• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:52
Ik zit stiekem te kijken naar die miui, maar daar zijn veel verschillende smaken van. Ben zeer blij met cappy's rom. Werkt goed.

Binnenkort eens kijken hoe dat weekt met die mod waarmee je scrollen soepeler loopt, dat is het enige bij Android wat me irriteerd.

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Arunia schreef op donderdag 15 december 2011 @ 08:06:
Ik zit stiekem te kijken naar die miui, maar daar zijn veel verschillende smaken van. Ben zeer blij met cappy's rom. Werkt goed.

Binnenkort eens kijken hoe dat weekt met die mod waarmee je scrollen soepeler loopt, dat is het enige bij Android wat me irriteerd.
Welke MOD bedoel je? Bijna alle mods/tweaks zitten in Settings/RCTeam tweaks . Smooth app drawer ook bijv.
De Ultra & Super, Liquid Smooth Rosie for Sense 3.x ROMs By Hamdir is ook al geïntegreerd en in te stellen in Settings/RCteam tweaks/settings/rosie options. Bij mij staat die trouwens gewoon op 3D(default) en ik vind het echt wel soepel draaien.

[ Voor 20% gewijzigd door Bornin op 15-12-2011 08:28 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik dacht volgens het forum gelezen te hebben dat er toch een andere was welke je wel zelf moest installeren, maar dan zal dit ondertussen niet meer het geval zijn.
Bij mij staat die 3D op 2D (dus de laagste optie), merk weinig verschil met hoe het er uit ziet.

Heb net maar even die appdrawer weer terug op 4x4 gezet. Vond het te langzaam draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:22

Aid

Ik ben weer teruggegaan naar ARHD. Heb een tijdje MIUI gedraaid en het beviel zeer goed maar ik was weer toe aan iets anders. Dus ARHD 6.3.1 erop gezet met Smooth Rosie en het loopt als een zonnetje. Smooth Rosie is een echte aanrader als je Sense 3.x.x draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje m.b.t. de nieuwe update voor de dhd met sense 3.0. Ik heb, na wat problemen te hebben gehad met mijn Vodafone branded toetel, volgens de werkwijze hier op het een forum een gold card gemaakt en de normale stock rom geïnstalleerd. Ik krijg nu echter geen bericht van de update, ook niet wanneer ik handmatig check. Komt deze niet binnen omdat ik bovenstaand heb uitgevoerd? Ik heb wel gewoon een standaard rom, adroid versie 2.3.3 en softwarenr 2.50.405.2. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:32:
Even een vraagje m.b.t. de nieuwe update voor de dhd met sense 3.0. Ik heb, na wat problemen te hebben gehad met mijn Vodafone branded toetel, volgens de werkwijze hier op het een forum een gold card gemaakt en de normale stock rom geïnstalleerd. Ik krijg nu echter geen bericht van de update, ook niet wanneer ik handmatig check. Komt deze niet binnen omdat ik bovenstaand heb uitgevoerd? Ik heb wel gewoon een standaard rom, adroid versie 2.3.3 en softwarenr 2.50.405.2. Iemand een idee?
Als je die update melding wel zou krijgen en hem dan wil installeren zul je zeer waarschijnlijk eindigen bij een schermpje met een rode driehoek met uitroepteken. Op een toestel dat geroot is kun je namelijk geen officiele OTA updates meer installeren. Het beste als je nu al root hebt is gewoon de rooted versie van de originele update flashen. Deze kun je vinden in dit topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1382235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top dank je!
ik222 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:46:
[...]

Als je die update melding wel zou krijgen en hem dan wil installeren zul je zeer waarschijnlijk eindigen bij een schermpje met een rode driehoek met uitroepteken. Op een toestel dat geroot is kun je namelijk geen officiele OTA updates meer installeren. Het beste als je nu al root hebt is gewoon de rooted versie van de originele update flashen. Deze kun je vinden in dit topic http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1382235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:03
Wie heeft er hier Vodafone?

Ik heb goed bereik in Eindhoven, maar tijdens stappen in stratum, in kroegen heb ik altijd slecht bereik, gaat Facebook en WhatsApp slecht.. hele tijd 3G enzo..

Iemand een aanrader kwa radio?
Of andere tips, zodat et binnen werkt?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou de nieuwste radio pakken die denk ik in de laatste of een naar laatste pagina van dit topic terug komt. Misschien heeft de ROM die jij draait wel een aanbevolen radio, dat zou je ook even kunnen kijken. En anders neem je T-mobile, op Stratum kan ik altijd prima whatsappen, al wordt het foutloos typen altijd minder naarmate de avond vordert ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ja heb nu laatste radio+ril van de laatste officieele ruu van htc erop gezet, vanaaf eens testen :P
maar het kan ook een hardware iets zijn

mja je zou van verwachten, als 1 van de grootste van NL, denk dat KPN en Vodafone de grootste zijn,
dat je altijd hele goede verbinding moet hebben

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die radio en RIL heb ik ook al erop gezet en ik draai RCMix3D Runny 4.0 ik heb nog niet echt verschil gemerkt, maar heb wel paar keer gehad dat snachts de mail niet naar de telefoon gepushed werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SuperVeloce schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 12:14:
ja heb nu laatste radio+ril van de laatste officieele ruu van htc erop gezet, vanaaf eens testen :P
maar het kan ook een hardware iets zijn

mja je zou van verwachten, als 1 van de grootste van NL, denk dat KPN en Vodafone de grootste zijn,
dat je altijd hele goede verbinding moet hebben
T-mobile is zeker zo groot als KPN en Vodafone. Alleen vanwege de iPhone introductie een paar jaar terug en de bijbehorende enorme groei in data abbonnementen had T-Mobile tijdelijk capaciteitsproblemen op het netwerk waardoor men een slechte naam kreeg. Inmiddels werkt T-Mobile internet echter weer prima, in het centrum van Eindhoven heb ook ik uitstekend bereik met T-Mobile :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ja in centrum zelf wel, alleen in kroegen slecht.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:47
SuperVeloce schreef op zaterdag 17 december 2011 @ 02:20:
Wie heeft er hier Vodafone?

Ik heb goed bereik in Eindhoven, maar tijdens stappen in stratum, in kroegen heb ik altijd slecht bereik, gaat Facebook en WhatsApp slecht.. hele tijd 3G enzo..

Iemand een aanrader kwa radio?
Of andere tips, zodat et binnen werkt?
Maar wat is er mis met 3G? Verwachtte je al LTE?
3G binnen is sowieso altijd al wat minder ivm de frequentie.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar sowieso is er tijdens een drukke stapavond in het uitgaansgebied waarschijnlijk simpelweg een capaciteitsprobleem op de netwerken. Dit omdat er dan zeer veel telefoons op een klein stukje zijn die tegenwoordig bijna allemaal mobiel internet hebben. Dan heb je wel verbinding (3G / HSDPA) maar is er bijna geen dataverkeer mogelijk.

Dat probleem ga je dus ook nooit oplossen met aanpassingen op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik222 schreef op zondag 18 december 2011 @ 11:37:
Maar sowieso is er tijdens een drukke stapavond in het uitgaansgebied waarschijnlijk simpelweg een capaciteitsprobleem op de netwerken. Dit omdat er dan zeer veel telefoons op een klein stukje zijn die tegenwoordig bijna allemaal mobiel internet hebben. Dan heb je wel verbinding (3G / HSDPA) maar is er bijna geen dataverkeer mogelijk.

Dat probleem ga je dus ook nooit oplossen met aanpassingen op je telefoon.
Vooral tijdens oud en nieuw, smsjes komen dan ook vaak vertraagd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Heb wat problemen met GPS-ontvangst. Van alles al geprobeerd, Geen resultaat.
Ik vermoed dat ik mijn HD naar HTC op moet gaan sturen. Berichtje inmiddels verstuurd.

Weet iemand of het voor opsturen nodig is om alles naar stock terug te brengen? Heb nu de laatste Revolution HD-Rom draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zie disclaimer in de startpost

In principe verlies je je garantie zodra je root en er een custom ROM op zet, dus als je garantie wil claimen is het slim om weer te unrooten en de stock ROM er op te zetten.

[ Voor 25% gewijzigd door Tsunami op 18-12-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou na deze tip ben ik gister maar is bezig gegaan. Na een halve dag inlezen tot de conclusie gekomen dat wanneer ik toch alle stappen van ik222 moet uitvoeren ik dan ook net zo goed voor een custom rom kan gaan. Ik draai nu Andoriod Revolution. Wat een verschil zeg! Veel soepeler dan stock! Maar dat wisten jullie hier natuurlijk al... ;)

Maar goed, nu heb ik de smaak te pakken en ben wel benieuwd of iemand nog andere tips heeft. (leuke themes of mods?)
ik222 schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 21:46:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft mods zou ik daar terughoudend in zijn, mods kunnen zeker nuttig of leuk zijn maar zorgen er ook regelmatig voor dat het geheel juist minder gaat daaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vmb
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-05-2024

vmb

Tsunami schreef op zondag 18 december 2011 @ 13:47:
Zie disclaimer in de startpost

In principe verlies je je garantie zodra je root en er een custom ROM op zet, dus als je garantie wil claimen is het slim om weer te unrooten en de stock ROM er op te zetten.
thks, kan guide ff niet zo snel vinden. Mogelijk linkje beschikbaar?

Edit: is het dan verstandig om ook te unrooten? Hoe doe ik dat?

[ Voor 6% gewijzigd door vmb op 18-12-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dank je. Hoe moet ik zo'n theme eigenlijk zien? Je moet hem namelijk wel flashen maar het is geen rom toch? Maar een aanvulling op een bestaande rom..

En kan ik dan zomaar ongestraft elke theme flashen of moet ik er één hebben die speciaal voor de betreffende rom is?
ik222 schreef op zondag 18 december 2011 @ 14:21:
Wat betreft mods zou ik daar terughoudend in zijn, mods kunnen zeker nuttig of leuk zijn maar zorgen er ook regelmatig voor dat het geheel juist minder gaat daaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 17:55:
ok dank je. Hoe moet ik zo'n theme eigenlijk zien? Je moet hem namelijk wel flashen maar het is geen rom toch? Maar een aanvulling op een bestaande rom..

En kan ik dan zomaar ongestraft elke theme flashen of moet ik er één hebben die speciaal voor de betreffende rom is?

[...]
Hij heeft het hier over MODS denk ik, dat is inderdaad een aanvulling op een ROM.
Er zijn allerlei MODS die je kan flashen, denk hierbij aan; Beats Audio, Panorama foto's maken, Batterij weergave in %, etc.

Maak wel een backup van je ROM voordat je een MOD flasht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een theme is dan ook een aanvulling begrijp ik? Ik vind het namelijk wel leuk om één keer in de zoveel tijd het uiterlijk van de menu's e.d. te veranderen, maar weet alleen niet of ik hier ongestraft mee kan proberen of dat ik een theme moet hebben speciaal voor de rom die ik draai. Je hebt voor ARHD bijvoorbeeld de BlueHD. Zie hier, http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1258453 Maar ook theme's die niet specifiek voor ARHD zijn.
contrast schreef op zondag 18 december 2011 @ 18:12:
[...]

Hij heeft het hier over MODS denk ik, dat is inderdaad een aanvulling op een ROM.
Er zijn allerlei MODS die je kan flashen, denk hierbij aan; Beats Audio, Panorama foto's maken, Batterij weergave in %, etc.

Maak wel een backup van je ROM voordat je een MOD flasht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn post ging inderdaad vooral over mods. Maar zowel mods als ook thema's moeten inderdaad wel geschikt zijn voor de rom die je draait. Maar vooral voor ARHD zijn meer dan voldoende thema's te vinden die vaak ook snel geupdate worden als de rom zelf een update krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me toch op dat RCMix3D Runny 4.0 mijn internet disconnect op moment dat ik de GPS gebruik, want ik had een chatprogramma op achtergrond draaien en zodra de gps actief was ging dat programma offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2011 @ 19:52:
Het valt me toch op dat RCMix3D Runny 4.0 mijn internet disconnect op moment dat ik de GPS gebruik, want ik had een chatprogramma op achtergrond draaien en zodra de gps actief was ging dat programma offline.
Hmm.. Ik heb daar geen last van, afaik. Maar zal zo even checken.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of zou dat toevallig alleen gebeuren bij dat chatprogramma? Ik weet het niet zeker wat oorzaak is hoor, maar ik gebruik de GPS eigenlijk bijna nooit.

Maar heb er wel over gedacht om een rom te flashen waar tenminste nog updates voor uitkomen, RCMix3D is al hele tijd geen update voor uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik geloof dat er nog aan RCMix3D gewerkt wordt, alleen op z'n gemakje.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik denk dat de aandacht nu wat meer zit bij de Sensation, maar nog vind ik RCMix3D echt een goeie rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Lijkt erop dat we binnenkort ook een enigszins bruikbare ICS rom mogen verwachten voor de DHD :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb nu net miui van miui.nl geinstalleerd en het werkt lekker snel. Moest even kort zoeken naar waar alles stond. Mis nu meteen al de friendstream van HTC zelf. :|
Maar blijkbaar is daar software voor die zoiets ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Welke dan Arunia? Friendstream is zo'n beetje het eerste wat ik miste toen ik kortstondig CM7 erop had staan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
wil die MIUI ook wel proberen, deze rom is maar 88mb ofzo? terwijl roms met sense wel 350+mb zijn ofzo
ben benieuwd.. kzal eerst backup maken van huidige rom en dan eens rom proberen zonder sense :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op maandag 19 december 2011 @ 11:30:
Lijkt erop dat we binnenkort ook een enigszins bruikbare ICS rom mogen verwachten voor de DHD :)
Waar heb je dat dan gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Ik draai sinds een tijdje met Launcher 7 wat mij kwa uiterlijk erg goed bevalt. Ik deed het vroeger altijd met Sense, maar dat is nu niet meer nodig. Een paar dagen geleden MIUI geflasht en Launcher 7 geinstalleerd wat een prima combinatie is. Een simpel uiterlijk met de launcher en mooi ontworpen apps van MIUI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:18
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:57:
[...]

Ik draai al een aantal dagen op ICS. Het enige waar ik tegen aan loop is dat de camera niet werkt.

Verder werkt de rom prima, al merk je soms wel dat het hier en daar nog wat optimalisatie mist (de rom is nu al erg snel). Hardware acceleratie werkt ook nog niet, dit is nu met een 'hack' verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:08
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:57:
[...]

Op XDA kan je aardig in de gaten houden hoever ze zijn :)

Er is al een werkbare versie, die kan je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1343361

Hardware Accelleration is er nu via een hack, maar de laatste berichten zijn positief, dus native support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
SuperVeloce schreef op maandag 19 december 2011 @ 13:55:
wil die MIUI ook wel proberen, deze rom is maar 88mb ofzo? terwijl roms met sense wel 350+mb zijn ofzo
ben benieuwd.. kzal eerst backup maken van huidige rom en dan eens rom proberen zonder sense :)
kAmMa's Status Updater.

Ben deze nu aan het downloaden en schijnt te werken op Miui (wellicht met een aanpassing, maar ik hou je op de hoogte als ik dat heb gevonden).
Werkt zonder enige aanpassing op Miui.
Gewoon installeren en daarna als widget neerzetten op een bladzijde.

Toch niet helemaal waar.

Je moet van deze link installeren:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1272840

Anders werkt de voor pagina widget niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Arunia op 19-12-2011 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
tot nu toe nog niet heel enthousiast over MIUI .. ff aankijke nog, anders backup terug zetten :)

titanium backup pro werkt wel fijn :) heb Black ICE theme erop
fijne is ook, dat je makkelijk themes kan installeren, veel keuzes ook

//edit

full wipe, restore backup..

vind het toch fijner met Sense :) applicaties gewoon apart en niet al je schermen ermee vol

[ Voor 64% gewijzigd door SuperVeloce op 19-12-2011 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2023
Ik ben hier echt een noob in, maar ik ben nu m'n ROM aan het backuppen, en krijg een telefoontje op mn beeldscherm staan met een rood uitroepteken. Is hij dan al aan het backuppen, of moet ik de telefoon eerst rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Je moet je tel eerst rooten. Sowieso is dat wat jij hebt niet goed. Het kan zijn dat je in recovery wilt booten, maar dat je geen Clockwork Mod Recovery hebt geflashed (daar heb je dus root voor nodig). Als je al aan het backuppen was, wat volgens mij niet zo is, dan weet ik niet in welk menu je zit? Ik gok dat je via fastboot wat wilde proberen. Er staat een duidelijke handleiding in de TS :)

[ Voor 6% gewijzigd door Aghanim op 19-12-2011 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Nu heb ik em wel geflashed, maar krijg ik nog steeds hetzelfde teken. Lijkt me niet zo best. Heb wel alles volgens de tutorial gedaan, alleen met die Terminal Emulator test vraagt hij niet om toegang, maar zegtie: permission denied. Bad case :x verdomme

Edit: ik kan er dus vanuit gaan dat hij in dit geval niet geroot is, en ik alsnog alles kwijt ben?

Edit 2 ( 8)7 ): nu is het alsnog wel gelukt, gelukkig. Wel al mn applicaties kwijt, maar goed ik heb er ook een aantal voor het geval dat in een kladblok overgeschreven. :D

Het is inmiddels al bijna 4 uur en ik heb eindelijk alles gefixed. En ondanks al die moeite (wat niet eens had gehoeven volgens mij) ben ik enorm blij om dat ik het toch gedaan heb, hij is tig keer sneller dan toen voorheen.

[ Voor 52% gewijzigd door Tukkerrandy op 20-12-2011 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Foutje, bedankt. :o

[ Voor 96% gewijzigd door Tukkerrandy op 20-12-2011 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Miui nog steeds erg blij mee. Heb er een andere theme op ingesteld (via internet) de EXaminator oid.
Alleen nu is het unlocken nadat het scherm aan gaat wat trager. Reageerd dus niet meteen. Eens kijken of dat ook echt aan die theme ligt.

Iemand anders Miui van miui.nl geinstalleerd? Of is een andere aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Geen idee, ik draai nu beta 8.2 van LorD ClockaN's Ice Cream Sandwich :o

Nog niet helemaal stabiel maar gettin' there 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Arfman schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:31:

Werkt Google Nav bij jou?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Arfman schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:31:

Ben ook net overgestapt, onder de indruk. d:)b Enige wat ik heb is dat het opstarten van de app drawer niet soepel gaat, en dat die nog al eens wil crashen (Launcher en Trebuchet). Misschien even uitzoeken of dat even te fixen valt, erg storen is het in ieder geval niet.
Bij mijn start hij op en laat mijn locatie zien, maar geeft wel de melding dat Google TTS Engine gestopt is, maar na op OK gedrukt te hebben blijft de app in werking. Of het daadwerkelijk navigeren werkt kan ik je niet vertellen, ben op dit moment stationair. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die builds vind ik niet goed genoeg om te gebruiken. In eerste instantie zal ik de camera wel kunnen missen, maar uiteindelijk als het erop aan komt heb ik hem toch nodig.

Ik hou het mooi bij een stabiele rom zoals RCMix3D Runny 4.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat FC probleem van Trebuchet kun je oplossen door op het Homescreen op Menu te drukken, Preferences - Drawer - Join with Apps uit te zetten. Tip van XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Arfman schreef op woensdag 21 december 2011 @ 19:42:
Dat FC probleem van Trebuchet kun je oplossen door op het Homescreen op Menu te drukken, Preferences - Drawer - Join with Apps uit te zetten. Tip van XDA.
En *poef*, weg is ook de lag bij het opstarten van de app drawer. I salute you, dear sir. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Don't salute me, salute XDA :+

Nieuwe testbuild, lijkt weer iets beter te werken bij mij:
http://dev-host.org/771jb...8.3.2-DesireHD-signed.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
Hm, ik was in het begin nog wel tevreden, maar nu ik alle apps er weer op heb lijkt hij weer een stuk trager te worden, ik weet niet of het daadwerkelijk komt door al de applicaties die ik heb, of dat mijn mobiel gewoon verneukt is. Gameboid bijvoorbeeld schokt erg regelmatig, apps openen en sluiten, net als screen unlocken, schokt ook wel eens en de hele music player is gewoon traaaaaaag. Tips zouden zeer welkom zijn, het gaat nu alles behalve soepel op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Laatst online: 14:35

TommieW

Numa numa.

Installeer een app zoals SystemPanelLite task manager van NEXTAPP. Kijk welke app veel CPU/RAM vraagt. ;)

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
ik wacht toch op een complete en stabiele ICS rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukkerrandy
TommieW schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:24:
Installeer een app zoals SystemPanelLite task manager van NEXTAPP. Kijk welke app veel CPU/RAM vraagt. ;)
Er zijn niet echt applicaties die veel in beslag nemen, gek genoeg. Misschien volgende keer toch maar iPhone kopen, wel makkelijker voor noobs als ik :')

• SuperVeloce
hoezo dan een iPhone?

gewoon een goede HTC android telefoon en niet teveel (onzin) apps opzetten ;)

ook een iphone met teveel zooi erop, gaat minder goed werken ;)

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Tukkerrandy schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:59:
[...]

Er zijn niet echt applicaties die veel in beslag nemen, gek genoeg. Misschien volgende keer toch maar iPhone kopen, wel makkelijker voor noobs als ik :')
Nooit een gejailbreakte iphone vastgehad zeker... man wat een hel.

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Tukkerrandy schreef op woensdag 21 december 2011 @ 22:59:
[...]

Of als n00b geen custom roms draaien :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Verwijderd

Roeligan schreef op donderdag 22 december 2011 @ 08:23:
[...]

Of als n00b geen custom roms draaien :P
Kunnen ze wel, maar ze durven het waarschijnlijk niet. Maar je hebt zonder custom rom nu ookal tot Sense 3.0 voor de DHD.

Hebben hier nog meer mensen het probleem dat de RCMix3D niet de tijd vast houdt nadat je de batterij eruit gehaald heb? Bij gebeurd dat en dat verliest ie de tijd en haalt het ook niet van het netwerk op.

Ik ga me de rooted stock rom flashen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1382235 i.v.m. vakantie.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2011 13:01 ]

• SuperVeloce
waarom dan niet, zoals ook in dat topic staat, de Android Revolution 6.1.3 ?
is precies dezelfde rom, zelfde base, orgineel van HTC.. maar met wat tweaks, om em net wat beter te maken ;) ziet er verder ook helemaal orgineel uit

• Tukkerrandy
Ah, ik denk dat de fout zat in widgetlocker en/of phantom music player. Sinds ik die uit heb gezet loopt de telefoon weer lekker vloeiend, ik was de hoop al bijna verloren :D

Verwijderd

SuperVeloce schreef op donderdag 22 december 2011 @ 14:07:
waarom dan niet, zoals ook in dat topic staat, de Android Revolution 6.1.3 ?
is precies dezelfde rom, zelfde base, orgineel van HTC.. maar met wat tweaks, om em net wat beter te maken ;) ziet er verder ook helemaal orgineel uit
Omdat ik het nut daar niet in van zie als er nu ook gewoon stock sense 3.0 is. Wou gewoon de nieuwst stock flashen, maar dan wel met root.

Overclock hoeft van mij niet perse. Ja uiteraard was Android Revolution ook een optie geweest.

• Aghanim
  • Niet online
Heren (en dames?), ik ga jullie verlaten. Heb mijn DHD verkocht en een Galaxy Nexus genomen dus dat wordt een ander topic voor me. Veel plezier nog van alle custom ROM's, maar volgens mij zit dat bij de DHD wel goed :)

Verwijderd

Toch Android Revolution 6.1.3 geflashed, maar de stock rom werkt ook erg goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
Aghanim schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:58:
Heren (en dames?), ik ga jullie verlaten. Heb mijn DHD verkocht en een Galaxy Nexus genomen dus dat wordt een ander topic voor me. Veel plezier nog van alle custom ROM's, maar volgens mij zit dat bij de DHD wel goed :)
nice! ;)

op de Samsung Google Nexus kan je ook Android Revolution HD installeren, mike werkt ook aan rom voor die telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ben weer terug naar Android Gingerbread 2.3.5, ICS was toch nog iets te onstabiel voor dagelijks gebruik. Ga vanmiddag de stad in met collega's en heb daarna een afspraak met m'n vriendin elders, dan wil/moet ik wel bereikbaar zijn. Heb er nu Virtious Affinity opgezet, kijken hoe dat gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:18
Heb net de eerste build met hardware acceleratie geflashed (ICS), voelt allemaal veel snappy-er aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Beta 6.1 van ICS is uit voor de DHD. Ik lees echter dat de browser niet correct zou werken, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 19:04
Iemand ervaring met VPN en ARHD?

Een paar weken geleden zat ik nog op de stock fw ( 3.0 ) en daar had ik VPN perfect werkend. Hij logde normaal in en men phone werd onderdeel van het netwerk en kreeg het ipadres van mijn thuis internet.

Nu heb ik al 2 verschillende versies van ARHD erop gezet maar krijg VPN helaas niet goed werkend.
Ik kan inloggen op men VPN server maar me telefoon krijg geen IP toegewezen van men server en kan dus ook niet mijn netwerk shares benaderen. Login is verder wel gewoon goed gegaan.

Ik gebruik dezelfde instellingen in openvpn setting en dezelfde config files.
Weet iemand wat het kan zijn dat ik geen ip meer krijg van mijn VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Sorry als dit vroeger ook gesteld is, maar Ik heb een vraagje over rooten.
Als ik mijn DHD ga rooten, wat gebeurt er met de veiligheid van mijn toestel?

[ Voor 4% gewijzigd door GentiLi op 26-12-2011 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -seagull-
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:16
Henkske schreef op zondag 25 december 2011 @ 20:42:
Iemand ervaring met VPN en ARHD?
Ik heb OpenVPN geconfigureerd op Leedroid HD en nadat ik overschakelde naar ARHD bleef OpenVPN gewoon werken. Heb je "Fix DNS Server" al geprobeerd?
Ik gebruik ARHD 6.3.1 met Blue HD 3.9, Circle Battery en Transparent Rosie Dock.

[ Voor 12% gewijzigd door -seagull- op 25-12-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OpenVPN krijg ik ook niet werkend op mijn Virtuous Affinity 1.48 installatie. Ik kan wel een verbinding opbouwen met mijn VPN server en kan in mijn server ook nog zien dat mijn telefoon netjes een ip krijgt in mijn VPN subnet. Echter op mijn telefoon is er vervolgens geen enkel verkeer mogelijk over de VPN. Ook zie ik op mijn telefoon via het ifconfig commando in de terminal geen tun/tap adapter verschijnen. De verbinding op zich werkt dus maar bij het aanmaken van de VPN interface op mijn telefoon lijkt iets niet goed te gaan.

VPN server werkt verder overigens prima met andere Windows en / of Linux clients.

[ Voor 7% gewijzigd door ik222 op 26-12-2011 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
-seagull- schreef op zondag 25 december 2011 @ 23:39:
[...]

Ik heb OpenVPN geconfigureerd op Leedroid HD en nadat ik overschakelde naar ARHD bleef OpenVPN gewoon werken. Heb je "Fix DNS Server" al geprobeerd?
Ik gebruik ARHD 6.3.1 met Blue HD 3.9, Circle Battery en Transparent Rosie Dock.
Yep dat heb ik geprobeerd maar toch bedankt voor de tip:)

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:28

6Pac

"Roma Victor"

Goede avond luitjes,

heb wat hulp van jullie nodig

Ik ben op zoek naar een Flashable HTC G RIL (voor AOSP ROMS zoals MIUI) die geschikt is voor radio 12.62.60.27_26.13.04.19_M - Momenteel gebruik ik HTC-RIL_2.2.0018G, maar heb vaak last van wegvallende signalen - voornamelijk binnenshuis - dus zoek nu naar HTC-RIL_2.2.1003G want die schijnt stukken beter te zijn.

Heb ergens de 2.2.1003G RIL in een AOSP rom gevonden (Blackice) maar is niet flashable en ik voel er niets voor om een andere ROM te flashen om alleen de RIL aan te kunnen passen, dus als iemand een link wil delen (van een betrouwbare bron) waar de G RILs te downloaden zijn, of me kan adviseren hoe ik de folder flashable kan maken (comprimeren en welke files in de zip moeten), zou ik erg fijn vinden.

Dank

EDIT: Om wat duidelijker te zijn, ik verlies binnenshuis geen signaal maar val vaak terug naar 2G

[ Voor 14% gewijzigd door 6Pac op 29-12-2011 01:27 . Reden: aanvullende info ]

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:15
Hier gevonden.

• 6Pac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:28

6Pac

"Roma Victor"

I'd like to see things from your point of view... But I can't seem to get my head that far up my ass

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Aghanim schreef op donderdag 22 december 2011 @ 18:58:
Bedankt voor je hulp enzo! ;w
Laat even weten hoe die Galaxy Nexus is, heb em zelf ook op het oog!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-09 00:02

Nox

Noxiuz

Zo, ziet er naar uit dat ik weer opnieuw mag beginnen. Vandaag de telefoon terug gehad van Vodafone. System-swap oid dus nieuw moederbord en de hele mikmak omdat mijn 3.5mm jack connector kapot was. Is het met gingerbreak een beetje do-able om te rooten? Ik heb het vorige keer gedaan vanaf 2.2 dmv temproot > clockworkmod flashen > permroot > S-OFF draaien enz enz enz.

Enige motivatie om het dit keer eerder te doen is wel die lelijke bloeddruppel omdat vorige keer mijn CID 1111111 was en ze daarna na de reparatie (scherm kapot) een normale ROM erop hebben gegooid.

Even wat info van mijn 'nieuwe' DHD:

ACE PVT SHIP S-ON RL
HBOOT 2.00.0027
MICROP 0438
radio 12.65.60.29u_26.14.04.28_M (lijkt wel goed te zijn, 4 strepen HSDPA is nog nooit gehaald op mijn kamer, pluspuntje :) )

En dan de huidige ROM:

Android 2.3.5
ROM: 3.13.161.3
Kernel: 2.6.35.10

Dus als iemand ervaring heeft met het rooten van deze aller aller allernieuwste ROM dan hoor ik het graag :)

Heb overigens wel een goldcard en nog een backup van mijn oude ROM, maar dat is het enige wat van mijn telefoon over is gebleven.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Voor die versie ken ik nog geen enkele methode. De Ace hack kit ondersteunt deze specifieke Vodafone versie ook expliciet niet.

• Nox

Nox

Noxiuz

G*&)(@#*@! daar ga ik dan...

Zou het met een unbranded rom wel werken? Dan ga ik eens bij die sjappie's eisen dat die reclame van hun eraf gehaald wordt. Want die had ik daarvoor niet (heb een unbranded toestel gehad).

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

De laatste unbranded OTA (3.12.405.1) is inderdaad wel gewoon te rooten via de Ace hack kit. Je verliest dan wel alle data (zoals in een factory reset) tijdens het rooten maar dan kan het wel.

Zie ook http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1398567 Zelfs op XDA lijkt men voor de Vodafone versie dus nog geen manier gevonden te hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door ik222 op 29-12-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkske
Ik heb even 2 log files gemaakt met mijn 2 verschillende roms:

NIET WERKEND ( ARHD 6.3.1 ):

http://pastebin.com/xLA7CQa3

WERKEND STOCK:

http://pastebin.com/LXdi6PBm

Ziet iemand zo misschien hoe het kan dat mijn VPN op ARHD wel connect maar geen VPN ip krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:38
NoxiuZ schreef op donderdag 29 december 2011 @ 16:43:
Zo, ziet er naar uit dat ik weer opnieuw mag beginnen. Vandaag de telefoon terug gehad van Vodafone. System-swap oid dus nieuw moederbord en de hele mikmak omdat mijn 3.5mm jack connector kapot was. Is het met gingerbreak een beetje do-able om te rooten? Ik heb het vorige keer gedaan vanaf 2.2 dmv temproot > clockworkmod flashen > permroot > S-OFF draaien enz enz enz.

Enige motivatie om het dit keer eerder te doen is wel die lelijke bloeddruppel omdat vorige keer mijn CID 1111111 was en ze daarna na de reparatie (scherm kapot) een normale ROM erop hebben gegooid.

Even wat info van mijn 'nieuwe' DHD:

ACE PVT SHIP S-ON RL
HBOOT 2.00.0027
MICROP 0438
radio 12.65.60.29u_26.14.04.28_M (lijkt wel goed te zijn, 4 strepen HSDPA is nog nooit gehaald op mijn kamer, pluspuntje :) )

En dan de huidige ROM:

Android 2.3.5
ROM: 3.13.161.3
Kernel: 2.6.35.10

Dus als iemand ervaring heeft met het rooten van deze aller aller allernieuwste ROM dan hoor ik het graag :)

Heb overigens wel een goldcard en nog een backup van mijn oude ROM, maar dat is het enige wat van mijn telefoon over is gebleven.
De AAHK ondersteund nu ook deze Rom versie : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1259821

changelog :

AAHK 01012012
Added downgrade for Vodafone 3.13.161.3 build
Added Vodafone to "Return to Stock" menu
Added info regarding radio flashing to the Effen Manual
Force Sense 3 downgrade process to hboot flash method to simplify multiple passes required due to hboot pre-update requirement.
AAHK 17122011
Fix Froyo radio restore derp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustAJ
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:49
voor de mensen die er waarde aan hechten: ik kan bevestigen dat het downgraden en rooten van de DHD met 3.13.405.1 build met behulp van de AAHK goed werkt. Helemaal geen problemen gehad. Een custom ROM erop gezet, ook geen probleem, degene van wie de DHD is, is er erg blij mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JustAJ schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:26:
voor de mensen die er waarde aan hechten: ik kan bevestigen dat het downgraden en rooten van de DHD met 3.13.405.1 build met behulp van de AAHK goed werkt. Helemaal geen problemen gehad. Een custom ROM erop gezet, ook geen probleem, degene van wie de DHD is, is er erg blij mee :P
AAHK werkt uitstekend inderdaad en ook goed dat sinds vandaag dus ook versie 3.13.161.3 (Vodafone Branded) ondersteunt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Ik vind het een beetje stil met leuke ontwikkelingen de laatste tijd. Draai zelf RCmix3D en die is al meer dan een maand niet ge-update. Die nieuwe Smartdroid 3.1 of Er3bus xl3 zien er okay uit, maar niet echt spectaculair. En de ICS beta's hebben nog steeds geen werkende camera en dat vind ik een vereiste voor een ROM voor dagelijks gebruik.

Iemand een tip om weer eens wat nieuws te proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

ik222 schreef op maandag 02 januari 2012 @ 16:31:
[...]

AAHK werkt uitstekend inderdaad en ook goed dat sinds vandaag dus ook versie 3.13.161.3 (Vodafone Branded) ondersteunt wordt.
Ik kan wel huilen zo blij ik ben!! :') :')

Morgen uit het werk even proberen. Ik denk niet dat de software op het werk draait (en daarnaast zijn die PC's niet betrouwbaar :P)

Als dit werkt ga ik een feestje bouwen. Ik ben die bloeddruppel al meer dan zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
JaY- schreef op maandag 02 januari 2012 @ 22:15:
Ik vind het een beetje stil met leuke ontwikkelingen de laatste tijd. Draai zelf RCmix3D en die is al meer dan een maand niet ge-update. Die nieuwe Smartdroid 3.1 of Er3bus xl3 zien er okay uit, maar niet echt spectaculair. En de ICS beta's hebben nog steeds geen werkende camera en dat vind ik een vereiste voor een ROM voor dagelijks gebruik.

Iemand een tip om weer eens wat nieuws te proberen ;)
zit ik ook mee.. draai nu ook tijdje RCmix3D met ICS theme.. opzich oke. kan er alles mee
maar wil ook wel weer iets nieuws ;)

maar zodra Android Revolution HD met 7.0.0 komt, is een rom die dit x niet gebaseerd is op een officiele base van HTC, maar runnymede.. die heeft Sense 3.5 en Mike maakt goede roms, komen veel mods voor uit etc ;) dan flash ik die

Virtuous rom is ook wel een goeie, maar daar is ook al lange tijd geen update voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wacht nu tot er een goede ICS rom uitkomt, tot die tijd blijf ik rustig op Virtuous Affinity1.48 :) Deze Sense 3.5 rom is namelijk stabiel, soepel en zorgt voor een prima accuduur.

[ Voor 3% gewijzigd door ik222 op 03-01-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Het maakt mij in eerste instantie niet eens uit welke ROM ik er op knal ;)

Maar een stabiele met goede accuduur is iets wat ik erg fijn vind. Verder doe ik er toch mijn eigen launcher op. Sense vind ik altijd wel leuk maar is meer voor lockscreen wat ik fijn vind en wat andere zut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaY-

JaY-

Het is mij.

SuperVeloce schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 00:21:
[...]

zit ik ook mee.. draai nu ook tijdje RCmix3D met ICS theme..
Heb je een linkje naar dat thema voor me? En eventueel een screenshot? Ben wel benieuwd, heb die nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Laatst online: 16:14
heb hier MIUI draaien, werkt top! Bijna 2 dagen accuduur.
Het enige wat me irriteert is dat wanneer ik de tel een tijdje niet gebruik hij weer 'op moet starten'; het duurt ongeveer een seconde of 4 voordat hij weer snel reageert op mijn commando's...

heb nog niet kunnen onderzoeken waar dat aan ligt, mijn beste gok is een soort low power consumption mode in de mod die de CPU niet snel genoeg weer opschaalt...

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Met de stock rom duurt het soms 10 secondes voor het scherm aan gaat als ik op de powerbutton druk. En dan moet ik hem nog unlocken voor ik hem kan gebruiken dus sowieso is iedere custom rom imho beter dan de stock.

Tja, het kan zijn dat het een low power setting is maar het kan ook het ontwaken uit stand by zijn. Heb je veel apps open of widgets die opeens actief worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Laatst online: 16:14
NoxiuZ schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 18:55:
Met de stock rom duurt het soms 10 secondes voor het scherm aan gaat als ik op de powerbutton druk. En dan moet ik hem nog unlocken voor ik hem kan gebruiken dus sowieso is iedere custom rom imho beter dan de stock.

Tja, het kan zijn dat het een low power setting is maar het kan ook het ontwaken uit stand by zijn. Heb je veel apps open of widgets die opeens actief worden?
hmm, had ik met stock geen last van...!

ik heb geen widgets en niet al te veel apps 'openstaan', buiten de app waar ik het meestal in merk, whatsapp icm swiftkey X, reageert het hele systeem niet goed of met een vertraging :'(

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ik zou zeggen probeer eens een andere ROM :P Ik vind het niet al te veel werk om een nieuwe ROM te proberen. Even mijn accounts aanmelden en alles komt hoppa terug in de telefoon dmv backups.

Ik ben nu bezig met 3.13.161.3 te downgraden met AAHK, so far so good.. *O*

EDIT:

Wel een hoop leeswerk. Op IRC is er wel iemand die handig is (staat in de EFFEN manual) met dit soort dingen. En die helpt me even met de nieuwe versie :)

[ Voor 23% gewijzigd door Nox op 03-01-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
JaY- schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 16:32:
[...]

Heb je een linkje naar dat thema voor me? En eventueel een screenshot? Ben wel benieuwd, heb die nog niet geprobeerd.
http://forum.xda-develope...=1339007&highlight=ice+hd

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleissen88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:38
Ooh dat ziet er goed uit zeg!

zag trouwens dat ICS ook al ver gevorderd is _/-\o_

preview van de laatste Beta 6.2 :http://www.youtube.com/watch?v=WcZ-hBFNnGM&hd=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
zodra camera werkt, wil ik de rom mss wel proberen ;)

snap alleen niet, dat die dev's nog niet weten hoe ze die aan de gang krijge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaY-

JaY-

Het is mij.

Nee ik vind dat ook erg jammer, anders zou ik direct over gaan. Blijkbaar zit het met de aansturing van de camera toch heel anders in ICS...

Bedankt iig voor het thema. Je moet deze over je huidige ROM flashen en raakt dan niks kwijt toch?
Pagina: 1 ... 32 ... 48 Laatste