Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:03
Ik zat net inderdaad ook te kijken, als ik die internet bundel erbij doe, dan komt dat maandelijks erbij, terwijl deze gratis hoort te zijn..

Zei iemand net dat er een Tweet was waarbij dat werd aangepast?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:35:
Ik zat net inderdaad ook te kijken, als ik die internet bundel erbij doe, dan komt dat maandelijks erbij, terwijl deze gratis hoort te zijn..

Dat zei iemand dacht ik ja, maar kon zelf ook niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
Dit staat op het t-mobile forum:
Onbeperkt Internet is bij alle iSmart-abonnementen voor de gehele contractperiode gratis. In het overzicht wordt niet de korting vermeld, maar deze ontvang je uiteraard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:35:

Dat ging niet over het feit dat er 5 euro per maand betaald moest worden maar dat hij 30 euro meer moest betalen omdat hij dat niet had aangevinkt. Maar het lijkt mij logisch dat die internet bundel gratis is aangezien het met rode letters erbij staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10-2023
Service van Vodafone is echt 10x niets, zit al een bijna een half uur te wachten en heb nog steeds niemand aan de lijn.. Misschien toch maar overstappen op T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Ik snap ook echt niet waarom Vodafone zo lang op zich laat wachten.. Maak je prijzen bekend, laat pre-orders plaatsen en de klanten stromen binnen! Dat is toch niet zo moeilijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:51
kecnme schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:00:
Service van Vodafone is echt 10x niets, zit al een bijna een half uur te wachten en heb nog steeds niemand aan de lijn.. Misschien toch maar overstappen op T-Mobile.
tell me about it, 2 weken geleden gemaild....geen antwoord, gebeld, ik moest maar mailen en langsgeweest bij de shop en daar zeiden ze bel maar naar de klantenservice

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen om 07:15 uur de Iphone 5 online besteld via T-Mobile.
Was al klant bij T-Mobile dus wilde verlengen.

Vreemde is dat ik bij afrekenen 359,95 bij moest betalen terwijl op de site bij nieuwe abonnee's er "maar" 329,95 betaald moest worden.

Ik bellen met klantenservice en het antwoord was: ja, die 30 euro (aansluitkosten) komt er bij nieuwe abonnee's later nog bij. Dus de prijs is dan uiteindelijk hetzelfde...

Leuk is dat... dus eigenlijk betaal je als vaste klant stiekem toch nog 30 euro aansluitkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:44
kecnme schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:00:
Op de site staat dat ze maar 1 minuut wachttijd hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:30:
Vind het echt belachelijk dat mensen die verlengen dan weer in 1x meer moeten gaan betalen.. Die internetbundel is verdomme gratis,, niet maandelijks erbij!
Die komt er toch ook helemaal niet bij?
Hij staat wel voor 4.95 in het rijtje rechts op de pagina, maar bij de opties staat al dat hij 0 euro is voor alle iSmart abo's. Als je dan naar de afrondende fase gaat staat deze inderdaad op en is de toestelprijs van 359.95 naar 329.95 gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 199% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-09 07:48
Kom net van de T-Mobile winkel vandaan in Roosendaal. Stond er om 9.25, als enige. Een paar minuten later kwam er nog iemand bij. Uiteindelijk 3 mensen bij opening, 5 toen ik mn bestelling had gedaan. 16gb zwarte genomen. 50€ aanbetaald. Abo kun je kiezen als je de phone ophaalt, maar het kan zijn dat bepaalde aanbiedingen niet meer gelden dan, zei de verkoopster. Ze deed uitdrukkelijk geen uitspraken over de beschikbaarheid. Maar ga eigenlijk zelf wel uit van 28e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

TranceSetter schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:05:
[...]

Die komt er toch ook helemaal niet bij?
Hij staat wel voor 4.95 in het rijtje rechts op de pagina, maar bij de opties staat al dat hij 0 euro is voor alle iSmart abo's. Als je dan naar de afrondende fase gaat staat deze inderdaad op en is de toestelprijs van 359.95 naar 329.95 gegaan.
Maar je betaalt wel per maand meer dan de 18,75 die je eigenlijk zou betalen de eerste 6 maanden ;) daar is namelijk die 5 euro opgekomen dus het klopt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:45
*snip* een topicreport is voldoende.

[ Voor 88% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:28

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:07:
Diverse bedrijven hebben al enkele prijzen bekend gemaakt voor de iPhone 5. Vooral bij Hi is er een erg mooie aanbieding. Bekijk hier een volledig overzicht: *spam*
Jammer dat bij Hi & KPN het toestel lease is, dan ben je hem dus na 1 of 2 jaar kwijt. Voordeel daarvan is wel dat je niet X euro's moet bijleggen. Studentmobiel heeft alleen KPN en lease, en bij Telfort (die in dat lijstje staat) is het alleen inschrijven voor informatie, geen pre-order.

[ Voor 10% gewijzigd door Daedalus op 21-09-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Vannacht al een toestel bij Hi besteld, goedkoper kan het niet, maar de vraag is of ze gaan leveren. :)

Omschrijving Van
/mnd Voor
/mnd
Apple iPhone 5
€ €
Hi Hi Large 1 jaar
€ 22.50 € 11.25
Hi 75 min / sms
€ 7.50 € 3.75
1000 MB
€ €
Gratis sms'en
€ €
Hi Micro Simkaart
€ €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:25
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:19:
Vannacht al een toestel bij Hi besteld, goedkoper kan het niet, maar de vraag is of ze gaan leveren. :)
...
Heb je de toestel lease erbij gerekend per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
PaulBloem schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:20:
[...]

Heb je de toestel lease erbij gerekend per maand?
Zit er niet bij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kecnme
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10-2023
Dus je hebt gewoon een sim-only besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
kecnme schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:24:
[...]

Dus je hebt gewoon een sim-only besteld?
Nee iPhone 5 zit er bij, alleen dan gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Actie van HI ofzo voor de eerste 10 klanten?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 11:43
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:26:
[...]

Nee iPhone 5 zit er bij, alleen dan gratis.
Ze bellen je nog op om het contract door te nemen dus je krijgt zoiezo wel die toestelLease erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als jij mailtje hebt met bevestiging, misschien is het wel 'n introductieactie :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-08 18:31
eindelijk een order bij phonehouse kunnen plaatsen.
T.Mobile 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
clockw1ze schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:31:
[...]

Ze bellen je nog op om het contract door te nemen dus je krijgt zoiezo wel die toestelLease erbij ;)
Er staat dat ik de iPhone 5 gratis krijg, en dat staat ook in de orderbevestiging.

En als ze zeggen dat ik dat had moeten weten verwijs ik ze even door naar dit kopje wat naast de iPhone stond.

Altijd een werkend toestel met de SmartCare Basis service
Nooit meer vooraf bijbetalen voor je toestel
Kies een toestel en bepaal zelf je totale maandbedrag
Al een toestel vanaf €0 per maand!
Na afloop je toestel zonder kosten omruilen voor een nieuw toestel, inleveren, of afkopen

En die toestellease mogen ze anders lekker gaan steken in het gat waar normaal gesproken het eten weer uit komt.

[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk een order bij phonehouse kunnen plaatsen.
T.Mobile 2 jaar
[zucht]
Als iedereen dit hier neerzet die een nieuwe iphone hebben gekocht.....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Net iemand aan de telefoon gehad..

Internet bundel is idd gewoon gratis, alleen fout op de site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ondanks dat deze niet bevestigd is in je order bevestiging, is deze wel opgenomen in het systeem.. Het internet is dus gratis.. Mochten er toch problemen zijn, dan kun je altijd bellen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabaaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-05 15:35
NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:33:
[...]

Er staat dat ik de iPhone 5 gratis krijg, en dat staat ook in de orderbevestiging.

En als ze zeggen dat ik dat had moeten weten verwijs ik ze even door naar dit kopje wat naast de iPhone stond.

Altijd een werkend toestel met de SmartCare Basis service
Nooit meer vooraf bijbetalen voor je toestel
Kies een toestel en bepaal zelf je totale maandbedrag
Al een toestel vanaf €0 per maand!
Na afloop je toestel zonder kosten omruilen voor een nieuw toestel, inleveren, of afkopen

En die toestellease mogen ze anders lekker gaan steken in het gat waar normaal gesproken het eten weer uit komt.
Ik werk zelf bij het bedrijf dat de internet verkoop en levering regelt. Inmiddels heb ik al mijn gegevens doorgegeven (ik heb uiteraard ook van de ''fout'' geprofiteerd) aan onze interne hi dienst en ze zijn dit nu aan het nakijken voor me.

Ik verwacht alleen dat ze het redelijk makkelijk gaan terug draaien:

op de Hi site bij cookies en sitevoorwaarden:
Informatie op deze website
Hoewel we ons best doen om je zo goed en volledig mogelijk voor te lichten over de inhoud van onze diensten en producten en de bijbehorende prijzen en tarieven, kunnen we niet garanderen dat deze informatie steeds nauwkeurig en volledig is. Ook Hi maakt wel eens een vergissing of een typefout. Wij kunnen dan ook eenzijdig kennelijke vergissingen of typefouten corrigeren. Gegevens op deze site kunnen zonder vooraankondiging op ieder moment gewijzigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Zijn de prijzen van vodafone al bekend?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
kabaaltje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:42:
[...]

Ik werk zelf bij het bedrijf dat de internet verkoop en levering regelt. Inmiddels heb ik al mijn gegevens doorgegeven (ik heb uiteraard ook van de ''fout'' geprofiteerd) aan onze interne hi dienst en ze zijn dit nu aan het nakijken voor me.

Hoewel we ons best doen om je zo goed en volledig mogelijk voor te lichten over de inhoud van onze diensten en producten en de bijbehorende prijzen en tarieven, kunnen we niet garanderen dat deze informatie steeds nauwkeurig en volledig is. Ook Hi maakt wel eens een vergissing of een typefout. Wij kunnen dan ook eenzijdig kennelijke vergissingen of typefouten corrigeren. Gegevens op deze site kunnen zonder vooraankondiging op ieder moment gewijzigd worden.
Nouja ik ben al sinds dag 1 abonnee bij Hi, niet dat ze dat iets boeit, maar anders pak ik mijn spullen en ga ik naar Vodafone sim-only. Wanneer ik het woord toestellease zie word ik al lichtelijk misselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
kabaaltje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:06:
Zojuist bij hi.nl ook een 1-jarig abonnement afgesloten voor gemiddeld 31,25 euro per maand. Zoals Nick al heeft gezegd, hierbij zijn geen leasekosten vermeld (foutje?). Totaal 375 kwijt voor een jaar bellen..ipv 1200 bij T-Mobile (2jaar) (om vervolgens je telefoon voor 300 te kunnen verkopen...)

Edit: nu staan er ineens wel leasekosten (a 55 euro per maand) vermeld. Ik hang inmiddels al aan de lijn bij Hi om te vragen of mijn abonnement met de in eerste instantie beschreven voorwaarden in gaat...
En, wat hebben ze gezegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 23:44
Mouse_NL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:46:
Vodafone zegt eigenlijk bestel maar bij de concurrent, want ik doe geen pre-order en geef geen informatie.

[ Voor 4% gewijzigd door Silversin op 21-09-2012 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kabaaltje schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:42:

Je mag aannemen dat je toestellease moet betalen, maar in de voorwaarden staat 'toestel vanaf €0,'
dus of het een foutje is of een actie, dat is niet duidelijk... Helemaal niet omdat het nu niet meer kan?

Als je een mailtje hebt met bevestiging / prijzen ben je toch klaar :)

Ik wacht op F&F Vodafone, schiet is op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Echt dom van Vodafone, kun je een keer profiteren hiervan om meer marktaandeel te verkrijgen en dan ga je hier zo laks mee om.

Zit momenteel bij T-Mobile en was van plan om over te stappen naar Vodafone maar heb net een pre-order geplaatst bij de T-Mobile shop in Enschede. Heb wel 50 euro afgetikt maar bij levering van de telefoon kan ik pas kiezen voor welk abonnement ik wil gaan. Indien Vodafone alsnog met prijzen komt dan kan ik die preorder altijd nog doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:46:
Zakelijke prijzen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
lazrambo schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:56:
Echt dom van Vodafone, kun je een keer profiteren hiervan om meer marktaandeel te verkrijgen en dan ga je hier zo laks mee om.

Zit momenteel bij T-Mobile en was van plan om over te stappen naar Vodafone maar heb net een pre-order geplaatst bij de T-Mobile shop in Enschede. Heb wel 50 euro afgetikt maar bij levering van de telefoon kan ik pas kiezen voor welk abonnement ik wil gaan. Indien Vodafone alsnog met prijzen komt dan kan ik die preorder altijd nog doorverkopen.
Je kon beter via internet doen, daar gelden namelijk de huidige acties. Nu ben je afhankelijk van de acties die er zijn op het moment dat je je telefoon hebt. Na 1Oktober vervallen veel acties.. Bijv de 6maandne voor 50% wordt waarschijnlijk 3maanden.. Dit is ook de reden waarom ik weer naar huis ben gegaan, omdat ze volgende week nog geen telefoon kregen en pas na 1 okt binnen kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Nemen jullie kwaliteit van het netwerk nog mee in je beslissing? Ik ben vorig jaar overgestapt van T-Mobile naar Vodafone omdat ik de dekking van T-mobile thuis niet goed vond (omgeving Den Haag).
Heb ik eigenlijk spijt van want Vodafone is thuis niet veel beter maar ook onderweg naar werk (Rotterdam) valt de verbinding een aantal malen weg. Vodafone was het afgelopen jaar voor mij wel veel duurder dan T-mobile.

Ik zou dus het liefst overstappen naar een provider op het KPN netwerk, maar zie daar nog geen goede aanbiedingen.

Misschien mijn 4S nog een jaar houden en bijv. een Telfort Sim only nemen. Moet zeggen dat ik de iPhone 5 wel een leuke upgrade vindt, maar ook niet zo revolutionair dat ik 500 euro bij ga betalen bij een 1 jarig contract. (2 jaar is voor mij geen optie, wil niet zo lang aan iets vast zitten)

Anders maar wachten op de iPhone 9: http://touchreviews.nl/geniaal-iphone-promo-filmpje
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n werk verkoopt zakelijke abonnementen dus ik heb ze op dit moment al voor me liggen.
Weet alleen niet of ik ze hier nu mag geven.

Zal ff horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

Tjsa...Hi....32 euro voor iphone5, 1GB en 150min, na 1 jaar vrolijk 64,- p/m aftikken

Hoezo achtelijke prijzen voor een verlenging...toestellease is resp 31.50 en 55,- p/m voor 2 of 1 jaar abo. (ex korting)

:X :/

de witte is goedkoper trouwens :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:59
Even uitgerekend wat je ongeveer kwijt bent bij Vodafone voor een 2 jarig Vaak (500mb) plus 200 belminuten. Ondanks die 8 maanden 50% korting ben je in totaal 1200 euro kwijt bij de Phonehouse!!!!!!

Ik raad iedereen aan om NIET voor een 2jarig abonnement te gaan. Het kan zo zijn dat er een nieuwe provider komt a la Free. Die kwam in Frankrijk en vraagt 20 euro per maand voor onbeperkt internet plus heel veel minuten (sim-only). Alle Fransen stappen dus over naar Free. Kan niet bedenken dat Free verlies maakt met zoveel overstappers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:40
kx22 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:07:
Even uitgerekend wat je ongeveer kwijt bent bij Vodafone voor een 2 jarig Vaak (500mb) plus 200 belminuten. Ondanks die 8 maanden 50% korting ben je in totaal 1200 euro kwijt bij de Phonehouse!!!!!!

Ik raad iedereen aan om NIET voor een 2jarig abonnement te gaan. Het kan zo zijn dat er een nieuwe provider komt a la Free. Die kwam in Frankrijk en vraagt 20 euro per maand voor onbeperkt internet plus heel veel minuten (sim-only). Alle Fransen stappen dus over naar Free. Kan niet bedenken dat Free verlies maakt met zoveel overstappers.
En hoeveel denk jij kwijt te zijn voor € 20 per maand voor 2 jaar inclusief een losse iPhone 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe.i
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 17:44
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:09:
[...]

En hoeveel denk jij kwijt te zijn voor € 20 per maand voor 2 jaar inclusief een losse iPhone 5?
Toch niet moeilijk. 24*20 + 679 = 1159 euro.
Toch wel goedkoper dan de meeste abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
boe.i schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:12:
[...]

Toch niet moeilijk. 24*20 + 679 = 1159 euro.
Toch wel goedkoper dan de meeste abonnementen.
Het was sarcastisch bedoeld... En wat is € 40,- over 24 maanden. € 1,667 (repetent) per maand. Maar dan moet je wel even € 679 lappen voor je losse iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

vhal

ಠ_ಠ

X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:16:
[...]

Het was sarcastisch bedoeld... En wat is € 40,- over 24 maanden. € 1,667 (repetent) per maand. Maar dan moet je wel even € 679 lappen voor je losse iPhone.
liever 1 x een groot bedrag neertellen en lage maandlasten dan elke keer > 40euro aftikken. Maar dat is misschien psychisch :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Laatst online: 18-09 21:46
Op kpn staan inmiddels ook de tarieven.
Bijv 2 jaar 100min/sms en 1000mb

12*52.50 + 12*68 = 1446

Absurde prijzen plus toestel is niet eens eigendom. Wordt tijd dat dat de providers eens met beide benen op de grond gaan staan. Ik kan me ook niet voorstellen dat Lease een succes is.

Ik heb nu kpn sim-only (gelukkig nog oud abbo met meer belminuten en onbeperkt internet,(fup))
Ik koop de iphone wel los. Ben ik een stuk goedkoper uit over 2 jaar gezien (ca 400euri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pluistronaut
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-08 10:45
Kan iemand mij uitleggen waarom de prijzen zo ontzettend gestegen zijn?

2 jaar geleden haalde ik bij t-mobile een iphone 4 met 150 min+150sms en onbeperkt internet voor 30 per maand (2 jaar) en bijbetaling van 180, dus totale kosten = 900

nu heb je datzelfde abonnement voor totaal 1190, dat is dus welgeteld 32% stijging, inflate van stel 5% eraf blijft er nog 27% over... Ik snap best dat ze minder inkomsten krijgen doordat mensen minder bellen maar dit soort prijsstijgingen kan je toch niet van klanten vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
Pluistronaut schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:31:
dit soort prijsstijgingen kan je toch niet van klanten vragen?
Wel als je prijsafspraken maakt (zonder met elkaar te praten)

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Denk dat de prijzen zo zijn gestegen omdat ze niet zoveel meer verdienen aan SMS (vanwege Whatsapp).

Providers vragen ook deze abonnementsprijzen i.c.m. een iPhone 5 omdat er zoveel mensen zijn die er heel veel voor over hebben om steeds als eerste de nieuwste iPhone te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog een F&F code over? Ik heb het al geprobeerd (vis search) bij een paar users welke ze aanboden maar tot op heden nog geen reactie. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabaaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-05 15:35
Via het 0800-nummer van Hi konden ze me nog niet helpen omdat mijn bestelling daar nog niet binnen was. Ik moet aan het eind van de middag terug bellen. Daarom heb ik even aan de lijn gehangen met mijn bedrijf, daar is alles wel zichtbaar en ze zijn er nu mee bezig. Ik zal ze vanmiddag nog eens gaan lastig vallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Ach ik heb weer een 2 jarig abbo gepakt.. de i75 van tmobile.. is nu even bitter met de prijs die je voor het toestel moet neerleggen maar over een maand weten we niet beter meer.

Laten we hopen dat nieuwe providers die sterk genoeg zijn hier veranderingen in gaan brengen binnenkort want dit is inderdaad niet leuk meer.

KPN valt af aangezien ze alleen nog toestellen leasen en je betaald alsnog best veel voor je abbo.
T-Mobile is duur in zowel het abbo als het toestel dat je erbij wilt 329 euro bij de goedkoopste wat voorheen 180 was.
Vodafone tjah wat kan ik hierover zeggen.. slechte ervaring met de service en het bereik!

Alle dochter bedrijven van bovenstaande volgen met de zelfde prijzen en strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19
Even alles bij elkaar gebost:
Telfort
T-Mobile
KPN Hi

2 jaar geleden haalde ik bij t-mobile een iphone 4 met 150 min+150sms en onbeperkt internet voor 30 per maand (2 jaar) en bijbetaling van 180, dus totale kosten = 900

nu heb je datzelfde abonnement voor totaal 1190, dat is dus welgeteld 32% stijging, inflate van stel 5% eraf blijft er nog 27% over... Ik snap best dat ze minder inkomsten krijgen doordat mensen minder bellen maar dit soort prijsstijgingen kan je toch niet van klanten vragen?
Tja, inkomsten lopen terug doordat iedereen vanuit het goedekope data abbonement standaard diensten(VOIP, whatsapp, etc.) verving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:36:
Heeft iemand nog een F&F code over? Ik heb het al geprobeerd (vis search) bij een paar users welke ze aanboden maar tot op heden nog geen reactie. Alvast bedankt!
Misschien eens proberen in het F&F topic?? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1517189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 13:18

Waarom niet? Mensen betalen het gewoon en moeten hem hoe dan ook gelijk hebben |:( .
De schaapjes gaan gewoon in de rij staan en apple blijft elk jaar het bedrag weer omhoog gooien en nog steeds koopt iedereen hem gewoon nog steeds met belachelijk dure abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 19-09 13:05
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:36:
Vodafone Friends and Family Codes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
sbmuc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:38:
[...]

Waarom niet? Mensen betalen het gewoon en moeten hem hoe dan ook gelijk hebben |:( .
De schaapjes gaan gewoon in de rij staan en apple blijft elk jaar het bedrag weer omhoog gooien en nog steeds koopt iedereen hem gewoon nog steeds met belachelijk dure abonnementen.
De iPhone is helemaal niet zoveel duurder geworden, het zijn de providers die hun data abbonementen in prijs verdubbeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

sbmuc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:38:
[...]

Dat is niet waar, Apple verhoogt de prijzen niet van de iPhone. De iPhone 4 was los duurder dan de iPhone 5 nu is. De providers verhogen de prijzen van zowel het toestel en de abbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:40:
[...]

De iPhone is helemaal niet zoveel duurder geworden, het zijn de providers die hun data abbonementen in prijs verdubbeld hebben.
De iPhone is wel degelijk weer een stuk duurder geworden en vervolgens gooien de providers er nog een schepje boven op. En ik kan het ze niet kwalijk nemen, mensen kopen het toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
The Phone House heeft de iPhone 5 met alle netwerken en dus ook prijzen met Vodaphone netwerk..

http://www.phonehouse.nl/

Ik wacht toch maar op de F&F i.c.m. iPhone 5.. Wat een geld zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reflow

Reflow

Bleb

sbmuc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:42:
[...]

De iPhone is wel degelijk weer een stuk duurder geworden en vervolgens gooien de providers er nog een schepje boven op. En ik kan het ze niet kwalijk nemen, mensen kopen het toch wel.
Nogmaals, nee de iPhone is helemaal niet duurder geworden. Hier een voorbeeld en het bewijs. De iPhone 4 had een start prijs van 900 euro:

pricewatch: Apple iPhone 4 16GB Zwart

Af en toe een prijs stijging tot wel 1000 euro, terwijl de iPhone 5 max 700 euro los kost. Zeker 200 euro goedkoper hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37
Ik verbaas me er ook over dat zoveel mensen toch weer hun abonnement verlengen met deze hoge tarieven. Toen de prijsstijgingen pas bekend werden werd er veel geklaagd en gedreigd om losse toestellen te nemen of over te stappen naar sim-only/prepaid. Maar als het puntje bij paaltje komt staat iedereen toch weer in de rij voor deze dure abonnementen.

Ik stap in ieder geval over naar sim-only en neem de iPhone 5 wel los. Dat zullen de providers wel niet leuk vinden, maar ik heb geen zin om zo veel meer per maand neer te tellen voor mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
jona schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:47:

Ik stap in ieder geval over naar sim-only en neem de iPhone 5 wel los. Dat zullen de providers wel niet leuk vinden, maar ik heb geen zin om zo veel meer per maand neer te tellen voor mijn telefoon.
Amen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:22
Ik verbaas me er ook over dat zoveel mensen toch weer hun abonnement verlengen met deze hoge tarieven. Toen de prijsstijgingen pas bekend werden werd er veel geklaagd en gedreigd om losse toestellen te nemen of over te stappen naar sim-only/prepaid. Maar als het puntje bij paaltje komt staat iedereen toch weer in de rij voor deze dure abonnementen.

Het verschil is niet zo groot:
Stel je koopt een iphone los a 700 euro en je neemt er een sim only bij waarbij je bijvoorbeeld 17 euro p/m betaald voor een jaar = 904.

Nu sluit je een jaar abo af bij t-mobile, 470 10 x 45 + 2 x 22.50 = 965.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady

Dat komt omdat veel mensen altijd wel van alles schreeuwen, maar de helft van de tijd nog geen cent op een rekening hebben staan, ze zien een abonnement meestal als een makkelijke afbetaling. ;w

Ik betaal liever in 1 keer de telefoon, amper maandlasten, en na de verkoop van mijn 4S moet ik een keer 300 euro bijbetalen max. Liever dat dan een abonnement dat maandelijks 40-60 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Reflow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:45:
[...]

Nogmaals, nee de iPhone is helemaal niet duurder geworden. Hier een voorbeeld en het bewijs. De iPhone 4 had een start prijs van 900 euro:

pricewatch: Apple iPhone 4 16GB Zwart

Af en toe een prijs stijging tot wel 1000 euro, terwijl de iPhone 5 max 700 euro los kost. Zeker 200 euro goedkoper hoor
Mja, als je alles duur wil kopen dan mag dat natuurlijk. Maar hij was wel degelijk een heel STUK goedkoper...

Omgerekend was dat €1201,18 voor 2 dus.. (en ja dan heb ik de pond en euro van toen)Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0qjHn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
Hoe dan ook vergeleken met vorig jaar Iphone 4s - iSmart 150 - 29,50 en 389 euro moeten bij betalen.
nu iphone 5 iSmart 150 34,50 per maand en moet ik 489 euro bij betalen. (alles 1 jarig wil geen 2 jaar meer)

hoe dan ook EN meer betalen per maand EN meer betalen voor het toestel... Die zijn beklopt
En dat als je al sinds 2008 iphone 3G klant bent en altijd netjes betaald hebt, krijg je niet eens 1 euro korting....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
Twijfel nog steeds of ik m zal bestellen. Als het al gebeurt, zal het T-Mobile worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 18-09 21:52

mjl

Ugh

Groeselt schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:55:
Hoe dan ook vergeleken met vorig jaar Iphone 4s - iSmart 150 - 29,50 en 389 euro moeten bij betalen.
nu iphone 5 iSmart 150 34,50 per maand en moet ik 489 euro bij betalen. (alles 1 jarig wil geen 2 jaar meer)

hoe dan ook EN meer betalen per maand EN meer betalen voor het toestel... Die zijn beklopt
En dat als je al sinds 2008 iphone 3G klant bent en altijd netjes betaald hebt, krijg je niet eens 1 euro korting....
Had je je abonnement van 2008 moeten houden en nu een los toestel gekocht, was je wellicht goedkoper uit geweest ...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groeselt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-07-2023
mjl schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:58:
[...]

Had je je abonnement van 2008 moeten houden en nu een los toestel gekocht, was je wellicht goedkoper uit geweest ...
tja, maar dan nog... een bestaande klant betaald hetzelfde als een nieuwe klant, of je nou al lang klant bent of niet... en ik begrijp niet waarom alles zo duurder wordt.... oke dat ik 15 euro meer per maand betaal dat wil ik wel doen, maar niet ook nog eens 500 euro voor een telefoon... wat kost hij los, 700 euro?? of nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
sbmuc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:42:
[...]

Om je maar even de mond te snoeren:
T-Mobile abonnementen

De iPhone 3G is exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile in combinatie met 3 abonnementen die een looptijd hebben van 2 jaar. Alle abonnementen zijn in combinatie met onbeperkt dataverkeer via HSDPA (2048/384 Kbps) en WiFi hotspots. Daarnaast is ook gebruik van Visual Voicemail gratis.

Maandelijkse kosten: 29,95 44,95 64,95
Belminuten: 150 300 500
Sms-berichten: 150 300 500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 3G 8GB: 79,95 1,00 1,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 3G 16GB: 159,95 79,95 19,95
De iPhone 3G S en iPhone 3G zijn exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile in combinatie met 3 abonnementen die een looptijd hebben van 2 jaar. Alle abonnementen zijn in combinatie met onbeperkt dataverkeer via HSDPA (2048/384 Kbps) en WiFi hotspots. Daarnaast is ook gebruik van Visual Voicemail gratis.

Maandelijkse kosten: 29,95 44,95 64,95
Belminuten: 150 300 500
Sms-berichten: 150 300 500
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 8GB iPhone 3G: 0,00 0,00 0,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 16GB iPhone 3G S: 79,95 0,00 0,00
Toestelprijs bij 2-jarig abonnement 32GB iPhone 3G S: 159,95 0,00 0,00
De iPhone is door de jaren heen niet veel duurder(€599 > €679) geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:03:
[...]

[...]

[...]
EDIT: Excuus, las het verkeerd. Belachelijk hoeveel duurder de toestelprijs icm een abonnement is geworden.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:03:
[...]

[...]

[...]
Dat was de iPhone 3 T-Mobile monopoly tijdperk :), ze hadden 100 euro per maand kunnen vragen dan zouden ze alsnog verkocht worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:06:
[...]

Hoezo de mond te snoeren? Dit bevestigd toch precies wat hij zegt? De iPhones zijn duurder geworden, kijk het verschil in toestelprijs.
De prijs van de iPhone is amper gestegen, de prijzen bij de providers zijn enorm gestegen. Het probleem ligt dus niet bij Apple maar bij de providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunny
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 13:21
Tja wat wil je zonder subsidies?

Uiteindelijk maakt het vrijwel niks meer uit of je het los koopt of icm abbo.

flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miki schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:07:
[...]

De prijs van de iPhone is amper gestegen, de prijzen bij de providers zijn enorm gestegen. Het probleem ligt dus niet bij Apple maar bij de providers.
Precies, las het verkeerd, post aangepast ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Je kan wel schreeuwen dat je een sim-only neemt met los een iPhone maar dat interesseert Apple niet, die krijgt zijn geld toch per iPhone en de providers maakt het ook niet uit want die verdienen op het abonnement en niet op de iPhone.

[ Voor 3% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 21-09-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Kun je bij KPN of Hi ook nog het toestel kopen? Lease bevalt me niks.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:51
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:10:
Je kan wel schreeuwen dat je een sim-only neemt met los een iPhone maar dat interesseert Apple niet, die krijgt ze geld toch hoe dan ook per iPhone en de providers maakt het ook niet uit want die verdienen op het abonnement en niet op de iPhone.
Juist, dus of je nu linksom of rechtsom gaat.. uiteindelijk kost het je vrijwel hetzelfde. Het is alleen iets psychisch of je elke maand veel wilt betalen, of in één keer veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Kuhr89 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:58:
[...]

Je kon beter via internet doen, daar gelden namelijk de huidige acties. Nu ben je afhankelijk van de acties die er zijn op het moment dat je je telefoon hebt. Na 1Oktober vervallen veel acties.. Bijv de 6maandne voor 50% wordt waarschijnlijk 3maanden.. Dit is ook de reden waarom ik weer naar huis ben gegaan, omdat ze volgende week nog geen telefoon kregen en pas na 1 okt binnen kregen.
Mijn broertje werkt bij T-Mobile dus ik zal wel ergens bovenaan op de lijst komen en verwacht gewoon dat ik hem op 28 september kan ophalen. Ik heb ook nog een voucher van T-Mobile met 20% korting op abonnementskosten tot einde contract ivm personeelsvriendenactie.
Dat 6 maanden 3 maanden wordt vind ik niet erg aangezien ik een jaar contract ga afnemen, dan heb ik in het slechtste geval recht op 1 maand korting i.p.v. 2 maanden.

Ik heb mijn berekening als volgt gemaakt:
Optie 1: i150 met 1 jaarcontract
489,95 + ((2x22,25)+(10X44,50) X 20% korting op abo) = 877,95 euro
Zonder de 20% korting zou je uitkomen op 974,95

Optie 2: i75 met 1 jaarcontract
519,95 + ((2x18,75)+(10X37,50) X 20% korting op abo) = 849,95 euro
Zonder de 20% korting zou je uitkomen op 932,45

Optie 3: i150 met 2 jaarcontract
279,95 + ((6x22,25)+(18X44,50) X 20% korting op abo) = 1027,55 euro
Zonder de 20% korting zou je uitkomen op 1214,45

Optie 4: i75 met 2 jaarcontract
359,95 + ((6x18,75)+(18X37,50) X 20% korting op abo) = 989,95 euro
Zonder de 20% korting zou je uitkomen op 1147,45

Optie 3 en 4 vallen af omdat ik gewoon duurder uit ben terwijl ik er 2 jaar aan vast zit.
Optie 1 is op jaarbasis maar 27 euro duurder maar dan heb ik wel veel meer belminuten en een iets hogere datalimiet. Ik zit gemiddeld op 100 minuten per maand te bellen waardoor ik voor optie 1 ga.

Na 1 jaar brengt de iphone 5 veel meer op dan dat ik hem over 2 jaar ga verkopen, hiermee haal je weer de kosten van de toestelprijs eruit als je over een jaar weer gaat verlengen met een jaarcontract en een iphone 5S of 5GS neemt :P

PS. Indien Vodafone F&F met een betere aanbieding komt dan is dat natuurlijk ook een optie voor mij

[ Voor 6% gewijzigd door lazrambo op 21-09-2012 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 18-09 21:52

mjl

Ugh

Groeselt schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:00:
[...]

tja, maar dan nog... een bestaande klant betaald hetzelfde als een nieuwe klant, of je nou al lang klant bent of niet... en ik begrijp niet waarom alles zo duurder wordt.... oke dat ik 15 euro meer per maand betaal dat wil ik wel doen, maar niet ook nog eens 500 euro voor een telefoon... wat kost hij los, 700 euro?? of nog meer?
't is heel simpel denk ik:

Het toestel is 100 euro duurder geworden (de 5 64GB kost 899 en de 4s 64GB koste 799).

Er wordt minder winst gemaakt o.a. omdat de sms-jes en belminuten buiten de bundel steeds minder worden en inkomsten uit roaming door de EU/mededingings regels dramatisch minder zijn, telecom bedrijven zijn commercieel dus: nieuwe verdienmodellen = is meer betalen voor je abonnement (waar vaak bellen en SMS gratis is...).

Kort door de bocht betalen we eerlijker voor de aangeboden dienst (geen mensen die voor een 'dubbeltje' niet bellen maar wel whatappen en internetten). De kosten worden gelijkmatiger verdeeld.

M.b.t. de roaming, iedereen betaald nu voor de niet meer gemaakte winst op minuten in het buitenland, dus vooral mensen die veel door Europa reizen hebben er profijt van (EU ambtenaren bijv. |:( ).

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niltag
  • Laatst online: 18-09 18:23
Behalve als men natuurlijk een tweede abbo'tje aanschaft om maar weer met de nieuwste trend mee te kunnen doen. En dan die belminuten niet gebruiken omdat het andere abbo nog een jaar doorloopt. Zie ik om me heen ook vaak genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
sbmuc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:06:
[...]

Dat was de iPhone 3 T-Mobile monopoly tijdperk :), ze hadden 100 euro per maand kunnen vragen dan zouden ze alsnog verkocht worden..
Niet relevant in deze discussie, je stelling is onderuit gehaald :)
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:08:
[...]

Precies, las het verkeerd, post aangepast ;-)
No problem

De providers maken belachelijk veel misbruik van zogenaamde tegenvallende inkomsten door de abbonementen extreem te verhogen(data +100%) en de toestelsubsidies nagenoeg af te bouwen. Ik vraag mezelf echt af of de de grote 3(VF, TM en KPN) de boel niet aan het oplichten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 21-09-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
mjl schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:16:
[...]

't is heel simpel denk ik:

Het toestel is 100 euro duurder geworden (de 5 64GB kost 899 en de 4s 64GB koste 799).

Er wordt minder winst gemaakt o.a. omdat de sms-jes en belminuten buiten de bundel steeds minder worden en inkomsten uit roaming door de EU/mededingings regels dramatisch minder zijn, telecom bedrijven zijn commercieel dus: nieuwe verdienmodellen = is meer betalen voor je abonnement (waar vaak bellen en SMS gratis is...).

Kort door de bocht betalen we eerlijker voor de aangeboden dienst (geen mensen die voor een 'dubbeltje' niet bellen maar wel whatappen en internetten). De kosten worden gelijkmatiger verdeeld.

M.b.t. de roaming, iedereen betaald nu voor de niet meer gemaakte wint op minuten in het buitenland, dus vooral mensen die veel door Europa reizen hebben er profijt van (EU ambtenaren bijv. |:( ).
Dat wordt dus PVV stemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ener103
  • Laatst online: 18-09 21:46
enkele providers bieden op hun website de iphone5 aan icm abbo
telfort
hi
kpn
t-mobile

waarom blijft vodafone achter? Vinden ze het nog niet nodig? Lijkt me dat je juist marktaandeel wilt vergroten. Op deze manier speel je de concurrent de bal toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Misschien wacht Vodafone even tot iedereen z'n prijzen vast heeft staan en komen ze dan met een geweldig goede aanbieding t.o.v. de rest *wishful thinking*, maar waarschijnlijk kijken ze wat de rest doet en zetten ze de prijzen gelijk :X

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09-09 11:43
D4V3 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:28:
Misschien wacht Vodafone even tot iedereen z'n prijzen vast heeft staan en komen ze dan met een geweldig goede aanbieding t.o.v. de rest
Was het maar zo'n feest! Via de phonehouse is vodafone nog steeds te duur, vraag me dan ook af waar de phonehouse die prijzen vandaan tovert. (Aangezien vodafone nog geen prijzen heeft vrijgegeven)

[ Voor 24% gewijzigd door clockw1ze op 21-09-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Opzich had ik m graag bij tmobile besteld met abbo, ook al is die 100 euro duurder dan vodafone over 2 jaar. Enige tegenslag is de levertijd van 2-3 weken. Die is natuurlijk absurd lang. Een telefoon die de 28e beschikbaar moet zijn, is eigenlijk pas de 28e de volgende maand beschikbaar. Dus ik ga 'm toch maar los kopen en dan bespaar ik nog eens 120 euro via vodafone sim only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Over de prijsstijging: ik heb in 2008 mn abo bij T-Mobile genomen, toen de iPhone naar Nederland kwam. Ik denk dat de providers totaal niet hebben kunnen inschatten wat de belasting van hun netwerk qua mobiel internet zou worden in de jaren die volgden. iPhone en Android gebruikers verbruiken zoveel meer mobiele data dan wat er werd verbruikt met de feature phones. Totaal andere beleving van het mobiel online zijn: van af en toe mail checken en een beetje surfen naar altijd online zijn. Tel daar de gedaalde sms inkomsten bij (bij T-Mobile zit dat niet voor niks onbeperkt in de nieuwe bundel), dan moeten ze ergens anders hun inkomsten vandaan halen.
Maar ten opzichte van bv de VS hebben we niet zulke hoge belkosten geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
D4V3 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:28:
Misschien wacht Vodafone even tot iedereen z'n prijzen vast heeft staan en komen ze dan met een geweldig goede aanbieding t.o.v. de rest *wishful thinking*, maar waarschijnlijk kijken ze wat de rest doet en zetten ze de prijzen gelijk :X
Dat zit er dik in, er is namelijk helemaal geen concurrentie tussen de grote 3 providers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:32: Enige tegenslag is de levertijd van 2-3 weken. Die is natuurlijk absurd lang. Een telefoon die de 28e beschikbaar moet zijn, is eigenlijk pas de 28e de volgende maand beschikbaar. Dus ik ga 'm toch maar los kopen en dan bespaar ik nog eens 120 euro via vodafone sim only.
Ik denk dat ze dit voornamelijk zeggen om zich in te dekken. Als ze tegen mensen zeggen dat ze m de 28e krijgen en ze hebben er niet genoeg, krijg je een hoop negativiteit over je heen als bedrijf.

Verkoopster vanochtend was ook erg voorzichtig met uitdrukkelijk geen levertijd noemen toen ik m pre-orderde. Ik denk dat ze daarin afspraken hebben gemaakt.

/edit
Lol, krijg net pas een mailtje van T-Mobile dat de voorverkoop van start is gegaan |:( 8)7 beetje faal als je netjes op je mailtje hebt lopen wachten

[ Voor 21% gewijzigd door Znivian op 21-09-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Weet iemand meer over de 359 euro voor een los toestel bij tmobile in vergelijking met de 329 die nieuwe abbonees betalen? Is dit daadwerkelijk correct? Want dat is gewoon beschamend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik heb gewoon 330 moeten betalen hoor.. Verlenging.

Je moet er alleen wel voor zorgen dat je die Internetbundel aanzet. anders gaat de prijs omhoog idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draakje5
Nog absurder inderdaad. 1279 € voor het goedkoopste abbo als je tussen beide kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxoid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-08 21:43
Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 12:36:
Weet iemand meer over de 359 euro voor een los toestel bij tmobile in vergelijking met de 329 die nieuwe abbonees betalen? Is dit daadwerkelijk correct? Want dat is gewoon beschamend.
Dat heeft dus inderdaad te maken met de onbeperkt internet bundel.
Als je verlengd staat erbij dat deze bundel gratis is maar wordt wel bij het maandbedrag opgeteld. (blijkbaar wordt dit achteraf niet doorberekend).
Je moet dus de bundel aanzetten en dan is op het overzicht (3 pagina's verder) de telefoon 30 euro goedkoper.

Waarom je 30 euro korting krijgt als je een gratis product erbij neemt is mij nog steeds onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Beetje vervelend dat elke keer wordt gezegd dat je 4.95 per maand betaald maar dat dat dus niet het geval is.. Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat de eerste keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 17:41
Weet iemand of je de Nano sim gelijk meekrijgt als je hem volgende week in de winkel haalt? Hoe ging dat met de overstap naar Micro-Sim?
Pagina: 1 ... 33 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.