Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaste klanten 2 jaar geleden 100-en euro's korting in verhouding tot nieuwe klanten. Dit keer: 0,00000 euro korting bij verlenging. Oh ja nu 6 maanden 50% korting op je ismart abonnement. Korting die elke nieuwe klant dus ook krijgt.
Ik wacht Vodafone wel lekker af... ik ga principieel weg bij T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prijzen van KPN zijn ook bekend:
http://www.kpn.com/mobiel.../iPhone-5-16GB-Zwart.prod

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:37:
Ik heb gewoon 330 moeten betalen hoor.. Verlenging.

Je moet er alleen wel voor zorgen dat je die Internetbundel aanzet. anders gaat de prijs omhoog idd.
Als je die bundel aanzet wordt wel door het t-mobile systeem je maandbedrag 4,95 hoger. Dit blijft ook nog in de bevestigingsmail zo staan blijkbaar. Nogmaals de bestelprocedure is niet echt duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:45:
[...]

Als je die bundel aanzet wordt wel door het t-mobile systeem je maandbedrag 4,95 hoger. Dit blijft ook nog in de bevestigingsmail zo staan blijkbaar. Nogmaals de bestelprocedure is niet echt duidelijk.
Inderdaad, ik snap er geen hol van en ik ga dit dus ook niet bestellen:
Afbeeldingslocatie: http://oi50.tinypic.com/1607dcp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:07:
[...]

De prijs van de iPhone is amper gestegen, de prijzen bij de providers zijn enorm gestegen. Het probleem ligt dus niet bij Apple maar bij de providers.
Helemaal wél. Providers krijgen iPhone's al tegen lagere prijzen (in andere woorden: providers hoefden geen €599 per iPhone te betalen - en ook niet €679 zoals het nu is). Apple heeft in de afgelopen jaren echter ook de prijzen voor providers verhoogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vind het wel humor, iedereen riep eerst van: "T-MOBILE, DIEVEN VAN MIJN PORTEMONNEE, IK SLUIT NOOIT MEER IETS BIJ JULLIE AF, IK GA WEL NAAR VODAFONE MET HUN F&F ACTIE!"

Maar nu blijkt dat Vodafone niet meteen doet aan voorverkoop waardoor je de 28e een toestel misloopt (de levertijd van mijn iPhone 5 is 3 tot 5 weken en ik zeik ook niet, gewoon wachten..), springt iedereen weer spontaan over op T-Mobile :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
Kom net van de Vodafone winkel in Utrecht. Kon me gewoon inschrijven daar en werd gebeld zodra de iPhones binnen waren. Abbo prijzen waren bij hun ook nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
ProfoundValue schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:47:
Vind het wel humor, iedereen riep eerst van: "T-MOBILE, DIEVEN VAN MIJN PORTEMONNEE, IK SLUIT NOOIT MEER IETS BIJ JULLIE AF, IK GA WEL NAAR VODAFONE MET HUN F&F ACTIE!"

Maar nu blijkt dat Vodafone niet meteen doet aan voorverkoop waardoor je de 28e een toestel misloopt (de levertijd van mijn iPhone 5 is 3 tot 5 weken en ik zeik ook niet, gewoon wachten..), springt iedereen weer spontaan over op T-Mobile :')
Kijken mag toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Toestellease 58 euro per maand bij KPN, dan kun je hem toch veel beter kopen als je restwaarde in aanmerking neemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Vraagje: 1 oktober wordt vodafone FF omgegooid. Nu is het zo dat mijn abbonement 14 december afloopt. Iemand een idee wat voor 'boete' je krijgt als je buiten de max 60 dagen voor de eindiging van je abbonement overstapt en stopt bij tmobile?
Want anders zou ik wellicht een minder aantrekkelijk tarief na 1 oktober moeten nemen..

[ Voor 15% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:45:
[...]

Ja wel staat duidelijk dat dit een "factuurkorting" is.

De korting wordt verrekend op je factuur.

Soms telt het die 4,95 wel op en als je aanbieding direct vanuit je mail aanklikt wordt die 4,95 niet bij de prijs opgeteld. Systeemfoutje dus...maarja we hebben hier wel met Tmobile te maken natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Haha kijken mag altijd, het gaat meer om de wispelturigheid van het volk hier :/
Hoop trouwens wel dat ik een van de eersten was bij T-Mobile.. wie weet krijg ik toch eerder mijn iPhone :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:03
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:46:
[...]

[afbeelding]
Ik heb er over gebeld.. Er is een fout op de site die ze niet kunnen veranderen. De prijs van het internet wordt dus niet in rekening gebracht.. De prijs is dus gewoon 18,75 de eerste 6 maanden.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Welke garantie geeft tmobile, 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Geen idee.. Ik vraag me alleen af hoe ze mij gaan afhandelen als die krassen op de zwarte iPhone 5 te erg worden en ik toch wel graag wil wisselen naar een witte, als deze via internet is besteld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:59:
Geen idee.. Ik vraag me alleen af hoe ze mij gaan afhandelen als die krassen op de zwarte iPhone 5 te erg worden en ik toch wel graag wil wisselen naar een witte, als deze via internet is besteld..
Ik denk dat ik nu wel al kan zeggen dat dat niet tot de mogelijkheid behoord, maar misschien heb ik het ook verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
gebruikersschade valt zoiezo nooit onder garantie. en als je een witte wou had je dat vooraf moeten beslissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:46:
[...]

[afbeelding]
Ik heb van T-Mobile webcare (twitter) een tweet gekregen dat dit aangepast wordt in je eerst factuur dat dit idd niet klopt maar je zonder problemen kunt bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nouja ik heb natuurlijk het liefste de zwarte dus die heb ik ook besteld. Ik merk alleen op het forum van Macrumors dat er nogal snel schade komt aan de antenne ivm de kleur en het productie proces.. Nja we wachten maar af hoe dat zich allemaal gaat ontwikkelen.. Het zal allemaal wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan krijg je en hele dikke middelvinger van Tmobile te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
SidewalkSuper schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:42:
Weet iemand of je de Nano sim gelijk meekrijgt als je hem volgende week in de winkel haalt? Hoe ging dat met de overstap naar Micro-Sim?
Op de forums staat dat je een nano thuis gestuurd krijgt.

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Als je besteld hebt dan zie je dat er + Nano sim bij staat en die krijg je dus ook meegestuurd zodra je iPhone in de brievenbus valt (ouw) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
Reflow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:09:
Als je besteld hebt dan zie je dat er + Nano sim bij staat en die krijg je dus ook meegestuurd zodra je iPhone in de brievenbus valt (ouw) :P
Als 'ie valt mogen ze 'm meteen weer meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 23:44
Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:03:
Nouja ik heb natuurlijk het liefste de zwarte dus die heb ik ook besteld. Ik merk alleen op het forum van Macrumors dat er nogal snel schade komt aan de antenne ivm de kleur en het productie proces.. Nja we wachten maar af hoe dat zich allemaal gaat ontwikkelen.. Het zal allemaal wel meevallen :)
Ja ik volg het ook allemaal. Wit ziet er niet uit, dus dat is geen optie voor mij. Maar sommige mensen hebben al schade out of the box!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ja ik ga toch maar bij tmobile bestellen.
Reden: abbo loopt de 14e december af, mocht ik via vodafone willen overstappen moet dit na 1 oktober en dan zijn die friends en family voordelen ook foetsie.

Nog een vraagje: wat gebeurd er met mijn restrerende sim only maanden als ik nu de iphone 5 bestel als verlenging icm een ismart abbo? Wordt de sim only geschrapt of begint de ismart na 14 december?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Silversin schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:20:
[...]

Ja ik volg het ook allemaal. Wit ziet er niet uit, dus dat is geen optie voor mij. Maar sommige mensen hebben al schade out of the box!
Ja ik snap dat ik dan een Dikke vinger ga krijgen van Tmobile, maar ik vraag het gewoon, misschien dat iemand van jullie ervaringen heeft gehad met het wisselen van zwart <--> wit..

Ik hoor het inderdaad ook op internet.. We zullen het zien he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
waar staat het dan, wat betreft die schade out of the box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
http://forums.macrumors.c...ead.php?t=1445522&page=28 Hier kun je het een beetje volgen. Het was een jongen op twitter die dat zei, hij had 3 doosjes opengemaakt en er zaten al krassen op.. Soms vraag ik me alleen wel af of het allemaal waar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 19-09 13:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Noem me maar wispelturig ;(
Tmobile heeft weer geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brrr, toch wel erg veel gedoe over die krassen op de zwarte iPhone... Ik denk dat ik het allemaal rustig ff afwacht, met m'n iPhone4 en i150 abonnementje... verlengen/kopen kan over een paar maanden ook nog wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-08 14:45
;)

[ Voor 100% gewijzigd door Caliprio op 21-09-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Vreemd dat ze er gister nog niks over wisten dan als ze ze nu al hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
omdat ze waarschijnlijk dat soort informatie niet mogen delen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Tja waarom niet? Ze zouden toch best mogen zeggen dat de levertijd volgende week de 28e is. Lijkt me niks mis mee. Mja, fijn voor je igg :)

[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
Kan zijn dat ze er gister nog niet zeker van waren of ze eventueel wel wat zouden binnen krijgen. kan verder ook niks bedenken waarom :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik denk niet dat Coolblue blij is met dit soort informatie op een publiek forum, 1500 iPhones in het magazijn kan een gewild target zijn voor dieven, in Japan is er ook al een aardige buit gemaakt: http://thenextweb.com/asi...-stolen-japan-eve-launch/.

Zeg dat je 500 euro krijgt voor een nieuwe, van de vrachtwagen gevallen iPhone5, dan heb je het toch over 750.000 euro in een magazijn wat waarschijnlijk bij lange na niet dezelfde beveiliging heeft als bijv. een bank.

[ Voor 28% gewijzigd door D4V3 op 21-09-2012 13:41 ]

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
D4V3 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:40:
Ik denk niet dat Coolblue blij is met dit soort informatie op een publiek forum, 1500 iPhones in het magazijn kan een gewild target zijn voor dieven, in Japan is er ook al een aardige buit gemaakt: http://thenextweb.com/asi...-stolen-japan-eve-launch/.

Zeg dat je 500 euro krijgt voor een nieuwe, van de vrachtwagen gevallen iPhone5, dan heb je het toch over 750.000 euro in een magazijn wat waarschijnlijk bij lange na niet dezelfde beveiliging heeft als bijv. een bank.
Tweakers hebben daar de cohones niet voor! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zit toch even te lezen over die krasjes en beschadigingen..
zijn nu al behoorlijk wat mensen teruggekomen @ https://twitter.com/marvinkroell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharpe.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 20:26
Security schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:46:
zijn nu al behoorlijk wat mensen teruggekomen @ https://twitter.com/marvinkroell
Ben bang dat dit een nieuw topic moet worden en niet hier bij providers en abo's
Maar zeer interessant om te volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Security schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:46:
Wat bedoelt hij hier mee:
Haben nun am Tisch 30 iPhones ausgepackt. War kein perfektes dabei. Dürfen nun keine weiteren mehr auspacken..
30 zwarte iPhones die alle 30 beschadigd waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Sharpe. schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:48:
[...]

Ben bang dat dit een nieuw topic moet worden en niet hier bij providers en abo's
Maar zeer interessant om te volgen!
Daar ben ik ook bang voor.. mocht dat nodig zijn move em maar..
Ik volg de meldingen iig met interesse vooral omdat ik ook op het punt sta er een aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 19-09 13:05
Daar hebben we [iPhone] Ervaringen en Discussie - deel 36 voor :)

[ Voor 47% gewijzigd door Ryan_ op 21-09-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:48:
[...]

Wat bedoelt hij hier mee:

[...]

30 zwarte iPhones die alle 30 beschadigd waren?
Inderdaad allemaal hebben ze een lichte beschadiging.. later vanavond post hij HD foto's.. maar op macrumors zijn al wat plaatjes te vinden

http://i1180.photobucket..../IMG_0028_zps76971bdd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caliprio
Ik heb echt medelijden met de mensen die een ring hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:20:
Ja ik ga toch maar bij tmobile bestellen.
Reden: abbo loopt de 14e december af, mocht ik via vodafone willen overstappen moet dit na 1 oktober en dan zijn die friends en family voordelen ook foetsie.

Nog een vraagje: wat gebeurd er met mijn restrerende sim only maanden als ik nu de iphone 5 bestel als verlenging icm een ismart abbo? Wordt de sim only geschrapt of begint de ismart na 14 december?
Waarom zijn de FF voordelen weg? Dat abonnement is zonder de huidige actie altijd nog scherper dan de concurrentie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:15:
[...]

Waarom zijn de FF voordelen weg? Dat abonnement is zonder de huidige actie altijd nog scherper dan de concurrentie. 8)7
Maar voordat ik een FF abbonement tegenkom zijn we volgens mij al aangeland in 2013. Vodafone laat er niets over los, ik ga niet als een blinde kip maar afwachten of ze uberhaupt iets doen.

Daarnaast zal het sowieso (als die komt) pas na 1 oktober zijn dat een vodafone ff abbonement online komt icm iphone 5.

Nou, het scheelt nu ongeveer 100 euro over 2 jaar. Daar heb ik bij tmobile nu wel onbeperkt internet voor, ik hoef nu dus niet op te letten aan het eind van de maand of ik over de databundel heen ga. Sim only zal dus niet goedkoper worden hoor.

[ Voor 18% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:17:
[...]

Maar voordat ik een FF abbonement tegenkom zijn we volgens mij al aangeland in 2013. Vodafone laat er niets over los, ik ga niet als een blinde kip maar afwachten of ze uberhaupt iets doen.

Daarnaast zal het sowieso (als die komt) pas na 1 oktober zijn dat een vodafone ff abbonement online komt icm iphone 5.

Nou, het scheelt nu ongeveer 100 euro over 2 jaar. Daar heb ik bij tmobile nu wel onbeperkt internet voor, ik hoef nu dus niet op te letten aan het eind van de maand of ik over de databundel heen ga. Sim only zal dus niet goedkoper worden hoor.
Oh je gaat een iPhone abonnement nemen, onbeperkt internet bij T-Mobile = ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:18:
[...]

Ja dat weet ik wel. Maar luister:

Mijn abbonement bij tmobile liep sowieso tot 14 december. Ik kan dus niet voor 14 oktober overstappen naar vodafone. Zou ik willen wachten, dan levert me dat niet al te veel op als ik voor een sim only kies. Namelijk: ik weet niet wat FF doet na 1 oktober. Momenteel met de actie ben ik 100 euro goedkoper uit bij vodafone. Dat wordt alleen maar minder na 1 oktober.

Wellicht dat een abbonement wel weer goedkoper is bij vodafone, daar hebben ze zichzelf een beetje mee: ze publiceren namelijk geen ene drol. Dus wat een FF abbonement bij vodafone gaat doen, en of het er uberhaupt komt weet ik niet. Het kan dat dat 100+ euro goedkoper zal zijn dan bij tmobile, maar dan moet ik 1: een maand of langer wachten en 2: kan ik niet internetten nadat mijn 1gb op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:49
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:18:
[...]

Tot 1000 mb heb je gewoon normaal internet en daarna wordt de snelheid omlaag gegooid...MAAR bij Vodafone heb je niks meer na die 1000 mb.

T-mobile komt tot nu toe ook voor mij het beste uit de markt.
Meest voordelige prijs die ik voor mij op dit moment kan vinden.
Omgerekend 32 euro per maand (bij 75 belminuten = prima voor mij) en 329 bij betalen voor de iPhone 5 16GB.
Maar ik wacht nog ff af wat Vodafone doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 14:59
Net toch maar weer bij t-mob i5 besteld, heb nu nog een 4 (2 jaar oud nu). Mooie grappenmakers zijn het met die abo prijzen en moeten betalen voor visual voice mail 8)7. Dan maar geen visual voice mail meer.

Ook even bij KPN gekeken maar die biedt maar 1 toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nfsgamer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 20:42
Daejji schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:42:
[...]

Tot 1000 mb heb je gewoon normaal internet en daarna wordt de snelheid omlaag gegooid...MAAR bij Vodafone heb je niks meer na die 1000 mb.

T-mobile komt tot nu toe ook voor mij het beste uit de markt.
Meest voordelige prijs die ik voor mij op dit moment kan vinden.
Omgerekend 32 euro per maand (bij 75 belminuten = prima voor mij) en 329 bij betalen voor de iPhone 5 16GB.
Maar ik wacht nog ff af wat Vodafone doet.
Die conclusie heb ik dus ook getrokken net. Vodafone F&F sim only lijkt aantrekkelijk, maar in totaal (over 2 jaar) heeft T-Mobile de beste aanbieding op dit moment. Maar €1116,50 voor een telefoon, come on...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

nfsgamer schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:07:
[...]

Die conclusie heb ik dus ook getrokken net. Vodafone F&F sim only lijkt aantrekkelijk, maar in totaal (over 2 jaar) heeft T-Mobile de beste aanbieding op dit moment. Maar €1116,50 voor een telefoon, come on...
Als ik naar mijn eigen situatie kijk uitgaande van dat ik een F&F code kan bemachtigen.
Ik maak amper gebruik van internet en als ik ervan gebruik maak gaat dit meestal over WIFI.
Natuurlijk is het ieder voor zich verder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
Ik heb zojuist mijn bestelling bij t-mobile ge-annuleerd. Iedereen die na 5:45 heeft besteld is dus een plekje naar voren geschoven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nfsgamer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 20:42
ik heb al een F&F code via @alwaysleft. Ik heb juist mn abbo vooral voor het internet, bellen en sms vind ik helemaal niet boeiend :P. Ik ga afwachten wat vodafone doet, al zal het moeilijk worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:12:
Ik heb zojuist mijn bestelling bij t-mobile ge-annuleerd. Iedereen die na 5:45 heeft besteld is dus een plekje naar voren geschoven ;)
Reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
t-mobile wil die 30 euro niet verekenen op mijn huidige bestelling omdat ik een gratis optie heb uitgevinkt.

Blijkbaar duurt het 24 uur voor ik opnieuw kan bestellen, dus ik ga nog eens rustig nadenken wat ik ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:18:
[...]

t-mobile wil die 30 euro niet verekenen op mijn huidige bestelling omdat ik een gratis optie heb uitgevinkt.

Blijkbaar duurt het 24 uur voor ik opnieuw kan bestellen, dus ik ga nog eens rustig nadenken wat ik ga doen.
Wat een klantenservice zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:13
[subjectiefmodus]Je merkt echt dat de providers bijna niks meer geven om hun klanten, enkel proberen zoveel mogelijk te cashen! [/subjectiefmodus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

keanu_ schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:25:
[subjectiefmodus]Je merkt echt dat de providers bijna niks meer geven om hun klanten, enkel proberen zoveel mogelijk te cashen! [/subjectiefmodus]
Helaas moet ik dat ook bevestigen..
of je nou 5, 10 of zelfs nog langer klant bent boeit allemaal geen zier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Security schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:27:
[...]

Helaas moet ik dat ook bevestigen..
of je nou 5, 10 of zelfs nog langer klant bent boeit allemaal geen zier.
Dat is eigenlijk altijd al zo geweest.. Als je overstapte kreeg je altijd meer korting omdat je dan nieuwe klant werd.. Alleen mensen die flink over de bundels heen zaten kregen hoge retentie/verlengingskorting :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

clockw1ze schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:30:
[...]

Dat is eigenlijk altijd al zo geweest.. Als je overstapte kreeg je altijd meer korting omdat je dan nieuwe klant werd.. Alleen mensen die flink over de bundels heen zaten kregen hoge retentie/verlengingskorting :X
Dat is niet waar ik kan me nog de tijden herinneren (werkte zelf in de telecom) dat bijna alles mogelijk was de klant is koning.. Maar die tijd is duidelijk voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik vroeg het eerder, maar nog geen antwoord. Weet iemand wellicht hoe dit zit? Kan er op de tmobile site nog niks over vinden.

Bij een abbonementsverlenging, worden de laatste maanden dan kwijtgescholden? Ik heb bijv. via tmobile de i75 besteld icm iPhone 5. Mijn tmobile sim only loopt nog tot december. Gaat mijn iSmart nu zsm in werking treden en worden de volgende maanden van het sim only abbonement kwijtgescholden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security

Security

it's just me

ik denk dat je abo ingaat op het moment dat je oude afloopt.
zo is het althans met mij in het verleden gegaan.
beste kun je KS bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
Security schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:32:
[...]
Dat is niet waar ik kan me nog de tijden herinneren (werkte zelf in de telecom) dat bijna alles mogelijk was de klant is koning.. Maar die tijd is duidelijk voorbij.
Dit was in ieder geval +- 2 jaar geleden toen ik nog bij de Phonehouse werkte haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Bij T-mobile ook, je nieuwe abbo zal dus tot december 2014 duren en gaat van start in december.

[ Voor 18% gewijzigd door Blue_Fear op 21-09-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Blue_Fear schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:39:
Bij T-mobile ook, je nieuwe abbo zal dus tot december 2014 duren en gaat van start in december.
En dit wordt automatisch omgezet?
Ik kan dus gewoon tot december de sim only gebruiken op de nano sim (die met de iPhone wordt geleverd) voor de iPhone?

Ik heb tmobile geprobeerd te bellen, maar na 20 keuze menu's kom ik niet bij een optie om een vraag te stellen.. beetje lastig allemaal.

[ Voor 16% gewijzigd door Draakje5 op 21-09-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Dat weet ik niet zeker maar volgens mij wel. Abbo staat op tel.nummer en niet op sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
kreeg een mail van KPN misschien interessant voor de mensen hier. hoop dat hij het doet trouwens want aanbieding was alleen te krijgen via de email

http://www.kpn.com/mobiel...iphone5:voorinschrijfmail

//edit volgens mij doet hij het niet.

Leaseprijs zou bij een 1 jarig abbonement 4 maanden 15 euro zijn en dan kan je nog je abbo aanpassen zoals je wou.

[ Voor 30% gewijzigd door syntesia op 21-09-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

syntesia schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:58:
kreeg een mail van KPN misschien interessant voor de mensen hier. hoop dat hij het doet trouwens want aanbieding was alleen te krijgen via de email

http://www.kpn.com/mobiel...iphone5:voorinschrijfmail

//edit volgens mij doet hij het niet.

Leaseprijs zou bij een 1 jarig abbonement 4 maanden 15 euro zijn en dan kan je nog je abbo aanpassen zoals je wou.
Helaas pindakaas, na 2 jaar is het toestel nog niet van jou of je moet het afkopen, bij KPN gaat het om toestel lease ( bij Hi en Telfort trouwens ook!). :-(( :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:05:
[...]

Helaas pindakaas, na 2 jaar is het toestel nog niet van jou of je moet het afkopen, bij KPN gaat het om toestel lease ( bij Hi en Telfort trouwens ook!). :-(( :z
True, maar het lijkt toch voordelig (alleen weet ik niet duidelijk van de pagina hoelang de toestellease goedkoper is: 15,- ipv 57,-).

Met een berekening van 1 jaar abo lease:
600min
1000mb

Kom ik uit op 966,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:05:
[...]

klopt, einde van je contract kan je hem overkopen voor 75% van de dagwaarden dacht ik.

die lease is bij 2 jaar 9 maanden voor 15 euro 1 jaar is het 4 maanden voor 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
keanu_ schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:08:
[...]

True, maar het lijkt toch voordelig (alleen weet ik niet duidelijk van de pagina hoelang de toestellease goedkoper is: 15,- ipv 57,-).

Met een berekening van 1 jaar abo lease:
600min
1000mb

Kom ik uit op 966,-
Houd er rekening mee dat na 2 jaar je de iPhone 5 nog wel voor een euro of 350 kan verkopen. Volgens mij is dat lease niet zo zeer goedkoop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 9 maanden betaal je 78 euro als je niets wijzigt, KPN mobiel instap €10,-+toestellease €37,-+sms.bel 100 €6,- + 2500MB €25,- totaal na 9 mnd 78 euro, je kan natuurlijk vanalles uitzetten, maar in mijn ogen toch niet voordelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedive
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:21

Freedive

] Ken sent me _

oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:18:
[...]

Zelfde bij mij, heb daarom ook mijn order geannuleerd. Ik betaal nu eigenlijk liever 30 euro meer bij een andere aanbieder...Toch jammer van T-Mobile, was redelijk loyaal aan ze, nu niet meer ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je alles na die 9 mnd uitzet dus geen data en sms/bellen ( KPN mobiel instap a € 10,- is verplicht) betaal je dus 47,- .

Als je na 1 jaar het toestel wilt houden betaal je 35% van de winkelwaarde en na 2 jaar betaal je 15% , ;)
Ik zie veel voordeligere abo's bij andere providers en daar mag je het toestel vanaf het begin houden.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Ik begin geeneens aan een lease, het gevoel dat de telefoon niet van mij is voelt al niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Kan aan mij liggen, maar zo'n 1-jarig KPN met toestel-lease klinkt mij erg goed in de oren. Vooral als je elk jaar een nieuwe iPhone wilt

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reckoner
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:37
Hoe zit het precies met het KPN abonnement? Ik heb op dit moment een Personal-Sim-WebXL 200 abonnement, maar als ik nu bij Phonehouse wil verlengen zie ik dit abonnement er niet meer tussen staan. Ook de databundel van 500 MB staat er niet meer? Ik zie 0, 250, 1000MB...

Verder zie ik nu iets staan over dat je het toestel moet leasen? Je ziet een bedrag staan wat de abbo kost + een bedrag wat het leasen van het toestel kost... dit moet ik bij elkaar optellen voor de maandlasten?
Is het niet meer mogelijk om bij KPN het toestel niet te leasen maar gewoon bijbetalen en dus kopen???

Beetje vreemd allemaal...

Ik heb overigens een Priority Club ding zodat ik hem sneller kan bestellen ofzo. Vandaag dan een mailtje gekregen met het bericht dat ik kan bestellen, gaat de wachtlijst dan in vanaf dat ik nu echt bestel, of word ik alsnog gebeld wanneer het toestel op voorraad is en ik aan de beurt ben via Priority Club wachtlijst en dan in de winkel/aan de telefoon mijn keuze kan maken met verlengen e.d.

Ik kon het tot nu toe nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17-09 15:02

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

funk-e schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:20:
Kan aan mij liggen, maar zo'n 1-jarig KPN met toestel-lease klinkt mij erg goed in de oren. Vooral als je elk jaar een nieuwe iPhone wilt
Volgens mij ben je aan zo'n abbo totaal min of meer hetzelfde kwijt als bij een andere provider waar je de telefoon aan het einde van de rit mag houden en kunt doorverkopen.
Je hebt dan niet de omruil service als hij kapot gaat, maar over het algemeen is het volgens mij alleen maar een heel stuk duurder.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atoombom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 14:49
Spike_wolf schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:24:
[...]

Volgens mij ben je aan zo'n abbo totaal min of meer hetzelfde kwijt als bij een andere provider waar je de telefoon aan het einde van de rit mag houden en kunt doorverkopen.
Je hebt dan niet de omruil service als hij kapot gaat, maar over het algemeen is het volgens mij alleen maar een heel stuk duurder.
het is zelfs duurder dan T-mobile !

150 minuten+1GB internet+toestellease= 79 euro per maand

79x12=948 euro
Toestel overkopen na 1 jaar tegen huidige marktwaarde = 659

8)7

[ Voor 4% gewijzigd door atoombom op 21-09-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De abonnementen zijn inderdaad erg duur. Hi is nog de goedkoopste maar dan heb je een lease toestel.

Bij Hi ben je voor het goedkoopste abonnement voor 2 jaar 1062 euro kwijt. Dan is het toestel nog niet van jouw dus deze moet je eventueel nog afkopen

T-Mobile lijkt de beste keuzen, hier ben je voor een twee jarig abonnement met onbeperkt internet en 75 belminuten 1116,50 inclusief toestel kwijt.

Dit is dus redelijk veel geld helemaal als je KPN bekijkt 1446 euro voor een leasetoestel.

Alle totaal prijzen van de diverse providers kan je hier bekijken: http://bit.ly/TbFDiP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Afbeeldingslocatie: http://oi48.tinypic.com/34ybmdg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

en vodafone slaapt lekker door... |:(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Oké, nu weten we dat PhoneHouse niet wordt voorgetrokken door Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
vhal schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:36:
en vodafone slaapt lekker door... |:(
Yep, die verliezen klanten hier. Ik weet zeker dat er nu mensen zijn die de iPhone 5 willen en 'm zo snel mogelijk willen bestellen (zodat ze niet lang hoeven te wachten).

Ik denk dat T-Mobile er nog het beste vanaf komt. Toestel lease bij KPN is erg onaantrekkelijk (alhoewel sommigen het toch interessant vinden) en Vodafone heeft geen aanbiedingen. Daarnaast is KPN nog steeds aardig duurder dan T-Mobile (zo op het eerste gezicht).

[ Voor 29% gewijzigd door Uniciteit op 21-09-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Uniciteit schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:37:
[...]

Yep, die verliezen klanten hier. Ik weet zeker dat er nu mensen zijn die de iPhone 5 willen en 'm zo snel mogelijk willen bestellen (zodat ze niet lang hoeven te wachten).
Misschien dat tmobile er ook wel een stokje voor steekt en dat Apple met tmobile heeft afgesproken dat vodafone ze nog niet krijgen. Zou altijd kunnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reckoner schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:23:
Verder zie ik nu iets staan over dat je het toestel moet leasen? Je ziet een bedrag staan wat de abbo kost + een bedrag wat het leasen van het toestel kost... dit moet ik bij elkaar optellen voor de maandlasten?
Is het niet meer mogelijk om bij KPN het toestel niet te leasen maar gewoon bijbetalen en dus kopen???

Beetje vreemd allemaal...

Ik kon het tot nu toe nog nergens vinden.
Nee, bij Hi, KPN en Telfort krijg je geen toestel meer, je kan het alleen nog maar leasen en de abo die je had hebben ze niet meer. De meeste providers hebben hun abo's veranderd waardoor het allemaal nog duurder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:38:
[...]

Nee, bij Hi, KPN en Telfort krijg je geen toestel meer, je kan het alleen nog maar leasen en de abo die je had hebben ze niet meer. De meeste providers hebben hun abo's veranderd waardoor het allemaal nog duurder is geworden.
daarom overstap naar MTV mobile, heb er nog een mooie aanbieding kunnen krijgen toen ik kon verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:45
Ik zie allerlei zaken voorbij komen over de toestellease, laat ik even het volgende duidelijk maken. Er staat in de algemene voorwaarden niet dat een toestel na 2 jaar voor 15% en na 1 jaar voor 35% van de waarde kan worden overgenomen!!

Ze zeggen dat het algemene beeld is dat toestellen na 1 of 2 jaar nog die waarde (15%/35%) vertegenwoordigen, echter stel dat de (markt)waarde (wordt door providers bedacht) van een iPhone 5 over 12 maanden nog 400 euro is mag je dus mooi 400 euro aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quote Atoombom: 79x12=948 euro

Dus bij 1 jarig contract kan je het toestel behouden tegen een betaling van € 230,65
bij 2 jarig contract kan je het overkopen tegen betaling van € 98,85

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:45:
Quote Atoombom: 79x12=948 euro

Dus bij 1 jarig contract kan je het toestel behouden tegen een betaling van € 230,65
bij 2 jarig contract kan je het overkopen tegen betaling van € 98,85
Dit is dus precies het voorbeeld van wat ik hierboven uitleg, zo werkt het dus NIET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Je kan altijd nog via MTV Mobile op het Hi-netwerk. Ik heb nu ook gekozen voor een MTV-mobile abonnement met iPhone 5 via een webwinkel. Daarmee kwam ik goedkoper uit dan het T-Mobile abonnement van mijn keuze. Alle berekeningen die ik met KPN en toestellease maak, inclusief de 'super'aanbieding komen stukken duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:23
M'n i-150 verlengen bij T-Mobile kost dit:

- Toestelprijs 32GB zwart € 379,95
- 6 maanden 22,25 = € 133,50
- 18 maanden 44,50 = € 801

Totaal: € 1.314,50. Dat wordt hem denk ik, heb sowieso weinig zin in toestellease. Alleen de levertijd (3-5 weken) is wel klote.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BertP schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:43:
Ik zie allerlei zaken voorbij komen over de toestellease, laat ik even het volgende duidelijk maken. Er staat in de algemene voorwaarden niet dat een toestel na 2 jaar voor 15% en na 1 jaar voor 35% van de waarde kan worden overgenomen!!

Ze zeggen dat het algemene beeld is dat toestellen na 1 of 2 jaar nog die waarde (15%/35%) vertegenwoordigen, echter stel dat de (markt)waarde (wordt door providers bedacht) van een iPhone 5 over 12 maanden nog 400 euro is mag je dus mooi 400 euro aftikken.
Tegen mij is door KPN gezegd dat je de gsm mag houden tegen 15% ( bij 1 jaar 35% ) van de dan geldende aanschafwaarde, dus als het toestel bij einde van het contract in de winkel nog maar 659,- zou kosten dan kan je hem overnemen voor ( 35% van 659,- ) = € 230,65

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:49:
[...]

Tegen mij is door KPN gezegd dat je de gsm mag houden tegen 15% ( bij 1 jaar 35% ) van de dan geldende marktwaarde, dus als het toestel zoals in jouw v.b. over 12mnd nog 400 waard is dan mag je hem bij 1 jarig contract dus voor 35% van die 400 hebben + € 140,-
Ik heb me er vorig jaar in verdiept toen de Galaxy S2 uitkwam, er staat dat in de meeste gevallen een toestel na 1 jaar nog 35% en bij 2 jaar nog 15% (van de nieuwwaarde) vertegenwoordigd. Echter zeggen ze er ook bij dat ze door de marktwerking nog niet kunnen inschatten wat het toestel over 2 jaar nog voor waarde heeft. Kortom ze bepalen het zelf..
Wil je het toestel aan het einde van je contract liever houden, dan kun je deze overnemen. De prijs die we dan voor het toestel vragen, is de dan geldende tweedehandswaarde van het toestel. Wij weten op dit moment nog niet wat de waarde van je toestel aan het einde van je contract zal zijn, omdat we niet weten hoe de marktprijzen zich de komende jaren ontwikkelen. Dit kun je vergelijken met het kopen en verkopen van een auto. Ook bij een auto is het moeilijk in te schatten wat de tweedehandswaarde over 2 jaar is.

[ Voor 27% gewijzigd door BertP op 21-09-2012 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
En dan kun je eigenlijk bij de iPhone een behoorlijke
restwaarde verwachten. Aangezien ze de abo's na 1 of
2 jaar nagenoeg niet goedkoper maken (zie 4 en 4s)
Je gaat dus een verbintenis aan waar je bijna 0% zekerheid hebt
op de restwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
keanu_ schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:55:
En dan kun je eigenlijk bij de iPhone een behoorlijke
restwaarde verwachten. Aangezien ze de abo's na 1 of
2 jaar nagenoeg niet goedkoper maken (zie 4 en 4s)
Je gaat dus een verbintenis aan waar je bijna 0% zekerheid hebt
op de restwaarde.
Juist, denk je nou echt dat ze dure toestellen na 1 of 2 jaar goedkoop verkopen. Zo zijn providers echt niet... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Tweedehands waarde van het toestel? Hoe willen ze dat uberhaupt onafhankelijk berekenen.
Dan ben ik wel benieuwd wat de tweedehands waarde van een iPhone 4 16GB nu is bij deze aanbieders. Dat zou dan rond de 250 euro moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Ga er dus maar vanuit dat wat je bij de andere providers vooraf moet betalen
zondet lease, je achteraf bij Hi/KPN/Telfort mag neertellen, mits je hem wilt
houden natuurlijk.
Pagina: 1 ... 34 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.