Vette race net mannen!!
Me real triggers braken in ronde 4 al af
Volgende keer zeker weer
Greetz wickyPakje
Me real triggers braken in ronde 4 al af
Volgende keer zeker weer
Greetz wickyPakje
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door MetZyZteM op 07-12-2010 20:45 ]
Damn helemaal vergeten die zooi te checken. Maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets simpels vergeet.rlKoekie schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:35:
volgens mij gaat oval racen met de nascar bakken het makkelijkst als je alle hulpmiddeltjes uit gooit, dus traction control, asm enzovoorts. alleen slipherstel is nuttig als het daarna nog te moeilijk is
PSN: Geengrenzuh
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik ben gepit in ronde 12 geloof ik. Snelste rondje zat in de 2:07.xxx Na de pit een rondje of 6-7 2:08 constant gereden. Ging wel lekker.MetZyZteM schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:44:
Congrats Phusebox, kon je niet bijhouden.
Ben jij ook 1x de pit in gegaan ivm banden?
ik in ronde 14.
ronde 15 pakte ik m'n beste ronde tijd van 1.10... nog wat
tevreden 2e plaats
edit: ohja, ik was die oen die op start race drukte, nogmaals excuus
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
Ok, ik heb ook getankt (teveel...), dat koste aardig wat tijd dacht ik... Toch?Phusebox schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:49:
[...]
Ik ben gepit in ronde 12 geloof ik. Snelste rondje zat in de 2:07.xxx Na de pit een rondje of 6-7 2:08 constant gereden. Ging wel lekker.
psn: Arco1981
[ Voor 28% gewijzigd door Palomar op 07-12-2010 21:12 ]
hoe hoe hoe?Lampuhkap schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:20:
UPDATE: Race 1 van die Historic Supercar Challenge dinges is gelukt. Moet nu iig nog Monaco zien te halen. 2e is al gelukt (dit is B-Spec overigens, A-spec moet ik nog)
De meeste echte auto's draaien wel meer dan 900 graden. En ja, bij mij reageert ie gewoon de volle 900 graden. Alleen het stuur in de wagen doet dat niet, maar de auto zelf wel. kijk maar van buitenaf bv..Palomar schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:11:
Weet iemand ook of GT5 sturen ondersteunt die meerdere malen kunnen ronddraaien? (900 graden is dat volgens mij, zoals in een echte auto). Ik heb een Logitech Driving Force Pro, maar kan dit nergens instellen in GT5. Zit met driften regelmatig het stuur verder te draaien, terwijl het spel daar niet op reageert.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
[ Voor 13% gewijzigd door Bastard op 07-12-2010 21:48 ]
iRacing Profiel | PSN: kampover91
Vuil en beschadigingen waren al beschikbaar, maar pas vanaf een bepaald level.maikel_rox schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:11:
Dat dacht ik ook al te zien bij me R34 en ik zit op level 13..
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Ha, mijn beste rondetijd was 2:25. Ik mag wel 2 stuurtjes kopen om een beetje mee te kunnen.v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 20:55:
binnenkort race ik mee met mn racing stuurtje
effe kijken want ik heb boven op mn kamer geen kabel internet, maar dat fix ik wel.
als ik het zo zie had ik misschien wel snelste rondetijd met mn 2:06.
jammer van die banden catastrovemorgen misschien met mn stuurtje.
Ik dacht net. Ik probeer eens on-line te joinen. Stomverbaasd om te ontdekken dat het lukt!JoepW schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:34:
Ik wil echte menselijke tegenspelers, maar ja.....:
"Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer on-line met de PS3 mag"![]()
Sorry, beetje off-topic, maar moest ook ff frustratie kwijt.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik kreeg het idee nadat ik in de muur was gekomen dat auto slechte ree op de baan.RbBdOs schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:59:
Hallo mensen,
Ik vind dit spel echt heel leuk om te spelen, het is echt verslavend gewoon om alles te halen!
Maar ik had even een opmerking.
Door de laatste update (1.03 ofzoiets)? Is het schademodel ook iets aangepast.
Ik zit nu op level 14 a-spec en merkte ineens bij m'n m3 dat er doffe plekken waren.
Eerst was ik verbaast maar toen bleek het ineens om schade te gaan?
Ook het geluid als je tegen iemand aan botst is nu veel anders (realistischer)?
Iedereen dit ook al opgevallen?
Bij Monaco moet je proberen voor de eerst bocht (berg op) minimaal 2e te zijn met een beetje hang en trek werk kun je met mazzel zelf eerste zijn.Lampuhkap schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:44:
Goed, monaco lukt me niet. Constant 2e. Eerste lukt gewoon nieten ik word dr helemaal leip van
zit nu met B spec op level 20 en A spec 21
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 07-12-2010 22:56 ]
mja heb mn laptijden niet onthouden met sport banden, want ik pushde hem constant tever en kwam in grind.willem100 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:23:
[...]
Ha, mijn beste rondetijd was 2:25. Ik mag wel 2 stuurtjes kopen om een beetje mee te kunnen.![]()
Maakt ook niet uit. Je kan niet allemaal vooraan rijden. Had ook niet door dat ik eerst op sportbanden reed en de pitstop had ik ook nog niet gevonden.
[ Voor 12% gewijzigd door ybastiaans op 07-12-2010 23:04 ]
Heb je meteen ook een setup van die 512BB voor me? (op de DM als t kan)Deadsy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 22:55:
[...]
Bij Monaco moet je proberen voor de eerst bocht (berg op) minimaal 2e te zijn met een beetje hang en trek werk kun je met mazzel zelf eerste zijn.
Mocht ja na die eerste bocht pas 2e zijn probeer dan uiterlijk bij de eerst haarnaald bocht (berg af) de 1e plek te pakken.
Je kunt in de haarnaald bocht of de bocht ervoor door erg laat te remmen de eerste plek pakken.
Als je laat remt gewoon hem blokken en verder rijden.
Als je dan de 1e plek nog niet hebt kun je net zo goed herladen want je word dan nooit meer eerste. Want in de tunnel en na de chicane erna zal de nr1 weg rijden van je.
Mocht het je lukken dan mag je de rest van de race je positie verdedigen welke niet echt moeilijk is zolang je geen fouten maakt.
Er is 1 plek waar je echt goed achter je moet kijken omdat daar de Chaparral je op accelleratie voorbij kan schieten en dat is uitgang tunnel (mij haalde hij daar altijd in maar door laat te remmen bij de chicane pakte ik mijn plek altijd terug).
edit: Welke auto gebruik je eigenlijk? Ik haalde Monaco uiteindelijk met een 512BB.
Dat is ook de reden waarom je hem voor de eerste haarnaald bocht moet inhalen. Daarna krijg je namelijk diverse langere stukken zonder bocht waarin hij gewoon van je weg rijd. Aan het begin heb je namelijk nog een kans.Lampuhkap schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:11:
[...]
Heb je meteen ook een setup van die 512BB voor me? (op de DM als t kan)
Mja, de Chapparal lijkt op de accel veel sneller, je kan met geen mogelijkheid dichterbij komen. En ik heb t nu toch zeker 10x achter elkaar al geprobeerd
De natweervariant op buiten binnen buiten. Omdat de racelijn vol met rubber ligt en dus gladder is dan ernaast als het regent, is het verstandiger om wat meer in het midden te blijven. Ook ivm eventuele plassen oid zodat je nog wat ruimte over hebt.GAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:40:
Wat is trouwens een midden-midden-midden-racelijn? Zoals vermeld bij de eerste natte AMG challenge.Overigens vind ik in de regen tot nu toe nog makkelijker dan droog..
Vooral vanwege de witte lijnen met glad verf. Het rubber is niet zo'n probleemybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:42:
[...]
De natweervariant op buiten binnen buiten. Omdat de racelijn vol met rubber ligt en dus gladder is dan ernaast als het regent, is het verstandiger om wat meer in het midden te blijven. Ook ivm eventuele plassen oid zodat je nog wat ruimte over hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 07-12-2010 23:48 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Mathijs14 op 07-12-2010 23:56 . Reden: ervaring na de race erbij gezet. ]
Met plaatje:DopdeDouwer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:28:
[...]
De "there-i-fixed-it" oplossing![]()
DopdeDouwer in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 1"
![]()
Nieuwe (tweedehands) heb ik nog geen pix van.
Verwijderd
Daar wil ik de replay wel even van zien.GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:08:
Pff full lap Nordschleife met 300SL in natte condities is echt te makkelijk.
Doeltijd goud: 9:43.000
Mijn eerste tijd met enkele grote fouten:
9:21.829
Dat is geen uitdaging at all..
Ok, ff wachten dan, moet dan nml ff wat dingen set-uppenVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:20:
[...]
Daar wil ik de replay wel even van zien.
[ Voor 20% gewijzigd door GAIAjohan op 08-12-2010 00:30 ]
Moet je in het echt eens proberenGAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 23:48:
Mja, ik weet van de ideale racelijn bij regen e.d. maar had nog nooit van midden-midden-midden gehoord. En ja, ik weet dat verf glad is, Maar toch rijd ik nog redelijk gewoon de racelijn en gaat gewoon makkelijk?
Zonet 2:20.4 op sector3 zonder moeite..
[ Voor 22% gewijzigd door Pyrone89 op 08-12-2010 00:40 ]
Wat heb je dan gedaan, verschillende accounts aangemaakt ofzo voor die verjaardagen?v8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:48:
zo heb door die birthday glitch nu eindelijk wat nuttige auto's
heb de sauber c9 racecar (nice dingetje)
2x een r89c race car.
ga nu wel onderhand stoppen ermee. want heb precies die auto's die ik allemaal moest afslaan omdat ik eerst die formula gt moest kopen. ben een blij man. maar verder ga ik gewoon alles eerlijk halen.
dit was als een soort payback voor die tickets waar meeste een mooie auto kregen en ik een daihatsu.
sommige kregen zelfs een peugeot 908 wtf!!! dus dit trekt het wel recht zo
misschien nog keertje doen met een ander jaar maar dat doe ik wel andere keer.
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
Dan moeten ze dat miden-midden-midden gedoe ook niet vermelden imo..Businessman007 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:38:
[...]
Moet je in het echt eens proberen
Gran Turismo is dan ook nog steeds een game, niet het echte werk. Dit soort dingen zijn er simpelweg niet in verwerkt, en dat kun je ook bijna niet verwachten.
mja idd maak een account aan met verjaardag van vandaag en met jaartal waarvan ik die auto wil hebben.Sp33dFr34k schreef op woensdag 08 december 2010 @ 00:53:
[...]
Wat heb je dan gedaan, verschillende accounts aangemaakt ofzo voor die verjaardagen?
[ Voor 19% gewijzigd door GAIAjohan op 08-12-2010 01:47 ]
wat voor muziek hoor ik nou, geluid is beetje vaag, klinkt als rock muziek ?? je eigen muziek zeker??GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:43:
[video]
Hij is nog aan het verwerken, hopelijk komen er nog hogere resoluties dan 240p
Tsja, er zijn een paar irritant. met name die zilveren Merc bij Wehrseifen sloeg nergens op. Die had mij gewoon direct voorbij moeten laten. Mja, er zit een beetje Audioslave-muziek doorheenv8power67 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:48:
[...]
wat voor muziek hoor ik nou, geluid is beetje vaag, klinkt als rock muziek ?? je eigen muziek zeker??
maare nette run, maar kon nog wel sneller, als je die tegenstanders(zijn niet echt tegenstanders eigenlijk)
sneller inhaalt, en niet beukt. maare nette run man.
[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 08-12-2010 02:00 ]
Verwijderd
GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:43:
[video]
Hij is nog aan het verwerken, hopelijk komen er nog hogere resoluties dan 240pEn anders verwijder ik m maar weer, want er is barweinig te zien
Deze functionaliteit heeft in GT5 gezeten voordat hij gereleased werd, het is er bij mijn weten uitgelaten omdat het renderen en comprimeren van de replays te lang zou duren.GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:50:
[...]
Bv je klikt een herhaling aan in menu. Klikt 'export to Youtube'. Dan nog effe zeggen welke camera en welke sector(en). De PS3 gaat hierna even hard bezig een 720p of 1080p video te maken en daarna geeft ie de grootte an bv 89MB. 'Ben je er zeker van dat je 89MB wilt uploaden'? Ja.,
En dan even later staat t op youtube..
Inderdaad die replay export functie was wel handig geweest. Wat doet hij eigenlijk als je replay data export? Ik heb dat gister gedaan maar weet niet wat het doet.GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:50:
[...]
Tsja, er zijn een paar irritant. met name die zilveren Merc bij Wehrseifen sloeg nergens op. Die had mij gewoon direct voorbij moeten laten. Mja, er zit een beetje Audioslave-muziek doorheen
maar t laat meteen wel zien hoe idioot makkelijk die challenge is. Alsof iedereen die SLS maar moet winnen.
Imo moet er snel een makkelijke record- en uploadfunctie komen..
Bv je klikt een herhaling aan in menu. Klikt 'export to Youtube'. Dan nog effe zeggen welke camera en welke sector(en). De PS3 gaat hierna even hard bezig een 720p of 1080p video te maken en daarna geeft ie de grootte an bv 89MB. 'Ben je er zeker van dat je 89MB wilt uploaden'? Ja.,
En dan even later staat t op youtube..
Verwijderd
woow! lekker, welke race was dat dan? :-)Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:12:
[...]
Als iemand geïnteresseerd is in onze race van gisteravond, die 45 minuten duurde...
post maar - ik wil mij weleens zien afgaanVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:30:
[...]
woow! lekker, welke race was dat dan? :-)
[ Voor 21% gewijzigd door Mopperman op 08-12-2010 08:25 ]
Het viel mij gister op dat zelfs mijn stuur (G25) er flink warm van wordt als ik twee uur zit te knallen... Dat heb ik nog met geeneen spel gehad.Mopperman schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:24:
[...]
post maar - ik wil mij weleens zien afgaan
hopelijk vanavond wat meer rijden - zonder bugs... PS3 is nu zelfs verhuist naar ander tv meubel vanwege de warmte
Was jij toevallig die grapjas die ze mic naast ze stuur had liggen?ybastiaans schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:32:
[...]
Het viel mij gister op dat zelfs mijn stuur (G25) er flink warm van wordt als ik twee uur zit te knallen... Dat heb ik nog met geeneen spel gehad.
vond 't een geslaagde avond, jammer dat opstarten zo traag ging. Voor diverse wat 't de eerste keer online; dus kreeg allemaal berichten binnen met 'invite me'. Maar gt heeft geen invite functie, veel uitleggen aan mensen wat te doen etc. Al met al toch race gehouden met 12man aan de start, 20ronden sukuza bleek leuke challenge. Er moest gepit worden omdat de banden afsleten, en schade model stond op light. Dus bij flinke collisie had je daar hinder van en moest je voor herstel de pits in.Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:12:
[...]
Inderdaad die replay export functie was wel handig geweest. Wat doet hij eigenlijk als je replay data export? Ik heb dat gister gedaan maar weet niet wat het doet.
Als iemand geïnteresseerd is in onze race van gisteravond, die 45 minuten duurde...
geheugen zou een probleem zijn dat er geen export functie is. Ontwikkelaar zou kijken of er mogelijkheden zijn om 't op youtube te plaatsen (je video's)Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:42:
Ik las ergens dat je de data van een replay kunt exporten en er dan een mp4 file in je savegame map staat?
[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2010 08:45 ]
Vanavond, 19:00?himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:44:
zeg, dat moeten we vaker doen?
20 ronden op;kaos- schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:51:
Op welke baan hebben jullie gisteren gereden ?
[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 08-12-2010 09:05 ]
Zie je DMybastiaans schreef op woensdag 08 december 2010 @ 07:32:
Geen vrijwilligers voor een Ford Mark IV Race Car '67? Ik wil hem wel ruilen, kom maar met een voorstel.
Shyte, dan had ik nog best mee willen doen. In welke auto werd gereden?himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:52:
[...]
20 ronden op; [afbeelding]
beste tijd zat geloof ik op: 2m 06s - we reden allemaal dezelfde auto (waarvan sommige op 'verkeerde' banden - dus moesten vroegtijdig pits in om te vervangen)
[ Voor 7% gewijzigd door kaos001 op 08-12-2010 09:02 ]
Aan het begin had ik zoiets van, mwah een derde plek moet er wel in zitten. Gelukkig kon ik mede door wat fouten van anderen verder naar voren en leerde ik de baan en de auto beter kunnen. Voor het eerst dat ik in een auto zit dit wel harder dan 160 gaat geloof ik in een volledige race.himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:44:
[...]
vond 't een geslaagde avond, jammer dat opstarten zo traag ging. Voor diverse wat 't de eerste keer online; dus kreeg allemaal berichten binnen met 'invite me'. Maar gt heeft geen invite functie, veel uitleggen aan mensen wat te doen etc. Al met al toch race gehouden met 12man aan de start, 20ronden sukuza bleek leuke challenge. Er moest gepit worden omdat de banden afsleten, en schade model stond op light. Dus bij flinke collisie had je daar hinder van en moest je voor herstel de pits in.
Phusebox heeft bijna iedereen op een rondje gezetSinergyX was net te laat waardoor hij in spectator mode als Olaf Mol op trede en ons live verslag deed van de gebeurtenissen; mensen die pits in gingen, individiuele tijden, inhaal acties en slippertjes - gaf net beetje extra aan de race.
zeg, dat moeten we vaker doen?
[...]
geheugen zou een probleem zijn dat er geen export functie is. Ontwikkelaar zou kijken of er mogelijkheden zijn om 't op youtube te plaatsen (je video's)
SinergyX was krek helderPhusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:07: (Jammer dat ik het commentaar niet goed kon verstaan, kan je de stemmen ergens harder zetten? Hoorde een paar keer mijn naam voorbij komen maar verstond niet waar het over ging.)
GAIAjohan schreef op woensdag 08 december 2010 @ 01:43:
[video]
Hij is nog aan het verwerken, hopelijk komen er nog hogere resoluties dan 240pEn anders verwijder ik m maar weer, want er is barweinig te zien
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Nintendo SWITCH! FTW
Heb geen headsethimlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:12:
[...]
SinergyX was krek heldervoice-quality had ik ook op very-high gezet. Indien je problemen had met audio lijkt mij dat eerder issue van je headset. Vooral de eerste bocht was amusant om te zien
wonderbaarlijk genoeg 'vlogen' diverse auto's door elkaar heen (collision detectie iets
) dus schade viel mee. Hjallo beerde er ook goed op, maar die maakte in ronde 7 geloof ik fout waardoor hij terug viel naar 12e plaats (werd uiteindelijk geloof ik 6e)
Kan dit ook een uurtje later gezet worden?SOCO_cola schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:19:
als jullie vanavond om 1900 weer gaan racen doe ik mee!
K to the KillaZ
Met welke auto hebben jullie gereden? en was deze standaard of maximaal getuned?Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:07:
[...]
Aan het begin had ik zoiets van, mwah een derde plek moet er wel in zitten. Gelukkig kon ik mede door wat fouten van anderen verder naar voren en leerde ik de baan en de auto beter kunnen. Voor het eerst dat ik in een auto zit dit wel harder dan 160 gaat geloof ik in een volledige race.
Op een gegeven moment werd, 2e rondje geloof ik, werd ik er wel bij de chicane afgeduwt (per ongeluk waarschijnlijk) waardoor ik in de bandenstapel knalde. Gelukkig had ik al voldoende afgeremd waardoor de schade meeviel.
Daarna lag ik dus derde, en had me eigenlijk daarbij neergelegd, maar ik zag de banden slijten en gokte erop dat dat een kans voor me zou gaan vormen.
Dus ik pushte hard tot aan de pitstops, waarbij ik na rondje 9 merkte dat ik elke ronde iets langzamer ging vanwege slijtage. In ronde 12 gestopt, dus dan had ik 8 rondjes de tijd om maximaal alles uit de banden te halen. 20 seconde voorsprong voor de pitstop, kwam er uit met 10 seconde achterstand. Die 10 seconde heb ik in één rondje dichtgereden omdat diegene voor mij ook last had van zijn banden en ik op vers rubber stond.
Daarna was het eigenlijk 4-5 snelle rondjes constant rijden, totdat het concentratieverlies kwam. Maakte wat foutjes maar gelukkig had ik voldoende marge.
Dit soort races maakt het spel wel veel leuker, en niet alleen omdat ik gewonnen heb, maar je bent verlost van die verschrikkelijke AI.
(Jammer dat ik het commentaar niet goed kon verstaan, kan je de stemmen ergens harder zetten? Hoorde een paar keer mijn naam voorbij komen maar verstond niet waar het over ging.)
Hahah, ja dat was wel lachen inderdaad. Vooral stats als: driftkoning van dit moment met de meest versleten banden is... etc. De zoektocht van Willem100 naar de pits vond ik ook wel vermakelijk...himlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:44:
[...]
SinergyX was net te laat waardoor hij in spectator mode als Olaf Mol op trede en ons live verslag deed van de gebeurtenissen; mensen die pits in gingen, individiuele tijden, inhaal acties en slippertjes - gaf net beetje extra aan de race.
[ Voor 10% gewijzigd door Geengrenzuh op 08-12-2010 09:30 ]
PSN: Geengrenzuh
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat zijn de preciese settings die je gebruikt hebt? Ik heb er al wat mee zitten spelen, maar ik krijg die race niet gewonnenLampuhkap schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:23:
ik heb zon Ferrari 330 P4 race car van een tweaker geleend voor dit doel. Volle downforce, versnellingsbak korter, iets verlagen en eindeloos blijven proberen. Je verdient wel lekker, maar t duurt zo lang
Hmm waar vind je zo'n headset? Heb misschien nog wel een bluetooth dingen liggen anders, of zou ik mijn telefoon kunnen pairen als headset? Dan kan ik die weer op speaker zetten. Vind rijden met zo'n bluetooth oortje namelijk irritant.SinergyX schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:30:
Als je inderdaad met USB headset of oortje werkt, hoor je commentaar via dat ding, geluid via je TV/setup.
http://tweakers.net/price...qSlbGBDkhdcqpvZp6Sla5hLQAPhusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:35:
Hmm waar vind je zo'n headset? Heb misschien nog wel een bluetooth dingen liggen anders, of zou ik mijn telefoon kunnen pairen als headset? Dan kan ik die weer op speaker zetten. Vind rijden met zo'n bluetooth oortje namelijk irritant.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Valt mee, TCS en ABS uitzetten doet wonderen. Bij aanlaten van de ABS blijft ook de ASM aanstaan, als je die uitzet remt de auto niet zelf bij. Dat was bij mij het verschil tussen 100x proberen en zilver en 1x proberen en goud (wel met stuur).Dacide schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:32:
Mijn god was is die nascar challenge moeilijk zeg. Ik doe de reeks op medium. De eerste tweeheb ik gehaald op brons. Maar nu, die derde moet ik de buitenbocht aanhouden. Dit lukt me echt niet. Volgens mij zijn dit typische races waarvoor een stuurtje haast verplichte kost is.
Iemand tips?
als ik mijn headsetje uit zet; geludi gaat over TV, kan ook ik bijna niemand verstaan. Voice via headset klinkt zo veel beter dan via standaard output. Koop jabratje ofzo bij telecom winkel 10-20euroPhusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:29:
Ik hoop dat mijn stuurtje nog een race uithoudt, ga een nieuwe kopen maar die zal ik pas in januari hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Shiver23 op 08-12-2010 09:49 ]
PSN: Shiver23
mijn headset is 40%; een inbreker is erop gaan staan toen mijn die mijn PS3 jatte. Toch werkt headsetje nog. Wel heb ik 'voice-quality' op very-high staan (kun je aangeven als je game host). Maar die rondjes na de 20track-race waren erg smakelijk. Mede doordat ik 'catchup' heb aangezet bleven we continue bij elkaar in battle. SingergyX heeft mij geloof ik 7-8x ingehaald bij een race van 3 rondenShiver23 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:48:
Gisteren viel me op dat de voice-kwaliteit in GT5 erg goed is, of hebben SinergyX, Himlims_ en de anderen die er gisteren waren toevallig een goede headset?
Ik zie tijdens langskomen van 19:00 en 19:30 uur. 22:30 komt me beter uitZie wel of er dan nog mensen online zijn.
Met online play kan je kiezen uit standaard voorgeselecteerde auto's. Van goedkope rammebakken tot nascar-monsters.ReFresh F5 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:01:
Ik zou graag eens mee willen racen. Ik ben gisteren pas begonnen met GT5 en ben pas level 6 zonder een echte race bak... Of heb je meer keuze bij online play?
Dat was ik met die banden, ik ging enorm achteruit in rondetijden en slipte volgensmij 2x naast de baan.Phusebox schreef op woensdag 08 december 2010 @ 09:07:
[...]
Dus ik pushte hard tot aan de pitstops, waarbij ik na rondje 9 merkte dat ik elke ronde iets langzamer ging vanwege slijtage. In ronde 12 gestopt, dus dan had ik 8 rondjes de tijd om maximaal alles uit de banden te halen. 20 seconde voorsprong voor de pitstop, kwam er uit met 10 seconde achterstand. Die 10 seconde heb ik in één rondje dichtgereden omdat diegene voor mij ook last had van zijn banden en ik op vers rubber stond.
Daarna was het eigenlijk 4-5 snelle rondjes constant rijden, totdat het concentratieverlies kwam. Maakte wat foutjes maar gelukkig had ik voldoende marge.
Dit soort races maakt het spel wel veel leuker, en niet alleen omdat ik gewonnen heb, maar je bent verlost van die verschrikkelijke AI.
(Jammer dat ik het commentaar niet goed kon verstaan, kan je de stemmen ergens harder zetten? Hoorde een paar keer mijn naam voorbij komen maar verstond niet waar het over ging.)
je kunt de auto's kiezen die bij arcade ook beschikbaar zijn. Afhankelijk van de race instellingen die ingesteld zijn kun je een auto kiezen. Stel deze staat op unlimited, kun je ook je eigen auto's kiezen MAAR enkel de auto's die je gemarkeerd hebt als favoriet. Race van gister hebben we iedereen dezelfde auto gegeven; SLS 600 geloof ikReFresh F5 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:01:
Ik zou graag eens mee willen racen. Ik ben gisteren pas begonnen met GT5 en ben pas level 6 zonder een echte race bak... Of heb je meer keuze bij online play?
mijn bandenkeuze was ook niet goed - in vrij rijden leek t me leuk om op race intermediate te gaan rijden - echter was ik vergeten dit te wisselen voor de startMetZyZteM schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:07:
[...]
Dat was ik met die banden, ik ging enorm achteruit in rondetijden en slipte volgensmij 2x naast de baan.
Het commentaar kon ik ook niet verstaan, en ik ga niet met zo'n bluetooth oortje dinges in rijden. Dit moet toch anders kunnen?
Anyway, als het goed is ben ik er vanavond wel weer bij. Misschien een raceje monza?
O dat is mooi, misschien tot vanavond danhimlims_ schreef op woensdag 08 december 2010 @ 10:09:
[...]
je kunt de auto's kiezen die bij arcade ook beschikbaar zijn. Afhankelijk van de race instellingen die ingesteld zijn kun je een auto kiezen. Stel deze staat op unlimited, kun je ook je eigen auto's kiezen MAAR enkel de auto's die je gemarkeerd hebt als favoriet. Race van gister hebben we iedereen dezelfde auto gegeven; SLS 600 geloof ik
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq