Ik heb een 32GB class 10 micro sd card besteld en zou eigenlijk graag de 4GB limiet van Fat32 opheffen en enige manier hoe dat wellicht mogelijk is ext3/4. Iemand ervaring ermee of je echt je sd card in ext3/4 kunt formaterren? Ik heb wel al een methode gezien, maar je moet je sd card dan wel via een card reader benaderen.
Wat ik getest heb is gewoon formaterren als ext3/4 maar Android zal dan zeggen dat je sd card beschadigd is en hem weer als Fat32 formatteren. Ik heb namelijk met MX Video Speler geconstanteerd dat die wel 720p .mkv's afspeelde.
Nu zijn er ook 720p films die onder de 4GB zijn, maar meeste is toch echt meer dan 4GB. Je vraagt je misschien af waarom ik zoiets zou willen, nou simpel want omzetten ga ik niet doen want kost veel tijd en daarom dat ik soms ook wel nog dvd rips kijk, maar die speel ik dan liefste op de DHD af.
TV series in 720p zet je er natuurlijk wel eenvoudig op, dus ik ga eens testen of het inderdaad goed afspeelt of niet. SW ( Snel ) lijkt het goed te doen in eerste instantie, maar toch nog niet vloeiend genoeg. Dus ik denk toch dat 720p .mkv's films afspelen niet goed zal gaan, dus dan is de ext4 ook van de baan.
Ik dacht eerst namelijk dat het vloeiend afspeelde, maar dat is dus niet zo.
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 28-11-2011 20:45
]