Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Ik heb dit eigenlijk alleen maar met Launcher Pro. Met de Sense Launcher heb ik dat niet (of i.i.g. beduidend minder). Wat bij mij lijkt te helpen met Launcher Pro is het inschakelen van "High Quality Scrolling":martjah schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:35:
[...]
Overal. Al het scrollen loopt soepel.
Ga bijv. naar de app drawer. Zet je vinger op het scherm en beweeg deze een paar cm. Dat gaat super soepel. Maar ik bedoel als je begint te bewegen, daar zit een fractie vertraging in wat de iphone niet heeft, die begint meteen mee te gaan. Bij de DHD lijkt het net of er een mini elastiekje aan je vinger vast zit.
Lastig uitleggen wat ik bedoel. Als je er een iphone langs legt en hetzelfde doet, zie je het verschil.
Vanuit je homescreen: Menu -> Preferences -> Advanced Settings -> "High Quality Scrolling" aanvinken.
Edit: Hmmm, ik weet het niet. Het lijkt wel beter te gaan, maar het kan ook een gevalletje 'placebo' zijn. M'n batterij is ook behoorlijk snel gegaan vandaag. Ik ga weer terug naar Sense, werkt toch een stuk fijner!
[ Voor 12% gewijzigd door AmonTobin op 15-03-2011 16:14 ]