Oxigeon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:37:
[...]
Dat is idd klote. Als je je coureur online zet kunnen andere er nog niet mee racen toch? Dat moet toch nog geupdate worden als ik me niet vergis. Hoe heb je je coureur zo goed gekregen? Dan heb je toch behoorlijk wat races moeten rijden

ja heb beginner en amateur al hellemaal klaar, professional ook al aantal gehad.
heb nu nieuwe rijder, maar die is nu al aardig goed met zn level 2. rijd minstens 10-20 sec voor op rest.
btw tip voor nieuwkomers in b-spec. kies een coureur met mooi balans, dus de koel of driftige bar (blawu rood) ergens in het midden en liefst koel, maar dan wel met genoeg bochten kennis. en mentale en fysieke kracht. duurde even met zoeken maar heb nu een erg goeie gebalanceerde rijder.
ook als je gaat racen, in het begin je coureur meteen rusig aan laten doen, en dat heel de tijd doen totdat je eerste rijd. als je hem namelijk te driftig laat worden gaat ie spacen en licht ie in de grindbak.
en zodra je eerste rijd hem wel blijven pushen, anders wordt ie namelijk trager als je hem steeds rustig laat rijden. hij moet getrained worden, en dat kan alleen als je hem veel pushed. soms push ik hem tot net onder max driftig en laat ik hem terugvallen naar halverwegen die bar en push ik hem weer tot bijna max.
nu rijdt mn coureur echt al mega goed, vergeleken met die andere in het begin.
[
Voor 44% gewijzigd door
v8power67 op 01-12-2010 14:56
]