vinnieminnie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:24:
[...]
Hoewel CleanDHD 1.05 inderdaad gebaseerd is op #29 weet ik niet zeker of hij ook de batfix bevat. Dit is namelijk kernel gerelateerd en als hij die heeft aangepast en de nieuwe kernel geen batfix bevat, dan heb je er natuurlijk geen profijt meer van. Als er in het topic zelf vermeld wordt dat de batfix er in zit kan je er natuurlijk wel zeker van zijn. Ik weet ook niet zeker of hij de kernel wel heeft aangepast.
Wat is eigenlijk het verschil tussen CleanDHD en CM7? CleanDHD zal wel een nog meer pure Gingerbread ervaring willen leveren? Ik heb een beetje gekeken, maar het grootste verschil dat ik kan vinden is dat de LCDDensity op 190 staat. Hoe bevalt dat?
Leuk om te zien dat tweakers CM7 nu ook beginnen te waarderen.
Tja, zeker weten doe ik het ook niet, maar CleanDHD is een stuk zuiniger met je batterij dan Revolution ooit is geweest.
De reden waarom ik nog niet goed durf om een 'echte' CM7 erop te zetten is omdat ik gewoon niet weet welke images ik nodig heb. Anders wil ik die ook nog wel proberen, lijkt me ook wel fijn zo'n OTA update van hun
LCD Desity op 190 is in één woord: Geweldig! Je krijgt er daadwerkelijk een soort HD gevoel bij, zet wel je kolommen en rijen op 6,7 of 8 (of hoger indien gewenst) om het af te maken.
Je kan ook wat hoger gaan naar 167, maar echt groot verschil is er niet. Beide resoluties geven je wel het gevoel wat meer met een tablet te maken te hebben. Let er wel ff op dat je moet herstarten voordat de veranderingen opgepakt worden.
Ook heb ik het wifi scannen op 180 gezet (in hetzelfde bestand normaal op 120 geloof ik, iets onder de LCD density instelling), ik geloof dat dat ook wel helpt om de batterij duur te verlengen, maar zeker weten doe ik het nog niet. In ieder geval geen vreemde ervaringen ermee gehad tot nu toe.
Meest makkelijke om het bestand te editen is met root- of ES explorer, maar je kan natuurlijk ook gewoon een adb pull/push doen.