Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:42:
[...]

Dan mag jij mij vertellen hoe je Jeff gordon Nascar school heb gehaald? Kan bij gevorderden maar geen goud halen.
welke die laatste full laps ???
mja die waren aardig moeilijk ja. gewoon hun eruit remmen, en ook zvm slipstreamen.
die op die oval haalde ik met 0.015 sec voorsprong :P
die andere op die oval met die wat scherpere bochten, had ik een voorsprong va 5 sec of meer weet nie meer zeker. maar die was erg makkelijk. constant in de bochten eruit remmen en gebruik maken van de geforceerde asm. dus gewoon de bocht ingooien en hij trekt hem wel recht.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=y2SDnOTc73s]
Mijn 2:20.310 in sector2. Alleen de kwaliteit wordt hopelijk nog een beetje beter,..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:45:
[video]
Mijn 2:20.310 in sector2. Alleen de kwaliteit wordt hopelijk nog een beetje beter,..
Speel jij zo in die view?
Ik zie bochten die jij makkelijk in de 3 haalt waar ik echt naar de 2 moet, en dan haal ik ze nog maar net.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:48:
[...]

Speel jij zo in die view?
Ik zie bochten die jij makkelijk in de 3 haalt waar ik echt naar de 2 moet, en dan haal ik ze nog maar net.
Nee, ik rij cockpit view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:25:
[...]

Ik zou niet weten wat ik er aan heb naar andere mensen te kijken,het is niet dat ik dan opeens veel beter kan sturen.
Je doet me echt denken aan B100 van Bassie en Adriaan.

"Ik heb ook altijd pech! Ze moeten altijd mij hebben!"

Met welke auto hebben jullie dat Gran Turismo All Stars event gehaald? (lvl. 19 expert series)
Probeerde hem eerst met m'n volledig getunede Audi R8 5.2L maar daarmee word ik vierkant van de baan gereden door die Le Mans wagens. Ook met m'n getunede Veyron krijg ik het niet voor elkaar.

Ziet er naar uit dat ik flink mag investeren in zo'n Le Mans bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:39:
Snap echt niet hoe ik nu 4 seconde moet winnen, of zou je dat met handmatig schakelen soms wel halen?
Dat kan ik namelijk echt niet, in alle racegames die ik heb gespeeld is het me nog nooit gelukt. Ik let dan veel te veel op het schakelen en zwabber alle kanten op, of ik rij goed en schakel veel te vroeg terug, te laat op etc.
Als de AT slecht schakelt valt daar wel veel te winnen ja.
Handmatig schakelen is een kwestie van wennen. Op een gegeven moment wordt het een 2e natuur, en denk je er niet meer over na.
Maar waarschijnlijk is het niet een goed moment om mee te beginnen als je al loopt te pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle karting events voltoid en.. Wat een kutprijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skire schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:50:

Met welke auto hebben jullie dat Gran Turismo All Stars event gehaald? (lvl. 19 expert series)
Probeerde hem eerst met m'n volledig getunede Audi R8 5.2L maar daarmee word ik vierkant van de baan gereden door die Le Mans wagens. Ook met m'n getunede Veyron krijg ik het niet voor elkaar.

Ziet er naar uit dat ik flink mag investeren in zo'n Le Mans bak.
Deze heb ik gedaan met de Audi R10, zelfs daar moest ik flink aanpoten, de 787B is daar echt bizar snel.

Maar de wagens worden afaik gebaseerd op jou auto, ik zou een 'instappertje' (Nismo pacecar is rap, maar onder de 100k te koop) halen uit de occasions (gaan vanaf 100 tot 300k) of desnoods 1 van de racemod zelf maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
SinergyX schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:56:
[...]

Deze heb ik gedaan met de Audi R10, zelfs daar moest ik flink aanpoten, de 787B is daar echt bizar snel.

Maar de wagens worden afaik gebaseerd op jou auto, ik zou een 'instappertje' (Nismo pacecar is rap, maar onder de 100k te koop) halen uit de occasions (gaan vanaf 100 tot 300k) of desnoods 1 van de racemod zelf maken.
En als je nu de tuned-onderdelen op standaard terug zet en dan zo de race mee beginnen en als je erin zit de onderdelen weer tunen :D

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:39:
Snap echt niet hoe ik nu 4 seconde moet winnen, of zou je dat met handmatig schakelen soms wel halen?
Dat kan ik namelijk echt niet, in alle racegames die ik heb gespeeld is het me nog nooit gelukt. Ik let dan veel te veel op het schakelen en zwabber alle kanten op, of ik rij goed en schakel veel te vroeg terug, te laat op etc.
Met handmatig schakelen kan je vaak wel later remmen en tevens op de motor remmen door het terugschakelen. Het zou kunnen dat je daarmee wat tijd wint. Met Dirt 2 ging ik ook aanzienlijk sneller rijden toen ik overstapte naar handmatig schakelen.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
SinergyX schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:56:
[...]

Ik heb de Gran Turismo All Stars en de Historic Racing Car Cup gehaald met een Chaparral 2J race car. Dat ding is wel een beetje fugly (lijkt op een strijkijzer/mislukte JSF), maar hij rijdt ontzettend lekker. En een 787B is helemaal geweldig :P.

@ Skire. Volgens mij sta jij in mijn lijst. Mocht je de 2J willen lenen dan kan je me een berichtje sturen ;).

Chaparral 2J race car
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IFZWs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s6Ylr.jpg

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
BatmanHorizon schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:19:
[...]

Ik heb de Gran Turismo All Stars en de Historic Racing Car Cup gehaald met een Chaparral 2J race car. Dat ding is wel een beetje fugly (lijkt op een strijkijzer/mislukte JSF), maar hij rijdt ontzettend lekker. En een 787B is helemaal geweldig :P.

@ Skire. Volgens mij sta jij in mijn lijst. Mocht je de 2J willen lenen dan kan je me een berichtje sturen ;).

Chaparral 2J race car
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo he is dat een ruimteschip? Wat een ding zeg :D Zal je zometeen na het eten wel even een berichtje sturen, alvast hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg Phusebox, heb je mijn Isuzu nou ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-09 11:38
:( wat is GT een bitch zeg :P Heb ik heel lief zon Chrome Line XJ13 Race Car van Jaguar. Wil ik die Historic Race Car Cup gaan doen. Mag t niet omdat de auto niet oud genoeg is :') WTF het is een XJ13, 10 miljoen creditis ofzo aan race wagen en ik mag m niet gebruiken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:17

DutchDevil79

I race, therfore I am

Lampuhkap schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:50:
:( wat is GT een bitch zeg :P Heb ik heel lief zon Chrome Line XJ13 Race Car van Jaguar. Wil ik die Historic Race Car Cup gaan doen. Mag t niet omdat de auto niet oud genoeg is :') WTF het is een XJ13, 10 miljoen creditis ofzo aan race wagen en ik mag m niet gebruiken :')
Ja dat dacht ik ook te gaan doen. Kwam ook van een kouwe kermis terug. Denk dat spel zo'n chrome line als nieuwe auto ziet. 2010 model zeg maar. Uit eindelijk maar een Charger RM gemaakt met 800+ pk. Daarmee trek je die GT40's er ook wel uit. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ooow das wel een goed idee, moet wel eerst ff centjes sparen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook eindelijk goud gepakt bij de 1e AMG challenge, soms lukt het in 1 keer terwijl t daarvoor 10x achter elkaar net niet wil lukken..

En mn eigen auto eindelijk gevonden op de occasionmarkt! :D (Clio 2.0 Renault sport '02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ik heb laatst 70.000 over de balk gesmeten om zo'n clio te tunen :D Gaat nu 250 op het rechte stuk, echt een beest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:44:
Zeg Phusebox, heb je mijn Isuzu nou ontvangen?
Ja heb ik gekregen, thanks.

Ik stuur hem zo snel mogelijk terug, helemaal afgeragd, maar wel gewassen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb hem nu ook :D Ziet er schitterend uit! Alleen als ik (per ongeluk) een muurtje ram ofzo hoor ik geen "crash" geluid ofzo? Meer mensen hier last van? :|

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik had ook erg veel moeite met AMG (niet met die oude, die ging wel) en NASCAR.

Truc bij Nascar is om in alle challenges te rijden met ASM aan en stuurhulp uit, TCS uit, ABS uit etc.

En daarnaast hele kleine tikjes geven tegen joystick (of stuur kopen).

Weet iemand trouwens een goede rally-auto voor die special events? Al mijn rally bakken hebben meer dan 250 PK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Businessman007 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:38:

Truc bij Nascar is om in alle challenges te rijden met ASM aan en stuurhulp uit, TCS uit, ABS uit etc.

Weet iemand trouwens een goede rally-auto voor die special events? Al mijn rally bakken hebben meer dan 250 PK
Audi TT 3.2 Quattro
Ook goed te gebruiken bij het volgende niveau, mits licht getuned tot +- 340 Pk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist in de extreme races, de nascar race gewonnen. was zon championship. maar die laatste race kan ik niet winnen. is over daytona oval en doordat asm geforceerd aan staat :( kan ik dat ding in de bochten niet goed controleren, dus verlies veel snelheid. en dan wordt ik meteen gebeukt en draai ik om.
damn wat haat ik die race. je kan niet op snelheid winnen. maar je moet slipstreamen, en dan wordt je constant ingehaald en bam weer omgedraaid. ik werd echt hellemaal gek net :(
die special lukte me prima, maar dit bah.
houd hem wel open tot ik alles heb. moet nog een duitse dtm bak hebben, een formula gt. dan kan ik alles uitrijden.
btw iemand al een formula gt gezien in occasions ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 21:12

JoepW

iRacer & Home Assistant

ksborg schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:31:
Wellicht is het al een keer gemeld hier, maar wat gebeurd er als je de Ghost verslaat bij de Sebastian Loeb challenge de ghost verslaat? Ik kan echt onwijs gemakkelijk goud halen, maar de ghost houd ik nét niet bij :/... Er staat in de omschrijving wel dat je die moet inhalen :)
Misschien is het je opgevallen dat de Ghost eerder start ;)
Dus er achteraan jagen en iets inlopen is goed genoeg voor goud 8)7

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Weet iemand of je voordat je een getunede (overbodige) auto verkoopt je de tuningspullen eraf kan halen om over te zetten naar een andere auto (via accessoires of zo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Businessman007 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:38:

Bij Nascar juist ASM uit, remt heel veel af in de bochten terwijl je dit niet merkt. Vooral bij die laatste challenges zul je dat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Die Loeb Challenge is trouwens wel bizar makkelijk. Ik haalde bij alledrie bij de eerste (volledige) poging goud, en niet met een paar tiende seconde verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
De tering, ik dacht dat die wagens van lotus bekend stonden om hun fijne handling... net die top gear lotus challenge geprobeerd. De eerste 10x kon ik niet eens 1 ronde voltooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Die rit met die Alfa op de Eiger Nordwand is onmogelijk. Iemand tips? Hoogste wat ik haal is hoog in de 1:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 20:33
pur_DutchDevil schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 19:13:
[...]

Ja dat dacht ik ook te gaan doen. Kwam ook van een kouwe kermis terug. Denk dat spel zo'n chrome line als nieuwe auto ziet. 2010 model zeg maar. Uit eindelijk maar een Charger RM gemaakt met 800+ pk. Daarmee trek je die GT40's er ook wel uit. :)
waar is die te koop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Bij Dodge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Businessman007 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:49:
Die rit met die Alfa op de Eiger Nordwand is onmogelijk. Iemand tips? Hoogste wat ik haal is hoog in de 1:17
Is dat die eerste van de Grand Tour? ik heb vooral moeite met die hairpins...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Ik heb zelfs 6 keer nodig gehad voor brons. Uiteindelijk maar wat meer TC en zo aangegooid, wat een rotauto. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Th1x4nG schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:25:
Ik heb zelfs 6 keer nodig gehad voor brons. Uiteindelijk maar wat meer TC en zo aangegooid, wat een rotauto. :p
Yup, is een lastige. Als je dan ziet hoe makkelijk (1 poging) je goud haalt op de 5e race van de grand tour (rome) is dat weer bijna te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

HammerNL schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:07:
[...]

Bij Nascar juist ASM uit, remt heel veel af in de bochten terwijl je dit niet merkt. Vooral bij die laatste challenges zul je dat merken.
Ik krijg de derde Nascar challenge bij intermediate met geen mogelijkheid op goud. Net 10x achter elkaar zilver. Snelste tijd is 30.209 waar 30.200 genoeg is voor goud. tips?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Die 8C rijd echt vreselijk idd. Schijnt in het echt ook niet geweldig te zijn.
Die Murcielago lp640-4 vind ik ook niet geweldig rijden trouwens.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Weet iemand wat de pijltjes (blauw, groen of oranje) naast je coureur in de B-spec betekenen?
Mijn driver verliest zojuist 2 races en het pijltje gaat van oranje naar blauw 8)7 .
Ik kan er geen enkele lijn in ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
willem100 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:45:
Weet iemand wat de pijltjes (blauw, groen of oranje) naast je coureur in de B-spec betekenen?
Mijn driver verliest zojuist 2 races en het pijltje gaat van oranje naar blauw 8)7 .
Ik kan er geen enkele lijn in ontdekken.
Groen: Fysieke kracht, dit is bij intensieve racen (veel stuurwerk veel inhalen) zal fysieke kracht afnemen, dit zul je later veel meer gebruiken als je meerdere coureurs krijgt en moet wisselen in de pit)
Blauw: Mentale kracht: geest, concentratie, hoe hoger hoe scherper, minder kans op fouten
Blauw/rood: mentaliteit, blauw is koel rood is agresief. blauw ben je bijvoorbeeld als je helemaal vooraan ligt zul je rustig je race uitrijden.
Zul je achter iemand rijden zal je roder en roder worden met als gevolg meer gasgeven, grotere kans op ongelukken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Trouwens voor mensen die nog in de beginner amateur zitten:
Een aanrader. koop de Dodge challenger srt 08 van 40k (die op de mustang lijkt) heeft standaard 400pk maar met kleine tuning 550-600.
Meer en meer dan genoeg voor de beginner en amateur events. (hij kan met een stuk of 4 events mee doen, zelfs de compact car events... (lol vs clio,golf enz) en uiteraard de muscle cars.

Ook tijdens het (saaie) b-spec zul je ruim winnen met deze auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:28

reaL_G

G

Donstil schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:45:
Die 8C rijd echt vreselijk idd. Schijnt in het echt ook niet geweldig te zijn.
Die Murcielago lp640-4 vind ik ook niet geweldig rijden trouwens.
mijn 1ste miskoop:
ferrari 458 italia, die rijd echt waardeloos. 3+ ton aan weggegooid geld.
zelfs die stock murcielago rijd beter.

LFA--> meesterlijke auto
of R8 5.2 fsi ook aanrader.

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
reaL_G schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:03:
[...]

mijn 1ste miskoop:
ferrari 458 italia, die rijd echt waardeloos. 3+ ton aan weggegooid geld.
zelfs die stock murcielago rijd beter.

LFA--> meesterlijke auto
of R8 5.2 fsi ook aanrader.
Grappig. Ik vind hem juist heerlijk rijden.
Doe best veel races met de 458 Italia (stock). De MR challenge gaat daar ook erg goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
AlphaWierie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 21:58:
[...]
Groen: Fysieke kracht, dit is bij intensieve racen (veel stuurwerk veel inhalen) zal fysieke kracht afnemen, dit zul je later veel meer gebruiken als je meerdere coureurs krijgt en moet wisselen in de pit)
Blauw: Mentale kracht: geest, concentratie, hoe hoger hoe scherper, minder kans op fouten
Blauw/rood: mentaliteit, blauw is koel rood is agresief. blauw ben je bijvoorbeeld als je helemaal vooraan ligt zul je rustig je race uitrijden.
Zul je achter iemand rijden zal je roder en roder worden met als gevolg meer gasgeven, grotere kans op ongelukken,
Als ik het goed heb begrepen, is dat niet wat die bedoelt, n.l. in het scherm waar je je B Spec coureur selecteert, is naast het plaatje een pijl te zien. Het gaat dus om de betekenis daarvan, niet van de balk tijdens het racen.

Goed te zien op deze plaatjes:

Zie groter plaatje of
Afbeeldingslocatie: http://us.gran-turismo.com/c/binary/images/5365/photo02.jpg

Zal ongetwijfeld met vooruitgang/ontwikkeling te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Yippie op 03-12-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Vinden jullie ook niet dat een van de grootste stommiteiten in het spel is, dat het tunen van eender welke auto evenveel kost. Als ik een klein autootje 100 pk meer wil geven, kost me dat 15 keer de auto. Wil ik een supercar met 500 pk extra opzadelen, is dat dezelfde prijs, maar een aanzienlijk kleiner aandeel in de gehele kostprijs dus... :(

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Zo net de eerste licentie volledig(alle auto's brons+zilver+goud) behaalt :*).
Ik heb met de Ds alle licenties op brons behaalt :O :O .
Ben nu met stuurtje als oefening alle licenies eerst op zilver en dan op goud te halen.
Dan zal ik toch wel klaar zijn voor het echte werk }) }) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn LFA reed als een dweil. Heb nu racebanden er op gezet, straffere vering, carrosserie verstevigd en effe op dieet gezet. Reed op de High Speed Ring meteen 6 seconden sneller per ronde doordat de auto nu een veel betere wegligging heeft. Ik kan hem nog verder tunen maar wacht daar nog even mee, ga er morgen wel de Nurnburgring mee op.

Ik heb met de TOM's Supra trouwens (inclusief een keer achterste voren staan) 48 seconden sneller gereden op de Nurnburgring dan tijdens de Challenge met de SLS AMG 2010, die auto is door mij nauwelijks in de baan te houden. Met die Toyota ervoer ik pas echt het snelheidsgevoel, zo snel als alles voorbij schiet! Overigens ben ik nu met 8 minuten nog maar een groentje, zal al blij zijn als ik nog eens 7.30 ga halen.

Hopelijk dit weekend minstens lvl 18 en flink wat credits rijker, zijn er nog aanraders wat auto's betreft voor de Extreme klasse? Kan ik daar vast naar toe sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Businessman007 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:49:
Dit is voor mij de enige die ik tot nu toe met 'computer aid' heb gereden. Normaal rij ik altijd zonder iets aan te hebben staan, is gewoon de grootste uitdaging. Rij met G25 en kuipje op de bank.

Afbeeldingslocatie: http://www.binken.org/pics/gt5klein.jpg

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Zoo Dodge Challenger '70 word stevig getuned op t moment. Nou heb ik iedere credit die ik had erin gepompt, dus moet nog maar ff verder grinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

Yippie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:09:
[...]

Als ik het goed heb begrepen, is dat niet wat die bedoelt, n.l. in het scherm waar je je B Spec coureur selecteert, is naast het plaatje een pijl te zien. Het gaat dus om de betekenis daarvan, niet van de balk tijdens het racen.

Goed te zien op deze plaatjes:

Zie groter plaatje of
[afbeelding]

Zal ongetwijfeld met vooruitgang/ontwikkeling te maken.
Deze bedoel ik inderdaad. Ik zou ook denken dat het met voortgang te maken heeft alleen kan ik het niet rijmen met behaalde prestaties. Het lijkt wel random te veranderen.
Wat ik ook raar vind is dat je in B-spec soms heel makkelijk de races haal terwijl het een andere keer ondanks een veel sterkere auto heel lastig is om te winnen.
Mijn aanpak is steeds om zelf eerst een A-spec evenement op goud te winnen en vervolgens de auto te gebruiken in de B-spec zodat mijn driver min of meer gelijk op blijft gaan.
In ieder geval vind ik B-spec een leuke aanvulling op het geheel ondanks dat je er niet al te veel invloed op hebt met de paar beschikbare commando's. Het levert aardig wat geld op en soms leuke auto's.
En een kind kan de was doen. Ik laat m'n zoontje van 10 de B-spec doen. Hij heeft echt het idee dat hij zijn coureur min of meer naar de overwining coached :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
WTF ik begin de laatste race van de 2de licencie begint mijn stuur op het rechte stuk naar links en rechts te draaien!!????
verschillende settings geprobeert maar te vergeefs!. Moet ik hem dan toch updaten???
Het gaat trouwens over een fanatec gt3 rs stuurtje.

Vond op youtube dit filmpje:
http://www.youtube.com/wa...feature=player_detailpage
Iemand een oplossing?

Zo moet ik het helaas nog 3 weken uithouden
Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/2268/tijdelijkopstelling001.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door downing op 03-12-2010 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Zamorano schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:08:
[...]

Doe best veel races met de 458 Italia (stock). De MR challenge gaat daar ook erg goed mee.
Me too, ben er het GT World Championship mee aan het rijden, gaat lekker! Wel getuned natuurlijk, 680 pk, 1290 kg, verlaagd en racing hard banden. Rijdt als een droom!

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:08:
WTF ik begin de laatste race van de 2de licencie begint mijn stuur op het rechte stuk naar links en rechts te draaien!!????
Ik heb dezelfde spullen. Ik heb geupdate, maar gaf wel het probleem dat ik mijn settings op het stuur steeds kwijtraak. En dat heen en weer schudden heb ik met sommige auto's. Dan draai ik de Sho iets terug of iets minder drift.
Ik rij:
Sensitivity (SEn): 500 Force feedback strength (FF): 70 Vibration strength (Sho): 100 Drift mode (dri): 2 ABS: 100 Linearity (Lin): 0 Deadzone (dEA): 0 Spring (SPr): 0 Damper (dPr): 0
Je kan ook SEn ophogen, wordt het ook minder van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Die B-Spec blijft echt een waardeloze toevoeging. Ik heb net ff geprobeerd wat het verschil is tussen wel en niet coachen. Ik heb de eerste race van 1 van de beginners kampioenschappen op in Londen 2x gedaan.
1x met veel coachen met als resultaat 6e, daarna nog een keer zonder iets te doen met tevens als resultaat 6e. In beide gevallen had ik de 207 GTi '07 gebruikt en in beide gevallen was dit op pk de beste auto van het veld en en beide gevallen was mijn coureur in staat om minimaal 3x per ronde de muur te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

JoepW schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:05:
Weet iemand of je voordat je een getunede (overbodige) auto verkoopt je de tuningspullen eraf kan halen om over te zetten naar een andere auto (via accessoires of zo)?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
denk het niet. Dat en omdat je bij verkoop niet veel krijgt in vergelijk met hoeveel je ervoor betaald hebt is ook de reden waarom de meeste mensen hun auto's verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Laatst online: 11-09 08:37
(jarig!)
Hell yeah, zojuist met m'n B-spec driver het GT world championship gewonnen (met de Mazda Furai, echt een eitje) en als beloning daarvoor een Pagani Zonda gekregen. Zat B-spec mag dan wel niet het spectaculairste zijn, maar ik doe het meestal tijdens een film of tv kijken (PIP en PAP zijn een help wat dat betreft.) Zit nu op lvl 15 en ga nog maar ff een filmpje starten en nog wat meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
v8power67 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:18:
[...]

dodge challenger ui 1970. volledig getuned en racing modified met 780pk en weegt 1200 kilo. en dan op racing slicks zacht. ultieme auto :D
Heb hem net gehaald en getuned en ik vraag me echt af hoe je het met die bak gehaald hebt.

Acceleratie en de bochten zijn in orde maar de max snelheid van 185 is niet genoeg. Op de langere stukken van Deep Forest halen ze me links en rechts met gemak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:52:
[...]

Heb hem net gehaald en getuned en ik vraag me echt af hoe je het met die bak gehaald hebt.

Acceleratie en de bochten zijn in orde maar de max snelheid van 185 is niet genoeg. Op de langere stukken van Deep Forest halen ze me links en rechts met gemak in.
tja afstellen he ;) sowieso een verstelbare race versnellingsbak aanschaffen.
ook de vering afstellen dat je iets meer onderstuur hebt dan overstuur. want dan kun je sneller de bocht uit komen. maar alles komt aan op afstelling. ik heb mn challenger van top to teen lopen fine tunen en nu rijdt hij echt heerlijk voor mijn rijstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Unbreukable schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:33:
Die B-Spec blijft echt een waardeloze toevoeging. Ik heb net ff geprobeerd wat het verschil is tussen wel en niet coachen. Ik heb de eerste race van 1 van de beginners kampioenschappen op in Londen 2x gedaan.
1x met veel coachen met als resultaat 6e, daarna nog een keer zonder iets te doen met tevens als resultaat 6e. In beide gevallen had ik de 207 GTi '07 gebruikt en in beide gevallen was dit op pk de beste auto van het veld en en beide gevallen was mijn coureur in staat om minimaal 3x per ronde de muur te raken.
Dan moet je vooral tegen hem zeggen dat hij rustig moet blijven. Als de auto de snelste is, dan gaat hij er vanzelf voorbij. Ander wordt hij helemaal opgefokt van alle auto's om hem heen en zijn eigen auto en gaat hij fouten maken.

Ik heb die van mij leren rijden in een dik getunede Camaro. Alsmaar rustig, rustig in zijn oor schreeuwen zodat hij de bocht niet uitspint en dan op de rechte stukken haalde hij zo 4-5 auto's tegelijk in :D

[ Voor 10% gewijzigd door Ethirty op 03-12-2010 23:55 ]

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik vind trouwens License S-4 op Tokyo R246 met die ferrari briljant! Wat een snelheidsensatie en wat kan je heerlijk driften met die bak. Dreigt er onderstuur? Gewoon meer sturen en MEER gas ;) Echt een klassieke sportscar. Als die te koop komt een keer moet ik 'm hebben.
Nu nog even de laatse bocht als ik net nr. 1 inhaal verbeteren (2x gespind en toen ff gestopt) om brons in goud om te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Deadsy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:41:
[...]denk het niet. Dat en omdat je bij verkoop niet veel krijgt in vergelijk met hoeveel je ervoor betaald hebt is ook de reden waarom de meeste mensen hun auto's verkopen.
Wel balen. Zo'n geldverspilling. Maar ja da's in real life ook zo he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zamorano schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:08:
[...]

Ik vind de 458 ook heerlijk, raar hoe smaken verschillen.

@ degene die hem slecht vind: al een spoiler geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
HammerNL schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 20:07:
[...]

Zonder ASM kwam ik telkens als 2e over de finish, met ASM lag ik bij de 2e bocht nummer 1 bij de laatste challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
v8power67 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 23:54:
[...]

tja afstellen he ;) sowieso een verstelbare race versnellingsbak aanschaffen.
ook de vering afstellen dat je iets meer onderstuur hebt dan overstuur. want dan kun je sneller de bocht uit komen. maar alles komt aan op afstelling. ik heb mn challenger van top to teen lopen fine tunen en nu rijdt hij echt heerlijk voor mijn rijstijl.
Argh niet echt iets waar ik zin in heb maar het moet dan maar.

Heb de race al zo absurd vaak gereden. Het is echt met afstand de zwaarste race die ik tot nog toe gereden heb.
Het geld en de XP die ik elke keer vang is tenminste weer een extraatje.,

@JoepW
Niet de eerste bak waaraan ik achteraf geld weg gegooid heb.
Koop een Lambo Murcialago voor de Lambo challange die ik erna dus nooit meer gebruikt heb.
De tier erna zie ik de Gallardo challange welke ik erna dus ook nooit meer gebruikt heb.

Achteraf gewoon direct de Gallardo moeten kopen dan had ik het geld voor de Murcialago bespaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zo, ben nu inmiddels level 25 en heb de Expert challenges gedaan van de AMG school.

Ik heb nu alles goud behalve de beginner (alleen de eerste heb ik daar goud).

Vraag me af of PD in een patch de targets nog gaat tweaken. Sommigen zijn nu namelijk te makkelijk, anderen veel te moeilijk. Hebben ze eerder gedaan door destijds de laatste licentietest in GT4 met de Sauber C9 te vervangen door een slome Mercedes

[ Voor 45% gewijzigd door Pyrone89 op 04-12-2010 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 20:47
Begrijp ook niet dat je niet even een proefritje mag maken voordat je een auto koopt. Ben er net achter dat de alfa romeo giulia echt heerlijk rijd. Was op zoek naar een old timer, en had deze in m'n garage staan. Heel veel fun met die auto!

Begrijp trouwens echt niet dat je geen replay kan bekijken van een split screen race. Net super vette inhaalmanouvres, maar we konden ze niet terug kijken. Kan toch niet veel werk zijn om dit te activeren? Alle functionaliteit zit al in het spel, alleen niet op die plek. Alleen even een knopje toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Businessman007 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:21:
Zo, ben nu inmiddels level 25 en heb de Expert challenges gedaan van de AMG school.

Ik heb nu alles goud behalve de beginner (alleen de eerste heb ik daar goud).

Vraag me af of PD in een patch de targets nog gaat tweaken. Sommigen zijn nu namelijk te makkelijk, anderen veel te moeilijk. Hebben ze eerder gedaan door destijds de laatste licentietest in GT4 met de Sauber C9 te vervangen door een slome Mercedes
Ik vind de test van de 300SL prima qua moeilijkheidsgraad, SLS was echt te makkelijk en moet expert nog effe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GAIAjohan schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 01:28:
[...]

Ik vind de test van de 300SL prima qua moeilijkheidsgraad, SLS was echt te makkelijk en moet expert nog effe doen.
Snap niet hoe je die te makkelijk kunt vinden.

Rijd je met een stuurtje?

Ik namelijk met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Businessman007 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 02:03:
[...]

Snap niet hoe je die te makkelijk kunt vinden.

Rijd je met een stuurtje?

Ik namelijk met controller.
Jup, ik rij met een stuurtje en heb elke test van de tweede AMG challenge amateur? Waar je iig die SLS rijdt op een droge Nordschleife in 1x gehaald. Zeker als je in sommige sectoren al meerdere seconden wint, en over een hele ronde vele seconden denk ik echt dat t te makkelijk is,
Maar ik heb de 300SL races ook op goud gehaald met controller, omdat ik toen net verhuisd was en nog geen mogelijkheid had voor een stuurtje. Alleen met stuur de laatste paar dagen alle tijden nog even aangescherpt.

[ Voor 32% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2010 02:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik glij alle kanten uit met die SLS, was al blij dat ik brons kon halen en dat terwijl ik met GTDF stuurtje rij. Met andere auto's ga ik ruimschoots onder de tijd van de SLS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
nieuwe stuurtje van fanatec:
Afbeeldingslocatie: http://img137.imageshack.us/img137/5345/shop0.th.jpg
Prijs 499euro. Zit weinig verschil tussem de gt3 rs en dit stuurtje. Alleen dat de knoppen nu oplichten en dat je hem op de X-Box(wie zou dat willen?) kunt aansluiten.Je krijgt nu wel de shifters erbij en de carbon shifter paddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:48:
...nieuwe stuurtje van fanatec....
Pittig prijsje. Ik heb net een maand de GT3RS met CSP en ben tevree. Alleen jammer dat ie mijn settings niet onthoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is die G-spec GT championship vet :D ooi mooi om te zien dat mijn racer elke keer toch ergens een gaatje weet te vinden, zeker nordschleife schiet hij soms in onmogelijke bochten net naar binnen om weer plaatje op te schuiven :D

Per saldo is dit ook de AI, daar is het zeker in orde. Natuurlijk maakt hij soms domme fouten, maar de manier hoe hij zo vecht om elk plekje, erg leuk. Opdrachten geven is ook stukje timing, pushen voor meer snelheid voor een recht stuk win je enorm veel, inhaal vlak voor een bocht duikt hij opeens opzij en hard in de ankers.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 04-12-2010 11:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyhouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09 17:14
In de Experts sectie in A-Spec bij de Schwarzwald League A mee doen met je Audi RS6 met +/- 750 PK _/-\o_
25.000 credits na afloop, 6 minuutjes ongeveer.

Gewoon geil om te zien hoe je bij de start na 200 meter al op kop ligt.
Ik ga nog ff een paar rondjes geld verdienen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
downing schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 10:48:
en dat je hem op de X-Box(wie zou dat willen?) kunt aansluiten.
Mensen met een Xbox ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een ps3+GT5 te kopen, maar ik had een vraagje. Ik heb een logitech driving force pro. Op de pc kun je het aantal graden dat het stuur draait instellen, maar hoe werkt dit bij GT5? Kun je het ook instellen of kun je alleen met 900graden rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
JoepW schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:23:
Pittig prijsje. Ik heb net een maand de GT3RS met CSP en ben tevree. Alleen jammer dat ie mijn settings niet onthoudt.
Ik heb jouw settings geprobeerd maar niks helpt. Stuurtje blijft zwabberen. zo kan ik niet winnen laat staan goud halen. Baal hier wel van :(
Denk dat ik wel die update ga proberen, zoek alleen een duidelijke uitleg hoe dat moet, liefst in het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
best verdienende race is momenteel de extreem race van american championship dan die oval doen.
in 3.50 min haal ik 98000 met mn corvette zr1 RM.
daar vedient u het meest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:08:
Ik ben van plan om een ps3+GT5 te kopen, maar ik had een vraagje. Ik heb een logitech driving force pro. Op de pc kun je het aantal graden dat het stuur draait instellen, maar hoe werkt dit bij GT5? Kun je het ook instellen of kun je alleen met 900graden rijden?
Ik heb hetzelfde stuurtje. Zodra GT5 start gaat je stuur naar de 900 graden stand. Verder is alleen de FFB in te stellen vanuit het spel (en de knopjes uiteraard)

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethirty schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:18:
[...]

Ik heb hetzelfde stuurtje. Zodra GT5 start gaat je stuur naar de 900 graden stand. Verder is alleen de FFB in te stellen vanuit het spel (en de knopjes uiteraard)
Oke, Dankjewel!
Moet je met een kart/circuitwagen ook echt die 900graden gebruiken, of geldt dit alleen voor de straatauto's?(het lijk me namelijk vrij moeilijk om een drift op te vangen met 900graden :P)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Als ik het stuurtje aan zet en hou hem tegen en ik druk O en L3 om te kijken welke firmware geeft hij aleen 888 aan meer niet. Dit geeft hij ook aan als ik niks doe. Doe ik iets verkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
mickeyhouse schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:58:
In de Experts sectie in A-Spec bij de Schwarzwald League A mee doen met je Audi RS6 met +/- 750 PK _/-\o_
25.000 credits na afloop, 6 minuutjes ongeveer.

Gewoon geil om te zien hoe je bij de start na 200 meter al op kop ligt.
Ik ga nog ff een paar rondjes geld verdienen... :)
Volgens mij ook in de A-spec Expert; Turbo race,Highspeed ring , 36K in ong. 3-3.5min ;) met mijn GTR-SpecV 880pk

[ Voor 4% gewijzigd door Bullus op 04-12-2010 12:36 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:09:
[...]

Ik heb jouw settings geprobeerd maar niks helpt. Stuurtje blijft zwabberen. zo kan ik niet winnen laat staan goud halen. Baal hier wel van :(
Denk dat ik wel die update ga proberen, zoek alleen een duidelijke uitleg hoe dat moet, liefst in het nederlands.
Bij mij gaat ie ook zwabberen als ik het stuur loslaat, maar ja welke raced doet dat nou ;)
Als je wilt zal ik vanmiddag de in de ZIP-file zittende engelstalige uitleg wel ff in het NL vertalen met de aanvullingen die ik heb 'ontdekt'.
Laat maar ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:28:
Als ik het stuurtje aan zet en hou hem tegen en ik druk O en L3 om te kijken welke firmware geeft hij aleen 888 aan meer niet. Dit geeft hij ook aan als ik niks doe. Doe ik iets verkeert?
Ook dat zal ik ff beschrijven hoe dat moet. be patient;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

M'n level 12 B-spec coureur heeft bij de Professional events wel veel meer coaching nodig dan bij de amateurs. Dacht even rustig was klusjes te kunnen doen maar moet hem constant aansporen. Hij laat zich rustig in de 1 na laatste ronde een halve baan voorsprong afnemen. 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ethirty schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:18:
[...]

Als het goed is kan je met de DFP ook eea instellen via knoppen combinaties.

Select + R3 + Right Paddle Shift: 900° to 200° (and vice versa)
Select + R3 + Left Paddle Shift: FFB from 60% to 100% (and vice versa)

Ik gebruik hem vooral op de PC, maar volgens mij heb ik dit eens geprobeerd met een oudere versie van GT (GT5P op PS3 of GT4 op PS2), en werkte dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
@Joepw Als je wilt graag moet toch zo gaan werken. Kan ik daaar rustig morgen naar gaan kijken. Heb net ook gevonden welke fw ik heb 676 en hoe je de fan kan aan en uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 18:50
v8power67 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:16:
best verdienende race is momenteel de extreem race van american championship dan die oval doen.
in 3.50 min haal ik 98000 met mn corvette zr1 RM.
daar vedient u het meest :P
Waar staat deze race onder in het A-spec menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik heb nu voor de tweede keer achter elkaar dat GT5 bij het laden van een race vastloopt (tenminste, de muziek blijft wel gewoon spelen). En dit is nu net de laatste race van de Gran Turismo World Championship, wat ongeveer 45 minuten kost om daar te komen. Nu zijn voor de tweede keer dus al mijn vorige races niet gesaved en is al mijn gewoon geld weg. Ongelooflijk irritant. Of ik offline of online ben maakt niet uit.

Meer mensen last van deze freezes? Ik heb ze vrij regelmatig met mijn 40Gb PS3. Ook IA-9 loopt bijvoorbeeld altijd vast hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb t meerdere keren gehad bij IB-x.. Daarna nooit meer.
PS3 fat 80GB

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 04-12-2010 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GAIAjohan schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 02:12:
[...]

Jup, ik rij met een stuurtje en heb elke test van de tweede AMG challenge amateur? Waar je iig die SLS rijdt op een droge Nordschleife in 1x gehaald. Zeker als je in sommige sectoren al meerdere seconden wint, en over een hele ronde vele seconden denk ik echt dat t te makkelijk is,
Maar ik heb de 300SL races ook op goud gehaald met controller, omdat ik toen net verhuisd was en nog geen mogelijkheid had voor een stuurtje. Alleen met stuur de laatste paar dagen alle tijden nog even aangescherpt.
Dan moet jij een uitzonderlijke coureur zijn, want eerlijk gezegd vind ik mezelf niet slecht en ik heb er toch veel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:55:
Ik heb t meerdere keren gehad bij IB-x.. Daarna nooit meer.
PS3 fat 80GB
Ik heb net IA-9 weer geprobeerd, en daar loopt ie dus nog steeds bij het laden vast. Ik kan nu dus niet verder met de rijbewijzen en het spel is zo redelijk onspeelbaar. Ik begrijp echt niet hoe dat kan met een console.

Ik laat GT5 nu maar even links liggen tot er weer een update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Misschien zijn de servers weer overbelast

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag je over een Prof Event:
Waar hebben jullie het Gran Turismo World Championship mee gereden? Hebben jullie een LM Race car gekocht of niet, want die dingen zijn kneiterduur...
Ik heb mijn Lambo Countach 25th anniversary (een van de eerste wagens die ik kocht) tot een 648pk opgeschroefd, softe race banden eronder en een kleine 100 kilo van het gewicht af.
Na een "proefrace" op Circuit de la Sarthe bleek dat ie toch goed meekon, ik moest alleen de Mclaren F1 en de GT40 Race car voor mij laten (op 2 seconden door foutjes van mij).

Andere vraag: Welke Ferrari is het best voor het ferrari event? Ik heb geen geld voor een Enzo, en las hier en daar dat een 458 het ook prima doet (en nog beter rijdt ook).

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Businessman007 schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:00:
[...]

Dan moet jij een uitzonderlijke coureur zijn, want eerlijk gezegd vind ik mezelf niet slecht en ik heb er toch veel moeite mee.
Ik ken de virtuele Nordschleife erg goed, en ik denk dat dat zeker een voordeel is. Heb enkele jaren gelden met GTR2 heel veel auto's in de top10 vd wereld gezeten qua tijden, en daarom kennen de virtuele versies voor mij bijna nooit verrassingen meer.. Muv de Forza3-versie waar Wehrseifen een beetje vreemd/anders gemodelleerd lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit

[ Voor 100% gewijzigd door Donstil op 04-12-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:59:
@Joepw Als je wilt graag moet toch zo gaan werken. Kan ik daaar rustig morgen naar gaan kijken. Heb net ook gevonden welke fw ik heb 676 en hoe je de fan kan aan en uitzetten.
Ik heb een setje gemaakt met instructie en alle benodigde files.
Ik hoop dat je hiermee geholpen bent. Indien het probleem aanhoudt heb ik het idee dat er iets mis is met je stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
dvdkiwi schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:05:
Andere vraag: Welke Ferrari is het best voor het ferrari event? Ik heb geen geld voor een Enzo, en las hier en daar dat een 458 het ook prima doet (en nog beter rijdt ook).
Ik vind de 458 geweldig rijden! Vooral erg strak door de bochten. Op rechte stukken leg je het wel af tegen de Enzo, maar met wat verdedigend rijden moet ie met de 458 te winnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Yeah, mn wheelstand pro was gisteravond om 7u door de douane gekomen in Amsterdam, hoop dat hij vandaag nog bezorgd wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Echt irritant dat mijn rempedaal van de G27 zo gevoelig is. Het is echt remmen of niet remmen. Dit geeft mij echt grote problemen ben het aanremmen op hoge snelheid... patchen die zooi!!!
Pagina: 1 ... 10 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!