Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
Tipje voor de B-spec.. Neem niet een te snelle auto als je coureur op de TG track moet racen want dan krijgt die problemen bij de cross.. Mijn B-spec wous knalde elke keer vol op iemand die ver achter lag. Gelukkig nog geen damage unlocked anders was me Jag naar de klote geweest haha

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Na 16 pogingen heeft mijn B-spec EINDELIJK gewonnen op Suzuka in m'n '70 Challenger. De oplossing voor alle problemen: NIET coachen 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb alle races gedaan van GT World Championship, maar ik heb geen prijzen gewonnen ofzo, ik heb alle races los van elkaar gedaan, nu moet ze zeker allemaal achter elkaar doen als kampioenschap met punten enzo? :')

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:33

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:07:
[...]
Ik heb niet altijd dat probleem. Want bij de remtest licentie hou ik mijn stuur niet eens vast en dan heb ik nergens last van. Ik weet niet wat het is, maar er zijn meer mensen die dat probleem hebben. Ik heb geen zin om alles op te sturen als ik iets fout doe met de fw update.
De FW update verhelpt dit ook niet hoor.
Welke gevoeligheid (Sen) rij je?
Ik varieer nogal eens afhankelijk van de auto.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRidh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:13
rickyy schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:32:
Ik heb alle races gedaan van GT World Championship, maar ik heb geen prijzen gewonnen ofzo, ik heb alle races los van elkaar gedaan, nu moet ze zeker allemaal achter elkaar doen als kampioenschap met punten enzo? :')
idd als je het kampioenschap doet krijg je pas een bonus, niet wanneer je de losse races doet.

Research is to see what everybody else has seen, and to think what nobody else has thought - Albert Szent-Györgyi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

rickyy schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:32:
Klopt >:) Tijdens een kampioenschap kan je een race ook niet opnieuw beginnen, dus dat is toch iets moeilijker.

Ik mis een snelle Stealth car voor de All star cup/ like the wind. Die vind ik qua niveau niet echt aansluiten bij de rest. Ik heb bijna een miljoen credits maar dunno waar ik dat het best op kan stukslaan? Zou het evt lukken met de Mazda Furai? Die kan ik bijna krijgen met B spec.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Voor mensen die moeite hebben met B-Spec like the Wind:

http://tutorial.downloada...the-wind-every-time-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Maciek schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:44:
[...]

Klopt >:) Tijdens een kampioenschap kan je een race ook niet opnieuw beginnen, dus dat is toch iets moeilijker.

Ik mis een snelle Stealth car voor de All star cup/ like the wind. Die vind ik qua niveau niet echt aansluiten bij de rest. Ik heb bijna een miljoen credits maar dunno waar ik dat het best op kan stukslaan? Zou het evt lukken met de Mazda Furai? Die kan ik bijna krijgen met B spec.
Jep de Mazda Furai is de auto die je nodig hebt.

PS: zojuist even 2,6 miljoen uitgegeven. Het doel om te sparen voor de Audi R10 maar even laten varen, want moet aan de studie, maar nu wel wat auto's gekocht en getuned (sommige RM)

Audi R6
NEPON Race car (Honda)
Elise 111R
Camaro SS '10 (nu RM, had er al een)
En nog wat anderen

Ook heb ik de Kubelwagen getuned naar 114 PK en alle andere upgrades :D
Mensen, zin om een keer een Tweakers Kubelwagen race te houden op het Top Gear circuit? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Angeloonie schreef op zondag 05 december 2010 @ 18:23:
&^%$*&%^q*$&%^#q$ :( :(

KUT B-SPEC!

Die mongool presteert het echt om in iedere bocht te slippen met m'n '70 Challenger :( Hij kan best winnen, maar hij slipt constant en overcorrigeert ook vaak enorm (lees: dan staat ie weer eens 180o).

Hoe kan ik m'n auto zo tunen dat ik hij geen burnout meer kan doen met mijn auto (lees: traction control in B-spec)?
Dat had ik ook in het begin, je moet er gewoon voor zorgen dat je niet hoger komt dan 3/4 van dat blauw-rood balkje, anders spint ie vaak als ie de bochten uitkomt.
In het begin wou ik ook meteen dat ie eerste stond, maar hoef niet, zeker als je een snelle bak heb, haalt ie de AI wel op de rechte stukken in, dus gewoon geduld hebben en zorgen dat het streepje niet te ver in het rood gaat. (dmv "slow down")

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:07:
[...]

En dat het geluid weer anders is als je doppen in hebt en een helm op geloof ik ook best, maar als ik een replay bekijk van een Enzo dan wil ik graag een Ferrari geluid horen. Die hoor ik dus gewoon niet. Not even close.
via optische kabel in DTS naar mn versterker toe klinkt het toch echt wel bruut hoor. ik kreeg er op zaterdagochtend zelfs de ADHD kindjes van de buren mee stil 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ethirty schreef op zondag 05 december 2010 @ 19:02:
Grrr, stond een CSL in de 2e hands shop, maar ik had niet genoeg geld. Paar races gedaan en met volle portemonnee terug, is hij weg :'(

Hoop niet dat het net zo lang gaat duren als dat er een pickup langs komt, want dan kan ik nog wel een tijdje wachten :X

[...]

Gallardo kopen! Kan je voor Lambo, Gallardo en supercar challenge gebruiken.
Ik had mijn Dodge pickup truck gewonnen door mijn licenses te halen.

Hier een lijst met alle unlockables die je kunt winnen (Huge spoiler dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

Koop ik eerst een '10 Camaro SS met strepen, krijg je geen paint item. Koop er dus nog 1 zonder strepen, nu wel paint. Naar de GT shop en de racemod gedaan. Gelijk de paint erover heen (dure paintjob zo :X).

Ziet er echt top uit, kan niet anders zeggen. Ga ik vervolgens kijken wat ik allemaal af kan stellen en hoeveel power dat ding heeft... 30pk meer voor iets van 175k aan credits :')

Beetje jammer weer, moet ik nog 50k oid uitgeven om dat ding snel te krijgen. Dan voorlopig nog maar geen Ferrari...

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Fuck! Fuck! Ben het prof Gran Tourismo kampioenschap aan het rijden. Switch naar volgende race en PS3 valt uit. Beruchte rode knipperende lamp. (40GB versie). Zal toch niet waar zijn. Safe game misschien weg en schijfje van GT5 er niet uit te krijgen. :( :( :( .
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willem100 schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:49:
Fuck! Fuck! Ben het prof Gran Tourismo kampioenschap aan het rijden. Switch naar volgende race en PS3 valt uit. Beruchte rode knipperende lamp. (40GB versie). Zal toch niet waar zijn. Safe game misschien weg en schijfje van GT5 er niet uit te krijgen. :( :( :( .
Iemand tips?
je kan hem zelf repareren als je handig bent. gewoon googlen. wel balen voor je man. je kan sony bellen en hun schuld geven misschien werkt het ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ethirty schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:48:
Ziet er echt top uit, kan niet anders zeggen. Ga ik vervolgens kijken wat ik allemaal af kan stellen en hoeveel power dat ding heeft... 30pk meer voor iets van 175k aan credits :')
Je krijgt wel bijna alle non-engine upgrades met die racemod, dus per saldo is die racemod niet zo bijzonder duur.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 05 december 2010 @ 15:58:
[afbeelding]

Verse olie, turbo 3, met 927pk op een magere 620kg :D Nu eens kijken hoe hard deze jongen kan :P
Damned die wil ik ook :)

Jammer dat ik het geduld niet heb voor B-Spec.
Me coureur is echt serieus slecht (lvl5 nu)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste race met 2 Bob's is op lvl22, 20 rondjes Rome.

Tijdens de race heb je auto-pit, je kan aangeven bij 0-100 fysieke kracht wanneer je automatisch wil pitten, ook kan je zelf pit opdracht geven. Eenmaal in de pit, banden keuze, brandstof en rijder. Klein nadeel bij automatisch, brandstof staat standaard op 0. Mischien op langere races dit auto wordt bijgevuld, maar 20 rondjes haal ik makkelijk op 1 tank.

Edit.. Leroy rijd mijn hele voorkant van m'n auto kapot :@

[ Voor 83% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2010 21:21 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

willem100 schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:49:
Iemand tips?
Balen zeg. Zoek een goed adres voor een reball. Duurder dan een reflow maar veel grotere kans dat het probleem niet meer terugkomt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu net met B-spec begonnen en continu aan het kijken bij de tweede hansies of er een leuke DTM-er tussen staat om de DTM race mee te doen.

Wat ik wel mis, zijn de endurance races... Of heb ik iets over het hoofd gezien? Bij GT4 kon je daar juist echt flink cashen!! Heb wel al wat Extreme races gedaan maar ook daarbij rij je maar 5 rondjes ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

v8power67 schreef op zondag 05 december 2010 @ 20:54:
[...]

je kan hem zelf repareren als je handig bent. gewoon googlen. wel balen voor je man. je kan sony bellen en hun schuld geven misschien werkt het ;)
Maar eens bellen morgen. Kijken wat ze zeggen.

@Shiver 23. Ben al aan het inlezen in het defecten topic. Wordt er niet nog niet blij van. Als je een goede reperateur weet hou ik me aanbevolen.

Kan wel een nieuwe PS3 kopen maar daarmee heb ik m'n schijfje nog niet terug en m'n safe game al helemaal niet. Hopelijk komt er binnenkort een update waarmee je de safe game ergens anders kan opslaan. Komt voor mij net te laat. Shit, ik lijk Phusebox wel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
@Willem100

Sony heeft bevestigd dat die update in December gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
willem100 schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:28:
[...]

Maar eens bellen morgen. Kijken wat ze zeggen.

@Shiver 23. Ben al aan het inlezen in het defecten topic. Wordt er niet nog niet blij van. Als je een goede reperateur weet hou ik me aanbevolen.

Kan wel een nieuwe PS3 kopen maar daarmee heb ik m'n schijfje nog niet terug en m'n safe game al helemaal niet. Hopelijk komt er binnenkort een update waarmee je de safe game ergens anders kan opslaan. Komt voor mij net te laat. Shit, ik lijk Phusebox wel. :'(
Kun je de HDD niet in een andere ps3 steken? (weet even niet of dat zomaar kan)
Dan zou je bij een vriend/kennis kunnen checken of je harddisk nog leeft.

Dat is in ieder geval een voordeel van de xbox360, goedkoper in aanschaf, zeker als je een arcade koopt en de harde schijf kun je zo ompluggen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:26:
Wat ik wel mis, zijn de endurance races... Of heb ik iets over het hoofd gezien? Bij GT4 kon je daar juist echt flink cashen!! Heb wel al wat Extreme races gedaan maar ook daarbij rij je maar 5 rondjes ofzo...
Pas op lvl 25 beginnen de endurance races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:35:
[...]

Dat is in ieder geval een voordeel van de xbox360, goedkoper in aanschaf, zeker als je een arcade koopt en de harde schijf kun je zo ompluggen.
als het goed is kan dit niet.
schijnt namelijk gebonden aan een ps3 te zijn, als je hem in een andere ps3 stopt vraagt ie om een reformat.
en vanaf dan kun je hem geloof ik zelfs niet meer terug in originele ps3 doen, ookal doe je geen reformat.
heb helaas geen ervaring met ps3's maken wel met xboxen maken. schijnt beetje zelfde te zijn.
misschien is ie gewoon overhit geraakt ?? blaas een beetje erin en zie of dr veel stof uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:36:
[...]

Pas op lvl 25 beginnen de endurance races.
Worden die dan pas aan het menu toegevoegd? Zie ze nu namelijk nergens staan...

En zijn het alleen endurance races die worden toegevoegd of nog meer races? Heb het gevoel dat GT4 groter was (meer races), maar kan het mis hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

Phusebox schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:35:
[...]

Dat zou inderdaad inderdaad ideaal zijn maar helaas is bij een PS3 de harde schijf gekoppeld aan je systeem. Als je de harddisk in een andere PS3 stopt moet je hem eerst formatteren volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
wat een kl*te race is die all stars cup zeg:@

nu maar sparen voor een m3 of m3 of tog r8 die ik een beetje opleuk en dan maar proberen hem te halen:(

[ Voor 55% gewijzigd door mr.DJ95 op 05-12-2010 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Is het mogelijk om te spelen met de motion controls ? Kan het niet vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:40:
[...]

Worden die dan pas aan het menu toegevoegd? Zie ze nu namelijk nergens staan...

En zijn het alleen endurance races die worden toegevoegd of nog meer races? Heb het gevoel dat GT4 groter was (meer races), maar kan het mis hebben...
Yep, moet eerst arcade spelen om dingen te unlocken, nieuwe tracks ook en zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aight! schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:57:
[...]

Yep, moet eerst arcade spelen om dingen te unlocken, nieuwe tracks ook en zo :)
unlock je spullen dmv arcade ?? heb arcade nog maar 1x gespeeld. was spitscreen.
wat unlock je daar allemaal dan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vermoeiend, na ruim een week heb ik nog niet eens de beginner races klaar. Ik koop mijn b-spec coureur een nieuwe auto, met meer pk's dan de rest, gooi er nog wat tuning shit tegenaan, weer 90k weg en wat denk je, hij word een na laatste....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
LOL France race (b-spec)
mijn bugatti veyron vs megane :D (wis niet dat bugatti frans was)
4min16 vs 5min24 :+

[ Voor 10% gewijzigd door Bullus op 05-12-2010 22:09 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 19:16

Aight!

'A toy robot...'

v8power67 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:04:
[...]

unlock je spullen dmv arcade ?? heb arcade nog maar 1x gespeeld. was spitscreen.
wat unlock je daar allemaal dan ??
Ik bedoel eigenlijk die single player optie, GT home heet dat geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou nog eens 30k er tegen aan en dan lukt het opeens wel, blijkbaar heeft meneer 150pk meer dan nodig dan de rest om te winnen.

Net een straaljager nu dat ding; wat een geluid. Supercharged Dodge Charger...

[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 05-12-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 16:38
Bullus schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:07:
LOL France race (b-spec)
De Veyron komt uit Molsheim, dat was vroeger Duits, maar tegenwoordig Frankrijk...

Bugatti komt uiteraard wel uit het VAG concern, dus in dat opzicht moet ik je gelijk geven dat Bugatti duitse techniek is.

Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Molsheim

[ Voor 9% gewijzigd door Shivan_20 op 05-12-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Phusebox schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:13:
Nou nog eens 30k er tegen aan en dan lukt het opeens wel, blijkbaar heeft meneer 150pk meer dan nodig dan de rest om te winnen.

Net een straaljager nu dat ding; wat een geluid. Supercharged Dodge Charger...
Mmm bij mij gaan de B-Spec best goed, maar merk wel duidelijk verschil tussen mijn rijders. Die van lvl 9 is stuk beter dan die van 5. Heb beginner daarvan helemaal uit en de helft van amateur uit of zo. Met A-Spec ben ik bij professional.

Maar uhm... even over die endurance races. Waar komen die dan en kan je er wel geld mee verdienen? In Arcade heb je er niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100

willem100

v8power67 schreef op zondag 05 december 2010 @ 21:39:
[...]

als het goed is kan dit niet.
schijnt namelijk gebonden aan een ps3 te zijn, als je hem in een andere ps3 stopt vraagt ie om een reformat.
en vanaf dan kun je hem geloof ik zelfs niet meer terug in originele ps3 doen, ookal doe je geen reformat.
heb helaas geen ervaring met ps3's maken wel met xboxen maken. schijnt beetje zelfde te zijn.
misschien is ie gewoon overhit geraakt ?? blaas een beetje erin en zie of dr veel stof uit komt.
Gelukkig, mijn GT5 game disc is eruit. Na wat speurwerk op internet: PS3 helemaal uitzetten, vervolgens met de schakelaar aanzetten en tegelijkertijd op de eject toets drukken. PS3 gaat dan even heel hard blazen en werpt de disk uit. Systeem zelf is morsdood.
Hopelijk over een poosje een andere PS3 en weer verder met GT5, begon net een leuke verslaving te worden.
Als ik helemaal overnieuw moet beginnen hoop ik wat sneller op te schieten met wat leenautootjes. O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 20:55:

De minpunten uit de review:
- Noemt zichzelf simulator, maar is dat niet echt
Eens. Forza Motorsport is een veel betere simulator in mijn ogen. Maar: dat vind ik absoluut niet erg, deze game vind ik leuker omdat het wat meer arcade speelt.
Absoluut oneens. Ligt wss ook aan kwaliteit van de stuurtjes die ik gebruik, G25 vs Microsft wireless plastic geval, maar dan nog. In GT5 voel je dat de auto leeft, je voelt je 1 met de auto. In Forza is alles afstandelijker, soms breekt het ding zonder enige reden uit of zonder dat je het eerst door had. Om over de racewagens in Forza maar te zwijgen, driftend door een bocht kon prima, ook al zijn echte banden daar totaal niet voor gemaakt omdat ze zo'n kleine slipcurve hebben. 4WD wagens die een idioot voordeel hebben tov RWD. Irl is RWD in principe sneller, omdat de voorbanden niet twee taken hebben, maar slechts 1 taak. Immers alle grip die wordt gebruikt om vooruit te komen in een 4WD kan niet voor sturen gebruikt worden, en andersom geldt hetzelfde. Snelheids verschil in bochten is in ieder geval lang niet zo immens als in Forza het geval is. En dan nog hoe de Focus in Forza aanvoelt tov GT5. Die in GT5 voelt veel meer als een Focus aan (kan ook weer komen door stuurwiel) Maar ik heb echt het idee dat de rij-eigenschappen in GT5 wel 2 stappen hoger liggen dan in Forza3. En laat dat nou juist zijn waar een racegame (imo) om draait.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Shivan_20 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:18:
[...]

De Veyron komt uit Molsheim, dat was vroeger Duits, maar tegenwoordig Frankrijk...

Bugatti komt uiteraard wel uit het VAG concern, dus in dat opzicht moet ik je gelijk geven dat Bugatti duitse techniek is.

Ah ok ,dus ze kijken waar ie gebouwd wordt.

Iemand al de Spijker C8 gezien?

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Bullus schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:58:
[...]

Ah ok ,dus ze kijken waar ie gebouwd wordt.

Iemand al de Spijker C8 gezien?
Ja, in de 2e hands market voor 2 miljoen credits geloof ik. Dat had ik niet toen ik alleen nog maar beginners races had gedaan :+

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
M3rcury schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:01:
[...]

Ja, in de 2e hands market voor 2 miljoen credits geloof ik. Dat had ik niet toen ik alleen nog maar beginners races had gedaan :+
2 miljoen? Ik zag 'm net nog voor iets van 239.000 credits.... Of heb je soms een DTM/race versie gezien ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 05:46
Bullus schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:07:
LOL France race (b-spec)
Wat incorrect is, is dat Mini nu als Duits merk wordt bestempeld. Ja de nieuwe mini wordt door BMW gemaakt, maar nu staat ook de oude Mini die ik heb ontvangen als Duits bestempeld.. dat kan toch niet he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
PHiXioN schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:08:
[...]

Wat incorrect is, is dat Mini nu als Duits merk wordt bestempeld. Ja de nieuwe mini wordt door BMW gemaakt, maar nu staat ook de oude Mini die ik heb ontvangen als Duits bestempeld.. dat kan toch niet he.
Lol, en de Engelsen hebben het al zo zwaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Iemand enig idee wat een pijltje naar beneden in een oranje vakje betekend naast me B-Spec coureur?

Edit: Ik had nog een klein vraagje. Moet ik nou zorgen dat me Coureur tijdens het Racen in het blauwe is? In het rode of juist er tussen (waar het pijltje staat)?

Hij wint nu best makkelijk maar leert totaal niet.

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 05-12-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin Chung
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 11:11
Na het spel heel lang gespeeld te hebben, heb ik me eindelijk ook maar eens gewaagd aan een review. De gebruikte hardware:

Logitech G27
Full HD scherm
Logitech Z-5500

Wat me opvalt is dat het spel -ondanks de vele minpunten- toch erg verslavend en leuk blijft. De auto's rijden ook allemaal zo anders, en erg goed over het algemeen. Graphics wat minder dan we verwachten van PD spellen, maar dat komt vooral door de sterke concurrentie en het feit dat de PS3 toch langzaam achter de feiten aan loopt.

Hier de link van de review, als iemand interesse heeft. ;)

Gran Turismo 5 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Laatst online: 21:01

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

okay, what the fuck?
Iedere keer als ik een race begin (maakt niet uit welke auto, welke baan) crasht mijn PS3 volledig op ongeveer 30~33 seconden als ik aan het rijden ben, gewoon spontaan.
PS knop werkt niet, CD eruit erin werkt ook niet, hard reset of aan/uit werkt wel maar zodra ik in de buurt kom ban 30 seconden crasht de PS3 weer. Het betreft btw een slim van 120gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Dijkertje schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:37:
okay, what the fuck?
Iedere keer als ik een race begin (maakt niet uit welke auto, welke baan) crasht mijn PS3 volledig op ongeveer 30~33 seconden als ik aan het rijden ben, gewoon spontaan.
PS knop werkt niet, CD eruit erin werkt ook niet, hard reset of aan/uit werkt wel maar zodra ik in de buurt kom ban 30 seconden crasht de PS3 weer. Het betreft btw een slim van 120gb.
Ik zou als ik jou was de PS3 uit laten totdat de update komt, dan snel je savegames backuppen en dan pas weer verder spelen.

Klinkt namelijk alsof je PS3 zich aan het opmaken is voor een YLOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Businessman007 schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:48:
[...]

Ik zou als ik jou was de PS3 uit laten totdat de update komt, dan snel je savegames backuppen en dan pas weer verder spelen.

Klinkt namelijk alsof je PS3 zich aan het opmaken is voor een YLOD
Wat is een YLOD? Vergelijkbaar met RROD van de 360..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Dijkertje schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:00:
[...]

Wat is een YLOD? Vergelijkbaar met RROD van de 360..?
ja.

Verwijder de install data + updates eens en installeer het spel opnieuw. er is een kans dat het dan verholpen is.

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 06-12-2010 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:25:
Iemand enig idee wat een pijltje naar beneden in een oranje vakje betekend naast me B-Spec coureur?

Edit: Ik had nog een klein vraagje. Moet ik nou zorgen dat me Coureur tijdens het Racen in het blauwe is? In het rode of juist er tussen (waar het pijltje staat)?

Hij wint nu best makkelijk maar leert totaal niet.
ik push hem totdat ie hellemaal verrot is. en merk dat hij ook al is ie maar level 12 hij makkelijk level 15 races kan doen. ik blijf hem gewoon pushen en dan raced hij echt super.
maar je moet niet in het max rood komen, dan wordt hij te enthousiast en crashed ie.
dus ong net onder max rood zou goed moeten zitten. owh en een snelle wagen helpt ook wel ;)
die pijl is motivatie denk ik. als ik namelijk een race heb gehad dat hij tijdje heeft moeten vechten is hij blij, en anders wordt het denk ik saai. anders kan het ook zijn als je teveel races achter mekaar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Wtf, maar mijn PS3 werkt geloof ik voor de rest wel normaal. Ik zal eens een blu raytje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hebben de nieuwe PS3's dan wel een mogelijkheid tpot YLOD? Is dat er niet uit gehaald, net als bv de RROD niet meer kan bij de nieuwe Xbox360, maar dat een RDOD is geworden.
met name gezien ik YLOD's alleen nog maar heb gezien op PS3 fats.

//edit: blijkbaar kunnen de slims dat dus ook hebben/

[ Voor 26% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2010 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Shivan_20 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:18:
[...]

Zoals ze bij TG zeggen zal het wel net zo zijn als bij de lamborghini. De Italianen mogen de brochure ontwerpen enzo zo lang ze met hun vingers maar afblijven van de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Blijkbaar als je PS3 freezed (dus crasht) bij welk spel dan ook, gaat dat op een bepaalde termijn over op YLOD.... kutzooi
Blu ray voor 15 mins gaat prima, ik ga killzone 2 eens proberen, kijken of tie daar problemen mee geeft, zo ja dan weet ik genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
Wat kan je eigenlijk als je je wagen online deelt met vrienden>? Kunnen ze dan via mijn profiel die wagen ophalen en er mee rijden, of zit ik nu fout?

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theburninglink schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:22:
Wat kan je eigenlijk als je je wagen online deelt met vrienden>? Kunnen ze dan via mijn profiel die wagen ophalen en er mee rijden, of zit ik nu fout?
Zre kunnen je wagen bekijken. En dat is t volgens mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:06:
[...]

ik push hem totdat ie hellemaal verrot is. en merk dat hij ook al is ie maar level 12 hij makkelijk level 15 races kan doen. ik blijf hem gewoon pushen en dan raced hij echt super.
maar je moet niet in het max rood komen, dan wordt hij te enthousiast en crashed ie.
dus ong net onder max rood zou goed moeten zitten. owh en een snelle wagen helpt ook wel ;)
die pijl is motivatie denk ik. als ik namelijk een race heb gehad dat hij tijdje heeft moeten vechten is hij blij, en anders wordt het denk ik saai. anders kan het ook zijn als je teveel races achter mekaar doet.
Haha oke. Dan ga ik hem ook eens flink pushen.
Merkte net wel dat een getunede ZR1 wat teveel voor hem was. Bij elke flinke bocht klapte hij eruit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Eindelijk de bugatti gewonnen :D. Echt goede auto, maar toch is m'n skyline uit 2002 met 786PK beter in het bochtenwerk.

Allebij fully tuned ofc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 12:00
Wat is die Lancia Delta S4 Rally Car '85 toch een heerlijke auto om de rally in gevorderd mee te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
Doet me denken aan de TopGear Botswana (africa) challenge. Jeremy met z'n Lancia!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Ike. schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:06:
[...]

ja.

Verwijder de install data + updates eens en installeer het spel opnieuw. er is een kans dat het dan verholpen is.
Ik heb het spel verwijderd en de update ging hier automatisch mee weg. Spel opgestart en kreeg updatemelding, heb ik geannuleerd (was 1.02) en ben gaan racen in een Maserati GranTurismo met Oefenen. Crash op 55 seconden. Echt kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de rally challenges. Het begint nu irriterend te worden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Dijkertje schreef op maandag 06 december 2010 @ 01:48:
[...]

Ik heb het spel verwijderd en de update ging hier automatisch mee weg. Spel opgestart en kreeg updatemelding, heb ik geannuleerd (was 1.02) en ben gaan racen in een Maserati GranTurismo met Oefenen. Crash op 55 seconden. Echt kansloos.
Ik zou dus nu echt je PS3 uit laten tot de nieuwe update er is en mijn advies opvolgen.

Anders ben je niet alleen je PS3 kwijt (dat is waarschijnlijk een gepasseerd station) maar ook al je savegames (GT5 en andere spellen) omdat je ze nog niet (hebt kunnen) backuppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
Yess... Dit weekend eindelijk alle licenses op goud gehaald. Lastigste was het wat mij betreft de Alfa op Suzuka (je moet er een stuk of 4 voorbij in de eerste 2 bochten, daarna is het ok) en ik heb zo ongeveer een week gedaan over de haarspeldbocht op de Nürburgring met de Mégane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

ybastiaans schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:19:
Yess... Dit weekend eindelijk alle licenses op goud gehaald. Lastigste was het wat mij betreft de Alfa op Suzuka (je moet er een stuk of 4 voorbij in de eerste 2 bochten, daarna is het ok) en ik heb zo ongeveer een week gedaan over de haarspeldbocht op de Nürburgring met de Mégane.
Die had ik juist zo gedaan en idd, je moet er 4 voorbij in de eerste bocht.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste Top Gear Challenge gaat echt nergens over... het racen is te simpel en je tegenstanders worden letterlijk voor je neus weggekaapt... :/

Sebastian Loeb Challenges heel apart:
De eerste op Toscana win ik goud na 4 pogingen, terwijl ik op de Eiger 18 (!) seconden tekort kom 8)7
Het sneeuwparcours is ook geen makkie. Bij de license tests reed het makkelijker over sneeuw.

B-speccie aangemaakt. Hij is nu lvl4 en doet het goed. Lekker driften in mijn FT-86. De Dome-Zero zet ie dan weer achterstevoren. :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
Sp33dFr34k schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:38:
[...]
Die had ik juist zo gedaan en idd, je moet er 4 voorbij in de eerste bocht.
Toen ik doorhad hoe ik langs die irritante R8 moest (iets eerder remmen, dan issie net aan de kant als je er langs vlamt) was ik zo klaar. En de slaloms vond ik op de PS2 al gruwelijk irritant, dat is niet veranderd maar positief nootje wat dat betreft: herinnert iemand zich nog de uitlopende spiraal van pilonnen in GT4? Die zit er iig. niet meer in.... :9
dvdkiwi schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:39:
De laatste Top Gear Challenge gaat echt nergens over... het racen is te simpel en je tegenstanders worden letterlijk voor je neus weggekaapt... :/

De eerste op Toscana win ik goud na 4 pogingen, terwijl ik op de Eiger 18 (!) seconden tekort kom 8)7
Het sneeuwparcours is ook geen makkie. Bij de license tests reed het makkelijker over sneeuw.

B-speccie aangemaakt. Hij is nu lvl4 en doet het goed. Lekker driften in mijn FT-86. De Dome-Zero zet ie dan weer achterstevoren. :P
Ik hoorde iedereen over die elise challenge dat het een makkie was, ik reed mezelf helemaal dol met die auto met m'n G25 met alles uit. Daarna toch eens geprobeerd met slip assistentie: eerste poging, gelijk goud. De laatste is inderdaad appeltje eitje.

Bij de Loeb challenges heb ik het zelfde probleem. Met de Toyota in de licence challenge was ik in 2x klaar, halve seconde onder de doeltijd. Met de C4 krijg ik het maar niet voor elkaar op sneeuw en op Eiger ken ik het parcours niet uit mijn hoofd...

Heeft hier al iemand de Jeff Gordon Challenge op Level 21 geprobeerd? Ben met de eerste begonnen, wat een drama.... Je kunt de antislip niet uitzetten en dus heb je ook halve traction control.... En elke keer mag je het hele pitstopje meekijken... Wat een drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ybastiaans schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:23:

Heeft hier al iemand de Jeff Gordon Challenge op Level 21 geprobeerd? Ben met de eerste begonnen, wat een drama.... Je kunt de antislip niet uitzetten en dus heb je ook halve traction control.... En elke keer mag je het hele pitstopje meekijken... Wat een drama.
tip : zet je abs uit dan staat anti slip ook automatisch uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik dacht gisteren dat ik er was met de B-spec beginner races, maar een 440 pk charger, die zo licht mogelijk is, met de best mogelijke banden, race suspension en regelbare versnellingsbak is blijkbaar niet genoeg om de beginner FR races te halen...

Mijn coureur is level 7, en het is een level 4 race :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Heb eindelijk de codes via de facebook game. :)

Kan iemand me vertellen waar ik de codes in moet voeren.
kan het in het spel zelf niet vinden. (zal er wel weer overheen gekeken hebben).

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Robin Chung schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:32:
Na het spel heel lang gespeeld te hebben, heb ik me eindelijk ook maar eens gewaagd aan een review. De gebruikte hardware:

Logitech G27
Full HD scherm
Logitech Z-5500

Wat me opvalt is dat het spel -ondanks de vele minpunten- toch erg verslavend en leuk blijft. De auto's rijden ook allemaal zo anders, en erg goed over het algemeen. Graphics wat minder dan we verwachten van PD spellen, maar dat komt vooral door de sterke concurrentie en het feit dat de PS3 toch langzaam achter de feiten aan loopt.

Hier de link van de review, als iemand interesse heeft. ;)

Gran Turismo 5 review
jammer dat je oude / neit actuele afbeeldingen gebruikt :X verder zie ik niets over je stuur?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk188
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2020
dvdkiwi schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:39:
De Loeb challenge op Eiger vond ik juist heel erg makkelijk. Na een paar keer oefenen haal ik de ghost car zelfs in en volgens mij een tijd van 6-7 seconden onder goud (als ik me niet vergis). De sneeuw challenge vind ik wat lastiger maar daar ben ik nog niet serieus voor gaan zitten.

PSN: DirkvT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mistermo schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:46:
Heb eindelijk de codes via de facebook game. :)

Kan iemand me vertellen waar ik de codes in moet voeren.
kan het in het spel zelf niet vinden. (zal er wel weer overheen gekeken hebben).

Thanks
Dit kun je doen in de Playstation Store onder Codes inlossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:49:

Dit kun je doen in de Playstation Store onder Codes inlossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:42:
Ik dacht gisteren dat ik er was met de B-spec beginner races, maar een 440 pk charger, die zo licht mogelijk is, met de best mogelijke banden, race suspension en regelbare versnellingsbak is blijkbaar niet genoeg om de beginner FR races te halen...

Mijn coureur is level 7, en het is een level 4 race :S
Heb je ook de wagen zo best mogelijk getuned? Elke auto die enorme over/onderstuur heeft gaat de racer enorm netjes mee rijden, net zoals de Dome One of Elise (stock, comfort banden).

Even wat random tips:
•Tune nooit de auto voor jou, maar voor je racer.
•Voor 100k kan je een heel leuke mod Mazda RX kopen bij dealers, bij AZ (niet helemaal zeker over de naam, de meest rechtste in middelste rij). Deze heeft standaard al enorm veel aan boord, wat extra tuning en bandjes en je hebt al een hele leuke starter.
•Push je racer op de stukken waar je weet dat hij het kan. Gebruik 'speed up' als hij achterligt of er een grote ruimte is naar je voorganger of voor een bocht voor een lang stuk, maar ga hem niet pushen op stukken waar hij al eerder te makkelijk spinde. Gebruik 'inhalen' op de juiste stukken (lange weg, hij gaat dan vaak een late remmer proberen), ga het niet lopen spammen, hij zal steeds sneller te veel pushen in de bochten -> slip/spin als resultaat.
•Kies 'smooth' auto's, wagens die plakken op de weg en goed kunnen sturen, ook op hoge snelheid.
•Spoiler op consumentenauto's, altijd.

Ik ben bijna 22 B-spec, met 2 actieve racers (21 en 13) en 2 nieuwe (andere 'specs'), meeste racers gaan nog steeds vrij probleemloos. All Stars en Historic zijn echt uitdagingen, ook '90s kan pittig zijn als je geen goeie auto heb (Evo doet daar wonderen).

De Extreme races zijn al richting endurance, begin van 10 rondjes naar inmiddels 30 rondjes. Zulke races kan je je enorm gaan irriteren als je racer spint of hij wil niet goed inhalen, als de Amateur races je al helemaal gek maken.. staat er nog heel wat leuks te wachten :+

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 10:08

MeagaShira

MeagaShira_NL

Heb ook een vraagje over GT5.
Met welke auto hebben jullie de like the wind challenge gereden en de all star challenge?
Ik word gewoon niet eerste en begint behoorlijk irri te worden.
Tips zijn echt zeer welkom :)

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
MeagaShira schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:12:
Heb ook een vraagje over GT5.
Met welke auto hebben jullie de like the wind challenge gereden en de all star challenge?
Ik word gewoon niet eerste en begint behoorlijk irri te worden.
Tips zijn echt zeer welkom :)
like the wind is die cup met superhoge topsnelheden?
zelf ben ik nog niet zo ver, maar heb momenteel een corvette zr1 helemaal op het randje getuned (nog niet alles), maar 820pk op 1250kg gaat best hard. 330km/h in zn 5e versnelling, kan dus nog veel harder.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

Dat is die inderdaad....
Heb de eerste race met bugatti geprobeerd maar ik word gewoon geowned in de bochten.....
Vanavond anders maar is met mijn Mclaren proberen.

....Research your own experience; absorb what is useful, reject what is useless and add what is essentially your own....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Businessman007 schreef op maandag 06 december 2010 @ 06:42:
[...]

Ik zou dus nu echt je PS3 uit laten tot de nieuwe update er is en mijn advies opvolgen.

Anders ben je niet alleen je PS3 kwijt (dat is waarschijnlijk een gepasseerd station) maar ook al je savegames (GT5 en andere spellen) omdat je ze nog niet (hebt kunnen) backuppen.
Wat bedoel je met gepasseerd station? Zijn die crash indicaties echt zo erg dan? Op dit moment is GT5 compleet onspeelbaar, maar blu rays gaan prima. Ik zal zo wel eens kijken wat ie met Prologue doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
MeagaShira schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:24:
Dat is die inderdaad....
Heb de eerste race met bugatti geprobeerd maar ik word gewoon geowned in de bochten.....
Vanavond anders maar is met mijn Mclaren proberen.
Heb je die veyron al lager op de weg gezet? racebanden erop? vering aangepast? Beetje spullen aanpassen doet wonderen vaak.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:58:
[...]

Heb je ook de wagen zo best mogelijk getuned? Elke auto die enorme over/onderstuur heeft gaat de racer enorm netjes mee rijden, net zoals de Dome One of Elise (stock, comfort banden).

Even wat random tips:
•Tune nooit de auto voor jou, maar voor je racer.
•Voor 100k kan je een heel leuke mod Mazda RX kopen bij dealers, bij AZ (niet helemaal zeker over de naam, de meest rechtste in middelste rij). Deze heeft standaard al enorm veel aan boord, wat extra tuning en bandjes en je hebt al een hele leuke starter.
•Push je racer op de stukken waar je weet dat hij het kan. Gebruik 'speed up' als hij achterligt of er een grote ruimte is naar je voorganger of voor een bocht voor een lang stuk, maar ga hem niet pushen op stukken waar hij al eerder te makkelijk spinde. Gebruik 'inhalen' op de juiste stukken (lange weg, hij gaat dan vaak een late remmer proberen), ga het niet lopen spammen, hij zal steeds sneller te veel pushen in de bochten -> slip/spin als resultaat.
•Kies 'smooth' auto's, wagens die plakken op de weg en goed kunnen sturen, ook op hoge snelheid.
•Spoiler op consumentenauto's, altijd.

Ik ben bijna 22 B-spec, met 2 actieve racers (21 en 13) en 2 nieuwe (andere 'specs'), meeste racers gaan nog steeds vrij probleemloos. All Stars en Historic zijn echt uitdagingen, ook '90s kan pittig zijn als je geen goeie auto heb (Evo doet daar wonderen).

De Extreme races zijn al richting endurance, begin van 10 rondjes naar inmiddels 30 rondjes. Zulke races kan je je enorm gaan irriteren als je racer spint of hij wil niet goed inhalen, als de Amateur races je al helemaal gek maken.. staat er nog heel wat leuks te wachten :+
Hoe Tune ik de auto voor mij of voor een racer? Ik flikker gewoon wat dingen erop die het sneller zouden moeten maken, ben geen grease monkey.

En tja 100k, geld is op. Heb nog niet eens 1x een auto voor mezelf gekocht... Ben een slaaf van het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 20:22
Hmm mn wheelstand is sinds vrijdag in Amsterdam, ik hoop dat ze m vandaag toch wel in Utrecht kunnen bezorgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
SinergyX schreef op maandag 06 december 2010 @ 09:58:
[...]
Ik ben bijna 22 B-spec, met 2 actieve racers (21 en 13) en 2 nieuwe (andere 'specs'), meeste racers gaan nog steeds vrij probleemloos. All Stars en Historic zijn echt uitdagingen, ook '90s kan pittig zijn als je geen goeie auto heb (Evo doet daar wonderen)
Is jou de 2e race van de Historic Cup, op Monaco gelukt in B-spec? Het wil hier maar niet lukken, heb de Toyota 7 race-car, maar het concept van inhalen lijkt erg moeilijk te zijn voor mn coureurs hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 09:13
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 03:03:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met de rally challenges. Het begint nu irriterend te worden.
Vind ze over het algemeen erg makkelijk... Maar heb het idee dat ik zo'n beetje de enige ben die dat zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 03:03:
Rally lukt mij ook totaal niet. Blijf zelfs 4 seconden achter op brons 8)7 .
Ik heb totaal geen controle over de wagens. Eerst met TC aan, maar dan valt die helemaal stil in de langzame bochten. Met TC uit heb ik ook geen controle. Rally is dus niet mijn ding.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik vind de rally ook best makkelijk. Waar ik met andere races soms moeite heb met zilver halen, haal ik de rally-proeven op goud binnen. Ik denk dat de discipline je maar net moet liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Trent900 schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:41:
Ik vind de rally ook best makkelijk. Waar ik met andere races soms moeite heb met zilver halen, haal ik de rally-proeven op goud binnen. Ik denk dat de discipline je maar net moet liggen. :)
Mijn ervaring is dat je met rally veel harder moet insturen zodat je auto scheef gaat. Met normaal racen moet het allemaal wat vloeiender.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeagaShira

MeagaShira

MeagaShira_NL

kaos- schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:29:
[...]

Heb je die veyron al lager op de weg gezet? racebanden erop? vering aangepast? Beetje spullen aanpassen doet wonderen vaak.
Hij is inderdaad al fully tuned en racevering erop.
Zal anders is die adjustable vering kopen en hem dan is lager op de grond zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:30:
Hoe Tune ik de auto voor mij of voor een racer? Ik flikker gewoon wat dingen erop die het sneller zouden moeten maken, ben geen grease monkey.

En tja 100k, geld is op. Heb nog niet eens 1x een auto voor mezelf gekocht... Ben een slaaf van het spel ;)
Meeste banen dus je auto flink stuk lager gooien, spoiler wat aanpassen, toe/chamber voor het soort auto/circuit, zeker die oudere auto's kan je nog een bizar stuk naar beneden gooien.
Rudi schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:30:
Is jou de 2e race van de Historic Cup, op Monaco gelukt in B-spec? Het wil hier maar niet lukken, heb de Toyota 7 race-car, maar het concept van inhalen lijkt erg moeilijk te zijn voor mn coureurs hier :)
Beste plek is nu 4, die racebak heeft een onderstuur, niet normaal. Dus nog wat extra tunen, maar lijkt erop nu die wagen compleet getuned is, 1 van de tegenstanders op mijn niveau wordt gezet. Al is vaak het grootste probleem dat de andere auto's wel eens spinnen, daar kom ik weer op vast te zitten. Beste is de eerste ronde zo snel mogelijk richting plek 4/5 komen, dan tijdje 'go slower' rijden en richting rondje 4/5 pas echt gaan pushen. 1 race ging het nek aan nek, waar ik hem een inhaal actie gaf op de laatste bocht voor start/finish, foute keuze want hij ging ernaast en klapte de vangrail in, had ik de actie 1 seconde later gedaan op rechte stuk had ik gewonnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Een paar paginas terug wordt er heftig gediscussieerd over het geluid van de autos.

Ik vind gran turismo 5 werkelijk een fantastisch spel. Maar het geluid is ook voor mij een grote domper.
Niet dat het motorgeluid echt slecht klink (ik heb een fijne audio set en geef hem gewoon wat extra bass mee)...

Het gene dat mij stoort is het feit dat ik ooit GTR en GTR2 gespeeld heb op de pc. Mensen die deze game kennen weten/begrijpen waarom ik het geluid vsn gran turismo 5 maar matig vind.

Het geluid van een, laten we zeggen, lamborghini staat garant voor kippevel over je hele lijf. Dat effect had t geluid in Gtr en Gtr2 ook.

Zo, genoeg geklaagd voor nu. GT5 is verder gewoon een prachtgame. Punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Wat ik zonde vind is dat het geluid in-car gewoon niet zo best is.
Want als je de camera achter de auto gooit klinkt het allemaal veel beter. Logisch ook, want je zit vlak achter de uitlaat, maar dan nog. Dan maar niet zo realistisch, maar wel lekker knallend geluid O+

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind de geluiden ook niet altijd top. maar kijk nu naar een b-spec race. en hij rijd in een audi r8. en als ik 3rd person view doet klinkt ie niet bijzonder. maar nu in tv camera stand. dus camera's langs de weg klinkt hij heel goed. dus denk dat het meer voor die stand bedoelt is. klinkt gewoon echt heel tof.
zelfde met mn challenger ui 1970. als ik zelf rij is niet heel bijzonder. maar die tv stand omg heerlijk dikke zware v8 roffel :D daarom klinken auto's in filmpjes ook altijd beter als ze wegrijden dan als je erin zit.
3rd person view hoort trouwens niet te zitten in deze game vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Waar dient die opslaan-knop in het Mijn Huis en Hoofdmenu eigenlijk voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Unbreukable schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:32:
Dat je handmatig je game kan saven. Beetje onzin imo, want hij doet dat sowieso al automatisch elke keer.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Handmatig opslaan :)
kaos- schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:23:
Want als je de camera achter de auto gooit klinkt het allemaal veel beter. Logisch ook, want je zit vlak achter de uitlaat, maar dan nog. Dan maar niet zo realistisch, maar wel lekker knallend geluid O+
Zeker auto's met Turbo vind ik dit echt jammer, enige wat je incar hoort is de turbo, met vaag op de achtergrond nog wat motor geluiden. Soms zelfs de neiging om gewoon turbo uit te zetten, iets mooier geluid :) Zeker die Camaro en Challenger chase-cam is echt vet geluid, lekker pruttelen :P

[ Voor 62% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2010 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
om het spel/vorderingen op te slaan?
Mocht dit niet gebeurt zijn, of als je misschien net iets hebt aangepast.

Iemand die instellingen heeft voor die lotus topgear race?
Ik dacht ze al voorbij gezien te hebben, maar ik kan ze niet meer vinden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

ksborg schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:32:
[...]
Vind ze over het algemeen erg makkelijk... Maar heb het idee dat ik zo'n beetje de enige ben die dat zegt.
Nee hoor ;) Ik vind ze ook makkelijk. Alles op goud. Maar je moet net niet te hard de bocht ingaan. De auto zetten voor de bocht (licht uitbreken, dus) en niet te veel gas geven in de bocht, anders wordt de bocht te wijd of erger. En niet te laat schakelen, want daarmee voorkom je constant door slippende wielen. En verder alle hulpmiddelen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:34:
[...]
om het spel/vorderingen op te slaan?
Mocht dit niet gebeurt zijn, of als je misschien net iets hebt aangepast.

Iemand die instellingen heeft voor die lotus topgear race?
Ik dacht ze al voorbij gezien te hebben, maar ik kan ze niet meer vinden.
Ik dacht eerder in dit topic gelezen te hebben slipherstel aan en TC op 8. Ik heb deze en andere settings geprobeerd maar het lukt mij maar niet om brons te halen, laat staan te winnen. En iedere keer als het wel een keer lijkt te gaan lukken wordt ik gediskwalificeerd omdat er een AI tegen mij aanrijdt! Echt enorm frustrerend deze challange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

kaos- schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:23:
Ik vind het geluid in de auto's ook wel tegenvallen, maar het komt wel redelijk met de werkelijkheid overeen. Want in realiteit wordt het motorgeluid meestal overtroffen in de cockpit door mechanische geluiden. Met name in full-race spec's rijden 'we' met rechte vertanding in de versnellingsbak (minder wrijving!) en dat jankt als een gek.
Ik heb ooit met full race klassiekers gereden (voor het echie dus) met rechte vertanding in de bak en die klonken langs de baan echt geweldig en in de auto met helm op klonk het allemaal op een DB'tje of veel als een opgevoerde wasmachine ;)
Maar voor de kick had ik wel het geluid van 'achter de auto' in de cockpit willen hebben ;)

Pagina: 1 ... 13 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!