Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette race net mannen!!

Me real triggers braken in ronde 4 al af :P
Volgende keer zeker weer _/-\o_

Greetz wickyPakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-11-2023
Congrats Phusebox, kon je niet bijhouden.
Ben jij ook 1x de pit in gegaan ivm banden?
ik in ronde 14.
ronde 15 pakte ik m'n beste ronde tijd van 1.10... nog wat
tevreden 2e plaats

edit: ohja, ik was die oen die op start race drukte, nogmaals excuus

[ Voor 21% gewijzigd door MetZyZteM op 07-12-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:55
rlKoekie schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:35:
volgens mij gaat oval racen met de nascar bakken het makkelijkst als je alle hulpmiddeltjes uit gooit, dus traction control, asm enzovoorts. alleen slipherstel is nuttig als het daarna nog te moeilijk is
Damn helemaal vergeten die zooi te checken. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets simpels vergeet.
Toen ik Gone Like The Wind deed met een Mazda 787B slipte hij continu en was niet onder controle te houden en ik controleerde alles en begreep het gewoon niet.
De dag erna merkte ik dat er harde sport banden onderlagen in plaats van race banden.
Die eronder en het was een wereld van verschil.

De sport banden had ik eronder gedaan voor een b-spec race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Was vet heren! Beetje jammer dat ik de eerste 11 ronden op Sportbanden reed. Dacht dat de host dat allemaal bepaalde dus niet naar gekeken. Na de pitstop ging het al stukken beter. :)

Stond de schade nu op de laagste stand? Had het idee dat de auto regenerate-te? Nu voetbal kijken, maar voor herhaling vatbaar.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha net online geraced met wat gasten, met SLS over serbing.
wat ik niet wist is dat bijna iedereen op race normaal reed, en ik en andere vrolijk met sport hard gestart :P
reed op gegeven moment laatste. en dacht ik ga pit in en flikker dr racing normal onder.
hoppa snelste lap werd gelijk een 2:06. en eindigde uiteindelijk 5e. reed 3e maar toen gingen mn banden teveel slijten en kon ik niet meer vol houden, had ik vanaf begin slick gereden, had ik wel vooraan mee kunnen strijden denk ik. was een toffe en cleane race weer. stuk beter dan random mensen in lobby's :P
morgen weer ??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 21:26
MetZyZteM schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:44:
Congrats Phusebox, kon je niet bijhouden.
Ben jij ook 1x de pit in gegaan ivm banden?
ik in ronde 14.
ronde 15 pakte ik m'n beste ronde tijd van 1.10... nog wat
tevreden 2e plaats

edit: ohja, ik was die oen die op start race drukte, nogmaals excuus
Ik ben gepit in ronde 12 geloof ik. Snelste rondje zat in de 2:07.xxx Na de pit een rondje of 6-7 2:08 constant gereden. Ging wel lekker.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45
Was gezellig net - al was ik zwaar bugged tijdens de race.
Ik zag maar 2 andere. Daarnaast had ik nog de verkeerde banden onder de auto liggen.

Tot overmaat van ramp begon ook me PS3 nog moeilijk te doen, dus was ik maar geleaved.
Reden hiervan was combinatie van verwarming en defecte fans in me tv-meubel.

Ondertussen gefixed, dus ik zeg, morgen weer?

Grtz,
Malibumaniac

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Phusebox schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:49:
[...]

Ik ben gepit in ronde 12 geloof ik. Snelste rondje zat in de 2:07.xxx Na de pit een rondje of 6-7 2:08 constant gereden. Ging wel lekker.
Ok, ik heb ook getankt (teveel...), dat koste aardig wat tijd dacht ik... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
binnenkort race ik mee met mn racing stuurtje :D
effe kijken want ik heb boven op mn kamer geen kabel internet, maar dat fix ik wel.
als ik het zo zie had ik misschien wel snelste rondetijd met mn 2:06.
jammer van die banden catastrove :P morgen misschien met mn stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 18:32
Wordt er nog online geraced vanavond?? zo ja, zou iemand mij dan ff uit kunnen leggen hoe ik bij de rest van de GoT'ters in de race kan komen?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Was echt vet gasten.. Heb me zeer vermaakt.
Ik had alleen wel erg veel problemen met me SLS omdat ik de tc op 1 had gezet (foute keuze).
Volgende keer ben ik absoluut weer van de partij..

psn: Arco1981

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand ook of GT5 sturen ondersteunt die meerdere malen kunnen ronddraaien? (900 graden is dat volgens mij, zoals in een echte auto). Ik heb een Logitech Driving Force Pro, maar kan dit nergens instellen in GT5. Zit met driften regelmatig het stuur verder te draaien, terwijl het spel daar niet op reageert.

[ Voor 28% gewijzigd door Palomar op 07-12-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
UPDATE: Race 1 van die Historic Supercar Challenge dinges is gelukt. Moet nu iig nog Monaco zien te halen. 2e is al gelukt (dit is B-Spec overigens, A-spec moet ik nog :') )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Lampuhkap schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:20:
UPDATE: Race 1 van die Historic Supercar Challenge dinges is gelukt. Moet nu iig nog Monaco zien te halen. 2e is al gelukt (dit is B-Spec overigens, A-spec moet ik nog :') )
hoe hoe hoe? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
ik heb zon Ferrari 330 P4 race car van een tweaker geleend voor dit doel. Volle downforce, versnellingsbak korter, iets verlagen en eindeloos blijven proberen. Je verdient wel lekker, maar t duurt zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 15:40
Nou nou, als prijs voor alle kart events op goud krijg je een lak kleur!!! zijn er niet meer kart dingen? voor de release was er kart flimpje online en daar zat een circuit in wat ik niet ben tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Palomar schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:11:
Weet iemand ook of GT5 sturen ondersteunt die meerdere malen kunnen ronddraaien? (900 graden is dat volgens mij, zoals in een echte auto). Ik heb een Logitech Driving Force Pro, maar kan dit nergens instellen in GT5. Zit met driften regelmatig het stuur verder te draaien, terwijl het spel daar niet op reageert.
De meeste echte auto's draaien wel meer dan 900 graden. En ja, bij mij reageert ie gewoon de volle 900 graden. Alleen het stuur in de wagen doet dat niet, maar de auto zelf wel. kijk maar van buitenaf bv..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:54
ik heb nu een tweakers ruimte (op 1472-6118-3658-4758-1199 nog steeds trouwens), maar hoe de fuck geef ik 'm door? ik kan nl. niets vragen daar omdat echt alles wordt gecensureerd, waar je echt gek van wordt...

[ Voor 13% gewijzigd door Bastard op 07-12-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik ga binnenkort eens een eigen "playseat" uittekenen en maken, meteen ook maar een nieuw stuurtje want mijn Momo force is net met de online race doorgebrand, hij stinkt en doet raar. Heb em maar laten afkoelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:54
die historic shizzle in monaco heb ik trouwens gewoon gewonnen in mijn shelby cobra, maar op die andere baan wil dat niet echt lukken...dan heb je toch echt wel een dikke bak nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Hallo mensen,

Ik vind dit spel echt heel leuk om te spelen, het is echt verslavend gewoon om alles te halen!
Maar ik had even een opmerking.

Door de laatste update (1.03 ofzoiets)? Is het schademodel ook iets aangepast.
Ik zit nu op level 14 a-spec en merkte ineens bij m'n m3 dat er doffe plekken waren.
Eerst was ik verbaast maar toen bleek het ineens om schade te gaan?
Ook het geluid als je tegen iemand aan botst is nu veel anders (realistischer)?
Iedereen dit ook al opgevallen?

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:22
Dat dacht ik ook al te zien bij me R34 en ik zit op level 13..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Ik weet dat deze vraag al eens eerder is gesteld, maar kon het niet meer vinden.

Hoe kan ik meerdere auto's op een dag naar verschillende mensen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

maikel_rox schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:11:
Dat dacht ik ook al te zien bij me R34 en ik zit op level 13..
Vuil en beschadigingen waren al beschikbaar, maar pas vanaf een bepaald level.
Mechanische defekten zijn sinds vandaag beschikbaar (on-line).

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:55:
binnenkort race ik mee met mn racing stuurtje :D
effe kijken want ik heb boven op mn kamer geen kabel internet, maar dat fix ik wel.
als ik het zo zie had ik misschien wel snelste rondetijd met mn 2:06.
jammer van die banden catastrove :P morgen misschien met mn stuurtje.
Ha, mijn beste rondetijd was 2:25. Ik mag wel 2 stuurtjes kopen om een beetje mee te kunnen. :)
Maakt ook niet uit. Je kan niet allemaal vooraan rijden. Had ook niet door dat ik eerst op sportbanden reed en de pitstop had ik ook nog niet gevonden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

JoepW schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:34:
Ik wil echte menselijke tegenspelers, maar ja.....:

"Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer on-line met de PS3 mag" |:(

Sorry, beetje off-topic, maar moest ook ff frustratie kwijt.
Ik dacht net. Ik probeer eens on-line te joinen. Stomverbaasd om te ontdekken dat het lukt!
Denk dat voicechat niet werkt, maar daar kan ik mee leven.
Ik heb dus net ff gereden on-line en meteen even voor de fun de mechanische defekten getest. En ja niet meer mee te rijden na de bandenstapel te hebben gepakt op het TG track.
Nou vanaf nu wil ik dus ook wel joinen on-line als er weer eens een GoT race is. :9 :P >:) ;) :) :*)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Shit ik heb die twintig rondjes race ff gemist. Moet wel leuk zijn geweest als ik al jullie reacties zo lees.
Wanneer doen we weer zoiets?

Ik kan er morgen avond wel een open knallen voor 16man bv.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:30
RbBdOs schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:59:
Hallo mensen,

Ik vind dit spel echt heel leuk om te spelen, het is echt verslavend gewoon om alles te halen!
Maar ik had even een opmerking.

Door de laatste update (1.03 ofzoiets)? Is het schademodel ook iets aangepast.
Ik zit nu op level 14 a-spec en merkte ineens bij m'n m3 dat er doffe plekken waren.
Eerst was ik verbaast maar toen bleek het ineens om schade te gaan?
Ook het geluid als je tegen iemand aan botst is nu veel anders (realistischer)?
Iedereen dit ook al opgevallen?
Ik kreeg het idee nadat ik in de muur was gekomen dat auto slechte ree op de baan.
Het geluid is wel wat beter.

De GT5 update naar 1.03 is qua inhoud vooralsnog onbekend maar we kunnen een aantal toevoegingen zien in de "Mijn Lounge" onlineopties menu. Daar is de nieuwe setting "Mechanische schade" beschikbaar en kan er gekozen worden voor 3 instellingen:

* Geen - Mechanische schade staat uit
* Licht - Mechanische onderdelen van de auto kunnen beschadigd raken maar zullen vanzelf herstellen binnen een korte tijd
* Zwaar - Mechanische schade is meer aanwezig en kan alleen worden hersteld via een pitstop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Bij een volgende lobby (PS3) is het wel handig als mensen een half uurtje vantevoren inloggen voor eventuele friendsverzoeken aan degene die host. Volgens mij moet je dat doen (verzoek+bevestiging) voordat je GT5 opstart. Ingame wordt je friendslist niet ververst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Goed, monaco lukt me niet. Constant 2e. Eerste lukt gewoon niet :( en ik word dr helemaal leip van
zit nu met B spec op level 20 en A spec 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lampuhkap schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:44:
Goed, monaco lukt me niet. Constant 2e. Eerste lukt gewoon niet :( en ik word dr helemaal leip van
zit nu met B spec op level 20 en A spec 21
Bij Monaco moet je proberen voor de eerst bocht (berg op) minimaal 2e te zijn met een beetje hang en trek werk kun je met mazzel zelf eerste zijn.
Mocht ja na die eerste bocht pas 2e zijn probeer dan uiterlijk bij de eerst haarnaald bocht (berg af) de 1e plek te pakken.
Je kunt in de haarnaald bocht of de bocht ervoor door erg laat te remmen de eerste plek pakken.
Als je laat remt gewoon hem blokken en verder rijden.
Als je dan de 1e plek nog niet hebt kun je net zo goed herladen want je word dan nooit meer eerste. Want in de tunnel en na de chicane erna zal de nr1 weg rijden van je.

Mocht het je lukken dan mag je de rest van de race je positie verdedigen welke niet echt moeilijk is zolang je geen fouten maakt.
Er is 1 plek waar je echt goed achter je moet kijken omdat daar de Chaparral je op accelleratie voorbij kan schieten en dat is uitgang tunnel (mij haalde hij daar altijd in maar door laat te remmen bij de chicane pakte ik mijn plek altijd terug).

edit: Welke auto gebruik je eigenlijk? Ik haalde Monaco uiteindelijk met een 512BB.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 07-12-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willem100 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:23:
[...]

Ha, mijn beste rondetijd was 2:25. Ik mag wel 2 stuurtjes kopen om een beetje mee te kunnen. :)
Maakt ook niet uit. Je kan niet allemaal vooraan rijden. Had ook niet door dat ik eerst op sportbanden reed en de pitstop had ik ook nog niet gevonden. 8)7
mja heb mn laptijden niet onthouden met sport banden, want ik pushde hem constant tever en kwam in grind.
want ik had zoiets van wtf waarom is iedereen zo snel haah :P gouw pit ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
Nog liefhebbers voor een Mark IV Race Car? Ruilen tegen iets anders moois misschien?

Stuur me ff een DM!

[ Voor 12% gewijzigd door ybastiaans op 07-12-2010 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Deadsy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:55:
[...]

Bij Monaco moet je proberen voor de eerst bocht (berg op) minimaal 2e te zijn met een beetje hang en trek werk kun je met mazzel zelf eerste zijn.
Mocht ja na die eerste bocht pas 2e zijn probeer dan uiterlijk bij de eerst haarnaald bocht (berg af) de 1e plek te pakken.
Je kunt in de haarnaald bocht of de bocht ervoor door erg laat te remmen de eerste plek pakken.
Als je laat remt gewoon hem blokken en verder rijden.
Als je dan de 1e plek nog niet hebt kun je net zo goed herladen want je word dan nooit meer eerste. Want in de tunnel en na de chicane erna zal de nr1 weg rijden van je.

Mocht het je lukken dan mag je de rest van de race je positie verdedigen welke niet echt moeilijk is zolang je geen fouten maakt.
Er is 1 plek waar je echt goed achter je moet kijken omdat daar de Chaparral je op accelleratie voorbij kan schieten en dat is uitgang tunnel (mij haalde hij daar altijd in maar door laat te remmen bij de chicane pakte ik mijn plek altijd terug).

edit: Welke auto gebruik je eigenlijk? Ik haalde Monaco uiteindelijk met een 512BB.
Heb je meteen ook een setup van die 512BB voor me? (op de DM als t kan)

Mja, de Chapparal lijkt op de accel veel sneller, je kan met geen mogelijkheid dichterbij komen. En ik heb t nu toch zeker 10x achter elkaar al geprobeerd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Lampuhkap schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:11:
[...]

Heb je meteen ook een setup van die 512BB voor me? (op de DM als t kan)

Mja, de Chapparal lijkt op de accel veel sneller, je kan met geen mogelijkheid dichterbij komen. En ik heb t nu toch zeker 10x achter elkaar al geprobeerd :X
Dat is ook de reden waarom je hem voor de eerste haarnaald bocht moet inhalen. Daarna krijg je namelijk diverse langere stukken zonder bocht waarin hij gewoon van je weg rijd. Aan het begin heb je namelijk nog een kans.

Enige voordeel dat jij op hem hebt is dat hij nogal vroeg remt. Zo van slow in fast out.
Maar als jij voor hem bent en een beetje slim blokt dan kan hij geen gebruik maken van zijn snelle acceleratie na een bocht.

Een setup voor de 512BB heb ik niet echt. Heb hem gehaald met de default instellingen.
Sommige mensen leggen de auto iets lager of verlagen de top speed om zo iets meer acceleratie te krijgen. Dit omdat je de top speed geloof ik toch niet haalt op dit circuit.

Maar zoals gezegd, na de eerste bocht moet je minimaal 2e zijn en bij de haarnaald moet je eerste zijn anders kun je het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Heb net een Chapparal 2J geruiled tegen mij volledig getunede Chevy Concept SST, die heb ik gewoon opnieuw gekocht. ben benieuwd wat m'n b-spec nu gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is trouwens een midden-midden-midden-racelijn? Zoals vermeld bij de eerste natte AMG challenge. :') Overigens vind ik in de regen tot nu toe nog makkelijker dan droog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
GAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:40:
Wat is trouwens een midden-midden-midden-racelijn? Zoals vermeld bij de eerste natte AMG challenge. :') Overigens vind ik in de regen tot nu toe nog makkelijker dan droog..
De natweervariant op buiten binnen buiten. Omdat de racelijn vol met rubber ligt en dus gladder is dan ernaast als het regent, is het verstandiger om wat meer in het midden te blijven. Ook ivm eventuele plassen oid zodat je nog wat ruimte over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
ybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:42:
[...]

De natweervariant op buiten binnen buiten. Omdat de racelijn vol met rubber ligt en dus gladder is dan ernaast als het regent, is het verstandiger om wat meer in het midden te blijven. Ook ivm eventuele plassen oid zodat je nog wat ruimte over hebt.
Vooral vanwege de witte lijnen met glad verf. Het rubber is niet zo'n probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, ik weet van de ideale racelijn bij regen e.d. maar had nog nooit van midden-midden-midden gehoord. En ja, ik weet dat verf glad is, Maar toch rijd ik nog redelijk gewoon de racelijn en gaat gewoon makkelijk?
Zonet 2:20.4 op sector3 zonder moeite..

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 07-12-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
wat een fucking nerd is die BoB toch. hoezo elke keer de bocht te kort aansnijden bij monaco.

-edit: Blijkt dat ik hem dien af te remmen als hij een beetje dicht bij z'n tegenstander komt, anders gaat hij van z'n lijn afwijken en raakt hij constant de binnekant van de bocht.

uiteindelijk toch eerste geworden _/-\o_

[ Voor 55% gewijzigd door Mathijs14 op 07-12-2010 23:56 . Reden: ervaring na de race erbij gezet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff full lap Nordschleife met 300SL in natte condities is echt te makkelijk.
Doeltijd goud: 9:43.000

Mijn eerste tijd met enkele grote fouten:
9:21.829
:{
Dat is geen uitdaging at all..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

DopdeDouwer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:28:
[...]

De "there-i-fixed-it" oplossing :+
DopdeDouwer in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 1"
:X

Nieuwe (tweedehands) heb ik nog geen pix van. 8)
Met plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/divers/th_GT5nov20107.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:08:
Pff full lap Nordschleife met 300SL in natte condities is echt te makkelijk.
Doeltijd goud: 9:43.000

Mijn eerste tijd met enkele grote fouten:
9:21.829
:{
Dat is geen uitdaging at all..
Daar wil ik de replay wel even van zien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:20:
[...]

Daar wil ik de replay wel even van zien. :D
Ok, ff wachten dan, moet dan nml ff wat dingen set-uppen :). (omdak niet 10 mins met mn telefoon op t stuur wil zitten :+ K
Kut ben vergeten m op te nemen. Doe de rce wel ff opnieuw..

[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 08-12-2010 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zelfde met die laatste met een sls over natte nordschleife. met controller was ik ruim 13 seconden sneller, in mn eerste poging. moe je nagaan als je er echt voor zou gaan.
die 300sl in regen vond ik ook echt te easy. 2 van de 4 sectoren in 1x op goud :P zelfde met die sls btw.
vooral sector 3 was makkelijk, dat is onderandere mn favorite stuk op de nordschleife.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
GAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:48:
Mja, ik weet van de ideale racelijn bij regen e.d. maar had nog nooit van midden-midden-midden gehoord. En ja, ik weet dat verf glad is, Maar toch rijd ik nog redelijk gewoon de racelijn en gaat gewoon makkelijk?
Zonet 2:20.4 op sector3 zonder moeite..
Moet je in het echt eens proberen :D

Gran Turismo is dan ook nog steeds een game, niet het echte werk. Dit soort dingen zijn er simpelweg niet in verwerkt, en dat kun je ook bijna niet verwachten.

De AMG school natte tests zijn veel te makkelijk, de droge weer te moeilijk voor de gemiddelde gamer.

Die natte haalde ik beide met 20 seconden over met een controller. De droge SLS heb ik echt talloze keren moeten doen en van de 300SL heb ik alleen de eerste droge goud (terwijl dat zogenaamd beginner zou moeten zijn :+ )

[ Voor 22% gewijzigd door Pyrone89 op 08-12-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo heb door die birthday glitch nu eindelijk wat nuttige auto's :D
heb de sauber c9 racecar (nice dingetje)
2x een r89c race car.
ga nu wel onderhand stoppen ermee. want heb precies die auto's die ik allemaal moest afslaan omdat ik eerst die formula gt moest kopen. ben een blij man. maar verder ga ik gewoon alles eerlijk halen.
dit was als een soort payback voor die tickets waar meeste een mooie auto kregen en ik een daihatsu.
sommige kregen zelfs een peugeot 908 wtf!!! dus dit trekt het wel recht zo :D
misschien nog keertje doen met een ander jaar maar dat doe ik wel andere keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:48:
zo heb door die birthday glitch nu eindelijk wat nuttige auto's :D
heb de sauber c9 racecar (nice dingetje)
2x een r89c race car.
ga nu wel onderhand stoppen ermee. want heb precies die auto's die ik allemaal moest afslaan omdat ik eerst die formula gt moest kopen. ben een blij man. maar verder ga ik gewoon alles eerlijk halen.
dit was als een soort payback voor die tickets waar meeste een mooie auto kregen en ik een daihatsu.
sommige kregen zelfs een peugeot 908 wtf!!! dus dit trekt het wel recht zo :D
misschien nog keertje doen met een ander jaar maar dat doe ik wel andere keer.
Wat heb je dan gedaan, verschillende accounts aangemaakt ofzo voor die verjaardagen?

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Businessman007 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:38:
[...]

Moet je in het echt eens proberen :D

Gran Turismo is dan ook nog steeds een game, niet het echte werk. Dit soort dingen zijn er simpelweg niet in verwerkt, en dat kun je ook bijna niet verwachten.
Dan moeten ze dat miden-midden-midden gedoe ook niet vermelden imo..
Nja, en er komt een 9:18.791 vid aan (met enorme fouten) :) Alleen kep maar 1mbit upload, en dat met een filmpje van 177MB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sp33dFr34k schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:53:
[...]

Wat heb je dan gedaan, verschillende accounts aangemaakt ofzo voor die verjaardagen?
mja idd maak een account aan met verjaardag van vandaag en met jaartal waarvan ik die auto wil hebben.
wil nu alleen nog die r92c race car dies gewoon te sexy :D
heb btw nu zon mercedes 190 2.5 evolution. had de dtm al(legaal gekocht voor 1.4 miljoen) en nu de straat auto erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yayj3NOUBdY]
Hij is nog aan het verwerken, hopelijk komen er nog hogere resoluties dan 240p :') En anders verwijder ik m maar weer, want er is barweinig te zien :/

[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 08-12-2010 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:43:
[video]
Hij is nog aan het verwerken, hopelijk komen er nog hogere resoluties dan 240p :')
wat voor muziek hoor ik nou, geluid is beetje vaag, klinkt als rock muziek ?? je eigen muziek zeker??
maare nette run, maar kon nog wel sneller, als je die tegenstanders(zijn niet echt tegenstanders eigenlijk :P)
sneller inhaalt, en niet beukt. maare nette run man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:48:
[...]

wat voor muziek hoor ik nou, geluid is beetje vaag, klinkt als rock muziek ?? je eigen muziek zeker??
maare nette run, maar kon nog wel sneller, als je die tegenstanders(zijn niet echt tegenstanders eigenlijk :P)
sneller inhaalt, en niet beukt. maare nette run man.
Tsja, er zijn een paar irritant. met name die zilveren Merc bij Wehrseifen sloeg nergens op. Die had mij gewoon direct voorbij moeten laten. Mja, er zit een beetje Audioslave-muziek doorheen :P
maar t laat meteen wel zien hoe idioot makkelijk die challenge is. Alsof iedereen die SLS maar moet winnen.

Imo moet er snel een makkelijke record- en uploadfunctie komen..

Bv je klikt een herhaling aan in menu. Klikt 'export to Youtube'. Dan nog effe zeggen welke camera en welke sector(en). De PS3 gaat hierna even hard bezig een 720p of 1080p video te maken en daarna geeft ie de grootte an bv 89MB. 'Ben je er zeker van dat je 89MB wilt uploaden'? Ja.,
En dan even later staat t op youtube..

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 08-12-2010 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Hij is nog aan het verwerken, hopelijk komen er nog hogere resoluties dan 240p :') En anders verwijder ik m maar weer, want er is barweinig te zien :/
_/-\o_ Daar kan ik nog wat van leren. :D :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:50:
[...]
Bv je klikt een herhaling aan in menu. Klikt 'export to Youtube'. Dan nog effe zeggen welke camera en welke sector(en). De PS3 gaat hierna even hard bezig een 720p of 1080p video te maken en daarna geeft ie de grootte an bv 89MB. 'Ben je er zeker van dat je 89MB wilt uploaden'? Ja.,
Deze functionaliteit heeft in GT5 gezeten voordat hij gereleased werd, het is er bij mijn weten uitgelaten omdat het renderen en comprimeren van de replays te lang zou duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KinG PopLa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-08 19:56
Mijn meest recente overwinning, ik wou dat hier een trophy voor was...

A-Spec Amateur Series
Race Truck Challenge, Daytona Speedway

Gereden met: Midget II Type-D, volledig getuned.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zMUs4JOPa38]

Alleen de laatste paar seconden v/d race geupload, volledige clip is beschikbaar voor liefhebbers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Weer het Nascar kampioenschap vernagelt.
De eerste 3 races won ik alle drie en bij de 4e (Laguna Seca) gaat alles goed tot ik in de 2e ronde op de 4e plek zit en te laat rem en in de grind bak eindig.

Kom eruit als 7e en word geramd en ben 12. Het lukt me om terug te komen en ben halverwege ronde 4 vlak achter de nr2. En weer rem ik te laat en kom weer terug als nr12. Het lukt me dan om in die laatste 5e ronde flink terug te komen en ben vlak voor de laatste bocht voor de finish 5e en wil in die laatste bocht nog 2 auto's inhalen om zo nog 3e te worden en ja je raad het ik rem net iets te laat en schiet een grasveld in. Zo ver dat ik 12e word :)

Begin dan met 50 punten voorsprong aan de laatste race te beginnen. Deze gaat gelukkig goed en ik pak in de 2e turn direct 2 plekken en dan word ik aangetikt en spin en ben 12e met een giga achterstand en dan is de race direct voorbij. Want zonder de slipstream heb je geen kans om nog aan te klampen. Want als ik in de groep zit kan ik het tempo makkelijk volgen en anderen inhalen maar zodra je laatste bent met een groot gat tot de nr11 kun je het tempo niet meer volgen en kun je net zo goed meteen kappen :/

Ik moet dus de eerste 4 races winnen want die 5 zal me denk ik niet lukken. Want 10 rondes zonder dat je door een ander aangetikt word is denk ik niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Yay, eindelijk goud bij de Top Gear Samba bus challenge :P (Ja ik ben nog niet zo ver..). Wel heel lastig, heel vaak als ik bijna gewonnen had werd ik gebeukt door zo'n domme A.I. Daarna eventjes die met de Elise geprobeerd, maar ik heb het idee dat die gare busjes bij dezelfde snelheid nog beter de bocht door gaan dan de Lotus? Ik spin alleen maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:50:
[...]

Tsja, er zijn een paar irritant. met name die zilveren Merc bij Wehrseifen sloeg nergens op. Die had mij gewoon direct voorbij moeten laten. Mja, er zit een beetje Audioslave-muziek doorheen :P
maar t laat meteen wel zien hoe idioot makkelijk die challenge is. Alsof iedereen die SLS maar moet winnen.

Imo moet er snel een makkelijke record- en uploadfunctie komen..

Inderdaad die replay export functie was wel handig geweest. Wat doet hij eigenlijk als je replay data export? Ik heb dat gister gedaan maar weet niet wat het doet.
Als iemand geïnteresseerd is in onze race van gisteravond, die 45 minuten duurde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:12:
[...]
Als iemand geïnteresseerd is in onze race van gisteravond, die 45 minuten duurde...
woow! lekker, welke race was dat dan? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Geen vrijwilligers voor een Ford Mark IV Race Car '67? Ik wil hem wel ruilen, kom maar met een voorstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:30:
[...]

woow! lekker, welke race was dat dan? :-)
post maar - ik wil mij weleens zien afgaan O-)

hopelijk vanavond wat meer rijden - zonder bugs... PS3 is nu zelfs verhuist naar ander tv meubel vanwege de warmte :o

[ Voor 21% gewijzigd door Mopperman op 08-12-2010 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Mopperman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:24:
[...]

post maar - ik wil mij weleens zien afgaan O-)

hopelijk vanavond wat meer rijden - zonder bugs... PS3 is nu zelfs verhuist naar ander tv meubel vanwege de warmte :o
Het viel mij gister op dat zelfs mijn stuur (G25) er flink warm van wordt als ik twee uur zit te knallen... Dat heb ik nog met geeneen spel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
ybastiaans schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:32:
[...]

Het viel mij gister op dat zelfs mijn stuur (G25) er flink warm van wordt als ik twee uur zit te knallen... Dat heb ik nog met geeneen spel gehad.
Was jij toevallig die grapjas die ze mic naast ze stuur had liggen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik las ergens dat je de data van een replay kunt exporten en er dan een mp4 file in je savegame map staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:12:
[...]

Inderdaad die replay export functie was wel handig geweest. Wat doet hij eigenlijk als je replay data export? Ik heb dat gister gedaan maar weet niet wat het doet.
vond 't een geslaagde avond, jammer dat opstarten zo traag ging. Voor diverse wat 't de eerste keer online; dus kreeg allemaal berichten binnen met 'invite me'. Maar gt heeft geen invite functie, veel uitleggen aan mensen wat te doen etc. Al met al toch race gehouden met 12man aan de start, 20ronden sukuza bleek leuke challenge. Er moest gepit worden omdat de banden afsleten, en schade model stond op light. Dus bij flinke collisie had je daar hinder van en moest je voor herstel de pits in.

Phusebox heeft bijna iedereen op een rondje gezet :X SinergyX was net te laat waardoor hij in spectator mode als Olaf Mol op trede en ons live verslag deed van de gebeurtenissen; mensen die pits in gingen, individiuele tijden, inhaal acties en slippertjes - gaf net beetje extra aan de race.

zeg, dat moeten we vaker doen?
Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:42:
Ik las ergens dat je de data van een replay kunt exporten en er dan een mp4 file in je savegame map staat?
geheugen zou een probleem zijn dat er geen export functie is. Ontwikkelaar zou kijken of er mogelijkheden zijn om 't op youtube te plaatsen (je video's)

[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2010 08:45 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Vanavond, 19:00? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Op welke baan hebben jullie gisteren gereden ?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

kaos- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:51:
Op welke baan hebben jullie gisteren gereden ?
20 ronden op; Afbeeldingslocatie: http://autoandracingnews.com/arn/2010/10/suzuka.jpg

beste tijd zat geloof ik op: 2m 06s - we(12 man) reden allemaal dezelfde auto, waarvan sommige op 'verkeerde' banden - dus moesten vroegtijdig pits in om te vervangen

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2010 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
ybastiaans schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:32:
Geen vrijwilligers voor een Ford Mark IV Race Car '67? Ik wil hem wel ruilen, kom maar met een voorstel.
Zie je DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:52:
[...]
20 ronden op; [afbeelding]

beste tijd zat geloof ik op: 2m 06s - we reden allemaal dezelfde auto (waarvan sommige op 'verkeerde' banden - dus moesten vroegtijdig pits in om te vervangen)
Shyte, dan had ik nog best mee willen doen. In welke auto werd gereden?
Heb wel zin om deze week even mee te doen. Hoeveel man op de baan ongeveer? (ik lees weer eens niet)

Maar leuk om de berichten te lezen :)

[ Voor 7% gewijzigd door kaos001 op 08-12-2010 09:02 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:44:
[...]
vond 't een geslaagde avond, jammer dat opstarten zo traag ging. Voor diverse wat 't de eerste keer online; dus kreeg allemaal berichten binnen met 'invite me'. Maar gt heeft geen invite functie, veel uitleggen aan mensen wat te doen etc. Al met al toch race gehouden met 12man aan de start, 20ronden sukuza bleek leuke challenge. Er moest gepit worden omdat de banden afsleten, en schade model stond op light. Dus bij flinke collisie had je daar hinder van en moest je voor herstel de pits in.

Phusebox heeft bijna iedereen op een rondje gezet :X SinergyX was net te laat waardoor hij in spectator mode als Olaf Mol op trede en ons live verslag deed van de gebeurtenissen; mensen die pits in gingen, individiuele tijden, inhaal acties en slippertjes - gaf net beetje extra aan de race.

zeg, dat moeten we vaker doen?

[...]
geheugen zou een probleem zijn dat er geen export functie is. Ontwikkelaar zou kijken of er mogelijkheden zijn om 't op youtube te plaatsen (je video's)
Aan het begin had ik zoiets van, mwah een derde plek moet er wel in zitten. Gelukkig kon ik mede door wat fouten van anderen verder naar voren en leerde ik de baan en de auto beter kunnen. Voor het eerst dat ik in een auto zit dit wel harder dan 160 gaat geloof ik in een volledige race.

Op een gegeven moment werd, 2e rondje geloof ik, werd ik er wel bij de chicane afgeduwt (per ongeluk waarschijnlijk) waardoor ik in de bandenstapel knalde. Gelukkig had ik al voldoende afgeremd waardoor de schade meeviel.

Daarna lag ik dus derde, en had me eigenlijk daarbij neergelegd, maar ik zag de banden slijten en gokte erop dat dat een kans voor me zou gaan vormen.

Dus ik pushte hard tot aan de pitstops, waarbij ik na rondje 9 merkte dat ik elke ronde iets langzamer ging vanwege slijtage. In ronde 12 gestopt, dus dan had ik 8 rondjes de tijd om maximaal alles uit de banden te halen. 20 seconde voorsprong voor de pitstop, kwam er uit met 10 seconde achterstand. Die 10 seconde heb ik in één rondje dichtgereden omdat diegene voor mij ook last had van zijn banden en ik op vers rubber stond.

Daarna was het eigenlijk 4-5 snelle rondjes constant rijden, totdat het concentratieverlies kwam. Maakte wat foutjes maar gelukkig had ik voldoende marge.

Dit soort races maakt het spel wel veel leuker, en niet alleen omdat ik gewonnen heb, maar je bent verlost van die verschrikkelijke AI.

(Jammer dat ik het commentaar niet goed kon verstaan, kan je de stemmen ergens harder zetten? Hoorde een paar keer mijn naam voorbij komen maar verstond niet waar het over ging.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:07: (Jammer dat ik het commentaar niet goed kon verstaan, kan je de stemmen ergens harder zetten? Hoorde een paar keer mijn naam voorbij komen maar verstond niet waar het over ging.)
SinergyX was krek helder :+ voice-quality had ik ook op very-high gezet. Indien je problemen had met audio lijkt mij dat eerder issue van je headset. Vooral de eerste bocht was amusant om te zien :F wonderbaarlijk genoeg 'vlogen' diverse auto's door elkaar heen (collision detectie iets :?) dus schade viel mee. Hjallo beerde er ook goed op, maar die maakte in ronde 7 geloof ik fout waardoor hij terug viel naar 12e plaats (werd uiteindelijk geloof ik 6e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
[video]
_/-\o_
Ik heb gisteren deze AMG challenges gedaan.....kwam telkens ongeveer een sec of 5 tekort voor zilver. Dus als ik er een keer goed voor ga zitten is dat wel haalbaar...maar goud...petje af.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
als jullie vanavond om 1900 weer gaan racen doe ik mee!

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:12:
[...]
SinergyX was krek helder :+ voice-quality had ik ook op very-high gezet. Indien je problemen had met audio lijkt mij dat eerder issue van je headset. Vooral de eerste bocht was amusant om te zien :F wonderbaarlijk genoeg 'vlogen' diverse auto's door elkaar heen (collision detectie iets :?) dus schade viel mee. Hjallo beerde er ook goed op, maar die maakte in ronde 7 geloof ik fout waardoor hij terug viel naar 12e plaats (werd uiteindelijk geloof ik 6e)
Heb geen headset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Ik lees verder niemand meer over problemen tijdens het starten van het spel maar ik krijg hem met mijn internet ingeschakeld nog steeds niet gestart, ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:21
SOCO_cola schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:19:
als jullie vanavond om 1900 weer gaan racen doe ik mee!
Kan dit ook een uurtje later gezet worden?
Ik ben ivm werk en reistijd pas 19:30 thuis.

Zal mij wel even inlezen in de manier van joinen :)

+ Ik moet even wennen aan mijn stuur, heb pas 10 min. gespeeld na de overstap van een controller :o

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey People,

Ik ga ook wat joinen in online races met jullie.
Lijkt me lachen.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:07:
[...]

Aan het begin had ik zoiets van, mwah een derde plek moet er wel in zitten. Gelukkig kon ik mede door wat fouten van anderen verder naar voren en leerde ik de baan en de auto beter kunnen. Voor het eerst dat ik in een auto zit dit wel harder dan 160 gaat geloof ik in een volledige race.

Op een gegeven moment werd, 2e rondje geloof ik, werd ik er wel bij de chicane afgeduwt (per ongeluk waarschijnlijk) waardoor ik in de bandenstapel knalde. Gelukkig had ik al voldoende afgeremd waardoor de schade meeviel.

Daarna lag ik dus derde, en had me eigenlijk daarbij neergelegd, maar ik zag de banden slijten en gokte erop dat dat een kans voor me zou gaan vormen.

Dus ik pushte hard tot aan de pitstops, waarbij ik na rondje 9 merkte dat ik elke ronde iets langzamer ging vanwege slijtage. In ronde 12 gestopt, dus dan had ik 8 rondjes de tijd om maximaal alles uit de banden te halen. 20 seconde voorsprong voor de pitstop, kwam er uit met 10 seconde achterstand. Die 10 seconde heb ik in één rondje dichtgereden omdat diegene voor mij ook last had van zijn banden en ik op vers rubber stond.

Daarna was het eigenlijk 4-5 snelle rondjes constant rijden, totdat het concentratieverlies kwam. Maakte wat foutjes maar gelukkig had ik voldoende marge.

Dit soort races maakt het spel wel veel leuker, en niet alleen omdat ik gewonnen heb, maar je bent verlost van die verschrikkelijke AI.

(Jammer dat ik het commentaar niet goed kon verstaan, kan je de stemmen ergens harder zetten? Hoorde een paar keer mijn naam voorbij komen maar verstond niet waar het over ging.)
Met welke auto hebben jullie gereden? en was deze standaard of maximaal getuned?
Als ik een geschikte auto heb ben ik er ook zeker bij vanavond.... Mits jullie nog een plekje vrij hebben.

PSN: Bokito078

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:44:
[...]
SinergyX was net te laat waardoor hij in spectator mode als Olaf Mol op trede en ons live verslag deed van de gebeurtenissen; mensen die pits in gingen, individiuele tijden, inhaal acties en slippertjes - gaf net beetje extra aan de race.
Hahah, ja dat was wel lachen inderdaad. Vooral stats als: driftkoning van dit moment met de meest versleten banden is... etc. De zoektocht van Willem100 naar de pits vond ik ook wel vermakelijk... :P

Toch wel cool dat je al die dingen in spectator mode kan bekijken.

Edit: Hoe zit het eigenlijk met beschikbare auto's? Is er een standaard aantal beschikbaar online of worden alle garages van deelnemers gecombineerd?

[ Voor 10% gewijzigd door Geengrenzuh op 08-12-2010 09:30 ]

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik hoop dat mijn stuurtje nog een race uithoudt, ga een nieuwe kopen maar die zal ik pas in januari hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je inderdaad met USB headset of oortje werkt, hoor je commentaar via dat ding, geluid via je TV/setup.

Race op monza vond ik ook erg geslaagt, toch bizar dat zulke verschillende auto's (R8, Lambo, Ferrari en mijn Furai) nonstop bij elkaar bleven :) Catchup systeem werkt goed.

En de tip van de dag, Nascar B-spec, je Bob lukt eerste baan nog redelijk, daarna is het huilen, heel veel huilen. Maar wat is de tip? LSD! Zowel op Grand Valley en Laguna gewoon wings en LSD maximaal, links en rechts wat pushen om in te halen -> eerste plek met ruim 8 sec voorsprong.

Dat Apex boekje is nog best interessant :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Mijn god was is die nascar challenge moeilijk zeg. Ik doe de reeks op medium. De eerste tweeheb ik gehaald op brons. Maar nu, die derde moet ik de buitenbocht aanhouden. Dit lukt me echt niet. Volgens mij zijn dit typische races waarvoor een stuurtje haast verplichte kost is.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
Lampuhkap schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:23:
ik heb zon Ferrari 330 P4 race car van een tweaker geleend voor dit doel. Volle downforce, versnellingsbak korter, iets verlagen en eindeloos blijven proberen. Je verdient wel lekker, maar t duurt zo lang :(
Wat zijn de preciese settings die je gebruikt hebt? Ik heb er al wat mee zitten spelen, maar ik krijg die race niet gewonnen :(. (Meestal begin ik eerst, maar word ik toch ingehaald na een paar rondes ondanks dat mijn rondetijden scherp blijven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:30:
Als je inderdaad met USB headset of oortje werkt, hoor je commentaar via dat ding, geluid via je TV/setup.
Hmm waar vind je zo'n headset? Heb misschien nog wel een bluetooth dingen liggen anders, of zou ik mijn telefoon kunnen pairen als headset? Dan kan ik die weer op speaker zetten. Vind rijden met zo'n bluetooth oortje namelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:35:
Hmm waar vind je zo'n headset? Heb misschien nog wel een bluetooth dingen liggen anders, of zou ik mijn telefoon kunnen pairen als headset? Dan kan ik die weer op speaker zetten. Vind rijden met zo'n bluetooth oortje namelijk irritant.
http://tweakers.net/price...qSlbGBDkhdcqpvZp6Sla5hLQA
Goedkoopste is 10 euro van Sweex :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Dacide schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:32:
Mijn god was is die nascar challenge moeilijk zeg. Ik doe de reeks op medium. De eerste tweeheb ik gehaald op brons. Maar nu, die derde moet ik de buitenbocht aanhouden. Dit lukt me echt niet. Volgens mij zijn dit typische races waarvoor een stuurtje haast verplichte kost is.

Iemand tips?
Valt mee, TCS en ABS uitzetten doet wonderen. Bij aanlaten van de ABS blijft ook de ASM aanstaan, als je die uitzet remt de auto niet zelf bij. Dat was bij mij het verschil tussen 100x proberen en zilver en 1x proberen en goud (wel met stuur).

Dat lijkt link, maar bij 300...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:29:
Ik hoop dat mijn stuurtje nog een race uithoudt, ga een nieuwe kopen maar die zal ik pas in januari hebben.
als ik mijn headsetje uit zet; geludi gaat over TV, kan ook ik bijna niemand verstaan. Voice via headset klinkt zo veel beter dan via standaard output. Koop jabratje ofzo bij telecom winkel 10-20euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gisteren viel me op dat de voice-kwaliteit in GT5 erg goed is, of hebben SinergyX, Himlims_ en de anderen die er gisteren waren toevallig een goede headset? Ik gebruik zelf de officiële playstation headset en als je hem niet in je oor duwt is het een fijn ding.

Ik zie tijdens langskomen van 19:00 en 19:30 uur. 22:30 komt me beter uit :) Zie wel of er dan nog mensen online zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 08-12-2010 09:49 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Shiver23 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:48:
Gisteren viel me op dat de voice-kwaliteit in GT5 erg goed is, of hebben SinergyX, Himlims_ en de anderen die er gisteren waren toevallig een goede headset?

Ik zie tijdens langskomen van 19:00 en 19:30 uur. 22:30 komt me beter uit :) Zie wel of er dan nog mensen online zijn.
mijn headset is 40%; een inbreker is erop gaan staan toen mijn die mijn PS3 jatte. Toch werkt headsetje nog. Wel heb ik 'voice-quality' op very-high staan (kun je aangeven als je game host). Maar die rondjes na de 20track-race waren erg smakelijk. Mede doordat ik 'catchup' heb aangezet bleven we continue bij elkaar in battle. SingergyX heeft mij geloof ik 7-8x ingehaald bij een race van 3 ronden :+ dat was erg leuk; continue battle

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb deze headset, weet niet precies welk merk maar kwaliteit is erg netjes.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41z3pl8nsML.jpg

Enige nadeel is het aan/uitzetten, je moet knopje tussen de volume knoppen inhouden, zonder de volume knoppen aan te raken.

Qua tijden, we beginnen gewoon weer dezelfde tijd en iedereen kan de hele avond door joinen. Gister was het volgens mij ook 23.45 voordat we stopte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
gebruik een stereo headset van philips...

heb ding gekocht om muziek te luisteren op de fiets maar op de ps3 doet ie t ook goed.

Afbeeldingslocatie: http://www.slashphone.com/media/data/767/philips-SHB6102-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik zou graag eens mee willen racen. Ik ben gisteren pas begonnen met GT5 en ben pas level 6 zonder een echte race bak... Of heb je meer keuze bij online play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
ReFresh F5 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:01:
Ik zou graag eens mee willen racen. Ik ben gisteren pas begonnen met GT5 en ben pas level 6 zonder een echte race bak... Of heb je meer keuze bij online play?
Met online play kan je kiezen uit standaard voorgeselecteerde auto's. Van goedkope rammebakken tot nascar-monsters.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetZyZteM
Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:07:
[...]

Dat was ik met die banden, ik ging enorm achteruit in rondetijden en slipte volgensmij 2x naast de baan.
Het commentaar kon ik ook niet verstaan, en ik ga niet met zo'n bluetooth oortje dinges in rijden. Dit moet toch anders kunnen?

Anyway, als het goed is ben ik er vanavond wel weer bij. Misschien een raceje monza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ReFresh F5 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:01:
je kunt de auto's kiezen die bij arcade ook beschikbaar zijn. Afhankelijk van de race instellingen die ingesteld zijn kun je een auto kiezen. Stel deze staat op unlimited, kun je ook je eigen auto's kiezen MAAR enkel de auto's die je gemarkeerd hebt als favoriet. Race van gister hebben we iedereen dezelfde auto gegeven; SLS 600 geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
MetZyZteM schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:07:
[...]

Dat was ik met die banden, ik ging enorm achteruit in rondetijden en slipte volgensmij 2x naast de baan.
Het commentaar kon ik ook niet verstaan, en ik ga niet met zo'n bluetooth oortje dinges in rijden. Dit moet toch anders kunnen?

Anyway, als het goed is ben ik er vanavond wel weer bij. Misschien een raceje monza?
mijn bandenkeuze was ook niet goed - in vrij rijden leek t me leuk om op race intermediate te gaan rijden - echter was ik vergeten dit te wisselen voor de start :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:09:
[...]
je kunt de auto's kiezen die bij arcade ook beschikbaar zijn. Afhankelijk van de race instellingen die ingesteld zijn kun je een auto kiezen. Stel deze staat op unlimited, kun je ook je eigen auto's kiezen MAAR enkel de auto's die je gemarkeerd hebt als favoriet. Race van gister hebben we iedereen dezelfde auto gegeven; SLS 600 geloof ik
O dat is mooi, misschien tot vanavond dan :)
Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!