Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
even een leuk filmpje over hoe intelligent de coureurs zijn op b-spec

YouTube: Stupid driver bug B-Spec - Gran Turismo 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:38:
WTF?

Ik koop de Ferrari Scuderia, staat 502 BHP, ga ik tunen, zit dat ding onder de 480BHP? :?
olie verversen ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 19-08 17:02
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:37:
Hoe krijg je de Toyata minolta het staat namelijk niet bij de verkooplijst.
Niet de beste oplossing, maar was de eerste hit @ggle

[ Voor 7% gewijzigd door mauro101 op 08-12-2010 21:42 ]

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gloednieuwe auto heeft altijd verse olie?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

huh. Ik heb individueel alle races gereden bij Grand Turismo Worldchampionship (dus niet via championship) overal gold, en toch moet ik nu opnieuw al die races in de championship rijden!?!

Verder vind ik het een gaaf spel. Lekker rijden. Maar de AI en de logica buiten het racen om ergeren me dood.
Daarom zou ik het spel ook maar een 7 geven. Op van die cruciale punten faalt het.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
bello2185 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:35:
Woei, ik heb dus vandaag mijn PS3 + GT5 CE binnen gekregen, alleen dat installeren duurd lang zeg, tering! :o
Ik heb de GT5 er om 8 uur ingestopt en begonnen met installeren, maar dat ding is nog steeds niet klaar, en als ik naar dat balkje kijk is die amper 1 cm verschoven sinds het begin. :?
Is je PS3 niet vast gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:41:
[...]

Gloednieuwe auto heeft altijd verse olie?
ja maar geen race olie. daarom kost het 250 credits. normale olie is nie zo duur. ;)
DaanozZ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:39:
even een leuk filmpje over hoe intelligent de coureurs zijn op b-spec

YouTube: Stupid driver bug B-Spec - Gran Turismo 5
WHAHHAHAHAHHAHAAHA
moest gelijk denken aan austin powers. met dat karretje proberen te keren in die gang :P
maare wel knap dat dit lukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bello2185
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 22:21

bello2185

(=゚ω゚)ノ

zoenvisje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:43:
[...]

Is je PS3 niet vast gelopen?
Nja, als ik op de PS knop druk op mijn controller kan ik nog gewoon door het menu bladeren, dus ik denk het niet.

(=´∀`)人(´∀`=) 500px | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bello2185 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:46:
[...]

Nja, als ik op de PS knop druk op mijn controller kan ik nog gewoon door het menu bladeren, dus ik denk het niet.
Denk het wel.

Gisteren was GT5 bij mij "vastgelopen" hij bleef maar in het ladenscherm staan, terwijl hij normaal na 5 sec klaar is. Toen kon ik nog wel de PS button gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauro101 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:41:
[...]

Niet de beste oplossing, maar was de eerste hit @ggle
Heb jij het op een andere manier gehaald dan, aangezien je de suggestie werkt door te stellen dat het niet de beste oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:25:
[...]

uhm detunen ?? je hebt het over een formula gt f1 auto. die kun je niet detunen. heb al zogenaamd de beste setup van internet af gehaald.
In de zin van zachter maken etc. Dingen die je normaal juist niet zo doen bij een racewagen.

Er is ook niet zoiets als de beste set-up, die is voor iedereen verschillend. Jij bent over het algemeen goed in afstellen, nu heb je een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
Angeloonie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:47:
[...]

Denk het wel.

Gisteren was GT5 bij mij "vastgelopen" hij bleef maar in het ladenscherm staan, terwijl hij normaal na 5 sec klaar is. Toen kon ik nog wel de PS button gebruiken.
Bij mij bleef hij gister ook hangen in het laadscherm idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:44:
[...]

ja maar geen race olie. daarom kost het 250 credits. normale olie is nie zo duur. ;)

[...]

WHAHHAHAHAHHAHAAHA
moest gelijk denken aan austin powers. met dat karretje proberen te keren in die gang :P
maare wel knap dat dit lukt :P
En vooral deze opmerking: OMG! They have finally done it! They have successfully created "women artificial intelligence"! :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Welke mafkees heeft die B-spec coureurs geprogrammeerd? Waarom gaat de mijne in godsnaam OP DE REM STAAN op de Daytona ring? JE MOET NIET REMMEN LUL!

Rij je dan met je Veyron, haalt iedereen je weer in voor de bochten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:48:
[...]

Heb jij het op een andere manier gehaald dan, aangezien je de suggestie werkt door te stellen dat het niet de beste oplossing is.
Nee heb em zelf nog niet, vandaar! succes.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar ik een wheelstand pro kan scoren (voor de gt logitech). Zijn dit jaar niet meer te leveren.

Mag 2 de hands ik wil er goed voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
We hebben een mooie open lounge gehad. :*) Tussen half 8 en nu toch ongeveer 20 man voorbij zien komen volgens mij. :) 3 Normale races gedaan van 15 tot 20 rondes en 1 kartrace. Iedere keer met 9 tot 12 man op de baan, dus een drukke bende bij de start en 1e bocht. Ondanks dat is er volgens mij wel sportief gereden (1 klacht gehad). 3 Konden er niet bij vanwege NAT problemen, iets met KPN geloof ik.

Tot de volgende keer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uno's ruimte was soort van vastgelopen, dus we gaan naar holland toe. Even terug naar hoofdscherm (GT/arcade etc), dan is hij beschikbaar :P

edit, lijkt erop dat dus de servers zelf wat issues hebben, ook holland's race kan niets.

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2010 22:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Angeloonie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:55:
Welke mafkees heeft die B-spec coureurs geprogrammeerd? Waarom gaat de mijne in godsnaam OP DE REM STAAN op de Daytona ring? JE MOET NIET REMMEN LUL!

Blijkbaar is er een truck voor.

Als je een level 0 B-Spec in de auto zet op een oval gaat alles wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Unomomentodado schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:24:
We hebben een mooie open lounge gehad. :*) Tussen half 8 en nu toch ongeveer 20 man voorbij zien komen volgens mij. :) 3 Normale races gedaan van 15 tot 20 rondes en 1 kartrace. Iedere keer met 9 tot 12 man op de baan, dus een drukke bende bij de start en 1e bocht. Ondanks dat is er volgens mij wel sportief gereden (1 klacht gehad). 3 Konden er niet bij vanwege NAT problemen, iets met KPN geloof ik.

Tot de volgende keer! :)
Waren mooi races, heb niet al te best gereden maar wel lol gehad :)

Zo, was nog even naar de lounge gegaan maar heb de host niet kunnen vinden :+ Ps3 maar uit gezet voor vandaag..

[ Voor 8% gewijzigd door Laidback Luc op 08-12-2010 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 21:55:

Haha viel me ook al op. Propte me B-Spec coureur net in me Tuned Veyron en duwde hem de Daytona Ring op (lvl 11 supercar race). Gaat hij idd steeds op de rem. Heb hem continu laten versnellen en in rondje 5 (van de 6) was hij er eindelijk voorbij 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:25:
uno's ruimte was soort van vastgelopen, dus we gaan naar holland toe. Even terug naar hoofdscherm (GT/arcade etc), dan is hij beschikbaar :P

edit, lijkt erop dat dus de servers zelf wat issues hebben, ook holland's race kan niets.
Balen, ik had er nog wel ff zin in... Ik moet zeggen dat het tempo van de anderen me niets tegenviel! En dat bandensysteem is ook wel mooi, ik heb het met 1 set uitgezongen. In het begin 2.07, aan het eind naar 2.10. Eerste keer met de Gallardo op Suzuka trouwens... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie races inderdaad. Heb weer genoten! Maar die Gallardo was een $%&* bak...
Een keer te hard remmen en je was volledig de macht over je bolide kwijt :X Eerste race trouwens nog een mooi gevecht gehad met Fral_I geloof ik. Het vechten om iedere meter was echt heel leuk ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit, Holland's ruimte doet het nu wel :)

Even hoofdmenu en weer terug, dan staat hij ertussen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:34:
[...]

Balen, ik had er nog wel ff zin in... Ik moet zeggen dat het tempo van de anderen me niets tegenviel! En dat bandensysteem is ook wel mooi, ik heb het met 1 set uitgezongen. In het begin 2.07, aan het eind naar 2.10. Eerste keer met de Gallardo op Suzuka trouwens... :D
welke banden set zat dr onder ?? reed gister een 2:06 op racing normal met een sls.
wel grappig dat die wagens (mits jij ook racing band had) zo dicht bij mekaar zitten :D
net als int echie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:40:
[...]

welke banden set zat dr onder ?? reed gister een 2:06 op racing normal met een sls.
wel grappig dat die wagens (mits jij ook racing band had) zo dicht bij mekaar zitten :D
net als int echie :P
Racing Medium. Ik zag een hoop mensen pitten en zo, was gelukkig voor mij niet nodig. Op de eerste ronde na, toen ik de auto in de banden vouwde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:41:
[...]

Racing Medium. Ik zag een hoop mensen pitten en zo, was gelukkig voor mij niet nodig. Op de eerste ronde na, toen ik de auto in de banden vouwde.
ah zelfde dus, denk dat we een keer race moeten doen tussen de supercars. sls en galardo zijn blijkbaar erg gewaagd aan mekaar(stock dan he ;) ) een ferrari scuderia doet denk ik ook wel zelfde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:34
Ik kan helemaal geen auto's meer aan vrienden geven. Heb de afgelopen 24u ook niet gedaan.
Iemand enig idee waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:20:
Iemand enig idee waar ik een wheelstand pro kan scoren (voor de gt logitech). Zijn dit jaar niet meer te leveren.

Mag 2 de hands ik wil er goed voor betalen.
Niemand ik wil de nieuwprijs betalen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Zojuist de Nascar Cup gewonnen! :D (vrij eenvoudig ook wel!)

ga nu japans '80 cup doen!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 20:22

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Waar is de ruimte van Hollland?

Pyrone89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 22:07

Aight!

'A toy robot...'

Veyron in the pocket! Ding is rap!

Die shizzle gewonnen met mijn lambo :D, peace of cake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mss volgende keer meer keuzes van auto's iets van 550 tot 600 pk dan kun je namelijk je hele auto fine tunnen met rij hoogte camber springs ed zodat de auto helemaal naar jouw wensen rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
er waren btw laatst een hele lijst met autos gelekt. die zie ik eigenlijk niet terug in het spel??
Spyker bently enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
Met welke auto hebben jullie de like the wind challenge gewonnen in de a-spec? Ik lees dat het met een opgefokte race mod corvette zr1 '09 moet lukken.

Ben bijna lvl 20 en heb straks zin om te cashen en veel auto's te kopen!

Overigens
spoiler:
is de minolta natuurlijk ook zeeeeeer welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-09 23:49
AlphaWierie schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:17:
er waren btw laatst een hele lijst met autos gelekt. die zie ik eigenlijk niet terug in het spel??
Spyker bently enz?
Hou je tweede-hands auto's in de gaten, daar komen ze voorbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaWierie schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:17:
Spyker bently enz?
http://www.gran-turismo.c...ducts/gt5/carlist_en.html
De standaard auto's moet je kopen in de used car lot.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Net weer een paar races online gedaan tegen medetweakers. Was weer enorm gaaf. Soms een beetje teveel geklooi met regels en mensen die niet in de race zitten of verkeerde banden gekozen hebben. Kwestie van even wennen. Ik denk dat GT5 heel lang in mijn PS3 blijft zitten voordat er weer iets anders inkomt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Dat is eigenlijk echt sip... vond het bij GT4 beter dat je gewoon per land kon kijken naar dealers. stond tenminste het nederlands vlaggetje bij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom is de Jaguar XFR uit 2010 een standaard auto? Die wagen hadden ze best premium kunnen maken, gezien het een nieuw model is. Net als de Mazda Furai uit 2008 ook prima premium had kunnen zijn. Het is gewoon net of ze er geen tijd in wilden steken../

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
GAIAjohan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 01:04:
Waarom is de Jaguar XFR uit 2010 een standaard auto? Die wagen hadden ze best premium kunnen maken, gezien het een nieuw model is. Net als de Mazda Furai uit 2008 ook prima premium had kunnen zijn. Het is gewoon net of ze er geen tijd in wilden steken../
De game is gewoon nog niet af:) ze moesten onder druk van sony het spel uitbrengen.

ik denk 2 dingen:
1 prioriteiten verkeerd gelegd. teveel focus op de premium cars zodat ze de rest maar 1op1 van de ps2 hebben overgenomen
2 te weinig mensen in dienst.. waaardoor de missie nooit gehaald kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaWierie schreef op donderdag 09 december 2010 @ 01:10:
[...]

De game is gewoon nog niet af:) ze moesten onder druk van sony het spel uitbrengen.

ik denk 2 dingen:
1 prioriteiten verkeerd gelegd. teveel focus op de premium cars zodat ze de rest maar 1op1 van de ps2 hebben overgenomen
2 te weinig mensen in dienst.. waaardoor de missie nooit gehaald kon worden.
Maar breng dan die XFR uit 2010 later uit via een patch oid als premium ipv als standaard auto. Die XFR heeft nooit in GT4 gezeten, net als de Furai bv..
Ik heb echt t idee dat ze hebben zitten slapen. Er is gewoon erg weinig bijgekomen sinds GT5p..

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 09-12-2010 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 15-09 18:32
voor het eerst dat ik beide balkjes bij m'n b-spec coureur leeg zie. mag ook wel na het eind van een race van ruim 15 minuten.

Wel eerste^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:20

Vuvuzela

My spire is forming

GAIAjohan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 01:12:
[...]

Maar breng dan die XFR uit 2010 later uit via een patch oid als premium ipv als standaard auto. Die XFR heeft nooit in GT4 gezeten, net als de Furai bv..
Ik heb echt t idee dat ze hebben zitten slapen. Er is gewoon erg weinig bijgekomen sinds GT5p..
Ze hadden idd betere prioriteiten kunnen stellen. Waarom 2 fiat 500's premium en de veyron, furai standaard? Wat ik ook niet snap is dat je sommige auto's als (s) en als (p) kan krijgen.. wat voegt die standaard auto dan nog toe? De Mazda mx5 zit er (snel geteld) 34 keer in 8)7 Lijkt me als je de basis van een (p) pakt dat je daarmee al vrij snel paar verschillende premium versies van kan maken.
Als ik een Honda NSX wil dan koop ik het premium model bij de dealer en de andere 12 standaard modellen zal ik wrs. nooit kopen.

Vanavond online was erg vermakelijk d:)b

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
komen er niet meer premium auto's bij later dan via patches ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Gran Turismo TV werkt trouwens nu. Staan leuke filmpjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhpwolf
  • Laatst online: 13-08 19:13
Ik zit nu op level 14 en heb eigenlijk alleen maar de licenties gedaan en de specials, ook heb ik een paar aspec races gedaan, maar wil eigenlijk eerst ff alle licenties goud halen, heb er nu 33.

Maar hebben jullie nog tips zoals the do's en the dont's? :). Zoals koop dit alvast of doe dat weetjewel, of is het beste gewoon dat ik er zelf allemaal achter kom? Zou klote zijn als ik bijvoorbeeld een paar dure bakken koop waar ik eigenlijk niks aan heb. Banksaldo is nu iets meer dan 500.000 credits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhpwolf schreef op donderdag 09 december 2010 @ 02:21:
Ik zit nu op level 14 en heb eigenlijk alleen maar de licenties gedaan en de specials, ook heb ik een paar aspec races gedaan, maar wil eigenlijk eerst ff alle licenties goud halen, heb er nu 33.
is berst wel "makkelijk" om alles op GOUD te krijgen.. zeker de A, B, IA en IB licenties zijn makkelijk te behalen, de IC en Speciaal is wat moeilijker... ;)

SUCCES!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
GAIAjohan schreef op donderdag 09 december 2010 @ 01:12:
[...]

Dat is niet helemaal waar, volgens mij zat de Furai wel in GT voor de PSP. Dat is het zelfde met de Veyron. De XFR is inderdaad een beetje vreemd...
Shiver23 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:32:
Net weer een paar races online gedaan tegen medetweakers. Was weer enorm gaaf. Soms een beetje teveel geklooi met regels en mensen die niet in de race zitten of verkeerde banden gekozen hebben. Kwestie van even wennen. Ik denk dat GT5 heel lang in mijn PS3 blijft zitten voordat er weer iets anders inkomt.
Precies! Er zitten een paar bij die een controller gebruiken (kun je mooi zien, slingeren meer op rechte stukken... :9 ) maar het niveau was best hoog. Ik hoorde veel mensen klagen over de Gallardo, maar die auto beviel me goed! Beetje op de rem insturen, en het gas erop. Ik zou alleen wel liever een achterwielaangedreven auto hebben, dat is wat leuker in een lange race. Kwestie van tijd dat mensen fouten gaan maken.
v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:43:
[...]

ah zelfde dus, denk dat we een keer race moeten doen tussen de supercars. sls en galardo zijn blijkbaar erg gewaagd aan mekaar(stock dan he ;) ) een ferrari scuderia doet denk ik ook wel zelfde tijd.
Is wel een idee. Je kunt wel zeggen dat auto's ongelijk zijn, maar op zich valt dat wel mee denk ik. Als je een Corvette Z06, F430, Gallardo, GT-R Spec V en SLS AMG tegen elkaar zet denk ik dat je bij elkaar uit komt. Gewoon van tevoren afspreken onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Ik hoop binnenkort weer eens een leuke online race te doen, gisteren de eerste race op de Nurburgring ging niet echt sportief, zeker niet in het begin. Werd tot 3x toe opzettelijk aan de kant gebeukt.

Als ik aan de binnenkant van de bocht zit, op de verfstreep wil dat zeggen dat ik niet nog meer ruimte kan gaan maken, en dus niet dat je gewoon het stuur om kan gooien, ik zat er immers volledige naast.
Zelfde geld bij uitkomen bocht, ik zit aan de buitenkant op de streep, maar er werd vrolijk de hele baan benut en ik werd daarbij dus in het gras gedrukt.
Het ergste vind ik nog wat er ook herhaaldelijk werd gedaan, en niet alleen bij de start, is gewoon niet, of opzettelijk te laat remmen voor een langzame bocht en dan gewoon vol achterin knallen.

Volgens mij hadden er een paar door dat penalty's uit stonden.

Niet dat ik dan had kunnen winnen want Steffan was echt te snel op Nburgring. Op Monza kon ik hem wel inhalen, maar ik moest helaas gaan.

Nog een tip als iemand weer host: als je een bepaalde auto forced, zoals karts (waar ik enorm zin in had), zorg dan even dat je die auto echt kiest, en niet Karts only kiezen bij het menu, want hierdoor kon ik niet meedoen.
Moest terug uit de Lounge, garage openen, kart als favoriet zeggen, terug, 5x opnieuw connecten, en toen waren jullie al begonnen :S

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 09-12-2010 08:38 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:12:
Ik hoop binnenkort weer eens een leuke online race te doen, gisteren de eerste race op de Nurburgring ging niet echt sportief, zeker niet in het begin. Werd tot 3x toe opzettelijk aan de kant gebeukt.

Als ik aan de binnenkant van de bocht zit, op de verfstreep wil dat zeggen dat ik niet nog meer ruimte kan gaan maken, en dus niet dat je gewoon het stuur om kan gooien, ik zat er immers volledige naast.
Zelfde geld bij uitkomen bocht, ik zit aan de buitenkant op de streep, maar er werd vrolijk de hele baan benut en ik werd daarbij dus in het gras gedrukt.
Het ergste vind ik nog wat er ook herhaaldelijk werd gedaan, en niet alleen bij de start, is gewoon niet, of opzettelijk te laat remmen voor een langzame bocht en dan gewoon vol achterin knallen.

Niet dat ik dan had kunnen winnen want Steffan was echt te snel op Nburgring. Op Monza kon ik hem wel inhalen, maar ik moest helaas gaan.
De 1e race op nurburgring ben ik 1x bijna total los geramd. Precies op scheiding van de pitstraat en de baan gedrukt. Kart race was ik 1e. Monza heb ik zelf verklooid, en het circuit daarna, Suzuka, werd ik de laatste bocht voor het rechte stuk zo hard van achter gebeukt, dat ik van P2 naar laatste plek ging.

Uit frustratie de PS3 maar uitgedrukt. (iets met een bierkaai...)

Achja, volgende keer beter toch :)
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 <- iemand die al gezien? Wat kost ie ongv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:12:

Balen dat ik dat gemist heb, rondje Nordschleife gaat er altijd wel in! :9 Het probleem is vaak niet onwil maar dat mensen je gewoon niet zien. Dat was mijn probleem op Suzuka ook, eerste ronde, eerste online race en iemand zet hem op het achterwiel bij het uitkomen van een bocht. Tollen, neus in elkaar, pitten om de boel te laten repareren en toch gelukkig nog 4e worden na 15 rondes. Heb nog een man of 6 ingehaald, in de achterste hairpin twee man tegelijk (een gevalletje twee honden en één been...), ik zat achter ze, ze waren laat aan het remmen, één gleed er af en de ander kwam niet fatsoendelijk weg uit de bocht. Kon hem in Spoon 1 zo binnendoor pakken.

Achterop laten lopen is trouwens wel een baggerstreek, maar door een beetje lag kun je ook zomaar bij iemand achterop zitten. Dat is het linke aan slipstreamen en laat remmen, je moet er wel op tijd achteruit zijn. Een tiende lag en iemand die vol remt is genoeg om met een km of 20 per uur bij iemand achterop te vlammen.
MetZyZteM schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:25:
[...]
Achja, volgende keer beter toch :)
Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93 <- iemand die al gezien? Wat kost ie ongv?
De DTM? Al gezien, geen geld voor op dat moment. Kostte ongeveer een ton of 3.

[ Voor 21% gewijzigd door ybastiaans op 09-12-2010 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Laatst online: 01-11-2023
Dan zet ik alvast 3 ton opzij. Moet hem toch een keer tegenkomen @ ocassions.
Rij zelf IRL een 155 dus wil graag die DTM hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Shiver23 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 00:32:
Net weer een paar races online gedaan tegen medetweakers. Was weer enorm gaaf. Soms een beetje teveel geklooi met regels en mensen die niet in de race zitten of verkeerde banden gekozen hebben. Kwestie van even wennen.
Indeed het was erg leuk, de online mode is gewoon door de competiviteit erg leuk. Belangrijk is wel dan men bewust voor banden en andere instellingen gaat shoppen want tijdens de race horen dat men onder de gallardo comfort/sport banden heeft gemonteerd is gewoon een beetje dom...

Ik zeg vanavond ben ik weer van de partij als we weer met 10+ mensen in een room zitten. Om ff lekker te knallen. Die laatste paar keer Tsukuba waren ook erg fun... Ik merkte dat ik vaak tijdens de free run een van de snelste ben maar dan vaak door de druk van de race zelf geen potten kan breken of snel een fout maak waardoor je gewoon achteraan moet beginnen en geen kans meer hebt. Er was idd een leuk niveau aan spelers. Het beuken enzo sja, kan je denk ik niet echt tegenkgaan phusebox... door de bumpercam kan je vaak niet goed dat er iemand naast je rijd en daarbij zijn de meeste niet proffessioneel genoeg om van het gas te gaan omdat een ander de binnenbocht en dus het voordeel heeft. Dat accepteren en het later nog een keer proberen komt niet op bij de meeste spelers. wat wel opkomt is "hoe dan ook" je positie vasthouden en maar hopen dat de ander spint en niet jij.

Ook op het gebied van verdedigen valt nog een paar slagen te maken. In F1 bijvoorbeeld mag je maar 1 keer van je lijn af om te verdedigen en bij ons zijn er nog een hoop die gewoon de boel meerdere keren op slot zetten waardoor contact bijna onvermijdbaar is. Contact met een snelheid van 250+ is bijna altijd geen goed nieuws.

Ik vind de game geweldig!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
kaos- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:45:
verdomme, krijg ik vanavond bezoek :( had zo graag mee willen doen he, bah.
Vandaag ben ik 100% zeker van de partij :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 12:22
Ja ik weet het, je voorkomt het niet, maar probeer gewoon aan te geven welke dingen ik not-done vind.
Ook zoals jij zegt, slingeren om te verdedigen is not done. Ik kies altijd 1 lijn, en die houd ik vast tot het aanremmen van de bocht.

Gister werd er ook op mij gescholden, ik zat rechts naast iemand, en naast mij rechts ook nog iemand. Die drukte mij naar binnen, waardoor ik de eerste persoon ook raakte. Die daarna wraak meende te nemen door me vol eraf te rammen :S

Zal wel met leeftijd te maken hebben, en inzicht in race situaties. Dingen die je in "het echte leven" niet zou doen moet je nu ook niet doen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
swopdark schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:48:
[...]

Lap tekst,

Ook op het gebied van verdedigen valt nog een paar slagen te maken. In F1 bijvoorbeeld mag je maar 1 keer van je lijn af om te verdedigen en bij ons zijn er nog een hoop die gewoon de boel meerdere keren op slot zetten waardoor contact bijna onvermijdbaar is. Contact met een snelheid van 250+ is bijna altijd geen goed nieuws.

Ik vind de game geweldig!
Mensen zijn te gedreven voor die eerste plek, ik rij niet eens voor de eerste plek ik rij voor mijn eigen rondetijden

Gister samen met een maat van me gereden, en dat ging echt langs elkaar op, totdat ik een tikje kreeg en de banden meepakte geeft hele leuke effecten nu na de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Laatst online: 29-01 16:45
dr staan ook een aantal standaard autos bij de dealers .... :+

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Gisteren rally gedaan, eerst met een auto die onder het aantal gevraagde pk zat, ging veels te langzaam...
Een yaris...even wat tuning a 30.000 cr erin gestoken en iedereen werd op seconden gereden.
Ook gelijk dat geluid van die motor heel anders.

Zelfde met mn mustang haalde zilver op een of ander circuit werd er op de rechte stukken uit gereden..ik denk laten we de tuning doen, meteen dat motor/uitlaatgeluid veel beter/harder en hoppa makkelijk goud...

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:53:
Ja ik weet het, je voorkomt het niet, maar probeer gewoon aan te geven welke dingen ik not-done vind.
Ook zoals jij zegt, slingeren om te verdedigen is not done. Ik kies altijd 1 lijn, en die houd ik vast tot het aanremmen van de bocht.
sluit me bij aan, wat dat betreft heeft GT nog veeeel werk :+ Online races is leuk, maar als je serieus bezig bent, en wordt vervoglens door iemand aangetikt en jij vliegt de baan uit. ben jij de lul, en de gene die jou die tik verkocht kan zonder pernalty door rijden -O- volgende week eens met GTHQ mee racen, kijken hoe daar loopt

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

ybastiaans schreef op donderdag 09 december 2010 @ 07:32:
[...]

Dat is niet helemaal waar, volgens mij zat de Furai wel in GT voor de PSP. Dat is het zelfde met de Veyron. De XFR is inderdaad een beetje vreemd...

[...]

Precies! Er zitten een paar bij die een controller gebruiken (kun je mooi zien, slingeren meer op rechte stukken... :9 ) maar het niveau was best hoog. Ik hoorde veel mensen klagen over de Gallardo, maar die auto beviel me goed! Beetje op de rem insturen, en het gas erop. Ik zou alleen wel liever een achterwielaangedreven auto hebben, dat is wat leuker in een lange race. Kwestie van tijd dat mensen fouten gaan maken.

[...]
Dat er mensen zijn die met hun controller gaan slingeren zijn denk ik de mensen die niet goed met hun controller om kunnen gaan. Een vriend van me loopt ook altijd te rammen op die joystickjes en hij rijdt dan ook fulltime toeterend over de baan en zijn ruitenwissers gaan ook aan/uit/aan/uit, simpelweg omdat hij niet op een relaxte manier met zijn controller om kan gaan.

Ik heb daar geen last van en het lijkt me vrijwel onmogelijk dat je aan mijn rijstijl kan zien dat ik geen stuurtje heb.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ben sinds gister van controler > GT stuur, maar man o man, wat valt dat tegen. Ik denk doe ik wel even snel :+ nou niet dus. Met controler vind ik de auto veel makkelijker te bedienen, metname op recht stuk is gewoon gas en gaan. Met stuur moet je echt wel werken om je auto op recht stuk te houden. Misschien zag je mij prutsen, en dacht je dat om controler driver ging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Marando schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:30:
[...]

Dat er mensen zijn die met hun controller gaan slingeren zijn denk ik de mensen die niet goed met hun controller om kunnen gaan. Een vriend van me loopt ook altijd te rammen op die joystickjes en hij rijdt dan ook fulltime toeterend over de baan en zijn ruitenwissers gaan ook aan/uit/aan/uit, simpelweg omdat hij niet op een relaxte manier met zijn controller om kan gaan.

Ik heb daar geen last van en het lijkt me vrijwel onmogelijk dat je aan mijn rijstijl kan zien dat ik geen stuurtje heb.. :?
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat iedereen met controllers beroerd rijdt. Er zijn ook mensen zat die perfect rijden met een controller, maar je zult met me eens zijn dat als iemand op en neer slalomt over de baan dat dat waarschijnlijk geen stuurtje is. Elke hond is een dier, maar niet elk dier is een.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 20:18

Marando

Muziekje?

ybastiaans schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:35:
[...]

Je hebt mij ook niet horen zeggen dat iedereen met controllers beroerd rijdt. Er zijn ook mensen zat die perfect rijden met een controller, maar je zult met me eens zijn dat als iemand op en neer slalomt over de baan dat dat waarschijnlijk geen stuurtje is. Elke hond is een dier, maar niet elk dier is een.... ;)
Ok dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:37:
Mooie races inderdaad. Heb weer genoten! Maar die Gallardo was een $%&* bak...
Een keer te hard remmen en je was volledig de macht over je bolide kwijt :X Eerste race trouwens nog een mooi gevecht gehad met Fral_I geloof ik. Het vechten om iedere meter was echt heel leuk ;)
Hahaha Far_I bedoel je... De Gallardo is niks mis mee, maar het moet wel je stijl zijn... gewoon mooie bak met karakter. Met remmen had ik geen problemen, krijg je wel als je op de kerbs of met 2 wielen in het gras remt... dat trekt ie niet.
Was idd toffe race, flink zwaar sturen meer dan 20 minuten lang. Als de race nog 1 of 2 laps langer had geduurd was ik 1e geworden, ik kwam steeds dichterbij.... maar 2e is ook mooi.
Wellicht vanavond weer?! Achterwiel aandrijving lijkt me een goed idee... alles of niets!

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:35:
Die NoUsenogwat, zowel op Monaco als op Kubuchi (of hoe die minitrack heet), was hij bizar snel. Goed, Monaco en de auto was toch wel mijn ding, dat ik wel ruim voor kom blijven, maar zijn tijdens zaten echt net onder mij.

Die minitrack is wel heel erg leuk, zeker met plakauto's is het een enorm leuke race, de factor spin/slip is er veel minder waardoor je veel meer mensen vlak bij elkaar houd.

Ik heb weer wat replay's opgeslagen, eens kijken of er nog leuke acties tussen zitten om op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoo ik baalde gister als een stekker.
"Het netwerk is niet compatible met the user's Internet"
Zaten toen nog 11 man bij uno :S.

ik moet mijn internet gaan open timmeren.
Iemand die mij even een goede kant heen kan helpen met welke ports ik moet open timmeren.

Danke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Businessman007 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:25:
[...]

Blijkbaar is er een truck voor.

Als je een level 0 B-Spec in de auto zet op een oval gaat alles wel goed
Mijn lvl 9 had er geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was gisteravond laat nog effe online en heb tegen een aantal van jullie op Tsukuba geraced (Capriatifan). Nou ja, geraced...ik was meer de bezemwagen. Tsukuba is nou net het circuit waar ik de grootste hekel aan heb, laatste paar ronden kon ik er met moeite nog wat 55-ers uitpersen en liep toen iets in. Maar ik vond het wel erg leuk.

Wat me ook gaaf lijkt is een kartrace op Laguna Seca!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Het gaat hard met dit topic!

Ik heb nu ook enige ervaring met GT5 en ik ben er tot nu toe wel tevreden over. Natuurlijk zijn er wat kleine dingen wat ik anders had gewild maarja.. Nu ondertussen bijna lvl 23 a-spec dus ik kan nu een beetje leuke races doen :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wat B-spec advies, gister de laatste race gehaald (de Dream lvl24 race) met eigelijk weinig problemen. Nascar is mijn auto nu goed getuned, maar de 'staat' van je racer is enorm belangrijk.

Vooraf wat losse races gedaan met mijn Bob met pijltje-omhoog, vrij snel eerste plaats en Laguna en Grand Valley als eerste gehaald. Ga ik later de hele championship doen, maar met pijltje-rechts, rijd het een bijzonder stuk minder, zo erg dat hij zelfs laatste rondje doodleuk de pits in gaat om banden te wisselen.

De staat van je racer heeft dus behoorlijk wat invloed op je rij-resultaten, zorg dat je gewoon een 2-3 racers hebt (liefst 3 verschillende, rustige, normale en driftige) zodat je altijd de beste in kan zetten.

Vanavond weer Nascar proberen, dan heb ik enkel nog DTM (moet nog 300k) en Formula GT (v8? :> ), dan heb ik alle normale dingen gehaald met B-Spec. Hopelijk dan net 25 en mag ik Endurance races gaan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
SinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:46:
Voor wat B-spec advies, gister de laatste race gehaald (de Dream lvl24 race) met eigelijk weinig problemen. Nascar is mijn auto nu goed getuned, maar de 'staat' van je racer is enorm belangrijk.

Vooraf wat losse races gedaan met mijn Bob met pijltje-omhoog, vrij snel eerste plaats en Laguna en Grand Valley als eerste gehaald. Ga ik later de hele championship doen, maar met pijltje-rechts, rijd het een bijzonder stuk minder, zo erg dat hij zelfs laatste rondje doodleuk de pits in gaat om banden te wisselen.

De staat van je racer heeft dus behoorlijk wat invloed op je rij-resultaten, zorg dat je gewoon een 2-3 racers hebt (liefst 3 verschillende, rustige, normale en driftige) zodat je altijd de beste in kan zetten.

Vanavond weer Nascar proberen, dan heb ik enkel nog DTM (moet nog 300k) en Formula GT (v8? :> ), dan heb ik alle normale dingen gehaald met B-Spec. Hopelijk dan net 25 en mag ik Endurance races gaan doen :D
Waar heb je eigenlijk die Formula GT vandaan? Gewoon gewacht en gewacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoever zitten jullie met die b-spec? ben daar gisteren pas aan begonnen, maar ik had er wel meer van verwacht dan enkel "snelheid maken", "verminderen", "snelheid houden", "inhalen"... ik heb mijn coureur nu op niveau 4, dus nog niet echt ver..
enige tips om hem zo snel mogelijk zover mogelijk te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ybastiaans schreef op donderdag 09 december 2010 @ 09:50:
Waar heb je eigenlijk die Formula GT vandaan? Gewoon gewacht en gewacht?
Ik heb hem nog niet, laat staan het geld ervoor :P Dus dat wordt de laatste race waar ik nog berg voor moet gaan sparen en maar hopen dat hij niet voordat ik die 4.6 mil heb in de occasions verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Ik had best wel wat moeite om bepaalde licenses en zeker de AMG SL300 Challenge op goud te halen. Wat ik toen heb gedaan is de Racing Line UIT zetten. En inderdaad, nu lukt het wel, en met veel minder moeite ook nog.

Heeft er waarschijnlijk mee te maken dat als je de line wel aan hebt staan je je eigen puur daarop gaat concentreren (waar wordt ie rood zodat ik moet remmen!) en niet 1 of 2 bochten voorruit denkt. Dus ik zou iedereen willen aanraden bij wie het maar niet lukt om de line eens uit te zetten (zeker voor de AMG Challenges op de Ring) en het stuk track uit je hoofd te leren en je niet blind te staren op de racing line, maar voorruit te denken van hoe positioneer ik mijn auto deze bocht zodat ik voor die daarna perfect lig.

Mij heeft het iig geholpen.

O ja, PSN: stefie2010

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Moet wel zeggen dat ik El Capitan en Tahiti Maze wel mis bij de banen, vond die altijd erg leuk... Krijg het overigens helaas nog niet voor elkaar normaal het spel te starten met internet verbinding, iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Tovenaar schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:02:
Moet wel zeggen dat ik El Capitan en Tahiti Maze wel mis bij de banen, vond die altijd erg leuk... Krijg het overigens helaas nog niet voor elkaar normaal het spel te starten met internet verbinding, iemand nog tips?
Ik heb ook Tourist Trophy heel veel gedaan, en El Capitan was mijn favoriete baan als ik geen tijd had voor de Nordschleife. Zoveel hoogteverschillen, lange doordraaiers, lastige combinaties....

Kan me nog herinneren dat je die eerste hairpin ook nog in een van de license tests had, met een Skyline Coupé of zo, of een of andere Infiniti. 100x over gedaan... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:10
Ik zag bij de bart smit een ferrari gt experience stuurtje voor 39 euro, iemand enig idee of die werkt in gt5? ze hebben flink ingeslagen sinds de launch van gt5 dus ik denk het haast wel maar ik wil het zeker weten, de mediamarkt heeft er ook opeens 50 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Billster schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:23:
Ik zag bij de bart smit een ferrari gt experience stuurtje voor 39 euro, iemand enig idee of die werkt in gt5? ze hebben flink ingeslagen sinds de launch van gt5 dus ik denk het haast wel maar ik wil het zeker weten, de mediamarkt heeft er ook opeens 50 staan
er is zo'n ongelofelijk breed aanbod in stuurtjes. Afgelopen weken rond gekeken (wilde eentje voordat webshop uitleverde). Heb stuurtjes gezien van 17.50euro :? tot 400euro - ferrarie stuur zal vast wel werken (doen volgens mij bijna alle stuurtjes - vraag is alleen of je de gewenste feedback terug krijgt van je stuur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
Gisteren m'n twee B-spec coureurs (alhoewel je er 4 mag inzetten) de eerste Endurance race laten rijden, de 300km van Grand Valley. Ondanks dat ze behoorlijk wat rondjes compleet uitgeput rond reden, was het alsnog 2 vingers in de neus omdat er nog geen tegenstand is qua auto's. (Geen restrictie aan auto, tegenstand in 350pk karretjes)

Na 2.5 uur stonden ze trots op het podium, met schrik niet.. hou je vast... 23.000 credits!!!! Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Laatst online: 29-01 16:45
Tovenaar schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:02:
bekabeld of draadloos?

Bij draadloos zeg ik ga op de kabel, en bij kabel zou ik zeggen: check hem eens, is 'ie niet beschadigd of te lang?

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

swopdark schreef op donderdag 09 december 2010 @ 08:48:
[...]
door de bumpercam kan je vaak niet goed dat er iemand naast je rijd en daarbij zijn de meeste niet proffessioneel genoeg om van het gas te gaan omdat een ander de binnenbocht en dus het voordeel heeft. Dat accepteren en het later nog een keer proberen komt niet op bij de meeste spelers. wat wel opkomt is "hoe dan ook" je positie vasthouden en maar hopen dat de ander spint en niet jij.
Bedoel je iemand in het bijzonder? O-)
Blijft soms lastig om te zien hoe ver iemand er naast zit vanaf bumpercam. Je achteruitkijkspiegel is ook niet altijd even duidelijk omdat daar lijkt dat iemand verder achter je zit dan in werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Billster schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:23:
Dat zou je denken. Een korte blik op google en playstation forum lijkt aan te geven dat het niet werkt. http://community.eu.plays...leem-met-GT5/td-p/4023284

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudi schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:37:
Gisteren m'n twee B-spec coureurs (alhoewel je er 4 mag inzetten) de eerste Endurance race laten rijden, de 300km van Grand Valley. Ondanks dat ze behoorlijk wat rondjes compleet uitgeput rond reden, was het alsnog 2 vingers in de neus omdat er nog geen tegenstand is qua auto's. (Geen restrictie aan auto, tegenstand in 350pk karretjes)

Na 2.5 uur stonden ze trots op het podium, met schrik niet.. hou je vast... 23.000 credits!!!! Wow!
Ok.. daar moet je de endurances ook niet voor gaan doen :P Vond de overwinningsprijs in Dream's wel netjes, ruim 200k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
Hey wie host er vanavond een race..??
Heb gisteren nog gekeken maar dat mocht niet baten... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:18
Kan het zijn dat het spel na de laatste patch ook eindelijk de instellingen voor ABS en Traction control opslaat? Ik heb ze nu al 2x niet opnieuw op 0 hoeven zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:53:
[...]

Niemand ik wil de nieuwprijs betalen!!!!!!
Nobody ik wil ook graag meeracen. Er is toch wel iemand die upgrade naar een playseat.

109 euro voor een 2 de hands moet iemand hem toch wel voor wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:19
SinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:43:
[...]
Ok.. daar moet je de endurances ook niet voor gaan doen :P Vond de overwinningsprijs in Dream's wel netjes, ruim 200k :)
Dream was wel erg simpel trouwens met de Minolta. Stuurde hem per ongeluk het 24h-circuit van de Nurburgring op met regenbanden, want die zaten er nog onder van de vorige race, en ze ramde dus fijn de eerste 10 minuten met foute banden rond. Toen gepitst en alsnog de race gewonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:01:
[...]Nobody ik wil ook graag meeracen. Er is toch wel iemand die upgrade naar een playseat.

109 euro voor een 2 de hands moet iemand hem toch wel voor wegdoen.
daarvoor hebben we V&A, marktplaats, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rudi schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:02:
Dream was wel erg simpel trouwens met de Minolta. Stuurde hem per ongeluk het 24h-circuit van de Nurburgring op met regenbanden, want die zaten er nog onder van de vorige race, en ze ramde dus fijn de eerste 10 minuten met foute banden rond. Toen gepitst en alsnog de race gewonnen :)
Ik deed hem met de 787B, ik had wel een directe tegenstander, dacht een Peugeot 908 ofzo (soortgelijk model), die behoorlijk op mijn hielen zat :P Op de R246 was het zelfs zo erg, dat ik pas 40 meter voor de finish weer 1ste lag :P (wel volledige race geen aanwijzingen gegeven).

Maar jij bent al 25, krijg je via B-spec dan ook de unlock voor de Webber challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billster
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:10
Shiver23 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:41:
[...]

Dat zou je denken. Een korte blik op google en playstation forum lijkt aan te geven dat het niet werkt. http://community.eu.plays...leem-met-GT5/td-p/4023284
Ja ik had ook al zoiets gelezen, echt ongeloofelijk dat bartsmit en mediamarkt massaal die dingen ingeslagen hebben, een van de gebruikers uit dat forum geeft aan dat je een soort van aanmelding moet doen om het werkend te krijgen maar dit is het enige wat ik er over kan vinden op google, iedereen zegt gelijk koop een dfgt maar dat is gewoon te duur voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Offtopic, maar in dat topic:
die staat op 30 ma da veltje is nie actief dus kan daar nie aan
egt raar ....
... wow :X

Ik heb hier nog ergens een Trust stuurtje liggen, eens kijken of die werkt met de PS3 :P
(jammer dat ik achteraf mijn Guillemont verkocht heb, die had wel fijne FFB).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
SinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:34:
[...]

Ik deed hem met de 787B, ik had wel een directe tegenstander, dacht een Peugeot 908 ofzo (soortgelijk model), die behoorlijk op mijn hielen zat :P Op de R246 was het zelfs zo erg, dat ik pas 40 meter voor de finish weer 1ste lag :P (wel volledige race geen aanwijzingen gegeven).

Maar jij bent al 25, krijg je via B-spec dan ook de unlock voor de Webber challenge?
Vettel Challenge :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Mopperman schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:37:
[...]
bekabeld of draadloos?

Bij draadloos zeg ik ga op de kabel, en bij kabel zou ik zeggen: check hem eens, is 'ie niet beschadigd of te lang?
Heb hem uiteraard via de kabel, en in andere spellen ook geen enkel probleem, echter duurt het vreselijk lang voordat GT5 opstart en dan krijg ik de melding dat hij niet met de server kan verbinden...

Heb het idee dat ik de enige ben, heb tot dusver ook enkel offline gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vettel :$ Oja :X
Tovenaar schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:43:
Heb hem uiteraard via de kabel, en in andere spellen ook geen enkel probleem, echter duurt het vreselijk lang voordat GT5 opstart en dan krijg ik de melding dat hij niet met de server kan verbinden...

Heb het idee dat ik de enige ben, heb tot dusver ook enkel offline gespeeld...
Als je een router hebt waar je DNS servers kan ingeven, kan je bv opendns servers gebruiken. Ik heb lange tijd issues gehad met andere games, dit was voor mij de oplossing (Caiway dns is niet echt van hoge kwaliteit). Anders even in DMZ proberen.

[ Voor 67% gewijzigd door SinergyX op 09-12-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
SinergyX schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:04:
[...]
Als je een router hebt waar je DNS servers kan ingeven, kan je bv opendns servers gebruiken. Ik heb lange tijd issues gehad met andere games, dit was voor mij de oplossing (Caiway dns is niet echt van hoge kwaliteit). Anders even in DMZ proberen.
THX, ga ik proberen, al vind ik het wel apart omdat ik nog nooit problemen hiermee heb gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Webber kon niet, die had een scheur in zn schouderblad :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:18
Zo, na dik 40 minuten continu in slip raken, net iets te laat aanremmen en disq te worden eindelijk de IA-10 gehaalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Oogje schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:34:
[...]

Webber kon niet, die had een scheur in zn schouderblad :+
Dat wisten ze toen nog niet he :D
Pagina: 1 ... 21 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!