Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik ben er vandoor, als het goed is heb ik het stokje overgedragen. Zo niet, dan bij deze het verzoek even een nieuwe server aan te maken voor de mensen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Donstil schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:31:
[...]

Gaaf. Ik kom wel even langs. Kon al niet in die andere joinen.
Chaos op t moment.. Dunno hoe ik de server privé maak. Gezellig die Engelsen ;p

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Donstil schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:31:
[...]

Gaaf. Ik kom wel even langs. Kon al niet in die andere joinen.
^^

Check rijd ook ff een paar rondjes mee, :)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nik schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:41:
Ik ben er vandoor, als het goed is heb ik het stokje overgedragen. Zo niet, dan bij deze het verzoek even een nieuwe server aan te maken voor de mensen hier!
hoe dat je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:14
Oke, super spel, geweldige foto mode, maar:
  • Waarom kan je replay's niet doorspoelen... hoe moeilijk kan het zijn om dit er in te zetten, desnoods telkens 10sec vooruit skippen of zo...
  • Waarom kan je in splitscreen modes alleen maar met z'n 2en racen en niet maar AI spelers...
  • Waarom kan je geen replay bekijken na een splitscreen race...
  • Waarom hebben ze die top gear challenges zo enorm moeilijk gemaakt. Ik wil gewoon graag op de top gear track rijden, maar daarvoor moet ik eerst goud halen met slome VW busjes... Heb geen zin om m'n tijd te verdoen met die busjes, wil gewoon scheuren op die track...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Eindelijk alle licenses op goud... Nu maar eens beginnen aan de A-spec races :DDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Hmm waarom krijg ik geen trophies? Ik heb toch echt een aantal keren een A-spec race gewonnen, maar nog altijd geen trophy :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:21
Waarom heeft iedereen zoveel moeite met die top gear track challenges?

Gewoon die busjes uitremmen voor bochten en 1e worden, idem met die lotus'jes (al heeft die wel erg veel overstuur)

Het valt echt wel mee hoor :) (en nee ik heb geen stuur, gewoon controller)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
@kevz: Ik had er ook geen moeite mee, enkel dat je af en toe iets te enthousiast bent en je van de baan afschiet misschien...

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Misschien een domme vraag hoor maar waar join ik een game met zo een code?

Edit: via de wereldbol. Gevonden dus :)

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 30-11-2010 22:51 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:12:
[...]

Hoezo? Vind deze auto juist erg goed rijden!
Nogal tailhappy als je er wat geld aan uitgeeft, ding heeft nu 650 pk maar is echt niet meer lekker te rijden vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hè Fuck ging de lobby uit om even van auto te wisselen en nu is ook deze vol.

Zit me niet mee.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
YESSSSSSSSSSSSS!!!

Eindelijk de volledige Nurburgring unlocked.

Was close, haalde hem met 4 tienden over.

Daarna award driftkikker gehaald (sneeuwlevel) en GTR record Nordschleife award.

Nu ben ik alleen bang dat ik ooit mijn savegame ga verliezen / corrupt en kan ik weer opnieuw aan de slag.

Is er toch een mogelijkheid om ook protected savegames te kopieren (bijvoorbeeld met complete backup) of werkt dat niet?

PS: ik wil ook wel gamen, ben nu online. Waar moet ik zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-08 21:37
Nou ik heb eindelijk die IC-10 gehaald met instelling: AMS aan, TC op 5. ABS ook op 5. Ik kwam bij een 6de plek met een grote afstand op diegene voor me en achter me dus ben daar gebleven. Heeft me veel tijd gekost, maar heb hem dan eindelijk. Ik denk dat ik teveel gefocused was op vol remmen en vol gas geven en dat moet je dus niet doen met zo'n auto.

Leuke eraan is dat ik IB-1 (remmen met nat wegdek) wel de 2de keer meteen goud heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Donstil schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:02:
Hè Fuck ging de lobby uit om even van auto te wisselen en nu is ook deze vol.

Zit me niet mee.
Buitenlanders.
Iemand een idee hoe je een server maakt privé voor gotters?

Btw businessman007 bij mij was de ring al unlocked zonder goud te halen?

[ Voor 11% gewijzigd door Vuvuzela op 30-11-2010 23:11 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:57
Ook even snelle vraag.
Hoe bouwen jullie carrière op?.
Eerst licenties allemaal halen?
Heb wel een aantal gedaan niet allemaal op goud.
Maar móet gewoon nog auto's kopen voor level 2 a-spec races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Maciek schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:10:
[...]

Buitenlanders.
Iemand een idee hoe je een server maakt privé voor gotters?

Btw businessman007 bij mij was de ring al unlocked zonder goud te halen?
Volledige ring + GP circuit. Oftewel 24 uurs circuit.

Ik kom trouwens je server niet in, vol.
Edit: ik kom er aan.

Pyrone89 met de Mercedes Stealth AMG

[ Voor 7% gewijzigd door Pyrone89 op 30-11-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Hoe werkt dat nou precies met de verjaardag?

Ik heb nu een nsx gekregen maar ik wil m naar mn eigen account krijgen hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

aargh wat ontzettend vervelend zeg om vast te zitten bij B5, om die op goud te halen :')
Ik kan het niet uitstaan :P

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

pur_DutchDevil schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:46:
Net een zeer leuk autootje gevonden in de used cars lot. Damn had niet eens gezien dat die in de carlist stond. Meteen mee lopen gummen op de Top Gear track. Damn wat een leuk aautootje. Heb er comfort bandjes onder liggen en geen upgrades. heb alleen ff de olie ververst (engine rebuild was niet nodig denk ik bij 37k aan km).

[video]
Ik heb ook de Caterham Seven Fire Blade ‘02. Love classics :) (of daar op gebaseerd, Lotus Super 7)
Heb hem tot het uiterste getuned en ben ermee de Nordschleife aan het kapotrijden. Wel van de Curbs blijven met dat ding. Want je rijdt binnen no-time op 2 wielen of erger.
Tevens een E-type ('61) gescored en volledig getuned. Fantastisch driften, mooie sound en Classis races winnen ;)

Hier een paar foto's

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 30-11-2010 23:44 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
scorpie schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:26:
aargh wat ontzettend vervelend zeg om vast te zitten bij B5, om die op goud te halen :')
Ik kan het niet uitstaan :P
Rij meteen na de start naar rechts en bots op het 'open' muurtje. Tadaa, goud gehaald in 3,6 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

BertP schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:28:
[...]

Rij meteen na de start naar rechts en bots op het 'open' muurtje. Tadaa, goud gehaald in 3,6 seconden :)
disqualified :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Je moet wel over die licht groene punt en op het asfalt blijven. Anders even youtube tsjekken. Ik moest nog 12 duizendsten sneller voor goud. Echt wel 30x geprobeerd. Toen via de truc de tijd op 3 seconden nog wat gezet, maar dat kon me toch ook niet bekoren en uiteindelijk ook via de normale route onder de 18.9 gereden.

/edit

Tering, iets met F5 enzo... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 30-11-2010 23:40 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoge verslavingsfactor weer deze GT :)
Top gear challenge met die T1's vond ik nogal makkelijk, maar wat erna komt met die Lotussen slaat werkelijk alles!
Kan iig lekker op t top gear circuit tijdrijden met mn Z4 M, heerlijke auto als je m eenmaal onder controle kunt houden...driftend door de bochten gaan is gewoon genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dat is de enige van de B licentie die ik dus met geen mogelijkheid op goud krijg. Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unbreukable schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:31:
Soms lijkt het wel of de snelste tijden in de licenses te behalen zijn door glijdend met de wagen door de bocht te komen... ipv strak een lijn rijden... raar.
Zo had ik dat met de 350Z bij de dubbele haarspeldbocht op Indianapolis, 3e rijbewijs.
(Die rijdt gelukkig wel lekkerder dan de standaard 350Z van de Gt Academy!!)
Eerste bocht driftend doorheen, en de haarspeld lichtjes glijdend.
Met strak rijden haalde ik hem op een halve seconde niet...

*hoopt op een patch om savegames te kunnen opslaan > heeft een nog werkende 60G fatboy
Heeft Sony daarover gemaild*

Vraag: Ik heb een ticket gehad voor een nivo5 wagen.
Daar klikte ik op (in mijn levering-scherm) en kreeg de vraag of ik 'm wilde gebruiken, antwoord was ja.
Toen kreeg ik plots een standaard 3000GT... jammer want ik dacht dat ik mocht kiezen.
Wat moet ik doen om 'm vrij te besteden? Gewoon een auto kiezen, "kopen" selecteren en dan de bon inleveren? (kan je dan kiezen tussen geld betalen of de bon gebruiken of hoe werkt dat?)
*heb zomaar het idee dat ik nog wel zo'n bon krijg ergens*

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2010 02:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zojuist hele avond online gegamed. was eerst eerder genoemde lobby gejoined, maar daar wisten ze niet wat remmen en netjes rijden was.
daarna lobby gejoined met onder andere sinergyX en Maciek. was wel leuk hadden eerst rollete gedaan, en kreeg 1x goeie auto rest was echt bagger :P
daarna gingen we 2 rondes nacht racen over nordschleife :P
ik reed in me 700pk sterke maar verder compleet standaard supra mkiv :D
had alleen race hard eronder zitten, sinergyx reed calasonic gtr (r35)
en Maciek had een elise dacht ik.
in het begin was het wel effe spannend want kon niet hellemaal weglopen, maar denk dat 2e ronde sinergyx zijn banden op waren want uiteindelijk met ruim 1minuut voorsprong gewonnen.
mijn banden waren aan het einde van lap 2 ook bijna weg, was echt oppassen geblazen en dat in het donker, is epic experience :P
was wel toffe online experience.
morgen weer racen gasten ???
zoja voeg me toe psn is : HJALLO (zonder hoofdletters :P)
nou ik ga nog effe paar rondjes nordschleife doen en dan naar mn bedje :D

[ Voor 7% gewijzigd door v8power67 op 01-12-2010 01:33 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
zo, mn eerste licentie maar is gehaald, ook maar meteen op goud. dat valt me met die eerste nog best wel mee, maar soms moet je wel een beetje doorzettingsvermogen hebben. wat kan het gruwelijk irritant zijn als je voor de 3e keer 4 honderdste te kort komt...

zijn er nog races in A-spec met licentie-restricties? ik kan alleen nog niet bij de extreme-events kijken, maar verder zie ik nergens eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik had vandaag die Nascar 1e en 2e maar even gedaan. Ik haalde ze allemaal met gemak op Goud, behalve die ene, van de 2e tier, en dan zeg maar die gene waar je voor de bocht moest remmen naar de 3 gaan en dan er door rijden zonder die pionnetjes om te kletsen. Die binnenkant van de bocht zeg maar. Daar heb ik toch wel een aantal keer over moeten doen, maar uit eindelijk toch gelukt. Die daarna kwam, de buitenbocht door rijden had ik direct first try op goud haha moest er wel om lachen, dacht nou zullen we het krijgen, een nog moeilijkere :P

Net nog even met me S13 over de nordschleife gereden, maar pfff dat is wel lastig voor mij nog. Ik ken de baan nog niet compleet uit mijn hoofd, dus ik moet bij sommige bochten echt nog te veel inhouden, en hem iig clean te rijden. Wel verleidelijk om sommige bochten lekker driftend te nemen. 400pk met mijn S13 zoals ik hem ong ook in het echt zelf bezit, is nog best lastig... Ding breekt zo maar uit :P Heb ook altijd alles uit staan, ABS, TSC etc. Nu ben ik wel aardig ervaren in RWD rijden, en een beetje driften ben ik ook niet vies van, Om snellere tijden te zetten moet ik toch maar eens een EVO kopen of een R34. Met een SX is het leuk voor af en toe lekker te driften, maar echt snel zul je er nooit mee worden denk ik.

[ Voor 39% gewijzigd door DAMAGE op 01-12-2010 02:20 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
dvdkiwi schreef op woensdag 01 december 2010 @ 00:40:
[...]

Zo had ik dat met de 350Z bij de dubbele haarspeldbocht op Indianapolis, 3e rijbewijs.
(Die rijdt gelukkig wel lekkerder dan de standaard 350Z van de Gt Academy!!)
Eerste bocht driftend doorheen, en de haarspeld lichtjes glijdend.
Met strak rijden haalde ik hem op een halve seconde niet...

*hoopt op een patch om savegames te kunnen opslaan > heeft een nog werkende 60G fatboy
Heeft Sony daarover gemaild*
Ze moeten gewoon zorgen dat we onze progress kunnen uploaden naar de servers van Polyphony Digital. Dan heb je geen last van gehackte save files omdat hij gewoon copy protected blijft, en kun je op elke PS3 (mits aangesloten op internet) bij je save game. Probleem opgelost!

De save game zelf is slechts 450kb groot. Als je 2 foto's upload naar de PD servers is dit al meer. De servercapaciteit is dus ruimschoots aanwezig.

Als mijn 40GB het loodje legt en ik verlies mijn GT5 save file ben ik wel even goed kwaad ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zo, lekker geraced op de server van Maciek.

Ik reed met de SLS AMG Stealth echt iedereen zoek, ongeacht de auto's die hun namen. 4 overwinningen op rij en constant de snelste tijd in vrij rijden. Wel jammer dat maar weinig mensen zich gedragen tijdens vrij rijden. De Nederlanders waren netjes en gingen voor me aan de kant als ik kwam aanvliegen, anderen letten echter totaal niet op, gingen me expres blocken of gingen zelfs bewust crashes forceren door midden op de baan te parkeren.

Uiteindelijk waren mijn rondetijden in de race sneller. Mede dankzij het feit dat je banden na het 'opwarmrondje' in vrij rijden al versleten zijn in het geval van de lange Nurburgring.

PS: waarom kan de 24h baan niet worden gebruikt online? Lijkt me juist vet.

Tot slot: is het iemand al opgevallen dat de stealth en chrome line varianten beter zijn dan de gewone? Zo heeft de SLS AMG Stealth veel meer downforce en meer PK dan de gewone versie (ik heb beiden, volledig getuned, incl alle bodykit). Dit is duidelijk te merken in het rijgedrag (vooral het gebrek aan downforce voor)

En qua AI namen: zojuist heb ik geraced tegen E.Ferrari :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Daar dacht ik ook nog aan ja waarom maken ze het niet zo dat het gewoon geupload word in je online profiel. Prima oplossing mijn inziens?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Skire schreef op woensdag 01 december 2010 @ 02:44:
[...]

Ze moeten gewoon zorgen dat we onze progress kunnen uploaden naar de servers van Polyphony Digital. Dan heb je geen last van gehackte save files omdat hij gewoon copy protected blijft, en kun je op elke PS3 (mits aangesloten op internet) bij je save game. Probleem opgelost!

De save game zelf is slechts 450kb groot. Als je 2 foto's upload naar de PD servers is dit al meer. De servercapaciteit is dus ruimschoots aanwezig.

Als mijn 40GB het loodje legt en ik verlies mijn GT5 save file ben ik wel even goed kwaad ja :'(
Eerlijk gezegd zullen velen dat hacken een zorg zijn, het niet kunnen backuppen wel. Foute keuze van PD. Ze bezwijken voor de slechten. Ik heb het al eerder gezegd: waarom kan het wel bij games zoals Red Dead Redemption (die linken volgens mij aan je PSN ID). Dit is juist de game die backuppen nodig heeft, door de lange levensduur van het spel (waarschijnlijk kunnen we weer een paar jaar wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik heb gran turismo 5 eindelijk in de bus gekregen vandaag.
Nu heb ik een vraagje waar ik internet ben afgeschuimd maar zonder echte resultaten.
In de home scherm staat auto-delivery of (car delivery) optie.

Waarvoor dient die optie juist???

Ik heb een ticket gehad voor een wagen en klik erop en bevestig dat ik hem wil gebruiken maar 1 maal in mijn garage zie ik de betreffende auto niet meer staan en kan hem ook niet gebruiken.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een ticket krijgt ga je naar de auto livery.
(er komt ook een rood rondje met getalletje boven te staan op het moment dat er een ticket voor je klaar ligt)
Dan klik je op het ticket, en bij "ticket gebruiken?" klik je op "ja". (of je de auto gelijk wilt gebruiken kan je natuurlijk zelf weten, maar dit gaat puur over je ticket)
Dan ga je inderdaad naar je garage.
Links kun je de tabs premium / standaard en favorieten kiezen.
Grote kans dat je pas geleverde wagen bij standaard staat (favorieten staat altijd als eerste geselecteerd), dus even naar het tabje standaard gaan.

Iedere wagen die je wint moet je via de auto livery "binnen halen".
Wagens welke je koopt komen wel direct in je garage te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gisteren met de lotus club wat online geraced, smaakt naar meer.

Wat we deden is bij 1 iemand via community de lobby joinen. Moet die dus als vriend in je psn staan.
Geen last van andere prutsers ;)

Snel got race joinen :p

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 23:27:
[...]

Ik heb ook de Caterham Seven Fire Blade ‘02. Love classics :) (of daar op gebaseerd, Lotus Super 7)
Heb hem tot het uiterste getuned en ben ermee de Nordschleife aan het kapotrijden. Wel van de Curbs blijven met dat ding. Want je rijdt binnen no-time op 2 wielen of erger.
Tevens een E-type ('61) gescored en volledig getuned. Fantastisch driften, mooie sound en Classis races winnen ;)

Hier een paar foto's
Ik hou hem standaard. Met comfort bandjes is die dan al leuk genoeg. En met zon ding wil je ook niet teveel PK.

Wacht tot ik er nog een in de used car section zie om te kijken wat upgrades met het bakje doen. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Laatst online: 08:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

pur_DutchDevil schreef op woensdag 01 december 2010 @ 07:04:
[...]Ik hou hem standaard. Met comfort bandjes is die dan al leuk genoeg. En met zon ding wil je ook niet teveel PK.
Dat kan je met je rechtervoet regelen, toch? ;)
Ik vind het een genot om mee te rijden. Plakt aan de weg en stuurinput heeft direct effect ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank46
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-07-2024
Geen idee of het al een keer gepost is. Maar als je stealth en/of chrome cars hebt en een vriend heeft ook een PS3 + GT5, maar geen stealth en/of chrome cars, maak dan jouw account aan op zijn PS3 en download via de PSN store de auto's opnieuw. Start GT5 onder zijn account op en dan heeft hij ook de stealth en/of chrome cars. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

JoepW schreef op woensdag 01 december 2010 @ 07:08:
[...]
Dat kan je met je rechtervoet regelen, toch? ;)
Ik vind het een genot om mee te rijden. Plakt aan de weg en stuurinput heeft direct effect ;)
Jawel maar de meeste upgrades kan je niet ongedaan maken en wil er een als standaard in men garage box hebben. :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank46 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:08:
Geen idee of het al een keer gepost is. Maar als je stealth en/of chrome cars hebt en een vriend heeft ook een PS3 + GT5, maar geen stealth en/of chrome cars, maak dan jouw account aan op zijn PS3 en download via de PSN store de auto's opnieuw. Start GT5 onder zijn account op en dan heeft hij ook de stealth en/of chrome cars. :)
iemand interesse om mijn vriend te worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Is het trouwens niet meer noodzakelijk om je Brakes te upgraden als je een standaard auto tuned?
Kan nergens Brake kits vinden in de tuning store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ja dat viel mij ook al op.. misschien komt het later ofzo? Zou wel raar zijn, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
Heeft iemand een idee hoe ik mijn profiel weg gooi. Kwil graag even overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Is het ook mogelijk om de tijden te bekijken van je vrienden? Het lijkt met leuk om hun tijden steeds proberen te breken.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 07:15
framaster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:42:
Heeft iemand een idee hoe ik mijn profiel weg gooi. Kwil graag even overnieuw beginnen.
Volgens mij gewoon de save game weg gooien. (in XMB van de ps zelf)

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcist
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 17:28
jnijs schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:47:
[...]

Volgens mij gewoon de save game weg gooien. (in XMB van de ps zelf)
Heb je ook enig idee in welk menu gister flink lopen zoeken maar niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
  • Laatst online: 04-04 15:45
Sanny_83 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:30:
Is het trouwens niet meer noodzakelijk om je Brakes te upgraden als je een standaard auto tuned?
Kan nergens Brake kits vinden in de tuning store.
Blijkbaar hadden ze het brake-concept vlak voor de release eruit gegooid om vage redenen.
framaster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:57:
[...]

Heb je ook enig idee in welk menu gister flink lopen zoeken maar niet kunnen vinden.
Volgens mij staat er dan Data Beheer van Save Games of iets dergelijks.

Ik heb nu ook zo'n McLaren Stealth, maar die moet ik nog even temmen denk ik. Breekt snel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Gaat hard met dit topic... Maareuh vinden jullie het niet raar dat je in de replay niet vooruit/achteruit kunt spoelen?? ik mis dat echt.

Ik zag gister bij de 2'de handjes een Audi S4 ,99 staan met 245pk, en dat is precies die limiet van die rally challenge, kon die dirt en snow stage ook met gemak halen! asfalt stage is dan wel weer lastig omdat de tegenstanders veel kleinere/lichtere auto's gebruiken.

Mijn olie lampje brand al wel vanaf het begin, maar kan de olie neit verversen omdat ik dan boven de 245pk kom :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
framaster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:57:
[...]

in de XMB bij games omhoog scrollen.. (weet even niet zo 123 hoe dat menutje heet) iig. iets met save games.
daar inm staan alle saves van alle games op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:27
Businessman007 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 03:25:

Ik reed met de SLS AMG Stealth echt iedereen zoek, ongeacht de auto's die hun namen. 4 overwinningen op rij en constant de snelste tijd in vrij rijden. Wel jammer dat maar weinig mensen zich gedragen tijdens vrij rijden. De Nederlanders waren netjes en gingen voor me aan de kant als ik kwam aanvliegen, anderen letten echter totaal niet op, gingen me expres blocken of gingen zelfs bewust crashes forceren door midden op de baan te parkeren.

Uiteindelijk waren mijn rondetijden in de race sneller. Mede dankzij het feit dat je banden na het 'opwarmrondje' in vrij rijden al versleten zijn in het geval van de lange Nurburgring.

Tot slot: is het iemand al opgevallen dat de stealth en chrome line varianten beter zijn dan de gewone? Zo heeft de SLS AMG Stealth veel meer downforce en meer PK dan de gewone versie (ik heb beiden, volledig getuned, incl alle bodykit). Dit is duidelijk te merken in het rijgedrag (vooral het gebrek aan downforce voor)

Helemaal juist was vrij irritant. Reed zelf in de witte evo :) niet super snel maar heerlijke wegligging. Maar vaak werd ik in de race vanachter kapot gebeukt en schoot je weer door op dr rest. Alsin chaos. Zal vanavond me even in de ts voegen. Psn Fln84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 14:19
dvdkiwi schreef op woensdag 01 december 2010 @ 05:12:
Als je een ticket krijgt ga je naar de auto livery.
(er komt ook een rood rondje met getalletje boven te staan op het moment dat er een ticket voor je klaar ligt)
Dan klik je op het ticket, en bij "ticket gebruiken?" klik je op "ja". (of je de auto gelijk wilt gebruiken kan je natuurlijk zelf weten, maar dit gaat puur over je ticket)
Dan ga je inderdaad naar je garage.
Links kun je de tabs premium / standaard en favorieten kiezen.
Grote kans dat je pas geleverde wagen bij standaard staat (favorieten staat altijd als eerste geselecteerd), dus even naar het tabje standaard gaan.

Iedere wagen die je wint moet je via de auto livery "binnen halen".
Wagens welke je koopt komen wel direct in je garage te staan.
Even offtopic, 05:12 en toen nog met GT5 bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickertsnaak
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Bij de Beginners Cup heb je een aantal 'classic' races er tussen zitten. Bijv. een race met jaren 60/70 Japanse sportwagens.

Hoe kom ik aan deze wagens? Moet ik continue bij occasions kijken of er een oude Japanse wagen ertussen staat? Op een gegeven moment had ik er wel een, maar dat was nou niet echt een sportwagen en had maar 41 PK, schiet niet zo op :P

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Dacht mazzel te hebben met die speciale SS Version Trueno in de 2e hands, staat er een paar races later nog een te koop :')

Weet iemand wat het doel is van het delen van auto's met je vrienden? Kunnen zij 'm dan online gebruiken?

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
rickertsnaak schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:06:
Bij de Beginners Cup heb je een aantal 'classic' races er tussen zitten. Bijv. een race met jaren 60/70 Japanse sportwagens.

Hoe kom ik aan deze wagens? Moet ik continue bij occasions kijken of er een oude Japanse wagen ertussen staat? Op een gegeven moment had ik er wel een, maar dat was nou niet echt een sportwagen en had maar 41 PK, schiet niet zo op :P

Tips?
Ik heb inderdaad gewacht tot er 1 bij de used cars kwam.
zit nu al 3 dagen te wachten op een pickup... (die maar niet wil komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
rickertsnaak schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:06:

Tips?
Rijd eerst de rest uit de Beginners Cup, ik weet niet meer bij welke, maar na het winnen van een zekere race krijg je een Japanner die daar prima in mee kan rijden
jnijs schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:13:
[...]

Ik heb daar ook lang zitten azen, en gelukkig op het gegeven moment een Ford F150 Lightning gevonden en flink opgevoerd. Gewoon tijdig kijken daar

[ Voor 23% gewijzigd door SixFo op 01-12-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jnijs schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:13:
[...]

IA License Bronze: Dodge RAM 1500 LARAMIE Hemi Quad Cab '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!
framaster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:42:
"hulpprogramma voor opgeslagen data" (in het rijtje met ook je trofeeën, ik geloof 2 erboven) > "GT5" > de savegame van je spelvoortgang selecteren en verwijderen (driehoekje > verwijderen). Replays ed kan je laten staan.
schumi2004 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:03:
[...]
Even offtopic, 05:12 en toen nog met GT5 bezig :P
offtopic terug:
Nee, aan het werk helaas...
Maar de nachtdienst is goed om het topic weer bij te lezen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 01-12-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik ben nog steeds op zoek naar een auto in de categorie Suzuki Salto... staan nooit bij de occasions als je ze nodig hebt... :-(

Voor de Japanese Classic heb ik de ISUZU 117coupe gebruikt. Geen flitsende bak, maar goed genoeg om races mee te winnen.

Wat win je af en toe trouwens bagger auto's. Heb nu 2 in de garage staan met nog geen 30pk... 8)7

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 16:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

inderdaad je wint vaak echt van die bakken waar je naar alle waarschijnlijkheid nooit in zult rijden. kheb al minimaal 4-5 van die autootjes gehad waar je echt niets mee kunt! kheb ze zelfs maar verkocht voor een paar 1000 om de garage wat overzichtelijk te houden...

Het zou leuker zijn als je een wagen wint die je bij andere races kunt gebruiken.... zodat je niet je zuur verdiende centjes hoeft uit te geven aan auto's die je niet wilt maar wel moet kopen voor een bepaalde race.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Businessman007 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 03:25:

Ik heb pas 1 rondje online gedaan gewoon om te kijken hoe het is etc. Hoe rijden jullie online? Met je eigen auto's? Of met auto's die al standaard in het spel zitten? Dus zegmaar dat je uit alle auto's kan kiezen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 01:30:
zojuist hele avond online gegamed. was eerst eerder genoemde lobby gejoined, maar daar wisten ze niet wat remmen en netjes rijden was.
daarna lobby gejoined met onder andere sinergyX en Maciek. was wel leuk hadden eerst rollete gedaan, en kreeg 1x goeie auto rest was echt bagger :P
daarna gingen we 2 rondes nacht racen over nordschleife :P
ik reed in me 700pk sterke maar verder compleet standaard supra mkiv :D
had alleen race hard eronder zitten, sinergyx reed calasonic gtr (r35)
en Maciek had een elise dacht ik.
in het begin was het wel effe spannend want kon niet hellemaal weglopen, maar denk dat 2e ronde sinergyx zijn banden op waren want uiteindelijk met ruim 1minuut voorsprong gewonnen.
mijn banden waren aan het einde van lap 2 ook bijna weg, was echt oppassen geblazen en dat in het donker, is epic experience :P
was wel toffe online experience.
morgen weer racen gasten ???
zoja voeg me toe psn is : HJALLO (zonder hoofdletters :P)
nou ik ga nog effe paar rondjes nordschleife doen en dan naar mn bedje :D
Die roulette is wel grappig, jammer dat het enkel de 'bagger' auto's waren. London was wel leuke race, voicecom geluid is ook van goeie kwaliteit.

Nurburg ken ik amper overdag, laat staat in het donker :D Eerste ronde reed ik vrij voorzichtig en pakte bochten vrij netjes, rondje 2 wilde ik toch stuk harder gaan om jou weer in te halen, maar dat werd gewoon een spin bij elke 4/5de bocht :+

Vanavond zeker weer :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik vond die nissan die je op een gegeven moment in het begin wint wel grappig, die is raceklaar en daarmee de sundaycup gewonnen. Moet toch maar weer snel verder het stokt de laatste dagen een beetje vanwege andere bezigheden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:31:
[...]

Die roulette is wel grappig, jammer dat het enkel de 'bagger' auto's waren. London was wel leuke race, voicecom geluid is ook van goeie kwaliteit.

Nurburg ken ik amper overdag, laat staat in het donker :D Eerste ronde reed ik vrij voorzichtig en pakte bochten vrij netjes, rondje 2 wilde ik toch stuk harder gaan om jou weer in te halen, maar dat werd gewoon een spin bij elke 4/5de bocht :+

Vanavond zeker weer :)
Rijden jullie rond een uur of half 11 ook nog online? Dan zou ik eventueel nog wel een pot willen meeracen. Ik gebruik wel een controller. Ik weet niet of dat erg is?

Jullie mogen me toevoegen= Oxigeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Wii4all schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:43:
Ik vond die nissan die je op een gegeven moment in het begin wint wel grappig, die is raceklaar en daarmee de sundaycup gewonnen. Moet toch maar weer snel verder het stokt de laatste dagen een beetje vanwege andere bezigheden.
Idem dito hier, best een lekker autootje; stuurt goed weg en trekt redelijk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Beste is denk ik om elkaar in de vriendenlijst toe te voegen, online racen privé houden is wel een noodzaak heb ik gemerkt. Kwam echt belachelijke rijders tegen, tegen de richting in rijden, dwars op de weg parkeren en gewoon de race verkloten.
PSN: Far_I
Wel ff Tweakers erbij vermelden ofzo (ik krijg ook wel eens zomaar aanvragen die ik niet ken...)

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:27
k1978 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:33:
Wil graag gebruikmaken van me racestuur. Is alleen stuur van paar jaar geleden : Thrustmaster RGT Forcefeedback Pro..
Deze staat niet bij stuurtjes van het spel betekent dit ook dat je hem dan niet kan gebruiken.
Hij reageert wel alleen klopt er van de instellingen niks gas geven doet die niet noem maar op.
Iemand een idee krijg hem zelf niet goed ingestelt als ik 1 van de ander stuurtjes kies
Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen.. Wil stuur graag gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Pfff, ik kan me bijna niet meer inhouden om gelijk GT5 te gaan halen. Maar ik wil nog even wachten want ik moet eerst (van mezelf) nog een paar andere spellen uitspelen.

Ik heb op Facebook in ieder geval alvast die Jaguar XJ13 gescoord en een racesuite voor in PlayStation Home. :P

[ Voor 21% gewijzigd door LuPo op 01-12-2010 10:04 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

LuPo schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:00:
Pfff, ik kan me bijna niet meer inhouden om gelijk GT5 te gaan halen. Maar ik wil nog even wachten want ik moet eerst (van mezelf) nog een paar andere spellen uitspelen.

Ik heb op Facebook in ieder geval alvast die Jaguar XJ13 gescoord en een racesuite voor in PlayStation Home. :P
Argh, zat jij tussen de winnaars? Ik wil er ook een. Waarom win ik niet en vind ik niet waar ik me moet aanmelden? Of heb jij die gewonnen met het zetten van je schoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die Jag XJ13 eigelijk te gebruiken voor die classic race?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik heb best lang over die Top Gear Track met die VW busjes moeten doen. Ik denk dat ik te netjes reed. Ik vind het alleen raar dat de AI met exact hetzelfde busje in het begin gelijk al harder rijdt dan jou. Maar goed, opnieuw geprobeerd door telkens mijn bus er tussen te rossen in de bochten, en toen werd ik eerste :D

Ik ben nu die met de Lotus aan het doen, maar zodra je die joystick aanraakt op de controller vlieg je de bocht al bijna uit 8)7

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Oxigeon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:06:
[...]

Argh, zat jij tussen de winnaars? Ik wil er ook een. Waarom win ik niet en vind ik niet waar ik me moet aanmelden? Of heb jij die gewonnen met het zetten van je schoen?
Ik had mijn 'schoen gezet' en gewonnen haha, maar heb nergens een prijsvraag gezien voor een suit in Playstation Home of een Jag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een wagen die 400 pk heeft, maar komt niet boven de 200 km/u uit wat moet ik aanpassen om dit voor elkaar te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:10:
Heb nu een wagen die 400 pk heeft, maar komt niet boven de 200 km/u uit wat moet ik aanpassen om dit voor elkaar te krijgen ?
Voor de race kom je op een scherm uit waar je op dat groene vlaggetje kan klikken en de race start. Op de scherm staat ook ergens auto-opties. Daar moet je op klikken en kun je de max speed wat aanpassen door met je versnellingen te klooien. Hier ben ik gisteren ook ineens achter gekomen toen ik met mijn Dodge Charger de Classic Muscle car serie deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zo, licenses B+A op goud gehaald. A-8, de schumi S was echt enorm kut. Uiteindelijk na veel vloeken en vooral vroegtijdige "retries" op 6 duizendste gehaald. Toch vreemd, andere challenges gaan echt met twee vingers in de neus (met name 9 & 10, respectievelijk binnenbocht inhalen van 3 auto's en inhalen van alle auto's op de speedring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
BastiaanN schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:07:
Ik heb best lang over die Top Gear Track met die VW busjes moeten doen. Ik denk dat ik te netjes reed. Ik vind het alleen raar dat de AI met exact hetzelfde busje in het begin gelijk al harder rijdt dan jou. Maar goed, opnieuw geprobeerd door telkens mijn bus er tussen te rossen in de bochten, en toen werd ik eerste :D

Ik ben nu die met de Lotus aan het doen, maar zodra je die joystick aanraakt op de controller vlieg je de bocht al bijna uit 8)7
Je kan ook best rustig doen. De één na laatste bocht, redelijk flauw naar links, daar gaat de AI zo idioot op de rem dat je rustig 200 meter achter kan liggen en er nóg langs kan schieten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:44
Oxigeon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:06:
[...]

Zoekt en gij zult vinden. Kimo in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 3"
Kies overigens wel voor wildvreemden en niet voor vrienden, anders krijg je de code niet.
Spierincx schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:08:
[...]

Ik had mijn 'schoen gezet' en gewonnen haha, maar heb nergens een prijsvraag gezien voor een suit in Playstation Home of een Jag :?
Ik heb geen 'schoen zetten' gezien. Door even de bovenste link te volgen kan iedereen met een paar minuutjes die auto krijgen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door LuPo op 01-12-2010 10:19 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:10:
Waarschijnlijk zit je dan in je laatste versnelling, toeren in het rood? Dan een customizable gearbox kopen bij tuning, kost 20.000 maar dan kan je voor de race via car-setup de topspeed van je gearbox aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

rodie83 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:15:
Zo, licenses B+A op goud gehaald. A-8, de schumi S was echt enorm kut. Uiteindelijk na veel vloeken en vooral vroegtijdige "retries" op 6 duizendste gehaald. Toch vreemd, andere challenges gaan echt met twee vingers in de neus (met name 9 & 10, respectievelijk binnenbocht inhalen van 3 auto's en inhalen van alle auto's op de speedring).
Ik speel ze alleen eventjes uit en ga naar de volgende. Heb bij de meeste nu gewoon alleen de bronze beker staan. Maar volgens mij is het I-C 10 (level 12) die ik enorm lastig vind. Je moet 2 rondes rijden op het cirquit maar telkens slip ik met mijn lamborghini. Dit vind ik echt een misselijke baan met nog meer eikeltjes van AI's. Ik mag niet botsen maar zij rammen je snoeihard uit de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Oxigeon schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:19:
[...]

Ik speel ze alleen eventjes uit en ga naar de volgende. Heb bij de meeste nu gewoon alleen de bronze beker staan. Maar volgens mij is het I-C 10 (level 12) die ik enorm lastig vind. Je moet 2 rondes rijden op het cirquit maar telkens slip ik met mijn lamborghini. Dit vind ik echt een misselijke baan met nog meer eikeltjes van AI's. Ik mag niet botsen maar zij rammen je snoeihard uit de baan.
Ik speel met een G25 stuurtje en vind mezelf een belachelijk slecht digitaal coureur als ik niet alles op goud haal :P

Moet zeggen dat ik er ook wel lol uit haal om na meerdere mislukte pogingen op een gegeven moment in te zien wat ik precies niet goed genoeg of verkeerd doe. Vaak als dat inzicht er eenmaal is heb ik de challenge ook binnen een paar tries op goud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn twee B-spec coureurs heten A. Vermeulen en U. Schumacher :9

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
GAIAjohan schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:25:
Mijn twee B-spec coureurs heten A. Vermeulen en U. Schumacher :9
Die van mij heet D. Patrick. Moest er wel 25x voor klikken maar het was het waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SixFo
Ik heb nog niet online geracet (omdat ik niet verder kom dan het maken van een eigen lobby, moet het waarschijnlijk nog wat uitvogelen), maar het lijkt me wel leuk om met serieuze mensen te racen.

Als ik tegen mijn broer rijdt, dan rijden we ook zo realistisch mogelijk (dus niet afsnijden of elkaar aanduwen, maar gewoon netjes afremmen etc)
Mijn PSN is het zelfde als mijn forumnaam: Spierincx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
rodie83 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:15:
Die 3 wagens aan de binnenkant in halen is zo irritant... heb hem nu op zilver maar mijn Citroen staat vaker achterstevoren dan de bedoeling kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan via meerdere manieren iemand joinen:
-Via de online lijst, laat gewoon alle games zien met spelers (exclusief volle lobbies). joinen en gaan.
-Via community list, als een friend een lobby heeft, zie je een oranje bol naast zijn naam, daarmee kan je joinen. Je kan ook 'via via' joinen, stel dat Friend A in de lobby zit van Friend B, klik je op Friend A en vraagt hij automatisch of je Friend B wil joinen.
-Via unieke lobby nummer. In hetzelfde online scherm, naast 'Aannamen' staat een wereldbol, daar kan je de nummerreeks invoeren en join je die specifieke server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Is er een reden dat er elke 2000 posts een nieuw topic wordt aangemaakt? De startpost blijft hetzelfde, alle info is voorhanden en Patch info lijkt me niet zo ingewikkeld om even toe te voegen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw stuur voor Gran Turismo komt binnenkort uit
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/hratcj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Laatst online: 13-08 19:35
SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:07:
Is die Jag XJ13 eigelijk te gebruiken voor die classic race?
Ik heb het geprobeerd, en hij wil het niet aannemen. Krijg de melding dat het van 1979 of ouder moet zijn, ondanks het feit dat die Jag echt wel ouder is :(
Unbreukable schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:42:
[...]

Die 3 wagens aan de binnenkant in halen is zo irritant... heb hem nu op zilver maar mijn Citroen staat vaker achterstevoren dan de bedoeling kan zijn.
Ik neem gewoon de binnenkant, en rem wat later als hen. Dan schiet je net (niet) uit de bocht, maar dat is ook asfalt dus dat kan geen kwaad. Dan optrekken en je bent 1stes. Anders lukte het mij niet :P

[ Voor 41% gewijzigd door caoim op 01-12-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caoim
  • Laatst online: 13-08 19:35
edit: oops, teveel geklikt

[ Voor 92% gewijzigd door caoim op 01-12-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:45:
Is er een reden dat er elke 2000 posts een nieuw topic wordt aangemaakt? De startpost blijft hetzelfde, alle info is voorhanden en Patch info lijkt me niet zo ingewikkeld om even toe te voegen toch?
Standaard beleid binnen langlopende topic ;)
GAIAjohan schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:46:
[afbeelding]
Wel interessant, controls op het stuur zelf. Maar zie dat ding (neem aan Logitech) niet backwards compatible worden met de G25/27 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
[afbeelding]
Mmmm blij dat ik nog geen stuur gekocht heb, eens deze gaan volgen.

Die dus: Thrustmaster T500 RS

http://www.thrustmaster.com/Upload/1/6/Banniere/503/anim.swf

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 01-12-2010 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
SinergyX schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:58:

Wel interessant, controls op het stuur zelf. Maar zie dat ding (neem aan Logitech) niet backwards compatible worden met de G25/27 :(
Waarom zou een stuur compatible moeten worden met een ander stuur? wil je ze op elkaar aansluiten?

Gisteren gaf men aan dat ze nog steeds wel werken aan volledige support voor de G25/G27 in GT5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

[afbeelding]
Het stuur is van Thrustmaster, niet van Logitech. Dit stuur zit sinds 1.2 in de lijst met stuurtjes verstopt.
@GAIAjohan Ik zie op GT-planet forum dat je binnenkort een reviewexemplaar verwacht. Al bekend wanneer?

[ Voor 13% gewijzigd door Shiver23 op 01-12-2010 11:08 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shiver23 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:05:
[...]

Het stuur is van Thrustmaster, niet van Logitech. Dit stuur zit sinds 1.2 in de lijst met stuurtjes verstopt.
Jup, maar het in-game plaatje was wel erg klein ;). I had m trouwens al direct vanaf het begin in de lijst met stuurtjes..
Shiver23 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:05:
[...]

@GAIAjohan Ik zie op GT-planet forum dat je binnenkort een reviewexemplaar verwacht. Al bekend wanneer?
Nupz, eerst nog maar effe TM contacteren hè ;). En heb atm nog een stuurtje die effe gedaan moet worden.. Hun RGT. Die staat naast me :+ Alleen je kan wel merken dat t een TM van de oude stempel is tov hun F430-stuur. Echter de pedalen zijn voor een €80 euro stuur, en hij heeft koppelingspedaal ;) gewoon erg goed.

[ Voor 49% gewijzigd door GAIAjohan op 01-12-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Howdie,

Dit weekend ook GT5 maar eens gehaald
Nog niet heel veel gespeeld, maar daar gaat wel verandering inkomen!

Ik vind het er flex uitzien allemaal...
Die B5 license met die 207 GTI heb ik wel 100x overnieuw gedaan hahaha, maar die is dus vrij 'makkelijk' te halen... ik kwam clean op 0,21 van de gouden tijd, maar helaas...
Voor de rest de 1e 3 rijbewijzen op zilver alles gehaald en ga nu langzaamaan met races beginnen.
Zit nu op niveau 11, maar heb nog bijna geen races gereden, voornamelijk omdat ik geen auto's heb die 'compatible' zijn zegmaar...
Ook heb ik de meeste barrels'' die ik heb gewonnen van de licenses e.d. maar verpatst, omdat de meeste ass zijn...
Niet erg smart dus, want je kan ze wellicht ook voor die lowbie races gebruiken zonder dat je daar iets voor hoeft te kopen...
Zijn er nog meer die al hun auto's verpatsen als ze die winnen of wordt alles bewaard? (alsin, je krijgt er maar een paar duizend voor en ze zijn 'uniek'(?)
Gister voor 39k een Skyline R34 GTR 2e hands kunnen halen... blijft 1 van me classics met 4WD en leuke potentie om op te fokken.
Beestje heeft nu 705PK en kan aardig meekomen 8)
Zijn er nog andere mensen met Skylines ook?
Na werk maar even verdiepen in wat andere auto's en het opkrikken van me cash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
De advert van dit stuur is ook volledig op GT5 gericht, waarom komt dit ineens uit de lucht vallen.

Je zou verwachten dat dit wel ergens eerder gelekt zou zijn?

http://www.thrustmaster.com/Upload/1/6/Banniere/503/anim.swf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 07:24

SdR

Vind het bij B-Spec nog steeds erg verveld dat je niet meer kunt time-forwarden.. dus vooruitspoelen. Ik snap natuurlijk wel dat het vanwege "snel geld verdienen" is uit gezet echter vind ik het nu soms wat langdradig worden. Zo heb ik momenteel een B-Spec driver die met een goede auto onder zijn kont 1 maal de opdracht inhalen hoeft te krijgen, vervolgens alles inhaald en dan op kop rijd. Hierna hoef ik er eigenlijk niet meer naar om te kijken en wordt hij eerste. Alleen tsjah, dit kost je weer 10 minuten tijd voordat de race voorbij is etc..

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:12:
Zijn er nog meer die al hun auto's verpatsen als ze die winnen of wordt alles bewaard? (alsin, je krijgt er maar een paar duizend voor en ze zijn 'uniek'(?)
Gister voor 39k een Skyline R34 GTR 2e hands kunnen halen... blijft 1 van me classics met 4WD en leuke potentie om op te fokken.
Beestje heeft nu 705PK en kan aardig meekomen 8)
Zijn er nog andere mensen met Skylines ook?
Ik heb al mijn auto's nog, geen enkele verkocht. Nouja, 1 Lupo, daar had ik er 2 van. Maargoed, ik heb de hele stealth serie, dus aantal races zijn aanzienlijk makkelijker ;)

Mijn mooiste Skyline is de Nismo Pace Car :)
http://ac520.mygallery.bi..._R_Pace_Car_p02.sized.jpg
Unbreukable schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:01:
Waarom zou een stuur compatible moeten worden met een ander stuur? wil je ze op elkaar aansluiten?

Gisteren gaf men aan dat ze nog steeds wel werken aan volledige support voor de G25/G27 in GT5...
Eigelijk wel ja :P Ene stuur heeft goed stuur, maar bagger pendalen, ander heeft een slechte shifter maar weer betere aansluitingen (langere kabels etc).

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2010 11:24 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!