Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:33:
Hoe krijg je je logboek bijgewerkt. Is dit pas vanaf een bepaald level?
Logboek gaat volgens mij alleen maar over je B-spec coureur? het wordt bij mij wel bijgewerkt, maar ik doe er niks aan ben lvl 19 A-spec en lvl 10 B-spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Logboek werkt bij mij gewoon perfect, vriend van me werkt het ook, zo kan ik zien dat hij IC inmiddels ook bijna alles op gold heeft. Alle races en auto's geeft hij netjes aan.

Mischien gekoppeld aan de optie of je 'lounge' public of private is?

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2010 14:44 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Aight! schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:31:
Welke auto's gebruiken jullie voor de b-spec?

Heb nu de focus ST, Evolution, M3 en Suzika Cappucino. Krijg met de FR en de getunde M3 nog geen goud op de laatste beginners tracks. Misschien eerst die classics eens proberen te halen :P, maar die zijn zo traag....
Ik had een VW Lupo Cup getuned voor een a-Spec race (199pk)
Deze heb ik gebruikt voor de beginners b-spec races voor zover mogelijk.

Moet er nu nog een paar waar je niet met een lupo in mag maar de andere gingen best goed.

5x achter elkaar de oranje pijl (sneller rijden) werkte alleen niet zo goed. Ging me bestuurder helemaal slippen en was hij na 2 rondjes uitgeput.

Het is nog best een leuke spelmodus. Iets wat ik helemaal niet verwacht had.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aight! schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:31:
Welke auto's gebruiken jullie voor de b-spec?

Heb nu de focus ST, Evolution, M3 en Suzika Cappucino. Krijg met de FR en de getunde M3 nog geen goud op de laatste beginners tracks. Misschien eerst die classics eens proberen te halen :P, maar die zijn zo traag....
Classics heb ik Camaro '76 Racemod, mijn racer kan daar best goed mee omgaan, zelfs af en toe flink driften :P Dat wagentje rijd behoorlijk rap :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Ethirty schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:15:
[...]

Ik heb al visuele schade gezien vanaf niveau 10 of 12, weet niet meer precies wanner het me voor het eerst opviel.
Ik ook, volgens mij op niveau 10 al... deuken in de bumper van een citroen tijdens 1 van de license challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:34
Voor degene die de Audi R8 V10 chrome hebben, moet je voor de grap in de foto modus eens kijken in het motorcompartiment. V8 FSI..... De badges op de zijkant van de auto geven wel V10 weer. Redelijke misser... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Die schade is toch weg als je klaar bent met de race trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
(jarig!)
Racemol schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:04:
[...]

Bij welke circuit specificaties moeten we dan race: hard gaan gebruiken? Ik zou graag willen weten waar ik dan op moet letten, en natuurlijk ook waarom het beter is.

Dat jouw B coureur beter op harde banden rijdt kan natuurlijk ook met iets anders te maken hebben. Er zitten wel meer vreemde dingen in die B-spec, waarbij de coureur onverwacht reageert op bepaalde circuits.
Zachte banden is in elk geval meer grip, maar acceleratie kan zowel minder als beter worden, afhankelijk van of je auto al z'n tractie al kwijt kan op harde banden of niet. Zo niet, dan zijn zachte banden ook voor de acceleratie een verbetering, indien wel kunnen zachte banden vanwege meer weerstand zelfs zorgen voor slechtere acceleratie. De topsnelheid wordt in eigenlijk elk geval lager vanwege de grotere weerstand (meer contact tussen band/weg).

Dat maakt harde banden met name geschikt voor circuits met weinig en/of flauwe bochten, terwijl je op zeer bochtige circuits beter kan kiezen voor zacht.

[ Voor 20% gewijzigd door rodie83 op 02-12-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 12:20
Iemand al een idee waarom er license tests in het spel zitten?

Je hebt alleen B nodig om verder te mogen in het spel, maar verder heb je ze niet meer nodig.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
leech1984 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:16:

Je hebt alleen B nodig om verder te mogen in het spel, maar verder heb je ze niet meer nodig.
Je unlocked meer races als je meer licenties hebt. Daar dienen ze uit eindelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:17
ja, maar dat is het hele levelen gebeuren. Lijkt er op dat gran turismo met WOW is gemixed. Ze zijn alleen de online modus vergeten/ vergeten voldoende events aan te maken waardoor je oneindig veel race's moet herhalen wil je ooit bij level 40 komen ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Bastard op 02-12-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Hiroj schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:17:
[...]

Je unlocked meer races als je meer licenties hebt. Daar dienen ze uit eindelijk voor.
Nee toch? Ik heb tot nu toe alleen mijn B license en t/m level 19 kan ik gewoon alles spelen.
Er is tot nu toe geen race geweest die ik niet mocht doen omdat ik maar een level B license heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT888
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Wauw wat een geweldig spel is het toch ook zeg :) ik heb GT5 sinds 3 dagen in bezit en rijd rond met de toyota FT-86 concept car.

Ik heb deze al bijna volledig opgevoerd tot de max en win dus met gemak alle races die beschikbaar zijn op dit moment. Ik begon met een toyota Vitz (Yaris) lol en al snel kocht ik een 2de hands RX8 die ik direct opvoerde door motor tuning.

Ik lees hier op het forum dat velen al 1000+ pk monsters in hun bezit hebben dat is best ziek mensen :)

Zelfs het B-spec aspect van de game wat ik nu aan het proberen ben is geweldig !!

In eerste instantie dacht ik echt dat lijkt me nou niks aan dat B-spec gedoe waarom zetten ze zoiets nou in het spel maar eenmaal geprobeerd kan ik niets anders zeggen dan dat het erg leuke modus is en bovendien vang je er nog centen mee ook geweldig als je het even rustiger aan wilt doen maar toch geld wilt pakken met racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
leech1984 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:16:

Ik denk dat het vergelijkbaar is met zwemdiploma's. Met diploma A kan je gewoon overal zwemmen... De rest zijn maar skills... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
PsycoHero schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:48:
[...]

Ik denk dat het vergelijkbaar is met zwemdiploma's. Met diploma A kan je gewoon overal zwemmen... De rest zijn maar skills... ;)
Bragging rights :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:05
PsycoHero schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:48:
[...]

Dit dus, eigenlijk. Maar ik vind het zelf ook wel wat nut hebben hoor, je leert toch nog wat kleine dingetjes hier en daar met die rijbewijzen, vooral als je zit te pushen voor een gouden medaille :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Hmm lees tussen de regels door wat over een facebook actie waarbij je een jag kan winnen ofzo? Iemand een link? Of is het al voorbij? (Of heeft iemand misschien nog een code over :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:48
Plus de license tests geven je op het laatst nog wat leuke auto's, dus ze zijn als je er geen moeite mee hebt om een beetje door te zetten (en goed te worden) erg leuk om te doen.

Update over de nurburgring specials:

In het droog met de 300 SL nu alles op gold gehaald. Ik sla de SLS even over en ga door in de regen, dat is wel verschrikkelijk moeilijk! Heb alleen het eerste deel nog maar op gold gehaald, erg pittig om dat ding onder controle te houden in de moeilijke stukken. Misschien zet ik nog wel wat driving aids aan als het echt niet lukt...

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
Heb gister mijn Lamborghini lvl 15 lekker gepimpt, rijdt heerlijk!
Echt een aandrader, gewoon bij de dealer gekocht, lekker gepimpt en rijdt super.
De lambo cup al op gold gewonnen en de supercar ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Iemand zocht geloof ik een Mazda 323F BA (zo een heb ik ook gehad namelijk)

Ik heb hem net gewonnen bij de amateur Japanse 90 challenge van B-spec. Gehaald met een Evolution uit de jaren 90. Stond al meteen eerste en won de rest ook :P. Iets van 345 pk geloof ik maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Had laatst een leuk gevecht op Tskuba:

Excuses voor het slechte geluid :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Waar en hoe hebben jullie die Bugatti Veyron gekregen/unlocked? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
low_n_slow schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:27:
Waar en hoe hebben jullie die Bugatti Veyron gekregen/unlocked? :)
spoiler:
Gran turismo world championship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necros
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-01 20:13
DutchSjors schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:12:
Heb gister mijn Lamborghini lvl 15 lekker gepimpt, rijdt heerlijk!
Echt een aandrader, gewoon bij de dealer gekocht, lekker gepimpt en rijdt super.
De lambo cup al op gold gewonnen en de supercar ook :D
Wij pimpen niet, wij tunen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
coptician schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:09:
Plus de license tests geven je op het laatst nog wat leuke auto's, dus ze zijn als je er geen moeite mee hebt om een beetje door te zetten (en goed te worden) erg leuk om te doen.

Update over de nurburgring specials:

In het droog met de 300 SL nu alles op gold gehaald. Ik sla de SLS even over en ga door in de regen, dat is wel verschrikkelijk moeilijk! Heb alleen het eerste deel nog maar op gold gehaald, erg pittig om dat ding onder controle te houden in de moeilijke stukken. Misschien zet ik nog wel wat driving aids aan als het echt niet lukt...
heb met de oldtimer mercedes ns op goud gehaald de volle rond, eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
baal dat ik de replay niet online krijg zonder externe camera.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mastasidaz schreef op donderdag 02 december 2010 @ 16:22:
Had laatst een leuk gevecht op Tskuba:

[video]

Excuses voor het slechte geluid :X
Leuk gevecht :) Jammer dat die vspecced de fout in ging en rest van de race achter liep, wel mooi stuk rond 2 minuten waar je hem vanuit de berm opeens slippend de weg zie opschieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:47:
[...]

Om nu elke auto 60k aan banden te gaan uitgeven, dan is de afweging soft vs hard een stuk interessanter. Dat er dan een paar circuits zijn waar ze minder op zijn, over het algemeen ben je beter af met Softs, zolang er geen tire-wear is.

Daarnaast, heeft de Mazda race niet de restrictie op specifieke soort banden?
Nee je moet natuurlijk niet elke auto voorzien van alle banden, maar ik voorzie wel mijn belangrijste auto's en zeker de auto's die voor B-Spec worden gebruikt van alle banden.

De Mazda race heeft inderdaad sport restricties. maar ik weet niet of het een bug is maar je kan met andere banden racen dan die van de restricties. Zo heb ik die mazda race zo'n 3 keer in B-spêc met zachte banden gereden tot ik door had dat ik nog geen sport harde banden had gekocht. Waar ik dus constant van achter eindigde met zachte banden, had ik pakken voorsprong met harde banden.

Ik geef de mazda race als voorbeeld omdat ik die gisteren nog eens had gedaan. Er zijn nog zo races met restricties waar als je niet goed oplet met de verkeerde banden op het circuit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racemol schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:04:
[...]

Bij welke circuit specificaties moeten we dan race: hard gaan gebruiken? Ik zou graag willen weten waar ik dan op moet letten, en natuurlijk ook waarom het beter is.

Dat jouw B coureur beter op harde banden rijdt kan natuurlijk ook met iets anders te maken hebben. Er zitten wel meer vreemde dingen in die B-spec, waarbij de coureur onverwacht reageert op bepaalde circuits.
Dat staat aangegeven hoor. Waneer er geen restricties zijn kan je best de soft gebruiken maar als een race restricties heeft op de banden moet je echt wel nakijken of je die banden bezit want je kan dus ook aan die races deelnemen zonder de juiste banden te hebben.

Nee hoor mijn coureur deed niets fout. Ik had die mazda race al een paar keer gereden, heb 3 coureurs maar geen enkele bakte er iets van. Maar ik ging er van uit dat ik die mazda al had voorzien van alle banden. Dat van die banden wist ik al langer dus gign ik even checken of ik nou echt wel de juiste banden en ik had ze niet. Eens geinstalleerd was die race een fluitje van een cent.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Weet iemand een geschikte auto voor de Japanese Classics (beginner)?
Ik kan niks vinden wat in de buurt komt van de tegenstanders.

Ow, nevermind met 70pk minder win je evengoed met 20sec voorsprong :S

[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 02-12-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:31:
Weet iemand een geschikte auto voor de Japanese Classics (beginner)?
Ik kan niks vinden wat in de buurt komt van de tegenstanders.
Ik moet echt eens gaan opschrijven welke auto ik gebruikte bij welke race :X

Ik dacht of die Dome-Zero, of Civic Mugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ik heb de Nissan Fairlady 280Z '78 daar gebruikt, heel klein beetje getuned en dik gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik heb zelf gebruik gemaakt van de ISUZU 117Coupe. Zelfs daarmee kun je de race winnen 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Aaargh *peep* zooi, ik haat het dat er geen rewind in zit. Wordt ik op de streep vanachter getikt, spin ik en word tweede... klote spel.

Heb nauwelijks tijd om te spelen en nu moet ik ook nog alles van de beginner shit tig keer doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 02-12-2010 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
phusebox, please, stop eens met bitchen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Laatst online: 01-07-2024
eindelijk ups mannetje is geweest:
Afbeeldingslocatie: http://img35.imageshack.us/img35/135/fanatec001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img268.imageshack.us/img268/3553/fanatec002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/9164/fanatec003.jpg

Nog nog iets bedenken waar ik de boel op ga zetten. Rennsport wheel stand komt pas eind december.
Iemand een idee waar ik mijn stuurtje op kan zetten.

edit: zo beter??

[ Voor 36% gewijzigd door downing op 02-12-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
mooi spul, maar zie ik nu 2 schakelpoken?

Iemand een tip voor een auto om de B-spec race in london voor de lightweight britse auto's te winnen? Heb al een Tuscan geprobeerd (echt alles aan gedaan wat mogelijk is, 4e) en een getunede elise (2e). Af en toe is die B-spec driver echt zo intens incapabel |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
KAdrifter schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:19:

Iemand een tip voor een auto om de B-spec race in london voor de lightweight britse auto's te winnen? Heb al een Tuscan geprobeerd (echt alles aan gedaan wat mogelijk is, 4e) en een getunede elise (2e). Af en toe is die B-spec driver echt zo intens incapabel |:(
hahaha die frustratie ken ik, zie die van mij soms ineens als die iets van de baan is geweest wachten totdat iedereen voorbij is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08

Zulke races laat ik gewoon even liggen.
De mijne doet het bij alle beginner races super behalve de Vitz Cup.

Dus laat ik die race liggen tot hij wat beter is.

Edit:
Net voor de 2e keer de Gran Turismo All Stars gedaan.
De eerste keer won ik 3 races en eindigde 2 races als 3e (maakte beide keren teveel fouten) waardoor ik uiteindelijk 2e werd.

Nu deed ik ze opnieuw in een Mazda 787B.
De concurrentie had nu betere autos dan de vorige keer (Een andere 787B en een bentley LM wagen).
4x gewonnen en een keer 3e en pakte dus nu goud.

Het viel me op dat ik voor elke race weer XP pakte. Ik kreeg verder aan het einde 2 coupons voor auto's.
1 keer de normale beloning en een keer een bruine coupon waarop gewoon 1000 series stond. De beschrijving waarvoor ik het kreeg heb ik per ongeluk geskipped. Dus ik weet niet waarom ik die coupon kreeg.

[ Voor 37% gewijzigd door Deadsy op 02-12-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Een gewone en een sequentiële denk ik ;)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
SToRM666 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:34:
[...]

Een gewone en een sequentiële denk ik ;)
klopt precies :Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Van mij mogen ze bij Fanatec opschieten met die Clubsport shifter.

Momenteel zijn de enige zwakke schakels in mn race setup die plastieke pookjes.
Ze werken wel, maar voelen zo krakkemikkig aan in vergelijking met t stuur en die Clubsport pedals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 17:11:
Nee hoor mijn coureur deed niets fout. Ik had die mazda race al een paar keer gereden, heb 3 coureurs maar geen enkele bakte er iets van. Maar ik ging er van uit dat ik die mazda al had voorzien van alle banden. Dat van die banden wist ik al langer dus gign ik even checken of ik nou echt wel de juiste banden en ik had ze niet. Eens geinstalleerd was die race een fluitje van een cent.
Weet je zeker dat je sport banden had? Standaard zit er onder elke mazda gewone Comfort:Soft banden, als jij geen Sport:hard hebt, geeft hij automatisch de eerstvolgende eronder, de Comforts.

Aangezien restrictie echt Sport:hard is (net getest), kan je geen hogere banden gebruiken, de Sport:softs dus.

Het verschil tussen Comfort:soft en Race:hard is best groot, mogelijk dat daarom jou racer zo slecht ging.
edit:
Comfort:soft - na eerste bocht plaats 5
Sport:hard - na eerste bocht plaats 1

De Mazda race rijd ik trouwens met een Roadster RS (NC) '07, 251pk met spoiler.

Edit, Bij de B-spec Mazda race krijg je de Furai Concept '08 :D

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
Pff die Buick Special is wreed!! Had nie verwacht dat die zo van ze plaats gaat zeg..

@ Downing: Hoelang heb je op je setje moeten wachten?

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Laatst online: 25-08 16:04
Ik vind de loading tijden van gt5 wat lang, nu kijk ik in me Game Data Utility en de ps3 zegt dat het installatie bestand 6,51 MB is. Ja MB, geen typo. Als ik hem wil installeren is hij binnen een paar seconden klaar. Bij mijn system info staat dat ik nog 34GB vrij heb. Zou dus geen probleem mogen zijn.

Iemand hetzelfde meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hey gasten sorry dat het zolang duurde maar ik heb weer keys voor jaguar. heb er zeker 3 maar misschien zelfs 4. maare wil dit keer wat organiseren en dan de winnaar krijgt key.
maar weet nog niet wat. dus iemand suggesties ??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 50Miles
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-11-2021
v8power67 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:30:
hey gasten sorry dat het zolang duurde maar ik heb weer keys voor jaguar. heb er zeker 3 maar misschien zelfs 4. maare wil dit keer wat organiseren en dan de winnaar krijgt key.
Online race waarbij de eerste, tweede en derde een key krijgen?

Zal trouwens eens even de Suzuki Toyota Vitz cup gaan rijden. Denk dat ik de Vitz eerst maar eens tune. Gegarandeerd goud. >:)

[ Voor 13% gewijzigd door 50Miles op 02-12-2010 19:40 ]

Aan mijn posts kunnen geen rechten worden ontleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
50Miles schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:31:
[...]

Online race waarbij de eerste, tweede en derde een key krijgen?
hmm goed idee, maar dan moeten er wel veel mensen mee doen. want 3 mensen racen is gegarendeerd winnen :P maare ik ga nu weer offline (ben op visite ergens :P) zal vanavond posten en kijken wwat we gaan organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
ik word gek van mn B spec driver , als hij buiten de baan beland laat hij iedereen voorgaan , tot grote ergenis van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Karpertjuh schreef op donderdag 02 december 2010 @ 18:52:
Pff die Buick Special is wreed!! Had nie verwacht dat die zo van ze plaats gaat zeg..

@ Downing: Hoelang heb je op je setje moeten wachten?
Ik heb op 11 november alles besteld, afgelopen maandag mail gekregen en vanavond bezorgdt. Moet alleen nog de wheelstand krijgen, heb hem net op een ikea tafeltje vast gezet maar is GEEN optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
Wie kan me helpen.. Ik wil mijn challenger '70 aan een vriend geven zodat hij een muscle car race kan rijden maar ik heb geen idee hoe dat werkt. Ik heb em wel al in me online tab kunnen zetten maar nu??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je moet hem offline hebben, vanuit je garage die wagen selecteren, dan onder opties 'gift' kiezen.

Mijn driver wordt echt bad-ass, tikt eerst een Countach in de bocht -> volle spin, later in laatste bocht bocht al driftend gaat hij nr 1 voorbij :) (Susuka).

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
mr.DJ95 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:45:
ik word gek van mn B spec driver , als hij buiten de baan beland laat hij iedereen voorgaan , tot grote ergenis van mij!
ja die gast (of in mijn geval dame) blijft gewoon staan wachten tot iedereen voorbij is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
Unbreukable schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:12:
[...]

ja die gast (of in mijn geval dame) blijft gewoon staan wachten tot iedereen voorbij is...
gewoon een watje :P

ik laat hem nu reiden in een mclaren mp4-12c tegen 206jes en lupo's:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Unbreukable schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:12:
[...]

Hier ook, zeer irritant. :+ Ook heeft hij moeite met een sterke FWD auto. Heb een Primera met 374PS, en als je te enthousiast gas geeft, dan spinnen de voorwielen. :+ Je kan er erg goed mee rijden, maar goed, meneer D. Sharp bakt er weinig van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tijd dat er een nieuw multiplatform stuur van fanatec komt, zit nu de hele tijd stuurtjes te wisselen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het delen of geven van auto's? Als ik een auto weg wil geven dan kan die mijn vriendenlijst niet laden, terwijl ik wel gewoon online ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
dikke fail hieroo , er was een coureur met de zelfde naam: s clements XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Laatst online: 25-08 16:04
mr.DJ95 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:28:
dikke fail hieroo , er was een coureur met de zelfde naam: s clements XD
Nou het zou kunnen natuurlijk, maar die kans is wel heel erg klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Phusebox schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:21:
Tijd dat er een nieuw multiplatform stuur van fanatec komt, zit nu de hele tijd stuurtjes te wisselen :s
http://www.virtualr.net/n...l-porsche-model-revealed/

:P

@Downing:

Ik heb de mijne aan m'n bureau vast, werkt prima (PS3 op monitor aangesloten), misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Phusebox schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:21:
Er komt een nieuwe all platform variant kijk maar op 911 wheel.com. Het stuurtje voor de 360 wordt ook bruikbaar met de ps3 en pc. Nog even geduld en dan is deze te koop.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Laatst online: 04-02-2020
v8power67 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 19:30:
Meerdere FB accounts of kun je gewoon met 1 FB account hem vaker halen?

Wat gebeurd er trouwens als je hem nogmaals inlost? Krijg je er dan nog 1 (die je kan verkopen voor 5 miljoen)?

Ik zit echt te twijfelen om een stuurtje te halen.

Gaat best goed met controller (zeer goed zelfs) maar NASCAR etc. zijn gewoon verrekte irritant
Ben maar een arme student.

[ Voor 14% gewijzigd door Pyrone89 op 02-12-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
mijn coureur wil maar niet winnen in de fr cup
1e keer met een silva race mod
2e keer met een c63 amg met 900 pk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorg voor juiste banden (als je enkel Comfort en Race heb, limitatie is afaik Sport:Hard), geef hem inhaal opdrachten op rechte stukken en snelheid omhoog in de makkelijke bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik moet hem elke keer koelen zegmaar:P omdat hij dat teveel drift in mn mclaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als hij tussen andere auto's rijd, blijft z'n balk veelal max rood. Pas als hij rustig een rondje kan rijden gaat het naar beneden, gewoon lekker pushen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
Hoe kan je zien welke firmware het gt3rs stuurtje heeft en moet ik hem dan wel upgrade naar 681 (nieuwste toch)??
ik ben niet zo'n computer wonder vandaar en aangezien het je eigen risico is als het fout gaat.
pffff wordt wel effe oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Je kan niet meerdere codes van dezelfde soort inlossen blijkbaar.

Ik heb nog een code voor een chromeline Jaguar.

Iemand ruilen tegen een andere auto? Mag ook een ludieke auto zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik heb wel nog een s4 delta voor je, ruile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
mr.DJ95 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:34:
ik heb wel nog een s4 delta voor je, ruile?
Tune hem maar volledig en doe er een gekke kleur op (niet roze :D) en de code is yours.

Mijn PSN is Pyrone89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:39

Ethirty

Who...me?

Grrr, mijn lvl5 coureur heeft in een 350pk Integrale moeite met het inhalen van een standaard Primera en als ik hem dan een beetje push dan rijdt hij mijn mooie bak frontaal tegen een muur kapot en houdt vol gas tot iedereen voorbij is voordat hij achteruit rijdt :'(

Bumper hangt op half 7 en die race gaat ie nooit meer winnen terwijl die de vorige race op zijn sloffen deed :F

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
ik ga er niet een dikke 100K instoppen , hij is ideaal voor de rally's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:26:
Hoe kan je zien welke firmware het gt3rs stuurtje heeft en moet ik hem dan wel upgrade naar 681 (nieuwste toch)??
Ik heb na de update dat ik de settings niet meer kan opslaan. Dus als je tevree bent laten zo.
Je kan de FW checken door na het opstarten van het stuur op de teruggaande slag van de calibratie (die meteen opstart na het aanzetten) het stuur te 'vangen' en tegen te houden (mag dus even niet op middenstand komen) en dan de twee buitenste onderste knoppen indrukken. Dan verschijnt het FW nummer.
\Ik heb direct contact met Thomas over mijn probleem met de settings. Er zijn er meer met dit probleem.

Kortom: ff niet updaten.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Ik lees nu net over n nieuw, officieel stuurwiel voor GT5. Van Thrustmaster T500RS ofzoiets. Zou high end spul worden met een pricetag van $500 dollar ongeveer. Leuk dat er een nieuw stuur komt en dat Thrustmaster (zo lijkt het athans) weer de goeie kant op gaat. Maar $500 dollar? Come on!

http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=135961

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 20:39

Ethirty

Who...me?

Ik ben kennelijk toch een goede coach geweest voor hem :D

Hij heeft zijn alles gegeven. In 3 rondjes opgeklommen van grote achterstand op de rest tot plek 5, vervolgens de beruchte Primera in de muur gezet. Opgeklommen naar plaats 3 en vervolgens de auto voor hem op het eind van het rechte stuk een tik geven waardoor deze de macht verliest en de strijd om plaats 2 moet opgeven.

Anderhalf rondje voor de finish wist hij plek 1 over te nemen en heeft deze daarna vast kunnen houden. Aan het einde van de race waren zowel z'n fysical als mental vrijwel 0, dat had ik nog niet eerder gezien.

Nog nooit zo'n spannende race zitten kijken :9

Toch wel leuk die B-spec :+

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Businessman007 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 21:33:
Je kan niet meerdere codes van dezelfde soort inlossen blijkbaar.

Ik heb nog een code voor een chromeline Jaguar.

Iemand ruilen tegen een andere auto? Mag ook een ludieke auto zijn.
Hey kerel, ik heb hier nog een flink aantal auto's staan, en heb wel interesse in die jagcode van je :)
Met wat voor iets zou ik je blij kunnen maken, een volledig getunede Renault 5 Turbo? Ding is mental, 283pk op 863kg, MR.

[ Voor 7% gewijzigd door Phase op 02-12-2010 22:11 ]

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn B-spec racer heeft zojuist mijn eigen record op Daytona verslagen.. 41.291 op een rondje, gemiddeld 357km/h in de bocht met 385km/h op rechte stuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

hmmm, mijn b-spec racer is toch echt beduidend slechter dan ik zelf ben, remmen op de meest domme punten in een ovaal :X

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
mn b spec gabber reid 350kmph in mn buick special :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk nu wel, als je hem teveel races helemaal in het blauw laat lopen, gaat dat pijltje naast hem naar beneden. Denk dat dat te maken heeft met zijn carriere, mischien moet ik hem niet van die belachelijk overpowerde auto's geven :P

Andere kant, droomt elke racer er niet van om gemiddeld 360km/h rond te cruizen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb die Jaguar code ingevuld, maar zie nergens deze auto in de trailer?
Sander H schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:42:
[...]

http://www.virtualr.net/n...l-porsche-model-revealed/

:P

@Downing:

Ik heb de mijne aan m'n bureau vast, werkt prima (PS3 op monitor aangesloten), misschien een optie?
Had het zelf net ook gelezen, maar even wat geld apart leggen en zodra die er is bestellen.

[ Voor 73% gewijzigd door Phusebox op 02-12-2010 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Vandaag 2dehands bij iemand gekocht voor 35euro (hij dacht dat het NFS achtig zou zijn lol)

Mijn 1ste auto was de Honda Civic. super auto eerste beginner races met gemak gehaald.

Nu moet ik ff wat verdienen voor een goede lichtgewicht en toyota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
SinergyX schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:22:
Merk nu wel, als je hem teveel races helemaal in het blauw laat lopen, gaat dat pijltje naast hem naar beneden. Denk dat dat te maken heeft met zijn carriere, mischien moet ik hem niet van die belachelijk overpowerde auto's geven :P

Andere kant, droomt elke racer er niet van om gemiddeld 360km/h rond te cruizen? :P
ja egt heh welke (new kids stylte aan) mongol wil dat nou niet:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo nog mensen intresse in die jaguar facebook auto ??
even voor de duidelijkheid als je hem al hebt kun je hem niet nogmaals gebruiken.
ook kun je hem niet verkopen, en ook niet gebruiken voor die historical race.
zit te denken om een lobby te openen, en dan mogen got mensen joinen en dan host ik een race van zeg 3 rondjes in standaard auto's (dus niet uit garage) met alle hulp uit behalve abs. en dan eerste 3 krijgen key van jaguar en van ps home avatar racing suit.
sounds good ??
zal dalijk een lobby nummer posten. dan moeten er minimaal 6 mensen deelnemen van got. anders heeft het geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
Phusebox schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:25:
Ik heb die Jaguar code ingevuld, maar zie nergens deze auto in de trailer?

[...]

Had het zelf net ook gelezen, maar even wat geld apart leggen en zodra die er is bestellen.
Auto staat gelijk in je garage.
Auto's via code komen nooit in je trailer.

Iets meer zelf zoeken mag ook wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
ik kom zo wel ff een rondje mee rijden, post maar een nummer..
Maar wat versta je onder standaard auto's? ben te herkennen aan mijn trage rondetijden en mijn PSN:NL_joost ;).

[ Voor 39% gewijzigd door Bastard op 02-12-2010 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KAdrifter schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:43:
ik kom zo wel ff een rondje mee rijden, post maar een nummer..
Maar wat versta je onder standaard auto's? ben trouwens NL_Joost op PSN en in het echt rijd ik vast beter :z
ok is goe, en met standaard bedoel ik niet getuned dus gewoon de auto's die iedereen standaard al kan online. dus bv standaard bmw m3. zodat het een eerlijke race is.
maare ik open effe een lobby. en als je binnen bent zeg even dat je van got bent in de text chat, heb geen mic namelijk ;)

edit :
tis een private lobby geworden zodat er geen kansloze noobs kunnen komen en irriteren.
voor mensen die dus kans willen maken op die jaguar key.
voeg me toe en join mn lounge via community.
psn is HJALLO(zonder hoofdletters ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 02-12-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
Ik kan trouwens nergens een soort high-score lijst van de tracks terugvinden. Zie ik iets over het hoofd?

Ik zou het wel leuk vinden om tijdens (of er na) een race mijn huidige tijden kunnen vergelijken met de high-score van mijzelf. Wellicht ook nog met type auto en datum erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Ik had net een 2dehands auto gekocht. is echt weggegooid geld.. die dingen verkeren echt in wrak-status.
Banden zijn gaar, motor heeft onderhoud nodig en olie is zwart.. alles bij elkaar opgeteld kon ik beter een nieuwe kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Yamauchi Kazunori heeft de afgelopen uren velen vragen via zijn Twitter account over Gran Turismo 5 beantwoord. Hieronder een vrije vertaling via de Google Translator.

* Mechanische schade zal in een update beschikbaar komen begin december…
* Het online verkrijgen van Credits en Experience is iets waar PolyPhony Digital over na aan het denken is
* Het omzetten van een filmpje naar YouTube kost teveel tijd, een typisch memory probleem. Toch zou Kazunori het graag nog wel willen

Klik op lees verder meer info over de antwoorden op GT5 vragen

* Als je level 30 bent zal de Sebastiaan Vettel Challenge beschikbaar komen waardoor je de RedBull X1 kan winnen
* Er zijn verschillende redenen waarom schaduws er wazig uitzien. De camera is extreem flexibel, dynamisch en brede omgevingslicht was nodig maar was niet effectief genoeg. Iets wat hij wilt verbeteren
* Kan je de “geen hud” optie toevoegen? In toekomst… zou het kunnen.
* Online functionaliteiten zullen verder worden toegevoegd in de toekomst
* PolyPhony Digital blijft doorwerken aan ondersteuning voor de G25/G27 maar geeft aan dat graag een nieuw stuur zou willen…
* Headtracking is alleen beschikbaar in Arcade modus door geheugen moeilijkheden op de PS3
* Gran Turismo 5’s dubbel disc met soundtracks zal binnenkort uitkomen
* Yamauchi wilde een “free roam” modus implementeren waarbij de rijder vrij kan rondrijden en zich moet houden aan verkeersregels, ook zou men dan vrij rond kunnen wandelen

Bron granturismo5.nl

Klinkt wel gaaf. Hopelijk komt snel een update uit. Nu weet ik dat level 30 moet halen om de Red Bull te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag mijn McLaren Stealth code maar eens opgehaald bij de Saturn :+

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Yamauchi wilde een “free roam” modus implementeren waarbij de rijder vrij kan rondrijden en zich moet houden aan verkeersregels, ook zou men dan vrij rond kunnen wandelen

Haha klinkt wel vet opzich. er is een andere game waar dit al kan (ben de naam ff kwijt) een nieuwe game met dure bolides, kon je ook uitstappen, huizen bouwen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mensen even voor duidelijkheid ik host nu een race waar je kans maakt op een jaguar dlc key, join mijn lobby via psn hjallo. over 10min geef ik de keys aan de 3 mensen in mijn lobby want een race tussen 3 mensen voor 3 keys gaat moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie?
Is GT5 het waard een PS3 voor aan te schaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Hebben meerdere mensen hetzelfde als ik? Namelijk bijvoorbeeld hele kartelige omlijningen van de auto's als deze omhuld worden door rook en hele spikkelige weergaves van de bomen die wat verder weg staan? Vind het echt ronduit lelijk.

Weet iemand of dat aan gt5 zelf ligt of aan mijn instellingen, beeldscherm etc.?
Heb een Philips 244E full HD beeldscherm en via hdmi mijn ps3 aangesloten, verder naar mijn idee het beeldscherm en de ps3 juist ingesteld op het spel.

Ben benieuwd of meerderen dit is opgevallen of dat iemand mij hier iets over kan vertellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:30
v8power67 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:29:
mensen even voor duidelijkheid ik host nu een race waar je kans maakt op een jaguar dlc key, join mijn lobby via psn hjallo. over 10min geef ik de keys aan de 3 mensen in mijn lobby want een race tussen 3 mensen voor 3 keys gaat moeilijk ;)
Ik heb je zojuist toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:34:
Hallo allemaal,

Hebben meerdere mensen hetzelfde als ik? Namelijk bijvoorbeeld hele kartelige omlijningen van de auto's als deze omhuld worden door rook en hele spikkelige weergaves van de bomen die wat verder weg staan? Vind het echt ronduit lelijk.

Weet iemand of dat aan gt5 zelf ligt of aan mijn instellingen, beeldscherm etc.?
Heb een Philips 244E full HD beeldscherm en via hdmi mijn ps3 aangesloten, verder naar mijn idee het beeldscherm en de ps3 juist ingesteld op het spel.

Ben benieuwd of meerderen dit is opgevallen of dat iemand mij hier iets over kan vertellen
Ik heb een philips 42/nogwat maar geen problemen bij mij? gewoon lekker scherp alles.
alleen schaduwen zijn wat wazig maar ik zie op youtube dat het zo hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
AlphaWierie schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:29:
[...]
Haha klinkt wel vet opzich. er is een andere game waar dit al kan (ben de naam ff kwijt) een nieuwe game met dure bolides, kon je ook uitstappen, huizen bouwen enz.
offtopic:
Test Drive Unlimited 2
AlphaWierie schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:23:
Ik had net een 2dehands auto gekocht. is echt weggegooid geld.. die dingen verkeren echt in wrak-status.
Banden zijn gaar, motor heeft onderhoud nodig en olie is zwart.. alles bij elkaar opgeteld kon ik beter een nieuwe kopen.
Daarom koop ik ook alleen auto's die nieuw niet te krijgen zijn. :+

[ Voor 38% gewijzigd door S_Chief op 02-12-2010 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
Phase schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:15:
hmmm, mijn b-spec racer is toch echt beduidend slechter dan ik zelf ben, remmen op de meest domme punten in een ovaal :X
Mijn Bspec coureur is ook echt een grote Fail.. spint bij elke bocht (alle soorten banden geprobeerd) evenementen waar ik goud haalde met 8-13 seconde voorsprong word hij met moeite 3de ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Racemol schreef op donderdag 02 december 2010 @ 23:36:
[...]

Ik heb je zojuist toegevoegd :)
heb je geacepteerd dus we wachten op je :D

Pagina: 1 ... 7 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!