Col om het weer eens te zien zeg... was toen jaar of 12/13.. man wat heb ik dat toen gespeeld door de zeeeen van tijd die ik toen had, moet eigenlijk zeggen dat ik na al die jaren eindelijk door GT5 dat gevoel weer terug krijg.. dat je maar door wilt gaan met een game!Obi1r schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:15:
Op Youtube had ik 1 jaar geleden nog 2 behoorlijk heftige replays gezet die nog stammen uit GT 1!
(Haha, wie heeft ze nog..?!) Nachtenlang zaten we tegen elkaar te racen en wagens af te stellen... Je ziet 2 superstrak afgestelde Skyline V-Specs die bij het geringste graspolletje al gelanceerd werden. Track: Trial Mountain, Obi1r in de groene Skyline...
YouTube: GT1 Obi1r vs IF
Er zijn echt wel dingen gebeurd waarvan ik dacht 'dit kán echt niet'... check 2e replay, laatste minuut... het bewijs is hier geleverd, in GT1 kon je al OVER elkaar heen!
Tja- respectvol rijden was er toen niet bij, zoveel is duidelijk... ach, je word ouder hé
YouTube: Kanaal van Obi1r
(er is eerst splitscreen, dan begint het opnieuw maar dan fullscreen replay)
Wat mij eigenlijk ook wel op valt in al die tussentijd het eigenlijk best meevalt hoe heel veel mooier het is geworden.. valt eigenlijk een beetje tegen als je die beelden zo ziet
Nintendo SWITCH! FTW