Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn85
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-04 19:52
Dr. Quipers schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:45:
[...]

Ik moet bij die License A en B nog steeds 3 van zilver naar goud halen... Die met die 207 GTI, remproef met TT (ik haat die stomme remproeven :() en die met die BMW op Nurburgring...
Die remproef is gewoon een kwestie van kijken wanneer je remt en dan steeds vroeger gaan remmen ;)
Die andere 2 waren precies dezelfde als ik nog moest. Heb de ideale lijn uitgezet en TCS op 1, ging opeens een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-06 13:26
Gizzy schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:45:
[...]

Weet je dan wel zeker of het een B.O.B is en niet een B.B.B? ;)
Daar begin ik nu idd wel aardig aan te twijfelen. :9

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 73631 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:27:
Wat een kutspel hoe kan je hier 5 jaar over doen
u heeft het over forza 3 ?? gt5 nog niet gespeeld zeker, je hebt alleen forums gelezen en daarop je mening gebaseerd ?? onderbouwing zou fijn zijn, anders kun je net zogoed je mening bij je houden ;)
kut spel is het zeker niet maar perfect is ie ook niet.
lijtk mij dat je niet eens echt de tijd hebt genomen om de game een kans te geven.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Successful troll is successful, check z'n posthistory :P WoW en Xbox, 'nuf said :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:00:
Successful troll is successful, check z'n posthistory :P WoW en Xbox, 'nuf said :P
jammer genoeg nie naar gekeken :P
volgende checken idd. kansloze typetjes zijn dit jo.
ga toch fietsen man :P

edit :
lees net op gtplanet.net gt5 is in totaal tot 6 december al 5.5 miljoen keer verkocht.
en totaal verkoop van gran turismo franchise zit op 61 miljoen :D

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 10-12-2010 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
5.5mil is toch al aardig succes, pimp de game nog meer (bring on online leaderboards!) en verkopen blijven netjes doorgaan :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-06 21:38
Is het iemand eigenlijk nog gelukt om een kleine auto in de laadbak van een pick up te proppen met de schans op eiger of cape ring?

En nu we toch over pick ups hebben...heeft iemand eentje die ik mag lenen voor de amateur race? Hij komt niet voorbij in de occasions.. mn psn is bert345. Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertP schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:07:
Is het iemand eigenlijk nog gelukt om een kleine auto in de laadbak van een pick up te proppen met de schans op eiger of cape ring?

En nu we toch over pick ups hebben...heeft iemand eentje die ik mag lenen voor de amateur race? Hij komt niet voorbij in de occasions.. mn psn is bert345. Thanx!
je mag mn 700pk 1000 nm f150 lighting wel lenen :D volledig getuned en afgesteld _/-\o_
voeg je nu toe keej. verwacht wel een olie change en een wasbeurt uiteraard ;)
geef hem nog een olie beurt voordat je hem krijgt, heb je max pk's
ben nu nog even aan het b-speccen maar dalijk stuur ik hem keej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Alvast bedankt, zit helaas nu op mn stage, dus ik kan hem pas vanavond gebruiken en teruggiften, daarna ben ik pas weer zondag in de gelegenheid..Dus als je m nog even wil houden of het niet erg vind dat je hem pas maandag terugkrijgt dan heel graag.

Amateur race doen met 700 pk, dat wordt lachen :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 14:44
hihi, mn B-spec Bob zit nu in een race vs V(incent) Vega (Pulp Fiction)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238040

Het kan aan mij liggen maar ik merk er helemaal niks van dat je auto na verloop van tijd vies wordt. Er zit dan wel een optie in om de auto te wassen maar heeft dit wel zin? Of wordt dit ook pas op een later level unlocked net als de schade? Of misschien moet je er eerst heel veel mee rijden voordat je het gaat merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-01 09:58

MeagaShira

MeagaShira_NL

Met welke auto hebben jullie de tweede race van American Championship in extreme gewonnen?
Ik probeer hem met mijn corvette maar ik word hooguit derde. Als iemand hem met de corvette heeft gewonnen zou hij mij dan de afstelling willen geven:P

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:35
SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:07:
5.5mil is toch al aardig succes, pimp de game nog meer (bring on online leaderboards!) en verkopen blijven netjes doorgaan :)
Ja leaderbords is wel een must, zowel offline (groot gemis in FM III) als online.

Hoe vet zou het zijn als ook de licentie tijden te vergelijken zijn met je vrienden? Nu zie ik dat er een paar gouden, zilveren en bronzen bekers behaald zijn maar niet waarvoor en met welke tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertP schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:24:
Alvast bedankt, zit helaas nu op mn stage, dus ik kan hem pas vanavond gebruiken en teruggiften, daarna ben ik pas weer zondag in de gelegenheid..Dus als je m nog even wil houden of het niet erg vind dat je hem pas maandag terugkrijgt dan heel graag.

Amateur race doen met 700 pk, dat wordt lachen :+ _/-\o_
ik gift hem je dalijk wel, moet je wel mn friend request beantwoorden anders kan ik niet sturen. :P
maare gebruik die auto niet dus maandag is geen probleem jo, kun je gelijk ook b-spec ermee doen lukt makkelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:16:
[...]

je mag mn 700pk 1000 nm f150 lighting wel lenen :D volledig getuned en afgesteld _/-\o_
voeg je nu toe keej. verwacht wel een olie change en een wasbeurt uiteraard ;)
geef hem nog een olie beurt voordat je hem krijgt, heb je max pk's
ben nu nog even aan het b-speccen maar dalijk stuur ik hem keej.
Ooh damned mag ik die na het weekend ook nog even lenen?

Zoek nog een Pickup voor de A-Spec en B-spec race.

PSN:Donstil-NL

Edit: Uiteraard gewassen en olie vervangen retour.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-12-2010 12:34 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Anoniem: 238040 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:31:
Het kan aan mij liggen maar ik merk er helemaal niks van dat je auto na verloop van tijd vies wordt. Er zit dan wel een optie in om de auto te wassen maar heeft dit wel zin? Of wordt dit ook pas op een later level unlocked net als de schade? Of misschien moet je er eerst heel veel mee rijden voordat je het gaat merken?
Ja ik vroeg mij dit ook af... en wanneer moet je de stijfheid van je chassis herstellen?

Klopt het ook dat de brandstof nooit opraakt? Dat metertje blijft maar op full staan.

Wat is het nut van de lijst met (niets zeggende) namen op de HUD rechts tijdens het racen? Laat dan liever zien welke wagens het zijn. Klein beetje nut heeft het tijdens kampioenschap events ivm wie op koers ligt voor hoeveel punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*kuch kuch* Uitleentopic O-)
Unbreukable schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:33:
Ja leaderbords is wel een must, zowel offline (groot gemis in FM III) als online.

Hoe vet zou het zijn als ook de licentie tijden te vergelijken zijn met je vrienden? Nu zie ik dat er een paar gouden, zilveren en bronzen bekers behaald zijn maar niet waarvoor en met welke tijd.
Denk dat ze nog aardig wat op de plank hebben liggen om eruit te proppen, zeker als je ziet hoe GT5P helemaal is uitgebouwd.
Unbreukable schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:38:
Klopt het ook dat de brandstof nooit opraakt? Dat metertje blijft maar op full staan.
Latere races gaat dat wel gebeuren, mijn eerste endurance race zat ik na 6 rondjes nog op 3/4'de tank inhoud, en dat op 60 rondjes :P

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h
  • Laatst online: 19:42

f.h

leech1984 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:17:
[...]

Nee, werkt niet meer. Dit lukte nog wel op woensdag, maar sinds gister werkt het niet meer.
Het lukte mij inderdaad ook maar om 1 auto per account te sturen. Nou wel kijken of het lukt om na het verwijderen van de save game het lukt om na 24 uur nog eens een auto te sturen.

Ik heb trouwens nog een 'suggestie' voor mensen die hun nieuwe B spec driver snel willen laten ranken. Ik heb op de extreme met mijn stock Veyron bijvoorbeeld de 14 lap Monza race gedaan. Een goede B spec driver de eerste 10 laps laten doen en je nieuwe de laatste 4. Gaat perfect en hij steeg met 1 race van level 0 naar level 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
f.h schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:39:
[...]

Het lukte mij inderdaad ook maar om 1 auto per account te sturen. Nou wel kijken of het lukt om na het verwijderen van de save game het lukt om na 24 uur nog eens een auto te sturen.

Ik heb trouwens nog een 'suggestie' voor mensen die hun nieuwe B spec driver snel willen laten ranken. Ik heb op de extreme met mijn stock Veyron bijvoorbeeld de 14 lap Monza race gedaan. Een goede B spec driver de eerste 10 laps laten doen en je nieuwe de laatste 4. Gaat perfect en hij steeg met 1 race van level 0 naar level 5 :)
haha :P ik doe gewoon like the wind met een level 0 in een formula gt en dan is ie meteen level 7 :D
daarna level 9 2e race nog een keerjte en dan is ie 11 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeagaShira schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:33:
Met welke auto hebben jullie de tweede race van American Championship in extreme gewonnen?
Volgens mij heb ik dat met mijn opgevoerde Buick '62 Special gedaan (die heb ik ook voor de musclecar dingen gepakt).
Ik heb nu ook de Caddillac Cien, daar kan het ook wel mee denk ik.

Mensen die misschien weten of een volledig opgevoerde Mazda Furai opgewassen is tegen de 787's in de All Star Race? (anders ga ik daar geen 1,5k tegenaan gooien om 'm op te voeren)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
muahha heb mn f150 zojuist hellemaal max getuned.
758pk 1087 nm en 1610 kg. op racing slicks zacht.
haal een 56 sec op tsubuka. das aardig snel voor een auto met rwd en 1610kg :D
maare bert345 ik wacht nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:47:
[...]

haha :P ik doe gewoon like the wind met een level 0 in een formula gt en dan is ie meteen level 7 :D
daarna level 9 2e race nog een keerjte en dan is ie 11 :D
Haha nice. Alleen mis ik alleen nog even een Formula GT om dit truukje te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvdkiwi schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:55:
Mensen die misschien weten of een volledig opgevoerde Mazda Furai opgewassen is tegen de 787's in de All Star Race? (anders ga ik daar geen 1,5k tegenaan gooien om 'm op te voeren)
Ik heb allstars gedaan met de GT500 (Honda) stealth, ik kreeg de Furai op bijna gelijke rondentijden op Monza. Je zal wel flink moeten vechten als je wat irritante auto's er tussen krijgt (minolta, 787b, C9, R92 - die kunnen echt hoge snelheden halen) maar hij rijd erg lekker, dus zeker haalbaar.

Veel opties zijn bij die auto al gedaan, dacht enkel turbo en weight-reduction de prijzige dingen waren.

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 31-05 19:54
Damn wat is de IB-3 lastig om te doen zeg met een controller, dat is de pion slalom test met die groene bak, hij is achterwiel aangedreven en ik gebruik X om gas te geven, dus elke keer als ik gas geef is het gewoon vol gas en lijkt het wel of de auto gaat spinnen en is moeilijk om hem onder controle te houden, zilver heb ik al maar goud gaat heel erg moeilijk worden met een controller denk ik.

Heb er nooit naar gekeken maar is het ook mogelijk om met de linkertrigger te remmen en met de rechter trigger gas te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

mhpwolf schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:05:
Damn wat is de IB-3 lastig om te doen zeg met een controller, dat is de pion slalom test met die groene bak, hij is achterwiel aangedreven en ik gebruik X om gas te geven, dus elke keer als ik gas geef is het gewoon vol gas en lijkt het wel of de auto gaat spinnen en is moeilijk om hem onder controle te houden, zilver heb ik al maar goud gaat heel erg moeilijk worden met een controller denk ik.

Heb er nooit naar gekeken maar is het ook mogelijk om met de linkertrigger te remmen en met de rechter trigger gas te geven?
Ik vind dat ook een erg lastige licensetest. Ja je kan het uiteraard veranderen naar de triggers.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 04-04 15:45

Volgens mij kun je dat wel instellen bij Opties. Maar je kunt met X ook gedoseerd gas geven. Iets minder hard indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Shiver23 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:09:
[...]

Ik vind dat ook een erg lastige licensetest. Ja je kan het uiteraard veranderen naar de triggers.
Mja, ik gebruik zelf de analoge sticks, dan kan je ook aardig gedoseerd gas geven en remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Thanks voor de info, het beste is denk ik toch met stuur want slalomen met een pookje is ook al een kunst :) . Heb wel een stuur maar nog geen wheelstand :9 .

Anyway die ghost moet ik echt wel uitzetten met deze test want zodra ik iets langzamer ben komt die ghost voorbij en raak ik de weg helemaal kwijt lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:00:
muahha heb mn f150 zojuist hellemaal max getuned.
758pk 1087 nm en 1610 kg. op racing slicks zacht.
haal een 56 sec op tsubuka. das aardig snel voor een auto met rwd en 1610kg :D
maare bert345 ik wacht nog ;)
Zit op mn stage, en kan je nu nog niet accepten.. :(

Pff wil weekend :)

Maandag ben ik de hele dag vrij, dan ga ik lekker een hele dag GT5 spelen hehhe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Op Youtube had ik 1 jaar geleden nog 2 behoorlijk heftige replays gezet die nog stammen uit GT 1!
(Haha, wie heeft ze nog..?!) Nachtenlang zaten we tegen elkaar te racen en wagens af te stellen... Je ziet 2 superstrak afgestelde Skyline V-Specs die bij het geringste graspolletje al gelanceerd werden. Track: Trial Mountain, Obi1r in de groene Skyline...
YouTube: GT1 Obi1r vs IF

Er zijn echt wel dingen gebeurd waarvan ik dacht 'dit kán echt niet'... check 2e replay, laatste minuut... het bewijs is hier geleverd, in GT1 kon je al OVER elkaar heen!
Tja- respectvol rijden was er toen niet bij, zoveel is duidelijk... ach, je word ouder hé
YouTube: Kanaal van Obi1r
(er is eerst splitscreen, dan begint het opnieuw maar dan fullscreen replay)

[ Voor 5% gewijzigd door Obi1r op 10-12-2010 13:18 ]

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-06 20:47
haha ben dus niet de enige met IB-3 issues.. Heb em nu brons maar wil em silver. Speel met controller en wil alle license's minimaal zilver ;-)

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
Een grote minpunt als je gt5 speelt vind ik is dat de tijd zo supersnel voorbij gaat ;) , gister om 23:30 begonnen en het was zo 02:30, ik dacht van shiit man nu moet ik echt stoppen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
mhpwolf schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:17:
Een grote minpunt als je gt5 speelt vind ik is dat de tijd zo supersnel voorbij gaat ;) , gister om 23:30 begonnen en het was zo 02:30, ik dacht van shiit man nu moet ik echt stoppen lol.
Hmm das nog niks, gisteren om 09:00 begonnen en opeens was het 22:00...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372544

SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:07:
Hoeveel mil was gt3 aspec ook alweer.

Wie weet komt het dichtbij kwa verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:26
GT3 net onder de 15 miljoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Wordt haast jaloers als ik lees hoeveel tijd sommigen hier aan GT5 kunnen besteden.
Helemaal als je nagaat dat je voor de betere unlockables echt weken moet gaan investeren. Helaas heb ik die tijd gewoonweg niet, maar opzich goed om te weten dat ik lange tijd met deze game vooruit kan.

Ach, de momenten dat ik kan spelen beleef ik er ook echt plezier aan. Zoveel dat ik afgelopen zondag in een opwelling de PWGT2 heb besteld (terwijl ik ook al een PWTS heb staan... shame on me).

Ga proberen tussen kerst en O&N eens wat quality time in te plannen met GT5, want elke keer die korte sessies die ik nu doe schieten niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 08:26
wel echt jammer dat er in B-spec zo duidelijk catch up aan staat. Op suzuka rijden de tegenstanders rond de 2:10 als mijn b-spec bob voor ze rijd (+- 20s verschil) en 2:25 als b-spec bob na een pitstop even achter ze rijd. Nu maakt het verder voor het resultaat niet veel uit, maar het slaat eigenlijk nergens op.

B-spec is wel handig iig tijdens het nuttige dingen doen, maar je verdient er wel erg weinig mee, 30 ronden suzuka (dus een uur en 5 minuten oid) voor 45000 credits, 't is dat je er zulke vette bakken mee kan winnen, anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KAdrifter schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:32:
B-spec is wel handig iig tijdens het nuttige dingen doen, maar je verdient er wel erg weinig mee, 30 ronden suzuka (dus een uur en 5 minuten oid) voor 40000 credits, 't is dat je er zulke vette bakken mee kan winnen, anders...
Je inspanning is ook minimaal ;) Catchup is inderdaad merkbaar, maar je kan hier tactisch gebruik van maken (extra pitstop, spinnetje hier en daar). Maar heb al diverse races gehad waar ik achter viel en nooit meer voorbij nr 11 kon komen, er zit wel een curve in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Shiverzz schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:31:
Wordt haast jaloers als ik lees hoeveel tijd sommigen hier aan GT5 kunnen besteden.
Helemaal als je nagaat dat je voor de betere unlockables echt weken moet gaan investeren. Helaas heb ik die tijd gewoonweg niet, maar opzich goed om te weten dat ik lange tijd met deze game vooruit kan.
Same here, de tijd dat ik al m'n vrije tijd aan racen kon besteden ligt ver achter me... Maar het is wel een rechtvaardiging om de verjaardagstruc te doen... ;)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 21:45
Ze zijn wel lekker bezig met die GT site :-)
Zat lekker rond te klikken en opeens weer maintenance!
http://eu.gran-turismo.com/maintenance/

Vind het wel super leuk om zo de voortgang van je vrienden goed te kunnen volgen :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Iocalhost schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:41:
Ze zijn wel lekker bezig met die GT site :-)
Zat lekker rond te klikken en opeens weer maintenance!
http://eu.gran-turismo.com/maintenance/

Vind het wel super leuk om zo de voortgang van je vrienden goed te kunnen volgen :-D
http://eu.gran-turismo.com/nl/ = up

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
Jeeej hij doet het weer :-)
Daar ging ik net ook heen heen maar eerst doorverwezen naar die maintenance pagina, en daarna kreeg ik een error melding. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik word echt helemaal schijtziek van die B-Spec.

Het lukt meneer niet om normaal te rijden. Nu moet ik gewoon een Mark IV inzetten om de rest te verslaan bij een freaking amateur race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

Businessman007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:00:
Ik word echt helemaal schijtziek van die B-Spec.

Het lukt meneer niet om normaal te rijden. Nu moet ik gewoon een Mark IV inzetten om de rest te verslaan bij een freaking amateur race.
Is de kleur van het pijltje bij zijn naam toevallig oranje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik heb na een reinstall nog steeds die "loading freezes." Ik kan nu bijvoorbeeld License B-6 gewoon niet starten, want bij het laden blijft hij altijd hangen (de PS3 niet, want XMB werkt gewoon). Ik speel offline, dus daar ligt het ook niet aan.

Meer mensen hier met dit probleem? Het spel is nog steeds onspeelbaar en ik kan gewoon niet verder. Nergens is een oplossing te vinden. Wat kun je hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:22

Ik heb het gas en remmen op l2 en r2 gezet, real triggers erop en je kan perfect doseren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-06 12:50

Ik zou je aanraden om gas te veranderen naar R2 en rem naar L2. dat werkt zoveel beter, vooral later met hoge snelheden en scherpe bochten kan je gedoseerd gas geven/remmen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Obi1r schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:15:
Op Youtube had ik 1 jaar geleden nog 2 behoorlijk heftige replays gezet die nog stammen uit GT 1!
(Haha, wie heeft ze nog..?!) Nachtenlang zaten we tegen elkaar te racen en wagens af te stellen... Je ziet 2 superstrak afgestelde Skyline V-Specs die bij het geringste graspolletje al gelanceerd werden. Track: Trial Mountain, Obi1r in de groene Skyline...
YouTube: GT1 Obi1r vs IF

Er zijn echt wel dingen gebeurd waarvan ik dacht 'dit kán echt niet'... check 2e replay, laatste minuut... het bewijs is hier geleverd, in GT1 kon je al OVER elkaar heen!
Tja- respectvol rijden was er toen niet bij, zoveel is duidelijk... ach, je word ouder hé
YouTube: Kanaal van Obi1r
(er is eerst splitscreen, dan begint het opnieuw maar dan fullscreen replay)
Col om het weer eens te zien zeg... was toen jaar of 12/13.. man wat heb ik dat toen gespeeld door de zeeeen van tijd die ik toen had, moet eigenlijk zeggen dat ik na al die jaren eindelijk door GT5 dat gevoel weer terug krijg.. dat je maar door wilt gaan met een game!

Wat mij eigenlijk ook wel op valt in al die tussentijd het eigenlijk best meevalt hoe heel veel mooier het is geworden.. valt eigenlijk een beetje tegen als je die beelden zo ziet

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
SOCO_cola schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:31:
[...]
Wat mij eigenlijk ook wel op valt in al die tussentijd het eigenlijk best meevalt hoe heel veel mooier het is geworden.. valt eigenlijk een beetje tegen als je die beelden zo ziet
Zien wij hetzelfde filmpje als jij? Of speel jij alleen met de lelijke standaard auto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
SOCO_cola schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:31:
[...]
Huh, vind je?
Ik denk dat je GT5 verward met minecraft, want ik zie in gt5 niet echt meer blokjes-bomen en blokjes-wegen zoals in GT1. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 22:39
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd, maar hoe krijg ik in godsnaam mijn eigen muziek in het spel?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-06 16:40
Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:12:
Ik heb nu al een paar keer geprobeerd, maar hoe krijg ik in godsnaam mijn eigen muziek in het spel?
een playlist aanmaken in je XMB, daarna in de settings van GT5 (in game) de playlist selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:12:
Main Options -> Hardware Section -> Audio Options

Selecting your Custom Race BGM and enabling it is done there. If you want a playlist you need to make one on the PS3s XMB first. Also I suggets upping the custom BGM slider to 120 and lowering race sounds a bit so you will be able to hear it better..
Via http://www.gamespot.com/p...d=m-1-57335252&pid=941103

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ah logisch dat het niet onder de muzieknoot zit in je GT hub :S

Hmm ja dan maak ik een playlist en kan je nog maar steeds 1 nummer selecteren 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:16:
[...]

Ah logisch dat het niet onder de muzieknoot zit in je GT hub :S
Logisch en GT5 gaan nou eenmaal niet hand in hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pfff :(
zie net dat forza 3 de siera rs500 krijgt :(
betekent dalijk weer forza doen want die bak is gewoon te bruut.

hoop wel dat gt5 snel dlc krijgt want we moeten gewoon meer auto's met dashboard hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aaargh, word echt gek van die Nordschlampe baan.

[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

AlphaWierie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:27:[...]Ik zou je aanraden om gas te veranderen naar R2 en rem naar L2. dat werkt zoveel beter, vooral later met hoge snelheden en scherpe bochten kan je gedoseerd gas geven/remmen enz.
kan aan mijn sixassis liggen; maar de rem en gas worden standaard voor 8% ingedrukt, hierdoor rij je altijd met de rem erop :X

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:28:
pfff :(
zie net dat forza 3 de siera rs500 krijgt :(
betekent dalijk weer forza doen want die bak is gewoon te bruut.

hoop wel dat gt5 snel dlc krijgt want we moeten gewoon meer auto's met dashboard hebben.
Dat meen je niet? komt die classic jalopnik pack toch nog uit?

Ik heb alle dlc die er maar is gekocht... en toen ging mijn 360 stuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertP schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:14:
[...]

Zit op mn stage, en kan je nu nog niet accepten.. :(

Pff wil weekend :)

Maandag ben ik de hele dag vrij, dan ga ik lekker een hele dag GT5 spelen hehhe :9~
maare waneer wil je die auto hebben, want als je zegt maandag dan stuur ik hem zondag op, ken ik dalijk nog naar iemand anders een auto sturen vandaar :P
Unbreukable schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:36:
[...]

Dat meen je niet? komt die classic jalopnik pack toch nog uit?

Ik heb alle dlc die er maar is gekocht... en toen ging mijn 360 stuk...
dat meen ik wel :P
komen aantal redelijk intressante wagens bv el camino ss 454 :9~
das pas een auto :D
maja zie wel of ik haal voorlopig hard bezig met gt5 :P en komt toch pas 14 december.

[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 10-12-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Narf, full lap Nordschlampe met de 300 SL, 2 seconde te langzaam. Zucht.

Ach flikker toch op man, geen split times, geen ghost, irritiante als ik ze raak sta ik stil magnetische AI auto's die niet aan de kant gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerEngine
  • Laatst online: 29-01 20:33
f.h schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:14:
[...]

Is de kleur van het pijltje bij zijn naam toevallig oranje?
maakt dat uit? wat betekenen die pijltjes dan??

EDIT: verkeerde quote |:(

[ Voor 56% gewijzigd door PowerEngine op 10-12-2010 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:44:
Narf, full lap Nordschlampe met de 300 SL, 2 seconde te langzaam. Zucht.

Ach flikker toch op man, geen split times, geen ghost, irritiante als ik ze raak sta ik stil magnetische AI auto's die niet aan de kant gaan.
*reminder*
je hoeft niet alles op goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Shiver23 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:50:
[...]

*reminder*
je hoeft niet alles op goud
Moet moet moet... *reminder* het is bleeping beginner...

Grrrrr. en toen was er iets stuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:50:
[...]

Moet moet moet... *reminder* het is bleeping beginner...

Grrrrr. en toen was er iets stuk.
rij je met stuur ??? misschien een keer met controller proberen ??
mij is alles tot nu toe(behalve formula gt races) gelukt met ds3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ach klote spel man, net wil ik er weer een inhalen gaat ie voor de bocht opeens ff naar links voor me rijden en vol op de rem... #$*()#*$

Ik heb nu ca. 25 uur gespeeld waarvan minimaal 10 op de amg beginner challenges... En dan nog heb ik maar 2x goud en 3x zilver.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2010 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
In het echt gebeuren zulke dingen ook in het racen. Anders zou het ook maar saai zijn he. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Satch schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:00:
In het echt gebeuren zulke dingen ook in het racen. Anders zou het ook maar saai zijn he. :P
In het echt gaat geen auto op de ring die veel langzamer is opeens voor je rijden als je met 200 aan komt en dan vol op de rem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
hmz net een van de zeldzame keren dat ik mijn frustratie kwijt moest... lol
pittige race eindelijk voorop laatste ronde laatste bocht beukt de AI tegen me achterkant zodat ik ga spinnen grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
himlims_ schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:31:
[...]
kan aan mijn sixassis liggen; maar de rem en gas worden standaard voor 8% ingedrukt, hierdoor rij je altijd met de rem erop :X
huh.. ik heb dat iig niet.. de L en R 2 he (de onderste triggers :p)
niet toevallig ook je rem en gas ingesteld op die knoppen? dat hij dan alle 2 tegelijk doet ahaha
bij mij werkt het gewoon soepel, hoe meer indrukt hoe harder je gaat.

ps hoe zetten jullie allemaal zo een ''psn account'' onderin jullie bericht??? ik zie dat echt nergens staan bij account opties enz.

[ Voor 12% gewijzigd door AlphaWierie op 10-12-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:37
ah, gelijk maar eens ff gedaan :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.h

f.h

PowerEngine schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 16:48:
[...]

maakt dat uit? wat betekenen die pijltjes dan??

EDIT: verkeerde quote |:(
Dat is de 'fitheid' oid van je driver. Blauw schuin omhoog is goed, groen opzij is gewoon/prima en oranje schuin omlaag is moe/slecht. Heb zelf geen verschil gemerkt tussen groen en blauw, maar die oranje drivers zijn gewoon en dat resulteert bijvoorbeeld in veel vaker uitbreken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik binnenkort maar effe terugstap op forza vanwege de sierra.

Phusebox, je doet zelf iets fout gezien de full laps appeltje eitje zijn in de amg challenges

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 06:58:
Hoeveel tijd steken jullie eigenlijk in gt zo per week? Ik heb er denk ik nu een uur of 25 inzitten, maar ik ben lvl 13, alleen beginner a en b spec klaar, de eerste license en stuk of 6 challenges.
Ik heb er de 1e week zo'n 30 uur ingestoken omdat ik met griep thuis zat. Toen tot level 16 a-spec en level 14 b-spec incl redelijk wat tijd in foto mode gestoken. Nadat m'n PS gecrashed is overnieuw begonnen op een nieuwe PS en inmiddels iets van level 9 a-spec en level 4 b-spec na een uurtje of 6 in sp. Doordat ik nu gerichter probeer om te racen met wat leenauto's gaat het wel een stuk sneller. Aan de andere kant had ik er de 1e keer meer plezier aan omdat het allemaal nog nieuw is. De 2e keer is het meer werken om zo snel mogelijk weer op een redelijk level te komen. Verder kost het online gebeuren natuurlijk ook veel tijd en helaas helpt dit niet voor je levels. Wel erg leuk trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Met welke auto(s), hebben jullie resp. de gran turismo all stars race (lvl 19) en de polophony digital cup (ook lvl 19) gedaan?

Ik heb een 430 scuderia maar ook nog een LP 640 superveloce, en een zr6 met RM, is 1 v/d 3 geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:24:
Ik denk dat ik binnenkort maar effe terugstap op forza vanwege de sierra.

Phusebox, je doet zelf iets fout gezien de full laps appeltje eitje zijn in de amg challenges
Tja ik snap het echt niet meer. Ben dus ook pas A13 en B7 na ruim 25 uur.

Online kan ik best meekomen dus waar gaat het dan mis offline? Ben na een uur maar weer gestopt omdat ik ook de full lap niet haal. Word altijd wel ergens geramd.

Waar ik helemaal ziek van word is dat ik mensen hier lees met allemaal dikke auto's en ik heb nog niet 1 auto kunnen kopen, behalve die ik verplicht moest hebben voor races.

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 10-12-2010 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BertP schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:00:
Met welke auto(s), hebben jullie resp. de gran turismo all stars race (lvl 19) en de polophony digital cup (ook lvl 19) gedaan?

Ik heb een 430 scuderia maar ook nog een LP 640 superveloce, en een zr6 met RM, is 1 v/d 3 geschikt?
Zr6 moet All Stars haalbaar mee zijn, Polyphonic zeker met de Zr6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 15:08

mr.paaJ

generatie cmd+z

GT All Stars, was best pittig, maar de Polyphony Digital Cup is echt een makkie (kijk eens in de lijst met gebruikelijke tegenstanders voor een schatting van de weerstand, naast de requirements voor de race, het is een klein knopje)

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172277

Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:02:
[...]

Online kan ik best meekomen dus waar gaat het dan mis offline? Ben na een uur maar weer gestopt omdat ik ook de full lap niet haal. Word altijd wel ergens geramd.

Waar ik helemaal ziek van word is dat ik mensen hier lees met allemaal dikke auto's en ik heb nog niet 1 auto kunnen kopen, behalve die ik verplicht moest hebben voor races.
Keep on trying... En niet zo mekkeren, ik kom hier voor mijn rust :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

Wat je fout doet? Dat je alle per se op goud wil halen. Brons en zilver zijn meer dan voldoende om te levelen bij challenges en licenses. De races op goud is de moeite waard om zo lang mee bezig te zijn, maar als je bepaalde challenges niet op goud haalt kan je beter doorgaan naar de volgende en het later nog eens proberen ipv jezelf een maagzweer sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
willem100 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:30:
[...]

l redelijk wat tijd in foto mode gestoken.
Wat kan je daar precies doen daar dan? tis toch gewoon auto plaatsen foto maken klaar?
of is er geld te verdienen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-06 14:28

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Shiver23 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:14:
[...]

Wat je fout doet? Dat je alle per se op goud wil halen. Brons en zilver zijn meer dan voldoende om te levelen bij challenges en licenses. De races op goud is de moeite waard om zo lang mee bezig te zijn, maar als je bepaalde challenges niet op goud haalt kan je beter doorgaan naar de volgende en het later nog eens proberen ipv jezelf een maagzweer sturen.
Zo heb ik dat ook gedaan met die Nascar challenge toen ik hoorde dat je een nascar krijgt als je het hele ding op gold haalt, lekker makkelijk voor de nascar series in extreme.

Weet iemand trouwens een goede setup voor die 2e race van de nascar? Bij indianapolis had ik ABS op uit gezet zodat die tering ASM ook uit blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 07:02
AlphaWierie schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:29:
[...]

Wat kan je daar precies doen daar dan? tis toch gewoon auto plaatsen foto maken klaar?
of is er geld te verdienen :o
Als je alle 1000 auto's fotografeert in alle 256 kleuren en in 4 verschillende hoeken met een dag en nacht versie krijg je vast een bronzen trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:33

Ethirty

Who...me?

[...]

Bij level 13 had ik anders al 1 of 2 dikke auto's hoor en was ik al meer dan 25u kwijt. Gewoon slim aankopen/winnen en slim tunen. Bij de specials focus ik me op zilver en als dat niet lukt accepteer ik brons. Goud komt later wel. Ben nu level 19 en heb een Lambo, een Ferrari, een paar muscle cars, een Delta Integrale en een GTR R34 Nür + nog wat kleiner grut en allemaal premium. Daarnaast nog een zooi gewonnen standaard auto's waarvan ik inmiddels een deel weer verkocht heb. Hoef geen 2 Mini's, 2 Yaris'en en 2 Lupo's :+

Merk ook dat je na een tijdje de tracks weer beter kent door de races, waardoor de specials ook weer makkelijker zijn. AMG haalde ik eerst net aan brons, nu redelijk makkelijk zilver. Goud komt nog wel...

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
iemand tips voor laatste amg challenge? Hoe kan ik hem het beste afstellen voor een wetraces?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ethirty schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:02:
[...]

Bij level 13 had ik anders al 1 of 2 dikke auto's hoor en was ik al meer dan 25u kwijt. Gewoon slim aankopen/winnen en slim tunen. Bij de specials focus ik me op zilver en als dat niet lukt accepteer ik brons. Goud komt later wel. Ben nu level 19 en heb een Lambo, een Ferrari, een paar muscle cars, een Delta Integrale en een GTR R34 Nür + nog wat kleiner grut en allemaal premium. Daarnaast nog een zooi gewonnen standaard auto's waarvan ik inmiddels een deel weer verkocht heb. Hoef geen 2 Mini's, 2 Yaris'en en 2 Lupo's :+

Merk ook dat je na een tijdje de tracks weer beter kent door de races, waardoor de specials ook weer makkelijker zijn. AMG haalde ik eerst net aan brons, nu redelijk makkelijk zilver. Goud komt nog wel...
Hoe kom je dan aan het geld, ik heb nu net 4 ton over. Koop je nog niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Dijkertje schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:44:
[...]

Weet iemand trouwens een goede setup voor die 2e race van de nascar? Bij indianapolis had ik ABS op uit gezet zodat die tering ASM ook uit blijft...
ASM is toch een aparte setting en heeft niks met ABS te maken?

Anyway, een update van mijn B-Spec rijders O-)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZQ9SYl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
Sander H schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:16:
[...]

ASM is toch een aparte setting en heeft niks met ABS te maken?

Anyway, een update van mijn B-Spec rijders O-)

[afbeelding]
Hoe heb je die namen zo gekregen? Ik dacht dat die namen random gekozen werden, of kan je ze ook zelf kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Die zijn ook random, eens in de zoveel tijd komen er echte namen voorbij als je maar lang genoeg door blijft klikken :P

Alonso had ik na een kwartiertje al dacht ik. Hamilton en Schumachter duurden wat langer. Die kwamen al eerder voorbij maar dan met een verkeerde voorletter.

Enkele bijna goede namen die ik voorbij zag komen:

R. Loeb.
T. Gronholm
M. Vettel
E. Massa
P. Gordon

En nog een paar, maar ik ga voor de 100% echte, volhouder wint ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Sander H op 10-12-2010 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
Sander H schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:20:
Die zijn ook random, eens in de zoveel tijd komen er echte namen voorbij als je maar lang genoeg door blijft klikken :P

Alonso had ik na een kwartiertje al dacht ik. Hamilton en Schumachter duurden wat langer. Die kwamen al eerder voorbij maar dan met een verkeerde voorletter.

Enkele bijna goede namen die ik voorbij zag komen:

R. Loeb.
T. Gronholm
M. Vettel
E. Massa
P. Gordon

En nog een paar, maar ik ga voor de 100% echte ;)
lekker! heb ook ooit zo'n 20min ligge klikke. niks tegegekome ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Gasten voor alle wie zin hebben. ik host een race. start over ongeveer 10min.

PSN: Bokito078
race: GoT

Suzuka.
SLS SMG '10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:37
Je kan voor je eigen coureur een eigen naam kiezen, je moet dan de naam van de coureur wijzigen... je moet dan wel verder klikken (je kan niet zelf invoeren) maar je zit niet vast aan de naam van de coureur als je de coureur 'koopt'.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:33

Ethirty

Who...me?

Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:13:
Hoe kom je dan aan het geld, ik heb nu net 4 ton over. Koop je nog niks voor.
Wie zei dat ik geld over had :+ Had op een gegeven moment nog 27 Cr. Voor 4 ton kan je minimaal 2 dikke auto's kopen (american muscle al vanaf 35k, Gallardo doet iets meer dan 2 ton), of een Scuderia flink pimpen.

Koop 1 snelle auto, rij flink wat rondjes op de oval op expert niveau (17k in 3 min), koop andere dure bak, doe wat andere races (Ferrari, MR), doe weer een paar specials (Laatste Top Gear doet geloof ik iets van 100k)

Met mijn Camaro SS RM, Scuderia en Gallardo kan ik heel veel verschillende races doen, dus dat is gewoon efficient inkopen ;)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Mistermo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:23:
Gasten voor alle wie zin hebben. ik host een race. start over ongeveer 10min.

PSN: Bokito078
race: GoT

Suzuka.
SLS SMG '10
Heb je een friend request gestuurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
Mastasidaz schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:57:
[...]

Heb je een friend request gestuurd. :)
geaccepteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Of je koopt de 512BB van Ferrari... die heb je toch nodig voor een race. Die is 102.500, dus ben je max 2 ton kwijt om nog verder de specs op te krikken, heb je een hele mooie snelle wagen.
Als je wilt kan in nog de settings van deze wagen nog eens posten (staan op page 46 hier)

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 26-05 07:02
Uhm, als ik opstart zegt ie dat ik 5 museum kaarten krijg maar hoe gaat dat weg? Krijg het elke keer als ik opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 24 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!