Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Laat maar zitten, ik heb geen idee hoe ik jouw lobby join. Kan alleen uit een grote lijst kiezen :)

Ah gelukt, ik moest GT even opnieuw opstarten. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Racemol op 02-12-2010 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AlphaWierie schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:36:
[...]

Ik heb een philips 42/nogwat maar geen problemen bij mij? gewoon lekker scherp alles.
alleen schaduwen zijn wat wazig maar ik zie op youtube dat het zo hoort.
Oke hm vaag, schaduws zijn bij mij overigens blokkerig. Ik denk dat er bij mij toch iets goed verkeerd is ingesteld of wat ook. Maar heb vanalles aan en uitgezet en de beeldscherm instellingen 10x gecheckt.
Raar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Als er nog mensen zo'n Jaguar code overhebben, dan houd ik mij zeker, zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen... aanbevolen!

Overigens heb ik gister eindelijk die kloterace met de Vitz/Yaris gehaald met de gratis Yaris die je krijgt bij beginner.. Ik heb hem uiteindelijk met 50k flink getuned en toen was het pas relatief gemakkelijk.... Maar nog steeds maar een verschil van 2 seconden op de tweede plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Ik hou me ook nog steeds aanbevolen voor een code!

Ik ben benieuwd naar de mechanical damage, hoe vet is het als je je koppeling eruit kan branden!

//edit

Jeuj, mn wheelstand pro is in krakauw, zit nu in t vliegtuig naar amsterdam :) Ik hoop dat hij zaterdag hier in utrecht door tnt bezorgd gaat worden!

GT5 is VET! :9

[ Voor 37% gewijzigd door BertP op 03-12-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:50:
Oke hm vaag, schaduws zijn bij mij overigens blokkerig. Ik denk dat er bij mij toch iets goed verkeerd is ingesteld of wat ook. Maar heb vanalles aan en uitgezet en de beeldscherm instellingen 10x gecheckt.
Raar
Nee, shadow is afhankelijk wat er in het spel gebeurd, dus shadow zie je vaak veranderen van blurry naar blokkerig en daar weer netjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist een online race gehad met paar mede tweakers. was tof, en lekker clean racen :D
heb 3 mensen een key voor jaguar gegeven. hoop dat ze dr lol mee hebben.
morgen misschien weer meer keys.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

v8power67 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:42:
[...]

heb je geacepteerd dus we wachten op je :D
Ik kom misschien over een uur nog ff crossen :p Hoop dat ik de goede lounge kan vinden.
Dinsdagavond heb ik me wel vermaakt. Op mijn server vielen de niet gotters nogal negatief op. Maar later in een prive lounge met aantal gotters wel vermaakt. o.a in london :p

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Nissan GT-R SpecV 09 is zo'n relaxte wagen als hij maximaal is geupgrade, zit zo op de 250 en bochtenwerk is fantastisch :O

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:31:
Wat vinden jullie?
Is GT5 het waard een PS3 voor aan te schaffen?
Als je een grote fan bent van de serie wel, anders niet. Als je een racegame wil, tjah, dat is dit niet echt, het is meer een realistisch rijden met mooie auto's game. Maar goed, naast GT heb je nog uncharted, little big planet, killzone en nog een lading andere games die ik voor het gemak even vergeet :P.
v8power67 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 00:40:
zojuist een online race gehad met paar mede tweakers. was tof, en lekker clean racen :D
online was prima idd, alleen dat regenrijden was wel erg wennen :X

[ Voor 28% gewijzigd door Bastard op 03-12-2010 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buiten het private/public server, kan je er ook eentje maken met wachtwoord?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Was idd vet.

Zag trouwens zojuist dat je vriendenlijst onder A en B wordt gesorteerd op level. Zo blijk ik van de Tweakers de hoogste A-spec rang te hebben, vlak gevolgd door Hjallo (allebei level 23 maar ik heb denk ik meer punten).

Qua B-Spec sta ik ergens middenin van de Tweakers.

PSN ID: Pyrone89
E-mail: #bovenstaande nickname#@gmail.com

PS: wel lachen: iemand had Kaz via Twitter uitgenodigd om te komen racen en hij kwam blijkbaar _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Pyrone89 op 03-12-2010 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
alex3305 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:50:
Als er nog mensen zo'n Jaguar code overhebben, dan houd ik mij zeker, zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen... aanbevolen!

Overigens heb ik gister eindelijk die kloterace met de Vitz/Yaris gehaald met de gratis Yaris die je krijgt bij beginner.. Ik heb hem uiteindelijk met 50k flink getuned en toen was het pas relatief gemakkelijk.... Maar nog steeds maar een verschil van 2 seconden op de tweede plaats.
Je had beter even een Vitz RS Turbo kunnen halen, kost 14000 ofzo en dan rij je ze allemaal weg. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Kun je met 1 account meerdere keren een key krijgen dan?

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Ik geef het op met het spel... echt hoe kunnen ze nu nog een spel zonder rewind functie uitbrengen. Zojuist mijn stuur door de kamer gegooid omdat ik al 4x opnieuw heb kunnen beginnen met een race, terwijl ik elke keer eerste lag maar door de magische kleefmuur weer eens dwars op de baan stond, en er geen achteruit knop valt in te stellen op mijn stuur.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Mijn B-Spec driver gister ff en rondje laten rijden in de HotHatch cup met m'n 881Pk C63 AMG :D Denk dat hij meer achterstevoren stond als dat ie eecht gereden heeft. Ging echt helemaal nergens over.. :D

Als iemand nog een code voor die Jaguar over heeft hou ik me ook aanbevolen.. :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
alex3305 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:50:

Same here, maar snap het niet helemaal, codes "over" hebben ?

Codes zijn toch maar 1x geldig en worden verkregen bij een pre-order dus snap dat over niet helemaal. (Ah facebook car, mezelf even inlezen hoe die car te krijgen)

Heb het antwoord er trouwens nog niet van voorbij zien komen (of ik heb deze gemist) maar zijn al die special cars uberhaubt te winnen of echt alleen via codes? Zou enorm ruk zijn als het alleen via codes ging maarja hopen dat ze snel in PSN store komen dan

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 03-12-2010 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 07:26:
Ik geef het op met het spel... echt hoe kunnen ze nu nog een spel zonder rewind functie uitbrengen. Zojuist mijn stuur door de kamer gegooid omdat ik al 4x opnieuw heb kunnen beginnen met een race, terwijl ik elke keer eerste lag maar door de magische kleefmuur weer eens dwars op de baan stond, en er geen achteruit knop valt in te stellen op mijn stuur.
Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05:51
De rewindfunctie vind ik absoluut geen gemis, geeft juist de normale spanning van, doe het fout en you're out.

Dat er geen achteruitrijknop op zit snap ik dan weer niet :? ik rij zelf met controller

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombola
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 17:16
Beerkeeper schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 07:57:
Dat er geen achteruitrijknop op zit snap ik dan weer niet :? ik rij zelf met controller
Driehoekje?

[ Voor 90% gewijzigd door tombola op 03-12-2010 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Beerkeeper schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 07:57:
[...]

De rewindfunctie vind ik absoluut geen gemis, geeft juist de normale spanning van, doe het fout en you're out.

Komt omdat mijn stuur maar half ondersteund word en ik geen settings kan aanpassen. Maar goed, geen rewind, tja in 9 van de 10 gevallen geen probleem maar enorm frustrerend als je een race rijd waar je al geen zak aan vind, in een auto die niet te besturen is en je dan ook nog eens 5x opnieuw mag beginnen.

Meteen weer een slecht humeur de rest van de dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Nou nou nou, 5 keer een race opnieuw beginnen is echt peanuts in de GT reeks. Er zijn toch wel races geweest die ik meer dan 100 keer heb geprobeerd voordat het lukte. Om na 5 keer falen als te zeggen dat de game ruk is omdat er geen rewind functie inzit vind ik nogal kort door de bocht.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sluuz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:09:
Nou nou nou, 5 keer een race opnieuw beginnen is echt peanuts in de GT reeks. Er zijn toch wel races geweest die ik meer dan 100 keer heb geprobeerd voordat het lukte. Om na 5 keer falen als te zeggen dat de game ruk is omdat er geen rewind functie inzit vind ik nogal kort door de bocht.
Tja wel als ik bij beginner al deze zeik heb, om nog maar niet te spreken over de challenges en licenses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:12:
[...]

Tja wel als ik bij beginner al deze zeik heb, om nog maar niet te spreken over de challenges
Misschien moet je accepteren dat je geen natuurtalent bent en gewoon hard moet werken. Licenses en challenges lopen soms wel in de tientallen pogingen hier (voor gold, silver/bronze is makkelijker ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:19:
[...]

Misschien moet je accepteren dat je geen natuurtalent bent en gewoon hard moet werken. Licenses en challenges lopen soms wel in de tientallen pogingen hier (voor gold, silver/bronze is makkelijker ;) )
Ach ja dat ik suck in alles wat ik doe weet ik al wel, maar een rewind functie is daarom meer dan welkom om het spel leuk te houden. Nu is het gewoon frustrerend en irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Phusebox, ga lekker Grid spelen daar kan je wel in spoelen, ipv constant te zeiken hoe klote je GT5 vind...

Zeiken om dingen die ontbreken terwijl je met hardware speelt die niet goed ondersteund wordt... :F

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:21:
[...]

Ach ja dat ik suck in alles wat ik doe weet ik al wel, maar een rewind functie is daarom meer dan welkom om het spel leuk te houden. Nu is het gewoon frustrerend en irritant.
Dat weet ik allemaal niet, maar als je de rewind functie echt mist denk ik dat je toch een beetje een verkeerd beeld van GT5 hebt...

Ik snap je gevoel overigens wel, ik ben gister een uur bezig geweest met die slalom (IB-5 geloof ik) en elke keer pakte ik een pilonnetje. Het lukte bij poging 160 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybastiaans schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:26:
[...]

Dat weet ik allemaal niet, maar als je de rewind functie echt mist denk ik dat je toch een beetje een verkeerd beeld van GT5 hebt...

Ik snap je gevoel overigens wel, ik ben gister een uur bezig geweest met die slalom (IB-5 geloof ik) en elke keer pakte ik een pilonnetje. Het lukte bij poging 160 of zo.
das redelijk snel koste mij 2 dagen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:46
Sluuz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:09:
Precies, ik ben veelal bezig met het halen van diverse licenses.. en dan red ik het toch niet met 5x om goud binnen te slepen. En ik wil toch echt geen license halen met alleen maar bronzen en zilvere beeldjes.. gewoon zoveel mogelijk goud .. dus lekker frustrerend als je voor de zesentachtigste keer opnieuw mag beginnen.. maar des te gaver als je het dan ook daadwerkelijk red.
Ow en btw, als je de achteruitknop nodig hebt, red je het vaak toch al niet in de race, dus kun je net zo goed opnieuw starten.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 20:53
DonJunior schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:40:
[...]

Precies, ik ben veelal bezig met het halen van diverse licenses.. en dan red ik het toch niet met 5x om goud binnen te slepen. En ik wil toch echt geen license halen met alleen maar bronzen en zilvere beeldjes.. gewoon zoveel mogelijk goud .. dus lekker frustrerend als je voor de zesentachtigste keer opnieuw mag beginnen.. maar des te gaver als je het dan ook daadwerkelijk red.
Ow en btw, als je de achteruitknop nodig hebt, red je het vaak toch al niet in de race, dus kun je net zo goed opnieuw starten.
Inderdaad en dat is toch het mooie van GT?

Dat je na 386 keer proberen net die 3 tienden pakt zodat je goud hebt.....
Ik vermaak mij er wel mee.

offtopic:
Mijn vriendin ligt ook weer eens in een deuk als ik weer op mijzelf loop te tieren.....Ik schijn nogal als een voetbalcommentator verslag te doen van mijn race :o :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
[...]

Ik heb inderdaad eerst even alles op brons gehaald, en ben nu met goud bezig. IB is binnen, van het weekend de laatste twee maar eens binnen halen. Dan de Top Gear Elise challenge en de Ring challenges op goud, alle races, verder in B-Spec, mooie auto's kopen, zoeken tussen de used cars voor strakke bakken.......

Zo veel te doen, zo weinig tijd... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[...]

Zoals ik al zei, licenses en challenges daargelaten, aangezien ik voor de Elise challenge minimaal 300 herstarts nodig had.

En dan heb ik dus nog maar alleen de beginner dingen gedaan, dus ik denk als ik ooit verder kom mijn ps3 ook zijn eerst vlucht gaat maken. (En waarschijnlijk ook laatste dan).

En tja achteruitknop, zit dus bij die beginner european classics, op die nep monaco, waar ik steeds weer ergens aan de muur blijf plakken met 10+ sec voorsprong, mede omdat de enige geschikte auto die ik heb alle kanten opvliegt. Toevallig weer een Lotus, ze zullen wel iets hebben tegen dat merk dat ze er zo slecht uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
wat betreft die facebook code, ik heb 4 accounts op mijn ps3 staan (EU, HKG, US etc) en bij alle 4 komt de Jag gewoon binnen nadat ik hem op mijn main-account had ingelost.

Zo kun je dus ook gewoon de museumkaarten naar je main-account kado doen, voor het geval je die dus echt zou willen hebben :P

Btw leuk zo'n verjaardagskadootje uit 1969.......een fiat 500 pfffff :+

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:49:
[...]

Zoals ik al zei, licenses en challenges daargelaten, aangezien ik voor de Elise challenge minimaal 300 herstarts nodig had.

En dan heb ik dus nog maar alleen de beginner dingen gedaan, dus ik denk als ik ooit verder kom mijn ps3 ook zijn eerst vlucht gaat maken. (En waarschijnlijk ook laatste dan).

En tja achteruitknop, zit dus bij die beginner european classics, op die nep monaco, waar ik steeds weer ergens aan de muur blijf plakken met 10+ sec voorsprong, mede omdat de enige geschikte auto die ik heb alle kanten opvliegt. Toevallig weer een Lotus, ze zullen wel iets hebben tegen dat merk dat ze er zo slecht uitkomen.
Ik vind het wel een beetje zielig voor je.... zoveel geinvesteerd, en dan nog niet mee kunnen komen op beginner.

Ligt het misschien aan je stuurtje? Dat je rem en gaspedaal niet goed reageren op jouw acties?

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Gran Turismo 5 review op de frontpage.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
leech1984 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:01:
[...]

Ik vind het wel een beetje zielig voor je.... zoveel geinvesteerd, en dan nog niet mee kunnen komen op beginner.

Ligt het misschien aan je stuurtje? Dat je rem en gaspedaal niet goed reageren op jouw acties?
Neuh ik denk het niet, ligt puur aan mezelf. Het probleem is gewoon dat ik niet door het wazige systeem van auto's heen kom. Het komt vaak zat voor dat ik 3 auto's koop om er 3x achter te komen dat die niet goed is, of niet snel genoeg.
Als ik dan eenmaal onderweg ben zijn de races zo saai dat je half in slaap valt na een rondje en dus fouten gaat maken. Dus is volledig aan mezelf te wijten.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 03-12-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
F350-maniac schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:50:
wat betreft die facebook code, ik heb 4 accounts op mijn ps3 staan (EU, HKG, US etc) en bij alle 4 komt de Jag gewoon binnen nadat ik hem op mijn main-account had ingelost.

Zo kun je dus ook gewoon de museumkaarten naar je main-account kado doen, voor het geval je die dus echt zou willen hebben :P

Btw leuk zo'n verjaardagskadootje uit 1969.......een fiat 500 pfffff :+
Wat moet je precies met die facebook doen om die code te krijgen, race me suf en maak foto's als een gek, challenges hier en daar maar geen code :(

Iemand nog tips voor dat shifting gebeuren in die dolden lap, zit er elke keer compleet naast, maakt niet uit wat ik doe.

[ Voor 8% gewijzigd door schumi2004 op 03-12-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Wat betreft de moeilijkheids graad, imho hadden ze beter een "easy - medium - hard" mode in kunnen bouwen Dan heb je voor iedereen wat wils! Het enige wat je nu hebt is dat jewat kan pielen met de driving assists.

Sommig emensen willen gewoon lekker gamen ter "ontspanning ende vermaek" als je dan dik gefrusteerd achter je PS3 zit omdat je 50x een race moet herstarten dan kan ik me dat heel goed voorstellen! bouw dan een easy mode in waarbij de targets qua tijden etc wat minder hoog liggen.

Ik vermaak me tot nu toe goed met de A-spec, ben nu in de pro-series en heb alles tot nu op goud kunnen halen. maar ik merk wel dat ik de challanges en licences links heb laten liggen omdat die mij frustreren en dat is gewoon jammer.

GT5 is daarom geen bagger game, integendeel het is een top game... het had alleen beter gekunt door voor een (grote) groep gamers die frustraties enigszins weg te halen...

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Die 'plakkende' muren zijn inderdaad wel irritant. En ook het feit dat de AI je gewoon even achterstevoren zet als je voor ze rijdt. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat er geen rewind in zit, aangezien ik dit niet bij het spel vind passen.
Welk stuur heb jij eigenlijk?

[ Voor 75% gewijzigd door SToRM666 op 03-12-2010 09:34 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:16:
Neuh ik denk het niet, ligt puur aan mezelf. Het probleem is gewoon dat ik niet door het wazige systeem van auto's heen kom. Het komt vaak zat voor dat ik 3 auto's koop om er 3x achter te komen dat die niet goed is, of niet snel genoeg.
Als ik dan eenmaal onderweg ben zijn de races zo saai dat je half in slaap valt na een rondje en dus fouten gaat maken. Dus is volledig aan mezelf te wijten.
Wat is er nu wazig aan? :? Bij elke race kan je de lijst met restricties bekijken (jaartal, merk, aandrijving), als je daarna op Garage klikt, zie je meteen welke auto's in je Garage voldoen aan deze eisen (buiten de banden). Het gros van de races kan je met minimaal 50 verschillende auto's doen.
Chaoss schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:25:
GT5 is daarom geen bagger game, integendeel het is een top game... het had alleen beter gekunt door voor een (grote) groep gamers die frustraties enigszins weg te halen...
Frustratie creeer je 90% zelf, dat je echt zo nodig alle licences op Gold wil hebben, moet je dus weten dat hier zwaar irritante trials tussen zitten. Net als bepaalde challenges, soms is het beter het een tijdje te laten rustig en een race of 20 later nog eens te proberen.

Ik ben zelf een 'sticky' racer, ik wil een auto met ultieme grip en snijdend door de bochten, zo'n Elise challenge is gewoon een nachtmerrie. Maar iemand die meer een driftking is (Viper, NSX, GT40) zal deze Elise race een stuk makkelijker halen. Met de races leer je steeds beter met een auto omgaan, ga losse races doen op Top Gear track, leer de baan en de auto, ga dan pas tegen die 17 andere racen.
Chaoss schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:25:
Sommig emensen willen gewoon lekker gamen ter "ontspanning ende vermaek" als je dan dik gefrusteerd achter je PS3 zit omdat je 50x een race moet herstarten dan kan ik me dat heel goed voorstellen! bouw dan een easy mode in waarbij de targets qua tijden etc wat minder hoog liggen.
Easy mode is brons, normal is silver en hard is gold. Zo makkelijk is dat bij licences. En dat er wat challenges zijn die echt pittig zijn (daarom heet het 'challenge'), genoeg andere races die je dan kan doen 'puur voor vermaak'.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 03-12-2010 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
schumi2004 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:20:
[...]

Wat moet je precies met die facebook doen om die code te krijgen, race me suf en maak foto's als een gek, challenges hier en daar maar geen code :(
de uitleg staat hier beschreven http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1435598/78
doe het wel in FF of Chrome want in IE blijft bij mij in ieder geval mijn scherm 'hangen'

en je moet de race 2x doen om voldoende grudges te hebben, de 1e x krijg je race-outfit voor Home de 2e x de Jag.

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:20:
[...]

Iemand nog tips voor dat shifting gebeuren in die dolden lap, zit er elke keer compleet naast, maakt niet uit wat ik doe.
zet je pm even aan hier stuur ik je er een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
SToRM666 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:30:
[...]

Die 'plakkende' muren zijn inderdaad wel irritant. En ook het feit dat de AI je gewoon even achterstevoren zet als je voor ze rijdt.
Ik denk dat ze dat er meer in hebben gedaan omdat je in de vorige delen goed kon "wallriden".

Je wordt nu gedwongen om clean te gaan rijden.

Is er vanavond een lobby waar we ala Top Gear met dure bakken powerrrrrrrrrr kunnen roepen door bochten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Phusebox schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:00:
[...]

Komt omdat mijn stuur maar half ondersteund word en ik geen settings kan aanpassen. Maar goed, geen rewind, tja in 9 van de 10 gevallen geen probleem maar enorm frustrerend als je een race rijd waar je al geen zak aan vind, in een auto die niet te besturen is en je dan ook nog eens 5x opnieuw mag beginnen.

Meteen weer een slecht humeur de rest van de dag...
Ligt dus meer aan jouw stuurtje dan aan GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:32:
[...]

Wat is er nu wazig aan? :? Bij elke race kan je de lijst met restricties bekijken (jaartal, merk, aandrijving), als je daarna op Garage klikt, zie je meteen welke auto's in je Garage voldoen aan deze eisen (buiten de banden). Het gros van de races kan je met minimaal 50 verschillende auto's doen.

[...]
Ik heb meestal geen geschikte auto die mee kan komen met het deelnemersveld, dus dat moet je een andere auto kopen. Je gaat zoeken bij de tweedehands meuk, omdat ik niet genoeg credits heb voor iets nieuws; en dan begint de hel. Alles staat door elkaar, je moet steeds iets aanklikken en een halve minuut laden wachten voordat je ziet wat het echt is.

Je kunt niet sorteren op performance, pk's, gewicht etc. Geld ook voor de dealers, ik wil graag alle auto's zien die voldoen aan bepaalde eisen, niet een voor een alle merken afgaan op zoek naar een geschikte auto.
Ik doe er nog langer over om een andere auto te kopen dan in real life zeg maar.
SToRM666 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:30:
[...]

Die 'plakkende' muren zijn inderdaad wel irritant. En ook het feit dat de AI je gewoon even achterstevoren zet als je voor ze rijdt. Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat er geen rewind in zit, aangezien ik dit niet bij het spel vind passen.
Logitech Momo Force:
Afbeeldingslocatie: http://images.amazon.com/images/P/B00005QZVC.01.LZZZZZZZ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
leech1984 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:35:
[...]

Ik denk dat ze dat er meer in hebben gedaan omdat je in de vorige delen goed kon "wallriden".

Je wordt nu gedwongen om clean te gaan rijden.

Is er vanavond een lobby waar we ala Top Gear met dure bakken powerrrrrrrrrr kunnen roepen door bochten?
Wat ook nog wel eens wil helpen is als je ziet dat je de muur raakt (met een bak met genoeg pk's) gewoon de achterkant omzetten, kus je met de achterkant de muur, verlies je wat snelheid maar je kleeft niet.

En voor die lobby heb ik een mooie auto... BMW M5 met dikke motortuning en standaard bandjes. Derde versnelling, gas in trappen, opvangen en als je hem hebt vol het gas erop. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:34:
[...]

zet je pm even aan hier stuur ik je er een
Done,

Zodra ik codes heb zal ik het melden voor diegene die hem ook hebben willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat een flut review trouwens, zelfs Phusebox had nog een betere review kunnen schrijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:41:
[...]

Done,

Zodra ik codes heb zal ik het melden voor diegene die hem ook hebben willen.
je hebt pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaZ schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 08:46:
[...]

Inderdaad en dat is toch het mooie van GT?

Dat je na 386 keer proberen net die 3 tienden pakt zodat je goud hebt.....
Ik vermaak mij er wel mee.
3 tienden? De 1000 meter braketest met de Aston Martin na ~50 pgoingen van 0.086 naar 0.074 naar 0.023 naar 0.004 naar 0.000 naar gold. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:47:
[...]

3 tienden? De 1000 meter braketest met de Aston Martin na ~50 pgoingen van 0.086 naar 0.074 naar 0.023 naar 0.004 naar 0.000 naar gold. :D
... Bij de NSX in de IB zat ik op een gegeven moment op 0.001, de Aston heb ik inderdaad zelfs precies de doeltijd gereden (dat is overigens gelukkig genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Ik ben inmiddels bijna level 22, maar qua races begint het een beetje op te raken. Ik begrijp dat je pas bij 25 nieuwe endurance races unlocked, dus dat wordt grinden. Gisteren nog met de specials bezig geweest. Die laatste NASCAR races zijn echt vreselijk! Maar na 50x geprobeerd te hebben heb ik 3x gold! :D Reward in spoiler:

spoiler:
Je krijgt een NASCAR bak met 850pk, 1500kg. Komt goed uit, want bij Extreme is een NASCAR event.

Tot nu toe heb ik alleen moeite met de Grand Tour, vooral met de Lambo en de 8C. Vooral met die Lambo is het erg lastig. Ik zie gewoon die bochten niet!

TS weer een beetje geupdate met nieuwe polls, links naar de andere topics etc. Mensen die 60x gold hebben met de licenses... stuur me een DM, dan zet ik een gold trophy voor je naam.

Oh ja, als iemand nog een code heeft voor de Jaguar, heel graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Thanks, inmiddels mij ook gelukt codes te verkrijgen dus wie ze hebben wil moet even een DM de eerste die binnenkomt is de gelukkige en heeft uiteraard geen zin codes te vragen als je ze al gebruikt heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:00:
[...]

Thanks, inmiddels mij ook gelukt codes te verkrijgen dus wie ze hebben wil moet even een DM de eerste die binnenkomt is de gelukkige en heeft uiteraard geen zin codes te vragen als je ze al gebruikt heb ;)
doe me een plezier en stuur hem even naar ybastiaans die was het eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:04:
[...]

doe me een plezier en stuur hem even naar ybastiaans die was het eerst :)
Hij is op de hoogte, ben even door codes heen nu.

Als er meer zijn laat ik het weten

Eerst volgende in rij op mijn DM's was

Jamoru

Dus als iemand hem blij kan maken.

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 03-12-2010 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
schumi2004 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:09:
[...]
Hij is op de hoogte, ben even door codes heen nu.

Als er meer zijn laat ik het weten
Heren, mijn dank is gigantisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:21

alwinus

Tweaked

Gisteren even wat uitgebreider gespeeld. Qua gameplay allemaal goed maar ik regelmatig last van screentearing en een wat haperend beeld bij het rijden in bochten. Het loopt allemaal niet helemaal vloeiend. Zijn er meer mensen die dat hebben?

Soms zijn de textures van de standaardauto's behoorlijk lelijk en dat stoort wel vind ik. De schaduwen die over de auto lopen bijvoorbeeld net voor de start zijn regelmatig blokkerig. Brrr vind ik niet kunnen op een PS3 game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb gisteren nog een poging gewaagd om de tweede Top Gear challenge (die met de Elise) op goud te halen. Uiteindelijk waren andere instellingen voldoende en haalde ik het redelijk simpel. Zet ASM aan en je TC op 1 of 2. Door de ASM is het aanremmen en uitaccelereren veel makkelijker.

Ik heb de replay opgeslagen waarin ik win, dus als iemand er echt niet uitkomt wil ik daar wel een filmpje van maken en in het topic plaatsen.
Dit filmpje komt overigens zo goed als overeen met hoe ik het gehaald heb.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 08:14
Leg de controller naast je neer en gebruik die achteruit. Als deze niet werkt moet je hem als controller 1 assignen.

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Shiver23 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:27:
Ik heb gisteren nog een poging gewaagd om de tweede Top Gear challenge (die met de Elise) op goud te halen. Uiteindelijk waren andere instellingen voldoende en haalde ik het redelijk simpel. Zet ASM aan en je TC op 1 of 2. Door de ASM is het aanremmen en uitaccelereren veel makkelijker.

Ik heb de replay opgeslagen waarin ik win, dus als iemand er echt niet uitkomt wil ik daar wel een filmpje van maken en in het topic plaatsen.
Dit filmpje komt overigens zo goed als overeen met hoe ik het gehaald heb.
[video]
Foutje in dat circuit:

Na de eerste bocht moet je eerst flauw links en dan rechts (Chicago). In die flauwe linker (dus de 2e bocht) kun je aan de rechterkant langs de pilonnen plankgas, en dan in de ankers voor de rechter (natuurlijk wel om de bandenstapel heen aan dezelfde kant als de rest van de auto's). Geen pilonnen raken, niet op het gras komen en je wint zo twee plaatsjes. Vooral handig bij de langzamere challenges (de Volkswagens dus).

offtopic: ik vraag me af wat de heren van Top Gear vinden van het racen met VW busjes en terreinwagens op hun track als "challenge", waarom niet gewoon Caterham Fire Blade, Elise en Tuscan of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crowke
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08 14:58
ybastiaans schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:52:
[...]
offtopic: ik vraag me af wat de heren van Top Gear vinden van het racen met VW busjes en terreinwagens op hun track als "challenge", waarom niet gewoon Caterham Fire Blade, Elise en Tuscan of zo?
De laatste TG-magazine bevatte een preview van GT5 met zelfs screenshots van de VW-busjes. Ze waren zeer positief. (maar niet erg diepgaand)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Gisteren bij de Occasions de Spyker C8 zien voorbij komen! .... 233.000cr... :9~
Moest ik niet voor een Lambo & Ferrari aan het sparen zijn, had ik die direct gekocht...
Nu moet ik die laten voorbij gaan en wie weet nooit meer terug zien.... |:( Toch wel een dik minpunt, die "verschuivende" occasion dealerships, ookal voegt het een leuke "nieuwsgierigheids-factor" toe na elke race, maar dat is dan ook al...

Nog zoiets: ik zit nu al een week te wachten tot er een pick-up voorbij komt gerold bij de Occasions... Kómt die daar überhaupt nog wel?? Of moet ik echt die B-spec races doen waar die te winnen valt? (Ik was nooit van plan B-spec te spelen wegens te saai - als ik thuis kom van men werk, wil ik gewoon zélf racen, punt.)

De auto's die je wint, zijn inderdaad regelmatig nutteloos..... Moet je een mini kopen van tegen de 200pk voor de mini-cup, win je nog een mini....., en van amper 60pk..... Enkel goed om te verkopen dus....
Heb ondertussen zo ook al 3 Occasion Nissan skylines van in de jaren '90 *zucht*...
"VW Kubelwagen" Wtf? Ongetwijfeld interessant voor de nostalg... -erm-... isten(?:p) onder ons, maar voor het gros van de racers is dat gewoon belachelijk en in zekere zin demotiverend....
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:50:
[...]

Raar
Je hebt niets verkeerd ingesteld, don't worry. De glitches waarover je spreekt zijn bij iedereen zichtbaar. Niet iedereen beschouwd ze als abnormaal of stoort er zich aan, vandaar dat sommige zeggen "op mijn tv alles in orde"... Het zijn PS3/GT5 render issues. Output device is echt irrelevant.

EDIT:
overzicht van alle te winnen prijzen & trophies in google spreadsheet formaat:
https://spreadsheets.goog...kzWG9ncDdWM2c&hl=en&gid=0 (gamespot forum)

[ Voor 5% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 03-12-2010 11:16 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elknic
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 08:14
Gezien de humor van de Top Gear heren zouden ze dit best wel eens zelf bedacht kunnen hebben. ;)

(My iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:56:
...
De auto's die je wint, zijn inderdaad regelmatig nutteloos..... Moet je een mini kopen van tegen de 200pk voor de mini-cup, win je nog een mini....., en van amper 60pk..... Enkel goed om te verkopen dus....
...
... Dat ligt eraan, als je nou eigenaar bent geweest van zo'n mini van 'amper 60 pk' ? Je moet voor de grap eigenlijk het geld eens er in steken, in GT4 had ik de Mini Cooper 1.3i ook, flink motortuning, ik meen iets van 150 pk en een sound die heel erg klonk als de mijne, 600 kg en een wegligging waar je met gemak de gemiddelde standaard GTi het snot voor de ogen reed. :P

In GT2 moest je zelfs een van de licentie tests op Tahiti doen met de Mini Cooper rallywagen uit 1969 of zo.

[ Voor 7% gewijzigd door ybastiaans op 03-12-2010 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
http://www.gametrailers.com/video/review-gran-turismo/708089

Gametrailers heeft vandaag ook hun review gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Gisteren bij de Occasions de Spyker C8 zien voorbij komen! .... 233.000cr... :9~
Moest ik niet voor een Lambo & Ferrari aan het sparen zijn, had ik die direct gekocht...
Nu moet ik die laten voorbij gaan en wie weet nooit meer terug zien.... |:( Toch wel een dik minpunt, die "verschuivende" occasion dealerships, ookal voegt het een leuke "nieuwsgierigheids-factor" toe na elke race, maar dat is dan ook al...

Nog zoiets: ik zit nu al een week te wachten tot er een pick-up voorbij komt gerold bij de Occasions... Kómt die daar überhaupt nog wel?? Of moet ik echt die B-spec races doen waar die te winnen valt? (Ik was nooit van plan B-spec te spelen wegens te saai - als ik thuis kom van men werk, wil ik gewoon zélf racen, punt.)
Er zit een optie in het spel om elkaar auto's te lenen. Dit kan helpen om bv. die pick-up race te halen.
Ik weet nog niet helemaal hoe het precies werkt. Maar ik heb in ieder geval een Dogde RAM 1500 staan die je zou kunnen lenen voor bv het weekend. Onder de voorwaarde dat je wel weer schoon afleverd :P

PSN: Bokito078

anders ff mailen (lees ik wat vaker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:28
Gisterenavond eindelijk de BMW M3 E46 '04 gevonden in de 2e hand autozaak! :D _/-\o_
Helaas was het geld op om hem te tunen. Dat gaan we vanavond even doen. En dan op zoek naar de kleur Beige! 8) :D

Weet iemand trouwens op welk lvl je andere velgen kan kopen? kan dat nog voor geen 1 auto, snap er niks van :?

- PS mijn PSN = Kleefei

[ Voor 4% gewijzigd door kleefei op 03-12-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
Mistermo schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:18:
[...]

Er zit een optie in het spel om elkaar auto's te lenen. Dit kan helpen om bv. die pick-up race te halen.
Ik weet nog niet helemaal hoe het precies werkt. Maar ik heb in ieder geval een Dogde RAM 1500 staan die je zou kunnen lenen voor bv het weekend. Onder de voorwaarde dat je wel weer schoon afleverd :P

PSN: Bokito078

anders ff mailen (lees ik wat vaker)
Mag ik je Dodge Ram anders eerst ook even lenen;)? Je hebt hem dan morgenavond terug.

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 16:30

Nee hoor, je kan ook een brons halen op IA (licentie test) krijg je er ook een.

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Nog een vraagje: als je in een event de afzonderlijke races speelt, win je dan ook het kampioenschap (als die er is)? Als je een kampioenschap start, kan je namelijk geen races meer herstarten, heel vervelend :/

About the pickup... Ik zie nu net dat als je Bronze haalt op het IA License, je ook de Dodge Ram wint.... Later even proberen...

EDIT: k, net te laat :)

[ Voor 3% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 03-12-2010 11:23 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
JAJA ik heb eindelijk IC-10 op goud.. Wat een ellende was dat zeg maar goed nu ben ik zo blij als en klein kind :D (met een DS gedaan)

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-09 20:53
kleefei schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:18:
Gisterenavond eindelijk de BMW M3 E46 '04 gevonden in de 2e hand autozaak! :D _/-\o_
Helaas was het geld op om hem te tunen. Dat gaan we vanavond even doen. En dan op zoek naar de kleur Beige! 8) :D

Weet iemand trouwens op welk lvl je andere velgen kan kopen? kan dat nog voor geen 1 auto, snap er niks van :?

- PS mijn PSN = Kleefei
Als je al überhaupt je velgen kon veranderen was dit volgens mij alleen bij de Premium wagens....de wagens die je bij de dealer koopt

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Karpertjuh schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:25:
JAJA ik heb eindelijk IC-10 op goud.. Wat een ellende was dat zeg maar goed nu ben ik zo blij als en klein kind :D (met een DS gedaan)
Grats! :P Dat vond ik zelf ook de lastigste, maar nadat ik het example filmpje had gekeken had ik binnen 3x goud. Echt een opluchting was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Net lachen:

Ik ging de Loeb challenge doen, Toscane. Op het Gt Planet forum wordt deze "impossible' genoemd.

Ik de hele rit schelden dat dit niet te doen is etc. Blijk ik gewoon de goude tijd te hebben gereden met een seconde over :D

En nu de rit over de Eiger Nordwand K versie (rally) met 3:59 waar voor goud 4:08 staat

[ Voor 15% gewijzigd door Pyrone89 op 03-12-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
50Miles schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:19:
[...]

Mag ik je Dodge Ram anders eerst ook even lenen;)? Je hebt hem dan morgenavond terug.
Dat is prima, voeg me maar toe. Ik ben rond 19.00 online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou voor de mensen die nog jaguar code nodig hebben. heb er weer eentje liggen.
beller nummer 11 krijgt hem :P
nee geintje eerste die dmtje stuurt krijgt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Businessman007 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:31:
Net lachen:

Ik ging de Loeb challenge doen, Toscane. Op het Gt Planet forum wordt deze "impossible' genoemd.

Ik de hele rit schelden dat dit niet te doen is etc. Blijk ik gewoon de goude tijd te hebben gereden met een seconde over :D
Wat zijn een beetje goeie settings voor het rally rijden?
Als ik nu dwars door een bocht wil dan remt hij zo gigantisch af... en ik heb dan ASM volgens mij uitstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
leech1984 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:36:
[...]

Als ik nu dwars door een bocht wil dan remt hij zo gigantisch af... en ik heb dan ASM volgens mij uitstaan.
Traction control en ASM uitzetten. Op asfalt heeft zo'n ding zoveel grip dat dit toch niet nodig is, op gravel (en sneeuw) is dat zinloos voor een WRC omdat je een bocht niet omkomt zonder vierwieldrift. Een WRC "trekt" zichzelf de bocht om door de 4wielaandrijving en actieve differentiëlen. Colin McRae sprak de magische woorden: Als je in een WRC de bocht dreigt te missen: insturen, handrem, plankgas!

[ Voor 27% gewijzigd door ybastiaans op 03-12-2010 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
v8power67 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:35:
nou voor de mensen die nog jaguar code nodig hebben. heb er weer eentje liggen.
beller nummer 11 krijgt hem :P
nee geintje eerste die dmtje stuurt krijgt hem.
Kan de DM functie niet meer vinden. Ben een tijdje niet op GOT geweest. Ben ik nu toch de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
Mistermo schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:33:
[...]

Dat is prima, voeg me maar toe. Ik ben rond 19.00 online
Ben zelf voor de rest van de dag afwezig. Leen hem eerst maar aan iemand anders uit dan. Dacht dat je er nu misschien wel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ja die komt echt wel voorbij :)

Ik kwam een Chevrolet Pick-up tegen... zo'n lomp gevaarte... Was wel iets van 92.000 credits ofzo... Maar daar haalde ik wel heel makkelijk dat event mee :) Was blij dat ik nog wat credits overhad in ieder geval... Heb er wel iets van 4 of 5 dagen op moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
En nu de complete Loeb challenge goud.

Zelfs 2 keer de ghost verslagen (die rijdt 7 seconden sneller dan gouden tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wheelstand Pro besteld! Ben de controller al aardig zat aan het raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Volgensmij krijg je bij een van je internationale licenses een mooie pick-up om dat event mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
leech1984 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:36:
[...]

TCS uit, ABS 1, ASM uit.
Slipherstel aan
4wd verdeling 45/55

[ Voor 3% gewijzigd door Pyrone89 op 03-12-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:47:
[...]

ik had eerst ook moeite met die aston martin brake test, toen had ik de abs uitgezet en is het in 2 pogingen gelukt :P
Businessman007 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:31:
Net lachen:

En nu de rit over de Eiger Nordwand K versie (rally) met 3:59 waar voor goud 4:08 staat
Ik heb ook al die Loeb challenges in 1 keer goud gehaald, snap ook niet waar iedereen zo moeilijk over deed.

[ Voor 42% gewijzigd door Linc op 03-12-2010 12:02 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Linc schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:01:
[...]

Ik heb ook al die Loeb challenges in 1 keer goud gehaald, snap ook niet waar iedereen zo moeilijk over deed.
De banen zijn erg lang en een foutje is zo gemaakt, maar het verschil tussen goud en brons is zo klein dat je gelukkig goud ook goed kan halen. Ik moet alleen Chamonix nog in de sneeuw, maar die andere twee vond ik prima te doen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Weet iemand of GT5 een beetje te spelen is met een Thrustmaster Ferrari GT Experience Racing Wheel? Deze heb ik een tijd terug aangeschaft en ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
50Miles schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:38:
[...]

Kan de DM functie niet meer vinden. Ben een tijdje niet op GOT geweest. Ben ik nu toch de eerste?
hey, sorry ik wachte eigenlijk op dm's had forum even niet meer geopend.
misschien vanmiddag weer. zal kijken of ik nog meer codes kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

International A is ook binnen, met 1 Gold en 9 Zilver (1 uur en 15 min. over gedaan)
IA-10 met 2 laps over Grand Valley in de Lambo Gallardo is te gék, maar pppffff 'a pain to get'! Toch 3e geworden en wat ben ik vaak tegen anderen aan geklapt, want er moet nou eenmaal wild geraced worden anders kom je er gewoon niet.
Dus een RAM 1500 Laramie Quad Cab gewonnen voor die maffe Pick-Up race, en natuurlijk die Landrover Stormer ook binnen gehaald.
Toch binnenkort ook die Lambo Gallardo aanschaffen want dat reed wel super...
Ow ja, voor degenen die zich afvragen... dit is mijn stuur:
Afbeeldingslocatie: http://www.qisahn.com/images/ps3sixaxisblack.jpg

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge zeg, loop niet zo te janken..er zijn zat mensen die overal goud op kunnen halen, dus als het jou niet lukt ligt het alleen aan jezelf. Ik haal ook lang niet overal goud op, vooral bij die AMG challenges zal dat er ook wel nooit inzitten (i.i.g. niet zonder stuur), maar dat betekent dat ik gewoon niet goed genoeg ben. Overigens kom je met oefenen een heel eind, er zijn zat opdrachten waarbij ik aanvankelijk dacht dat ik ze echt never zou halen, maar als je het dan voor de 150e keer probeert en het wel lukt is dat zo enorm kicken dat het alle moeite meer dan waard is. Overigens, als je stuurtje de onvrjwillige vlucht niet overleefd hebt, moet je misschien dat nieuwe thrustmaster 500 RS? stuurtje kopen, schijn supergoed te zijn, wellicht dat je daarmee wel je golds haalt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mele3
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Zijn er meer mensen die zich absoluut niet kunnen vinden in de review van Tweakers.net= Ik ben al sinds Microprose Formula One Grand Prix uit 1992 helemaal gek van racesimulators en ik kan elke dag gewoon niet wachten totdat ik weer thuis van werk ben om weer plaats te nemen achter mijn stuurtje. Heb gewoon nog nooit zo ontzettend veel plezier van een spel gehad en zit elke dag met een brede glimlach te racen.

Ik weet het, het is maar een ´review´. Maar van Tweakers.net verwacht ik toch minstens dat ze een spel als GT5 wat langer spelen alvorens een oordeel te vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
v8power67 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:12:
[...]

hey, sorry ik wachte eigenlijk op dm's had forum even niet meer geopend.
misschien vanmiddag weer. zal kijken of ik nog meer codes kan regelen.
Waar vind ik de DM functie dan? Kan ik er volgende keer sneller bij zijn. Sorry voor Offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
Dat is wel vaker met reviews hierzo op Tweakers. De review van Final Fantasy was ook zeer slecht en daar viel duidelijk uit op te maken dat het spel maar een paar uur gespeeld was. Lijk hier ook een beetje het geval. (B-spec tot lvl 4 spelen en dan al een eindoordeel hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank46
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07-2024
Mele3 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:34:
Zijn er meer mensen die zich absoluut niet kunnen vinden in de review van Tweakers.net= Ik ben al sinds Microprose Formula One Grand Prix uit 1992 helemaal gek van racesimulators en ik kan elke dag gewoon niet wachten totdat ik weer thuis van werk ben om weer plaats te nemen achter mijn stuurtje. Heb gewoon nog nooit zo ontzettend veel plezier van een spel gehad en zit elke dag met een brede glimlach te racen.

Ik weet het, het is maar een ´review´. Maar van Tweakers.net verwacht ik toch minstens dat ze een spel als GT5 wat langer spelen alvorens een oordeel te vellen.
+1 ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:17
De review van tweakers is niet mijn mening, maar ik snap 'm wel. Als je geen fan bent van de serie en gewoon een racegame wil steekt Forza met kop en schouders boven GT uit. Er zitten gewoon veel fouten/rare keuze's in en online lijken ze in 1 dag in elkaar geflansd te hebben, wat gewoon echt niet kan als je 5 jaar over een game heb gedaan. Ik vermaak me prima met de game, maar op veel vlakken is de game gewoon hopeloos verouderd.

Maargoed, daarom kan ik er nog wel altijd ouderwets mee vermaken :).

[ Voor 18% gewijzigd door Bastard op 03-12-2010 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Magevael schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:56:
[...]

Gezien de humor van de Top Gear heren zouden ze dit best wel eens zelf bedacht kunnen hebben. ;)
ik faalde de eerste keer bij de 3e top gear challenge (met die WW2 wagentjes) keihard omdat ik in een lachstuip schoot na de 1e bocht.
spoiler: niet lezen voor je eraan begonnen bent :P
wat een humor om die rij de torpederen :) weet iemand wat voor auto's die dingen zijn? ik dacht er iets amfibie-achtigs van het britse leger in te herkennen?
Ik geef het op met het spel... echt hoe kunnen ze nu nog een spel zonder rewind functie uitbrengen.
rewind knoppen zijn voor watjes :) stunts had toch ook geen rewind-knop?
maar even serieus, waarom speel je GT5 als het je zo frustreerd? het is gewoon een spel waar je veel geduld voor nodig hebt. als je gewoon wil knallen met dikke bakken zijn er heel veel andere race-games waar je volgens mij veel meer lol mee kan hebben. (ik ga zelf ook binnenkort even de need for speed hot pursuit kopen voor de momenten dat ik geen zin heb in het precisie-werk van GT5)

[ Voor 37% gewijzigd door rlKoekie op 03-12-2010 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
(foutje)

[ Voor 98% gewijzigd door rlKoekie op 03-12-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-07 20:26
heeft iemand de gas en rem verplaats naar de triggers?
Ik vind dat pookje wat ongecontroleerd overkomen. (was het in deel 3 en 4 niet ook met de triggers?? of vergis ik me nu met forza)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
AlphaWierie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:02:
Ik vind dat pookje wat ongecontroleerd overkomen. (was het in deel 3 en 4 niet ook met de triggers?? of vergis ik me nu met forza)
3 en 4 waren al met de pookjes, vanaf de PS3 heeft een PS controller pas regelbare triggers. Ik reed in 4 meestal met stuur, maar af en toe met de knoppen en reed dan ook altijd met de pijltjes en de X en vierkant knop voor het betere scheurwerk. Kon niet wennen aan die knuppels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
AlphaWierie schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:02:
Jep, heb ze naar de triggers verplaatst. En is een wereld van verschil. heb nu veel meer controle.
Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!