698 euro = 16 gbMichie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:24:
[...]
Hoeveel GB heb je besteld, tegen mij zeiden ze nl. dat ze enkel 16gb hadden.
Mensen die hier daadwerkelijk hun tmobile bestelling voor hebben opgezegd (voor vodafone abbo via CB)? Ik vind het verschil minimaal en ben toch tevreden met 'onbeperkt internet'.
Net ook gebeld door CB.. idd na 1 oktober 25% korting eerste 8 maand. Nu maar duimen dat ik bij de eerste lichting zit. Kans was overigens niet heel groot zei de overigens alleraardigste mevrouw. Toestellen komen rechtstreeks van Vodafone en hoeveel ze er krijgen wist ze niet. Het waren er waarschijnlijk tientallen. Het aantal bestellingen waren er honderd+ vertelde ze. Afwachten en anders gewoon annuleren en los toestel halen met Vodafone F&F sim only (waarvan de prijzen dan ook wel weer zullen stijgen.. hmm)
Hebben ze inclusief abonnement ook alleen maar de 16gb?Michie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:24:
[...]
Hoeveel GB heb je besteld, tegen mij zeiden ze nl. dat ze enkel 16gb hadden.
Dus ook al heb ik besteld en betaald met de 50% korting, kunnen ze hier toch nog 25% van maken als ik niet bij de 1e lichting zit?wilc0o schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:32:
Net ook gebeld door CB.. idd na 1 oktober 25% korting eerste 8 maand. Nu maar duimen dat ik bij de eerste lichting zit. Kans was overigens niet heel groot zei de overigens alleraardigste mevrouw. Toestellen komen rechtstreeks van Vodafone en hoeveel ze er krijgen wist ze niet. Het waren er waarschijnlijk tientallen. Het aantal bestellingen waren er honderd+ vertelde ze. Afwachten en anders gewoon annuleren en los toestel halen met Vodafone F&F sim only (waarvan de prijzen dan ook wel weer zullen stijgen.. hmm)
Lijkt me een beetje vreemd aangezien het nergens stond en de prijzen niet onder voorbehoud waren..
Verwijderd
BAM!PaulBloem schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:35:
[...]
Dus ook al heb ik besteld en betaald met de 50% korting, kunnen ze hier toch nog 25% van maken als ik niet bij de 1e lichting zit?
Lijkt me een beetje vreemd aangezien het nergens stond en de prijzen niet onder voorbehoud waren..
ook even gebeld met de CB order is betaald en verwerkt dus als het goed is dan issie vrijdag binnen :3
en inderdaad eigenlijk waren ze niet voor losse verkoop bedoeld..
en inderdaad eigenlijk waren ze niet voor losse verkoop bedoeld..
Het contract teken je aan de deur toch? Dus om die 50% korting te krijgen moet je iPhone op vrijdag geleverd zijn (ik neem aan dat ze niet op zaterdag leveren)? Ik vind dit wel vreemd hoor, je bestelt toch gewoon met de 50% korting die op de site staat?
Verwijderd
Waarom zouden ze niet op zaterdag leveren?chainzz schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:36:
Het contract teken je aan de deur toch? Dus om die 50% korting te krijgen moet je iPhone op vrijdag geleverd zijn (ik neem aan dat ze niet op zaterdag leveren)? Ik vind dit wel vreemd hoor, je bestelt toch gewoon met de 50% korting die op de site staat?
Iemand hier luid en duidelijk met CB over gesproken?chainzz schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:36:
Begin veel tegenstrijdige berichten te lezen.
Klopt maar als ze je bellen MOET je akkoord gaan met het feit dat je korting minder kan worden mocht je niet bij de eerste lichting zitten. Ga je akkoord dan zetten ze je order pas door.chainzz schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:36:
[ Voor 6% gewijzigd door Caliprio op 24-09-2012 15:39 ]
Het contract wordt pas definitief als je, je handtekening zet aan de deur bij de koerier. Doe je dit voor 1 okt dan gelden de dan lopende acties. Doe je dit erna, dan gelden de dan lopende acties. CB mevrouw vertelde mij dat ze er ook niet blij mee was, ze hadden dit gisteren te horen gekregen, maar er niets mee konden. Vodafone beslist hierin.PaulBloem schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:35:
[...]
Dus ook al heb ik besteld en betaald met de 50% korting, kunnen ze hier toch nog 25% van maken als ik niet bij de 1e lichting zit?
Overigens wel een slimme markting stunt. Nu veel pre orders binnen halen.. 10% ontvangt hem op tijd, 90% te laat. Van die 90% let 30% op en annuleert. Overige 70% laat order lopen en Vodafone is de lachende 3e.
Verwijderd
Wat is dat voor iets raars, je kan toch niet akkoord gaan als ze mogelijk de tarieven aanpassen en je zelf dus niet weet waarmee je akkoord gaat??Caliprio schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:38:
[...]
Klopt maar als ze je bellen MOET je akkoord gaan met het feit dat je korting minder kan worden. voordat ze je order doorzetten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 15:40 ]
Ja ik weet ook eigenlijk niet waar ik dat vandaan haal, meestal wordt die levering door een speciaal bedrijf gedaan toch? Ik heb dat in ieder geval twee keer gehad (met Vodafone en Hi), dat er zo'n mannetje langskomt die foto's van je ID kaart maakt en je het contract laat tekenen etc.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:37:
[...]
Waarom zouden ze niet op zaterdag leveren?
Is iemand trouwens al gebeld door Coolblue om een afspraak te maken over het tijdstip van levering?
Dan moet je geen handtekening zetten en gewoon annuleren als je niet bij de eerste lichting zitVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:39:
[...]
Wat is dat voor iets raars, je kan toch niet akkoord gaan als ze mogelijk de tarieven aanpassen??
Ze leveren OOK op zaterdag werd mij verteld. CB krijgt toestellen vrijdag 28e binnen, zaterdag is levering! Er was een HELE kleine kans dat ze donderdagavond al levering kregen van Vodafone zodat hij echt op vrijdag geleverd ging worden.
ik vind dat ze ons de mogelijkheid moeten bieden om het contract NU af te sluiten en NU te ondertekenen. Die iPhone komt dan later wel toch?
...less is more
Agree!funk-e schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:42:
ik vind dat ze ons de mogelijkheid moeten bieden om het contract NU af te sluiten en NU te ondertekenen. Die iPhone komt dan later wel toch?
Ik lees dingen over dat ze alleen de 16gb krijgen. De 32gb met abonnement bestellen heeft dus geen zin?
Ook maar is besteld,
Ik zie wel wat er gebeurt,
Anders jammer, en dan maar vrijdag met me reservering naar de T-Mobile Shop. Als ze wel leveren, bied ik me reservering van 50 euro aan voor T-Mobile shop in Breda, ik was een van de eerste 15 van de pre-order in de winkel
Ik zie wel wat er gebeurt,
Anders jammer, en dan maar vrijdag met me reservering naar de T-Mobile Shop. Als ze wel leveren, bied ik me reservering van 50 euro aan voor T-Mobile shop in Breda, ik was een van de eerste 15 van de pre-order in de winkel
PSN/XBL: DarkTaufu
Dit is dus ook de reden dat Vodafone nog niet met prijzen naar buiten is gekomen.. Na 1 okt maar 25% korting! Vodafone komt straks met de iPhone 5 waar je weinig voor bij hoeft te betalen maar geeft dan wel minder korting op abbo. Lijkt goedkoper maar Vodafone wint er alleen maar aan.
Alsnog ben ik goedkoper uit met nieuw vodafone abonnement nieuwe stijl dan met Ismart T-mobile verlengen, ok het scheelt weinig maar wel meer minuten bij Vodafone
Ik gok zomaar dat de 16GB het populairst is... (hoop ik dan met m'n 32 GB bestelling bij CB) 
Overigens ook de Alleraardigste CB Mevrouw (ACM) aan de lijn gehad, en zij bevestigde de kleine kans op de vrijdag levering en hopelijk de 2e lichting nog voor 1 oktober. Overigens noemde de ACM ook dat het 'zomaar nog een maand' kan duren voordat er voldoende voorraad zou zijn...
Overigens ook de Alleraardigste CB Mevrouw (ACM) aan de lijn gehad, en zij bevestigde de kleine kans op de vrijdag levering en hopelijk de 2e lichting nog voor 1 oktober. Overigens noemde de ACM ook dat het 'zomaar nog een maand' kan duren voordat er voldoende voorraad zou zijn...
[ Voor 60% gewijzigd door S1W op 24-09-2012 15:50 ]
Verwijderd
Kreeg een dergelijk verhaal, twee stuks aangevraagd.wilc0o schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:32:
Kwamen maar 80 toestellen binnen volgens hem voor vrijdag, de rest na het weekend.
Krijg je vrijdag het toestel, dan kan je je contract tekenen, anders niet. Dan kan je enkel de nieuwe voorwaarden accepteren (maar 25% korting) of je order annuleren.
Verwijderd
enCaliprio schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:40:
[...]
Dan moet je geen handtekening zetten en gewoon annuleren als je niet bij de eerste lichting zit
Dus .. contradictie tochKlopt maar als ze je bellen MOET je akkoord gaan met het feit dat je korting minder kan worden. voordat ze je order doorzetten.
Klopt, is geen punt zei CB, het is een soort pre-order in alleen hun eigen systeem, het abbo wordt alleen gecheckt maar nog niet doorgezet tot ze weten hoeveel phones er kunnen worden geleverd.Michie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:52:
Ja maar zo lang er nog niets is geleverd kan je altijd wel annuleren geloof ik.
Verwijderd
Ik ben ook net gebeld door CB.
Het is dus zo dat als je bij de 1e lichting zit je vrijdag wordt gebeld en je de 50% korting hebt over de 8e maanden.
Zit je niet bij de 1e lichting heb je de 1e 8 maanden maar 25% korting maar wordt je ook weer gebeld voor een leveringsafspraak, pas als je een afspraak tot levering hebt gedaan zit je er aan vast.
Voor die tijd kun je nog altijd annuleren.
Het is dus zo dat als je bij de 1e lichting zit je vrijdag wordt gebeld en je de 50% korting hebt over de 8e maanden.
Zit je niet bij de 1e lichting heb je de 1e 8 maanden maar 25% korting maar wordt je ook weer gebeld voor een leveringsafspraak, pas als je een afspraak tot levering hebt gedaan zit je er aan vast.
Voor die tijd kun je nog altijd annuleren.
Hebben wij geen juridisch onderlegde tweakers hier?
Dit moet toch niet mogelijk zijn?
Ik ga deze kwestie aanmelden bij Kassa en Radar.
Dit moet toch niet mogelijk zijn?
Ik ga deze kwestie aanmelden bij Kassa en Radar.
[ Voor 22% gewijzigd door bernie2009 op 24-09-2012 15:56 ]
De mensen die net gebeld zijn hebben allemaal ook al betaald? Of hebben jullie aangeklikt dat je achteraf betaald?
genaaid dus. gelukkig kon ik mij inhouden en stick to my preorder van 04 sept
Ik heb al wel betaald maar als dat abo 25% wordt dan mogen ze m'n geld terugstorten...
Nou laten we gewoon eerst rustig afwachten wie er een toestel krijgen.Sharpe. schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:57:
genaaid dus. gelukkig kon ik mij inhouden en stick to my preorder van 04 sept
Maar een verlenging kan wel direct ingaan toch?
Verwijderd
Ik koop die iphone wel los over aantal maandjes. Tot die tijd oude iphone met dit sublieme abo:
http://www.tele2.nl/mobie.../sim-only-abonnement.html
Ene Steven aan de lijn gehad?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 15:49:
[...]
Kreeg een dergelijk verhaal, twee stuks aangevraagd.
Kwamen maar 80 toestellen binnen volgens hem voor vrijdag, de rest na het weekend.
Krijg je vrijdag het toestel, dan kan je je contract tekenen, anders niet. Dan kan je enkel de nieuwe voorwaarden accepteren (maar 25% korting) of je order annuleren.
Verwijderd
geen nano simmetjes
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:05:
Ik koop die iphone wel los over aantal maandjes. Tot die tijd oude iphone met dit sublieme abo:
Maar zelfs met die 25% korting ipv. 50% is het nog wel goedkoper dan bij T-Mobile volgens mij (in het geval van een 16GB iPhone 5):
T-Mobile iSmart 75 2 jaar
Toestelprijs: 329,95
Eerste 6 maanden: 18,75
Overige 18 maanden: 37,50
Totaal over twee jaar: 1117,45
PDAShop Vodafone 42,50 1GB
Toestelprijs: 105
Aansluitkosten (in mijn geval, ik ga van T-Mobile naar Vodafone): 30
Eerste 8 maanden (met 25% korting): 31,88
Overige 16 maanden: 42,50
Totaal over twee jaar: 1070,04
Niet een enorm verschil maar wel wat goedkoper. Bovendien krijg je bij Vodafone 90 belminuten in plaats van 75 en in mijn geval ook een betrouwbaarder netwerk (hangt van je woonplaats af natuurlijk).
T-Mobile iSmart 75 2 jaar
Toestelprijs: 329,95
Eerste 6 maanden: 18,75
Overige 18 maanden: 37,50
Totaal over twee jaar: 1117,45
PDAShop Vodafone 42,50 1GB
Toestelprijs: 105
Aansluitkosten (in mijn geval, ik ga van T-Mobile naar Vodafone): 30
Eerste 8 maanden (met 25% korting): 31,88
Overige 16 maanden: 42,50
Totaal over twee jaar: 1070,04
Niet een enorm verschil maar wel wat goedkoper. Bovendien krijg je bij Vodafone 90 belminuten in plaats van 75 en in mijn geval ook een betrouwbaarder netwerk (hangt van je woonplaats af natuurlijk).
Verwijderd
In de categorie ubersuf... ik ben er vrijdag/zaterdag helemaal niet.
Iemand anders laten tekenen (al dan niet via volmacht) kan zeker niet he?
@Chainzz
vergeet niet:
- Na een jaar of 2 kun je 25 korting op je factuur nemen bij tmobile.
- Onbeperkt internet. Geen extra kosten dus als je over de 1GB bundel gaat, bij vodafone wel.
Is dat 40 euro verschil waard? lijkt me niet. Want dat verschil wordt nog maar 15 euro wanneer je 25 euro korting op je factuur koopt.
vergeet niet:
- Onbeperkt internet. Geen extra kosten dus als je over de 1GB bundel gaat, bij vodafone wel.
Is dat 40 euro verschil waard? lijkt me niet. Want dat verschil wordt nog maar 15 euro wanneer je 25 euro korting op je factuur koopt.
Je kan iemand anders jouw ID geven, da's voldoende.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:17:
In de categorie ubersuf... ik ben er vrijdag/zaterdag helemaal niet.
Bij Vodafone is het mogelijk mijn abonnement 4 maanden van te voren te verlengen. Geld deze termijn ook als ik via Coolblue verleng?
Verwijderd
Ik kan het idd even navragen, (al heb ik geen andere id dan paspoort en rijbewijs en ik heb beide nodig... rijbewijs thuis laten lijkt me de beste optie dan...)Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:18:
[...]
Je kan iemand anders jouw ID geven, da's voldoende.
Echt hoe kón ik het vergeten...

Volgens mij is het ook afhankelijk waar je woont. Ik ben het bereik van T-Mobile gewoon zat. Bij KPN kan je ook niets meer, want daar is het allemaal lease. Dus voor mij waren sowieso de opties:Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:18:
@Chainzz
vergeet niet:
- Toestel los kopen en een KPN / Hi / Vodafone F&F sim only abo
- Toestel met Vodafone F&F abo (helaas is deze er nog steeds niet)
- Deze aanbieding met 50% of 25% via CB
Vodafone netwerk, here I come! Op welke manier dan ook....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Net gebeld door CB, ze verwachten 80 toestellen te krijgen. Ik vroeg of ik bij die 80 zou zitten en de mevrouw zei dat ze er nog zeker geen 80 hadden gedaan (nu weet ik niet of ze daarmee bestellingen bedoelt of het overzetten naar Vodafone). Ik houd goede moed dus.
Heuj.. we houden moed!Blue_Fear schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:26:
Net gebeld door CB, ze verwachten 80 toestellen te krijgen. Ik vroeg of ik bij die 80 zou zitten en de mevrouw zei dat ze er nog zeker geen 80 hadden gedaan (nu weet ik niet of ze daarmee bestellingen bedoelt of het overzetten naar Vodafone). Ik houd goede moed dus.
80 toestellen?Blue_Fear schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:26:
Dat is wel erg weinig. Er zullen alleen al 80 tweakers een iPhone 16gb hebben besteld.
Voor de HI.nl bestellingen:
er zijn 9000 mensen geweest die zich hebben aangemeld voor de pre-order en daarvan hebben er slechts 1000 een order geplaatst.(Crisis of toch de bizar hoge prijzen/vreemd lease constructie)
Aankomende vrijdag krijgen we 3000 telefoons geleverd en ze zullen naar verwachting vrijdag en zaterdag worden bezorgd.
De berichten over ''eventuele vertraging'' kunnen als niet verzonden worden beschouwd (ga ik nu dus even van uit) en vanaf woensdag gaan we afspraken maken voor de levering.
er zijn 9000 mensen geweest die zich hebben aangemeld voor de pre-order en daarvan hebben er slechts 1000 een order geplaatst.(Crisis of toch de bizar hoge prijzen/vreemd lease constructie)
Aankomende vrijdag krijgen we 3000 telefoons geleverd en ze zullen naar verwachting vrijdag en zaterdag worden bezorgd.
De berichten over ''eventuele vertraging'' kunnen als niet verzonden worden beschouwd (ga ik nu dus even van uit) en vanaf woensdag gaan we afspraken maken voor de levering.
Beetje vreemd gevoel dat mensen die na bij hebben besteld allemaal al gebeld zijn en ik niet.
Half 3 besteld... Nog niet gebeld...
Redelijk wat iPhone orders zijn ten onrechte richting het callcenter geschoten om gebeld te worden. Dit is als het goed is nu allemaal hersteld.
Ik heb dit ook, ik wil eigenlijk sowieso bij T-Mobile weg omdat ik de slechte ontvangst gewoon zat ben. Ik heb gewoon geen zin om zo'n prachtige telefoon te hebben als ik er een kwart van de tijd niet eens met een fatsoenlijke snelheid op kan internetten (niet overdreven)...Nitai schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:25:
[...]
Volgens mij is het ook afhankelijk waar je woont. Ik ben het bereik van T-Mobile gewoon zat. Bij KPN kan je ook niets meer, want daar is het allemaal lease. Dus voor mij waren sowieso de opties:Ik vermoed dat de korting van 25% ook wel bij F&F doorgevoerd zal worden, dus even van het weekend dan maar de kosten naast elkaar leggen van F&F en CB. Hopelijk zijn de prijzen dan wel al bekend bij de F&F site van Vodafone.
- Toestel los kopen en een KPN / Hi / Vodafone F&F sim only abo
- Toestel met Vodafone F&F abo (helaas is deze er nog steeds niet)
- Deze aanbieding met 50% of 25% via CB
Vodafone netwerk, here I come! Op welke manier dan ook....
Verwijderd
half twaalf besteld, ook nog niet gebeld en geen reactie op mail gehad...william89 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:30:
Half 3 besteld... Nog niet gebeld...
Hoe bedoel je?kabaaltje schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:31:
Redelijk wat iPhone orders zijn ten onrechte richting het callcenter geschoten om gebeld te worden. Dit is als het goed is nu allemaal hersteld.
Inderdaad erg vreemd, ik heb om 12:24 besteld en ben nog niet gebeld...Moreno schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:28:
Beetje vreemd gevoel dat mensen die na bij hebben besteld allemaal al gebeld zijn en ik niet.
Wacht even..
Ik heb betaald via overschrijving (Rabobank werkt momenteel niet), dit was om 12:46. Ik heb echter gewoon de overeenkomst voor 50% korting voor m'n neus gekregen, en over 25% heb ik niets gelezend. Dit kunnen ze dan toch niet zomaar omzetten?
Ik heb betaald via overschrijving (Rabobank werkt momenteel niet), dit was om 12:46. Ik heb echter gewoon de overeenkomst voor 50% korting voor m'n neus gekregen, en over 25% heb ik niets gelezend. Dit kunnen ze dan toch niet zomaar omzetten?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Same hereDannydekr schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:32:
Wacht even..
13:18 besteld en net gebeld.
Ik begreep dat je je je order altijd nog kunt annuleren voor 1 oktober, wordt vrijdag weer gebeld voor een stand van zaken / leveringsafspraak.
Mochten ze dus niet kunnen leveren voor 1 oktober, dan kun je nog annuleren. Ik wacht vrijdag wel even af.
Ik begreep dat je je je order altijd nog kunt annuleren voor 1 oktober, wordt vrijdag weer gebeld voor een stand van zaken / leveringsafspraak.
Mochten ze dus niet kunnen leveren voor 1 oktober, dan kun je nog annuleren. Ik wacht vrijdag wel even af.
Je kunt kosteloos annuleren en als je al geld hebt overgemaakt krijg je het meteen teruggestort, aldus CB. Maar ze laten vrijdag weten of je bij de 80 zit.
De orders hebben per ongeluk (systeemfout?) de status gekregen dat ze richting het callcenter gaan terwijl de voorraad nog niet eens is geleverd. Sommige klanten hadden voor morgen een afspraak staan
Als ik nu probeer te bestellen bij cb pdashop.nl kan ik alleen een bericht krijgen bij voorraad of iets dergelijks, en niet iets bestellen icm het abonnement dat ik wil (iPhone altijd 90 minuten). Klopt dit of hebben ze de site gewoon weer hersteld?
Klopt, je kan nu niet meer pre-orderen
Dat is dan weer pech voor mij, ik als armlastige scholier heb niet bijzonder veel geld om bijbetalen bij een abonnement te kunnen betalen dus dit was wel een mooie deal!Blue_Fear schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:42:
Zou dat kunnen inhouden dat iedereen die nu besteld heeft verzekerd is van een iphone 5 vrijdag? Dat ze nu op die 80 zitten en de site veranderd hebben?
Zou dat betekenen dat de rest (van de eerste lichting) hem dus gewoon krijgt?Blue_Fear schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:42:
Zou toch wel erg mooi zijn, laten we het hopen
nee, want de medewerkers hebben meerdere malen aangegeven dat het zeer onwaarschijnlijk was dat bepaalde mensen bij de 1e lichting zouden zitten.Michie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:44:
[...]
Zou dat betekenen dat de rest (van de eerste lichting) hem dus gewoon krijgt?
Verwijderd
Klopt, zijn blijkbaar door de voorraad heen. Mischien waren er wel 80 per toestel type, aangezien de ene al sneller niet meer te bestellen was dan de andere. De 16Gb gingen het snelste.
Ik bedenk me net dat als je een nummerportatie aanvraagt je nooit voor 1oktober levering gaat redden.
Shit, dat heb ik dus wel gedaan...Miki schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:45:
Ik bedenk me net dat als je een nummerportatie aanvraagd je nooit voor 1oktober levering gaat redden.
Verwijderd
Dat zei de medewerker aan de telefoon ook al...
Alhoewel het daadwerkelijk onderteken telt. Nummerportatie kan daarna nog wel.
Alhoewel het daadwerkelijk onderteken telt. Nummerportatie kan daarna nog wel.
Miki schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:45:
Ik bedenk me net dat als je een nummerportatie aanvraagd je nooit voor 1oktober levering gaat redden.
Net gebeld met CB. Ook de orders die na 1 oktober worden geleverd zijn met 50% korting de eerste 8 maanden
Verzekerd geworden
Hoezo? Moet wettelijk binnen 24 uur geregeld zijn.Miki schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:45:
alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:46:
Net gebeld met CB. Ook de orders die na 1 oktober worden geleverd zijn met 50% korting de eerste 8 maanden![]()
![]()
Verzekerd geworden
Ze kunnen toch nooit garanties geven? Hoeveel mensen hebben 'm vanaf hier nou besteld? Ik vraag me sowieso af hoeveel mensen van deze 'actie' op de hoogte zijn.Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:45:
[...]
nee, want de medewerkers hebben meerdere malen aangegeven dat het zeer onwaarschijnlijk was dat bepaalde mensen bij de 1e lichting zouden zitten.
Verwijderd
Nou volgens mij kan alleen vodafoon dat bevestigen aangezien zij hadden gemeld dat de actie tot 1/10 was.
alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:46:
Net gebeld met CB. Ook de orders die na 1 oktober worden geleverd zijn met 50% korting de eerste 8 maanden![]()
![]()
Verzekerd geworden
Mwah... ze kunnen toch zelf dat verlies van 30 25% nemen...
[ Voor 8% gewijzigd door S1W op 24-09-2012 16:49 ]
Dat is mooi, hebben ze hier intern overleg over gehad ofzo? Want eerder op de dag werd er vanuit CB nog gezegd dat dit niet zo was...alwaysleft schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:46:
![]()
Verzekerd geworden
Alwaysleft heeft CB gewoon onder druk gezet, het is net politiekchainzz schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:52:
[...]
Dat is mooi, hebben ze hier intern overleg over gehad ofzo? Want eerder op de dag werd er vanuit CB nog gezegd dat dit niet zo was...
vast wel..chainzz schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:52:
[...]
Dat is mooi, hebben ze hier intern overleg over gehad ofzo? Want eerder op de dag werd er vanuit CB nog gezegd dat dit niet zo was...
Dit soort politiek bevalt me welMichie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:54:
[...]
Alwaysleft heeft CB gewoon onder druk gezet, het is net politiek
Iemand soms nog gevraag dof er een nanosim bijgeleverd wordt?
Nou ik werd net gebeld, (16:44) , en toen zei ze nog dat ze ze mogelijk niet voor 1 oktober kan leveren, en indien dit het geval is de actievoorwaarden van Vodafone veranderen en daarmee de korting ook. Ik mocht hem nog altijd annuleren als ik het er niet mee eens ga worden.
[ Voor 4% gewijzigd door BastiaanCM op 24-09-2012 16:56 ]
Ik wacht ook al een hele tijd, ze bellen vanzelf wel hoor!Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:56:
5 uur later en ik ben nog niet gebeld/gemaild...
Dan bel ik zelf maar...
@Jack4ya
Laat even weten of je wat hoort, anders ga ik zelf ook bellen...
Laat even weten of je wat hoort, anders ga ik zelf ook bellen...
Ik heb een verlenging aangevraagd met Vodafone en mij werd nadrukkelijk gemeld dat deze er NIET bijgeleverd werd. Ik had het idee, door de woorden die ze gebruikte, dat deze er bij een nieuw abonnement wel bij geleverd zou worden.6killer schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:55:
Iemand soms nog gevraag dof er een nanosim bijgeleverd wordt?
Dat is niet best, ik heb dus hetzelfde. Heb ik er nog niks aan.wilc0o schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:57:
[...]
Ik heb een verlenging aangevraagd met Vodafone en mij werd nadrukkelijk gemeld dat deze er NIET bijgeleverd werd. Ik had het idee, door de woorden die ze gebruikte, dat deze er bij een nieuw abonnement wel bij geleverd zou worden.
Verwijderd
Gaat er mij om dat ik vanochtend besteld heb, en anderen in de (late) middag.Jorwol schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:57:
[...]
Ik wacht ook al een hele tijd, ze bellen vanzelf wel hoor!
Ik ben, uiteraard, graag eerder aan de beurt, dan de latere bestellers.
Je kan toch gewoon een sim swap aanvragen of naar Vodafone winkel gaan. Volgens mij zijn ze gewoon daar verkrijgbaar voor een kleine vergoeding.6killer schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:58:
[...]
Dat is niet best, ik heb dus hetzelfde. Heb ik er nog niks aan.
Tegen mij letterlijk gezegd: Nano sim zit bij het nieuwe abbo6killer schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:58:
[...]
Dat is niet best, ik heb dus hetzelfde. Heb ik er nog niks aan.
Ik heb, en dat is misschien een tip voor andere mensen die net te laat waren met bestellen, de notificatie bij voorraad aangezet: ik krijg een email en een sms als ze weer voorraad hebben. Here's hoping dat de prijzen waarvoor vandaag kon worden besteld dan nog steeds gelden.
Volgens mij staat hier ergens in de thread dat VF sowieso pas na de 28ste die dingen uitlevert en ik betwijfel of ze dan al in de winkels verkrijgbaar zijn.wilc0o schreef op maandag 24 september 2012 @ 16:59:
[...]
Je kan toch gewoon een sim swap aanvragen of naar Vodafone winkel gaan. Volgens mij zijn ze gewoon daar verkrijgbaar voor een kleine vergoeding.
@S1W
Ik heb geen nieuw abonnement.
Maar dan nog zou ik bij de eerste moeten zitten dus zo belangrijk is het nou ook weer niet, alleen extra lastig (zeker als ze ze wel meteen uit kunnen leveren).
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.