Ik had hem al eens genoemd, maar ook een S. da Silva zit erin. Grappig.
spoiler:Zijn volledige naam: Ayrton Senna da Silva. Maar dat hoort iedereen gewoon te weten natuurlijk
Ik begin nu toch een beetje vast te lopen en heb wat advies nodig. Ik ben A-spec lvl 19, b-spec 9, en heb ca. 1.000.000 credits. Mijn beste auto is een Ferrari 458, getuned etc, maar er zitten nu bij expert races tussen waar ik het niet meer kan winnen van de volbloed racewagens.
Ik denk dat ik een aantal opties heb:
- Blijven grinden en hopen op een occasion die betaalbaar maar wel heel snel is. (niet zoveel kans volgens mij)
- B-speccen tot ik een ons weeg en een toyota 7 unlock ?
- Naar de dealer om een RM auto te kopen en die race-modifyen (geen idee wat ik dan kwijt ben, maar kon ook bij de dealers niet echt een geschikt model vinden)
- Een andere auto die ik al heb tunen ? (Zou niet weten welke, misschien een camaro of challenger, maar lijkt me nog steeds niet dat ik dan win van die racers)
Een auto lenen om verder te kunnen is theoretisch een optie, maar ik vind het veel leuker om op eigen kracht verder te komen. What to do, what to do ?
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.