Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-09 08:48
Dacide schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:32:
Mijn god was is die nascar challenge moeilijk zeg. Ik doe de reeks op medium. De eerste tweeheb ik gehaald op brons. Maar nu, die derde moet ik de buitenbocht aanhouden. Dit lukt me echt niet. Volgens mij zijn dit typische races waarvoor een stuurtje haast verplichte kost is.

Iemand tips?
Dat dacht ik eerst ook, maar heb ze na veel proberen en de tip om ABS ook op 0 te zetten gebruikt.
Tips: Zo min mogelijk remmen. Voorzichtig sturen, zorgen dat je het pookje niet helemaal hoeft te gebruiken dat remt af namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mopperman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:09:[...]mijn bandenkeuze was ook niet goed - in vrij rijden leek t me leuk om op race intermediate te gaan rijden - echter was ik vergeten dit te wisselen voor de start :D
vorige keer dat we met 'change weather' speelde begon 't te regenen *O* dan had je wel wat aan je intermediates gehad. Ik weet niet waarom 't nu neit ging regenen en keer daarvoor wel. Mjah waarschijnlijk uitzoeken :+ toch nog allemaal beetje nieuw dat online gebeuren. Hoop dat ze snel met patch komen dat je online ook centjes kunt verdienen, want nu kost het je geld om onlien te racen (je verneuk het blok/chassis)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
tenzij je niet met je eigen auto rijdt neem ik aan :-)

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:12:
[...]
vorige keer dat we met 'change weather' speelde begon 't te regenen *O* dan had je wel wat aan je intermediates gehad. Ik weet niet waarom 't nu neit ging regenen en keer daarvoor wel. Mjah waarschijnlijk uitzoeken :+ toch nog allemaal beetje nieuw dat online gebeuren. Hoop dat ze snel met patch komen dat je online ook centjes kunt verdienen, want nu kost het je geld om onlien te racen (je verneuk het blok/chassis)
Ik stel voor dat we gewoon vast houden aan 1 auto voor iedereen, maakt het wel zo spannend en niemand heeft nadeel omdat ie een bepaalde auto niet heeft.

Wat betreft changeable weather, dat betekend gewoon dat het weer kán omslaan, niet dat dat gaat gebeuren. Er zal gewoon een random kans gegenereerd worden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:57:
Ik heb deze headset, weet niet precies welk merk maar kwaliteit is erg netjes.
[afbeelding]

Enige nadeel is het aan/uitzetten, je moet knopje tussen de volume knoppen inhouden, zonder de volume knoppen aan te raken.

Qua tijden, we beginnen gewoon weer dezelfde tijd en iedereen kan de hele avond door joinen. Gister was het volgens mij ook 23.45 voordat we stopte :P
Ik heb dezelfde..

PSN: Arco1981

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik zal vanavond ook mijn PS3 weer aanzwengelen iets voor 19 uur. Ben benieuwd. Tijdelijk maar bluetooth headset opduiken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

*O* stuurtje (onverwachts) binnen; volgens TNT ligt pakketje nog bij distributie centrum :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verdorie heb ik gemist :)

Psn is capoeirist , wil dit niet nog eens missen :p

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou ook zeker wel eens mee willen rijden, ben geen echte die hard maar dat geeft niet achteraan strijden is ook prima haha :)

PSN = Minispilie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11
....Dat wordt een lobby voor 24 man :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij ook maar toe dan, PSN: Capriatifan.

Overigens; spelen jullie zonder boost? Vind ik zelf het eerlijkst, leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we teveel mensen hebben, zeg 24, dan zou je ook 2 sessies kunnen opstarten met elk 12 man (zelfde baan). En dan kun je bijvoorbeeld de 6 snelsten uit beide sessies kunnen samenvoegen tot een finaleveld van 12. Soort kwalificatieraces/halve finales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
We kunnen wel 2 rooms gaan bouwen :) eentje met de langzamere auto's en een met de snellere auto's.

Ik wil ook wel meedoen !

Zie hierboven

[ Voor 6% gewijzigd door TRAXION op 08-12-2010 10:46 . Reden: eerst refreshen :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Opmerking omtrent 'samen' online racen:
- GT kent GEEN invite systeem, dus je kunt niet uitgenodigd worden om mee te doen, jij moet de room joinen!
- bespreek vooraf wie de host is, en voeg deze toe aan je vrienden
- Joinen kan door de host als vriend aan je lijst te voegen, dan; GT > community > [speler naam] > Lounge
- Stel je ziet de host niet in de community moet je GT/PS3 herstarten (waarschijnlijk draaide GT alvore je vriendjes bent geworden met de host)
- Headsetje is wenselijk - voice over standaard output (TV) is ronduit bagger

//edit
- gister speelden wij zonder boost/catchup
- iedereen kreeg dezelfde auto
- meerdere ronden (20) zodat pitstops nodig zijn
- schade model stond op light
- bij obstructie/beuken van ander waar je voordeel mee behaald, dient de benadeelde voor te laten gaan (blijft lastig te beoordelen)

[ Voor 21% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
slightly offtopic - is het GT5 GoT-online races topic er al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mopperman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:49:
slightly offtopic - is het GT5 GoT-online races topic er al?
nee, ik verwacht ook niet dat GoT dit toe staat; daarvoor moet de community maar een eigen website/forum starten (dat was antwoord in verleden op vraag na vergelijkbare topic voor andere games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:19:
[...]

Ik stel voor dat we gewoon vast houden aan 1 auto voor iedereen, maakt het wel zo spannend en niemand heeft nadeel omdat ie een bepaalde auto niet heeft.
Ben ik compleet mee eens. Niets is zo leuk als spannende races waar iedereen op het randje van zijn kunnen rijdt. Ik stel voor dat we hier echt een topic voor maken en dagelijks verschillende banen/auto's kiezen voor de race van die avond. Ben geen held in een TS maken, dus ik geef de eer aan een mede-coureur ;)
- bij obstructie/beuken van ander waar je voordeel mee behaald, dient de benadeelde voor te laten gaan (blijft lastig te beoordelen)
Ik neem aan dat de mensen hier op GoT het spelletje best serieus nemen, en niet als een idioot gaan lopen beuken. Fair play boven alles dacht ik zo O+

PSN : kaosNL

[ Voor 20% gewijzigd door kaos001 op 08-12-2010 10:54 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde gisteren nieuwe velgen onder een (standaard) auto zetten, blijkt dat dat helemaal niet mogelijk is! Waar je in vorige GT's onder iedere auto nieuwe velgen kan zetten kan dat nu alleen bij de 200 premium cars. Nu heb ik geld gestopt in de tuning van deze auto en wilde hem helemaal afmaken door de spuuglelijke wielen te vervangen, kan dat gewoon niet... balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
kaos- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:52:
[...]
Ik neem aan dat de mensen hier op GoT het spelletje best serieus nemen, en niet als een idioot gaan lopen beuken. Fair play boven alles dacht ik zo O+
Ik ben nog niet online geweest, maar dat moet ik toch maar eens gaan proberen. Over de races hoor ik precies de dingen die ik wil horen, fair rijden, lange races... :D

Ik heb altijd LFS online gedaan, en dat ging me altijd wel ok af. Toch van de week maar eens mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:52:
[...]
nee, ik verwacht ook niet dat GoT dit toe staat; daarvoor moet de community maar een eigen website/forum starten (dat was antwoord in verleden op vraag na vergelijkbare topic voor andere games)
Kzal eens navragen - anders maak ik wel ff een organisatie "community" op me servertje aan ;)
houd t wat overzichtelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
Ik zat vanmorgen is te denken, is het misschien leuk om een keer een soort van oldschool LAN-party te houden voor GT5? lijkt me ook leuker om de A-spec endurance challenges zo af te werken.
voor de endurance bijvoorbeeld:
4 ps3's, 6 tot 8 man. 2 tot 4 verschillende endurance races aan. dan kan je gewoon zitje swappen na een (half)uurtje, ff pauze houden en dan in een (andere) race verder rijden. naast dat het natuurlijk gewoon gezellig is, scheelt het ook weer dat je minder last krijgt van verveling (GT4 kon je de endurance nog samen met je B-spec bob afwerken, maar nu moet je het toch helemaal A-spec rijden?)
moet er alleen wat gesleept worden met stuurtjes/TV's en PS3's

of zeg ik nu iets heel raars? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:52:
[...]
Ik kan komend weekend wel eens even een GT5-race forum opstarten. Heb een groot eigen domein en ben redelijk thuis in PHPBB3.

btw: Vanavond wil ik denk ik ook wel even meerijden on-line. Denk alleen dat door de KPN mijn voicechat geblokked wordt. Rest werkt gelukkig.

PSN: DutchYup

BTW: Hoe werken de pitsstops on-line? Gewoon pits inrijden ofzo? En hoe selecteer je welke banden er op je auto komen?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

JoepW schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:57:
[...]

Ik kan komend weekend wel eens even een GT5-race forum opstarten. Heb een groot eigen domein en ben redelijk thuis in PHPBB3.

btw: Vanavond wil ik denk ik ook wel even meerijden on-line. Denk alleen dat door de KPN mijn voicechat geblokked wordt. Rest werkt gelukkig.

PSN: DutchYup

BTW: Hoe werken de pitsstops on-line? Gewoon pits inrijden ofzo? En hoe selecteer je welke banden er op je auto komen?
vanaf 0.50:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=HMNKOS6TXH8]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even,
Misschien heb ik het gemist.
Maar wie gaat er hosten vandaag.

PSN YoAfroEddie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
JoepW schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:57:
[...]

Hoeveel gaan dr komen? ;)
ben al bezig om iets te fabriceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Oh ik wel vanavond ook wel eens de online racen joinen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Waar spelen jullie online? Heb opzich ook wel zin om een rondje mee te racen

PSN: Meelobee

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Ik wil ook wel eens GT5 online racen, heb alleen ook zo'n mooie experiabox tg789vn... met F1 2010 lukte het ook. Anderen kunnen mij alleen niet joinen maar andersom wel.

PSN: Call_Of_Marty (zal ook nog ff een dm sturen naar de TS voor de FP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mopperman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:07:[...]Hoeveel gaan dr komen? ;)
ben al bezig om iets te fabriceren
als je iets wilt bouwen, bouw dan een systeem met kalender/agenda functie :+ kunnen we races plannen en inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:10:
[...]
als je iets wilt bouwen, bouw dan een systeem met kalender/agenda functie :+ kunnen we races plannen en inschrijven.
dat was ik van plan - om t snel online te krijgen zal t wat simpeler zijn denk ik - maar ben al bezig.

Aangezien ik ook lan partys organiseer heb ik de basis waarschijnlijk liggen maar even kijken, me nieuwe server is nog neit helemaal vol... en via ssl gaat dat hier niet zo heel rap.... (net als werken an sich...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jammer bij de pitstop is dat het gaspedaal bevestigen is; dus ik remde af voor de pits, drukte toen weer gas in en hoppa, ik had mijn keuze voor banden en fuel al gemaakt. Jammer dat ze dit zo gedaan hebben, maar ik zal de volgende keer beter opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Mopperman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:12:
[...]

dat was ik van plan - om t snel online te krijgen zal t wat simpeler zijn denk ik - maar ben al bezig.

Aangezien ik ook lan partys organiseer heb ik de basis waarschijnlijk liggen maar even kijken, me nieuwe server is nog neit helemaal vol... en via ssl gaat dat hier niet zo heel rap.... (net als werken an sich...)
Ok, zal ik het dan maar laten zitten?

Moet nl alleen nog ff paar kleine zaakjes aanpassen en dan kan ie vanavond on-line.
Kalenderfunctie is een add-on in phpbb3, dus dat zou mogelijk moeten zijn.

Maar ik heb geen zin in dubbel werk, dus ik kap ermee. En ben vanaf nu tot vanavond off-line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond ben ik zeker weer van de partij!
Vanmiddag eerst even een headsetje kopen, kan ik in ieder geval mee ouwehoeren tijdens de race ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Sowsow het wordt druk vanavond zie ik :D

Heb zelf een turtle beach PX21 headset, ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Als er geen CL wedstrijd was vandaag, had ik ook meegedaan. Gisteren tijdens Twente ook gewoon B-Spec zitten doen. Opzich wel handig. :P

Maar het lijkt me inderdaad wel handig als hiervoor een ander topic / forum gemaakt wordt.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
ReFresh F5 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:22:
Heb zelf een turtle beach PX21 headset, ben er erg tevreden mee.
Ik heb de voorganger: de P21. Super headset, zeker als je ook FPS'ers speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denk dat het handig is meerdere lobby's te maken(of prvate lobby's) want volgens mij zijn er al meer dan 16 man die willen racen, ik wil vanavond ook wel potje racen, maar volgens mij is er ook voetbal op tv dus moet effe kieken. btw ik heb de turtle beach x41 staan, maar ik kan die mic ervan niet gebruiken op ps3 toch??
is alleen voor xbox volgens mij.

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 08-12-2010 11:28 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:55:
Wilde gisteren nieuwe velgen onder een (standaard) auto zetten, blijkt dat dat helemaal niet mogelijk is! Waar je in vorige GT's onder iedere auto nieuwe velgen kan zetten kan dat nu alleen bij de 200 premium cars. Nu heb ik geld gestopt in de tuning van deze auto en wilde hem helemaal afmaken door de spuuglelijke wielen te vervangen, kan dat gewoon niet... balen.
Ja hier kwam ik ook achter nadat ik een GTO Twin Turbo volledig had getuned... :P

Ook is mij nog niet helemaal duidelijk op welke auto's je die race mod kan toepassen.

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:11
Ik hoor net dat ik vanavond een etentje heb met de klant.

Uiteraard kunnen jullie mij altijd toevoegen: K_to_the_KillaZ

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silverscope schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:28:
Ook is mij nog niet helemaal duidelijk op welke auto's je die race mod kan toepassen.
Lijstje staat ergens eerder in het topic, later heb ik er ook een versie van gemaakt met foto's erbij.

Qua hosting vanavond, ik denk dat we wat vaste mensen moeten aanstellen die als 'primaire' host fungeren, mocht er iemand niet kunnen of vol zijn, dat er ook andere mensen zijn die een server kunnen opzetten en zit je niet nonstop met gehannes van verschillende friends of niet bij een race kunnen komen.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2010 11:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
rlKoekie schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:57:
Ik zat vanmorgen is te denken, is het misschien leuk om een keer een soort van oldschool LAN-party te houden voor GT5? lijkt me ook leuker om de A-spec endurance challenges zo af te werken.
voor de endurance bijvoorbeeld:
4 ps3's, 6 tot 8 man. 2 tot 4 verschillende endurance races aan. dan kan je gewoon zitje swappen na een (half)uurtje, ff pauze houden en dan in een (andere) race verder rijden. naast dat het natuurlijk gewoon gezellig is, scheelt het ook weer dat je minder last krijgt van verveling (GT4 kon je de endurance nog samen met je B-spec bob afwerken, maar nu moet je het toch helemaal A-spec rijden?)
moet er alleen wat gesleept worden met stuurtjes/TV's en PS3's

of zeg ik nu iets heel raars? :)
Lijkt me een superplan, heb dit vroeger ook altijd gedaan met Unreal Tournament in clanverband. Maar zo met GT is het natuurlijk ook erg tof. Teams maken van 2 man en dan met 6 of 8 teams de baan op :)

Heb alleen geen LAN-functie gevonden in GT5 :( en iets zegt tegen mij dat het gewoonweg niet erin zit. Je zou dan via een router moeten spelen, online inloggen en zo elkaar dus via een omweg opzoeken.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
OK - heb scriptje gevonden wat ik zocht - echter is die meer gericht op pc games en lanparty's dat het aanpassen van dat script gewoon te lang gaat duren. Dus ga ik vanavond/morgen een compleet nieuw script schrijven hiervoor.

Wat ik nu KAN doen is tijdelijk een simpel forum online knallen, of we houden het tijdelijk hier op bij.
Nadeel bij een forum is dat (om spam tegen te gaan) je toch ook daar zal moeten registreren, en om het nog straks op 3 verschillende manieren te gaan doen lijkt mij ook niet ideaal.

[ Voor 39% gewijzigd door Mopperman op 08-12-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als we vanavond om 19u kunnen starten met de race heb ik wel tijd. Kan tot 20u max. Wil wel graag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:31:
[...]

Lijstje staat ergens eerder in het topic, later heb ik er ook een versie van gemaakt met foto's erbij.

Qua hosting vanavond, ik denk dat we wat vaste mensen moeten aanstellen die als 'primaire' host fungeren, mocht er iemand niet kunnen of vol zijn, dat er ook andere mensen zijn die een server kunnen opzetten en zit je niet nonstop met gehannes van verschillende friends of niet bij een race kunnen komen.
Ik wil 'm vanavond wel hosten, heb inmiddels de meeste in mijn friendslist staan. Verwacht rond 19.00u-19.30u de room open te hebben. Afhankelijk van opkomst etc. zullen we rond 20.00u beginnen (althans was gister 't geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 22:10
kaos- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:33:
[...]

Lijkt me een superplan, heb dit vroeger ook altijd gedaan met Unreal Tournament in clanverband. Maar zo met GT is het natuurlijk ook erg tof. Teams maken van 2 man en dan met 6 of 8 teams de baan op :)

Heb alleen geen LAN-functie gevonden in GT5 :( en iets zegt tegen mij dat het gewoonweg niet erin zit. Je zou dan via een router moeten spelen, online inloggen en zo elkaar dus via een omweg opzoeken.
ik doelde inderdaad ook wat op de goeie-oude-UT tijd :) (Q3A, UT, starcraft, RA2 en ik vergeet er vast nog een boel)

Tegen elkaar racen moeten we inderdaad via internet doen denk ik, en dat lijkt me ook erg leuk om in teamverband te doen, een aantal teams tegen elkaar. als je in teams van 2 personen 12 of 24 uur moet volhouden dan gaat vermoeidheid aan het einde echt een rol spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:37:
[...]
Ik wil 'm vanavond wel hosten, heb inmiddels de meeste in mijn friendslist staan. Verwacht rond 19.00u-19.30u de room open te hebben. Afhankelijk van opkomst etc. zullen we rond 20.00u beginnen (althans was gister 't geval)
:( Dan zal ik er niet bij zijn helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mopperman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:37:
Wat ik nu KAN doen is tijdelijk een simpel forum online knallen, of we houden het tijdelijk hier op bij.
Nadeel bij een forum is dat (om spam tegen te gaan) je toch ook daar zal moeten registreren, en om het nog straks op 3 verschillende manieren te gaan doen lijkt mij ook niet ideaal.
Persoonlijk zie ik nooit wat in die externe fora's, je hebt altijd een gesplitste community plus dat de communicatie nog steeds via 2 boards loopt (hier en die externe), meer chaos dan organisatie :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Laatst online: 10-09 23:11
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:37:
[...]
Hoe gaat het met bandbreedte trouwens ? wordt dat al lastig als je 10+ man gaat joinen, anders wil ik mijn verbinding ook wel ter beschikking stellen.

Heb nu de playstation aan een eigen ip direct aan het net hangen dus geen nat geneuzel.
10/6 mbit verbinding voor de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:47:
[...]

Persoonlijk zie ik nooit wat in die externe fora's, je hebt altijd een gesplitste community plus dat de communicatie nog steeds via 2 boards loopt (hier en die externe), meer chaos dan organisatie :P
klopt. Daarom denk ik dat zolang ik aan t scripten ben het ebste gewoon hier kan.
Ik zorg dat t scriptje wat puur gericht is op "Inschrijven-wegwezen-meedoen" z.s.m. af is en online staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
Iemand hier die al lekker aan t tunen is geweest?

Zo ja, is er geen mooi GT5 Tuning Topic te openen? (met in de opener een mooi klikbaar lijstje van de premiums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:47:
[...]

Het is toch meer iets van wat je als referentie kan gebruiken.

En overzicht.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:50:
[...]Het is toch meer iets van wat je als referentie kan gebruiken.
En overzicht.
ik sluit me aan bij SinergyX; in prakijk werkt 't voro geen meter. Wij hebben voor MAG/Killzone/BFBC2 etc. ook een 'eigen' forum gedraaid langs dat van got. Maar in praktijk is 't lastig; je krijgt een twee deling tussen de gebruikers. En 't wordt een wirwar van draadjes en herhalingen, xposts etc.
Heb een DM aan alle modjes van dit fora gericht met de vraag of wij toch een GT online draad mogen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Lampuhkap schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:50:
Natuurlijk! Ik heb een maxed out 458 Italia in het rood, Een C6 Corvette ZR1 RM met alle toeters en bellen, Camaro Z28 '69 met 450 pk, een Tuscan met een bult vermogen, ultralicht (voor in de english lightweight tropy, mijn wagen met 450+ pk en 950 kg tegen lotus elises...) een R8 V10 maxed out voor mijn Bob, een flink getunede Mini, een BMW M5 '08 met tegen de 600 pk om te driften (en op het Top Gear Test Track Powerrrrrrrrrrrrrr te roepen met veel rook en herrie)....

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik tune bijna alles, ook wagens die ik helemaal niet nodig heb in races maar gewoon vet vind om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRAXION schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:47:
Hoe gaat het met bandbreedte trouwens ? wordt dat al lastig als je 10+ man gaat joinen, anders wil ik mijn verbinding ook wel ter beschikking stellen.

Heb nu de playstation aan een eigen ip direct aan het net hangen dus geen nat geneuzel.
10/6 mbit verbinding voor de ps3.
Gister met 13 man was het erg goed te doen, zelfs voicechat op high quality bleef alles goed lopen. Online code zit toch aardig goed in elkaar, soms zie je wel wat rare bewegingen als spectator, maar over het algemeen blijft het zeer stabiel lopen.
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:50:
Het is toch meer iets van wat je als referentie kan gebruiken.

En overzicht.
Uiteraard, maar een compleet forum erachter is mi wat overkill, vragen en opmerkingen lopen via meerdere draadjes. Een simpele pagina met tijd/datum en lobby ID's (eventueel settings voor de race) zou eigelijk al genoeg kunnen zijn. (de persoon die host hoeft enkel deze regels door te geven en iedereen ziet meteen hoe en wat).

Ik ben nu in onderhandeling voor een 2de PS3, mogelijk dat ik dus 1 PS3 compleet dedicated kan gaan instellen, als host heb je toch geen 'eisen' binnen de game die je moet hebben gehaald.

Wel wil ik een keer een game hosten, puur om te kijken of mijn arcade lijst groter is dan 'normale' spelers. Ik heb namelijk een stuk of 10 auto's vanuit de PSP geimporteerd, welke dus beschikbaar zijn in Arcade mode, mogelijk dat via deze manier de Arcade lijst uit te breiden is met een breder arsenaal.

Mijn ideale 'setup' zou een set van auto's zijn die identiek zijn, maar andere skins hebben, zoals de 4 Lexus 460's of de serie Nismo's en NSX's. Of bepaalde selecties maken van 'gelijkwaardige autos', dat je echt races kan rijden in style van DTM (vauxhall, BMW, Lexus). Of dit gewoon als 'eis' instellen en verder de hele tuning aan de speler zelf over te laten.

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2010 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard, maar een compleet forum erachter is mi wat overkill, vragen en opmerkingen lopen via meerdere draadjes. Een simpele pagina met tijd/datum en lobby ID's (eventueel settings voor de race) zou eigelijk al genoeg kunnen zijn. (de persoon die host hoeft enkel deze regels door te geven en iedereen ziet meteen hoe en wat).
Simpele kalender en referentie site wordt het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
met zoiets ben ik momenteel bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lampuhkap schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:50:

Zo ja, is er geen mooi GT5 Tuning Topic te openen? (met in de opener een mooi klikbaar lijstje van de premiums?
kheb 2 vipers. een srt10 coupe met net geen 1000pk en een acr met 1030 pk.
een italia max tuned 730 pk als goe is. een minolta met 1055 pk :D
veyron met 1230 ergens pk. een r33 met 650 pk. een r32 met 405pk.
en zo kan ik nog uren doorgaan :P heb in totaal al meer dan 200 auto's.
nog 800+ te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:44:[...]:( Dan zal ik er niet bij zijn helaas...
maar dat is niet erg; jij zet iedereen op 1 (of meer) rondjes achterstand _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:06:
[...]
maar dat is niet erg; jij zet iedereen op 1 (of meer) rondjes achterstand _/-\o_ :+
Idd haha.. Maken wij ook kansom te winnen :P

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Meelobee schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:10:
Waar spelen jullie online? Heb opzich ook wel zin om een rondje mee te racen

PSN: Meelobee
??

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou vanavond gewoon even het forum in de gaten. Hier wordt waarschijnlijk wel vermeld als er een lounge is geopend, waarvoor je uitgenodigd dient te worden. Gisteren was het himlims_ die een lounge geopend had :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2010 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 4"
Online races worden soort van Ad-hoc gemaakt, dus 'waar' is niet echt te zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:21:
Hou vanavond gewoon even het forum in de gaten. Hier wordt waarschijnlijk wel vermeld als er een lounge is geopend, waarvoor je uitgenodigd dient te worden. Gisteren was het himlims_ die een lounge geopend had :)
is me got nick; 'hollandhards' kun je adden aan je friendslist (tenzij deze weer vol zit :x) , dat is me PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik zou ook weleens mee willen racen, maar ik denk dat mijn S2000 met 'slechts' 300pk niet snel genoeg gaat zijn :P
Edit: ah, ik lees net dat je de keuze hebt uit meerdere wagens :)
SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:30:
Dat Apex boekje is nog best interessant :D
Daar heb ik eigenlijk nog niets in gelezen, binnenkort ook maar eens doen.
Shiver23 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:48:
Gisteren viel me op dat de voice-kwaliteit in GT5 erg goed is, of hebben SinergyX, Himlims_ en de anderen die er gisteren waren toevallig een goede headset? Ik gebruik zelf de officiële playstation headset en als je hem niet in je oor duwt is het een fijn ding.

Ik zie tijdens langskomen van 19:00 en 19:30 uur. 22:30 komt me beter uit :) Zie wel of er dan nog mensen online zijn.
Die PS Headset is erg goed ja. Ik ben trouwens ook meestal wat later online, dus eventueel wil ik ook wel mee racen tegen 22u ofzo.

[ Voor 100% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2010 12:44 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Gisteren heeft iedereen dezelfde auto gereden, dus dat komt vast goed :)
Ik ben er wel bij vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
SToRM666 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:35:
Ik zou ook weleens mee willen racen, maar ik denk dat mijn S2000 met 'slechts' 300pk niet snel genoeg gaat zijn :P
Edit: ah, ik lees net dat je de keuze hebt uit meerdere wagens :)

[...]

Daar heb ik eigenlijk nog niets in gelezen, binnenkort ook maar eens doen.
locked online cars - iedereen t zelfde :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Probleem is nu wel dat ik in GT5 totaal geen ervaring heb met de hele snelle wagens, maar meestal gaat me dat juist beter af vanwege de betere wegligging. Zolang de S2000 of Dodge Viper er bij zit ben ik al tevreden, daar heb ik in GT5P veel mee gereden.
Een online kartrace lijkt me ook wel geinig trouwens.

[ Voor 40% gewijzigd door SToRM666 op 08-12-2010 12:50 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:45:
Probleem is nu wel dat ik in GT5 totaal geen ervaring heb met de hele snelle wagens, maar meestal gaat me dat juist beter af vanwege de betere wegligging. Zolang de S2000 of Dodge Viper er bij zit ben ik al tevreden, daar heb ik in GT5P veel mee gereden.
Een online kartrace lijkt me ook wel geinig trouwens.
wel even op banden keuze letten :P reden genoeg mensen met sport bandjes terwijl de top op slicks reed :P
ik was er 1 van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:06:
[...]
Beginnersgeluk zullen we maar zeggen. Ik had gelukkig wel de goede banden gekozen, denk dat je dat al meteen 10-15 seconde per rondje scheelt.
Ik vrees eerder dat de mensen die hier alles al goud hebben enzo ons vreselijk gaan vernederen. Want ik heb gister toch de nodige fouten gemaakt, en een 2:05 moet makkelijk mogelijk zijn, waarschijnlijk zelfs nog sneller.

De race had principe in ongeveer 43 minuten gereden moeten kunnen worden; ik deed er 44 nog wat over dus minimaal 1 minuut te traag.

Aan de ene kant vind ik het wel goed dat de achterliggers ghost zijn, aan de andere kant maakt dat het wel minder "spannend" om achterliggers in te halen.

Overigens; ik ben er vanavond gewoon bij :) Even wat dingen verschoven.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 08-12-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ik doe als ik tijd heb vanavond ook mee. Heb nog mooi een race met pitstop gedaan:p. Wie kan ik toevoegen op psn? Mn psn is Steffan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist b-spec expert alles klaar :D
nu op naar de frustratie races van extreme ;)
btw heb die historie race met een 330 p4 gehaald met turbo erop.
en mn level 17 rijder lukte het steeds niet die 2e race.
en dacht neem mn level 14 rijder, en die doet het in 1x.
laatste lap neemt hij leiding en nam gelijk afstand van de groep.
wat me opviel is dat die level 14 een mooie blauwe pijl omhoog heeft, en die andere level 17 een oranje omlaag. dus betekent toch wel dat hij dan minder rijdt. maar hoe de fock moet je dat trainen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe vanavond ook mee als er nog ruimte is.

psn rude-bud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Als GT5 een functie had voor 32 spelers tegelijk op de baan hadden we het nog gehaald ook :D

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Laatst online: 11-09 08:37
Dat kan ook geloof ik, alleen dan moeten we wel karten. Ik weet nog niet of ik er vanavond bij kan zijn, iig in het weekend ben ik erbij als er wat georganiseerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wie niet schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:32:
Dat kan ook geloof ik, alleen dan moeten we wel karten. Ik weet nog niet of ik er vanavond bij kan zijn, iig in het weekend ben ik erbij als er wat georganiseerd wordt.
karten kan ook, maar die kun je enkel selecteren wanneer die gemarkeerd is als favoriet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:33:
[...]
karten kan ook, maar die kun je enkel selecteren wanneer die gemarkeerd is als favoriet.
De host kan een auto voorschrijven. Die hoef je dan niet in je bezit te hebben, dus zelfs al iemand die kart nog niet heeft kan je er in racen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:04:
wat me opviel is dat die level 14 een mooie blauwe pijl omhoog heeft, en die andere level 17 een oranje omlaag. dus betekent toch wel dat hij dan minder rijdt. maar hoe de fock moet je dat trainen :S
Paar races niet laten rijden, maar wel succes boeken met je andere racers. Mijn hoofd Bob reed al tijd pijltje-beneden, nu mijn 2de Bob tijdje laten rijden en hij staat weer pijltje omhoog. Het is soort van motivatie/gezondheidsindicatie.

Monaco Historic is 90% geluk, ramt hij die chicane niet en wie rijd er eerste plek, die 2 factoren bepalen winst/verlies.

Expert is leuk, relatief makkelijke races, behalve Nascar, maar Nascar is de juiste settings en je blaast ook alles omver. Ik ben bijna 24, laatste race is in zicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Vanavond ben ik ook van de partij. Hoop een room te kunnen joinen anders host ik zelf misschien wat, ik geloof dat er nu sowieso al te veel animo is voor 1 room en dat zal vanavond alleen maar meer zijn.
Zou erg fijn zijn als er een online topic mocht komen of een gt5 subforum :P nog beter.

Voor de mensen zonder headset. Pas geleden was er een online race o.a in Londen die was al laat dus ik had headphones op. Waarmee ik alles kon volgen alleen niet meepraten. Misschien handig voor de mensen die willen weten wat er over ze gezegd wordt.

Best een faal btw als je de kart niet als favoriet hebt geselecteerd. Een game host waarbij je karts als verplicht stelt en vervolgens zelf geen kart kan selecteren. :X

[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 08-12-2010 13:38 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gister was er ook annimo voro man of 20 (ook buiten GoT) - uiteindelijk met 12 de race om 8u gestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Waar kan ik me inschrijven voor vanavond? Ik doe ook graag mee vanavond (wil hem ook wel zelf hosten trouwens heb 100/10 dus moet lukken)

Wil in een beetje fatsoenlijke wagen. Me Corvette ZR1 RM bv :D

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Mastasidaz schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:03:
Ik doe als ik tijd heb vanavond ook mee. Heb nog mooi een race met pitstop gedaan:p. Wie kan ik toevoegen op psn? Mn psn is Steffan
De lobby van PSN: Hollandhards moet je hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:44:
gister was er ook annimo voro man of 20 (ook buiten GoT) - uiteindelijk met 12 de race om 8u gestart
Waarschijnlijk ben ik vanavond ook van de partij .. :P
Mn PSN: LLsouthside

@Himlims zal je ff toevoegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu 3 coureurs, waarvan een level 14 en een level 10.
Die level 14 is echt rete-goed, hij won zelfs de Lambo event met een stock Gallardo :kis: (daar had ik zelfs een beetje moeite mee)
Echt geld opleveren doen ze niet echt, omdat ik vrijwel iedere auto flink moet opvoeren voor ze.
Zo had hij in de British Lightweight Cup moeite om met een 500pk TVR Speed6 van 200pk Elises te winnen (hij werd 4e). Met een 180pk Elise Type '72 won ie dan weer wel.... raar.
Ferrari Event in mijn 458 Italia deed ie heel goed. In ronde 5 pakte ie de Enzo en won.
Toen wel een mooie
spoiler:
F40
gewonnen.
Nu moet ik het laatste prof-event nog van B-spec, denk dat ik ḿ in mijn 1202pk 1300kg sterke Veyron zet.
Als ik die win krijg ik een
spoiler:
Pagani Zonda C12
(erg gaaf!) en een dikke gift-ticket!
Daarna op naar de expert series!!

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind zolang er geen pi systeem is of iets dergelijks, je niet serieus kan racen met getunde auto's tegen mekaar. want je kunt ze niet goed indelen. want een gtr r35 met 900pk en 1300kilo en slicks bv, kan er makkelijk uitgereden worden door die hks evo met slicks. maar een supra met zelfde stats kan niet eens in de buurt blijven. dus online om het eerlijk te maken, iedereen zelfde auto en zelfde set banden. en eigenlijk ook alle hulpmiddelen forceren, bv wel of geen tcs. ik rijdt altijd met alles uit, behalve abs.
als ik dan ga racen tegen iemand met alles aan, heb ik een voordeel. omdat bv asm je heel erg limiteerd in een bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:55:
ik vind zolang er geen pi systeem is of iets dergelijks, je niet serieus kan racen met getunde auto's tegen mekaar. want je kunt ze niet goed indelen. want een gtr r35 met 900pk en 1300kilo en slicks bv, kan er makkelijk uitgereden worden door die hks evo met slicks. maar een supra met zelfde stats kan niet eens in de buurt blijven. dus online om het eerlijk te maken, iedereen zelfde auto en zelfde set banden. en eigenlijk ook alle hulpmiddelen forceren, bv wel of geen tcs. ik rijdt altijd met alles uit, behalve abs.
als ik dan ga racen tegen iemand met alles aan, heb ik een voordeel. omdat bv asm je heel erg limiteerd in een bocht.
nadat de got race was afgelopen hebben we nog tot uur of 12 zitten racen. Daarbij ook met eigen auto's. Bij die races hebben we turbo/catchup ingeschakeld; mensen die achterliggen krijgen duwtje in de rug. Hierdoor bleven we redelijk dicht bij elkaar onlangs 't 500PK verschil (!) tussen verschillende auto's. Omdat we dicht bij elkaar bleven was er ook bijna continue wel een battle tussen de racers. Persoonlijk vond ik dat erg amusant om te doen. Dus je kunt best met een VW Lupo tegen een Zonda racen - mits die turbo/catchup ingesteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:58:
[...]
nadat de got race was afgelopen hebben we nog tot uur of 12 zitten racen. Daarbij ook met eigen auto's. Bij die races hebben we turbo/catchup ingeschakeld; mensen die achterliggen krijgen duwtje in de rug. Hierdoor bleven we redelijk dicht bij elkaar onlangs 't 500PK verschil (!) tussen verschillende auto's. Omdat we dicht bij elkaar bleven was er ook bijna continue wel een battle tussen de racers. Persoonlijk vond ik dat erg amusant om te doen. Dus je kunt best met een VW Lupo tegen een Zonda racen - mits die turbo/catchup ingesteld is.
mja maar dan kun je net zogoed pgr4 ofzo spelen want dan is de realisme ook weg.
je kan wel afspreken, van rwd 400pk en niet minder dan bv 1400kilo. en dan op sport hard. als je dat afspreekt met mensen, das wel tof. of gewoon iedereen 4wd en dan max 600pk en 1400kilo. dan heb je best aardige pk's en gewicht verhouding, maar dan wel op sport hard, wordt het alsnog een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:02:
[...]

mja maar dan kun je net zogoed pgr4 ofzo spelen want dan is de realisme ook weg.
je kan wel afspreken, van rwd 400pk en niet minder dan bv 1400kilo. en dan op sport hard. als je dat afspreekt met mensen, das wel tof. of gewoon iedereen 4wd en dan max 600pk en 1400kilo. dan heb je best aardige pk's en gewicht verhouding, maar dan wel op sport hard, wordt het alsnog een uitdaging.
Ja, want PGR4 is ook echt te krijgen op de Playstation 8)7.

Het gaat er geloof ik om om plezier te hebben in een spel, niet per se om altijd eerste te worden en te laten zien wat voor dikke bak je nu eindelijk hebt, want uiteindelijk kan iedereen dat met genoeg oefening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
[...]

In de races in A-Spec gebruik ik ook altijd kleefrubber, voor de fun over het Top Gear track of de Nordschleife gebruik ik ook altijd Sport Hard. Dan heb je met 350 pk al moeite met een RWD auto om die op de weg te krijgen, lekker glijden met dat ding. Grand Prix Legends komt dan weer een beetje terug...
alex3305 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:05:
[...]

Het gaat er geloof ik om om plezier te hebben in een spel, niet per se om altijd eerste te worden en te laten zien wat voor dikke bak je nu eindelijk hebt, want uiteindelijk kan iedereen dat met genoeg oefening.
Dat waag ik te betwijfelen. Ik heb jarenlang LFS gespeeld op de PC (zeer realistisch), en ik kon aardig overweg met de Formule Renault in die game maar werd er online af en toe door kerels op twee seconden per ronde gereden. Waar ze die vandaan haalden...

[ Voor 28% gewijzigd door ybastiaans op 08-12-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oogje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:15:
[...]

_/-\o_
Ik heb gisteren deze AMG challenges gedaan.....kwam telkens ongeveer een sec of 5 tekort voor zilver. Dus als ik er een keer goed voor ga zitten is dat wel haalbaar...maar goud...petje af.
Ik ga m zo ff weer proberen. Hopelijk zonder fouten en ik hoop sub 9:10.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit waren wel auto's redelijk op elkaar afgestemt, de boost was niet absoluut niet 'ik haal met mijn panda uit 80 een Veyron in' systeem, maar het waren elk auto's die perfect afstemmen op de racer.

sport banden is een groot nadeel voor de controller spelers, race banden houd alles wat beter op de baan in plaats van iedereen 40 minuten grindbak-inspecteurs te maken. Wikiepakje was aardig voorbeeld daarvan gister op Suzuka, hij was zo'n beetje enige met Sport banden (naast willem met zijn intermediates) maar hij kwam niet eens in de buurt van 1 normaal rondje.

Je kan uiteindelijk een setje auto's bij elkaar zoeken, waar iedereen vrij is om deze volledig zelf te tunen (eigen garage), maar qua stats wel gelijk zijn, zodat ze beter afstemmen op de racer. Net zoals de 'top cars' zoals de R92, 787B, C9, R10, errmm dat vage merk en die zilvere het allemaal tegen elkaar kunnen opnemen.

Het was zelfs zo erg, ik ging met een R10 tegen een Lambo, ferrari (F40?) en R8, ik eindigde laatste...

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2010 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 16-09 15:40
GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:14:
[...]

Ik ga m zo ff weer proberen. Hopelijk zonder fouten en ik hoop sub 9:10.
Wat ik echt mis zijn split times... tov je beste tijd, je weet pas echt aan het eind van het rondje of je goed zit. Of je zou de richttijden per sector cummulatief moeten noteren.

Sector 1: richttijd sector 1
Sector 2: richttijd sector 1 + richtijd sector 2
Sector 3: richttijd sector 1 + richtijd sector 2 + richttijd sector 3

etc... dan weet je in ieder geval of je op koers bent.

Haal overal de tijd voor zilver wel, maar als ik halverwege al 5 sec boven goud zit kan ik al beter stoppen. Alleen weet je dit dus pas op aan het eind van de volledige ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:05:
[...]

was toch ook een voorbeeld ;) nou need for speed dan jij je zin ;)
ik vind als het je niet om winnen gaat ga dan lekker trackday doen, iedereen rijdt met wat ie wil en klaar.
als je serieus online gaat racen dan moet het eerlijk zijn.
en oefening is niet altijd alles wat nodig is. sommige mensen zijn gewoon beter.
ik kan online redelijk meekomen, en heb bv de nordschleife zeker meer dan 1000x bereden(das genoeg oefening).
ben ik nu dan goed. nope. met die timetrial was ik niet eens in de buurt van de top 250.
maar als het om competiviteit gaat moet het wel eerlijk zijn.
ikzelf vind een trackday leuker dan serieus racen. mede omdat het lekker chill is.
als ik online een serieuze race doe, ben ik vaak zo geconcentreerd, dan beleef ik weinig lol als ik dan niet win.(das als goed is een mannen ding niet winnen is niet leuk) trackday is puur gewoon chillen.

misschien host ik vanavond wel een trackday en mensen die willen chillen mogen joinen :D
kijk wel of ik zin heb of serieus te racen vanavond :P
SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:18:
[...]

Dit waren wel auto's redelijk op elkaar afgestemt, de boost was niet absoluut niet 'ik haal met mijn panda uit 80 een Veyron in' systeem, maar het waren elk auto's die perfect afstemmen op de racer.

sport banden is een groot nadeel voor de controller spelers, race banden houd alles wat beter op de baan in plaats van iedereen 40 minuten grindbak-inspecteurs te maken. Wikiepakje was aardig voorbeeld daarvan gister op Suzuka, hij was zo'n beetje enige met Sport banden (naast willem met zijn intermediates) maar hij kwam niet eens in de buurt van 1 normaal rondje.

Je kan uiteindelijk een setje auto's bij elkaar zoeken, waar iedereen vrij is om deze volledig zelf te tunen (eigen garage), maar qua stats wel gelijk zijn, zodat ze beter afstemmen op de racer. Net zoals de 'top cars' zoals de R92, 787B, C9, R10, errmm dat vage merk en die zilvere het allemaal tegen elkaar kunnen opnemen.

Het was zelfs zo erg, ik ging met een R10 tegen een Lambo, ferrari (F40?) en R8, ik eindigde laatste...
ik reed eerst ook op sport hard, en kon redelijk racen ermee(kwam uiteraard niet in de buurt van de top die op slicks reed, ben snel pits ingegaan en slicks eronder gegooid :P). heb keertje met wat gasten een race emt m3 over eiger nordwand gedaan, op sport banden, en was echt heel goed te doen. (met controller btw want heb mn stuurtjes nog niet getest). dus ik vind sport banden juist leuker omdat het een echte uitdaging is. iedereen kan normaal ronde racen met slickjes. juist sport banden maken het moeilijk

[ Voor 36% gewijzigd door v8power67 op 08-12-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:18:
[...]

Dat lag aan je eigen gefaal :> :P ;) Overigens stuurt de R10 niet echt lekker. Is vooral een 'rechtdoor-auto' lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Shiver23 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:24:
[...]
Dat lag aan je eigen gefaal :> :P ;) Overigens stuurt de R10 niet echt lekker. Is vooral een 'rechtdoor-auto' lijkt het.
ik vond prachtig - bij 3e rondje monza had iedereen op kop gelegen, ook allemaal paar keer achteraan gereden. had me kostelijk vermaakt :+

Denk dat je 't ookwel als plus punt moet zien dat Turbo; je kunt 't zo realistisch en serieus maken als je wilt, maar ook enigsinds arcade achtig (voor als de consentratie wat minder wordt :o )

Dus voor ieder wat wils. Voor de got races lijkt het mij uitgesloten om die functies te gebruiken. Daarbij is 't toch wel wat serieuser bedoeld

[ Voor 31% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:24:
Met mijn 3-bak imba wagen ging ik anders als een speer :+

Vanavond even kijken of ik die Furai nog wat verder kan kietelen, erg fijne auto.

Maar ik moet ook nog centjes verdienen, had gister nog gekeken bij Lexus dealer, die heeft toch heeeel wat mooie auto's staan :) (waarvan 1 verplicht voor DTM).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 08-12-2010 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

is paddock misschien iets voor ons? Dat gebruiken vrienden van mij bij rFactor Holland League
http://paddock.dutchracingleague.com/?page=results

http://sourceforge.net/projects/paddock/

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2010 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:39:
is paddock misschien iets voor ons? Dat gebruiken vrienden van mij bij rFactor Holland League
http://paddock.dutchracingleague.com/?page=results

http://sourceforge.net/projects/paddock/
Zoiets is wel gaaf. Iedere week op een vaste avond een race oid. 10 races, waarvan je er evt. 2 mag missen. Iedereen dezelfde auto. Iedere race andere auto en baan. Geen ketchup, damage, dynamisch weer (waar mogelijk).

[ Voor 17% gewijzigd door Shiver23 op 08-12-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik hoop wel dat GT 'iets' gaat maken dat we race resultaten kunnen exporteren.
wordt anders een puik werk om al die tijden/results etc. handmatig te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:21:
[...]

Wat ik echt mis zijn split times... tov je beste tijd, je weet pas echt aan het eind van het rondje of je goed zit. Of je zou de richttijden per sector cummulatief moeten noteren.

Sector 1: richttijd sector 1
Sector 2: richttijd sector 1 + richtijd sector 2
Sector 3: richttijd sector 1 + richtijd sector 2 + richttijd sector 3

etc... dan weet je in ieder geval of je op koers bent.

Haal overal de tijd voor zilver wel, maar als ik halverwege al 5 sec boven goud zit kan ik al beter stoppen. Alleen weet je dit dus pas op aan het eind van de volledige ronde.
Ik weet ongeveer wat de splittijden op de Nordschleife horen te zijn en daarnaast voel ik ook wel of ik op koers zit. :/ mja, ik ga een nieuw filmpje maken en uploaden:
9:13.853 (Bijna 30 sec onder de doeltijd voor goud 8)7 )

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Pagina: 1 ... 19 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!