Ze zijn al verandert of niet?
Hij kost nu €289,- bij 42,50 per maand
[ Voor 76% gewijzigd door Riderider op 24-09-2012 11:17 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Riderider op 24-09-2012 11:17 ]
...geen slapende honden wakker makenDraakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:16:
Niemand die gebeld heeft en gevraagd of de prijs klopt?
...less is more
Da's 500mb abbo. Geen 1gb.Dionlinn schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:16:
Nee, check 1gb abbo maar eens.Dionlinn schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:16:
Maar je wilt denk ik ook niet dat ze over 3 dagen je mailen met bericht dat je order niet doorgaat.
Klopt inderdaad. Mijn fout. Ik denk dat de prijs dan inderdaad €189,- wordt bij een 42,50 abonnement, maar dan bestel ik hem als nog
nee inderdaad.Draakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:19:
[...]
Maar je wilt denk ik ook niet dat ze over 3 dagen je mailen met bericht dat je order niet doorgaat.
...less is more
[ Voor 24% gewijzigd door Miki op 24-09-2012 11:22 ]
[ Voor 42% gewijzigd door Thermometer op 24-09-2012 11:28 ]
Dat is waar. Maar dat is T-Mobile. Het zou in ieder geval een goede zet zijn als Vodafone daadwerkelijk met deze actie komt. Ik verwacht dan dat er 100.000'en over zullen stappenMiki schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:21:
Toch kan het bijna niet als je de Phonehouse prijzen erbij pakt.
http://www.phonehouse.nl/..._iphone5#Compare:Vodafone
Daar is het iPhone 5 16gb met een 42,50abbo 1gb €309.
Nee, dat zijn de Vodafone prijzen.Dionlinn schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:22:
[...]
Dat is waar. Maar dat is T-Mobile. Het zou in ieder geval een goede zet zijn als Vodafone daadwerkelijk met deze actie komt. Ik verwacht dan dat er 100.000'en over zullen stappen
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
ben inderdaad ook benieuwd wat dat zal worden..Dannydekr schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:26:
Zou het bijna bestellen bij die Vodafone actie, ware het niet dat ik een F&F code heb en met smart wacht op die prijzen(wachten is moeilijk..)
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 36% gewijzigd door Draakje5 op 24-09-2012 11:31 ]
bron? zie niets op @coolblue_nlDraakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:29:
Ze doen er ook allemaal maar een beetje geheimzinnig over op twitter. Mensen die iets hierover vragen krijgen geen antwoord maar worden gebeld.
Het moet een fout zijn, want hoger abbo = duurder los toestel wat natuurlijk totaal onlogisch zou zijn..
...less is more
Oh dat is raarDraakje5 schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:29:
Ze doen er ook allemaal maar een beetje geheimzinnig over op twitter. Mensen die iets hierover vragen krijgen geen antwoord maar worden gebeld.
Het moet een fout zijn, want hoger abbo = duurder los toestel wat natuurlijk totaal onlogisch zou zijn..
@jongdej We willen je graag bellen. Wil je ons je telefoonnummer DM'en?
[ Voor 35% gewijzigd door Nitai op 24-09-2012 11:35 ]
Verwijderd
En wat heb ik daarmee te maken, ik bestel het via Coolblue. Mocht het een fout zijn, dan krijg ik gewoon mijn geld terug, mocht het doorgang vinden dan heb ik een leuke aanbieding gehad.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:34:
Vodafone heeft vorige week nog via de officiële kanalen laten weten dat ze geen pre-order mogelijkheid zal bieden voor de iphone 5 en deze de 28ste pas te bestellen is. Daarnaast zijn deze 3th party prijzen verre van marktconform. Iedereen wakker nu?
Verwijderd
Doe niet zo naïef joh. In het ergste geval gooi je nu ook nog je eigen ruiten in als je zaterdag wordt gebeld dat jouw 'actieprijs' toch niet door gaat en je een nieuwe bestelling zal moeten plaatsen.Nitai schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:36:
[...]
En wat heb ik daarmee te maken, ik bestel het via Coolblue. Mocht het een fout zijn, dan krijg ik gewoon mijn geld terug, mocht het doorgang vinden dan heb ik een leuke aanbieding gehad.
Hoezo, het zou best kunnen. En zo niet, dan betalen we bij óf annuleren we onze bestellingen.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:40:
[...]
Doe niet zo naïef joh. In het ergste geval gooi je nu ook nog je eigen ruiten in als je zaterdag wordt gebeld dat jouw 'actieprijs' toch niet door gaat en je een nieuwe bestelling zal moeten plaatsen.
...less is more
Ik snap werkelijk waar niet de toegevoegde waarde niet van je post maar OK. Hoe gooi ik mijn eigen ruiten in? Dan plaats ik toch een nieuwe bestelling, lig er echt niet wakker van hoor als ik die iPhone 5 een dag later, een week later of een maand later ontvang.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:40:
[...]
Doe niet zo naïef joh. In het ergste geval gooi je nu ook nog je eigen ruiten in als je zaterdag wordt gebeld dat jouw 'actieprijs' toch niet door gaat en je een nieuwe bestelling zal moeten plaatsen.
Helemaal mee eens. De verwachte leverdatum op de site staat nu op 28-09-2012, zou mooi zijn als het zo is, en zo niet, dan zien we dan wel verder.Nitai schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:43:
[...]
Ik snap werkelijk waar niet de toegevoegde waarde niet van je post maar OK. Hoe gooi ik mijn eigen ruiten in? Dan plaats ik toch een nieuwe bestelling, lig er echt niet wakker van hoor als ik die iPhone 5 een dag later, een week later of een maand later ontvang.
Verwijderd
Oh sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik ging er van uit dat jij je iphone zo snel mogelijk met zekerheid wilde hebben, maar dat is dus niet zo. Waarom wacht je niet nog 2 maanden met bestellen dan? Dan zijn er ongetwijfeld veel betere aanbiedingen en heb je nog meer voordeel!Nitai schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:43:
[...]
Ik snap werkelijk waar niet de toegevoegde waarde niet van je post maar OK. Hoe gooi ik mijn eigen ruiten in? Dan plaats ik toch een nieuwe bestelling, lig er echt niet wakker van hoor als ik die iPhone 5 een dag later, een week later of een maand later ontvang.
Hier idem en dan zie je die actie bij CoolblueSheva schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:44:
Bestel je net de SIII, zie je dit. Ben benieuwd wat er met de order gebeurd, vertrouw het nog niet helemaal om mijn order te annuleren..
Verwijderd
Juist. Plus dat ze het je wel eens heel laat kunnen laten weten dat jouw bestelling toch niet door gaat.Sheva schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:47:
Nadeel als het niet door gaat is dat je op je geld moet wachten voor 'weetikveel' hoelang. Wil je hem dus daarna bestellen en je hebt geen geld, ben je wél de zak.
[ Voor 9% gewijzigd door Nitai op 24-09-2012 11:52 ]
Dat gaat over de losse iPhone's (zonder abonnementen), dat was al duidelijk dat het een foutje was (zie Twitter).Miki schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:57:
Blijkt dus om een fout te gaan: Bamiballen in "[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6"
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 12:15 ]
Verwijderd
Wat maakt dat nou uit? Een Vodafone dealer kan ten alle tijden icm met alle smartphones zelf aanbiedingen maken. Ze hebben hun eigen marge en ruimte om aanbiedingen te maken. Dat Vodafone ZELF pas 28e daarmee begint maakt natuurlijk geen hol uit.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:34:
Vodafone heeft vorige week nog via de officiële kanalen laten weten dat ze geen pre-order mogelijkheid zal bieden voor de iphone 5 en deze de 28ste pas te bestellen is. Daarnaast zijn deze 3th party prijzen verre van marktconform. Iedereen wakker nu?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 12:18 ]
Als het in je nadeel wordt veranderd kun je altijd geld terug krijgen..Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:13:
Ik ook, ik schrok er zelf van...
Ik zag het vanochtend al, en dacht ach leuk.
Dus net besteld, maar ik zie nu dat jullie denken dat het mogelijk een foutje is?
Ik wil eigenlijk alleen deze aanbieding en anders niet...
Verwijderd
Is dat zo? Met abbo's niet volgens mij?Sheva schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:18:
[...]
Als het in je nadeel wordt veranderd kun je altijd geld terug krijgen..
Coolblue zal dit niet aangaan passen, of ze moeten nu 1000den abonnementen krijgen. Mooie actie, en goedkoper dan Friends and family zal zijn!!!Sheva schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:18:
[...]
Als het in je nadeel wordt veranderd kun je altijd geld terug krijgen..
Verwijderd
Nog niet voor de witte 32 GB. Die kost met 42,50 Vodafone nog € 215Jobbie schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:21:
Volgens mij zijn de prijzen inmiddels alweer aangepast...
Alleen de Vodafone 140 is nog goedkoper... Met een 32gb kost die nu € 1.135, wat € 150 goedkoper is dan T-Mobile...
Toch wel interessant!
Verwijderd
Joh. En dat de marges op iphones voor deze dealers altijd onder druk staan en nihil zijn laat jij voor het gemak maar even buiten beschouwing in deze.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:17:
[...]
Wat maakt dat nou uit? Een Vodafone dealer kan ten alle tijden icm met alle smartphones zelf aanbiedingen maken. Ze hebben hun eigen marge en ruimte om aanbiedingen te maken. Dat Vodafone ZELF pas 28e daarmee begint maakt natuurlijk geen hol uit.
Verwijderd
Heb het niet over marges op toestellen, die zijn bijna nihil, de bonus die je krijgt bij elk afgesloten abonnement heb ik het over. Even wakker worden.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:29:
[...]
Joh. En dat de marges op iphones voor deze dealers altijd onder druk staan en nihil zijn laat jij voor het gemak maar even buiten beschouwing in deze.
Verwijderd
Dat melde je er niet bij net. Desalniettemin is die bonus natuurlijk niet zo groot dat deze ruimte laat voor buitensporige kortingen zoals deze nu genoemd worden in dit topic.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:30:
[...]
Heb het niet over marges op toestellen, die zijn bijna nihil, de bonus die je krijgt bij elk afgesloten abonnement heb ik het over. Even wakker worden.
Ik ook besteld, maar dan de zwart. Heb meteen via iDeal betaaldRAF1 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:32:
Net een witte iPhone 5 16GB besteld met Vodafone € 47,50 voor € 75,- ben benieuwd
Verwijderd
Poeh poeh en wat is er nu opeens zo "buitensporig" dan volgens jou? Ongeveer 100 eurootjes korting verspreid over 2 jaar voor een abonnement + telefoon die dan nog steeds een dikke 1000 euro kosten?Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:33:
[...]
Dat melde je er niet bij net. Desalniettemin is die bonus natuurlijk niet zo groot dat deze ruimte laat voor buitensporige kortingen zoals deze nu genoemd worden in dit topic.
Verwijderd
Als je betaald hebt is de deal formeel gesloten. Gefeliciteerd, deze kan dus never nooit meer teruggedraaid worden.Craztas schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:39:
Ik heb hem ook besteld iPhone 5 16GB 75 euro overgemaakt via ideal. ben benieuwd!
En voor degene die al hebben besteld?Moreno schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:42:
Net gebeld, het is idd een foutje. De prijzen worden aangepast.
Verwijderd
Je wordt bedankt.Moreno schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:42:
Net gebeld, het is idd een foutje. De prijzen worden aangepast.
Ik heb 'm ook meteen betaald maar dan met CCFonta schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:38:
[...]
Ik ook besteld, maar dan de zwart. Heb meteen via iDeal betaald
Yep, net besteld...darkshadow83 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:27:
[...]
Nog niet voor de witte 32 GB. Die kost met 42,50 Vodafone nog € 215
Doet VF voor je.kx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:46:
Hoe zit het met overstappen?
Ik heb nummerbehoud aangevraagd en deze verloopt pas eind november. Dan pas gaat mijn nieuwe abonnement in lijkt me. Ook niet erg, maar moet ik nu zelf mijn Telfort opzeggen of doet vodafone dit voor mij?
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Wel heel kinderachtig ja. Gelukkig maakt het niet uit als je hem al hebt besteld en hoe je hebt betaald.
Verwijderd
Je zegt het hier zelf al.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:41:
[...]
Poeh poeh en wat is er nu opeens zo "buitensporig" dan volgens jou? Ongeveer 100 eurootjes korting verspreid over 2 jaar voor een abonnement + telefoon die dan nog steeds een dikke 1000 euro kosten?
Sla alsjeblieft eens een wetboek open voordat je wat roept.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:42:
[...]
Als je betaald hebt is de deal formeel gesloten. Gefeliciteerd, deze kan dus never nooit meer teruggedraaid worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 24-09-2012 18:21 ]
Verwijderd
Die hoef ik niet open te slaan die ken ik uit mijn hoofd. Nogmaals: zo buitensporig is deze "aanbieding" niet en er er is al betaald door sommigen dus de deal is rond, de aanbieder moet het product nu leveren zo simpel is het.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:48:
[...]
Je zegt het hier zelf al.
[...]
Sla alsjeblieft eens een wetboek open voordat je wat roept.
Niks moet...Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:50:
[...]
Die hoef ik niet open te slaan die ken ik uit mijn hoofd. Nogmaals: zo buitensporig is deze "aanbieding" niet en er er is al betaald door sommigen dus de deal is rond, de aanbieder moet het product nu leveren zo simpel is het.
En nu mag jij even een paar wetboeken openslaan Sjaak.
Verwijderd
En ik kan ook nergens een witte iphone 5 meer vinden, heb je een linkje misschien?kx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:51:
Volgens mij is het helemaal geen fout. De prijzen zijn WEER aangepast.
Het is nog steeds 105 en 75 euro, maar bij de 55 euro per maand zijn de prijzen gedaald. Eerst stond er 189 en nu is het gratis!!!!!!!!!!
Verwijderd
Als jouw kennis over de wet in jouw hoofd net zo goed is als je Nederlands maak ik me terecht zorgen.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:50:
[...]
Die hoef ik niet open te slaan die ken ik uit mijn hoofd. Nogmaals: zo buitensporig is deze "aanbieding" niet en er er is al betaald door sommigen dus de deal is rond, de aanbieder moet het product nu leveren zo simpel is het.
En nu mag jij even een paar wetboeken openslaan Sjaak.
http://www.pdashop.nl/zoe...onid%3A4214&query=iphone5Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:52:
[...]
En ik kan ook nergens een witte iphone 5 meer vinden, heb je een linkje misschien?
Daddy of 3 :)
http://www.pdashop.nl/pro...tor_template=ServicePlansVerwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:52:
[...]
En ik kan ook nergens een witte iphone 5 meer vinden, heb je een linkje misschien?
Verwijderd
In dit geval wel. Als ik als koper betaald aan jou als aanbieder moet jij leveren. Nee natuurlijk het 'hoeft niet' maar dan gaat de naam van jouw shoppie eraan middels een rechtszaak en dan MOET het alsnog.
Nee, er staat ook nog iets als billijkheid, als het bedrag te mooi om waar te zijn is kun je als verkoper er nog onderuit. Zie ook die wehkamp actie waarbij een televisie toestel voor een absurd laag bedrag werd verkocht.Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:54:
[...]
In dit geval wel. Als ik als koper betaald aan jou als aanbieder moet jij leveren. Nee natuurlijk het hoofd niet maar dan gaat de naam van jouw shoppie eraan middels een rechtszaak en dan MOET het alsnog.
Jezus, wat willen jullie nou allemaal met die LOI rechts know how?
[ Voor 85% gewijzigd door kx22 op 24-09-2012 12:59 ]
Verwijderd
Juist, en hier overdrijf je dus BIG TIME! Het is niet dat je nu opeens een gratis iPHone 5 krijgt bij een Vodafone 75 abonnement bij 1 jaar.Miki schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:55:
[...]
Nee, er staat ook nog iets als billijkheid, als het bedrag te mooi om waar te zijn is kun je als verkoper er nog onderuit. Zie ook die wehkamp actie waarbij een televisie toestel voor een absurd laag bedrag werd verkocht.
Maar daar was het wel aannemelijk dat het bedrag te laag was. Nu is het een vaag grijs gebied tussen"to good to be true" en de waarheid.Miki schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:55:
[...]
Nee, er staat ook nog iets als billijkheid, als het bedrag te mooi om waar te zijn is kun je als verkoper er nog onderuit. Zie ook die wehkamp actie waarbij een televisie toestel voor een absurd laag bedrag werd verkocht.
Verwijderd
Juist deze kortingen zijn inderdaad "mooi".... maar sommigen overdijven nu wel big time alsof het hemelse iphone paradijs geopend is door Coolblue... lolkx22 schreef op maandag 24 september 2012 @ 12:56:
1. wat is te mooi om waar te zijn?
2. De aanbieding is in vergelijking met tmobile nauwlijks 200 euro duurder.
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Hoedje op 24-09-2012 18:21 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 24-09-2012 19:59 ]
...less is more
[ Voor 27% gewijzigd door vhal op 24-09-2012 13:08 ]
Verwijderd
Helaas knul, koud. Maar ik ben ten opzichte van jou iemand die wel weet wat realistisch is bij een iphone launch. Maar jij trekt nog wel bij in deze als cooblue haar prijzen dalijk weer corrigeert.
[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 24-09-2012 19:59 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2012 13:14 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Blue_Fear op 24-09-2012 13:29 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq