Phusebox schreef op maandag 06 december 2010 @ 08:42:
Ik dacht gisteren dat ik er was met de B-spec beginner races, maar een 440 pk charger, die zo licht mogelijk is, met de best mogelijke banden, race suspension en regelbare versnellingsbak is blijkbaar niet genoeg om de beginner FR races te halen...
Mijn coureur is level 7, en het is een level 4 race

Heb je ook de wagen zo best mogelijk getuned? Elke auto die enorme over/onderstuur heeft gaat de racer enorm netjes mee rijden, net zoals de Dome One of Elise (stock, comfort banden).
Even wat random tips:
•Tune nooit de auto voor jou, maar voor je racer.
•Voor 100k kan je een heel leuke mod Mazda RX kopen bij dealers, bij AZ (niet helemaal zeker over de naam, de meest rechtste in middelste rij). Deze heeft standaard al enorm veel aan boord, wat extra tuning en bandjes en je hebt al een hele leuke starter.
•Push je racer op de stukken waar je weet dat hij het kan. Gebruik 'speed up' als hij achterligt of er een grote ruimte is naar je voorganger of voor een bocht voor een lang stuk, maar ga hem niet pushen op stukken waar hij al eerder te makkelijk spinde. Gebruik 'inhalen' op de juiste stukken (lange weg, hij gaat dan vaak een late remmer proberen), ga het niet lopen spammen, hij zal steeds sneller te veel pushen in de bochten -> slip/spin als resultaat.
•Kies 'smooth' auto's, wagens die plakken op de weg en goed kunnen sturen, ook op hoge snelheid.
•Spoiler op consumentenauto's, altijd.
Ik ben bijna 22 B-spec, met 2 actieve racers (21 en 13) en 2 nieuwe (andere 'specs'), meeste racers gaan nog steeds vrij probleemloos. All Stars en Historic zijn echt uitdagingen, ook '90s kan pittig zijn als je geen goeie auto heb (Evo doet daar wonderen).
De Extreme races zijn al richting endurance, begin van 10 rondjes naar inmiddels 30 rondjes. Zulke races kan je je enorm gaan irriteren als je racer spint of hij wil niet goed inhalen, als de Amateur races je al helemaal gek maken.. staat er nog heel wat leuks te wachten
[
Voor 13% gewijzigd door
SinergyX op 06-12-2010 10:02
]