[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 81.641 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:02:
[...]

Al die 15,6 WLED Full-hd schermen zijn ook op de dollarcent af even duur (bij de aanbieder waar ik naar linkte) :?
Ik stel me zo voor dat ze bij een bestelling gewoon een doos van de grote hoop pakken.
Die shop staat daar inderdaad bekend om... niet bestellen daar voordat je hebt geïnformeerd.

/me merkt subtiel op dat dit wel erg offtopic gaat Misschien even een eigen topic aanmaken voor het nageslacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remzz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:13:
Heb een paar verkopers op Ebay aangeschreven die allemaal Dell parts/keyboards verkopen met de vraag of hun toevallig aan de XPS 15 backlit keyboard kunnen komen.

Laten we het hopen.
Ik wil ook heel graag zo'n backlit toetsenbord. Is het niet mogelijk om een aantal toetsenborden tegelijk te bestellen zodat we de verzendkosten kunnen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jahaa!
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 21:14
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:40:
[...]

Ik wil ook heel graag zo'n backlit toetsenbord. Is het niet mogelijk om een aantal toetsenborden tegelijk te bestellen zodat we de verzendkosten kunnen delen?
ik vroeg me het zelfde af. volgens mij zijn er een hoop dat erop wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-09 20:16
sign me in voor dat toetsenbord;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Persoonlijk vind ik €50 wat gortig voor een toetsenbord.. ik zou gewoon wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 17:00
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 20:53:
Persoonlijk vind ik €50 wat gortig voor een toetsenbord.. ik zou gewoon wachten.
Klopt. Bij Dell ga ik hem ook niet kopen.

Op Ebay worden zowat alle toetsenborden voor zo'n 20 dollar aangeboden, hopelijk is die voor de XPS 15 verkrijgbaar via hun voor dezelfde prijs.

Mensen die geïnteresseerd zijn, stuur mij een DM en ik houd je persoonlijk op de hoogte en misschien dat we een grote order met z'n allen kunnen plaatsen. Natuurlijk zal ik hier in dit topic ook mensen op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laat ik je meteen wijzen op het beleid: samenkoopacties zijn niet toegestaan op GoT vanwege slechte ervaringen in het verleden.
Einde aan de Inkoopacties

http://samenkopen.net/ is hier bij uitstek voor geschrikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:58:
Laat ik je meteen wijzen op het beleid: samenkoopacties zijn niet toegestaan op GoT vanwege slechte ervaringen in het verleden.
Einde aan de Inkoopacties

http://samenkopen.net/ is hier bij uitstek voor geschrikt :)
Dankjewel! Dit had ik nog niet gezien.

Ik zal iedereen dan hier op de hoogte houden van de reacties van de Ebay verkopers, en dan kunnen we later overgaan op samenkopen.net om echt tot de overdracht en alles over te gaan. Dat hoeft niet hier te gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jahaa!
Remzz schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:22:
[...]

Dankjewel! Dit had ik nog niet gezien.

Ik zal iedereen dan hier op de hoogte houden van de reacties van de Ebay verkopers, en dan kunnen we later overgaan op samenkopen.net om echt tot de overdracht en alles over te gaan. Dat hoeft niet hier te gebeuren.
helaas.

ik heb de ikcom ook al geprobeerd helaas doen zij geen speciale bestellingen bij dell voor onderdelen.
onze hoop ligt dus bij de ebay sellers.

Remzz heb je het part nummer erbij vermeld? kunnen zij ze direct bij dell bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
jahaa schreef op maandag 17 januari 2011 @ 23:23:
[...]

helaas.

ik heb de ikcom ook al geprobeerd helaas doen zij geen speciale bestellingen bij dell voor onderdelen.
onze hoop ligt dus bij de ebay sellers.

Remzz heb je het part nummer erbij vermeld? kunnen zij ze direct bij dell bestellen.
Nee, ik heb wel het type nummer van de laptop zelf er bij vermeld(L501x).
Als ik een reactie terug krijg zal ik nog is proberen met het part nummer, even zoeken hier. Hij moet in dit topic staan namelijk.

Typenummer backlit toetsenbord: 0KMP3

[ Voor 3% gewijzigd door Remz op 18-01-2011 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Indien ik een XPS 15 koop heb ik ook interesse in zo'n toetsenbord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Leolinedance schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 09:18:
[...]

Indien ik een XPS 15 koop heb ik ook interesse in zo'n toetsenbord :P
Dan kan je beter bij je bestelling alvast via de telefoon doorgeven dat je dat toetsenbord wilt, voor hun is het immers alleen dat partnummer invoeren, en hij zit er in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jk1982
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2024
Leolinedance schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:38:
[...]

Heb nu een andere chatmedewerker aan 'de lijn'. Die zegt inderdaad dat het niet bekend is.

Het is wel mogelijk om een 435m te krijgen bij een i5 zegt ie :)
* jk1982 spitst de oren... Even in de gaten houden dus! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05-2022
heb de dell xps 15 eindelijk binnen :D ziet er prachtig uit :P

Alleen heb ook een muis besteld die je erbij kon kiezen maar die is niet mee gekomen, komt die dan later?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-08 11:16
Heb hem ook binnen! Uiteindelijk duurde het leveren maar 1,5 week. Valt best mee dus.

En wat een geluid komt er uit dat ding! Moet alleen nog ff wennen aan het scrollen met twee vingers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan je aanpassen in de instellingen van de synaptics touchpaddriver. Zet ook meten inerta scrolling en evt. momentum aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net ook eventjes in de chat geweest om te vragen of een i5 en een gt435m in een xps15 kan. de dell medewerker bevestigd dit maar kon mij niet vertellen hoeveel het kost dat kon ik wel uitzoeken als ik op de site het aanklikte(wat niet kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Heb net de Dell XPS 15 ontvangen.

Iemand nog tips ofzo wat ik wel of niet moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:16:
ik ben net ook eventjes in de chat geweest om te vragen of een i5 en een gt435m in een xps15 kan. de dell medewerker bevestigd dit maar kon mij niet vertellen hoeveel het kost dat kon ik wel uitzoeken als ik op de site het aanklikte(wat niet kan).
Je kunt naar mijn idee beter bellen met Dell .nl, en aan een verkoper vragen om een offerte op te stellen voor het systeem dat je wil.

Iemand in Azie kan wel zeggen dat het mogelijk is, maar met die toezegging koop je niets.
Eerst een offerte zien, dan geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de topicstart staat een bijzonder korte lijst met dingen die je moet doen als je hem binnen hebt, ik citeer:

ik heb hem binnen, en nu?

hier worden de stappen beschreven die handig zijn om uit te voeren als je hem binnen hebt, denk aan driver updates en andere tweaks.

met het 1080p scherm: zet in windows de dpi instelling op 100%
verwijderen als je het niet nodig hebt: dell dock, dell storage, roxio burn, en mcafee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:41:
In de topicstart staat een bijzonder korte lijst met dingen die je moet doen als je hem binnen hebt, ik citeer:

[...]
staat alleen dit er of is er meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alleen dit, die vraag had je natuurlijk ook kunnen beantwoorden door een blik op de topicstart te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
je dat heb ik dus gedaan, maar vond het nogal weinig vandaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:24
(jarig!)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:41:

[...]
De eerste tip vind ik overigens nogal persoonlijk. Het kan zeker interessant zijn om er op te wijzen dat deze optie bestaat, maar ik zou het zelf niet aangenaam vinden om er op te werken op 100%.

VirtualDJ 2024 - Fast Image Resizer - Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Adion schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:29:
[...]

De eerste tip vind ik overigens nogal persoonlijk. Het kan zeker interessant zijn om er op te wijzen dat deze optie bestaat, maar ik zou het zelf niet aangenaam vinden om er op te werken op 100%.
Dat is waar, maar ik vind dat je het op zijn minst geprobeerd moet hebben.
RR21 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:08:
je dat heb ik dus gedaan, maar vond het nogal weinig vandaar ;)
Suggesties zijn welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Het zijn ook maar tips, 't is niet verplicht.

Indien het niet bevalt, kun je het zo weer terug zetten, en weet je in elk geval wat er maximaal uit het scherm te halen is.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Niemand nog nieuws over wanneer de extra opties beschikbaar komen of de sandy bridge cpu's? Dit wachten is echt killing!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Even voor een driedubbele check. Volgens mijn eigen mening en ook menig antwoord hier in het topic (zie bv Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 2" ) kan ik gewoon een losse RAM module bijpluggen bij de al aanwezig 2gb ram. Ik kan dus elke (zelfde type) ram module bijbestellen die hier staat linkje pricewatch?

Kan je eigenlijk ook 4gb + 2gb combineren? Dan bestel ik misschien liever een 4gb, mocht het niet samenwerken met het oude dan heeft diegene voor wie het is alsnog 4gb kan je later nog eens wat bijprikken ook. Aangezien er opties tot 6gb zijn verwacht ik van wel want 3gb stickjes bestaan niet, maar just to be sure: dat kan toch gewoon? :+

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
dfrenner schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:09:
Niemand nog nieuws over wanneer de extra opties beschikbaar komen of de sandy bridge cpu's? Dit wachten is echt killing!
Dell heeft hier nog niets over naar buiten gebracht zover ik weet.

De update van de XPS 17 komt 1 februari in de US of A. Wanneer hier? Geen idee. De laatste update van de XPS16 met hd5730 bijvoorbeeld wachten we nog steeds op, en zullen we wel nooit meer krijgen.

Ondertussen: Hummmmmmmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
  • Laatst online: 23:26
Flapmo schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 08:48:
Even voor een driedubbele check. Volgens mijn eigen mening en ook menig antwoord hier in het topic (zie bv Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 2" ) kan ik gewoon een losse RAM module bijpluggen bij de al aanwezig 2gb ram. Ik kan dus elke (zelfde type) ram module bijbestellen die hier staat linkje pricewatch?

Kan je eigenlijk ook 4gb + 2gb combineren? Dan bestel ik misschien liever een 4gb, mocht het niet samenwerken met het oude dan heeft diegene voor wie het is alsnog 4gb kan je later nog eens wat bijprikken ook. Aangezien er opties tot 6gb zijn verwacht ik van wel want 3gb stickjes bestaan niet, maar just to be sure: dat kan toch gewoon? :+
Volgens mij heeft de XPS15 plek voor twee geheugenmodules, dus ik vermoed dat als je 2GB hebt gekozen dat het dan ook 2x1GB modules zijn. Het erbij prikken zal in dat geval niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Met andere woorden: check ff wat er in zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stphnvlstk
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-10-2019
PatrickH89 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:25:
[...]

Volgens mij heeft de XPS15 plek voor twee geheugenmodules, dus ik vermoed dat als je 2GB hebt gekozen dat het dan ook 2x1GB modules zijn. Het erbij prikken zal in dat geval niet gaan.
Nope, er zit 1 latje van 2 gig in, bijsteken kan dus zonder problemen. Alleen op letten dat je kaartjes van 13333 Mhz neemt, niet 1067.
Je kan alle groottes combineren, 4+2 is geen probleem. Ik denk dat 4gb latjes wel nog behoorlijk duur zijn, dus tenzij dat je weet dat je ze alle 6 nodig hebt voor een bepaalde taak zou ik er gewoon een latje van 2 bij steken. De gemiddelde consument heeft met 4gb ruim voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
1333Mhz bedoel je.

Ook is het verstandig om altijd dezelfde hoeveelheid GB te gebruiken. 2 + 6 zal minder zijn als 4+4.
Dus als je naar 4GB wilt koop je gewoon een 2GB bij, en als je hoger wilt zou ik 8GB doen(2x4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
Stphnvlstk schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:10:
[...]

Nope, er zit 1 latje van 2 gig in, bijsteken kan dus zonder problemen. Alleen op letten dat je kaartjes van 13333 Mhz neemt, niet 1067.
Je kan alle groottes combineren, 4+2 is geen probleem. Ik denk dat 4gb latjes wel nog behoorlijk duur zijn, dus tenzij dat je weet dat je ze alle 6 nodig hebt voor een bepaalde taak zou ik er gewoon een latje van 2 bij steken. De gemiddelde consument heeft met 4gb ruim voldoende.
Als er 1x2GB in zit, waarom wordt het dan geadverteerd als dual channel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:28
Hoe kan eigenlijk ik eigenlijk zien welke programma's de nvidia gpu gebruiken zoals op deze foto? (met dank aan Remzz)
Afbeeldingslocatie: http://www.fileden.com/files/2010/11/29/3026840/n3kgp5_thumb.jpg
het enige wat ik te zien krijg is hoeveel programma's de nvidia gpu gebruiken, niet de welke. zou deze toch ook graag weten. gebruik trouwens de nieuwste nvidia drivers (266.58)
Afbeeldingslocatie: http://www.fileden.com/files/2010/11/29/3026840/nvidia_thimb.png

klik voor grotere images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stphnvlstk
Remzz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:22:
1333Mhz bedoel je.

Ook is het verstandig om altijd dezelfde hoeveelheid GB te gebruiken. 2 + 6 zal minder zijn als 4+4.
Dus als je naar 4GB wilt koop je gewoon een 2GB bij, en als je hoger wilt zou ik 8GB doen(2x4)
Typo idd :+

Het voordeel van dual channel is tegenwoordig trouwens niet echt meer iets om naar om te kijken, vrij verwaarloosbaar. Latjes van 6gb bestaan trouwens toch helemaal niet?

@PatrickH89: misschien doelen ze er gewoon op dat er 2 geheugen slots zijn, geen idee eigenlijk. Het feit dat er staat dat er 1*2gb in zit, en dat dit hier op het forum bevestigd wordt lijkt me voldoende reden om aan te nemen dat dit klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
(jarig!)
Als je klikt op dat icoontje krijg je ook te zien welke programma's de gpu gebruiken.

Op de nVidia site staat ondertussen overigens een nieuwe officiele driver (dus geen beta), die ik hier zonder problemen kon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GotG
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:28
Adion schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:54:
Als je klikt op dat icoontje krijg je ook te zien welke programma's de gpu gebruiken.

Op de nVidia site staat ondertussen overigens een nieuwe officiele driver (dus geen beta), die ik hier zonder problemen kon installeren.
omg, hoe dom van mij }:O
was nooit in me opgekomen om dat te doen :+

[ Voor 5% gewijzigd door GotG op 19-01-2011 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

PatrickH89 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 09:25:
[...]

Nee er stond dat er 1x 2gb in zat, en dus is het tweede slot nog vrij :). Toch bedankt voor je reply, better save than sorry :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:56
Zijn er meer mensen waarbij de accu op 98/99% blijft steken? Soms gaat hij bij mij wel tot 100% als hij aangesloten is maar over het algemeen gaat het lampje naast de touchpad uit op 98/99 en dan gaat hij ook niet meer naar de 100%. Het lijkt me namelijk niet helemaal de bedoeling, het is een 9 cell btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Dalive schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:20:
Zijn er meer mensen waarbij de accu op 98/99% blijft steken? Soms gaat hij bij mij wel tot 100% als hij aangesloten is maar over het algemeen gaat het lampje naast de touchpad uit op 98/99 en dan gaat hij ook niet meer naar de 100%. Het lijkt me namelijk niet helemaal de bedoeling, het is een 9 cell btw.
Het zou heel goed kunnen dat Windows dit fout aangeeft. Er zijn manieren om dit weer correct te krijgen, door middel van helemaal laten leeg lopen ofzo. Weet niet wat je precies moet doen, maar dat staat zeker hier ergens op GoT.

Lampje naast touchpad = oranje lampje, dit betekend of je Touchpad aan of uit staat. Als deze brandt staat je touchpad uit. Batterij lampje zit naast je Wifi lampje, en deze gaat alleen aan(orange voor lege batterij, en wit voor netstroom) als hij oplaad of bijna leeg is zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:51
Stphnvlstk schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 11:10:
[...]

Die latjes zijn niet meer zo duur hoor. Heb vorige week nog 16Gb gekocht voor in de laptop (4x4Gb, 1333Mhz). was in totaal iets van 140 Euro, dus voor 70 euri oid heb je 8Gb. 2vs8Gb scheelt nogal ;)

ps: ik heb een xps17

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ik heb zelf een HP EliteBook 8540p WT038ES en daar wordt de accu nooit verder dan 95% opgeladen om de accu niet te overladen en daardoor te beschadigen, kan dus best een veiligheidsmaatregel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:56
Remzz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:07:
[...]

Het zou heel goed kunnen dat Windows dit fout aangeeft. Er zijn manieren om dit weer correct te krijgen, door middel van helemaal laten leeg lopen ofzo. Weet niet wat je precies moet doen, maar dat staat zeker hier ergens op GoT
O oke, dat maakt het zoeken al wat makkelijker. Ik had namelijk al gegoogled en daar kwam ik bij wat threads terecht waarin werd gezegd dat het slecht is voor je batterij omdat hij als het ware steeds die laatste procent gaat bijladen, zoals het er stond. Alleen kon ik voor de XPS serie deze melding niet vinden dus ik hoopte al op een software probleem o.i.d, ik laat hem nu in ieder geval even helemaal leeglopen om te zien of het helpt.
Remzz schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:07:
[...]

Lampje naast touchpad = oranje lampje, dit betekend of je Touchpad aan of uit staat. Als deze brandt staat je touchpad uit. Batterij lampje zit naast je Wifi lampje, en deze gaat alleen aan(orange voor lege batterij, en wit voor netstroom) als hij oplaad of bijna leeg is zover ik weet.
Met het lampje naast de touchpad bedoelde ik ook het batterij lampje, zit er immers ook naast, alleen wat verder :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dalive op 19-01-2011 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik kwam net deze review van de 'nieuwe' XPS15 tegen, gedateerd op 17 januari 2011. Volgens mij gaat het echter gewoon om het huidige model?

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Zo oud is die nog niet toch? :P

XPS L501X is de aanduiding voor het huidige model: de update zal XPS L502X gaan heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Processor Intel® Core™ i5-460M (2.53 GHz,3M)
Geheugen 4.096 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
Grafische kaart 1GB NVIDIA® GeForce™ 420M GT grafische kaart (Wireless N1000 Card Only)
Harde schijf 320 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optische stations 8x optisch dvd+/-rw-station
Draadloze connectiviteit Intel® Centrino® Wireless-N 1000 (EUR)
Primary Battery 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
LCD-scherm 40 cm (15.6") Full HD (1920x1080)1080p B+RGLED- breedbeeldscherm met TrueLife

921 euro inclusief alles (en EPP korting).

PROCESSOR Intel® Core™ i5-460M (2.53 GHz,3M)
GEHEUGEN 2.048 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048]
OPTISCH(E) STATION(S) 8x optisch dvd+/-rw-station
HARDE SCHIJF 250 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
GRAFISCHE KAART 1GB NVIDIA® GeForce™ 420M GT grafische kaart (Wireless N1000 Card Only)
HOOFDBATTERIJ 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
LCD-SCHERM 40 cm (15.6") Full HD (1920x1080)1080p B+RGLED- breedbeeldscherm met TrueLife

873 euro inclusief alles (en 5% kortingsbon).

Komt er dus op neer dat ik voor 50 euro extra een grotere harde schijf en 2 gb extra geheugen heb. Lijkt me wel redelijk? Bon met gratis verzendkosten zou nog leuk zijn, dan duikt ie net onder de 900 euro :9

edit: Is het nou mogelijk een betere grafische kaart te krijgen? Ik zie die mogelijkheid niet bij de i5 processoren. En is de 6200 wireless kaart een aanrader / zijn geld waard?

[ Voor 9% gewijzigd door Leolinedance op 20-01-2011 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stphnvlstk
Die 50€ is het inderdaad wel waard.

Voor de grafische kaart moet je gewoon bellen, zo zouden ze het wel moeten kunnen regelen. Da's wel bijbetalen natuurlijk, en die kaarten hebben ook geen Optimus. Battery life zal er dus voor licht gebruik vrij sterk op achteruitgaan.

Ik denk dat de meeste mensen met de N1000 wel genoeg hebben, 150mpbs is toch bijna 20MBps (theoretisch uiteraard). De N6200 kost wel maar €5 extra dus dat zal je nu ook wel niet echt merken. Ik denk, maar dat is puur intuïtie, dat de 6200 ook wel wat meer batterij verbruikt, aangezien die meer antennes moet poweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stphnvlstk schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:35:
Ik denk, maar dat is puur intuïtie, dat de 6200 ook wel wat meer batterij verbruikt, aangezien die meer antennes moet poweren.
Dat betwijfel ik hoor, het aantal watt wat het kost om een signaal over te brengen blijft hetzelfde.

Ik zie overigens dat de meerprijs van de 460m is verhoogd van €50 naar €90, 02epp is dus een stuk duurder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stphnvlstk
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:41:
[...]

Dat betwijfel ik hoor, het aantal watt wat het kost om een signaal over te brengen blijft hetzelfde.
Dat wel, maar zou er geen 'forfaitair' verbruik bijkomen per antenne, net zoals het bij gsm's (aanzienlijk) meer verbruikt wanneer de 3g antenne aanstaat, ook al zit je op 2g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:41:
[...]

Ik zie overigens dat de meerprijs van de 460m is verhoogd van €50 naar €90, 02epp is dus een stuk duurder geworden.
Viel mij ook op. Nog een reden even te wachten op de SB processoren. Ik heb geen haast. Als ik er maar zeker van ben dat hetzelfde FHD scherm leverbaar blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
weet iemand waar je je bedieningspaneel kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ehh, wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
De sneltoets op je touchpad zeg maar, die kan je tog zelf instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickH89
Handig om de prijzen te verhogen als je (wellicht) met een nieuwe versie komt, wat een meesterzet =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oud:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6F2zVpdH0WKjuNGXeInyRyB5/thumb.png

nieuw:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ynaxjTwPC9JaGBi6QAZzyaj3/thumb.png

Behalve een stijging van de i3 upgradeprijs is er niets gebeurd, behalve een gratis upgrade naar 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RR21
weet iemand hoe je je sneltoets kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
RR21 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:23:
De sneltoets op je touchpad zeg maar, die kan je tog zelf instellen?
Druk is op dat instelling touch knopje. Daar kan je het instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat mijn laptop hapert bij het afspelen van full-hd bestanden? Ik heb een goede videokaart erin zitten en ik heb het al geprobeerd met wmp, bsplayer en vlc. Maar het haperen blijft. Het beeld blijft heel regelmatig 0,5 tot 1 seconde hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor full-hd bestanden? specs? mediaspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:57:
Weet iemand hoe het komt dat mijn laptop hapert bij het afspelen van full-hd bestanden? Ik heb een goede videokaart erin zitten en ik heb het al geprobeerd met wmp, bsplayer en vlc. Maar het haperen blijft. Het beeld blijft heel regelmatig 0,5 tot 1 seconde hangen.
Ik had ook problemen met een aantal programma's, die konden bijvoorbeeld de I/O gewoon niet aan. Dit was echter alleen van toepassing op scenes met heel veel details and beweging. Alles werkt wel perfect in Media Player Classic Home Cinema bijvoorbeeld.
Maar goed, je probleem kan liggen aan verscheidene dingen, zoals bijvoorbeeld de geinstalleerde decoder (alhoewel bijvoorbeeld VLC zijn eigen decoder zou moeten gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putifar
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21
Ik heb onlangs de XPS 15 aangeschaft met het standaard display en ben daar ronduit ontevreden over. De verticale kijkhoek is slecht. Als ik bijvoorbeeld een filmtrailer bekijk met een zwarte balk boven en onder dan heeft de onderste balk een groenzweem en de bovenste een paarse. De kleuren komen onnatuurlijk over, zeker zonder enige aanpassing via de Nvidia software. Mijn 6 jaar oude ASUS 6MNe doet het qua beeldkwaliteit tot mijn teleurstelling een stuk beter... Ik overweeg nu om de XPS terug te sturen en een andere te bestellen mét het FHD scherm. Morgen heb ik hem precies 7 dagen, dus ik heb nog een halve dag om te beslissen.

Mijn vraag is nu: hoe verhoudt de beeldkwaliteit (zwartwaarden, kijkhoeken, kleurweergave, contrast etc.) van het FHD scherm zich t.o.v. het standaard scherm? Het voordeel van de resolutie daargelaten. Ik vind alleen de sprong in resolutie namelijk geen extra €200 waard.

Ik hoop dat iemand mij kan bijlichten. Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Als je dit topic doorneemt zul je zien dat het FHD scherm van Dell buitengewoon goed wordt gevonden.

[ Voor 8% gewijzigd door Bozozo op 23-01-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putifar
Klopt, heb ik gedaan, maar 'buitengewoon goed' wordt verder niet echt onderbouwd met info dat verder gaat dan het resolutievoordeel en de (flink) grotere kleurruimte. Maar misschien vraag ik wel teveel. Het liefst zou ik het betreffende scherm zelf beoordelen, maar dat zit er op deze korte termijn niet in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de topicstart staan 3 reviews welke allen het scherm beoordelen...

Simpel gezegd: dit is het beste scherm wat je in een notebook gaat krijgen met een budget lager dan €2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Snelle vergelijking dan maar.
Het FHD scherm in de XPS 15:
Afbeeldingslocatie: http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/e7f8234896.jpg

Het standaard scherm in de XPS 17:
Afbeeldingslocatie: http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/6145b50876.jpg

bron:notebookcheck.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Putifar
Bedankt voor jullie reacties. Ik moet zeggen dat ik het nog steeds lastig vind. Als ik de foto's zie van notebookcheck.net dan blijf ik me toch afvragen of die wel met elkaar kunnen worden vergeleken. Je krijgt een aardig beeld van de kijkhoeken, maar de foto's kunnen imo niet met elkaar worden vergeleken. Daarvoor moeten de omstandheden tijdens het nemen van de foto's wel exact gelijk zijn geweest. En ik denk niet dat daar op is gelet. Dat was immers niet het doel van de foto. Dus het grote verschil in kleurweergave is waarschijnlijk in real life niet zo groot als dat het op de foto's lijkt. Toch?

Maar goed... ik ga toch maar het FHD scherm bestellen en heb goede hoop dat ik daar heel blij van wordt.

Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
  • Laatst online: 06:18
Ik dacht trouwens dat de, uit mijn hoofd, EPP korting het goedkoopste was maar ik klikte op een ad op vi.nl en toen kwam ik hier, waar je tevens keuze hebt uit de i3 380m processor: HIER

Je hebt dezelfde specs als hier met als enige verschil dat je €10,02 minder betaalt en voor geen meerprijs de i3 380m kan kiezen. Mooie deal lijkt me :)

[ Voor 29% gewijzigd door opposite op 25-01-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
opposite schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:17:
Ik dacht trouwens dat de, uit mijn hoofd, EPP korting het goedkoopste was maar ik klikte op een ad op vi.nl en toen kwam ik hier, waar je tevens keuze hebt uit de i3 380m processor: HIER

Je hebt dezelfde specs als hier met als enige verschil dat je €10,02 minder betaalt en voor geen meerprijs de i3 380m kan kiezen. Mooie deal lijkt me :)
Nice!

i3 380m
4 gb
FHD scherm
500 gb 7200rpm harde schijf

€ 835,56 (incl. alles, ook 5% korting ;) )

Hoe verhoudt die i3 380 zich tot de i5 tegenhanger? Is die i5 echt zijn geld waard? Ik heb de processorpower eigenlijk niet nodig maar wil natuurlijk het beste voor het geld ;)

Zelfde systeem met i5 460m zou € 921,06 moeten kosten, vind het prijsverschil nogal hoog.

Zonder deze link, dus direct via Dell, zou dezelfde i5 met 320 gb 7200 rpm schijf € 930,57 zijn.

Goede aanbieding dus inderdaad

edit: Dit is de N00XL502, als ik gewoon via de Dell site direct een samenstel krijg ik een N00XL503. Zit hier verder nog verschil tussen?

[ Voor 15% gewijzigd door Leolinedance op 25-01-2011 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stphnvlstk
Er is eigenlijk amper verschil tussen de 370m en de 380m, dus het verschil met 450m blijft hetzelfde. De vroegere upgrade van €40 vond ik wel een mooie optie (of dan gelijk de 560m voor €80), maar €90 zou ik er persoonlijk niet voor betalen. Er is wel een verschil, maar echt niet zo dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor €90 zou ik echt niet upgrade, voor dat geld heb je een halve SSD van 80GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Volgens de benchmarks is het verschil tussen de 380m en de i5 460m ook maar minimaal. Alleen de turboboost toch?

Dus, die i3 kopen of wachten op de nieuwe SB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en ondersteuning voor VT-x, VT-d is voorbehouden aan de "echte" i5's van de reeksen 500m en hoger.

Nu kopen? Alleen als je aan het einde van je budget zit en je nog kan wachten, zoveel beter zijn de dualcores niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Een kleine waarschuwing. De nieuwe Nvidia drivers 266.58 werken niet samen met de Dell XPS15. Ze installeren feilloos, maar in bijvoorbeeld GTAIV stopt elke normale vorm van functioneren en vindt de game dat er nog maar 56mb videogeheugen in de laptop zit. In Civ V stopt de DX11 versie met functioneren. Ik ben teruggegaan naar d de meest recente officiele DELL drivers, de 259.51 versie. Die hebben ook problemen met GTA IV maar ik kan het nu iig weer opstarten. Mocht iemand toevallig een file hebben met een nog oudere versie dan hou ik me aanbevolen. Ik begin te vermoeden dat mensen die GTA IV op medium medium settings kunnen spelen van oude drivers gebruik maken. De 259.51 versie laat me niet eens fatsoenlijk man to man vechten. Alles is echt slopend traag en schokkerig, tot minder dan een frame per seconde toe op lage settings, lage draw distance etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stphnvlstk
Op mijn vorige nVidia laptop gebruikte ik meestal laptopvideo2go (.com ofzoiets) aangezien ik - en vele anderen - vaak last hadden met de officiële drivers. Heel uitgebreide database aan drivers, soms wel wat lastig om de juiste te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adion
(jarig!)
Raindeer schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:33:
Een kleine waarschuwing. De nieuwe Nvidia drivers 266.58 werken niet samen met de Dell XPS15. Ze installeren feilloos, maar in bijvoorbeeld GTAIV stopt elke normale vorm van functioneren en vindt de game dat er nog maar 56mb videogeheugen in de laptop zit. In Civ V stopt de DX11 versie met functioneren. Ik ben teruggegaan naar d de meest recente officiele DELL drivers, de 259.51 versie. Die hebben ook problemen met GTA IV maar ik kan het nu iig weer opstarten. Mocht iemand toevallig een file hebben met een nog oudere versie dan hou ik me aanbevolen. Ik begin te vermoeden dat mensen die GTA IV op medium medium settings kunnen spelen van oude drivers gebruik maken. De 259.51 versie laat me niet eens fatsoenlijk man to man vechten. Alles is echt slopend traag en schokkerig, tot minder dan een frame per seconde toe op lage settings, lage draw distance etc.
Nog geen problemen gehad met deze nieuwe drivers eigenlijk. (Heb wel geen GTA IV geprobeerd)
Ik moet wel zeggen dat ik eerst na het installeren wel wat problemen had, maar een 2de maal installeren en dit keer aanvinken dat alle voorgaande settings enzo verwijderd moesten worden verhielp deze problemen.

Overigens, voor degenen die een 420m hebben, maar willen overclocken naar dezelfde snelheid als een 435m, dit is bij mij zonder problemen gelukt met het tooltje nvidiaInspector.

[ Voor 6% gewijzigd door Adion op 26-01-2011 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
Nog even de openingspost gechecked, maar het daar niet vinden dus daarom hier de vraag:
Moet je de Engelse of Nederlandse versie van W7 kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opposite schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:23:
Moet je de Engelse of Nederlandse versie van W7 kiezen ?
Dat ligt natuurlijk aan je voorkeur. Zelf heb ik graag de Engelse versie, alleen moet je dan wel telefonisch bestellen. Via de site zal hij "incompatibilty" aangeven met "Dutch documentation" (dat veranderd helaas niet automatisch mee; alleen Dell-werknemers kunnen die optie veranderen naar English documentation).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:35:
[...]

Dat ligt natuurlijk aan je voorkeur. Zelf heb ik graag de Engelse versie, alleen moet je dan wel telefonisch bestellen. Via de site zal hij "incompatibilty" aangeven met "Dutch documentation" (dat veranderd helaas niet automatisch mee; alleen Dell-werknemers kunnen die optie veranderen naar English documentation).
Oke dus je wordt niet beperkt als je de Nederlandse versie kiest? Het is echt puur de taal die verschillend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De taal van de standaardinstallatie, je kan alsnog een kazachistanse windows 7 installeren met dezelfde key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:07:
De taal van de standaardinstallatie, je kan alsnog een kazachistanse windows 7 installeren met dezelfde key.
Okee super, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik ook nog twee vragen...
De XPS15 heeft geen numlock. Echter, de tray icon van m'n touchpad geeft aan dat deze aan staat. Tegelijkertijd kan ik geen ascii codes gebruiken omdat er geen numpad is.
Is er een manier om de gewone numerieke toetsen hiervoor te gebruiken?

Verder is er ook geen Pause/Break toets. Is er een manier om deze te emuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:40:
FN+insert had ik ergens gelezen, maar dat werkt niet op mn studio 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radiofriendly
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-05 14:33
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:40:
Nu heb ik ook nog twee vragen...
De XPS15 heeft geen numlock. Echter, de tray icon van m'n touchpad geeft aan dat deze aan staat. Tegelijkertijd kan ik geen ascii codes gebruiken omdat er geen numpad is.
Is er een manier om de gewone numerieke toetsen hiervoor te gebruiken?

Als noodoplossing kan je het on-screen toetsenbord gebruiken, maar da's natuurlijk niet even tof. Ik ben hier ook benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jahaa!
ik heb op F11 een play/pause button zitten of bedoel je iets anders?

mijn oude asus had ook een qwerty toetsen bord zonder numpad.
door fn+numscr in te drukken ontstond er een numpad:
7,8,9
u,i,o, (werd 4,5,6)
j,k,l (werd 1,2,3)

welicht dat er op internet iets van een prog'je is die dat kan simuleren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:43:
FN+insert had ik ergens gelezen, maar dat werkt niet op mn studio 15.
Net even zitten testen in mIRC door een infinite loop te creëren en Fn+Delete gedraagt zich hetzelfde als Ctrl+Break :)

En on-screen kan ik een numpad krijgen ja, maar dat is nogal omslachtig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie ook niet wat je aan een onscreen numpad hebt, alsof dat sneller is dan de cijfers handmatig intypen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.

Het goede nieuws is dat GTA IV perfect speelt op de XPS15 420m. Het slechte nieuws is dat je daarvoor de originele drivers 259.39 nodig hebt. De nieuwste drivers in de 266 range zorgen ervoor dat GTA je videokaart niet eens ziet en maar 56MB geheugen ziet.

Al met al lijkt het erop dat de nieuwe drivers youtube verbeteren en punkbuster mogelijk maken, maar ondertussen andere games volledig verkloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tsja, switchable graphics en drivers, altijd al een ramp geweest.

Mocht je geen waarde hechten aan je batterijduur, je kan ook enkel de nvidia drivers installeren, dan heb je geen switchable graphics maar ben je van dit gedoe af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:03:

Mocht je geen waarde hechten aan je batterijduur, je kan ook enkel de nvidia drivers installeren, dan heb je geen switchable graphics maar ben je van dit gedoe af.
Dat kan dus niet.

De XPS 15 blijft op de Intel kaart werken.
Wat je wel kan doen is de Nvidia kaart als standaard instellen. Alle applicaties gebruiken dan deze kaart, behalve Windows.

Dit is trouwens ook niet de beste optie.

Microsoft Visual Studio 2010 heeft visuele bugs icm de Nvidia kaart, en Photoshop CS5 heeft problemen met de kaart(Photomerge werkt niet o.a.)

[ Voor 14% gewijzigd door Remz op 27-01-2011 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie mijn vorige post: dit was de oplossing voor mijn problemen met de xps 15, gta4, youtube etc.
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 14:02:
[...]

Ik ben overtuigd!
Ik heb via http://forums.laptopvideo...26099-for-dell-xps-l501x/ mijn drivers weten te updaten naar 260.99, en nu pakt GTA4 via optimus èn met voorselectie de gt420m. Thanks!
Ik speel trouwens GTA4 episodes from liberty city, de uitbreiding, een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:03:

Huh, er zit toch geen Integrated Graphics Processor in de XPS15? Hoe kan hij dan gebruik maken van switchable graphics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
Jawel hoor; ingebakken in de cpu zit een echte gpu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opposite
Remzz schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 00:35:
[...]

Dat kan dus niet.

De XPS 15 blijft op de Intel kaart werken.
Wat je wel kan doen is de Nvidia kaart als standaard instellen. Alle applicaties gebruiken dan deze kaart, behalve Windows.

Dit is trouwens ook niet de beste optie.

Microsoft Visual Studio 2010 heeft visuele bugs icm de Nvidia kaart, en Photoshop CS5 heeft problemen met de kaart(Photomerge werkt niet o.a.)
Als je MVS en Photoshop niet gebruikt dan ben je met deze oplossing dus van alle problemen af? Alleen gaat je batterij dan wel veel sneller leeg denk ik.
guapper schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:06:
Jawel hoor; ingebakken in de cpu zit een echte gpu
Oke thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
maar alleen met de duacore processor. de i7-720qm quadcore bevat geen IGP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joatt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-06-2018
Heb de mijne net binnen, en heb nu een vraagje. Voor mijn oude desktop had ik twee monitors, en de XPS heeft natuurlijk zowel een DisplayPort als een HDMI-uitgang. Is het mogelijk om die beiden te gebruiken zodat ik al mijn schermen kan gebruiken? Ik heb de i7 met GeForce GT 435M (2GB) en een FHD scherm.

De monitors hebben alleen DVI en VGA-in, dus ik moet sowieso verloopkabeltjes gaan kopen, maar wil dus vooral weten of het de moeite waard is om er twee te halen ;) Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zitten maar 2 DAC's in, benodigd voor vga of dvi.

Met ATI kan je vervolgens zoveel monitoren aansluiten als er displayport aansluitingen aanwezig zijn (en displayport monitoren, of je moet een actieve converter hebben: pricewatch: Sapphire Active DisplayPort naar DVI Adapter) maar ik weet niet hoe dat met nvidia zit.

HDMI -> VGA gaat volgens mij ook niet werken, maar pin me daar niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Bijna februari mensen, heeft iemand er al zicht op of de sandy bridge processoren ook direct in NL leverbaar zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Dell is in elk geval redelijk oude meuk aan het opruimen. Core 2 Duo systemen voor 1000+ euro... werelddeals hoor.

Net nog even een poging gewaagd in de chat... Februari, maar ze weten nog steeds geen datum.

[ Voor 22% gewijzigd door Bozozo op 27-01-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Bozozo schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:53:
Dell is in elk geval redelijk oude meuk aan het opruimen. Core 2 Duo systemen voor 1000+ euro... werelddeals hoor.

Net nog even een poging gewaagd in de chat... Februari, maar ze weten nog steeds geen datum.
Via welke chat doe jij dat?
Ik krijg alleen engelse chat en daar weten ze niets ove NL

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
een vraag over de levertijden? dat kan in Dell levertijden topic