Hoe heb je het toch kunnen bestellen ? want eerst vermelde je dat het niet meer kon.pposthoorn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:53:
Na de bestel pagina krijg je een pagina waar je het contract als pdf kan downloaden. Link is als volgt: https:// www. gsmeasy .nl/contracten /.pdf (zonder spaties) Dat werkt natuurlijk niet.
Er staat ook dat ik een mail heb ontvangen met het contract, niks in mijn inbox tot nu toe
Nee ik zei dat de bestel knop er niet stond. (hintatoombom schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:04:
[...]
Hoe heb je het toch kunnen bestellen ? want eerst vermelde je dat het niet meer kon.
Ach heb het toch ook maar gedaan, zal wel niks uit voortkomen. Wel onder rembours gedaanpposthoorn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:09:
[...]
Nee ik zei dat de bestel knop er niet stond. (hint)
Iphone 64GB / 1 jaar / verlenging / onbeperkt internet.
Contract downloaden kan idd niet na bestelling.
[ Voor 16% gewijzigd door MrOizo2005 op 22-09-2012 16:22 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Hier ook rembours, ga natuurlijk geen risico lopen van €6,50 
Heb jij een mailtje of downloadlink voor een contract ontvangen?
Contract gaat naar "https://www.gsmeasy.nl/contracten/.pdf"pposthoorn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:24:
Hier ook rembours, ga natuurlijk geen risico lopen van €6,50
En ook hier geen email helaas.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Hebben ze de site inmiddels weer aangepast? Of lukt het nog steeds? Ik en waarschijnlijk 300 anderen zijn op moment op de site om "fout" te zoeken...pposthoorn schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 16:09:
[...]
Nee ik zei dat de bestel knop er niet stond. (hint)
Zolang je geen contract heb getekend is niets vast he.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Klopt, ik bestel hem zodra het kan bij Apple denk ik.Osxy schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 17:16:
Zolang je geen contract heb getekend is niets vast he.
wie o wie heeft voor mij die vodafone link waar je direct bij de F&F sales komt?
PSN ID: RedrumNL
Verwijderd
Ik ga toch echt nog een tijdje wachten. De problemen met de krassen en deuken in iPhones die direct uit de doos komen is toch wel serieus en er wordt gefluisterd dat het om een specifieke batch uit een specifieke fabriek gaat. Bovendien zijn de introductie abonnementen wel erg onaantrekkelijk. Hopelijk over een maandje of twee meer duidelijk wat betreft beide issues. Jammer; had 'm liever direct besteld.
Misschien een idee om een OP te maken, waar alles is samengevat? Ik zit net zelf te rekenen, maar kom niet echt veel voordeliger uit met F&F.. (heb al een code).
Gerekend met de iPhone 5 Zwart - 16GB
Vodafone F&F
1GB (14.4 Mbps)
€ 15,66 per maand
75 belminuten, onbeperkt SMS, 1GB internet
680,00 + (24*15,66) = €1055,84
T-Mobile
75 belminuten, onbeperkt SMS, 1GB internet (+ daarna 'onbeperkt')
Geen visual voicemail.
329,95 + (6*18,75) + (18*37,50) = €1117,45
Vind het allebei nog vrij duur.. Maar denk niet dat de iPhone 5 snel bij F&F komt..
Gerekend met de iPhone 5 Zwart - 16GB
Vodafone F&F
1GB (14.4 Mbps)
€ 15,66 per maand
75 belminuten, onbeperkt SMS, 1GB internet
680,00 + (24*15,66) = €1055,84
T-Mobile
75 belminuten, onbeperkt SMS, 1GB internet (+ daarna 'onbeperkt')
Geen visual voicemail.
329,95 + (6*18,75) + (18*37,50) = €1117,45
Vind het allebei nog vrij duur.. Maar denk niet dat de iPhone 5 snel bij F&F komt..
Toch mooi €60,- kan je beste leuke dingen voor doen.
Nadeel is geen onbeperkt internet. Het is dan wel 64/64 Kbps, maar je weet wel zeker dat je nooit over je limiet gaat (en dus ook niet tegen hoge kosten aanloopt).
Sms'je van tmobile ontvangen n.a.v. de bestelling van gisteren met een linkje naar een forum post:
https://forum.t-mobile.nl...tijden-iphone-5-a-181523/
Volgens mij kon je 'm beter die vrijdag bij een tmobile shop reserveren, dan was je wss sneller geweest omdat die wekelijks voorraad krijgen en daar om 9 uur 's ochtends geen mensen voor de deur wachten.
https://forum.t-mobile.nl...tijden-iphone-5-a-181523/
Volgens mij kon je 'm beter die vrijdag bij een tmobile shop reserveren, dan was je wss sneller geweest omdat die wekelijks voorraad krijgen en daar om 9 uur 's ochtends geen mensen voor de deur wachten.
[ Voor 34% gewijzigd door Draakje5 op 22-09-2012 19:05 ]
Ik heb hem wel bij de T-Mobile shop gereserveerd. In 2009 de iPhone 3GS en in 2010 de iPhone 4 en nu dus eind 2012 de iPhone 5. In beide gevallen had ik het toestel op launch dag.
Ik kreeg de afbeelding niet geopend, en die link van jou doet het ook niet. Zie jij 'm wel?
Je moet schijnbaar ingelogd zijn op T-Mobile's website om het te kunnen zien.
Dat ben ik, maar dan alsnog krijg ik een foutpagina. Kun je een screenshot maken?Uniciteit schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:27:
Je moet schijnbaar ingelogd zijn op T-Mobile's website om het te kunnen zien.
Nope, sorry. Ik kan 'm ook niet zien (ik was ook niet ingelogd, maar nu ik inlog zie ik 'm nog steeds niet).
Wel leuk om bij te houden: http://dannyhtek.nl/iphoneclub/
Lijstje van tmobile bestellingen dat wordt bijgehouden door iemand. Kun je een beetje je verwachtingen van de levertijd op baseren.
Lijstje van tmobile bestellingen dat wordt bijgehouden door iemand. Kun je een beetje je verwachtingen van de levertijd op baseren.
Ik verwacht dat de prijzen van een Iphone 4s icm iPhone Altijd € 42,50 bij Vodafone F&F( 29,75) zullen dalen nadat de Iphone 5 beschikbaar komt bij Vodafone. Nu moet je nog €159,- bijbetalen. Voorheen was dat nog €119,-. Vind ik erg vreemd en ik neem aan dat de prijzen terug zullen gaan naar €119,- of misschien nog wel lager, althans dat hoop ik in ieder geval.
Iemand die hier meer over weet?
Iemand die hier meer over weet?
Hier het overzicht, opnieuw geupload:Draakje5 schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:28:
[...]
Dat ben ik, maar dan alsnog krijg ik een foutpagina. Kun je een screenshot maken?

Ik ben van plan om Maandag te bellen om een iPhone 5 te bestellen bij Hi , maar ik vind de prijzen die ik online zie staan nogal hoog. Is er iemand die ervaring heeft met het bestellen telefonisch en daar een leuke korting bij te krijgen ? Ik ben 5 van de 10 maanden dat mijn abonnement bij Hi loopt over mijn bundel gegaan , betaal altijd netjes op tijd en werk in een call center dus praten met mensen is het probleem ook niet.
Voor zo ver ik kan bedenken zijn er een paar opties:
- Korting op extra pakketen er bij praten
SmartCare Totaal klinkt erg aantrekkelijk voor mij zelf omdat telefoons het niet twee jaar redden bij mij.
- Korting op je maandbedrag er bij praten door het naast prijzen van andere providers te houden
Ze komen qua prijs ongeveer gelijk uit met andere providers maar daar mag je de telefoon houden en kan je die eventueel weer verder verkopen.
- Aangeven dat je op wilt zeggen en Retentie je een beter aanbod laten doen.
Enige nadeel hier aan is dat ik niet wil opzeggen maar gewoon een goede deal wil
Iemand die tips&trucs heeft ?
Voor zo ver ik kan bedenken zijn er een paar opties:
- Korting op extra pakketen er bij praten
SmartCare Totaal klinkt erg aantrekkelijk voor mij zelf omdat telefoons het niet twee jaar redden bij mij.
- Korting op je maandbedrag er bij praten door het naast prijzen van andere providers te houden
Ze komen qua prijs ongeveer gelijk uit met andere providers maar daar mag je de telefoon houden en kan je die eventueel weer verder verkopen.
- Aangeven dat je op wilt zeggen en Retentie je een beter aanbod laten doen.
Enige nadeel hier aan is dat ik niet wil opzeggen maar gewoon een goede deal wil
Iemand die tips&trucs heeft ?
Kan iemand mij vertellen of de prijzen die bij 'F&F' van Vodafone worden gegeven voor de gehele looptijd gelden? of is het slechts een actie van x maanden?
Dank!
[Edit] Nevermind:
Dank!
[Edit] Nevermind:
Waarom is deze aanbieding interessant voor mij?
Je krijgt een flinke extra korting op de standaard abonnementsprijzen gedurende de hele looptijd van je contract. Bovendien betaal je geen aansluitkosten voor het afsluiten van je abonnement.
[ Voor 46% gewijzigd door Maarten op 22-09-2012 21:31 ]
Waarom wil je eigenlijk bij Hi? (Aangezien je het toestel weer moet inleveren).
Daarnaast lijkt me de beste optie voor alle modellen met een levertijd van 3-5 weken, om gewoon naar een T-Mobile Shop te gaan en 'm daar te reserveren. Als je geluk hebt zijn er nog niet veel reserveringen, en heb je 'm deze week nog. (De winkels krijgen immers regelmatig voorraad en gaan boven de online of telefonische bestellingen).
Daarnaast lijkt me de beste optie voor alle modellen met een levertijd van 3-5 weken, om gewoon naar een T-Mobile Shop te gaan en 'm daar te reserveren. Als je geluk hebt zijn er nog niet veel reserveringen, en heb je 'm deze week nog. (De winkels krijgen immers regelmatig voorraad en gaan boven de online of telefonische bestellingen).
Gehele looptijd..
Edit: Te laat, je had het inmiddels al zelf gevonden.
Edit: Te laat, je had het inmiddels al zelf gevonden.
[ Voor 62% gewijzigd door iMick op 22-09-2012 21:31 ]
Gehele looptijd.Maarten schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:30:
Kan iemand mij vertellen of de prijzen die bij 'F&F' van Vodafone worden gegeven voor de gehele looptijd gelden? of is het slechts een actie van x maanden?
Dank!
[Edit] Nevermind:
[...]
Ik heb de 3GS gehad bij T-Mobile maar woon in een gebied waar ze geen dekking hebben , werk in een gebied waar ze matige dekking hebben , ga naar school in een gebied waar ze soms dekking hebben en reis langs veel plekken waar ze ook matige dekking hebben en dat is nog steeds niets opgelost. Een telefoon waar je niet mee kunt bellen gaat mij geen tweede keer overkomenUniciteit schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:31:
Het KPN netwerk is voor mij de beste optie om toch dekking te hebben en mijn abonnement loopt nog door tot December anders. Dus Vodafone is ook niet echt een optie op het moment.
Verwijderd
Ik wil eigenlijk afscheid nemen van mijn 3GS en als middelbaar scholiertje is een iPhone 5 abbo toch te prijzig, ook met de financiering van de plaatstelijk kruidenier. Dus dacht ik zelf een 4S'je, ook een hele stap vooruit t.o.v 3GS, maar die krengen lijken niet goedkoper te worden. Ligt het aan mij of worden de abbo's van een 4S maar niet goedkoper (wil namelijk nog wel eigenlijk een 32 GB bemachten), of moet ik gewoon nog een paar weekjes geduld hebben!
Die 32 GB iPhone 4S maken ze niet meer. Je zou in dat geval dus snel moeten handelen (en dan is een iPhone 5 misschien ook wel gewoon een optie).
Verwijderd
Heb net weer ff internet afgespeurd, en denk het volgende gaan doen. 3GS werkt nog prima als een 3GS, gewoon slomer, maar hij doet het. Dus ik denk dat ik wacht tot ik echt een abbo nodig heb, merk het nu nooit zo erg, maar dat komt denk ik nog wel. En ik wil een iPhone, dan moet je ook niet moeilijk doen. Die dingen kosten veel, maar het is een van de steenvaste bobbels in mijn broek geworden, dan heb ik er best geld voor over eigenlijk als ik zo na denk, dan is zo'n 30 euro per maand nog te doen.Uniciteit schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:18:
Die 32 GB iPhone 4S maken ze niet meer. Je zou in dat geval dus snel moeten handelen (en dan is een iPhone 5 misschien ook wel gewoon een optie).
Vreemd dat de witte een even lange levertijd als de zwarte heeft. Van de witte is namelijk vele male minder besteld dan de zwarte. Als ik alleen hier al kijk: http://dannyhtek.nl/iphoneclub/ dan heeft 98% een zwarte iPhone.ProfoundValue schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:17:
[...]
Hier het overzicht, opnieuw geupload:
[afbeelding]
Wat is dat voor een rare site. Je moet je gegevens sowieso mailen....
En je zegt vreemd, maar daar staan 30 bestellingen? Dat is wel een heeeeeeeele kleine N he!
En je zegt vreemd, maar daar staan 30 bestellingen? Dat is wel een heeeeeeeele kleine N he!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Waar heb je het over?carpebios schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:43:
Wat is dat voor een rare site. Je moet je gegevens sowieso mailen....
Over de site die boven mijn post staat. En daarna over statistiek in die post. Is het nu begrijpelijk voor je? Anders moet je iemand in je naaste omgeving vragen of die het uit wil leggen
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
In de plaats waar ik woon was ik vrijdagavond de 2e die dag die de iPhone besteld had, bij Hi. Even later hoorde ik dat op die dag bij T-Mobile winkel al circa 30 mensen de iPhone besteld hadden.
Als ik het over 2 jaar uitreken is Hi ongeveer 100 euro duurder dan T-Mobile. Hierbij ga ik dan wel uit van een bedrag van circa 100 euro waarvoor ik de telefoon na 2 jaar kan terugkopen, en voor 400 euro kan verkopen. Valt op zich mee. Voor dit abonnement (1e jaar 29, 2e jaar 64 p.m.) heb ik 2000MB 14,4Mbps internet.
Ik denk dat ik m'n iPhone snel zal hebben als zo weinig mensen bij Hi bestellen

Als ik het over 2 jaar uitreken is Hi ongeveer 100 euro duurder dan T-Mobile. Hierbij ga ik dan wel uit van een bedrag van circa 100 euro waarvoor ik de telefoon na 2 jaar kan terugkopen, en voor 400 euro kan verkopen. Valt op zich mee. Voor dit abonnement (1e jaar 29, 2e jaar 64 p.m.) heb ik 2000MB 14,4Mbps internet.
Ik denk dat je dan van het verkeerde bent uitgegaan, volgens mij heeft hier in dit topic wel eens iemand uitgelegd hoe het terugkopen gaat. Kwam erop neer dat je iPhone na het abbo terugkopen je soms nog wel geld kan kosten in plaats van opleveren. Hi kan namelijk volgens hun voorwaarden gewoon zelf een bedrag noemen wat ze willen dat je betaald wat hun redelijk vinden. Uitgaande van de huidige prijzen zul je zo'n 300-400 euro moeten betalen voor je 2jaar gebruikte iPhone.NickvdB schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:59:Hierbij ga ik dan wel uit van een bedrag van circa 100 euro waarvoor ik de telefoon na 2 jaar kan terugkopen, en voor 400 euro kan verkopen.
Het is niet voor niks dat de meeste tweakers geen lease nemen, die rekenen alles wel door en het komt erop neer dat lease gewoon veel duurder is. Daarnaast moet je trouwens ook nog eens geld aan Hi gaan betalen als je "hun" iPhone kapot maakt.
Als je duidelijk wilt maken waar je post over gaat of op welke andere post deze betrekking heeft, dan heeft men hiervoor de quote-functie in het leven geroepen. Zo voorkom je misverstanden en hoef je geen zogenaamde gevatte opmerkingen te maken als je weet dat je een fout hebt gemaaktcarpebios schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:52:
Over de site die boven mijn post staat. En daarna over statistiek in die post. Is het nu begrijpelijk voor je? Anders moet je iemand in je naaste omgeving vragen of die het uit wil leggen
Of moet ik iemand in je naaste omgeving vragen of die het uit wil leggen?
[ Voor 5% gewijzigd door ProfoundValue op 22-09-2012 23:22 ]
De constructie van lease is altijd duurder dan koop.Shaverion schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 23:13:
[...]
Ik denk dat je dan van het verkeerde bent uitgegaan, volgens mij heeft hier in dit topic wel eens iemand uitgelegd hoe het terugkopen gaat. Kwam erop neer dat je iPhone na het abbo terugkopen je soms nog wel geld kan kosten in plaats van opleveren. Hi kan namelijk volgens hun voorwaarden gewoon zelf een bedrag noemen wat ze willen dat je betaald wat hun redelijk vinden. Uitgaande van de huidige prijzen zul je zo'n 300-400 euro moeten betalen voor je 2jaar gebruikte iPhone.
Het is niet voor niks dat de meeste tweakers geen lease nemen, die rekenen alles wel door en het komt erop neer dat lease gewoon veel duurder is. Daarnaast moet je trouwens ook nog eens geld aan Hi gaan betalen als je "hun" iPhone kapot maakt.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
400 euro voor een gebruikte iphone van 2 jaar oud? Haha. Na 1 jaar koop je die dingen al voor 250 op marktplaats. Doordat er zoveel verkocht worden zijn ze 2e hands niks meer waard.NickvdB schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:59:
In de plaats waar ik woon was ik vrijdagavond de 2e die dag die de iPhone besteld had, bij Hi. Even later hoorde ik dat op die dag bij T-Mobile winkel al circa 30 mensen de iPhone besteld hadden.![]()
Wie betaalt er nou in hemelsnaam 64 pm voor een mobiel abonnement? Het is te zot voor woorden. Dit zijn allemaal verkapte leningen en geeft aan dat jongeren van tegenwoordig gewoon niet met geld om kunnen gaan. Beloofd wat voor de toekomst..
Groetjes, FaceDown.
Na 2 jaar betaal je 35% van de nieuwe dagwaarde van jouw telefoon aan KPN of HI. Dus gezien de prijzen van iPhone 4 betaal je iets meer dan 130 euro ervoor om het toestel te kunnen kopen (we gaan uit van 400 euro waarde over 2 jaar). Als die nieuwprijs dan al 400 euro waard is, hoeveel is jouw 2 jaar oude telefoon dan waard? Met een beetje geluk krijg je er 130 euro voor terug.NickvdB schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 22:59:
In de plaats waar ik woon was ik vrijdagavond de 2e die dag die de iPhone besteld had, bij Hi. Even later hoorde ik dat op die dag bij T-Mobile winkel al circa 30 mensen de iPhone besteld hadden.![]()
Die hele constructie is door en door bedacht. Als je na 2 jaar toch je telefoon dumpt is lease van Hi niet zoveel duurder dan Tmobile (1100 om 1300).
Dat is niet helemaal waar.FaceDown schreef op zondag 23 september 2012 @ 08:30:
[...]
400 euro voor een gebruikte iphone van 2 jaar oud? Haha. Na 1 jaar koop je die dingen al voor 250 op marktplaats. Doordat er zoveel verkocht worden zijn ze 2e hands niks meer waard.
Wie betaalt er nou in hemelsnaam 64 pm voor een mobiel abonnement? Het is te zot voor woorden. Dit zijn allemaal verkapte leningen en geeft aan dat jongeren van tegenwoordig gewoon niet met geld om kunnen gaan. Beloofd wat voor de toekomst..
Gister nog een 1 jaar oude 16GB iPhone 4 verkocht voor €325,- en als je beetje rond kijkt naar de prijzen dan zie je dat dat geen rare prijs is
Dan heb je geluk ozzy... Welke sukkel betaald voor een 1 jaar oude telefoon 325 euro als je voor 55 eurro meer een nieuwe hebt (8gb)
Omdat je dan 55 euro meer te betaalt en ook nog eens 8gb minder hebt.
Hoi!
En bovendien ging het over 2 jaar en niet 1 dus halveer dat bedrag nog maar een keer.
Groetjes, FaceDown.
Er zit in Nederland twee jaar garantie op een telefoon.kx22 schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:12:
Een gebruikte telefoon zonder garantie maakt dat alles ruim goed?
Hoi!
Niet overal houden ze zich eraan.EWK schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:58:
[...]
Er zit in Nederland twee jaar garantie op een telefoon.
Nee, maar als je altijd van het negatieve uit gaat....
Wel bij Apple zelf in ieder geval weet ik uit ervaring.
Ze hebben een maand terug mijn 1 jaar en 350 dagen oude iPhone4 vervangen omdat de microfoon defect was.
Ze hebben een maand terug mijn 1 jaar en 350 dagen oude iPhone4 vervangen omdat de microfoon defect was.
Hoi!
Als je 'm bij Apple hebt aangeschaft is dat geen probleem nee.EWK schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:36:
Nee, maar als je altijd van het negatieve uit gaat....
Kijk maar even rond op de 2e hands markt en kijk hoe snel die dingen verkocht worden, zal je verbazen.kx22 schreef op zondag 23 september 2012 @ 09:43:
Dan heb je geluk ozzy... Welke sukkel betaald voor een 1 jaar oude telefoon 325 euro als je voor 55 eurro meer een nieuwe hebt (8gb)
Ik ook. Heb nu nog Android, maar ga over op een IPhone. Android heeft nu met de high end toestellen veel te grote schermen. 4,7 bij htc en 4,8 bij samsung. Daarnaast de ondersteuning is gewoon slecht. Na een jaar geen fatsoenlijke update meer. Zonde.Verwijderd schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:08:
Wacht met smart op de aanbiedingen van Vodafoon...
Twijfel tussen de 4s en de 5. Reden de prijs. 4s 16gb kost me amper wat, via f & f €39. Afwachten nog wat de 5 gaat doen. Bij sommige webwinkels staat vodafone er al tussen. Afwachten nog even.
Er zit in Nederland zolang garantie op de telefoon als je redelijkerwijs mag verwachten dat die telefoon meegaat.EWK schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:58:
[...]
Er zit in Nederland twee jaar garantie op een telefoon.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Weet iemand het verschil tussen een normaal en een zakelijk iPhone 5 abonnement? (iSmart). Zakelijk kom ik veel goedkoper uit, met nog wat voordelen..
Aangezien ik ze makkelijk op de zaak kan zetten, zou het dan toch weer bij T-Mobile worden! Of zitten hier nadelen aan?
Aangezien ik ze makkelijk op de zaak kan zetten, zou het dan toch weer bij T-Mobile worden! Of zitten hier nadelen aan?
Enige voordelen die ik uit een zakelijk abbonement heb kunnen vinden na 1 week onderzoek is dat bij een storing je makkelijk schade kan claimen dan bij een particulier abbonement. verder kon ik weinig voordeel vinden. Beide zijn aftrekbaar via de btw, of je nou particulier of zakelijk neemt.iMick schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:52:
Weet iemand het verschil tussen een normaal en een zakelijk iPhone 5 abonnement? (iSmart). Zakelijk kom ik veel goedkoper uit, met nog wat voordelen..
Prijzen zijn exclusief btw, dus dat je goedkoper uit komt klopt niet. Want als je de btw optelt dan kom je alsnog op dezelfde prijs uit als particulieren abonnementen.
En let op dat je wel moet kunnen verantwoorden dat je het zakelijk gebruikt. Anders mag je nog geen btw aftrekken.
Vergeet de BTW niet, prijzen op zakelijk websites zijn 9/10 keer ex. btw.iMick schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:52:
Bedankt! Scheelt inderdaad bijna niets dan..
Daarnaast: als je nu een particulier abbo bij tmobile hebt dan moet je een heel gedoe ondergaan om dit te wijzigen naar zakelijk.
Ik wilde ook een zakelijk abbonement nemen, maar toch maar van af gezien aangezien ik de iPhone zo snel mogelijk wilde bestellen.
Ik wilde ook een zakelijk abbonement nemen, maar toch maar van af gezien aangezien ik de iPhone zo snel mogelijk wilde bestellen.
Via typhone kan je de iPhone 5 bestellen voor 179 met een MTVmobile 1000mb/100min/50sms a 42,50 pm eerste 4 maanden gratis. Dus 850 + 179 = 1029. Niet zon slechte deal lijkt me. Of zie ik iets over het hoofd?
Iemand?EWK schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 15:29:
Ik ben nog in twijfel of ik voor 1 oktober moet verlengen (met simonly) of niet.
Heb een F&F code, maar wat zouden de simonlyprijzen/voorwaarden gaan doen...?
Zelf verwacht ik dat gratis bellen naar andere VF nummers er bij komt, gezien dat ook al gangbaar is bij de reguliere abo's van VF.
Heeft iemand hier ook ideeën over?
Hoi!
Internet snelheid? Vodafone/tmobile is 14.4AS90 schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:29:
Via typhone kan je de iPhone 5 bestellen voor 179 met een MTVmobile 1000mb/100min/50sms a 42,50 pm eerste 4 maanden gratis. Dus 850 + 179 = 1029. Niet zon slechte deal lijkt me. Of zie ik iets over het hoofd?
Het ziet er verder niet zo slecht uit op het 1e gezicht, al hoor ik wel veel negatieve dingen over mtv mobile als overstappen, opzeggen e.d.
Die MTV bundel ziet er best aantrekkelijk uit, de snelheid van 7,2/2 is zeer goed te doen. Als je het zou vergelijken met een 4S op de mtvmobile website, dan is de iphone 5 nog goedkoper zelfs!
PSN/XBL: DarkTaufu
Daarbij ben je niet goedkoper uit. Op dit moment heb ik nog een oude (al jaren) Hi abonnement. Maar die lease constructie vind ik tien keer niets. Jammer. Waarschijnlijk stap ik nu over naar Vodafone incombinatie met een iPhone5. Vodafone is ook niet verkeerd. En volgens mij nog altijd beter dan T-Mobile, op de aanbiedingen vaak na.Uniciteit schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 21:31:
< dit stukje webruimte is te huur >
Nog een tip voor iedereen die (in de winkel) bij T-Mobile een abonnement gaat verlengen
Als je al T-Mobile klant bent, dan heb je - als het goed is, hopelijk - punten verzameld. Als ik me niet vergis is elke euro die je aan T-Mobile betaalt één of twee punten waard. Als je één jaar bij T-Mobile zit één punt per euro, daarna twee punten per euro.
Om je maar een idee te geven. Stel je hebt op 31 juli 2010 (launch iPhone 4) een iPhone 4 met i300 abonnement (45 euro per maand) gekocht, als nieuwe klant, dan heb je nu al flink wat punten verzameld. Namelijk al 26 maanden lang. Namelijk (12*45 + 14*90 =) 1800 punten. Dit levert je ongeveer 25 euro korting op (give or take a little bit).
Maar stel je zit al sinds 31 juli 2009 bij T-Mobile, een jaar langer, met hetzelfde abonnement, dan is het nog beter. Namelijk (12*45 + 26*90 =) 2880 punten. Dan krijg je al rond de 40 euro korting.
Zit je nog langer bij T-Mobile, heb je een abonnement met hogere maandlasten, of ben je gewoon een keer over je maandelijkse kosten geweest (bijvoorbeeld door een hoge rekening door te internetten in het buitenland), dan valt dit nog hoger uit. Stel je hebt 7200 punten, dan zit je al tegen de €100 korting aan.
*!* Ik ben hier uit gegaan van €0,014 korting per punt (launch iPhone 4S). Dit wisselt steeds af, het kan dus zijn dat je komende vrijdag ook €0,016 korting per punt krijgt, maar ook 'slechts' €0,012. Ik weet niet wat de huidige inruilwaarde is.
Als je al T-Mobile klant bent, dan heb je - als het goed is, hopelijk - punten verzameld. Als ik me niet vergis is elke euro die je aan T-Mobile betaalt één of twee punten waard. Als je één jaar bij T-Mobile zit één punt per euro, daarna twee punten per euro.
Om je maar een idee te geven. Stel je hebt op 31 juli 2010 (launch iPhone 4) een iPhone 4 met i300 abonnement (45 euro per maand) gekocht, als nieuwe klant, dan heb je nu al flink wat punten verzameld. Namelijk al 26 maanden lang. Namelijk (12*45 + 14*90 =) 1800 punten. Dit levert je ongeveer 25 euro korting op (give or take a little bit).
Maar stel je zit al sinds 31 juli 2009 bij T-Mobile, een jaar langer, met hetzelfde abonnement, dan is het nog beter. Namelijk (12*45 + 26*90 =) 2880 punten. Dan krijg je al rond de 40 euro korting.
Zit je nog langer bij T-Mobile, heb je een abonnement met hogere maandlasten, of ben je gewoon een keer over je maandelijkse kosten geweest (bijvoorbeeld door een hoge rekening door te internetten in het buitenland), dan valt dit nog hoger uit. Stel je hebt 7200 punten, dan zit je al tegen de €100 korting aan.
*!* Ik ben hier uit gegaan van €0,014 korting per punt (launch iPhone 4S). Dit wisselt steeds af, het kan dus zijn dat je komende vrijdag ook €0,016 korting per punt krijgt, maar ook 'slechts' €0,012. Ik weet niet wat de huidige inruilwaarde is.
[ Voor 9% gewijzigd door Uniciteit op 23-09-2012 23:14 ]
Kun je korting op je factuur kopen?
Ik zag een casetteband hoesje voor 1500 punten wat elders 5 euro kost, toen heb ik maar direct de website afgesloten want dat vond ik wel erg belachelijk.
Ik zag een casetteband hoesje voor 1500 punten wat elders 5 euro kost, toen heb ik maar direct de website afgesloten want dat vond ik wel erg belachelijk.
Ja dat kan, kijk maar in de catalogus op de site van T-mobile.Draakje5 schreef op zondag 23 september 2012 @ 23:18:
Kun je korting op je factuur kopen?
Ja, heb zelf 25 euro minder hoeven afrekenen op mn maandkosten een tijdje terug
Best leuk gevoel
Ik zit inmiddels ruim 2 jaar bij tmobile, heb nog niet meer dan 900 punten, schiet niet erg op dus.
Vodafone is wel erg goedkoop zelfs zonder FF abbo!
http://www.pdashop.nl/pro...tor_template=ServicePlans
955 euro voor 2 jaar, 1gb internet 14,4mbps en 90 belminuten.
[ Voor 65% gewijzigd door Draakje5 op 24-09-2012 10:24 ]
Wauw.....wat een deal, zal wel een foutje zijn!!! Thanx! Beste abo tot nu toeDraakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:30:
Ik zit inmiddels ruim 2 jaar bij tmobile, heb nog niet meer dan 900 punten, schiet niet erg op dus.
Kan nietMichie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:34:
Hoe voeg je die bestelling toe?
Maar denk niet dat het een foutje is hoor. gewoon een aantrekkelijk aanbod
[ Voor 20% gewijzigd door Draakje5 op 24-09-2012 10:36 ]
Leuke prijs inderdaad, is hij met dit contract ook al elders te bestellen? Op de vodafone site nog steeds helemaal niets over de iPhone 5.
Helaas kan je aanbieding niet nemenMichie23 schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:40:
Er zijn al genoeg pre orders, heb ze net gesproken. Prijs klopt waarschijnlijk gewoon
Inderdaad, alleen mogelijk om een mailtje te krijgen bij voorraad, tegen die tijd zal deze aanbieding wel weer verdwenen zijn gok ik zo...
Juich nog maar niet te snel met jullie iPhones hoor.. Via Twitter blijkt nogmaals dat het maar een vage boel is.
Haha weer gebeld, hij mag nog niet besteld worden, dit kan pas vanaf a.s. vrijdagchainzz schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:44:
[...]
Inderdaad, alleen mogelijk om een mailtje te krijgen bij voorraad, tegen die tijd zal deze aanbieding wel weer verdwenen zijn gok ik zo...
Met die leverdatum en klaar voor inpakken etc.virofi schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:50:
Hoe bedoel je Draakje5?
Ik zie nu in ieder geval wel dat je het vodafone abbonement van 955 euro ongeveer totaal voor 2 jaar kan pre-orderen. Dit is je kans zou ik zeggen mocht je vodafone willen.

[ Voor 7% gewijzigd door Draakje5 op 24-09-2012 10:52 ]
Erg vreemd inderdaad. Wellicht dat die 105 euro dan is omgewisseld met 189 euro etc. Toestelprijzen zullen wel verkeerd vermeld staanvirofi schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:52:
Maar hoe kan de toestelprijs bij het abonnement van 55,- per maand duurder zijn dan bij 47,50?
Wat laat het je? Bestellen die handel als je er interesse in hebt
[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 24-09-2012 10:54 ]
Actie 
Wat staat er bij mensen met HI? Ik zie de gekozen kleur van m'n toestel helemaal niet?
Bij m'n meisje staat er tussen haakjes 'black' achter... Check ik via www.hi.nl/status
Wat staat er bij mensen met HI? Ik zie de gekozen kleur van m'n toestel helemaal niet?
Bij m'n meisje staat er tussen haakjes 'black' achter... Check ik via www.hi.nl/status
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dit kan toch bijna niet waar zijnDraakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:51:
[...]
Met die leverdatum en klaar voor inpakken etc.
Ik zie nu in ieder geval wel dat je het vodafone abbonement van 955 euro ongeveer totaal voor 2 jaar kan pre-orderen. Dit is je kans zou ik zeggen mocht je vodafone willen.
[afbeelding]

Denk dat het 42,5 abbo het toestel voor 189 euro moet hebben, de 47,5 voor 105 en de 55,0 voor 75 euro, de 65 voor 59 en de 75 voor gratis.Miki schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:58:
[...]
Dit kan toch bijna niet waar zijnJe wordt gestraft als je het twee na duurste abbo van €55 zou kiezen. Ik denk dat ze de orders zullen cancelen asap.
Dan kom je uit op ongeveer 1030 euro voor vodafone (goedkoopste abbo) wat na eerdere berekeningen correct is.
Ook die prijs is wel heer erg scherp, ik denk dat het €289 moet zijn.Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:01:
[...]
Denk dat het 42,5 abbo het toestel voor 189 euro moet hebben, de 47,5 voor 105 en de 55,0 voor 75 euro, de 65 voor 59 en de 75 voor gratis.
Dan kom je uit op ongeveer 1030 euro voor vodafone (goedkoopste abbo) wat na eerdere berekeningen correct is.
Het zou best wel eens kunnen kloppen hoor. 3rd party aanbieders hebben soms best wel te gekke acties. Ik heb een paar maanden terug een abonnement met een HTC One X afgesloten voor 430euro over de hele contractsduur. Dat is eigenlijk pas echt bizar als je bedenkt dat je het toestel op het begin voor 470 kon verkopenDraakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:01:
[...]
Denk dat het 42,5 abbo het toestel voor 189 euro moet hebben, de 47,5 voor 105 en de 55,0 voor 75 euro, de 65 voor 59 en de 75 voor gratis.
De 55 is nu ook gratis. Zullen straks wel de werkelijke prijzen zien
Ik heb hem net besteld en betaald.
Ik zal jullie op de hoogte houden
Ik zal jullie op de hoogte houden

[ Voor 38% gewijzigd door funk-e op 24-09-2012 11:09 ]
...less is more
Als je een Vodafone nanosim aanvraagt via de klantenservice, wordt je oude sim dan gedeactiveerd of moet je die inleveren? Ik heb nu namelijk nog een 3GS, maar ik wil alvast zeker zijn van een nanosim.
Kan nog niet. En ik dacht ergens gelezen te hebben dat je die dan mag houden.oohh schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:08:
Als je een Vodafone nanosim aanvraagt via de klantenservice, wordt je oude sim dan gedeactiveerd of moet je die inleveren? Ik heb nu namelijk nog een 3GS, maar ik wil alvast zeker zijn van een nanosim.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Zodra je nieuwe sim activeert deactiveer je de oude. Die kun je gewoon weggooien.
anders ik wel...Miki schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:14:
ik word echt gek als dit klopt, dan cancel ik nu nog mijn s3 via f&f.
Niemand die gebeld heeft en gevraagd of de prijs klopt?
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.