• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Het belangrijkste om te onthouden is dat je elke maand eerst je nieuwe minuten van die maand op maakt (in het voorbeeld de 75min) en daarna pas begint aan minuten die je eventueel van de maand ervoor nog over had.

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
pposthoorn schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:33:
Het belangrijkste om te onthouden is dat je elke maand eerst je nieuwe minuten van die maand op maakt (in het voorbeeld de 75min) en daarna pas begint aan minuten die je eventueel van de maand ervoor nog over had.
Dus als je 3 maanden niet belt dan heb je in de 4e maand gewoon 225 minuten gratis?
Nee, want je kan ze niet onbeperkt meenemen, maar slechts een maandje (of twee, dat weet ik bij T-mobile niet)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Nee je neemt ze maar 1 maand mee. In jou voorbeeld heb je dus 150min in de 4e maand. En als je 8 maanden niet belt heb je ook 150min in de 9e maand :P

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:05
Correct.

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:10

• ProfoundValue
  • Niet online
AAAHHHHH, het kwartje viel :')
Dus in maand 3 heb je alleen maar restanten van maand 2, maand 4 restanten van maand 3, maand 5 restanten van maand 4 aha!

• Ryan_
  • Laatst online: 13:05
Haha :P
ProfoundValue schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:44:
AAAHHHHH, het kwartje viel :')
Dus in maand 3 heb je alleen maar restanten van maand 2, maand 4 restanten van maand 3, maand 5 restanten van maand 4 aha!
Juist! :)

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-09 22:40
vgroenewold schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:28:
Als ik al een nieuwe iPhone koop, wordt het zeker een losse. Moet ik alleen wel een nano-sim kunnen krijgen van T-Mobile, is dat ook mogelijk als je je huidige abonnement gewoon wilt behouden? Ik heb nog steeds een i150 uit 2008, welke ik nooit meer ga opzeggen geloof ik. ;) Mijn vriendin is geen zware user whatsoever, maar komt continue boven limieten e.d. uit, echt belachelijk.
Ik heb ook een i150 abonnement uit 2008. Sim Only is ca. € 20,00 per maand en i150 is dus € 29,95 per maand. Scheelt toch wat.

i150 onbeperkt (fair use policy?) 2 Mbps, € 29,95
i150 of Vodafone 1GB, 14.4 Mbps, ca. € 20,00

Wordt er allemaal niet makkelijker op al die keuzes. :)

Overigens kan je inloggen op T-mobile en een losse simkaart aanvragen, wellicht kan dat straks ook voor de nano simkaart.

[ Voor 7% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 19-09-2012 17:01 ]

• ProfoundValue
  • Niet online
Dank jullie wel voor jullie snelle antwoord!
Weet in ieder geval dat ik voor een 1 jarig abbo ga.. nu nog bedenken of ik het i-75 of i-150 abonnement neem nu ik weet dat de belminuten mee worden genomen..

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Je kan nu al via My T-Mobile een nano sim bestellen:

Nieuwe simkaart aanvragen
Ja, ik wil een nieuwe simkaart aanvragen.
Simkaart (€ 5,00) Duosim (€ 17,85)
Nano sim (€ 5,00) Nano duosim (€ 17,85)

• Draakje5
Wat kan ik met een nano duosim in de iphone 5? Op twee nummers bereikbaar zijn?
Hoe weet je met welk nummer je smst en belt? :P

[ Voor 23% gewijzigd door Draakje5 op 19-09-2012 19:39 ]

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Nee een bij een duosim krijg je 2 identieke simkaarten zodat je op 2 apparaten bereikbaar kan zijn.
Tevens krijg je dan zeer waarschijnlijk een nanosim en een minisim (dus niet twee keer een nanosim)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Draakje5
Ah..

Hé, weet iemand wat dit inhoudt: (ik ben een beetje analfabeet denk ik)
''
Je hebt al een abonnement of prepaid-nummer bij een andere provider en wilt overstappen naar Vodafone. Je wilt je huidige mobiele nummer behouden. Houd wel rekening met een eventuele contract- en opzegtermijn bij je huidige provider (max 60 dagen).''

Ik heb nog een t-mobile abbonement lopen tot 14 december. Ik wil een t-mobile sim only aanschaffen met nummerbehoud. Kan dit of moet ik wachten tot na 14 oktober?

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Eventjes een beetje offtopic maar wat doet de officiële prijs van de 16GB 4S na bekendmaking van de prijzen van de 5?

XboxLive: Dave 130R

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Earzz schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:51:
Eventjes een beetje offtopic maar wat doet de officiële prijs van de 16GB 4S na bekendmaking van de prijzen van de 5?
Goedkoper dan de huidige 559 zal hij niet worden denk ik, dat is in het buitenland ook niet gebeurd. Hij ging hier na de aankondiging van de 5 van 599 euro naar 559 euro.

• Earzz
Thx, zal mijn vriendin wel vertellen dat ze maar beter wat bijbetaald en meteen een 5 aanschaft.

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 15:16
Draakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:50:
Ah..

Hé, weet iemand wat dit inhoudt: (ik ben een beetje analfabeet denk ik)
''
Je hebt al een abonnement of prepaid-nummer bij een andere provider en wilt overstappen naar Vodafone. Je wilt je huidige mobiele nummer behouden. Houd wel rekening met een eventuele contract- en opzegtermijn bij je huidige provider (max 60 dagen).''

Ik heb nog een t-mobile abbonement lopen tot 14 december. Ik wil een t-mobile sim only aanschaffen met nummerbehoud. Kan dit of moet ik wachten tot na 14 oktober?
Binnen de 60 dagen, dus het beste vanaf 15 oktober, en om een kleine speling te hebben, zou ik rond de18e daadwerkelijk opzeggen.

PSN/XBL: DarkTaufu

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
De iPhone kan vrijdag vanaf 08.00 uur te pre-orderen zijn met alleen een AppleID account?

• Draakje5
virish01 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:47:
De iPhone kan vrijdag vanaf 08.00 uur te pre-orderen zijn met alleen een AppleID account?
Hoe kom je daar bij?

• virish01
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23-06 21:09
Dat vraag ik me af :p. Heb je een apple ID nodig om het te kunnen pre-orderen vanaf de site? Volgens mij had ik zoiets gelezen maar weet het niet meer zeker. En het was vanaf 08.00 uur toch?

Nog een vraagje eigenlijk. iFactors....zullen die de iphone niet direct los gaan verkopen in hun winkel??

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 23:40
virish01 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 22:55:
[...]

Dat vraag ik me af :p. Heb je een apple ID nodig om het te kunnen pre-orderen vanaf de site? Volgens mij had ik zoiets gelezen maar weet het niet meer zeker. En het was vanaf 08.00 uur toch?

Nog een vraagje eigenlijk. iFactors....zullen die de iphone niet direct los gaan verkopen in hun winkel??
Als........en met de nadruk op als je kan pre-orderen moet je een apple id hebben voor het plaatsen van bestellingen volgens mij

You and I have memories longer than the road ahead

• Draakje5
Tjiwa schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:30:
[...]

Binnen de 60 dagen, dus het beste vanaf 15 oktober, en om een kleine speling te hebben, zou ik rond de18e daadwerkelijk opzeggen.
Maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit wanneer mijn abbo afloopt als ik een sim only neem. Stomme vraag van mij.

Ik stop mijn huidige simkaart (knip 'm of whatever) in de losse simlock vrij iPhone 5 en koop dan over 1 maand wel een abbo via vodafone sim only.

Ik zat er eerst aan te denken dat ik de iPhone pas kan gebruiken nadat ik het abbonement overzet, maar dat is natuurlijk onzin als je 'm los koopt.

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Nou Vodafone, kom op met die iPhone prijzen. Wals over T-Mobile's prijzen heen!
*Niet geïnteresseerd in KPN vanwege lease-constructie.*

Edit: en met er overheen walsen, bedoel ik dus er onder gaan zitten :9

[ Voor 22% gewijzigd door Uniciteit op 19-09-2012 23:17 ]

• Tjiwa
Draakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:15:
[...]

Maar dat maakt eigenlijk helemaal niet uit wanneer mijn abbo afloopt als ik een sim only neem. Stomme vraag van mij.

Ik stop mijn huidige simkaart (knip 'm of whatever) in de losse simlock vrij iPhone 5 en koop dan over 1 maand wel een abbo via vodafone sim only.

Ik zat er eerst aan te denken dat ik de iPhone pas kan gebruiken nadat ik het abbonement overzet, maar dat is natuurlijk onzin als je 'm los koopt.
Ow haha dat klopt ja!, ik dacht nog misschien dat je nummerbehoud wil.

• Draakje5
Tjiwa schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:38:
[...]

Ow haha dat klopt ja!, ik dacht nog misschien dat je nummerbehoud wil.
Dat wil ik ook, maar dat maakt toch niks uit?

Ik koop nu een iPhone 5. Ik gebruik mijn t-mobile abbonement (wat ook sim only is) tot 1 december wanneer mijn abbo afloopt bij tmobile. Tot 1 december gebruik ik gewoon mijn huidige tmobile abbo met mijn nieuwe iphone 5. Ik bestel bij tmobile een nano sim voor 5 euro.

Na 1 december pak ik via vodafone een sim only voor mijn iphone 5 en kies hier voor nummer behoud.

Klopt toch? :P

• Tjiwa
Uhm,.. nee, je moet bij je nieuwe abonnement aangeven dat je oude nummer wil meenemen, en dan moet de nieuwe abonnement al wel actief zijn voordat de oude stopt. ik weet niet hoe men met de wachttijd van 10 dagen rekent.

• Draakje5
Tjiwa schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:47:
Uhm,.. nee, je moet bij je nieuwe abonnement aangeven dat je oude nummer wil meenemen, en dan moet de nieuwe abonnement al wel actief zijn voordat de oude stopt. ik weet niet hoe men met de wachttijd van 10 dagen rekent.
Nou goed, laten we zeggen dan dat ik 1 maand voor dat mijn abbo bij tmobile eindigt, op 1 november mijn abbo omzet naar vodafone.

Ik kan toch gewoon nu mijn tmobile sim only blijven gebruiken voor mijn iphone 5 en ondertussen switchen naar vodafone sim only.

[ Voor 11% gewijzigd door Draakje5 op 19-09-2012 23:55 ]

• ProfoundValue
  • Niet online
Ben na lang tobben er toch eindelijk uit welk abonnement (i-75), welke looptijd (1 jaar) en welk toestel ik wil hebben (64GB Zwart) dus T-Mobile, kom maar op met die voorbestellingen!

En doe het een beetje vroeg morgen a.u.b. ;)

• Draakje5
Ik vind het verschil in sim only prijzen wel uitermate BELACHELIJK.

(aangezien iedereen tegenwoordig gebruik kan maken van Vodafone FF als die wat moeite doet, ga ik gewoon uit van Vodafone FF tarieven).

Bij vodafone krijg ik:
1GB internet + 14.4MBps + 75 belminuten + onbeperkt sms'en = € 15,66

bij t-mobile krijg je:
1GB internet + 14.4MBps + 150 belminuten + onbeperkt sms'en = € 23,50

Een verschil van bijna € 8 per maand voor 75 belminuten. Een verschil van € 192 over 2 jaar gerekend.

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Draakje5 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:52:
[...]

Nou goed, laten we zeggen dan dat ik 1 maand voor dat mijn abbo bij tmobile eindigt, op 1 november mijn abbo omzet naar vodafone.

Ik kan toch gewoon nu mijn tmobile sim only blijven gebruiken voor mijn iphone 5 en ondertussen switchen naar vodafone sim only.
Niet als je je nummer wil behouden

• Draakje5
Blue_Fear schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:26:
[...]

Niet als je je nummer wil behouden
Ik snap er werkelijk geen hol van.

Wat moet ik doen om mijn nummer te behouden?
Hoe ingewikkeld kunnen ze het maken.

• Tjiwa
Simpel gezegd 2 voorwaardes:

1 Je oude abonnement met nummer moet nog actief zijn als je op je nieuwe abonnement je oude nummer wilt overzetten.

2 Maar je oude abonnement met oude nummer, moet wel binnen 60 dagen van je nieuwe abonnement stoppen.

Stappenplan:
- 2 weken voordat je een nieuw abonnement gaat nemen zeg je je oude op
- Daarna neem je een nieuw abonnement waaraan je aangeeft dat je nummerbehoud wilt
- Het datum waarop je oude abonnement daadwerkelijk stopt, (kan maximaal 10 dagen langer duren) wordt je oude nummer aan je nieuwe abonnement gekoppeld.

• Draakje5
Ik snap het nog niet hoor, maar ik zal vodafone wel eens bellen.

Ik zeg dus bijvoorbeeld volgende maand mijn abbonement bij tmobile op. Deze blijft dan doorlopen tot 1 december. 14 dagen na de melding van stopzetten (14 dagen na volgende maand) sluit ik een abbonement af bij vodafone met nummerbehoud. Dit abbonement met nummerbehoud gaat dan in op 1 december.

• Tjiwa
Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:54:
Ik snap het nog niet hoor, maar ik zal vodafone wel eens bellen.

Ik zeg dus bijvoorbeeld volgende maand mijn abbonement bij tmobile op. Deze blijft dan doorlopen tot 1 december. 14 dagen na de melding van stopzetten (14 dagen na volgende maand) sluit ik een abbonement af bij vodafone met nummerbehoud. Dit abbonement met nummerbehoud gaat dan in op 1 december.
Ja je snapt het :) haha

• Earzz
Doet je nieuwe provider tegenwoordig niet meer het contract voor je opzeggen bij je oude provider?
Ik kan me herinneren dat het in het verleden wel zo ging.

• Draakje5
Kat in bakkie dus.. :)Dankjewel.

Is het wel van belang dat ik tmobile over mijn abbonement 2 maanden voor contractdatum bericht dat ik deze op 1 december wens te beëindigen ivm een eventuele opzegtermijn? Want dan zou ik ze voor 1 oktober dit moeten melden. Mocht het 1 maand zijn, voor 1 november.

• Draakje5
Zojuist even met vodafone gebeld:

Ik kan dus na 1 oktober gewoon bij vodafone aangeven dat ik bij hun een abbonement wil met nummerbehoud. Vodafone regelt alles zelf voor mij bij t-mobile. Zij komen met tmobile een contractdatum overeen waarop mijn abbonement overgaat, dit zal dan ergens tussen 1 oktober en 1 december liggen. De restrerende maand(en) hoef ik niet bij t-mobile te betalen.

Hoe makkelijk wil je het hebben :)

Ok nog even over FF gevraagd, maar daar wist die niet veel over. Wel dat er een lange levertijd zou zijn. Dus daarom ook maar mooi voor sim only gaan en de iPhone bij Apple in Amsterdam kopen.

Edit: Nu t-mobile gebeld of ze een aantrekkelijk bod konden geven. Maar dat konden ze niet. Ze waren verbaasd over de lage prijs bij vodafone. Tja..

[ Voor 28% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 10:29 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:14
Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:19:
Zojuist even met vodafone gebeld:

Ik kan dus na 1 oktober gewoon bij vodafone aangeven dat ik bij hun een abbonement wil met nummerbehoud. Vodafone regelt alles zelf voor mij bij t-mobile. Zij komen met tmobile een contractdatum overeen waarop mijn abbonement overgaat, dit zal dan ergens tussen 1 oktober en 1 december liggen. De restrerende maand(en) hoef ik niet bij t-mobile te betalen.

Hoe makkelijk wil je het hebben :)

Ok nog even over FF gevraagd, maar daar wist die niet veel over. Wel dat er een lange levertijd zou zijn. Dus daarom ook maar mooi voor sim only gaan en de iPhone bij Apple in Amsterdam kopen.

Edit: Nu t-mobile gebeld of ze een aantrekkelijk bod konden geven. Maar dat konden ze niet. Ze waren verbaasd over de lage prijs bij vodafone. Tja..
Heb ik iets gemist? Heeft Vodafone al prijzen bekend gemaakt?

• Draakje5
Miki schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:40:
[...]

Heb ik iets gemist? Heeft Vodafone al prijzen bekend gemaakt?
Dat gaat om een sim only abbonement, die kun je gewoon op de website bekijken. En andere abbonementen ook.

1gb 14,4mbps + 125 belminuten en onbeperkt smsen kost dan ook maar 17,01 euro bij vodafone. Daar kon tmobile niet onder komen.

Verwijderd

Ben wel benieuwd of vandaag overige providers met abonnementen op de proppen komen. Onhandig dat je morgen, in de pre-order chaos, nog een beetje abonnementen moet gaan vergelijken.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:14
Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:50:
[...]

Dat gaat om een sim only abbonement, die kun je gewoon op de website bekijken. En andere abbonementen ook.

1gb 14,4mbps + 125 belminuten en onbeperkt smsen kost dan ook maar 17,01 euro bij vodafone. Daar kon tmobile niet onder komen.
Ah zo, de vraag is nu alleen wat Vodafone gaat vragen voor de iPhone 5 :)

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37
Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:19:
Nu t-mobile gebeld of ze een aantrekkelijk bod konden geven. Maar dat konden ze niet. Ze waren verbaasd over de lage prijs bij vodafone. Tja..
Die prijzen van FF bij Vodafone zijn dan ook niet voor iedereen en beperkt geldig. Logisch dat T-Mobile daar niets van weet en er niet onder kan zitten. Ik denk er ook over na om mijn nieuwe iPhone met zo'n sim-only te nemen. Het is zelfs goedkoper dan een abonnement bij bv Ben of Simyo, terwijl je niet de beperkingen hebt (zoals langzaam internet of geen duosim).

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:41
Voda heeft voor 17euro sim only 1gb, 125min en onbeperkt sms?
Die had ik gemist :)

Is dat de volledige 24 maanden * 17? Of is het maar een aantal maanden actieprijs.

[ Voor 34% gewijzigd door SidewalkSuper op 20-09-2012 12:28 ]

• Draakje5
SidewalkSuper schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:27:
Voda heeft voor 17euro sim only 1gb, 125min en onbeperkt sms?
Die had ik gemist :)

Is dat de volledige 24 maanden * 17? Of is het maar een aantal maanden actieprijs.
24 maanden. Voor 15.66 oid heb je zelfde abbo maar met 75 belminuten ipv 125. Is wel de FF actie.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:03
Pff ik hoop dat Vodafone morgen ook de prijzen bekend gaat maken.. Zit eigenlijk op het puntje van mn stoel om morgenochtend naar de T-Mobile shop te gaan :P

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Pff ook ik ben er nog steeds niet over uit.. Ben wel elke dag aan het zoeken en aan het vergelijken wat ik nou zou doen. Ik en mijn vrouw hebben beide de iPhone 4 en willen dus de iPhone 5 maar om nu beide in één keer neer te lappen is een no-go. Dus we moeten dus een abbo'tje zoeken die geschikt is. Zitten nu nog met onze fijne i150 abbo van 30 euro van t-mobile. Niks dat hier op lijkt kwa prijs/data bundel. smsjes boeien mij niet en de belminuten hoeven ook niet torens hoog te zijn aangezien ik bijna niks ervan opmaak. Gaat mij erom dat ik wel voldoende data heb 500-1000 mb ong per maand.

Ik zie hier in de laatste pagina's dan ook niks anders als sim only's voorbij komen dus weet niet wie nog meer naar vergelijkebare i150 abbo's is aant zoeken?

• SidewalkSuper
i150 is ook prima voor mij. Ik wil er een 32GB iPhone bij dus ik kan sowieso niet een iPhone+Abo nemen via FF van Vodafone. Alle andere telco's bieden met sim only in mijn ogen te slechte secundaire voorwaarden. Slomer internet, weinig MB's, dat soort dingen.

Dan hou ik over Vodafone Sim Only FF met een losse iPhone of T-Mobile iSmart incl iPhone :)

• Draakje5
Vodafone abbo zal ook nog wel aantrekkelijk worden denk ik, maar prijzen weten we nog niet.

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:52
Heb gister mijn Hi verlengd, neem een toestel lease met een toestel zonder lease kosten. Ik heb dan 300 min, 1000 sms (niet nodig :X) en 1000 mb. De eerste 4 maanden kosten me €15 en de 8 daarna €34. De iPhone krijg ik als cadeau voor mijn diploma :D

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Vodafone nano sims vanaf morgen te bestellen via de klantenservice en zaterdag in de VF shops.

• Uniciteit
  • Niet online
No offence, maar waarom zou je nou voor die lease gaan? Je moet het toestel weer inleveren en als er schade aan is mag je ook nog eens bijlappen.
Daarnaast is het volgens mij niet echt goedkoper als normaal gesproken.

• SidewalkSuper
Ik zie het voordeel er ook niet zo in :)
Mijns inziens is de keuze vrij basic uiteindelijk. Of T-Mobile of Vodafone :)

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-08 22:21

Reflow

Bleb

Vodafone is geen optie voor mij. Zowel thuis als op het werk G bereik met af en toe 3G.. Zeker met een iPhone 5 schiet ik er niks mee op. Tevens heeft vodafone (zover ik weet) nog niks laten weten over eventuele LTE plannen. Ben bang dat ik nog steeds bij t-mobile blijf ongeacht die absurde abbo prijzen :(

• BertP
Uniciteit schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:18:
No offence, maar waarom zou je nou voor die lease gaan? Je moet het toestel weer inleveren en als er schade aan is mag je ook nog eens bijlappen.
Daarnaast is het volgens mij niet echt goedkoper als normaal gesproken.
Ik mocht verlengen bij Hi, heb een budget van €35 euro p/maand en heb geen zin om helemaal uit te gaan pluizen welke abonnement(en) er bij mijn wensen/eisen passen. Ik wilde 300 minuten en 1000 mb en het liefst op het netwerk van KPN.

Betaal nu €330 voor een jaar abbo kosten omdat ik de iPhone 5 krijg. Daarnaast leg ik het lease toestel bij mij in de kast en lever ik die een jaar later ongeopend weer in bij Hi.

• Uniciteit
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:18:
Ik zie het voordeel er ook niet zo in :)
Mijns inziens is de keuze vrij basic uiteindelijk. Of T-Mobile of Vodafone :)
Ik zie het hier ook zo. KPN is in ieder geval geen optie - vanwege de lease constructie.

Dan houd je Vodafone en T-Mobile over - amper competitie dus.

• Kuhr89
Hoorde net dat je 50 euro moet betalen om de pre-orderen bij Tmobile in de winkel.. Neem aan dat dit bedrag wordt verrekend zodra hij binnen is. Dit is tot nu toe altijd al geweest bij mijn bestelde iPhones.

• SidewalkSuper
Ik ga morgen wel ff vragen en anders volgende week vrijdagochtend ff erheen. Beide keren vrij :)

• Draakje5
Hoop toch echt dat pre order bij apple.nl kan. Zou wel een domper zijn als dat niet mogelijk is. Dan zou je pas volgende week kunnen bestellen? En de iphone over 2 weken ontvangen?

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:08:
Hoop toch echt dat pre order bij apple.nl kan. Zou wel een domper zijn als dat niet mogelijk is. Dan zou je pas volgende week kunnen bestellen? En de iphone over 2 weken ontvangen?
Jup zag ergens een artikel voorbij komen dat de 5 pas op 5-oktober verkrijgbaar zou zijn via Apple.

Power to the beat.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:58
Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:08:
Daar waren toch al meerdere mensen zeker van of niet?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Draakje5
Jeroenvde89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:09:
[...]

Daar waren toch al meerdere mensen zeker van of niet?
Maar waarom kan je elders wel pre-orderen? Vrij vaag dat ze in het ene land wel pre orders accepteren en het andere land niet.

Tijdens de Apple presentatie is 21 sept als datum voor duitsland opgegeven, pre orderen kon voor 21 sept. Morgen ontvangen mensen hun ip5 uit pre order al. Zou dus logisch zijn als bij apple.nl ook morgen kunnen pre orderen en op de datum zoals in de presentatie aangegeven, 28e, de iphone ontvangen via pre order.

[ Voor 33% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 14:16 ]

• Jeroenvde89
Draakje5 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:13:
[...]

Maar waarom kan je elders wel pre-orderen? Vrij vaag dat ze in het ene land wel pre orders accepteren en het andere land niet.

Tijdens de Apple presentatie is 21 sept als datum voor duitsland opgegeven, pre orderen kon voor 21 sept. Morgen ontvangen mensen hun ip5 uit pre order al. Zou dus logisch zijn als bij apple.nl ook morgen kunnen pre orderen en op de datum zoals in de presentatie aangegeven, 28e, de iphone ontvangen via pre order.
Geen idee. Lijkt mij nóg vager als men zonder mededeling plotseling overgaat tot pre-sale morgenvroeg. Dan gooien ze een beetje hun eigen glazen in, qua verkoopcijfers in NL.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Bij T-Mobile kun je hem preorderen vanaf morgen indien je het samen met een abonnement afsluit, ik wou hem juist los halen :(

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:47
lazrambo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:40:
Bij T-Mobile kun je hem preorderen vanaf morgen indien je het samen met een abonnement afsluit, ik wou hem juist los halen :(
Dat lijkt me logisch ja....
Als je abonnementen kan verkopen, waarom zou je dan los verkopen. Met de marges van Apple kan je beter helemaal geen losse toestellen verkopen. Lekker abonnement omhoog gooien en genoeg mensen die het toch kopen (tegen hun wil in).

Nadeel van Vodafone is dat zo een toestel enorm slecht leverbaar is. Net als bij de 4S moet je maanden wachten tot je er een te pakken hebt. Ik heb vorig jaar gewoon de 4s direct meegenomen met een telfort abonnement. Redelijk goedkoop en direct toestel, terwijl sommigen meer dan een maand moesten wachten voor een dagelijks gebruiksvoorwerp.

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
lazrambo schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:40:
Hoe weet je dat? Want dan ga ik morgen naar de T-Mobile winkel, als dat zo is.

Edit: Laat maar, ik zie het al op 't T-Mobile forum

[ Voor 7% gewijzigd door NickvdB op 20-09-2012 14:52 ]

• Kuhr89
Ja lijkt me nogal logisch.. Bij Tmobile kun je de toestellen niet los kopen. Dat zul je via Apple zelf moeten doen.. Bij Tmobile is het alleen met een verlenging of contract. Daarvoor is het een provider natuurlijk ;)

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:04
Iemand de Nano Sim van Tmobile al ontvangen?

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:32
OkeOkeOke schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:01:
die krijg je zodra je je toestel geleverd krijgt. die wordt niet los toegestuurd

• OkeOkeOke
Donnie Darko schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:06:
[...]

die krijg je zodra je je toestel geleverd krijgt. die wordt niet los toegestuurd
Kon hem via My Tmobile toch echt bestellen.

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 23:13
Wel als je alleen een nano-sim bestelt.. Dan krijg je er natuurlijk geen toestel bij. ;)

Sig

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:32
treative schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:08:
Wel als je alleen een nano-sim bestelt.. Dan krijg je er natuurlijk geen toestel bij. ;)
ja ok dan niet natuurlijk. :)

• OkeOkeOke
treative schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:08:
Die had ik dus ook los besteld..(nano sim).

Verwijderd

OkeOkeOke schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:01:
3 dagen geleden via MyT-Mobile een nanosim besteld voor 5 euro ter vervanging voor mijn pre-paid simkaart maar nog niets ontvangen.

• OkeOkeOke
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:13:
[...]

3 dagen geleden via MyT-Mobile een nanosim besteld voor 5 euro ter vervanging voor mijn pre-paid simkaart maar nog niets ontvangen.
Het leek ook al te mooi om waar te zijn dat Tmobile ergens vlot mee was, levering binnen drie dagen....

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 23:13
Ze worden misschien per stuk met de hand geknipt, vandaar de langere levertijd.

Ik had de mijne gisteren besteld met het gevoel van dat ik vet op tijd ben voor de 28e, maar niet dus?

Sig

• OkeOkeOke
treative schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:17:
Ze worden misschien per stuk met de hand geknipt, vandaar de langere levertijd.

Ik had de mijne gisteren besteld met het gevoel van dat ik vet op tijd ben voor de 28e, maar niet dus?
Haha...ben bang van niet.

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:14
Op Twitter had vanmiddag iemand hem al binnen. De duo nano sim van T-Mobile. Was echter wel een zakelijke klant, misschien gaat het daarbij sneller?
Tweet: https://twitter.com/paul_van_dijk/status/248754798508244993
Foto: http://www.mobypicture.com/user/pcevandijk/view/13835868

• kabaaltje
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-05 15:35
Ergens las ik dat het scherm van de iPhone ditmaal anders is opgebouwd ten opzichte van de vorige varianten. Schijnbaar zitten er nu onderdelen ín het glas verwerkt?

Het laten van vallen kan dus meteen serieuze gevolgen hebben voor de gevoeligheid en eventuele kosten zijn $400? Iemand die dit kan bevestigen.

• Jeroenvde89
kabaaltje schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:30:
Ergens las ik dat het scherm van de iPhone ditmaal anders is opgebouwd ten opzichte van de vorige varianten. Schijnbaar zitten er nu onderdelen ín het glas verwerkt?

Het laten van vallen kan dus meteen serieuze gevolgen hebben voor de gevoeligheid en eventuele kosten zijn $400? Iemand die dit kan bevestigen.
De telefoon is 1,7 mm dunner omdat de 'voel censor' nou in het glas zit verwerkt en niet als extra laagje eronder. Dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben!

• Silversin
  • Laatst online: 19:10
Hebben mensen überhaupt een mail gekregen van Vodafone over iPhone 5 nieuwtjes? Ik verwachtte op zijn minst een korte introductie over de specs enzo.

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:13
Silversin schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:34:
Hebben mensen überhaupt een mail gekregen van Vodafone over iPhone 5 nieuwtjes? Ik verwachtte op zijn minst een korte introductie over de specs enzo.
Ik vind het sowieso jammer dat er door de providers weinig tot geen info wordt bekendgemaakt over de abo's en de prijzen.
Ik snap best dat ze dit doen om de hype nog meer op te voeren, maar zo kan niemand zich er mentaal op voorbereiden. Anyway, het draait uiteindelijk toch alleen maar om zoveel mogelijk te cashen..

• kabaaltje
Onderstaande "actie" heeft T-Mobile (Phone House) mij op de 17e aangeboden om van mijn 1-jarige abonnement een 2-jarige te maken.

16GB:

75 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 37,50(overige 18 maanden) € 18,75 (1e 6 maanden) € 329,95
150 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 44,50 € 22,25 € 249,95
200 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 49,50 € 24,75 € 199,95
300 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 59,50 € 29,75 € 149,95
500 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 74,50 € 37,25 € 99,95
Onbeperkt minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 94,50 € 57,25 € 99,95

32GB

75 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 37,50 € 18,75 € 429,95
150 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 44,50 € 22,25 € 349,95
200 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 49,50 € 24,75 € 299,95
300 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 59,50 € 29,75 € 249,95
500 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 74,50 € 37,25 € 199,95
Onbeperkt minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 94,50 € 57,25 € 199,95

32GB
75 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 37,50 € 18,75 € 529,95
150 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 44,50 € 22,25 € 449,95
200 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 49,50 € 24,75 € 399,95
300 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 59,50 € 29,75 € 349,95
500 minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 74,50 € 37,25 € 299,95
Onbeperkt minuten
Onbeperkt sms*
Onbeperkt internet* € 94,50 € 57,25 € 299,95

Acties:

- Actieprijs iSmart abonnementen geldt voor de eerste 6 maanden, daarna betaal je de reguliere maandprijs. Als je na 1 oktober bestelt, geldt de actieprijs voor de eerste 3 maanden.
- Onbeperkt Internet Voordeelbundel 2 jaar gratis bij alle iSmart abonnementen, daarna € 4,95 per maand.
- Visual Voice Mail de eerste 2 maanden gratis, daarna € 1,99 per maand.
- Deezer Music Vast, de eerste maand gratis, daarna € 5,95* per maand.

* Onbeperkt Internet
Dataverbinding heeft een download/upload snelheid van max. 14.4/2 Mbps; buiten uw databundel betaalt u € 0,10 per MB. In combinatie met de onbeperkt internet Voordeelbundel van T-Mobile wordt, na het overschrijden van het data-tegoed, de snelheid automatisch gewijzigd naar maximaal 64/64 Kbps. Bij deze lagere snelheid is het nog steeds goed mogelijk om bijvoorbeeld te mailen, whatsappen, mobiele websites te bezoeken en nieuwsapps te bekijken. Het streamen van filmpjes, bekijken van zware websites en VoIP-gesprekken voeren is niet goed meer mogelijk.

Let op: Vanaf 21 september a.s. kun je de Apple iPhone 5 ook bestellen in combinatie met andere abonnementen of met een contractsduur van 1 jaar.

* Vanaf 1 oktober wordt het algemene btw-tarief verhoogd van 19% naar 21%. Klik hier voor meer informatie. Vanaf 1 oktober blijven de prijzen van Visual Voicemail ongewijzigd. Deezer Music Vast kost na 1 oktober € 5,99 per maand.

Verwijderd

Op https://www.studentmobiel.nl/ krijg je berichtje dat ze bezig zijn aan onderhoud aan de website. Als je op een provider klikt, misschien komen de nieuwe prijzen erop van 4s etc.

• Draakje5
Kabaaltje, is geen actie. Zie website tmobile staat het ook op :)

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
keanu_ schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:41:
[...]

Ik vind het sowieso jammer dat er door de providers weinig tot geen info wordt bekendgemaakt over de abo's en de prijzen.
Ik snap best dat ze dit doen om de hype nog meer op te voeren, maar zo kan niemand zich er mentaal op voorbereiden. Anyway, het draait uiteindelijk toch alleen maar om zoveel mogelijk te cashen..
Providers zijn inderdaad heel karig met hun informatie. Misschien weten ze niets maar hou je (potentiele) klanten in ieder geval warm met een mailtje of 2 per week, zal nooit verkeerd zijn lijk me.

• kabaaltje
vandaar ook de "-tekens

• NotSoSteady
  • Laatst online: 18:51
hi.nl
Omschrijving: Vanaf 21 september bij Hi: de nieuwe iPhone 5 zonder bijbetaling!

Morgen start Hi met de voorverkoop nieuwe Apple iPhone 5. Het toestel is extreem scherp geprijsd t.o.v. de concurrentie.

Alle voordelen van Hi.nl op een rij:

• Geen bijbetaling voor het toestel
• Lage maandlasten
• 12 maanden 50% korting
• Hi toestellease inclusief SmartCare Basis service ( altijd een werkend toestel)

Vanaf morgen is het promotiemateriaal beschikbaar en gaat de bestelpagina live.

• keanu_
Jammer dat er geen enkel bedrag wordt genoemd ;)

Verwijderd

12 maanden 50% korting is in elk geval meer dan de 6 maanden die T-Mobile biedt. Hopelijk gaat er echt geconcurreerd worden...

• keanu_
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:42:
12 maanden 50% korting is in elk geval meer dan de 6 maanden die T-Mobile biedt. Hopelijk gaat er echt geconcurreerd worden...
Ligt eraan hoeveel het bedrag is waar de 50% vanaf gaat.. :p
Met de leaseconstructie is de maandlast sowieso hoger!

[ Voor 8% gewijzigd door keanu_ op 20-09-2012 17:44 ]

• NotSoSteady
  • Laatst online: 18:51
Ja verder is er niks bekend, ik kreeg dit via M4N binnen.

• Draakje5
Een schappelijk bedrag bij HI lijkt me 50-60 euro per maand en de eerste 12 maanden 25-30 per maand.

Dan kom je totaal uit op zo'n: 900 - 1080 euro. Niet verkeerd. Maar wat krijg je ervoor?

maar is dat LEASE?

[ Voor 72% gewijzigd door Draakje5 op 20-09-2012 18:01 ]

• Kuhr89
Dat leasen is gewoon kut.. Dan moet je je telefoon weer inleveren. Ik geef je juist liever door en maak er een ander gelukkig mee.. Of het word een collectors item haha

• BertP
Ik weet in ieder geval dat Hi en Media Markt (de 1e levering, alle vestigingen) het toestel niet los gaan verkopen.

• Shaverion
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 10:19
BertP schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:07:
Ik weet in ieder geval dat Hi en Media Markt (de 1e levering, alle vestigingen) het toestel niet los gaan verkopen.
Mij werd vandaag nog verteld dat het niet de bedoeling is maar wel mogelijk, denk dat ze het eigenlijk niet willen maar het niet zullen weigeren.

• Draakje5
Kuhr89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:07:
Dat leasen is gewoon kut.. Dan moet je je telefoon weer inleveren. Ik geef je juist liever door en maak er een ander gelukkig mee.. Of het word een collectors item haha
Doorgeven/verkopen of niet, als je 'm least loop je 2 jaar lang rond met het gevoel dat je iets hebt dat niet van jou is. Lijkt me geen fijn gevoel :)

'Tja, ik heb een iPhone, maar eigenlijk is het niet mijn iPhone'

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Kuhr89 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:07:
Dat leasen is gewoon kut.. Dan moet je je telefoon weer inleveren.
Of 'm achteraf alsnog kopen.

Betaal je gewoon ook bij voor je toestel, maar dan pas achteraf.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 15:48

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Iemand trouwens enig idee hoe laat de voorverkoop start ? Vanavond om 0:00 uur ? morgen ochtend ?

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Pagina: 1 ... 31 ... 88 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.