Morgen 8:00 als het goed is?
Staat niet in mijn email, ga maar uit van morgenochtend 08:00-09:00.Aaargh! schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:27:
Iemand trouwens enig idee hoe laat de voorverkoop start ? Vanavond om 0:00 uur ? morgen ochtend ?
Ik dacht dat die pas vanaf 28 september te krijgen waren? Bron?Kethij schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:16:
Vodafone nano sims vanaf morgen te bestellen via de klantenservice en zaterdag in de VF shops.
Dat moet je ook van tevoren doen hèVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:54:
Ben wel benieuwd of vandaag overige providers met abonnementen op de proppen komen. Onhandig dat je morgen, in de pre-order chaos, nog een beetje abonnementen moet gaan vergelijken.
Gaat lastig, want vodafone heeft niks bekend gemaakt.ProfoundValue schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:09:
[...]
Dat moet je ook van tevoren doen hè
Het enige wat ik weet is wat sim only abbo's kosten bij de providers en wat een abbonement bij t-mobile kost: 37,5€ en 330 euro voor het toestel.
Ze moeten wiskunde eens zo leuk maken, ik kan die abbonementen nu wel dromen.
[ Voor 9% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 19:11 ]
Start de voorverkoop morgen ook om 08:00 bij store.apple.com/nl ?
Graag bron vermelden als je die hebt
De laatste berichten van dit topic bevatten juist bronnen dat er in zijn geheel geen voorverkoop zal zijn via apple.com/nlpposthoorn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:19:
Start de voorverkoop morgen ook om 08:00 bij store.apple.com/nl ?
Ik las hier alleen geruchten en meldingen maar geen bronnen...bear87 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:21:
[...]
De laatste berichten van dit topic bevatten juist bronnen dat er in zijn geheel geen voorverkoop zal zijn via apple.com/nl
Damn dat zou echt mega kut zijn. Ik wil een sim only van Vodafone (F&F) nemen met een losse iPhone 5. Zou wel jammer zijn als ik er dan weken op moet wachten.Shaverion schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:33:
De bronnen waren Apple klantenservice
Zijn ze dan bij Apple vanaf 28sep te bestellen? En enig idee hoe het dan met de levertijd zit?
Sorry voor alle vragen, maar Apple is niet meer te bereiken anders had ik zelf ff gebeld
[ Voor 10% gewijzigd door pposthoorn op 20-09-2012 19:37 ]
Als het morgen niet kan, sowieso op de 28e.pposthoorn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:36:
[...]
Damn dat zou echt mega kut zijn. Ik wil een sim only van Vodafone (F&F) nemen met een losse iPhone 5. Zou wel jammer zijn als ik er dan weken op moet wachten.
Zijn ze dan bij Apple vanaf 28sep te bestellen? En enig idee hoe het dan met de levertijd zit?
Sorry voor alle vragen, maar Apple is niet meer te bereiken anders had ik zelf ff gebeld
Maar dat het morgen niet kan zou ik uitermate vreemd vinden en enigszins gemeen van Apple om het niet duidelijk op de website te vermelden.
Waarom? Omdat Apple aankondigde dat in o.a. Duitsland de iPhone vanaf de 21 beschikbaar zou zijn, dat is morgen. Maar men heeft in Duitsland wel al vorige week kunnen pre-orderen en die pre-orders zijn al verzonden!
Dat verhaal zou imo ook in Nederland moeten opgaan. Dat betekent dan dat de iPhone morgen via APple.nl te pre-orderen is en de week erna verzonden wordt, mits je op tijd besteld.
We wachten af, ik ben er in ieder geval bij van 8 tot 9 uur 's ochtends.
Anders dan ga ik wellicht volgende week een uitstapje naar de Apple store in Amsterdam maken, heb ik 'm alsnog volgende week.
Thx voor je uitgebreide antwoord 
Ik zie dat we in het verkeerde topic zitten: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Ik zie dat we in het verkeerde topic zitten: [iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[ Voor 4% gewijzigd door pposthoorn op 20-09-2012 19:53 ]
Alles loopt hier door elkaar heb ik het gevoelpposthoorn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:52:
Thx voor je uitgebreide antwoord
ik ga toch maar voor de simonly actie van vodafone en een losse toestel halen.
Weet iemand of MediaMarkt iphone's verkoopt op de release dag ?
Iedereen blijft maar vragen stellen zonder te lezen..atoombom schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:15:
ik ga toch maar voor de simonly actie van vodafone en een losse toestel halen.
Er is sowieso bijna niks duidelijk, en er is alleen maar tegenstrijdige berichtgeving..
Kwestie van wachten, enige wat ECHT zeker is, is de release van de iPhone op 28 sept in NL!..

De media markt verkoopt geen losse iPhone's op de releasedag alleen in combinatie met een abbo. Geen enkele vestiging overigens! Levering 2e batch is nog niet bekend.
Bol.com weet ook nog niks en het zelfde geld voor coolblue.
Bol.com weet ook nog niks en het zelfde geld voor coolblue.
Als die 659 gaat kosten in de apple store is het natuurlijk ook aantrekkelijker om 'm daar te halen i.p.v. bij een andere winkel waar die minimaal 679 gaat kosten.
Levertijden zullen denk ik niet veel van elkaar verschillen.
Levertijden zullen denk ik niet veel van elkaar verschillen.
[ Voor 15% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 22:37 ]
Kan bij een F&F Sim only belminuten ook maandelijks upgraden tegen dezelfde korting ?
Of zit je meteen vast aan dezelfde minuten voor de hele jaar ?
Of zit je meteen vast aan dezelfde minuten voor de hele jaar ?
[ Voor 3% gewijzigd door atoombom op 20-09-2012 22:50 ]
Apple poept op Nederland dat weet toch iedereen.Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:40:
[...]
Als het morgen niet kan, sowieso op de 28e.
Maar dat het morgen niet kan zou ik uitermate vreemd vinden en enigszins gemeen van Apple om het niet duidelijk op de website te vermelden.
Waarom? Omdat Apple aankondigde dat in o.a. Duitsland de iPhone vanaf de 21 beschikbaar zou zijn, dat is morgen. Maar men heeft in Duitsland wel al vorige week kunnen pre-orderen en die pre-orders zijn al verzonden!
Dat verhaal zou imo ook in Nederland moeten opgaan. Dat betekent dan dat de iPhone morgen via APple.nl te pre-orderen is en de week erna verzonden wordt, mits je op tijd besteld.
We wachten af, ik ben er in ieder geval bij van 8 tot 9 uur 's ochtends.
Anders dan ga ik wellicht volgende week een uitstapje naar de Apple store in Amsterdam maken, heb ik 'm alsnog volgende week.
vorige keer kon het ook, waarom nu niet http://www.iphoneclub.nl/...en-belgische-apple-store/NotSoSteady schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:18:
[...]
Apple poept op Nederland dat weet toch iedereen.
You and I have memories longer than the road ahead
Waarom hoor ik men hier dan zeggen dat ze niet in de voorverkoop komen OMDAT Apple dit nooit deed in landen die bij de 2e lichting zaten, dus na duitsland etc.fener33 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:22:
[...]
vorige keer kon het ook, waarom nu niet http://www.iphoneclub.nl/...en-belgische-apple-store/
Dit wijst er op dat we m morgen wel kunnen pre orderen. Enige bericht dat tegenstrijdig is dat medewerkers zelf melden dat het niet kan. Maar we weten natuurlijk niet of ze dat doen om de voorverkoop rustig te laten verlopen of omdat het een feit is.
[ Voor 14% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 23:29 ]
Vorig jaar werd ook gezegd dat het niet kon, maar puntje bij paaltje kon het wel ;-)Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:28:
[...]
Waarom hoor ik men hier dan zeggen dat ze niet in de voorverkoop komen OMDAT Apple dit nooit deed in landen die bij de 2e lichting zaten, dus na duitsland etc.
Dit wijst er op dat we m morgen wel kunnen pre orderen. Enige bericht dat tegenstrijdig is dat medewerkers zelf melden dat het niet kan. Maar we weten natuurlijk niet of ze dat doen om de voorverkoop rustig te laten verlopen of omdat het een feit is.
Niemand weet het zeker. Alles kan. Ik kijk zo om 0:01 even of hij te pre orderen is (just to be sure) en heb m'n wekker vroeg gezet
In de callcenters zijn vaak huisvrouwtjes die dit als een leuke bijbaan hebben. Ze weten het zelf niet eens.Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:28:
[...]
Waarom hoor ik men hier dan zeggen dat ze niet in de voorverkoop komen OMDAT Apple dit nooit deed in landen die bij de 2e lichting zaten, dus na duitsland etc.
Me 2, ik sta klaar.pposthoorn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:31:
Niemand weet het zeker. Alles kan. Ik kijk zo om 0:01 even of hij te pre orderen is (just to be sure) en heb m'n wekker vroeg gezet
Apple.........shut up, and take my money
vorige jaar was het rond 9.00Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:35:
Was het vorig jaar om 0:01 of 9:00?
Volgens mij om 9:00 ongeveer.
Waarom brengt Apple al die mooie apparaten zo snel achter elkaar uit? Maart: iPad 3, juli: rMBP, september: iPhone 5. Alles in een half jaar.
Niks aan te doen:
Waarom brengt Apple al die mooie apparaten zo snel achter elkaar uit? Maart: iPad 3, juli: rMBP, september: iPhone 5. Alles in een half jaar.
Niks aan te doen:

09:00Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:35:
Was het vorig jaar om 0:01 of 9:00?
Volgens mij heeft Vodafone de SimOnly's op de F&F pagina overal met 2 euro verhoogd...
Kheb de excel sheet er ook op aangepast:
https://docs.google.com/s...Nnp4SFo2dkZsY1V3clE#gid=0
PSN/XBL: DarkTaufu
nee hoor, prijs klopt hier nog, 15,66 voor 1gb 75 min.Tjiwa schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:52:
Volgens mij heeft Vodafone de SimOnly's op de F&F pagina overal met 2 euro verhoogd...
[ Voor 8% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 23:56 ]
als ik hier kijk: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434 zie ik 16,74Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:54:
[...]
nee hoor, prijs klopt hier nog, 15,66 voor 1gb 75 min.
Morgen rond 5 uur m'n bed uit (moet dat toch al) en dan meteen kijken of 'ie te bestellen is bij T-Mobile.. de verkoopadviseur waarmee ik chatte die wist namelijk ook al te vertellen dat de verkoop ook best om 00:00 al kon beginnen (2 minuten geleden dus al)
Ja oke, da's voor 1 jaar hé. Ik neem 2 jaar.Tjiwa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 00:02:
[...]
als ik hier kijk: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/3434 zie ik 16,74
ow $%^# inderdaad ja! sorry! ik ga alles weer terug aanpassen hahaha
lange dag geweest
lange dag geweest
Valt me toch op dat veel mensen op het laatste moment toch voor Vodafone lijken te kiezen ipv T-Mobile
Alleen ik weet niet of ik wel op de F&F actie kan wachten totdat ze het aan gaan bieden. We zijn toch wel een beetje Tweaker van binnen, dan wil je alles zo snel mogelijk
Vanmiddag een Vodafone werknemer gesproken. Hij zei dat Vodafone helemaal geen pre-orders gaat aannemen, aangezien Apple zo slecht levert. Dus je moet volgende week vrijdag gewoon voor de deur liggen om een abonnement inclusief iPhone te krijgen. Losse iPhones doen ze volgens hem ook niet, aangezien het niks oplevert.
Bij Hi is die nu wel te verkrijgen, nou wat een superprijs, de lease is alleen al 31 nog wat euro.
Ik zeg niet doen.
> Hi Large (1000 MB), 2 jaar€22,50€11,25
> 150 min + gratis sms€10,00€5,00
> Hi ToestelLease cat. M
(Apple iPhone 5) €31,50€15,75
Voor maar 64 euro per maand, je krijgt wel de eerste 12 maanden gratis korting. Dat mag ook wel bij die prijzen, en dan is de telefoon ook nog niet eens van je.
Die abonnementen zijn in de afgelopen jaren toch echt belachelijk naar boven geschoten.
Ik zeg niet doen.
> Hi Large (1000 MB), 2 jaar€22,50€11,25
> 150 min + gratis sms€10,00€5,00
> Hi ToestelLease cat. M
(Apple iPhone 5) €31,50€15,75
Voor maar 64 euro per maand, je krijgt wel de eerste 12 maanden gratis korting. Dat mag ook wel bij die prijzen, en dan is de telefoon ook nog niet eens van je.
Die abonnementen zijn in de afgelopen jaren toch echt belachelijk naar boven geschoten.
[ Voor 62% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2012 01:10 ]
Ik geloof dat er een fout zit in de website van Hi. Ik heb zojuist voor 11,50 per maand een abonnement 'afgesloten', icm. met iPhone 5 waar ik niets voor bij hoef te betalen. Lijkt me erg sterk.
Het is me gelukt door bij Contractduur 1 jaar te kiezen. De maandelijkse prijzen voor Toestel lease verdwijnen dan, waardoor je de iPhone gratis zou krijgen. Dit lijkt me sterk, maar wat zal er nu gebeuren? Ik wil namelijk de iPhone wel zeker hebben. Raden jullie mij aan om morgen Hi te bellen?
Het is me gelukt door bij Contractduur 1 jaar te kiezen. De maandelijkse prijzen voor Toestel lease verdwijnen dan, waardoor je de iPhone gratis zou krijgen. Dit lijkt me sterk, maar wat zal er nu gebeuren? Ik wil namelijk de iPhone wel zeker hebben. Raden jullie mij aan om morgen Hi te bellen?
Gewoon afwachten. Ze bellen je vanzelf wel op om het contract na te lopen, morgenochtend waarschijnlijk.
[ Voor 84% gewijzigd door treative op 21-09-2012 02:12 ]
Sig
Hi-gate
[ Voor 99% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2012 03:21 ]
Hi belt altijd om het contract door te lopen, dus gratis iPhone kon die sowieso wel vergeten. Hij geeft aan dat hij de telefoon wel zeker wilt hebben (betalen), dus zal hij moeten wachten tot hij gebeld wordt.
Sig
Bij Hi krijg je het toestel ook niet, je huurt hem, en blijkbaar is de nieuwe actie dat je hem een jaar gratis kan huren, de iPhone 5 wordt trouwens gewoon vermeldt op het contract.
Ze beloven precies wat je krijgt, dus ze moeten straks niet bij mij aankomen van dit had je kunnen weten, nee want jullie adverteren er zelf mee.
Altijd een werkend toestel met de SmartCare Basis service
Nooit meer vooraf bijbetalen voor je toestel
Kies een toestel en bepaal zelf je totale maandbedrag
Al een toestel vanaf €0 per maand!
Na afloop je toestel zonder kosten omruilen voor een nieuw toestel, inleveren, of afkopen
Ze beloven precies wat je krijgt, dus ze moeten straks niet bij mij aankomen van dit had je kunnen weten, nee want jullie adverteren er zelf mee.
Altijd een werkend toestel met de SmartCare Basis service
Nooit meer vooraf bijbetalen voor je toestel
Kies een toestel en bepaal zelf je totale maandbedrag
Al een toestel vanaf €0 per maand!
Na afloop je toestel zonder kosten omruilen voor een nieuw toestel, inleveren, of afkopen
[ Voor 54% gewijzigd door NotSoSteady op 21-09-2012 03:20 ]
Je kan NU al de iPhone 5 bij T-Mobile bestellen!
"Oorspronkelijk stond in dit artikel dat het abonnement ook vijf euro duurder was, maar volgens mensen die de mail hebben gehad was dat het abonnementsbedrag geweest als de 'onbeperkt internetbundel' niet gratis was geweest"oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 05:55:
Wel 30 euro duurder dan als eerder bekend gemaakt.
359,95 bij een 2 jarig i75 abo
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
De prijsstellingen bij T-Mobile voor het voorbestellen van de iPhone 5 zijn als volgt qua toestelkosten
2 Jaar, Particulier

1 Jaar, Particulier

2 Jaar, Zakelijk

1 Jaar, Zakelijk

LEVERTIJDEN Particulier

LEVERTIJDEN Zakelijk

Bron: http://www.t-mobile.nl/iphone
Mijn bestelling is geplaatst, 1 iPhone 5 64GB zwart met een i-75 abbo 1 jaar + 12 maanden gratis onbeperkt Internet! Laten we hopen dat ik ergens bij de eerste lichtingen zit qua leveringen dat het dus 3 weken ipv 5 weken gaat duren..
2 Jaar, Particulier

1 Jaar, Particulier

2 Jaar, Zakelijk

1 Jaar, Zakelijk

LEVERTIJDEN Particulier

LEVERTIJDEN Zakelijk

Bron: http://www.t-mobile.nl/iphone
Mijn bestelling is geplaatst, 1 iPhone 5 64GB zwart met een i-75 abbo 1 jaar + 12 maanden gratis onbeperkt Internet! Laten we hopen dat ik ergens bij de eerste lichtingen zit qua leveringen dat het dus 3 weken ipv 5 weken gaat duren..
Net verlengd, dit is de factuur:
Ik heb nog niet betaald dus ga er nog wel even achteraan waar die extra 30 euro vandaan komt.
Uw bestelling
Apple iPhone 5 16GB + Nano Sim
Voor dit product geldt een levertijd van ca. 2 tot 3 weken.
i.c.m. iSmart 75
Normale prijs € 37,50 per maand.
Actie: Nu 6 maanden 50% korting. De korting wordt verrekend op je factuur.
Bezorgkosten € 0,00
Eenmalig op de 1e factuur € 0,00
Totaal direct te voldoen € 359,95
Totaal maandelijkse kosten € 18,75
Ik heb nog niet betaald dus ga er nog wel even achteraan waar die extra 30 euro vandaan komt.
Uw bestelling
i.c.m. iSmart 75
Bezorgkosten € 0,00
De 30eu extra komt uit het stukje: "+ Nano Sim". Neem ik even aan dan. Eventueel nog voor de verzending oid? Want de prijs voor nieuwe klanten is wel de prijs die je ziet bij verlengingen min 30 euro. Oftewel, ze naaien je gewoon even als bestaande klant.
Overigens moeten nieuwe klanten dan weer "aansluitkosten" à €30 betalen. Oh, well..
Die 30 euro komt uit het verrekenen door te betalen voor onbeperkt Internet bundel. Deze kost normaal gesproken 4,95 per maand, maar is gratis met iSmart door 24maanden actieMmore schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:26:
De 30eu extra komt uit het stukje: "+ Nano Sim". Neem ik even aan dan. Eventueel nog voor de verzending oid? Want de prijs voor nieuwe klanten is wel de prijs die je ziet bij verlengingen min 30 euro. Oftewel, ze naaien je gewoon even als bestaande klant.Overigens moeten nieuwe klanten dan weer "aansluitkosten" à €30 betalen. Oh, well..
flickr Canon 5D Mark II | Canon 5D Mark III | 35mm f/1.4L | 50mm f/1.8 | 85mm f/1.2L II | 16-35mm f/2.8L II | 24-70mm f/2.8L | 70-200 f/2.8L IS
Heb net precies hetzelfde abonnement afgeslotenoxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:19:
Uw bestelling
i.c.m. iSmart 75
Bezorgkosten € 0,00
Is het jou trouwens ook opgevallen dat alle levertijden langer dan een week waren dus.. dat de kans heel erg groot is dat je je iPhone niet volgende week al meteen bij de release krijgt?
Wilde net zeggen, voor mij als nieuwe klant kwam de 30 euro extra op de eerste factuur van de aansluitkosten.Mmore schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:26:
De 30eu extra komt uit het stukje: "+ Nano Sim". Neem ik even aan dan. Eventueel nog voor de verzending oid? Want de prijs voor nieuwe klanten is wel de prijs die je ziet bij verlengingen min 30 euro. Oftewel, ze naaien je gewoon even als bestaande klant.Overigens moeten nieuwe klanten dan weer "aansluitkosten" à €30 betalen. Oh, well..
En nu dan maar wachten op de definitieve bevestiging van mijn bestelling..
hmm van phonehouse nog geen piep gehoord, denk dat ik hem ook maar via T-Mobile bestel.
Nah, die 4,95 staat er gewoon netjes los op (+24 maanden korting 100% korting hierop). Het gaat gewoon echt om een hogere prijs voor het toestel ("+ nano simkaart") voor bestaande abbonees die je enkel kunt zien als je in aanmerking komt voor verlenging.Sunny schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:30:
[...]
Die 30 euro komt uit het verrekenen door te betalen voor onbeperkt Internet bundel. Deze kost normaal gesproken 4,95 per maand, maar is gratis met iSmart door 24maanden actie
Mijn definitieve bevestiging is binnen, 10-15 minuten na mijn bestelling al, dus het lijkt rustig bij T-Mobile nu nog..
Nummerbehoud geregeld en nu de betaling verrichten.
Nummerbehoud geregeld en nu de betaling verrichten.
[ Voor 18% gewijzigd door ProfoundValue op 21-09-2012 06:47 ]
Ik heb net een mail gestuurd. Ik betaal voor 32GB, iSmart 200 2 jaar 299,95 inplaats van 329,95. Waarom? Blijkbaar word voor iSmart alsnog die 4,95 door berekend.Mmore schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:42:
[...]
Nah, die 4,95 staat er gewoon netjes los op (+24 maanden korting 100% korting hierop). Het gaat gewoon echt om een hogere prijs voor het toestel ("+ nano simkaart") voor bestaande abbonees die je enkel kunt zien als je in aanmerking komt voor verlenging.
Nou, ik ben ook aan het kijken. Toevallig zag ik op mn telefoon dat ik al kon bestellen. Alleen ik zie dus heel andere prijzen als op de screenshot hierboven. Best wel krom... Ook stond er voorheen op mytmobile dat ik kon VERLENGEN. Dat knopje is nu ook weg... Echt heel vreemd...
Dat verlengen zou onder het kopje "abonnement" moeten staan wanneer ingelogd op mijn T-Mobile op je desktop, Fliene.
@sunny; ik snap die structuur niet helemaal - kan helaas ook niet meer op mijn T-Mobile kijken, maar is het niet raar dat je meer toestelkosten betaald ter doorberekening van je maandelijkse kosten (iSmart)? Volgens mij haal je daar dan 2 dingen door elkaar heen, of ik heb 't helemaal verkeerd.
@sunny; ik snap die structuur niet helemaal - kan helaas ook niet meer op mijn T-Mobile kijken, maar is het niet raar dat je meer toestelkosten betaald ter doorberekening van je maandelijkse kosten (iSmart)? Volgens mij haal je daar dan 2 dingen door elkaar heen, of ik heb 't helemaal verkeerd.
Ja dat knopje is gewoon weg. Alleen als ik via een omweg ga. Dus als ik op de beginpagina klik op de iPhone en dan op verlengen en dan inlog, lijk ik ook te kunnen verlengen, alleen zijn alle toestellen 30 euro duurder dan op de screenshot hierboven? Haha.
Zie wel dat ik nu een ideaal abonnement heb (29,95 met onbeperkt internet en ik moest 189,95 bijbetalen voor mijn iPhone...) ik kom nu nooit meer aan deze prijzen... Op z'n goedkoopst 37,50 en dan moet ik alsnog 369,95 bijbetalen...
Zie wel dat ik nu een ideaal abonnement heb (29,95 met onbeperkt internet en ik moest 189,95 bijbetalen voor mijn iPhone...) ik kom nu nooit meer aan deze prijzen... Op z'n goedkoopst 37,50 en dan moet ik alsnog 369,95 bijbetalen...

Het is vroeg, volgens mij lees je het anders... Ik betaal nu 299,95. Terwijl het 329,95 hoort te zijn.Mmore schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:58:
Dat verlengen zou onder het kopje "abonnement" moeten staan wanneer ingelogd op mijn T-Mobile op je desktop, Fliene.
Dit komt omdat ik onnodig maandelijks voor die onbeperkt internet bundel moet betalen. deze hoort gratischhh te zijn.
Om een of andere reden moet ik dus de eerste 6 Maanden 29,70 betalen..
[ Voor 4% gewijzigd door Sunny op 21-09-2012 07:04 ]
We hebben het volgens mij over andere dingen ja.
De toestelprijs was voor mij bij een i-150 niet 249,00 maar 279,00. Voor nieuwe klanten is 'ie wel 249,00, maar zij betalen weer 30eu aansluitkosten
3 weken levertijd en dan nog die belachelijke prijzen, hoe durven ze
Als bestaande klant is er toch niks aan te sluiten? Dan kunnen ze toch niet maar even 30 euro bij de toestelprijs verzinnen?
Ik ga maar eens langs de T-Mobile winkel hier in Roosendaal. Heb geen flauw idee hoeveel er al is besteld via de website en wat voor een voorraad ze hebben. 2 jaar geleden was ik zelfs om 10u nog een van de eersten in de winkel >.< heerlijk hoor, zo'n gat als woonplaats
Levertijd lijkt me niet anders dan die op de website, ook minimaal 2-3 weken?Znivian schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:35:
Ik ga maar eens langs de T-Mobile winkel hier in Roosendaal. Heb geen flauw idee hoeveel er al is besteld via de website en wat voor een voorraad ze hebben. 2 jaar geleden was ik zelfs om 10u nog een van de eersten in de winkel >.< heerlijk hoor, zo'n gat als woonplaats
Hi Iphone 5 voorinschrijving is gestart.
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/TAPI5bl.html
Bij T-Mobile kan ook alvast bestellen.(Levertijd 2 - 3 weken)
http://shop.www.hi.nl/hi/RAPRD/TAPI5bl.html
Bij T-Mobile kan ook alvast bestellen.(Levertijd 2 - 3 weken)
[ Voor 28% gewijzigd door atoombom op 21-09-2012 07:38 ]
Sowieso zullen ze nu nog geen voorraad hebben
Die 30 euro zijn dat aansluitkosten? Ik zie niet meer dan dat ze gewoon 30 euries bovenop het toestel hebben gestopt.oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:33:
Als bestaande klant is er toch niks aan te sluiten? Dan kunnen ze toch niet maar even 30 euro bij de toestelprijs verzinnen?
T-Mobile winkels krijgen voor de 28e allemaal een voorraad, afhankelijk van grootte/omzet van de winkel. Verschillende modellen. T-Mobile webshop staat los van die voorraad, maar daar kun je niet zien hoeveel mensen voor je zijn geweest met bestellen. Ik ga zo gewoon bij opening bij de winkel zijn.
Maar uiteindelijk zijn de providers afhankelijk wat Apple ze levert volgende week. Ik weet dat het bij sommige mensen zo was in het verleden dat ze vanwege een specifieke kleur of grootte langer moesten wachten, dan was de voorraad van dat specifieke toestel gewoon op.
Maar uiteindelijk zijn de providers afhankelijk wat Apple ze levert volgende week. Ik weet dat het bij sommige mensen zo was in het verleden dat ze vanwege een specifieke kleur of grootte langer moesten wachten, dan was de voorraad van dat specifieke toestel gewoon op.
Dat weet ik nog niet, ik heb nog geen antwoord van t-mobile.Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:38:
[...]
Die 30 euro zijn dat aansluitkosten? Ik zie niet meer dan dat ze gewoon 30 euries bovenop het toestel hebben gestopt.
Het is wel toevallig dat je als nieuwe abonnee 30 aansluitkosten moet betalen.
Maar aansluitkosten is om een aansluiting op te leveren lijkt me. voor mij hoeven ze in het systeem alleen een andere abonnementsvorm te selecteren.
Ah nu begrijp ik je.oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:44:
[...]
Dat weet ik nog niet, ik heb nog geen antwoord van t-mobile.
Het is wel toevallig dat je als nieuwe abonnee 30 aansluitkosten moet betalen.
Maar aansluitkosten is om een aansluiting op te leveren lijkt me. voor mij hoeven ze in het systeem alleen een andere abonnementsvorm te selecteren.
Als nieuwe klant betaal je 329 euro voor het toestel + 30 euro aansluitkosten. Als bestaande klant betaal je 359 euro.
Wat schijnheilig zeg..
Dat had ik ook, er is een foutje in het best procedure volgens mij. Bestaande klanten moeten onbeperkt internet aanvinken. Deze is gratis, waardoor het naar 329 zakt. Alleen in de verlening procedure, is het niet gratis. Het wordt gewoon opgeteld bij je maandelijkse kosten. :-/Draakje5 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:47:
[...]
Ah nu begrijp ik je.
Als nieuwe klant betaal je 329 euro voor het toestel + 30 euro aansluitkosten. Als bestaande klant betaal je 359 euro.
Wat schijnheilig zeg..
Damn, alleen de 16GB zwart heeft een levertijd van 1-2 2-3 weken. De 32GB heeft al meteen een levertijd van 3-5 weken =(
EDIT: Zag het verkeerd, inderdaad 2-3 weken bij de 16GB
EDIT: Zag het verkeerd, inderdaad 2-3 weken bij de 16GB
[ Voor 22% gewijzigd door Thermometer op 21-09-2012 08:00 ]
Waar? Want bij tmobile zie ik voor 16gb zwart 2-3 weken levertijd.Sander1991 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 07:57:
Damn, alleen de 16GB zwart heeft een levertijd van 1-2 weken. De 32GB heeft al meteen een levertijd van 3-5 weken =(
Ja oke, de 32 gb en 64gb versies hebben wel 2 weken langere levertijd bij t-mobile.
is dit een 1 jarige abonnement ?oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:19:
Uw bestelling
i.c.m. iSmart 75
Bezorgkosten € 0,00
Ze zijn in hun FAQ vergeten om de langere levertijd van de witte 32GB erbij te zetten:
Maar deze staat wel bij de witte 32GB zelf (3-4 weken levertijd)Langere levertijd:
De verwachting is dat onderstaande varianten van de iPhone 5 minder goed beschikbaar zal zijn. Hierdoor is de levertijd van deze iPhones mogelijk langer.
- iPhone 5 32GB zwart
- iPhone 5 64GB zwart
- iPhone 5 64GB wit
Nou dan is los toestel met een vodafone simonly een betere optie.
Kun je volgend jaar weer upgraden voor ongeveer 200 Euro, na het verkopen van je oude telefoon.
Ik moet uiteindelijk 329,95 betalen voor de telefoon, maar inderdaad die onbeperkt internet bundel wordt gewoon bij de maandelijkse kosten geteld... Al moet ik wel zeggen dat ik verleng en geen nieuw abonnement afsluit.
Godver, de log in van t-mobile ligt er uit. Ik kan niet bestelen of verlengen. fijn is dat!
Ik denk dat iedereen op kantoor als een malle my-t-mobile loopt te F5'en
Hoop dat Vodafone friends & familie ook de iPhone 5 op de site knalt vandaag..
Dit kreeg ik ook toen ik gewijzigd had naar iSmart 75 maar toen ik de onbeperkt gratis internet erbij pakte ging die 30 euro er weer vanaf. Dit zie ik bij jou ook niet erbij staan. Wellicht vergeten?oxoid schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 06:19:
Uw bestelling
i.c.m. iSmart 75
Bezorgkosten € 0,00
Vodafone gaat hem vandaag geeneens verkopen.clockw1ze schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:35:
Hoop dat Vodafone friends & familie ook de iPhone 5 op de site knalt vandaag..
Ik zie inderdaad net van t-mobile een tweet voorbij komen waar dit in staat.
nog even achteraf laten aanpassen zonder een nieuwe bestelling te plaatsen.
nog even achteraf laten aanpassen zonder een nieuwe bestelling te plaatsen.
Ook maar een 16GB zwart besteld icm een i75 abo. Ga flink in maandkosten omhoog, maar het is niet anders. je bent jong en je wilt wat ;-)
Ik weet niet of andere het is opgevallen bij t-mobile maar als ik hem aanpas naar iSmart 75 dan moet ik maandelijks:
Maandelijkse kosten totaal € 23,70
Terwijl de onbeperkt internet optie gratis zou zijn inc. met een iSmart abbo. dit hoort 18,75 te zijn. Niemand anders dit opgemerkt?
Terwijl de onbeperkt internet optie gratis zou zijn inc. met een iSmart abbo. dit hoort 18,75 te zijn. Niemand anders dit opgemerkt?
jawel, dat is ook de reden waarom ik het uitgezet had, maar blijkbaar wordt daar je iphone 30 euro duurder door. Het is allemaal lekker duidelijkReflow schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:50:
Ik weet niet of andere het is opgevallen bij t-mobile maar als ik hem aanpas naar iSmart 75 dan moet ik maandelijks:
hmm...tmobile is echt geen alternatief voor mij. Ik kom van Hi en wil echt geen slechter bereik in huis. Vodafone dan nog een gulden middenweg.
Volgens mij werken er een stelletje amateurs daar bij Vodafone. Niet eens een voorinschrijving?NotSoSteady schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:42:
[...]
Vodafone gaat hem vandaag geeneens verkopen.
Zojuist bij hi.nl ook een 1-jarig abonnement afgesloten voor gemiddeld 31,25 euro per maand. Zoals Nick al heeft gezegd, hierbij zijn geen leasekosten vermeld (foutje?). Totaal 375 kwijt voor een jaar bellen..ipv 1200 bij T-Mobile (2jaar) (om vervolgens je telefoon voor 300 te kunnen verkopen...)
Edit: nu staan er ineens wel leasekosten (a 55 euro per maand) vermeld. Ik hang inmiddels al aan de lijn bij Hi om te vragen of mijn abonnement met de in eerste instantie beschreven voorwaarden in gaat...
Edit: nu staan er ineens wel leasekosten (a 55 euro per maand) vermeld. Ik hang inmiddels al aan de lijn bij Hi om te vragen of mijn abonnement met de in eerste instantie beschreven voorwaarden in gaat...
[ Voor 25% gewijzigd door kabaaltje op 21-09-2012 09:19 ]
Znivian schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:29:
Ik denk dat iedereen op kantoor als een malle my-t-mobile loopt te F5'en
Ben zóó blij dat ik vanochtend om 5 uur/half 6 al had besteld, de site was nog goed bereikbaar toen, kreeg binnen 10 minuten mijn orderbevestiging binnen en kon betalen!Tjiwa schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:26:
Godver, de log in van t-mobile ligt er uit. Ik kan niet bestelen of verlengen. fijn is dat!
Wel was T-Mobile toen ook al onbereikbaar, maar dat was niet nodig voor het contract.
Vind het echt belachelijk dat mensen die verlengen dan weer in 1x meer moeten gaan betalen.. Die internetbundel is verdomme gratis,, niet maandelijks erbij!
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ben ik de enige die de prijzen van Hi echt te hoog vind? Ik wil gewoon een simpel abonnement met weinig minuten en veel internet mb's. Dan kom je al snel in de Hi XL a 30euro p.m. Daarnaast neig ik naar de 75 bel minuten a 7,50.
Kom ik op 69 euro waarbij het eerste jaar 34,50 is. En dan begrijp ik dat ik een telefoon lease? Het is dus niet eens mijn eigendom? Toch maar overstappen naar T-Mobile denk ik...
Kom ik op 69 euro waarbij het eerste jaar 34,50 is. En dan begrijp ik dat ik een telefoon lease? Het is dus niet eens mijn eigendom? Toch maar overstappen naar T-Mobile denk ik...
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.