Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Release 8
Add 6 bar gsm signal indicator - not yet optional and does not get along with themes unfortunately will fix in future build
camera works
new kernel fixes blackscreen on first audio event - credit synergye and paulnb

Dus voor zover ik weet is het in R8 sowieso gefixt, wellicht in R7 idd ook al. Ik ga dan R8 eens testen na een mooie backup. Ben wel benieuwd :)

Edit: Ik ga R8 overslaan aangezien vanavond of morgenochtend R8.1 uit komt en ik vandaag toch druk ben :)

[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 18-09-2012 10:17 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49
Voronwë schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:51:
[...]

Sinds R7 schijnt de backlight bug weg te zijn. Iemand al ervaringen met R7.x?
Ik draai zelf nog op R6.
Ik draai nu sinds zondag 7.2, en idd geen last meer van de back-light bug.
Er is dus alweer een R8... die maar eens overslaan, ik blijf bezig die telefoon opnieuw te configureren

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Gewoon er overheen flashen toch? Wipen doe ik enkel als ik problemen heb. Backup, flashen en go.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Tsurany schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:20:
Gewoon er overheen flashen toch? Wipen doe ik enkel als ik problemen heb. Backup, flashen en go.
Ik heb laatst iets teveel problemen gehad met eroverheen flashen, dus toen een volledige wipe moeten doen.
(en sindsdien doe ik dat altijd)
Maar dat zou dus eigenlijk wel goed moeten gaan?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik doe niet anders eigenlijk. Zowel op mijn DHD met Ice Cold Sandwich als mijn Galaxy Tab 8.9" met diverse roms. Elke versie van Ice Cold Sandwich zonder wipe er overheen gegooid. Zelfs ICS naar JB kon zonder full wipe op mijn Tab.

Nooit problemen gehad. Zeg niet dat je geen problemen kan krijgen, vandaar een backup, maar wel dat mijn ervaring is dat problemen niet snel voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:34
Ik doe sinds ik JellyTime draai wel de wipe. Voorheen met IceCold niet.
Toch maar eens proberen dan zonder.

Around here, something radiates. (Counting Crows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 05:08
Tsurany schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:53:
Release 8
Add 6 bar gsm signal indicator - not yet optional and does not get along with themes unfortunately will fix in future build
camera works
new kernel fixes blackscreen on first audio event - credit synergye and paulnb

Dus voor zover ik weet is het in R8 sowieso gefixt, wellicht in R7 idd ook al. Ik ga dan R8 eens testen na een mooie backup. Ben wel benieuwd :)

Edit: Ik ga R8 overslaan aangezien vanavond of morgenochtend R8.1 uit komt en ik vandaag toch druk ben :)
Maar ik las dat als 'ie een gezicht ziet, dat de camera app nog steeds crasht...

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Release 8 van JellyTime is uit. Wat mij betreft is dit het bereiken van Daily Driver status. Alle grotere bugs zijn er uit, battery life is nu voldoende, de foto/videocamera werkt, en de artifacts met hardware overlay zijn onder controle (ze zijn er wel, maar als je video kijkt en je controls weg zijn gefaded, is het ok).

Filmpje hier.

Ik zal nog een test doen met 720p morgen overdag.

• haling
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-06 15:53
Is dat deze? "JellyBean - JELLYTIME for DHD/Inspire4g - R9 Available"

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1778202

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Ja en Nee, dat is Release 9 alweer ;)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Even wachten, want bij R9 is de camera weer broken. De camera schijnt het wel te doen als je bepaalde bestanden van R8 naar je phone pushed. Kortom, even wachten op R9.1 waar de camera hopelijk weer is gefixed.

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Jellytime R9.1: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1778202

Die ga ik ook maar eens proberen denk ik.

• Tsurany
  • Niet online
Draai nu 9.1, gewoon over ICS geflashed en dat gaat prima. Waarom moeilijk doen als makkelijk kan? Enige wat suckt is dat ik nu geen transparante taakbalk heb, dat is wel sucky sucky.

Verwijderd

Ik heb laatst een desire HD gekregen, direct geroot en jellytime R3 erop gezet. Ik vind het HTC sense niet fijn werken en ik had ook problemen met het toetsenbord. Jellytime daarin tegen vind ik erg fijn, ik kom van iOS en vind dit toch wel erg fijn en vloeiend werken.

Maar aangezien jellytime R9.1 er al is, vroeg ik me af of een full wipe nodig is om van R9.1 naar R3. Ik weet dat ik van de stock rom naar jellytime wel een full wipe moest doen anders krijg je boot loops. Is er iemand die dit mij kan vertellen?

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Je moet het gewoon proberen. Als alles werkt, you're lucky :)

• Tsurany
  • Niet online
Hier niet gedaan en Exchange Services slurpt de accu leeg. Morgen verse install of backup restore, even kijken waar ik zin in heb. Wordt hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door geen format te doen. Maar of dat zeker weten zo is? Tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 16:42
Heb zonet ook JellyTime 9.1 geprobeerd, maar filmen met 720p was bij mij niet mogelijk. Daarom weer maar terug naar de onofficiële CM9....

• Speedy_Gonzalez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:25

Speedy_Gonzalez

Aaribaaaaaa

Ik heb de orginele RUU_Ace_Sense30_S_HTC_WWE_3.12.405.1_Radio_12.65.60.29_26.14.04.28_M_release_225512_signed file gedownload, maar het wil niet lukken om m'n desire hd terug te flashen naar deze stock firmware.

De gsm word gewoon gezien door de pc als ik em met de usb kabel aansluit, en als ik de ruu file start dan krijg ik te zien dat ik wil updaten van 3.12.405.1 naar 3.12.405.1 (er staat nu de android revolution firmware op)
Druk ik daarna op 'volgende' dan krijg ik een foutmelding, image update fout, het rom updatehulpmiddel kan de android telefoon niet updaten.Verkrijg het juiste rom updatehulpmiddel en probeer opnieuw.

Heb ik nu gewoon de verkeerde firmware ? of doe ik zelf iets fout ??

• superdraak345
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb een vraag: Is er een kans op bricken als je je toestel probeert te unlocken en een custom rom installeert met een onbetrouwbare USB-kabel?

• Tsurany
  • Niet online
Natuurlijk, een verneukte flash doordat niet alle data goed overkomt of corrupt overkomt kan in theorie tot een gebrickte device leiden.

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03
Bij deze stap lijkt het alsof mijn DHD er al geen zin meer in heeft:
•Selecteer Temproot Now! en wacht rustig tot deze klaar is, dit kan even duren

Dat even is bij mij niet even maar gewoon constant een zwart scherm met alleen de taakbalk in beeld na de melding: "rooting device, please wait"

Is dat normaal?

<GoT>NightStalker

• avdgriendt
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-06 08:55
Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/0C14130e3N0n3g2E1U2p/Screen%20Shot%202012-09-26%20at%2019.52.25.png

Ook een tijdje Jelly Time gedraaid met die nasty backlight bug. Als die tevoorschijn kwam was het ook soms met lijnen. Ben nu bang dat het in het scherm gebrand is, wat denken jullie?

*Nu zijn er continue lijnen te zien, vooral in grijze vlakken.

[ Voor 10% gewijzigd door avdgriendt op 26-09-2012 19:55 . Reden: extra info ]

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:58

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik zie die lijnen soms ook in CM10 (codefireX nightlies, jellytime is ook gewoon CM10 met een ander logo). Lijkt aan de display driver van de gebruikte kernels oid te liggen.

In het witte opstart scherm ("HTC") na de bootloader zie ik die lijnen niet -> scherm niet stuk.

Als die lijnen *wel* zichtbaar zijn in jouw bootscherm wil ik het graag weten! Dan wordt het tijd om snel van ROM te wisselen.

[ Voor 19% gewijzigd door vliegnerd op 26-09-2012 20:13 ]

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hoe zit het met Jellytime en SRS geluid? Zit dat er standaard ook in?

Iemand al JT11 geprobeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Megamind op 26-09-2012 20:17 ]

• Tsurany
  • Niet online
JT11 draait hier prima :)

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 22:37
Hoe zit het tegenwoordig met de batterylife van ICS/JB roms? Een vriend van me heeft een oudere versie van Jellytime driaaien, en zelfs met licht gebruik is die binnen een uur of 13 volledig leeg... Er moet toch wel een 4.0+ rom te vinden zijn die dat wat beter doet?

• Megamind
Ik heb nu net clockwork orange erop gezet na en RUU update (HTC Europe 3.12.405.1 PD9810000), daarna heb ik cm-JellyTime_R11.zip en gapps geïnstalleerd via recovery, alleen nu blijf ik op het HTC witte scherm hangen. Ik lees hier en daar iets over een eMMC dat kapot is? Iemand hier ervaring mee?

• Tsurany
  • Niet online
Batterylife is redelijk, met IceColdSandwich had ik betere battery life maar ik haal er nog prima een werkdag mee, dat is voor mij het belangrijkste. Jelly Bean lijkt wel meer te vragen dan Ice Cream Sandwich.
Vanaf 7 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds op een accu lading is geen probleem met relatief actief Whatsapp gebruik. Hopelijk komen er wel wat optimalisaties voor het stroomgebruik. Ik draaide deze dag dan ook wel met relatief hoge brightness instellingen.

Verwijderd

Bij mij is de batterylife met Jelly Bean prima. Vanaf ong. 7 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds red ik makkelijk met een acculading (in de trein Spotify, af en toe browsen, whatsapp etc.). Alleen bij heel intensief gebruik (langer muziek, veel berichten, scherm lang aan) haal ik het einde van de avond niet, maar dat lukte vaak ook niet met ICS.

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:11:
Bij mij is de batterylife met Jelly Bean prima. Vanaf ong. 7 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds red ik makkelijk
Kun je aangeven hoeveel tijd het scherm aanstaat en hoeveel tijd de telefoon "awake" is? Mijn probleem met JB is voornamelijk dat de telefoon heel vaak "awake" is met het scherm uit. Google locations/Google Now e.d. houden de telefoon continu wakker.

Ik heb sinds vanochtend (5h1m geleden) het scherm 14minuten aan gehad, maar de telefoon is al 42m awake.

Ik heb nu 81% accu over, dus misschien wordt het tijd voor een nieuwe accu :(

[ Voor 6% gewijzigd door vliegnerd op 27-09-2012 11:45 ]

• Megamind
vliegnerd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:43:
[...]

Kun je aangeven hoeveel tijd het scherm aanstaat en hoeveel tijd de telefoon "awake" is? Mijn probleem met JB is voornamelijk dat de telefoon heel vaak "awake" is met het scherm uit. Google locations/Google Now e.d. houden de telefoon continu wakker.

Ik heb sinds vanochtend (5h1m geleden) het scherm 14minuten aan gehad, maar de telefoon is al 42m awake.

Ik draai sinds gisteren ook JB11, maar ik heb de dag niet gehaald.

Ik heb die radio app maar die laat het geluid nogal flippen en na een tijdje had ik nergens meer geluid. Kon niet rebooten omdat ik niet S-OFF ben, maar ik heb het toch niet gehaald. Batterij van 100 naar 0% van 7:30 tot 17:00. Bij gingerbread kon ik zeker 20 uur megaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:55
Ben nu na AOSPX (een weekje gedraaid) en Project X (kleine maand gedraaid) Virtuous Infinity aan het installeren. Benieuwd hoe hij draait in vergelijking met Project X (beide ICS met Sense 4.0).

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
R12 er maar opgegooit, geen idee meer wat er verbeterd is maar het zal vast beter zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• platvoet
  • Laatst online: 20-09 08:56
Hallo,

ik heb onlangs mijn telefoon voorzien van HBOOT met Clockworkmod geinstalleerd.
hiermee heb ik een rom op mijn telefoon geflashed maar na installatie blijft hij continu hangen op het HTC logo. niet 10 a 20 min maar uren lang. heb het geprobeerd met verschillende ROM's maar krijg het niet werkend. graag jullie opinie.

Mvg,
Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Ben je S-OFF? Zoniet dan moet je handmatig boot.img erop zetten, dat heb ik ook gehad en nu kan ik bijna niks meer (niet meer terug naar stock om s-off te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• platvoet
  • Laatst online: 20-09 08:56
wat houd S-OFF in?

EDIT: google is mijn grote vriend. ik heb inderdaad S-ON op mijn HBOOT scherm staan. maar hoe los ik dit op? de orginele ROM is al verwijderd.

Mvg,
Joost

[ Voor 81% gewijzigd door platvoet op 28-09-2012 14:53 . Reden: Meer informatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Je moet weer terugflashen naar de stock rom, daarna de AAHK gebruiken om te rooten en S-OFF te krijgen.
http://tau.shadowchild.nl/files/PD98IMG-GB2.zip
md5sum PD98IMG-GB2.zip
a67daa6baa7ef085307593fef6329d14
Daarna uitvoeren:
fastboot oem rebootRUU
fastboot flash zip PD98IMG-GB2.zip
fastboot reboot
fastboot flash zip PD98IMG-GB2.zip
fastboot reboot

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
ik gebruik trickdroid nu 14h all van 100% ben nu nog maar op 85 % van batterij dus is zeker een goeie deze http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1876566 is zeker een goeie nog geen bugs gevonden wil alleen maar een rom met sense omdat htc daarvoor ook gemaakt is en je hebt ook de beste sound ervoor

[ Voor 20% gewijzigd door nedius004 op 29-09-2012 12:09 . Reden: ..... ]

• Micr0mega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 08:07
Sinds 2 dagen (na de Mark Moons "sweet" deal aankondiging...) heb ook ik mijn DHD geroot en meteen Jellytime er op gezet. Op dat moment was R11 actueel en ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben. Alles is weer lekker "snappy" en heb tot nu toe geen problemen gehad. De camera gebruik ik niet echt, alleen een paar keer gestart om te testen en hij crashte inderdaad een keer.

Battery life valt me allerminst tegen; gister ochtend om 8 uur volledig opgeladen, overdag een beetje WhatsApp en één telefoontje en de batterij was nog zo'n 70% aan het begin van de avond. Gedurende de avond heb ik intensief gespeeld met van alles en nog wat, YouTube, Google Now en dat soort dingen. Toen ik ging slapen was de batterij op 25% denk ik en vanochtend om een uur of 9 ging het licht bij 'em uit.
Eigenlijk is er voor mij niks veranderd, bij de officiële laatste rom ging 'ie ook zo'n 24-30 uur mee. Mijn mening na 1 dag gebruik dus, dikke prima :)

Ondertussen is R13 "unlucky edition" uitgebracht, het gaat echt hard! Ik zie nog niet echt reden om meteen te upgraden, dus ik laat het eerst even bij R11 :)

Ik lees dat wat mensen problemen hebben met hun vers geflashte DHD. Sorry maar dan moeten jullie je toch echt wat beter inlezen. Eigenlijk alles wat je moet weten kan je uit deze twee resources halen:
- http://forum.xda-develope...hp?p=30020025&postcount=7
- http://tau.shadowchild.nl/attn1/?p=74 (lees de guide in de zip!)

En lees goed wat de rom-maker aanraadt (full wipe!).

Sterkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Jellytime gaat inderdaad hard met de versienummers maar de wijzigingen zijn vaak op één hand te tellen. Draait prima verder, daar niet van :)

Ik doe overigens geen full wipe tussen de versies, maar ik installeer de nieuwe versie er gewoon overheen. Moet daarna wel ook opnieuw de Google Apps opnieuw installeren (met de genoemde zip), anders werken ze niet meer. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Elwood Blues schreef op zondag 30 september 2012 @ 13:20:
Jellytime gaat inderdaad hard met de versienummers maar de wijzigingen zijn vaak op één hand te tellen. Draait prima verder, daar niet van :)

Ik doe overigens geen full wipe tussen de versies, maar ik installeer de nieuwe versie er gewoon overheen. Moet daarna wel ook opnieuw de Google Apps opnieuw installeren (met de genoemde zip), anders werken ze niet meer. Hoe doen jullie dat?
R9.1 met full wipe geinstalleerd, daar gapps... vanochtend R13 daar overheen geflashed, geen wipe idd, wel gapss opnieuw moeten flashen (en de Google accounts opnieuw toevoegen)

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
DFKT schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:38:
[...]

R9.1 met full wipe geinstalleerd, daar gapps... vanochtend R13 daar overheen geflashed, geen wipe idd, wel gapss opnieuw moeten flashen (en de Google accounts opnieuw toevoegen)
En wat blijft er van je instellingen over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Megamind schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:50:
[...]

En wat blijft er van je instellingen over?
Zo'n beetje alles, behalve dat hij niet onthoudt dat ik swift key gebruik

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
DFKT schreef op zondag 30 september 2012 @ 16:38:
[...]

Als je alles in een enkele beurt flasht hoef je niks opnieuw in te stellen. Ik flash alles achter elkaar en dan kan ik direct weer door gaan zonder ook maar iets te hoeven aanpassen. Ik flash eerst de rom, dan gapps, hacked exchange en gps fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 00:02

Nox

Noxiuz

vliegnerd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:43:
[...]

Met een goede governor kan je dit wat beperken. Als het scherm uit is kan je een maximale resolutie frequentie instellen. Batterij-data al gewiped?

EDIT:

Ik zit nu te kijken voor een andere rom want IceColdSandwich is bagger aan het worden na een paar maanden. Kom ik bij Jellytime deze bug tegen:

Broken:
headset buttons do not work

HOORAY! Eindelijk een goede fix voor de crappy connector die denkt alsof er buttons aangesloten zijn. Connector is gewoon bout want heb al een ander moederbord gehad, heel vervelend als je telefoon denkt dat je een button de hele tijd ingedrukt houdt en dan mensen gaat bellen 8)7. Alleen omdat er een vochtindicator rood is geworden kan ik hem niet meer terugsturen (batterij viel in de sneeuw, goed droog gemaakt maar indocator is wel f*cked nu). En zeker bij Dynafix gaat dat niet goed komen, want twee keer zonder zeuren in 2 dagen gerepareerd betekent derde keer scheepsrecht > problemen :P

[ Voor 36% gewijzigd door Nox op 30-09-2012 21:17 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
ikmattie schreef op zondag 30 september 2012 @ 18:49:
[...]

Zo'n beetje alles, behalve dat hij niet onthoudt dat UK swift key gebruik
Dat onthoudt ie bij mij überhaupt niet :X
Kan om de dag of zo opnieuw instellen dat ik Swiftkey wil gebruiken ;w
Tsurany schreef op zondag 30 september 2012 @ 19:07:
[...]
hacked exchange en gps fix.
Die ken ik niet. Wat is dat? :9

[ Voor 22% gewijzigd door DFKT op 30-09-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
DFKT schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:37:
[...]

Dat onthoudt ie bij mij überhaupt niet :X
Kan om de dag of zo opnieuw instellen dat ik Swiftkey wil gebruiken ;w
Idd, extreem irritant zeker omdat de autocorrect van Android zelf nogal ruk is.

Maar dit is een fix:

1) Backup SwiftKey with Titanium backup
2) Uninstall SwiftKey
3) Restore the backup, using the "only application" option
4) Reconfigure SwiftKey

Een batterij reconfigure heeft bij mij veel geholpen, hij bleef namelijk bijna 4 uur lang op 2% staan en toen ging ie pas uit, nu loopt de batterij minder snel leeg (teminste de indicator dan).

Gisteren zonder intensief gebruik toch zeker 20 uur standby tijd gehad.

[ Voor 42% gewijzigd door Megamind op 30-09-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Eerstgenoemde zorgt er voor dat een Exchange server niet meer kan dwingen dat je een pincode moet gebruiken voor beveiliging. Tweede is een GPS fix die er voor zorgt dat je device de juiste informatie download mbt positie van satellieten. Deze verschilt namelijk in elk deel van de wereld, in dit geval kies je dus een locatie en gebruikt hij die voortaan. Ik heb dus voor Europa gekozen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Heeft iemand een mirror van de google apps? Ik heb deze link:

http://goo.im/gapps/gapps-jb-20120726-signed.zip

Maar die gaat eens in de 5 secondes heel even naar 30kb/s en daarna is het over. Zo doe ik nu al 3 uur over de download en heb ik 17MB binnen :')

Duurt mij te lang :+

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
Als je nou eens google gebruikt en dan de 1e hit pakt...

http://d-h.st/rDK

Zo moeilijk is dat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Met Google kwam ik daar niet, welke query heb je ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24
NoxiuZ schreef op zondag 30 september 2012 @ 23:40:

Met Google kwam ik daar niet, welke query heb je ingevoerd?
Gewoon gezocht op gapps-jb-20120726-signed.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Haha wat stom. Ik ging googlen op de omschrijving niet op de filename. Ik heb de link gelijk even naar de devvers gestuurd, misschien kunnen ze hem overnemen in de OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20-09 05:08
Tsurany schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:52:
[...]

Eerstgenoemde zorgt er voor dat een Exchange server niet meer kan dwingen dat je een pincode moet gebruiken voor beveiliging. Tweede is een GPS fix die er voor zorgt dat je device de juiste informatie download mbt positie van satellieten. Deze verschilt namelijk in elk deel van de wereld, in dit geval kies je dus een locatie en gebruikt hij die voortaan. Ik heb dus voor Europa gekozen :)
Redelijk offtopic, maar is er ook zoiets voor VPN? Vanaf ICS moet je een pincode instellen als je een VPN verbinding wil configureren, zwaar irritant

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik weet dat het bij Exchange een kwestie is van een paar hele kleine wijzigingen in de APK. Zou eens op XDA developers kijken, daar moet je het wel kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Mijn eerste ervaringen met Jellytime R13:
Nog aardig wat bugs. O.a. met WiFi heb ik problemen. Na het booten gaat hij wel aan maar zodra de telefoon even in deep sleep is geweest niet meer aan te krijgen. Met een reboot gaat hij weer aan maar het is wel heel vervelend als je even buiten het bereik van je netwerk komt en vervolgens moet rebooten.

Ik denk dat ik weer terug ga naar IceColdSandwich. Die had nog erg veel leuke tweakmogelijkheden mbt 2g/3g. Zo vond ik het fijn dat hij altijd 2g had tenzij ik het scherm aan had, dan mocht hij 3g zoeken. Scheelt ook weer batterij enzo. Oh en je kon je carrier-ID veranderen in PTT Telecom :+ :*)

Zijn er overigens nog meer mensen die op de webmarket voor de desktop niets kunnen installeren omdat je telefoon niet goed is aangemeld bij de market?

EDIT

Heb nu IceColdSandwich weer terug. Wifi aan/uit werkt hier wel gewoon. En heerlijk een extra felle zaklamp :) Ik vind de tweakmogelijkheden ook veel uitgebreider dan bij JellyTime, dat miste ik ook wel. Opties om bij scherm-uit na 2 minuten in 2G over te schakelen e.d. zijn toch wel erg fijn.

[ Voor 29% gewijzigd door Nox op 02-10-2012 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Ik heb nu ook een tijdje rondgelopen me JellyTime R8. Ik had last van de buig waarbij gekochte applicaties na een reboot werden gereset. Dit was kennelijk een bug in JellyBean en dus niet van JellyTime. Aanankelijk was de oplossing om alle apps te backuppen en te restoren. Dat werkt, maar zodra er een update van de app is gaat alles weer mis.

Daarom ben ik nu weer terug naar CM9.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1754382

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Mogelijk dat ook daarom ik geen gebruik kon maken van de website van de market op de desktop. Overigens heeft CM9 geen videorecorder terwijl IColdS dit al een paar releases heeft en het werkt erg fijn :) Ik kan nu ook met aanraken focussen, ben ik ook weer erg blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emilio_TT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 21:52

Emilio_TT

Never fear...I is here!

NoxiuZ schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:45:
Mogelijk dat ook daarom ik geen gebruik kon maken van de website van de market op de desktop. Overigens heeft CM9 geen videorecorder terwijl IColdS dit al een paar releases heeft en het werkt erg fijn :) Ik kan nu ook met aanraken focussen, ben ik ook weer erg blij mee.
IceColdSandwich heeft nu een nieuwe "aller-aller-ALLER-laatste verie, 8.7. Ik heb hem net 'dirty' over mijn 8.6.1 heengezet en het werkt super. Waarschijnlijk placebo, maar het voelt alsof hij nóg sneller is :9

Met JellyTime wacht ik nog even totdat het dagelijks redelijk bugvrij werkbaar is. Ik heb hiervoor zitten spelen met MIUI, Project X en BlackOut, maar IceCold is nu echt verreweg mijn favoriet! _/-\o_

Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
Tsurany schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:52:
[...]

Die pincode, dat is server specifiek? Ik heb namelijk geen pincode nodig voor de exchange van de zaak... en die GPS fix, doet Fasterfix hetzelfde? Die gebruik ik namelijk altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Pincode eis is server specifiek inderdaad, een van de vele mogelijkheden die via device administration beheerd kunnen worden. Fasterfix lijkt mij hetzelfde principe inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
NoxiuZ schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 23:29:
Mijn eerste ervaringen met Jellytime R13:
Nog aardig wat bugs. O.a. met WiFi heb ik problemen. Na het booten gaat hij wel aan maar zodra de telefoon even in deep sleep is geweest niet meer aan te krijgen. Met een reboot gaat hij weer aan maar het is wel heel vervelend als je even buiten het bereik van je netwerk komt en vervolgens moet rebooten.
Dat wifi probleem kun je schijnbaar oplossen door in wifi settings iets aan te vinken in de trand van: never lose connection in sleep oid.

Ik zelf draai nog steeds r11, zeer stabiel en in 'mijn' dagelijks gebruik nog geen dingen tegen gekomen die niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
HammerNL schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:56:
[...]

Dat wifi probleem kun je schijnbaar oplossen door in wifi settings iets aan te vinken in de trand van: never lose connection in sleep oid.

Ik zelf draai nog steeds r11, zeer stabiel en in 'mijn' dagelijks gebruik nog geen dingen tegen gekomen die niet werken.
Helaas werkt dat bij mij niet, die rom is zo best unworkable geworden helaas want de rest werkt prima. Ik ga ook eens naar ICS kijken binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Zit nu op Virtuous Infinity, voorlopig nog niet onder de indruk en veel zin om terug te keren naar Project X (zelfde versie Android en zelfde versie Sense), maar ik geef 'm nog een paar dagen. De ROM lijkt iets zwaarder en vertoont meer haperingen.

Het restoren van apps is toch ook niet alles op Android. Als je niet tijdens de setup kiest om je apps te backup 'en/restoren met je Google account, dan kan je het achteraf niet meer automatisch laten doen en moet je ze één voor één opnieuw downloaden. Verder zijn alle instellingen van de apps verloren en heb je dus weer een heleboel werk om alles terug te zetten. Gebruik nu ook Titanium Backup, maar apps hiermee restoren is niet aangenaam zonder de Pro versie omdat je telkens de installatie moet bevestigingen. Heb al een paar pogingen gedaan, maar hij loopt ook telkens vast na een paar apps. Nu laat ik m'n apps dus restoren door Google Play en doe ik achteraf de settings met TB. Helaas nemen slechts 1 op 2 apps hun instellingen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues

Elwood Blues

87167191

Toch nog ff reclame maken voor Jellytime, zit nu al een tijdje op R11 en dat is stabieler dan ik had verwacht. Stabieler dan IceColdSandwich, waar ik op zich ook blij mee was.

Enige nadeel van Jellytime is dat er iets te vaak dingen als 'oops', 'didn't have time to test' en 'too much beer to remember' in de release notes staan. Getuigt van humor, en dat mag ik wel, maar ben daardoor toch wel wat huiverig om direct te updaten.

[ Voor 8% gewijzigd door Elwood Blues op 03-10-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Emilio_TT schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:55:
[...]

IceColdSandwich heeft nu een nieuwe "aller-aller-ALLER-laatste verie, 8.7. Ik heb hem net 'dirty' over mijn 8.6.1 heengezet en het werkt super. Waarschijnlijk placebo, maar het voelt alsof hij nóg sneller is :9

Met JellyTime wacht ik nog even totdat het dagelijks redelijk bugvrij werkbaar is. Ik heb hiervoor zitten spelen met MIUI, Project X en BlackOut, maar IceCold is nu echt verreweg mijn favoriet! _/-\o_
Ik ben indertussen ook overgestapt naar IceColdSandwhich 8.7. Voelt een stuk stabieler dan JellyTime R8 en is wat beter afgewerkt dan CM9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Ben hem ook aan het downloaden, eens zien of het de moeite is. Neig toch meer naar de Sense roms toe merk ik van mezelf, maar die zijn toch een pak trager.

[ Voor 3% gewijzigd door Largamelion op 03-10-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
Elwood Blues schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:21:
Toch nog ff reclame maken voor Jellytime, zit nu al een tijdje op R11 en dat is stabieler dan ik had verwacht. Stabieler dan IceColdSandwich, waar ik op zich ook blij mee was.

Enige nadeel van Jellytime is dat er iets te vaak dingen als 'oops', 'didn't have time to test' en 'too much beer to remember' in de release notes staan. Getuigt van humor, en dat mag ik wel, maar ben daardoor toch wel wat huiverig om direct te updaten.
ik snap de slechte ophef over JellyTime ook niet. Ik draai nu al een tijdje JellyTime (Vanaf R8, nu nog op R12) als dagelijkse rom en ik heb minder problemen dan met IceColdSandwich. Bijna geen vastlopers, sneller, en alles werkt gewoon. Sense mis ik totaal niet meer. Ik ga echt niet meer terug naar ICS...
Die Oops dingen heb ik persoonlijk geen last van, maar een fix is er bijna altijd de volgende dag al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 16:33
Ik heb inmiddels Revolution HD, Blackout ICS, Project X en Jellytime geprobeerd, maar ik begin al die custom roms nu een beetje zat te worden. ELKE rom, zonder uitzondering, geeft ernstige problemen. Ik heb met al deze roms bootloops, freeces, spontaan uitvallen, noem maar op... Ik kan wipen van tevoren wat ik wil, alles cleanen, formateren, het helpt niks.. 8)7 :( Wifi werkt ook de helft van de tijd niet, dit heb ik bij alle roms nog gehad. Ik snap niet hoe dit kan want ik lees nergens dat iemand zoveel problemen heeft als ik. Misschien ligt het wel aan de hardware van m'n telefoon.. Who knows. :/

Ik ga nog 1 keer de laatste versie van Jellytime proberen (zit nu op R11) en als dat niet werkt ga ik weer terug naar de stock rom. Ik mis Sense totaal niet na een week Jellytime gebruikt te hebben, het is vele malen sneller door Project Butter en ook erg intuïtief, maar zo gaat het ook niet langer.. Zucht. ;(

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• echthard
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 00:05
Heb je die TrickDroid al geprobeerd? Die is wel met Sense, maar iemand sprak daar eerder hier met lof over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
JunkO schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:10:
Ik heb inmiddels Revolution HD, Blackout ICS, Project X en Jellytime geprobeerd, maar ik begin al die custom roms nu een beetje zat te worden. ELKE rom, zonder uitzondering, geeft ernstige problemen. Ik heb met al deze roms bootloops, freeces, spontaan uitvallen, noem maar op... Ik kan wipen van tevoren wat ik wil, alles cleanen, formateren, het helpt niks.. 8)7 :( Wifi werkt ook de helft van de tijd niet, dit heb ik bij alle roms nog gehad. Ik snap niet hoe dit kan want ik lees nergens dat iemand zoveel problemen heeft als ik. Misschien ligt het wel aan de hardware van m'n telefoon.. Who knows. :/

Ik ga nog 1 keer de laatste versie van Jellytime proberen (zit nu op R11) en als dat niet werkt ga ik weer terug naar de stock rom. Ik mis Sense totaal niet na een week Jellytime gebruikt te hebben, het is vele malen sneller door Project Butter en ook erg intuïtief, maar zo gaat het ook niet langer.. Zucht. ;(
Ik heb Project X nu ongeveer een maand in gebruik en die werkt bij mij echt 100%, ik vermoed dus dat er idd iets aan de hand is met jouw toestel.

Gisteren IceColdSandwich gedownload en even mee gespeeld, maar voor de avond weer Project X erop gezet omdat ik geen zin had om alles nog te configureren. Vandaag smijt ik hem er weer op en ga ik er nog wat verder mee spelen. Wat me direct opviel is dat je echt bijna alles kan configureren en dat staat me wel aan (ook keuze uit 3 launchers). Alleen wou ie m'n Google apps niet automatisch downloaden/installeren dus ik hoop dat ie dat deze keer wel doet want alles manueel installeren zie ik niet zitten, dan hoeft het voor mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 16:42
Bij iedere custom rom die ik probeer kan ik niet filmen, ook al staat er op XDA dat dat wel moet werken.
ik heb al 'ns iets voorbij zien komen met verschillende camera chips, dat je daar verschillende drivers voor moet hebben...

maar hoe kom ik erachter welke camerachip ik heb? of zijn er meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik kan wel filmen (ook in 720p) op de divere ICS en JB roms. Niet stabiel, het crashed (te) vaak, maar het werkt wel.

Jij hebt dus hoogstwaarschijnlijk een andere camera-chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik zit op JellyTime R15, denk toch even updaten. Ben benieuwd, kwam van R12 af dus volgens mij geen merkbare verbeteringen. Ach, baad het niet dan schaad het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
welke rom is tegenwoordig het stabielst? de DHD van mijn vader heeft een oude rom (rev. HD 6.3.2. erop staan, en begint wel wat kuren te vertonen. Ik zou wel graag een sense rom terug zetten, aangezien hij hiermeee om kan gaan >:)

zoals gezegd gaat het me er om dat hij stabiel is, het hoeft allemaal niet de meest nieuwe features te hebben zo lang het allemaal maar stabiel draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Stock ROM?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
dat was ook mijn gedachte, maar over het algemeen brengen de custom roms toch wat betere accuduur en snelheid. Dat is natuurlijk nooit verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:31
Ik wil mijn dhd rooten.
Als ik bezig ben met de ace kit, zegt hij dat ik moet downgraden.
Als hij even hiermee bezig is, ktijg ik deze warning op de dhd: update fail! main version is older
Ik heb dit al opgezocht, maar ik kan geen werkende oplossing vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

ColTju schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:20:
[...]

dat was ook mijn gedachte, maar over het algemeen brengen de custom roms toch wat betere accuduur en snelheid. Dat is natuurlijk nooit verkeerd ;)
ARHD. Heb je de nieuwe versie van Sense e.d.
Largamelion schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:28:
[...]
Ik heb Project X nu ongeveer een maand in gebruik en die werkt bij mij echt 100%, ik vermoed dus dat er idd iets aan de hand is met jouw toestel.

Gisteren IceColdSandwich gedownload en even mee gespeeld, maar voor de avond weer Project X erop gezet omdat ik geen zin had om alles nog te configureren. Vandaag smijt ik hem er weer op en ga ik er nog wat verder mee spelen. Wat me direct opviel is dat je echt bijna alles kan configureren en dat staat me wel aan (ook keuze uit 3 launchers). Alleen wou ie m'n Google apps niet automatisch downloaden/installeren dus ik hoop dat ie dat deze keer wel doet want alles manueel installeren zie ik niet zitten, dan hoeft het voor mij niet meer.
Die google apps kan je zo downloaden. Bij XDA heb ik een post gemaakt met een snellere link in het topic van JellyTime. Moet te vinden zijn.

Ik gebruik nu ook al een hele tijd IColdS en dat werkt echt als de brandweer. Zoveel config instellingen is gewoon heel fijn, die miste ik wel met andere custom ROM's.

[ Voor 64% gewijzigd door Nox op 04-10-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

-

[ Voor 100% gewijzigd door Nox op 04-10-2012 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
ColTju schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 19:13:
welke rom is tegenwoordig het stabielst? de DHD van mijn vader heeft een oude rom (rev. HD 6.3.2. erop staan, en begint wel wat kuren te vertonen. Ik zou wel graag een sense rom terug zetten, aangezien hij hiermeee om kan gaan >:)

zoals gezegd gaat het me er om dat hij stabiel is, het hoeft allemaal niet de meest nieuwe features te hebben zo lang het allemaal maar stabiel draait.
Als je van Sense houdt, vind ik persoonlijk Project X nog altijd de beste rom. Dat is ICS met Sense 4.0A (lite versie). De developer zijn DHD was kapot, maar hij heeft net een nieuw toestel toegestuurd gekregen en gisteren bevestigd dat de ontwikkeling van deze rom verder gaat.

Er komt ook een Transformer versie van Project X, deze zal full Sense zijn en geen lite. Persoonlijk vind ik de lite versie echter minder belastend en bijna even compleet. Die extra animaties hoef ik niet want die haperen toch alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 22:07
Ik heb visionary+ gebruikt en volgens handleiding Alleen zodra ik wil rooten dan krijg ik een zwart scherm en doet het toestel helemaal niets. Heb het zo laten lopen voor 15 minuten maar het wil maar niet werken.

Gebruik de R14

Iemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Chadi op 05-10-2012 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:30
Je kunt beter de AAHK (advanced ace hack kit gebruiken).
Even zoeken in dit topic is namelijk al vaker langskomen.
Of even op xda-forum zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
Ik ga zaterdag mijn Desire HD ophalen (heb nu de niet-HD), de AAHK heb ik al gevonden. Welke ROM zal ik als eerste gaan testen? Op mijn !HD heb ik al een tijdje MildWild draaien maar wil op de HD minimaal voor ICS gaan. Ik heb het liefste een kale, snelle en stabiele ROM, wat ik in MildWild voor de !HD heb gevonden.

Eerste keuze: JellyTime of IColdS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IColdS is volgens mij iets meer gerijpt.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
anandus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:26:
IColdS is volgens mij iets meer gerijpt.
Dan wordt dat de eerste en dan af en toe een uitstapje naar JellyTime als ik me verveel ;)

Advanced Ace Hack Kit: http://tau.shadowchild.nl/attn1/?p=74
IceColdSandwich: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1450962
JellyTime: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1778202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 17:55

Reneger

Wie? IK?

Damn. Jellytime R17 loopt bij mij regelmatig vast.
Als ik TomTom kaarten wil downloaden, crashed hij zo hard, dat hij in een bootloop geraakt... :(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voronwë
Dan loop je ook nog maar 4 versies achter! R21is er al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
Voronwë schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:48:
Er komt op dit moment elke 2 dagen een nieuwe uit, niet tegenop te flashen bijna...

Ik heb toch wel wat problemen de laatste tijd (R17 ook, zonder wipe geflashed)
Soms crasht de UI (is niet heel erg, binnen 2 sec is hij er weer bovenop)
Maar wat irritanter is is dat hij, terwijl WiFi aanstaat helemaal niks kan vinden en geen verbinding kan maken met WiFi. Alleen op te lossen door een reboot.
Ik denk dat ik toch maar weer eens een full wipe ga doen..

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Het staat vast wel ergens in de startpost, maar ik heb geen zin met elke update al mn apps opnieuw te installeren en alles te customizen.
Wat is hier een beetje tactische manier voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Titaniumbackup, zoiets?
(En een beetje moeite doen mag ook wel, pffff :/ )

[ Voor 53% gewijzigd door anandus op 16-10-2012 13:21 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reneger

Reneger

Wie? IK?

Haha, kom ik pas vanavond aan toe, zit momenteel bij een klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Gewoon updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Voronwë schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:48:
So What..??!!
Al die tijd heb ik versie 7 gedraaid, pas dit weekeinde heb ik versie 19 er op gezet, daarna 20 en vandaag 21.
haling schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:06:
[...]

Dan wordt dat de eerste en dan af en toe een uitstapje naar JellyTime als ik me verveel ;)

Advanced Ace Hack Kit: http://tau.shadowchild.nl/attn1/?p=74
IceColdSandwich: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1450962
JellyTime: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1778202
Van JB zijn er 5 goed werkende versies.
Van ICS ruim dubbel zoveel.
ICS+Sense ook ruim dubbel zoveel.

Ik zou niet weten welke de beste zou zijn. Test ze allemaal maar.

[ Voor 50% gewijzigd door mowa op 16-10-2012 19:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
mowa schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:10:
[...]
Van JB zijn er 5 goed werkende versies.
Toch lees ik nog over een flink aantal kinderziektes... Eerst maar een "stabiele" 4.0.x ROM proberen om ook even te ontdekken wat de DHD allemaal aan kan en of het wat soepeler loopt dan mijn Desire met ICS. Dat laatste heb ik een maandje geleden opgegeven: veel te veel vastlopers en soms ook erg traag.

Lang leve Nandroid en Titanium Backup! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haling schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:23:
Ik ga zaterdag mijn Desire HD ophalen (heb nu de niet-HD), de AAHK heb ik al gevonden. Welke ROM zal ik als eerste gaan testen? Op mijn !HD heb ik al een tijdje MildWild draaien maar wil op de HD minimaal voor ICS gaan. Ik heb het liefste een kale, snelle en stabiele ROM, wat ik in MildWild voor de !HD heb gevonden.

Eerste keuze: JellyTime of IColdS?
Ik heb mijn DHD sinds 2 weken niet meer, maar ik kan je AospX van Existz heel erg aanraden als je een kale rom zoekt. Zeer stabiel. Bij IceColdSandwich bleef ik toch zo nu en dan fc's houden, maar AospX leek foutloos. Het is ICS (4.0.4), en is te vinden op XDA:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1460820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haling
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:13:
[...]

Ik heb mijn DHD sinds 2 weken niet meer, maar ik kan je AospX van Existz heel erg aanraden als je een kale rom zoekt. Zeer stabiel. Bij IceColdSandwich bleef ik toch zo nu en dan fc's houden, maar AospX leek foutloos. Het is ICS (4.0.4), en is te vinden op XDA:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1460820
Een snelle blik op de issue-queue laat een hoop problemen met de camera zien. Hoe is jouw ervaring daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

haling schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:02:
[...]

Toch lees ik nog over een flink aantal kinderziektes... Eerst maar een "stabiele" 4.0.x ROM proberen om ook even te ontdekken wat de DHD allemaal aan kan en of het wat soepeler loopt dan mijn Desire met ICS. Dat laatste heb ik een maandje geleden opgegeven: veel te veel vastlopers en soms ook erg traag.

Lang leve Nandroid en Titanium Backup! _/-\o_
Dat valt reuze mee. Er is geen rom die vlekkeloos draait..!! Zeker die ICS roms met Sense zijn retetraag en er moet behoorlijk aan gesleuteld worden om ze 'n beetje vloeiend te krijgen. Ja...ze zijn zeer geschikt voor dagelijks gebruik, echter JB ook bovendien zijn de JB roms zeer snel en dat vind ik het meest belangrijk.
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16238644/Screenshot_2012-10-16-22-12-06.png
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/16238644/2012-10-16%2022.25.34.png

O ja...en JB heeft Google Now..!!

[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 16-10-2012 22:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Wat moet je met Google Now? Snap nog steeds niet wat voor nut het heeft. Doet af en toe en voorspelling die 80% van de tijd niet relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
Tsurany schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:47:
Wat moet je met Google Now? Snap nog steeds niet wat voor nut het heeft. Doet af en toe en voorspelling die 80% van de tijd niet relevant is.
Plus dat je batterij 2x zo snel leeg is.

Ik heb liever een rom waar de radio goed werkt, maar dat is er bijna geen een.
Pagina: 1 ... 41 ... 48 Laatste