favo, silenced of met RD, dus mijn kills en captures pik ik ook wel mee.
Een heerlijk spel is het. _/-\o_
DikkeDijk schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 00:20:
[...]

Ik vind het juist heerlijk om alles wat in de lucht vliegt er uit vandaan te knallen. ;)
Ik behoor niet tot de top, en ook niet tot vlak daaronder, maar maak mezelf op die manier nuttig voor het team, naar mijn idee. :X
Speel vrijwel altijd Domination en heb een launcher op elke class.
Aug is toch wel favo, silenced of met RD, dus mijn kills en captures pik ik ook wel mee.
Een heerlijk spel is het. _/-\o_
Om ghost pro te krijgen zit ik ook altijd alles uit de lucht te halen, en het is wel leuk ja maar het kost ook enorm veel tijd als de tegenstanders veel UAV's krijgen. Dan ben ik bijna de hele match bezig met naar de lucht te turen om die rot dingen te zoeken (soms vind ik ze niet haha). Daarom doe ik dat liever niet, ik maak me nuttiger door gewoon te schieten en objectives te doen. Andere mensen maken zich juist nuttiger door dingen uit de lucht te schieten, kan natuurlijk ook, en als je beide types in een team hebt zul je vaak winnen.

Mijn iRacing profiel

• Svennie
Anoniem: 104511 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:05:
[...]
Ik denk dat 'ie bedoelt voor de challenges voor Hardline Pro
inderdaad... had ik vanavond een kill streak van 8, had ik ghost pro aan staan ipv van hardline.... prutsert, nou ja, nog maar een keer dan, SOH ook pro nu, perk 7 die pro is :D

@pcdev: New patch includes /connect. ETA is still next week.
Kleine update van Twitter voor de PC spelers.

• Rutger Mulder
superbassie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 23:02:
[...]
Dat is het 'm dus.
Ghost Pro en een Strela hebben geen zin als je met z'n allen op hetzelfde plekje respawned en de choppergunner daar z'n apparaat op richt. Op een map als Nuketown gaat dat dus niet werken.
Daarom juist ff wachten met spawnen zodat je niet naast al die andere rode stipjes (teammates) spawnt en dan gelijk ff naar een veiliger plekje rennen.

Ik heb verder nooit de behoefte aan een backup gun. Reloaden met SoH gaat sneller dan je secondary pakken en ik kom bijna nooit ammo te kort. Ik speel dan wel veel meer hardcore waar je sowieso minder kogels nodig hebt.
Rutger Mulder schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 01:02:
[...]

Reloaden met SoH gaat sneller dan je secondary pakken
Een pistool pak je toch echt 10 keer zo snel als reloaden hoor. Switchen naar pistool kost vrijwel geen tijd, je kunt bijna meteen door schieten. Andere secondaries kosten wat meer tijd natuurlijk maar ik bedoel een pistooltje gewoon.

Mijn iRacing profiel

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

reemprive schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 00:57:
@pcdev: New patch includes /connect. ETA is still next week.
Kleine update van Twitter voor de PC spelers.
Laten we hopen dat ze ter compensatie voor het lange wachten ook een aantal nieuwe maps erbji doen :P

[Voor 3% gewijzigd door Frentik op 11-12-2010 01:09]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• Hogader
Ben ook maar eens even met de AK74u aant spelen. Heb er een leuke kit rondom gebouwd zodat ik het als rush kit kan gebruiken:

AK74u - Rapid Fire
Strela-3

Frag
Concussion
Claymore

Flak Jacket Pro
Steady Aim Pro
Tactical Mask Pro

Heb vandaag met die kit lopen spelen zodat ik tactical mask pro heb en nu kunnen ze voort alles naar mij gooien, het heeft niet tot nauwelijks effect. Lekker handig bij eht cappen van vlaggen in domination. Je ligt er te cappen en krijgt gewoon 3 frags en 2 stuns op je af, maar je wacht rustig de vijanden af die om het hoekje komen, om ze vervolgens lekker neer te maaien XD

• MarcHeijerman
  • Laatst online: 25-10-2019

MarcHeijerman

StartWithLinux

Meer mensen die op dit moment niet meer kunnen spelen.

Lijkt of steam er weer even uitligt....
Hier werkt het prima. Net nog twee potjes gespeeld.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:59
Hier doet ie ook moeilijk, lijkt inderdaad of er iets uitligt.

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-05 12:26
Het spel werkt prima hier.
Stoner 63 is trouwens best een dik wapen, voelt krachtig aan.

5800X3D - RTX3080 - 1440p@270Hz Inventaris

Anoniem: 383396

Zijn er hier mensen die wel eens met shotguns spelen ?

• Skybullet
Anoniem: 383396 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 14:00:
silenced spas :9~ bij S&D dan

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:31

steveman

Comfortabel ten onder

Steam weer aan 't donderjagen? 8)7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Anoniem: 378733
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Jazeker, lekker met de SPAS-12 in nuketown rondrennen :9~ .

• Rutger Mulder
NickThissen schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 01:07:
[...]

Een pistool pak je toch echt 10 keer zo snel als reloaden hoor. Switchen naar pistool kost vrijwel geen tijd, je kunt bijna meteen door schieten. Andere secondaries kosten wat meer tijd natuurlijk maar ik bedoel een pistooltje gewoon.
Mja met pistol heb je zeker gelijk. Ik doelde meer op het verhaal van exactor it dat veel mensen liever hun secondary droppen en en wapen van de grond pakken. Heb eigenlijk haast nooit een pistol nodig, meestal wel genoeg kogels in een magazijn om de job te doen en anders heb ik vaak wel cover waar ik ff achter kan duiken voor een reload. Met een SMG of AR kill je toch wat sneller dan een pistol. Op hardcore is pistol dan weer wel relax, maar praktisch nooit nodig omdat je vrij weinig kogels gebruikt in HC.
Maarja zo heeft ieder zijn voorkeur. Ik vind het wel mooi dat de wapens redelijk goed gebalanced zijn en je niet iedereen met de zelfde loadout ziet.
Hogader schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 01:24:
Ben ook maar eens even met de AK74u aant spelen. Heb er een leuke kit rondom gebouwd zodat ik het als rush kit kan gebruiken:

AK74u - Rapid Fire
Strela-3

Frag
Concussion
Claymore

Flak Jacket Pro
Steady Aim Pro
Tactical Mask Pro
Exact mijn build, alleen ga ik voor marathon want anders kun je toch niet echt lekker rushen imo. Er wordt naar mijn mening toch te weinig gebruik gemaakt van flash/concussion/gas om tactical mask te gebruiken. Ik gebruik de mask eigenlijk alleen als ik zelf met nova gas speel.
SPAS-12 silenced is erg relax. De silencer heeft totaal geen nadelig effect op de dmg/range dus die altijd gebruiken. Ik heb één pretige bijna volledig met shotgun + crossbow (voor de wat langere range) combo gedaan. Is wel erg fun om mee te spelen. Voor de shotgun moet je wel een close combat map hebben want anders ben je wel dik de lul. Heb vaak genoeg gehad dat je iemand ziet lopen die je normaal zo zou killen met smg/ar maar moet laten lopen omdat je shotgun niet zo ver kan schieten.
Op nuketown mag ik graag met mn shotgun naar de overkant rennen om daar het huis te terroriseren. Op close range heb je daar dik voordeel. Cracked en havana vind ik ook wel lekker om met shotgun op te spelen omdat je daar veel kleine kamertjes hebt.

Rutger Mulder schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:58:
[...]

Maarja zo heeft ieder zijn voorkeur. Ik vind het wel mooi dat de wapens redelijk goed gebalanced zijn en je niet iedereen met de zelfde loadout ziet.
Dat is zeker een leuk element wat het balanceren met zich mee brengt. Met betrekking tot zulk soort situaties ben ik echt een groot fan van Dual mags geworden. De mega snelle reload om de keer is erg fijn, maar het feit dat je 2 extra magazijnen erbij krijgt maakt het ideaal voor mij. Nagenoeg nooit zonder ammo, geen noodzaak om wapens op te rapen (dus altijd AA met de Strela bij me) en dan ook nog een supersnelle reload helft van de tijd! Zonder twijfel m'n favoriete attachment :)

• Svennie
Svennie schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 00:38:
[...]
inderdaad... had ik vanavond een kill streak van 8, had ik ghost pro aan staan ipv van hardline.... prutsert, nou ja, nog maar een keer dan, SOH ook pro nu, perk 7 die pro is :D
vandaag weer een killstreak die lang genoeg was, nu nog care packages sharen! Zit te twijfelen om prestige te gaan, ben nu lvl 48 en als je prestige gaat ben je alles weer kwijt, aan de andere kant is het wel weer een uitdaging om zo snel mogelijk weer een hoog lvl te halen en je krijgt de Famas vrij snel.

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik kan echt niks met die dingen beginnen, in MW2 was ik er redelijk bedreven in maar met BO gaat het voor geen meter.

Smiling as the shit comes down...

• Rutger Mulder
Anoniem: 104511 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:37:
[...]
Dat is zeker een leuk element wat het balanceren met zich mee brengt. Met betrekking tot zulk soort situaties ben ik echt een groot fan van Dual mags geworden. De mega snelle reload om de keer is erg fijn, maar het feit dat je 2 extra magazijnen erbij krijgt maakt het ideaal voor mij. Nagenoeg nooit zonder ammo, geen noodzaak om wapens op te rapen (dus altijd AA met de Strela bij me) en dan ook nog een supersnelle reload helft van de tijd! Zonder twijfel m'n favoriete attachment :)
De extra ammo is voor sommige guns zeker handig op SC. Als je ff niet ingevaar bent gewoon 1 kogel schieten en dan een 2e keer reloaden, dan heb je weer een dual mag in je gun voor de snelle reload. :)
Svennie schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:38:
[...]
vandaag weer een killstreak die lang genoeg was, nu nog care packages sharen! Zit te twijfelen om prestige te gaan, ben nu lvl 48 en als je prestige gaat ben je alles weer kwijt, aan de andere kant is het wel weer een uitdaging om zo snel mogelijk weer een hoog lvl te halen en je krijgt de Famas vrij snel.
Gewoon doen. Ik vind het leuke van prestigen dat je weer gedwongen wordt om andere guns/classes te testen. Zo blijft de game veelzijdig en ik vind het leuk om elke keer weer die challenges te krijgen tijdens het spelen. Die worden namelijk ook gereset na de prestige.

• Hogader
Rutger Mulder schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 15:58:
Exact mijn build, alleen ga ik voor marathon want anders kun je toch niet echt lekker rushen imo. Er wordt naar mijn mening toch te weinig gebruik gemaakt van flash/concussion/gas om tactical mask te gebruiken. Ik gebruik de mask eigenlijk alleen als ik zelf met nova gas speel.
Ik ga met gewone snelheid hard genoeg, maar erger me wel eens ooit aan de tijd die een concussion of flash duurt. Dusja dan is tactical mask pro een mooie toevoeging aan de rush kit.
Svennie schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 16:38:
[...]

Zeker doen! Je speelt dan weer eens met andere wapens. Leuke is ook dat je gelijk al je favoriete perks kunt kiezen en het levelen gaat snel genoeg om weer bij je favoriete wapens te komen.

• kilon
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-06 21:09
Yes, weer een pro perk erbij. (Hardened pro is echt makkelijker als je hacker gebruikt)
Nu alleen nog Flack Jacket, Scout (maar die gebruik ik toch niet) en alles van tier 3 op second change pro na. Maar die zijn voor mij een stuk lastiger. Maar ik ben nu bezig met Ninja pro. Die moet te doen zijn.

En voordat je zegt, ja maar dat ben je toch weer kwijt als je gaat prestigen: dat doe ik toch niet. Ik ben nu eindelijk bij level 50 prestige 0 en met mijn vaardigheden houd ik het daar voorlopig maar op.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Problemen horen thuis in het centrale problementopic.

IRC: IRC via je browser of via je irc client

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee