In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Kan het iedereen aanraden!
Een paar spelletjes waar ze veel tijd in heeft gestokenTommieW schreef op zondag 29 januari 2012 @ 18:43:
Wat wil je precies back-uppen?
Heb al een beetje proberen te zoeken op haar telefoon met verschillende programma's, maar de data van sommige spelletjes zitten vaak in een beschermd gedeelte van het spel op de telefoon zelf.
En rooten zonder dataverlies is op geen enkele manier mogelijk na de laatste update.
[ Voor 23% gewijzigd door ik222 op 30-01-2012 12:10 ]
Verwijderd
En straks even flashen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In dat geval zal elke ROM met Sende 3.5 voldoen lijkt mij.Tsurany schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:43:
Welke rom is aan te raden voor een snelle flash om de 50GB Dropbox te krijgen? Don't care about stabiliteit, zal er hooguit tien minuten op staan
"Find what you love and let it kill you"
Is die 50gig tijdelijk (voor een jaar) of permanent? Want ik kreeg ook al eens een paar gig extra omdat ik de app had geinstalleerd, maar dat is maar tijdelijk..M-Opensource schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:44:
[...]
In dat geval zal elke ROM met Sende 3.5 voldoen lijkt mij.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Virtuous Affinity is vandaag ook geupdate naar versie 2.05Verwijderd schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:36:
Ik ga toch een andere rom flashen, maar niet die Sense 3.5 roms waar niet meer aan gewerkt word. Dus ik ga RunnyDroid downloaden.
En straks even flashen.
link voor change log :http://forum.xda-develope...?p=21980980&postcount=724
Verwijderd
Dat is mooi maar heb net al voor RunnyDroid gekozen en deze ook geflashed. Dus geen reden om Virtuous Affinity te flashen.Kleissen88 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:32:
[...]
Virtuous Affinity is vandaag ook geupdate naar versie 2.05
Volgens mij hadden mensen met een Sensation met ICS en Sense 3.6 dat. Er zijn er een paar bezig om die rom naar de DHD te porten, maar of dat al boot weet ik eigenlijk niet.Tsurany schreef op maandag 30 januari 2012 @ 12:48:
Nee bedoel 50GB, hoorde dat er al users waren die 50GB hadden.
En het is hetzelfde als met die 5GB met Sense 3.5: het is 'maar' voor 1 jaar.
There is no place like 127.0.0.1
Heb hem net geflasht, toch weer een paar verbeteringen t.o.v. 1.48 die eigenlijk al volledig stabiel was.Kleissen88 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:32:
[...]
Virtuous Affinity is vandaag ook geupdate naar versie 2.05
Is het nou verstandig om een calibratie toe doen van mijn battery, en zo ja hebben jullie hier een tip welk programma ik daar voor zou moeten gebruiken.
Andere vraag als ik terug naar stock zou willen (voor garantie of zo) kan dat dan zo maar, of gaat dat niet meer lukken.
Denk zelf van wel alleen heb geen idee hoe en wat, thanks
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Weet eigenlijk ook waar het probleem zit, heb dit nl. al eerder gehad met Android Revolution HD:
Open je telefoonmodule en bel naar het volgende “nummer”: *#*#4636#*#*
Vervolgens druk je op “Telefooninformatie“
Scroll naar beneden en zet je “Voorkeursnetwerktype” op “GSM auto (PRL)“ (is nu WCDMA preferred)
Restart vervolgens je telefoon en start daarna de Google navigatie.
Alleen met MIUI komt ie na een herstart terug op WCDMA preferred i.p.v. GSM auto (PRL)
Iemand die een oplossing weet voor dit probleem?
HTC Desire HD met radio: 12.54.60.25U_26.09.04.11_M2 en MIUI 2.1.26
Alvast bedankt
Ik zie wel waar de brondcode vandaan komt.
Tot nu toe is ICS een prima ROM voor dagelijks gebruik. Ik heb bij gesprekken soms dat ik mezelf zachtjes als een soort darth vader met 1 seconde vertraging hoor. Verder werkt het zonder grote bugs. Best snel en veel extra perks. Zo zie je bij gmail een preview van je mail in de notificatie. Schaalbare widgets. Meer informatie, betere batterij info. Eigenlijk heeft alles een ´net ff handiger´ sausje gekregen.
vandaag 4 uur op 3g en alleen maar 8% procent gebruikt. alles werkt, behalve video (zoals gemeld bij de first post). camera had alleen problemen bij 1e foto (boven strepen in de foto), daarna werkt die gewoon zoals het moet. sommige games werken niet op ics, maar dat ligt aan de games en niet aan de rom (denk ik).
nu zit ik te klooien om die gps aan de gang te krijgen. laat hem nu voor de eerste keer naar een goed gps signaal zoeken via gps status. hopen dat die daarna gewoon goed werkt, zoals bij ARHD.
Iemand die hier bij KPN zit en al het HD call heeft uitgeprobeerd? zit zelf bij t-mobile, dus heb er nog niks aan, maar altijd leuk om te weten of de praktijk net zo goed is als wordt beweert.
edit: na een koude start van het gps signaal die meer dan 10 minuten duurde, heb ik daarna een fix binnen 20 sec met 8 sats. ben tevreden.
net currentwidget log gewist bij 57% en ik zie wel wat de waarden worden rond 9. waarschijnlijk activiteit op 0 aangezien ik moet werken. alles staat aan wifi, gps, bluetooth en 3g. ik hou hem op 3g om te kijken of de phone het vol kan houden als ik een dag op stap ben
edit2: na 3 uur is er 2% erafgegaan. en dat is op 3g. mmhh na het checken van mijn currentwidget en het uploaden ervan naar dropbox is de batterij gelijk naar 49% gedropt... vreemd...
heb hier iig een log van afgelopen 3 uur en ga het later thuis eens bestuderen. heb ook de programma's laten loggen.
[ Voor 26% gewijzigd door Dxue op 31-01-2012 20:20 ]
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Verwijderd
zit eraan te denken om van ICS Quatro RC3 naar VI 2.0.5.0 te gaan.. zodat camera perfect werkt en ook HD-filmpjes kan maken enzo... en weer naar ICS te gaan, als ze een grote stap vooruit hebben gezet, ipv steeds kleine stapjes
RC4 test is uit.. maar wil wel weten wat de changelog is..
heeft VI 2.0.5.0 beats audio?
[ Voor 4% gewijzigd door SuperVeloce op 31-01-2012 23:01 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Verwijderd
Dingen die nu aan de roms worden aangepast zijn idd niet heel wereldschokkend ;-)
Is dat normaal bij VI, of heb ik ergens gemist dat ik er nog een andere kernel oid tegenaan moet gooien?
Ter info: ik heb mijn rom rechtstreeks van de VI-site geplukt.
Learning to fly is learning how to throw yourself at the ground and miss...
je kan bij instellingen naar VI tweaks gaan, dan je rosie aanpasse en op ultra smooth zette.. dat helpt wel wat
Maar nu zie ik nergens welke radio/ril erbij hoort?
Of werkt dat bij deze rom niet zoals ARHD?
Heb nu de nieuwste radio 12.65.60.29U_26.14.04.28_M
Ik dacht dat beats audio niet werkte op DHDSuperVeloce schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 23:01:
bij mij werkt Titanium Backup Pro gewoon
zit eraan te denken om van ICS Quatro RC3 naar VI 2.0.5.0 te gaan.. zodat camera perfect werkt en ook HD-filmpjes kan maken enzo... en weer naar ICS te gaan, als ze een grote stap vooruit hebben gezet, ipv steeds kleine stapjes
RC4 test is uit.. maar wil wel weten wat de changelog is..
heeft VI 2.0.5.0 beats audio?
Verschillende test versies erop gehad. beetje wisselend resultaat. Maar heb nu wat widgets eraf gehaald en geen live wallpaper en hij gaat echt lang mee. Misschien wel langer als bij gingerbread. anderhalf a twee dagenanandus schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:52:
Hoe is de batterijduur van de ICS-roms?
Jawel hoor beats audio werkt gewoon op de DHD met roms die dat ondersteuenen zoals Virtuous Affinity. Beats audio is ook niet meer dan een softwarematige equalizer instellingGuids schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:53:
[...]
Ik dacht dat beats audio niet werkte op DHD
ik had pas na 40uur, nog 51%... toen moest ik navigatie gebruiken helaas, dan gaat et snelanandus schreef op woensdag 01 februari 2012 @ 22:52:
Hoe is de batterijduur van de ICS-roms?
mja de ene keer gebruik je je telefoon meer dan de andere keer, maar opzich.. goede battery life!
[ Voor 17% gewijzigd door SuperVeloce op 02-02-2012 00:03 ]
Verwijderd
Ze dat wel zeg, de mijne ligt gewoon wat op me bureau en ik doe er niks mee momenteel.SuperVeloce schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 00:03:
[...]
mja de ene keer gebruik je je telefoon meer dan de andere keer, maar opzich.. goede battery life!
Ik denk dat dit ook goed nieuws is voor ons DHD-gebruikers, niet? Volgens mij was het relatief makkelijk te porten?
Ben benieuwd of er ook een nieuwe Sense in zit
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Sensation rom zijn niet zo makkelijk te porten. Maar de upgrade die daar is aangekondigd is al een tijdje geleden uitgelekt en er wordt zelfs al gewerkt aan een port op XDA. Die port is momenteel alleen nog heel erg alpha wat betekent dat veel dingen niet werken.anandus schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 09:42:
nieuws: HTC geeft Sensation-lijn binnenkort update naar Android 4.0
Ik denk dat dit ook goed nieuws is voor ons DHD-gebruikers, niet? Volgens mij was het relatief makkelijk te porten?
Ben benieuwd of er ook een nieuwe Sense in zit
Wanneer komt er een upgrade voor de sensation XL dan? IVM met dezelfde processor en resolutieik222 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:13:
[...]
Sensation rom zijn niet zo makkelijk te porten. Maar de upgrade die daar is aangekondigd is al een tijdje geleden uitgelekt en er wordt zelfs al gewerkt aan een port op XDA. Die port is momenteel alleen nog heel erg alpha wat betekent dat veel dingen niet werken.
Maar die is voor de 'gewone' Sensation. Die heeft een andere resolutie, daarom waren de eerste Sense 3.5 roms ook zoveel werk. Als de Sensation XL (Runnymede) ook een upgrade krijgt is dat goed nieuws voor ons, want die zal dan makkelijker te poorten zijn.ik222 schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 10:13:
[...]
Sensation rom zijn niet zo makkelijk te porten. Maar de upgrade die daar is aangekondigd is al een tijdje geleden uitgelekt en er wordt zelfs al gewerkt aan een port op XDA. Die port is momenteel alleen nog heel erg alpha wat betekent dat veel dingen niet werken.
Edit: eerst refreshen..zeg hetzelfde alsKleissen88...
[ Voor 4% gewijzigd door Dannisi op 02-02-2012 12:53 ]
There is no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Welke radio kan er het beste bij geflashed worden? En moet je dan ook een RIL flashen?
Heb nu de nieuwste radio 12.65.60.29_26.14.04.28_M.
Toch werd mijn telefoon een beetje laggy. Veel apps, MIUI al een tijdje niet meer ge-update...
Maar wat een heerlijke wijziging! Ben spontaan in liefde gevallen voor ICS. De no-nonse ontwerpstijl, de kleuren, de knoppen, menu's... Het font! Wat een gigantische verbetering!
Voorlopig blijf ik even op ICS zitten!
*In love getekend*
BC
In liefde gevallen?
Nu wil ik binnenkort ook naar ICS, maar ik ben zo bang dat het tegenvalt. Qua snelheid, qua lagginess, qua batterijduur.
Nu hoor ik wel mooie verhalen, dus ik wil het wel proberen, maar toch... De twijfel
Zag op XDA dat Sense heel misschien ook toegevoegd gaat/kan worden. Zou wel lekker zijn.
Want toch stiekem mis ik de Friendstream heel erg. De snelheid van Miui is wel heel fijn, maar Friendstream gebruikte ik toch heel regelmatig voor het updaten van Twitter en Facebook (niet dat ik veel boeiends te vertellen heb
De oplossing door iemand van XDA welke daarvoor een app heeft gemaakt mist toch heel wat features.
Verwijderd
[ROM][WIP][8 Feb] SmartBeat Supremacy || Android 4.0.3 || Sense 3.6 || Sensation Port
Het zal nog even tijdje wachten zijn maar ik heb er vertrouwen in dat we straks een goeie ICS Sense rom hebben. Want zonder Sense wil ik niet.
[ROM][07/02/2012] Shake N Bake [ICS 4.0.1][Sense 3.5] v1.2 alpha
En een van Shaky, maar met zijn buien weet je het maar nooit, dus ik heb meer vertrouwen in zFr3eak zijn rom momenteel, maar Shaky's thread ziet er deze keer ook goed uit.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2012 02:01 ]
Ik draai nu een week of 2 a 3 IceColdSandwich versie 1.2.0 (inmiddels zijn ze bij 1.4.0) En het draait echt heerlijk! Het is net of ik een nieuwe telefoon heb. Batterij is echt erg goed en is met 1.4 verder nog verbeterd.anandus schreef op maandag 06 februari 2012 @ 20:27:
offtopic:
In liefde gevallen?
Nu wil ik binnenkort ook naar ICS, maar ik ben zo bang dat het tegenvalt. Qua snelheid, qua lagginess, qua batterijduur.
Nu hoor ik wel mooie verhalen, dus ik wil het wel proberen, maar toch... De twijfel
Ik merk wat kleine glitches, waaronder bijvoorbeeld dat in de browser bij nu.nl de terug knop het niet doet en ik om terug te gaan op het nu.nl logo moet drukken. Verder doet terug het wel altijd. De browser is trouwens wel veel beter dan die van AndroidRevolution 6.1.4 die ik daarvoor draaide. Die was toch ook niet helemaal zo smooth als de stock ROM. Verder wel goed maar niet smooth.
ICS daarin tegen draait echt briljant. De voordelen van Androind 4.0 wegen niet op tegen de nadelen van een ROM die 'pas' 1.4 versie is. Ik vond de updates te weinig van 1.2 naar 1.3 en 1.4 is een batterij update waar ik al tevreden over was. Dus ik ga pas bij versie 1.5 weer mee flashen.
Mocht je twijfelen over ICS, gewoon doen! Echt nogmaals, het is net of ik een nieuwe (en ja) snellere telefoon heb!
En Tsurany is snap wat je bedoeld. Ik ben ook nog opzoek naar een mooie witte theme
Ik zit zelf nog even te dubben of ik nu over stap of dat ik dat doe bij de volgende versie.
Ik zie alleen de RC3 en niet de RC4, typefoutje of mag ik ook updaten?MaNDaRK schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 10:37:
..... Virtuous Quattro RC4 .....
hmm, gevonden:
http://speedy.sh/furpP/spade-test-rc4.zip
http://www.mediafire.com/?jqj18fluz7fvkei
ff update doen
[ Voor 21% gewijzigd door Roland_Megens op 08-02-2012 17:15 ]
Verwijderd
de v7 is een ported Sensation XL versie, en natuurlijk weer goed aangepast en stock look
Mja ik zit met VI 2.05.0... weet niet of ik nu naar v7 ga.. of v7 merkbaar beter is..
Verwijderd
Oh, wat mooi! Morgen lekker flashen dus!SuperVeloce schreef op woensdag 08 februari 2012 @ 23:30:
Android Revolution HD 6.3.2 en 7.0.0 is uit
de v7 is een ported Sensation XL versie, en natuurlijk weer goed aangepast en stock look
Vind het lekker werken, geen problemen ondervonden en het werkt snel en goed. Meteen Go Launcher EX er op gezet, daar weer mee verder gespeeld, perfecte combinatie
Overigens was ik eerder nog niet helemaal over uit of ik wel Sense 3.5 wou, maar nu ik het gebruik ziet het er goed uit. De kleuren van de UI zijn stukken beter (al was mijn mening eerst nog, ugh).
Rupsen, Rapsen.
Als de batterij net zo lang meegaat als bij ARHD wordt het een blijvertje.
Alleen ik zit nog met de radio en ril.
De rom heeft standaard HTC-RIL 2.2.013HM
De matching radio bij deze is : 12.35d.60.140f_26.08.03.07_M
Mijn huidige radio is : 12.65.60.29_26.14.04.28_M
Nu kan ik wel de radio flashen die bij de RIL hoort die er nu opzit, maar kan ook de RIL (HTC-RIL 2.2.0201HM) flashen die hoort bij de radio die ik nu heb of heb ik het nu mis?
Uiteindelijk dus aangekomen bij VA2.05, ietwat meer up to date dan RCMIX3D, met virtuoustweaks, vergelijkbaar met RCTweaks, dus helemaal top. Nu maar wachten tot ICS naar de DHD komt, dan kijken of virtuous quattro een goede keus is. Van wat ik van ICS heb gezien heb ik denk ik geen sense meer nodig, terwijl ik het bij gingerbread toch wel wat vind toevoegen.
Nu maar eens kijken hoe lang de batterij het volhoud met deze rom. Tot nu toe prima na een zondag best wel intensief gebruik nog 60% over
Enige probleem wat ik wel heb (wat overigens met sense 3.0 ARHD 6.3x ook had) is dat sense soms opnieuw start als je op de homeknop drukt .
Dan krijg je het virtuous unity logo in beeld en starten alle widgets opnieuw op.
(voorheen kreeg je het htc logo in beeld).
Dat is nog best vervelend af en toe
Verder tot nu toe een hele fijne ROM met mooie mods (shrek mod van XDA).
[ Voor 12% gewijzigd door Tsurany op 13-02-2012 02:06 ]
Alles draait lekker, behalve die ene app (sinds 2.0.0)... Ik zie m'n rekeningen en benamingen, maar niet de bijbehorende getallen. Ook als ik een rekening open dan zie ik wel alle transacties + beschrijvingen, maar niet de bedragen, heel apart.
Heb de rom clean geinstalleerd en alleen die Bankieren app erop gezet, zelfde resultaat. Heb kort MIUI erop gezet, app doet het daar wel...
Heb voor de zekerheid wel ff op internet bankieren ingelogd met pc, al m'n geld is er nog, daar ligt het niet aan dus
Klopt, hier hetzelfde euvel op 2.0 test1. Kan ook mijn saldo niet zien. Voorheen werkte het wel gewoon. Ik ga LC er maar niet mee lastig vallen. Kans is zeer klein dat hij bij ABN/AMRO zit dus er valt weinig te testenM-Opensource schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 09:17:
Is er heel toevallig iemand die de ABN Amro Bankieren app gebruikt in combi met de 2.0.0 ICS rom van Lord Clockan?
Alles draait lekker, behalve die ene app (sinds 2.0.0)... Ik zie m'n rekeningen en benamingen, maar niet de bijbehorende getallen. Ook als ik een rekening open dan zie ik wel alle transacties + beschrijvingen, maar niet de bedragen, heel apart.
Heb de rom clean geinstalleerd en alleen die Bankieren app erop gezet, zelfde resultaat. Heb kort MIUI erop gezet, app doet het daar wel...
Heb voor de zekerheid wel ff op internet bankieren ingelogd met pc, al m'n geld is er nog, daar ligt het niet aan dus
Verder prima ROM trouwens. Ik heb al lang afscheid genomen van Gingerbread
Non taken
Edit: Het is opgelost in versie 3.0.0 !
[ Voor 32% gewijzigd door M-Opensource op 19-02-2012 09:43 ]
Ik moet zeggen, fijn display na 2 jaar Desire (die ook fijn is, maar wel erg klein vergeleken met de Desire HD).
En als het even kan ook Sense in de ICS ROM?
[ Voor 17% gewijzigd door Zorian op 22-02-2012 20:18 ]
Verwijderd
ICS met Sense is er nog niet, althans niet bruikbaar :-)
De camera blijft niet goed functioneren, ook niet met 3rd party appz. Dat wordt tzt wel opgelost. Video van RC4 in actie: YouTube: HTC Desire HD - Virtuous (unofficial RC4) - ICS 4.0.3
Daar heb ik ook last van. Mijn vraag is dan ook welke ROM is nu het meest ontwikkeld voor de Desire HD? Ik heb nu de Virtuous RC3. Maar ik zie ook de BeatMod ROM (alleen de nieuwste Build-download geen een virus meldingWekkel schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 08:03:
Met Virtuous RC3 hou ik af en toe wat lag in het systeem.
Als er nog meer ICS ROMS zijn.. die meer ontwikkeld zijn, dan hoor ik het graag (+ link eventueel)
Verwijderd
Dit is de meest ver gevorderde ICS Rom voor de Desire HD naar mijn mening. bijna alles werkt!Freeextreme schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 12:24:
[...]
Daar heb ik ook last van. Mijn vraag is dan ook welke ROM is nu het meest ontwikkeld voor de Desire HD? Ik heb nu de Virtuous RC3. Maar ik zie ook de BeatMod ROM (alleen de nieuwste Build-download geen een virus melding).
Als er nog meer ICS ROMS zijn.. die meer ontwikkeld zijn, dan hoor ik het graag (+ link eventueel)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1450962 (IceColdSandwich)
http://www.facebook.com/n...pgrades/10150762287733084
Verwijderd
Of is het zo dat als er een originele stock rom uitkomt, dat daar ook een versie van komt die je kan flashen met een geroot toestel?
Verwijderd
Probeer Virtuous Unity eens. Ik draaide eerst ook Virtuous Affnity, maar zit nu op de Unity rom en ben er erg over te spreken.Aid schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 12:11:
Ik heb Virtuous Affinity 2.0.5. geprobeerd, maar ik ben niet echt te spreken over de battery life. Binnen 12 a 13 uur was mijn telefoon leeg. Dus ik ben weer teruggegaan naar Rcmix runny 4.0. Rcmix is voor mij in combinatie met ADW launcher EX de beste rom.
http://www.virtuousrom.com/p/unity_23.html
100% Camera/recording blijft daarmee buiten bereik. Zo te zien kampen alle andere ROM's daar ook mee, dus wat dat betreft is er weinig verschil. Wat ik heb gezien van Sense 4.0 op de nieuwe HTC toestellen, vind ik helemaal niet gek. Het is vrij lichtjes gehouden en sommige Sense widgets zijn best prettig. Ik sluit bepaald niet uit dat ik custom ROMs even gedag zeg zodra de officiële ICS update voor de Desire HD uit komt.
Ik zou mijn computer graag aan het werk zetten om het zelf in de hand te hebben...
I am rubber, you are glue
Draai de afgelopen dagen AOSPX en moet zeggen.., ben zeer tevreden. Deze rom is een kale AOSP ICS rom met her en der wat tweaks maar boordevol optimalisaties wat het tot een vloeiend lopende rom maakt.. Althans, bij mij
Btw, AOSPX staat niet tussen de Desire HD Dev topics van XDA, maar in die van de Inspire (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1460820). Daar beide toestellen weinig van elkaar verschillen werkt het perfect. Standaard kun je als DHD gebruiker goed uit de voeten met deze ROM gezien de firmware standaard voor de DHD is meegeleverd, Inspire gebruikers moeten nog een andere zip flashen.
Goedzo !
Wil het gewoon proberen voor de feel. Ik ben namelijk echt super tevreden met de AOKP editie.
Verwijderd
Had ik ook last van, die spontane reboots.MorgothG schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:47:
Vandaag (weer) flashen. LordClockaN 's IceColdSandwich is inmiddels 5.0. Ik had bij de 4.0 versie wat spontane reboots. Hopelijk zijn deze er nu uit. Hij zei twee weken geleden ook dat binnen enkele dagen de CM9 editie uit zou komen. Maar ja.. Die heb ik nog niet gezien. Iemand meer informatie over de ETA voor CM9?
Wil het gewoon proberen voor de feel. Ik ben namelijk echt super tevreden met de AOKP editie.
Weet iemand hoe je je mail/agenda/contact gegevens nou opslaat tijdens het titanium backuppen? Ben hier nog steeds niet achter
Daar hebben wij vast baat bij als DHD-gebruikers?
Dat we eindelijk werkende roms krijgen met ICS?
Ja, ik weet dat DHD ook een update krijgt, maar da's pas aan het einde van het jaar ofzo
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 09-03-2012 10:12 ]
Om echt een fatsoenlijk werkende ICS rom voor de DHD te krijgen is het wachten totdat er een RUU lekt voor de DHD.
Je hoeft echt niet op HTC te wachten hoor. Custom is het woord.
Ik mis Sense echt helemaal niet meer.
Currently on IceColdSandwich 5.0 AOKP
Probleem is dat die rom zoals alle ICS roms nog steeds erg veel bugs bevat waarvan de slecht werkende camera de grootste is. Daarnaast zijn deze roms alles behalve soepel essentiele drivers niet beschikbaar zijn waardoor een hoop functionaliteit enkel werkt middels 'hacks'.MorgothG schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:46:
Nee joh, niks geduld.
Je hoeft echt niet op HTC te wachten hoor. Custom is het woord.
Ik mis Sense echt helemaal niet meer.
Currently on IceColdSandwich 5.0 AOKP
Het wachten is echt op het uitlekken van de officiele update, dan zijn officiele drivers beschikbaar en zullen binnen een paar dagen goede roms met en zonder Sense verschijnen.
De meeste mensen weten dat de camera nog niet goed werkt op ICS gebaseerde ROMs, maar er zijn trucjes om dat toch voor elkaar te krijgen.
Een van deze trucs is om in de build.prop de lijn ro.product.model=Desire HD te veranderen naar Inspire 4G
Met Angel camera maak ik nu perfecte foto's (en met de volle 8mp - zelf getest - en waarschijnlijk zijn er ook andere camera progs die nu goed werken)
..maar je introduceert weer een bug - helaas - zodat de meeste batterij monitor tooltjes niet meer behoorlijk werken - in mijn geval geeft current widget altijd 0mA weer.
Als je de build.prop weer terug zet naar het origineel werken de batterij tools weer als gewoon, maar de camera is weer kapot.
Iemand een idee wat je meer kan edit-en om beide werkend te krijgen?
I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass
Echter lukt dit niet... mijn toestel lijkt na het selecteren van "recovery" in het menu vast te lopen.
Na een poosje staat er een icoontje in beeld met een uitroepteken erbij. Ik kom nooit in het menu waar ik een backup kan maken.
Misschien heeft mijn toestel dan toch meer problemen dan ik dacht. Of kan het zo zijn dat de huidige rom zo corrupt geraakt is dat backuppen geen optie meer is?
edit:
Wanneer ik dan de cache wil laten leegmaken lukt dat ook niet. Er staat dan een foutmelding:
E: can't open /cache/recovery/command
Met hieronder nog wat subdirectories die ook niet geopend kunnen worden.
Iemand misschien een idee of het wel "veilig" is om proberen dit toestel te rooten of waar de foutmeldingen door kunnen zijn ontstaan? Ik heb nooit gekke dingen gedaan met het toestel namelijk...