Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:45
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:57:
Tweedehands waarde van het toestel? Hoe willen ze dat uberhaupt onafhankelijk berekenen.
Dan ben ik wel benieuwd wat de tweedehands waarde van een iPhone 4 16GB nu is bij deze aanbieders. Dat zou dan rond de 250 euro moeten zijn.
Ik heb de algemene voorwaarden toen door zitten nemen (en heel veel mensen niet!) en die zien allemaal mooie goedkope oplossingen.. tot over 2 jaar. Dan is het of flink betalen of klant blijven..

Het enige waarvan ik denk dat je het goed kan gebruiken (zoals ik zelf doe) is een toestel lease afsluiten voor een toestel met €0,- lease per maand deze 12 maanden nemen en de telefoon die je er bij krijgt een jaar later weer ongeopend inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:57:
Tweedehands waarde van het toestel? Hoe willen ze dat uberhaupt onafhankelijk berekenen.
Dan ben ik wel benieuwd wat de tweedehands waarde van een iPhone 4 16GB nu is bij deze aanbieders. Dat zou dan rond de 250 euro moeten zijn.
ik heb die van mij laatst voor 300 verkocht na 2 dagen op marktplaats, ga daar maar vanuit 8)7

Leaseconstructie van KPN HI en Telfort is erg krom, ik zou het nooit van mijn leven doen.
Gewoon via T-Mobile ben je gewoon goedkoper uit op jaarbasis als je je telefoon weer gaat verkopen op marktplaats.

[ Voor 19% gewijzigd door lazrambo op 21-09-2012 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote:
Wil je het toestel aan het einde van je contract liever houden, dan kun je deze overnemen. De prijs die we dan voor het toestel vragen, is de dan geldende tweedehandswaarde van het toestel. Wij weten op dit moment nog niet wat de waarde van je toestel aan het einde van je contract zal zijn, omdat we niet weten hoe de marktprijzen zich de komende jaren ontwikkelen. Dit kun je vergelijken met het kopen en verkopen van een auto. Ook bij een auto is het moeilijk in te schatten wat de tweedehandswaarde over 2 jaar is.

Dan zijn het echte afzetters als ze dan nog de 2dehands prijs willen hebben nadat je het toestel al 2 jaar hebt geleased tegen 37,-
off topic, bij tv's en ander witgoed kon je in het verleden het apparatuur na lease periode voor 1 gulden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie het volgend ( echt belachelijke prijzen)

Om je een idee te geven, vind je hieronder een overzicht van een aantal toestellen die op dit moment ongeveer 2 jaar oud zijn en de prijzen die Hi op dit moment bij overname van het toestel in rekening zou brengen.

Toestel
Overnamebedrag
iPhone 3GS 8 GB € 97,00 HTC Desire € 89,00 Nokia E72 € 69,00 Nokia N97 mini € 38,00 Nokia 6700 € 46,00 Blackberry 9700 € 99,00 Blackberry 8520 € 62,00 HTC Legend € 50,00 Sony X10 mini pro € 29,00 Sony Experia X10 € 93,00 Samsung S8500 wave € 64,00 HTC Wildfire € 50,00 Nokia N8 € 114,00 Nokia C5 € 30,00 Samsung Jet € 40,00

Dus in feite betaal je ongeveer 37,- ( toestel lease ) per maand om de iPhone 5 16GB te mogen lenen bij een abonnement?? |:( omgerekent € 1,23 per dag, als je het per dag bekijkt valt die € 1,23 wel mee, maar je moet hem minimaal 365 of anders 730 dagen huren.;-((

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Valt wel mee volgens mij?

Phone 3GS 8 GB € 97,00
De iPhone 3GS 8GB kost op marktplaats meer dan €100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:19:

Phone 3GS 8 GB € 97,00
Maar dat betekent dus dat ze gewoon de marktwaarde vragen na je contract en geen 15 of 35% van marktwaarde of aanschafwaarde, dat is wel erg duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:59
De grap bij toestellease waardoor het een enorm succes is: je kan het toestel zo meenemen zonder in de winkel te hoeven betalen.

Mijn vriendin werkt bij KPN en toestellease is een enorm succes omdat mensen bij een contract niet vooraf hoeven te betalen voor een toestel. Dat ze er daarna maandelijks door de neus voor betalen wordt niet over nagedacht..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:22:
[...]

Maar dat betekent dus dat ze gewoon de marktwaarde vragen na je contract en geen 15 of 35% van marktwaarde of aanschafwaarde, dat is wel erg duur.
Als je het zo bekijkt, ja.
Want je zegt dat je ook nog 37 euro per maand betaald voor de lease? Dit zal dan wellicht minder zijn bij de iPhone 3GS maar oké, dat is erg belachelijk duur.

Maar dat is leasen altijd. Ik zie het meer voor de mensen die geen 700 euro hebben om iets te kopen, en daarom maar in stukjes willen betalen. Beetje vergelijkbaar met betalen in termijnen, ook duurder dan direct kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 17:44
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:24:
[...]

Als je het zo bekijkt, ja.
Want je zegt dat je ook nog 37 euro per maand betaald voor de lease? Dit zal dan wellicht minder zijn bij de iPhone 3GS maar oké, dat is erg belachelijk duur.

Maar dat is leasen altijd. Ik zie het meer voor de mensen die geen 700 euro hebben om iets te kopen, en daarom maar in stukjes willen betalen. Beetje vergelijkbaar met betalen in termijnen, ook duurder dan direct kopen.
Het is goedkoper om een lening af te sluiten en dan in één keer los een iPhone 5 te kopen met sim-only, dan een toestel te leasen bij KPN. KPN 'verkoopt' alleen toestellen aan klanten die de KPN-winkel binnenlopen en een iPhone willen, en blij verrast zijn dat ze in eerste instantie nog niks hoeven te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Draakje5, dan kan je hem beter op afbetaling bij Neckermann, Otto of Whekamp kopen in maandelijkse termijnen van ongeveer 18 of 20 euro p/mnd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

hmm..kreeg een mailtje van United consumers (vraag mij niet hoe) en daarin staan doodleuk de vodafone abonnementen in plus bijbehorende prijzen... :/

http://www.unitedconsumer...ding/iphone/vodafone.html

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

vhal schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:30:
hmm..kreeg een mailtje van United consumers (vraag mij niet hoe) en daarin staan doodleuk de vodafone abonnementen in plus bijbehorende prijzen... :/

http://www.unitedconsumer...ding/iphone/vodafone.html
die zat ook net in mijn mail... vraag me af hoe dat zit... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19
Ik denk dat Vodafone zich schaamt en nadenkt over een nieuwe introductie. T-mobile was al ziek, maar Vodafone hanteert helemaal debiele prijzen.

Hoe meer ik naar die prijzen kijk hoe minder ik een iphone 5 wil hebben :/

[ Voor 50% gewijzigd door Miki op 21-09-2012 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Beetje prijzig daar:

309€ voor iPhone 5 16GB
21,5€ voor 8 maanden
42.5€ voor overige 14 maanden
30€ aansluitkosten

Maandelijks tegoed 90 min+9999 SMS+1000 MB

Reken je verlies maar uit. Zelfs tmobile is goedkoper.

Edit: na uitrekenen blijkt het toch mee te vallen. 1106 euro voor 2 jaar waar tmobile 1117 was ongeveer.

[ Voor 19% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:40:
Beetje prijzig daar:

309€ voor iPhone 5 16GB
21,5€ voor 8 maanden
42.5€ voor overige 14 maanden
30€ aansluitkosten

Maandelijks tegoed 90 min+9999 SMS+1000 MB

Reken je verlies maar uit. Zelfs tmobile is goedkoper.

Edit: na uitrekenen blijkt het toch mee te vallen. 1106 euro voor 2 jaar waar tmobile 1117 was ongeveer.
Ik heb de prijzen weer er op aangepast. Sterker nog, een normale Vodafone abonnement (zonder F&F) is nu duurder dan T-Mobile!

Edit:
- Vodafone is nu 41.55 duurder met het goedkoopste abonnement
- Mensen die niet kunnen wachten, kunnen beter Vodafone SimOnly met F&F korting nemen, plus een los iPhone.

https://docs.google.com/s...Nnp4SFo2dkZsY1V3clE#gid=0

[ Voor 11% gewijzigd door Tjiwa op 21-09-2012 18:44 ]

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:19:

Phone 3GS 8 GB € 97,00
Hi heeft geen goed geheugen, volgens mij is de iPhone 3GS 8GB nog geen 2 jaar op de markt, de 16GB ende 32GB wel maar de 3GS 8GB is pas in juni of augustus 2011 op de markt gekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Die 30% korting bij FF wordt denk ik wel minder. Destijds toen de teller even weg was stond er een dergelijk zinnetje als 'geniet nu voor 1 oktober nog van 30% korting.. enz. enz.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
@Tjiwa:

En verrek, vodafone is duurder. Ik had zelf een verkeerde berekening gemaakt met de maanden, waardoor ze nog 10 euro onder tmobile kwamen.

Je geeft het tmobile toestel wel op voor 359 euro. Let er wel op dat bestaande klanten 329 euro betalen, 30 euro minder dus.

Goedkoopste tmobile abbo zou op 1117,45 komen zoals iedereen weet.
Goedkoopste vodafone abbo (als die lijst betrouwbaar is) komt op 1159 euro.

Voordeel tmobile: na 1GB verbruik behoud je internet met een lagere snelheid, bij vodafone betaal je fors.

Eigenlijk wisten we dit wel al een beetje, zou je via vodafone bestellen dan moet je het van de FF acties hebben, anders is tmobile stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Sorry, alweer aangepast:P

Beide providers rekenen wel 30 euro aansluitkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Laatst online: 18-09 17:44
Tjiwa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:45:
Sorry, alweer aangepast:P

Beide providers rekenen wel 30 euro aansluitkosten!
Tenzij je je abonnement verlengt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees in die spreadsheet dat t-mobile met klagen het goedkoopste is. Ik vraag me alleen af hoe dit in zijn gang gaat en ik lees dat het ze je alleen maar 6 maanden korting geven, hoe zit dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Losse toestel + F&F Simonly, zonder aansluit kosten + 30% korting gehele contract.

goedkoopste tot nu toe ! tenzij vodafone F&F de i5 gaat aanbieden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:47:
Ik lees in die spreadsheet dat t-mobile met klagen het goedkoopste is. Ik vraag me alleen af hoe dit in zijn gang gaat en ik lees dat het ze je alleen maar 6 maanden korting geven, hoe zit dit precies?
Bij T-Mobile mag je een netwerkklacht indienen, als je op een plaats waar je regelmatig bent last hebt van een slecht of geen 3G signaal. T-Mobile koppelt er op terug, en bied je dan 3 keuzes:
-Abonnement kostenloos opzeggen, toestel inleveren (betaalde toestelprijs krijg je terug, dus niet de maandbedragen)
-Abonnement Kostenloos opzeggen, toestel afkopen
-20% korting op je abonnementskosten (dit varieerd van 2 maanden tot gehele abonnementsduur, onderhandelbaar)

Deze "klaagkorting" staat los van de 6 maanden korting. Ik neem aan dat je geen korting op korting kan krijgen. Zelf heb ik dat niet nagevraagd. Het zou zomaar kunnen dat ze ook extra 20% korting op de eerste 6 maanden geven.

Dit heb ik daadwerkelijk gedaan voor de afgelopen 3,5 jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Tjiwa op 21-09-2012 18:53 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
atoombom schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:48:
Losse toestel + F&F Simonly, zonder aansluit kosten + 30% korting gehele contract.

goedkoopste tot nu toe ! tenzij vodafone F&F de i5 gaat aanbieden !
Moet je nog wel voor 1 oktober bestellen en een kleine kanttekening hierbij is dat je bij vodafone geen onbeperkt internet hebt, en dus goed moet opletten of je niet over je databundel heen gaat.

Voor die klaagkorting, ik ken een famillielid waar ik nooit bereik heb met t-mobile. Gaat dat ook op? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
T-Mobile actie is dan nog het meest gunstig achteraf gezien, best bizar eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 18:57:
T-Mobile actie is dan nog het meest gunstig achteraf gezien, best bizar eigenlijk :)
Ik denk dat vodafone de prijzen van T-Mobile zag, en ze dachten "Hmm.. wij zijn altijd al de duurste geweest,... dus we zullen dan maar weer 50 euro duurder worden dan hun.":P

Maar even serieus,... verboden prijsafspraken misschien?

[ Voor 7% gewijzigd door Tjiwa op 21-09-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:34:
Ik denk dat Vodafone zich schaamt en nadenkt over een nieuwe introductie. T-mobile was al ziek, maar Vodafone hanteert helemaal debiele prijzen.

Hoe meer ik naar die prijzen kijk hoe minder ik een iphone 5 wil hebben :/
Dit heet marketing strategie. Vodafone slaapt niet. Ze kijken wat de markt werking doet en springen in op een schaarste en komen met een prijs waar of je denkt van ik wil het doe maar of zo van had ik maar gewacht let op!

Ik voorspel dat ze deze week niet in de F&F store zijn maar wel los en na 1 oktober wel in de F& F!

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Mouse_NL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:08:
[...]

Dit heet marketing strategie. Vodafone slaapt niet. Ze kijken wat de markt werking doet en springen in op een schaarste en komen met een prijs waar of je denkt van ik wil het doe maar of zo van had ik maar gewacht let op!

Ik voorspel dat ze deze week niet in de F&F store zijn maar wel los en na 1 oktober wel in de F& F!
Lijkt me sterk dat ze met een prijs komen waarvan iedereen denkt 'had ik maar gewacht'. Dan deden ze er slim aan om die na 1 dag al kenbaar te maken zodat niet iedereen alvast elders besteld.

De prijs van vodafone staat overigens al op verschillende websites. Het goedkoopste abbonement zou duurder zijn dan de i75 van t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Mouse_NL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:08:
[...]

En geloof mij maar dat na 1 oktober de kortingsactie niet meer zo gunstig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Vind het wel vervelend dat je na de e-mail 'rond je bestelling af (ordernummer: 1111111) geen enkele e-mail meer krijgt als je betaald hebt.
Op z'n minst zou je een 'uw betaling is door ons ontvangen en we nemen uw bestelling in behandeling' e-mail van tmobile verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:16:
Vind het wel vervelend dat je na de e-mail 'rond je bestelling af (ordernummer: 1111111) geen enkele e-mail meer krijgt als je betaald hebt.
Op z'n minst zou je een 'uw betaling is door ons ontvangen en we nemen uw bestelling in behandeling' e-mail van tmobile verwachten.
Viel mij ook al op..
Trouwens, ook staat er in deze mail dat je via My T-Mobile Start de status van je bestelling kan volgen, maar als je op de link drukt dan maak je een nieuw My T-Mobile account aan..

Iemand een idee of ik dan een nieuw account moet aanmaken voor mijn abonnement terwijl ik al een prepaid account heb, of zal deze worden omgezet van prepaid naar abbo zodra mijn abonnement in gaat?
Ik kon namelijk tijdens het bestellen niet inloggen op My T-Mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Ik zou zeggen dat ze een nieuw klantenbestand hebben gemaakt met je nieuwe bestelling,

Ik kon vanochtend ook niet op de My T-Mobile gedeelte komen om te verlengen, ben uiteindelijk maar naar de winkel gegaan. Was ongeveer de 15e pre-order. Hopelijk krijg ik um sneller dan via de website waar de levertijd al op 3 weken stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
ProfoundValue schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:22:
[...]

Viel mij ook al op..
Trouwens, ook staat er in deze mail dat je via My T-Mobile Start de status van je bestelling kan volgen, maar als je op de link drukt dan maak je een nieuw My T-Mobile account aan..

Iemand een idee of ik dan een nieuw account moet aanmaken voor mijn abonnement terwijl ik al een prepaid account heb, of zal deze worden omgezet van prepaid naar abbo zodra mijn abonnement in gaat?
Ik kon namelijk tijdens het bestellen niet inloggen op My T-Mobile..
Hier kun je de status van je bestelling opvragen: http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx

Heb je een nieuw abbo besteld of verlengd? 30 euro aansluitkosten betaald?

Als ik bij my tmobile kijk bij: https://www.t-mobile.nl/M...cs/page/mijngegevens.aspx dan naar 'mijn abbonement gegevens' zie je dat er een verlenging in gang is gezet als het goed is. Zie je dat niet dan heb je waarschijnlijk een los (nieuw nr) abbo besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Ik wil (zoals vele) een iPhone gaan bestellen. Ik heb nog een oud i-150 abonnement, maar begreep van de T-Mobile medewerker dat die niet meer bestaat. Is er ergens een goed overzicht van alle aanbieders van de iPhone 5? Ik heb absoluut een klein abo nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door FerdiV op 21-09-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:32:
[...]

Hier kun je de status van je bestelling opvragen: http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx

Heb je een nieuw abbo besteld of verlengd? 30 euro aansluitkosten betaald?

Als ik bij my tmobile kijk bij: https://www.t-mobile.nl/M...cs/page/mijngegevens.aspx dan naar 'mijn abbonement gegevens' zie je dat er een verlenging in gang is gezet als het goed is. Zie je dat niet dan heb je waarschijnlijk een los (nieuw nr) abbo besteld.
Ik heb een nieuw abonnement besteld en 30 euro aansluitkosten betaalt, maar bedankt voor de link, dan kan ik meteen om de zoveel tijd de status checken!

Ik krijg dit bericht als ik naar je tweede link ga en dan naar 'Ga naar Abonnementsgegevens':
Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt

De pagina of functionaliteit die je wil benaderen is niet geschikt voor jouw type abonnement of prepaid.
Voorbeelden:
- Je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen.
- Je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor T-Mobile Beheer.
Onze excuses voor het ongemak, klik hier om naar je persoonlijke overzicht op My T-Mobile te gaan.
Ik vraag t geval nog wel na bij T-Mobile

[ Voor 30% gewijzigd door ProfoundValue op 21-09-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FerdiV schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:49:
Ik wil (zoals vele) een iPhone gaan bestellen. Ik heb nog een oud i-150 abonnement, maar begreep van de T-Mobile medewerker dat die niet meer bestaat. Is er ergens een goed overzicht van alle aanbieders van de iPhone 5? Ik heb absoluut een klein abo nodig.
Als ik jou was zou ik je i150 mooi door laten lopen en de iPhone los kopen. Voor de 29,95 van het i150 abonnement vind je eigenlijk nergens meer een vergelijkbaar abonnement mèt onbeperkt internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:57:
[...]

Als ik jou was zou ik je i150 mooi door laten lopen en de iPhone los kopen. Voor de 29,95 van het i150 abonnement vind je eigenlijk nergens meer een vergelijkbaar abonnement mèt onbeperkt internet.
24 x 30 (29,95) = 720 + 779 (32GB los) = € 1500.
Terwijl als ik nu verleng en een i150 abbo neem ik totaal zo'n € 1314 kwijt ben.

Ik dacht eerst ook om lekker mijn mijn huidige i150 door te laten lopen en de i5 los te halen, maar dit scheelt toch weer bijna €200. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
AntraXxX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:17:
[...]

24 x 30 (29,95) = 720 + 779 (32GB los) = € 1500.
Terwijl als ik nu verleng en een i150 abbo neem ik totaal zo'n € 1314 kwijt ben.

Ik dacht eerst ook om lekker mijn mijn huidige i150 door te laten lopen en de i5 los te halen, maar dit scheelt toch weer bijna €200. :)
Ik zou zeggen; dien een klacht in bij de netwerkdekkingskaart van T-Mobile, en dan klagen, krijg je 20% korting op je 29.95 abonnement :p dan is het maar 23.96 x 24 = 575.04 (+779 = 1354,04)

Ik weet alleen niet, of ze dat ook doen met een abonnement buiten het contract.

[ Voor 6% gewijzigd door Tjiwa op 21-09-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar komen die prijzen van Vodafone opeens vandaan? Dikke duim?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
Een pagina terug, UnitedConsumers heeft de prijzen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
GSMeasy heeft prijzen staan ook vodafone!

[ Voor 20% gewijzigd door Mouse_NL op 21-09-2012 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
€490 voor 1 jarig abbo met iPhone vaak abbo 42,50! Dat wordt gewoon los halen + sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjiwa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:35:
Een pagina terug, UnitedConsumers heeft de prijzen staan.
Niet helemaal de 'prijzen van Vodafone' dus. UC maakt prijzen zelf met hun eigen marge erin verwerkt.

Ik zou nog maar even wachten om conclusies over Vodafone prijzen te gaan trekken icm iPhone 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silversin schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 20:51:
€490 voor 1 jarig abbo met iPhone vaak abbo 42,50! Dat wordt gewoon los halen + sim only.
Tele2 simonly sim only zit ik aan te denken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

United Consumers maakt m dus veel duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicow101
  • Laatst online: 20-08 21:49
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:57:
[...]

Eens, alleen de snelheid van het i150 '08 abonnement komt bij mij niet boven max. 1.9 Mbps en dat ligt toch ver onder de opgegeven snelheid van een iSmart abonnement.

Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hkoster1
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17-09 17:07
Hmm... ben wel even geschrokken van de nieuwe abonnementen bij T-Mobile, vooral omdat ik mobiel internet niet
veel gebruik -- er is voor mij meestal wel gratis WiFi beschikbaar. :-(
Ik heb dus maar een nieuwe iPod Touch ("iTouch 5") 32GB besteld (komt in oktober), en dan ga ik de SIM-kaart uit
mijn iPhone 4 in een goedkoop handsetje stoppen voor mobiel bellen en sms'en. Het aflopende i-150 abonnement
verleng ik dan met een Smart Start Sim Only abonnement (geen activeringskosten, wel nummerbehoud). En
verkopen van de oude iPhone 4 gaat het grootste gedeelte van de iTouch 5 betalen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Sorry jongens, ik ga afhaken. Succes en veel plezier gewenst met de eventuele aanschaf van de 5. Ik kan het mezelf helaas niet verantwoorden om zoveel geld neer te leggen. Ik ben overgestapt naar de dark side(SGS 3) i.c.m. een gunstig F&F abbo. Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:55:
Sorry jongens, ik ga afhaken. Succes en veel plezier gewenst met de eventuele aanschaf van de 5. Ik kan het mezelf helaas niet verantwoorden om zoveel geld neer te leggen. Ik ben overgestapt naar de dark side(SGS 3) i.c.m. een gunstig F&F abbo. Have fun :)
Ik wacht echt op Vodafone maar ik wil niet naar de dark side overstappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 23:44
Ik vrees dat de prijzen van Vodafone niet anders of goedkoper zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
Bij m'n 27 inch iMac heb ik me ook niet laten afschrikken door de prijs, dus ik schaf de iPhone wel los aan.
Abonnementen lonen zich tot nu toe echt niet. Dan beter een sim only met de vrijheid tot maandelijks opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik had vorig jaar op groupon een phonehouse voucher gekocht. €19 voor €120 extra korting. Dat komt nu wel mooi van pas

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Silversin schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:57:
Ik vrees dat de prijzen van Vodafone niet anders of goedkoper zullen zijn.
Gaat niet om goedkoper direct maar wel dat mijn nummer daar loopt en het verdacht stil is! En ik het wil zien met de iphone 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
darkshadow83 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:02:
Bij m'n 27 inch iMac heb ik me ook niet laten afschrikken door de prijs, dus ik schaf de iPhone wel los aan.
Abonnementen lonen zich tot nu toe echt niet. Dan beter een sim only met de vrijheid tot maandelijks opzeggen.
Was je van plan een 3g abbo af te sluiten bij je iMac dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:10:
[...]

Was je van plan een 3g abbo af te sluiten bij je iMac dan? :P
Nee tethering 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Bedacht me opeens, wanneer gaat mijn abo in als ik nu een abo met iPhone 5 heb aangevraagd? Als dat nieuwe nu direct begint, kan ik dan een nanosim naar microsim adapter krijgen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 21:55:
Ik verlang inmiddels weer naar IOS, ik heb nu vanaf mei de One X maar Android kan ik maar niet aan wennen.
Toch spijt van dat ik mij iPhone 4 verkocht heb, zodra de 5 een beetje normaal leverbaar is is tie de mijne.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Earzz schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:30:
[...]

Ik verlang inmiddels weer naar IOS, ik heb nu vanaf mei de One X maar Android kan ik maar niet aan wennen.
Toch spijt van dat ik mij iPhone 4 verkocht heb, zodra de 5 een beetje normaal leverbaar is is tie de mijne.
Ik heb nu tijdelijk een iPhone 3G als vervanging voor mijn Nexus One die iets te hard een betonnen vloer heeft gekopt. Speciaal gewacht op de iPhone 5, kon namelijk al eind juni verlengen maar de prijzen zijn me gewoon te gortig. Meer dan €200 bij betalen voor een toestel i.c.m. maandabbo >€45 betekend voor mij een principiele grens overschrijden en dat ga ik dus niet doen, hoe jammer ik het ook vind. Door mijn ervaring met Android maak ik me niet al te veel zorgen en anders troost ik mezelf met mijn MBP en de iPhone 4 van mijn vriendin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Goed, heb het maar gewoon gedaan. Kon de i-150 met nieuwe foon niet verlengen. Heb dus de huppulupup-75 genomen met 32 GB wit. 75 min, onbeperkt sms en onbeperkt internet voor 37,50 per maand. Telefoon wel voor 429! Maarja, kan mijn 4 nog voor best wat verkopen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
FerdiV schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:59:
Goed, heb het maar gewoon gedaan. Kon de i-150 met nieuwe foon niet verlengen. Heb dus de huppulupup-75 genomen met 32 GB wit. 75 min, onbeperkt sms en onbeperkt internet voor 37,50 per maand. Telefoon wel voor 429! Maarja, kan mijn 4 nog voor best wat verkopen gok ik.
290 moet lukken voor je iphone 4 als die 2 jaar oud is en een redelijk goede staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 00:23
FerdiV schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:59:
Heb vanavond hetzelfde gedaan alleen dan de bundel met 150 belminuten. Had geen zin om langer te wachten dus maar gewoon de knoop doorgehakt. Alleen wel jammer van 3-5 weken wachttijd...

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• kx22
  • Laatst online: 19:59
Dat leasen.....zijn er echt mensen die dit willen?
Ik zie totaal het nu er niet van in. Bij KPN betaal je met lease na2 jaar ongeveer 1500 en heb je niet eens een telefoon over...

Hi is wel goedkoop met de 12 maanden 50% actie. Je bent na 2 jaar totaal 1088 kwijt, maar je hebt ook geen telefoon in je handen. Beetje jammer.

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Het ergste van leasen is nog dat je aan het eind van je contract het toestel mag kopen voor een 'door de provider vast te stellen bedrag'. Ze kunnen na 1 of 2 jaar dus gewoon zeggen: "Je mag hem van ons kopen voor €400,-". Ik zou denken dat zo'n bedrag vastgesteld wordt bij het afsluiten van het contract...

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
T-Mobile al 10000 toestellen verkocht in een paar uur. Via de site alleen.

Het zal vast ook wel hebben geholpen dat T-Mobile geen competitie heeft. KPN is immersniet interessant: het toestel moet je inleveren. Vodafone biedt het toestel nog niet aan.

• Draakje5
Uniciteit schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:23:
T-Mobile al 10000 toestellen verkocht in een paar uur. Via de site alleen.

Het zal vast ook wel hebben geholpen dat T-Mobile geen competitie heeft. KPN is immersniet interessant: het toestel moet je inleveren. Vodafone biedt het toestel nog niet aan.
bron?
Ah, nu.nl.

Ze zeggen er geen rekening mee te hebben gehouden. Nou dat lijkt mij toch wel, de levertijd staat nogsteeds op 2-3 weken. Was er geen rekening mee gehouden, was die levertijd allang hoger gezet. Met meer dan 10.000 iphones verkocht op vrijdag moeten ze toch al meer dan 10.000 iphones hebben besteld die binnen 2 weken aan hun geleverd worden.

[ Voor 32% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2012 10:33 ]

• Uniciteit
  • Niet online
Bron is de Tweakers frontpage;)

• Uniciteit
  • Niet online
Kan je trouwens ook pre-orderen in een T-Mobile winkel (dus niet alleen via internet)?

• Draakje5
Uniciteit schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:50:
Kan je trouwens ook pre-orderen in een T-Mobile winkel (dus niet alleen via internet)?
Ja

• FerdiV
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:00:
[...]

290 moet lukken voor je iphone 4 als die 2 jaar oud is en een redelijk goede staat.
Ja, hij is ook 32GB. Maar verkoop hem denk ik aan mijn ma, dus vraag er iets minder voor. Al met al, het kost wat maar ik vind het nog te doen.

Verwijderd

Ben aan het overwegen om een Friends and Family Sim only te pakken voor één of twee jaar. Weet iemand hoe het zit als het abonnement verlopen is? Dus stel ik pak nu een 1 jarig abonnement en het verloopt, blijf ik dan dezelfde prijs betalen?

Anders kan ik net zo goed een eenjarig abonnement pakken, en mocht er volgend jaar geen beter actie zijn dat abonnement laten doorlopen.

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:36:
Ben aan het overwegen om een Friends and Family Sim only te pakken voor één of twee jaar. Weet iemand hoe het zit als het abonnement verlopen is? Dus stel ik pak nu een 1 jarig abonnement en het verloopt, blijf ik dan dezelfde prijs betalen?

Anders kan ik net zo goed een eenjarig abonnement pakken, en mocht er volgend jaar geen beter actie zijn dat abonnement laten doorlopen.
Dat is een goede vraag, ik ging er eigenlijk van uit dat de korting alleen voor de contractduur geld en daarna niet meer. Maar dat staat nergens op de F&F bestelpagina dus misschien is het wel permanent.

De afgelopen jaren zijn abonnementen alleen maar duurder geworden. Denk niet dat dat zal veranderen. Daarom neem ik een 2jr F&F en weet ik iig wat ik de komende 2 jaar betaal :9
Inderdaad... Het is inmiddels een dag verder... Al updates?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 13:36:
Prijs zou geldig zijn tot 2029.

Hoi!

Verwijderd

Sla snel je slag!

Nu een iPhone 5 bij elke Smart plus variant gratis!

http://www.gsmeasy.nl/com...=956&callme=#.UF28rbR3du8

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik ben nog in twijfel of ik voor 1 oktober moet verlengen (met simonly) of niet.
Heb een F&F code, maar wat zouden de simonlyprijzen/voorwaarden gaan doen...?
Zelf verwacht ik dat gratis bellen naar andere VF nummers er bij komt, gezien dat ook al gangbaar is bij de reguliere abo's van VF.

Heeft iemand hier ook ideeën over?

Hoi!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ik werd even heeeeel enthousiast maar toen zag ik dit staan toen ik zocht naar de Bestel knop:

"Deze aanbieding is helaas niet of niet meer geldig. Onze excuses voor het ongemak"

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
idd geen bestelknop te vinden

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 06:55

Maximus

There is no substitute

Zijn anderen ook die bij de F&F webwinkel steeds de Bad gateway error krijgen? Wilde bestellen maar kom niet echt verder dan het grote scherm met de telefoons?

PhD i.o.

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:23
syntesia schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:32:
[...]

idd geen bestelknop te vinden
er staat:
Deze aanbieding is helaas niet of niet meer geldig. Onze excuses voor het ongemak.

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Verwijderd

Ja nu weg idd. Zowieso wel bijzonder dat ze Smart Plus icm een iPhone 5 aanbieden dan kan je veel voordeliger uitkomen. Maar iPhone gratis erbij met een 2 jarig 12,47 euro abootje was te veel van het goede. ;)

Verwijderd

Ja klopt anders had ik het ook gedaan helaas. Is het jou wel gelukt benito?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:34:
Ja klopt anders had ik het ook gedaan helaas. Is het jou wel gelukt benito?
Stond net wel een groene bestelknop maar die is nu foetsie. |:(
Had nog niet besteld omdat ik eerst van mijn stoel afviel en weer even terug erop moest kruipen. 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 15:35 ]

• BBQ-MAN_
  • Laatst online: 20-12-2024
Op algebeld.nl is de verwachte levertijd van iPhone 5 met T-Mobile abbo 28-9. Ik ga er dus een beetje vanuit dat dit voor iedereen die direct bij T-Mobile heeft besteld ook geldt.

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:35:
[...]

Stond net wel een groene bestelknop maar die is nu foetsie. |:(
Had nog niet besteld omdat ik eerst van mijn stoel afviel en weer even terug erop moest kruipen. 8)
Het was ook te mooi om waar te zijn :9

Verwijderd

Je kunt op dit moment op die site (gsmeasy) wel vodafone abbos krijgen? Hoezo niet bij vodafone? Ik wil graag gebruik maken van de actie 30% korting maar kan het nergens invoeren op die site...

• Draakje5
BBQ-MAN_ schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:35:
Op algebeld.nl is de verwachte levertijd van iPhone 5 met T-Mobile abbo 28-9. Ik ga er dus een beetje vanuit dat dit voor iedereen die direct bij T-Mobile heeft besteld ook geldt.
Ik hoop het wel.

Ik weet niet hoe het met de iPhone 4/ 4S was bij t-mobile. Werd er toen ook gesproken over 2-3 weken levertijd en werd het toestel ook binnen 1-2 weken geleverd?

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Toch maar even besteld bij gsmeasy:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/5673109/Capture5.PNG

oOo

• Draakje5
Uhmm? Klopt dat wel?

• EWK
  • Niet online

EWK

Als dit al echt is dan gaan ze echt niet leveren. Jij bent nu minder dan 300 kwijt voor belminuten en een iPhone5. No way.

Hoi!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Je ziet de gekste aanbiedingen tegenwoordig. Je krijgt overal gratis toestellen. Hier moet ik nog €19,- betalen voor het toestel...

• Draakje5
:D :D En ik heb zojuist 5 gratis iPhones door mijn brievenbus ontvangen, ze moesten ze kwijt zij de postbode.

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Na de bestel pagina krijg je een pagina waar je het contract als pdf kan downloaden. Link is als volgt: https:// www. gsmeasy .nl/contracten /.pdf (zonder spaties) Dat werkt natuurlijk niet.
Er staat ook dat ik een mail heb ontvangen met het contract, niks in mijn inbox tot nu toe :P

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Te mooi om waar te zijn :9, dat zouden ze dus nooit leveren.

[ Voor 85% gewijzigd door atoombom op 22-09-2012 15:54 ]

• Draakje5
pposthoorn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:53:
Na de bestel pagina krijg je een pagina waar je het contract als pdf kan downloaden. Link is als volgt: https:// www. gsmeasy .nl/contracten /.pdf (zonder spaties) Dat werkt natuurlijk niet.
Er staat ook dat ik een mail heb ontvangen met het contract, niks in mijn inbox tot nu toe :P
Tmobile verkocht via hun eigen website de iphone alleen icm ismart abbo. Ik denk ook niet dat je elders een andere soort kan bestellen. De prijzen van ismart bij gmseasy kloppen wel.

Verwijderd

EWK schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:50:
Als dit al echt is dan gaan ze echt niet leveren. Jij bent nu minder dan 300 kwijt voor belminuten en een iPhone5. No way.
ze moeten het leveren. Als zij die fout maken moeten zij zelf die fout ook incasseren. Zie jurisprudentie.

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Belcompany actie met HTC Desire
Het komt vaker voor ;)

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:19

janklp

FortyTwo Capital

Dat is onjuist. In dit geval wordt er bij jurisprudentie gekeken naar de afwijking.

Als een tv door een foutje 599 ipv 699 kost, dan moet een bedrijf leveren. Dit is nog steeds een aannemelijke prijs.

Als een iPhone aangeboden wordt voor 2 euro in plaats van 679, dan weet ieder normaal mens dat dit een fout is.

• Draakje5
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:58:
[...]

ze moeten het leveren. Als zij die fout maken moeten zij zelf die fout ook incasseren. Zie jurisprudentie.
Linkje naar jurisprudentie dan.

Ik geloof er namelijk geen snars van. In de disclaimer van de site kan best iets staan waarbij zij zo'n bestelling kunnen uitsluiten. Zo kunnen ze gewoon je bestelling annuleren, niemand die hun verplicht om te leveren zolang zij al je geld terug geven.

Zo is dit ook het geval bij drukfouten. Al staat er geen 'onder voorbehoud van drukfouten' als jij weet dat de prijs te mooi om waar te zijn is, zijn zij niet gebonden aan de overeenkomst. Zie jurisprudentie ;)

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Laten we deze discussie niet hier gaan voeren (niet de juiste plek en is al 21342x gevoerd).

Ik heb niets ontvangen van gsmeasy waaruit blijkt dat zij de bestelling binnen hebben. Neem aan dat er niks gaat gebeuren dus.

Verwijderd

Janusz schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:00:
Dat is onjuist. In dit geval wordt er bij jurisprudentie gekeken naar de afwijking.

Als een tv door een foutje 599 ipv 699 kost, dan moet een bedrijf leveren. Dit is nog steeds een aannemelijke prijs.

Als een iPhone aangeboden wordt voor 2 euro in plaats van 679, dan weet ieder normaal mens dat dit een fout is.
Man, ik had mijn iPhone 4 ook voor 79 euri bij Tmobile besteld in 2010 met een abootje van 25 euri (200min/sms) inclusief snel Web en Walk internet onbeperkt variant erbij. Was ook een foutje van Tmobile destijds, direct veranderd maar wel geleverd. Maar minder bizar dan deze...maar is vaker voorgekomen hoor. Mediamarkt had ook eens een tv verkeerd geprijsd in de showroom 100 ipv 1000 euro ofzo. Moesten ze toch leveren.
Pagina: 1 ... 35 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.