Ik denk zelf van niet, reden:
1. 48.30 is een "rare" verkoopprijs;
2. De totale inkomsten voor VF zijn met de na 1 oktober aanbieding hoger (824 vs 798).
Vandaar
Haha, geloof ons nu maar. Je gaat gewoon 21% betalen. En dat geldt ook voor andere abonnementen of diensten die je hebt lopen. Dit zullen dus allemaal vreemde onafgeronde bedragen zijnRAF1 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:13:
[...]
1. 48.30 is een "rare" verkoopprijs;
2. De totale inkomsten voor VF zijn met de na 1 oktober aanbieding hoger (824 vs 798).
Vandaar
[ Voor 6% gewijzigd door funk-e op 25-09-2012 11:18 ]
...less is more
Dat je 21% btw gaat betalen betwist ik ook niet.funk-e schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:17:
[...]
Haha, geloof ons nu maar. Je gaat gewoon 21% betalen. En dat geldt ook voor andere abonnementen of diensten die je hebt lopen. Dit zullen dus allemaal vreemde onafgeronde bedragen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door RAF1 op 25-09-2012 11:20 ]
Maar die heb ik al betaaldVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:21:
Vergeet ook niet dat de BTW ook in de nieuwe iphones hoger wordt...
[ Voor 15% gewijzigd door RAF1 op 25-09-2012 11:23 ]
Als de iPhone na 1 oktober wordt geleverd dan moet tmobile daar (of een ander bedrijf) 21% btw over betalen.
[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 25-09-2012 11:23 ]
Ja, dat klopt. De iPhone heb je < 1okt betaald, dus daar blijft het bij.
[ Voor 29% gewijzigd door funk-e op 25-09-2012 11:26 ]
...less is more
Dat is voor bestaande abo's, niet voor nieuwe. Ik vraag mij dus ook af of ze de prijzen van nieuwe abo's (na 1 oktober) gaan verhogen. Als de prijzen hetzelfde blijven en met de aanbieding die dan voorspeld wordt (12 mnd 25%), wordt VF er niet armer van.funk-e schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:23:
[...]
Ja, dat klopt. De iPhone heb je < 1okt betaald, dus daar blijft het bij.
Ik was net iets later dan jouw reactie met het aanpassen van mijn post, maar kijk hier: http://www.vodafone.nl/btw/
[ Voor 3% gewijzigd door RAF1 op 25-09-2012 11:28 ]
OK, nog 1 reactieRAF1 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:26:
[...]
Dat is voor bestaande abo's, niet voor nieuwe. Ik vraag mij dus ook af of ze de prijzen van nieuwe abo's (na 1 oktober) gaan verhogen. Als de prijzen het zelfde blijven en met de aanbieding die dan voorspeld wordt (12 mnd 25%), wordt VF er niet armer van.
...less is more
Volgens mij is die actie 12*25% nog helemaal niet zeker.funk-e schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:30:
[...]
OK, nog 1 reactie
Niemand weet natuurlijk hoe de Vodafone-abonnementen eruit gaan zien vanaf maandag. We weten alleen de nieuwe actie (12*25% korting). Maar we kunnen er wel vanuit gaan dat het normale 'ronde' bedragen gaan worden. Dat lijkt me logisch. Als je een abo afsluit met de oude voorwaarden krijg je dus een vreemd onafgerond bedrag als maandelijkse abokosten
Het is in ieder geval de actie die meerdere tweakers (waaronder ik) hebben gehoord van CB. Maar inderdaad we weten het niet 100% zeker.Moreno schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:30:
[...]
Volgens mij is die actie 12*25% nog helemaal niet zeker.
...less is more
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Het is 1,68%, niet twee wat je extra moet betalen.Draakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:23:
[...]
Als de iPhone na 1 oktober wordt geleverd dan moet tmobile daar (of een ander bedrijf) 21% btw over betalen.
Of ze jou uiteindelijk een aanvullende factuur van 2% sturen is aan hun. Maar jij zal in dat geval verplicht zijn die te betalen.
Leverdatum is leidend en niet de factuurdatum voor 19 of 21% btw.
Hoi!
Echt binnen 60 seconden na het plaatsen van mijn bericht ontving ik een telefoontje van een super vriendelijke mevrouw. Het is al eerder hier gezegd. Maar de service van Coolblue mag er zeker zijn. Zo kan het dus ook (andere bedrijven, trek hier je les uit!!). Ik heb toch maar voor nummerbehoud gekozen. Kon eigenlijk via de zaak mee doen met een abonnement en mijn eigen nummer daarop zetten. Maar hou het liever toch allemaal gescheiden. Kost het mij het toestel wel prive, maar dan is het in ieder geval allemaal van mijzelf.hopiconjo schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:07:
yep same here; ze zouden me terugbellen dus wacht geduldig nadat ik gister hun telefoontje gemist heb
Helemaal mee eens.funk-e schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:30:
[...]
OK, nog 1 reactie
Niemand weet natuurlijk hoe de Vodafone-abonnementen eruit gaan zien vanaf maandag. We weten alleen de nieuwe actie (12*25% korting). Maar we kunnen er wel vanuit gaan dat het normale 'ronde' bedragen gaan worden. Dat lijkt me logisch. Als je een abo afsluit met de oude voorwaarden krijg je dus een vreemd onafgerond bedrag als maandelijkse abokosten
Nog steedserrox schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:34:
[...]
Echt binnen 60 seconden na het plaatsen van mijn bericht ontving ik een telefoontje van een super vriendelijke mevrouw. Het is al eerder hier gezegd. Maar de service van Coolblue mag er zeker zijn. Zo kan het dus ook (andere bedrijven, trek hier je les uit!!). Ik heb toch maar voor nummerbehoud gekozen. Kon eigenlijk via de zaak mee doen met een abonnement en mijn eigen nummer daarop zetten. Maar hou het liever toch allemaal gescheiden. Kost het mij het toestel wel prive, maar dan is het in ieder geval allemaal van mijzelf.
Ik heb verder niet moeilijke vragen gesteld wanneer en hoe. Ik zie het allemaal wel. Ik snap dat ze daar hun best doen. Ik ben benieuwd hoeveel toestellen ze krijgen. Ik heb een lange tijd bij een APR gewerkt (buiten de randstad dat wel) en daar kregen we dan altijd maar 1-10 toestellen per shop. De launch dag dan.. Dat was in ieder geval in het T-Mobile tijdperk.
Hier worden echter al gesproken over aantallen van 80+. Ook maar afwachten wat daar van waar is, maar toch. Ben benieuwd, ik zit niet echt te wachten op de iPhone 5 om de '5' features. Maar wel om een telefoon met een batterij die niet na 5 uur leeg isDraakje5 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:43:
Opzich is 1-10 helemaal niet weinig als je weet dat je tijdens de pre-order op de 21e gewoon rustig de tmobile winkel in kon lopen en nog bij de eerste 10 bestellingen zou zitten.
[ Voor 1% gewijzigd door errox op 25-09-2012 11:58 . Reden: leestekens.. ]
Tip: Clean install op iOS6 (en dus niet reservekopie terugzetten) - Ik doe nu 2 dagen met 1 lading!errox schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 11:48:
[...]
Hier worden echter al gesproken over aantallen van 80+. Ook maar afwachten wat daar van waar is, maar toch. Ben benieuwd, ik zit niet echt te wachten op de iPhone 5 om de 5 features. Maar wel om een telefoon met een batterij die niet na 5 uur leeg is.. Althans.. mijn huidige iPhone 4 na ruim 2 jaar inmiddels heeft nog zoveel juice in zich. Helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door funk-e op 25-09-2012 11:52 ]
...less is more
Was geen foutPeterkjeld schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:19:
Het was een mooie aanbieding(fout) van pdashop, maar het is niet meer. Wel opvallend dat ze verder erg duur zijn. Een iphone 5 met T-mobile 200 abbo is 30 euro duurder dan bij T-mobile zelf. Ook krijg je twee maanden minder korting bij pdashop.
PSN ID: RedrumNL
Ik blijf het klote vinden dat ze intern steeds wat anders zeggen ik had het verhaal 6 maanden 25%. de een zegt ja het blijft gewoon 50% en de ander weer 12 maanden 25% -.- i wanna speak to the bossbernie2009 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:43:
Ik ben een uur geleden gebeld door een vriendelijke medewerkster. Ook mij werd verteld of 8 maanden 50% korting bij levering op vrijdag. Na 1 okober 12 maanden a 25%. Medewerkster vertelde dat het nu inmiddels op de site is aangepast. Ik heb de order door laten lopen. Ik ben tevreden met 12*25% korting. Dan is het nog steeds voordelig t.o.v. andere aanbiedes. En..... eindelijk van t-mobile af met hun klote dekking!
Aan de telefoon sprak ze wel de hoop uit dat iedereen de telefoon uitgeleverd zou krijgen. Waarschijnlijk inderdaad uit eigen belang, anders kan ze iedereen nog vierenentwinting keer bellenDutchAddick schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:58:
Volgens mij zijn we allemaal door dezelfde vriendelijke mevrouw gebeld![]()
Ze moet inmiddels ook behoorlijk simpel zijn van al dat nabellen
...less is more
Mij werd verteld dat ze de iPhones van de providers krijgen..Blue_Fear schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:11:
Weet iemand of CoolBlue de iPhones van T-Mobile of Vodafone krijgt of dat ze zelf via Apple krijgen?
Same here.wilc0o schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:14:
[...]
Mij werd verteld dat ze de iPhones van de providers krijgen..
[ Voor 6% gewijzigd door Pixelz op 25-09-2012 13:30 ]
Dat dacht ik dus ook!Pixelz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:26:
Ik heb Vodafone gesproken en daar werd verteld dat shops als CB zelf iphones inkopen en die koppelen met abonnementen. Vodafone zelf doet nog geen aanbiedingen overigens.
PSN/XBL: DarkTaufu
Of ze splitsen hun targets. Afgelopen 2 dagen hebben ze dus 100plus orders gehad. Als ze de helft dus verschuiven naar volgende maand....Tjiwa schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:31:
[...]
Dat dacht ik dus ook!
Ze willen OF onder de bestellingen uit komen, OF meer provisie als ze na 1 oktober kunnen leveren!
De telefoniste zei donderdag.Ralluff schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:52:
Weet iemand toevallig wanneer Coolblue de iPhone's binnen krijgt?
PSN/XBL: DarkTaufu
[ Voor 26% gewijzigd door Dannydekr op 25-09-2012 14:08 ]
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Coolblue verkoopt ook losse iPhones, dus keisterk lijkt het me nietkx22 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:52:
[...]
Of ze splitsen hun targets. Afgelopen 2 dagen hebben ze dus 100plus orders gehad. Als ze de helft dus verschuiven naar volgende maand....
Ik ben trouwens benieuwd of diegene die Vodafone gesproken heeft, wel met de juiste aan de lijn is geweest. De meeste receptiegassies weten niet eens waar hun levering naartoe gaan. Ze zeggen maar wat om je vraag te ontwijken over levering naar andere bedrijven.
Lijkt me keisterk dat CB hun iphones ergens anders vandaan halen. Apple levert alleen aan providers en officiele kanalen.
...less is more
Telefoniste vertelde mij vrijdag, en heeeeel misschien donderdag omdat ze tot 22:30u werken, werden dan 's avonds geleverd aan CB. Als ze vroeg komen dan worden er nog wat behandeld, die krijgen dan vrijdag hun iPhone. De mensen die vrijdag telefoon krijgen, krijgen hun telefoon zaterdag (afhankelijk wat ze afspreken natuurlijk)
Ben net ook gebeld, had om 11:15 besteld (11 uur ging het in de lucht volgens haar) dus er is kans dat ik bij de eerste lichting zit. Nummerbehoud meteen goedgekeurd door Vodafone (heb Ben maandelijks opzegbaar). Ze vertelde inderdaad dat ze nogal wat belletjes erop had zittenDutchAddick schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:58:
Volgens mij zijn we allemaal door dezelfde vriendelijke mevrouw gebeld![]()
Ze moet inmiddels ook behoorlijk simpel zijn van al dat nabellen
Via T-Mobile online besteld? Zo ja, wanneer besteld?Donnie Darko schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:03:
nice! net een sms van t-mobile dat ik morgen een sms en mail kan verwachten om een afspraak te maken voor levering
Ik heb gesproken met de afdeling die over verlenging van abonnementen gaat. Lijkt me dat die wel weten hoe het zit. Bovendien: waarom zou Vodafone wel aan shops als CB leveren en zelf nog geen aanbiedingen doen. Lijkt me niet logisch.kx22 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:52:
[...]
Of ze splitsen hun targets. Afgelopen 2 dagen hebben ze dus 100plus orders gehad. Als ze de helft dus verschuiven naar volgende maand....
Ik ben trouwens benieuwd of diegene die Vodafone gesproken heeft, wel met de juiste aan de lijn is geweest. De meeste receptiegassies weten niet eens waar hun levering naartoe gaan. Ze zeggen maar wat om je vraag te ontwijken over levering naar andere bedrijven.
Lijkt me keisterk dat CB hun iphones ergens anders vandaan halen. Apple levert alleen aan providers en officiele kanalen.
Ik zeg het niet met zekerheid, maar het lijkt mij 2 totaal andere stromen. Vodafone krijgt iphones van Apple. Hoe ze dit vervolgens verdelen gaan ze niet aan iedereen vertellen. Lijkt mij dat jij iemand aan de lijn hebt gehad van levering naar particulieren of klein zakelijke. Die zullen echt niet weten of CB of een ander groot detailhandel van Vodafone koopt of niet.Pixelz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:01:
[...]
Ik heb gesproken met de afdeling die over verlenging van abonnementen gaat. Lijkt me dat die wel weten hoe het zit. Bovendien: waarom zou Vodafone wel aan shops als CB leveren en zelf nog geen aanbiedingen doen. Lijkt me niet logisch.
[ Voor 10% gewijzigd door kx22 op 25-09-2012 15:45 ]
ja vorige week dinsdag ingeschreven (zat in de voorinschrijving van t-mobile)Bernii schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:54:
[...]
Via T-Mobile online besteld? Zo ja, wanneer besteld?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 16:00 ]
Ik betaal in totaal 1100 euro en dan heb ik hetzelfde als jij maar dan 200 belminuten per maand. 75 belminuten vind ik zelf een beetje weinig.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:59:
Is dit de beste aanbieding?
15,66 euro per maand betalen bij vodafone voor onbeperkt smsen en interneten tot 1gb en 75 belminuten en dan vrijdag een simlockvrije iPhone 5 kopen voor 650. Dan kom je op 1025, iemand een beter deal ?
Btw dit is met friends and family korting
[ Voor 56% gewijzigd door NotSoSteady op 25-09-2012 16:08 ]
Ja nou koop een lostoestel, neem een abbo bij telfort: 16 euro, 1GB data, 300 belminuten.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:59:
15,66 euro per maand betalen bij vodafone voor onbeperkt smsen en interneten tot 1gb en 75 belminuten en dan vrijdag een simlockvrije iPhone 5 kopen voor 650. Dan kom je op 1025, iemand een beter deal ?
[ Voor 5% gewijzigd door Dannydekr op 25-09-2012 16:42 ]
Youfone is qua bedrijf wel echt een zooitje ongeregeld. Heb er zelf meerdere problemen meegehad. Anderhalve maand een snelheid van 14 Kb/s gehad, facturen die niet worden afgeschreven etc. Dat van die facturen is dan in dit geval in mijn voordeel, maar het kan ook anders. Op internet zijn daarover zat klachten te vinden...rickdehoop schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:44:
ik ga voor simonly youfone 24 maanden en een losse iphone 16gb zwart via apple.com
250 minuten, 1gb internet, 80 smsjes, kpn netwerk
eerste jaar 14.40 pm
tweede jaar 17.40 pm
Waar zie je dit abonnement bij Telfort? Ik kom op bedragen boven de 20 Euro uit.Sannieboy schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:40:
[...]
Ja nou koop een lostoestel, neem een abbo bij telfort: 16 euro, 1GB data, 300 belminuten.
Dat is een betere deal denk ik
Verwijderd
Dit is dus met een oude iPhone? Want ik zie bij F&F geen iPhone 5 staan...?Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:59:
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 17:07 ]
Youfone kan ik hier ook afraden honderden euro's teveel gefactureerd maar is nog niet niet recht te zetten vanwege een "systeemstoring" dat al een paar maanden duurt.NickvdB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:49:
[...]
Youfone is qua bedrijf wel echt een zooitje ongeregeld. Heb er zelf meerdere problemen meegehad. Anderhalve maand een snelheid van 14 Kb/s gehad, facturen die niet worden afgeschreven etc. Dat van die facturen is dan in dit geval in mijn voordeel, maar het kan ook anders. Op internet zijn daarover zat klachten te vinden...
Ik zou als ik jou was een paar euro meer per maand geven voor een provider die haar zaken fatsoenlijk op orde heeft.
[ Voor 8% gewijzigd door Silversin op 25-09-2012 17:33 ]
The same here, we hebben dus helemaal niets aan de codes...Silversin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:32:
Net een mail van Vodafone ontvangen:
Laat jij jouw vrienden of familieleden tot eind september genieten van tijdelijk extra voordeel bij Friends & Family?
Je hebt onlangs een actiecode xxx aangevraagd voor xxx@outlook.com maar deze is nog niet gebruikt. Dat komt goed uit want jouw vriend of familielid kan nog tot 30 september profiteren van extra Friends & Family korting!
Volgens mij gaat het hier alleen om die 'extra' korting tot dan.. Vanaf 1 oktober zijn er weer nieuwe friends en family acties gok ik zoTc-Chub schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:33:
[...]
The same here, we hebben dus helemaal niets aan de codes...
Ik dus ook,... jammer, kan pas in oktober verlengen.Silversin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:32:
Net een mail van Vodafone ontvangen:
Jouw Friends & Family actiecode is nog 5 dagen geldig
Laat jij jouw vrienden of familieleden tot eind september genieten van tijdelijk extra voordeel bij Friends & Family?
Je hebt onlangs een actiecode xxx aangevraagd voor xxx@outlook.com maar deze is nog niet gebruikt. Dat komt goed uit want jouw vriend of familielid kan nog tot 30 september profiteren van extra Friends & Family korting!
Als een van jullie je F&F code niet gebruikt hou ik me aanbevolenPannekoek81 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:52:
[...]
Ik dus ook,... jammer, kan pas in oktober verlengen.
Die is toch verbonden aan je email? Overdragen is m.i. niet mogelijk. Of ik moet het mis hebben.astonmbp schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:59:
[...]
Als een van jullie je F&F code niet gebruikt hou ik me aanbevolen.
[ Voor 47% gewijzigd door Workaholic op 25-09-2012 18:23 ]
Dat lijkt me niet te kunnen want je betaald in totaal minder dan dat het toestel waard is.Workaholic schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:22:
Net een persoonlijke aanbieding gehad van KPN:
dit is een link in de mail welke ik heb ontvangen
[afbeelding]
Maar even uitzoeken hoe dit in elkaar steekt want dit lijkt op het eerste oog wel erg goedkoop (1 jaar abbo)
Vorige jaar heb ik een zeer goede deal geregeld via afdeling SAFE (en half tweakers ook geholpen aan een vergelijkbare aanbieding.. zo erg dat ze afdeling SAFE + procedures hebben aangepast)
denk dat ik nu op de zwarte lijst sta daar.. maar ga ook afdeling safe even bellen om te kijken naar de beste deal.
Ik zie NaN staanWorkaholic schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:22:
[afbeelding]
Maar even uitzoeken hoe dit in elkaar steekt want dit lijkt op het eerste oog wel erg goedkoop (1 jaar abbo)
Vorige jaar heb ik een zeer goede deal geregeld via afdeling SAFE (en half tweakers ook geholpen aan een vergelijkbare aanbieding.. zo erg dat ze afdeling SAFE + procedures hebben aangepast)
denk dat ik nu op de zwarte lijst sta daar.. maar ga ook afdeling safe even bellen om te kijken naar de beste deal.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Klopt dat het lease is.. maar dit gaat mijn vierde iphone worden. Ik neem altijd een 1 jarig abbo, betaal gemiddeld 200 euro bij en krijg hetzelfde terug bij een V&A verkoop van het vorige toestel. Kortom elk jaar een nieuwe iphone tegen een meerprijs van 0 euro.syntesia schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:25:
is lease, heb hem ook al gepost je zou hem dus weer moeten inleveren na 1 jaar of je kan hem overkopen aan de eind van je abonnement.
Foutje van kpn denk ikKecin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:27:
[...]
Ik zie NaN staan.
Faal van KPN of heb je lopen fucken
Mja leasen is heel leuk... mag je aan het eind alsnog vrijwel het gehele bedrag betalen van een nieuwe iPhone aangezien ze amper /niet in prijs zakken.Workaholic schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:22:
[afbeelding]
Kan je dan uitleggen wat het nadeel is? Ik snap het blijkbaar nog niet helemaal. Ik betaal maandelijks een bedrag voor mijn abbo + toestel en mag aan het einde van het jaar het toestel inleveren en een nieuwe uitzoeken zonder meerprijs. Het gaat toch uiteindelijk om de maandelijkse kosten en de kosten voor het hele abbo (dus in mijn geval een jaar)?sbmuc schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:30:
[...]
Mja leasen is heel leuk... mag je aan het eind alsnog vrijwel het gehele bedrag betalen van een nieuwe iPhone aangezien ze amper /niet in prijs zakken.
[ Voor 17% gewijzigd door Workaholic op 25-09-2012 18:33 ]
Weet je wel zeker dat die aanbieding goed is, en niet dat die korting voor maar vier maanden telt, dat zou in ieder geval een hoop verklaren.Workaholic schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:32:
[...]
Kan je dan uitleggen wat het nadeel is? Ik snap het blijkbaar nog niet helemaal. Ik betaal maandelijks een bedrag voor mijn abbo + toestel en mag aan het einde van het jaar het toestel inleveren en een nieuwe uitzoeken zonder meerprijs. Het gaat toch uiteindelijk om de maandelijkse kosten en de kosten voor het hele abbo (dus in mijn geval een jaar)?
Het enige verschil voor mij zou zijn is dat ik het toestel niet meer hoef te verkopen via V&A, geld vangen en weer een meerprijs betalen voor een nieuw toestel. Nu hoeft dit juist niet meer.. moet alleen kijken wat het totaal kost versus de vorige keren.
Ik heb hier niks binnen gekregen, en die mail is gewoon dat als je nog van de extra aanbieding gebruik wil maken dat je voor 31 september moet bestellen.keanu_ schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:37:
Ze worden blijkbaar allemaal gecanceld (soort van..)
[ Voor 22% gewijzigd door NotSoSteady op 25-09-2012 18:40 ]
Titel van de e-mail is: Jouw Friends & Family actiecode is nog 5 dagen geldig.Laat jij jouw vrienden of familieleden tot eind september genieten van tijdelijk extra voordeel bij Friends & Family?
Je hebt onlangs een actiecode ###### aangevraagd voor ######## maar deze is nog niet gebruikt. Dat komt goed uit want jouw vriend of familielid kan nog tot 30 september profiteren van extra Friends & Family korting!
Stuur deze mail door naar ######### en laat hem of haar genieten van de volgende voordelen;
Onderstaand de voordelen op een rij:
• In plaats van 25% korting ontvang je nu 30% korting op je abonnement i.c.m. de beste smartphones. De korting is gedurende de hele contractperiode geldig!
• Geen nieuwe telefoon nodig? Kies dan voor een Sim Only abonnement voor bijna de helft van je maandbedrag!
• Daarnaast biedt het Friends & Family aanbod ook nog eens voordelige prepaid toestellen en de allernieuwste tablets
• Geen aansluitkosten
• Nergens anders goedkoper!
Bekijk het volledige aanbod op www.vodafone.nl/friendsfamily en plaats een bestelling met de unieke actiecode.
[ Voor 6% gewijzigd door Blue_Fear op 25-09-2012 18:41 ]
Ja daar staat gewoon in dat als je van de EXTRA F&F korting gebruik wilt maken dat je voor het einde van september moet bestellen, omdat de tarieven daarna weer stijgen, er staat niet dat je code niet langer geldig is.
Ja de EXTRA F&F actie, dus 30% ipv 25%.Blue_Fear schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:41:
Sorry, ik was nog niet klaar met typen. Titel is: nog 5 dagen geldig
Oke ik kreeg deze mail met de titel: Friends & Family actiecodeBlue_Fear schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:43:
Nee, dat staat er niet. Er staat dat mijn actiecode nog 5 dagen geldig is...
Je hebt onlangs een actiecode aangevraagd voor maar deze is nog niet gebruikt. Dat komt goed uit want jouw vriend of familielid kan nog de maand september profiteren van extra Friends & Family korting!
Stuur deze mail door naar en laat hem of haar genieten van de volgende voordelen;
Onderstaand de voordelen op een rij:
• In plaats van 25% korting ontvang je nu 30% korting op je abonnement i.c.m. de beste smartphones. De korting is gedurende de hele contractperiode geldig!
• Geen nieuwe telefoon nodig? Kies dan voor een Sim Only abonnement voor bijna de helft van je maandbedrag!
• Daarnaast biedt het Friends & Family aanbod ook nog eens voordelige prepaid toestellen en de allernieuwste tablets
• Geen aansluitkosten
• Nergens anders goedkoper!
Bekijk het volledige aanbod op www.vodafone.nl/friendsfamily en plaats een bestelling met de unieke actiecode.
Dat klopt, dat staat er zeker. Een beetje naïef om te denken dat het alleen over de korting gaat.Blue_Fear schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:43:
Nee, dat staat er niet. Er staat dat mijn actiecode nog 5 dagen geldig is...
Ik kreeg een andere email, dus vandaar de verwarring.Tc-Chub schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:45:
[...]
Dat klopt, dat staat er zeker. Een beetje naïef om te denken dat het alleen over de korting gaat.
Schiet je toch niks mee op, want die annuleren ze zo. Ik had hetzelfde bij Hi, geen toestellease bij een 1-jarig contract, kreeg ik vandaag bevestiging en dan zetten ze hem er gewoon bij op. Dus maar weer snel geannuleerd.kneusteun schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:50:
Zat een vervelende fout in de VF websiteals je de iphone5 32GB selecteerde dan was ie opeens bij elk abbo gratis!?! alles kon je vast instellen je adres etc. maar op laatste moment bij de bevestiging blijft ie hangen en gaat ie niet verder.
Dacht ik even blij te zijn
[ Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 25-09-2012 18:53 ]
Huh?, ik zie nog geen iphone5 staan op de VF website.kneusteun schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:50:
Zat een vervelende fout in de VF websiteals je de iphone5 32GB selecteerde dan was ie opeens bij elk abbo gratis!?! alles kon je vast instellen je adres etc. maar op laatste moment bij de bevestiging blijft ie hangen en gaat ie niet verder.
Dacht ik even blij te zijn
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq