Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BradKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 21:32
Klinkt goed, als je die code nergens kwijt kan wil ik em wel :D

Tegen alle verwachting in van het weekend mijn gt5 (normal edition) binnen (amazon uk, 44 euri, gratis verzend, binnen 4 dagen op de mat, kudos) en kon ik mijn eerste GT game spelen.

Ik had de thread al een beetje bekeken, de graphics zijn kewl, al schaam je je soms voor je auto op de grid :)

Ben begonnen met een 2dehands Silvia, en dat was niet echt een goeie keuze helaas, best een leuke bak hoor, 160pk ofzo, maar een FR auto, dus na de eerste race kon ik niet zoveel (newbie GT hier, was NFS gewend).

Nog voor ik erachter kwam wat er nu precies handig is zag ik een 2dehands GTO (de japanner), ik denk hebbes, is het een 4WD auto, dus ik zat nog steeds met de FF en yaris en what not cups die ik niet echt kon doen :)

Al met al wat opstart probleempjes dus, maar met buddies online kom ik er wel, leuke game tot nu toe, al een paar avondjes erin gestopt maar dat gebrek aan auto's is wat tricky. Misschien toch de CE moeten halen voor de handige extra auto's in het begin al..

Online met buddies gespeeld, leuk wel, maar wat een moeite moet je doen als host zeg, track kiezen, track laden, track regels, track auto's, etc etc, even van track en auto wisselen is een pain.

Ieg nu alweer leuk, dus zeker waard geweest om deze te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-04-2021

Obi1r

The Dub Conqueror

Je gear 'per stuk' afstellen is niet meer mogelijk? Tot nu toe alleen maar Final Gear afstelling kunnen doen... in de vorige releases kon je ook per gear de curve afstellen.
Rije nou! Psn naam:
Far_I

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:38
BatmanHorizon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:27:
Lol, je kan niet 2 codes gebruiken op 1 account voor die Jaguar XJ13 van facebook (giften via vriend ook niet). Ik heb dus nog een code over (had er drie :+ ). Dus... Misschien in de prijs pot voor een GoT challenge? Of heeft inmiddels iedereen al deze wagen :P.
Als je dr nog een hebt graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
Aight! schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:35:
[...]

Die VW is ook echt stront traag! RS 6 heb je toch ook erin zitten? Misschien met een update nieuwe audi's. Ik had de hothatch met een M3 gedaan, wist niet dat dat ook kon. Maximaal gewonnen natuurlijk :) wel lichtjes getuned ;)
Ja alleen die RS6 is een audi met de nieuwere/ste lijnen.

Audi RS 4 '01
Audi RS 6 '02
Audi RS 6 Avant '02
Audi S3 '02
Audi S4 '98
Audi S4 '03

Ik heb niks met die A3 gedaan maar een A3 3.2 met 250 pk mag toch wel een mini cooper zoek rijden lijkt me ;) zelfde als een M3 bijv. zou toch raar zijn dat mini bijna zelfde doet ;). Als ik het ook vergelijk met de A4 we IRL rijden is hij echt traag :z

Verder is het natuurlijk een top game :D

[ Voor 4% gewijzigd door krypto936 op 30-11-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
low_n_slow schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:31:
Ik heb wel interesse in die code! :D

of ben ik al te laat :o
Haha. Ik heb een paar DM binnengekregen en zo te zien een paar reacties. Jij was het eerst, dus je hebt DM :P (Ben ik er ook van af)

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 30-11-2010 16:49 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:31

Aight!

'A toy robot...'

Misschien was die mini weg vet getuned :P, je weet het nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iocalhost
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-07 18:39
krypto936 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:33:
Had liever ook een A5 gezien of A4/A6 met nieuwe lijnen ipv VW's uit 2e wereld oorlog waar niemand mee rijd :P
Ik ben anders hartstikke blij met mijn VW Schwimwagen uit 1942 Tuned! :+
Kreeg niets de Loony Tune Trophy, dus gebruik hem maar als wannabe rally auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!
krypto936 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:33:
Had liever ook een A5 gezien of A4/A6 met nieuwe lijnen ipv VW's uit 2e wereld oorlog waar niemand mee rijd :P
Ken je die 3-wieler nog uit vorige serie? Oudste auto zo'n beetje in het spel, hoe leuk zou dat zijn, als je met 16 man online met zo'n barrel gaat racen? :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

BatmanHorizon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:27:
Lol, je kan niet 2 codes gebruiken op 1 account voor die Jaguar XJ13 van facebook (giften via vriend ook niet). Ik heb dus nog een code over (had er drie :+ ). Dus... Misschien in de prijs pot voor een GoT challenge? Of heeft inmiddels iedereen al deze wagen :P. Weg
Hoe kom je daar precies aan?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Heren heren, ik heb een prangende vraag!

Hoe kun je eigenlijk replays uploaden naar youtube? Je kunt in GT5 wel de replays exporteren maar je kunt er verder niks mee :S Kun je replays gewoon via de PS3 uploaden of heb je daar weer een of ander speciaal dingetje voor nodig?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:57
over die audi's maar ook in het algemeen, niet alle/veel audi's zijn te vinden bij de dealer maar zou je dus via de occasion moeten halen. maar zijn die nou niet premium?? en klopt het dat er geen veyron premium is ? want ik heb er 1 die is standard. En dan denk ik hoe kunnen ze zo'n auto niet premium maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

syntesia schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:01:
over die audi's maar ook in het algemeen, niet alle/veel audi's zijn te vinden bij de dealer maar zou je dus via de occasion moeten halen. maar zijn die nou niet premium?? en klopt het dat er geen veyron premium is ? want ik heb er 1 die is standard. En dan denk ik hoe kunnen ze zo'n auto niet premium maken....
licenties kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DAMAGE schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:01:
Heren heren, ik heb een prangende vraag!

Hoe kun je eigenlijk replays uploaden naar youtube? Je kunt in GT5 wel de replays exporteren maar je kunt er verder niks mee :S Kun je replays gewoon via de PS3 uploaden of heb je daar weer een of ander speciaal dingetje voor nodig?
Ik snap ook niet wat je met die export functie kunt. Ze hadden daar echt een export functie mee moeten maken waarmee je bv de replay krijgt als TV-cam. Of de camkeuze van te voren maken.

Ik maak de filmpjes zelf met mn foon en upload ze dan..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
syntesia schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:01:
ja inderdaad, ik vroeg het me bij meerdere auto's af... maar dan wel een Suzuki Swift Sport '05 en een Suzuki Swift Sport '07 premium er in doen. Het is zelfs niet mogelijk om alle A-Spec events te doen zonder gebruik te maken van standaard auto's.

Wat dat betreft is Forza III echt wel beter met +/- 500 premium cars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
Ik lees in de gebruikerslijst dat dit stuur ook ondersteund word ?

Porsche 911 GT3 RS V2 Wheel - Clubsport

hoe werkt deze ingame ? en is het mogelijk om de aparte shifter ook te gebruiken ?, vanwaar deze vraag ik ben mij aan het orrienteren op een nieuw stuur (onlangs mijn G25 verkocht) en wil nu iets beters maar wil wel zeker weten dat deze goed werkt in GT5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:58:
[...]

Ken je die 3-wieler nog uit vorige serie? Oudste auto zo'n beetje in het spel, hoe leuk zou dat zijn, als je met 16 man online met zo'n barrel gaat racen? :D
Niet leuk, inhalen wil niet.. Slipstreamen kan niet omdat de snelheid nog te laat is voor voordeel en daarnast werkt de versnellingsbak tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LightStar schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:07:
Ik lees in de gebruikerslijst dat dit stuur ook ondersteund word ?

Porsche 911 GT3 RS V2 Wheel - Clubsport

hoe werkt deze ingame ? en is het mogelijk om de aparte shifter ook te gebruiken ?, vanwaar deze vraag ik ben mij aan het orrienteren op een nieuw stuur (onlangs mijn G25 verkocht) en wil nu iets beters maar wil wel zeker weten dat deze goed werkt in GT5
Ja, hij werkt prima. gewoon aansluiten en gaan.
Ja, ook de shifter is te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Meelobee schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 16:59:
[...]

Hoe kom je daar precies aan?
Kimo schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:31:
Jaguar XJ13 Chrome line kun je via facebook een code voor krijgen kost in gt5 20 miljoen
erg leuke wagen voor de foto shoots. plaatje
Hier te halen http://apps.facebook.com/takeittothetrack/ en hier uitleg hoe de code te krijgen
Kleine aanvullende tip; Met IE8 lukte het niet, bleef maar laden. Daarna met Google Chrome en daarmee lukte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier is de replay van licentie S-8:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-07 09:53
GAIAjohan schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:08:
[...]

Ja, hij werkt prima. gewoon aansluiten en gaan.
Ja, ook de shifter is te gebruiken.
Tnx voor de info !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Krijgen jullie ook elke keer; the date and time were not set correctyl? Terwijl de tijd en datum in het scherm wel klopt?

Verjaardagskado: een Honda Civic CX uit 1979... wow... als ik zie wat andere hier hebben gekregen.

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2010 17:17 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maximus schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:31:
[...]

Volharden, volharden en volharden ;)
true, heb um ook gehaald met goud en TC op 8 met m'n dualshock...... wel 2X disq. in de laatste bocht..... grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 16:10
Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:15:
Krijgen jullie ook elke keer; the date and time were not set correctyl? Terwijl de tijd en datum in het scherm wel klopt?

Verjaardagskado: een Honda Civic CX uit 1979... wow... als ik zie wat andere hier hebben gekregen.
het gaat om de tijd in je ps3 systeem zelf.
je kunt bij de tijd opties automatisch syncen met een tijdserver in nl, daarna krijg je die melding niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Crap b-spec zooi, heb gewoon al moeite met de 3e beginners cup. Mijn auto heeft gemiddeld 60 pk meer dan de rest, allerlei extra's zoals sport banden, race suspension, maar niks.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyyka
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-09 23:09
Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:30:
Crap b-spec zooi, heb gewoon al moeite met de 3e beginners cup. Mijn auto heeft gemiddeld 60 pk meer dan de rest, allerlei extra's zoals sport banden, race suspension, maar niks.
Don't drive when you're drunk!!

|  Macbook Air M1 16GB |  iPhone 15 Pro Max 256GB |  iPad Pro 11” 2021 WiFi + Cellular 128GB | PS5 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:26
Heeft iemand toevallig een lijst van auto's die je volledig kan aanpassen ala bodykit?

Tot zo ver lijkt het dat je vrijwel niks met standaard auto's kan doen, en zelfs met premium auto's weet ik alleen dat je een volvo en cappucino kan aanpassen tot racecar. Maar ben dus wel benieuwt of er ook werkelijk 'interessante' auto's tussen zitten :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:28
kevz schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:42:
Heeft iemand toevallig een lijst van auto's die je volledig kan aanpassen ala bodykit?

Tot zo ver lijkt het dat je vrijwel niks met standaard auto's kan doen, en zelfs met premium auto's weet ik alleen dat je een volvo en cappucino kan aanpassen tot racecar. Maar ben dus wel benieuwt of er ook werkelijk 'interessante' auto's tussen zitten :P
Er wordt iets van 25 posts boven je een complete lijst gepost 8)7
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:04:
Uit vorige topic (helaas weet ik de poster niet, alleen het lijstje opgeslagen)
Acura NSX RM ‘91
Chevrolet Camaro SS RM ‘10
Chevrolet Camaro Z28 RM ‘69
Chevrolet Corvette Z06 (C6) RM ‘06
Chevrolet Corvette ZR1 (C6) RM ‘09
Dodge Challenger R/T RM ‘70
Honda CIVIC TYPE R (EK) RM ‘97
Honda INTEGRA TYPE R (DC5) RM ‘04
Lexus IS F RM ‘07
Lotus Elise RM ‘96
Lotus Elise 111R RM ‘04
Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR RM ‘05
Nissan SILVIA spec-R AERO (S15) RM ‘02
Subaru IMPREZA Sedan WRX STI spec C Type RA RM ‘05
Suzuki Cappuccino (EA21R) RM ‘95
TVR Tuscan Speed 6 RM ‘00
Volkswagen Golf IV GTI RM ‘01

Vind trouwens die versnellingsbakken beetje gaar, zo'n Vitz heeft een 7bak, maar mijn 787B kan maximaal een 5bak. Waarom kan ik daar geen 7 bak in doen? :(

[ Voor 48% gewijzigd door KillaZ op 30-11-2010 17:46 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
KillaZ schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:45:
Er wordt iets van 25 posts boven je een complete lijst gepost 8)7
rofl, net gemist die post, maar bedankt :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:30:
ik ben nu al level 11 met bspec. ik merk gewoon dat je moet zorgen dat ie kalm blijft, en hoe vaker je dat doet, hoe meer skills de man krijgt. mijn ventje als ik hem hard push komt aardig bij mijzelf in de buurt qua laptijden. en maakt nagenoeg nooit fouten meer. tis gewoon echt trainen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Laatst online: 11-09 18:23
jeej een mclaren mp-14 gekocht 1200kg en 720 pk maar ben nog niet klaar (geld op)

van level 20 naar 21 is het egt een eindje , nu lekker nurburgring rijden met audi pikes peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 17:53:
ik ben nu al level 11 met bspec. ik merk gewoon dat je moet zorgen dat ie kalm blijft, en hoe vaker je dat doet, hoe meer skills de man krijgt. mijn ventje als ik hem hard push komt aardig bij mijzelf in de buurt qua laptijden. en maakt nagenoeg nooit fouten meer. tis gewoon echt trainen.
Jup, de stats die je random krijgt varieren enorm, ik heb juist lagere stats genomen maar hele lage start 'kalmte'. Hiermee kan je eerste rondje wat meer pushen, eenmaal op een veilige plek wordt hij vanzelf weer rustig.

Kudo's gaan naar v8power67 voor het lijstje trouwens, het was enkel een copy/paste van mij :P
v8power67 in "[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 3"

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Lol, je kan niet 2 codes gebruiken op 1 account voor die Jaguar XJ13 van facebook
dat je eenmalig een promotie code kunt ingeven is niet waar
net 3 keys ingegeven, en je kunt gewoon een sls+j13+gt08+... tezamen in ontvangst nemen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

De 787B heeft net als het origineel ook een 5 bak. Is een oud beestje hé....
Ff doorsparen voor de Nissan 390.... ook een heftig racemonster.

Elke vrijdag om 19:00u Obi's Dubkapital Radio op channel ONE van www.intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A Database Error Occurred
Unable to connect to your database server using the provided settings.
Nog even wachten dan maar, die facebook zut is down :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
himlims_ schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:19:
[...]

dat je eenmalig een promotie code kunt ingeven is niet waar
net 3 keys ingegeven, en je kunt gewoon een sls+j13+gt08+... tezamen in ontvangst nemen.
Ik bedoelde dat als je twee codes hebt voor een Jaguar XJ13, dat je ze niet allebei kan inlossen op hetzelfde account ;) . Als je codes hebt voor verschillende auto's is het geen probleem inderdaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

rlKoekie schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:05:
[...]

Dan wil ik hem ook graag even lenen, dan kan ik ook die gekke mini-race is doen (ik gok dat je ook een mini krijgt als je em wint...)
Ik heb hem aan Himlims gegeven. Ik weet wat je PSN is en of je in zijn/mijn lijst staat. Zo ja, vraag maar of hij hem aan jou doorstuurt. Wat mij betreft mag iemand anders op GoT hem dan hebben. Dan maken we van deze mini de sl*t van GoT ;)

Nog mensen die vanavond rond 10 uur een stukje willen racen? Ik zal wel een lounge starten, kijken wie er joint. Ik heb zelf NAT-type 2 en begrijp dat dat bij sommigen wat problemen kan geven. Als iemand anders wil hosten, ook prima.

[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 30-11-2010 18:40 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:58
Mijn F.Bauer (jawel, zo heet ie! Computer gaf m die naam overigens) gaat met zn level 6 nog niet zo best jammer genoeg. Ik mis de forward shizzle wel met de tijd, al die races duren nu zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unlock je steeds meer auto's bij de dealers naarmate je een hogere level hebt bereikt? Heb het gevoel dat ik nog behoorlijk wat auto's erbij moet krijgen (waaronder pick-ups, wat oldtimers en wat echt racebakken)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe melkkoe gevonden, Polyphonic Digital cup, de lvl19 race. Eerste baan (rome short) met amper 45sec per rondje en toch 32.670 in de pocket :) Tegenstand is er amper :) Wel grappig, rij je in de GT-R stealth heb je behoorlijk wat sterkere tegenstand, terwijl de Honda GT500 als snelste auto een Golf GTI als tegenstander heeft.
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:53:
Unlock je steeds meer auto's bij de dealers naarmate je een hogere level hebt bereikt? Heb het gevoel dat ik nog behoorlijk wat auto's erbij moet krijgen (waaronder pick-ups, wat oldtimers en wat echt racebakken)...
Veel racebakken zijn 2dehands en dus standaard modellen. Vergeet ook niet bij de laatste serie merken te kijken, die hebben flink wat getunde zooi staan. Gros van de oldtimers zijn allemaal standaard.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-08 09:38
Shiver23 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:36:
[...]

Ik heb hem aan Himlims gegeven. Ik weet wat je PSN is en of je in zijn/mijn lijst staat. Zo ja, vraag maar of hij hem aan jou doorstuurt. Wat mij betreft mag iemand anders op GoT hem dan hebben. Dan maken we van deze mini de sl*t van GoT ;)
Hoe zit het trouwens met auto's uitlenen enzo? kan je ze ook weer terugclaimen? en kunnen andere mensen je auto's ook upgraden? Zo ja dan pomp ik wat ik verdien met die minirace wel in het opvoeren van die mini :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
En als je bij een wagen delen met vrienden aanvinkt (evenals bij 1 van je b-spec coureurs) betekend dat al dat je vrienden de wagen kunnen gebruiken of alleen inzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:58:
Nieuwe melkkoe gevonden, Polyphonic Digital cup, de lvl19 race. Eerste baan (rome short) met amper 45sec per rondje en toch 32.670 in de pocket :) Tegenstand is er amper :) Wel grappig, rij je in de GT-R stealth heb je behoorlijk wat sterkere tegenstand, terwijl de Honda GT500 als snelste auto een Golf GTI als tegenstander heeft.
bij expert en dan die turbo race, eerste race ervan, 3 laps high speed ring. krijg je 36000.
met mn r10 tdi doe ik ergens in de 50 per lapje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
zo 1e DS is naar de kl0te.. Krijg die IC-10 (nog) niet voor elkaar. Wor elke keer 2e....

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Karpertjuh schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:57:
zo 1e DS is naar de kl0te.. Krijg die IC-10 (nog) niet voor elkaar. Wor elke keer 2e....
ze er zoveel mogelijk uitremmen, en slipstreamen, als je soms heel laat remt drift je de bocht door, heeft me 2 x gekost en toen had ik hem door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu ben ik helemaal happy met mijn 787B, wat krijg je bij de All Stars Cup als eerste tegenstander? Juist, een 787B. Met seconde's kan ik eerste races winnen, maar dan komt nurburgring.. wow.

Die AI rijd gewoon een 6.41, ik maak gewoon teveel fouten op stukken om nonstop door te kunnen rijden.

Deze race kan je weinig zeggen over de AI, die rijd gewoon ziekelijk goed over deze baan :P Het gaat nog wel even duren voordat ik het hele bochtenwerk ken van Nurburg :D Ook laatste stuk ging ik met 360km/h, wordt gewoon ingehaald door nr. 4 :/

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2010 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Laatst online: 27-06 15:15
v8power67 schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:59:
[...]

ze er zoveel mogelijk uitremmen, en slipstreamen, als je soms heel laat remt drift je de bocht door, heeft me 2 x gekost en toen had ik hem door.
Ja ik moet em ook nu wel gewoon kunnen halen alleen was gewoon ff gefrustreerd omdat het al een tijdje duurt terwijl ik de elise TG bijvoorbeeld al wel snel op goud had. Nu laat ik ff lekker me B-spec dude at racen zodat ik ff tot rust kan komen haha

psn: Arco1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:03:
Deze race kan je weinig zeggen over de AI, die rijd gewoon ziekelijk goed over deze baan :P Het gaat nog wel even duren voordat ik het hele bochtenwerk ken van Nurburg :D Ook laatste stuk ging ik met 360km/h, wordt gewoon ingehaald door nr. 4 :/
versnellingsbak wat langer afstellen, iets meer top end? :P

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Kan iemand zich herinneren hoelang de verzendt tijd was bij Fanatec?? En krijg je een track en trace nummer??
Tot nu toe alleen een mail gehad dat hij verzonden is. Wil verkomen dat ik naar de post moet gaan omdat ik niet thuis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Soms lijkt het wel of de snelste tijden in de licenses te behalen zijn door glijdend met de wagen door de bocht te komen... ipv strak een lijn rijden... raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Ik ben weer online te vinden met een eigen ruimte!

Naam: got:tweakers
Ruimte ID (kun je intypen in de lobby, naast de knop 'aanmaken': 1472 - 6681 - 3415 - 7078 - 3958

Met votes voor de baan!

Tot zo online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nik schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:33:

Ruimte ID (kun je intypen in de lobby, naast de knop 'aanmaken': 1472 - 6681 - 3415 - 7078 - 3958

Met votes voor de baan!

Tot zo online!
Ok, nice. Rond 10 uur join ik als de room er nog is. Wist niet van die ruimte-id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Met votes voor de baan!

Tot zo online!
ik join misschien ook wel heb alleen geen mic :P
maare wat voor races is de planning, ben namelijk zelf niet zo van competief meer van trackday idee zeg maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

downing schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:15:
Kan iemand zich herinneren hoelang de verzendt tijd was bij Fanatec?? En krijg je een track en trace nummer??
Tot nu toe alleen een mail gehad dat hij verzonden is. Wil verkomen dat ik naar de post moet gaan omdat ik niet thuis was.
Ik kreeg een mail dat ie verzonden was en 1 dag daarna een tracking nummer. Toen duurde het nog 2 dagen. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Nee gewoon lekker vrij racen, lekker rustig aan! Maar wel serieus en leven en laten leven op de baan. Om 10 uur ben ik er nog wel denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Nik op 30-11-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

:'( Ik zit helaas met een KPN Experiabox van Thomson en kan dus helaas niet joinen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

JoepW schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:46:
:'( Ik zit helaas met een KPN Experiabox van Thomson en kan dus helaas niet joinen :(
En via dat PnP lukt het ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Nik schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:47:
[...]En via dat PnP lukt het ook niet?
Nee helaas. F1 2010 werkt ook niet meer on-line. KPN weet al sinds maart van dit PS3 & XBOX en PC game probleem. Helaas zijn ze sinds die tijd al bezig met nieuwe firmware, die steeds niet gereleased wordt wegens 'nieuwe complicaties'. ^@&$^T@#$@*$&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Unbreukable schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:31:
Soms lijkt het wel of de snelste tijden in de licenses te behalen zijn door glijdend met de wagen door de bocht te komen... ipv strak een lijn rijden... raar.
Ja heb ik ook ontdekt. Die blinde bocht met die trage mazda is daar een voorbeeld van bij de licenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zonder twijfel, All Stars was echt een uitdaging :D Niet zozeer qua moeilijkheid, maar 1 fout is gewoon plaats -6 en dan moet je heel diep gaan wil je weer bij de top komen (tegen R8, 787B, R390). Plus dat de Audi R10 een hele irritante 3 heeft die zelfs met TC op 5 doodleuk uitbreekt als je vol gas gaat :)

Vriend van me zat naast me tijdens Nurburg, vraagt hij opeens: knipper jij nog wel met je ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
JoepW schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:50:
[...]
Ja heb ik ook ontdekt. Die blinde bocht met die trage mazda is daar een voorbeeld van bij de licenties.
Ja en die ib-2 die haarspelt op madrid, heb daar nu silver met 16,351 terwijl ik daar helemaal dwars door die haarspelt glij en ik kom niet meer aan die tijd...

Iemand nog een LELIJKE wagen zien... de ACURA DN-X Concept '02... die hadden ze beter gewoon niet in het spel kunnen stoppen. Lijkt wel een directe port van de eerste GT op de PS1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Laatst online: 12-09 17:13

Met votes voor de baan!

Tot zo online!
Ik join net, mn nick is bert345 :)

Heb geen mic, maar ben wel benieuwd of het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Unbreukable schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:55:
[...]
Ja en die ib-2 die haarspelt op madrid, heb daar nu silver met 16,351 terwijl ik daar helemaal dwars door die haarspelt glij en ik kom niet meer aan die tijd...

Iemand nog een LELIJKE wagen zien... de ACURA DN-X Concept '02... die hadden ze beter gewoon niet in het spel kunnen stoppen. Lijkt wel een directe port van de eerste GT op de PS1.
^^ Is dat die met die NSX-R? Zoja, dan heb ik 'm op goud.. :P

En idd, die concept Acura is wel erg lelijk, maar er zitten wel meer van die rare lelijke concept cars in het spel.

[ Voor 56% gewijzigd door Sp33dFr34k op 30-11-2010 20:58 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, IB-2 is met een Audi R8
De lelijkste wagen tot nu toe is denk ik de Range Stormer. Dat detail op die bak is echt -faal-

[ Voor 63% gewijzigd door GAIAjohan op 30-11-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Double
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik reed gister opeens tegen een N.Holloway... Maar blijkbaar komen wel meer mensen hier bekende namen tegen...

Ik kom zo ook wel in die GoT server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Yamauchi-san heeft net op Twitter een interview gegeven (in het Japans). Op GT-Planet hebben ze de belangrijkste antwoorden op een rijtje gezet:
  • Flexible camera angles and “dynamic and wide-area lighting needs” are to blame for the sometimes blocky shadows. Yamauchi admits they are a problem and wants to improve them.
  • Yamauchi appears to consider the possibility of removing the in-game HUD (heads-up-display features) at some point in the future.
  • To unlock the Red Bull X1, you’ll need to complete the “Sebastian Vettel Challenge”, which appears at Level 30.
  • Online “lounge” functionality and other features will be added “one by one”.
  • Polyphony Digital continues to work on fully supporting the Logitech G25 and G27, though Yamauchi admits he would like a “new steering device soon”…
  • Mechanical damage options will be implemented in a new update for GT5 coming “early December”.
  • As you may know, many players noticed that GT5’s face-tracking functionality only worked in Arcade mode. According to Yamauchi, it’s not available in GT mode due to memory issues with the PS3.
  • In-game rewards (such as the monetary prize in GT5 Prologue) for your performance in online events is something Polyphony Digital is considering, and may be implemented in a future update.
  • Gran Turismo 5’s official, 2-disc sound-track will be released soon.
  • Yamauchi wanted to implement a “free roam” gameplay mode in GT5, where players could drive around, respecting speed limits and obeying traffic laws, and even exit the car to walk around and explore the environment on foot.
Level 30 pas Vettel? Oef, dat gaat nog wel even duren.
Geen credits of XP bij online racen helpt zeker niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Lache online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
G27 support... I want... I need...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi1r

Obi1r

The Dub Conqueror

'To unlock the Red Bull X1, you’ll need to complete the “Sebastian Vettel Challenge”, which appears at Level 30'

Dat word dan 68 ronden foutloos op Monaco ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Serieus wie is die dude met die zwarte sky line, schat je rempunten in... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Online is het prima te doen nu ja! Leuke mensen al online gespot!

FYI:

[ Voor 50% gewijzigd door Nik op 30-11-2010 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat doet de G27 dan nog niet?
g25 werkt nml prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
GAIAjohan schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:28:
[...]

Wat doet de G27 dan nog niet?
g25 werkt nml prima..
Knoppen instellen... van de 6 op mijn wheel werken er 2 en de deadzone iets vergroten (staat nu op 0 en is af en toe op rechte stukken lastig recht te houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik probeer om 22:00 ook even te joinen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:27
Wil graag gebruikmaken van me racestuur. Is alleen stuur van paar jaar geleden : Thrustmaster RGT Forcefeedback Pro..
Deze staat niet bij stuurtjes van het spel betekent dit ook dat je hem dan niet kan gebruiken.
Hij reageert wel alleen klopt er van de instellingen niks gas geven doet die niet noem maar op.
Iemand een idee krijg hem zelf niet goed ingestelt als ik 1 van de ander stuurtjes kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
Wat voor nut heeft het om je auto te wassen? Wanneer weet je of je je stijfheid van je carrosserie moet herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nik schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:27:
Online is het prima te doen nu ja! Leuke mensen al online gespot!

FYI:

kom ook wel even joinen. maar heb geen zin in zweten dus ik chill hem gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Zo dat ASM scheelt bij rally :D
Kijken of het ook bij de rest zo is, gewoon uitzetten die shit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meh kom lobby niet in zegt is vol :( maak zelf wel eentje dan.
edit nu ken ik wel joinen :P alleen maar makkelik :P

[ Voor 30% gewijzigd door v8power67 op 30-11-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
hallo gt5 tweakers:P

wat moet ik doen om met jullie te kunnen racen met gt5?
mn psn is a3426rage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:18

DutchDevil79

I race, therfore I am

Net een zeer leuk autootje gevonden in de used cars lot. Damn had niet eens gezien dat die in de carlist stond. Meteen mee lopen gummen op de Top Gear track. Damn wat een leuk aautootje. Heb er comfort bandjes onder liggen en geen upgrades. heb alleen ff de olie ververst (engine rebuild was niet nodig denk ik bij 37k aan km).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Aight! schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:39:
Zo dat ASM scheelt bij rally :D
Kijken of het ook bij de rest zo is, gewoon uitzetten die shit :P
Ja, dûh :+

Ik vind echter dan weer wel dat de auto's zonder ABS in het spel moeten remmen zonder ABS, en de auto's die het wel hebben met. ABS kun je itt ASR/TC/SC en alles vaak niet uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik ga ruimte maken op de server voor nieuwkomers, join snel vol = vol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
Pffff, ik zit nu te ploeteren met de Historic Racing Car Cup. Geprobeerd met zowel een Ford Mark IV als een Ferrari 330 p4. Ik ben echter gewoon kansloos (hooguit derde plek) :(. Heeft iemand hem al gehaald/tips?

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 30-11-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
@ nik wat is je psn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:02:
Pffff, ik zit nu te ploeteren met de Historic Racing Car Cup. Geprobeerd met zowel een Ford Mark IV als een Ferrari 330 p4. Ik ben echter gewoon kansloos (hooguit derde plek) :(. Heeft iemand hem al gehaald/tips?
Tegen de F40's en Toyota 7's? Lekker open laten :+ Ergens kan je een GT40 en Toyota 7 winnen, dan ga ik die wel een keertje doen. Zonder enige vorm van LM wagen is die race echt moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-Heine-I
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 21:39
GAIAjohan schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:59:
Nee, IB-2 is met een Audi R8
De lelijkste wagen tot nu toe is denk ik de Range Stormer. Dat detail op die bak is echt -faal-
Ja het is een typische issue met die standaard auto's. Veel van die rare/lelijke concepts waren helemaal wauwie in 2002 en kwamen toen vers van de beursvloer in de concept versie van GT (Tokyo-Geneve als ik het goed heb), dat was een soort tussen-deel zoals prologue, volledig gericht op concept-auto's. Die auto's werden vervolgens zonder moeite in GT4 gekwakt, en 8 jaar later en op een volgende console zitten ze er nog steeds in :P.

één van de redenen dus waarom ik weinig plezier kan beleven aan standaar auto's in GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
pff wat is die lexus lfa een kut auto zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen zin gehad om te racen vanavond, veel te moe van het werk. Heb dus mijn coureur maar aan het werk gezet in de B-Spec om hem te laten levelen. Ideaal, zelf niet rijden maar wel poen binnen halen. Heb 'm afwisselend in de LFA en Mustang gezet en dat ging goed. Weer een paar auto's vrij gespeeld en mijn creditsaldo opgekrikt (en dat was nodig).
Ik ben tevreden over de B-Spec en het is niet eens saai om naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:05:
[...]

Tegen de F40's en Toyota 7's? Lekker open laten :+ Ergens kan je een GT40 en Toyota 7 winnen, dan ga ik die wel een keertje doen. Zonder enige vorm van LM wagen is die race echt moeilijk.
Ik denk dat ik hem dan idd maar even open laat totdat ik één van die twee krijg :P.
http://www.ps3trophies.or...-series-what-car-use.html Volgens dit topic zou een Mark IV voldoende moeten zijn, maar ik zie het mezelf niet doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 09:03
Gran Turismo 5 Collector's Edition ligt nu al bijna een week te wachten nog in seal. Geen tijd. :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertP schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:11:
pff wat is die lexus lfa een kut auto zeg :D
Hoezo? Vind deze auto juist erg goed rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Omg, ik had al 2 lupo auto's ergens gewonnen, doe je die lupo cup, krijg je er nog 1 :')

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik net klaar met m'n rally, zit de server vol van Nik :(
BatmanHorizon schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:12:
Ik denk dat ik hem dan idd maar even open laat totdat ik één van die twee krijg :P.
http://www.ps3trophies.or...-series-what-car-use.html Volgens dit topic zou een Mark IV voldoende moeten zijn, maar ik zie het mezelf niet doen :X
Beetje jammer dat lijstje, bijna de helft staat er met stealth wagens, daar heeft niet iedereen wat aan.

Net bizar, lvl10 rally track, 2de trial op ice. Einde van de 5 proeven sta ik gewoon ruim 2 minuten voor op de rest, geboren ice rijder? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:59

Vuvuzela

My spire is forming

Server van nik is vol. Ik heb een andere gemaakt nu de nurnburgring maar wel vrij rijden.
1472 6681 3415 7078 4090. Ik rij rond tot een uur of 1 à 2 :p

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
M3rcury schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:21:
Omg, ik had al 2 lupo auto's ergens gewonnen, doe je die lupo cup, krijg je er nog 1 :')
Haha die speel ik ook net. Won tijdens een hot hatch event een opgevoerde lupo.
(dat event had ik met me 600pk sterke GranTurismo gedaan die gek genoeg als hot hatch gezien werd)

Die lupo heb ik toen voor 100k verbouwd en won ik tijdens het lupo event een lupo met de waarde van 7k.
Slechte inverstering dus ;)

Wel leuk om met een 200pk lupo over de ring te "knallen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 09:03
SinergyX schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:23:
Was ik net klaar met m'n rally, zit de server vol van Nik :(

[...]

Beetje jammer dat lijstje, bijna de helft staat er met stealth wagens, daar heeft niet iedereen wat aan.

Net bizar, lvl10 rally track, 2de trial op ice. Einde van de 5 proeven sta ik gewoon ruim 2 minuten voor op de rest, geboren ice rijder? :D
Kan je die Stealth Cars ook nog ergens ingame 'kopen'? Kan dit ook met de Chromline Cars van de Collector's Editions?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Maciek schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:27:
Server van nik is vol. Ik heb een andere gemaakt nu de nurnburgring maar wel vrij rijden.
1472 6681 3415 7078 4090. Ik rij rond tot een uur of 1 à 2 :p
Gaaf. Ik kom wel even langs. Kon al niet in die andere joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Zoooo 1 race weten te winnen in het Supercar Festival met mijn fully tuned Honda S2000 (350pk) tegen wagens met 600+ pk. In de bochten er voorbij en hopen dat het rechte stuk niet te lang duurt! Werd daar soms aardig voorbij geblazen.... Andere 2 races lukt me niet om te winnen met deze wagen, te lange rechte stukken en te lage topspeed.

Maar heb me eigen goed vermaakt! Maar ga toch eens voor een ferrari kijken.... :)

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Jumpman schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:12:
Gran Turismo 5 Collector's Edition ligt nu al bijna een week te wachten nog in seal. Geen tijd. :(
Over 15 jaar meer geld waard dan nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Donstil schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 22:31:
[...]

Haha die speel ik ook net. Won tijdens een hot hatch event een opgevoerde lupo.
(dat event had ik met me 600pk sterke GranTurismo gedaan die gek genoeg als hot hatch gezien werd)

Die lupo heb ik toen voor 100k verbouwd en won ik tijdens het lupo event een lupo met de waarde van 7k.
Slechte inverstering dus ;)

Wel leuk om met een 200pk lupo over de ring te "knallen"
Heb niks aan die lupo cup (die oude) gedaan. En won nog met 30 seconde voorsprong. Maar het begint nu eindelijk wat moeilijker te worden. :)

No signature required.

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Foto Topic
Auto-uitleen Topic

Lees eerst voordat je een vraag post, vaak zijn ze al vaker gesteld!