SinergyX schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:32:
Frustratie creeer je 90% zelf, dat je echt zo nodig alle licences op Gold wil hebben, moet je dus weten dat hier zwaar irritante trials tussen zitten. Net als bepaalde challenges, soms is het beter het een tijdje te laten rustig en een race of 20 later nog eens te proberen.
woa ik wil maximale belonging en wagens vrijspelen dat is de drive voor mij om die game te spelen, ikw il auto's verzamelen. Een groot gedeelte van mijn cash gaat op aan auto's die ik "moet" kopen, dus ik heb zoveel mogelijk geld nodig De fun van die game is auto's kopen en tunen om dat te doen moet ik zoveel mogelijk races op goud winnen, veel rewards krijg je ook alleen op goud te winnen.
Dat een ander die uitdaging zoekt prima, maar ik kan mij die frustratie wel voortellen.
Voor de rest top game ondanks de minpunten. ik wil gewoon mooie wagens verzamelen en rijden dat si gewoonw aar die game omdraait... dat het geen ultieme race sim is boeiend

Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 14:12:
Voor geen van die drie heb ik een geschikte auto, en voor world en jap classic is er ook geen te koop die het haalt bij de rest van het veld, bij lange na niet. Voor FR challenge kan ik wel 140k bij de dealer uitgeven, maar ja 140k voor een 5k race?
onzin, kheb voor de jap classic een mazda 100s cabrio gekocht, geen snel hok, maar met sportbanden en aangepaste uitlaat ku je de rest prima bijhouden... ben je niet zo goed gooi je er nog ff een turbo ene cu op en je kunt met 1 vinger in de neus die races winnen... Je moet altijd een beejte bijhoudenw elke auto's je nodig hebt en dan na elke race/event ff bij de 2 hands wagens kijken.
kan me zo snel ff niet herinneren welke ik voor de FR race heb gebruikt.
[
Voor 34% gewijzigd door
Chaoss op 03-12-2010 14:25
]