Zo, gisteren de normale editie voor 45 euro gekocht via marktplaats, die gast vond het niks aan

. Anyway, mijn bedoeling was de game op de releasedag te kopen of zo snel mogelijk, maar toen las ik dat er geen bonnet/hoodview zou zijn en was ik behoorlijk afgeknapt.
Maja dat wilt niet zeggen dat ik deze topic niet aan het volgen was, dagelijks keek wel even en de drang was toch best groot om het spel te kopen en dat heb ik toch maar gedaan.
Gisteren 3,5 uur achtermekaar gespeeld, eerste indruk? Ik heb me geen minuut verveeld, ok misschien een paar keer met een paar licenties om goud te halen, sommige zijn best pittig maar dat komt denk ik omdat ik met een controller speel, met de controller is best leuk dat vraagt om meer precisie en geduld.
Heb nog een oude Logitech momo liggen hier maar omdat de tv in de woonkamer staat word het moeilijk om het stuur te gebruiken, of ik moet een wheelstand pro kopen ofzo, misschien in de toekomst.
Voor de meeste gevallen rij ik nu de roofview wat bijna vergelijkbaar is met hood/bonnetview en dat rijd super. Ik denk dat ik veel plezier en soms wat ergernissen ( licenties en stuff

) ga hebben met deze game. Voor al die mensen die nog lopen te twijfelen om de game te kopen, ik zeg DOEN!!
Edit: na wat licenties en special events zit ik al op level 13, best netjes toch na 3,5 uurtjes spelen?
[
Voor 4% gewijzigd door
mhpwolf op 05-12-2010 13:22
]