Probeer DSP manager ff op je tel te zetten.
Daarmee kan je settings van je speaker mee veranderen. Mis lost dat het al op.
Daarmee kan je settings van je speaker mee veranderen. Mis lost dat het al op.
De builds van gridlock zijn toch overgenomen door ...... met de githubXiniX88 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:12:
[...]
Alle drie zijn "nightlies", alleen worden ze niet elke dag gebouwd maar om de dag (or so).
Kali- is een laatste versie van CM7 (en daar niets bij)
PNK is een laatste versie van CM7
+ dithering commit reverted (zorgt voor een merkbaar verschil in scrollen, alleen wordt dithering (video) niet gebruikt)
+ navigation fix (niet in zijn laatste PNK20)
+ gapps included
+ keyboard groter gemaakt
McDV is een laatste versie van CM7
+ gapps included
+ keyboard groter gemaakt
Crackflashers
+ Zelfde als Kali- alleen dan worden ze niet eens getest, vaak corrupte builds
En verder hebben ze hooguit 1/2 apps veranderd, apps die ook gewoon in de Market te vinden zijn.
Je hebt een stock ROM, doe eens reboot, er zit een bug in de FM Radio die na uitschakelen je sound management verpest.Klaphekje schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:50:
Goeie morgen,
Ik heb mijn DHD met Perm root, S-off en clockworkmod (stock rom). Nou werkt mijn phone speaker haast niet meer (kraakt enorm) dus wil ik hem terugsturen voor gerantie. Echter kan hier of op xda niet veel duidelijke/concrete informatie voor specifiek de DHD vinden over hoe het compleet terugzetten naar stock. Heeft iemand hier wat meer informatie over?
[Edit:]
Ik heb wel de stock RUU gezien in de ts, echter heeft deze niet dezelfde radio als ik heb. Is dit een probleem? en fixt dit tevens de clockwork en S-off?
Helpt helaas niet, DSP ook niet. Uit voorzorg zou ik toch S-off naar on willen zetten. Heeft iemand hiervoor meer informatie?XiniX88 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 12:58:
[...]
Je hebt een stock ROM, doe eens reboot, er zit een bug in de FM Radio die na uitschakelen je sound management verpest.
Zo niet, garantieof je moet m op de 1 of andere manier aantoonbaar zelf hebben verknald.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
nou ik weet niet waar jij de versie 207 vandaan haalt maar die staat niet op XDA die 207 versie ,hebben ze offline gehaalt ik draai gewoon de CM7.0-beta-nightly#5-MDV draaid snel en nog geen probleem ondervonden, en ik hoef al die sence shit niet word die alleen maar trager vanFunFair schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:55:
ik daai momenteel de Android Revolution HD (2.07) ROM nu op mijn toestel en hij bevalt wel goed. Alles wat sense te bieden heeft, de laatste versie van HTC + root.
Ik heb de CM7 ook even getest en het Gingerbread toetsenbord was toch wel erg fijn. Ik krijg alleen geen enkel toetsenbord van Gingerbread aan de praat die Nederlandse ondersteuning heeft. Heeft iemand een versie die wel goed werkt, zonder direct te crashen bij de eerste aanraking?
of installeer ik de keyboards verkeerd? is toch gewoon de apk file runnen die aangeboden wordt? of moet hij gepushed worden via adb?
Zolang je m niet van stroom haalt, zijn 9 van de 10 weer te unbricken volgens mijmdj84nl schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:55:
shit shit shit, heb toch het idee dat me batterij sneller leeg is door de revolution HD rom icm oudere Radio.
Maar ik weet niet of ik het wil wagen om de radio te flashen.
Stel dat ik hem brick... weg telefoon van 500 euro
[ Voor 4% gewijzigd door maikel_rox op 20-01-2011 21:32 ]
Oke. thx voor je comment.Tsurany schreef op maandag 17 januari 2011 @ 22:57:
Ik zou je willen aanraden je echt in Android te gaan verdiepen, het feit dat je autokiller op agressive zet laat namelijk zien dat je niet op de hoogte bent van Android en het nieuwe geheugen management.
In de nieuwe versies heb je namelijk geen task killer nodig in normaal gebruik aangezien Android dat prima zelf kan regelen. Zo'n programma op agressive zetten lost namelijk niks op, zeker niet op een telefoon met 768MB ram.
Lijkt me sterk dat hij dan sneller reageert aangezien het niet uit maakt voor snelheid of er 200 of 500MB geheugen in beslag genomen wordt door zulke programmaatjes.MaStar schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 22:42:
[...]
Oke. thx voor je comment.
Ik merk wel degelijk dat mijn telefoon sneller reageert als ik de instelling in Autokille op 'Strict' of 'Agressive' zet. Hoe kan dat?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Nou, ik heb vanochtend de patch voor leedroid uitgevoerd en nu heb ik dus ook een Oc-kernel. Mbv SetCPU kun je dan je kloksnelheid verlagen als je scherm bijv uit staat en dus een langere accuduur krijgt:-)DustSpinner schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 10:18:
Noem mij een Naab, maar wat voor voordelen heeft die OC kernel bovenop de Custom kernel? Ik kan de voor/nadelen namelijk niet vinden.
Versie 2.07 heeft heel even online gestaan. Toen heb ik geupdate. Vervolgens is die weer gepulled waarna 2.06 er weer stond. Er schijnt iets mis te zijn met 2.07, maar ik heb nog niet ontdekt wat.tsjabbie70 schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:26:
[...]
nou ik weet niet waar jij de versie 207 vandaan haalt maar die staat niet op XDA die 207 versie ,hebben ze offline gehaalt ik draai gewoon de CM7.0-beta-nightly#5-MDV draaid snel en nog geen probleem ondervonden, en ik hoef al die sence shit niet word die alleen maar trager van
de versie 207 staat weer online zag ik vanmorgenFunFair schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:48:
[...]
Versie 2.07 heeft heel even online gestaan. Toen heb ik geupdate. Vervolgens is die weer gepulled waarna 2.06 er weer stond. Er schijnt iets mis te zijn met 2.07, maar ik heb nog niet ontdekt wat.
Maar niemand die een gingerbread custom keyboard heeft draaien?
Ik heb het grote toetsenbord van 2.3. Interesse? Dan kan ik hem wel even voor je uppen.FunFair schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:48:
[...]
Versie 2.07 heeft heel even online gestaan. Toen heb ik geupdate. Vervolgens is die weer gepulled waarna 2.06 er weer stond. Er schijnt iets mis te zijn met 2.07, maar ik heb nog niet ontdekt wat.
Maar niemand die een gingerbread custom keyboard heeft draaien?
[ Voor 6% gewijzigd door Kiwitje op 21-01-2011 14:59 ]
[ Voor 11% gewijzigd door maikel_rox op 21-01-2011 17:18 ]
tnx, maar deze heeft precies hetzelfdeKiwitje schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 14:54:
[...]
Ik heb het grote toetsenbord van 2.3. Interesse? Dan kan ik hem wel even voor je uppen.
http://rapidshare.com/fil...NL_toetsenbord_groter.apk
Hmm, dat ziet er toch hetzelfde uit als mijn accugebruik. Ik heb de mijne vandaag behoorlijk intensief gebruikt, dus misschien dat ik een beetje te hoge verwachtingen had.maikel_rox schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:11:
main things:
nu: 78% na 8 uur, 8 min en 26 sec.
mobiel stand-by 54%
telefoon inactief 43%
weergave: 3%
Gewoon doen:mdj84nl schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 20:55:
shit shit shit, heb toch het idee dat me batterij sneller leeg is door de revolution HD rom icm oudere Radio.
Maar ik weet niet of ik het wil wagen om de radio te flashen.
Stel dat ik hem brick... weg telefoon van 500 euro
[ Voor 13% gewijzigd door Whiskey103 op 21-01-2011 22:19 ]
ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl
Ik probeerde me telefoon Radio S-off te krijgen, met 'Desire HD easy radio tool.exe', maar ik krijg de melding dat ik een incompatible ROM or Kernel gebruik.W.Bakker schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:14:
[...]
Gewoon doen:
Ik draai momenteel Revolution HD 2.0.7. met stock kernel ivm de proxim bug die 0,1% van de DHD heeft.
De Radio_12.39.60.19_26.06.04.06_M is echt heel goed. Fast GPS fix , Battery ook beter.
Als je de 2.0.7 met OC Buzz Kernel wil check dan na installatie effe Youtube en Proxim sensor bij ophangen van een call. in 0,1% van de gevallen komt tie niet zonder powerknop uit screen off.
Als deze voor jouw wel werkt dan heb je geluk. Hij is namelijk UnderVolted.
Dus je ben net zo snel met minder accu gebruik.
Of je overclock de hele bende tot ergens rond de 1250, maar daar zie ik persoonlijk het nut niet zo van in.
Heb me er inmiddels beetje in verdiept en heb ook vrij goed contact met Mike1986 de maker van de Rom.
Heb paar dingetjes voor hem getest met de nieuwe Radio.
Er word gewerkt aan nieuwe .28 OC Kernel. ETA dit weekend.![]()
maar stuiten we nog op sommige probleempjes.
Of zoals Mike het zelf zegt: Miner Details Mate...Buy me a beer for better thinking tho.
Ik heb de "ingewikkelde"manier gebruikt.mdj84nl schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:01:
[...]
Ik probeerde me telefoon Radio S-off te krijgen, met 'Desire HD easy radio tool.exe', maar ik krijg de melding dat ik een incompatible ROM or Kernel gebruik.
Gebruik nu de 2.0.7 non-OC (ik heb helemaal geen setCPU)
[ Voor 12% gewijzigd door Whiskey103 op 21-01-2011 23:15 ]
dat heb ik ook gehad.mdj84nl schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 23:01:
[...]
Ik probeerde me telefoon Radio S-off te krijgen, met 'Desire HD easy radio tool.exe', maar ik krijg de melding dat ik een incompatible ROM or Kernel gebruik.
Gebruik nu de 2.0.7 non-OC (ik heb helemaal geen setCPU)
http://forum.xda-develope...?p=10526808&postcount=252FunFair schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:55:
ik daai momenteel de Android Revolution HD (2.07) ROM nu op mijn toestel en hij bevalt wel goed. Alles wat sense te bieden heeft, de laatste versie van HTC + root.
Ik heb de CM7 ook even getest en het Gingerbread toetsenbord was toch wel erg fijn. Ik krijg alleen geen enkel toetsenbord van Gingerbread aan de praat die Nederlandse ondersteuning heeft. Heeft iemand een versie die wel goed werkt, zonder direct te crashen bij de eerste aanraking?
of installeer ik de keyboards verkeerd? is toch gewoon de apk file runnen die aangeboden wordt? of moet hij gepushed worden via adb?
de officiele nightlies hebben gewoon de NL woorden erin zitten en het toetsenbord is al iets groter dan normaal.hoebert schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:21:
[...]
http://forum.xda-develope...?p=10526808&postcount=252
Hier is een versie met nederlands woordenboek, zit standaart in de rom van phunkycow geloof ik maar je kan hem ook gewoon met adb naar de officiele nightlies pushen.
2) Install engineering version of HBOOT to get S-OffRoland_Megens schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 17:02:
Tijdje terug ge-update naar 1.72 van HTC en was root kwijt, telefoontje volgens tutorial op xda gedowngrade naar 1.32 en vervolgens mbv dit topic perm root verkregen en HBoot security uitgeschakeld.
Alleen ik snap het nog niet helemaal, heb dus nu ENG S-OFF, maar wat is dan radio S-OFF? wil namelijk wel de laatste update gaan doen, volgens http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=885996 en als ik dan de requirements (Clockwork recovery, ENG S-OFF and radio S-OFF) lees staan ze apart vermeld
Graag gedaan, dit soort dingen kun je beter effe dubbelchecken id.Roland_Megens schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:30:
Dank je W. Bakker, voor de uitleg, dit verhaal, Install engineering version of HBOOT to get S-Off, had ik al gedaan, was alleen verward met ENG en radio, heb wel CID 111111, dus dan kan ik mń update gaan doen.
Wou het gewoon zeker weten voor ik verder ging, nogmaals bedankt!
Roland
Draait hier al, werkt top!maikel_rox schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:12:
PNK22 (22/01/2011)
- Built today with the latest commits (more info @ cyanogenmod review section).
- Usual optimizations applied.
- Added Adhoc Support (experimental - not tested)
- T-mobile themes support.
- Added Transparency.
- Minor additional optimizations - should feel a bit smoother than PNK20 (otherwise it's a placebo effect).
Zo, die gaan we maar eens downloaden en flashe!
Als ik hier alles bij elkaar op tel kom ik ook op 101martjah schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:44:
lijkt mij idd ook sterk want dan gebruiken die dingen samen 102%
Ook met de nieuwe 1.2.0 kernel is dit probleem nog niet opgelost.W.Bakker schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:14:
[...]
Gewoon doen:
Ik draai momenteel Revolution HD 2.0.7. met stock kernel ivm de proxim bug die 0,1% van de DHD heeft.
De Radio_12.39.60.19_26.06.04.06_M is echt heel goed. Fast GPS fix , Battery ook beter.
Als je de 2.0.7 met OC Buzz Kernel wil check dan na installatie effe Youtube en Proxim sensor bij ophangen van een call. in 0,1% van de gevallen komt tie niet zonder powerknop uit screen off.
Als deze voor jouw wel werkt dan heb je geluk. Hij is namelijk UnderVolted.
Dus je ben net zo snel met minder accu gebruik.
Of je overclock de hele bende tot ergens rond de 1250, maar daar zie ik persoonlijk het nut niet zo van in.
Heb me er inmiddels beetje in verdiept en heb ook vrij goed contact met Mike1986 de maker van de Rom.
Heb paar dingetjes voor hem getest met de nieuwe Radio.
Er word gewerkt aan nieuwe .28 OC Kernel. ETA dit weekend.![]()
maar stuiten we nog op sommige probleempjes.
Of zoals Mike het zelf zegt: Miner Details Mate...Buy me a beer for better thinking tho.
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
[ Voor 69% gewijzigd door maikel_rox op 24-01-2011 12:33 ]
Kijk, dat is duidelijk. Hartelijk dank!maikel_rox schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:04:
HBOOT & S-OFF zorgt er voor dat je radio's en custom roms kan flashen. Dat is het voordeel,
niets meer en niets minder
Met als bijpunt dat wanneer je radio s-off had je nog steeds gewoon custom roms kon flashen zonder te hoeven downgraden. Daarnaast heb je voor het GPS fix programma ook s-off nodig omdat hij bepaalde wijzigingen moet maken. Dus er is nog wel wat meer.maikel_rox schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:04:
HBOOT & S-OFF zorgt er voor dat je radio's en custom roms kan flashen. Dat is het voordeel,
niets meer en niets minder
[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2011 15:03 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Tsurany op 25-01-2011 15:03 ]
Ok, thanks. Kortom, gewoon S-OFF'en bij de root. Volgens mij is het een kleine moeite als ik toch al bezig benTsurany schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:02:
[...]
Met als bijpunt dat wanneer je radio s-off had je nog steeds gewoon custom roms kon flashen zonder te hoeven downgraden. Daarnaast heb je voor het GPS fix programma ook s-off nodig omdat hij bepaalde wijzigingen moet maken. Dus er is nog wel wat meer.
[ Voor 35% gewijzigd door Gytax op 25-01-2011 21:49 . Reden: Toevoeging. ]
Wees er wel zeker van dat je S-OFF hebt en niet alleen ENG-OFFGytax schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 18:00:
[...]
Ok, thanks. Kortom, gewoon S-OFF'en bij de root. Volgens mij is het een kleine moeite als ik toch al bezig ben
EDIT:
Ik ben ondertussen gedowngrade en geroot met S-OFF. Nu wil ik de ClockWorkRecoveryMod installeren en krijg ik de melding:
An error occured while flashing your recovery.
Heeft iemand hier eerder ook last van gehad?
Ik wordt ook niet echt veel wijzer van Google. Het enige dat ik tot dusver hierover heb gevonden is de ClockWorkMod naar 2.5.0.1 zetten, alleen dan krijg ik dezelfde melding..
Juistem, anders zet je Wi-Fi uit en dan werkt ClockwordMod prima...
Vraag me niet hoe ik hierop kwam
Met ENG-OFF kan je radio's flashen etc maar wil je downgraden van radio (omdat ie niet bevalt) dan heb je S-OFF nodig. Als je ENG-OFF hebt heb je nog geen S-OFF. Op XDA staat er een simpel tooltje waarmee je S-OFF (en super CID) over je ENG-OFF kan flashen. Als je gaat spelen met verschillende radio's is het dus van belang dat je S-OFF en Super CID hebt.Gytax schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 10:30:
Hehe, ik heb ENG S-OFF.
Ik las juist weer ergens anders dat dit Radio S-OFF ook bevat.
In de OP staat een script, deze heb ik gebruikt.
Dit was ook mijn eerste keer S-OFF'en, gewoon omdat het kan eigenlijk
Wat een verhaal! Gelukkig wel duidelijk.ThijsWTF schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 11:26:
[...]
Met ENG-OFF kan je radio's flashen etc maar wil je downgraden van radio (omdat ie niet bevalt) dan heb je S-OFF nodig. Als je ENG-OFF hebt heb je nog geen S-OFF. Op XDA staat er een simpel tooltje waarmee je S-OFF (en super CID) over je ENG-OFF kan flashen. Als je gaat spelen met verschillende radio's is het dus van belang dat je S-OFF en Super CID hebt.
Radio's flashen kan zorgen voor een betere batterij duur en betere ontvangst. Het zijn in principe de drivers van de WiFi, GPS, ontvangst, bluetooth, etc.Gytax schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:24:
[...]
Wat een verhaal! Gelukkig wel duidelijk.
Ik had al de One Click Radio Tool van XDA geplukt, alleen nog niet gebruikt aangezien ik dacht dat ENG S-OFF hetzelfde en meer deed =)
Vanavond maar even dat tooltje gebruiken dan.
Trouwens, dat radio's flashen, wat is dat dan precies? Ik zie wel eens mensen die verschillende 'radio's' getest hebben e.d. Hier worden vast geen FM Radio versies bedoeld
Thanks!ThijsWTF schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 08:51:
[...]
Radio's flashen kan zorgen voor een betere batterij duur en betere ontvangst. Het zijn in principe de drivers van de WiFi, GPS, ontvangst, bluetooth, etc.
Het flashen van een radio kan dus redelijk riskant zjin. Als het verkeerd gaat ben je de lul (ik weet niet in hoeverre je dan bricked en of fastboot nog werkt). Als je dan geen S-OFF hebt kan je niet meer terug naar een oude radio.
"Find what you love and let it kill you"
Deze toevoegen aan de startpost zou tof zijn: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=857537 one tool S-OFF (en super CID)M-Opensource schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:56:
Ik zal vanavond de TS een beetje updaten, heb het erg druk de laatste week dus het updaten komt er maar niet van.
Ik zal eens kijken of er nog ROMs bij kunnen, zag dat Revolution 2.0.8 rondzwerft. Is er behoefte om een andere root methode op te nemen in de startpost? Ik lees was ervaringen met de one-click-tool namelijk.
Misschien is het een idee om de uitleg van ThijsWTF aan mij over het hele S-OFF verhaal toe te voegen?M-Opensource schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:56:
Ik zal vanavond de TS een beetje updaten, heb het erg druk de laatste week dus het updaten komt er maar niet van.
Ik zal eens kijken of er nog ROMs bij kunnen, zag dat Revolution 2.0.8 rondzwerft. Is er behoefte om een andere root methode op te nemen in de startpost? Ik lees was ervaringen met de one-click-tool namelijk.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik zit ook bij Tmobile en ben ook van een iPhone afgestapt, heb geen rare fratsen hoeven uitvoeren met m`n DHD.. En tot nu toe ook geen rare dingen tegen gekomen die niet werken ofzo.Pierre61 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:38:
Ik heb een abbo via t-mobile, kan ik de DHD direct rooten, of moet ik met bepaalde dingen rekening houden.
Zo ja hebben jullie tips voor me.
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Wat dacht je van de startpost?Thombias schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 22:17:
Er had iemand een hele duidelijke Nederlandse site gemaakt met hoe te rooten. Echter kan ik hem niet meer terug vinden in de hoeveelheid post hier. Iemand toevallig er een bookmark van gemaakt?
[ Voor 5% gewijzigd door DrNizeGuy op 27-01-2011 22:55 ]
Volgens mij heb ik in het ARHD topic op XDA-forum daar wel iets over gelezen en moet het mogelijk zijn. Ik heb het zelf echter nooit geprobeerd, dus ik zou de zoekfunctie even op dat topic loslaten.anandus schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:30:
Vandaag mijn DHD binnengekregen. Natuurlijk gelijk aan het hakken en zagen geslagen, je bent tweaker of je bent het nietde radio s-off, eng s-off en root zat er binnen een kwartier op
En heb nu Android Revolution HD eropzitten (met de radio die ze aanraadden). Op zich een prachtrommetje, nog geen 2.3, maar ik geloof dat dat in de toekomst komt.
Nu heb ik een vraagje, en weet niet of het überhaupt in dit topic hoort, maar ik kom van Cyanogenmod vandaan en ik mis twee dingen:
• De aanpassingen in de notification bar (getal in batterij en aan/uit kunnen zetten van dingen)
• De uitgebreide Power Control-widget
Moet ik voor die eerste ADW Launcher installeren? (En kan dat überhaupt in Android Revolution/Sense?), of is er een makklijker manier (zit het er bijvoorbeeld al in en kan ik het gewoon niet vinden?). En wat is de naam van die widget, in de market kan ik hem niet 1-2-3 terugvinden?
Sorry voor deze domme vraag in dit verder heel behulp- en leerzame en nuttige topic
Verwijderd
Haal je batterij er eens uit, en probeer nog eens je 'volume omlaag' knopje in te drukken, voordat je hem aanzet. Heb dit ook eens gehad.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:26:
Ik heb denk ik een probleem? ik heb MIUI rom via XDA geinstallerd en alle stappen doorlopen. maar nu blijft hij hangen bij de MIUI bootscreen?! ik kom ook mn recovery mode niet meer in iemand een idee?
Verwijderd
http://forum.xda-develope...read.php?t=913404&page=29Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 00:08:
hey ja sorry! ik was in alle paniek vergeten dat restore vol omlaag was, ik drukte de hele tijd omhoog! ik heb nu MIUI erop maar alles in in het Chinees, kijk even voor een MIUI ROM met wat meer engels erin, maar zover is MIUI heerlijk!
Verwijderd
ThijsWTF schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 08:43:
[...]
http://forum.xda-develope...read.php?t=913404&page=29
&
http://www.miui-dev.com
voor engelse MIUI roms.
Gewoon in een map gooien, of de applicatie uninstallen (of compleet verwijderen)Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:33:
Thanks! ik heb nu een volledig engelse MIUI werkt heerlijk, jammer dat ik alleen geen mogelijkheid zie om bepaalde iconen te hiden die ik niet meer gebruik.
[...]
[ Voor 26% gewijzigd door XiniX88 op 28-01-2011 12:48 ]
Verwijderd
XiniX88 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:46:
[...]
Gewoon in een map gooien, of de applicatie uninstallen (of compleet verwijderen)
Btw nog iemand interesse om MIUI te vertalen naar NL, ik heb een handige online tool waarmee jullie dat kunnen doen. Ben op dit moment 1.1.28 aan het downloaden om daar vervolgens EN aan toe te voegen, maar al heeft iemand vertaalzin, meld je vooral
Wel met Titanium Backup.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:20:
uninstallen of verwijderen kan niet met de standaard apps toch of wel ?
[...]
Volgens mij had iemand in het Android Revolution topic op XDA het wel voor mekaar gekregen. Check even de 2de post van dat topic.anandus schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:24:
Hoe ik aan/uit-'widgets' in de notificatiebal krijg, zoals in CM zit weet ik nog niet.
Jij met je titanium (A) wat is er mis met de console manierThijsWTF schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:32:
[...]
Wel met Titanium Backup.
[...]
Volgens mij had iemand in het Android Revolution topic op XDA het wel voor mekaar gekregen. Check even de 2de post van dat topic.
1
2
3
| su mount -o remount,rw /system rm /system/app/<de app die je wilt verwijderen> |
1
| ls /system/app/ |
http://forum.xda-develope...p?p=10881393#post10881393anandus schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 16:30:
Vandaag mijn DHD binnengekregen. Natuurlijk gelijk aan het hakken en zagen geslagen, je bent tweaker of je bent het nietde radio s-off, eng s-off en root zat er binnen een kwartier op
En heb nu Android Revolution HD eropzitten (met de radio die ze aanraadden). Op zich een prachtrommetje, nog geen 2.3, maar ik geloof dat dat in de toekomst komt.
Nu heb ik een vraagje, en weet niet of het überhaupt in dit topic hoort, maar ik kom van Cyanogenmod vandaan en ik mis twee dingen:
• De aanpassingen in de notification bar (getal in batterij en aan/uit kunnen zetten van dingen)
• De uitgebreide Power Control-widget
Moet ik voor die eerste ADW Launcher installeren? (En kan dat überhaupt in Android Revolution/Sense?), of is er een makklijker manier (zit het er bijvoorbeeld al in en kan ik het gewoon niet vinden?). En wat is de naam van die widget, in de market kan ik hem niet 1-2-3 terugvinden?
Sorry voor deze domme vraag in dit verder heel behulp- en leerzame en nuttige topic
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
haha, dat kan kloppen ja.......ThijsWTF schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:32:
[...]
Wel met Titanium Backup.
[...]
Volgens mij had iemand in het Android Revolution topic op XDA het wel voor mekaar gekregen. Check even de 2de post van dat topic.
Mag ik vragen waarom CID op HTC001?Appie Heijn schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:10:
Telefoon nog geen 24 uur in bezit![]()
ENG S-Off
RADIO S-OFF
CID op HTC 001gezet
Android Revolution HD 2.0.8 erop en weg is alle Vodafone meuk.
[ Voor 5% gewijzigd door Whiskey103 op 28-01-2011 15:14 ]
Geen idee, deze stond standaard in het tooltje(Easy Radio tool v2_2) ingevuld welke ik gebruikt heb. De bovenste optie in het tooltje zou alles automatisch moeten doen, echter kreeg ik foutmelding. Toen 1 voor 1 de optie's bij langs gegaan.W.Bakker schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:14:
[...]
Mag ik vragen waarom CID op HTC001?
Ivm garantie?
Aangezien je als je verder nog iets wil tweaken nu steeds naar CID 1111111 moet.
Anders gaat Radio update ed niet lukken.
Even uitgezocht:W.Bakker schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:08:
Oke. Nou. Weten we dat ook weer.
Alle grootheden(Leedroid, Mike1986, Apache14) in Android Land roepen Let Op dat je CID 1111111 heb.
Tis misschien soort dubbelcheck dan huh.
Met CID 1111111 zijn in elk geval nooit problemen geconstateerd.
Ik durf echter niet mijn radio te flashen.With 2.x.x ROM's I strongly recommend to flash Radio_12.28e.60.140f_26.04.02.17_M2_SF radio. You need Radio s-off in order to do it properly. More info about Radio s-off you can find here.
Using a "non matched" radio could have a negative effect on performance, battery life & signal strength.
Oke, dat is het dus.Appie Heijn schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 16:24:
[...]
Even uitgezocht:
[What Is SuperCID ?]
The CID (Carrier ID) is a string that the hboot looks at to see what RUU's you can flash i.e HTC__001 can flash WWE roms and VODA only Vodafone roms. With SuperCID (11111111) we can flash any rom from anyone
[ Voor 11% gewijzigd door Whiskey103 op 29-01-2011 00:54 ]
Radio kan niet 132 zijn.Zulake schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 22:21:
Goed, ik heb met succes geroot enzo.
Nu wil ik Android Revolution HD installeren.
Mijn radio is 1.32, maar de maker zegt het volgende:
[...]
Ik durf echter niet mijn radio te flashen.
Zou dit echt een daadwerkelijke impact hebben op de performance, batterij en signaal?
Ik moet de ROM nog flashen overigens.
[ Voor 4% gewijzigd door Whiskey103 op 29-01-2011 01:19 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Thombias op 29-01-2011 11:00 ]
Het rooten is dus gelukt mag ik aannemen.The_Cyberspace schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:05:
[...]
Ik zit ook bij Tmobile en ben ook van een iPhone afgestapt, heb geen rare fratsen hoeven uitvoeren met m`n DHD.. En tot nu toe ook geen rare dingen tegen gekomen die niet werken ofzo.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De GPS is niet geënt op Noord America maar wel wordt met in standaard gps.conf de klok gelijk gezet met een verzameling Noord Amerikaanse network time servers (north-america.pool.ntp.org). Op zich zou dat niet zo veel uit moeten maken want de UTC-tijd is daar exact hetzelfde als op nl.pool.ntp.org. Toch zal de (voor ons) dichterbij gelegen nl.pool.ntp.org wat sneller de huidige tijd terugmelden (lagere pingtijd en daardoor een betrouwbaardere uitkomst), waardoor de GPS-fix mogelijk inderdaad sneller plaatsvindt.Thombias schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 10:55:
Fasterfix is echt een uitkomst. Mijn gps was dus geent op noord america waardoor de fix erg lang op zich liet wachten.
Gewoon rösti
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Ik vond het niet zo nodig om het zo uitgebreid te vertellen. Het ging me om het eindresultaat: een snellere fix.mno schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 11:31:
[...]
De GPS is niet geënt op Noord America maar wel wordt met in standaard gps.conf de klok gelijk gezet met een verzameling Noord Amerikaanse network time servers (north-america.pool.ntp.org). Op zich zou dat niet zo veel uit moeten maken want de UTC-tijd is daar exact hetzelfde als op nl.pool.ntp.org. Toch zal de (voor ons) dichterbij gelegen nl.pool.ntp.org wat sneller de huidige tijd terugmelden (lagere pingtijd en daardoor een betrouwbaardere uitkomst), waardoor de GPS-fix mogelijk inderdaad sneller plaatsvindt.
[ Voor 8% gewijzigd door Dynamix op 29-01-2011 13:17 . Reden: CWM toegevoegd ]
Dan zou ik je aanraden Android Revolution ROM ook eens een kans te geven.Dynamix schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 13:13:
Ook ik ben gisteravond aan het flashen gegaanMijn DHD draaide nog op de officiële 1.72 ROM. Ik heb de volgende stappen genomen om mijn DHD de volledige vrijheid te geven:
1) Downgrade
2) Radio S-OFF
3) ENG S-OFF
Ik dacht op voorhand dat deze procedure veel lastiger zou zijn, maar met deze 3 eenvoudige stappen was het zo geregeld. Vandaar dat ik die ook nog even deel hier
Ik moet ook zeggen dat ik onder de indruk ben van ClockWorkMod. Wat een mogelijkheden biedt die tool!
Inmiddels heb ik nu de MIUI 1.1.28 ROM draaien, want ik was heel nieuwsgierig naar deze rom. Moet zeggen dat het een gelikte interface is! Toch heb ik het idee dat ik functies mis, dus ik ga nu over op de CoreDroid ROM. Met deze roms heb ik goede ervaringen toen ik mijn HD2 nog had.
Ik heb een poging gewaagd, en ook dit is succesvol verlopen.W.Bakker schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 01:16:
[...]
Radio kan niet 132 zijn.
Dit is de voorlaatste HTC ROM ,de nieuwste HTC Rom heeft nummer 172
Radio is aangeduid dmv bijv. 26.04.02_17_M2
En ja,dit geeft duidelijk verbetering in signaal en gps fix.
Edit: in mijn geval zijn de gesprekken ook luider/duidelijker/harder geworden
Aangaande de batterij zal het mits een WWE Rom is niet veel uitmaken.
Er zijn Radio,s die wel meer batterij gebruiken, zie post hierboven van mij.
Gewoon Radio Flashen naar recomended radio 12.28e.60.140fU_26.04.02_17_M2.
Geen enkel probleem.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq