alex3305 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:05:
[...]
Ja, want PGR4 is ook echt te krijgen op de Playstation

.
Het gaat er geloof ik om om plezier te hebben in een spel, niet per se om altijd eerste te worden en te laten zien wat voor dikke bak je nu eindelijk hebt, want uiteindelijk kan iedereen dat met genoeg oefening.
was toch ook een voorbeeld

nou need for speed dan jij je zin

ik vind als het je niet om winnen gaat ga dan lekker trackday doen, iedereen rijdt met wat ie wil en klaar.
als je serieus online gaat racen dan moet het eerlijk zijn.
en oefening is niet altijd alles wat nodig is. sommige mensen zijn gewoon beter.
ik kan online redelijk meekomen, en heb bv de nordschleife zeker meer dan 1000x bereden(das genoeg oefening).
ben ik nu dan goed. nope. met die timetrial was ik niet eens in de buurt van de top 250.
maar als het om competiviteit gaat moet het wel eerlijk zijn.
ikzelf vind een trackday leuker dan serieus racen. mede omdat het lekker chill is.
als ik online een serieuze race doe, ben ik vaak zo geconcentreerd, dan beleef ik weinig lol als ik dan niet win.(das als goed is een mannen ding niet winnen is niet leuk) trackday is puur gewoon chillen.
misschien host ik vanavond wel een trackday en mensen die willen chillen mogen joinen

kijk wel of ik zin heb of serieus te racen vanavond

SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:18:
[...]
Dit waren wel auto's redelijk op elkaar afgestemt, de boost was niet absoluut niet 'ik haal met mijn panda uit 80 een Veyron in' systeem, maar het waren elk auto's die perfect afstemmen op de racer.
sport banden is een groot nadeel voor de controller spelers, race banden houd alles wat beter op de baan in plaats van iedereen 40 minuten grindbak-inspecteurs te maken. Wikiepakje was aardig voorbeeld daarvan gister op Suzuka, hij was zo'n beetje enige met Sport banden (naast willem met zijn intermediates) maar hij kwam niet eens in de buurt van 1 normaal rondje.
Je kan uiteindelijk een setje auto's bij elkaar zoeken, waar iedereen vrij is om deze volledig zelf te tunen (eigen garage), maar qua stats wel gelijk zijn, zodat ze beter afstemmen op de racer. Net zoals de 'top cars' zoals de R92, 787B, C9, R10, errmm dat vage merk en die zilvere het allemaal tegen elkaar kunnen opnemen.
Het was zelfs zo erg, ik ging met een R10 tegen een Lambo, ferrari (F40?) en R8, ik eindigde laatste...
ik reed eerst ook op sport hard, en kon redelijk racen ermee(kwam uiteraard niet in de buurt van de top die op slicks reed, ben snel pits ingegaan en slicks eronder gegooid

). heb keertje met wat gasten een race emt m3 over eiger nordwand gedaan, op sport banden, en was echt heel goed te doen. (met controller btw want heb mn stuurtjes nog niet getest). dus ik vind sport banden juist leuker omdat het een echte uitdaging is. iedereen kan normaal ronde racen met slickjes. juist sport banden maken het moeilijk
[
Voor 36% gewijzigd door
v8power67 op 08-12-2010 14:26
]