Ben met dat kampioenschap gestopt, mijn LFA met 622 PK was niet sterk genoeg en de AI had veel te veel plezier met rammen. Continu zat er een tegen je aan te duwen en op het circuit in Madrid werd ik in derde positie dwars gezet en vervolgens tegen de vangrail aangedrukt. Dit duurde net zo lang totdat iedereen voorbij was. Was het beu en ben uit het kampioenschap gestapt. Doe het nog weleens een keertje met een sterkere auto die normaal ook op LM rondrijdt.dvdkiwi schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:05:
Vraag je over een Prof Event:
Waar hebben jullie het Gran Turismo World Championship mee gereden? Hebben jullie een LM Race car gekocht of niet, want die dingen zijn kneiterduur...
Ik heb mijn Lambo Countach 25th anniversary (een van de eerste wagens die ik kocht) tot een 648pk opgeschroefd, softe race banden eronder en een kleine 100 kilo van het gewicht af.
Na een "proefrace" op Circuit de la Sarthe bleek dat ie toch goed meekon, ik moest alleen de Mclaren F1 en de GT40 Race car voor mij laten (op 2 seconden door foutjes van mij).
Andere vraag: Welke Ferrari is het best voor het ferrari event? Ik heb geen geld voor een Enzo, en las hier en daar dat een 458 het ook prima doet (en nog beter rijdt ook).
Op Nurnburgring had ik het idee dat de auto bij vrij rijden makkelijker in het gareel te houden is dan wanneer het ergens om gaat.