Gisteren bij de Occasions de Spyker C8 zien voorbij komen! .... 233.000cr...
Moest ik niet voor een Lambo & Ferrari aan het sparen zijn, had ik die direct gekocht...
Nu moet ik die laten voorbij gaan en wie weet nooit meer terug zien....

Toch wel een dik minpunt, die "verschuivende" occasion dealerships, ookal voegt het een leuke "nieuwsgierigheids-factor" toe na elke race, maar dat is dan ook al...
Nog zoiets: ik zit nu al een week te wachten tot er een pick-up voorbij komt gerold bij de Occasions... Kómt die daar überhaupt nog wel?? Of moet ik echt die B-spec races doen waar die te winnen valt? (Ik was nooit van plan B-spec te spelen wegens te saai - als ik thuis kom van men werk, wil ik gewoon zélf racen, punt.)
De auto's die je wint, zijn inderdaad regelmatig nutteloos..... Moet je een mini kopen van tegen de 200pk voor de mini-cup, win je nog een mini....., en van amper 60pk..... Enkel goed om te verkopen dus....
Heb ondertussen zo ook al 3 Occasion Nissan skylines van in de jaren '90 *zucht*...
"VW Kubelwagen" Wtf? Ongetwijfeld interessant voor de nostalg... -erm-... isten(?:p) onder ons, maar voor het gros van de racers is dat gewoon belachelijk en in zekere zin demotiverend....
Je hebt niets verkeerd ingesteld, don't worry. De glitches waarover je spreekt zijn bij iedereen zichtbaar. Niet iedereen beschouwd ze als abnormaal of stoort er zich aan, vandaar dat sommige zeggen "op mijn tv alles in orde"... Het zijn PS3/GT5 render issues. Output device is echt irrelevant.
EDIT:
overzicht van alle te winnen prijzen & trophies in google spreadsheet formaat:
https://spreadsheets.goog...kzWG9ncDdWM2c&hl=en&gid=0 (gamespot forum)
[
Voor 5% gewijzigd door
Buzz_Fuzz op 03-12-2010 11:16
]