Bedankt voor je tip. Ik heb nu net een uurtje de CoreDroid rom draaien, maar ik zie nu al dingen die me niet bevallen. Voornamelijk skin issues. Ik ga de Revolution rom dus zometeen maar flashen, want die had ik al op mijn SD kaart geparkeerd staanW.Bakker schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:14:
[...]
Dan zou ik je aanraden Android Revolution ROM ook eens een kans te geven.
Aangezien dit op dit moment de meest stabiele based on stock ROM is.
En ook wordt deze vaak geupdate, en geluisterd naar user feedback.
Als je er iets in wil, of juist niet. En er zijn nog paar mensen met dezelfde wens.
Dan binnen 24 uur een update. Mike1986 is heel snel hiermee.
Ook is er een goede samenwerking met Apache14 aangaande kernelupdate/terugkoppeling.
Naar mijn mening de beste combi.
Ik zeg probeer het eens.
Dan nu nog effe de kernel naar 1.2.2 en je ben up to date.Zulake schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:15:
[...]
Ik heb een poging gewaagd, en ook dit is succesvol verlopen.
[afbeelding]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835608
Direct download:
http://dl.dropbox.com/u/15005030/Buzz_SENSE_1.2.2_OCUV.zip
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Wat is er anders/beter aan die kernel tov wat ik nu heb?W.Bakker schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:24:
[...]
Dan nu nog effe de kernel naar 1.2.2 en je ben up to date.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835608
Direct download:
http://dl.dropbox.com/u/15005030/Buzz_SENSE_1.2.2_OCUV.zip
Oh, en iets kleine wat me opviel:
Toen ik de custom ROM net geflashed had, had ik een gloednieuw toetsenbord waarbij er op de rood omcirkelde plek op de screenshot hieronder een @ stond ipv dat irritantje microfoontje. Hoe kan ik dat toetsenbord weer terugkrijgen? De screenshot is tevens mijn huidige toetsenbord.
Nvm, bleek dat het enkel bij bepaalde omstandigheden opkomt, zoals email en websites.
[ Voor 7% gewijzigd door Zorian op 29-01-2011 17:44 ]
In mijn geval kwam er met de 1.2.2 kernel een fix voor mijn Proxim Sensor probleem.Zulake schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 17:35:
[...]
Wat is er anders/beter aan die kernel tov wat ik nu heb?
Oh, en iets kleine wat me opviel:
Toen ik de custom ROM net geflashed had, had ik een gloednieuw toetsenbord waarbij er op de rood omcirkelde plek op de screenshot hieronder een @ stond ipv dat irritantje microfoontje. Hoe kan ik dat toetsenbord weer terugkrijgen? De screenshot is tevens mijn huidige toetsenbord.
Nvm, bleek dat het enkel bij bepaalde omstandigheden opkomt, zoals email en websites.
Na het bellen werd het scherm niet ingeschakeld. met de 1.2.2 kernel is dit verholpen.
En de instelling van de smartass governer is ook weer iets getweaked=minder accugebruik
Zo, lekker lange batterijduur nu.
Dan te bedenken dat ik met 1d 10m nog 83% had. Maar ja, de screenshot app wou niet meewerken dus even flink wat batterijduur erdoorheen gejaagd om die app werkend te krijgen. 

LeeDrOiD HD V1.5.1
•A2SD+ reverted to being an optional Add-on
•Fixed application installation issues
•LeeDrOiD Kernel updated > V1.3-g91bc9b6
•Kernel - Slightly modified VDD (lowest value)
•Kernel - Tun.ko re-added for OpenVPN
•Kernel - Cifs support fix (needs testing)
•Kernel - Updated proximity sensor driver
•Updated Adobe Reader
•Addressed ipv6 Security flaw present in android 2.2 & 2.2.1
•Cleaned up redundant scripts
PNK29 (29/01/2011)
- Built today with the latest commits (more info @ cyanogenmod review section).
- Usual optimizations applied.
•A2SD+ reverted to being an optional Add-on
•Fixed application installation issues
•LeeDrOiD Kernel updated > V1.3-g91bc9b6
•Kernel - Slightly modified VDD (lowest value)
•Kernel - Tun.ko re-added for OpenVPN
•Kernel - Cifs support fix (needs testing)
•Kernel - Updated proximity sensor driver
•Updated Adobe Reader
•Addressed ipv6 Security flaw present in android 2.2 & 2.2.1
•Cleaned up redundant scripts
PNK29 (29/01/2011)
- Built today with the latest commits (more info @ cyanogenmod review section).
- Usual optimizations applied.
Android Revolution HD 2.0.9 changelog:
- New Apache14 kernel 1.2.2
-- Updated Interactive + Smartass Gov to fix scaling ( Thanks To Lee )
-- Smartass tweaked a little from lees values
-- Better Prox. Sensor Dirver
-- CFQ + BFQ + Deadline are all built (you can chose which one to use BFQ default)
-- TUN driver is now a module again
- Facebook updated to latest 1.5.1
- Adobe Reader was doubled in system/app and data/app. Fixed
- Improved RAM memory management
- Improved battery life
- Hosts file updated
- Some tweaks changes
- Other minor changes and fixes
-- CFQ + BFQ + Deadline are all built (you can chose which one to use BFQ default)
- Improved battery life
- Hosts file updated
- Some tweaks changes
Ik zie dat het hier een wedloop word tussen leedroid en mike1986 hahaZulake schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:37:
Android Revolution HD 2.0.9 changelog:
- Improved battery life
- Hosts file updated
- Some tweaks changes
Ja, ik heb het verschil tussen die twee roms nooit echt gezien. Zelf ben ik helemaal van Sense afgestapt en loopt er nu PhunkyCow's op mijn DHD.
Ik zit nog in dubio.
Ik had op mijn vorige telefoon Cyanogenmod (wat voor DHD Phunkycow is als ik het goed begrijp), maar had nooti met Sense gewerkt en moet zeggen dat dat ook heel fijn is, dus heb nu Android Revolution HD erop staan.
Maar het grote manco daarvan is dat het maar Android 2.2 is en niet 2.3 (waarom?). En 2.3 is toch wel fijn, is iets vlotter, iets minder batterijverbruik, etc.
Ik kijk het nog even aan, er komen veel updates uit voor Android Revolution HD, maar als ze niet snel ook met 2.3 komen zal ik waarschijnlijk ook aan de Cyanogenmod/Phunkycow gaan denk ik.
Ik had op mijn vorige telefoon Cyanogenmod (wat voor DHD Phunkycow is als ik het goed begrijp), maar had nooti met Sense gewerkt en moet zeggen dat dat ook heel fijn is, dus heb nu Android Revolution HD erop staan.
Maar het grote manco daarvan is dat het maar Android 2.2 is en niet 2.3 (waarom?). En 2.3 is toch wel fijn, is iets vlotter, iets minder batterijverbruik, etc.
Ik kijk het nog even aan, er komen veel updates uit voor Android Revolution HD, maar als ze niet snel ook met 2.3 komen zal ik waarschijnlijk ook aan de Cyanogenmod/Phunkycow gaan denk ik.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Die Revolution ROM 2.0.8 draait heerlijk! Maar heeft dus alweer een update gekregen... Kan iemand mij vertellen of je kunt updaten zonder al je settings te verliezen?
Android Revo is een stock based rom welke erg getweakt is. Mike kan niet zomaar 2.3 bakken met al die features. Sense moet eerst door HTC 2.3 ready gemaakt worden. Anders zal dit niet stabiel draaien. Dus, wacht tot HTC komt met Gingerbread, en dan volgt Android Revolution snel.anandus schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:46:
Ik zit nog in dubio.
Oh, okee. Dat is wel minder danBioHazard schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:08:
[...]
Android Revo is een stock based rom welke erg getweakt is. Mike kan niet zomaar 2.3 bakken met al die features. Sense moet eerst door HTC 2.3 ready gemaakt worden. Anders zal dit niet stabiel draaien. Dus, wacht tot HTC komt met Gingerbread, en dan volgt Android Revolution snel.
Ja, als je je rom update naar een nieuwere versie en er is niet expliciet vermeld dat je een full wipe moet doen, dan hoef je alleen je cache te wissen en ben je je instellingen niet kwijt.Dynamix schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:00:
Die Revolution ROM 2.0.8 draait heerlijk! Maar heeft dus alweer een update gekregen... Kan iemand mij vertellen of je kunt updaten zonder al je settings te verliezen?
Phunkycow maakt aanpassingen op CyanogenMod 7. Hier begon hij al mee toen CM7 de DHD nog niet offcieel ondersteunde. Momenteel gebruik ik zijn rom en niet de Nightlies, omdat ik die van hem net iets stabieler en sneller vind lopen.
Draaide eerst PNK(22) maar vanwege het gemis van wat sense dingen (vooral sync) nu Revolution draaien. Net geupdate naar 2.0.9. PNK draaide iets snapier naar mijn idee, maar Revolution doet het prima. Ik mis wel het rebooten naar recovery en vooral de batterij stats. Iemand een idee of dit een gingerbread feature was in PNK? Of is het een aparte app? Was wel makkelijk om te zien waar het meeste verbruik naar toe ging met die graph.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Wat betreft die stats; daar zijn apps voor.Roeligan schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:53:
Draaide eerst PNK(22) maar vanwege het gemis van wat sense dingen (vooral sync) nu Revolution draaien. Net geupdate naar 2.0.9. PNK draaide iets snapier naar mijn idee, maar Revolution doet het prima. Ik mis wel het rebooten naar recovery en vooral de batterij stats. Iemand een idee of dit een gingerbread feature was in PNK? Of is het een aparte app? Was wel makkelijk om te zien waar het meeste verbruik naar toe ging met die graph.
Rebooten naar recovery kan op 2 manieren:
1: Download ROM manager van de Market, daarin is een optie om in Recovery te rebooten.
2: Zet Fast Boot uit en zet dan de telefoon uit. Hou volume down ingedrukt en vervolgens ook de powerknop totdat je het recovery scherm ziet. Hierin kan je kiezen om in de CWM recovery te booten.
Als je Rom manager installeert kan je vanuit daaruit rebooten naar recovery (of gewoon, ik geloof, volume omlaag ingedrukt houden tijdens opstarten, zoiets?)Roeligan schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:53:
Battery stats kan je geloof ik ook zien met spare parts (al krijg je geloof ik geen grafiek te zien).
Edit:
Ninja'd

Ik ga zo f op zoek naar die stats app. Ik weet ook dat ik via CWM en Vol- erin kom, maar vondt het van PNK wel een handige optie.
Voor degene die PNK niet draaien: Als je de powerknop indrukt (om te rebooten of af te sluiten) krijg je ene menu met de opties :reboot, recovery, shutdown. Niet een must-have, maar wel handig als je vaak flashed.
Voor degene die PNK niet draaien: Als je de powerknop indrukt (om te rebooten of af te sluiten) krijg je ene menu met de opties :reboot, recovery, shutdown. Niet een must-have, maar wel handig als je vaak flashed.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dit heb ik dus ookanandus schreef op maandag 31 januari 2011 @ 08:46:
Ik zit nog in dubio.
Maar ik vind de feutures en widgets van sense dermate handig (omdraaien voor speakerfunctie, omdraaien om te stoppen met rinkelen, htc agenda, htc bookmarks noem maar op) dat ik idd ook revolution heb draaien.
Nou maar hopen dat HTC opschiet met 2.3
Of liever 2.4
---
Revolution HD or LeeDroid? That's the question.
[ Voor 13% gewijzigd door Thombias op 31-01-2011 12:46 ]
Ik heb gisteren toch ook maar mijn stock ROM ingewisseld voor Android Revolution HD 2.0.8. Deze vandaag dus ook maar even opgewaardeerd naar 2.0.9 (door mijzelf met RomCleaner ontdaan van nog wat onnodig spul, waaronder die vervelende bootsound). Ook heb ik de door Mike1986 geadviseerde Radio 12.28e.60.140f_26.04.02.17_M2_SF erop gezet.
Hij draait erg lekker, nog geen rare dingen gezien. Ik kan nog niet goed oordelen over de langere batterijduur, dat gaan we de komende dagen merken. Ik heb SetCPU geïnstalleerd en op het Interactive scaling-programma gezet, waardoor hij de kloksnelheid naar eigen inzicht varieert van 245 tot 806 Mhz.
Hij draait erg lekker, nog geen rare dingen gezien. Ik kan nog niet goed oordelen over de langere batterijduur, dat gaan we de komende dagen merken. Ik heb SetCPU geïnstalleerd en op het Interactive scaling-programma gezet, waardoor hij de kloksnelheid naar eigen inzicht varieert van 245 tot 806 Mhz.
Gewoon rösti
Ik heb mijn DHD geupgrade naar de laatste OTA versie, en ik wilde dus graag downgraden naar 1.32 zodat ik weer kan rooten en een stock rom kan draaien. Helaas lukt het niet, ik volg de volgende nederlandse guide: http://hypervortex.com/?p=50
En alles gaat prima, tot het inladen van de stock rom (PD98IMG.zip) in de bootloader. Daar zegt hij na het checken:
CID incorrect!
Update fail!
Press <POWER> to reboot.
En meer opties heb ik niet. Wat kan er aan de hand zijn?
Edit: als ik search naar de error krijg ik de tip om een goldcard te maken. Dit heb ik gedaan mbv. deze guide: http://theunlockr.com/2010/03/10/how-to-create-a-goldcard/ maar helaas werkte dit ook niet, ik krijg nog steeds CID incorrect! (ik moest in de guide wel mmc0 gebruiken ipv. mmc1)
En alles gaat prima, tot het inladen van de stock rom (PD98IMG.zip) in de bootloader. Daar zegt hij na het checken:
CID incorrect!
Update fail!
Press <POWER> to reboot.
Edit: als ik search naar de error krijg ik de tip om een goldcard te maken. Dit heb ik gedaan mbv. deze guide: http://theunlockr.com/2010/03/10/how-to-create-a-goldcard/ maar helaas werkte dit ook niet, ik krijg nog steeds CID incorrect! (ik moest in de guide wel mmc0 gebruiken ipv. mmc1)
[ Voor 23% gewijzigd door coendeurloo op 31-01-2011 21:08 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003coendeurloo schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:31:
Ik heb mijn DHD geupgrade naar de laatste OTA versie, en ik wilde dus graag downgraden naar 1.32 zodat ik weer kan rooten en een stock rom kan draaien. Helaas lukt het niet, ik volg de volgende nederlandse guide: http://hypervortex.com/?p=50
CID incorrect!
Update fail!
Press <POWER> to reboot.
Gebruik die is. Verder kan het zijn dat je een branded device hebt, deze CID is voor het flashen van non-branded HTC Devices. (Branded betekend dat het bijvoorbeeld een Vodafone device is). Hierdoor kan het inderdaad zijn dat het niet werkt, toch gok ik dat het het wel moet doen (ik heb nog weinig mensen gezien waarbij het niet is gelukt).
Bedankt voor je reactie. Het is inmiddels gelukt om van Revolution 2.0.8 naar 2.0.9 te upgraden met behoudt van apps en settings met behulp van [url="http://http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=868720"]Easy Upgrade Wipe v1.3[/url].vinnieminnie schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:36:
[...]
Ja, als je je rom update naar een nieuwere versie en er is niet expliciet vermeld dat je een full wipe moet doen, dan hoef je alleen je cache te wissen en ben je je instellingen niet kwijt.
Met deze versie gaat het lukken id.XiniX88 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:27:
[...]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003
Gebruik die is. Verder kan het zijn dat je een branded device hebt, deze CID is voor het flashen van non-branded HTC Devices. (Branded betekend dat het bijvoorbeeld een Vodafone device is). Hierdoor kan het inderdaad zijn dat het niet werkt, toch gok ik dat het het wel moet doen (ik heb nog weinig mensen gezien waarbij het niet is gelukt).
Zorg dat je op CID 111111 komt, en dubbelcheck dit. Dan moet het werken.
Je kan bij revolution bij extra's advanced power menu downloaden, als je die flasht zit de optie om naar recovery te booten er als het goed is weer in.Roeligan schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:53:
Deze dus:hoebert schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 19:39:
[...]
Je kan bij revolution bij extra's advanced power menu downloaden, als je die flasht zit de optie om naar recovery te booten er als het goed is weer in.
https://www.dropbox.com/s...k/Advanced_power_menu.zip
Met Revolution HD is de batterij duur echt dramatisch verlengd. Normaal in een half uurtje internetten en andere dingen 10% weg nu nog geen paar procent.
dramatisch = drastisch.??Thombias schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 21:08:
Met Revolution HD is de batterij duur echt dramatisch verlengd. Normaal in een half uurtje internetten en andere dingen 10% weg nu nog geen paar procent.
dramatisch huh die automatische woordaanvulling op je DHD
Thx jongens!, Kan ik die gewoon unzippen in de root van de SD of op de Phone?
RatPack #814
Wat zou je juiste manier zijn om te updaten van PNK14 naar PNK29 en de applicaties/instellingen te behouden?
Nope, deze zip moet je op je SD zetten en flashen met clockworkmodRoeligan schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:03:
[...]
Thx jongens!, Kan ik die gewoon unzippen in de root van de SD of op de Phone?
Gewoon de zip op de sd en dan installen. Ik heb nog geen problemen gehad met rom upgrades flashen en apps/instellingen.Tweak15KW schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:04:
Wat zou je juiste manier zijn om te updaten van PNK14 naar PNK29 en de applicaties/instellingen te behouden?
RatPack #814
Volgens mij meld Phunkycow als je van een eerdere PNK komt, je iig niet hoeft te wypen
Ik zit eens rond te klooien met SetCPU. Ik wil deze zodanig instellen dat ik mijn batterijduur zoveel mogelijk kan oprekken.
Wat houden de scaling opties eigenlijk in?
Ik heb de keuze uit: Smartass, Conversative, Ondemand, Interactive en Performance.
Welke zou de beste instelling zijn en met welke snelheden?
Wat zijn tevens goede dingen om in te stellen onder Profiles? Daar kan ik zo te zien zaken instellen als "When screen is off, set speed to ..." etc.
Ik heb de keuze uit: Smartass, Conversative, Ondemand, Interactive en Performance.
Wat zijn tevens goede dingen om in te stellen onder Profiles? Daar kan ik zo te zien zaken instellen als "When screen is off, set speed to ..." etc.
hier wat uitleg over die instellingen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=843406Zulake schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:54:
Ik zit eens rond te klooien met SetCPU. Ik wil deze zodanig instellen dat ik mijn batterijduur zoveel mogelijk kan oprekken.
Ik heb hem op Smartass gezet, morgen eens kijken wat dat met de batterij/performance doet.
Allemaal te vinden op internet. Je kan natuurlijk ook zelf wat research doen voordat wij de antwoorden moeten geven....Zulake schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 22:54:
[ Voor 29% gewijzigd door ThijsWTF op 02-02-2011 09:06 . Reden: double quote verwijderd. ]
Die wipe opties zitten toch ook gewoon standaard in Clockwork? Of mis ik nu iets?Dynamix schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 14:05:
[...]
Bedankt voor je reactie. Het is inmiddels gelukt om van Revolution 2.0.8 naar 2.0.9 te upgraden met behoudt van apps en settings met behulp van [url="http://http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=868720"]Easy Upgrade Wipe v1.3[/url].
Klopt, maar dan moet je handmatig verschillende sectoren wipen. Dit scriptje wiped in 1 keer alles. Heel handig als je vanuit ROM manager flashed. Je selecteerd eerst het wipe scriptje en vervolgens de ROM die je wilt flashen. (Dan moet je wel advanced options aanzetten in ROM Manager)coendeurloo schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 13:42:
[...]
Die wipe opties zitten toch ook gewoon standaard in Clockwork? Of mis ik nu iets?
Ah kijk! Handig inderdaad! Ik heb nog niet zo uitgebreid naar ROM Manager gekeken. Ik zal het zeker even proberen zodra er weer een nieuwe revolution rom isThijsWTF schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 14:16:
[...]
Klopt, maar dan moet je handmatig verschillende sectoren wipen. Dit scriptje wiped in 1 keer alles. Heel handig als je vanuit ROM manager flashed. Je selecteerd eerst het wipe scriptje en vervolgens de ROM die je wilt flashen. (Dan moet je wel advanced options aanzetten in ROM Manager)
VISIONary+ R14 Lijkt niet meer te werken als je de nieuwste updates installeert, ik ga nu proberen via een downgrade guide iets werkend te krijgen.
Of zijn er inmiddels andere alternatieven die werken op de DHD en nog niet in de OP staan?
Of zijn er inmiddels andere alternatieven die werken op de DHD en nog niet in de OP staan?
Lekker kort.
Klopt de begin post is niet helemaal up-to-date/een beetje onoverzichtelijk geworden.Hoite schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 15:36:
VISIONary+ R14 Lijkt niet meer te werken als je de nieuwste updates installeert, ik ga nu proberen via een downgrade guide iets werkend te krijgen.
In de begin post staat wel....
[q] Ik heb de laatste OTA (1.72.405.3) geinstalleerd en nu kan ik niet meer rooten, wat nu?
[a] Volg deze guide op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003 of neem de Nederlandse guide van DustSpinner : http://hypervortex.com/?p=50
TY, de guide op XDA is een beetje incompleet, die van DustSpinner is een stuk beter, hiermee is het gelukt!Thombias schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:09:
[...]
Klopt de begin post is niet helemaal up-to-date/een beetje onoverzichtelijk geworden.
In de begin post staat wel....
[q] Ik heb de laatste OTA (1.72.405.3) geinstalleerd en nu kan ik niet meer rooten, wat nu?
[a] Volg deze guide op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=905003 of neem de Nederlandse guide van DustSpinner : http://hypervortex.com/?p=50
Lekker kort.
Hmm, valt me net op dat mijn stock "Video's" app ineens pleite is. Hoe kan ik deze terughalen zonder een complete reflash? 
Toch maar een full reflash gedaan na een full wipe.
Toch maar een full reflash gedaan na een full wipe.
[ Voor 19% gewijzigd door Zorian op 03-02-2011 14:39 ]
Ik heb helemaal geen commandline commando's hoeven uitvoeren. Volgens mij is onderstaande "3 stappen methode" echt het gemakkelijkst. (Ik quote mezelf evenHoite schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:44:
[...]
TY, de guide op XDA is een beetje incompleet, die van DustSpinner is een stuk beter, hiermee is het gelukt!

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 03-02-2011 15:28 ]
Gisteren de stappen van hierboven perfect kunnen uitvoeren,
heb nu Revolution 2.0.9 staan.
het is wel de Revolution 2.0.9 met Sense nog in. (Sense interface niet verwijderd maw)
edit:
Setcpu stond op 800, vergeten af te zetten ;-)
werkt goed nu...
het is wel de Revolution 2.0.9 met Sense nog in. (Sense interface niet verwijderd maw)
edit:
werkt goed nu...
[ Voor 51% gewijzigd door DreamWearl op 04-02-2011 10:52 ]
Heb je wel full wipe gedaan?DreamWearl schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:43:
Performantie test laten uitvoeren en die viel wel tegen,
met de 1.72 had ik +/-1900a2000 (meerdere testen gedaan)
nu met Revolution 2.0.9 amper +/-1500a1700... (meerdere testen gedaan)
Iemand zelfde voor?
Ik heb net ff een benchmark gedraaid en haal 1983. (met Rev HD 2.0.9).
Heb je ook Setcpu gebruikt of No-Frills ?
[ Voor 9% gewijzigd door Thombias op 04-02-2011 09:56 ]
Je moet niet zo letten op de benchmarks, kijk gewoon of je mobieltje beter loopt. Bij mij was dit duidelijk het geval, zware spellen liepen veel soepeler.
Even ter referentie mijn score: 1573 (gedraaid op een DHD met Revolution 2.0.9. met Sense na een restart. Geen SetCPU of andere meuk draaien.)DreamWearl schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:43:
edit:
werkt goed nu...
Maar zoals hierboven al wordt gezegd... those are just numbers. Mijn DHD is nog nooit zo soepel geweest sinds Revolution 2.0.9.
[ Voor 8% gewijzigd door Dynamix op 04-02-2011 10:54 ]
Ik heb net een nieuwe Radio geflashed, versie Radio_12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2.
Downloadlinkje.
Radio MD5 Checksum: EDC9B36F3E30B8A3AEC0F8E5EBFE9484 *radio.img
Werkt prima samen met Android Revolution 2.0.9, is tevens aanbevolen door mike1986.
Downloadlinkje.
Werkt prima samen met Android Revolution 2.0.9, is tevens aanbevolen door mike1986.
Ik heb deze radio net geflashed. Ik gebruik cm7 nightly #21Zulake schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:29:
Ik heb net een nieuwe Radio geflashed, versie Radio_12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2.
Downloadlinkje.
Ik ben benieuwd
ohja even vraagje....ik heb backups gemaakt van toen alles nog origineel was.
kan ik bijv. die radio.img, die is gemaakt door de backup, ook op dezelfde manier terugflashen zoals een gedownloadde rom ?
**edit**: ik werd net gebeld en de andere stem klonk een stuk mooier
ik kom van de 1.32 af.
[ Voor 25% gewijzigd door martjah op 04-02-2011 14:43 ]
Moet ik ook nog doen... en ik lees dat het wel degelijk verbeteringen geeft. Van het weekend dus maar eens flashen.Zulake schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:29:
Downloadlinkje.
Die radio ken ik nog niet, wanneer kwam die uit?
Hij verscheen paar dagen geleden op XDA,vinnieminnie schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:16:
Die radio ken ik nog niet, wanneer kwam die uit?
Radio_12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2
Staat er bij mij op momenteel en inderdaad beter als:
Radio_12.39.60.19_26.06.04.06_M
Deze heb ik ook gehad,maar deze gaf bij mij ProximSensor problemen.
Met 12.35d heb ik ook beter geluid,en beter signaal.
Maar dat heeft waarschijnlijk met elkaar te maken.
Als het goed is gebruikt deze Radio iets meer accu.
van 3a5mA Standby naar 8a10mA, Dit omdat het zendvermogen in deze iets is opgeschroeft.
Dit is gedaan om beter ontvangst in zogenaamde "bad reception area" te realiseren.
En inderdaad het werkt: Mijn locatie Midden in de polder.
In combinatie met GSM auto prl werkt deze Radio bij mij perfect.
Voor het eerst dat ik een changelog zie van een radio, bedankt! Hier hebben we tenminste wat aanW.Bakker schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 20:49:
[...]
Hij verscheen paar dagen geleden op XDA,
Radio_12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2
Staat er bij mij op momenteel en inderdaad beter als dan:
Radio_12.39.60.19_26.06.04.06_M
Deze heb ik ook gehad,maar deze gaf bij mij ProximSensor problemen.
Met 12.35d heb ik ook beter geluid,en beter signaal.
Maar dat heeft waarschijnlijk met elkaar te maken.
Als het goed is gebruikt deze Radio iets meer accu.
van 3a5mA Standby naar 8a10mA, Dit omdat het zendvermogen in deze iets is opgeschroeft.
Dit is gedaan om beter ontvangst in zogenaamde "bad reception area" te realiseren.
En inderdaad het werkt: Mijn locatie Midden in de polder.
In combinatie met GSM auto prl werkt deze Radio bij mij perfect.
Ik heb liever een iets "kortere" accuduur, voor zover we dat überhaupt merken, en een goed signaal dan omgedraaid!
[ Voor 5% gewijzigd door stijnos1991 op 04-02-2011 21:12 ]
Ik heb rev hd 2.0.9 maar krijg de cid maar niet op 11111111 om zo de nieuwe radio te kunnen flashen.
Met radio tool geprobeerd en gecheckt met adb shell getprop ro.cid maar hij blijft op HTC__E11 staan.
Ik kan de radio niet flashen omdat hij zegt dat de kernel incompatible is.
Iemand een idee?
Met radio tool geprobeerd en gecheckt met adb shell getprop ro.cid maar hij blijft op HTC__E11 staan.
Iemand een idee?
Ik ben zolang ik in een land zit waar meer usb laders zijn ,dan een fatsoenlijk UMTS/HSPDA GSM netwerk dezelfde mening toegedaan.stijnos1991 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:11:
[...]
Voor het eerst dat ik een changelog zie van een radio, bedankt! Hier hebben we tenminste wat aan
Ik heb liever een iets "kortere" accuduur, voor zover we dat überhaupt merken, en een goed signaal dan omgedraaid!
Heb je Radio S-OFF?Thombias schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:06:
Ik heb rev hd 2.0.9 maar krijg de cid maar niet op 11111111 om zo de nieuwe radio te kunnen flashen.
Iemand een idee?
Ik denk dat je momenteel alleen ENG S-Offf heb aangezien je wel je ROM kan Flashen,maar niet je radio.
Edit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835746
Dit is de beste manier om het te doen.
De Radio tool geeft wel bij meer mensen problemen.
Gewoon via Android Teminal Emulator.
[ Voor 15% gewijzigd door Whiskey103 op 04-02-2011 22:41 ]
Bedankt! dat was het!W.Bakker schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:33:
[...]
Heb je Radio S-OFF?
Ik denk dat je momenteel alleen ENG S-Offf heb aangezien je wel je ROM kan Flashen,maar niet je radio.
Edit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835746
Dit is de beste manier om het te doen.
De Radio tool geeft wel bij meer mensen problemen.
Gewoon via Android Teminal Emulator.
Heb nu de radio die aangeraden werd door mike1986 van Revolution HD 2.0.9 rom
Graag gedaan!Thombias schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:45:
[...]
Bedankt! dat was het!
Heb nu de radio die aangeraden werd door mike1986 van Revolution HD 2.0.9 rom
Welke van de twee?
De 12.35d of de 12.28e
In NL is 12.35b aan te raden.
PS: Revolution HD 2.0.10 in Beta 1 Status
Dus ik zit met een full loaded DHD te wachten op een GO.
[ Voor 9% gewijzigd door Whiskey103 op 04-02-2011 22:53 ]
De 12.35dW.Bakker schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:49:
[...]
Graag gedaan!
Welke van de twee?
De 12.35d of de 12.28e
In NL is 12.35b aan te raden.
PS: Revolution HD 2.0.10 in Beta 1 Status
Dus ik zit met een full loaded DHD te wachten op een GO.
Ik zit ook op 2.0.10 te wachten. Zal niet lang meer duren in vergelijk met releasetijd tussen de vorige versies. Mike heeft blijkbaar veeel vrije tijd.
Tijdens zijn examens? 
Wordt 2.0.10 een grote update? Niet dat ik terug ga naar Sense, PNK van PhunkyCow bevalt me veel te veel. Die heeft ook vandaag weer een update uitgebracht, morgen port hij ook zijn Gingerlicious theme, dus dan ga ik updaten. Dan ga ik ook die radio waar jullie het over hebben maar even flashen, ik ben benieuwd.
Wordt 2.0.10 een grote update? Niet dat ik terug ga naar Sense, PNK van PhunkyCow bevalt me veel te veel. Die heeft ook vandaag weer een update uitgebracht, morgen port hij ook zijn Gingerlicious theme, dus dan ga ik updaten. Dan ga ik ook die radio waar jullie het over hebben maar even flashen, ik ben benieuwd.
Die radio schijnt echt veel voordeel te hebben volgens de gebruikers op XDA.vinnieminnie schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:07:
Tijdens zijn examens?
Ik heb het idee dat mijn dhd veel sneller is geworden. Ik heb er nog niet mee gebeld(ivm het tijdstip
Volgens mij heb ik er niet zo heel erg veel positiefs over gelezen, maar dat kan aan mij liggen. Ik ga hem sowieso even uitproberen, dan krijgen jullie mijn ervaringen wel te horen.
vinnieminnie schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 23:07:
Tijdens zijn examens?
In dit geval zal het wat langer duren.Thombias schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 22:59:
[...]
De 12.35d
Ik zit ook op 2.0.10 te wachten. Zal niet lang meer duren in vergelijk met releasetijd tussen de vorige versies. Mike heeft blijkbaar veeel vrije tijd.
Apache14 heeft wat problemen met de proximsensor drivers.
En de YouTube bug zit hem ook nog dwars.
Is nog niet gefixed in 2.0.10 beta 1
Mike laat zijn release zoveel mogelijk gelijk lopen met Apache kernels,aangezien ze tezamen geoptimaliseerd worden.
De ROM updates zijn uiteraard meestal minor fixes and some minor speedtweaks en App Udates.
Kernel/Radio is waar de winst in zit
Dus 2.0.10 zal nog even op zich laten wachten. (omdat Buzz kernel nog niet af is)
En ja, de nieuwe Radio is wel echt goed, ongeacht wat sommige "noob"reacties doet vermoeden.
AL zal je er bij een perfecte netwerk dekking niet veel van merken. Dan was de "oude" Radio ook al prima.
GPS module en Wifi is sowiso geen enkel verschil aangezien dit identiek is aan de oude.
Dus reacties als zijnde betere/snellere gps fix en faster wifi transfer is id onzin (just luck).
Wel zal in de meeste gevallen de 3g/H speedtest wel hoger uitvallen.
En de gesprekken zullen merkbaar luider zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Whiskey103 op 05-02-2011 01:30 ]
Ik hoor net dat Mike niet wacht op 1.2.3 kernel.
"2.0.10 should be available this weekend"
Changelog: Added AdHoc network en ~0.55% battery loss in an hour!
http://forum.xda-develope...entid=509451&d=1296902205
Baie goeie nuus!W.Bakker schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:03:
Dat wordt weer updaten!!
Ik zit altijd te twijfelen om wel of niet te wipen.
Ik heb 1 keer gewiped. Van Stock naar 1.0.3 dacht ik.Thombias schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 14:49:
[...]
Baie goeie nuus!
Dat wordt weer updaten!!
Ik zit altijd te twijfelen om wel of niet te wipen.
Daarna nooit meer.
Je kan voor de zekerheid easy upgrade wipe doen.
Maar normaal gesproken niet noodzakelijk.
Verwijderd
Hallo ik heb deze radio ook geflashed maar ik kreeg deze Radio_12.35d.60.140fU_26.06.03.24_M2.Zulake schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:29:
Downloadlinkje.
Ik heb dus een U achter de F staan,is dit wel goed.
Groetjes

Ja heb ik ook, geen probleem.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:39:
[...]
Hallo ik heb deze radio ook geflashed maar ik kreeg deze Radio_12.35d.60.140fU_26.06.03.24_M2.
Groetjes
Is bij sommige ROMs
Soms heb ik er ook geen M2 achter staan, nergens last van.
wil je dus zeggen dat die rom super zuinig is ? (dat hij dus met gemak 2 dagen haalt ?)W.Bakker schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:03:
Ik draai cm7 nightly built 21 en heb 3/4% per uur in standby.
Ik haal nu ook al wel twee dagen standby.martjah schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 17:39:
[...]
wil je dus zeggen dat die rom super zuinig is ? (dat hij dus met gemak 2 dagen haalt ?)
Ik draai cm7 nightly built 21 en heb 3/4% per uur in standby.
Set CPU op 245/245 Screen off profiel en mail sync op 15 minuten rest van de syncs op 1xper uur.
HTC Hub uit / HTC Sense uit
Uit standby is het uiteraard wel meer huh.
Het accugebruik word door Radio/Kernel bepaald,en niet zozeer door de ROM
[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey103 op 05-02-2011 19:21 ]
Ja, dit is een bekend fenomeen bij deze rom.Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:39:
[...]
Hallo ik heb deze radio ook geflashed maar ik kreeg deze Radio_12.35d.60.140fU_26.06.03.24_M2.
Groetjes
Verwijderd
Bedankt voor de replayW.Bakker schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 16:49:
[...]
Ja heb ik ook, geen probleem.
Is bij sommige ROMs
Soms heb ik er ook geen M2 achter staan, nergens last van.
Heb ik weer een zorg minder
groetjes
Enig idee of het nog zaterdag wordt of moeten we meer rekening houden met zondag?W.Bakker schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 13:03:
Play it on safe, ga voor zondag.Thombias schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 21:57:
[...]
Enig idee of het nog zaterdag wordt of moeten we meer rekening houden met zondag?
Ik ben wel benieuwd naar een Revolution vs. Leedroid vergelijk hier op tweakers.
Waarom Revolution of waarom juist Leedroid.
Want beide zijn gebaseerd op stock en de verschillen zijn miniem volgens mij.
Of heb ik het helemaal mis......
Waarom Revolution of waarom juist Leedroid.
Want beide zijn gebaseerd op stock en de verschillen zijn miniem volgens mij.
Of heb ik het helemaal mis......
Ik denk dat het morgen word, Mike is nog wel wakker maar is donaties aan het drinken geloof ik.Thombias schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 22:52:
[...]
De vorige kwam volgens mij ook op zondag uit dus de kans is vrij groot (ook aangezien het tijdstip nu)
Edit: komt eerst nog een beta. Dus ben bang dat het dit weekend niks wordt.
Of heel laat vanavond.
Edit: Heel laat vanavond lukt dus niet meer hee. Jammer!
[ Voor 19% gewijzigd door Whiskey103 op 07-02-2011 01:04 ]
Heb tzelfde probleemmdj84nl schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:36:
Kan iemand mij helpen toevallig :
http://forum.xda-develope...p?p=11184676#post11184676
Denk dat ik het heb. Heb gedowngrade naar v1.32 en zit nu weer in de stock rom. Vanaf hier ga ik nu proberen eng s-off werkende te krijgen en dan me radio te flashen.ed-oorklep schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:43:
[...]
Heb tzelfde probleemBen nog niet naar een oplossing gaan zoeken, misschien later deze week of zo....
Je hoort het zo van me
-edit-
gelukt met devolgende methodes:
Uiteraard was hij al geroot, anders had ik er ook geen ander ROM opstaan.
Daarna deze gevolgd:
toen deze:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=855403
en als laatst deze :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=896597
en nu heb ik er een nieuwe radio op
Okee, allemaal gelukt. Let erop dat je na deze 3 handelingen, visionary weer installeert, temproot, en weer permroot.
Daarna rom manager installeren en recovery mod flashen.
Dan kan je weer je gang gaan ^O^
[ Voor 45% gewijzigd door mdj84nl op 07-02-2011 13:26 ]
net deze radio geinstalleerd Radio_12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2.
Maar ik heb nog steeds problemen met de proximity sensor. Als iemand ophangt terwijl ik de telefoon nog aan het oor heb dan blijft het scherm gewoon zwart. Het is in elk geval niet zo als aan het begin dat die dan niet meer reageert. Meestal na zo'n minuut 1/2 dan gaat het scherm opeens weer aan.
weet iemand waar dit aan kan liggen?
Maar ik heb nog steeds problemen met de proximity sensor. Als iemand ophangt terwijl ik de telefoon nog aan het oor heb dan blijft het scherm gewoon zwart. Het is in elk geval niet zo als aan het begin dat die dan niet meer reageert. Meestal na zo'n minuut 1/2 dan gaat het scherm opeens weer aan.
Dit komt niet door de Radio.yniezink schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:30:
net deze radio geinstalleerd Radio_12.35d.60.140f_26.06.03.24_M2.
Dit is Kernel afhankelijk.
Heb je Buzz OC/UV Kernel 1.2.2 draaien?
Ik heb het ook,maar niet altijd. Soms werkt het prima.
Ook de telefoon beetje kantelen/schudden wil wel eens helpen.
Het heeft te maken met de licht inval op de sensor.
Apache14 werkt aan een oplossing maar tot nu toe geen goede driver gevonden.
Terug naar stock kernel of Buzz ACE en het werkt weer.
Heb nu CM7 draaien, android 2.3.2, werkt echt heel goed 
alleen nou heb ik weer geen transparante icoontjes, of iig de tekst die eronder staat, dat had ik bij 2.2.1 wel, is dit ergens mee aan te passen?
Ik gebruik ADW maar ik kan daar alleen vinden dat ik de hele tekst weghaal, maar dat is irritant.
alleen nou heb ik weer geen transparante icoontjes, of iig de tekst die eronder staat, dat had ik bij 2.2.1 wel, is dit ergens mee aan te passen?
Ik gebruik ADW maar ik kan daar alleen vinden dat ik de hele tekst weghaal, maar dat is irritant.
ud-cm7-PNK-Astounding.Broccoli Ik draai deze custom rom.W.Bakker schreef op maandag 07 februari 2011 @ 16:49:
[...]
Dit komt niet door de Radio.
Dit is Kernel afhankelijk.
Heb je Buzz OC/UV Kernel 1.2.2 draaien?
Ik heb het ook,maar niet altijd. Soms werkt het prima.
Ook de telefoon beetje kantelen/schudden wil wel eens helpen.
Het heeft te maken met de licht inval op de sensor.
Apache14 werkt aan een oplossing maar tot nu toe geen goede driver gevonden.
Terug naar stock kernel of Buzz ACE en het werkt weer.
Android Revolution 2.0.10 komt er aan.
Word vanavond losgelaten.
Succes
Succes
Thanx, dat scheelt me weer wat zoekwerkmdj84nl schreef op maandag 07 februari 2011 @ 12:50:
[...]
Denk dat ik het heb. Heb gedowngrade naar v1.32 en zit nu weer in de stock rom. Vanaf hier ga ik nu proberen eng s-off werkende te krijgen en dan me radio te flashen.
Je hoort het zo van me
-edit-
gelukt met devolgende methodes:
Uiteraard was hij al geroot, anders had ik er ook geen ander ROM opstaan.
Daarna deze gevolgd:
toen deze:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=855403
en als laatst deze :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=896597
en nu heb ik er een nieuwe radio op
Okee, allemaal gelukt. Let erop dat je na deze 3 handelingen, visionary weer installeert, temproot, en weer permroot.
Daarna rom manager installeren en recovery mod flashen.
Dan kan je weer je gang gaan ^O^
Verwijderd
vanavond onze tijd?W.Bakker schreef op maandag 07 februari 2011 @ 20:10:
Android Revolution 2.0.10 komt er aan.
Succes
Android Revolution HD 2.0.10 [08.02.2011] - UPLOADING
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
zijn der veel veranderingen aangebracht ???The_Cyberspace schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 15:31:
[...]
Android Revolution HD 2.0.10 [08.02.2011] - UPLOADING
Android Revolution HD 2.0.10 [08.02.2011] -UPLOADING -New Apache14 kernel 1.2.3 * Started merging on new source * YouTube "Back" button issue fixed * Fixed default speed * New WiFi drivers * Impressive speed improvement * Fixed interactive gov * Improved camera performance -Fixed FC when pressing "Back" button in Adobe Reader -Google Maps updated to latest 5.1.0 -Modified vold.fstab and vold binary file to prevent SD read only issue (thx LeeD -Added Ad-hoc support -Hosts file updated to latest -Some latest tweaks corrections for better performance and battery usage -Voice Dialer mod removed due to not been working correctly and nobody have been -3D Gallery removed due to causing sometimes 100% CPU usage. You can download it -Modified version of newest Gmail application to always display images period (th -Some more cleaning -Minor changes and fixestsjabbie70 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 16:10:
[...]
zijn der veel veranderingen aangebracht ???
Alles met sterretje is kernel gerelateerd.
Nog ongeveer 50 minuten dan upload ready.
[ Voor 4% gewijzigd door Whiskey103 op 08-02-2011 17:44 ]
Verwijderd
linkje voor mensen die android revolution 2.0.10 willen via mijn dropbox
android revolution 2.0.10
android revolution 2.0.10
2.0.11 is er alweer, zit een nieuwere kernel in.
Klopt, da's ook meteen het enige verschil t.o.v. 2.0.10. Deze kernel (1.2.3r2, bugfix m.b.t. IPv6) is dus ook los te installeren over 2.0.10 heen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835616Zulake schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 23:20:
2.0.11 is er alweer, zit een nieuwere kernel in.
Gewoon rösti
Had gisteravond 2.0.10 en net maar direct 2.0.11 erop gezet. Moet wel eerlijk zeggen dat ik CM iets snapier vond draaien. Helaas zit daar geen HTC Sync in, andere sync opties zuigen tot zover, dus Revolution is tot zover een goede vervanger, draait rete stabiel iig.
RatPack #814
Ah, handig, ik merkte al dat Google Goggles een fc deed omdat IPv6 er niet inzat.mno schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:40:
[...]
Klopt, da's ook meteen het enige verschil t.o.v. 2.0.10. Deze kernel (1.2.3r2, bugfix m.b.t. IPv6) is dus ook los te installeren over 2.0.10 heen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835616
Verwijderd
Mijn eerste ervaringen met android revolution 2.0.11 zijn iig geweldig
Vlot, stabiel en Revolution Skin ziet er fantastisch uit!
, ga niet meer terug naar stock.
Verwijderd
Hallo,
Als allereerste, zeer mooie en duidelijke topic, alleen 1 ding.
Ik ben zelf niet zo thuis in dit soort dingen maar leer heel snel
Ik heb het Visionary+ tool van Paul O'Brien gedownload in APK formaat, me DHD netjes aangesloten op me laptopje via USB en als HDD gebruikt.
Maar waar plaats ik het Visionary+ tool van Paul O'Brien op mijn telefoon? Ik heb hem gewoon ergens in gezet (hoofdmap) maar zie niets geen verschil of het bestandje er tussen staan.
Er staat wel dat ik hem moet installeren? Ik neem aan dat dit op de telefoon bedoelt word, maar hoe?
Alvast bedankt voor de reactie en de moeite, ben namelijk erg nieuw en voorzichtig met mijn DHD omdat deze prepaid is
Groeten Joey
Als allereerste, zeer mooie en duidelijke topic, alleen 1 ding.
Ik ben zelf niet zo thuis in dit soort dingen maar leer heel snel
Ik heb het Visionary+ tool van Paul O'Brien gedownload in APK formaat, me DHD netjes aangesloten op me laptopje via USB en als HDD gebruikt.
Maar waar plaats ik het Visionary+ tool van Paul O'Brien op mijn telefoon? Ik heb hem gewoon ergens in gezet (hoofdmap) maar zie niets geen verschil of het bestandje er tussen staan.
Er staat wel dat ik hem moet installeren? Ik neem aan dat dit op de telefoon bedoelt word, maar hoe?
Alvast bedankt voor de reactie en de moeite, ben namelijk erg nieuw en voorzichtig met mijn DHD omdat deze prepaid is
Groeten Joey