Nintendo SWITCH! FTW
Is het dan ook ergens mogelijk om je geboorte datum te veranderen. Anders moet ik dus nog ruim 11maanden wachten...
of heb ik simpel weg gezegd gewoon pech.....
Ik heb juist nog wel eens de AI (nou ja....I is niet echt sprake van) vervloekt omdat ze voor mn neus spinnen en me meenemen t gras opSpierincx schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:03:
[...]
Ja ik ook, beetje duwen en trekken weliswaar. Maar dan is het gat met de nummer 5 al zo groot dat ik er niet meer bij kom. Zij gaan ook full speed over de curbs en het gras zonder te spinnen
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Datum van je PS3 wijzigen oid, is volgens mij ook al ergens in GT5 deel 3 genoemd.Mistermo schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:08:
Ik lees zo her en der dat je op je verjaardag een auto cadeau krijgt....??? klopt dat?
Is het dan ook ergens mogelijk om je geboorte datum te veranderen. Anders moet ik dus nog ruim 11maanden wachten...
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Ik heb mijn chauffeur een 700 (!) pk sterke Dodge Ram 1500 Hemi Quad gegeven, en het gewicht naar een kleine 1000 kilo teruggebracht. En nog presteert ie het om niet te winnen!
Reden: in de bochten van de Indianapolis Speedway (de Oval ja) remt ie af naar 112

Wel leuk dat je weer andere wagens wint met B-spec, zo is de Mazda Furai geniaal!
Enige nadeel is dat ik elke wagen die ik gebruikt heb flink moet opvoeren voor mijn mannetjes. Ze zijn niet de slimste zeg maar.
Wat is trouwens jullie perfecte B-spec aanmaak geweest: een kalme of een verhitte coureur?
Heb er nu een beetje kalm en een een beetje verhit. Ze worden wel langzaam beter nu.
Wat ik wel mis: Het GT4 B-spec truukje: Pace 1, 2 , of 3 en dat heel de race vasthouden. Nu druk ik iedere 4 seconden op "snelheid vasthouden", omdat ie anders soms 9 seconden verlies maakt op een rondje. Dat ie eerste ligt en rustig aandoet is leuk, maar het moet geen omaatje worden. En als ie dan ingehaald wordt gaat ie pas weer op het gas, en dat was gisteren dus net te laat (laatste bocht Cape Ring voorbij gestoken door een Alfa GT. Betrokkene reed trouwens een Gallardo).
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
is alleen mogelijk door een nieuw PSN Id aan te maken met je geboortedatum van de dag dat je het doet. Aangezien deze geboortedatum voor de koppeling zorgt, het is niet mogelijk om die te wijzigen dacht ik.Mistermo schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:08:
Ik lees zo her en der dat je op je verjaardag een auto cadeau krijgt....??? klopt dat?
Nope, een tijdelijk account aanmaken en GT5 daarmee opstarten met geboortedatum op vandaag in 1944 (meeste kans op veel geld). Dan giften aan je hoofdaccount, GT5 afsluiten, savegame op dat account wissen en weer opnieuw aanmelden, ding krijgen, etc. En wel opletten welke savegame je weg gooit natuurlijk...Flex0r schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:14:
[...]
Datum van je PS3 wijzigen oid, is volgens mij ook al ergens in GT5 deel 3 genoemd.
Mij is het veel te omslachtig, je kunt beter op level 22 geloof ik de American Challenge doen, op de oval met een snelle bak. 100k in 4 min, en rijdend ipv cheatend.
[ Voor 7% gewijzigd door ybastiaans op 07-12-2010 11:22 ]
Zoek een klein autootje uit, en probeer bij de jump achterin de pickup te landen.
Zou mooie beelden op moeten leveren denk ik.
Iemand met genoeg vrije tijd om dit te proberen?
LOL, dat is een leuke ja. En dan vraag ik me af: heeft er al iemand een hidden trophy weten te vinden eigenlijk, ik heb er nog niemand over gehoord....Magevael schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:27:
Neem een Pickup, ga er mee naar de Eiger Nordwand.
Zoek een klein autootje uit, en probeer bij de jump achterin de pickup te landen.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Denk dat je beter 1967 kan pakken als je dan toch zoiets probeert..ybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:20:
[...]
Nope, een tijdelijk account aanmaken en GT5 daarmee opstarten met geboortedatum op vandaag in 1944 (meeste kans op veel geld). Dan giften aan je hoofdaccount, GT5 afsluiten, savegame op dat account wissen en weer opnieuw aanmelden, ding krijgen, etc. En wel opletten welke savegame je weg gooit natuurlijk...![]()
Mij is het veel te omslachtig, je kunt beter op level 22 geloof ik de American Challenge doen, op de oval met een snelle bak. 100k in 4 min, en rijdend ipv cheatend.
Dat is inderdaad veel te omslachtig.ybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:20:
Nope, een tijdelijk account aanmaken en GT5 daarmee opstarten met geboortedatum op vandaag in 1944 (meeste kans op veel geld). Dan giften aan je hoofdaccount, GT5 afsluiten, savegame op dat account wissen en weer opnieuw aanmelden, ding krijgen, etc. En wel opletten welke savegame je weg gooit natuurlijk...![]()
Dat wordt gewoon door knallen richting lvl 22.
Oh jah dat was het.ybastiaans schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:20:
[...]
Tijd voor meer koffie
Magevael schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:27:

[ Voor 21% gewijzigd door Flex0r op 07-12-2010 11:33 ]
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Dat is toch om de 'interactie' te houden met de B-spec racer, bij GT4 was het gewoon pace Up met een supersnelle bak en je hoefde er de komende tijd niet meer naar te kijken.dvdkiwi schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:19:
Wat ik wel mis: Het GT4 B-spec truukje: Pace 1, 2 , of 3 en dat heel de race vasthouden. Nu druk ik iedere 4 seconden op "snelheid vasthouden", omdat ie anders soms 9 seconden verlies maakt op een rondje. Dat ie eerste ligt en rustig aandoet is leuk, maar het moet geen omaatje worden. En als ie dan ingehaald wordt gaat ie pas weer op het gas, en dat was gisteren dus net te laat (laatste bocht Cape Ring voorbij gestoken door een Alfa GT. Betrokkene reed trouwens een Gallardo).
Qua stats, ik heb nu 2 nieuwe drivers genomen met andere stats. Mijn 2 hoofd Bob's zitten laag qua bakje, terwijl mijn 2 nieuwe racers dus heel driftig zouden moeten zijn. Maar moet nog testen hoe die presteren tov mijn huidige racers.
Wat trouwens wel het 'omaatje' voordeel is, fysiek gaat bij latere races naar beneden, zeker de 20-30 rondjes races waar je moet gaan wisselen, zal het kalm rijden een stuk minder stel de fysieke balk opmaken. Wat nu precies het effect is van een lege fysieke en mentale balk weet ik niet zeker, buiten dat hij zelfs vechtend om een plaats bijzonder slecht presteert (spin, gras etc). Als ik mijn racer bij een 20 lap race meteen blijf aanjagen, zit hij rondje 6/7 al door zijn fysieke balk heen, ga je wisselen moet je 2de racers dus die resterende 13 rondjes volhouden.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2010 11:35 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9
- Toyota MINOLTA Toyota 88C-V
- Nissan R89C

Zou die achter in de bak blijven staan?Magevael schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:27:
Lijkt me best leuk om te proberen
[ Voor 56% gewijzigd door Jackal131 op 07-12-2010 11:40 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Yep, al eentje te pakkenu_nix_we_all schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:30:
[...]
En dan vraag ik me af: heeft er al iemand een hidden trophy weten te vinden eigenlijk, ik heb er nog niemand over gehoord....
Hier staan ze (onderaan):
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Maar wat is er nu de lol van, al die auto's via birthday te halen? Kwam een forum tegen met complete uitwisselen accounts, puur om al die auto's te halen vanuit dit trucje.Jackal131 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:37:
Of probeer 1989. 3 verschillende Le Mans wagens te scoren, namelijk:
- Mercedes-Benz Sauber Mercedes C9
- Toyota MINOLTA Toyota 88C-V
- Nissan R89C
![]()
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja, ik had al een lijstje langs zien komen. Sommige dingen moet je echt weten anders haal je ze nooit.dvdkiwi schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:38:
[...]
Yep, al eentje te pakken![]()
Hier staan ze (onderaan):
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Geen lol aan idd.. Vandaag komt GT5 bij mij binnen, kan niet wachten tot vanavondSinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:40:
[...]
Maar wat is er nu de lol van, al die auto's via birthday te halen? Kwam een forum tegen met complete uitwisselen accounts, puur om al die auto's te halen vanuit dit trucje.
Het is juist leuk om gewoon op je verjaardag zo'n auto cadeau te krijgen, vind het een leuke toevoeging in dit spel.
Verzamelwoede...Die auto's zijn niet te betalen, maar wil graag alle auto's van het spel in mijn garage hebben staan.SinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:40:
[...]
Maar wat is er nu de lol van, al die auto's via birthday te halen? Kwam een forum tegen met complete uitwisselen accounts, puur om al die auto's te halen vanuit dit trucje.
En wie vindt kadootjes uitpakken nou niet leuk
Gaan we vanavond trouwens nog ff racen. Heb me goed vermaakt gisteravond.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ja wel makkelijk als cash cow als je perse nu al een F1 auto wilt rijden of iets.. zal t eens proberen binnekortSinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:40:
[...]
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.
ahhahahah sony, en ACTIEF iets doen tegen cheaters/glitches abusers/hackers - weinig kans heeel weinig kansMopperman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:56:
zie sony er wel voor aan "cheaters" te bannen...
//edit - zie nu pas je
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 07-12-2010 12:01 ]
Natuurlijk, zo kom je wel aan je geld, zeker die LM wagens geven denk aardig wat centjes.LL Southside schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:50:
Ja wel makkelijk als cash cow als je perse nu al een F1 auto wilt rijden of iets.. zal t eens proberen binnekort
Die F1 auto zou dan mijn enige motivatie zijn (die poly F1 kan je enkel via occasions halen, dus dat is puur geluk), benieuwd hoe een 16 mans Monza of Suzuka zich vergelijkt met F1 2010
JupzJackal131 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:49:
[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2010 12:03 ]
is een lastige deze.... ik heb mijn 1500 Laremie (wat een naam!) ook flink moeten opvoeren. Kwestie van blijven racen eigenlijk, en je Bspec driver gewoon in het rood blijven pushen. Let op dat je een driver neemt die er zin in heeft (pijltje omhoog bij keuzemenu) dan verhoog je je kansendvdkiwi schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:19:
Mijn B-spec vragen beginnen te borrelen...
Ik heb mijn chauffeur een 700 (!) pk sterke Dodge Ram 1500 Hemi Quad gegeven, en het gewicht naar een kleine 1000 kilo teruggebracht. En nog presteert ie het om niet te winnen!
Reden: in de bochten van de Indianapolis Speedway (de Oval ja) remt ie af naar 112Oen!!
Achteraf had een Toyota PickUp beter geweest want die wint elke keer op Daytona...
Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm
Ik heb het gehaald met een tip van hier. Ga niet (teveel) remmen maar laat het gas eens los. Met uit accelereren misschien ook eens iets minder dan vol gas. Met die tips heb ik het in 3x proberen gehaald.Spierincx schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 10:46:
[...]
Ik kom daar niet verder dan de 6e plek, die eerste 5 laten steeds een flink gat vallen
Wat voor je gemoedstoestand ook goed is, is om eens te stoppen en het later nog eens te proberen
die ronde met de TT's op sazuka, bij uitkomen van de laatste bocht voor de finish .... zie je jackel in je achteruitkijk spiegel, schiet veeeel te ver door, gooit stuur om en schiet naar rechts > naar links > naar rechts > naar links > naar rechts > naar links > naar rechts > over de finishJackal131 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 11:49:
[...]
Verzamelwoede...Die auto's zijn niet te betalen, maar wil graag alle auto's van het spel in mijn garage hebben staan.
En wie vindt kadootjes uitpakken nou niet leuk![]()

himlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:01:
[...]
ahhahahah sony, en ACTIEF iets doen tegen cheaters/glitches abusers/hackers - weinig kans heeel weinig kans
//edit - zie nu pas je

vanavond weer flink t gas erop knallen - iemand zin om vanavond online te strijden tegen moi? (me = noob)
Dat werkt met alles waar je iets MOET halen in GT5....bij mij dan. Ik heb af en toe al eens de neiging gehad mn controller door de kamer te smijtenMetZyZteM schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:03:
[...]
Ik heb het gehaald met een tip van hier. Ga niet (teveel) remmen maar laat het gas eens los. Met uit accelereren misschien ook eens iets minder dan vol gas. Met die tips heb ik het in 3x proberen gehaald.
Wat voor je gemoedstoestand ook goed is, is om eens te stoppen en het later nog eens te proberen
En over de verborgen trophies.....ik heb er met de rally 1 per ongeluk gehaald, total loss door over de kop te vliegen.
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
en nieuw? Somds vallen die prijzen ook nog best meemathijs55 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:08:
Weet iemand trouwens een race waar je voor weinig tijd redelijk wat XP krijgt? zit nu namelijk in de extreme reeks op lvl 22. alleen kan ik de DTM niet doen omdat die k*tauto nooit in de occasions voorbij komt... nu is het dus wachten totdat ik lvl 23 wordt met races die ik al gedaan heb...
Verder denk ik dat je beste in de extreme kan blijven hangen, of eens kijken of je nog specials te doen hebt. Beide geven goed XP.
Die kreeg ik toen ik over de kop vloog met me bugatti in practice DaytonaOogje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:09:
[...]
Dat werkt met alles waar je iets MOET halen in GT5....bij mij dan. Ik heb af en toe al eens de neiging gehad mn controller door de kamer te smijten
En over de verborgen trophies.....ik heb er met de rally 1 per ongeluk gehaald, total loss door over de kop te vliegen.

[ Voor 28% gewijzigd door Mopperman op 07-12-2010 12:17 ]
Volgens mij hebben ze dit punt verbeterd ten opzichte van GT4. Auto's met een waarde boven een X aantal credits kan je niet verkopen. Bijv. een Ford Mark IV van 20 mln kan je niet verkopen, evenals de Bugatti van 1 mln credits. Via de birthday trick kan je dus niet flink cashenSinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:01:
[...]
Natuurlijk, zo kom je wel aan je geld, zeker die LM wagens geven denk aardig wat centjes.
heb 1 redelijke maar daar houdt het gelijk weer op. heb nu 4x zon 1967 mazda 110
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Well, dat valt helaas tegen, (dure) birthdaycars kun je niet verkopen. Plus het is niet mogelijk om een F1-2010 te krijgen via birthdaytrick, NU iig, omdat als je in 2010 geboren bent je geen psn-account kunt maken. Trust me, i triedSinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:01:
[...]
Natuurlijk, zo kom je wel aan je geld, zeker die LM wagens geven denk aardig wat centjes.
Die F1 auto zou dan mijn enige motivatie zijn (die poly F1 kan je enkel via occasions halen, dus dat is puur geluk)
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Ik rij nog steeds die 19 championship, laatste uit Expert. Mede omdat het flink goed cashed (bijna 200k voor 3x 5 rondjes), maar omdat je toch ook steeds wat experience krijgt. Niet bijzonder veel, maar de tegenstanders zijn behoolijk dummyproof dat je met bijna elke auto die race wel kan winnen.mathijs55 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:08:
Weet iemand trouwens een race waar je voor weinig tijd redelijk wat XP krijgt? zit nu namelijk in de extreme reeks op lvl 22. alleen kan ik de DTM niet doen omdat die k*tauto nooit in de occasions voorbij komt... nu is het dus wachten totdat ik lvl 23 wordt met races die ik al gedaan heb...
(goed, een 300pk civic haalde het niet
En B-spec USA race (lvl22 dacht ik) is ook zo'n easy cash ding, gewoon 20/10 (vierkante racebaan / Laguna) rondjes en dacht 80k in de pocket. Per uur haal ik er toch zo'n 300k uit, maar dit zonder inspanning
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2010 12:34 ]
Heb nu alleen 3x een DFP...
Echt wel fijner zo'n echt stoeltje, veel comfortabeler en stabieler.
Binnenkort weer de elise challange doen, kwam mn neus uit na een uur zonder (goed) resultaat.
Voor de DTM kan je in de Dealership een Lexus IS F Racing Concept '08 kopen. Is het enige premium model en heeft meer pk's dan je beste concurrentmathijs55 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:08:
Ik heb er zat dubbel, maar ik wacht ff tot ik die 1000 auto's in garage trophy heb. Duurt nog wel ffhimlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:33:
alle dubbele auto's mag je vrijblijvend versturen naar; hollandhards
[ Voor 20% gewijzigd door KngfCnns op 07-12-2010 12:35 ]
Wordt die toegestaan? Vanavond gelijk kopenBatmanHorizon schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:33:
Voor de DTM kan je in de Dealership een Lexus IS F Racing Concept '08 kopen. Is het enige premium model en heeft meer pk's dan je beste concurrent
Ok... dus die 1000 geld niet voor enkel unieke autos? Dan koop ik gewoon 700 Fiat 500's en Panda '80sBatmanHorizon schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:33:
Ik heb er zat dubbel, maar ik wacht ff tot ik die 1000 auto's in garage trophy heb. Duurt nog wel ff![]()
(met zo'n 5-10k stuk, maar 700k
[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2010 12:36 ]
Fot's!DopdeDouwer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:33:
Zo gister een playseat gekocht, kan mijn "there-i-fixed-it" oplossing ook de kamer uit.
Binnenkort weer de elise challange doen, kwam mn neus uit na een uur zonder (goed) resultaat.
kijk - dat wil ik ook wel! Playseats zijn ge-wel-dig!DopdeDouwer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:33:
Zo gister een playseat gekocht, kan mijn "there-i-fixed-it" oplossing ook de kamer uit.
"Vul je garage met 1000 auto's"SinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:35:
Ok... dus die 1000 geld niet voor enkel unieke autos? Dan koop ik gewoon 700 Fiat 500's en Panda '80s
(met zo'n 5-10k stuk, maar 700k)
waar besteld? ik wacht nu enkele weken (azerty) en vandaag te horen gekregen dat 't waarschijnlijk januari wordtDopdeDouwer schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:33:

bij playseat.nl zijn ze op voorraad....
edit, himz, mijne komt van click4games.nl.
[ Voor 38% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2010 12:46 ]
Iemand tijd over en zin me te helpen:
http://www.xs4all.nl/~pidi/huxworld/huxworld2.htm

Ik kan bevestigen dat die Lexus werkt. Ik heb hier natuurlijk nooit aan gedacht aangezien Lexus naar mijn inziens het Luxemerk is van Toyota toch?SinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:35:
[...]
Wordt die toegestaan? Vanavond gelijk kopen
[...]
Ok... dus die 1000 geld niet voor enkel unieke autos? Dan koop ik gewoon 700 Fiat 500's en Panda '80s
(met zo'n 5-10k stuk, maar 700k)
Anyway, met Motor fase3 + turbo fase 3 @ 720pk
quanta costa? Ik heb maar 400kmathijs55 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:56:
Ik kan bevestigen dat die Lexus werkt. Ik heb hier natuurlijk nooit aan gedacht aangezien Lexus naar mijn inziens het Luxemerk is van Toyota toch?
Anyway, met Motor fase3 + turbo fase 3 @ 720pk
kostte mij 750k + Mods = 800kSinergyX schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:58:
[...]
quanta costa? Ik heb maar 400k(Chevy CR1 racemod = heeeel duur).
Je mag hem vanavond wel van mij lenen? moet je me maar even toevoegen op PSN
PSN ID: MathijsFranken
En gewoon het gas er vol ophouden in de hoop dat ie toch weer in een rechte lijn komt...helaas.himlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:05:
[...]
die ronde met de TT's op sazuka, bij uitkomen van de laatste bocht voor de finish .... zie je jackel in je achteruitkijk spiegel, schiet veeeel te ver door, gooit stuur om en schiet naar rechts > naar links > naar rechts > naar links > naar rechts > naar links > naar rechts > over de finish
Was dat laatste rondje wel redelijk heftig bezig. Liep behoorlijk op je in.
Tja, als je probeerd op het randje te rijden, dan loop je wel eens het risico om er over te gaan (ik zit vaker over het randje dan op het randje
Hij trekt echt ontiegelijk langzaam op, als ie eenmaal op snelheid is dan is ie wel rap.
btw heeft ie maar 3 of 4 versnellingen
pic

[ Voor 23% gewijzigd door Bullus op 07-12-2010 13:03 ]
|2600k|Asus 290|
instelbare versnellingsbak; topsnelheid terug schroeven (bij de 'echt snelle' auto's rij ik altijd wel in z'n 2 of soms 3e versnelling)Bullus schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:01:
Hoe kan ik mijn Chaparral 2D race car nu sneller laten optrekken vanuit stilstand?
Hij trekt echt ontiegelijk langzaam op, als ie eenmaal op snelheid is dan is ie wel rap.
pic
[afbeelding]
Ik kan nog wel zo'n mazda gebruiken voor japanese classic car. Wil 'm best van je overnemen.v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:27:
ben nu ook even die birthday glitch aan het doen, maar krijg alleen maar de bagger auto's
heb 1 redelijke maar daar houdt het gelijk weer op. heb nu 4x zon 1967 mazda 110
flickr - WOT Profile - Game PC
Begrijp ik ,maar top staat nu al op 300...waar je bij andere auto's dat probleem niet heb als ik hem op 300 instelhimlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:09:
[...]
instelbare versnellingsbak; topsnelheid terug schroeven (bij de 'echt snelle' auto's rij ik altijd wel in z'n 2 of soms 3e versnelling)
[ Voor 79% gewijzigd door Bullus op 07-12-2010 13:16 ]
|2600k|Asus 290|
hoe is het onderhoud? wellicht heeft hij een motorbeurt nodig of moet de olie ververst worden?Bullus schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:15:
Begrijp ik ,maar top staat nu al op 300...
misschien had je verschillende jaartallen moeten proberen xDv8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:27:
ben nu ook even die birthday glitch aan het doen, maar krijg alleen maar de bagger auto's
Of laatste bocht Deep Forest rechts het gras in gaan, terug de baan opkomen en direct door de pitstraat in glijdenJackal131 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:00:
En gewoon het gas er vol ophouden in de hoop dat ie toch weer in een rechte lijn komt...helaas.
Was dat laatste rondje wel redelijk heftig bezig. Liep behoorlijk op je in.
Tja, als je probeerd op het randje te rijden, dan loop je wel eens het risico om er over te gaan (ik zit vaker over het randje dan op het randje)

Wat doet je gas als je optrekt? Als je heel veel rood ziet, is traction control enorm bezig, die iets naar beneden zetten, krijg je wel wheelspin maar kan je wel iets sneller optrekken.Bullus schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:01:
Hoe kan ik mijn Chaparral 2D race car nu sneller laten optrekken vanuit stilstand?
Maar bij die 3/4 bak auto's is eerste versnelling enorm lang, ben benieuwd wanneer die full gear-change beschikbaar wordt, nu is het enkel ratio wijzigen. (dan kan je 1ste versnelling heel kort zetten en 2/3 veel langer).
De 2J heeft soortgelijk probleem, puur je ratio afstemmen op de snelheid van de baan is enige wat je kan doen.
[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2010 13:22 ]
heb 2 profielen gemaakt. eentje 1967 en eentje 1969.Mopperman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:17:
[...]
hoe is het onderhoud? wellicht heeft hij een motorbeurt nodig of moet de olie ververst worden?
[...]
misschien had je verschillende jaartallen moeten proberen xD
bij 67 kreeg ik alleen maar mazda's, en bij 69 allemaal cougar's (mercury)
btw vandaag weer 3 uur bezig naar formula gt zoeken en nog geen geluk
voeg me maar toe : hjallo.Gizzy schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:14:
[...]
Ik kan nog wel zo'n mazda gebruiken voor japanese classic car. Wil 'm best van je overnemen.
dan stuur ik hem wel op.
http://iwantgamecheats.co...edits-birthday-trick.html
@ ybastiaans klopt dus wel van 1944 de kubelwagen is altijd te verkopen..
voor hoeveel ??LL Southside schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:22:
Overigens hier een hele walk trough voor de B-day glitch..
http://iwantgamecheats.co...edits-birthday-trick.html
@ ybastiaans klopt dus wel van 1944 de kubelwagen is altijd te verkopen..
De "there-i-fixed-it" oplossing
DopdeDouwer in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 1"

Nieuwe (tweedehands) heb ik nog geen pix van.
[ Voor 5% gewijzigd door DopdeDouwer op 07-12-2010 13:34 ]
Mja, ik vind playseat eigenlijk wat duur voor wat je krijgt. Een vriend heeft er een, en dat is het oudere model, waarbij de bevestiging van het stuur nog voor de pedalen gemonteerd is, en die is me eigenlijk net ietsje te slap.Mopperman schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 12:37:
[...]
kijk - dat wil ik ook wel! Playseats zijn ge-wel-dig!
Dus ik ben ook zelf (nou ja, zelf, handig broertje erbij met een lasapparaat helpt wel) aan de gang gegaan.
Resultaat:

De bekleding van het stoeltje is op, maar ik heb er thuis een badlaken overheen getrokken, en klaar.
De extra middensteun zit niet in de weg, en geeft een hoop extra stevigheid.
Voor € 73.500 ...
klopt dus ook dat je geen auto''s van 20mjn kan verkopen jammergenoeg...
toen gt4 uitkwam had ik zon zelfde stoel gelast. alleen me ma was er niet blij mee en uiteindelijk is ie weggeflikkertu_nix_we_all schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:28:
[...]
Mja, ik vind playseat eigenlijk wat duur voor wat je krijgt. Een vriend heeft er een, en dat is het oudere model, waarbij de bevestiging van het stuur nog voor de pedalen gemonteerd is, en die is me eigenlijk net ietsje te slap.
Dus ik ben ook zelf (nou ja, zelf, handig broertje erbij met een lasapparaat helpt wel) aan de gang gegaan.
Resultaat:
[afbeelding]
De bekleding van het stoeltje is op, maar ik heb er thuis een badlaken overheen getrokken, en klaar.
De extra middensteun zit niet in de weg, en geeft een hoop extra stevigheid.
dus ja binnenkort maar weer eens eentje lassen
Ik heb hem gister vekocht (had hem gewonnen). Dacht 90.000 of 60.000
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

nice man, die heb ik nu ook gekregen. en een lambo miura.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:33:
Heb een profiel aangemaakt van 1967 en kreeg de Ferrari 330 P4 Race Car '67
Verwijderd
en voelt dit nou als voldoening??v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:35:
[...]
nice man, die heb ik nu ook gekregen. en een lambo miura.
jazeker, ik heb al meer dan 120 uur in deze game zitten, en alsnog niet genoeg geld gehad om maar uberhaubt 1 auto zo duur te kopen. en aangezien ik vind dat ik genoeg tijd en energie erin heb gestoken, vind ik wel dat het mag. en aangezien ik geen verantwoording verder hoef af te leggen
ik ben nu level 27 a-spec level 19 b-spec heb 6 miljoen. heb mn best wel gedaan vind ik
is voor mechanical damage toe te voegen aan de online lobby's.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:39:
Iemand toevallig nieuws over de update die ik net gedownload heb? Hebben ze misschien de AI gefixt?
[ Voor 20% gewijzigd door v8power67 op 07-12-2010 13:45 ]
1989... Sauber mercedes C9 enz enzVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:42:
Cker! Iemand die nog een goed jaar?
Verwijderd
Lijkt me duidelijkv8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:42:
ik ben nu level 27 a-spec level 19 b-spec heb 6 miljoen. heb mn best wel gedaan vind ik
20 miljoen sparen voor zo'n auto is ook niet te doen.
hahaha, had ik dat eerder geweten: ik maar accounts aanmaken als een motherfuckerAccounts are only able to gift one car a day. By deleting your dupe's save file, you bypass this restriction.

Time is never wasted when you're wasted all the time.
1987...Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:42:
Cker! Iemand die nog een goed jaar?
1987 - S Honda MUGEN MOTUL CIVIC Si Race Car 1987
1987 - S Nissan SKYLINE GTS-R (R31) 1987
1987 - S RUF CTR “Yellow Bird” 1987
1987 - S Lotus Esprit Turbo HC 1987
1987 - S Buick GNX 1987
1987 - S Nissan Be-1 1987
Verwijderd
Ah danku, daar moet ik mij nog verder in verdiepen.v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:42:
[...]
is voor mechanical damage toe te voegen aan de online lobby's.
Tot op heden A-spec lvl 18 en het is weer net zo verslavend als voorheen.
Gister overigens even de melkkoe race gedaan (turbo sports met veyron 36 k voor 3 min, weet dat er betere zijn maar heb nog maar lvl 17.. dus dat lukt me nog niet.)
Heb nu wel wat fraaie auto's;
F430 Scuderia max tuned
LP 640 max tuned
Lexus LFA max tuned
Heb ze nu lekker afgesteld, en met een goeie speakerset is het heel fraai om naar te luisteren
[ Voor 87% gewijzigd door BertP op 07-12-2010 15:19 ]
Verwijderd
GT5 update binnen, direct ook een systeemupdate voor de PS3 er overheen. 3.55 nu.
Doe je de systeemupdate niet, kan je niet meer online! Goeie zet weer! Lekker blijven doen.. Wekelijks?
Phase schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 13:50:
[...]
hahaha, had ik dat eerder geweten: ik maar accounts aanmaken als een motherfucker

You just made my day

Eeehhhmmm...Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:05:
1992 is geen aanrader, krijg een Mazda Autozam, AZ-1.Wagen van niks.
- Lancia DELTA HF Integrale Rally Car ‘92
- Nissan R92CP Race Car ‘92
- Peugeot 905 Race Car ‘92
- Jaguar XJ220 ‘92
- Ferrari F40 ‘92
Lijkt me toch een prima jaar. Misschien moet je er nog een beetje tijd in steken...
[ Voor 48% gewijzigd door Jackal131 op 07-12-2010 14:09 ]
Ik heb er echt geen bezwaar tegen, updates gaan altijd vrij rap en je kan al weer gaan.Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:05:
Lijkt me een manier van sony om de hackers het weer iets moeilijker te maken.
GT5 update binnen, direct ook een systeemupdate voor de PS3 er overheen. 3.55 nu.
Doe je de systeemupdate niet, kan je niet meer online! Goeie zet weer! Lekker blijven doen.. Wekelijks?
Mischien een idee om een setje auto's te bedenken, welke dan online gebruikt kunnen worden als we 'geen restricties' spelen? Die arcade bakken zijn wel grappig, maar niet optimaal, de roulette zijn enkel oma bakjes en de F1 is iets te ver gegrepen
Dus ik dacht, een bepaalde auto, vrij in tuning, deze dan in te zetten bij online potjes.
(maximale tuning kost tegen de 200k gok ik zonder racemod, is toch wel haalbaar?)
Bereid je maar voor; de GT ontwikkelaar heeft te kennen gegeven wekelijks (!) met nieuwe patches te komenVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:05:
Lijkt me een manier van sony om de hackers het weer iets moeilijker te maken.
Hoe laat?himlims_ schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:08:
wordt er al beetje serieus geraced? Vanavond race 20 laps doen?
Doordat ik dit typ let ik niet op en bots ik ongeveer met 20/30. De ophanging is dit keer oké maar ik mis wel een hoop vermogen.
Als iemand me online ziet vanavond wil ik aub een invite
[ Voor 7% gewijzigd door Vuvuzela op 07-12-2010 14:15 ]
I served in a company of heroes.
Verwijderd
Ergens een lijstje?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2010 14:14 ]
http://iwantgamecheats.co...2-1992-cheat-exploit.htmlVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:13:
@Jackal131 waar haal je die auto's van dat jaar zo snel vandaan?
Ergens een lijstje?
wou hem al posten..
Een beetje op je woorden letten! Die Autozam heb ik nu met rond de 120 pk op 600KG. Echt een geweldig leuke 'kart' om mee deel te nemen aan de Kei-races. Het hoeft niet altijd een Ferrari te zijnVerwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:05:
1992 is geen aanrader, krijg een Mazda Autozam, AZ-1.Wagen van niks.
Ok, de aanschafprijs is het niet echt waard om deze truuk uit te voeren
[ Voor 9% gewijzigd door I-Heine-I op 07-12-2010 14:16 ]
Toch raar dat elke site in de review heeft staan dat het schademodel slecht is enzMaciek schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:11:
Ik ben nu de mechanical damage aan het testen. Maar het is best goedik reed ongeveer met 150 rechtdoor in de 1e bocht van tsukuba en nu kan ik eigenlijk al niet meer normaal rijden. Heb trouwens schade op de server op zwaar staan. Linkervoorkant ligt in puin en de auto trekt nu naar rechts plus hobbelt. Tussen het bandenwarmte icoontje staat nu een auto waar de schade op wordt aangegeven.
Doordat ik dit typ let ik niet op en bots ik ongeveer met 20/30. De ophanging is dit keer oké maar ik mis wel een hoop vermogen.
Als iemand me online ziet vanavond wil ik aub een invite
Deze lijst dus...LL Southside schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:16:
[...]
http://iwantgamecheats.co...2-1992-cheat-exploit.html
wou hem al posten..
dalijk post ik wel foto
v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:18:
MUAHAHHAHAHAHHA ik heb de formula gt auto !!!!!!!!!!
dalijk post ik wel foto
ikke wil ook!

[ Voor 4% gewijzigd door Mopperman op 07-12-2010 14:22 ]
Ben benieuwdv8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:18:
dalijk post ik wel foto
Hoe heb je hem gehaald..?????????v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:18:
dalijk post ik wel foto
Als occ. of anders..??
hoe ik het deed is gewoon a-spec beginner en dan eerste race aan te klikken, die laden dan gelijk af sluiten,
dan kom je weer bij die race uit en klik je hem weer aan, dan weer laden en stoppen. doe dit 3x.
ga dan naar occasion dealer en je hebt 18 nieuwe occasions in de lijst staan. zo heb ik het dus 10uur lang gedaan, en nu heb ik hem
btw hem olie gedaan, een engine en chassis rebuild. dingetje heeft 949 paardjes en weegt 550 kilo
hijs niet te bedwingen zo snel
moet effe een stup roggelen, dan maak ik foto's en post ik hier.
[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 07-12-2010 14:33 ]
Te koop gevraagd: Tijdv8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:31:
zo heb ik het dus 10uur lang gedaan, en nu heb ik hem
In GT4 was het zo dat specifieke auto's op specifieke in-game dagen beschikbaar waren. Is dat nu ook zo? Dan zou je die dag even kunnen noemen natuurlijk...v8power67 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 14:31:
je haalt hem door minimaal 4.8 miljoen te hebben en na elke race de occasion dealer induiken.
hoe ik het deed is gewoon a-spec beginner en dan eerste race aan te klikken, die laden dan gelijk af sluiten,
dan kom je weer bij die race uit en klik je hem weer aan, dan weer laden en stoppen. doe dit 3x.
ga dan naar occasion dealer en je hebt 18 nieuwe occasions in de lijst staan. zo heb ik het dus 10uur lang gedaan, en nu heb ik hem
Dit topic is gesloten.
Foto Topic
Auto-uitleen Topic
Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!