Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee hoor. Mijj B-spec driver heet nml U. Schumacher zoals het hoortMaciek schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:32:
Volgens mijn heb ik al vaker f1 coureurs gezien maar zijn hun namen vaak fout geschreven Shuhmaher oid.
//edit
B-spec beginner FR gehaald met een Opera S2000. Stock..
[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2010 19:22 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zit met een Lotus auto (lichte auto, 300 pk getuned) maar bij elke bocht maakt hij 1000 rondjes...
heb al nieuwe banden eronder gezet maar hij blijft echt onbestuurbaar?
Waar ik nu wel last van heb is blokkerige schaduw. Waarschijnlijk is dit verholpen in een update(heb hem nog niet aan het internet gehangen). En de klappen die je hoort wanneer je een botsing maakt, deze zijn erg onrealistisch.
Na wat afstellen deze race prima te winnen, zonder al te veel credits spenderen...
Eerst de specs:
Ferrari 512BB, 545HP, gewicht 1232Kg (weight reduction stage II).
Best laptime on Autodromo Monza 1:48:572 (echt geen superstrakke tijd, maar aardige richttijd).
Racing MEDIUM Tyres, (je kan ook sport banden kopen, is goedkoper en nog steeds te winnen denk ik)
Intake System: Sport,
Exhaust: Sport,
Drivetrain: Twin Plate Clutch + Semi Racing Flywheel + Fully Customized LSD, Géén customized Transmission!
Suspension, Fully Customized.
Spring rate 7.0 / 6.6
Ride Height -8 / -8
Dampers, extention 5 / 4
Dampers, compression 3 / 2
Stabilizers 5 / 6
Camber 2.2 / 0.6
Toe -0.10 / 0.10
LSD
Initial torque 30
Acceleration sens. 38
Braking sens. 20
Brake balance Controller 7 / 3
Ik kon met deze instelling zonder ABS rijden, maar het aanremmen gaat wat relaxter mét ABS... ik had ´m op 4.
Anti Skid stond bij mij ´ON´.
Heb je aanpassingen op mijn instellingen dan hoor ik dat graag!
Meestal voer ik deze instellingen ongeveer standaard om te beginnen voor elke auto, daarna doe ik kleine aanpassingen die specifiek nodig zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door Obi1r op 07-12-2010 09:43 ]
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
gooi er eens wat spoilers op, een elise meer vermogen geven of nog lichter maken kan 'm nogal listig maken..AlphaWierie schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:28:
Iemand een idee hoe je een auto wat meer gecontrleerd maakt?
Zit met een Lotus auto (lichte auto, 300 pk getuned) maar bij elke bocht maakt hij 1000 rondjes...
Die Lotus is inderdaad behoorlijk kwispelig, wat ik doe is is de traction control een puntje hoger en het gas niet gelijk na de bocht helemaal intrappen maar half, wanneer je dan stabiel bent vol er op en dan weer tijdig remmen voor de bocht, en daar uiteraard weer weinig gas...AlphaWierie schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:28:
OK, het kan dus ook in practice mode. Een standaard Veyron heeft maar 970 PK. (Dus zelfs zonder olie verversen). Beetje slipstreamen en je haalt de 420 met datding LOL. Maar met chicanes haalt hij het idd niet.Donstil schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:59:
[...]
[...]
Geen probleem. de 111meter per seconde Trophy heb ik gehaald in Arcade zonder Chicanes (met haalt hij het net niet)
(1200pk veyron)
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
zo een kleine aanpassing en zoveel verschil!! thxzz!KAdrifter schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:09:
[...]
gooi er eens wat spoilers op, een elise meer vermogen geven of nog lichter maken kan 'm nogal listig maken..
Ik reed er bij mij een deur af online en kreeg de trophy ook niet...
PSN: Leech1984
[ Voor 83% gewijzigd door Denzo op 06-12-2010 21:05 ]
Verwijderd
Nope, ik bedoelde deze. Zou er op sommige stukken bijna bang van worden zo hard..Trishul schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:23:
[...]
Dat moet wel deze zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=nQmnSsQdmZs
All hail the 787B
YouTube: GT5 Nordschleife Record 5.27,919 // "Mazda 787B Stealth" HD
En ik maar blij zijn toen ik onder de 8 minuten dook
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2010 20:58 ]
Dat is dan wel weer onrealistisch hard zeg, lijkt net arcade.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:56:
[...]
Nope, ik bedoelde deze. Zou er op sommige stukken bijna bang van worden zo hard..
YouTube: GT5 Nordschleife Record 5.27,919 // "Mazda 787B Stealth" HD
En ik maar blij zijn toen ik onder de 8 minuten dook
Als je een volwaardige ophanging hebt, kun je bijv. ook de demping aan de voorzijde harder maken, zodat je het overstuur effect vermindert. Of de rijhoogte lager zetten, zodat je zwaartepunt omlaag gaat en stabieler op de weg blijft liggen.....zomaar wat tipsAlphaWierie schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:28:
als je toch nog last hebt van overstuur met deze setup doe dan de stabilizor achter lager zetten, dan creeer je ietsje meer onderstuur. maar altijd beter dan overstuur.Obi1r schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:45:
Omdat ik de Ferrari 512BB zo'n beetje een van de mooiste Ferrari's vind, heb ik deze flink zitten afstellen om de La Festa Cavallino te winnen (A-Spec, Professional series) Misschien kunnen jullie er wat mee, want ik had nogal wat problemen toen ik 'm naar 545HP bracht... hij brak gigantisch uit bij het aanremmen... spinnen niet normaal.
Na wat afstellen deze race prima te winnen, zonder al te veel credits spenderen...
Eerst de specs:
Best laptime on Autodromo Monza 1:48:572 (echt geen superstrakke tijd, maar aardige richttijd).
Racing MEDIUM Tyres, (je kan ook sport banden kopen, is goedkoper en nog steeds te winnen denk ik)
Drivetrain: Twin Plate Clutch + Semi Racing Flywheel + Fully Customized LSD, Géén customized Transmission!
Spring rate 7.0 / 6.6
Ride Height -8 / -8
Dampers, extention 5 / 4
Stabilizers 5 / 6
Camber 2.2 / 0.6
Toe -0.10 / 0.10
LSD
Initial torque 30
Acceleration sens. 38
Braking sens. 20
Ik kon met deze instelling zonder ABS rijden, maar het aanremmen gaat wat relaxter mét ABS... ik had ´m op 4.
Meestal voer ik deze instellingen ongeveer standaard om te beginnen voor elke auto, daarna doe ik kleine aanpassingen die specifieke auto nodig zijn...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door Stefie2010 op 06-12-2010 21:42 ]
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Stefie2010 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:39:
Geweldige wagen zie ik nu in de occasionshop:JAY LENO TANK CAR 990pk en 2032Nm
koppel. Daaaammmnnn bijna 4mln.. pff heb maar 3 ton. Iemand deze wagen al tegen gekomen en ook gekocht??
Thank you!Businessman007 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:47:
[...]
spoiler:Krijg je in de Extreme series voor het American event
Enig evrschil is de motor. Die in de Lantis is een 'R' en doet 184pk terwijl die in de 323F maar 173pk haalt.
kheb er 2. 1tje gewonnen bij race eentje dmv ticket. intresse ?? wil wel tegen iets moois ruilen.Stefie2010 schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:39:
Geweldige wagen zie ik nu in de occasionshop:JAY LENO TANK CAR 990pk en 2032Nm
koppel. Daaaammmnnn bijna 4mln.. pff heb maar 3 ton. Iemand deze wagen al tegen gekomen en ook gekocht??
Niet nodig, ben bijna level 20 voor Extreme American Event. Bedankt voor het aanbod, misschien iemand anders?v8power67 schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:06:
[...]
kheb er 2. 1tje gewonnen bij race eentje dmv ticket. intresse ?? wil wel tegen iets moois ruilen.
Iedereen rijd met race cars daar, het lukt me niet om ze met een 'gewone' auto te verslaan
ik heb er alleen een probleem mee,
hij heeft 1061PK
Ik krijg hem niet goed over de 300 +- heen.
lijkt wel of er een dip in zit op 7800 rpm.. dus hij zit niet eens in het rood.....
zelfs niet op indianaoplis ( ofzo )
zo kan ik er niet mee winnen
gekke is dat hij soms wel wat harder gaat
[ Voor 13% gewijzigd door HStyles op 06-12-2010 22:42 ]
Ik had een Stealth 787b met een oil change en Racing Soft banden.MetZyZteM schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:35:
Welke auto gebruiken jullie @experts in Gran Turismo All Stars?
Iedereen rijd met race cars daar, het lukt me niet om ze met een 'gewone' auto te verslaan
Daar ging het perfect mee.
hoe kom je hieraan dan ??HStyles schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:41:
Ik heb de Escudo Pikes Peak
ik heb er alleen een probleem mee,
hij heeft 1061PK
Ik krijg hem niet goed over de 300 +- heen.
lijkt wel of er een dip in zit op 7800 rpm.. dus hij zit niet eens in het rood.....
zelfs niet op indianaoplis ( ofzo )
zo kan ik er niet mee winnen
gekke is dat hij soms wel wat harder gaat360 km... dan wel dan niet zeg maar
Ben bezig om een lijst te maken met mogelijk interessante auto's in het juiste topic
zie onderstaande link voor het bericht:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/35160995
wat bedoel je, occasion dealer.. nvt hier.
ik snap niet waar ik een 1K PK bak niet goed over 300 heen krijg
gearbox al al gechecked, maakt nix uit, std stond die op 320 , op 380 is het nog steeds niks
[ Voor 15% gewijzigd door HStyles op 06-12-2010 23:01 ]
Aerodynamica?HStyles schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:50:
[...]
Ik heb hem zelf niet maar ik denk dat het door de mega spoilers komt. Probeer eens te slipstreamen.
Die auto is sowieso niet gemaakt voor 300+ snelheden.
@ hieronder. Het kan zijn dat als hij hem juist korter maakt toch een hogere top haalt.
Geloof ik.
[ Voor 22% gewijzigd door Vuvuzela op 06-12-2010 23:07 ]
I served in a company of heroes.
Misschien moet je de top van je versnellingsbak verhogen??HStyles schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:50:
[...]
Gaat het levelen misschien sneller als je een van die autos kiest die in de lijst staan?
Wow cool, thanks! Had soort gelijke ervaringen met de 512 nadat ik em flink opgesoept had. Ga het morgen gelijk proberen! Idd echt niet te houden dat ding als je een beetje flink moest remmen...Obi1r schreef op maandag 06 december 2010 @ 19:45:
Omdat ik de Ferrari 512BB zo'n beetje een van de mooiste Ferrari's vind, heb ik deze flink zitten afstellen om de La Festa Cavallino te winnen (A-Spec, Professional series) Misschien kunnen jullie er wat mee, want ik had nogal wat problemen toen ik 'm naar 545HP bracht... hij brak gigantisch uit bij het aanremmen... spinnen niet normaal.
Eerst de specs:
Spring rate 7.0 / 6.6
Ride Height -8 / -8
Dampers, extention 5 / 4
Stabilizers 5 / 6
Camber 2.2 / 0.6
Toe -0.10 / 0.10
LSD
Initial torque 30
Acceleration sens. 38
Braking sens. 20
Meestal voer ik deze instellingen ongeveer standaard om te beginnen voor elke auto, daarna doe ik kleine aanpassingen die specifieke auto nodig zijn...
Mongolen AI.
Uit nijd rijd ik lekker practice rondjes in me eentje word ik tenminste niet van achter aangereden.
/me frustatie
Hyundai SX2 N-Line (2024)
"Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer on-line met de PS3 mag"

Sorry, beetje off-topic, maar moest ook ff frustratie kwijt.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
misschien tijd voor een provider switch ?? heb upc en werkt altijd als een zonnetje. en is nog betaalbaar ookJoepW schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:34:
Ik wil echte menselijke tegenspelers, maar ja.....:
"Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer on-line met de PS3 mag"![]()
Sorry, beetje off-topic, maar moest ook ff frustratie kwijt.
Ik ben uitgegaan van de updates die begin juni aangekondigd waren en kan dus zeker geen providerswitch doen, krijg ik een slotnota van 450e op de mat ...
friends joinen, via GTMode -> Community werkte trouwens wel.
1:16.574
tering, wat is die moeilijk
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
wouw !!!GAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:15:
Eiger Nordwand met Alfa 8c goud
tering, wat is die moeilijk
btw moet je die races achtermekaar doen om uiteindelijk de prijs te winnen of mag het op willekeurige volgorde ??
Willekeurigv8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:32:
[...]
wouw !!!
btw moet je die races achtermekaar doen om uiteindelijk de prijs te winnen of mag het op willekeurige volgorde ??
[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 07-12-2010 00:34 ]
top weet ik dat ik niet hoef te stressenGAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:33:
[...]
Willekeurigben bezig met een upload, want dit is mn beste lap ooit denk ik
btw iemand al een formula gt bemachtigd ?? ben nu keihard op zoek ernaar. doe elke keer race starten en stoppen zodat er nieuwe auto's in used carlot staan, maar nog geen succes. heb net geen 6miljoen staan moet genoeg zijn las ik op gtplanet.
[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 07-12-2010 00:39 ]
Video is nog aan het processen op youtube.

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 07-12-2010 00:40 ]
rij je met stuur ??GAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:40:
[video]
kudo's want je rijdt echt erg netjes !!!!!!
Jup, G25v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:43:
[...]
rij je met stuur ??
kudo's want je rijdt echt erg netjes !!!!!!
en daarna uit frustratie niet meer sneller geworden.
Hij is erg frustrerend. Ik merkte dat ik altijd bij de bocht voor de tunnel de verkeerde lijn nam. Dus een keer dit geprobeerd, en meteen bakken sneller.v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:46:
moet ook maar weer eens proberen, mn beste is een 17.096
en daarna uit frustratie niet meer sneller geworden.
Die van 5.260.000? Dan mag ik nog even sparen... *kuch* even....leech1984 schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:41:
[...]
Ik had een Stealth 787b met een oil change en Racing Soft banden.
Daar ging het perfect mee.
btw ben nu al meer dan 3 uur aan het zoeken naar die formula gt maar kan hem echt niet vinden in used carlot.
Nee, de stealth modellen zijn van pre-orders en CE/SE versies. Die kreeg je gratis en kon je gewoon ingame gebruiken vanaf lvl1 A-specMetZyZteM schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:51:
Die van 5.260.000? Dan mag ik nog even sparen... *kuch* even....
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Damn dan ben ik nu fcked zeg maarSinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:54:
[...]
Nee, de stealth modellen zijn van pre-orders en CE/SE versies. Die kreeg je gratis en kon je gewoon ingame gebruiken vanaf lvl1 A-spec
Ik denk dat het wel eens te maken kan hebben met het feit dat je het hebt over een rallywagen... De race waar hij specifiek voor gebouwd is (Pikes Peak Hill Climb, je kunt hem doen in Dirt en Dirt2) is één en al bocht, miss. 250 top. En dus zit dat ding zó vol met spoilers dat hij niet harder wil... In de like the wind race op Indy wordt hij bij mij ook altijd laatst...HStyles schreef op maandag 06 december 2010 @ 22:50:
[...]
gearbox al al gechecked, maakt nix uit, std stond die op 320 , op 380 is het nog steeds niks
Gister heb ik de Like The Wind races beide gewonnen, met een ZR1 volledig getuned, racing soft eronder en RM (in het zwart, wat een gave bak...
Heb ik nog een zeurvraag: waarom krijg je zo'n trieste bak als je de NASCAR race wint?? Ik dacht aan een dikke Premium car met 700 pk of zo, krijg je een of andere Pontiac Tempest Le Mans. Leuk hoor, maar die gebruik ik ook nooit meer....
De keuze is hier niet reuze (in de achterhoek). UPC biedt alleen TV (zelfs geen uitzending gemist) en aangezien we hier bedrijf aan huis hebben switchen we niet ff van provider. Dus ik zal moeten wachten op de al in Juni aangekondigde Firmware update waarvan er nu voor de zoveelste keer een test bij een beperkt aantal gebruikers loopt......v8power67 schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:50:
[...]misschien tijd voor een provider switch ?? heb upc en werkt altijd als een zonnetje. en is nog betaalbaar ook
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
En als ik het dan start geef ik mn driver een lekker bakkie (tuned Civic of 147) en hij gaat alleen maar het gras in.... Hij kan niet eens de eerste sunday cup winnen....
Gaan tuned auto's te snel of zo voor die gasten ? Zie namelijk zijn metertje redelijk snel naar het rood gaan....
Iemand een tip ?
PSNID : HoefMeistert
Ik heb mijn R. van den Berg een Evo 9 met 350 pk gegeven, daar rijdt hij als een trein mee. En de FF cup won hij dik met mijn Cooper S ('05) met ruim 250 pk en harde sportbanden. Gaat ie een beetje cruisen voorop totdat ik zeg dat ie door moet rijden, want hij laat zo een gat van 20 sec terug lopen tot 4 sec.HoefMeistert schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 07:33:
Ik wordt echt een beetje sneu van die B-Spec zeg, heb er al erg weinig mee.
En als ik het dan start geef ik mn driver een lekker bakkie (tuned Civic of 147) en hij gaat alleen maar het gras in.... Hij kan niet eens de eerste sunday cup winnen....
Gaan tuned auto's te snel of zo voor die gasten ? Zie namelijk zijn metertje redelijk snel naar het rood gaan....
Iemand een tip ?
Meneer rijdt ook alleen maar als ik sta te koken. Vanavond maar eens proberen wat hij doet met mn ZR1 racecar in de FR cup...
[ Voor 7% gewijzigd door ybastiaans op 07-12-2010 09:15 ]
Ik wacht met je mee, wat een ellende met die gasten van kpn.JoepW schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 07:25:
[...]
Dus ik zal moeten wachten op de al in Juni aangekondigde Firmware update waarvan er nu voor de zoveelste keer een test bij een beperkt aantal gebruikers loopt......
GAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:40:
[video]
Heb die ook meermalen geprobeerd maar nog niet eens zilver gehaald.
Probeer het later wel weer eens.
Gister trouwens ook weer een license test gereden en exact de zilver tijd gehaald
ybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 07:39:
[...]
Meneer rijdt ook alleen maar als ik sta te koken. Vanavond maar eens proberen wat hij doet met mn ZR1 racecar in de DF cup...

Heb mijn B-spec coureur nog maar 1 race laten doen en dat was een drama.

Iemand nog een coureur kopen die meer buiten de baan rijd dan er op??
[ Voor 32% gewijzigd door Flex0r op 07-12-2010 08:55 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Volgens mij doet GT TV het...
[ Voor 17% gewijzigd door Unbreukable op 07-12-2010 08:59 ]
The patch included:
- Mec. damage. But currently only online. Not in A or B spec mode or special events.
- You have an option how much much you want mec. damage to inflict you.
daarna meteen de bugatti getuned... ruim1200 pk - maar krijg um niet sneller dan 390... iemand tips om hem sneller te krijgen?
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
andere versnellingsbak erin, kun jij je max. snelheid zelf kiezenMopperman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:00:
gister GT world champion gehaald... niet echt moeilijk - wel leuke verdienste... bijna 3 ton...
daarna meteen de bugatti getuned... ruim1200 pk - maar krijg um niet sneller dan 390... iemand tips om hem sneller te krijgen?
"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."
Er staat mij dus iets te wachten. Heb namelijk ook een ZR1 staan, niet volledig getuned trouwens.ybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 07:25:
[...]
Gister heb ik de Like The Wind races beide gewonnen, met een ZR1 volledig getuned, racing soft eronder en RM (in het zwart, wat een gave bak...) De eerste is een makkie, de tweede is een drama. De ZR1 heeft op zichzelf een top van een km of 50 te laag (hij loopt daar 330) dus je moet slipstreamen en in de laatste bocht blokken als een dolle. En hopen op een bumpdraft natuurlijk.
Heb je nog wat instellingen gedaan aan de overbrenging in je versnellingen? want als je je giering laag zet zal de topsnelheid veel hoger ligger. Acceleratie zal alleen wel lager zijn, maargoed dat hebben we niet nodig met die cup.
|2600k|Asus 290|
Zal straks eens kijken! tnx voor de tip!himlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:04:
[...]
andere versnellingsbak erin, kun jij je max. snelheid zelf kiezen
jup 1236 meen ik...enige wat er nog niet op hangt is de versnellingsbak, maar dat levert geen pk's op :-)Jamoru schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:07:
Ruim 1200pk? Ik heb hem op 1196 fully tuned...?
Ben benieuwd naar de instellingen idd, ik kan er maar niets mee wordenkaos- schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:09:
[...]
Er staat mij dus iets te wachten. Heb namelijk ook een ZR1 staan, niet volledig getuned trouwens.
Heb je nog wat instellingen gedaan aan de overbrenging in je versnellingen? want als je je giering laag zet zal de topsnelheid veel hoger ligger. Acceleratie zal alleen wel lager zijn, maargoed dat hebben we niet nodig met die cup.
PhD i.o.
ja je koopt gewoon de volledig aanpasbare versnellingsbak die je aan kan passen op de maximal snelheid. hoe lager de maximale snelheid, hoe hoger de acceleratie. En hoe hoger de maximal snelheid hoe lager de acceleratie. maar met een bugatti kan je wel wat acceleratie missen hoorMopperman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:00:
gister GT world champion gehaald... niet echt moeilijk - wel leuke verdienste... bijna 3 ton...
daar kwam ik al achter 0-320 in 13 seconden - dat lukt me nog niet 0-100 met mijn eigen autoPowerEngine schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:13:
[...]
ja je koopt gewoon de volledig aanpasbare versnellingsbak die je aan kan passen op de maximal snelheid. hoe lager de maximale snelheid, hoe hoger de acceleratie. En hoe hoger de maximal snelheid hoe lager de acceleratie. maar met een bugatti kan je wel wat acceleratie missen hoor

Ik heb de bak verlengd tot 400, hij loopt in de slipstream de begrenzer in maar dan ben je toch bij turn 1 of 3. Zo lang is het rechte stuk nou ook weer niet... Downforce van de achtervleugel op zn laagst voor Indy, splitter heb ik laten staan omdat ik veel tijd won bij het insturen en aanremmen. Soft bandjes eronder, op daytona heb je staande start en dan sta je die soft dingen op te gummen in de 3...kaos- schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:09:
[...]
Er staat mij dus iets te wachten. Heb namelijk ook een ZR1 staan, niet volledig getuned trouwens.
Vanmiddag maar eens kijken dan. Zal wel de olie zijn zoals Bullus al aangeeft.Mopperman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:12:
[...]
jup 1236 meen ik...enige wat er nog niet op hangt is de versnellingsbak, maar dat levert geen pk's op :-)
Gisteren weer B-Spec gedaan, inmiddels level 20. Heerlijk die Veyron in sommige races. Vooral als je tegen Golfjes of Mini's moet rijden. Één keer gas en hij is er langs.
Wordt waarschijnlijk die 98k race grinden.
Nette ronde. Als ik weer wat meer tijd heb, ga ik mijn stuurtje ook maar eens aan de ps3 slingeren. Nog niet gedaan, alles nog op de controller gereden tot nu toe.GAIAjohan schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:40:
[video]
flickr - WOT Profile - Game PC
Like The Wind races winnen in de ZR1 RM volledig getuned. Kost je 6 ton ongeveer, maar levert je wel de Minolta Toyota op die net zo snel is als de 7, de 905 en de C9. Turbo's aanpassen voor 985 pk op 900 kg. De losse wagen kost je een paar miljoen.Jamoru schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:23:
[...]
Vanmiddag maar eens kijken dan. Zal wel de olie zijn zoals Bullus al aangeeft.
Gisteren weer B-Spec gedaan, inmiddels level 20. Heerlijk die Veyron in sommige races. Vooral als je tegen Golfjes of Mini's moet rijden. Één keer gas en hij is er langs.Hoef hem verder ook niet te coachen tijdens zulke races. Alleen het begint nu toch echt lastig te worden wanneer je bij Expert / Extreme komt en ik zit straks met hetzelfde probleem als in A-Spec. Een auto die de Toyota 7, Peugeot 905 en die Sauber C9 kan bijhouden. Mijn Veyron en Zonda R zijn niet snel genoeg en de auto's die het wel kunnen zijn echt ontzettend duur. En ik vertik het om die birthday glitch te gebruiken.
Wordt waarschijnlijk die 98k race grinden.
Jamoru schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:07:
Ruim 1200pk? Ik heb hem op 1196 fully tuned...?
die van mij zit op; 1196 - max tuned, wat hebben jullie dan nog extra gedaan?
zoals al eerde genoemd: olie verversen helpt blijkbaarhimlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:28:
[...]
[...]
Als je hem nieuw gewonnen hebt ipv gekocht kan het nog wel eens zijn dat je geen olie kan verversen, als dat zo is moet je de motor nog inrijden. Dat levert je nog een handvol pk's op, bij mijn Cooper S waren dat er een stuk of 5 dus dat zullen er bij een Veyron dan wel een stuk of 30 worden of zo.himlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:28:
[...]
[...]
Geen idee maar ik heb die van mij de eerste paar cups laten rijden met een Lamborgini LP 640 (Chrome Line) met 700 pk en dat ging prima... Wanneer hij op kop ligt gaat dat metertje helemaal in het blauw, ik geef hem overigens geen instructies...HoefMeistert schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 07:33:
Ik wordt echt een beetje sneu van die B-Spec zeg, heb er al erg weinig mee.
Iemand een tip ?
Dat kan ook nog wel eens te maken hebben met het feit dat dat ding 4WD heeft (Audi Quattro). Als je in een Ferrari 430 Scuderia (om eens wat te noemen) in 2 vol op het gas gaat, staat hij achterstevoren. In een 4WD (LP640, of bijvoorbeeld Skyline) krijg je alleen maar een bult onderstuur.Tovenaar schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:44:
[...]
Geen idee maar ik heb die van mij de eerste paar cups laten rijden met een Lamborgini LP 640 (Chrome Line) met 700 pk en dat ging prima... Wanneer hij op kop ligt gaat dat metertje helemaal in het blauw, ik geef hem overigens geen instructies...
Gisteren van een kennis de Chaparel 2J gekregen, vorige week was hij jarig en had die auto gekregen, maar hij mocht niet meer zoveel spelen van zijn vrouw
Maargoed, in de hogere races van B-spec wordt de top3 afgestemt op jouw auto. Rij ik met Toyota 7, dan rijd nr. 1 ook bizar goed met een Toyota 7. Rij ik met een fully pimped 2J, dan rijden nr 1 en 2 bizar hard (2J en ferrari).
Vanaf rondje 2 is het nek-aan-nek tussen de 2 2J's, mijn Bob kan nergens een gaatje vinden om er langs te kunnen. Daarnaast moet je _elk_ rondje opletten dat hij bij de chicane na de tunnel niet doodleuk de muur in ramt, gebeurd dit in rondje 3-5 en niemand komt achterop, is het nog haalbaar, overige gevallen -> plaats 2 of erger.
Maar deze keer toeval, in de laatste rondje richting de 2 haarspeld's raakt de AI licht de muur, genoeg voor mijn Bob te besluiting zijn auto laat in de ankers te gooien en naast elkaar de eerste haarspeld in te gaan. Haarspeld 2 was het identiek, maar helaas voor de AI, de 2 bochten erna zijn in voordeel van mijn Bob
Thanks voor de tip. Ik ga het proberen!ybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:27:
[...]
Like The Wind races winnen in de ZR1 RM volledig getuned. Kost je 6 ton ongeveer, maar levert je wel de Minolta Toyota op die net zo snel is als de 7, de 905 en de C9. Turbo's aanpassen voor 985 pk op 900 kg. De losse wagen kost je een paar miljoen.
Aha, gelukkig ben ik niet de enige.die van mij zit op; 1196 - max tuned, wat hebben jullie dan nog extra gedaan?
precies wat ik heb gedaan, en absoluut geen spijt vanVerwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:18:
Ik heb het al eens eerder gevraagd, maar is dit nou een game om een ps3 voor aan te schaffen?
Achteraf gezien
PSN: Geengrenzuh
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik hem in 2008 ook gekocht heb voor GT5 (ooit...)rlKoekie schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:50:
[...]
precies wat ik heb gedaan, en absoluut geen spijt van
Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn Veyron krijg ik niet hoger dan 1168pk...Mopperman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:00:
lees even de laatste 10 berichten in dit topic...B_43 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:00:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Mijn Veyron krijg ik niet hoger dan 1168pk...

Likewiseybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:56:
[...]
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik hem in 2008 ook gekocht heb voor GT5 (ooit...)

Uiteindelijk is GT5 er en vermaak ik mij er prima mee.

Photo mode blijft geniaal alleen de manier om foto's te exporteren naar je XMB is omslachtig.
Ben gister dik 20 minuten bezig geweest om de foto's uit GT5 te krijgen.
Is er trouwens al meer bekend over de vermeende youtube functie voor de replays??
Verwijderd
Het klopt totaal niet dat je damage moet unlocken. Damage is aanwezig van het begin maar is meer uitgesproken in Premium modellen dan in Standard modellenMopperman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 09:24:
owja - ik las iets over damage models, die je moest unlocken... als je je auto dan in de prak rijdt, is ie dan echt "rijp voor de sloop?"
Is toch vanaf level 20 lichte damage en vanaf 40 volle damage?Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:31:
[...]
Het klopt totaal niet dat je damage moet unlocken. Damage is aanwezig van het begin maar is meer uitgesproken in Premium modellen dan in Standard modellen
foto > export to XMB - duurt nooit meer dan 1minuutFlex0r schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:29:
[...]
Likewise![]()
Uiteindelijk is GT5 er en vermaak ik mij er prima mee.![]()
Photo mode blijft geniaal alleen de manier om foto's te exporteren naar je XMB is omslachtig.
Ben gister dik 20 minuten bezig geweest om de foto's uit GT5 te krijgen.
Is er trouwens al meer bekend over de vermeende youtube functie voor de replays??
En daarna de sebastien loeb challenge......ik kreeg die 2e challenge maar niet voor elkaar, kwam telkens minimaal 5 sec. tekort voor brons. Totdat ik de traction control op 2 heb gezet, daarna was het prima te doen. Toch maar eens wat vaker met dat soort settings spelen
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Ik kom daar niet verder dan de 6e plek, die eerste 5 laten steeds een flink gat vallenOogje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:45:
Gisteravond mn tanden stukgebeten op de laatste kart-challenge....5 rondes rijden zonder te spinnen is best wel lastig
Vergeten erbij te vermelden dat het wel om meer dan 20 foto's ging.himlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:35:
[...]
foto > export to XMB - duurt nooit meer dan 1minuut
Hoe moeilijk is het om een selectie mogelijkheid in te bouwen zodat alles in 1 keer geëxporteerd kan worden.
heb het geld ervoor maar hij komt er niet te staan
nu maar weer vrolijk verder zoeken
Ik lig na de eerste 2 bochten al 6e...daarna heb ik toch ook wel een rondje of 3 nodig gehad om nummer 1 in te halen. Gewoon superstrak je lijnen rijden en dan lukt het wel.....maar ik heb daar ook wel ff over gedaan.Spierincx schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:46:
[...]
Ik kom daar niet verder dan de 6e plek, die eerste 5 laten steeds een flink gat vallen
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Die kartchallenge had ik zo voor elkaar moet ik zeggen, gewoon het gas erop houden en zo voorzichtig mogelijk sturen.Oogje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:45:
Gisteravond mn tanden stukgebeten op de laatste kart-challenge....5 rondes rijden zonder te spinnen is best wel lastig
En daarna de sebastien loeb challenge......ik kreeg die 2e challenge maar niet voor elkaar, kwam telkens minimaal 5 sec. tekort voor brons. Totdat ik de traction control op 2 heb gezet, daarna was het prima te doen. Toch maar eens wat vaker met dat soort settings spelen
De Loeb challenges had ik ook wel wat moeite mee, heb ze nu op goud, zilver en brons.
Ja ik ook, beetje duwen en trekken weliswaar. Maar dan is het gat met de nummer 5 al zo groot dat ik er niet meer bij kom. Zij gaan ook full speed over de curbs en het gras zonder te spinnenOogje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:54:
[...]
Ik lig na de eerste 2 bochten al 6e...daarna heb ik toch ook wel een rondje of 3 nodig gehad om nummer 1 in te halen. Gewoon superstrak je lijnen rijden en dan lukt het wel.....maar ik heb daar ook wel ff over gedaan.

Dit topic is gesloten.
Foto Topic
Auto-uitleen Topic
Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!