Ik blijf het toch jammer vinden dat je na afloop van een online race geen stats kunt bekijken. Dit kan jammer genoeg alleen als je als spectator in de lounge mee zit te kijken. Hoop dan ook dat dit in een toekomstige patch wordt toegevoegd

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
ontwikkelaar heeft te kennen gegeven voor eind 2010 met leaderboards te komen. ik verwacht dan ze dan wel zo slim zijn om ook die statistieken ingame te tonenVerwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:08:
Ik blijf het toch jammer vinden dat je na afloop van een online race geen stats kunt bekijken. Dit kan jammer genoeg alleen als je als spectator in de lounge mee zit te kijken. Hoop dan ook dat dit in een toekomstige patch wordt toegevoegd
Wees maar blij dat hij geen wereldkampioen geworden was.... Toch jammer dat de verkeerde coureur in je game zit
[ Voor 29% gewijzigd door Pyrone89 op 09-12-2010 13:48 ]
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Das 370 km/h?kihon schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:56:
Net een trophy gehaald >
111 Meters a Second .. LOL ik ging SNEL
K to the KillaZ
Geniale oplossinghimlims_ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:43:
Zo krijg je gister 'ineens' een stuurtje geleverd, maar zonder playseatgrrrrr
Echter heb ik geen tafel op fatsoenlijke hoogte .... dan maar met ductape aan de gang. Bedoel er 'moet' geracet worden. Inmiddels een betere oplossing gemaaktmaar dit was 't gister avond
[afbeelding]
ben ik overigens niet op die foto.
Voor de trophy moet je 400km/h gaan
111 x 60 x 60 / 1000 = 399.6km/ph
[ Voor 7% gewijzigd door Mistermo op 09-12-2010 14:02 ]
1 Meter per seconde staat gelijk aan 3,6 Kilometer per uur. 111 x 3,6 = 399,6. Dus ik weet niet hoe jij bij 370 komt?
[ Voor 10% gewijzigd door Satch op 09-12-2010 14:04 ]
opzich ging 't wel; totdat de forcefeedback in kicktMistermo schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:58:
[...]Geniale oplossing![]()
Was alles wel zwaar genoeg? Zodat je niet heel de boel van zn plek trok op het moment dat je abrupt een kant op stuurde?
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 09-12-2010 14:06 ]
Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.
Daar heeft Jay Leno een mooi stukje over. Zijn vader zei altijd tegen hem in een auto "Slow down!! You're going a mile a minute!!"Satch schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:03:
[...]
1 Meter per seconde staat gelijk aan 3,6 Kilometer per uur. 111 x 3,6 = 399,6. Dus ik weet niet hoe jij bij 370 komt?
Edit: Helaas was iemand me net voor met een berekening..
Je kan het zien vanuit de friendlist, er verschijnt een oranje rondje bij zijn lounge-icoon.50Miles schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:06:
Mensen,
Heb net de game een update gegeven. Is de mechanische schadeupdate nu eindelijk uit? Betreft 1.03.
Hoe vaak wordt er overigens door GoT bezoekers een lounge gehost om samen te rijden. Kun je dit ergens terug zien?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha, vroegah heb ik ook eens met zoiets gezeten, een tafel die niet geschikt was, maar je wil toch racen.himlims_ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:06:
[...]
opzich ging 't wel; totdat de forcefeedback in kicktgisteravond om half 11 nog ergens een tafel op de kop getikt, dat werkt beter dan de ductape oplossing
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zooo, ziet er nog goed uit ookhimlims_ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:18:
in japan is 't live; profiles enzo via web benaderen
http://www.neogaf.com/for...p=24813247&postcount=1063
http://www.gran-turismo.com/jp/
kwestie van wachten voordat EU/USA ook doorgevoerd wordt
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2010 15:40 ]
Ik kan er al op inloggen, ik kan mezelf zien en wat Tweakers collega's die ik in mijn vriendenlijst heb maar niets meer dan wat standaard info. Je stats, je Licenses etc. die je op je PS3 ook van elkaar kunt zien. Hij is wel tergend traag...himlims_ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:25:
[afbeelding]
http://www.gran-turismo.com/hk/ <-- /HK = Engelstalig
Is dat die BMW op Monza? Was volgens mij wel te doen, ik ging flink over de kerbs maar niet over het groene stuk.Unbreukable schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:39:
Is het de bedoeling dat je bij A-4 de chicane half afsteekt voor goud? ik kan geen beelden vinden van iemand die het haalt zonder. Zelf haal ik een 19,1xx op een redelijk nette manier. Goud is alleen 18,900...
[ Voor 30% gewijzigd door ybastiaans op 09-12-2010 14:42 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
lijkt rap zat hier, wat voor info zou je nog meer verwachten dan dit? Ben al lang blij dat ik mailtjes/posts kan sturen zonder het irritante on screen toetsenbord van de ps3 te moeten gebruikenybastiaans schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:40:
[...]
Ik kan er al op inloggen, ik kan mezelf zien en wat Tweakers collega's die ik in mijn vriendenlijst heb maar niets meer dan wat standaard info. Je stats, je Licenses etc. die je op je PS3 ook van elkaar kunt zien. Hij is wel tergend traag...
USB toetsenbord gebruiken... Dat on-screen ding is verschrikkelijkWussie schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:46:
[...]
lijkt rap zat hier, wat voor info zou je nog meer verwachten dan dit? Ben al lang blij dat ik mailtjes/posts kan sturen zonder het irritante on screen toetsenbord van de ps3 te moeten gebruiken
[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 09-12-2010 14:55 ]
Ik heb er uiteindelijk gewoon eentje gekocht, geld haal je uiteindelijk wel weer terugkihon schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:54:
Moet ik een nascar kopen.
Alleen als ik die nascar gold haal krijg ik eentje toch
Nou die expert kan ik echt gene gold op halen, rest wel gold namelijk
Ben aan sparen voor GT Fromula dus ja...SinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:57:
[...]
Ik heb er uiteindelijk gewoon eentje gekocht, geld haal je uiteindelijk wel weer terug
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
How are you doing?
Ik heb deze gewoon met een BMW M5 (507 pk) gedaan, was geen probleem...dvdkiwi schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:03:
Nu maar eens gaan beginnen aan de expert events met mijn coureurs. Weet alleen niet welke wagen ik voor Schwarzawald B moet pakken (Duits, max 300pk).
Die zoek ik ook nog jaMetZyZteM schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:25:
Achja, volgende keer beter toch
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 <- iemand die al gezien? Wat kost ie ongv?
Ik bedoelde Schwarzwald A, bij de expert events... (mijn fout)Tovenaar schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:10:
[...]
Ik heb deze gewoon met een BMW M5 (507 pk) gedaan, was geen probleem...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
LOL ik heb ook heel even zo rechtop gezeten, had ipv jou geniale ducttape oplossing een workmate neergezet.himlims_ schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:43:
Zo krijg je gister 'ineens' een stuurtje geleverd, maar zonder playseatgrrrrr
Echter heb ik geen tafel op fatsoenlijke hoogte .... dan maar met ductape aan de gang. Bedoel er 'moet' geracet worden. Inmiddels een betere oplossing gemaaktmaar dit was 't gister avond
[afbeelding]
ben ik overigens niet op die foto.
Heb ik idd al gezien. Snap niet wat er in hun hoofd zat toen ze hiervoor kozen, stelletje malloten.f.h schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:05:
Is het iemand anders al opgevallen dat als je de titanium racing exhaust onder een GT-R '07 zet, het er zo uit ziet:
[afbeelding]
(foto geleend van gtplanet.net)
Echt om te janken zo lelijk
Onder de BMW M5 '08 ziet en klinkt die dan weer geweldig! Weten jullie trouwens wat het verschil is tussen de M5 '05 en M5 '08 bij mijn weten is dat gewoon de BMW M5 E60?
volgens mij ken dat niet. athans nergens tegen gekomen.Businessman007 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:40:
Kunnen we nu ook onze B-Spec coureurs tegen elkaar laten rijden?
Zoja, dan gaan we dat even opzetten zodat onze coureurs kunnen levelen
Dan maak je toch gewoon dat mailadres aan?Lampuhkap schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:43:
godverik weet mn PSN ww niet meer en t mailadres waar ik m op geregistreerd heb bestaat niet
im so fucked
[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 09-12-2010 16:10 ]
Verwijderd
Jij kan het ook doenv8power67 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:03:
je ken zelf organiseren en iedereen uitnodigen hiero
maare ik heb nog niets gehoord over hoe en wat. misschien maak zelf wel lounge ofzo.
vraagje is er een mogelijkheid dat je met meerdere b-spec coureurs kan rijden, dus meerdere auto's ?? zou wel verdomde handig zijn lijkt me
ja misschien host ik wel joVerwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:12:
[...]
Jij kan het ook doen
Ik kwam er gister amper in.
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2010 16:51 ]
Verwijderd
Slapen dus. -.-v8power67 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:16:
[...]
ja misschien host ik wel jo
ik laat het jullie allemaal weten dalijk.
voorlopig ben ik nog aan het b-speccen
Was het zo erg?Unbreukable schreef op donderdag 09 december 2010 @ 15:53:
nou na 2 uur eindelijk 5e met het top gear elise event.... pfff goud lijkt echt ver weg.
Ja die kart races had ik allemaal in 1 poging op goud, die volkswagen busjes na een paar keer ook maar die elises zijn zo moeilijk op die baan te houden... misschien met abs en/of traction proberen...KappeNou schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:23:
[...]
Was het zo erg?Die top gear dingen vond ik juist het makkelijkste samen met het karten. Die elise was dan wel wat moeilijker, maar meer dan 15min heb ik er niet aan besteed..
Gewoon wat meer risico nemen
Ja volgens mij had ik ook bij deze de traction control aangezet door de onhandelbaarheid van die auto. In het echt hoort dit 1 van de best sturende auto's te zijnUnbreukable schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:24:
[...]
Ja die kart races had ik allemaal in 1 poging op goud, die volkswagen busjes na een paar keer ook maar die elises zijn zo moeilijk op die baan te houden... misschien met abs en/of traction proberen...
[ Voor 66% gewijzigd door KappeNou op 09-12-2010 16:31 ]
hahaha ja zoeiets ja
je rijdt hier op comfort banden met die challenge, vandaar dat hij rijdt als een natte dweil.KappeNou schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:25:
Ja volgens mij had ik ook bij deze de traction control aangezet door de onhandelbaarheid van die auto. In het echt hoort dit 1 van de best sturende auto's te zijn
[ Voor 34% gewijzigd door v8power67 op 09-12-2010 16:31 ]
Ja ok, maar in het echt rij je ook met comfort banden... Die sport hard banden zijn te vergelijken met semi's zoals de toyo R888's en micheline pilot cup's welke nog net legaal zijn voor de openbare weg en welke niet echt normaal zijn om op je straat auto te gebruiken. (m3 cls, megane r26r, etc.. worden wel met zulke banden standaard geleverd, maar dat zijn wel uitzonderlijke gevallen)v8power67 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:29:
[...]
je rijdt hier op comfort banden met die challenge, vandaar dat hij rijdt als een natte dweil.
met sport banden zou het stukken beter moeten zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 09-12-2010 16:35 ]
[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 09-12-2010 16:52 ]
mja ik weet niet waar een elise mee rijdt uit de fabriek, maar denk niet op comfort bandjes.KappeNou schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:33:
[...]
Ja ok, maar in het echt rij je ook met comfort banden... Die sport hard banden zijn te vergelijken met semi's zoals de toyo R888's en micheline pilot cup's welke nog net legaal zijn voor de openbare weg en welke niet echt normaal zijn om op je straat auto te gebruiken. (m3 cls, megane r26r, etc.. worden wel met zulke banden standaard geleverd, maar dat zijn wel uitzonderlijke gevallen)
Ik wil eventueel ook wel organiseren, aanbod had ik gister ook staan.v8power67 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:03:
je ken zelf organiseren en iedereen uitnodigen hiero
maare ik heb nog niets gehoord over hoe en wat. misschien maak zelf wel lounge ofzo.
vraagje is er een mogelijkheid dat je met meerdere b-spec coureurs kan rijden, dus meerdere auto's ?? zou wel verdomde handig zijn lijkt me
edit :TRAXION schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:47:
[...]
Ik wil eventueel ook wel organiseren, aanbod had ik gister ook staan.
PS3 heb ik speciaal voor dit spel aan een eigen directe lijn gehangen.
Geen nat geen firewall puur en direct aan het net
[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 09-12-2010 16:56 ]
Welke race?BertP schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:02:
Heeft iemand een goeie setup voor de corvette zr6 '09?
Like the wind, ben nu lvl 20, dus kan m joinen.. idd volledig getuned en RM.kihon schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:08:
[...]
Welke race?
Aan de hand van de race, verschillende setups.
Ga ervan uit dat je wel RM mod hebt en fully tuned dan he
Had even mijn tip gelezen, dit had ik al paar keer vermeldBertP schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:16:
Huh, ik prop er eerst voor meer dan 100.000 cr aan tune onderdelen in, doe ik de RM vervangt ie die allemaal?!
Dat is al gezegd ja. Niet teveel dingen er op zetten en dan alsnog RM maken. Zit je geld weg te gooien.BertP schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:16:
Huh, ik prop er eerst voor meer dan 100.000 cr aan tune onderdelen in, doe ik de RM vervangt ie die allemaal?!
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 09-12-2010 17:21 ]
Nickname does not reflect reality
Ik zag hem net voorbij komen voor 1.45 miljoen ongeveer.MetZyZteM schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:25:
Achja, volgende keer beter toch
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 <- iemand die al gezien? Wat kost ie ongv?
I served in a company of heroes.
Ik ben eigk alelen bekend met Bridgestone en Michelin bandenv8power67 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 16:39:
[...]
mja ik weet niet waar een elise mee rijdt uit de fabriek, maar denk niet op comfort bandjes.
comfort band hard staat gelijk aan een mega cheap ass bandje. dus denk eerder sport hard voor een elise.
anders koop je dr een en zie je het
[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 09-12-2010 17:29 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Integendeel dus, het gros van de tuning opties worden automatisch 'gekocht' als je een RM doet, dus eerst RM doen en dan kijken wat je nog verder moet kopen.BertP schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:22:
Ah oke, ik las gister op een link die hier stond dat je m eerst vol moest proppen.. en dan de RM. Maar goed, moet ik nu alsnog die onderdelen (opnieuw) kopen?
Hmm ok, nja dan nog maar een paar keer met de veyron over high speed ring.. is ook niet zo'n rampSinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:27:
[...]
Integendeel dus, het gros van de tuning opties worden automatisch 'gekocht' als je een RM doet, dus eerst RM doen en dan kijken wat je nog verder moet kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door Sander H op 09-12-2010 17:40 ]
Specials werken erg goed, lekker veel xp voor weinig werk.BertP schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:45:
Doh, kan ik wel in de extreme series, moet je voor like the wind lvl 21 zijn
Wie heeft er nog tips om snel je niveau op te krikken?
Ja ik ga daar wel even kijken of k mezelf snel naar level 21 kan krijgen!mathijs55 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:46:
[...]
Specials werken erg goed, lekker veel xp voor weinig werk.
Race uiteraard, maar afhankelijk van de restricties van je wedstrijd, hard, soft of medium's.BertP schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:50:
Wat voor banden raden jullie aan voor de corvette btw?
Eerder met die autov8power67 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:54:
nou wordt steeds gekker hiero. hij rijdt terwijl het gewoon regend en er stof wolkjes van zn banden afkomen door nattigheid op race hard. en gaat als de brandweer. wtfgaat iets gruwelijk mis met het spel volgens mij.
Na wat testwerk zeg ik: motivatie/vooruitgang.kihon schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:53:
Wat betekenen die arrows in bij je b-spec racer eigenlijk?
vermoeidheid als het goed is. dan moet je gewoon als je andere rijder hebt even met die rijden dan daarna weer die andere nemen als zn pijl weer blauw is.kihon schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:53:
Wat betekenen die arrows in bij je b-spec racer eigenlijk?
[ Voor 24% gewijzigd door kihon op 09-12-2010 18:18 ]
[ Voor 87% gewijzigd door kihon op 09-12-2010 18:18 ]
ja die verdiend redelijk, maar american championship en dan die oval verdien je met een corvette zr1 98000 in 5min incl laadtijdenmathijs55 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 18:56:
Lol, als mensen geld nodig hebben, 83.000 in ongeveer 5 minuten. Extreme series dan European Championship de eerste race, op Rome Circuit 5 rondjes. prima te doen^^
Je weet dat het ruzie wordt he?Sander H schreef op donderdag 09 december 2010 @ 17:40:
Na F. Alonso als eerste B-Spec rijder nu na veel klikken eindelijk beet voor m'n tweede B-Spec rijder![]()
[afbeelding]
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Goed plan ik heb er ook een.Obi1r schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:21:
Straks tegen elkaar online met Stealth cars only?
Ik neem aan dat de meeste wel zo'n ding inmiddels hebben (ik heb er 1) maar heb verder geen idee of die stealth cars onderling veel verschil in power hebben...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq