Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Zaten toch alleen bij de CE ofzo?
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
rude-bud ik heb je toegevoegd maar zie nog geen room open
idd viel me ook meteen op. ik heb 1 uitlaat lager genomen, dan heeft hij links en rechts zo lekkere dikke paar gloed titanium pijp. Ziet er wel dik uitf.h schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:05:
Is het iemand anders al opgevallen dat als je de titanium racing exhaust onder een GT-R '07 zet, het er zo uit ziet:
[afbeelding]
(foto geleend van gtplanet.net)
Echt om te janken zo lelijk
Onder de BMW M5 '08 ziet en klinkt die dan weer geweldig! Weten jullie trouwens wat het verschil is tussen de M5 '05 en M5 '08 bij mijn weten is dat gewoon de BMW M5 E60?
Misschien de Amerikaanse versie, want daar is de M5 later uitgekomen en volgens mij in '08 nog als handbak (waarvan de traction control niet uit kon)
Als je naar die plaatjes kijkt hebben de comfort banden het normale in RL sport profiel. en de Sport banden zien eruit als een semi slick profiel zoals toyo R888´sGAIAjohan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:25:
[...]
Ik ben eigk alelen bekend met Bridgestone en Michelin banden
en ik denk dat het zoiets is:
Comfort hard = Bridgestone Ecopia, Michelin Energysaver
Comfort medium = Bridgestone B250 (general use), Michelin Primacy HP
Comfort soft = Bridgestone Turanza, Michelin Pilot Exalto
Sport hard = Bridgestone Potenza, Michelin Pilot Sport
Sport medium = Micheline Pilot Sport Cup+
[ Voor 26% gewijzigd door KappeNou op 09-12-2010 20:01 ]
Hoezo onderhand? Hoe kom je daar aan dan? Unlocken?Obi1r schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:21:
Straks tegen elkaar online met Stealth cars only?
Ik neem aan dat de meeste wel zo'n ding inmiddels hebben (ik heb er 1) maar heb verder geen idee of die stealth cars onderling veel verschil in power hebben...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Triest zoiets. De rijke verwende kids krijgen een voorkeursbehandeling. Ach ja, that's life.SinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:10:
Achteraf kan je altijd nog zo'n code kopen, maar verder kan je ze ingame niet meer krijgen.
Waarom? Die auto's zijn identiek aan de 'normale' versies, enkel dat hij zwart is en je hem direct hebt.Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:14:
Triest zoiets. De rijke verwende kids krijgen een voorkeursbehandeling. Ach ja, that's life.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwende kids? Ik ben de fase "kids" al een tijdje voorbij en kreeg die code bij me Pre-order.Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:14:
[...]
Triest zoiets. De rijke verwende kids krijgen een voorkeursbehandeling. Ach ja, that's life.
Wees niet jaloers het stelt erg weinig voor.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Auto's zijn niet identiek.SinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:18:
[...]
Waarom? Die auto's zijn identiek aan de 'normale' versies, enkel dat hij zwart is en je hem direct hebt.
Volgens mij zit er een verschil in pk's.
* leech1984 hugs zijn 2 signature editionsPhusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:14:
[...]
Heerlijk met mijn zuurverdiende centjes jouw ogen uitsteken!
PSN: Leech1984
psn=wokkelz
Dus bij deze.
PSN-id Pixelchaos
Probeer een beetje via via te joinen hoorde zojuist dat mijn friendslist vol is.
Nee, maar dat is pas lvl30 volgens mij. De Endurance unlocken wel los per Spec trouwens. Heb ze nu wel in B-spec, maar nog niet in A-spec erbij.SinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:34:
[...]
Maar jij bent al 25, krijg je via B-spec dan ook de unlock voor de Webber challenge?
Ook fijn dat daar geen split tijden in zitten, en geen ghost... fucking frustrerend.
[ Voor 30% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2010 20:37 ]
Ik vind het bij die sectoren nog niet eens zo erg dat er geen split tijden of ghost is... maar bij die volledige lap mis ik het wel.Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:35:
Pff kom gewoon echt, na volgens mij nu een kleine week, niet voorbij AMG challenge beginner, sector 2.
Ook fijn dat daar geen split tijden in zitten, en geen ghost... fucking frustrerend.
daar wil ik niet eens aan denkenUnbreukable schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:39:
[...]
Ik vind het bij die sectoren nog niet eens zo erg dat er geen split tijden of ghost is... maar bij die volledige lap mis ik het wel.
Pff steeds 0,5 tot 1 seconde te kort.
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2010 20:45 ]
Verwijderd
hoe kan je via via joinen??TRAXION schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:24:
Heb een lobby opgezet, sommige mensen schijnen rudebud niet te kunnen joinen.
Dus bij deze.
PSN-id Pixelchaos
Probeer een beetje via via te joinen hoorde zojuist dat mijn friendslist vol is.
meh.
Heb alleen een McLaren stealth vanwege mn pre-order, en verder natuurlijk die Jaguar..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
HAHADaanozZ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:39:
even een leuk filmpje over hoe intelligent de coureurs zijn op b-spec
YouTube: Stupid driver bug B-Spec - Gran Turismo 5
39
Ik merkte inderdaad precies hetzelfde. Gezien de groene sectortijden dacht ik dat ik de stage gemakkelijk gehaald had. Maar de eindtijd scheelde echt enorm veel seconden.Unbreukable schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:36:
Hoe zit het met de sectortijden tijdens amateur (niveau 15) rally events? Worden die niet gemeten aan de hand van de snelste wagen?
In sector 1 zie ik -1,165, in sector 2 zie ik -2,221, in sector 3 zie ik -4,165 en bij de finish heb ik opeens +3,812.
Men wil nog wel eens een code van de signature edition verkopen op ebay ofzoGAIAjohan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:47:
Waar kun je die codes dan kopen? ik heb ze nog niet gezien in de store, of niet goed gekeken.
Heb alleen een McLaren stealth vanwege mn pre-order, en verder natuurlijk die Jaguar..
Verwijderd
Je moet gewoon 2 of 3 punten op het circuit in gedachten nemen en kijken wat daar ongeveer je tussentijd is. Ik kijk meestal na 1 minuut en na bv 3 minuten waar ik zit. Ben ik dan verder dan ga ik door, anders breek ik afPhusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:35:
Pff kom gewoon echt, na volgens mij nu een kleine week, niet voorbij AMG challenge beginner, sector 2.
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2010 23:16 ]
Damn gast, moet je dit nou zo vaak posten? kijk gewoon eens even op markplaats ofzo...Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 20:58:
Jongens, iemand nog een idee wie een wheelstand pro voor een logitech gt te koop heeft.
Ik wil er meer als de nieuwprijs voor betalen. Er zal toch wel iemand upgraden naar een playseat![]()
Dus voor wie wel ik geef 125 euro voor een wheelstand pro gt.
Heeft ie al, zoek maar eens op 'Wheelstand'.Unbreukable schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:02:
[...]
Damn gast, moet je dit nou zo vaak posten? kijk gewoon eens even op markplaats ofzo...
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
De eerste paar ben je zo voorbij. Tot de stofzuiger chapparal. Dat ding met die fan achterop. die trekt in 1 stuk door een gat van 10 sec wat je NOOIT meer dichtrijd. Wat een grafzooi
Ik heb de TC op 2 (is wel nodig ook met al die PK's
Overigens had ik op Deep Forest ook zoiets. Lag dik 10 sec voor. En uit t nix komt de chapparal even in 1 rondje ruim 6 sec terugrijden. Je zag m gewoon over de map vliegen bijna. Klopt echt iets niet helemaal daar in dat cupje.
[ Voor 15% gewijzigd door Lampuhkap op 09-12-2010 21:17 ]
Dat zou fijn zijn... NOT
Als ik op beginner nog geen gold kan halen wil niet weten hoe ik dit spel verder nog moet spelen. Dan gooi ik het liever in het stofhoekje met de rest van de PS3 spellen.Th1x4nG schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:15:
Doe wat meer op je gemak, brons is toch ook voldoende?
En nog 3 sectors te gaan op die k*t baan, ik haat Nordschleife echt. Dus dat zijn nog 3 weken en dan ben ik eens level 14 ofzo.
[ Voor 75% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2010 21:21 ]
Ik heb hem in 1x gehaald. De truc is om direct een do or die actie in de eerste bocht te doen. Gewoon keihard naar voren knallen, eventueel met botsingen tot gevolg, vervolgens keihard iedereen blokken en dan een Bernoldi vs Coulthard 2001 doen.Lampuhkap schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:16:
Boh, wat een graf catch-up heeft t spel zeg. ben dr gewoon even mee gestopt omdat ik anders de controller door t huis had gegooid. Nog steeds die expert historic ding. Met een Toyota 7 dit keer, racing soft,turbo 3, 888pk volle downforce erop
De eerste paar ben je zo voorbij. Tot de stofzuiger chapparal. Dat ding met die fan achterop. die trekt in 1 stuk door een gat van 10 sec wat je NOOIT meer dichtrijd. Wat een grafzooiKortom 2e. en zoals t er nu uit ziet gaat eerste m voorlopig niet worden. Flink balen want tis de enige expert race die ik nog moet
Ik heb de TC op 2 (is wel nodig ook met al die PK's)
Overigens had ik op Deep Forest ook zoiets. Lag dik 10 sec voor. En uit t nix komt de chapparal even in 1 rondje ruim 6 sec terugrijden. Je zag m gewoon over de map vliegen bijna. Klopt echt iets niet helemaal daar in dat cupje.
Kortom: deze moet maar even op de smerige manier.
Done.
Het gekke is dat ik nu bij sector 1 van de amg challenge in het nat wel splittimes krijg tov mijn beste... met die rode sl 300 is dat.Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:19:
Pff belachelijk, rag je gewoon vol gas door het gras haal je het wel: 2:19.594
[...]
Als ik op beginner nog geen gold kan halen wil niet weten hoe ik dit spel verder nog moet spelen. Dan gooi ik het liever in het stofhoekje met de rest van de PS3 spellen.
En nog 3 sectors te gaan op die k*t baan, ik haat Nordschleife echt. Dus dat zijn nog 3 weken en dan ben ik eens level 14 ofzo.
Neem dan voor nu ff genoegen met zilver. Het gaat je echt niet stoppen verder in de game, het is niet zo dat als je op de specials geen goud hebt niet verder kunt. Het moet geen werken worden wat mij betreft, heb ook al veel licenties op goud, maar als het ff niet lukt, ga ik ff een race doen en later weer verder. Heb vandaag ook 2 uur met die elises lopen klooien, tot het moment dat ik weer 5e was en toen had ik ff geen zin meer...Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:31:
En ja hoor, sector 3 op beginner is nog een grotere hel, je hoeft nauwelijks te remmen maar ik moet wel nog ergens 3 sec goedmaken...
Tja dat kan ik dus niet. Ik denk dan maar : miljoenen mensen ter wereld kunnen het, en jij achterlijke sukkel niet?Unbreukable schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:36:
[...]
Neem dan voor nu ff genoegen met zilver. Het gaat je echt niet stoppen verder in de game, het is niet zo dat als je op de specials geen goud hebt niet verder kunt. Het moet geen werken worden wat mij betreft, heb ook al veel licenties op goud, maar als het ff niet lukt, ga ik ff een race doen en later weer verder. Heb vandaag ook 2 uur met die elises lopen klooien, tot het moment dat ik weer 5e was en toen had ik ff geen zin meer...
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ja en ik zit ook bij beginner shit waar ik niet voor bij kom, dat ik geen goud ga halen op de latere challenges en licenses, ok kan ik mee leven. Maar beginner?Magic schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:46:
Ik durf te wedden dat nog geen 25% van de GT5 spelers zelfs maar goud op alle "nationale b-licentie" hebben. (daar ben ik er een van, het boeit me niets. Zilver vind ik goed zat)
Ik zie ook niet waar ik nog sneller zou moeten gaan, maak voor mijn gevoel 0 fouten en zit absoluut op de limiet.
Sector 3 is veul makkelijkerPhusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:31:
En ja hoor, sector 3 op beginner is nog een grotere hel, je hoeft nauwelijks te remmen maar ik moet wel nog ergens 3 sec goedmaken...
Overigens is de 300SL challenge op droog (sector 2) de moeilijkste AMG challenge die in de game zit (imo)
[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 09-12-2010 21:51 ]
Ja echt niet, sector 1 was dan nog het makkelijkste, daarna sector 2. Bij de eerste twee had ik nog een gevoel van; mja ik kan harder door die bocht, of daar net wat later remmen.
Sector 3 is gewoon 80% plankgas, dus weet niet waar ik al die tijd vandan moet halen.
(En die sector 2 heb ik dus alleen gehaald door een enorme bocht af te snijden over het gras aan het begin van die sector)
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2010 21:52 ]
Prima, wacht maar evenPhusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:51:
[...]
Ja echt niet, sector 1 was dan nog het makkelijkste, daarna sector 2. Bij de eerste twee had ik nog een gevoel van; mja ik kan harder door die bocht, of daar net wat later remmen.
Sector 3 is gewoon 80% plankgas, dus weet niet waar ik al die tijd vandan moet halen.
Je hoeft geen moeite te doen hoor, want ik leer niks van replays. Dan denk ik alleen maar, waarom kan hij wel zo hard door die bocht en ik niet. Als ik het dan probeer lukt het niet.GAIAjohan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:52:
[...]
Prima, wacht maar evenAls ik geen replay heb doe ik m wel effe weer voor jou
Las trouwens dat mensen het hier hadden over een auto die je krijgt als je 1000 km hebt gereden? Ik heb niks gezien.
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2010 21:55 ]
Racelijnen leren via een replay kan iedereenPhusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:53:
[...]
Je hoeft geen moeite te doen hoor, want ik leer niks van replays. Dan denk ik alleen maar, waarom kan hij wel zo hard door die bocht en ik niet. Als ik het dan probeer lukt het niet.
Overigens is de moeilijkheidsgraad van de eerste AMG challenge imo zo van makkelijk naar moeilijk:
1. Full lap
2. Sector 1
3. Sector 3
4. Sector 4
5. Sector 2
[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 09-12-2010 21:57 ]
Succes man!mathijs55 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:55:
ik hoop met een uur genoeg keren de speedway voor 98.000 te hebben gedaan dat ik zowel 5miljoen heb als lvl 24 zit nu op de 3.2miljoen:|
Haha dankje, het zal toch maar moeten gebeuren voor die formule 1 wagen he?
Ah, dat verklaart. Dat ding heeft gewoon belachelijk veel grip en downforce en daarbovenop nog 700pk. Vandaar dat dat kreng niet bij te houden is
Ja, zag de prijs er van.. 10 tot 12,5 mil, jezus..mathijs55 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:02:
[...]
Haha dankje, het zal toch maar moeten gebeuren voor die formule 1 wagen he?
Is dat bij de A-Spec? Bij B-Spec moet je namelijk 20 rondjes in Rome?mathijs55 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:56:
Lol, als mensen geld nodig hebben, 83.000 in ongeveer 5 minuten. Extreme series dan European Championship de eerste race, op Rome Circuit 5 rondjes. prima te doen^^
[ Voor 7% gewijzigd door f.h op 09-12-2010 22:04 ]
Nu zie ik nog weinig plekken om (legaal) echt sneller te gaan, alhoewel t vast wel mogelijk is
[ Voor 62% gewijzigd door GAIAjohan op 09-12-2010 22:13 ]
is er ook nog 1 van het merk Gran Turismo, komt in de Occasions voorbij voor ± 4.6miljoen oid...Dijkertje schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:03:
[...]
Ja, zag de prijs er van.. 10 tot 12,5 mil, jezus..
Heb hem nog niet gedaan, sector 1 wel, deze vond ik opzich wel te doen.GAIAjohan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:50:
[...]
Sector 3 is veul makkelijker
Overigens is de 300SL challenge op droog (sector 2) de moeilijkste AMG challenge die in de game zit (imo)
Heb net wel van de Grand Tour de Eiger gedaan. Pfff ben er geloof ik wel 6 uur mee bezig geweest
om onder de 1:17:00 te komen. Hopen dat de rest van de grand tour niet zo moeilijk is.
Ben een paar auto's kwijtgeraakt, vriend van me stuurde wat auto's, bij hem kwam Operation Complete en ik ontving maar 1 auto, ipv 8.
Dan gaan we maar lekker de Birthday cheat doen.
De grand tour met de Focus is behoorlijk pittig.. De Lambo waar iedereen over praat vond ik eerlijk gezegd wel te doen.The DenMan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:17:
[...]
Heb hem nog niet gedaan, sector 1 wel, deze vond ik opzich wel te doen.
Heb net wel van de Grand Tour de Eiger gedaan. Pfff ben er geloof ik wel 6 uur mee bezig geweest
om onder de 1:17:00 te komen. Hopen dat de rest van de grand tour niet zo moeilijk is.
Moet Nordschleife ook maar weer eens gaan doen om m'n level op te krikken... Kan nu niet verder omdat ik op begin 20 ben en om in A-spec verder te mogen moet ik nu 21 zijn... Dan maar specials en licenties doen
Jup, die 2J is ge-ni-aal, aka de stofzuiger.Lampuhkap schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:03:
Wikipedia: Chaparral Cars
Ah, dat verklaart. Dat ding heeft gewoon belachelijk veel grip en downforce en daarbovenop nog 700pk. Vandaar dat dat kreng niet bij te houden is
De Ferrari F1 wagen valt niet te gebruiken voor die specifieke race geloof ik.Dijkertje schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:03:
[...]
Ja, zag de prijs er van.. 10 tot 12,5 mil, jezus..
Het moet echt die 2e hands bak zijn.
BTW, Chapparal 2J FTW, ik heb hem^^
Straks ook even online geraced, maar dat was een half uur banen en auto's wisselen. Toen had ik er zat van...
Wat was de prijs van de Formule GT??ybastiaans schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:02:
Weet je wat pas klote is? Op een haar na level 24 zijn, 1.5 miljoen credits op de bank hebben en vervolgens de Formule GT zien staan bij de occasions. Ik heb voor een miljoen of 10 aan auto's, maar geen van allen die wat waard zijn (tot aan enzo's aan toe) kan je verkopen. Alléén die japanse kutbakken die geen flikker waard zijn.
Straks ook even online geraced, maar dat was een half uur banen en auto's wisselen. Toen had ik er zat van...
Misschien niet de allersnelste maar een wegligging & handling om van te dromen...
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Werkt dat verwijderen van een save game om meerdere auto's te kunnen sturen nog (bijvoorbeeld sinds de 1.03 update)? Ik heb nu 1 auto en wat paints kunnen versturen, maar de laatste 2 auto's (waaronder een Mark IVleech1984 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 22:23:
Dan gaan we maar lekker de Birthday cheat doen.
De Gele versie?Obi1r schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:22:
Ik heb nu al 2x de Mitsubishi FTO LM Super Touring Car zien staan bij de 2e hands dealer... en dan niet genoeg credits om 'm te kopen. Dat gebeurd me toch geen 3e keer. Superstrakke racebak, wie kent 'm nog uit de vorige delen?!
Misschien niet de allersnelste maar een wegligging & handling om van te dromen...
Verwijderd
Welke event is dat op extreme.mathijs55 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 21:55:
ik hoop met een uur genoeg keren de speedway voor 98.000 te hebben gedaan dat ik zowel 5miljoen heb als lvl 24 zit nu op de 3.2miljoen:|
Dat is het American Championship, dan de eerste race ervan, als ik alle 5 rondjes netjes rij dan doe ik er ongeveer 3,55 over:P
Met welke auto?mathijs55 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:39:
[...]
Dat is het American Championship, dan de eerste race ervan, als ik alle 5 rondjes netjes rij dan doe ik er ongeveer 3,55 over:P
Jup, is prima te doen hoor. als je rondetijden rond de 48/49 sec zitten zit je sowieso goed.BertP schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:49:
Hmm ok, ik ga kijken of ik die kan halen met de corvette, is een oval toch?
Hmm oke, welk lvl heb je nodig voor die race? En hoe kom je aande chapparal?mathijs55 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:50:
[...]
Jup, is prima te doen hoor. als je rondetijden rond de 48/49 sec zitten zit je sowieso goed.
Je hebt daarvoor Level 23 nodig... en die Chapparal heb ik met iemand geruild voor een andere auto^^BertP schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:52:
[...]
Hmm oke, welk lvl heb je nodig voor die race? En hoe kom je aande chapparal?
gran turismo 1Obi1r schreef op donderdag 09 december 2010 @ 23:22:
Ik heb nu al 2x de Mitsubishi FTO LM Super Touring Car zien staan bij de 2e hands dealer... en dan niet genoeg credits om 'm te kopen. Dat gebeurd me toch geen 3e keer. Superstrakke racebak, wie kent 'm nog uit de vorige delen?!
Die goud geel achtige. Samen met de tvr cerbera lm race car mijn favo auto!
Maar mijn favoriet blijft de Starlet Glanza met Racemod
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 10-12-2010 00:07 ]
In GT2 had ik wat met de espace F1. Jammer dat die er niet meer in zit. Mijn pa had toen der tijd dat model espace
En dan de spoiler zo afstellen dat hij een wheelie maakte en je geloof ik 999 km/u op de teller kreeg oid, haha briljante ontdekking was datmathijs55 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:14:
Gran Turismo 2 was bij mij een en al die Escudo Pikes Peak, manman wat was dat ding snel:)
Ben nu al een eindje met a-spec, en mijn 538 ferrari rijdt fijn!Vooral in de bochten.
Ook nog ff die light weight britsch car gedaan en wat een feest met een lotus die alleen maar op twee wielen wilt rijden. Zal wel eens een foto neerzetten
Wat is trouwens een goede wagen voor die rally op amateur? Ik heb die straatrally met een BMW 135 Tii gedaan en dat ging uitstekend
Heeft iemand die laatste rally al helemaal compleet? Lees dat al je in grind/sneeuw/straat 8 proefen van zo'n8km krijgt.... Heftig!
Ja ik heb alle rally's al gedaan, zijn prima te doen hoor! ik heb ze gereden met een Lancia Delta S4 '86. Uitstekende auto, aan het einde van die races had ik vaak 2min voorsprong in totaal.Dr. Quipers schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:34:
LOL @ die laatste special @ TopGear
Wat is trouwens een goede wagen voor die rally op amateur? Ik heb die straatrally met een BMW 135 Tii gedaan en dat ging uitstekendNu wilde ik die sneeuw en die grindrally ook gaan doen, maar kan ik geen sneew/terrein banden onder die BMW monteren... Grrr
Heeft iemand die laatste rally al helemaal compleet? Lees dat al je in grind/sneeuw/straat 8 proefen van zo'n8km krijgt.... Heftig!
Voor de beginners rally had ik dacht ik een standaard Mitsubishi Evo VI gebruikt, opgevoerd tot 246pk + alle gewichtkits

Die Delta heb ik geloof ik wel ergens gewonnen jamathijs55 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 00:36:
[...]
Ja ik heb alle rally's al gedaan, zijn prima te doen hoor! ik heb ze gereden met een Lancia Delta S4 '86. Uitstekende auto, aan het einde van die races had ik vaak 2min voorsprong in totaal.
Voor de beginners rally had ik dacht ik een standaard Mitsubishi Evo VI gebruikt, opgevoerd tot 246pk + alle gewichtkits
Beste RM die ik tot nu toe heb gezien
Net hem aan bob meegegeven en zie hem gaan...
EDIT: een hele 72BHP
[ Voor 10% gewijzigd door kihon op 10-12-2010 01:09 ]
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Dit topic is gesloten.
Foto Topic
Auto-uitleen Topic
Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!