Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11:19
6killer schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:03:
[...]

Volgens mij staat hier ergens in de thread dat VF sowieso pas na de 28ste die dingen uitlevert en ik betwijfel of ze dan al in de winkels verkrijgbaar zijn.
van http://forum.vodafone.nl/...nosim-Iphone-5/td-p/29306

21-09-2012 08:15 AM

Update:

Vanaf a.s. zaterdag zal het mogelijk zijn om via de klantenservice of via de winkels een simwissel met een nanosim uit te voeren.
Dit is bijna een week eerder dan in eerste instantie gepland.

Wil jij in de winkel je sim omwisselen voor een nanosim? Dat kan! Maar echt pas vanaf zaterdag in één van onze Vodafone filialen, bij Belcompany of via derde kanalen. In de winkels zullen echter en alleen maar op vertoon van jouw los gekochte Iphone 5 nanosims worden aangeboden.

Ook via de klantenservice zullen voor zaterdag geen nanosims worden uitgestuurd. Daarnaast willen we jullie verzoeken, alleen een simkaart aan te vragen als je de Iphone 5 al daadwerkelijk hebt. De voorraad is beperkt!

Let op: Probeer geen nanosim te bemachtigen voor zaterdag, of zonder Iphone 5; dat zijn de duidelijke voorwaarden. Contact opnemen met de klantenservice met betrekking tot de nanosim heeft op dit moment ook geen effect. ZIj zullen geen nanosims uitsturen voor zaterdag en daarnaast kunnen zij ook geen extra informatie verstrekken. ALLE informatie rondom de lancering van de Iphone 5 en nanosims zal via het forum ontsloten worden.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Waarom heeft iedereen het over vijlen en knippen?

Micro-SIM naar Nano-SIM is niet te knippen geloof ik hoor.

Volgens mij is namelijk ook de software zelf anders...

Edit @ automatiseringsgids.nl gevonden:
"Niet af te knippen
De SIM-kaart bevat een chip met daarin de gegevens van de telefoonabonnee, zijn abonnement en dergelijke. De chip is aangesloten op een reeks contactjes, ongeveer op de manier waarop een chip in een chipkaart is gemonteerd. Naarmate de SIM-kaarten kleiner worden, krimpen ook die contactvlakjes en komen ze dichter bij elkaar te liggen. Wie denkt dat hij een gewone SIM-kaart of een micro-SIM met een tang of zaagje op maat kan maken komt bedrogen uit. Voor een goede werking moet voor de iPhone 5 per se een nano-SIM worden aangevraagd bij de telecomprovider."

[ Voor 65% gewijzigd door BDHowner op 24-09-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:53
Thx! Dan is dat wel te overzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Ik kan me niet voorstellen dat VF de voorwaarden na 1 oktober kan wijzigen. Het is gewoon krachtens geldige titel afgesloten, blijkbaar is de prijs redelijk en kunnen ze andere klanten niet benadelen tenzij ze via jurisprudentie gelijk kunnen halen bij de rechter. Daarnaast wordt de consument beschermt in veel gevallen, uitzonderlijke gevallen dat het bedrijf in z'n recht staat, dat is bij zo'n constructie hoogst onzeker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:58:
[...]

Gaat er mij om dat ik vanochtend besteld heb, en anderen in de (late) middag.
Ik ben, uiteraard, graag eerder aan de beurt, dan de latere bestellers.
Ik werd nog twee keer gebeld maar kreeg niks te horen en verbinding verbrak na 5 seconden :P Ik maar hallo roepen enzo.

ON-TOPIC:

Heeft Vodafone nog officieel iets laten weten wanneer de prijzen bij hun bekend worden? Hier in het topic zeiden sommige mensen vanaf 28 september, maar heb nog geen officiële bron kunnen vinden hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:12
Net gebeld geworden door pdashop. Ze vertelden mij dat de korting na 1 oktober inderdaad nog maar 25% korting is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorwol
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 10:19
Ralluff schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:19:
Net gebeld geworden door pdashop. Ze vertelden mij dat de korting na 1 oktober inderdaad nog maar 25% korting is.
:/ Hoe zit het nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:05
Ralluff schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:19:
Ik ook. Maar mij werd verteld dat die 25% voor 2-jarige abonnementen nu voor de eerste 12 maanden geldt ipv de oorspronkelijke eerste 8 maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Nu online
Smsje van tmobile dat de levertijd van de iPhone 2 tot 3 weken duurt. Tja dat wist ik al, ze zouden toch de 26e met levertijden komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emiel74 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:21:
[...]

Ik ook. Maar mij werd verteld dat die 25% voor 2-jarige abonnementen nu voor de eerste 12 maanden geldt ipv de oorspronkelijke eerste 8 maanden..
(als ik even in maanden betalen)

voor 1 okt:
( 8 * 0,5 = ) 4 + (24 - 8 = ) 16 = 20 maanden

na 1 okt:
( 12 * 0,75 =) 9 + (24 - 12 = ) 12 = 21 maanden

Heb ik dat goed zo?
En dan laat ik toestelkosten buiten beschouwing

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knijnemans
  • Niet online

Knijnemans

Commit to the bit

emiel74 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:21:
[...]

Scheelt je dan concreet dus 1 maand abo kosten over de gehele looptijd (bij 2 jaar). Bij 1 jaar (mits ze dat recht-evenredig terug schalen) zelfs maar een halve maand abo kosten over de gehele looptijd. Dan kan volgens mij die aanbieding van CB nog steeds wel aardig uit :) Althans, ik ga bij directe bestelling bij Vodafone vast wel meer dan 42.50 extra betalen voor dezelfde abo/telefoon-combi...
Ik ben wel gebeld, maar heb telefoontje gemist; teruggebeld, er werd mij verteld dat ik later teruggebeld zou worden omdat iedereen in gesprek was. Ik zie het allemaal wel, vanochtend rond half 12 besteld, met een beetje mazzel wordt ie gewoon vrijdag bezorgd, en anders merken we het wel, zolang ik geen 2 maanden op m'n toestel hoef te wachten ga ik er iig niet wakker van liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernii
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-06 15:54
Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:22:
Smsje van tmobile dat de levertijd van de iPhone 2 tot 3 weken duurt. Tja dat wist ik al, ze zouden toch de 26e met levertijden komen?
Inderdaad. Heb hetzelfde SMSje ontvangen. Hoelaat heb jij je iPhone besteld? Ik heb mijn 16GB black 's vrijdagochtend om 10:00 uur besteld.

Zijn er mensen die andere levertijden hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Bernii schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:31:
[...]

Inderdaad. Heb hetzelfde SMSje ontvangen. Hoelaat heb jij je iPhone besteld? Ik heb mijn 16GB black 's vrijdagochtend om 10:00 uur besteld.

Zijn er mensen die andere levertijden hebben ontvangen?
Rond 12 uur in de middag.

Elders lees ik 3-4 voor 64 gb. Dat was ook al vooraf bekend, dus niks geks tot nu toe.

[ Voor 11% gewijzigd door Draakje5 op 24-09-2012 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:22
Ik wil van T-Mobile naar Vodafone, maar dan kan ik nooit gebruik maken van deze actie omdat er een maand opzegtermijn op zit. Begrijp ik dat zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernii
BDHowner schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:10:
Waarom heeft iedereen het over vijlen en knippen?

Micro-SIM naar Nano-SIM is niet te knippen geloof ik hoor.

Volgens mij is namelijk ook de software zelf anders...

Edit @ automatiseringsgids.nl gevonden:
"Niet af te knippen
De SIM-kaart bevat een chip met daarin de gegevens van de telefoonabonnee, zijn abonnement en dergelijke. De chip is aangesloten op een reeks contactjes, ongeveer op de manier waarop een chip in een chipkaart is gemonteerd. Naarmate de SIM-kaarten kleiner worden, krimpen ook die contactvlakjes en komen ze dichter bij elkaar te liggen. Wie denkt dat hij een gewone SIM-kaart of een micro-SIM met een tang of zaagje op maat kan maken komt bedrogen uit. Voor een goede werking moet voor de iPhone 5 per se een nano-SIM worden aangevraagd bij de telecomprovider."
Er zijn al tangetjes verkrijgbaar voor SIM > Nano SIM. Daarnaast heeft één van de redacteuren van Onemorething.nl zelf zijn micro-Sim omgeknipt naar Nano-Sim, en het werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Lizardz schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:32:
Ik wil van T-Mobile naar Vodafone, maar dan kan ik nooit gebruik maken van deze actie omdat er een maand opzegtermijn op zit. Begrijp ik dat zo goed?
Ja kan gewoon hoor. als je abonnement al verlopen is, alleen zal je binnen 1 maand 2x kosten hebben.
Dan krijg je van vodafone een tijdelijk nummer tot je nummer portering gedaan is.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-02 00:26
MrOizo2005 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:38:
[...]

Ja kan gewoon hoor. als je abonnement al verlopen is, alleen zal je binnen 1 maand 2x kosten hebben.
Dan krijg je van vodafone een tijdelijk nummer tot je nummer portering gedaan is.
Bij Vodafone krijg je geen tijdelijk nummer zoals bij KPN & T-Mobile. Je nummer wordt gewoon geporteerd naar Vodafone op het moment dat het kan. Wordt nummerbehoud niet goedgekeurd, zit je niet aan twee contracten vast.

Vandaar dat Vodafone bij nummerbehoud niet alvast de toestellen levert aan de klanten, in tegenstelling tot T-Mobile & KPN die dit wel doen, en sommige klanten dus aan 2 contracten vastzitten. Hun oude provider en hun nieuwe provider. Dus: toestel wordt pas geleverd door Vodafone als het nummerbehoud volledig is goedgekeurd (duurt maximaal 5 werkdagen).

Hurray voor Vodafone! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rowinio op 24-09-2012 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Kijk dit is info die ik ook nog niet wist ! bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernii
Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:31:
[...]

Rond 12 uur in de middag.

Elders lees ik 3-4 voor 64 gb. Dat was ook al vooraf bekend, dus niks geks tot nu toe.
Hmm, toen zaten ze al op 10.000 bestellingen. Ben benieuwd hoeveel ze er deze week binnen krijgen tijdens de eerste levering.

Andere vraag, ik verleng vanuit T-Mobile en blijf bij T-Mobile. Zou die Nano-SIM vanaf dag 1 actief zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Elke andere webshop zit zeker 200 euro boven wat coolblue aanbood. Ik was 10 minuten te laat met het afronden van mijn order, maar er moeten toch wel webshops zijn die een vergelijkbare vraagprijs hebben?

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:46
Net een belletje gehad. Het is idd zo als je voor 1 oktober je iPhone krijgt je 8 maanden 50% korting krijgt. Daarna is het 12 maanden 25%.
Met de uitlevering van het toestel is het wel wie het eerst heeft besteld wie hem als eerst ontvangt. Dus vroege bestellers hebben meer kans dan mensen die hem wat later hebben besteld.

Daarnaast stond er een fout op hun site. Ze hadden bij de zwarte iPhone 16gb een toestelprijs van 189 euro staan bij een abonnement van 55 euro. De witte variant was bij dit abonnement gratis. Ik heb dat even aan ze voorgelegd en ik krijg nu de zwarte gratis bij een 55 euro abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:26:
[...]

(als ik even in maanden betalen)

voor 1 okt:
( 8 * 0,5 = ) 4 + (24 - 8 = ) 16 = 20 maanden

na 1 okt:
( 12 * 0,75 =) 9 + (24 - 12 = ) 12 = 21 maanden

Heb ik dat goed zo?
En dan laat ik toestelkosten buiten beschouwing
In mijn geval (16GB, 2jr, 1 GB, €55) is het verschil dan:

50% eerste 8 maanden: €1100
25% eerste 12 maanden: €1165

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TlighT
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-05 10:31
Levertijd 4 tot 5 weken voor een iPhone 64GB zwart.
Besteld vrijdagochtend om +/- 7:45 en bijna direct afgerekend middels credit card.

Edit: T-Mobile met verlenging abonnement.

[ Voor 14% gewijzigd door TlighT op 24-09-2012 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf welke tijd kon je vanochtend bij Coolblue icm vodafone bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: laat maar, verkeerd begrepen

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:56:
Vanaf welke tijd kon je vanochtend bij Coolblue icm vodafone bestellen?
Volgensmij kon dat vannacht al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik heb PDAshop/CoolBlue twee keer gebeld en kreeg twee keer te horen dat het abo blijft zoals je m hebt besteld. Hierbij heb ik specifiek gevraagd of na 1 oktober de voorwaarden veranderen.
Dus, of er worden verhalen door hun verteld, of er worden hier verhalen verteld. Het blijft wel vreemd!

Daarnaast schijn ik op de lijst te staan om gebeld te worden voor een afleverafspraak... Ofwel ik zit bij de eerste lichting...
Man, ik had eerst de intentie om ergens in november s te onderhandelen met T-Mobile over een nieuw abo met korting en een schappelijk prijsje voor een 5, maar veel beter dan het CB abo gaat me niet lukken: € 1.065 voor 32gb met en twee jaar 140 min, 500 Mb en onbeperkt sms.

Thanks CB en nog steeds: Daag, T-Mobile! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jobbie schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:59:
Ik heb PDAshop/CoolBlue twee keer gebeld en kreeg twee keer te horen dat het abo blijft zoals je m hebt besteld. Hierbij heb ik specifiek gevraagd of na 1 oktober de voorwaarden veranderen.
Dus, of er worden verhalen door hun verteld, of er worden hier verhalen verteld. Het blijft wel vreemd!

Daarnaast schijn ik op de lijst te staan om gebeld te worden voor een afleverafspraak... Ofwel ik zit bij de eerste lichting...
Man, ik had eerst de intentie om ergens in november s te onderhandelen met T-Mobile over een nieuw abo met korting en een schappelijk prijsje voor een 5, maar veel beter dan het CB abo gaat me niet lukken: € 1.065 voor 32gb met en twee jaar 140 min, 500 Mb en onbeperkt sms.

Hoe laat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e

Zo'n lijst is er niet want ze weten niet eens hoeveel ze er binnen krijgen. Uiteindelijk staat iedereen op de lijst want als ze er 10.000 geleverd krijgen dan krijgt iedereen hem die er een besteld heeft.
Daarnaast krijg je als je hun belt de algemene helpdesk aan de lijn en niet iemand die specifiek over telefoon contracten gaat. Dus ga er maar vanuit dat het klopt wat de mensen zeggen die je telefonisch opbellen.

[ Voor 15% gewijzigd door Sunri5e op 24-09-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook gebeld (12 uur besteld)
- Je mag er onder uit
- Voorwaarden veranderen wél na 1 okt. (lekker ja nee verhaal hier) en dan betaal je dus per saldo een maand extra, toestelprijs blijft hetzelfde...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
Moreno schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:01:
[...]

Zo'n lijst is er niet want ze weten niet eens hoeveel ze er binnen krijgen. Uiteindelijk staat iedereen op de lijst want als ze er 10.000 geleverd krijgen dan krijgt iedereen hem die er een besteld heeft.
Mijn gedachte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Mail bevestiging om 12:37...

Verder wacht ik wel af... Vreemd verhaal dat ik twee keer bevestigd krijg dat ik het abo krijg zoals ik m heb besteld en dat anderen wel spreken over wijzigingen... Bellen we wel t zelfde nummer? 010 2170277.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Jobbie schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:08:
[...]

Mail bevestiging om 12:37...

Verder wacht ik wel af... Vreemd verhaal dat ik twee keer bevestigd krijg dat ik het abo krijg zoals ik m heb besteld en dat anderen wel spreken over wijzigingen... Bellen we wel t zelfde nummer? 010 2170277.
Je wordt gebeld. Bij mij was dat een nummer dat op 8999 eindigde.
Ik kreeg mijn bevestiging om 12:05 uur binnen via de mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:02
iPhone 5 16 GB wit:

Verlening 1 jaar (1 GB bundel, 140 minuten):
1e 4 maanden: 23.75 (95)
8 maanden: 47.50 (380)
Toestel: 310

Totaal: €785, beste prijs tot nu toe voor een 1 jarig abbo!
jammer dat ze door hun voorraad heen zijn!

edit: Bij CB btw

[ Voor 4% gewijzigd door Silversin op 24-09-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Die deal was helaas verdwenen net. Wel andere leuke deals icm de 32gb, maar bij jouw deal is de toestelprijs hoger nu

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:19

janklp

FortyTwo Capital

Hebben jullie al een mededeling gekregen over de levering van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

knuppelhout schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:11:
[...]

Die deal was helaas verdwenen net. Wel andere leuke deals icm de 32gb, maar bij jouw deal is de toestelprijs hoger nu
Ik heb wel een witte besteld... Wellicht wordt werd die goedkoper aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 20:02
Dom geweest om vanmiddag niet te bestellen |:(
Wat een prijzen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter info, ik ben net gebeld met de mededeling van de 25% ipv 50%. Volgens mij lopen hier dingen intern langs elkaar heen of proberen ze mensen af te schepen met 25% korting ipv 50%. Ik heb ze verteld dat ik gewoon de 50% wil aangezien ik daar voor heb betaald. De mevrouw begreep me en ze 'ging haar best doen'...

Edit: vanmorgen 11.15 besteld.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:21:
Even ter info, ik ben net gebeld met de mededeling van de 25% ipv 50%. Volgens mij lopen hier dingen intern langs elkaar heen of proberen ze mensen af te schepen met 25% korting ipv 50%. Ik heb ze verteld dat ik gewoon de 50% wil aangezien ik daar voor heb betaald. De mevrouw begreep me en ze 'ging haar best doen'...

Dus je laat jezelf wel af schepen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moreno schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:23:
[...]

Dus je laat jezelf wel af schepen ;)
Wellicht heb je gelijk. Ik zal ze nog even een belletje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:25:
[...]

Wellicht heb je gelijk. Ik zal ze nog even een belletje geven.
Ik wil er meer mee zeggen dat ze niemand iets kunnen beloven en je snel afwimpelen door te zeggen "ik ga m'n best doen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47
Ik net ook gebeld en hij zei dat het 12 maanden 25procent werd. Scheelt me 40 euro, wel jammer maar nog steeds goed vergeleken met de rest. Maar die gozer zei erbij waarschijnlijk. Ik heb dus het idee dat het wss toch 6 maanden wordt en ze me in het nauw nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Ook ik ben net gebeld door PDAShop om mijn gegevens door te nemen. Ze kon me niet zeggen of ik bij de 1e lichting zit of bij de 2e. Ik hoor sowieso vrijdag meer en zit tot de aflever afspraak nergens aan vast.

Ze gaf me ook aan omdat ik nummer behoud heb aangevraagd dat zodra hij vrijdag voor me klaar licht en gebeld word voor een aflever afspraak dat deze eerst door moet zijn bij Vodafone. Ze zijn zaterdag ook open hiervoor en zal dan dus dinsdag de telefoon krijgen (Als ik bij een 1e levering zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Heb mijn iPhone 16GB gisteravond los besteld bij CB en ben niet eens gebeld. Het lijkt erop dat mensen die vandaag met abbo hebben besteld eerder worden gebeld/hun toestel eerder krijgen (dus voorkeur boven los toestel)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
MrOizo2005 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:30:
Ook ik ben net gebeld door PDAShop om mijn gegevens door te nemen. Ze kon me niet zeggen of ik bij de 1e lichting zit of bij de 2e. Ik hoor sowieso vrijdag meer en zit tot de aflever afspraak nergens aan vast.

Ze gaf me ook aan omdat ik nummer behoud heb aangevraagd dat zodra hij vrijdag voor me klaar licht en gebeld word voor een aflever afspraak dat deze eerst door moet zijn bij Vodafone. Ze zijn zaterdag ook open hiervoor en zal dan dus dinsdag de telefoon krijgen (Als ik bij een 1e levering zit).
Mijn ervaring is dat dit niet binnen 4 dagen gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:19

janklp

FortyTwo Capital

virish01 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:31:
Heb mijn iPhone 16GB gisteravond los besteld bij CB en ben niet eens gebeld. Het lijkt erop dat mensen die vandaag met abbo hebben besteld eerder worden gebeld/hun toestel eerder krijgen (dus voorkeur boven los toestel)??
Volgens mij wordt je toch ook niet gebeld als je een koelkast besteld. Je wordt gebeld om het abonnement door te nemen, in jou geval heb je alle informatie al voorhanden en is de deal met CB gesloten. In geval van een abonnement fungeert CB als onderaannemer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Dinsdag de telefoon als je bij de 1e levering zit? Dat is na 1 oktober dus dan zou het 25% kortings tarief ingaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
virish01 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:31:
Nee. Ze bellen de mensen die als eerste hebben besteld als laatst. Ik ben ook net pas gebeld terwijl ik hem om 12 uur vanmiddag al had besteld (volgens mij hier een van de eerste). CB verzekerde me wel dat de mensen die als eerste hebben besteld ook als eerste hun toestel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:33:
Dinsdag de telefoon als je bij de 1e levering zit? Dat is na 1 oktober dus dan zou het 25% kortings tarief ingaan.
Nee, want de abbo word dan vrijdag al aangevraagd gaf ze me aan. Alleen mogen ze pas leveren als alles rond is. Dus dan zouden de kortingen van 50% gelden

[ Voor 12% gewijzigd door MrOizo2005 op 24-09-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:33:
Die 25% regel gaat alleen in als Vodafone haar algemene kortingen aanpast. Als ze aan de 8 maanden 50% vasthouden dan doet CB dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Janusz schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:32:
[...]

Volgens mij wordt je toch ook niet gebeld als je een koelkast besteld. Je wordt gebeld om het abonnement door te nemen, in jou geval heb je alle informatie al voorhanden en is de deal met CB gesloten. In geval van een abonnement fungeert CB als onderaannemer.
True! Had in gedachte dat alles ook rond was zodra je een abbo online neemt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het normaal dat het contract bij aflevering getekend moet worden? Bij mijn vorige abo moest ik eerst het digitaal ontvangen contract ondertekenen en terugsturen.

Nu besteld bij Hi.nl. Ben benieuwd hoe het bij hun zal lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JariLiti
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-05 20:20
Vanmiddag ook mijn toestel besteld via CB (12.34 uur). Ik ben nog niet gebeld. Ben wel een bestaande CB klant. Bestelstatus 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak'. Iemand dezelfde status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorwol
JariLiti schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:54:
Vanmiddag ook mijn toestel besteld via CB (12.34 uur). Ik ben nog niet gebeld. Ben wel een bestaande CB klant. Bestelstatus 'Je wordt gebeld voor een afleverafspraak'. Iemand dezelfde status?
Same here, ongeveer zelfde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 08:39
Ik :) Wacht ongeduldig af, haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 21:20
Als jullie trouwens niet thuis kunnen zijn kunnen jullie de telefoon ook bij mijn oom in Nigeria laten afleveren, hij zorgt dan dat het toestel weer terugkomt. :P

@hi vraag

Ik ben ook benieuwd, heb nog niks weer gehoord.

[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 24-09-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan dwars door de bestellijst zei ze, maar levering zou wel volgens besteltijdstipvolgorde (3x woordwaarde) gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog even gebeld en heb na veel doorvragen wel te horen gekregen dat ik 1 van de eerste was. Je moet wel volhardend zijn zeg.. Niet de beste aftersales tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Hoe laat kreeg jij bevestigingsemail ctgras?

Misschien ook een ordernummer (laatste 3 getallen) dan weten we straks of ze wel of niet kriskras selecteren

Zullen we allemaal even ordernummer plus tijdstip aangeven? Om CB te controleren

[ Voor 69% gewijzigd door kx22 op 24-09-2012 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:21:

kx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:58:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:58:
Net nog even gebeld en heb na veel doorvragen wel te horen gekregen dat ik 1 van de eerste was. Je moet wel volhardend zijn zeg.. Niet de beste aftersales tot nu toe.
Hoelaat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Om 10.45 wist ik het nieuws, maar ik twijfelde of ik wel een iphone 5 wilde hebben haha. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

vannacht besteld 2:00 bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
kx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:58:

Misschien ook een ordernummer (laatste 3 getallen) dan weten we straks of ze wel of niet kriskras selecteren

Zullen we allemaal even ordernummer plus tijdstip aangeven? Om CB te controleren
Tijdstip lijkt me genoeg toch?

12:05 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Laatst online: 29-08 08:39
12:36, nog geen telefoontje gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:51
12:14 besteld, zojuist gebeld.

Hij kon echter niets beloven voor vrijdag. Ze zouden hun uiterste best doen om misschien vrijdag of zaterdag te leveren, en anders de week daarna :*) Maar ik ga liever uit van het worst case scenario, dan valt het tenminste altijd mee :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AS90
  • Laatst online: 10:46
11:23, vanmiddag 2 gebeld maar kon niet opnemen. Net terug gebeld maar die medewerker wist er niets van. Word vanavond nog een keer gebeld door een medewerker die het wel weet.

[ Voor 3% gewijzigd door AS90 op 24-09-2012 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Word er een beetje erg moe van! Door die storing bij de Rabobank kan ik het niet overmaken :'( En het is ook nog eens naar een ING bank, dus duurt sowieso al 3 dagen :'(. Vanmiddag al om 12:30 besteld, hopelijk gaat het in op het moment van bestellen en niet betalen :p

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
darkshadow83 schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:14:
12:14 besteld, zojuist gebeld.

Hij kon echter niets beloven voor vrijdag. Ze zouden hun uiterste best doen om misschien vrijdag of zaterdag te leveren, en anders de week daarna :*) Maar ik ga liever uit van het worst case scenario, dan valt het tenminste altijd mee :9
CB heeft mij door ene BAS met 100% garantie dggv dat alle orders worden geleverd met 50% korting eerste 8 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:28:
[...]

CB heeft mij door ene BAS met 100% garantie dggv dat alle orders worden geleverd met 50% korting eerste 8 maanden :)
Heb je het zwart op wit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
paar keer mondelinge bevestiging gekregen. je hebt het ook zwart op wit en CB is heel klantvriendelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Laatst online: 17-09 19:44
Net gebeld door CB. Hij vertelde hetzelfde verhaal over de 25% na 1 oktober. Ik heb om 12:35 besteld en hij zei dat ik er redelijk vroeg bij was. Dat kon ie wel zien. Verder moest ik ook mijn bankrekening en gegevens van m'n ID kaart doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
Mijn bestelling bij CB:
12:22 bevestiging per mail
18:47 werd ik gebeld om contract door te nemen (ID-gegevens en rekeningnummer) en om te kijken of vodafone me zou accepteren als klant omdat ik overstap van T-Mobile naar VF.
Na de goedkeuring ook hetzelfde verhaal te horen gekregen dat als ik bij de 2e lichting zou zitten, de korting 25% voor 12 maanden zou zijn ipv 50%/8 maanden.

[ Voor 4% gewijzigd door Fonta op 24-09-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Craztas schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:33:
Net gebeld door CB. Hij vertelde hetzelfde verhaal over de 25% na 1 oktober. Ik heb om 12:35 besteld en hij zei dat ik er redelijk vroeg bij was. Dat kon ie wel zien. Verder moest ik ook mijn bankrekening en gegevens van m'n ID kaart doorgeven.
Mmm, dus iedereen die na die 80 bestellingen zit krijgt dus niet die korting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 21:14
alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:35:
[...]

Mmm, dus iedereen die na die 80 bestellingen zit krijgt dus niet die korting....
80 bestellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Fonta schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:34:
Mijn bestelling bij CB:
12:22 bevestiging per mail
18:47 werd ik gebeld om contract door te nemen en om te kijken of vodafone me zou accepteren als klant omdat ik overstap van T-Mobile naar VF.
Na de goedkeuring ook hetzelfde verhaal te horen gekregen dat als ik bij de 2e lichting zou zitten, de korting 25% voor 12 maanden zou zijn ipv 50%/8 maanden.
scheelt dus maar 2 maanden 50 % korting... ;) scheelt dus toch wel bij sommige abo´s 45 euro meer betalen, valt dus reuze mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Nu online
Ze zouden maar 80 iPhones krijgen ofzo zij iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Hoe kom je daar bij? Ze weten zelf niet hoeveel ze er binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:36:
Ze zouden maar 80 iPhones krijgen ofzo zij iemand?
ja maar volgens mij zei diegene toch maar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op maandag 24 september 2012 @ 18:56:
Als jullie trouwens niet thuis kunnen zijn kunnen jullie de telefoon ook bij mijn oom in Nigeria laten afleveren, hij zorgt dan dat het toestel weer terugkomt. :P

@hi vraag

Ik ben ook benieuwd, heb nog niks weer gehoord.
Ik kreeg ineens 5 e-mails dat mijn bestelling vertraging had opgelopen :+

En op https://hi.reviva.nl/default.aspx staat de bestelstatus leeg.

Achja komt vast goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabaaltje
  • Laatst online: 06-05 15:35
Wat is je postcode? Wat ik vanmiddag heb doorgekregen is dat alle bestellingen op tijd geleverd gaan worden en dat er woensdag vanaf 10:00 afspraken gemaakt gaan worden door ons callcenter.

[ Voor 81% gewijzigd door kabaaltje op 24-09-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke nice, klinkt goed. Werk je bij Hi?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Eindelijk in kunnen loggen bij de Rabobank :) De 105 euro is overgemaakt, hopelijk ontvangen ze het tamelijk snel. Ben erg benieuwd in ieder geval. Hopelijk gaat het per ordernummer, want dan ben ik 1 v.d. eerste (laatste 3 cijfers: 031)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Laatst online: 15-09 12:25
Dannydekr schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:47:
Eindelijk in kunnen loggen bij de Rabobank :) De 105 euro is overgemaakt, hopelijk ontvangen ze het tamelijk snel. Ben erg benieuwd in ieder geval. Hopelijk gaat het per ordernummer, want dan ben ik 1 v.d. eerste (laatste 3 cijfers: 031)
Bij mij 569 ben ik dan eerder of later geweest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabaaltje
  • Laatst online: 06-05 15:35
Ik zie dat je twee orders heb klaar staan, alles ziet er zover ik kan zien goed uit. Mocht je donderdag voor de middag niet gebeld zijn PM me dan even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AS90
  • Laatst online: 10:46
Net door CB gebeld. Ook mij werd verteld dat het 12 maanden 25% korting wordt. Of ik bij de eerste lichting zat durfde ze me niet te vertellen. Ze waren het overzicht een beetje kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kabaaltje schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:49:
Ik zie dat je twee orders heb klaar staan, alles ziet er zover ik kan zien goed uit. Mocht je donderdag voor de middag niet gebeld zijn PM me dan even..
Ah, tof! Maar ik heb maar 1 bestelling gedaan. Of is de simkaart apart o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32
Kun je nu nog een bestelling plaatsen bij coolblue? Lijkt niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
Ben benieuwd of ik bij de 1e groep hoor, via phonehouse voor t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik heb 12.09 maar Hij zei dat ik er inderdaad vroeg bij zat, alleen weet hij het niet zeker of ik bij de eerste zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
Hier nog niets van CB vernomen (14:23 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CB: men kijkt eerst of je betaling binnen is en plaatst je dan in de wachtrij.
Met een CC had je dus voordeel, was gelijkt betaald.
Daarna hangt het af van de VF acceptatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Helemaal niet commin sense. Ik heb gekozen voor onder rembours en ze hebben me om 18.xx gebeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:56:
CB: men kijkt eerst of je betaling binnen is en plaatst je dan in de wachtrij.
Met een CC had je dus voordeel, was gelijkt betaald.
Daarna hangt het af van de VF acceptatie.
Ik heb direct betaald via iDeal.
Bij mij gingen ze toen ze mij vanmiddag opbelde meteen checken of VF mij accepteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
Ik heb ook gekozen voor onder rembours, aangezien er geen random reader in de buurt was...

Mag gezien reactie kx22 dus niet uitmaken welke betalingsmethode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
Rembours had misschien slim geweest in plaats van overmaken. Hopelijk bellen ze me vanavond of morgen alsnog, kan desnoods een bewijs naar ze mailen betreft de betaling :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 19:28:
[...]

Die garantie kan hij je niet geven want de abonnement heeft een imei plus sim nummer nodig. Dus als iedereen een foon krijgt dan wel. Anders lykt het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorwol
12.34, ben net gebeld, zelfde verhaal, na 1 oktober 12 maanden 25%, als je bij de eerste levering zit én nummerbehoud hebt aangevraagd houden ze je telefoon achter en wordt ie verzonden als de nummerbehoud is goedgekeurd, dus dat maakt niets uit!
EDIT: ik heb ook van rembours gekozen, dus maakt niet uit!

[ Voor 10% gewijzigd door Jorwol op 24-09-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-01 00:08
Ik heb m'n iphone 5 16 gb zwart besteld bij de phone house, via priority club ( nu denk ik ongeveer 2 weken terug ik ben nummer 19,

nummer 9 van de 16 gb's

het gemiddelde wat een phone house winkel as. vrijdag geleverd krijgt is ongeveer 20 a 25 iphones voornamelijk 16 gb.. aanstaande woensdag krijgt nederland de iphones binnen ( de retail winkels, webshops geen idee!)

dan kunnen ze ook meer duidelijkheid geven over wie wat en wanneer gaat leveren :)

edit: had typefout ; woensdag krijgen ze ze binnen

[ Voor 6% gewijzigd door Ossjee op 24-09-2012 20:05 ]

Pagina: 1 ... 40 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.