Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb godverdomme 2 ton uitgegeven aan een Maserati Gran Turismo om hem op 670+ PK te krijgen, zelfs tyfuslelijke vleugels erop, maar krijg het niet voormekaar om dat Gran Turismo kampioenschap te winnen. Die AI is gewoon echt belachelijk kut. Het lijkt wel alsof ik de enige ben die hinder ondervindt van duwen en trekken...

Het gif spoot aan alle kanten uit mijn lichaam, zo kwaad ben ik geworden. Die schijt-maserati is geen goed idee om op te voeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:14

JoepW

iRacer & Home Assistant

Alle licenties in de pocket. helaas niet alles op goud. Want voor 0.02 seconde ga ik niet nog 100000x rijden;)
En S-8 en S-10 lukken me gewoon niet op goud. Beide Zilver dan maar.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Heeft iemand ervaringen met de SpeedBack? Lijkt een beetje op een Wheelstand Pro:

http://computer-software....fb7T9vIJ7a&fta_ind=1&fs=1

Misschien wat sneller leverbaar ook?

Ook vroeg ik me af wat nou het beste werkt als je auto uitbreekt bij het hard remmen met hoge snelheid. Heb een Ferrari 512 bijna helemaal getuned, heb er ook de Ferarri challenge op Monza mee gewonnen. Maar moest echt als een oud wijf een aantal bochten in om niet de hele tijd dwars te staan. Valt er iets aan te passen in de afstelling dat dit een beetje opvangt?

Heb in mindere mate hetzelfde probleem met mijn Gallardo. Fantastische auto, maar als je niet helemaal recht remt breekt de achterkant ook vrij vlot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet rally'en ook begrijpen. Wat dat betreft hebben veel pc-simmers waaronder ik, erg veel voordeel gehad van de Richard Burns Rally game. Alleen is RBR wel een factor 100 moeilijker.

[ Voor 13% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2010 11:45 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 15:45
Jullie hebben vast allemaal een race voor 'easy money', om even snel wat geld binnen te hengelen zonder al te veel tijd kwijt te zijn.

Welke is dat bij jullie? (Ben level 19 dus maximaal Expert)

Nu gebruik ik de Britse race (Londen) bij de Professionals. Hier krijg je 24.100 voor drie rondjes. In totaal ben ik daarvoor zo'n 2.50 minuten voor kwijt met de McLaren F1 Stealth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:02
ksborg schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:32:
[...]

Vind ze over het algemeen erg makkelijk... Maar heb het idee dat ik zo'n beetje de enige ben die dat zegt.
Ik heb ook totaal geen moeite met de rally's hoor. Het is echter wel heel belangrijk dat je een auto op 4wd koopt. vooral de gevorderden gaan erg simpel met m'n Lancia Delta S4 '86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 21:01

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Dijkertje schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:28:
[...]

Wat bedoel je met gepasseerd station? Zijn die crash indicaties echt zo erg dan? Op dit moment is GT5 compleet onspeelbaar, maar blu rays gaan prima. Ik zal zo wel eens kijken wat ie met Prologue doet.
What the hell, GT5 Prologue doet het prima, kan gewoon 5 rondjes in mijn GT-R R34 Nur op Daytona rijden, maar in GT5 zelf (tijdslimiet is veranderd van 33 sec naar 55 sec :? ) crasht alles op elke baan na minimaal 55 seconden... ik dacht dat de 360 erg was met zijn RRoD (nooit last van gehad trouwens) maar dit is echt zwaar irritant. Ik koop geen PS3 en GT5 om voortdurend maar die PS3 zien te crashen.

Het vreemde is dus dat GT5P prima draait en blu ray films afspelen ist der ook niks aan het handje. Het lijkt net of mijn PS3 bij grafisch intensieve taken het laat afweten, maar dan zou die ook moeten crashen bij Killzone 2 en GT5P. Is dit waardig om een aparte topic te openen in de problemen sectie?
Spierincx schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:43:
Jullie hebben vast allemaal een race voor 'easy money', om even snel wat geld binnen te hengelen zonder al te veel tijd kwijt te zijn.

Nu gebruik ik de Britse race (Londen) bij de Professionals. Hier krijg je 24.100 voor drie rondjes. In totaal ben ik daarvoor zo'n 2.50 minuten voor kwijt met de McLaren F1 Stealth.
Bij mij is dat bij Turbo event bij Experts. Je verdient hiermee 36.000 per 3 ronden die 1:06 minuten duren met een R32 compleet opgevoerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Dijkertje op 06-12-2010 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 13-09 20:22
Nog mensen met een jaguar code voor me? Mag natuurlijk niet ontbreken in de collectie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dijkertje schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:47:
[...]

What the hell, GT5 Prologue doet het prima, kan gewoon 5 rondjes in mijn GT-R R34 Nur op Daytona rijden, maar in GT5 zelf (tijdslimiet is veranderd van 33 sec naar 55 sec :? ) crasht alles op elke baan na minimaal 55 seconden... ik dacht dat de 360 erg was met zijn RRoD (nooit last van gehad trouwens) maar dit is echt zwaar irritant. Ik koop geen PS3 en GT5 om voortdurend maar die PS3 zien te crashen.

Het vreemde is dus dat GT5P prima draait en blu ray films afspelen ist der ook niks aan het handje. Het lijkt net of mijn PS3 bij grafisch intensieve taken het laat afweten, maar dan zou die ook moeten crashen bij Killzone 2 en GT5P. Is dit waardig om een aparte topic te openen in de problemen sectie?
Verwijder je game-data (niet je save data!) en installeer GT5 eens opnieuw.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-09 21:01

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Shiver23 schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:51:
[...]

Verwijder je game-data (niet je save data!) en installeer GT5 eens opnieuw.
Is het perce nodig om opnieuw te installeren? De game data is er al af en zelfs vanaf de disc crasht ie. Wat trouwens wel dan een kanttekening is dat ie op de HDD bij 33 secs crasht en met de disc pas bij 55 secs.
Ik ga even wat testen, de PS3 is trouwens ook verplaatst sinds die is gaan crashen, om te kijken of die in de kast niet te weinig lucht krijgt, maar dat boeit allemaal niet blijkbaar voor dat ding.

[ Voor 16% gewijzigd door Dijkertje op 06-12-2010 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
JoepW schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:40:
[...]

Ik vind het geluid in de auto's ook wel tegenvallen, maar het komt wel redelijk met de werkelijkheid overeen. Want in realiteit wordt het motorgeluid meestal overtroffen in de cockpit door mechanische geluiden. Met name in full-race spec's rijden 'we' met rechte vertanding in de versnellingsbak (minder wrijving!) en dat jankt als een gek.
Ik heb ooit met full race klassiekers gereden (voor het echie dus) met rechte vertanding in de bak en die klonken langs de baan echt geweldig en in de auto met helm op klonk het allemaal op een DB'tje of veel als een opgevoerde wasmachine ;)
Maar voor de kick had ik wel het geluid van 'achter de auto' in de cockpit willen hebben ;)
Precies, het roffelende geluid wil je gewoon horen als je flink aan het trappen bent.
Kan me nog herinneren dat ik deze zomer samen met een maat van me in zijn Alfa 33 (type 2) 1700cc aan het rijden waren over de rondweg. Even het raampje openzetten om te genieten van de knallende uitlaat 8)

Het geluid van GT5 klopt dus wel in-car, maar sexy is anders.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 19:31

Ethirty

Who...me?

Trucje:

Als je in de GT shop een dure mod niet bevalt (velgen, paintjob, racemod), het spel afsluiten met je PS knop. De wijzigingen worden niet opgeslagen en je geld krijg je netjes terug. Heb het al een paar keer gebruikt om verschillende dingen te proberen en terug te draaien :)

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Laatst online: 13-03 20:38
miekol schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:42:
Heeft iemand ervaringen met de SpeedBack? Lijkt een beetje op een Wheelstand Pro:

http://computer-software....fb7T9vIJ7a&fta_ind=1&fs=1

Misschien wat sneller leverbaar ook?
Ik heb een wheelstand pro omdat daar het stuur op geschroefd zit. Volgens mij is bij deze stoel de boel geklemd en liggen de pedalen zelfs los... Lijkt me niet zo'n succes op de Nordschleife met 260+ bij Schwedenkreutz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-09 18:10
Ethirty schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:58:
Trucje:

Als je in de GT shop een dure mod niet bevalt (velgen, paintjob, racemod), het spel afsluiten met je PS knop. De wijzigingen worden niet opgeslagen en je geld krijg je netjes terug. Heb het al een paar keer gebruikt om verschillende dingen te proberen en terug te draaien :)
Dit is trouwens ook zoiets, wil je je auto spuiten kan je niet ff zien hoe het eruit komt te zien 8)7
(ja realisme, "in het echt kan dat ook niet")

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 18:39
Heeey de reminder op mijn telefoon ging rinkelen.
"Starting right now: 6-december GT Academy"...
Ik weet alleen niet meer wanneer en waarom ik dit heb opgeschreven, iemand hier wat informatie over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaos- schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:23:
Wat ik zonde vind is dat het geluid in-car gewoon niet zo best is.
Want als je de camera achter de auto gooit klinkt het allemaal veel beter. Logisch ook, want je zit vlak achter de uitlaat, maar dan nog. Dan maar niet zo realistisch, maar wel lekker knallend geluid O+
Vind ik ook best jammer maar is altijd al zo geweest in GT. Het is nu al wel wat beter dan 'vroeger' maar je vraagt je toch af waarom ze er niet wat meer werk van hebben gemaakt. Ik bedoel, Gran Turismo is een spel dat vooral wordt gespeeld door autoliefhebbers en geluid is voor de meesten ontzettend belangrijk. Tenminste, voor mij wel. Een programma als Top Gear, ik kan echt genieten van het geluid wat menig auto daar produceert wanneer die over de Test track wordt gejaagd. Ik begrijp wel dat het moeilijk is omdat ook zo in een game te krijgen maar kom op, het moet toch beter kunnen dan wat het nu is? Maar goed, neemt verder niet weg dat ook ik GT5 een fantastische game blijf vinden. Heb zo'n beetje het hele weekend gespeeld en kruip er vanavond weer achter zodra ik thuis ben.
kaos- schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:34:
[...]
Dat je handmatig je game kan saven. Beetje onzin imo, want hij doet dat sowieso al automatisch elke keer.
Maar het automatisch saven kun je ook uitschakelen mocht je dit vervelend vinden. Vandaar de optie om handmatig te saven. Zelf vind ik 't niet zo erg om die paar seconde extra te wachten. Laadtijden over het algemeen zijn toch al belachelijk lang in GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Iocalhost schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:07:
Heeey de reminder op mijn telefoon ging rinkelen.
"Starting right now: 6-december GT Academy"...
Ik weet alleen niet meer wanneer en waarom ik dit heb opgeschreven, iemand hier wat informatie over?
USA only toch?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Waar kun je dat automatische saven uitschakelen? Wel handig voordat je een auto aanschaft, ff test rijden ,rijdt voor geen meter, GT5 restart :)

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om heel makelijk vrienden op de hoogte houden van je ronde tijden.
Heb bijvoorbeeld met een vriend een circuit uitgezocht en je wil elkaar, via het spel, op de hoogte houden van de ronde tijden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:17:
Is het mogelijk om heel makelijk vrienden op de hoogte houden van je ronde tijden.
Heb bijvoorbeeld met een vriend een circuit uitgezocht en je wil elkaar, via het spel, op de hoogte houden van de ronde tijden??
wordt voor eind september gepatched; online mogelijkheden en rondetijden etc. wordt toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je misschien eind December? thanks, wat dat zou echt super zijn....als dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

JoepW schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:41:
Alle licenties in de pocket. helaas niet alles op goud. Want voor 0.02 seconde ga ik niet nog 100000x rijden;)
En S-8 en S-10 lukken me gewoon niet op goud. Beide Zilver dan maar.
Grappig, S10 had ik juist erg weinig moeite mee. Vond die S4 een stuk moeilijker, met die Ferrari 330 P4.

Anyways, ik heb er maar 5 v/d 10 goud van S license, vind dat al redelijk knap van mezelf aangezien ik met een controller rij :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Races heb ik tot nu toe wel alles op goud (beginner en amateur)
License en events beetje zilver en brons het meeste. dat ga ik later wel ''golden''
Het sneeuw rijden valt me echt mee! had dat een stuk moeilijker verwacht maar het gaat echt super.

Begin alleen echt een hekel te krijgen aan die Top-gear events... schandalig lastig gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07

in extreme de american cup met een corvette, die oval baan. in 4 mins heb ik 98.000 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
bones schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:40:
[...]

in extreme de american cup met een corvette, die oval baan. in 4 mins heb ik 98.000 geloof ik.
Hij was level 19 dus maximaal expert. Extreme gaat em dus niet worden ;)
Maar wel lekkere cash-cow, 98k per keer is best oke :D

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-01 16:45

ik doe de supercar challenge (Pro), dan de midelste (nascar track) krijg je 17.500 voor meen ik - voor 3 rondjes totale duur is ~2 mins

I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Mopperman schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:05:
[...]

ik doe de supercar challenge (Pro), dan de midelste (nascar track) krijg je 17.500 voor meen ik - voor 3 rondjes totale duur is ~2 mins
Die deed ik eerst ook met de Buick Special '62, maar daar duurt één rondje al ruim anderhalve minuut.

Bedankt voor de tips trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
Spierincx schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:08:
[...]

Die deed ik eerst ook met de Buick Special '62, maar daar duurt één rondje al ruim anderhalve minuut.

Bedankt voor de tips trouwens ;)
35-40 sec met me honda stealth... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mopperman schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:24:
[...]35-40 sec met me honda stealth... :o
wat loopt dat ding? 3 rondjes, met mijn snelste bak is 1:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Het is alleen zo vervelend dat je na een event alles weer opnieuw moet starten. Kost relatief veel tijd als je met een credit-run bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trent900 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:31:
Het is alleen zo vervelend dat je na een event alles weer opnieuw moet starten. Kost relatief veel tijd als je met een credit-run bezig bent.
Daarom zijn championships relatief beter verdiend, als je laadtijden mee moet nemen. Zelf rij ik altijd Expert laatste championship, 32k per race met dacht 89k aan het einde. Tegenstand is zo matig, dat je bijna met elke bak dit wel kan halen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:36:
[...]

Daarom zijn championships relatief beter verdiend, als je laadtijden mee moet nemen. Zelf rij ik altijd Expert laatste championship, 32k per race met dacht 89k aan het einde. Tegenstand is zo matig, dat je bijna met elke bak dit wel kan halen.
mis ik iets hier bedoel je nu dat je dat kan blijven herhalen tot je miljonair bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met een corvette zr1 over die american championship oval. haal ik 98000 per 5min. incl laadtijden.
heb geklokt. dus das 1.1 miljoen per uur. en tis echt te makkelijk. beetje die zr1 afstellen en gaan.

btw ben net met een level 0 bspec driver aan die expert tuning race begonnen, en binnen 3 laps was ie al zn mental en fysieke kracht al kwijt, rijdt in een 787b stealth. en hij wint het wel gewoon. hijs nu al level 8. na 4 races :D

[ Voor 36% gewijzigd door v8power67 op 06-12-2010 13:47 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SinergyX schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:36:
[...]

sluit me bij aan. Race duurt ongeveer 20-25min. in totaliteit maar wel 200K en de races zijn gevarieerder dan 1001 maal hetzelfde ovale rondje rijden :x (nascar zuigt :+)

Als ik visite heb die GT wil doen/zien, geef ik ze een veyron en laat ik ze die 3 races spelen. Je moet wel een slechte coureur zijn wil je dat niet kunnen winnen. Zij blij; race gewonnen, ik blij; extra credits :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:49:
[...]
sluit me bij aan. Race duurt ongeveer 20-25min. in totaliteit maar wel 200K en de races zijn gevarieerder dan 1001 maal hetzelfde ovale rondje rijden :x (nascar zuigt :+)

Als ik visite heb die GT wil doen/zien, geef ik ze een veyron en laat ik ze die 3 races spelen. Je moet wel een slechte coureur zijn wil je dat niet kunnen winnen. Zij blij; race gewonnen, ik blij; extra credits :+
mis ik iets hier bedoel je nu dat je dat kan blijven herhalen tot je miljonair bent ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38

expert gebruik ik de turbo challenge, met de veyron over de high speed ring. met laden erbij ongeveer 4 minuten bezig, en 32?k aan credits
v8power67 schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:41:
btw ben net met een level 0 bspec driver aan die expert tuning race begonnen, en binnen 3 laps was ie al zn mental en fysieke kracht al kwijt, rijdt in een 787b stealth. en hij wint het wel gewoon. hijs nu al level 8. na 4 races :D
Ik heb dat ook al paar keer meegemaakt, ik zie het wel voor me hoor, Bob die helemaal afgemat zit te janken achter het stuur. als je em dan durft te pushen parkeert ie volgens mij de auto in de zandbak en neemt ie ontslag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:52:
[...]mis ik iets hier bedoel je nu dat je dat kan blijven herhalen tot je miljonair bent ?
dat mis je niet :+ je kunt races tot in de oneindigheid blijven herhalen totdat zoveel geld hebt als je wenst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:53:
[...]
dat mis je niet :+ je kunt races tot in de oneindigheid blijven herhalen totdat zoveel geld hebt als je wenst
thnx wist ik niet komt goed van pas na mijn pennyless award 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopperman
himlims_ schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:27:
[...]
wat loopt dat ding? 3 rondjes, met mijn snelste bak is 1:58
350-360 heb ik gehaald....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:52:
[...]

wat denkt uzelf ?? anders zou het niet aangehaald worden denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:11
Dijkertje schreef op maandag 06 december 2010 @ 01:48:
[...]

Ik heb het spel verwijderd en de update ging hier automatisch mee weg. Spel opgestart en kreeg updatemelding, heb ik geannuleerd (was 1.02) en ben gaan racen in een Maserati GranTurismo met Oefenen. Crash op 55 seconden. Echt kansloos.
Dijkertje schreef op maandag 06 december 2010 @ 00:18:
Blijkbaar als je PS3 freezed (dus crasht) bij welk spel dan ook, gaat dat op een bepaalde termijn over op YLOD.... kutzooi
Blu ray voor 15 mins gaat prima, ik ga killzone 2 eens proberen, kijken of tie daar problemen mee geeft, zo ja dan weet ik genoeg..
Probeer je bestandssysteem eens te scannen op fouten ik liep ook elke keer in de menu's vast nu fix gedaan en niks meer aan de hand.

Schijnt dat er een bestand corrupt raakt wat de gamedisc uitleest/decrypt, blu-rays doen het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

-LA- schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:04:
Dit is trouwens ook zoiets, wil je je auto spuiten kan je niet ff zien hoe het eruit komt te zien 8)7
(ja realisme, "in het echt kan dat ook niet")
Vandaar mijn trucje. Volgens mij werkt het zolang je de GT shop niet uit gaat, dan wordt alles definitief.

#team_UTC+1

You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
40 seconden? Dat is niet alleen de Oval hè :9
Maar ook nog wat binnenweggetjes, om het zo maar te noemen. Of heb ik nu een andere baan voor ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die daytona speedway doe ik met mn minolta in bijn 37 sec. met een corvette zr1 RM max tuned en afgesteld 42 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Met mijn Camaro SS RM max tuned in iets van 48s, maar die was dan ook zo'n 150k goedkoper dan een Corvette :+

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Ow wacht ik had inderdaad een andere track voor ogen, die met de Amerikaanse bakken:

Afbeeldingslocatie: http://www.granturismo5.nl/images/stories/GT5P/circuits/daytona/mapdaytonaroadjz8.gif

[ Voor 5% gewijzigd door SixFo op 06-12-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:05
ybastiaans schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:03:
[...]

Ik heb een wheelstand pro omdat daar het stuur op geschroefd zit. Volgens mij is bij deze stoel de boel geklemd en liggen de pedalen zelfs los... Lijkt me niet zo'n succes op de Nordschleife met 260+ bij Schwedenkreutz...
Valt wel mee hoor, ik heb de speedblack EVO i.c.m. een oud pc stuurtje (driving force EX volgens mij)
Pedalen stellen geen moer voor (zit niet eens rubber onder) dus heb ik zelf een matje er onder gelegd (hadden wij nog over van het kleed, kost 2 euro ofzo bij de action).

Daarnaast worden er 2 banden meegeleverd om je pedalen mee vast te zetten. Werkt zelfs met die crappy pedalen van mij prima :)
Daarnaast kan het plateau van het stuur ook naar je toe geschoven worden, iets wat bij de wheelstand niet kon volgens mij.

Ook had de wheelstand een levertijd van ~3 weken. Daar kon ik natuurlijk niet op wachten ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee ik bedoel die andere. hoe heet die dan :S
ik bedoel die indianapolis motor speedway. daar haal ik 38sec met minolta en 42 met zr1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Daytona International Speedway
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b9/Daytona_International_Speedway.svg/800px-Daytona_International_Speedway.svg.png
Deze dan

[ Voor 8% gewijzigd door Bullus op 06-12-2010 14:26 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Is het trouwens mogelijk om ook met weersveranderingen te rijden in Arcade bij Duel? (Dus 1 VS 1)
Hier staat namelijk een rode streep doorheen, moet je dat unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
KillaZ schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:21:
[...]

Valt wel mee hoor, ik heb de speedblack EVO i.c.m. een oud pc stuurtje (driving force EX volgens mij)
Pedalen stellen geen moer voor (zit niet eens rubber onder) dus heb ik zelf een matje er onder gelegd (hadden wij nog over van het kleed, kost 2 euro ofzo bij de action).

Daarnaast worden er 2 banden meegeleverd om je pedalen mee vast te zetten. Werkt zelfs met die crappy pedalen van mij prima :)
Daarnaast kan het plateau van het stuur ook naar je toe geschoven worden, iets wat bij de wheelstand niet kon volgens mij.

Ook had de wheelstand een levertijd van ~3 weken. Daar kon ik natuurlijk niet op wachten ;)
Hmm, valt dus allemaal best mee. Ik heb mijn Wheelstand Pro eigenlijk gekocht met mn vorige stuur (DFP), toen ik overstapte op G25 kon ik mijn shifter dus niet kwijt. Ik heb contact met die man opgenomen van de Wheelstand, en een weekje later (tracking via de Poolse PTT, mooi man... :9 ) had ik een setje onderdelen om mijn G25 te kunnen gebruiken voor bijna niks. Perfecte service!

Oh, en mocht er nog iemand zijn die interesse heeft in mijn oude DFP: hij ligt op zolder, voor een heel zacht prijsje mag hij weg! Stuur me maar een DM bij interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu lvl 17 maar heb er nog steeds geen hekel aan om de die tweede race van de Turbo klasse te herhalen ( op de High Speed Ring). Ik heb, zonder laadtijden weliswaar, in minder dan 3.30 weer 36000 credits te pakken en dat is best meegenomen zolang je nog geen lvl 19 bent of hoger.

Zijn er trouwens meer die in de McLaren MP4 rijden? Voor dat geld is het best een goede wagen en hij rijdt ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:15:
die daytona speedway doe ik met mn minolta in bijn 37 sec. met een corvette zr1 RM max tuned en afgesteld 42 sec.
En afaik is er straks maar 1 auto die dit nog sneller kan, Redbull X1. Heel mischien nog Escudo, maar verwacht niet dat er een auto sneller een rondje kan cruizen dan die minolta :P (mischien die C9 nog, die is ook ziekelijk snel).
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:37:
Zijn er trouwens meer die in de McLaren MP4 rijden? Voor dat geld is het best een goede wagen en hij rijdt ook lekker.
MP4? Is dat geen F1 wagen?

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2010 14:40 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:37:
Nope, ik rijd normaal gesproken een fully tuned Ferrari 458 Italia met Aero spul erop en zo goed als 700 pk. Gaat als een raket, ook de Japanse GT500 wagens smeer ik af. Ik durf het alleen niet aan tegen de 787B's en C9's van deze wereld...
Race-McLarens heten MP4/..., de straatwagen MP4-12C.

[ Voor 34% gewijzigd door ybastiaans op 06-12-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wat ik nog niet helemaal snap is wat ik met die auto-cadeaubonnen kan. Ik heb nu nog een bon voor een lvl9 en een lvl12 auto, en iets van bon nr 1000 ofzo. Maar als ik naar de dealer ga, kan ik alleen auto's kopen. En bij de vorige bon (lvl5) klikte ik daarop, en kreeg er een auto voor, maar ik kon niet kiezen.

Is dat het idee, gewoon accepteren en afwachten wat je ervoor krijgt ?

Heb nu overigens de pro serie compleet, en bij expert begint het toch wel lastig te worden met mijn getunede 458 Italia. Zal ik toch eens een echte racewagen moeten kopen, maar heb "maar" 750k te besteden. En geen 20 miljoen of wat kost zo'n 787B eigenlijk :P
spoiler:
Pro serie afmaken levert op: Bugatti Veyron. Maar die is meer voor de "mooi" dan om mee te racen imho.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
u_nix_we_all schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:43:
Wat ik nog niet helemaal snap is wat ik met die auto-cadeaubonnen kan. Ik heb nu nog een bon voor een lvl9 en een lvl12 auto, en iets van bon nr 1000 ofzo. Maar als ik naar de dealer ga, kan ik alleen auto's kopen. En bij de vorige bon (lvl5) klikte ik daarop, en kreeg er een auto voor, maar ik kon niet kiezen.

Is dat het idee, gewoon accepteren en afwachten wat je ervoor krijgt ?
Dat is inderdaad het idee.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
KillaZ schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:21:
[...]

Ik heb in het verleden ook een Speedblack Evo gekocht, toendertijd dacht ik dat een flexe oplossing zou zijn icm met mijn Logitech G25. Helaas bleek bij thuiskomst de bevestiging van met name de pedalen me volkomen niet te bevallen (bevestigingsbanden, yuk).

Tweakert dat ik ben heb ik onlangs de speedblack weer uit de schuur getrokken en besloten daar eens stevig in te boren teneinde mijn stuur en pedalen vast te kunnen schroeven. Kost wat moeite, maar daarna is het geheel wel een stuk steviger. Het is nog steeds wel iets wiebelig, en en wheelstand is absoluut beter, maar er valt nu prima mee te scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

u_nix_we_all schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:43:

Heb nu overigens de pro serie compleet, en bij expert begint het toch wel lastig te worden met mijn getunede 458 Italia. Zal ik toch eens een echte racewagen moeten kopen, maar heb "maar" 750k te besteden. En geen 20 miljoen of wat kost zo'n 787B eigenlijk :P
787B kost ongeveer 8,8 miljoen als ik het me goed herinner.

Overigens rij ik bij Extreme nog steeds de meesten er met gemak vanaf met mijn McLaren MP4 maar die heeft standaard al hele leuke specs voor 220.000 credits.

Had er btw nu ook iemand hier op het forum gezegd dat je merkenraces kunt doen met de 787B in GT5? Kan het niet meer terugvinden dus begin er aan te twijfelen omdat ik het in GT5 zelf ook niet tegenkom. Zou die wagen al eens willen rijden (al gaat ie veel te snel voor me). Deze 787B staat voor mij sowieso al heel hoog in de top 5 met mooiste geluiden, wat een heerlijke geluid :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:27:
[...]

787B kost ongeveer 8,8 miljoen als ik het me goed herinner.

Had er btw nu ook iemand hier op het forum gezegd dat je merkenraces kunt doen met de 787B in GT5? Kan het niet meer terugvinden dus begin er aan te twijfelen omdat ik het in GT5 zelf ook niet tegenkom. Zou die wagen al eens willen rijden (al gaat ie veel te snel voor me). Deze 787B staat voor mij sowieso al heel hoog in de top 5 met mooiste geluiden, wat een heerlijke geluid :)
Je kúnt wel een merkenrace doen, maar niet zoals jij bedoelt. Je kunt met elke willekeurige auto via het oefenenen menu op een baan naar keuze met je geselecteerde auto een merkenrace houden. Dat betekent dat je een 787B moet hebben om dat te kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, dan zal ik nog even moeten sparen....

Maar die auto is er meer voor de heb want ik heb gisteren op youtube een filmpje gezien van iemand in een 787B die in GT5 de Nurburgring deed, no way dat ik ook maar in de buurt kom van wat hij liet zien. Voor ik zie dat er weer een bocht aan komt ben ik al rechtdoor door de vangrail heen gevlogen. Ik ga wel eerst rustig aan doen en mijn LFA proberen te optimaliseren. Dan wordt het al lastig genoeg voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:32:

Maar die auto is er meer voor de heb want ik heb gisteren op youtube een filmpje gezien van iemand in een 787B die in GT5 de Nurburgring deed, no way dat ik ook maar in de buurt kom van wat hij liet zien.
link? zou het wel even willen zien :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:10
kaos- schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:05:
[...]

link? zou het wel even willen zien :)
Dat moet wel deze zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=nQmnSsQdmZs

All hail the 787B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 12:16

Vuvuzela

My spire is forming

Ik vind de namen van andere coureurs ook wel vermakelijk moet ik zeggen. Mijn B spec 2 heet K. Ronkainen (kimi Raikkonen), Volgens mijn heb ik al vaker f1 coureurs gezien maar zijn hun namen vaak fout geschreven Shuhmaher oid. Ook heb ik beide slachtoffers van Yoran vd sloot mogen ontmoeten :X S. Flores en Holloway. K.(eiichi) Tsuchiya op Tsukuba is ook wel grappig want in Best motoring zie je hem daar ook vaak.
Verder vielen F. Casto, C. Guevara, C. Klein, R. Winters (ww2 held) T. Sawyer, J. Stewart en A. Ventura mij ook op :P

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 13-09 20:22
ybastiaans schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:37:
[...]

Hmm, valt dus allemaal best mee. Ik heb mijn Wheelstand Pro eigenlijk gekocht met mn vorige stuur (DFP), toen ik overstapte op G25 kon ik mijn shifter dus niet kwijt. Ik heb contact met die man opgenomen van de Wheelstand, en een weekje later (tracking via de Poolse PTT, mooi man... :9 ) had ik een setje onderdelen om mijn G25 te kunnen gebruiken voor bijna niks. Perfecte service!

Oh, en mocht er nog iemand zijn die interesse heeft in mijn oude DFP: hij ligt op zolder, voor een heel zacht prijsje mag hij weg! Stuur me maar een DM bij interesse.
Hoe lang duurde het voordat jij je wheelstand binnenhad nadat hij in Amsterdam was aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:05
rodie83 schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:07:
[...]

Ik heb in het verleden ook een Speedblack Evo gekocht, toendertijd dacht ik dat een flexe oplossing zou zijn icm met mijn Logitech G25. Helaas bleek bij thuiskomst de bevestiging van met name de pedalen me volkomen niet te bevallen (bevestigingsbanden, yuk).

Tweakert dat ik ben heb ik onlangs de speedblack weer uit de schuur getrokken en besloten daar eens stevig in te boren teneinde mijn stuur en pedalen vast te kunnen schroeven. Kost wat moeite, maar daarna is het geheel wel een stuk steviger. Het is nog steeds wel iets wiebelig, en en wheelstand is absoluut beter, maar er valt nu prima mee te scheuren.
Is ook een idee, maar ik vind het matje icm de strapt prima werken voor mij.

En wiebelig? Ik heb nergens last van en ik beuk behoorlijk met stuurtje!

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Gisteren begonnen met rally... Man man... wat een zooi....
Ongeïnspireerde tracks, inconsistente goals, makke handling. Echt saai saai saai om te rijden. Wat een verschil tov de normale races.... Geef mij maar Dirt & Dirt 2 (en alle cmr's daarvoor). Die mogen dan van codemasters zijn en "arcade games" zijn, ze voélen tenminste wel realistisch aan... En ze zijn 1000x leuker om te spelen... Technische, oneffen, tracks, dichte begroeiing en veel andere details langs de baan, banen die géén 5km breed zijn, etc etc. In GT5 is het gewoon saai, en eigenlijk meer een arcade driftcontest lijkt me.....

-laat me ff verder ranten :p-

En welke idioot bij PD is op het BRILJANTE idee gekomen om voor elke start 2 of 3 auto's te laten vertrekken voor je zelf aan de beurt bent? Was één of zelfs géén niet genoeg? Wat stond er op die dev zijn todo-list? "voeg 20 frustrerende seconden toe aan de reeds doodsaaie rally events?"

Het beginner event kon ik eerst niet eens spelen. Had geen auto van 250pk. Dacht dan die "motul" te nemen die nog in men garage stond. Konden geen terreinbanden onder.... Dan men alfa uit de Italië events gedowntuned naar 250pk. Konden óók gene terreinbanden onder.... Dan die FT-86 geprobeerd uit men garage, wat omhoog getrokken richting 250, maar daar sta ik constant mee achterstevoren.

In afwachting van een degelijke FF of 4WD van 250pk, ben ik dan maar met de intermediates begonnen.
Had een skyline R32 staan, gedowntuned naar 350pk, en dat leek gelukkig toch te werken...
Sommige events, zoals de sneeuw events, win je dan met 2 vingers in de neus, haal je 2 voorliggers in zonder problemen, maar op tarmac eindig je dan met 10 seconden achterstand.... :/ To be continued...

Klote "overtreding (schampen)" ook altijd ...

En what _the hell_ doet die minimap PAL in het midden van uw scherm?! Echt knal waar je op de baan wil letten zodat je de afstand tot de volgende bocht kan inschatten...

Man man.... Sorry, moest er toch ff uit.....
Wat vinden jullie ervan? Is rally in GT5 dan toch echt "realistisch"? Iemand?

Over de geluidsdiscussie.... Is het geluid goed of niet? Ja en nee... Behind car: ja. Roof: ja. Bumper & cockpit: nee..., tenzij je achteruit kijkt... (tenzij bij 3th persion view, om een of andere reden is achteruit kijken daar gelijk aan *mute* :/)
Ja bij bumper zit je vóór de geluidsbron (zelfde bij 3th persion rear view) en bij cockpit zit je afgeschermd van het geluid, allemaal waar, maar het is wat overdreven gedempd..

I mean:
YouTube: RoC 2010 Porsche Practice - onboard with Heikki Kovalainen

DAT wil ik horen in men cockpit... Het ruige, mechanische gehuil van een motor en een gearbox die op de limieten van het fysisch mogelijke worden open gereten! :p
True, die auto is volledig stripped down, geen geluids isolatie dus, en ik bezit zelf nog geen racing modification op een van men GT5 auto's, maar ik betwijfel zeer sterk of het geluid dan ook maar in de buurt zal komen van wat in (o.a.) dat filmpje te horen is....
Verstekbakker schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:41:
Ik heb godverdomme 2 ton uitgegeven aan een Maserati Gran Turismo om hem op 670+ PK te krijgen, zelfs tyfuslelijke vleugels erop, maar krijg het niet voormekaar om dat Gran Turismo kampioenschap te winnen. Die AI is gewoon echt belachelijk kut. Het lijkt wel alsof ik de enige ben die hinder ondervindt van duwen en trekken...

Het gif spoot aan alle kanten uit mijn lichaam, zo kwaad ben ik geworden. Die schijt-maserati is geen goed idee om op te voeren!
Aj, pijnlijk :) Ik heb gewoon men Ferrari 458 die ik voor het Ferrari-only event had gekocht, verder getuned en gebruikt voor die race. Wat aero-parts, wat extra pk's (+-680 atm), en andere suspension. Wat onderstuur en op La Sarthe naderen de anderen je wel op de rechte stukken, maar verder zou je alles relatief vlot moeten winnen. De Maserati tunen tot datzelfde niveau, zou me teveel gekost hebben (as you know :p), vandaar men keuze om de Ferrari verder te laten renderen...

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Maciek schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:32:
Ik vind de namen van andere coureurs ook wel vermakelijk moet ik zeggen. Mijn B spec 2 heet K. Ronkainen (kimi Raikkonen), Volgens mijn heb ik al vaker f1 coureurs gezien maar zijn hun namen vaak fout geschreven Shuhmaher oid. Ook heb ik beide slachtoffers van Yoran vd sloot mogen ontmoeten :X S. Flores en Holloway. K.(eiichi) Tsuchiya op Tsukuba is ook wel grappig want in Best motoring zie je hem daar ook vaak.
Verder vielen F. Casto, C. Guevara, C. Klein, R. Winters (ww2 held) T. Sawyer, J. Stewart en A. Ventura mij ook op :P
Zeker ! Ik mocht gisteren het genoegen smaken de heer S. de Silva op ruim een half rondje te zetten. En dat is toch wel speciaal, ergens.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty

Ethirty

Who...me?

Maciek schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:32:
Die vallen nog wel mee, ik moest laatst tegen C. Dillon wat verdacht veel lijkt op die zangeres met die vervelende stem :+

Verder kloppen bij mij zelden de combi's. Meestal is alleen de achternaam herkenbaar, maar staat er een verkeerde letter voor.

#team_UTC+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Buzz_Fuzz schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:36:

En what _the hell_ doet die minimap PAL in het midden van uw scherm?! Echt knal waar je op de baan wil letten zodat je de afstand tot de volgende bocht kan inschatten...
Yup...vind ik ook mega-irritant....en is niet te verplaatsen geloof ik |:(

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 13:02
Ethirty schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:39:
[...]

Die vallen nog wel mee, ik moest laatst tegen C. Dillon wat verdacht veel lijkt op die zangeres met die vervelende stem :+

Verder kloppen bij mij zelden de combi's. Meestal is alleen de achternaam herkenbaar, maar staat er een verkeerde letter voor.
Ik heb het genoegen gehad om te kunnen racen tegen C. Norris en U. Gay _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:53

DutchDevil79

I race, therfore I am

Mijn B-spec racer heet S. Mosley. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-spec Nascar.. bereid je voor, pure ergenis :D Daar moet je echt op de juiste momenten laten versnellen, laten inhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Kom echt met geen mogelijkheid door de b-spec beginner FR races heen... Na 8x proberen ben ik 4 keer op 0,1 sec van de eerste gefinished, maar winnen doet ie nooit. Net maakte de AI voor hem een mega fout, gaat ie er nog niet langs.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Phusebox schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:33:
Kom echt met geen mogelijkheid door de b-spec beginner FR races heen... Na 8x proberen ben ik 4 keer op 0,1 sec van de eerste gefinished, maar winnen doet ie nooit. Net maakte de AI voor hem een mega fout, gaat ie er nog niet langs.
De race laten voor wat het is totdat je B-Spec een hoger level heeft.
De mijne had ook veel problemen met de Vitz race dus heb deze later gedaan toen hij een paar levels hoger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Deadsy schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:41:
[...]

De race laten voor wat het is totdat je B-Spec een hoger level heeft.
De mijne had ook veel problemen met de Vitz race dus heb deze later gedaan toen hij een paar levels hoger was.
Hij is level 8 inmiddels :S voor een level 4 race?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:43
Phusebox schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:41:
[...]

Hij is level 8 inmiddels :S voor een level 4 race?
Gewoon een auto gebruiken die veel beter is.
Ik heb volgens mij de Stealth GTR 500 gebruikt.

PSN: Leech1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:30
die rally is inderdaad een grote faal, vind er echt geen hol aan en die klote map in het midden van scherm wordt je echt niet goed van. Verder valt daar ook te goed op dat de verlichting van die auto's ook voor geen meter werkt. Naja ik hoef er gelukkig nog maar 2 en dan heb ik ze allemaal goud, maar dit hadden ze toch wel wat beter kunnen maken.
Overigens wel S license bijna goud gehaald, die stellen echt allemaal geen zak voor, bij le mans lag ik na het tweede rechte stuk al eerste, toen was ik nog niet eens op de helft van de baan. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Bastard op 06-12-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Zou je ook PSN-Trophy's kunnen halen in practice mode ? Of in quick race ? Moet natuurlijk wel ff die 400km/h+ trophy halen met m'n nieuwste aanwinst. Zou Le Mans mét chicanes lang genoeg zijn ? Of zou ik echt zonder chicanes moeten doen. /hardopdenkmodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
u_nix_we_all schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:50:
Zou je ook PSN-Trophy's kunnen halen in practice mode ? Of in quick race ? Moet natuurlijk wel ff die 400km/h+ trophy halen met m'n nieuwste aanwinst. Zou Le Mans mét chicanes lang genoeg zijn ? Of zou ik echt zonder chicanes moeten doen. /hardopdenkmodus
gewoon zonder die chicanes. welke auto ??
effe vraagje gasten.
heeft het effect als je een a-spec race doet met een veel snellere auto dan de rest.
kost je dit je exp ?? heb net namelijk mn 3e endurance gedaan, en kreeg niet echt veel punten, en ben nog heel ver van level 28 verwijdert. kan alleen nog maar endurance doen want heb nog geen formula gt :(

[ Voor 27% gewijzigd door v8power67 op 06-12-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
SinergyX schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:21:
B-spec Nascar.. bereid je voor, pure ergenis :D Daar moet je echt op de juiste momenten laten versnellen, laten inhalen.
Ik had het al gelezen op GTP inderdaad. Nog 2 levels en ik mag er ook aan beginnen, haha. Inmiddels al wel gehaald? Heb jij ook die Ferrari -nogwat- challenge gedaan bij Professional? Ik kan gewoon niet winnen met mijn fully tuned F430... de Enzo's zijn gewoon net wat sneller. Alleen geen zin om daar 1 mil voor te gaan neerleggen. Nog niet that is.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamoru schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:59:
[...]

Ik had het al gelezen op GTP inderdaad. Nog 2 levels en ik mag er ook aan beginnen, haha. Inmiddels al wel gehaald? Heb jij ook die Ferrari -nogwat- challenge gedaan bij Professional? Ik kan gewoon niet winnen met mijn fully tuned F430... de Enzo's zijn gewoon net wat sneller. Alleen geen zin om daar 1 mil voor te gaan neerleggen. Nog niet that is.
die heb ik gehaald met mn 458 ilatia. hij reed vanaf eerste tot laatste bocht eerste :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:30
'
ik heb mijn auto afschrijven trophy gehaald in split screen, dus je kunt iig wel bepaalde trophys halen in arcade mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:54:
[...]

gewoon zonder die chicanes. welke auto ??
Bugatti Veyron. Daar wil ik verder niet teveel aan uitgeven, die moet dat standaard kunnen. Zoals Captain Slow zegmaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:54:
[...]

thnx wist ik niet komt goed van pas na mijn pennyless award 8)7
Die is ook niet zo makkelijk, moet je precies geluk hebben dat je op 0 uitkomt. Heb het ook al geprobeerd, maar is lastiger dan het lijkt..

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is dit nou een game om een ps3 voor aan te schaffen?
Achteraf gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:18:
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is dit nou een game om een ps3 voor aan te schaffen?
Achteraf gezien ;)
Ik heb m'n PS3 een tijdje terug aangeschaft voor/met F1 2010. Maar GT5 is leuker. Dus achteraf: Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:00
Persoonlijk een ja, maar hebt blijft natuurlijk smaak en daarom persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 12:16

Vuvuzela

My spire is forming

u_nix_we_all schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:11:
[...]

Bugatti Veyron. Daar wil ik verder niet teveel aan uitgeven, die moet dat standaard kunnen. Zoals Captain Slow zegmaar 8)
Het was mij niet gelukt met een standaard Veyron op la Sarthe zonder chicanes. Al heb ik bij die poging wel de trophy "total loss" gehaald :+

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-05 22:04
hey,

iemand al de formula gt uit? Heb begrepen dat de formula bij used cars komt te staan, ben hem alleen nog niet tegen gekomen. Zo je deze race ook kunnen doen met de ferrari F1's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeziaz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 01:25
Wat een ongelovelijk vet spel _/-\o_
Ben al blij dat ik met de AMG Special alle silvers heb behaald op beginner en intermediate:> (met controller! :D)
Ik zit nu op lvl 16 (aspec en bspec). Nog even doorgrinden voor de volgende races (en meer money).

Nog een vraag: Is het aan te raden nog een 2e b-spec rijder aan te maken voor de hogere (langere) races? Ik zag al een aantal tweakers hier met 2 bob's, indien ja ga ik hier zo snel mogelijk mee beginnen.

De tweede (en misschien wel belangrijkste) vraag: Met welke auto kan ik het beste het Ferrari kampioenschap winnen (Liefst ook B-spec)? Ik heb nu net genoeg geld voor de Enzo maar die vind ik toch nog wel wat aan de dure kant. Zijn de andere Ferrari's ook goed genoeg om deze te halen?

bedankt alvast.

tsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 458 Italia!!
Wel even wat opschroeven (mijne zit tegen de 700pk) en racebanden.
De Enzo blijf ik net voor.

Ik benijd de mensen die alle stealth wagens hebben _/-\o_
Nu ik flink moet gaan sparen voor een echte race-car (787 bv > expert reeks) gaat er toch wel wat tijd overheen.
De 787B zit bij de stealth wagens van de signature edition toch?

Is die classic race car race met een wagen onder de 20 mille te doen? De wagens die meedoen heb ik opgezocht bij de dealer maar die kosten 20.000.000 :|
*heeft heimwee naar GT4, waar je de Toyota Minolta op de 200 laps El Capitan kreeg*

Wel grappig om te zien dat iedereen tegen zijn eigen "probleempjes" aanloopt:
De een heeft moeite met Rally, de ander vindt het makkelijk.
De een vindt de Lotus Challenge makkelijk, de rest heeft er moeite mee.
En iedereen heeft zijn eigen rijbewijzen die knagen (bij mij bv de F40 in de Karussel en de slalom met de FT-86).

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 06-12-2010 18:39 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
sneeziaz schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:32:
Wat een ongelovelijk vet spel _/-\o_
Ben al blij dat ik met de AMG Special alle silvers heb behaald op beginner en intermediate:> (met controller! :D)
Ik zit nu op lvl 16 (aspec en bspec). Nog even doorgrinden voor de volgende races (en meer money).

Nog een vraag: Is het aan te raden nog een 2e b-spec rijder aan te maken voor de hogere (langere) races? Ik zag al een aantal tweakers hier met 2 bob's, indien ja ga ik hier zo snel mogelijk mee beginnen.

De tweede (en misschien wel belangrijkste) vraag: Met welke auto kan ik het beste het Ferrari kampioenschap winnen (Liefst ook B-spec)? Ik heb nu net genoeg geld voor de Enzo maar die vind ik toch nog wel wat aan de dure kant. Zijn de andere Ferrari's ook goed genoeg om deze te halen?

bedankt alvast.
458 italia helemaal opfokken en gaan 8)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
dvdkiwi schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:37:
De 458 Italia!!
Wel even wat opschroeven (mijne zit tegen de 700pk) en racebanden.
De Enzo blijf ik net voor.

Ik benijd de mensen die alle stealth wagens hebben _/-\o_
Nu ik flink moet gaan sparen voor een echte race-car (787 bv > expert reeks) gaat er toch wel wat tijd overheen.
De 787B zit bij de stealth wagens van de signature edition toch?

Is die classic race car race met een wagen onder de 20 mille te doen? De wagens die meedoen heb ik opgezocht bij de dealer maar die kosten 20.000.000 :|
*heeft heimwee naar GT4, waar je de Toyota Minolta op de 200 laps El Capitan kreeg*

Wel grappig om te zien dat iedereen tegen zijn eigen "probleempjes" aanloopt:
De een heeft moeite met Rally, de ander vindt het makkelijk.
De een vindt de Lotus Challenge makkelijk, de rest heeft er moeite mee.
En iedereen heeft zijn eigen rijbewijzen die knagen (bij mij bv de F40 in de Karussel en de slalom met de FT-86).
Like the wind uitspelen en je hebt de minolta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:17
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:18:
Achteraf gezien ;)
Absoluut een dikke ja.
Maargoed ik heb hem dan ook echt voor gt5 gekocht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 13:14

JoepW

iRacer & Home Assistant

Buzz_Fuzz schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:36:
En welke idioot bij PD is op het BRILJANTE idee gekomen om voor elke start 2 of 3 auto's te laten vertrekken voor je zelf aan de beurt bent? Was één of zelfs géén niet genoeg? Wat stond er op die dev zijn todo-list? "voeg 20 frustrerende seconden toe aan de reeds doodsaaie rally events?"
Ja super frustie dat domme wachten. Bij de Nascar school met de pitsstop zit je dus aan het begin van de 'special' 45 seconden te wachten! BAH!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
en met welke auto dan voor like the wind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samson_1990
downing schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:45:
en met welke auto dan voor like the wind?
Ik heb hem met een ZR1 met racemod en volledig getuned gedaan. Was redelijk gemakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Technische vraag dan:

Waarom zijn de race-beelden tijdens de intro scherp, maar zie ik bij een replay alleen maar (redelijk) "kartelige" wagens...
Ik heb Full HD & HDMI. 1080P en 720P zie ik ook geen verschil wat dat betreft.
Als het zo hoort heb ik niks gevraagd :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:00:
[...]
die heb ik gehaald met mn 458 ilatia. hij reed vanaf eerste tot laatste bocht eerste :D
Ooh das ook sneu. Tot de laatste bocht 8)7
Geen probleem. de 111meter per seconde Trophy heb ik gehaald in Arcade zonder Chicanes (met haalt hij het net niet)

(1200pk veyron)
Phusebox schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:33:
Die heb ik voltooid met een niet getunede Corvette ZR1 op Race Soft.
Ging als een speer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 02-07 20:26
Volgensmij is het een bug dat de Map van rally evens in het midden zit?? soms erg vervelend.
Zojuist beginner en amateur alles op Gold.
eentje hoger nu maar :)

mensen die willen racen of ruilen kunnen mijn adden op Fawaka-W
Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!