Dank u. Ik had al een vermoeden dat het een eenvoudige instelling zou zijn.Adion schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:19:
Wat de laptop doet als je hem dicht doet kan je gewoon bij de energie-instellingen configureren.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Dank u. Ik had al een vermoeden dat het een eenvoudige instelling zou zijn.Adion schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 16:19:
Wat de laptop doet als je hem dicht doet kan je gewoon bij de energie-instellingen configureren.
In dit topic is daar al genoeg over gezegd. Ik concludeerde uit de posts hier dat het niet de moeite waard is bij een i5 processor.Ik_ben_Mark3 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:10:
Ik wil mijn XPS 15 met i5-560M kopen. Is het voor mij de moeite waard om te wachten op de SB processoren? Ik blijf sowieso wachten tot de eind van de maand (hopelijk korter) in de hoop dat er dan weer nieuwe Epp kortingen zijn. Maar als die kortingen eerder komen dan de nieuwe SB, is het dan de moeite waard voor mij om daar op te wachten? Ik vind zo snel niet wat de verbeteringen zijn op het i5 gebied
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 19:42 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Jahaa! op 08-01-2011 19:55 ]
Opgelet: ik lees net dat wanneer je de i7 icm 3D FHD besteld, Optimus niet zal werken en deze constant gebruik maakt van de dedicated gpu.PatrickH89 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:48:
[...]
Met een i5 of lager (of over een paar weken hopelijk alle sandy bridge i3's/i5's/i7's) kun je gebruik maken van Optimus om te switchen tussen de gpu in de processor en de GT420M.
[...]
bron: Dell NewsNew XPS 17 Laptop:
- CPU i3/i5/i7 Sandy Bridge Dual core and Quad core
- The i7 version now supports Optimus, unless configured with the optional 3D FHD panel – this uses the discrete GPU full time
- Wide FHD WLED display (1920 x 1080 resolution) option
- Configurable with the latest NVIDIA 500 series mobile graphics
- The i7 Quad core supports Wi-Di and can stream up to 1080P
- The XPS 17 supports the full Stage experience on all panels
- Now features the popular chiclet keyboard
- All the other great enhancements the XPS line offers, like A Skype HD certified webcam, JBL speakers and Waves Maxx audio
- Pricing and availability: starts at $1,449 available on February 1, 2011 (that date will vary by region)
[ Voor 7% gewijzigd door guapper op 08-01-2011 20:49 ]
dat is niet helemaal juist, vermoeddelijk werkt de 3d mogelijkheid alleen met een dedicated grafische kaart. dat geld dus ook voor de i3 en i5.guapper schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 20:48:
[...]
Opgelet: ik lees net dat wanneer je de i7 icm 3D FHD besteld, Optimus niet zal werken en deze constant gebruik maakt van de dedicated gpu.
Verwijderd
En wat houdt dat specifiek in? Ik had gisteren even getimed en het duurt ongeveer 60 seconden voordat de desktop verschijnt, inclusief het invoeren van mijn wachtwoord.jahaa schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:49:
de snelheid valt me een beetje tegen vooral W7 booten duurt ff. heb de i7...
[ Voor 0% gewijzigd door alive op 08-01-2011 21:43 . Reden: rouwens is niks ;-) ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb zelf de targus chill mat en heb nergens problemen mee. Is een stille handige koeler voor op je schoot of gewoon op een tafel. Tempraturen gaan ongeveer 5 graden naar beneden, koelt dus niet extreem veel maar genoeg voor mij. Tot nu toe tevreden mee.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 08:15:
Hij wordt best warm, heb ik inmiddels gemerkt, en dan heb ik nog geen spel opgestart. Vooral downloaden (retehoge snelheid, dus wel veel harddisk-gebruik) van Steam en zo en overzetten spullen van losse harddisk.
Dus zit nu te denken over een Targus Chill Mat voor eronder, maar daar heb ik een vraagje over. Die Chill Mat trekt met twee fans warme lucht van onder de laptop vandaan, maar daar zitten ook de ingangen waar de XPS zijn koele lucht vandaan trekt. Slopen die twee tegengestelde luchtstromen dan niet de in-fans van de XPS?
Zo ja, is er dan een andere koeloptie?
Oh ja dat vastklikken is inderdaad een hel, je hebt bij iedere klik (of losklik) het idee dat je je XPS aan het slopen bent... maar inderdaad, toetsenbord is zeer de moeite waard (hoewel ik me afvraag of 70 euro niet een beetje over the top is hiervoor en afwachten op ebay voor mensen misschien een stuk goedkoper is).ijdod schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:25:
Toetsenbord is ingebouwd, moeite waard. Meteen de koeling meegenomen. Hoop schroeven, veel vastgeklikt plastic, maar best te doen. Koeling is best brak wat de gladheid van het koellichaan betreft.
Paulvogel ©
Verwijderd
Bedoel je het scherm of de film; de film was waardeloos imho...Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 23:12:
Net even in bed The American in full-HD gekeken met de laptop op schoot. Ik moet zeggen, dat ziet er toch wel erg lekker uit.
Verwijderd
Verwijderd
Yes, heb ik aangeschaft. Alleen dan blauw/paars. Prima hoes, doet wat het moet doen en levert genoeg bescherming op. Maakt het geheel niet onnodig groot. Al moet ik nog steeds wennen aan de grootte van de notebook en het gewicht, maar dat is weer wat andersVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:36:
Heeft iemand er al een kek hoesje bij gekocht?
Ik zit te denken aan deze Belkin.
[afbeelding]
Verwijderd
Voor de dell xps 15 of 17 want bij die 17 staat dat die compatible is maar bij die 15 niet ?Atratus schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:16:
[...]
Yes, heb ik aangeschaft. Alleen dan blauw/paars. Prima hoes, doet wat het moet doen en levert genoeg bescherming op. Maakt het geheel niet onnodig groot. Al moet ik nog steeds wennen aan de grootte van de notebook en het gewicht, maar dat is weer wat anders
Die ik heb is geschikt voor de 15". Heb hem via bol.comVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:34:
[...]
Voor de dell xps 15 of 17 want bij die 17 staat dat die compatible is maar bij die 15 niet ?
Verwijderd
Te gek. Dank je wel! Die is voor mijAtratus schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:36:
[...]
Die ik heb is geschikt voor de 15". Heb hem via bol.com
http://www.bol.com/nl/p/c...00000007139921/index.html
Past perfect!
Als het je puur om de boot tijd en start tijd van applicaties gaat en dus niet om schrijf tijden kun je ook de momentus xt overwegen.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:45:
Heeft iemand een XPS 15 met Solid State Drive (SSD). Zo ja, wat zijn je ervaringen?
Ik zit over een SSD i.p.v. reguliere harddisk te denken i.v.m. mogelijk snellere opstarttijden van Windows en applicaties. Heb je daar iets van kunnen merken?
Je kan ook Swirls eten tot je er bij neervalt!Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:36:
Heeft iemand er al een kek hoesje bij gekocht?
Ik zit te denken aan deze Belkin.
[afbeelding]
Verwijderd
Zou jij eens willen zeggen of hier de XPS17 ook in zou kunnen?ik heb deze maar dan in een andere kleur:
http://www.dakine.com/street-series/guys/101/ rot flash sites... kan plaatje niet kopieren
zie 2e plaatje
[ Voor 3% gewijzigd door dries007 op 09-01-2011 18:34 ]
no way, de studio 17 past er niet eens in, komt een cm of 2 te kort.dries007 schreef op zondag 09 januari 2011 @ 18:34:
[...]
Zou jij eens willen zeggen of hier de XPS17 ook in zou kunnen?
Thanks, ik had BO meer als mainstream voorbeeld dus dit is erg duidelijkVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 21:07:
je kan hieruit wel afleiden hoe goed BO ongeveer speelt:
http://www.anandtech.com/...ell-xps-15-l501x-review/4
op het net staan vast ook wel een aantal gebruikservaringen
ik doe het voor de RAM en de 2 HDD sloten, het had handig geweest maar ik zou hem toch enkel thuis mogen gebruiken van ouders denk ik..... (nogal duur speelgoed hédarkstone schreef op zondag 09 januari 2011 @ 20:04
then again, wie sleept er dan ook een 17" laptop mee terwijl je een 15" met hogere resolutie kan krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door dries007 op 09-01-2011 21:57 ]
Verwijderd
Verwijderd
dat is vast een bijproduct van een of ander programma wat je hebt geinstalleerd.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:27:
Ik heb een op mijn XPS 15 een schone windows 7 installatie gedaan. Alle drivers geïnstalleerd. Maar als ik nu op start krijg ik een melding: Error handle.
Proces = FF_protection.exe
Weet iemand wat dit inhoud en hoe ik het kan oplossen?
je mist ongeveer 100 gig? dat is nogal vaag omschreven.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:28:
Olla... heb de XPS nu 2 dagen, en ben vooral aan het installeren geweest en het overzetten van div media. Maar de compu voelt toch enigszins 'vervuild' aan en ik mis iets van 100 gig. Is dat die reservepartitie? Is die eenvoudig te verwijderen zonder alles opnieuw te hoeven installeren? Nog tips voor wat betreft services en geïnstalleerde zooi die ik eraf kan kwakken?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 23:12 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 00:40 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| Statistics Average FPS: 25.95 Duration: 37.04 sec CPU Usage: 96% System memory usage: 87% Video memory usage: 26% Graphics Settings Video Mode: 800 x 600 (60 Hz) Texture Quality: Medium Render Quality: Medium View Distance: 32 Detail Distance: 33 Hardware Microsoft Windows 7 Home Premium Microsoft Windows 7 Home Premium Video Adapter: Intel(R) HD Graphics Video Driver version: 8.17.12.5951 Audio Adapter: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio) Intel(R) Core(TM) i5 CPU M 560 @ 2.67GHz |
[ Voor 5% gewijzigd door Raindeer op 10-01-2011 08:44 . Reden: toevoeginkje ]
Verwijderd
Verwijderd
Is het dan verstandig om te wachten op Sandy Bridge of kan ik gewoon ook nu een i5 bestellen.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:29:
een i7 nu kopen is niet slim, met name omdat die qua accuduur vrij slecht is.
je moet niet raar opkijken als je t.o.v. de reviews met een i5 de helft haalt. Bovendien staat sandy bridge op de stoep zie http://www.anandtech.com/...l-in-the-mobile-landscape voor benches.
voor de dualcores is het verschil minder groot: met een i5 kan je hem net zo goed nu kopen.
Maar hoe lang duurt het voor de sandy bridge daadwerkelijk te bestellen is?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:29:
een i7 nu kopen is niet slim, met name omdat die qua accuduur vrij slecht is.
je moet niet raar opkijken als je t.o.v. de reviews met een i5 de helft haalt. Bovendien staat sandy bridge op de stoep zie http://www.anandtech.com/...l-in-the-mobile-landscape voor benches.
voor de dualcores is het verschil minder groot: met een i5 kan je hem net zo goed nu kopen.
Net met Dell gebeld en zij kunnen niet aangeven wanneer de i7 sandy bridge beschikbaar komt in Nederland...Raindeer schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:55:
De 9 cell geeft een bult aan de onderkant. Ik vind het niet vervelend, maar dat is smaak. Ik kan er wel tot 8 uur gebruik uit persen. Dat is voor mij belangrijker. Mocht je een sleeve ervoor zoeken, dan kan ik de sleeves van Built NY aanraden.
Als je instelt in het Nvidia configuratie menu dat hij standaard de high-performance gpu moet gebruiken dan zou het moeten werken. Je kan ook een tray icoon instellen zodat je ziet welke programma's welke GPU gebruiken.
Verwijderd
Inderdaad. Nu zag ik vandaag een Asus met SandyBridge i7, Geforce 540M en een FullHD scherm, vette specs.dfrenner schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:20:
[...]
Net met Dell gebeld en zij kunnen niet aangeven wanneer de i7 sandy bridge beschikbaar komt in Nederland...
Voor mij zit ik nu erg te twijfelen aan de i7 of i5...
Wachten op de i7 met sandybridge, of nu voor de i5 gaan.
Op dit moment is de i7 maar 10 euro duurder en dan heb je een 435M GT ipv 420m GT.
[ Voor 43% gewijzigd door MTBreak op 10-01-2011 14:32 ]
Is het het wachten waard? En wat wordt ge prijs?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:11:
volgens dell zelf komt de xps 17 met sandt bridge 1 februari op de site, de eerste bestellingen zullen dan 3 weken later worden geleverd.
iets meer, voor de i7 is dat het waard, voor de i5 niet aangezien er nauwelijks iets veranderddfrenner schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:35:
[...]
Is het het wachten waard? En wat wordt ge prijs?
Verwijderd
Maar je leest nu ook vaak dat je voor games beter de i5 kan kiezen. Verandert de vernieuwde i7 daar iets aan?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:19:
Ja de i7 schijnt behoorlijk verbeterd te zijn. Zowel in perfomance als in batterijduur gaat die er op vooruit, kan alleen het artikel niet meer vinden waar het duidelijk in stond.
[ Voor 15% gewijzigd door opposite op 10-01-2011 17:18 ]
Verwijderd
Verwijderd
Heb even gezocht FF_protection.exe betekend "FreeFall Protection". Dit zijn de drivers voor de accelerometer maar die zijn dus blijkbaar niet goed geïnstalleerd. Ik heb ze al opnieuw proberen te installeren maar dat werkt niet. De driver heb ik gewoon van de Dell site geplukt. Is er niemand anders met dit probleem?Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:10:
[...]
dat is vast een bijproduct van een of ander programma wat je hebt geinstalleerd.
tip: ga met msconfig.exe of ccleaner kijken en vink alle overbodige startup processen uit.
19% sneller per clock volgens de laatste berichten, maar voor dualcores is de verbetering voor dezelfde prijs zo goed al nihil: met hetzelfde budget koop je niet iets wat significant sneller is tenzij je al van plan was een quad te halen.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:06:
hmmm vorige maand werd er nog gesuggereerd dat de nieuwe sandy bridge maar 5% sneller waren.
nu baal ik toch wel beetje moet ik zeggen.
[ Voor 16% gewijzigd door karakedi op 11-01-2011 01:37 ]
weinig, maar serieus, als je twijfelt tussen een 15" en 17" heb je waarschijnlijk geen idee wat je moet kopen: een 15" is bedoeld voor mobiel gebruik, een 17" zou ik niet verder verplaatsen dan de bank.jk1982 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:11:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar.. hebben jullie enig idee of er nog (kwaliteits)verschil zit tussen het standaard 1366x768 WLED- breedbeeldscherm van de XPS 15 en het 1600x900 WLED - breedbeeldscherm van de XPS 17?
Verwijderd
Er zit nauwelijks kwaliteitsverschil tussen die twee schermen.jk1982 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 14:11:
Misschien een hele domme vraag hoor, maar.. hebben jullie enig idee of er nog (kwaliteits)verschil zit tussen het standaard 1366x768 WLED- breedbeeldscherm van de XPS 15 en het 1600x900 WLED - breedbeeldscherm van de XPS 17?
Op een of andere manier blijf ik het maar een lastig verhaal vinden, met die resoluties.
Ik begrijp dat het 1080p-scherm een dikke vette aanrader is, maar stel dat ik die € 200,= nou in mijn zak wil houden. Kan ik dan, puur voor wat betreft het beeldscherm, beter voor de XPS 15 gaan met 1366x768 pixels, of voor de XPS 17 met 1600x900 pixels? Of maakt dat gewoon geen fluit uit?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 14:47 . Reden: te laat ]
Bij Dynabyte staan ze ook in de winkel.jk1982 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:15:
[...]
Ik las ergens dat Mycom nu dealer is van Dell, misschien moet ik daar maar gewoon eens gaan kijken.
Dan weet ik tenminste even waar we over praten.
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door Backsmash92 op 11-01-2011 16:06 . Reden: Stukje erbij gezet over de laptop tas ]
Interessant, ik heb nu de XPS15 ook sinds twee weken en ik verbaasde me juist over de hoeveelheid bloatware. Ik had Roxio, McAfee en de Dell dock. Roxio vond ik wel handig, McAfee eraf gehaald en de dock vond ik ook wel wat hebben. Makkelijk aanpasbaar verder.Backsmash92 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:53:
Ik heb nu de XPS 15 een week of 2 in bezit. Ik ben er zeer tevreden over. Hij heeft een solide indruk door de metalen behuizing. Een stuk beter dan mijn vorige laptop: een acer 5715z. Ik heb de XPS 15 met i3 370m, 3 GB geheugen (wat ik zelf heb geupgrade naar 4gb) en een Nvidia 420m. De videokaart kan black ops multi player behoorlijk goed draaien, mits wat fps tweaks. Dit komt ook omdat black ops gewoon ontzettend slecht omgaat met de hardware (in mijn ogen). Zo kon ik modern warfare 2 single player gewoon zonder enige aanpassing spelen.
Ik heb zelf het geheugen geupgrade naar 4gb. Dit was een van mijn eisen, maar de dell upgrade was niet mogelijk of kostte belachelijk veel geld. Het liefst had ik een i5 gehad omdat ik op school ook vmware gebruik, maar dat overschreed het budget teveel. Verder heb ik gekozen voor het 15" model omdat hij dagelijks mee naar school moet. Mobiliteit was daarom ook een belangerijk punt.
Waar ik wel aan mis is de hoogte van het scherm. De vorige was een 15.4" scherm en als je daar veel mee werkt mis je toch een stukje. Wel is de entertainment ervaring heel goed met een 15.6" scherm. DVD's spele full screen af, in tegenstelling tot films op het 15.4" scherm waar je (bijna) altijd wel zwarte balken erbij hebt. Ook het geluid is echt ontzettend goed.
Ik vind het net jammer dat (zoals altijd) de laptop geleverd word vol rotzooi. Zo staan er extra docks enzo op de achtergrond te draaien die ik helemaal niet wil. Het eerste wat ik dus ook gedaan heb is een lading aan programma's uitzetten in msconfig.
Al met al ben ik erg tevreden over de laptop. Ik was niet zo weg van een Dell, maar de prijs/prestatie verhouding die hun leveren kon geen enkel ander merk evenaren.
Ook heb ik een tas mee besteld: de Dell 5Dot Curve backpack. De tas heeft een mooi laptop vak waar 16" laptops in zouden moeten kunnen. De XPS 15 past er in elk geval goed in. De binnenkant van het laptop vak is met fleece stof bekleed dus door je tas zal je laptop niet snel bekrassen. Ook voelt de vulling rondom de laptop goed aan dus je laptop is echt goed beschermd. Ik vraag me wel af hoe de fleece stof er na een paar jaar uit ziet.
Verder zitten in de tas nog extra vakken. Het midden vak is een groot vak. Dit vak heeft een vak waar je wat papieren in kunt doen, een groot midden stuk en tegen de voorkant zitten 2 extra vakjes waar ik mijn lader en muis heb zitten. Dit vak is groot genoeg om nog boeken mee te nemen etc.
Ook zit er nog een voorvak met plaats voor pennen, telefoon etc.
Verder is het een mooie tas die een stevige, degelijke indruk geeft.
Aankoop uitgesteld!quote: Dell Chat16:22:09 Customer Mike
Is er al iets bekend wanneer de Sandy Bridge CPU's naar de XPS 15 komen?
16:23:15 Agent ###
Goedemiddag
16:23:20 Agent ###
vanaf volgende week
16:23:30 Agent ###
kunt u onze website checkken a.u.b of komt u bij ons terug
16:23:35 Agent ###
het is in process
dat lijkt mij niet nodig, de body is namelijk precies hetzelfde.Bozozo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 18:01:
Hmm, ik wacht toch liever de reviews af. Misschien is het het verstandigst om hem maar gewoon te bestellen, en bij slechte reviews te annuleren?
Verwijderd
Je zou handmatig de exe file moeten kunnen opzoeken via pb anders is er iets mis met je pb installatie...Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 06:57:
Iemand enig idee hoe ik Punkbuster werkend krijg op mijn XPS met Win7 64-bit?
Ik run de installer, meldt dat alle tests goed zijn gegaan, maar COD4 registreert het niet. Bij activeren van PB vanuit de console in CoD4 gebeurt er niets. Met handmatige update van PB kan ik geen 'geinstalleerde spellen' kiezen uit het dropdown-menu, en bij het zelf zoeken naar spellen via de handmatige PB update, ziet hij de exe-file niet.
Verwijderd
gewoon de 15" sleeves van built ny? of 17"?Raindeer schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:55:
De 9 cell geeft een bult aan de onderkant. Ik vind het niet vervelend, maar dat is smaak. Ik kan er wel tot 8 uur gebruik uit persen. Dat is voor mij belangrijker. Mocht je een sleeve ervoor zoeken, dan kan ik de sleeves van Built NY aanraden.
Ligt het nou aan mij, of klinkt dit een beetje tegenstrijdig?stephandeloos schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:57:
vorige keer dat ik bij dell bestelde ging het prima...binnen enkele dagen in huis , nu is het gewoon dell = hell
voor mij is dit de laatste en enigste keer dat ik bij dell heb besteld.
[ Voor 3% gewijzigd door chevchelios op 12-01-2011 15:10 ]
als compensatie kon ik het voor hetzelfde bedrag krijgen als in eerste instantie was.jk1982 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:43:
[...]
Ligt het nou aan mij, of klinkt dit een beetje tegenstrijdig?
En wat hebben ze je nou aangeboden als compensatie?
Verwijderd
RR21 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:46:
Weet iemand hoelang het dan ongeveer duurt voordat hij wordt verzonden?
2-3 dagen productie, dan nog zo'n 3 dagen onderweg voor aflevering.stephandeloos schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:24:Update: ze staan eindelijk in productie ben benieuwt! hoelang duurt het ongeveer nu nog?
Productie kan een dag duren, of een week.stephandeloos schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:24:
[...]
als compensatie kon ik het voor hetzelfde bedrag krijgen als in eerste instantie was.
tegenstrijdig is het niet aangezien is mijn ENIGSTE en laatste keer is..
kan nu moeilijk annuleren nog![]()
![]()
![]()
Update: ze staan eindelijk in productie ben benieuwt! hoelang duurt het ongeveer nu nog?
[ Voor 8% gewijzigd door Remz op 12-01-2011 16:57 ]
Enigste is de overtreffende trap van enige? Maar eniger dan enig is niet mogelijk...stephandeloos schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:24:
als compensatie kon ik het voor hetzelfde bedrag krijgen als in eerste instantie was.
tegenstrijdig is het niet aangezien is mijn ENIGSTE en laatste keer is..
kan nu moeilijk annuleren nog![]()
![]()
![]()
Update: ze staan eindelijk in productie ben benieuwt! hoelang duurt het ongeveer nu nog?
Ik wacht op de nieuwe i7 sandybridge, of ik bestel de i5 nu.Leolinedance schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:32:
Ik wacht ook op de Sandy Bridge processors. Indien ze een nieuwe i5 met FHD scherm, 4gb en 7200 rpm hd aanbieden voor 800-850 euro (eventueel met EPP) ben ik om
Die prijs lijkt me wel erg optimistisch, maargoed..Leolinedance schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:32:
Ik wacht ook op de Sandy Bridge processors. Indien ze een nieuwe i5 met FHD scherm, 4gb en 7200 rpm hd aanbieden voor 800-850 euro (eventueel met EPP) ben ik om
Even een kleine update.uNoTopia schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:11:
Zojuist een XPS 15 besteld ...
Wat betreft het eerste punt: jij snapt hemdfrenner schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:52:
[...]
Het ging er trouwens om dat je aangaf al eerder iets bij dell te hebben gekocht, zonder problemen. Dan kan dit niet je enige keer zijn. Wel de laatste uiteraard.
[...]
Ik wacht op de nieuwe i7 sandybridge, of ik bestel de i5 nu.
Het probleem is, dat ik niet weet of ze straks meer gaan vragen voor de sandy bridge... En hoeveel meer? Of ik koop straks de i7 SB of nu de i5... Hangt van de prijzen af. MAar als ze SD de huidige processoren gaan vervangen, dan heb ik niet eens een keuze meer straks...
Moeilijk...
maak daar maar 950-1000 van.Leolinedance schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:32:
Verwijderd
Ik heb ook een leuke computer..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq