Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Urian schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:32:
@MrKvvn:

Ikzelf heb Android Revolution HD 4.0 β 3.1 draaien,alles werkt vlekkeloos.

Omdat mijn sd inmiddels een puinhoop was geworden, deze eerst opnieuw geformateerd. Ook terug naar fabrieksinstellingen, batterystats gereset (bat 100% vol) en een fullwipe gedaan, daarna rom op sd gezet en geflashed.

Android 2.3 draait heerlijk, batterijduur lijkt nog beter geworden.
Dus jij hebt hem wel lekker draaiend gekregen. Hmm... dan ga ik nogmaals proberen met de stappen die jij zegt.
Ik had geen fullwipe gedaan omdat ik niet al mijn contacten wou kwijtraken misschien dat het met daar mee heeft te maken.
Even het toestel 100% opladen en dan ga ik even aan de slag
En als dit nu wel goed werkt en xda-developers brengen een full versie van Android Revolution HD 4.0 β 3.1 is deze er dan wel zonder een fullwipe erop te zetten?
Wat is het beste voor mijn MicroSD in mijn DHD? FAT32 of NTFS?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 22:11
Je MOET een full wipe doen om 4.0 te flashen. Dat staat duidelijk in de eerste post, dus je had kunnen weten dat dit fout zou lopen.

Iemand vroeg hoe het zat met die video bug op CM7. Ik had deze bug zelf ook op ARHD, maar misschien is hij daar ondertussen gefixed. Op CM7 is hij er inderdaad nog, maar als je vervolgens je scherm naar landscape mode draait is er niks aan de hand.

Ook hoorde ik iemand zeggen dat hij voor Sense koos, vanwege de betere batterylife. Dit is sinds een weekje echter geen probleem meer op CM7 vanaf de #27 nightly. Ik haal nu een drain met 3G aan van -3mA en met vliegtuigmodus is dit zelfs -1mA. Ik kan nu 2 dagen met mijn DHD doen als ik hem niet intensief gebruik. En als ik hem wel intensief gebruik haal ik iig 24 uur makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:28:
[...]

Dus jij hebt hem wel lekker draaiend gekregen. Hmm... dan ga ik nogmaals proberen met de stappen die jij zegt.
Ik had geen fullwipe gedaan omdat ik niet al mijn contacten wou kwijtraken misschien dat het met daar mee heeft te maken.
Even het toestel 100% opladen en dan ga ik even aan de slag
En als dit nu wel goed werkt en xda-developers brengen een full versie van Android Revolution HD 4.0 β 3.1 is deze er dan wel zonder een fullwipe erop te zetten?
Wat is het beste voor mijn MicroSD in mijn DHD? FAT32 of NTFS?

Thnx
Contacten raak je niet kwijt met een fullwipe omdat die gelinkt zijn aan je google account.
Tussen de diverse roms van ARHD is het niet altijd nodig om een full wipe te doen, al wordt het wel aanbolen door Mike. Ik gisteren geflashed nadat ik met Titanium Backup een backup had gemaakt en dat scheelt heel veel tijd om alles weer goed te krijgen (m.n. email instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:43:
[...]

Contacten raak je niet kwijt met een fullwipe omdat die gelinkt zijn aan je google account.
Niet iedereen heeft zijn contacten via google lopen, maar via Outlook. Ik heb het opgelost dmv. gSyncIt. Dit programma synct als het ware je contacten, agenda, taken en notities naar je Google account. Vandaar sync ik mijn telefoon weer met google. Werkt super en geen geklooi meer usb (of wifi) met syncen.

Echt een aanrader voor mensen met outlook! En voor 20 US Dollar (pak 'm beet 15,- Euro) zeker zijn centen waard... Ik heb er iig. geen spijt van (kreeg nog een gratis update naar 2.x ook :))

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 22-03-2011 21:02 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er ook bij jullie in Android Revolution HD 4.0 β 3.1 settings inplaats van instellingen in het menu? Misschien toch een klein foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, bij mij staat er toch echt instellingen...

NIet goed gekeken, idd in het engels

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2011 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:54
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 21:43:
Staat er ook bij jullie in Android Revolution HD 4.0 β 3.1 settings inplaats van instellingen in het menu? Misschien toch een klein foutje?
Die klacht ben ik op het XDA forum ook al tegengekomen, ik heb zelf nog beta 2 en ik draai hem bovendien in het Engels dus heb er zelf geen last van. Morgen maar eens Beta 4 erop knallen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:54

Nox

Noxiuz

Doen jullie een full wipe als je van Beta 2 naar 3 of 4 gaan?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mede Tweakers, ik ben om! CyanogenMod 7 is het helemaal! Enige wat ik mis is de HTC look voor contacten met facebook en twitter, maar dat is niet zo'n ramp. :)

Even een dag gespeeld met CleanDHD 1.01 (CM7nb25) en was zéér goed te doen. Nu ga ik flashen naar CleanHD 1.05 (CM7nb29 - waar dus die zog. battery fix in zou moeten zitten) en kijken hoe die het gaat doen. :)

Ook maar meteen de laatste Radio geflashed (26.08.03.07_M).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:19
NoxiuZ schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 01:16:
Een paar berichten boven die van jou... Maar goed, lees de 'first-post' op XDA van AHRD Beta x. Alleen daar staat het juiste antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:14
vinnieminnie schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 19:42:
Je MOET een full wipe doen om 4.0 te flashen. Dat staat duidelijk in de eerste post, dus je had kunnen weten dat dit fout zou lopen.

Iemand vroeg hoe het zat met die video bug op CM7. Ik had deze bug zelf ook op ARHD, maar misschien is hij daar ondertussen gefixed. Op CM7 is hij er inderdaad nog, maar als je vervolgens je scherm naar landscape mode draait is er niks aan de hand.

Ook hoorde ik iemand zeggen dat hij voor Sense koos, vanwege de betere batterylife. Dit is sinds een weekje echter geen probleem meer op CM7 vanaf de #27 nightly. Ik haal nu een drain met 3G aan van -3mA en met vliegtuigmodus is dit zelfs -1mA. Ik kan nu 2 dagen met mijn DHD doen als ik hem niet intensief gebruik. En als ik hem wel intensief gebruik haal ik iig 24 uur makkelijk.
Ik ben de 'iemand' waar je twee maal naar refereert.
Thanks voor de antwoorden! Ik ga dan toch maar voor CM7. CM7 is volgens mij gewoon stock, I like stock =)
Video's kijk ik alleen in landscape mode, dus dat ze niet werken in portrait mode is totaal geen probleem.

Nogmaals; thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BabyXL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 01:52:
Mede Tweakers, ik ben om! CyanogenMod 7 is het helemaal! Enige wat ik mis is de HTC look voor contacten met facebook en twitter, maar dat is niet zo'n ramp. :)

Even een dag gespeeld met CleanDHD 1.01 (CM7nb25) en was zéér goed te doen. Nu ga ik flashen naar CleanHD 1.05 (CM7nb29 - waar dus die zog. battery fix in zou moeten zitten) en kijken hoe die het gaat doen. :)

Ik heb dezelfde configuratie. Ik haal met Quadrant nu zelfs 3000+, super smooth en snel, dus ik ga echt niet meer terug naar revolution hd. Wat ook echt veel beter is geworden is de kwaliteit van de foto's. Weet niet waar het aan licht maar de foto's van CleanDHD zijn veel scherper. De camera app is ook veel handiger ingedeeld.
De GPS heeft nu in enkele seconden een fix. Dat heb ik met revolution nooit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Android Revolution HD 4.0 β 4

incoming

- New kernel 2.6.35.10-g1418c33 (incorporated from 2.25 base)
- HUGE SPEED IMPROVEMENT
- Incorporated some goodies from 2.25 base (but no bugs)
- Added Voice Dialer (will be installed only for 4G users)
- Working HTC Notes Widget included (Thanks to bosbode)
- Added 3G prefix for 3G capable networks
- There is hard work in progress to bring you first custom kernel for HTC Desire HD Gingerbread ROM. Be ready for the Revolution ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Whiskey103 op 23-03-2011 11:16 ]

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:50
Misschien weet Whiskey dit:
Als ik de kernel van LeeDroid flash over Android Revolution HD heb ik dan nog steeds de EXT4 partitie?

Ik heb het op XDA gevraagd maar mijn vraag werd direct onder gesneeuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
niet nodig maar ja, als je vage errors heb, dan it,s recomended huh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
BabyXL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 01:52:

Hoewel CleanDHD 1.05 inderdaad gebaseerd is op #29 weet ik niet zeker of hij ook de batfix bevat. Dit is namelijk kernel gerelateerd en als hij die heeft aangepast en de nieuwe kernel geen batfix bevat, dan heb je er natuurlijk geen profijt meer van. Als er in het topic zelf vermeld wordt dat de batfix er in zit kan je er natuurlijk wel zeker van zijn. Ik weet ook niet zeker of hij de kernel wel heeft aangepast.

Wat is eigenlijk het verschil tussen CleanDHD en CM7? CleanDHD zal wel een nog meer pure Gingerbread ervaring willen leveren? Ik heb een beetje gekeken, maar het grootste verschil dat ik kan vinden is dat de LCDDensity op 190 staat. Hoe bevalt dat?

Leuk om te zien dat tweakers CM7 nu ook beginnen te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey103
ThijsWTF schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:19:
Misschien weet Whiskey dit:
Als ik de kernel van LeeDroid flash over Android Revolution HD heb ik dan nog steeds de EXT4 partitie?

Ik heb het op XDA gevraagd maar mijn vraag werd direct onder gesneeuwd...
Yes mate Supports EXT 2,3 & 4
http://forum.xda-develope...=12312901&postcount=14672

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Woops. Heb ik over het hoofd gezien. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

BabyXL schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 20:58:
[...]

Niet iedereen heeft zijn contacten via google lopen, maar via Outlook. Ik heb het opgelost dmv. gSyncIt. Dit programma synct als het ware je contacten, agenda, taken en notities naar je Google account. Vandaar sync ik mijn telefoon weer met google. Werkt super en geen geklooi meer usb (of wifi) met syncen.

Echt een aanrader voor mensen met outlook! En voor 20 US Dollar (pak 'm beet 15,- Euro) zeker zijn centen waard... Ik heb er iig. geen spijt van (kreeg nog een gratis update naar 2.x ook :))
Kijk, dat zijn nog eens berichten. Ik ben al een tijd op zoek, maar meeste sync progjes moeten zowel een client als server draaien her en der, 1 client op de desktop lijkt me beter, later gelijk proberen :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

vinnieminnie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:24:
[...]
Hoewel CleanDHD 1.05 inderdaad gebaseerd is op #29 weet ik niet zeker of hij ook de batfix bevat. Dit is namelijk kernel gerelateerd en als hij die heeft aangepast en de nieuwe kernel geen batfix bevat, dan heb je er natuurlijk geen profijt meer van. Als er in het topic zelf vermeld wordt dat de batfix er in zit kan je er natuurlijk wel zeker van zijn. Ik weet ook niet zeker of hij de kernel wel heeft aangepast.

Wat is eigenlijk het verschil tussen CleanDHD en CM7? CleanDHD zal wel een nog meer pure Gingerbread ervaring willen leveren? Ik heb een beetje gekeken, maar het grootste verschil dat ik kan vinden is dat de LCDDensity op 190 staat. Hoe bevalt dat?

Leuk om te zien dat tweakers CM7 nu ook beginnen te waarderen.
Tja, zeker weten doe ik het ook niet, maar CleanDHD is een stuk zuiniger met je batterij dan Revolution ooit is geweest.

De reden waarom ik nog niet goed durf om een 'echte' CM7 erop te zetten is omdat ik gewoon niet weet welke images ik nodig heb. Anders wil ik die ook nog wel proberen, lijkt me ook wel fijn zo'n OTA update van hun :)

LCD Desity op 190 is in één woord: Geweldig! Je krijgt er daadwerkelijk een soort HD gevoel bij, zet wel je kolommen en rijen op 6,7 of 8 (of hoger indien gewenst) om het af te maken. :)

Je kan ook wat hoger gaan naar 167, maar echt groot verschil is er niet. Beide resoluties geven je wel het gevoel wat meer met een tablet te maken te hebben. Let er wel ff op dat je moet herstarten voordat de veranderingen opgepakt worden.

Ook heb ik het wifi scannen op 180 gezet (in hetzelfde bestand normaal op 120 geloof ik, iets onder de LCD density instelling), ik geloof dat dat ook wel helpt om de batterij duur te verlengen, maar zeker weten doe ik het nog niet. In ieder geval geen vreemde ervaringen ermee gehad tot nu toe.

Meest makkelijke om het bestand te editen is met root- of ES explorer, maar je kan natuurlijk ook gewoon een adb pull/push doen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Roeligan schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:15:
[...]

Kijk, dat zijn nog eens berichten. Ik ben al een tijd op zoek, maar meeste sync progjes moeten zowel een client als server draaien her en der, 1 client op de desktop lijkt me beter, later gelijk proberen :)
Ja, ik heb veel verschillende programma's geprobeerd. Maar dit vind ik gewoon het beste tot nu toe. Ik denk dat een hoop mensen die outlook gebruiken met deze app goed uit de voeten kunnen.

Misschien een idee voor de OP om deze info erbij te zetten? Hoewel dit eigenlijk een beetje offtopic is misschien?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:54
Nee, dat is nergens voor nodig. Mike (De developer van Android Revolution HD) heeft in het topic op XDA meerdere malen gezegd dat het niet nodig is om te wipen mits je al op een andere 4.0 rom van hem zit. Dus als je van beta 1, 2, 3 of 3.1 komt van de 4.0 rom hoef je geen wipe te doen. Kom je van Android Revolution HD 3.2 of lager, of een compleet andere rom, dan moet je wel een wipe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Zie net dat er een nieuwe update is van CleanDHD. Versie 1.06 met de volgende aanpassingen:

- Based on CM7 nightly build 30
- Latest market and google frameworks
- All wallpapers removed except for one supplied
- Performance enhancements to system (compcache totally disabled, libsqlite.so patch to remove loop)
- Ad-free
- Battery efficient
- Very fast
- Stock looking
- 190dpi for the true HD look
- Kernel OC support up to 1516 MHz

Meer info op het XDA-Developers Forum.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
BabyXL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:30:
[...]
LCD Desity op 190 is in één woord: Geweldig! Je krijgt er daadwerkelijk een soort HD gevoel bij, zet wel je kolommen en rijen op 6,7 of 8 (of hoger indien gewenst) om het af te maken. :)
Vreemd als ik op save druk en ik open het opnieuw staat hij alweer terug op 240.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

sk0o schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:54:
[...]

Vreemd als ik op save druk en ik open het opnieuw staat hij alweer terug op 240.
Is je directory wel R/W ? in Root explorer eerst ff op R/W zetten en dan editen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BabyXL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:42:
Zie net dat er een nieuwe update is van CleanDHD. Versie 1.06 met de volgende aanpassingen:

- Based on CM7 nightly build 30
- Latest market and google frameworks
- All wallpapers removed except for one supplied
- Performance enhancements to system (compcache totally disabled, libsqlite.so patch to remove loop)
- Ad-free
- Battery efficient
- Very fast
- Stock looking
- 190dpi for the true HD look
- Kernel OC support up to 1516 MHz

Meer info op het XDA-Developers Forum.
Bij mij staat die er alweer op. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whiskey103 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:15:
Android Revolution HD 4.0 β 4

incoming

- New kernel 2.6.35.10-g1418c33 (incorporated from 2.25 base)
- HUGE SPEED IMPROVEMENT
- Incorporated some goodies from 2.25 base (but no bugs)
- Added Voice Dialer (will be installed only for 4G users)
- Working HTC Notes Widget included (Thanks to bosbode)
- Added 3G prefix for 3G capable networks
- There is hard work in progress to bring you first custom kernel for HTC Desire HD Gingerbread ROM. Be ready for the Revolution ;)
Heb je hem zelf er al opstaan? Werk deze nog beter? en is deze wel volledig nederlands?
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf de β4 er nu een half dagje opstaan.
Merk ten opzicht van β3 weinig verschil. Behalve de Notes-widget (waar ik dankbaar voor ben).
Maar ik moet ook zeggen dat ik β3 ook al redelijk rap vond.
Beter weet ik dus niet, in ieder geval niet slechter ;)

Of-ie volledig in het Nederlands is weet ik niet, eigenlijk, ik heb mijn telefoon altijd in het Engels.

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 23-03-2011 21:04 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 20:58:
[...]

Heb je hem zelf er al opstaan? Werk deze nog beter? en is deze wel volledig nederlands?
thnx
Beter dan B3 (geen lag meer bij uit standby halen b.v.), lijkt ook allemaal wat vlotter te reageren. Verder weinig verschil, gewoon een goede ROM in het nederlands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
BabyXL schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:30:
[...]
De reden waarom ik nog niet goed durf om een 'echte' CM7 erop te zetten is omdat ik gewoon niet weet welke images ik nodig heb. Anders wil ik die ook nog wel proberen, lijkt me ook wel fijn zo'n OTA update van hun :)
Wat bedoel je precies met images? De rom in .zip vorm? Want dat is juist heel erg gemakkelijk geregeld bij CM7. Via rommanager kan je bij downloads gewoon de laatste nightlies downloaden inclusief gapps, waarna hij het automatisch voor je installeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het XDA forum zie ik al wat mensen die bugs hebben gevonden in de nieuwe beta4. Zo werkt bijv de locatie bij het weer niet goed. Mensen hier ervaringen mee? Misschien het toch beter om te wachten totdat er een officiële rom van ze uitkomt en geen beta meer want dan blijf je aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geen problemen met de locaties voor het weer. Ben nog geen bugs tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

vinnieminnie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:11:
[...]

Wat bedoel je precies met images? De rom in .zip vorm? Want dat is juist heel erg gemakkelijk geregeld bij CM7. Via rommanager kan je bij downloads gewoon de laatste nightlies downloaden inclusief gapps, waarna hij het automatisch voor je installeert.
Ja dat zag ik ook net in Rom Manager. Ik dacht eerst dat ik een zip van de website moest plukken namelijk... Ga ik morgen eens mee spelen. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

k heb de laatste tijd bij ARHD (bij zowel de 2x, 3x als 4x) dat hij bij de galery geen foto's herkent, op de SD staan in DCIM verschillende mappen met foto's. Zelfs als ik een foto maak en wil bekijken via de galery zegt ie no items found. Tevens kan Winamp mijn muziek niet meer vinden. Ga vanavond maar weer eens CM proberen, nu ik een goeie sync tool heb gevonde zit ik niet meer aan HTC sync vast :)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Roeligan schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:16:
k heb de laatste tijd bij ARHD (bij zowel de 2x, 3x als 4x) dat hij bij de galery geen foto's herkent, op de SD staan in DCIM verschillende mappen met foto's. Zelfs als ik een foto maak en wil bekijken via de galery zegt ie no items found. Tevens kan Winamp mijn muziek niet meer vinden. Ga vanavond maar weer eens CM proberen, nu ik een goeie sync tool heb gevonde zit ik niet meer aan HTC sync vast :)
Ligt het dan niet gewoon aan je SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Als ik via een file explorer naar de sd ga kan ik wel de mp3tjes of pics openen.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
vinnieminnie schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 22:11:
[...]

Nightlies is alleen bij de Premium-versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Roeligan schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 08:16:
dit probleem heb ik ook gehad. ik heb toen al mijn foto's naar een andere map verplaatst. DCIM folder weggegooid. Telefoon herstart --> gallerij opstarten --> foto maken met camera --> de rest van de foto's teruggeplaatst --> telefoon herstart --> gallerij openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

anandus schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 09:50:
[...]

Nightlies is alleen bij de Premium-versie :)
Gelukkig heb ik die :). Gisteren avond toch ff snel naar CM7nb30 geflashed (heb niet zo veel widgets ed, en contacten/agenda synct die toch vanzelf in no-time terug).

Natuurlijk wel snel ff LCD Density op 190 gezet, als je dat eenmaal hebt wil je gewoon niet meer terug. :)

Ik ben echt verbaasd hoe lang mijn accu mee gaat op deze rom! Naar mijn gevoel denk ik zo 2x langer dan bij andere Roms. Maar het kan misschien ook aan de laatste Radio liggen?

[ Voor 9% gewijzigd door Cybergamer op 24-03-2011 15:01 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik heb net de density op 190 gezet om het te testen (ik heb launcherpro). Tjonge wat kan je dan in 1 keer een hoop troep kwijt op je homescreens.

De accuduur van CM7 is de laatste tijd flink vooruit gegaan. De radio heeft natuurlijk ook veel invloed maar dat is meer persoonsgebonden/lokatiegebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:11
Van de Phunkycow roms naar CleanHD verhuisd, moet zeggen dat t totaal geen verkeerde rom is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Van HTC Sense naar CleanDHD naar CM7 in een paar dagen. CM7 is here to stay!
Hoewel cleanDHD eigenlijk hetzelfde is. Op de LCD Density tweak na dan.

Ik was erg gehecht aan de contactenlijst van HTC, maar eigenlijk is die niet veel anders dan WyContacs die CM7 gebruikt. Twitter/Facebook/Skype/WhatsApp is allemaal prima gelinkt, en ik moet gewoon ff zeggen:

WOW! Dit is gewoon SUPER!

Tel daar bij de battery life bij op en je hebt gewoon een goeie, zuinige, en erg snelle rom!

Voor mij geen Sense (en gerelateerde HTC Apps) meer op mijn foon. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
PhunkyCow update zijn rom de laatste tijd niet meer zo vaak als ik leuk zou vinden. Ik heb zelf de overstap gemaakt naar de standaard CM7.
De adreno libs schijnen nu ook in CM7 te zitten, dus dat is goed nieuws!

@BabyXL: Was het nodig om een full wipe te doen dan? Je zat toch al op CleanHD?
Ik doe zelf alleen een wipe als ik van een rom naar een andere rom flash. Bij updates flash ik ze gewoon meteen en maak ik hoogstens eerst mijn cache leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

vinnieminnie schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:39:
@BabyXL: Was het nodig om een full wipe te doen dan? Je zat toch al op CleanHD?
Het is net wat je zelf al schreef. bij updates doe ik het ook niet, maar bij elke andere ROM doe ik altijd een full wipe. Ik wilde geen narigheid achteraf, just to be sure.

[ Voor 7% gewijzigd door Cybergamer op 24-03-2011 20:43 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BabyXL schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:37:
Van HTC Sense naar CleanDHD naar CM7 in een paar dagen. CM7 is here to stay!
Hoewel cleanDHD eigenlijk hetzelfde is. Op de LCD Density tweak na dan.

Ik was erg gehecht aan de contactenlijst van HTC, maar eigenlijk is die niet veel anders dan WyContacs die CM7 gebruikt. Twitter/Facebook/Skype/WhatsApp is allemaal prima gelinkt, en ik moet gewoon ff zeggen:

WOW! Dit is gewoon SUPER!

Tel daar bij de battery life bij op en je hebt gewoon een goeie, zuinige, en erg snelle rom!

Voor mij geen Sense (en gerelateerde HTC Apps) meer op mijn foon. :)
Ik ben erg benieuwd naar het verschil tussen CM7 en CleanDHD.
Je zegt dat het eigenlijk hetzelfde is maar waarom blijf je bij CM7 of zou je als je het andersom had geflashed bij CleanDHD blijven. Is CM7 zuiniger? En welke CM7 heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Thombias schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 20:47:
[...]

Ik ben erg benieuwd naar het verschil tussen CM7 en CleanDHD.
Je zegt dat het eigenlijk hetzelfde is maar waarom blijf je bij CM7 of zou je als je het andersom had geflashed bij CleanDHD blijven. Is CM7 zuiniger? En welke CM7 heb je nu?
Volgens mij zijn er geen verschillen, maar ik heb CleanDHD niet zo enorm uitgespit. Ze zijn naar mijn idee hetzelfde, maar CleanDHD zijn wat wallpapers ea. zaken verwijderd. En de 'chef' heeft de LCD Density op 190 gezet.

Eigenlijk is het voor mij makkelijker om CM7 te blijven gebruiken ivm updates die ik direct uit de Rom Manager dmv. ClockWorkMod kan downloaden en flashen. (Ik heb de Premium versie).

Ik heb Build 30, met Radio 12.35d.60.140fU_26.08.03.07_M. Dit is dezelfde die is aanbevolen voor CleanDHD.

Het enige wat ik aangepast heb in build.prop is het volgende:

code:
1
2
ro.sf.lcd_density=190
wifi.supplicant_scan_interval=180

Dit is simpel te doen met Root Explorer, of met ES File Manager als je root hebt. Of je kan natuurlijk ook gewoon adb push/pull gebruiken.

Ik ben er nog niet zeker van het effect van wifi.supplicant_scan_interval. Hier en daar leest ik goeie verhalen, maar ik denk niet dat dit iets is wat echt battery effecient is. De tijd zal het leren.

Edit: meer info over build.prop is hier te vinden. GEBRUIK DE AANGEBODEN BESTANDEN NIET! MAAK JE EIGEN AANPASSINGEN IN HET BESTAND!! Ik weet niet wat dit kan doen op een Desire HD, en het is altijd verstandig om een backup te maken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Cybergamer op 24-03-2011 22:06 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Er is ook een app voor de density. LCDDensity.
Het wifi verhaal geloof ik ook niet zo.

Bedankt voor de info ik blijf nog even bij cleandhd. Ook geen sense meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:38
Is het nodig om te flashen met een volle accu? Of kan er ook gewoon geflashed worden met b.v. 30% en dan aan de lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Patrick V. schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 22:23:
Is het nodig om te flashen met een volle accu? Of kan er ook gewoon geflashed worden met b.v. 30% en dan aan de lader?
Ik zou toch minimaal 50% doen, tijdens het flashen laad de telefoon niet op volgens mij.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 17:06
@Patrick V. Ik flash altijd met een meer dan gemiddeld volle accu. Dit omdat ik zeker wil zijn dat mijn telefoon niet gebrickt wordt omdat de accu er tijdens het flash proces mee uitscheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik flash ook gewoon als deze 20% vol is.

maar in principe zou het niks uit moeten maken als hij zou stoppen tijdens het flashen. Je flashed immers niet de hboot / recovery dus die moet je gewoon op kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
martjah schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 23:32:
Ik flash ook gewoon als deze 20% vol is.

maar in principe zou het niks uit moeten maken als hij zou stoppen tijdens het flashen. Je flashed immers niet de hboot / recovery dus die moet je gewoon op kunnen starten.
Je kan inderdaad weinig verkloten met het flashen van een custom rom. Het ergste wat je kan overkomen is dat je in een bootloop terecht komt en dan flash je je rom gewoon opnieuw. Maar toch schrik je wel eventjes als je telefoon van €500 niet opstart :p.

Ik heb wel een paar keer gehad met het updaten van mijn recovery via Rom Manager dat mijn recovery weg was. Dat was wel écht even schrikken. Gelukkig hebben we dan nog fastboot om dat te fixxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik heb net even om te testen CleanDHD geinstalleerd, maar wat een vooruit gang zeg (kom vanaf ARHD 3.2)

Even kijken hoe ik alles customize, en m'n twitter kan linken aan contacten als dat lukt ben ik helemaal blij!

edit:
Standaard staat er ADWlauncher op, maar heb LauncherPro Plus aangeschaft maar hoe kan ik switchen tussen launchers? Het is me net per ongeluk gelukt..

Valt die ADW ook te verwijderen?

Heb ook Fancy Widget geinstalleerd voor de HTC look klok & weers informatie

[ Voor 39% gewijzigd door Patrick V. op 25-03-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Patrick V. schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:16:
Ik heb net even om te testen CleanDHD geinstalleerd, maar wat een vooruit gang zeg (kom vanaf ARHD 3.2)

Even kijken hoe ik alles customize, en m'n twitter kan linken aan contacten als dat lukt ben ik helemaal blij!

edit:
Standaard staat er ADWlauncher op, maar heb LauncherPro Plus aangeschaft maar hoe kan ik switchen tussen launchers? Het is me net per ongeluk gelukt..

Valt die ADW ook te verwijderen?

Heb ook Fancy Widget geinstalleerd voor de HTC look klok & weers informatie
ADW kan je niet verwijderen in CleanDHD
Zelf gebruik ik Zeam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 22:59
Ben overgestapt van ARHD naar CM7. Mis wel een aantal HTC apps hoor.
Wat gebruiken jullie als alternatief voor:
Contacten (+koppeling facebook/twitter/ed)
Keyboard (ben zo gewend mis te typen bij het htc keyboard)
Agenda (ziet er minder mooi uit als die van htc)
Nieuws app van htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Contacten: dailer one, twitter
Agenda: Jorte
Nieuws: nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:41

mno

Hopelijk is er morgen weer een nieuwe CM7 Nightly (nr 31), de changelog is aanzienlijk:
http://cm-nightlies.appspot.com/?device=ace

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:11
Ik lees al tijden deze topics door en ben ook aan het rooten geslagen. Downgraden e.d zijn succesvol verlopen en heb verschillende roms geprobeerd. Vandaag wilde ik de beta 4 van DHD revolutions flashen. Deze blijft nu hangen op het witte HTC opstart scherm.

Ook in de bootloader als ik op recovery druk blijft die freezzen op het witte HTC scherm.
onder staande kwam ik tegen in dit forum, echter delink naar de clockwork recovery werkt niet meer.
Kan iemand mij misschien verder helpen?

quote:

Roeligan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:51:
Thx, daar was ik inderdaad al achter.

Ben nu aan het kijken of ik een full wipe kan doen en dan verder kijken.

[edit]
Ik kan dus gewoon NIET in recovery mode komen. Als ik in de bootloader naar recovery ga dan freezed hij op het witte HTC scherm.
Probeer het volgende eens:

- telefoon uit
- vol- en aanzetten zodat je in bootloader zit
- ga naar Fastboot
- sluit usb aan en kijk of je Windows de hardware herkent.
- download fastboot software en zet het ergens op je schijf: http://loadbalancing.moda...php?url=paul/fastboot.zip
- download de laatste stabiele recovery en plaats deze in je fastboot mapje: http://koush.tandtgaming....clockwork-2.5.1.3-ace.img
- open een command prompt en browse naar je fastboot map
- voer volgend commando uit: fastboot-windows flash recovery recovery-clockwork-2.5.1.3-ace.img

Als het goed is gaat ie nu je recovery overschrijven en moet je wat feedback krijgen in je command prompt. Als ie aangeeft dat ie geen device kan vinden, dan zijn je drivers niet lekker geinstalleerd op Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Thombias schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 19:47:
[...]

ADW kan je niet verwijderen in CleanDHD
Zelf gebruik ik Zeam.
Jawel hoor, gewoon met Titanium Backup bijvoorbeeld.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BabyXL schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 12:05:
[...]

Jawel hoor, gewoon met Titanium Backup bijvoorbeeld.
I didn't know that, thanks! Moet ik die app toch maar eens gaan proberen ;)

Ik ga vanmiddag eens die rom proberen op basis van Desire S
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1006372

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
steviewonder23 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 21:26:
Ik lees al tijden deze topics door en ben ook aan het rooten geslagen. Downgraden e.d zijn succesvol verlopen en heb verschillende roms geprobeerd. Vandaag wilde ik de beta 4 van DHD revolutions flashen. Deze blijft nu hangen op het witte HTC opstart scherm.

Ook in de bootloader als ik op recovery druk blijft die freezzen op het witte HTC scherm.
onder staande kwam ik tegen in dit forum, echter delink naar de clockwork recovery werkt niet meer.
Kan iemand mij misschien verder helpen?

quote:

Roeligan schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:51:
Thx, daar was ik inderdaad al achter.

Ben nu aan het kijken of ik een full wipe kan doen en dan verder kijken.

[edit]
Ik kan dus gewoon NIET in recovery mode komen. Als ik in de bootloader naar recovery ga dan freezed hij op het witte HTC scherm.
Probeer het volgende eens:

- telefoon uit
- vol- en aanzetten zodat je in bootloader zit
- ga naar Fastboot
- sluit usb aan en kijk of je Windows de hardware herkent.
- download fastboot software en zet het ergens op je schijf: http://loadbalancing.moda...php?url=paul/fastboot.zip
- download de laatste stabiele recovery en plaats deze in je fastboot mapje: http://koush.tandtgaming....clockwork-2.5.1.3-ace.img
- open een command prompt en browse naar je fastboot map
- voer volgend commando uit: fastboot-windows flash recovery recovery-clockwork-2.5.1.3-ace.img

Als het goed is gaat ie nu je recovery overschrijven en moet je wat feedback krijgen in je command prompt. Als ie aangeeft dat ie geen device kan vinden, dan zijn je drivers niet lekker geinstalleerd op Windows.
ClockWorkMod: http://loadbalancing.moda...2.5.1.2-ace-modaco-r2.img MD5: f84a93a5ae2fb86ee409fa2609a2c1c8

Hier meer info: http://android.modaco.com...covery-for-htc-desire-hd/

Dit kostte me trouwens een paar minuten Google'n...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 13:13:
[...]

I didn't know that, thanks! Moet ik die app toch maar eens gaan proberen ;)

Ik ga vanmiddag eens die rom proberen op basis van Desire S
Ik hou me aanbevolen voor jouw ervaringen hiermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:24:
[...]

Deze ROM is zeker de moeite waard. Het is vlotter dan Revolution HD 4.0 beta4.
Ik ben nog geen bug tegengekomen. Ook filmpjes kunnen gewoon op zowel Portait als Landscape afgespeeld worden. Als je het zo ziet zou het zo een ROM van HTC kunnen zijn maar dan erg rap. Op de standaard snelheid van 1 Ghz haal ik 40+ Mflops met Linpack.

Als je een Gingerbread versie wilt uitproberen die erg dicht tegen een HTC ROM ligt dan is dit zeker de beste die ik tot nu toe ben tegen gekomen. Alles werkt goed(Wifi/Gps/etc.)

Wil je nog hogere snelheid en vind je filmpjes in portait afspelen niet nodig dan is CleanDHD (op basis van CM7) de ROM deze kan je standaard klokken naar 1,5+Ghz. Enige issue is dus dat afspelen van filmpjes in portait maar das een CM7 issue.

Ik heb vandaag behoorlijk lopen flashen ben van CleanDHD naar Desire S DHD naar Revolution HD 4.0 B4 en weer naar CleanDHD. Morgen ga ik waarschijnlijk weer naar Desire S DHD want die laatste heeft echt de potentie van een ROM die je bij de DHD zou krijgen bij aanschaf in de winkel(maar dan beter ;) )

EDIT: Ik hou me aanbevolen voor aanbevelingen van andere ROMs dus als je een ROM kunt aanbevelen dan zou ik die ook graag testen.

[ Voor 25% gewijzigd door Thombias op 26-03-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Thombias schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 22:53:
[...]

Deze ROM is zeker de moeite waard.
Ik zou graag je bevindingen willen horen over de accuduur. Tot nu toe vind ik CM7 een topper hierin namelijk. Snel en een lange accuduur. Dit heb ik nog niet zo extreem mee gemaakt sinds ik mijn DHD gekocht heb.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 17:24:
[...]

MIUI is ook aan te raden om te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Thombias: bedankt voor de info, misschien deze ook maar eens proberen. CleanHD en CM7 heb ik geprobeerd maar dat vind ik toch niet prettig werken, mis toch wel wat Sense handigheidjes. Zelf vind ik ARHD beta4 al heel prettig om mee te werken. Ga mss ook nog CoreDroid proberen. Ben nu met MIUI aan het stoeien, zie hieronder!

@ThijsWTF: draai nu idd MIUI (http://forum.xda-develope...read.php?t=970196&page=71), grafisch mooi en vlot, alleen batterydrain lijkt verschrikkelijk....heb overigens deze radio:Radio_12.41.60.19_26.06.04.14_M
Toevallig suggesties voor een andere/betere radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:57:
Toevallig suggesties voor een andere/betere radio?
Ik gebruik de Radio in deze post: BabyXL in "[HTC Desire HD] Rooten en Custom ROM's"

Probeer die eens? Doet het erg goed bij mij.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Android Revolution HD 3.3 [25.03.2011]

- New kernel 1.3.8.3
* Patched up to .34
- build.prop fixes
- Adobe Flash Player updated to latest 10.2.156.12
- Quick Office updated to 3.2.173 (version from 2.16 Gigerbread ROM)
- Fixes to sound files
- Added 3G prefix to 3G capable networks
- Added Voice Dialer (available only for 4G users)
- GPS fixes for Desire HD and Inspire 4G users
- Other minor changes

- No full wipe needed if you have 3.0/3.1/3.2 already installed

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 10:57:
@Thombias: bedankt voor de info, misschien deze ook maar eens proberen. CleanHD en CM7 heb ik geprobeerd maar dat vind ik toch niet prettig werken, mis toch wel wat Sense handigheidjes. Zelf vind ik ARHD beta4 al heel prettig om mee te werken. Ga mss ook nog CoreDroid proberen. Ben nu met MIUI aan het stoeien, zie hieronder!
Als je een Gingerbread wil met sense dan is de volgende een topper de top aanrader....

Gingerbread Desire S DHD!

Deze is zeker beter dan de Revolution HD 4.0 B4.

Ik ga die MUI ook maar eens vanmiddag proberen maar ik verwacht dat ik toch weer terug val op de Desire S DHD. Of CleanDHD moet nog een nieuwe uitgeven vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Is er iets mis met de laatste cleanDHD dan?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BabyXL schreef op zondag 27 maart 2011 @ 18:52:
Is er iets mis met de laatste cleanDHD dan?
Nee niks mis mee, een hele goeie ROM maar ik ben gewoon steeds wat nieuws aan testen.
Ben nu bezig met ...
[ROM] Spike Pure Gingerbread v2.0 [2.31.1400][GingerBread 2.3.3 without Sense]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1002671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hé, al die ROM's....ga nu een andere MIUI testen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=976526

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Pfff, die ziet er ook leuk uit maar daar ga ik vanavond niet meer aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Thombias schreef op zondag 27 maart 2011 @ 15:19:
[...]
Gingerbread Desire S DHD!

Deze is zeker beter dan de Revolution HD 4.0 B4.
Waarom? :)
* anandus heeft nu even ARHD met Elegant Blues draaien. Damn O+
Maar als DS DHD beter is dan wil ik best overstappen.
Heb vandaag tpch pas een keer of 8 opnieuw mijn telefoon geïnstalleerd :+

MIUI heb ik ook geprobeerd, maar ik had het gevoel alsof mijn handen ingezwachteld waren :+ Je kan/mag er niets mee.
Daarbij vind ik het wel heel erg iPhone-achtig (nouja, heb nooit een iPhone gezien, maar zoiets stel ik het me voor :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:04:
[...]

Daarbij vind ik het wel heel erg iPhone-achtig (nouja, heb nooit een iPhone gezien, maar zoiets stel ik het me voor :P ).
Daarom test ik nu ook MIUI. Wilde eigenlijk een iphone maar die was uitverkocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
anandus schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:04:
[...]
Waarom? :)
* anandus heeft nu even ARHD met Elegant Blues draaien. Damn O+
Maar als DS DHD beter is dan wil ik best overstappen.
Heb vandaag tpch pas een keer of 8 opnieuw mijn telefoon geïnstalleerd :+
Ik ben erg onder de indruk van:

Maar als je sense wilt dan kan ik je de volgende aanraden deze is net zo goed als die hierboven maar dan dus met sense:
[ROM] Desire S DHD Port v2.2 [Uploaded]

Wil je een ROM zonder sense en die je kunt overklokken naar 1,5+ dan kan ik je CleanDHD aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Maar wat heeft die Desire S DHD wat Android Revolution niet heeft dan? :)
Het lijkt mij hetzelfde? Ik wil het wel proberen, daar niet van, maar als het ongeveer hetzelfde is zie ik het nut er niet van in :P Is het de battery life? Extra features? Iets anders?

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 27-03-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thombias schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:17:
[...]

Ik ben erg onder de indruk van:
Kan je aangeven waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
anandus schreef op zondag 27 maart 2011 @ 21:20:
Maar wat heeft die Desire S DHD wat Android Revolution niet heeft dan? :)
Het lijkt mij hetzelfde? Ik wil het wel proberen, daar niet van, maar als het ongeveer hetzelfde is zie ik het nut er niet van in :P Is het de battery life? Extra features? Iets anders?
Ik vind Revolution HD 4.0 b4 vaak wat traag op sommige momenten. Bijvoorbeeld bij het unlocken vanuit slaapstand.en zo zijn er er nog wat meer momenten.

Die ik in mijn vorige post vermelden ROMs zijn smoother dan Revolution HD. ....vindt ik.

EDIT: Ik heb de christmas special van Doctor Who op mijn SD staan die speelde in Revolution niet goed af. Geluid en lip bewegingen kwamen niet overeen. In de ROM van Spike loopt die film prima.
Ben nu aan het restoren naar Desire S DHD om te kijken hoe het daar gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Thombias op 27-03-2011 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Met Linpack behaal ik scores die 2-5 MFlops hoger liggen dan Desire S DHD Rom.
Maar ze komen behoorlijk over een. Alleen CleanDHD is sneller.
Verder ben ik het nog aan het testen.

[ Voor 6% gewijzigd door Thombias op 27-03-2011 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ga morgen `Spike CM7-Gingerbread Edition(Based on CM7 Build 31 GRI40)` proberen. Iemand hier al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Wissen jullie naast de cache ook de data? Want Als ik de data niet wis is die trager en vraagt die telkens om m'n pincode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Als je eens wat totaal anders wilt proberen dan is de MIUI ROM een erg leuke uitdaging. Het is misschien wel wat Iphonish maar erg leuk.

Karaoke mediaplayer. Van veel mp3tjes krijg je bijvoorbeeld automatisch de tekst erbij.

Ik ben nog niet klaar met bekijken. morgen meer info.

Mijn favourite ROMs tot op heden.....

- Desire S DHD met Sense
- Spike Pure Gingerbread v2.0 [2.31.1400][GingerBread 2.3.3 without Sense]
- [ROM] MIUI 1.3.25
(Geen volgorde)

Dus wil je uit de mainstream ROMs zoals de Revolution HD ROMs dan zou je de bovenstaande eens kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweak15KW schreef op zondag 27 maart 2011 @ 22:19:
Wissen jullie naast de cache ook de data? Want Als ik de data niet wis is die trager en vraagt die telkens om m'n pincode.
Als ik naar een andere Rom overga wis ik alles: data en cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2011 @ 23:50:
[...]

Als ik naar een andere Rom overga wis ik alles: data en cache
Same here..

Enige wat mij op het moment irriteert is dat CM7 niet lekker videos afspeelt. En de camera is het ook net niet. Foto's lijken ook vager.

Niet dat ik veel vidz kijk om me foon, maar het idee, héh? :) Iets anders wat me opviel is de 'online awareness' van contacten. In het begin als ik de telefoon opstart zie ik groene knopjes, maar na een half uurtje ofzo zijn ze weg, en dat terwijl diezelfde contacten gewoon nog online zijn.

Allemaal niet echt belangrijk, behalve die foto's. Ik schiet nog wel eens graag een spontaan plaatje.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
BabyXL schreef op maandag 28 maart 2011 @ 01:31:
[...]

Same here..

Enige wat mij op het moment irriteert is dat CM7 niet lekker videos afspeelt. En de camera is het ook net niet. Foto's lijken ook vager.

Niet dat ik veel vidz kijk om me foon, maar het idee, héh? :) Iets anders wat me opviel is de 'online awareness' van contacten. In het begin als ik de telefoon opstart zie ik groene knopjes, maar na een half uurtje ofzo zijn ze weg, en dat terwijl diezelfde contacten gewoon nog online zijn.

Allemaal niet echt belangrijk, behalve die foto's. Ik schiet nog wel eens graag een spontaan plaatje.
De foto's die ik maakte met CleanDHD waren beter dan met Revolution HD. Sinds vanochtend zit ik weer op Desire S DHD Rom(Sense). In mijn pauze ga ik de foto's testen. to be continued....

Met MIUI 1.3.25 had ik het probleem dat ik niks kon downloaden als ik niet op Wifi zat.
Verder een erg mooie rom.

[ Voor 6% gewijzigd door Thombias op 28-03-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een zwart scherm na temproot, de bovenste balk blijft wel staan. iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik ben overgestapt van ARHD 3.2 naar CleanDHD v1.06, dit bevalt me goed echter is de batterij duur gehalveerd.

Waar ik bij de Revolution HD rom 2 dagen (dan ook echt 26 uur ongeveer) deed met een accu, doe ik met de CleanDHD rom maar rond de 24 uur.

Hebben meerdere mensen deze rom geinstalleerd, zoja hoelang doe jij ongeveer met een accu?

Ik heb overigens alleen synchronisatie voor het weer (om het uur) en Twitter (om het uur)

edit: Ook zag ik tijdens het opladen dat die maar tot 94% ging (ook na het laten door laden bij een groen lampje). Batterij stats heb ik al gewiped

Ik gebruik de radio 26.08.03.07_M die ook is aanbevolen

[ Voor 18% gewijzigd door Patrick V. op 28-03-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Patrick V. schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:29:
Ik ben overgestapt van ARHD 3.2 naar CleanDHD v1.06, dit bevalt me goed echter is de batterij duur gehalveerd.

Waar ik bij de Revolution HD rom 2 dagen (dan ook echt 26 uur ongeveer) deed met een accu, doe ik met de CleanDHD rom maar rond de 24 uur.

Hebben meerdere mensen deze rom geinstalleerd, zoja hoelang doe jij ongeveer met een accu?

Ik heb overigens alleen synchronisatie voor het weer (om het uur) en Twitter (om het uur)

edit: Ook zag ik tijdens het opladen dat die maar tot 94% ging (ook na het laten door laden bij een groen lampje). Batterij stats heb ik al gewiped

Ik gebruik de radio 26.08.03.07_M die ook is aanbevolen
Heb jij ook dat scherm wat een hogere resolutie lijkt te hebben? Zelfs na het herstarten van de DHD was bijvoorbeeld het Handcent venster nog steeds niet schermvullend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Tweak15KW schreef op maandag 28 maart 2011 @ 17:44:
[...]

Heb jij ook dat scherm wat een hogere resolutie lijkt te hebben? Zelfs na het herstarten van de DHD was bijvoorbeeld het Handcent venster nog steeds niet schermvullend.
Dat komt omdat je density van je scherm op 190 staat i.p.v. de standaard 240.
Ik heb hetzelfde met Handcent, ik ben daarom overgestapt op Chompsms. Ik heb er zelf voor de "hogere resolutie" gekozen omdat ik dan meer kwijt kan op 1 schermpje. Dat Handcent niet meer scherm vullend is, neem ik voor lief.
Een paar pagina's terug staat beschreven hoe je dit kunt veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Dat vind ik juist fijn, als ik nu op m'n vaders DHD kijk dan denk ik wow dat ik hier op heb gewerkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Patrick V. schreef op maandag 28 maart 2011 @ 21:47:
Dat vind ik juist fijn, als ik nu op m'n vaders DHD kijk dan denk ik wow dat ik hier op heb gewerkt :p
LOL! Tja, same here.. hij heeft alles nog stock op zijn DHD. 8)7

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Mijne draait op ARHD 3.3, maar dat doe ik voor hem :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik ben ook bezig met het proberen van het rooten van mijn Desire HD.

Nu heb ik al een goldcard gemaakt en probeer 'm nu te downgraden volgens deze manual: http://hypervortex.com/?p=50

Nu is het echter zo dat ik niet de juiste ADB drivers geinstalleerd krijg (als manual gebruik ik http://developer.android.com/sdk/win-usb.html#XPFreshInstall). Het is namelijk zo dat bij Computerbeheer de ADB interface er niet is.

Ik heb al meerdere reboots en herinstallaties geprobeerd, maar het heeft nog niet geholpen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
Ik bedenk me net dat mn accu duur juist is verlengd. Ik miste even een dag. Om half 10 op zaterdag avond heb ik 'm los gekoppelt en heb nu nog 22 procent over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helioss
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-08-2020
Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2011 @ 23:04:

Nu is het echter zo dat ik niet de juiste ADB drivers geinstalleerd krijg (als manual gebruik ik http://developer.android.com/sdk/win-usb.html#XPFreshInstall). Het is namelijk zo dat bij Computerbeheer de ADB interface er niet is.

Ik heb al meerdere reboots en herinstallaties geprobeerd, maar het heeft nog niet geholpen.

Iemand enig idee?
Ik heb ook erg veel problemen gehad met de ADB Drivers.
Probeer eens het programma : USBDeview en verwijder alle HTC Usb drivers.
Plug je telefoon opnieuw aan de USB en laat hem alles opnieuw installeren. Mocht het hierna nog niet goed werken dan raad ik deze site aan :

http://theunlockr.com/200...vers-for-android-devices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helioss schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 01:05:
[...]

Ik heb ook erg veel problemen gehad met de ADB Drivers.
Probeer eens het programma : USBDeview en verwijder alle HTC Usb drivers.
Plug je telefoon opnieuw aan de USB en laat hem alles opnieuw installeren. Mocht het hierna nog niet goed werken dan raad ik deze site aan :

http://theunlockr.com/200...vers-for-android-devices/
Heb ik gedaan maar heeft nog geen succes gehad.

hier loopt het mis:
"The correct drivers should reinstall automatically (check the drivers as they are installing, one should say ADB Device driver)"

Dat gebeurt dus niet. Terwijl sdk-manager, htc sync, etc. wel geïnstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Ben sinds gisteravond overgestapt van Killer Llama v2 naar CleanDHD... Één ding ik echt geweldig vind: 190dpi!!! Jezus wat ziet alles er beter uit zeg, ik ga voorlopig niet meer naar andere ROMs.

Handcent ziet er bij mij overigens prima uit, MyBackup Pro ziet er niet uit, maar dat is toch maar een app die ik incidenteel gebruikt en verder op schedule draait.

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Een paar minuten gespeeld met MIUI. Het is mooi, maar totaal niets voor mij. Te iPhonish naar mijn idee. Niet dat ik een iPhone slecht vind, maar het is mijn ding niet :)

Desire S Rom heeft wat problemen met locatie en andere zaken, ging er ook meteen weer van af.

Beide roms voelde wel erg snel aan moet ik toegeven. Nu nog die rom van Spike proberen.

cybergamers.nl

Pagina: 1 ... 13 ... 48 Laatste