BAM, level 24 met ruim 5 miljoen op de bank, nu maar hopen dat die Formula 1 auto snel voorbij komt(A)
Verwijderd
Sorry, ik moet gewoon een wheelstand deze week hebben 130 euroGAIAjohan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:07:
[...]
Heeft ie al, zoek maar eens op 'Wheelstand'.je krijgt 1 zoekresultaat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 01:26 ]
Op dezelfde plek waar je ook je auto kan wassen ed. bij GT AutoVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 01:31:
Waar kun je die race modifications trouwens vinden als je auto daar geschikt voor is.
ALs je trouwens level 35 B-spec wordt krijg je een X1
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb m'n formule 1 auto binnen
het was een werk, en wat een lelijk ding
ik heb m'n formule 1 auto binnen
Verwijderd
Licences @ GOLD
http://i.imgur.com/IP0NW.jpg
En zeggen dat ik daarmee een bak bier heb verdiend van een maat.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2010 01:51 ]
Rub our noses in it, y dontchaVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 01:50:
Licences @ GOLD
Nee man Gefeliciteerd.
Bier hebbie dik verdiend...
Is echt onmogelijk sommige van die dingen met SIXASIS
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Allemachtig wat is die Formule 1 auto snel zeg:| op die oval reed ik met m'n Chapparal 2J er nog 45.7sec over, met deze auto doe ik het gewoon in 38,6 snelste ronde. rijd de rest binnen 10 rondes gewoon op een rondje ^^
Hoeveel tijd steken jullie eigenlijk in gt zo per week? Ik heb er denk ik nu een uur of 25 inzitten, maar ik ben lvl 13, alleen beginner a en b spec klaar, de eerste license en stuk of 6 challenges.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Dit was ook een van mijn favorieten, wat kost ie bij de 2e hands dealer?Obi1r schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:22:
Ik heb nu al 2x de Mitsubishi FTO LM Super Touring Car zien staan bij de 2e hands dealer... en dan niet genoeg credits om 'm te kopen. Dat gebeurd me toch geen 3e keer. Superstrakke racebak, wie kent 'm nog uit de vorige delen?!
Misschien niet de allersnelste maar een wegligging & handling om van te dromen...
Als ik het red inderdaad ook zo'n 20-25uur. A-spec lvl11, B-spec lvl7.Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 06:58:
Hoeveel tijd steken jullie eigenlijk in gt zo per week? Ik heb er denk ik nu een uur of 25 inzitten, maar ik ben lvl 13, alleen beginner a en b spec klaar, de eerste license en stuk of 6 challenges.
Helaas zitten er geen meer uren in een dag
Die had ik ook. Mooiste was, je won die auto, en dan kon je op de Red Rock ring of zoiets met dat ding een race rijden in 5 min en de wagen die je won voor 250.000 verkopen. Dat ging niet 1 keer, dat ging een oneindig aantal keren...mathijs55 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:14:
Gran Turismo 2 was bij mij een en al die Escudo Pikes Peak, manman wat was dat ding snel:)
Veel te veel... Ben level 23 en level 5, ik denk zo rond de 20 ongeveer.Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 06:58:
Ok, ik bedoelde dat ik 25 uur in totaal gespeeld heb, over wat is het nu ruim 2,5 week?Mistermo schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 07:49:
[...]
Als ik het red inderdaad ook zo'n 20-25uur. A-spec lvl11, B-spec lvl7.
Helaas zitten er geen meer uren in een dag
Soms snap ik er toch helemaal niets meer van.. Eergister met mijn Ferrari 599 '06 max getuned de grootste problemen met de laatste championship van professional... 1e op Sartha, 9e!! op de Nurburgring, 1e Madrid, 4e Cape ring en 2e Grand Valley... Nu dacht ik gister, laat ik het nog een keer proberen, zelfde auto. Elke race met minstens 40 seconden voorsprong gewonnen......... Niet dat ik ineens ZOVEEL beter ben geworden in een dagje ofzo! Maf!
Heb nu redelijk wat centjes en vraag me af welke auto ik moet kopen voor Expert, heb echt geen idee. Iemand tips?
Heb nu redelijk wat centjes en vraag me af welke auto ik moet kopen voor Expert, heb echt geen idee. Iemand tips?
http://steamcommunity.com/id/nijn
gefeliciteerd, nette prestatie.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 01:50:
Licences @ GOLD
Geld win je iedere keer weer, auto's echter niet.....Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:43:
Zijn er races die je opnieuw kan doen om geld te verdienen.??
Vincere Per Belli
Zo dan, de Historic Race Car event is moeilijk...
Ik las hier en daar over de Countach '74 of de Cobra fully tuned.
Deze zijn wel snel, maar winnen doen ze niet.
Beste resultaat (van mijn lvl18 B-spec) is 6e.
De Chapparel en Toyota zijn te snel, net als een paar anderen overigens.
Dan maar wachten op de Like the Wind B-spec wagen...
Wat ik jammer vind: Het levelen in xp is niet zo snel als in A-spec of wel?
Ik ben b-spec lvl18, heb alle races (behalve die historische poep) gedaan, maar moet een kampioenschap 2x over gaan doen omdat ik de lvl 19 races nog niet kan doen...
Ik las hier en daar over de Countach '74 of de Cobra fully tuned.
Deze zijn wel snel, maar winnen doen ze niet.
Beste resultaat (van mijn lvl18 B-spec) is 6e.
De Chapparel en Toyota zijn te snel, net als een paar anderen overigens.
Dan maar wachten op de Like the Wind B-spec wagen...
Wat ik jammer vind: Het levelen in xp is niet zo snel als in A-spec of wel?
Ik ben b-spec lvl18, heb alle races (behalve die historische poep) gedaan, maar moet een kampioenschap 2x over gaan doen omdat ik de lvl 19 races nog niet kan doen...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verschilt, het stomme of leuke is dat je niet telkens dezelfde tegenstanders hebt.Faberge schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:09:
Soms snap ik er toch helemaal niets meer van.. Eergister met mijn Ferrari 599 '06 max getuned de grootste problemen met de laatste championship van professional... 1e op Sartha, 9e!! op de Nurburgring, 1e Madrid, 4e Cape ring en 2e Grand Valley... Nu dacht ik gister, laat ik het nog een keer proberen, zelfde auto. Elke race met minstens 40 seconden voorsprong gewonnen......... Niet dat ik ineens ZOVEEL beter ben geworden in een dagje ofzo! Maf!
Ergo de ene keer lukt het niet en de andere keer lukt het met twee vingers in je neus.

Ben nu lvl 19 met B-spec bob op lvl 6. Die gister op Cape ring in een RS6 2de is geworden omdat ie heel kalm was.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik vind het toch altijd nog beter rijden in mijn Ferrari 3FMAight! schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:23:
Die RM cars hallen jullie die in de used car lot?
Ben nu al een eindje met a-spec, en mijn 538 ferrari rijdt fijn!Vooral in de bochten.
Ook nog ff die light weight britsch car gedaan en wat een feest met een lotus die alleen maar op twee wielen wilt rijden. Zal wel eens een foto neerzetten

Hmm, lvl 23 A-Spec en lvl 22 B-Spec, alle licenses goud, bijna alle specials goud op AMG challenges na en ik heb nog veel LAN gespeeld met mijn broertje. Ik zit al wel over de 125 uur. Jammer dat dat niet bij wordt gehouden.Phusebox schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:08:
[...]
Ok, ik bedoelde dat ik 25 uur in totaal gespeeld heb, over wat is het nu ruim 2,5 week?
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Poe, dat wordt nog "even" uplevelen met mijn P. Walker:
Level 28 : Indianapolis 500 miles / Prize Car: Ford GT40 Race Car '69 (S)
Dus straks de Toyota 7 (like the wind) en de GT40 '69 in bezit, dan moet de historic race wel lukken toch?
Zou een volledig getunede Mazda Furai geschikt zijn voor een race tegen 787's?
(Gran Turismo All Stars > een na laatste race bij de expert events)
Die Furai is standaard namelijk retesnel en best licht...
Anders probeer ik het eens met de Veyron...
Dus straks de Toyota 7 (like the wind) en de GT40 '69 in bezit, dan moet de historic race wel lukken toch?
[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 10-12-2010 09:22 ]
Serieus? If so, dan zit ik de komende week enkel endurance races te doenBusinessman007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 01:42:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb gisteren de Historic crap gedaan met de Toyota 7. A-Spec was easy (beide races in 1x), maar B-Spec was lastiger. Eerste race geen probleem, maar bij de tweede (Monaco) moet je de auto zeker anders instellen. Op GTPlanet stonden een paar instellingen die ik gebruikt heb. Daarnaast is het ook nog heel belangrijk om hem te coachen. Bij de start gelijk overtaken t/m die haarspeldbocht. Dan decrease pace totdat hij weer wat rustiger wordt. Net voor de start weer overtaken t/m de haarspeldbocht... enz. Uiteindelijk met 8 seconden verschil gewonnen.dvdkiwi schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:11:
Poe, dat wordt nog "even" uplevelen met mijn P. Walker:
Dus straks de Toyota 7 en de GT40 '69 in bezit, dan moet de historic race wel lukken toch?
Enig voordeel wat ik had was dat die Chaparral 2J elke keer crashte bij die bocht na de tunnel haha. Als dat niet gebeurde weet ik niet zeker of ik hem wel gehaald had.
En die NASCAR Championship B-Spec is ook niet te doen met de standaard instellingen. Heb downforce naar 70 gezet aan beide kanten + nog wat andere dingen en daarna 3x eerste en 2x 3e geworden.
Gisteren B-Spec volledig gold gehaald, ik ben op Grand Valley bij rondje 6->7 de pits in gedoken voor nieuwe banden, met bizar goede resultaat. Laatste 3 rondjes vloog mijn Bob over het circuit, terwijl je de rest beetje elke bocht aan het driften was. Dubbele S bocht vliegt hij strak langs de curbs voorbij nr 4/5, laatste bocht pakt hij 2 en 3, om op rechte stuk ook nr 1 in te halen.Jamoru schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 09:28:
En die NASCAR Championship B-Spec is ook niet te doen met de standaard instellingen. Heb downforce naar 70 gezet aan beide kanten + nog wat andere dingen en daarna 3x eerste en 2x 3e geworden.
Eerste endurance een feit, inderdaad erg makkelijk. Gold reward is flut met een Dual Note als reward
Laatste race is Formula GT, dan heb ik B-spec alles gehaald. Maarja, zonder auto ga ik hem ook niet halen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
bedoel je NL water of echt belgisch bier? :-PVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 01:50:
Licences @ GOLD

GRATZ!! bn k ook aan bezig
Dat moet veel sneller kunnen denk ik. Met een Minolta rij ik normaal 37.5sec per lap. Ik zit nu een beetje Indianapolis te grinden met een Viper GTS-R Team Oreca Race Car '00 (42.1sec) totdat ik ook eindelijk die Formula bij occasions zie. 6.8mln op de bank en bijna lvl 26 en ik weet niet hoeveel tig races ik zit te wachtenmathijs55 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 02:06:
Allemachtig wat is die Formule 1 auto snel zeg:| op die oval reed ik met m'n Chapparal 2J er nog 45.7sec over, met deze auto doe ik het gewoon in 38,6 snelste ronde. rijd de rest binnen 10 rondes gewoon op een rondje ^^
In de tussentijd ook een Endurance race gedaan, Grand Valley 300km. Ik meende ooit ergens te hebben gelezen dat je de voortgang van een Endurance race tussentijds kon opslaan en een andere keer verder kon gaan. Nergens die optie gezien helaas... 24h races gaan het voor mij niet worden dan, geen tijd/zin in.
Bron? nvmBusinessman007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 01:42:

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 10-12-2010 09:47 ]
Vanavond heb eindelijk weer tijd om een aantal uren flink te knallen 
Wie host er vanavond een online match??
Wie host er vanavond een online match??
Zo sinds gister ook de eigenaar van een playstation 3 met GT .
Moet nog even kijken hoe ik online komt enzo , gisteren laat niet echt veel tijd voor gehad .
Even snel 2 licences gehaald om een indruk te krijgen en weet nu al , hier ga ik me zeker mee vermaken =)
Moet nog even kijken hoe ik online komt enzo , gisteren laat niet echt veel tijd voor gehad .
Even snel 2 licences gehaald om een indruk te krijgen en weet nu al , hier ga ik me zeker mee vermaken =)
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Ok duidelijk, ik ben de komende tijd enkel in B-spec bezig
Ziet er anders best gephotoshopped uit.SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:09:
[...]
Ok duidelijk, ik ben de komende tijd enkel in B-spec bezig
Hmm, dan ligt het inderdaad aan de coureurs want voordat ik de 2e keer begon zag ik dat ik weer tegen de Honda Epson moest racen die mij de vorige keer compleet zoek had gereden. Toen was ik wel een beetje bang. Maar goed, nu lekker de Veyron in me garage.Flex0r schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:54:
[...]
Verschilt, het stomme of leuke is dat je niet telkens dezelfde tegenstanders hebt.
Ergo de ene keer lukt het niet en de andere keer lukt het met twee vingers in je neus.
http://steamcommunity.com/id/nijn
Orgineel komt van een TW site af, enige manier is om zelf lvl35 te worden
Lv25 Grand Village 60 laps 300 km (about 2 hours and 5 to 10 minutes or so)
Experience 68590
Lv26 Roadster 4 小时
Experience 121,577
Lv27 Laguna Seca 200 miles 90 laps (about 2 half hours)
Experience 95561
Lv28 Indianapolis 200 laps of 500 miles (2 hours and 45 minutes or so)
Experience 157,762
Lv30 172 laps Suzuka 1000 km (6 hours 10 minutes or so sunny, rainy days 8 hours)
Experience 354,561
Lv32 Niu Baolin 4 hours
Experience 290,919
Lv33 Tsukuba 9 hours
Experience 661,144
Maar dit gaat echt tijd-intensief worden, voor 34->35 heb je blijkbaar 2,2 miljoen exp nodig. Laat die remote B-spec maar komen en asap naar lvl30 (dan kan je zo'n 2 races per dag doen).
ja probeer nu maar eens een echt circuit te rijden, je hebt dan geen controle over de auto.mathijs55 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 02:06:
bij het aanremmen draait soms ineens de kont om
rij je met stuur ??
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Pfff, ik zie mezelf al 9 uur over tsukuba rijden (en vast in de laatste ronden weer een fout maken). Klopt het nou dat je die endurance races tussentijds kan saven?SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:24:
[...]
Experience 68590
Lv26 Roadster 4 小时
Experience 121,577
Experience 95561
Experience 157,762
Lv30 172 laps Suzuka 1000 km (6 hours 10 minutes or so sunny, rainy days 8 hours)
Experience 354,561
Lv32 Niu Baolin 4 hours
Experience 290,919
Lv33 Tsukuba 9 hours
Experience 661,144
Maar dit gaat echt tijd-intensief worden, voor 34->35 heb je blijkbaar 2,2 miljoen exp nodig. Laat die remote B-spec maar komen en asap naar lvl30 (dan kan je zo'n 2 races per dag doen).
Koop ik gisteren de Ferrari 458 Italia en stop er nog flink wat credits in om 670 pk te halen met dat ding. Vraagt mn broertje of hij em even mag lenen voor een race. Dus ik stuur de auto naar hem.. Je raad het al, dat ding is nooit aangekomen
Gewoon pleite dus
Verwijderd
afstellen-testen, afstellen-testen,afstellen-testen,afstellen-testen,v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:26:
[...]
ja probeer nu maar eens een echt circuit te rijden, je hebt dan geen controle over de auto.
bij het aanremmen draait soms ineens de kont omveel onderstuur, als je dan afstelt zodat ie meer grip voor heeft wil ie niet normaal de bocht om, omdat hij constant drift. ik zeg dr is iets mis met deze auto
rij je met stuur ??
Ik neem aan dat het dezelfde auto is als die polyphonic wagens van vorige versie?v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:26:
ja probeer nu maar eens een echt circuit te rijden, je hebt dan geen controle over de auto.
bij het aanremmen draait soms ineens de kont omveel onderstuur, als je dan afstelt zodat ie meer grip voor heeft wil ie niet normaal de bocht om, omdat hij constant drift. ik zeg dr is iets mis met deze auto
rij je met stuur ??
Die op optimale settings te krijgen ben ik ook uren mee bezig geweest, mischien dat je uit een oude guide de settings kan overnemen?
Durf niet eens meer in de occasions te kijken, met amper 300k cash wil ik echt dat ding niet langs zien komen

Daar werd wel over gesproken, maar niemand heeft het nog gevonden. De exp charts zijn wel B-spec, mogelijk is A spec wat breder.Unbreukable schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:31:
Pfff, ik zie mezelf al 9 uur over tsukuba rijden (en vast in de laatste ronden weer een fout maken). Klopt het nou dat je die endurance races tussentijds kan saven?
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 10:33 ]
Birthday cars weggeven is ge-nerfd.
We hebben het nu met meerdere accounts geprobeerd, en er komt maar 1 auto door.
De volgende stap is kijken of het misschien te maken heeft met ingame dagen.
Meerdere auto's op dag 1 versturen valt natuurlijk op, maar als je een leuke auto krijgt met die coupon en je start een race dan zit je alweer op dag 2. Even kijken wat er dan gebeurd wanneer we de auto versturen.
Meerdere auto's op dag 1 versturen valt natuurlijk op, maar als je een leuke auto krijgt met die coupon en je start een race dan zit je alweer op dag 2. Even kijken wat er dan gebeurd wanneer we de auto versturen.
PSN: Leech1984
je kan dit voorkomen, wat je doet is in gtlife klik je op community. als je dan ziet dat ie niemand laad, dan ga je terug en ga je naar online lobby's. alles laten laden en dan ga je terug, doe je profiel en dan staat er vaak nog niemand, dan zie je daarboven ID,A,B staan, klik op A en dan zal als het goed is iedereen laden.wokkelz schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:31:
Koop ik gisteren de Ferrari 458 Italia en stop er nog flink wat credits in om 670 pk te halen met dat ding. Vraagt mn broertje of hij em even mag lenen voor een race. Dus ik stuur de auto naar hem.. Je raad het al, dat ding is nooit aangekomenGewoon pleite dus
als dit gebeurt is kan er met auto's verzenden niets meer fout gaan als het goed is
gewoon die car giften save game deleten(van die nep account) en dan alles opnieuw doen, krijg je nieuwe gift car en die gift je gewoon weer. lukt me altijd op die manier. je heft dan de 1 per dag giften op want slaat blijkbaar in je savegame op.leech1984 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:33:
[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 10-12-2010 10:37 ]
Ik vind het alleen maar beter. Die mensen die deze glitch gebruiken zijn gewoon te lui om maar iets te doen om deze auto's te verkrijgen of te ongeduldig. Daarnaast heb ik tot nu toe elke race zonder deze glitch kunnen halen, dus het is ook niet zo dat je de glitch MOET gebruiken. Tuurlijk is 20 miljoen voor een auto veel, maar aan de andere kant is het wel leuk om hiervoor veel moeite te doen (veel dezelfde races dus, of endurance races) en dan uiteindelijk zo'n auto te kopen.leech1984 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:33:
Je verpest het spel er alleen maar mee imo.
De FTO LM is volgens mij 730k dacht ik, heb nu 1x keer een groene voorbij zien komen, maar te weinig centjes... Had je in GT2 niet 6 of 8 verschillende kleuren?fitness82 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 07:40:
[...]
Dit was ook een van mijn favorieten, wat kost ie bij de 2e hands dealer?
Bij sport truck B-spec krijg je dezelfde Daihatsu Dwerg als A-Spec? WTF!!? De prize cars zijn de eerste levels wel errug teleurstellend...
[ Voor 16% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 10-12-2010 11:02 ]
PSN: jannvsdvinvs
Yes! Historic Car Ding Expert gelukt. met de Toyota 7! Nu nog op B-Spec zien te halen, want dat is tot nu toe t grootste drama
Hehe in A-spec moet dat ook gewoon lukken met die full tuned Countach uit '74. Wel met extra vleugeltje voor de downforceLampuhkap schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:00:
Yes! Historic Car Ding Expert gelukt. met de Toyota 7! Nu nog op B-Spec zien te halen, want dat is tot nu toe t grootste drama
Waar hebben jullie eigen die A-spec Gran Turismo All Stars mee gedaan? Ik heb een full tuned 458 Italia en Gallardo, maar volgens mij is dat geen doen tegen als die RM en Le Mans achtige wagens...
Haha dat is vetSinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:24:
[...]
Experience 68590
Lv26 Roadster 4 小时
Experience 121,577
Experience 95561
Experience 157,762
Experience 354,561
Lv32 Niu Baolin 4 hours
Experience 290,919
Lv33 Tsukuba 9 hours
Experience 661,144
Nee, werkt niet meer. Dit lukte nog wel op woensdag, maar sinds gister werkt het niet meer.v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:34:
[...]
gewoon die car giften save game deleten(van die nep account) en dan alles opnieuw doen, krijg je nieuwe gift car en die gift je gewoon weer. lukt me altijd op die manier. je heft dan de 1 per dag giften op want slaat blijkbaar in je savegame op.
PSN: Leech1984
Tunnel crash, je Bob gewoon voor de tunnel op 'drive slower' instellen en hij gaat er 99% van de keren doorheen. Pas als er veel racers omheen zijn, gaat het grandioos fout
Mijn B-spec Bob heeft me gister wel aardig teleurgesteld.
Eerst 2de worden in een RS6 en vervolgens in de truck race op daytona in een gekietelde f-150 in de 4 door de laatste bocht.
Eerst 2de worden in een RS6 en vervolgens in de truck race op daytona in een gekietelde f-150 in de 4 door de laatste bocht.

[ Voor 8% gewijzigd door Flex0r op 10-12-2010 11:27 ]
Verwijderd
Laat zulke (niet onderbouwde) reacties liever achterwege.
[ Voor 71% gewijzigd door PromoX op 10-12-2010 12:05 ]
Bedankt voor je bijdrage.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:27:
Wat een kutspel hoe kan je hier 5 jaar over doen
PSN: Shiver23
Gisteren de Toyote Yaris race gewonnen in amateur volgens mij.
Mijn Yaris had 40pk minder dan de rest, maar had een paar handeling dingen verbeterd.
Het was blokken voor m'n leven, maar uiteindelijk eerste geworden op een paar honderdste
Gisteren ook License A en B op goud gehaald
Nu verder met IC.
Mijn Yaris had 40pk minder dan de rest, maar had een paar handeling dingen verbeterd.
Het was blokken voor m'n leven, maar uiteindelijk eerste geworden op een paar honderdste
Gisteren ook License A en B op goud gehaald
Weet je dan wel zeker of het een B.O.B is en niet een B.B.B?Flex0r schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:26:
Mijn B-spec Bob heeft me gister wel aardig teleurgesteld.
flickr - WOT Profile - Game PC
Ik moet bij die License A en B nog steeds 3 van zilver naar goud halen... Die met die 207 GTI, remproef met TT (ik haat die stomme remproevenMartijn85 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:35:
Gisteren de Toyote Yaris race gewonnen in amateur volgens mij.
Gisteren ook License A en B op goud gehaaldNu verder met IC.
Die remproef is gewoon een kwestie van kijken wanneer je remt en dan steeds vroeger gaan remmenDr. Quipers schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:45:
[...]
Ik moet bij die License A en B nog steeds 3 van zilver naar goud halen... Die met die 207 GTI, remproef met TT (ik haat die stomme remproeven) en die met die BMW op Nurburgring...
Die andere 2 waren precies dezelfde als ik nog moest. Heb de ideale lijn uitgezet en TCS op 1, ging opeens een stuk beter.
Daar begin ik nu idd wel aardig aan te twijfelen.Gizzy schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:45:
[...]
Weet je dan wel zeker of het een B.O.B is en niet een B.B.B?
u heeft het over forza 3 ?? gt5 nog niet gespeeld zeker, je hebt alleen forums gelezen en daarop je mening gebaseerd ?? onderbouwing zou fijn zijn, anders kun je net zogoed je mening bij je houdenVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:27:
Wat een kutspel hoe kan je hier 5 jaar over doen
kut spel is het zeker niet maar perfect is ie ook niet.
lijtk mij dat je niet eens echt de tijd hebt genomen om de game een kans te geven.
Successful troll is successful, check z'n posthistory
WoW en Xbox, 'nuf said
jammer genoeg nie naar gekekenSinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:00:
Successful troll is successful, check z'n posthistoryWoW en Xbox, 'nuf said
volgende checken idd. kansloze typetjes zijn dit jo.
ga toch fietsen man
edit :
lees net op gtplanet.net gt5 is in totaal tot 6 december al 5.5 miljoen keer verkocht.
en totaal verkoop van gran turismo franchise zit op 61 miljoen
[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 10-12-2010 12:03 ]
5.5mil is toch al aardig succes, pimp de game nog meer (bring on online leaderboards!) en verkopen blijven netjes doorgaan
Is het iemand eigenlijk nog gelukt om een kleine auto in de laadbak van een pick up te proppen met de schans op eiger of cape ring?
En nu we toch over pick ups hebben...heeft iemand eentje die ik mag lenen voor de amateur race? Hij komt niet voorbij in de occasions.. mn psn is bert345. Thanx!
En nu we toch over pick ups hebben...heeft iemand eentje die ik mag lenen voor de amateur race? Hij komt niet voorbij in de occasions.. mn psn is bert345. Thanx!
je mag mn 700pk 1000 nm f150 lighting wel lenenBertP schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:07:
Is het iemand eigenlijk nog gelukt om een kleine auto in de laadbak van een pick up te proppen met de schans op eiger of cape ring?
voeg je nu toe keej. verwacht wel een olie change en een wasbeurt uiteraard
geef hem nog een olie beurt voordat je hem krijgt, heb je max pk's
ben nu nog even aan het b-speccen maar dalijk stuur ik hem keej.
Alvast bedankt, zit helaas nu op mn stage, dus ik kan hem pas vanavond gebruiken en teruggiften, daarna ben ik pas weer zondag in de gelegenheid..Dus als je m nog even wil houden of het niet erg vind dat je hem pas maandag terugkrijgt dan heel graag.
Amateur race doen met 700 pk, dat wordt lachen
Amateur race doen met 700 pk, dat wordt lachen
hihi, mn B-spec Bob zit nu in een race vs V(incent) Vega (Pulp Fiction)
Verwijderd
Het kan aan mij liggen maar ik merk er helemaal niks van dat je auto na verloop van tijd vies wordt. Er zit dan wel een optie in om de auto te wassen maar heeft dit wel zin? Of wordt dit ook pas op een later level unlocked net als de schade? Of misschien moet je er eerst heel veel mee rijden voordat je het gaat merken?
Met welke auto hebben jullie de tweede race van American Championship in extreme gewonnen?
Ik probeer hem met mijn corvette maar ik word hooguit derde. Als iemand hem met de corvette heeft gewonnen zou hij mij dan de afstelling willen geven:P
Ik probeer hem met mijn corvette maar ik word hooguit derde. Als iemand hem met de corvette heeft gewonnen zou hij mij dan de afstelling willen geven:P
....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....
Ja leaderbords is wel een must, zowel offline (groot gemis in FM III) als online.SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:07:
5.5mil is toch al aardig succes, pimp de game nog meer (bring on online leaderboards!) en verkopen blijven netjes doorgaan
Hoe vet zou het zijn als ook de licentie tijden te vergelijken zijn met je vrienden? Nu zie ik dat er een paar gouden, zilveren en bronzen bekers behaald zijn maar niet waarvoor en met welke tijd.
ik gift hem je dalijk wel, moet je wel mn friend request beantwoorden anders kan ik niet sturen.BertP schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:24:
Alvast bedankt, zit helaas nu op mn stage, dus ik kan hem pas vanavond gebruiken en teruggiften, daarna ben ik pas weer zondag in de gelegenheid..Dus als je m nog even wil houden of het niet erg vind dat je hem pas maandag terugkrijgt dan heel graag.
Amateur race doen met 700 pk, dat wordt lachen![]()
maare gebruik die auto niet dus maandag is geen probleem jo, kun je gelijk ook b-spec ermee doen lukt makkelijk
Ooh damned mag ik die na het weekend ook nog even lenen?v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:16:
[...]
je mag mn 700pk 1000 nm f150 lighting wel lenenvolledig getuned en afgesteld
![]()
voeg je nu toe keej. verwacht wel een olie change en een wasbeurt uiteraard
geef hem nog een olie beurt voordat je hem krijgt, heb je max pk's
ben nu nog even aan het b-speccen maar dalijk stuur ik hem keej.
Zoek nog een Pickup voor de A-Spec en B-spec race.
PSN:Donstil-NL
Edit: Uiteraard gewassen en olie vervangen retour.
[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-12-2010 12:34 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja ik vroeg mij dit ook af... en wanneer moet je de stijfheid van je chassis herstellen?Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:31:
Het kan aan mij liggen maar ik merk er helemaal niks van dat je auto na verloop van tijd vies wordt. Er zit dan wel een optie in om de auto te wassen maar heeft dit wel zin? Of wordt dit ook pas op een later level unlocked net als de schade? Of misschien moet je er eerst heel veel mee rijden voordat je het gaat merken?
Klopt het ook dat de brandstof nooit opraakt? Dat metertje blijft maar op full staan.
Wat is het nut van de lijst met (niets zeggende) namen op de HUD rechts tijdens het racen? Laat dan liever zien welke wagens het zijn. Klein beetje nut heeft het tijdens kampioenschap events ivm wie op koers ligt voor hoeveel punten.
*kuch kuch* Uitleentopic 

Denk dat ze nog aardig wat op de plank hebben liggen om eruit te proppen, zeker als je ziet hoe GT5P helemaal is uitgebouwd.Unbreukable schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:33:
Ja leaderbords is wel een must, zowel offline (groot gemis in FM III) als online.
Hoe vet zou het zijn als ook de licentie tijden te vergelijken zijn met je vrienden? Nu zie ik dat er een paar gouden, zilveren en bronzen bekers behaald zijn maar niet waarvoor en met welke tijd.
Latere races gaat dat wel gebeuren, mijn eerste endurance race zat ik na 6 rondjes nog op 3/4'de tank inhoud, en dat op 60 rondjesUnbreukable schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:38:
Klopt het ook dat de brandstof nooit opraakt? Dat metertje blijft maar op full staan.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 12:40 ]
Het lukte mij inderdaad ook maar om 1 auto per account te sturen. Nou wel kijken of het lukt om na het verwijderen van de save game het lukt om na 24 uur nog eens een auto te sturen.leech1984 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 11:17:
[...]
Nee, werkt niet meer. Dit lukte nog wel op woensdag, maar sinds gister werkt het niet meer.
Ik heb trouwens nog een 'suggestie' voor mensen die hun nieuwe B spec driver snel willen laten ranken. Ik heb op de extreme met mijn stock Veyron bijvoorbeeld de 14 lap Monza race gedaan. Een goede B spec driver de eerste 10 laps laten doen en je nieuwe de laatste 4. Gaat perfect en hij steeg met 1 race van level 0 naar level 5
hahaf.h schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:39:
[...]
Het lukte mij inderdaad ook maar om 1 auto per account te sturen. Nou wel kijken of het lukt om na het verwijderen van de save game het lukt om na 24 uur nog eens een auto te sturen.
Ik heb trouwens nog een 'suggestie' voor mensen die hun nieuwe B spec driver snel willen laten ranken. Ik heb op de extreme met mijn stock Veyron bijvoorbeeld de 14 lap Monza race gedaan. Een goede B spec driver de eerste 10 laps laten doen en je nieuwe de laatste 4. Gaat perfect en hij steeg met 1 race van level 0 naar level 5
daarna level 9 2e race nog een keerjte en dan is ie 11
Volgens mij heb ik dat met mijn opgevoerde Buick '62 Special gedaan (die heb ik ook voor de musclecar dingen gepakt).MeagaShira schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:33:
Met welke auto hebben jullie de tweede race van American Championship in extreme gewonnen?
Ik heb nu ook de Caddillac Cien, daar kan het ook wel mee denk ik.
Mensen die misschien weten of een volledig opgevoerde Mazda Furai opgewassen is tegen de 787's in de All Star Race? (anders ga ik daar geen 1,5k tegenaan gooien om 'm op te voeren)
muahha heb mn f150 zojuist hellemaal max getuned.
758pk 1087 nm en 1610 kg. op racing slicks zacht.
haal een 56 sec op tsubuka. das aardig snel voor een auto met rwd en 1610kg
maare bert345 ik wacht nog
Haha nice. Alleen mis ik alleen nog even een Formula GT om dit truukje te kunnen doen.v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:47:
[...]
hahaik doe gewoon like the wind met een level 0 in een formula gt en dan is ie meteen level 7
daarna level 9 2e race nog een keerjte en dan is ie 11
Ik heb allstars gedaan met de GT500 (Honda) stealth, ik kreeg de Furai op bijna gelijke rondentijden op Monza. Je zal wel flink moeten vechten als je wat irritante auto's er tussen krijgt (minolta, 787b, C9, R92 - die kunnen echt hoge snelheden halen) maar hij rijd erg lekker, dus zeker haalbaar.dvdkiwi schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:55:
Mensen die misschien weten of een volledig opgevoerde Mazda Furai opgewassen is tegen de 787's in de All Star Race? (anders ga ik daar geen 1,5k tegenaan gooien om 'm op te voeren)
Veel opties zijn bij die auto al gedaan, dacht enkel turbo en weight-reduction de prijzige dingen waren.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 13:05 ]
Damn wat is de IB-3 lastig om te doen zeg met een controller, dat is de pion slalom test met die groene bak, hij is achterwiel aangedreven en ik gebruik X om gas te geven, dus elke keer als ik gas geef is het gewoon vol gas en lijkt het wel of de auto gaat spinnen en is moeilijk om hem onder controle te houden, zilver heb ik al maar goud gaat heel erg moeilijk worden met een controller denk ik.
Heb er nooit naar gekeken maar is het ook mogelijk om met de linkertrigger te remmen en met de rechter trigger gas te geven?
Heb er nooit naar gekeken maar is het ook mogelijk om met de linkertrigger te remmen en met de rechter trigger gas te geven?
Ik vind dat ook een erg lastige licensetest. Ja je kan het uiteraard veranderen naar de triggers.mhpwolf schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:05:
Damn wat is de IB-3 lastig om te doen zeg met een controller, dat is de pion slalom test met die groene bak, hij is achterwiel aangedreven en ik gebruik X om gas te geven, dus elke keer als ik gas geef is het gewoon vol gas en lijkt het wel of de auto gaat spinnen en is moeilijk om hem onder controle te houden, zilver heb ik al maar goud gaat heel erg moeilijk worden met een controller denk ik.
PSN: Shiver23
Volgens mij kun je dat wel instellen bij Opties. Maar je kunt met X ook gedoseerd gas geven. Iets minder hard indrukkenmhpwolf schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:05:
Mja, ik gebruik zelf de analoge sticks, dan kan je ook aardig gedoseerd gas geven en remmen.Shiver23 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:09:
[...]
Ik vind dat ook een erg lastige licensetest. Ja je kan het uiteraard veranderen naar de triggers.
Thanks voor de info, het beste is denk ik toch met stuur want slalomen met een pookje is ook al een kunst
. Heb wel een stuur maar nog geen wheelstand
.
Anyway die ghost moet ik echt wel uitzetten met deze test want zodra ik iets langzamer ben komt die ghost voorbij en raak ik de weg helemaal kwijt lol.
Anyway die ghost moet ik echt wel uitzetten met deze test want zodra ik iets langzamer ben komt die ghost voorbij en raak ik de weg helemaal kwijt lol.
Zit op mn stage, en kan je nu nog niet accepten..v8power67 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:00:
muahha heb mn f150 zojuist hellemaal max getuned.
Pff wil weekend
Maandag ben ik de hele dag vrij, dan ga ik lekker een hele dag GT5 spelen hehhe
Op Youtube had ik 1 jaar geleden nog 2 behoorlijk heftige replays gezet die nog stammen uit GT 1!
(Haha, wie heeft ze nog..?!) Nachtenlang zaten we tegen elkaar te racen en wagens af te stellen... Je ziet 2 superstrak afgestelde Skyline V-Specs die bij het geringste graspolletje al gelanceerd werden. Track: Trial Mountain, Obi1r in de groene Skyline...
YouTube: GT1 Obi1r vs IF
Er zijn echt wel dingen gebeurd waarvan ik dacht 'dit kán echt niet'... check 2e replay, laatste minuut... het bewijs is hier geleverd, in GT1 kon je al OVER elkaar heen!
Tja- respectvol rijden was er toen niet bij, zoveel is duidelijk... ach, je word ouder hé
YouTube: Kanaal van Obi1r
(er is eerst splitscreen, dan begint het opnieuw maar dan fullscreen replay)
(Haha, wie heeft ze nog..?!) Nachtenlang zaten we tegen elkaar te racen en wagens af te stellen... Je ziet 2 superstrak afgestelde Skyline V-Specs die bij het geringste graspolletje al gelanceerd werden. Track: Trial Mountain, Obi1r in de groene Skyline...
YouTube: GT1 Obi1r vs IF
Er zijn echt wel dingen gebeurd waarvan ik dacht 'dit kán echt niet'... check 2e replay, laatste minuut... het bewijs is hier geleverd, in GT1 kon je al OVER elkaar heen!
Tja- respectvol rijden was er toen niet bij, zoveel is duidelijk... ach, je word ouder hé
YouTube: Kanaal van Obi1r
(er is eerst splitscreen, dan begint het opnieuw maar dan fullscreen replay)
[ Voor 5% gewijzigd door Obi1r op 10-12-2010 13:18 ]
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
haha ben dus niet de enige met IB-3 issues.. Heb em nu brons maar wil em silver. Speel met controller en wil alle license's minimaal zilver ;-)
PSNID : HoefMeistert
Een grote minpunt als je gt5 speelt vind ik is dat de tijd zo supersnel voorbij gaat
, gister om 23:30 begonnen en het was zo 02:30, ik dacht van shiit man nu moet ik echt stoppen lol.
Hmm das nog niks, gisteren om 09:00 begonnen en opeens was het 22:00...mhpwolf schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:17:
Een grote minpunt als je gt5 speelt vind ik is dat de tijd zo supersnel voorbij gaat, gister om 23:30 begonnen en het was zo 02:30, ik dacht van shiit man nu moet ik echt stoppen lol.
Verwijderd
Hoeveel mil was gt3 aspec ook alweer.SinergyX schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 12:07:
Wie weet komt het dichtbij kwa verkoop?
Wordt haast jaloers als ik lees hoeveel tijd sommigen hier aan GT5 kunnen besteden.
Helemaal als je nagaat dat je voor de betere unlockables echt weken moet gaan investeren. Helaas heb ik die tijd gewoonweg niet, maar opzich goed om te weten dat ik lange tijd met deze game vooruit kan.
Ach, de momenten dat ik kan spelen beleef ik er ook echt plezier aan. Zoveel dat ik afgelopen zondag in een opwelling de PWGT2 heb besteld (terwijl ik ook al een PWTS heb staan... shame on me).
Ga proberen tussen kerst en O&N eens wat quality time in te plannen met GT5, want elke keer die korte sessies die ik nu doe schieten niet echt op.
Helemaal als je nagaat dat je voor de betere unlockables echt weken moet gaan investeren. Helaas heb ik die tijd gewoonweg niet, maar opzich goed om te weten dat ik lange tijd met deze game vooruit kan.
Ach, de momenten dat ik kan spelen beleef ik er ook echt plezier aan. Zoveel dat ik afgelopen zondag in een opwelling de PWGT2 heb besteld (terwijl ik ook al een PWTS heb staan... shame on me).
Ga proberen tussen kerst en O&N eens wat quality time in te plannen met GT5, want elke keer die korte sessies die ik nu doe schieten niet echt op.
wel echt jammer dat er in B-spec zo duidelijk catch up aan staat. Op suzuka rijden de tegenstanders rond de 2:10 als mijn b-spec bob voor ze rijd (+- 20s verschil) en 2:25 als b-spec bob na een pitstop even achter ze rijd. Nu maakt het verder voor het resultaat niet veel uit, maar het slaat eigenlijk nergens op.
B-spec is wel handig iig tijdens het nuttige dingen doen, maar je verdient er wel erg weinig mee, 30 ronden suzuka (dus een uur en 5 minuten oid) voor 45000 credits, 't is dat je er zulke vette bakken mee kan winnen, anders...
B-spec is wel handig iig tijdens het nuttige dingen doen, maar je verdient er wel erg weinig mee, 30 ronden suzuka (dus een uur en 5 minuten oid) voor 45000 credits, 't is dat je er zulke vette bakken mee kan winnen, anders...
Je inspanning is ook minimaalKAdrifter schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:32:
B-spec is wel handig iig tijdens het nuttige dingen doen, maar je verdient er wel erg weinig mee, 30 ronden suzuka (dus een uur en 5 minuten oid) voor 40000 credits, 't is dat je er zulke vette bakken mee kan winnen, anders...
Same here, de tijd dat ik al m'n vrije tijd aan racen kon besteden ligt ver achter me... Maar het is wel een rechtvaardiging om de verjaardagstruc te doen...Shiverzz schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:31:
Wordt haast jaloers als ik lees hoeveel tijd sommigen hier aan GT5 kunnen besteden.
PSN: jannvsdvinvs
Ze zijn wel lekker bezig met die GT site :-)
Zat lekker rond te klikken en opeens weer maintenance!
http://eu.gran-turismo.com/maintenance/
Vind het wel super leuk om zo de voortgang van je vrienden goed te kunnen volgen :-D
Vind het wel super leuk om zo de voortgang van je vrienden goed te kunnen volgen :-D
http://eu.gran-turismo.com/nl/ = upIocalhost schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 14:41:
Ze zijn wel lekker bezig met die GT site :-)
Jeeej hij doet het weer :-)
Daar ging ik net ook heen heen maar eerst doorverwezen naar die maintenance pagina, en daarna kreeg ik een error melding. :-)
Ik word echt helemaal schijtziek van die B-Spec.
Het lukt meneer niet om normaal te rijden. Nu moet ik gewoon een Mark IV inzetten om de rest te verslaan bij een freaking amateur race.
Het lukt meneer niet om normaal te rijden. Nu moet ik gewoon een Mark IV inzetten om de rest te verslaan bij een freaking amateur race.
Is de kleur van het pijltje bij zijn naam toevallig oranje?Businessman007 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 15:00:
Ik word echt helemaal schijtziek van die B-Spec.
Ik heb na een reinstall nog steeds die "loading freezes." Ik kan nu bijvoorbeeld License B-6 gewoon niet starten, want bij het laden blijft hij altijd hangen (de PS3 niet, want XMB werkt gewoon). Ik speel offline, dus daar ligt het ook niet aan.
Meer mensen hier met dit probleem? Het spel is nog steeds onspeelbaar en ik kan gewoon niet verder. Nergens is een oplossing te vinden. Wat kun je hieraan doen?
Meer mensen hier met dit probleem? Het spel is nog steeds onspeelbaar en ik kan gewoon niet verder. Nergens is een oplossing te vinden. Wat kun je hieraan doen?
Ik heb het gas en remmen op l2 en r2 gezet, real triggers erop en je kan perfect doseren!mhpwolf schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:05:
Ik zou je aanraden om gas te veranderen naar R2 en rem naar L2. dat werkt zoveel beter, vooral later met hoge snelheden en scherpe bochten kan je gedoseerd gas geven/remmen enz.mhpwolf schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 13:05:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic
Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!
Foto Topic
Auto-uitleen Topic
Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!