Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
W.Bakker schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 18:33:
[...]

Met alleen WWE ROM flashen heb je geen SuperCID nodig.
Voor Flashen van Radio, s die niet WWE zijn en niet WWE ROM's wel.

Checken kan in HBOOT. Power off. Power on vollume down.
System Info.
Wanneer ik in HBOOT kom via volume down, dan zie ik heel even de verschillende opties. Vervolgens skipt hij echter meteen naar de stappen die ik al eerder beschreef waarbij hij eindigt bij de PD981IMG.zip, waarna hij een update wilt doen.

Het is vreemd, als ik in HBOOT probeer te komen met volume down, dan skipt hij het eerste menu en als ik in CM7 van PhunkyCow de uitknop indruk krijg ik ook een mogelijkheid om in de bootloader te komen, maar daar heb ik geen optie om in System Info te komen.

[ Voor 18% gewijzigd door vinnieminnie op 15-02-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
vinnieminnie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 19:42:
[...]

Wanneer ik in HBOOT kom via volume down, dan zie ik heel even de verschillende opties. Vervolgens skipt hij echter meteen naar de stappen die ik al eerder beschreef waarbij hij eindigt bij de PD981IMG.zip, waarna hij een update wilt doen.

Het is vreemd, als ik in HBOOT probeer te komen met volume down, dan skipt hij het eerste menu en als ik in CM7 van PhunkyCow de uitknop indruk krijg ik ook een mogelijkheid om in de bootloader te komen, maar daar heb ik geen optie om in System Info te komen.
Hum vreemd, deze melding ken ik niet. Heb je je Radio wel eens geflashed?
En lukte dit?

Heb effe wat getest.

Als ik in HBOOT opstart heb ik 4 opties: Bootloader/Reboot/RebootBootloader/PowerDown.

Als ik nu Bootloader kies dan zie ik hem inderdaad checken naar PD981IMG.zip en nog een paar.
Maar dat gaat zo snel dat ik het niet goed kan zien.
Vervolgens zie ik wel heel snel PD981IMG.zip check OK!

Dan krijg ik het scherm HBOOT
Met 5 opties Fastboot/Recovery/FactoryReset/SystemInfo/Image CRC

dan kies ik SystemInfo en zie CID 11111111.

ik zie ook dat ik HBOOT versie 0.85.2007 (PD9810000) heb.
Daarom denk ik dat die update deze is.
Misschien moet je gewoon eens die update laten uitvoeren.
Het is van HTC en CustomRoms/Kernel/radio voeren geen wijzigingen uit in HBOOT.
Dus dat kan ook geen rede zijn van de update oid.

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik heb ook meerdere radio's geflashed.
Die 4 opties heb ik ook.
Bij mij gaat het kijken naar PD98IMG wat langzamer, maar daarna krijg ik dus de optie om te update, wat ik niet wil. Daar druk ik dus op nee en vervolgens kan ik alleen nog rebooten.

Ik heb dezelfde HBOOT versie en die update komt van de PD981IMG wat volgens mij de originele RUU rom van HTC is, dus daar ben ik niet blij mee.

Ik ga maar eens proberen PD981IMG.zip te verwijderen.

[ Voor 28% gewijzigd door vinnieminnie op 15-02-2011 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
vinnieminnie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:10:
Ik heb ook meerdere radio's geflashed.
Die 4 opties heb ik ook.
Bij mij gaat het kijken naar PD98IMG wat langzamer, maar daarna krijg ik dus de optie om te update, wat ik niet wil. Daar druk ik dus op nee en vervolgens kan ik alleen nog rebooten.

Ik heb dezelfde HBOOT versie en die update komt van de PD981IMG wat volgens mij de originele RUU rom van HTC is, dus daar ben ik niet blij mee.

Ik ga maar eens proberen PD981IMG.zip te verwijderen.
Als je meerdere Radio,s heb gehad,dan kun je alles wat je zou willen dus.
dan zou ik inderdaad ook het risico niet nemen.

Maar ik snap het wel, als tweaker wil je uiteraard gewoon alles kunnen.
Laat ff weten of de delete actie op PD981IMG is gelukt.
Dit is leuker als steeds vragen te moeten beantwoorden over hoe krijg ik root ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ah, kijk. Ik heb PD981IMG verwijdert en nu gebeurt bij mij precies hetzelfde als bij jou. En daarnaast heb ik inderdaad CID-11111111!
Die PD981IMG.zip heb ik erop gezet om mijn systeem te kunnen downgraden, maar blijkbaar had ik hem er daarna weer af moeten gooien. Fijn dat het nu weer werkt iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
vinnieminnie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 21:38:
Ah, kijk. Ik heb PD981IMG verwijdert en nu gebeurt bij mij precies hetzelfde als bij jou. En daarnaast heb ik inderdaad CID-11111111!
Die PD981IMG.zip heb ik erop gezet om mijn systeem te kunnen downgraden, maar blijkbaar had ik hem er daarna weer af moeten gooien. Fijn dat het nu weer werkt iig.
Aha vandaar dat het mij ook niet bekend voorkwam.
Ik heb zelf nooit hoeven downgraden. Heb de OTA update altijd geweigerd ivm de "rootfix" zeg maar.

Maar goed, tis opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Nu toch maar weer terug naar Revolution. CM is wel snappy, maar bij gebrek aan een GOEDE sync met outlook toch maar weer aan de sense.

Toch 1 probleempje. Ik heb het probleem dat mijn mail niet synced (eigen mailserver) ik heb geen officieel SSL certificaat (beetje duur :+ ) maar haal normaal wel SSL mijn mail binnen, nu met de default app haalt ie niet automagisch mijn mail op, doe ik het handmatig blijft de melding gooiendat het certificaat niet geldig is, ook al bijf ik op doorgaan klikken, hij vertikt het. Als ik K9 install heb ik er geen last van. (CM7/PNK hebben in de standaard mail app ipv SSL ook nog SSL (accept all certificates). Iemand een workaround hiervoor?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-09 11:15
Ik ben gisteravond ook even bezig geweest met het flashen van mijn HD. In eerste instantie waren er geen problemen, maar ik wou CM ook eens proberen. Vanaf daar begon de ellende, mijn HD start niet meer op.

Het komt er op neer dat HBOOT en ClockworkMod mijn sdcard niet meer zien waardoor ik niet terug kan flashen.

Ik wil de Android SDK installeren, maar deze vraagt om Java (JDK). Ik heb deze variant geinstalleerd, maar de SDK installer blijft vragen om Java. Welke java installer moet ik dan hebben?Is opgelost met de 32-bit versie.

[ Voor 38% gewijzigd door nielsn op 16-02-2011 11:58 . Reden: Vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:35
Ik wil vanavond mijn DHD gaan flashen, heb inmiddels heel wat gelezen hier over. Er is me echter 1 ding nog niet helemaal duidelijk.

Ik zal eerst moeten downgraden van 1.72 naar 1.32, en vervolgens het stappenplan uit de eerste post van dit topic moeten volgen. Toch? :)

Nu m'n vraag:
Wanneer komt het radio flashen? Na dat ik bovenstaande heb uitgevoerd? Of moet dit in een andere volgorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:20
Radio flashen heeft geen invloed op de installatie van ROMs... Ik heb de aanbevolen radio voor Android Revolution HD geflashed na installatie van de Revolution ROM.

Ik zou dus gewoon eerst downgraden, rooten, nieuwe ROM installeren en dan de aanbevolen radio flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Patrick V. schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:52:
Ik wil vanavond mijn DHD gaan flashen, heb inmiddels heel wat gelezen hier over. Er is me echter 1 ding nog niet helemaal duidelijk.

Ik zal eerst moeten downgraden van 1.72 naar 1.32, en vervolgens het stappenplan uit de eerste post van dit topic moeten volgen. Toch? :)

Nu m'n vraag:
Wanneer komt het radio flashen? Na dat ik bovenstaande heb uitgevoerd? Of moet dit in een andere volgorde?
Deze link van de start-topic heeft mij veel geholpen: http://hypervortex.com/?p=50
Hou er rekening mee dat je ENG OFF en S-OFF moet hebben voordat je radio gaat flashen.

Je vraag is al door de vorige poster beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Bedankt voor jullie reactie.

Die link had ik inderdaad al gevonden, en ga deze ook gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Patrick V. schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 12:52:

Nu m'n vraag:
Heb de DHD sinds gister geflasht. Volgorde radio/rom flashen maakt niet uit. Als je VISIONary download maar je kunt het niet installeren zet dan je virus scanner uit. Bij mij gaf dat problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Android Revolution HD 2.0.12 komt er aan.

Inclusief kernel, BuzzOC/UV1.2.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik probeer mijn cid te veranderen wat tot nu toe nog niet wil (ik moet namelijk downgraden, maar bij het laden accepteerd hij de stock rom niet vanwege de cid. Heb een T-Mobile branded toestel)

Bij deze guide loop ik vast zodra hij probeert te perm rooten, krijg een zwart scherm waar je zolang op kan wachten als je wilt.
http://forum.xda-develope...57444&highlight=super+cid

Iemand een idee?

edit:
Ik heb het idee dat het fout gaat bij het goldcard gedeelte, ik ga dat nog eens na lopen :)

edit 2:
Zat blijkbaar een foutje in de handleiding, het is gelukt :)

[ Voor 16% gewijzigd door Patrick V. op 16-02-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Android Revolution HD 2.0.12 [16.02.2011] - UPLOADING

- New kernel 1.2.4 as always by Apache14
* Build optimizations
* More GPU RAM allocated
* Few kernel fixes
* SLUB memory allocator
* 20% audio boost from main speaker
- Battery life should be now longer
- Overall performance is better
- WiFi fix included (Ad-hoc moved to the second post)
- Twitter updated to latest 2.0.0
- Market updated to latest 2.3.2
- Updater-script re-organized
- Busybox different installation method
- Minor changes and fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23:46
W.Bakker schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:44:
Android Revolution HD 2.0.12 [16.02.2011] - UPLOADING

- New kernel 1.2.4 as always by Apache14
* Build optimizations
* More GPU RAM allocated
* Few kernel fixes
* SLUB memory allocator
* 20% audio boost from main speaker
- Battery life should be now longer
- Overall performance is better
- WiFi fix included (Ad-hoc moved to the second post)
- Twitter updated to latest 2.0.0
- Market updated to latest 2.3.2
- Updater-script re-organized
- Busybox different installation method
- Minor changes and fixes
Netjes! Straks is even updaten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Wat een toeval, ik ben net toe aan het installeren van de ROM. Ik dacht nog even kijken of er al een update is.. en ja hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
Patrick V. schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 21:50:
Wat een toeval, ik ben net toe aan het installeren van de ROM. Ik dacht nog even kijken of er al een update is.. en ja hoor :)
Gaat me net zo. Maar je kunt deze nog niet downloaden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
berry eggens schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:27:
[...]

Gaat me net zo. Maar je kunt deze nog niet downloaden???
Effe geduld mensen, Komt uit Polen he,
Infra daar nog niet echt up to date.
Mike heeft zeer trage upload......:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
W.Bakker schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:30:
[...]

wat is zeer traag ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
W.Bakker schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 22:30:
[...]

Als hij de zelfde snelheid als mij heeft (100 kb up) gaat dat nog wel even duren. Iemand enig idee hoelang ongeveer?. Ik kan momenteel geen Pocket Legends spelen omdat ik wacht op 2.0.12 alvorens nu alles te installeren en met een halfde dag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Hoe kan je eigenlijk je "dock bar" aanpassen? Ik zie veel mensen die een andere dock hebben, maar ik zie nergens hoe je deze kan aanpassen. Ik heb nu een heel minimalistisch homescreen gemaakt, maar de dock past hier helaas niet bij. Nu wil ik niet een theme toepassen waardoor alles verandert, maar alleen de dock. Ik gebruik momenteel de CM7 rom van PhunkyCow, dus de methode moet wel toepasbaar zijn op Cyanogen mods.

Zo'n dock zou echt geweldig zijn:
http://android.uberfail.org/1.png

[ Voor 7% gewijzigd door vinnieminnie op 16-02-2011 23:49 ]

• berry eggens
*** is de upload klaar, zijn er zoveel liefhebbers die dowloaden. Hopen dat de mirrors snel komen.

• Whiskey103
berry eggens schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:10:
*** is de upload klaar, zijn er zoveel liefhebbers die dowloaden. Hopen dat de mirrors snel komen.
http://www.multiupload.com/DGXFKPFZDH

http://www.easy-share.com/1913889818..._HD_2.0.12.zip

http://www.filefactory.com/file/b56h..._HD_2.0.12.zip

[ Voor 33% gewijzigd door Whiskey103 op 17-02-2011 00:23 ]

• Patrick V.
Er zijn al genoeg mirrors :) Mijn DHD is aan het flashen!

• Black1982
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-04-2021
vinnieminnie schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 23:48:
Hoe kan je eigenlijk je "dock bar" aanpassen? Ik zie veel mensen die een andere dock hebben, maar ik zie nergens hoe je deze kan aanpassen. Ik heb nu een heel minimalistisch homescreen gemaakt, maar de dock past hier helaas niet bij. Nu wil ik niet een theme toepassen waardoor alles verandert, maar alleen de dock. Ik gebruik momenteel de CM7 rom van PhunkyCow, dus de methode moet wel toepasbaar zijn op Cyanogen mods.

Zo'n dock zou echt geweldig zijn:
http://android.uberfail.org/1.png
Je kan custom docks gebruiken met launcher pro.

• berry eggens
Patrick V. schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 00:14:
Er zijn al genoeg mirrors :) Mijn DHD is aan het flashen!
Mijne ook. Lang leve torrent

Verwijderd

Als ik nu op Revolution 2.0.11 een backup maak met titan backup en daarna 2.0.12 er op flash en de backup terug zet heb ik al mijn "data" en apps nog ?

Hiervoor elke keer een full wipe gedaan en alles weer er opnieuw op geïnstalleerd.
Bij changelog zag ik staan dat het niet nodig was om full wipe uit te voeren als je van .11 naar .12 gaat.

• Patrick V.
Bij mij installeerde alles vanzelf weer, waarschijnlijk door m'n HTC sense acount (?).

Dit is mijn eerste custom ROM, werkt erg lekker. Alleen het scrollen in menu's vind ik wat minder soepel gaan als in de standaard ROM.

Verwijderd

Ok Thanks

CM is ook met een nieuwe versie uit gekomen

hier changelog.. ( gingerbread 2.3.2 )
https://github.com/Cyanog...ingerbread/CHANGELOG.mkdn

hier de thread op xda
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957336

Verwijderd

Is er niet iemand uit de buurt van Bergen op Zoom die mijn DHD kan ''rooten'' voor een paar tientjes?

Ben nu al een paar keer bezig geweest en er helemaal klaar mee, maar buiten dat zoek ik wel iemand die ook een DHD heeft en er zeker van is dat het hem lukt!

Alvast bedankt en andere succes :)

• Patrick V.
Heeft iemand ervaring met die goldcard methode (om te downgraden)? Ik zit namelijk nog met wat puntjes:

Ik heb deze handleiding gevolgd: http://android.modaco.com...5672/creating-a-goldcard/

Kan ik nu zonder problemen mijn SD kaart formatteren mocht dit nodig zijn? Of moet ik dan wéér dit uitvoeren? (Ik kom van een T-mobile branded toestel af, die ik moest downgraden volgens deze handleiding: http://hypervortex.com/?p=50)

Of was deze stap alleen nodig om mijn T-Mobile CID te omzijlen? Ik heb namelijk een stap verder net voor het flashen van de Revolution ROM gekozen voor SuperCID.

edit:

Even een algemene vraag, wat scoort jullie DHD in Quadrant?

Ik haal 1680 met de nieuwste Revolution HD.

Ik zie dat sommige mensen 2200 halen, zal dit komen door een overclock van de cpu?

[ Voor 13% gewijzigd door Patrick V. op 17-02-2011 13:11 ]

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:54

Zorian

What the fox?

Revolution HD is meer gefocused op betere UI en real-life performance dan een hogere score in Quadrant. Dit is mede bepaald door de kernel. Scores zeggen dus niet alles over je toestel. Kamma's kernels hebben super hoge scores, maar de UI enzo is er wel een stuk trager op. Revolution HD gebruikt Apache 14 kernels.

[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 17-02-2011 13:35 ]

• Patrick V.
Ah oke :) Ik vond het al vreemd, het toestel zelf werkt namelijk super snel!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:43

Hoite

Goed verhaal

Android 2.4 in stilte gelanceerd
http://www.gsmhelpdesk.nl//read.php?id=5885&ch=1

Nu wachten op de eerste ROMS die deze versie dragen.

Lekker kort.

• hoebert
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 00:46
Hoite schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:00:
Android 2.4 in stilte gelanceerd
http://www.gsmhelpdesk.nl//read.php?id=5885&ch=1

Nu wachten op de eerste ROMS die deze versie dragen.
Volgens mij bied 2.4 alleen maar dualcore ondersteuning extra ten opzichte van 2.3 dus zal voor de huidige telefoons niet echt iets extra's toevoegen.

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb 2 vragen die ik graag eerst beantwoord wil zien voordat ik me in custom ROM's ga verdiepen.
Ik heb namelijk ook een Desire HD en ik hoor veel positieve reacties over custom ROM's.

Raak je je garantie kwijt als je een custom ROM's installeert?
Is het mogelijk om terug te gaan naar de originele ROM van HTC (HTC Sense) en dan ook kunnen updaten naar de laatste versie van HTC Sense?

Alvast heel erg bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sniperc op 17-02-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Sniperc schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:35:
Ik heb 2 vragen die ik graag eerst beantwoord wil zien voordat ik me in custom ROM's ga verdiepen.
Ik heb namelijk ook een Desire HD en ik hoor veel positieve reacties over custom ROM's.

Raak je je garantie kwijt als je een custom ROM's installeert?
Is het mogelijk om terug te gaan naar de originele ROM van HTC (HTC Sense) en dan ook kunnen updaten naar de laatste versie van HTC Sense?

Alvast heel erg bedankt.
Ja, theoretisch heb je geen garantie. In de praktijk heb ik nog niemand gehoord waar het ook echt zo is.
Bij een maat van mij is hij onder garantie gerepareerd terwijl er een custom Radio/Rom op stond.

Ja, je kan altijd terug naar stock ROM
Gewoon met RomManager een Nandroid backup maken. En je kunt altijd terug naar stock.

[ Voor 5% gewijzigd door Whiskey103 op 18-02-2011 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Zulake schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 13:34:
Revolution HD is meer gefocused op betere UI en real-life performance dan een hogere score in Quadrant. Dit is mede bepaald door de kernel. Scores zeggen dus niet alles over je toestel. Kamma's kernels hebben super hoge scores, maar de UI enzo is er wel een stuk trager op. Revolution HD gebruikt Apache 14 kernels.
En om er nog iets aan toe te voegen:

kAmMa,s Kernels zijn uiteraard ook niet zo heel erg battery friendly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Nandroid backup, is dat weer veiliger/beter dan via de ROM manager een recovery partitie aan te maken, en daarin Backup Existing ROM te kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
W.Bakker schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 00:29:
[...]

Ja, theoretisch heb je geen garantie. In de praktijk heb ik nog niemand gehoord waar het ook echt zo is.
Bij een maat van mij is hij onder garantie gerepareerd terwijl er een custom Radio/Rom op stond.

Ja, je kan altijd terug naar stock ROM
Gewoon met RomManager een Nandroid backup maken. En je kunt altijd terug naar stock.
Thanks voor je antwoorden. :)
Welke ROM gebruiken jullie?
Ik ben ondertussen aan het lezen (Tweakers en XDA forum) welke ROM's er beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
Bij mij werkte wifi niet bij CyanogenMod 7, zag er voor de rest goed uit. Ik gebruik nu weer HD Revolution 2.0.12, hierbij werkt wel alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Had je wel een reboot gedaan? Na een reboot doet wifi het over het algemeen wel in CM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
Zal het vanavond dan nog eens gaan proberen.
Hoe voorkomen jullie dat de telefoon alle applicaties vanuit de market weer gaat downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik gebruik geen Sense meer, maar ik had daar destijds ook last van. Een van de redenen dat ik over ben gestapt, Sense doet teveel dingen achter je rug om waar ik helemaal niet tevreden mee ben. Voor de gemiddelde gebruiker is Sense natuurlijk wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Instellingen -> Privacy, hier kan je aangeven of je een back-up wilt maken en/-of je deze automatisch wilt herstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 03:29
vinnieminnie schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:53:
Ik gebruik geen Sense meer, maar ik had daar destijds ook last van. Een van de redenen dat ik over ben gestapt, Sense doet teveel dingen achter je rug om waar ik helemaal niet tevreden mee ben. Voor de gemiddelde gebruiker is Sense natuurlijk wel fijn.
Kan het fout hebben, maar dat downloaden doet de Market toch zelf zodra je je Google gegevens hebt ingevuld?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
denniskrol schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:24:
[...]

Kan het fout hebben, maar dat downloaden doet de Market toch zelf zodra je je Google gegevens hebt ingevuld?
Volgens mij ook. Het staat afaik los van Sense.
Op mijn vorige telefoon had ik niet eens Sense en daar gebeurde dat ook.

Misschien dat het ergens in (Market-)settings te veranderen is?

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 18-02-2011 12:25 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ik ben overgestapt van Revolution HD naar Leedroid.
Moet zeggen dat het behoorlijk scheelt met de snelheid.
De Desire HD beleving is nu echt een stuk prettiger.

Batterij moet ik nog even bekijken maar tot nu toe zie ik qua gebruik geen verschil misschien zelfs een kleine verbetering. Batterijduur is voor mij toch eigenlijk geen issue omdat ik hem overal aan de lader kan hangen

[ Voor 40% gewijzigd door Thombias op 18-02-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Ik zit inmiddels ook op Revolution HD 2.0.12. Rom draait weer heerlijk snel en stabiel. Veel aanpassingen zitten onderhuids en daar merk ik eerlijk gezegd niet gek veel van. Maar aangezien het upgraden zo easy gaat op Android met CWM pak ik iedere update maar mee :) Nieuwe versie downloaden op DHD via Wifi, alles syncen in Android, CMW booten, backup maken, easy-upgrade-wipe, ROM updaten, batterij cache wissen en booten maar! Iedere upgrade geniet ik weer van het gemak (voorheen altijd een WM toestel gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ervaring met roms die draaien op 2.3? Zo ja, welke gebruik je en hoe presteert die rom (stabiliteit, accuduur e.d.)?
Overweeg nl. ook te flashen maar twijfel nog tussen een 2.2 of een 2.3 rom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 22:34

Nox

Noxiuz

Nou, ik heb dus een VF branded toestel te pakken en niet de beloofde unbranded. Is dit nog te fixen? Ik kan hem wel opsturen maandag maar dan moet ik tot mei wachten voor een unbranded toestel.

Ik lees veel over Android Revolution (wat het is weet ik niet, maar kennelijk geen android based rom omdat die op 2.0 zitten) en RUU's. Dat laatste weet ik ook niet.

Voornaamste reden dat ik van VF meuk af wil is omdat ze mij een unbranded hebben beloofd, ik 360 shizzle heb staan in menu's en die bloeddruppel tijdens het booten. En graag zou ik wat langer met de batterij willen doen! Heb gehoord dat 2.3/Gingerbread toch wel een redelijke stap zou zijn. Hoewel veel Custom ROM's waarschijnlijk ook al hier mee bezig zijn.

Ben redelijk handig maar wel beginner. En hoe moeilijk is het om je toestel definitief te verneuken met deze spulletjes?

De opvolgers/nieuwe lijn telefoons van HTC is zo te zien niet echt beter, dus dan heeft wachten ook weinig tot geen nut :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Als je de laatste 2/3 pagina's eens door leest, zie je hoe ik o.a. een stock ROM heb geinstalleerd op een branded toestel. ;)

http://hypervortex.com/?p=50

Als je dit uitvoert, kan je daarna alles doen wat je wilt & is het toestel unbranded!

[ Voor 5% gewijzigd door Patrick V. op 18-02-2011 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Patrick V. schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 15:36:
Als je de laatste 2/3 pagina's eens door leest, zie je hoe ik o.a. een stock ROM heb geinstalleerd op een branded toestel. ;)

http://hypervortex.com/?p=50

Als je dit uitvoert, kan je daarna alles doen wat je wilt & is het toestel unbranded!
Bij stap 2 gaat het al niet. adb devices wordt niet herkend als interne opdracht oid.

EDIT:

Ik ben weer te overhaast, moet even die drivers installeren... maar bedankt voor de tip!

Ik ben wel op zoek naar een custom ROM met 2.3 of iig beter dan de stock rom. Is dat ook nog te verkrijgen?

[ Voor 19% gewijzigd door Nox op 18-02-2011 16:03 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eerst eens met zelf te zoeken. Dat verwachten we hier namelijk van je. Onder andere op XDA kun je het een en ander vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ik heb zat zoekacties gedraaid maar ik kan nergens vinden wat nou een RUU is, OTA en wat nou android revolution is. 2.3 ROMS heb ik wel gevonden maar ik twijfel wat ik erop zal draaien, wat het beste is voor accuduur en het minst last van bugs heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik zelf draai nu de Revolution HD ROM, die werkt erg lekker.

Als je sense wilt behouden is dat een aanrader.

Heb je wel een goldcard aangemaakt? Als je dit niet doet, kan je namelijk NIET naar een stock ROM gaan ;)

OTA bijvoorbeeld is een over-the-air update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
FunFair schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:27:
[...]

tnx, maar deze heeft precies hetzelfde :( ik installeer hem op normale wijze, of via adb install en hij loopt vast bij het drukken op de eerste de beste letter :|
Ik kon maar geen goed gingerbread keyboard vinden met de NL dictionary die werkte, dus ik heb zelf een werkende versie aangepast en NL toegevoegd. Voor de mensen die het interessant vinden --> http://forum.xda-develope...?p=11454619&postcount=203

Werkt imo een stuk beter dan het HTC keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Patrick V. schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:22:
Ik zelf draai nu de Revolution HD ROM, die werkt erg lekker.

Als je sense wilt behouden is dat een aanrader.

Heb je wel een goldcard aangemaakt? Als je dit niet doet, kan je namelijk NIET naar een stock ROM gaan ;)

OTA bijvoorbeeld is een over-the-air update.
Ik ben nu die van Leedroid aan het testen. Dit is ook een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik ben benieuwd naar je ervaringen :)

Ik heb zojuist ook de bij behorende radio geflashed.

Laten jullie USB debugging aan of uit na het flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik laat het gewoon aan, kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Patrick V. schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 22:56:
Ik ben benieuwd naar je ervaringen :)

Ik heb zojuist ook de bij behorende radio geflashed.

Laten jullie USB debugging aan of uit na het flashen?
Het gaat met Leedroids ROM erg prettig tot nu toe.
Ik had bij 2.0.12 van Revolutions last van stroperig systeem.

Toen ik dit meldde op het revolution forum van XDA en het vergeleek met Leedroids en de positieve ervaring leek het wel of ik in de middeleeuwen was beland en van Heiligschennis en ketterij werd beschuldigd.
De Revolution HD aanhang heeft hun ROM tot religie uitgeroepen lijkt.(tenminste een aantal).
Ik wilde gewoon ff een andere rom testen..... |:(
Dit weerhoudt me een beetje om de aankomende Rom te testen.

Met CyanogenMod 7 heb ik nog geen ervaring. Ik ben ook nog niet zolang bezig met ROM testen.
Er zijn nog veel meer ROMS dus ik ben nog wel ff bezig 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik zou Gingerbread eens een kans geven, PNK loopt erg soepel en de eerste Beta is onlangs uitgekomen van CM7 (waar PNK op gebaseerd is). Sense loopt bij mij niet vloeiend en ik vind het daarnaast ook nog eens vrij lelijk vergeleken met Gingerbread. En die Screen-on en -off animaties doen het hem echt, net als de gloed die ontstaat als je niet verder kan scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Waar ondervond je die "stroperige" ervaring? Of was dat je algemene gevoel?

Ik vind de Revolution ROM lekker draaien, maar sta uiteraard ook open voor alternatieven (Sense ROM's dat wel).

Misschien dat ik Leedroid ook eens ga testen. Met een back-up ben ik zo weer terug als het moet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ikzelf ondervond de stroperige ervaring bijvoorbeeld in de appdrawer, het switchen van homescreens en andere lijsten waar je doorheen moest scrollen. Het vervelendst vond ik nog wel de notificationbar die vaak niet in 1 keer naar beneden wilde komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
vinnieminnie schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:42:
Ikzelf ondervond de stroperige ervaring bijvoorbeeld in de appdrawer, het switchen van homescreens en andere lijsten waar je doorheen moest scrollen. Het vervelendst vond ik nog wel de notificationbar die vaak niet in 1 keer naar beneden wilde komen.
Precies, en als je dan op een app klikt dan duurt het even voordat die start. Dat vond ik ook erg irritant.

CyanogenMod 7 for vendor Ace (HTC Desire HD) is net uit dus geen release candidate meer.
Heeft een paar issues met tegen je gezicht houden(Maar wie belt er nu met zijn smartphone :+ )
Geen Sense(helaas).
Maar wel leuk om een keer te testen. Ik denk dat ik dat zondag ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Patrick V. schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:25:

Misschien dat ik Leedroid ook eens ga testen. Met een back-up ben ik zo weer terug als het moet :p
Het is voor mij een soort hobby geworden. Er zijn er alleen zoveel. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Thombias schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:48:
[...]

Precies, en als je dan op een app klikt dan duurt het even voordat die start. Dat vond ik ook erg irritant.

CyanogenMod 7 for vendor Ace (HTC Desire HD) is net uit dus geen release candidate meer.
Heeft een paar issues met tegen je gezicht houden(Maar wie belt er nu met zijn smartphone :+ )
Geen Sense(helaas).
Ik dacht in de eerste instantie ook "helaas geen Sense", maar nadat ik het een weekje had gebruikt en alles had ingesteld was ik helemaal om.
Daarnaast heb ik totaal geen problemen met de proximity sensor, dus dat zijn volgens mij incidentele probleempjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Thombias schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:13:
[...]

Het gaat met Leedroids ROM erg prettig tot nu toe.
Ik had bij 2.0.12 van Revolutions last van stroperig systeem.

Toen ik dit meldde op het revolution forum van XDA en het vergeleek met Leedroids en de positieve ervaring leek het wel of ik in de middeleeuwen was beland en van Heiligschennis en ketterij werd beschuldigd.
De Revolution HD aanhang heeft hun ROM tot religie uitgeroepen lijkt.(tenminste een aantal).
Ik wilde gewoon ff een andere rom testen..... |:(
Dit weerhoudt me een beetje om de aankomende Rom te testen.

Met CyanogenMod 7 heb ik nog geen ervaring. Ik ben ook nog niet zolang bezig met ROM testen.
Er zijn nog veel meer ROMS dus ik ben nog wel ff bezig 8)
Vind Revolution zelf iets prettiger dan Leedroid. Verder he ik veel PNK ROM's geprobeerd en de nightlies van CM7 zelf. PNK releases zijn echt top, toch mis ik HTC Sync.

Er is gewoon geen alternatief wat normaal werkt (of je moet een client/server combo installeren, of je moet via een tussenstap syncen, f*ck that, wil gewoon kabel erin en auto-sync).

Dat is de reden dat ik bij mike_1986 zijn ROM's blijf voorlopig.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:16
Ik gebruik nu enkele dagen LeeDrOiD HD en die werkt goed. Het is mijn eerste ROM.

Heeft er iemand ervaring met OpenVPN op de DHD?

LeeDrOiD heeft hiervoor een aangepaste kernel: Modified stock Desire HD kernel with the OpenVPN tun.ko module and CIFS (map SMB shares) module built-in.

Heb ik dan nog de OpenVPN Installer en/of de OpenVPN Settings van de Market nodig?

En kan ik de .ovpn van mijn laptop client gebruiken of moet ik daarin aanpassingen aanbrengen?

PS: ik gebruik de OpenVPN Application Server VMware appliance.

[ Voor 5% gewijzigd door -seagull- op 19-02-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjabbie70
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-04 16:57
ik gebruik nu [ROM][15/02/11]Core Droid DHD V2.4 [ SKINED & TWEAKED][1.22GHz][HTC Sense]ONLINE

super rom nog geen probleem ondervonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
Android Revolution HD 2.0.13 met 1.2.5 Kernel ETA dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yniezink
W.Bakker schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 16:32:
Wat zijn de veranderingen ten opzichte van 12 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:45
Thombias schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 23:48:
[...]

Geen Sense(helaas).
CM 7 is juist net een RC geworden, voor elke vendor ;) alsnog is de laatste nightly een stuk stabieler en zuiniger met de batterij dan de RC1

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Krijgen we dan straks CM7 op HTC's ofzo nu ze een RC zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
We hebben al CM7 op de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dat gaat hard ! Is deze nog steeds gebaseerd op Andriod 2.2.1 of is deze al gebaseerd op 2.3/2.4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Denk dat mike bij android 2.3 de versienummering van revolution wel naar 3.0 zal schoppen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Er zal geen Revolution met 2.3 uitkomen voordat HTC daar zelf mee komt voor de Desire HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
..

[ Voor 98% gewijzigd door Thombias op 19-02-2011 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Gelukkig is er geen volledige wipe nodig van .12 naar .13, scheelt weer wat tijd :p

[ Voor 3% gewijzigd door Patrick V. op 19-02-2011 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 20:20:
Er zal geen Revolution met 2.3 uitkomen voordat HTC daar zelf mee komt voor de Desire HD.
Er is toch ook een CM7 versie welke op 2.3 draait ?
Waarom is er dan geen Revolution mogelijk op 2.3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik vraag me af of die screen-off animatie van Gingerbread op de 1 of andere manier in FroYo geplaatst kan worden. Ik blijf die animatie gaaf vinden. :p

//Edit @ hierboven: Omdat er eerst een goeie Sense UI voor 2.3 moet komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Zorian op 19-02-2011 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Wat is het verschil eigenlijk tussen Android 2.3/Gingerbread/CM7 e.d. tussen Android Revolution voor de DHD? Is dat gewoon een custom ROM met ondersteuning voor Sense en een hoop tweaks?

Ik weet niet of het Sense-eigen is als je bijvoorbeeld de telefoon over laat gaan en je draait hem om dat hij dan op stil gaat. Of zit dat in Android ingebakken? Als dat niet zo is ga ik zeker voor Revolution :) Kan helaas weinig vinden over Android Revolution, ja dat Android zelf een revolutie is. (beetje onhandige naam gekozen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Die optie zit ook in Android Gingerbread/CM7, maar er is een bug waardoor hij nogal veel energie verbruikt. Android 2.3 is gewoon de nieuwste android versie, Revolution HD is een Sense Custom rom die gebaseerd is op Froyo. Deze heeft dus geen screen off/on animation, of een gloed aan het einde van een scrollable lijst. Daarnaast heeft Gingerbread een heel aantal optimalisaties onder de motorkap waar de gemiddelde gebruiker niet zovee van zal merken.
Zelf vind ik het gewoon fijn om te weten dat ik het nieuwste van het nieuwste draai en ik vind de nieuwe interface echt een stuk beter. Ik draai ook de theme honeybread met de T-Mobile Theme Manager. Daarnaast heb ik mijn homescreen precies aangepas zoals ik het wil met Launcherpro, dus ik ben echt helemaal tevreden met mijn mobieltje zoals hij nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

De glow in CM vind ik maar irritant en zet ik gelijk uit, de screen on/off animation is ook "nutteloos" (als in; eyecandy, geen selling point voor 2.2 vs 2.3). Wat 2.3 wel heeft is een ongelooflijke smooth feeling. Of het nu placebo is of niet, de CM/PNK releases voelen zo snappy aan.

Alleen jammer dat er nog geen goede sync is (waardoor ik mezelf genoodzaakt voel om bij Revolution te blijven).

@BooGieM
Beetje research leert dat Revolution een Sense ROM is, zolang HTC niet zelf een 2.3 met Sense(achtige) features released kan niemand er op voortborduren.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke cm7 rom hebben jullie? is dat de laatste experimental die op cyanogan staat?

Andere vraag: er wordt aangegeven dat je de MD5 checksum moet controleren. Wat ik echter niet (duidelijk) terug kan vinden is hoe je dat dan moet doen? Kan iemand hierover info geven of een duidelijke how to?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:46:

Andere vraag: er wordt aangegeven dat je de MD5 checksum moet controleren. Wat ik echter niet (duidelijk) terug kan vinden is hoe je dat dan moet doen? Kan iemand hierover info geven of een duidelijke how to?
Proggie die dat kan controleren....
http://download.cnet.com/...3000-2248_4-10425489.html

[ Voor 10% gewijzigd door Thombias op 20-02-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 10:46:
welke cm7 rom hebben jullie? is dat de laatste experimental die op cyanogan staat?

Je kan voor de Nightlies gaan van Kali, of de RC1 die ook van Kali is. De nightlies kunnen wat instabieler zijn, maar als dat het geval is, dan lees je het meestal wel in het XDA topic van je rom. Je zou ook voor de Modified Nightlies kunnen gaan van MCdV (of zoiets dergelijks), maar ik kan je zo 1, 2, 3 niet vertellen wat daar het voordeel van is. Ten derde heb je nog de PNK rom van PhunkyCow. Dit is de rom die ik gebruik, maar opnieuw zou je zelf even de verschillen op moeten zoeken.

Alledrie de roms zijn gebaseerd op CM7, waarvan Kali's rom de officiële CM7 rom is en de andere twee aanpassingen op Kali's rom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien een idee om een tabel te maken met Leedroid/Revolution/CM7 en eventuele andere ROMS met welke features ze aan boord hebben ?

Maakt het in ieder geval in 1x overzichtelijk voor iedereen. Zelf bezit ik niet de kennis over alle ROM's om dit te kunnen maken.

Zeker als deze in de start topic word toegevoegd

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stem voor, alleen ontbreekt mij ook de kennis om dit te kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer Visionary te installeren maar dat wil niet erg lukken. Als ik het download maakt mijn pc er een .rar bestand van. Dit hernoemen naar apk en dan naar de sd card kopieren lukt wel, maar bij openen op de HD krijg ik een foutmelding (filetype r14 not found)
Wat doe ik verkeerd? Zo moeilijk kan het toch niet zijn? P.S. op de site van MOdaco heb hier ook niets over kunnen vinden.

Na het downloaden op m'n pc wil hij meteen het .exe starten.

opgelost

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2011 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi
Ik had een vraagje,als ik cm7 op de telefoon heb geflashd dan heb ik geen telefoonnummers en geen contacten.ook niet met de optie importeren of exporteren.
Weet iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Revolution HD 2.0.13 is zojuist gearriveerd.

Changelog:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Android Revolution HD 2.0.13 S-Edition [20.02.2011]

- Presenting you the first Desire HD Froyo custom ROM with EXT4 based filesystem
* Increased performance
* Fully working CMW 3.x.x.x Nandroid Backup
* All EXT4 improvements over EXT3 are now present!
- New Apache14's kernel 1.2.5
* Patched Up To .29
* Switch back memory management
* Speaker Boost +20%
* Some Minor Tweaks
* Build Tweaks
- GPS configuration set to Europe
- Fixed booting issue for some users
- One symlink was missing in the updater-script - fixed
- Stability fixes
- Performance fixes
- Hosts file updated to latest
- Minor tweaks and changes
- Wiping battery stats is no longer active. Please do it manually when your battery is charged to 100%
- This version is focused on stability

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Wat is eigenlijk worst case scenario, qua kosten dan? Ik weet dat de kans om je toestel te bricken nihil is, maar stel dat ik het voor elkaar krijg. Wat zou HTC dan zeggen als ik hem ter reparatie aanbied bij hun? Stel dat ik bijvoorbeeld tijdens het rooten een BSOD krijg op mijn pc/laptop of de stroom valt uit (daarvoor laptop :) )

Kan gelukkig niemand vinden in dit hele topic die zijn toestel bricked heeft, dus ben eigenlijk wel benieuwd. Als de reparatie 2 weken + 50 euro is dan kan het nooit echt fout gaan. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Nox op 20-02-2011 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje ik ga nu de nieuwe Revolution er op gooien. Moet ik dan apart ook de RADIO flashen of zit deze ingebakken in de ROM ? aangezien het 2 aparte downloads zijn in de XDA thread.

Wat is trouwens dit in het changelog
* Patched Up To .29 <=--- ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Je moet apart de radio flashen, deze zit niet ingebakken in de rom. Met de changelog bedoelt hij dat zijn rom nu de nieuwste kernel bevat, met versienummer .29.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinnieminnie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 00:27:
Je moet apart de radio flashen, deze zit niet ingebakken in de rom. Met de changelog bedoelt hij dat zijn rom nu de nieuwste kernel bevat, met versienummer .29.
Ok thanks.. ben nu bezig met de Android SKD te installeren zodat ik de radio ook kan flashen.
Pagina: 1 ... 8 ... 48 Laatste