Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
"Find what you love and let it kill you"
Super!M-Opensource schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:57:
Kleine doorbraak bij de ICS rom: http://forum.xda-develope...p=19948059&postcount=2910
Maarre.. wat hebben we daar eigenlijk aan?
/nitwit
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
En ja gallery app werkt nu dus ook.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 20:40 ]
Verwijderd
Verwijderd
Me titanium backup terug zetten werkt blijkbaar niet. Goh ook even Go Launcher geprobeerd, dat is ook niet verkeerd moet ik zeggen.
Ondanks dat ICS echt een verbetering is tegenover Gingerbeard, blijf ik Sense 3.0 en 3.5 echt een meer waarde vinden tegen over stock Android, en dat zit hem in de widgets voor een groot deel, maar ik vind bijvoorbeeld ook handigere zoals je widgets op je scherm plaats en de 4 snel koppelingen op je lockscreen vind ik zeker ook een zeer gewaardeerde toevoeging.
Ik denk dat ik persoonlijk ook liever een ICS port van HTC zie met Sense en ik denk dat zodra HTC een update voor ICS uit geeft voor een van de nieuwere HTC Devices dat we dan vast een port mogen verwachten.
Het geeft HTC toestellen toch een zekere premium waarde vind ik en kwa design ook, Samsung maakt alleen plastic toestellen, maar HTC maakt unibody toestellen en dat geeft een meer premium gevoel en zelfs mijn vriendin weet dat iPhones highly overrated zijn, ze was gister nog vertellen hoe onhandig ze muziek op haar iPod touch zetten is, ze prefereert dus net als mij HTC en van Samsung moet ze helemaal niks van hebben ( Ik ook niet dus op smartphone gebied ).
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 21:58 ]
mijn volgende telefoon word gewoon weer een HTC!
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
+ 1SuperVeloce schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 22:12:
vind de samsung galaxy 2 ook net speelgoed lijken.. zo'n plastic ding met felle kleurtjes..
mijn volgende telefoon word gewoon weer een HTC!
Omdat je niet goed kijkt, denk ik?Sniperc schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:26:
Bij ARHD zie je altijd de recommended radio staan. Waarom zie ik nergens wat de recommended radio van MIUI is?
In de MIUI FAQ:
Q. What is the best radio for me?
Find all the latest ones here. I currently recommend Radio_12.62.60.27_26.13.04.19_M.
To be honest, they all give me very similar statistical results and I think theres probably often some placebo effect when it comes to radios.
Niet alle roms geven een recommended radio op, meestal kun je het beste de meest recente goed geteste radio gebruiken. Op dit moment zou ik gaan voor 12.65.60.29_26.14.04.28_M, dezelfde dus als recommended voor ARHD 6.2.x. Sowieso heeft het er ook mee te maken dat je alleen bij Sense roms en enkele op CyanogenMod gebasseerde roms iets hebt aan RIL files. Als een rom dan een bepaalde ril in zich heeft dat is het wel belangrijk dat je of de radio flasht die daarbij hoort of anders zelf de juiste ril installeert.Sniperc schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:26:
Bij ARHD zie je altijd de recommended radio staan. Waarom zie ik nergens wat de recommended radio van MIUI is?
Add: MIUI geeft dus wel een recommended radio op dus dan zou ik die gebruiken al zal de versie die ik hierboven aangeef ook prima zijn.
Die ene die jij aangeeft is nog steeds untested. Maakt dat veel uit?ik222 schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:36:
[...]
Niet alle roms geven een recommended radio op, meestal kun je het beste de meest recente goed geteste radio gebruiken. Op dit moment zou ik gaan voor 12.65.60.29_26.14.04.28_M, dezelfde dus als recommended voor ARHD 6.2.x. Sowieso heeft het er ook mee te maken dat je alleen bij Sense roms en enkele op CyanogenMod gebasseerde roms iets hebt aan RIL files. Als een rom dan een bepaalde ril in zich heeft dat is het wel belangrijk dat je of de radio flasht die daarbij hoort of anders zelf de juiste ril installeert.
Add: MIUI geeft dus wel een recommended radio op dus dan zou ik die gebruiken al zal de versie die ik hierboven aangeef ook prima zijn.
Oke thanks, ik zal het flashenik222 schreef op zondag 04 december 2011 @ 11:54:
Dat untested staat volgens mij in een bepaald topic maar klopt niet helemaal meer. Deze radio is inmiddels recommended voor ARHD 6.2.x en ook in een ander topics staan wel al genoeg ervaringen met deze radio. Zelf draai ik hem ook sinds een paar dagen i.c.m. Virtuous Infinity en die combinatie werkt zeer goed moet ik zeggen
Toch zou ik ivm de langere batterijduur en betere 3g ontvangst wel die radio 12.65.60.29_26.14.04.28_M erop willen gooien.
Is dit aan te raden of kan ik dat beter niet doen
Kan prima, zorg dan wel dat je even de bijbehorende ril ook flasht via recovery.Speedy_Gonzalez schreef op zondag 04 december 2011 @ 12:43:
Ik zit nog op ARHD 6.1.5 en dat bevalt prima.
Toch zou ik ivm de langere batterijduur en betere 3g ontvangst wel die radio 12.65.60.29_26.14.04.28_M erop willen gooien.
Is dit aan te raden of kan ik dat beter niet doen
benieuwd wat me tijd bij 5% is
Ik haalde 41 uren waarbij ik mijn telefoon gewoon gebruikt hebinsaniteit schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:12:
BlackIce nu. Hopelijk een betere batterijduur.
[ Voor 29% gewijzigd door Aghanim op 04-12-2011 19:55 ]
Ril ?ik222 schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:18:
[...]
Kan prima, zorg dan wel dat je even de bijbehorende ril ook flasht via recovery.
Ik heb ff gekeken op xda maar zie niks van een ril staan
Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=996630 Daar staan downloadlinks van radio's samen met de downloadlink van de bijbehorende ril. De ril is gewoon een zip bestand die je via recovery kan flashen.Speedy_Gonzalez schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:00:
[...]
Ril ?
Ik heb ff gekeken op xda maar zie niks van een ril staan
Ril staat overigens voor radio interface library. Dat zorgt simpel uitgelegd dus voor de communicatie tussen rom en radio.
[ Voor 13% gewijzigd door ik222 op 04-12-2011 20:05 ]
Ah bedankt, ik ga het ens proberenik222 schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:03:
[...]
Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=996630 Daar staan downloadlinks van radio's samen met de downloadlink van de bijbehorende ril. De ril is gewoon een zip bestand die je via recovery kan flashen.
Ril staat overigens voor radio interface library. Dat zorgt simpel uitgelegd dus voor de communicatie tussen rom en radio.
Edit: Ik vrees dat het moet wachten
Op de een of andere manier krijg ik de usb stekker er niet meer in.
Ik kan de stekker er een klein stukje induwen en dan maakt hij contact, maar als ik de stekker loslaat valt de usb verbinding weg.
Ook de stekker van de autolader past er niet meer in, dus het lijkt me iets met de usb connector op de gsm zelf.
Iemand al eens zoiets bij de hand gehad ?
[ Voor 28% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 04-12-2011 21:12 ]
MIUI ROM 1.12.2 Changelog
December 2nd, 2011 by Mark
Hi everyone,
Here is this weeks changelog for MIUI ROM 1.12.2, next week will see some exciting new developments announced for MIUI! Watch this space!!
En dan op 4 december:
MIUI ICS PREVIEW
Volgens mij zit daar nog steeds een heel groot placebo effect in, net als in de Windows Mobile tijd.ik222 schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:03:
[...]
Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=996630 Daar staan downloadlinks van radio's samen met de downloadlink van de bijbehorende ril. De ril is gewoon een zip bestand die je via recovery kan flashen.
Ik zeg niet dat het niks zal helpen, maar volgens mij wordt het soms flink overdreven.
There is no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Of dat allemaal nodig is weet ik niet.
Verwijderd
Zijn soms net kleine kinderen daar op XDA, ze leveren geweldig werk, maar ontwikkelaars onder elkaar maken soms nog wel eens ruzie, zo is er eens ruzie geweest tussen RCMix en de makers van Virtous roms.Lizard schreef op maandag 05 december 2011 @ 18:16:
Ik denk niet dat hij veel ondersteuning zal krijgen. De ontwikkelaar van de hack kit heeft uit protest de ondersteuning bij XDA gestaakt.
Ik vind zijn how to echt wel goed.
Heb maar even een snel een backup gemaakt van de tool, had hem gelukkig nog op mijn schijf staan
[ Voor 13% gewijzigd door ik222 op 05-12-2011 18:55 ]
Edit, er blijkt niks mis met mijn usb aansluiting op de desire
Er zat alleen een berg stof in
Gelukkig maar, ik begon al te zweten
ZO, en nu ff die radio flashen
[ Voor 46% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 05-12-2011 21:04 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 31% gewijzigd door stijnos1991 op 06-12-2011 00:56 ]
Verwijderd
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Ziet er mooi uit! Hopelijk mooie ICS functies op de MIUI manier! Van de normale ICS weten we al best veel, maar wat MIUI gaat brengen is nog even spannendAghanim schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:42:
Volgens mij komt MIUI deze week met groot nieuws als ik miuiandroid.com moet geloven:
MIUI ICS PREVIEW
Verwijderd
Het ziet er op eerste ogenblik goed uit. In verleden vond ik Virtuous roms niet zo fijn omdat ze een grotere lettertype deden gebruiken. Dat lijkt nu dus niet het geval te zijn. Bij RCMix3D had ik geloof ik een probleem met GPS fix, dus ook een reden om even een andere rom uit te proberen.
Wat mij dus wel direct al opvalt is dat ze hun eigen logo erin gezet hebben, wanneer Sense bijvoorbeeld herstart zie je plots hun logo, dat vind ik niet zo fijn want het geheel is van HTC en om daar nog je logo neer te zetten vind ik niet zo netjes.
Kan trouwens zijn dat je na een restore ook de ril moet flashen? Ik zet me restore van RCMix3D maar weer terug, zie niet zo in wat Virtuous Affinity 1.48.0 zo 1,2,3 toevoegd en heb een vookeur aan roms van ARHD en RCMix3D.
Denk dat ik buiten wellicht wel een GPS fix krijg.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 12:04 ]
Geupload op megaupload : aahk-29102011Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:27:
Wilde me desire hd rooten met de Advanced Ace Hack Kit, jammer genoeg is die gister offline gehaald, iemand vervanging daarvan oid?
http://www.megaupload.com/?d=W8INH22U
Verwijderd
Thanks!Kleissen88 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:09:
[...]
Geupload op megaupload : aahk-29102011
Verwijderd
Ik draai RCMix3D runny 4.0
Ik heb deze link ook even in mijn handleiding opgenomen aangezien de XDA link die daar eerst in stond dus niet meer werkt.Kleissen88 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:09:
[...]
Thanks!Kleissen88 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:09:
[...]
Deze neem ik ook even mee, zal hem voor de zekerheid ergens wegzetten en de downloadlink in de TS verwerken
Verwijderd
Nu is wel mijn vraag, is er een manier waardoor ik al me apps en dingen mee kan nemen? en dus niet alles opnieuw hoef te installeren? Alle contacten opnieuw instellen enz.
Verwijderd
Titanium backup, ik raad je aan om de pro versie te kopen. Anders moet je alles handmatig installeren.Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:37:
Gister geprobeerd om me desire hd te rooten, met succes. Nu wilde ik er een costum rom opzetten, android revolution hd, en dat was ook gelukt. Alleen niet nagedacht over al me apps en dingen die ik wel mee wilde nemen, ik was dus alles kwijt :") Gelukkig had ik een backup gemaakt en kon ik weer terug naar waar ik was.
Nu is wel mijn vraag, is er een manier waardoor ik al me apps en dingen mee kan nemen? en dus niet alles opnieuw hoef te installeren? Alle contacten opnieuw instellen enz.
Contacten allemaal exporteren naar je SD kaart dan blijf je die in ieder geval altijd houden..Verwijderd schreef op woensdag 07 december 2011 @ 10:37:
Gister geprobeerd om me desire hd te rooten, met succes. Nu wilde ik er een costum rom opzetten, android revolution hd, en dat was ook gelukt. Alleen niet nagedacht over al me apps en dingen die ik wel mee wilde nemen, ik was dus alles kwijt :") Gelukkig had ik een backup gemaakt en kon ik weer terug naar waar ik was.
Contacten invoeren in je Gmail, dan worden ze altijd gesynchroniseerd. Daarnaast heb je Titanium Backup, maar mijn ervaringen daarmee zijn niet geweldig. Indien je de gratis versie neemt moet je alles handmatig doen en anderzijds krijg je diverse backups waarvan ik niet weet wat het inhoudt en waarvan ik bang ben dat je 'zooi' vanuit je oude ROM in je nieuwe zet, met daarbij de vraag of dit geen fouten tot gevolg heeft.Kleissen88 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:42:
[...]
Contacten allemaal exporteren naar je SD kaart dan blijf je die in ieder geval altijd houden..
Ik heb persoonlijk erg goede ervaringen met Titanium Backup Pro, Als je gewoon een backup maakt van je apps+data, dan wordt alles netjes terug gezet zonder zooi uit een andere ROM.Aghanim schreef op woensdag 07 december 2011 @ 12:46:
[...]
Contacten invoeren in je Gmail, dan worden ze altijd gesynchroniseerd. Daarnaast heb je Titanium Backup, maar mijn ervaringen daarmee zijn niet geweldig. Indien je de gratis versie neemt moet je alles handmatig doen en anderzijds krijg je diverse backups waarvan ik niet weet wat het inhoudt en waarvan ik bang ben dat je 'zooi' vanuit je oude ROM in je nieuwe zet, met daarbij de vraag of dit geen fouten tot gevolg heeft.
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Nogmaals bedankt trouwens. Ik heb mijn DHD geroot dankzij jouw handige guide!
Volgens mij zou deze goed passen in de openingspost :-)
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Verwijderd
Vroeg me wel af, gebruik nu android revolution hd en de radio die daarbij aanbevolen werd, maar wat is nou "de beste" kloksnelheid? Want hij kan van 100 mhz tot wel 1,8ghz volgensmij, standaard staat ie op 1,15 en er staat in een post dat hij tot 1,51 in de xda post. Beetje verwarrend allemaal
Verwijderd
Stock sense 3.0 rom met root rechten.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2011 20:07 ]
Verwijderd
24% in 1 dag? Mijn desire met ARHD gaat met geluk 10 uur mee, dit was ook al zo toen ik alles nog had zoals het was, heb me weergave op automatisch of heel laag; maar merk weinig verschil. Bel bijna nooit, whatsapp alleen maarAghanim schreef op donderdag 08 december 2011 @ 19:48:
Heb toch ook maar mijn radio geflashed want die was nog stock. Telefoon hele dag gewoon gebruikt voor bellen, whatsapp en email en zit na 13 uur gebruik op 76% batterij. Als dit zo door zet ga ik ruim over 2 dagen op 1 batterij!
Ideeën hoe je batterijduur langer kan maken?
Maar accuduur is zoals eerder gezegd afhankelijk van een hele hoop factoren waardoor het nauwelijks te vergelijken is.
Nu wil ik naar de 'recommended' radio rom van XDA (Radio_12.54.60.25_26.09.04.11_M2)
Ik download dit bestand, stop 'm in een zip genaamd 'PD98IMG.zip' en plaats op de root v/d USB kaart, reboot in bootloader en druk op 'power' knop
Vervolgens gaat hij scannen, komt hij de het zip bestand tegen. Hij zegt 'parsing', maar vervolgens keert hij weer terug naar het hoofdscherm, waarna de radiorom níet geflashed is....
hoe komt dit? ik zit dus vast op radio-26.03.02.15_M3...
edit; ik neem aan dat de radiorom die ik wil nieuwer is dan degene die ik heb...
edit2: overigens, radio is S-OFF
[ Voor 8% gewijzigd door sjongenelen op 10-12-2011 19:01 ]
you had me at EHLO
Radio's flashen doe je het beste via adb / fastboot commando's. Daarvoor moet je dan wel eerst S-Off en ENG S-Off hebben. Hoe je dat dan doet kun je bijvoorbeeld in mijn guide vinden bij het stukje over radio flashen ik222 in "[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's"
Real HW acceleration coming soon... with camera and ZSL...
I/CameraService( 1212): CameraService started (pid=1212)
Dus binnenkort een nieuwe beta mét camerasupport denk ik
[ Voor 17% gewijzigd door anandus op 10-12-2011 23:57 ]
Maak je die zip zelf? Want dat gaat dan voor zover ik weet nooit werken. Met fastboot is een radio flashen 1 commando 'fastboot flash radio radio.img' zoveel werk is dat nou ook weer niet.TheNymf schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:59:
...stop 'm in een zip genaamd 'PD98IMG.zip'...
There is no place like 127.0.0.1
Als ik dan eerst superwipe doe, en daarna de rom flash, ben ik dan alles weer kwijt ?
email adressen, telefoonnnummers, en geinstalleerde progs ?
M'n desire hd is geroot vlgs het stappenplan van ik222
Dan ben je alles kwijt ja. Maar het is wel echt noodzakelijk om superwipe te draaien als je van 6.1.5 naar 6.3.1 gaat, dus gewoon eerst alles backuppen.Speedy_Gonzalez schreef op zondag 11 december 2011 @ 07:35:
Ik heb nog die android revolution 6.1.5 draaien, en ik wil wel die nieuwe 6.3.1 erop gooien.
Als ik dan eerst superwipe doe, en daarna de rom flash, ben ik dan alles weer kwijt ?
email adressen, telefoonnnummers, en geinstalleerde progs ?
M'n desire hd is geroot vlgs het stappenplan van ik222
Ja backuppen heb ik eigenlijk nooit gedaan, maar misschien is dit nu de kans om dat ook maar ens mee te pakken.ik222 schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:25:
[...]
Dan ben je alles kwijt ja. Maar het is wel echt noodzakelijk om superwipe te draaien als je van 6.1.5 naar 6.3.1 gaat, dus gewoon eerst alles backuppen.
Heb je een speciaal backupprogramma waarmee dat in 1 keer gaat ?
Edit: Titanium Backup Pro dus, we gaan aan de slag
[ Voor 6% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 11-12-2011 10:04 ]
Verwijderd
hoe kun je trouwens op je DHD checken welke radio je gebruikt?
Bij mijn schermblokkering scherm krijg ik nu geen icoontjes te zien! Terwijl ik ze toch heb ingesteld!
Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen?
En ff oftopic..hoe zet je ook alweer de trilfeedback van je touch knoppen uit?
Verwijderd
Ik heb de radio kunnen vinden, idd zelfde als 6.2.0
trillen ook gevonden !
nu alleen de schermblokkering..als ik hem op "weer" zet geeft hij ook geen animatie weer, en ook de snelkoppelingen niet!
met andere animatie ook niet! Hoe kan dat?
Ja zip maak ik zelf, want als ik die flasboot tool gebruik geeft hij de melding:denniskrol schreef op zondag 11 december 2011 @ 04:24:
[...]
Maak je die zip zelf? Want dat gaat dan voor zover ik weet nooit werken. Met fastboot is een radio flashen 1 commando 'fastboot flash radio radio.img' zoveel werk is dat nou ook weer niet.
c:\DHD\ADB>fastboot flash radio radio.img
sending 'radio' (24960 KB)...
OKAY [ 4.130s]
writing 'radio'...
FAILED (remote: not allowed)
finished. total time: 4.140s
you had me at EHLO
Zoek de app setup en open die, volg de stappen en dan werkt het weer.Verwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 14:59:
Ok merci!
Ik heb de radio kunnen vinden, idd zelfde als 6.2.0
trillen ook gevonden !
nu alleen de schermblokkering..als ik hem op "weer" zet geeft hij ook geen animatie weer, en ook de snelkoppelingen niet!
met andere animatie ook niet! Hoe kan dat?
Je hebt geen ENG S-Off. Dat kun je krijgen met het volgende tooltje http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=855403. Zorg wel dat je het vakje aanvinkt voor "I have Radio S-Off".TheNymf schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:15:
[...]
Ja zip maak ik zelf, want als ik die flasboot tool gebruik geeft hij de melding:
c:\DHD\ADB>fastboot flash radio radio.img
sending 'radio' (24960 KB)...
OKAY [ 4.130s]
writing 'radio'...
FAILED (remote: not allowed)
finished. total time: 4.140s
Dat heb ik. Ook de HBOOT (eerste regel) geeft weer dat S-OFF isik222 schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:33:
[...]
Zoek de app setup en open die, volg de stappen en dan werkt het weer.
[...]
Je hebt geen ENG S-Off. Dat kun je krijgen met het volgende tooltje http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=855403. Zorg wel dat je het vakje aanvinkt voor "I have Radio S-Off".
edit: ow, ik begrijp dat radio S-OFF anders is dan ENG S-OFF.. klopt dat?
[ Voor 7% gewijzigd door sjongenelen op 11-12-2011 16:11 ]
you had me at EHLO
Radio S-Off is inderdaad wat anders dan ENG S-Off. Je moet dus nog ENG S-Off krijgen met behulp van het programma uit mijn vorige postTheNymf schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:10:
[...]
Dat heb ik. Ook de HBOOT (eerste regel) geeft weer dat S-OFF is
edit: ow, ik begrijp dat radio S-OFF anders is dan ENG S-OFF.. klopt dat?
thx, ga ik vanavond even proberen!ik222 schreef op zondag 11 december 2011 @ 16:27:
[...]
Radio S-Off is inderdaad wat anders dan ENG S-Off. Je moet dus nog ENG S-Off krijgen met behulp van het programma uit mijn vorige post
you had me at EHLO
Nu wil ik graag een andere batterij indicator flashen maar ik zie dat deze alleen maar voor de nieuwste versie (6.31) zijn.
Kan ik zonder alles weer kwijt te zijn (super wipe) ook gewoon updaten naar 6.31?
Of kan ik de batterij indicator ook flashen op versie 6.20?
Verwijderd
[...]
Waar kan ik die vinden? ik kan hem nergens vinden!
Gewoon bij applicaties en dan setup of instellen in het NederlandsVerwijderd schreef op zondag 11 december 2011 @ 21:05:
[quote]ik222 schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:33:
[...]
Waar kan ik die vinden? ik kan hem nergens vinden!
kan, maar word afgeradenComTech schreef op zondag 11 december 2011 @ 20:16:
Ik draai sinds een week of 2 ARHD 6.20.
Nu wil ik graag een andere batterij indicator flashen maar ik zie dat deze alleen maar voor de nieuwste versie (6.31) zijn.
Kan ik zonder alles weer kwijt te zijn (super wipe) ook gewoon updaten naar 6.31?
Of kan ik de batterij indicator ook flashen op versie 6.20?
want rom heeft andere base enzo..
het is niet voor niks dat mods/thema's/skins voor bijv 6.2.x niet werken op 6.3.x
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"
Ik had er inderdaad meer tijd in moeten steken. Maar die kleine dingen vielen een beetje tegen (ook dat het inderdaad lijkt alsof je een grotere resolutie hebt, maar toch niet veel meer icons kwijt kunt op je homescreen). En ik deed het eigenlijk voornamelijk voor een langere batterijduur, wat ik met batterycalibrator en een week goed opladen etc niet heb kunnen krijgen. Wat me zeker wel opviel was de snelheid en hoe soepel die liep. En de vele extra opties om hem te configgen (alhoewel ik daar niet aan zat omdat ik er geen verstand van hadAghanim schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 21:42:
Mwah, een ander toetsenbord installeren is zo gebeurd en ikzelf gebruik die tekens haast nooitPersoonlijk zie ik in Sense echt geen meerwaarde omdat je zo ongeveer alle widgets gewoon kunt vervangen. Overigens noem je niets over alle voordelen van BlackICE dus wellicht had je het wat meer tijd moeten geven. Al kan ik me natuurlijk voorstellen dat als het niet fijn voelt je daar ook geen tijd in wilt steken. Het is natuurlijk een kale ROM en dat is inderdaad wat anders dan Sense.
Verwijderd
Verwijderd
? Mijn vraag is hoe de snelheid van ARHD 6.3.1. is t.o.v. de runnymede roms......Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 11:48:
De snelheid van Runnymede roms is wel in orde, dus lijkt me niet iets om je druk over te maken.
Verwijderd
Geen merkbaar verschil wat mij betref. Vandaar mijn vorige antwoord dat snelheid in orde was en niet iets is om je druk over te maken.Verwijderd schreef op maandag 12 december 2011 @ 12:46:
[...]
? Mijn vraag is hoe de snelheid van ARHD 6.3.1. is t.o.v. de runnymede roms......
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2011 13:44 ]
Verwijderd
Ik heb geen autocorrect meer in deze app, voor de root werkte dit prima (ook met de nieuwe versie van de twitter-app). Maar typ ik gewoon een smsje werkt de autocorrect wel gewoon...
Zie ik ergens een instelling over het hoofd of is dit gewoon een of andere gekke bug? Is onhandig tweets typen zo...
Tsja... Voor de update werkt het wel. Ach, maar eens een andere app gebruiker danik222 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:28:
Als het alleen in de twitter app is dan lijkt mij dat het probleem toch echt bij die app ligt. Heb het even getest maar alleen in de offciele twitter app werkt het niet inderdaad. In de HTC Sense twitter app werkt het wel prima net als in alle andere applicaties die ik zo snel even getest heb.
Yep, outdated maar blijvend. en pas op, als je van ext3 naar ext4 zou gaan kan je backup wel eens niet meer werken.Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 12:00:
Ik heb een vraagje, heb 1x een backup gemaakt van de "stock rom" die er op stond, en heb ook een keer de recovery gebruikt om daar weer terug te komen bij die stock rom. Ik hoef nu toch niet opnieuw een recovery te doen? Die backup is toch blijvend?
Non taken
zit te denken aan RCMix3D runny v4 ... icm met ICE HD theme
iemand ervaring mee?
Die ROM is geweldig, ik gebruik al maanden die Runny Roms van Capy.SuperVeloce schreef op donderdag 15 december 2011 @ 00:11:
Virtuous Infinity krijgt voorlopig ff geen update..
zit te denken aan RCMix3D runny v4 ... icm met ICE HD theme
iemand ervaring mee?
Het theme wat je noemt heb ik geen ervaring mee maar geloof wel dat het snor zit.
Ik heb zelf OPB's blue theme draaiende, Cause I like Blue
Non taken