Vraagje over BlackOut ICS: ik had tijdens het rooten en bij het installeren van BO ICS nog steeds al mijn ouwe zooi op de SDcard staan.
Toen ik BlackOut ICS opstartte had ik oa ES File Explorer, Facebook en bijv. een overclocktool in mijn apps staan.
Nu heb ik straks de optie "terugzetten naar fabrieksinstellingen" met SD-card wipe gedaan om mijn SDcard iig eens goed leeg te maken en nog eens opnieuw te starten, maar nu is BO ICS echt leeg: geen enkele app die ik kan verwijderen (wel apps, maar niet in de normale installed-applijst), geen ES fileeplorer, geen facebook (nou ja dat is niet zo'n ramp, maar na de eerste install van BO ICS had ik m wel?) en ook geen overclocktool. Ook bij het opstarten zie ik geen BO-logo, maar gewoon "ANDROID".
Wel heb ik nog Blackout Tweaks.
En zo had ik bijv ook Google Navigatie, nu heb ik niet eens Google Maps
Op zich mooi: een erg lege telefoon nu, klaar om te gebruiken

maar wat is er nou precies aan de hand. Maak ik nu wel gebruik van bijv. de over-/underclockfunctionaliteit? Heb ik nu een halve BO ICS in gebruik? Of waar kwamen die apps de eerste keer vandaan? (SDCard?)
Ik heb nog wel de optie om bijv. te rebooten naar recovery
edit: ik heb de zip nog maar eens geinstalleerd vanuit recovery, maar nu blijft t scherm al een tijdje zwart
[
Voor 12% gewijzigd door
Stefke op 18-08-2012 21:17
]