Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Jup. Als een betaling via iDeal ook als overmaken gezien wordt.Dannydekr schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:04:
Is er iemand die het heeft overgemaakt eigenlijk al gebeld?
Ik heb het over een prehistorische overschrijvingMoreno schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:05:
[...]
Jup. Als een betaling via iDeal ook als overmaken gezien wordt.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Ik was volgens mij de eerste of iniedergeval een van de eerste. Bevestiging op 05:38. Vandaag sms gehad dat ze hadden gebeld en de levertijd 4-5 weken was. (32gb zwart)Bernii schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:31:
[...]
Inderdaad. Heb hetzelfde SMSje ontvangen. Hoelaat heb jij je iPhone besteld? Ik heb mijn 16GB black 's vrijdagochtend om 10:00 uur besteld.
Zijn er mensen die andere levertijden hebben ontvangen?
Edit: volgens nu.nl kwam op 05:38 de eerste order door, that's gotta be me
[ Voor 7% gewijzigd door Sunny op 24-09-2012 20:12 ]
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Ze zijn open tot 22:30kx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:11:
Het is nu wel 20:11 ik denk niet dat ze nog iemand bellen. Na zo dag zullen ze wel snel gaan pitten
Even pers. gegevens doorgenomen, VF was akkoord met verlenging...
Wordt vrijdag gebeld als ik bij gelukkige zit en anders een mailtje als ik er niet bij zit...
Om 14:23 besteld...
[ Voor 82% gewijzigd door william89 op 24-09-2012 20:27 . Reden: aanvullende gegevens ]
Tijdfoutje
[ Voor 10% gewijzigd door kx22 op 24-09-2012 20:31 ]
Ik had de order om 12:36 geplaatst. Maar gezien mijn manier van betalen heeft dat weinig zin ben ik bangkx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:26:
Iemand beweerde hier op het forum al een order te hebben gedaan om 14:00
Ik hoop eerder want vrijdag/zaterdag gaan ze leveren.ethereal81 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:31:
12:36 orderbevestiging, zojuist gebeld. Gegevens doorgenomen en hopelijk word ik vrijdag gebeld..
Nee hoor wordt vrijdag pas gebeld...Moreno schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:32:
[...]
Ik hoop eerder want vrijdag/zaterdag gaan ze leveren.
Ik dacht dat ze vrijdag/zaterdag gingen leveren.
Nano-sim moest ik zelf regelen, dat is dan beetje jammer maar goed...
Dat moet je even uitleggen. Want, als je een nieuw abonnement hebt bij Vodafone, moeten ze toch die SIM meeleveren? Of is dit alleen als je verlengt dat je hem niet krijgt?william89 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:34:
Hele vriendelijke vrouw vertelde mij dat ik vrijdag gebeld zal worden als ik in eerste lichting zit.
Nano-sim moest ik zelf regelen, dat is dan beetje jammer maar goed...
Tijdens het sporten gebeld, maar kon logischerwijs niet opnemen, snel zelf nog telefoontje gepleegd, en wacht nu nog op feedback terug. Ik ben er bang voor, maar was toch maar een longshot..
Je krijgt hem zoiezo voor je bedrag wat je hebt besteld, anders 12 maanden 25% kortingerrox schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:40:
Vanmiddag ergens rond drie uur een bestelling geplaatst 90min/1000MB/16GBblack.
Tijdens het sporten gebeld, maar kon logischerwijs niet opnemen, snel zelf nog telefoontje gepleegd, en wacht nu nog op feedback terug. Ik ben er bang voor, maar was toch maar een longshot..
/edit: ik reken verkeerd. Scheelt vrijwel niks. Dan laat ik het wel zo staan
[ Voor 34% gewijzigd door errox op 24-09-2012 20:45 ]
Je kan toch al ver vantevoren het abonnement activeren. En later pas de iphone leveren?! Ze zijn niet gekoppeld aan elkaar, ik ga ze is vragen morgen.
PSN/XBL: DarkTaufu
Ze moeten het Imei nummer hebben als ze een nieuw abonnement afsluiten.Tjiwa schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:45:
Ik denk dat ze beetje vies doen,
Je kan toch al ver vantevoren het abonnement activeren. En later pas de iphone leveren?! Ze zijn niet gekoppeld aan elkaar, ik ga ze is vragen morgen.
Inderdaad. Ik ging uit van 12 maanden 50%. Dit soort dagen zijn echt killing, constant narekenen. Komt constant iets anders uit.. boh.. waar was ik op de basisschoolkx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:45:
1 maand abonnementskosten maar....In zijn geval 42,50

Is er iemand die mijn 'friend en of family' kan / wil zijn? Lees, kan iemand mij voorzien van een dergelijke code?Maarten schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:30:
Kan iemand mij vertellen of de prijzen die bij 'F&F' van Vodafone worden gegeven voor de gehele looptijd gelden? of is het slechts een actie van x maanden?
Dank!
[Edit] Nevermind:
[...]
Inderdaad, bij mij betreft het een VF verlenging..kx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:38:
Ze geven jouw een nieuwe sim bij nieuwe aankoop. Bij verlenging moet je zelf aanvragen (bij iedereen anders wanneer abonnement ingaat namelijk)
Vodafone Friends and Family CodesMaarten schreef op maandag 24 september 2012 @ 20:47:
[...]
Is er iemand die mijn 'friend en of family' kan / wil zijn? Lees, kan iemand mij voorzien van een dergelijke code?
Hopen dat T-mobile niet gaat zeiken, gezien mijn abonnement pas 1 januari afgelopen is. Hoewel, ik heb 2 maanden terug met ze gebeld omdat ik een brak 3G bereik heb hier. Toen mocht ik mijn abonnement laten beëindigen, maar moest wel een restwaarde van mijn oude telefoon afbetalen. Zodra ik de iPhone 5 in handen heb, ga ik er meteen achteraan..
[ Voor 12% gewijzigd door Dannydekr op 24-09-2012 20:58 ]
Ook daadwerkelijk gebeld half uurtje terug. Zelfde verhaal over de 25%... Toch... Man, die gasten lijken wel amateurs zo,zeg...!Jobbie schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:59:
Ik heb PDAshop/CoolBlue twee keer gebeld en kreeg twee keer te horen dat het abo blijft zoals je m hebt besteld. Hierbij heb ik specifiek gevraagd of na 1 oktober de voorwaarden veranderen.
Dus, of er worden verhalen door hun verteld, of er worden hier verhalen verteld. Het blijft wel vreemd!
Daarnaast schijn ik op de lijst te staan om gebeld te worden voor een afleverafspraak... Ofwel ik zit bij de eerste lichting...
Man, ik had eerst de intentie om ergens in november s te onderhandelen met T-Mobile over een nieuw abo met korting en een schappelijk prijsje voor een 5, maar veel beter dan het CB abo gaat me niet lukken: € 1.065 voor 32gb met en twee jaar 140 min, 500 Mb en onbeperkt sms.
Thanks CB en nog steeds: Daag, T-Mobile!
Was er wel vroeg bij, dus er is een kans dat t lukt. Rustig afwachten... Gelukkig geen 16gb, want daar zal wel een langere lijst van zijn...
Amateurs? Heb juist een hele andere ervaring. Ben zelden zo duidelijk en netjes geholpen..Jobbie schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:24:
[...]
Ook daadwerkelijk gebeld half uurtje terug. Zelfde verhaal over de 25%... Toch... Man, die gasten lijken wel amateurs zo,zeg...!
Was er wel vroeg bij, dus er is een kans dat t lukt. Rustig afwachten... Gelukkig geen 16gb, want daar zal wel een langere lijst van zijn...
De 25% korting is echter hoogstwaarschijnlijk. Dus niet zeker. Straks is het 6 maanden 25% en kunnen we niets anders doen dan annuleren. Het verschil in abonnement kunnen ze niet betalen en hooguit je de telefoon gratis geven.
staat alleen "stuur mij een bericht als de iphone 5 op voorraad is"
PSN ID: RedrumNL
Verwijderd
Niek-panna schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:36:
ik wil nieuw abonnement afsluiten via de CB site....alleen kan nergens vinden waar ik dat moet doen..
staat alleen "stuur mij een bericht als de iphone 5 op voorraad is"
Dan annuleren we toch lekker.. Maar wat is je bron?kx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:31:
De 25% korting is echter hoogstwaarschijnlijk. Dus niet zeker. Straks is het 6 maanden 25% en kunnen we niets anders doen dan annuleren.
Je kon m pre-orderen, maar die is nu ook gesloten... Op dit moment ben je dus te laat. Maar vrijdag (of misschien eerder deze week) kan je vast wel weer bestellen!Niek-panna schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:39:
...alleen inschrijven dus...?!?
Uiteindelijk heeft de gast die mij terug belde mij erg netjes te woord gestaan, maar helaas is de helpdesk dus geen moer waard... Die gasten zeggen maar wat. Daardoor krijg ik wel het idee dat t amateurs zijn... Ze vormen tenslotte het eerste contact tussen de klant en de winkel...emiel74 schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:31:
[...]
Amateurs? Heb juist een hele andere ervaring. Ben zelden zo duidelijk en netjes geholpen..
[ Voor 44% gewijzigd door SqueakyClean op 24-09-2012 21:47 ]
Jobbie schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:44:
[...]
Je kon m pre-orderen, maar die is nu ook gesloten... Op dit moment ben je dus te laat. Maar vrijdag (of misschien eerder deze week) kan je vast wel weer bestellen!
ok thx voor de info!
[...]
Uiteindelijk heeft de gast die mij terug belde mij erg netjes te woord gestaan, maar helaas is de helpdesk dus geen moer waard... Die gasten zeggen maar wat. Daardoor krijg ik wel het idee dat t amateurs zijn... Ze vormen tenslotte het eerste contact tussen de klant en de winkel...
TrueNotSoSteady schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:48:
Ik moet zeggen dat CoolBlue qua klantvriendelijkheid echt verreweg de beste webshop is die je kan vinden, prijzen zijn hoog, maar wil je service dan ben je bij CoolBlue aan het juiste adres. Nee ik werk er niet, heb er ook geen aandelen, en bestel er ook niet vaak wat.
Ik ben het met je eens dat ze vriendelijk zijn tegen de klant, maar als ik merk dat de klantenservice die ik aan de lijn krijg maar wat zegt, wordt ik bang voor RMA's enzo... Een vriendelijke klantenservice is niet direct een klantvriendelijke klantenservice...NotSoSteady schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:48:
Ik moet zeggen dat CoolBlue qua klantvriendelijkheid echt verreweg de beste webshop is die je kan vinden, prijzen zijn hoog, maar wil je service dan ben je bij CoolBlue aan het juiste adres. Nee ik werk er niet, heb er ook geen aandelen, en bestel er ook niet vaak wat.
Ik heb één keer een RMA bij ze moeten afhandelen, externe schijf waarvan ik de schijf eruit heb gehaald en laten kortsluiten (per ongeluk), daarna weer laten opsturen en zonder een enkel probleem een nieuwe gekregen, voor de rest kun je met de garantie ook gewoon bij Apple terecht, tenminste als je geen contract hebt bij een provider, want dan is het wel een drama.Jobbie schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:59:
[...]
Ik ben het met je eens dat ze vriendelijk zijn tegen de klant, maar als ik merk dat de klantenservice die ik aan de lijn krijg maar wat zegt, wordt ik bang voor RMA's enzo... Een vriendelijke klantenservice is niet direct een klantvriendelijke klantenservice...
Verwijderd
Hoelaat had je besteld?Michie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:16:
Net nog even gebeld en zit bij de eerste lichting, zeiden wel dat ze niet zeker weten of Vodafone het goedkeurt (verlenging?). Blijft dus spannend haha.
Ik snap daar helemaal niets van. Hoe weten ze dat je bij de eerste lichting zit? Ze weten niet eens hoeveel iPhones ze krijgen. Daarnaast werd toen ze mij belde direct gecontroleerd of Vodafone het goed keurde. Binnen een minuut hadden ze had antwoord dat Vodafone het goed vond.Michie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:16:
Net nog even gebeld en zit bij de eerste lichting, zeiden wel dat ze niet zeker weten of Vodafone het goedkeurt (verlenging?). Blijft dus spannend haha.
Ik vroeg ook nog even naar de voorraad, hij zei dat ze in principe gewoon verwachten dat ik de iPhone op vrijdag binnenkrijg (ik heb vandaag om 12:24 besteld). Laten we het hopen, zou echt fijn zijn om die 50% korting nog mee te pakken.
En dat terwijl ik zo'n beetje als een van de eersten in Nederland via de T-Mobile site 's ochtends vroeg had besteld.. vraag me af hoe dat zal gaan bij degenen die later hebben besteld..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er is geen bestelling gevonden.CLB schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:00:
Staat er bij mensen bij Hi, via Hi.nl/status iets over de kleur, microsim of levertijd?
Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
Elke bestelling wordt binnen 1 uur in dit systeem opgenomen.
Degene die ik aan de lijn had. Ik vroeg of ze zeker wisten wat de actie van Vodafone wordt voor volgende maand (aangezien aankwamen met de 12 maanden 25% en eerder op de dag met 8 maanden 25% korting). Hij zei dat het hoogstwaarschijnlijk zo is. Hij kon geen bewijs of bevestiging meesturen. Afhankelijk van Vodafone.emiel74 schreef op maandag 24 september 2012 @ 21:43:
[...]
Dan annuleren we toch lekker.. Maar wat is je bron?
Lijkt me daarnaast ook heel logisch dat mensen niet weten wat de actie voor Vodafone voor volgende maand is. Dat zou werknemers afleiden met hun verkopen.
Hmm dat is fijn, en wanneer besteld dan?NotSoSteady schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:03:
Er is geen bestelling gevonden.
Het is mogelijk dat uw bestelling nog niet behandeld is.
Elke bestelling wordt binnen 1 uur in dit systeem opgenomen.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Vrijdag 00:00, niet precies maar wel erg vroeg.
[ Voor 9% gewijzigd door NotSoSteady op 24-09-2012 23:06 ]
Ja maar er staat ook het volgende:CLB schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:07:
Hmm okee... Ik heb hier ook een bestelling, maar word er ook niet wijzer van, leuk zo'n statussite...
Als je toestel op voorraad is, kan je binnen twee uur de actuele status van je bestelling volgen door hier te klikken
Verwijderd
Had ik ook, vrijdag bestelt. Ongeveer anderhalve dag later stond de 1e status er (niet opvoorraad)CLB schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:07:
Hmm okee... Ik heb hier ook een bestelling, maar word er ook niet wijzer van, leuk zo'n statussite...
Duurt even dus
Orderinfo:
Ordernummer: 4141
Apple iPhone 5 16GB
Hi Micro-SIM kaart 64 kB
Hi 2012 Messaging Large 2jr c, Actie 12 mnd 2 jr 50% krt c, 2 jaar
Hi 150 min/sms-bundel c, Actie 12 mnd 2 jr 50% krt c, Nieuw
Hi Toestellease M, Actie bij 2 jaar 12 mnd 50% korting, 2 jaar
Nieuw Hi Messaging 1000MB
Simkaartnummer
Simnummer nog niet bekend.
Status:
Laatste update: 24-09-2012
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 23:12 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Everything Can Help!
Bedankt voor het delen redbox! Wel apart dat er geen kleur wordt genoemd... Nja
12 uur in de nacht of in de morgenMichaelK1985 schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:18:
Hoe laat zou de verkoop op 28 september starten bij Apple zelf? Wil hem graag los aanschaffen maar is dat direct vanaf 00:00 of pas tegen de middag dat die linkjes meestal beschikbaar komen?
Een micro-sim terwijl er een nano-sim in moet?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:11:
[...]
Had ik ook, vrijdag bestelt. Ongeveer anderhalve dag later stond de 1e status er (niet opvoorraad)
Duurt even dus
Orderinfo:
Ordernummer: 4141
Apple iPhone 5 16GB
Hi Micro-SIM kaart 64 kB
Hi 2012 Messaging Large 2jr c, Actie 12 mnd 2 jr 50% krt c, 2 jaar
Hi 150 min/sms-bundel c, Actie 12 mnd 2 jr 50% krt c, Nieuw
Hi Toestellease M, Actie bij 2 jaar 12 mnd 50% korting, 2 jaar
Nieuw Hi Messaging 1000MB
Simkaartnummer
Simnummer nog niet bekend.
Status:
Laatste update: 24-09-2012
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Ik zie verder door de bomen het bos niet meer. Is CoolBlue nog steeds het beste (lees: goedkoopste) om te bestellen? Zit te denken om over te stappen van KPN naar Vodafone / T-mobile, 32GB versie, 1 jarig abonnement.
Let op, alleen de witte versie. Zwarte versie is 200 euro duurder ofzo.

Eh, heb je de laatste pagina's van dit topic nog doorgenomen of niet?TZC-T1-FX schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 02:21:
Heb net dit gevonden. Erg cheap voor een iPhone 5 lijkt me.
[afbeelding]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zo, anders lees je eerst even watTZC-T1-FX schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 02:21:
Heb net dit gevonden. Erg cheap voor een iPhone 5 lijkt me.

Verwijderd
Volgens de Hi.nl twitter wordt er alsnog een nano kaart meegeleverd.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 01:36:
[...]
Een micro-sim terwijl er een nano-sim in moet?
Verwijderd
Is inderdaad weg... (nu...)hopiconjo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:23:
Of ik kijk niet goed maar zie geen VDF abbo keuze mee, alleen T-Mobile bij CB
Verwijderd
Vodafone lijkt nu niet meer te bestellen.Timmy_Ownage schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 01:54:
Hoe komt het dat iedereen abonnementen afsluit met slechts ~100 belminuten? Dat is toch veel te weinig? Mis ik hier een geheim trucje?
Ik zie verder door de bomen het bos niet meer. Is CoolBlue nog steeds het beste (lees: goedkoopste) om te bestellen? Zit te denken om over te stappen van KPN naar Vodafone / T-mobile, 32GB versie, 1 jarig abonnement.
en ik heb 140 min omdat ik praktisch nooit bel, met 90 min was ik ook uitgekomen, maar nu zijn andere vodafone klanten gratis voor me. Heb wel weer een databundel van 1GB... ik kom maandelijks op ong 900mb uit.
Overigens niet gebeld gisteren (overschrijving, om 12:36 besteld en om 18:45 overgemaakt ivm Rabobank Storing). Dus hopelijk vandaag
Mijn huidige abonnement loopt 22 november af. Volgens mij mag je helemaal niet bij meer dan 2 maanden vooraf verlengen bij een andere provider. Als ze je bellen moet je het even navragen, want in mijn situatie zeiden ze dat ik net kan verlengen. Bij je eigen provider mag je 4 maanden van te voren verlengen en bij gestolen telefoon mag je 6 maanden van te voren verlengen.Dannydekr schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:41:
Ik heb even een beetje rondgekeken, maar mijn T-Mobile abonnement loopt januari af. Ik heb nummerbehoud gekozen bij het Coolblue abonnement. Wat zijn de gevolgen voor mij? Want ik begreep dat het helemaal niet zeker is dat T-Mobile het nummer op korte termijn vrijgeeft. De kans is dus aanwezig dat ik 3 maanden lang een tijdelijk nummer heb?
Overigens niet gebeld gisteren (overschrijving, om 12:36 besteld en om 18:45 overgemaakt ivm Rabobank Storing). Dus hopelijk vandaag.
Gisteren een sms gekregen, 2-3 weken levertijd en heb vrijdagmorgen laat op de morgen besteld, rond 11.00 schat ik.ProfoundValue schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:57:
Krijg net een SMSje binnen van T-Mobile dat de levertijd van mijn iPhone 5, 4-5 weken bedraagt!
En dat terwijl ik zo'n beetje als een van de eersten in Nederland via de T-Mobile site 's ochtends vroeg had besteld.. vraag me af hoe dat zal gaan bij degenen die later hebben besteld..
Oke, dus.. als ik hiermee door wil gaan, nummerbehoud even afbellen bij Coolblue? Want het is een leuke extra, maar niet van wezenlijk belang.Tjiwa schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:02:
3 maanden is inderdaad te lang om een nummerbehoud aan te vragen. 2 maanden max bij vodafone. Je kan dat vooraf bij het bestellen aangeven, of achteraf dat doen.
ik heb hem 18 september al kunnen bestellen. en velen bestaande t-mobile klanten met mij volgens mij. het is dus niet zo vreemd dat je wat verder op de lijst terecht bent gekomen.ProfoundValue schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:57:
Krijg net een SMSje binnen van T-Mobile dat de levertijd van mijn iPhone 5, 4-5 weken bedraagt!
En dan naar beneden scrollen waar je die bundels ziet met autolader, screenprotector etc. Dan klik je gewoon op dat winkelwagentje en dan zie je dat het 698 euro kost ipv de 88 euro die er staat
Nu de grote vraag, wat zal de levertijd op dit moment zijn bij hun?virish01 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:13:
Ik zie dat je hem weer los kan bestellen. http://www.pdashop.nl/pro...-iphone-5-zwart-16gb.html
En dan naar beneden scrollen waar je die bundels ziet met autolader, screenprotector etc. Dan klik je gewoon op dat winkelwagentje en dan zie je dat het 698 euro kost ipv de 88 euro die er staat
XboxLive: Dave 130R
Wanneer je verder komt in het bestelproces staat er als verwachte leverdatum 1 januari.virish01 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:13:
Ik zie dat je hem weer los kan bestellen. http://www.pdashop.nl/pro...-iphone-5-zwart-16gb.html
Die site klopt van geen kant. Is toch niet zo moeilijk om een foutje even aan te passen.Rub147 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:21:
[...]
Wanneer je verder komt in het bestelproces staat er als verwachte leverdatum 1 januari.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ze dekken zich gewoon in door er 1 januari neer te zetten. Zo kunnen ze altijd hun beloftes voldoen wat betreft levertijd. Of bedoel je dat niet?Jeroenvde89 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:24:
[...]
Die site klopt van geen kant. Is toch niet zo moeilijk om een foutje even aan te passen.
Elders staat gewoon: Verwachte leverdatum: 28-09-2012Moreno schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:27:
[...]
Ze dekken zich gewoon in door er 1 januari neer te zetten. Zo kunnen ze altijd hun beloftes voldoen wat betreft levertijd. Of bedoel je dat niet?
De site klopt inderdaad van geen kant. Maar 1 januari lijkt me wel erg ver.
Ja ook dat. Is nou al paar dagen dat er om de zoveel tijd wat veranderd op die site. Eerst kon je ze los bestellen, toen bleek dat foutje te zijn, toen weer niet, toen weer wel. etc etc.Moreno schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:27:
[...]
Ze dekken zich gewoon in door er 1 januari neer te zetten. Zo kunnen ze altijd hun beloftes voldoen wat betreft levertijd. Of bedoel je dat niet?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Verwijderd
Verwijderd
Heb nu (10:58) nog steeds de status: Je wordt gebeld voor een afleverafspraak
Verwijderd
Dat hoor je pas op vrijdagVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:56:
Ik heb gisteren om 11:30 bevestiging gehad van mijn bestelling en ben om 15:30 gebeld.
Dat gesprek van gister was de afleverafspraak nog niet heVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:56:
Ik heb gisteren om 11:30 bevestiging gehad van mijn bestelling en ben om 15:30 gebeld.
Originele apple earphones?funk-e schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:56:
Accessoirespakket voor iPhone 5
[afbeelding]
http://www.onedayprice.nl...D=897589560&m4n_aid=10281
denk dat we daar niet vanuit mogen gaan.
nee volgens mij niet
---
Mijn bestelling bij CB:
Gisteren om 11:02 bevestiging bestelling
Gisteren gebeld om 15:05 om gegevens door te nemen
[ Voor 26% gewijzigd door funk-e op 25-09-2012 11:02 ]
...less is more
Verwijderd
Sommige hebben al een andere status!Caliprio schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:57:
[...]
Dat gesprek van gister was de afleverafspraak nog niet he
Dat gaat om een losse toestel verkoop.
Ben gebeld (gisteren +/- 18:30) en er is mij ook het 50% 8 maanden, 25% 12 maanden medegedeeld.
Wat ik me echter bedacht is dat als je na 1 oktober het VF abo krijgt, dat inclusief 21% btw is. En als de prijzen het zelfde blijven je toch nog iets bespaard (47.50 vs 48.30).
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.