Hallo, Ik weet niet veel over laptops en alles wat er aan informatie gegeven wordt allemaal inhoud, nu heb ik geen ervaring met dell en heb eens gegoogeld hoe de service over het algemeen is. De meeste ervaring die op het internet staan lijken mij toch niet al te best, er zitten natuurlijk ook wel goede berichten tussen, maar ik heb het idee dat er meer slechte berichten zijn. Ik vind deze XPS 15 wel een redelijke prijs hebben, maar ben toch erg aan het twijfelen geslagen door deze berichten. Nou vraag ik me dus af of ik niet beter gewoon naar andere aanbiedingen moet gaan kijken zoals deze van de expert: http://www.expert.nl/cade...atalog=nl_nc-aanbiedingen Of deze van BCC: http://www.bcc.nl/product...kfVRMFe6L6709RPlvyVRMFe4=
Nou kan ik wel naar de winkel gaan en vragen welke beter is voor mij, maar ze zullen uiteraard toch hun eigen laptop aan gaan prijzen. Dus daarom vraag ik hier (aan mensen met verstand van dit soort dingen) , voor welke denken jullie dat ik moet gaan? Ik zit voornamelijk op internet, en speel nog wel eens een spel zoals de sims 3. Dus ik heb niet het idee dat mijn eisen al te hoog zijn. Ook moet het zo zijn dat ik op het internet kan bij mijn zus die draadloos internet heeft, ik weet niet of dat nog iets met de laptop te maken heeft of dat elke computer verbinding kan maken, maar ik zeg het er toch maar even bij voor de zekerheid.
(En als ik al tussen de laatste 2 zou moeten kiezen, welke zouden jullie dan aanraden?)
Alvast bedankt.
Nou kan ik wel naar de winkel gaan en vragen welke beter is voor mij, maar ze zullen uiteraard toch hun eigen laptop aan gaan prijzen. Dus daarom vraag ik hier (aan mensen met verstand van dit soort dingen) , voor welke denken jullie dat ik moet gaan? Ik zit voornamelijk op internet, en speel nog wel eens een spel zoals de sims 3. Dus ik heb niet het idee dat mijn eisen al te hoog zijn. Ook moet het zo zijn dat ik op het internet kan bij mijn zus die draadloos internet heeft, ik weet niet of dat nog iets met de laptop te maken heeft of dat elke computer verbinding kan maken, maar ik zeg het er toch maar even bij voor de zekerheid.
(En als ik al tussen de laatste 2 zou moeten kiezen, welke zouden jullie dan aanraden?)
Alvast bedankt.