Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:27
Wie van jullie heeft er al het probleem gehad dat bij het ''giften'' van een auto aan bijvoorbeeld een vriend, de auto gewoon ''verdween''?

Heb al 2x gehad, ik verstuur een auto, pop-up box met daarin ''mislukt'' resultaat: Auto weg uit mijn garage en niet aangekomen bij vriend?

Nu dus een beetje voorzichtig geworden welke auto's ik wel en niet uitleen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
RisingSun schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:18:
Wie van jullie heeft er al het probleem gehad dat bij het ''giften'' van een auto aan bijvoorbeeld een vriend, de auto gewoon ''verdween''?

Heb al 2x gehad, ik verstuur een auto, pop-up box met daarin ''mislukt'' resultaat: Auto weg uit mijn garage en niet aangekomen bij vriend?

Nu dus een beetje voorzichtig geworden welke auto's ik wel en niet uitleen.. :/
Dit is bij mijn broertje ook gebeurd. Sindsdien giften we geen auto's meer. Gelukkig was het maar een Mini Cooper, maar voor hetzelfde geld was het een auto van 3 miljoen oid. ;w

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik heb hetzelfde gehad. Toen direct de playstation uit gezet en opnieuw opgestart, voilla de auto was weer terug in de garage.

Het schijnt dat als je te lang wacht, hij wel echt weg kan zijn.. Maar dit heb ik gelukkig nog niet mee mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:27
Jamoru schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:20:
[...]

Dit is bij mijn broertje ook gebeurd. Sindsdien giften we geen auto's meer. Gelukkig was het maar een Mini Cooper, maar voor hetzelfde geld was het een auto van 3 miljoen oid. ;w
Ik probeerde dus mijn Maserati Gran Turismo '08 naar me vader te sturen,

zwaaizwaai Maserati ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Businessman007 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 03:35:
Heb zojuist met de Minolta op de Nordschleife gereden, jezus wat is dat eng zeg.
Ik reed een 6:11:539 maar een tijd rond de 5:53.xxx is zeker mogelijk als ik er goed voor ga zitten.
Ik heb toevallig mijn GT4 tijden nog liggen (die hield ik bij :P ).
Toyota Minolta 88 C-V Race car (met harde race banden) op de Nordschleife:
05'46.563
Kan me nog herinneren dat het inderdaad k#tje hard ging!
Hobbelen als een gek maar wel coowl! 8)
Ben benieuwd of ik in GT5 dezelfde tijd tevoorschijn kan toveren...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik t.net was haalde ik de review zsm offline want dit is gewoon slechte reclame voor t.net. Het spel testen ZONDER stuur. En dan nog CoD:BO een 9,5 geven en Forza3 een 9. Als Forza3 een 9 is, is GT5 ook zeker een 9.
Absoluut een dikke faal, en het lijkt wel of er geld van MS in is gestoken, net als bij die baggere image viewer. GT5 is niet slechter dan Forza3, maar ook niet per se beter. Ze hebben elk hun eigen sterke punten.

[ Voor 12% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2010 13:56 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:55:
Als Forza3 een 9 is, is GT5 ook zeker een 9.

GT5 is niet slechter dan Forza3, maar ook niet per se beter. Ze hebben elk hun eigen sterke punten.
Ja in dat geval zou je ze allebei een 9 kunnen geven. Ik denk dat GT5 dat misschien ook wel gekregen zou hebben wanneer deze tegelijk met FM III zou zijn uitgekomen. Ik heb zelf ook meer de neiging naar Forza, maar het is dat mijn 360 het niet meer doet, dus nu speel ik GT5 (en vind het tot op heden een goeie 2e).

Bij Forza zijn ALLE 500+ (inmiddels incl dlc) wagens premium en de handling is echt niet zoveel minder 'realistisch' dan in GT5. Forza heeft leaderbords (in GT5 nog niet tegengekomen). En de indeling met klasses in Forza vind ik prettiger spelen. Forza heeft Auction house, paint functie en het zoeken naar wagens passende bij een event zijn veel beter uitgewerkt. In GT vind ik de licenses en de specials tof dus dat mist Forza.
Ik ben bang dat wanneer FM IV uitkomt ik toch maar een nieuwe 360 ga moet gaan halen. Tot die tijd: GT5!

[ Voor 5% gewijzigd door Unbreukable op 03-12-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Forza3 ook en alle DLC erbij, maar qua grahics zijn de modellen wel iets minder dan de premiums van GT5. Alleen natuurlijk zijn ze veel beter dan de extreem baggere standaardmodellen in GT5. En ik vind GT5 toch echt lekkerder rijden. Kan ook aan het stuur liggen (G25 vs XBOX360 wireless wheel is nu niet bepaald eerlijke concurrentie, maar toch). In GT5 heb ik echt het idee een auto te besturen en in Forza voelt t toch allemaal iets statischer. De indeling met klasses is idd veel prettiger in Forza en tis ook veel duidelijker wat je van een auto kunt verwachten qua snelheid

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2010 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 18:39
Ik kan me persoonlijk ook niet goed vinden in de review...
Maar offline halen hoeft van mij nou ook weer niet, het is gewoon de mening van de rev'er en gelukkig hoef ik het daar niet mee eens te zijn :)

Ik vraag me nou nog wel af wat voor zin het RaceModden heeft?
Ik heb een Integra (op gewichtsbesparing na) full tuned.
Wat gaat er gebeuren zodra ik hem een RaceMod geef?

Eigenlijk zou ik even 150k moeten sparen om een Integra RM & Integra full tuned naast elkaar te kunnen zetten.
Maar dat vind ik eigenlijk wel weer zonde van het geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ook lekker als je gewoon niet verder kan; B-spec; moet van beginner nog Jap Classics, World Classics en FR challenge.

Voor geen van die drie heb ik een geschikte auto, en voor world en jap classic is er ook geen te koop die het haalt bij de rest van het veld, bij lange na niet. Voor FR challenge kan ik wel 140k bij de dealer uitgeven, maar ja 140k voor een 5k race?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

SinergyX schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:32:

Frustratie creeer je 90% zelf, dat je echt zo nodig alle licences op Gold wil hebben, moet je dus weten dat hier zwaar irritante trials tussen zitten. Net als bepaalde challenges, soms is het beter het een tijdje te laten rustig en een race of 20 later nog eens te proberen.
woa ik wil maximale belonging en wagens vrijspelen dat is de drive voor mij om die game te spelen, ikw il auto's verzamelen. Een groot gedeelte van mijn cash gaat op aan auto's die ik "moet" kopen, dus ik heb zoveel mogelijk geld nodig De fun van die game is auto's kopen en tunen om dat te doen moet ik zoveel mogelijk races op goud winnen, veel rewards krijg je ook alleen op goud te winnen.

Dat een ander die uitdaging zoekt prima, maar ik kan mij die frustratie wel voortellen.

Voor de rest top game ondanks de minpunten. ik wil gewoon mooie wagens verzamelen en rijden dat si gewoonw aar die game omdraait... dat het geen ultieme race sim is boeiend :P
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:12:
Voor geen van die drie heb ik een geschikte auto, en voor world en jap classic is er ook geen te koop die het haalt bij de rest van het veld, bij lange na niet. Voor FR challenge kan ik wel 140k bij de dealer uitgeven, maar ja 140k voor een 5k race?
onzin, kheb voor de jap classic een mazda 100s cabrio gekocht, geen snel hok, maar met sportbanden en aangepaste uitlaat ku je de rest prima bijhouden... ben je niet zo goed gooi je er nog ff een turbo ene cu op en je kunt met 1 vinger in de neus die races winnen... Je moet altijd een beejte bijhoudenw elke auto's je nodig hebt en dan na elke race/event ff bij de 2 hands wagens kijken.

kan me zo snel ff niet herinneren welke ik voor de FR race heb gebruikt.

[ Voor 34% gewijzigd door Chaoss op 03-12-2010 14:25 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Chaoss schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:13:
[...]
[...]

onzin, kheb voor de jap classic een mazda 100s cabrio gekocht, geen snel hok, maar met sportbanden en aangepaste uitlaat ku je de rest prima bijhouden... ben je niet zo goed gooi je er nog ff een turbo ene cu op en je kunt met 1 vinger in de neus die races winnen... Je moet altijd een beejte bijhoudenw elke auto's je nodig hebt en dan na elke race/event ff bij de 2 hands wagens kijken.

kan me zo snel ff niet herinneren welke ik voor de FR race heb gebruikt.
Het gaat om de b-spec, daar moet ik dus al een flink betere auto hebben dan de rest wil mijn coureur winnen.
En er staat geen enkele auto nu te koop van voor 1980.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het nieuwe Gran Turismo stuur enzo:

*1080º
*About 500€ official prize (not confirmed)
*30cm diameter
*7kg weight
*Industrial FF (Par 150 mNm, 3000 rpm, 65 W, 52mm)

Afbeeldingslocatie: http://www.planetadejuego.com/uploads/media/images/thrustmaster500volante-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetadejuego.com/uploads/media/images/pedales500_g.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planetadejuego.com/uploads/media/images/500_volante.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:19:
[...]

Het gaat om de b-spec, daar moet ik dus al een flink betere auto hebben dan de rest wil mijn coureur winnen.
mijn B-spec coureur heeft die 3 jap calssic races ook gehaald met de getunde mazda 100s

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:23:

*1080º
*30cm diameter
*7kg weight

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd of deze wat betreft prijs prestatie het op kan nemen tegen de nieuwe fanatec gt2 rs of de gt3 rs v2 met CBS pedalen. Ben zeer benieuwd. Voorlopig is de carrera hier voldoende.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:23:

*1080º
*30cm diameter
*7kg weight

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk, maar 500 euro voor een stuur dat alleen op de PS3 werkt is echt belachelijk. Bovendien ziet het stuur zelf er erg plastic uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:27:
[...]

Leuk, maar 500 euro voor een stuur dat alleen op de PS3 werkt is echt belachelijk. Bovendien ziet het stuur zelf er erg plastic uit.
Waarom zou deze alleen op de PS3 werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:30:
[...]

Waarom zou deze alleen op de PS3 werken?
Omdat er alleen PS knoppen op zitten en op de doos alleen een PS compatible logo staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:40:
[...]

Omdat er alleen PS knoppen op zitten en op de doos alleen een PS compatible logo staat?
Ohja, en de DFGT deed het ook niet op de pc,... /sarcasm
Ben er vrijwel zeker van deze gewoon PC-drivers gaat krijgen, net als de DFGT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Laatst online: 11-09 08:37
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:19:
[...]

Ik heb voor die race de DOME DOME-ZERO CONCEPT gebruikt die je kunt winnen. Deze is snel genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:12:
Ook lekker als je gewoon niet verder kan; B-spec; moet van beginner nog Jap Classics, World Classics en FR challenge.

Voor Jap Classics mag je mijn Isuzu 117 wel effe gebruiken
Voor World Classics weet ik niet meer welke ik heb gebruikt
Voor de FR race heb ik wel een stock opera S2000 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wie niet schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:42:
[...]

Ik heb voor die race de DOME DOME-ZERO CONCEPT gebruikt die je kunt winnen. Deze is snel genoeg
En waar kun je die winnen dan?

Pfff ik zit nog steeds bij dezelfde race, krijg er echt de schijt van. Klote nep monaco met zijn kleefmuren met magnetische aantrekkingskracht... Het gaat gewoon altijd mis in het tweede rondje hoe voorzichtig ik ook rij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:47:
[...]

Pfff ik zit nog steeds bij dezelfde race, krijg er echt de schijt van. Klote nep monaco met zijn kleefmuren met magnetische aantrekkingskracht... Het gaat gewoon altijd mis in het tweede rondje hoe voorzichtig ik ook rij....
Als je voorzichtig genoeg rijdt kan het ook niet mis gaan... maar ik snap je punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Laatste rondje, en weer mis. Net rij ik gewoon rechtdoor moet ik mijn stuur ineens 45 graden gedraait houden om rechtdoor te blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
[...]

Die haal je bij de Supercar Nostalgia Cup, volgens mij de laatste race van de beginner A-spec. Anders kan ik je hem wel een keer lenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohnee
Voor de Japanese classic had ik een Lancer 1600 Rally Car gebruikt (Stock)
Voor de World Classic heb ik een Isuzu 117 gebruikt (getuned)
Voor de FR race heb ik een Opera S2000 (stock) gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je voorzichtig rijd, kan je ook niet tegen de muur aan klappen toch? :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:53:
Ohnee
Voor de Japanese classic had ik een Lancer 1600 Rally Car gebruikt (Stock)
Voor de World Classic heb ik een Isuzu 117 gebruikt (getuned)
Voor de FR race heb ik een Opera S2000 (stock) gebruikt.
Geen van allen te vinden.
wie niet schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:53:
[...]

Die haal je bij de Supercar Nostalgia Cup, volgens mij de laatste race van de beginner A-spec. Anders kan ik je hem wel een keer lenen
Hmm laatste race van Amateur, moet je wel iets hebben om die race te kunnen halen :S

[ Voor 33% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan huur je ze ff van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Als ik er ooit achter kan komen hoe dat werkt door deze geweldige menu structuur. ... Blijft weer eens hangen, altijd feest.

[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:00:
[...]

Als ik er ooit achter kan komen hoe dat werkt door deze geweldige menu structuur. ... Blijft weer eens hangen, altijd feest.
Ik moet ze effe ana jou verzenden. Heb je effe een friend request gestuurd, en dan krijg je straks de Isuzu. kun je gebruiken voor de Jap even en de world classic event.
Ik verwacht m overigens wel terug natuurlijk :) En nadat ik de Isuzu terug heb krijg je de Opera S2000

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2010 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:02:
[...]

Ik moet ze effe ana jou verzenden. Heb je effe een friend request gestuurd, en dan krijg je straks de Isuzu. kun je gebruiken voor de Jap even en de world classic event.
Ik verwacht m overigens wel terug natuurlijk :) En nadat ik de Isuzu terug heb krijg je de Opera S2000
Met mijn kwaliteiten kan het wel een week duren voordat ik het gehaald heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

Ok, ik heb ook een paar miskopen gedaan mbt auto's, maar zo erg als Phusebox het stelt is het toch niet.

Check wat voor auto's voor de wedstrijd in aanmerking komen -> koop auto -> indien niet beschikbaar, doe andere wedstrijd en check later -> race -> indien te langzaam, tune en probeer opnieuw.

Ik zit ook wel eens te schelden op bepaalde wedstrijden en ik ben echt niet altijd even positief over die game, maar Phusebox' zijn aanhoudende klaagzang kan ik écht niet begrijpen :X

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
Anders moet je deze lijst er even bijpakken, daar staat in welke auto je het beste kunt gebruiken bij de verschillende races:

http://www.ps3trophies.or...-series-what-car-use.html

edit:

en deze lijst is er om te kijken welke auto je waar kunt winnen

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047

[ Voor 23% gewijzigd door wie niet op 03-12-2010 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist level 24 geworden. ben gelijk die laatste amg challenge gaan doen, en damn das tof. met een standard sls over de nordschleife in de regen :D
en uiteraard alles in eerste keer goud. ook die laatste een volle lap met tegenstanders. was een mega experience. alleen vond ik de prijzen beetje tegen vallen. btw je krijgt wel echt veel exp met die challenge. ben al bijna level 25 nou :P. en heb nu 4 miljoen staan op de bank, en ruim 130 autos.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:04:
[...]

Met mijn kwaliteiten kan het wel een week duren voordat ik het gehaald heb ;)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf, phusebox, je staat in de vriendelijst, maar ik kan jou niet aanklikken als ik de auto wil sturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Haha ik denk ga maar verder met de challenges, weet ik gelijk weer waarom ik de Nurburgring haat...
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:11:
Wtf, phusebox, je staat in de vriendelijst, maar ik kan jou niet aanklikken als ik de auto wil sturen 8)7
PD heeft me zeker gebanned vanwege mijn klagen

[ Voor 57% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de auto je nu cadeau gegeven denk ik?
De Isuzu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:57:
Hmm laatste race van Amateur, moet je wel iets hebben om die race te kunnen halen :S
Bij latere kampioenschappen win je vaak auto's die je weer in lagere races kunt gebruiken. Gewoon proberen verder te gaan als je geen geschikte auto kan vinden. Of even special events en licenses gaan doen om geld en ervaring op te doen. Vervolgens wordt de occasiondealer weer aangevuld en zitten er misschien wel goede auto's tussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Muse op 03-12-2010 15:14 . Reden: onnodige opmerking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:13:
Ik heb de auto je nu cadeau gegeven denk ik?
De Isuzu..
Zal dalijk ff checken, ben me nu weer lekker aan het irriteren op de eerste AMG challenge... ja zelfs DIE haal ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste AMG challenge is dan ook de lastigste AMG challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:17:
De eerste AMG challenge is dan ook de lastigste AMG challenge
Ik haal het elke keer op 2 seconde na, zolang ik maar niet spin moet ik het dus wel redden. Maar ja.

Aaargh 0.001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Ik heb maar 1 gold van de 10-12 AMG challenges die ik gedaan heb. Echt ontzettend moeilijk zijn die. Bij eentje moest ik sneller dan 2:21 zijn. Perfect gereden (naja, voor mijn doen dan)..... 2:23 nog wat... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamoru schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:19:
Ik heb maar 1 gold van de 10-12 AMG challenges die ik gedaan heb. Echt ontzettend moeilijk zijn die. Bij eentje moest ik sneller dan 2:21 zijn. Perfect gereden (naja, voor mijn doen dan)..... 2:23 nog wat... :(
Sector 2 van de 300SL zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:22:
[...]

Ja, die bedoelde ik inderdaad. Heb jij hem al wel gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamoru schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:24:
[...]

Ja, die bedoelde ik inderdaad. Heb jij hem al wel gold?
Jup. 2:20.957 met Dualshock3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
@ phusebox:

Kun je een keer een race filmen? Ik ben nou echt benieuwd of je nu zo slecht bent als dat je zegt.

En met die beelden kunnen we je eventueel ook helpen natuurlijk!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Pff netjes. Ik heb ook nog maar 5x geprobeerd ofzo, maar die baan is zo lang dat ik die bochten gewoon niet kan onthouden. En dit is maar 1 sector... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Wellicht is het al een keer gemeld hier, maar wat gebeurd er als je de Ghost verslaat bij de Sebastian Loeb challenge de ghost verslaat? Ik kan echt onwijs gemakkelijk goud halen, maar de ghost houd ik nét niet bij :/... Er staat in de omschrijving wel dat je die moet inhalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
leech1984 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:25:
@ phusebox:

Kun je een keer een race filmen? Ik ben nou echt benieuwd of je nu zo slecht bent als dat je zegt.

En met die beelden kunnen we je eventueel ook helpen natuurlijk!
Probeer nu iets te uploaden, maar ja vanaf gsm geschoten en dan 80mb uploaden... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:22:
[...]

Bij de beginner (was dat de 300SL, met die vleugeldeuren?) heb ik ze allemaal goud. Die laatste (sector 4) kon ik écht niet doorkomen. Anderhalve uur over gedaan. De rest was redelijk eenvoudig.

Speel gewoon met controller overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:33:
[...]

Probeer nu iets te uploaden, maar ja vanaf gsm geschoten en dan 80mb uploaden... :|
Lol! Heb je verder nog wel een beetje lol in je leven?
Of zit alles je tegen? ;)

Ik ben benieuwd naar je filmpje!

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
leech1984 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:35:
[...]

Niet echt eigenlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2010 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
leech1984 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:35:
[...]

Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ksborg schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 15:34:
[...]

Bij de beginner (was dat de 300SL, met die vleugeldeuren?) heb ik ze allemaal goud. Die laatste (sector 4) kon ik écht niet doorkomen. Anderhalve uur over gedaan. De rest was redelijk eenvoudig.

Speel gewoon met controller overigens.
Ik vond sector 2 veel alstiger dan sector 4. Zojuist ff sector 2 met stuur gedaan en 2:20.310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Ik wilde het net zeggen... Je hebt wel veel vrije tijd lijkt het... maar die besteed je vooral door jezelf te martelen met games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heb em gehaald, zal dat filmpje wel ff uploaden, want het kan vast veel sneller.

Haha die 2e sector? Kom gewoon 8 seconde te kort.

Hmm filmpje is geupload maar komt niet bij youtube naar voren?

[ Voor 44% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
Met welke auto hebben jullie de Historic Racing Cars races gewonnen?

heb hem nu al diverse keren geprobeerd met een zwaar getunde Ferarri 512BB en verder dan de 2e plaats kom ik niet.

Op Monaco ben ik sneller in de eerste helft van de ronde maar verlies het weer in de 2e helft.
Weet me vaak in de start naar de 1e plaats te wurmen en moet dan 4 ronden lang me positie verdedigen tegen snellere auto's en dit lukt aardig.

In de tunnel proberen ze me altijd in te halen en door later de remmen bij de uitgang pak ik mijn 1e plaats dan weer terug maar dit lukt me nooit 5 ronden lang. Vroeg of laat rem ik te laat waardoor de nr2 me voorbij schiet en zodra hij 1e is rijd hij met gemak van me weg.

Dus welke auto's hebben jullie gebruikt voor deze races? En dan het liefst geen 20mln credit auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
Het zijn deze auto's, in willekeurige volgorde
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:04:
Acura NSX RM ‘91
Chevrolet Camaro SS RM ‘10
Chevrolet Camaro Z28 RM ‘69
Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM ‘06
Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM ‘09
Dodge Challenger R/T RM ‘70
Honda CIVIC TYPE R (EK) RM ‘97
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM ‘04
Lexus IS F RM ‘07
Lotus Elise RM ‘96
Lotus Elise 111R RM ‘04
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM ‘05
Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM ‘02
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM ‘05
Suzuki Cappuccino (EA21R) RM ‘95
TVR Tuscan Speed 6 RM ‘00
Volkswagen Golf IV GTI RM ‘01

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1e sector ook maar effe gedaan: 1:34.110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik vind die nurburgring challenges juist de leukste om te doen, heb de eerste 3 moeilijkheids graden al allemaal op goud gehaald, kan niet wachten tot ik level 24 ben om die te doen. Trouwens de volledige ronde halen is makkelijk dan de verschillende sectoren. De SL 300 op de droge baan in 1 keer goud en de SLS bij de 2e poging, in de regen had ik bij de SL300 nog 10 sec over.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Dit begint inmiddels te lijken op 'het grote Phusebox support topic'

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
Obi1r schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:08:
Dit begint inmiddels te lijken op 'het grote Phusebox support topic'
En gezien de vele hulp die hij krijgt blijkt dat we niet haatdragend zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deadsy schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:05:
Met welke auto hebben jullie de Historic Racing Cars races gewonnen?

heb hem nu al diverse keren geprobeerd met een zwaar getunde Ferarri 512BB en verder dan de 2e plaats kom ik niet.

Op Monaco ben ik sneller in de eerste helft van de ronde maar verlies het weer in de 2e helft.
Weet me vaak in de start naar de 1e plaats te wurmen en moet dan 4 ronden lang me positie verdedigen tegen snellere auto's en dit lukt aardig.

In de tunnel proberen ze me altijd in te halen en door later de remmen bij de uitgang pak ik mijn 1e plaats dan weer terug maar dit lukt me nooit 5 ronden lang. Vroeg of laat rem ik te laat waardoor de nr2 me voorbij schiet en zodra hij 1e is rijd hij met gemak van me weg.

Dus welke auto's hebben jullie gebruikt voor deze races? En dan het liefst geen 20mln credit auto's.
dodge challenger ui 1970. volledig getuned en racing modified met 780pk en weegt 1200 kilo. en dan op racing slicks zacht. ultieme auto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben maar ff begonnen met de AMG challenge op amateur
met de SLS
1e sector had ik al een tijdje easily
2e sector ook in 1 x :)
Waarom is de Amateur ding zoveel makkelijker dan de beginner met de 300SL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
wie niet schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:17:
[...]
En gezien de vele hulp die hij krijgt blijkt dat we niet haatdragend zijn :)
Ssst ander krijgen we nieuwe waarschuwing... Phusebox topic... :+
Vindt t allemaal wel grappig ..! Phuse waar blijft dat filmpje..???

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook sector 3 ging easy :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LL Southside schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:28:
[...]

Ssst ander krijgen we nieuwe waarschuwing... Phusebox topic... :+
Vindt t allemaal wel grappig ..! Phuse waar blijft dat filmpje..???
EHm tja, 3x opnieuw uploaden en nu is youtube nog aan het verwerken. Gebruik die site amper, weet ook weer waarom. Werkt voor geen meter.

En ja hoor, nu staat ie erop maar doet het geluid het niet. En ik upload een vrijwel uncompressed 720p filmpje en hij maakt er echt bagger kwaliteit van.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hUIetxgTesM]

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net maar even ook die laatste sebastien loeb challenge gehaald. moet alleen nog world tour en dan heb ik alle specials op goud :D btw die review van tweakers is echt een lachertje. ze hebben denk ik paar uurtjes gespeeld want als ze hem zoveel als mij gespeeld hadden, en dus even ver waren als mij. gaven ze hem makkelijk een 9 ;) heb denk ik bijna 100uur erin zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:30:
[...]

EHm tja, 3x opnieuw uploaden en nu is youtube nog aan het verwerken. Gebruik die site amper, weet ook weer waarom. Werkt voor geen meter.

En ja hoor, nu staat ie erop maar doet het geluid het niet. En ik upload een vrijwel uncompressed 720p filmpje en hij maakt er echt bagger kwaliteit van.

[video]
eagles of death metal, wheee!
daarmee moet toch alles lukken? :P

maareh, das toch gewoon gold time? of net zilver? anyway niets om over te klagen lijkt me. als je gold wil halen op de ring moet je er ook gewoon meerdere uren per challenge voor uittrekken. de mensen die het sneller kunnen hebben gewoon al een enorme hoeveelheid ring gereden in GT4. (prachtbaan trouwens, you'll learn to love it)

[ Voor 23% gewijzigd door rlKoekie op 03-12-2010 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarmee/hoe neem jij je filmpje op phusebox?

Ik ga nu ff de full lap SLS doen.

[ Voor 29% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2010 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:32:
net maar even ook die laatste sebastien loeb challenge gehaald. moet alleen nog world tour en dan heb ik alle specials op goud :D btw die review van tweakers is echt een lachertje. ze hebben denk ik paar uurtjes gespeeld want als ze hem zoveel als mij gespeeld hadden, en dus even ver waren als mij. gaven ze hem makkelijk een 9 ;) heb denk ik bijna 100uur erin zitten.
Dan mag jij mij vertellen hoe je Jeff gordon Nascar school heb gehaald? Kan bij gevorderden maar geen goud halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand of je auto's nog een keer krijgt als je in A-Spec een race wint?
(Heb er een verkocht die ik toch graag weer terug wil maar net te duur is om te kopen)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:31

Ethirty

Who...me?

rlKoekie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:36:
maareh, das toch gewoon gold time? of net zilver? anyway niets om over te klagen lijkt me.
Ik wou net zeggen. Ziet er best netjes uit. Ik red het nog niet zo strak. Maar had de 300SL geen 5e versnelling, want ik zag je het laatste stuk vooral in 4 rijden?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
Ben nu bezig met die Karts, wat een rot dingen ze spinnen zo snel.

Mensen kunnen me btw toevoegen voor een potje race

Psn: Fawaka-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LL Southside
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-04 23:57
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:41:

Ja vroeg ik me ook af ziet er op zich netjes uit... ( kwaliteit )
Qua lap lap tijd sluit ik me aan in de rij... netjes ooor zeker geen reden om te klagen..!

Ben zelf ook geen perfectionist .. wil gewoon lkkr gamen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SLS lap gehaald. Was moeilijker dan de volledige ronde met de 300SL. maargoed wel in 1x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaWierie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:49:
Ben nu bezig met die Karts, wat een rot dingen ze spinnen zo snel.

Mensen kunnen me btw toevoegen voor een potje race

Psn: Fawaka-W
Moest hier in het begin ook aan wennen.
Gewoon in de bochten het gas doseren of helemaal los laten. Hetzelfde geldt voor inhaal acties, als je kart onverhoopt gaat 'zwieberen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Je kan bij 80% van die races gewoon je gas vol in houden gedurende de hele race.
Althans ik speel met een G25 en daar is het echt mega simpel mee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 16:41:

Deze heb ik opgenomen met een Canon HD camera, best crap kwaliteit vind ik zelf, mijn normale vakantiefilmpjes zien er veel beter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00
Aah shit... ik had Zwarte woud B gehaald. zie ik staan dat ik een audi Pikes Peak quattro heb gekregen. Ik juichen ed. dacht terug aan Gran turismo 2 op PSX waar dat een lomp snel ding was. blijkt het een heel ander model te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mathijs55 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:01:
Aah shit... ik had Zwarte woud B gehaald. zie ik staan dat ik een audi Pikes Peak quattro heb gekregen. Ik juichen ed. dacht terug aan Gran turismo 2 op PSX waar dat een lomp snel ding was. blijkt het een heel ander model te zijn...
Escudo Pikes peak ;) (heet nu Dirt Trial '98).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00
SinergyX schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:07:
[...]

Escudo Pikes peak ;) (heet nu Dirt Trial '98).
Ohja dat was m _/-\o_ geniale auto, met dat ding en dan als maar races rijden rond zo'n oval en lekker cashen :P

waar is die nu te winnen? O-)

Heb btw 873.000 CR, iemand nog suggesties wat ik daarmee kan doen?

[ Voor 9% gewijzigd door Mathijs14 op 03-12-2010 17:16 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
topgear event nu.. is het iemand gelukt de samba bussen gold te krijgen ... :S dat lijk me toch echt onmogelijkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Pff die 2:20 op sector 2 haal ik gewoon echt nooit niet he. Normaal heb ik nog wel zo iets van: ja daar kan het sneller, of dit was niet perfect. En dan moet ik een seconde winnen. Maar nu; blijf gewoon steken op 7 seconde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:00
AlphaWierie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:16:
topgear event nu.. is het iemand gelukt de samba bussen gold te krijgen ... :S dat lijk me toch echt onmogelijkk
Dacht ik aan het begin ook. Mijn beste finish is 3e maar de 1e plaats is echt wel mogelijk alleen moet dan alles goed gaan en je moet net wat mazzel hebben met het inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaWierie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:16:

Hoe ik t deed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:20:
Pff die 2:20 op sector 2 haal ik gewoon echt nooit niet he. Normaal heb ik nog wel zo iets van: ja daar kan het sneller, of dit was niet perfect. En dan moet ik een seconde winnen. Maar nu; blijf gewoon steken op 7 seconde!
Ik kan mijn 2:20.3 wel ff filmen en op youtube zetten if you wish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GAIAjohan schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:22:
[...]

Ik kan mijn 2:20.3 wel ff filmen en op youtube zetten if you wish
Ik zou niet weten wat ik er aan heb naar andere mensen te kijken,het is niet dat ik dan opeens veel beter kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:25:
[...]

Ik zou niet weten wat ik er aan heb naar andere mensen te kijken,het is niet dat ik dan opeens veel beter kan sturen.
Andere lijnen, rempunten, etc.
Vaak kun je er wel iets uit leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm mijn perfecte "rondje" dacht ik: 2:24... met andere woorden de mensen die het in 2:20 halen hebben ondertussen nog ff tijd om te stoppen, rondje om de auto te lopen en weer verder te gaan.

Irritant ook dat er geen ghost is EN geen tussentijden...

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Iocalhost schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:09:
Ik vraag me nou nog wel af wat voor zin het RaceModden heeft?
Ik heb een Integra (op gewichtsbesparing na) full tuned.
Wat gaat er gebeuren zodra ik hem een RaceMod geef?

Eigenlijk zou ik even 150k moeten sparen om een Integra RM & Integra full tuned naast elkaar te kunnen zetten.
Maar dat vind ik eigenlijk wel weer zonde van het geld!
Wil ik ook wel eens weten... Wat houdt een racing modification exact in (buiten de paint job)?

En mezelf nog eens herhalen:
Als je in een event de afzonderlijke races speelt, win je dan ook het kampioenschap (als die er is)? Als je een kampioenschap start, kan je namelijk geen races meer herstarten, heel vervelend :/

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 17:33:
[...]

Wil ik ook wel eens weten... Wat houdt een racing modification exact in (buiten de paint job)?

En mezelf nog eens herhalen:
Als je in een event de afzonderlijke races speelt, win je dan ook het kampioenschap (als die er is)? Als je een kampioenschap start, kan je namelijk geen races meer herstarten, heel vervelend :/
Nee, ik heb al eens eerst de races gedaan, en later het kampioenschap nog een keer apart. Andersom heb ik niet gedaan, dus weet ik niet.

[ Voor 4% gewijzigd door u_nix_we_all op 03-12-2010 17:35 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 09:36

mrdjey

That Shit is Wack

plaatjes van het nieuwe GT stuur.

http://www.racedepartment...thrustmaster-t500-rs.html

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bekijk deze thread eens een pagina eerder ofzo. (ik heb 200 posts per pagina :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Snap echt niet hoe ik nu 4 seconde moet winnen, of zou je dat met handmatig schakelen soms wel halen?
Dat kan ik namelijk echt niet, in alle racegames die ik heb gespeeld is het me nog nooit gelukt. Ik let dan veel te veel op het schakelen en zwabber alle kanten op, of ik rij goed en schakel veel te vroeg terug, te laat op etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk188
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2020
Zoo, ik heb alle licenses ook op gold weten te halen zonder gebruik te maken van traction control of ABS. Het is voor mij de eerste console racer die op een goede manier met een stuurwiel (in dit geval G25) te besturen is. Voorgaande edities waren op dat gebied een ramp maar met GT5 gaat het goed. Enige nadeel is vind ik dat je de stuurhoek niet kan instellen. Doordat het stuur goed werkt heb ik alle licenses redelijk makkelijk gehaald, de remproeven ervaar ik als de lastigste, kwestie van blijven proberen.
Nu op naar de special events, kijken of ik die ook allemaal met gold kan afsluiten. Ik heb in ieder geval al een begin gemaakt. Ik lees veel over problemen met het top gear event met de VW bussen. Mijn ervaring was dat deze goed te doen was op goud. De kunst is denk ik om de AI op de juiste plaatsen in te halen. Het filmpje wat al veelvuldig is te zien is daar een goed voorbeeld van.
Het spel zelf vind ik echt goed. Ik snap de kritiek punten en soms ziet het er inderdaad echt niet goed uit maar daar moet je maar doorheen kijken. De gameplay is goed en als het multiplayer gedeelte flink aangepast gaat worden, zodat daar ook meer uitdaging in gaat zitten als alleen maar tegen elkaar racen, dan denk ik dat ik nog veel plezier aan dit spel ga beleven.

P.S. ik zou ook graag aan de spelerslijst toegevoegd worden, gamertag: DirkvT, G25, normal edition

PSN: DirkvT

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!