Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Is er trouwens een manier om invloed uit te oefenen op die used cars lijst? Ik zag mijn "eigen" auto voorbij rijden in een race: Mazda Lantis (323f-BA).
Wil ik graag kopen maar ding is werkelijk nergens te bekennen. En weet iemand hoe die lijst met useed cars gegenereerd wordt? Wisselt dat na iedere race, of per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 07:15
Sanny_83 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:26:
Is er trouwens een manier om invloed uit te oefenen op die used cars lijst? Ik zag mijn "eigen" auto voorbij rijden in een race: Mazda Lantis (323f-BA).
Wil ik graag kopen maar ding is werkelijk nergens te bekennen. En weet iemand hoe die lijst met useed cars gegenereerd wordt? Wisselt dat na iedere race, of per dag?
Wat ik begreep, na elke race worden er auto's toegevoegd.

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
jnijs schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:28:
[...]

Wat ik begreep, na elke race worden er auto's toegevoegd.
... en verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
Duidelijk :P na iedere race even kijken dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sanny_83 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:26:
En weet iemand hoe die lijst met useed cars gegenereerd wordt? Wisselt dat na iedere race, of per dag?
Na iedere race komen er een stuk of wat nieuwe auto's binnen. Ben ook op zoek naar mijn auto. Ik weet dat ie er in zit maar kan er ook alleen maar aan komen via de occasion dealer.

EDIT: jnijs was me al voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik ben inmiddels level 9 en heb bij A-spec alle races gedaan die je met elke auto uit je garage kan spelen. Nu wil ik ook de diverse races gaan doen als 'Vitz challenge', 'japan classics', etc. Nu moet je daar iedere keer een auto bij gaan zoeken en dat is nogal lastig. Bij de used cars kan je niet altijd iets vinden en ik vind het maar lastig zoeken. Daarnaast wil ik niet voor iedere challange een auto kopen voor 20-40k om vervolgens met 2 races uit die challenge in totaal 18k op te halen.

Nu lijkt het mij wel wat om wat auto's tijdelijk met wat mensen aan elkaar uit te lenen zodat je de challanges kan halen met minder aangeschafte auto's. Ik heb nu b.v. een Lotus Elise '64 op de kop getikt waarmee ik 'European classics' en 'World classics' kan rijden. Ik zou deze best even willen uitlenen als iemand die challenges ook wil halen. In return zou ik dan b.v. graag een Vitz te leen krijgen en een een truck zodat ik die challenges kan doen.

Meer geinteresseerden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Maar de auto die je zoekt staat er nooit tussen... :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Unomomentodado schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:35:
Ik ben inmiddels level 9 en heb bij A-spec alle races gedaan die je met elke auto uit je garage kan spelen. Nu wil ik ook de diverse races gaan doen als 'Vitz challenge', 'japan classics', etc. Nu moet je daar iedere keer een auto bij gaan zoeken en dat is nogal lastig. Bij de used cars kan je niet altijd iets vinden en ik vind het maar lastig zoeken. Daarnaast wil ik niet voor iedere challange een auto kopen voor 20-40k om vervolgens met 2 races uit die challenge in totaal 18k op te halen.

Nu lijkt het mij wel wat om wat auto's tijdelijk met wat mensen aan elkaar uit te lenen zodat je de challanges kan halen met minder aangeschafte auto's. Ik heb nu b.v. een Lotus Elise '64 op de kop getikt waarmee ik 'European classics' en 'World classics' kan rijden. Ik zou deze best even willen uitlenen als iemand die challenges ook wil halen. In return zou ik dan b.v. graag een Vitz te leen krijgen en een een truck zodat ik die challenges kan doen.

Meer geinteresseerden?
Ja lijkt me een strak plan. Ik heb nog niet zoveel auto's, maar ik ben er wel voor in.

PSN: Toastjuh

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een groene Lantis hier :) . Alleend e snelheid tov een Civic SiR valt me wat tegen :+

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
Ik koop altijd mijn auto's voor alle races. Tot op heden lukt dat aardig. Beetje tunen met goedkope onderdelen en knallen. 2e hand Jaguar enzo :P
Alleen ik moet de pickup truck race nog doen voor Amateur races van A-sepc. Ik kan nergens een pick-up vinden. Niet bij Chevrolet, Ford of Dodge. Weet iemand of je die dingen ergens anders als premium kan kopen? In de used cars list heb ik er ook nog nooit 1 gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
GAIAjohan schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:38:
Ik heb een groene Lantis hier :) . Alleend e snelheid tov een Civic SiR valt me wat tegen :+
Nice :P ja ik wil puur eens kijken hoe mijn auto in zo'n spel aanvoelt. Zal vast niet de snelste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil mn auto's zo standaard mogelijk houden alleen voor B-Spec moet ik soms wel upgraden omdat die driver een faal is :(. Zo heb ik nu een Isuzu rijden met 250pk speciaal voor die knul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster

Meer geinteresseerden?
Rogierh.

add mij even: PSN: Hedster
ik heb een beetje getuned vitz staan waar ik die race mee gewonnen heb.
(evt. ook een daihatsu move 4wd. waar mee de light cup mee gedaan kan worden.)

geen probleem om deze uit te lenen (ben vanavond wel even online)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Sanny_83 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:39:
Ik koop altijd mijn auto's voor alle races. Tot op heden lukt dat aardig. Beetje tunen met goedkope onderdelen en knallen. 2e hand Jaguar enzo :P
Alleen ik moet de pickup truck race nog doen voor Amateur races van A-sepc. Ik kan nergens een pick-up vinden. Niet bij Chevrolet, Ford of Dodge. Weet iemand of je die dingen ergens anders als premium kan kopen? In de used cars list heb ik er ook nog nooit 1 gezien.
Ik zag er toevallig een bij de used cars gisteren (geen premium), maar heb toen voor de Lotus Elise gekozen omdat ik daar 2 challenges mee kan rijden. Zijn er dus wel. :) De Elise moet ik nog wel pimpen want die wordt nu finaal voorbij gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online

Meer geinteresseerden?
Idd een goed plan!
Ik hou me aanbevolen, ook voor gewone tweaker-forum-collega's

PSN= dennis026
(graag in de uitnodiging wel ff Tweakers vermelden, want heb laatste tijd veel onverklaarbare onbekende vriendjes aanmeldingen die ik steeds wegklik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
jnijs schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:41:
[...]
Rogierh.
Thanks JNijs, ik leen ze graag even van je! Zal je vanavond toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
Unomomentodado schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:44:
[...]

Thanks JNijs, ik leen ze graag even van je! Zal je vanavond toevoegen.
je kan er (voor zover ik weet) maar 1 in de 24 uur uitlenen. ik zal je vanavond de vitz sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Goed plan, mits je onbeperkt auto's kan ruilen maar dat zal toch wel?

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
jnijs schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:41:
[...]

Rogierh.

Ik heb wel interesse in de Daihatsu. Ik kan maar geen boodschappenwagentje vinden voor de Light Cup.

@RogierH aka Uno: ken je het fenomeen DM? Je hebt er in ieder geval één van mij :D

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
Jackal131 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:51:
[...]

Ik heb wel interesse in de Daihatsu. Ik kan maar geen boodschappenwagentje vinden voor de Light Cup.

@RogierH aka Uno: ken je het fenomeen DM? Je hebt er in ieder geval één van mij :D
Jackal131,

add mij ook even.: PSN: Hedster.
als het inderdaad zo is, dat je 1 auto per 24 uur kan geven. dan heb je morgen avond een Move 4wd te leen :)
(maak je m wel schoon, als je terug komt van de boodschappen ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Hedster op 01-12-2010 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Sanny_83 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:39:
Als je mij even toevoegd heb ik een F-150 voor je te leen :Y

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 16:37

Meer geinteresseerden?
Hier ook een geinteresseerde.

Ik heb een iets getunede Vitz en een iets getunede Dodge RAM 1500.

PSN: Bokito078
even tweakers vermelden in de ivite,
Ben vanavond wel online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Eigenlijk is het echt belachelijk dat je door meer te betalen voor het spel auto's krijgt die niet alleen anders uitzien maar ook nog eens echt beter zijn,.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:56:
Eigenlijk is het echt belachelijk dat je door meer te betalen voor het spel auto's krijgt die niet alleen anders uitzien maar ook nog eens echt beter zijn,.
tja realistisch spel he dat GT5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 11:49
Doet GT TV het bij jullie?

Bij geeft i aan dat i de data niet kan downloaden en vervolgens dat i geen verbinding heeft! terwijl ik wel gewoon online kan racen. de ps3 is met de kabel aangeloten op de modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
@phuse ik vind het ook klote, bij red dead redemption was het bijna hetzelfde.
Bij bepaalde pre-orders kreeg je betere wapens/paard.
Dat gaat steeds grotere vormen aannemen.

Op basis van de preorders kunnen uitgevers weer schatten hoeveel games ze mogelijk gaan verkopen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 12-09 16:32
BlueSS50 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:05:

Bij geeft i aan dat i de data niet kan downloaden en vervolgens dat i geen verbinding heeft! terwijl ik wel gewoon online kan racen. de ps3 is met de kabel aangeloten op de modem.
Is bij mij al vanaf het begin zo, volgens mij is het gewoon nog niet online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hetzelfde. Heeft sinds de release nog niet gewerkt. Even afwachten maar. Ik neem aan dat iedereen dit heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 15:45

Jij weet de puntjes wel op de i te zetten zie ik. Bij mij doet ie het inderdaad ook nog niet, maar zal nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 11:49
schrijft lekker die i'tjes sorry!

Maar dan weet ik in ieder geval dat het prbleem met gt tv niet aan mij ligt!

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik had zojuist wat stoms. Ik rij in een Ferrari F430 Scuderia met 550bhp en wordt op het rechte stuk van monza waar ik al 260 kmh reed gewoon voorbij gezet door een Ferrari 512BB uit 1976...
Je kan mij echt niet wijs maken dat die 512BB sneller is dan de F430.. :S

En vervolgens in een andere race haal ik met gemak een Enzo Ferrari in... yeah right. Die Enzo is wel weer even wat sneller dan mijn F430.

Stomme AI.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm de rem van mn driving force GT bleef wat hangen, dus ik denk haal m even open....krijg ik dat ding nooit meer in elkaar :'( Daar gaat mn middag GT =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 09:45
Beta schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:14:
Ik had zojuist wat stoms. Ik rij in een Ferrari F430 Scuderia met 550bhp en wordt op het rechte stuk van monza waar ik al 260 kmh reed gewoon voorbij gezet door een Ferrari 512BB uit 1976...
Je kan mij echt niet wijs maken dat die 512BB sneller is dan de F430.. :S

En vervolgens in een andere race haal ik met gemak een Enzo Ferrari in... yeah right. Die Enzo is wel weer even wat sneller dan mijn F430.

Stomme AI.
Ik heb een supercar challenge gewonnen met een oude bak uit '62 (buick special '62) (enzo, sls en gallardo etc.)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De AI voert hun auto's ook op enverlin. Dus het kan goed dat die 512bb meer vermogen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-04 15:45
SanderPS3 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:17:
[...]

Ik heb een supercar challenge gewonnen met een oude bak uit '62 (buick special '62) (enzo, sls en gallardo etc.)
Die Buick is dan ook een volledig getunede auto van de SEMA car show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Tijd voor een autoruil-topic?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:56:
De 787B is volgens mij gewoon identiek aan het stealth model, de NSX GT500 ben ik nog niet tegengekomen. Grootste verschil is dat de stealth wagens veelal getuned zijn, waar de gekochte modellen nog de default waarden hebben.

De R10 Audi heb ik ook nog weinig in kunnen ontdekken, maar die kan ik ook niet 'even kopen' om te testen of die gelijk is aan de stealth-versie. Vergeet ook niet olie te vervangen bij aankoop, toch weer wat extra PK.

Aantal races hebben zeer slechte tegenstand, paar races zijn echt pittig en heel leuk om daar in de top te kunnen blijven rijden. Wel is het dat je tegenstanders worden geselecteerd op basis van jouw auto, minder auto, slechtere tegenstanders. All Stars blijft mijn favoriet qua moeilijkheid.

[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2010 12:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:02
SanderPS3 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:17:
[...]

Hier hetzelfde met een Skyline R34 :o Ik helemaal onder de indruk van de competitie, rij ik ze nog zoek ook. De hele supercar challenge gewonnen met dat ding. Ik maar denken dat het moeilijk zou worden.... :+

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:04:
[...]

tja realistisch spel he dat GT5 :)
Mag JIJ mij uitleggen wat er realistisch aan is om 20 euro meer te betalen en er een speciale auto bij te krijgen :F

maargoed, Forza had deze opzet ook voor hun CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
GAIAjohan schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:34:
Mag JIJ mij uitleggen wat er realistisch aan is om 20 euro meer te betalen en er een speciale auto bij te krijgen :F
Misschien doelt 'ie op het feit dat bijv. een gelimiteerde (duurdere) Porsche ook sneller is dan de goedkopere, standaard, versies?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
Ik heb er een aangemaakt:
Het GT5 Auto uitleen Topic

Ik zal vragen of dit topic in de TS van dit topic opgenomen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:38:
[...]

Misschien doelt 'ie op het feit dat bijv. een gelimiteerde (duurdere) Porsche ook sneller is dan de goedkopere, standaard, versies?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unomomentodado schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:38:
[...]

Ik heb er een aangemaakt:
Het GT5 Auto uitleen Topic

Ik zal vragen of dit topic in de TS van dit topic opgenomen kan worden.
ik heb begrepen dat er nogal wat mensen problemen hebben dat er auto's verdwijnen in het systeem bij het versturen

kun je auto's in je profiel niet sharen en op die manier gebruiken van elkaar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:44:
[...]

ik heb begrepen dat er nogal wat mensen problemen hebben dat er auto's verdwijnen in het systeem bij het versturen

Of verdwijnen onder het mom van: "Ik heb nooit een auto van jou ontvangen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:31:
[...]

Die roulette is wel grappig, jammer dat het enkel de 'bagger' auto's waren. London was wel leuke race, voicecom geluid is ook van goeie kwaliteit.

Nurburg ken ik amper overdag, laat staat in het donker :D Eerste ronde reed ik vrij voorzichtig en pakte bochten vrij netjes, rondje 2 wilde ik toch stuk harder gaan om jou weer in te halen, maar dat werd gewoon een spin bij elke 4/5de bocht :+

Vanavond zeker weer :)
ja was idd wel lachen ja :P
nordschleife in het donker is moeilijk idd, maakte ook paar kleine foutjes.
maar ik heb vanaf gt4 en forza 1-3 denk ik ruim 1000 misschien wel meer rondjes nordschleife gedaan.
en nu in gt5 alleen ook al weer heel veel :P zit al op ruim 5000 gereden kilometers in gt5 :D
maar ben ook wel weer in voor paar potjes online racen :D
maar dan wel private races zoals gister want public lobbys zijn niet te doen.
allemaal beukers en kansloze engelse die reverse rijden.

btw sinergyx had je gister nog friend request gestuurd, is wel handig kenne we vanaaf weer racen.
mn psn is hjallo

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 01-12-2010 12:54 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
M3rcury schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:55:
[...]

Als je mij even toevoegd heb ik een F-150 voor je te leen :Y
Ok nice, zal ik dat vanavond eens even doen :*)

Overigens, weet iemand welke poorten je moet openzetten om van NAT type 3 naar NAT type 2 te switchen? Ik zag gisteren dat NAT3 beperkingen oplevert. Dacht daar na COD MW2 eindelijk avanf te zijn, maar nog niet dus. In GT5 heeft dit dus ook invloed op het kunnen joinen van rooms. :9

[ Voor 37% gewijzigd door Sanny_83 op 01-12-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:37

JoepW

iRacer & Home Assistant

Sanny_83 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:59:
[...]
.....Overigens, weet iemand welke poorten je moet openzetten om van NAT type 3 naar NAT type 2 te switchen? Ik zag gisteren dat NAT3 beperkingen oplevert.
Ik hoop niet dat je een KPN Experiabox Thomson TG789vn hebt, want die heeft WEL de webinterface om poorten open te zetten, maar ze gaan NIET open. Ik ben dus de klos.... voorlopig. De poorten zijn volgens mij trouwens:
Protocol Poortbereik Omzetten naar ... Triggerprotocol Triggerpoort
TCP 80
TCP 443
TCP 5223
TCP 10070 - 10080
UDP 5223
UDP 3478 - 3479
UDP 3658
UDP 6000 - 6999
UDP 10070 - 10080

En verder natuurlijk UPnP aanzetten.

En als je er hiemee niet uitkomt dan gewoon de PS3 in DMZ zetten.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 01-12-2010 13:25 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:44:
[...]

Risico van het vak :)

Je kan ze helaas niet sharen. Dan kan iemand anders de auto zien, maar verder niets.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_43
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-10-2020
GAIAjohan schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:25:
Mijn twee B-spec coureurs heten A. Vermeulen en U. Schumacher :9
Waarom 2 of meer coureurs eigenlijk? Ik heb er 1 en ik ben al best ver gekomen (expert series) zonder een 2e nodig te hebben. Physical en mental zijn vol aan het begin van elke race, ook in championships. Zie er tot nu toe nog niet echt het nut van in. Waar gebruik jij je 2e coureur voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik heb ook ook NAT-type 3, maar nog geen problemen ondervonden. Ik kan gewoon de private lobby van een ander joinen en andersom ook!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B_43 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:31:
[...]

Waarom 2 of meer coureurs eigenlijk? Ik heb er 1 en ik ben al best ver gekomen (pro series) zonder een 2e nodig te hebben. Physical en mental zijn vol aan het begin van elke race, ook in championshios. Zie er tot nu toe nog niet echt het nut van in. Waar gebruik jij je 2e coureur voor?
Ik gebruik m nog niet, maar heb m al wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
JoepW schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:23:
[...]

Ik hoop niet dat je een KPN Experiabox Thomson TG789vn hebt, want die heeft WEL de webinterface om poorten open te zetten, maar ze gaan NIET open. Ik ben dus de klos.... voorlopig. De poorten zijn volgens mij trouwens:
Protocol Poortbereik Omzetten naar ... Triggerprotocol Triggerpoort
TCP 80
TCP 443
TCP 5223
TCP 10070 - 10080
UDP 5223
UDP 3478 - 3479
UDP 3658
UDP 6000 - 6999
UDP 10070 - 10080

En verder natuurlijk UPnP aanzetten.

En als je er hiemee niet uitkomt dan gewoon de PS3 in DMZ zetten.
Ok bedankt :-)
Nee ik heb een of andere speedtouch van Online. Maar die doet het prima.
Mijn Cisco 610n wilt niet helemaal meeweken met dat NAT verhaal. Ik gav avanond die ranges es even proberen open te zetten. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Shiver23 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:29:
[...]

Risico van het vak :)

Je kan ze helaas niet sharen. Dan kan iemand anders de auto zien, maar verder niets.
Als je een auto shared met vrienden via garage (dus niet gift), dan kunnen je vrienden hem wel gebruiken tijdens een online race.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
B_43 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:31:
[...]

Waarom 2 of meer coureurs eigenlijk? Ik heb er 1 en ik ben al best ver gekomen (expert series) zonder een 2e nodig te hebben. Physical en mental zijn vol aan het begin van elke race, ook in championships. Zie er tot nu toe nog niet echt het nut van in. Waar gebruik jij je 2e coureur voor?
Ik denk dat je eventueel twee verschillende, of meer, kunt gebruiken voor races waar de nadruk meer ligt op bochten of op snelheid, zodat je de juiste coureur bij de juiste race kiest.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:41:
[...]

Ik denk dat je eventueel twee verschillende, of meer, kunt gebruiken voor races waar de nadruk meer ligt op bochten of op snelheid, zodat je de juiste coureur bij de juiste race kiest.
En mss bij endurance, dat twee coureurs afwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Beta schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:40:
[...]

Ik kom ook van Forza op expert maar had totaal geen moeite met de Lotus. Was eerste keer 2de, en de tweede keer 1ste. Met TC op 1 en de rest uit.

Waar ik dan wel gruwelijk veel moeite heb zijn die VW Type1 busjes. Goddamn. Gister maar weer een paar keer geprobeerd maar ik kom er niet voorbij. :-(
Ik haal bijna alles op goud zo niet dan zilver. De elise test op het topgear cirquit haal ik niet eens binnen de tijd/heb nog geen 2 rondjes kunnen volmaken...
Wat is de cloue? tegen tegenstanders aanhangen in bochten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Phusebox schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:41:
[...]

nee je zult hem nodig hebben in de endurance races die je vanaf level 24 krijgt. Ik heb inmiddels 3 coureurs... en die houden het geen van allen meer als 10 rondes vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:14

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Wie wil er een Stealth auto met mij ruilen tegen een van mijn Chromeline auto's ? PSN: GTP_2Fast4Stig
Oeps, dat werkt dus niet, kan deze wagens niet aan een vriend geven.

Andere optie: Heb een Mazda 727B Race car '91 om te ruilen tegen een 'werkende' stealthcar code of andere wagen van level 18 of hoger.

[ Voor 56% gewijzigd door Chrasher op 01-12-2010 14:06 ]

PSN-id: Chrasher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Laatst online: 23-04 17:45
Even tussendoor. Ik heb al 30 DM's met mensen die graag in de TS willen. Ik probeer deze ergens deze week toe te voegen met nog een aantal wijzigingen. Zo wil ik het deel over de GT Academy 2010 eruit halen en een soort van lijst maken met de mensen die 60 gold trophies in de licenses hebben gehaald.

Voor meer suggesties, graag DM!

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gvd. had mn bspec coureur online gezet. maar kon ineens geen bspec meer doen omdat ie online stond :S dus ik doe terugtrekken, doet ie niet. ik dus nog een keer online zetten doet ie niet. doe ik weer terugtrekken. ben ik heel mn level 12 coureur gelijk kwijt :(
hij was echt goed geworden. nu zit ik weer met level 0 couteurs :(
hij kan niet eens een bocht nemen. dit is wel echt heel slecht gedaan hoor door pd.
kut zooi :( heb gelijk geen zin meer in bspec te doen. ga echt niet alles opnieuw doen.
je verdient er ook echt geen reet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

DopdeDouwer schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:53:
[...]

Ik haal bijna alles op goud zo niet dan zilver. De elise test op het topgear cirquit haal ik niet eens binnen de tijd/heb nog geen 2 rondjes kunnen volmaken...
Wat is de cloue? tegen tegenstanders aanhangen in bochten???
Hmm nee ik rem ze eruit, binnenbocht pakken en dan er voor bij gassen. Vaak al bij het verlaten van de bocht met het gas spelen (klein beetje drift) en zodra ie grip heeft vol gas erop.

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
BatmanHorizon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:40:
[...]
Als je een auto shared met vrienden via garage (dus niet gift), dan kunnen je vrienden hem wel gebruiken tijdens een online race.
En gebruiken voor het halen van een challenge, of dat weer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bones schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:57:
[...]

nee je zult hem nodig hebben in de endurance races die je vanaf level 24 krijgt. Ik heb inmiddels 3 coureurs... en die houden het geen van allen meer als 10 rondes vol.
je coureurs wisselen dan af of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:11

Oxigeon

En zo is dat!

v8power67 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:06:
gvd. had mn bspec coureur online gezet. maar kon ineens geen bspec meer doen omdat ie online stond :S dus ik doe terugtrekken, doet ie niet. ik dus nog een keer online zetten doet ie niet. doe ik weer terugtrekken. ben ik heel mn level 12 coureur gelijk kwijt :(
hij was echt goed geworden. nu zit ik weer met level 0 couteurs :(
hij kan niet eens een bocht nemen. dit is wel echt heel slecht gedaan hoor door pd.
kut zooi :( heb gelijk geen zin meer in bspec te doen. ga echt niet alles opnieuw doen.
je verdient er ook echt geen reet aan.
Dat is idd klote. Als je je coureur online zet kunnen andere er nog niet mee racen toch? Dat moet toch nog geupdate worden als ik me niet vergis. Hoe heb je je coureur zo goed gekregen? Dan heb je toch behoorlijk wat races moeten rijden :$

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Unomomentodado schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:26:
[...]

En gebruiken voor het halen van een challenge, of dat weer niet?
Voor zover ik weet niet. Dan moet je hem echt aan een vriend giften.

Ik heb bijv. op mijn GT5 profiel een paar klassiekers op "Delen met vrienden" staan. Maar die kan je alleen online gebruiken (kan echter pas bij de volgende update) en niet offline voor challenges volgens mij...

edit: Als je in GT mode helemaal links klikt op het vraagtekentje staat hier meer over onder het kopje garage.

[ Voor 34% gewijzigd door KngfCnns op 01-12-2010 15:04 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:37:
[...]

Dat is idd klote. Als je je coureur online zet kunnen andere er nog niet mee racen toch? Dat moet toch nog geupdate worden als ik me niet vergis. Hoe heb je je coureur zo goed gekregen? Dan heb je toch behoorlijk wat races moeten rijden :$
ja heb beginner en amateur al hellemaal klaar, professional ook al aantal gehad.
heb nu nieuwe rijder, maar die is nu al aardig goed met zn level 2. rijd minstens 10-20 sec voor op rest.
btw tip voor nieuwkomers in b-spec. kies een coureur met mooi balans, dus de koel of driftige bar (blawu rood) ergens in het midden en liefst koel, maar dan wel met genoeg bochten kennis. en mentale en fysieke kracht. duurde even met zoeken maar heb nu een erg goeie gebalanceerde rijder.
ook als je gaat racen, in het begin je coureur meteen rusig aan laten doen, en dat heel de tijd doen totdat je eerste rijd. als je hem namelijk te driftig laat worden gaat ie spacen en licht ie in de grindbak.
en zodra je eerste rijd hem wel blijven pushen, anders wordt ie namelijk trager als je hem steeds rustig laat rijden. hij moet getrained worden, en dat kan alleen als je hem veel pushed. soms push ik hem tot net onder max driftig en laat ik hem terugvallen naar halverwegen die bar en push ik hem weer tot bijna max.
nu rijdt mn coureur echt al mega goed, vergeleken met die andere in het begin.

[ Voor 44% gewijzigd door v8power67 op 01-12-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Hey bedankt voor de tips. Heb nu een paar keer B-spec geprobeerd maar m'n coureur bakt er helemaal niks van.. Denk dat ik 'm ontsla en een nieuwe ga inhuren..

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja kun je doen, maar je kan ook hem even verder trainen bij de eerste beginner races. gewoon paar keer doen. dan gaat zn level vanzelf omhoog, en hij krijgt meer snelheid. maar belangrijkste is hem als er nog tegenstanders rijden, zo koel mogelijk te houden, dus elke keer zeggen snelheid minderen. want dan blijft ie rustig. heb net weer gedaan, en eerst ging ie gelijk fout in toen ik niks deed, en werd ie laatste. nu ik hem in begin rustig hou, werd ie gelijk 1ste lap eerste en nu rijd ie meer dan 15 sec voor. want ze leren snel inhalen pas later. zorg in begin ook voor een rappe auto. echt stuk sneller dan de rest. want anders heb je kans dat ie het net niet of hellemaal niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zorg altijd dat hij een top auto heeft, scheelt al een hele berg :P Tot ik hem in een R10 liet rijden, toen dacht ik hem maar te promoveren tot professioneel grindbakinspecteur.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Met b-spec verdien je ook credits, zodat je zelf nieuwe auto's kan aanschaffen?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wii4all schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:44:
Met b-spec verdien je ook credits, zodat je zelf nieuwe auto's kan aanschaffen?
jup, en je wint soms andere auto's dan jij bij aspec won. je wint btw veel minder dan aspec races, en de bspec races hebben meer laps en banden restricties. maar vind het in ieder geval veel beter gedaan dan in gt4. hier wordt je coureur langzamerhadn beter. daar had je meteen beste coureur al in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de Bspec extreme is ook de 'magische' Toyota 7 te winnen, de kart met vleugels :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 18:39
SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:00:
In de Bspec extreme is ook de 'magische' Toyota 7 te winnen, de kart met vleugels :D
Zo die foto's van de achterkant zien er leuk uit! Super dikke bandjes
Wikipedia: Toyota 7

Als je daar dan Race-Zacht bandjes onder zet, zal het wel lijken alsof de weg gemaakt is van duckttape! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:00:
F#cking fet, Hoe Hoe Hoe :*)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocM3
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-02-2023
Beta schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:40:
[...]

Ik kom ook van Forza op expert maar had totaal geen moeite met de Lotus. Was eerste keer 2de, en de tweede keer 1ste. Met TC op 1 en de rest uit.

Waar ik dan wel gruwelijk veel moeite heb zijn die VW Type1 busjes. Goddamn. Gister maar weer een paar keer geprobeerd maar ik kom er niet voorbij. :-(
Vond het een leuke race, heel irritant, maar wel een uitdaging :P ik heb hem net gister gehaald. :9 Op goud welteverstaan. :*) Onmogelijk dacht ik ook, maar heel veel slipstream gebruiken is de trick. Zo erg dat je bijna kleeft aan je voorganger. Ff een paar keer achter elkaar doen zodat je een beetje weet hoe in welke bocht je in kan halen is ook wel handig ( ze rijden immers toch ALTIJD hetzelfde, net of je er niet bent).. Daarnaast kan je heel veel tijd winnen door later te remmen dan hun en die laatste twee bochten hoef je bijna geen eens een rem te gebruiken.

Succes! ;)

Don't they have towels in the future ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Laatst online: 16:54

Maximus

There is no substitute

Welke auto is het handigste in de Expert race met daarin onder andere de escudo pikes peak? Ik kan namelijk niet een dergelijke auto aanschaffen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B-spec race, Like the Wind. Dit is gok ik minimaal lvl20 B-spec, dat gaat even duren ;)
Maximus schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:28:
Welke auto is het handigste in de Expert race met daarin onder andere de escudo pikes peak? Ik kan namelijk niet een dergelijke auto aanschaffen.
Ik kan me geen race herinneren waar de Escudo mee reed, volgens mij wordt het veld gebaseerd op jou gekozen auto.

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:28:
[...]

B-spec race, Like the Wind. Dit is gok ik minimaal lvl20 B-spec, dat gaat even duren ;)

[...]

Ik kan me geen race herinneren waar de Escudo mee reed, volgens mij wordt het veld gebaseerd op jou gekozen auto.
Welke auto kan ik dan het beste kiezen? Want het is wel bijna 1pk per kilo auto.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maximus schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:32:
Welke auto kan ik dan het beste kiezen? Want het is wel bijna 1pk per kilo auto.
Welke race is het precies? Enige race die ik kan bedenken die echt moeilijk was, is de All Stars, maar daar rijden enkel racemod wagens rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:36:
[...]

Welke race is het precies? Enige race die ik kan bedenken die echt moeilijk was, is de All Stars, maar daar rijden enkel racemod wagens rond.
Walk-the-wind volgens mij, level 21 race in de Expert klasse.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Heeft er iemand in B-Spec mode de pick-up truck event al gewonnen? Heb mijn getunede Dodge Ram daarvoor gebruikt en 1e race makkelijk gewonnen maar op Daytona presteert mijn coureur het om op de meest onverklaarbare punten te gaan remmen en steevast als laatste eindigt ondank surplus aan vermogen, Custom versnellingsbak en gemodificeerd onderstel. :?

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Stefie2010 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:48:
Heeft er iemand in B-Spec mode de pick-up truck event al gewonnen? Heb mijn getunede Dodge Ram daarvoor gebruikt en 1e race makkelijk gewonnen maar op Daytona presteert mijn coureur het om op de meest onverklaarbare punten te gaan remmen en steevast als laatste eindigt ondank surplus aan vermogen, Custom versnellingsbak en gemodificeerd onderstel. :?
Ik heb hem gewonnen met mijn level 8 b-spec coureur, met een Ford F150 met 635pk. Eigenlijk alleen vermogen optie's aangevinkt, niks aan het onderstel gedaan. Maar het was best wel close :X

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
M3rcury schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:50:
[...]

Ik heb hem gewonnen met mijn level 8 b-spec coureur, met een Ford F150 met 635pk. Eigenlijk alleen vermogen optie's aangevinkt, niks aan het onderstel gedaan. Maar het was best wel close :X
M'n Dodge heeft ook iets van 600pk, Weight reduction van bijna 300kg en coureur is ook level 8. En toch wordt ie steeds laatste!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maximus schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:39:
Walk-the-wind volgens mij, level 21 race in de Expert klasse.
lvl21 is volgens mij Extreme klasse :) Laatste race van Expert is lvl19, All Stars en Polyphony Digital cup.

Ik ben pas begin 20, dus moet nog even wat meer racen om 21 te worden, dan kan ik eens kijken wat voor tegenstand daar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 11-09 18:23
ik moet nog iets van 35000 punten tot ik level 21 ben :( dat word helaas veel nurburgring met mn fully tuned c63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus

Maximus

There is no substitute

SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:54:
[...]

lvl21 is volgens mij Extreme klasse :) Laatste race van Expert is lvl19, All Stars en Polyphony Digital cup.

Ik ben pas begin 20, dus moet nog even wat meer racen om 21 te worden, dan kan ik eens kijken wat voor tegenstand daar zit.
Klopt is extreme :)

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:28:
[...]

Gadsie ben gister begonnen met de B-Spec.
Gaat wel ff duren dus.

Is de B-spec al beschikbaar via de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Stefie2010 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 16:53:
[...]
M'n Dodge heeft ook iets van 600pk, Weight reduction van bijna 300kg en coureur is ook level 8. En toch wordt ie steeds laatste!! 8)7
Hoe staat je versnellingsbak afgesteld? De Daytona-ovals zijn een beetje dubieus in b-spec, omdat de coureur echt in de kleine-knik gaat afremmen alsof er een haakse bocht aan komt, waar iedereen weer inloopt :) Heb het uiteindelijk wel gewonnen, na de bak op 330km/h of iets dergelijks gezet te hebben, en continue op de 'Ga sneller' instructie te rammen nadat ie voorop lag.

Ook leuk, mn B-spec coureur in een 750pk Cobra duwen in een event waar je alleen sport-banden mag gebruiken. Ondaks dat ie lvl16 is, leek het toch meer op een drift-show dan een race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:56
C63 is een monster _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:16:
Gadsie ben gister begonnen met de B-Spec.
Gaat wel ff duren dus.

Is de B-spec al beschikbaar via de browser?
Zover ik weet nog niet, gok dat je je PS3 wel moet laten aan staan daarvoor. (soort van remote acces?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
Rudi schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:33:
[...]

Hoe staat je versnellingsbak afgesteld? De Daytona-ovals zijn een beetje dubieus in b-spec, omdat de coureur echt in de kleine-knik gaat afremmen alsof er een haakse bocht aan komt, waar iedereen weer inloopt :) Heb het uiteindelijk wel gewonnen, na de bak op 330km/h of iets dergelijks gezet te hebben, en continue op de 'Ga sneller' instructie te rammen nadat ie voorop lag.

Ook leuk, mn B-spec coureur in een 750pk Cobra duwen in een event waar je alleen sport-banden mag gebruiken. Ondaks dat ie lvl16 is, leek het toch meer op een drift-show dan een race :)
Gehaald! Maar vraag nie hoe... 100pk meer vermogen, nog lichter... pffff en hij maar remmen remmen, toch op de lange rechte stukken plaatsje voor plaatsje gewonnen en uiteindelijk 1e met 9/100 verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
wie kan mij een auto lenen voor het kampioenschap gran turismo all stars . je krijgt hem binnen een dag trug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
wie kan mij een auto lenen voor het kampioenschap gran turismo all stars . je krijgt hem binnen een dag trug

psn: a3426rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:27
Zit het nurburgring circuit er ook in waar je in het echt ook met je auto op kan ??
Zie bij arcade alleen het formule-1 circuit van de nurburgring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
mr.DJ95 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:51:
mr.DJ95 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:52:

psn: a3426rage
Zie [PS3] Gran Turismo 5 Auto-uitleen Topic - Deel 1

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
sorry wist niet van dat topic en sorry voor de dubbelpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k1978 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 18:32:
Zit het nurburgring circuit er ook in waar je in het echt ook met je auto op kan ??
Zie bij arcade alleen het formule-1 circuit van de nurburgring...
Ja, die zit erin, maar moet je voor arcade wel unlocken

voorproefje van mij:

[ Voor 11% gewijzigd door GAIAjohan op 01-12-2010 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Ik kan trouwens maar 1 coureur aanmaken.

Als nu iedereen hier zijn B-Spec coureur op online zet, dan kunnen ze tegen elkaar oefenen. Misschien moet je daarvoor een auto online plaatsen die hij kan gebruiken, misschien is daar 'online' voor. Als je in iemand zijn profiel kijkt zie je een tabel met zijn online coureurs en daaronder eventuele online auto's

Ik heb trouwens net een Audi R8 complete tuned 5.2 plat gereden. Schade zit er dus wel degelijk in, maar verschilt heel erg, ook tussen premiums onderling (zo krijg je de SLS AMG niet kapot).

Mijn B-spec heb ik trouwens een toepasselijke naam gegeven: D.Cash :D

[ Voor 27% gewijzigd door Pyrone89 op 01-12-2010 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
Businessman007 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:29:
Ik kan trouwens maar 1 coureur aanmaken.

Als nu iedereen hier zijn B-Spec coureur op online zet, dan kunnen ze tegen elkaar oefenen. Misschien moet je daarvoor een auto online plaatsen die hij kan gebruiken, misschien is daar 'online' voor. Als je in iemand zijn profiel kijkt zie je een tabel met zijn online coureurs en daaronder eventuele online auto's

Ik heb trouwens net een Audi R8 complete tuned 5.2 plat gereden. Schade zit er dus wel degelijk in, maar verschilt heel erg, ook tussen premiums onderling (zo krijg je de SLS AMG niet kapot).

Mijn B-spec heb ik trouwens een toepasselijke naam gegeven: D.Cash :D
Welk lvl ben je precies? Ben zelf lvl 11, maar volgens mij heb ik de linkerspiegel op mijn R8 krom gereden
Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!